The 100
90/100 - 819×

The 100

Post apokalyptický scifi seriál stanice The CW. Lidstvo bylo zničeno nukleární válkou, která vyhubila téměř vše živé na planetě. Nyní skoro po sto letech je vyslána expedice čítající stovku mladistvých delikventů, aby zjistili jestli je Země znovu obyvatelná.

USA | 2013 | Ukončeno
vysílání
7 sezón | CW | 43 minut
žánr
Dobrodružný, Drama, Sci-fi
hrají
Bob Morley (Bellamy Blake), Eliza Taylor (Clarke Griffin), Thomas McDonell (Finn Collins), Devon Bostick (Jasper Jordan), Richard Harmon (John Murphy), Christopher Larkin (Monty Green), Marie Avgeropoulos (Octavia Blake), Lindsey Morgan (Raven Reyes), Eli Goree (Wells Jaha), Paige Turco (Abby Griffin), Isaiah Washington (Thelonius Jaha), Henry Ian Cusick (Marcus Kane), Dichen Lachman (Anya), Adina Porter (Indra), Alycia Debnam-Carey (Lexa)

Recenze sedmé série a ohlédnutí za celým seriálem

Recenze sedmé série a ohlédnutí za celým seriálem

A je tu konec. Seriál The 100 skončil minulý týden svou sedmou sérií, takže pokud už jste viděli poslední díl, rozhodně si přečtěte naši recenzi. Nyní konečně můžeme ohodnotit, jak se závěrečná řada povedla oproti těm ostatním. Jak se Jasonu Rothenbergovi podařilo uzavřít příběh?

20 0
6.10.2020

Seriál The 100 se začal vysílat v roce 2014, kdy to zpočátku vypadalo, že půjde jen o klasickou teenagerovskou zábavu, jak je ostatně u stanice CW zvykem. Alespoň první díly se nesly v tomto duchu, ale jak čas ubíhal, seriál najednou divákům dokazoval, že má mnohem zajímavější témata k prozkoumání. A ze seriálu pro náctileté se stala show, která by mohla přilákat i dospělejší diváky.

A to se v podstatě také stalo. Příběh, zápletky, boje a mytologie celého světa se prohloubily především ve skvělé druhé řadě, která je podle nás samotným vrcholem seriálu od prvního do posledního dílu. Jason Rothenberg opravdu rozehrál velkou hru, rozšiřoval svět The 100 a nebál se zabíjet hlavní postavy, o kterých jsme si mysleli, že tu s námi budou až do samého konce. V podobném duchu, leč trochu slabším, pokračovala i řada třetí.

Čtvrtá řada zasela první větší problémy, které se následně projevily v dalších sériích. Příběhově to stálo stále za to, jenže sérii chyběla nějaká výraznější záporná postava. Přeci jenom jsme stáli proti neviditelnému nepříteli (Praimfaya – přírodní katastrofa), takže jsme si museli vystačit s postavami, které nám seriál nabídl v předchozích řadách. Navíc známých a oblíbených postav stále víc odpadalo (Roan, Luna apod.) a Rothenberg je nedokázal nahradit těmi novými, které většinou diváky až tak nezaujaly (Bryan, Ilian a dále).

(Nejdřív někoho zabij, až pak se ptej. Foto: CW)

Pátá řada se přesto zvedla a vrátila se kvalitativně ke druhé a třetí řadě. Nová parta vězňů byla neokoukaná a přišla na Zem s podobným motivem jako kdysi naše Stovka. Bylo tedy velice zajímavé sledovat prakticky stejný příběh, ale vyprávěný z jiného úhlu pohledu, kdy jsme se mohli vcítit do role Zemšťanů. Konečně jsme pochopili, jak jim asi bylo, když jim někdo přistál doslova na dvorku. Problém opět tkvěl v tom, že dospělé postavy umíraly jako na běžícím páse, zatímco teen hrdinové zůstávali bez škrábnutí.

Strach z toho, že může zemřít prakticky kdokoliv a kdykoliv, který jsme měli během druhé a třetí řady, byl najednou pