The 100
90/100 - 819×

The 100

Post apokalyptický scifi seriál stanice The CW. Lidstvo bylo zničeno nukleární válkou, která vyhubila téměř vše živé na planetě. Nyní skoro po sto letech je vyslána expedice čítající stovku mladistvých delikventů, aby zjistili jestli je Země znovu obyvatelná.

USA | 2013 | Ukončeno
vysílání
7 sezón | CW | 43 minut
žánr
Dobrodružný, Drama, Sci-fi
hrají
Bob Morley (Bellamy Blake), Eliza Taylor (Clarke Griffin), Thomas McDonell (Finn Collins), Devon Bostick (Jasper Jordan), Richard Harmon (John Murphy), Christopher Larkin (Monty Green), Marie Avgeropoulos (Octavia Blake), Lindsey Morgan (Raven Reyes), Eli Goree (Wells Jaha), Paige Turco (Abby Griffin), Isaiah Washington (Thelonius Jaha), Henry Ian Cusick (Marcus Kane), Dichen Lachman (Anya), Adina Porter (Indra), Alycia Debnam-Carey (Lexa)

Dělám to, co musím: Ukázka k epizodě The Other Side

Dělám to, co musím: Ukázka k epizodě The Other Side

Octavia sice v předchozím díle vzešla jako vítěz v konkláve, avšak situace na konci epizody rozhodně nepomohla následujícím událostem. Jaký dopad bude mít rozhodnutí, které učinila Clarke společně s Jahou, a které nazahrnuje ani Octavii, ani a Kana? A jak se k tomu postaví Bellamy?

26 0
6.5.2017

Thumbnail Play icon

Zdroj: CW

Diskuze /35

Liss93

Clarke už mě fakt sejří. Doufám, že Bellamyho nezastřelí a pokud náhodou ano, tak si ji snad Octavie vychutná.

6.5.2017 | 17:54:18
mima33

A to Abby bude akože v pohode s tým, že tam nechali Kanea? God, fakt dúfam, že Bell tie dvere otvorí a O. si potom tú blonďavú mrchu podá, lebo čo je veľa je veľa. Keď si to tak vezmem, tak toto je už druhýkrát, čo Clarke nechala O. a Kanea zomrieť (Tondc).

6.5.2017 | 18:07:24
monikash

Tohle měli udělat hned, jak ten kryt otevřeli. Bratříčkování se Zemšťanami nikdy k ničemu nevedlo.

překladatel
6.5.2017 | 18:49:47
Arrow123

Tipujem že Bellamy zabije Clarke aby zachránil ostatných. Tak by to bolo super.

#6 Dinell #8 nika.forgacova #9 mima33
6.5.2017 | 18:53:38
doomhammer

Jasne svätí Bellamy, vyzerá to tak že všetci už zabudli čo robil minulú sériu a kvôli komu zomreli Lexa a Lincoln. Clarke urobí jednu chybu a hneď sa ide svet zrútiť…

#9 mima33 #13 Bonnie01
6.5.2017 | 19:17:59
Dinell

#4 Arrow123: Hej tak pro tenhle scénář bych i byla! :D Jakože to, jak si všici brali do zubů Bellamyho...... myslim si, že Clarke udělala opakované milionkrát horší počiny.....

#7 doomhammer
6.5.2017 | 19:17:59
doomhammer

#6 Dinell: Hej, a čo napríklad?

6.5.2017 | 19:18:55
nika.forgacova

#4 Arrow123: To by bol pre mna ten najhorší scénár :(

6.5.2017 | 19:28:23
mima33

#5 doomhammer: áno? A ako konkrétne je Bellamy zodpovedný za smrť Lexy? Za jej smrť môže akurát tak Clarke – keď už chceš teda tak veľmi niekoho viniť. Za Lincolnovu smrť môže, aj keď nepriamo.

#4 Arrow123: aj mne to napadlo :) som síce Bellarke shipper, ale to by bolo super šokujúce.

#11 Kristie #12 scottt1
6.5.2017 | 19:31:52
Kristie

Nevěřím tomu, že by ho zastřelila. A ani tomu, že by on nějak ublížil jí. Spíš si myslím, že mu to nějak vymluví a pak v dalším díle půjde se skupinkou na záchranu O a Kanea.

6.5.2017 | 20:58:46
Kristie

#9 mima33: Podporoval Pikea a vyvraždil s ním armádu a to, že Lexa tohle nepomstila ji oslabilo ještě víc. Takže jo, souhlasím s tím, že na její smrti má svůj podíl viny.

#12 scottt1 #13 Bonnie01
6.5.2017 | 21:01:56
scottt1

#9 mima33: suhlasim
#11 Kristie: Lexu oslabilo to, ze jej Clarke poplietla hlavu

uz od tretej serie som za to, aby ju uz niekto zabil. myslim si ale, ze rothenberg je na nu zatazeny bude tam az do konca. pokial tam bude ona, tak po kazdej jednej casti tu bude niekto kto bude pindat (hlavne ja :D).

#14 Kristie
6.5.2017 | 21:58:00
Bonnie01

Jo a co udělal Bellamy? Poslouchal demokraticky zvolenýho vůdce, jímž Pike byl, a snažil se ochránit svoje lidi i za cenu toho, že to co udělá, bude mít k etickýmu jednání daleko. Po tom co jako jediná plnoletá osoba na Zemi koukal na to jak Zemšťani povraždili tunu nevycvičených dětí, který měl na starosti, a po tom co je Lexa nechala chcípnout v Mouth Weather, a on byl nucenej se podílet na genocidě všech uvnitř, se nebylo čemu divit. A Lincolna se celou dobu snažil chránit, kdyby se do toho Octávie tehdy nepletla (a ten herec nechtěl odejít), tak by se mu nic nestalo.

Clarke, samozvaná vůdkyně 100, kterou ve vedení nikdo nechce od konce 2. řady, na druhou stranu celou dobu kafrá o ideích spolupráce a rovnosti, moralizuje jako by byla svatá, a v momentě kdy se jí to jenom trochu nehodí, nejenom, že nechá Zemšťany na holičkách (což bylo v současný chvíli i poměrně chytrý), ale vykašle se i na svoje vlastní lidi.To je něco, co by Bellamy nikdy neudělal. Viz epizoda 4×02. Její pokrytectví prostě nezná hranic. #5 doomhammer:
#11 Kristie:

#14 Kristie
6.5.2017 | 22:30:09
Kristie

#12 scottt1: Nejdřív ji ale ironicky oslabilo to, že je nechala v Mount Weather.
#13 Bonnie01: A tady zase zopakuju jednu věc. Clarke se celou tuhle řadu snažila dělat možné i nemožné, aby se všechny klany spojily. Nikdo ji neposlouchal. Clarke se pro tohle rozhodla až ve chvíli, kdy se objevila Luna – jediná z nich na tohle byla trénovaná a měla největší šanci na výhru. A když ji Roan znovu poslal do háje, musela přece něco udělat. Kdyby všichni tak moc nechtěli válku, mohla být Clarke nová velitelka a všichni by byli spokojení v bunkru. Ale kdo by se na takovou nudu díval. O to přece jde!

#16 doomhammer
6.5.2017 | 22:51:56
doomhammer

Než prišiel Pike mali zo zemštanmy stabilné prímerie Bellamy vedel že Pike je akurát tak vojnový štváč a podporoval ho, nebiť Bellamyho tak sa Pike nikdy ani nestane kancelárom. Spolu vyvraždili tú armádu a aj potom pokračovali v nájazdoch na dediny trikru doslova plánovali niekoľko dedín vyvraždiť a zabrať ich pre seba. Clarke sa zo všetkých síl snažila zabrániť vojne ktorú skaykru nemali šancu prežiť a Lexa s ňou súhlasila. Lenže zakaždým keď už to vyzeralo že sa im darí presvedčiť aj ostatné klany spravil Pike s Bellamym ďalšiu blbosť ktorá znova vystupňovala napätie, práve sa ten flamekeeper rozhodol konať a ako to skončilo všetci vieme. No a Lincolna ani komentovať nebudem to bolo jasné.

6.5.2017 | 22:57:18
doomhammer

#14 Kristie: presne tak :)

6.5.2017 | 22:59:50
luciakanky

mne lezie bellami na nervy s tým ak osa snaží byť hero of the day a všetkých zachrániť. ale niečo ma teraz napadlo, octavia vyhrala suboj takže bunker patrí skaikru a kto je v bunkri? skaikru tka nechápem čo sa ostatné klany zlostia. jediný kto sa môže zlostiť sú kane a octavia

6.5.2017 | 23:04:16
petr k

Prvně si nechají zničit zcela soběstačný Mount Weather, který měli ihned obsadit a uzavřít, změnit přístupové kody. tam by mohli v klidu žít, at se venku děje cokoli.

Pak odpálí ten přístroj na výrobu vody z farmářské stanice, záchranu těch lidí mohli řešit jinak, a i kdyby ne, ten přístroj v arše mohl zachránit stovky lidí místo těch několika a zajistit jim přežití.

Absolutně rezignovali a zabezpečení archy, zemštana, kerý přinesl Oktávii tam nechají volně se procházet, je tam -+400 lidí bud nikoho nepotká a nebo se nikomu se nezdá podezřelé že se tam prochází volně prochází a za sebou táhne kanystry chemikálií, pak jim archu vyhodí do vzduchu.

Nyní pragmaticky obsadí bunkr, po proslovu luny…, Oktavii nedávali moc šanci na výhru. A CO MĚ ZARÁŽÍ, NEHLÍDAJÍ JEDINÝ VCHOD, kdyby se tam pokusili vniknout zemštané, nebo se Belami, nějaký sabotér, magor, nebo někdo podobný, jako třeba Jasper se pokusil dostat ven. Mají tam postavit hlídku třeba 10-ti ozbrojených a není co řešit.

Oktavia se muže vrátit do archy, tam by možná malá skupinka mohla přežít. Zemštané by mohli přežít v jeskyních, ruinách Mount Weather, není jisté, že byl zcela zničen, v hrázi vodní přehrady, elektrárny. Nebo se pokusit dostat z dosahu radiace.

6.5.2017 | 23:33:20
monikash

Jaké přežívání v jeskyních? Víte vůbec někdo něco o radiaci, jaderné energii, radioaktivním spadu a zamoření? Jen si přečtete o Černobilu, a to to tam jen lehce pšouklo na rozdíl apokalypsy, která se blíží a na většině kontinentů už začala. Přežit se dá jen v tom bunkru, pokud budou mít dostatek jídla a vody na cca 50 let. A pak není jisté, jestli se vzpamatuje rostlinstvo a zvířata. Každopádně u nich proběhnou „zajímavé“ mutace, a nemusí být vůbec poživatelné.

překladatel
7.5.2017 | 7:33:18
valouchova95

Mě už Clarke leze na nervy dost dlouho a vidím, že zdaleka nejsem sama. Pořád si myslí, jaká je super vůdkyně a že se chtěla nechat sama zvolit jako „vůdkyně“ všech, to mi přišlo úplně nejvíc egoistický, co kdy udělala. Jako pardon, ale myslet si, že může velet všem a všichni před ní kleknou na kolena, to bylo fakt hloupé. Sice je hlavní hvězda seriálu, ale asi udělali chybu ve scénáři když z ní udělali takovou krávu, protože je vidět, že většině fakt leze na nervy a nikdo ji už nemá rád tak, jako třeba ze začátku :-)

7.5.2017 | 9:58:58
Hild

Myslím si, že tvůrci si teď musí tleskat, protože přesně podobné diskuze byl podle mě jejich účel :-D Clarke mě v posledním díle opravdu vytočila a nesouhlasím s ní, ale rozumím, kde se to v ní vzalo. Rozhodně to není nějaký úlet tvůrců, tohle prostě je Clarke. Vždycky dělala rozhodnutí, která by nikdo jiný nebyl schopný udělat. Já to vidím tak, že tohle byl naprostý čin zoufalství, celou sérii se snažila zachránit všechny a dělat různé kompromisy, ale stále jí někdo házel klacky pod nohy a teď, když byla velká pravděpodobnost, že Luna může zvítězit… A Octavii nikdo nedával moc šanci, tak prostě udělala to, co udělala. Škoda jen, že nepočkala :( Tohle se mi vlastně na seriálu líbí, že hlavní postavy jsou jen lidé, které dělají přešlapy a chyby. Příští epizodu čekám velký konflikt mezi ní a Bellamym, tvůrci několikrát prohlásili, že Clarke byla vždycky mozek a Bellamy srdce a přesně tohle mě napadlo při sledování ukázky na příští epizodu. Bellamy klidně ohrozí všechny v bunkru, jen aby se dozvěděl, co se stalo s jeho sestrou. Clarke zase dělá vše pro „vyšší dobro“.

#22 Sárý
7.5.2017 | 11:04:54
Sárý

#21 Hild: přesně souhlasím.., taky mě hned napadlo – Clarke mozek, Bellamy srdce…, ale myslim si, ze si navzajem neublizi-jak ukazka naznačuje…, na to se maji moc radi. Spise si myslim,ze nastane slovni konflikt..

#27 Hild
7.5.2017 | 11:35:27
ibrahimgilbert

Klasická Clarke. „Dělám to, co musím“ – stejně tam tvrdila, zatímco umírali lidé kolem ní. Jen doufám v to, že už jí to konečně někdo vrátí. I s úrokama. A těch je zatraceně hodně

7.5.2017 | 12:46:32
Kristie

Ehm, ještě jedna věc. Ráda bych vám všem připomněla, že kdyby Clarke neudělala ty věci, za které ji nenávidíte, všichni ze Skaikru by byli mrtví. Nebo by se našel někdo jiný, kdo tahal za páky v posledních dílech a nesnášeli byste jeho. Já mám pro Clarke jednu obrovskou omluvu, která zatím vždycky platila. Ona dělá hnusný věci na záchranu svých lidí, ale není jí to jedno. Podle jejího výrazu posledních tří sérií vidíte, jak je na tom psychicky špatně a stejně vždycky jde a zachrání ty ostatní. Dokud nebude jako Jaha, který našel svůj mír a vypadá to, že klidně spí, Clarke bude pořád jedna z nejlepších postav. Ne nejlepší, to je samozřejmě Murphy. :D

7.5.2017 | 13:06:28
Sayuri-chan

Jaha bol debil stále, Clarke je debil čím dalej tým viac.

7.5.2017 | 15:02:01
Alisanti

Zastávejte se jí jak chcete, ale tohle fakt podělala. Dala tim najevo, že Octavii vůbec nevěří a opět předběhla události. Jako vždy. Ředitelka zeměkoule..

7.5.2017 | 15:05:50
Hild

#22 Sárý: Já si myslím, že právě ta scéna vyústí v nějakou velmi intenzivní a emocionální scénu.

7.5.2017 | 16:13:28
Akul

Tenhle seriál je výbornej, ale scénáristi totálně posrali nelogické chování postav.

7.5.2017 | 19:43:15
doomhammer

Bellamy stratil svoju priateľku v MW a začal zabíjať zemštanov s Pikeom, Octavia stratila Lincolna a stal sa z nej chladnokrvný vrah, Jasper stratil Mayu a všetci vieme čo z neho zostalo, Clarke stratila svojho otca, Fina, Lexu a odkedy sú na zemi zabila už 905 ľudí no aj tak sa na rozdiel od ostatných stará len o to aby ochránila svojich ľudí, vážne už čakám kedy ju to všetko zlomí ak sa tak už náhodou nestalo a preto spravila čo spravila…

#35 Ellyse
7.5.2017 | 23:08:00
petr k

monikash: tento seriál nemá s realitou moc společného, ale dejme tomu obyčejní lidé, jako byli z Mount Weather, kteří zemřeli minutu poté, co se nadechli zamořeného vzduchu, ve kterém oni žemštané žijí, by asi v jeskyni neměli šanci přežít, ale oni jsou proti radiaci daleko odolnější, tak by teoreticky přežít mohli, pokud by měli dost potravy a vody. Pokud by to nepřežili, tak nepřežijí ani zvířata venku, možná ani rostliny a co pak… Pokud má seriál pokračovat, tvůrci jistě najdou způsob, jak zemštané přežijí, pokud se nedostanou do toho bunkru kvůli sentimentalitě belamiho, který tak všechny ohrozí.

7.5.2017 | 23:35:42
Raya

Zatímco z O. se stává každým dílem lepší a lepší postava, s Clark je to přesně naopak. A to jsem jí ještě poměrně nedávno měla ráda. Ale v tomhle díle mi došlo, že mi tam vůbec nechyběla … a objevila se na poslední minutu a stihla to parádně posrat :D

Na druhou stranu co se týče tohohle kroku, tak abych jí nekřivdila … neumim si úplně reálně představit jejich soužití s Grounders po několik let v omezeném uzavřeném prostoru. A to ani se sebelepší velitelkou jako je O…

8.5.2017 | 0:10:47
niceenka

Jasně Clarke pořád tvrdí, jak všechno dělá pro záchranu všech, ale vždy u ní na prvním místě budou její lidi, což zase předvedla. Jasný udělala toho hodně, ale kde zrovna ona vzala pocit, že ví všechno nejlíp. Nevíme jestli by některé situace nešli vyřešit lépe, protože paní ředitelka zeměkoule, nikoho jiného k vyjednávání nepustí.

Takový Kance to je pravý diplomat a podle mě už měl dávno převzít velení zpět, jasně Clarke vždycky všechny zachrání, ale kdyby to nejdřív neposrala, tak by nebylo co zachraňovat. Od začátku mi trochu vadilo, jak všechno hned řídila, ale pokavaď měla pravdu, tak budiž, ale jakmile byla s Lexou, už to bylo na hovno. Navíc nechápu, jak fanouškům Clexa nevadila jak s ní vyjebávala a dělala na ní oči jen když něco potřebovala, to Clarke jí zabila!!!!

8.5.2017 | 14:32:13
pierres

Vykastrujte tu bisexualni svini a poveste ji za vajecniky do pruvanu. DIKY!!!

8.5.2017 | 16:43:45
Ellyse

Vlastně ani nevím čím se tak dostala zrovna ona ke všem těm zásadním rozhodnutím… :D Od čeho jsou tam sakra dospělí lidi, jako její matka a Marcus, proč všichni poslouchají dítě? :D Pak to dopadá takhle… i když myslím, že na tomhle se podílel i Jaha, akčoliv zrovna jeho bych už za dospělého jedince nepovažovala :D A ano udělala spoustu věcí kterými se snažila pomoct ostatním, na jednu stranu je velmi statečná, a tíhu svých činů si už ponese sebou ve svědomí, a ano asi se jí vděčí za hodně věcí, ale tohle hodně přepískla. Mohla prostě počkat dokud by se nedozvěděla, jak všechno dopadlo, a kdyby náhodou vyhrál někdo jiný než O, tak měla rychle utíkat a zavřít za sebou dveře, to by šlo ne? :D než dopředu sýčkovat. Octavia předvedla krásný, dojemný tah, bojovala za všechny a všechny spojila, z krávy se stává hrdinka a z hrdinky se stává kráva, jak to tak vidím… :D But who are we to judge … koneckonců stejně nevíme jak bychom se v její kůži zachovali my :D i tak mě to ale štve .

9.5.2017 | 17:24:43
Ellyse

#29 doomhammer: To je taky pravda. A ohledně těch co tu Bellamyho bránili, tak ta veliká armáda, kterou celou pozabíjeli, jim přišla na pomoc a chránit je, on to moc dobře věděl, a stejně vzal Pika za ruku :D a pak už to jelo

9.5.2017 | 17:28:06
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Aktualizace postav

Během sedmé řady budeme doplňovat nové i staronové postavy. Proto je určitě nezapomeňte ohodnotit.

Reklama

Novinky

Deset věcí, které byste měli před koncem seriálu The 100 vědět

Deset věcí, které byste měli před koncem seriálu The 100 vědět

Konec se nevyhnutelně blíží. Ještě předtím než se podíváme na finální epizodu, pojďme se podívat na deset nejzajímavějších věcí o seriálu The 100, které jste možná do jeho konce netušili. A správný fanoušek by přeci o svém oblíbeném seriálu měl vědět co nejvíce. Zvlášť před jeho koncem.

Nejoblíbenější postavy

Fotografie

Fotografie

Nepřehlédněte

Narozeniny herců

Napište nám

Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!


Filtr seriálů a filmů









Reklama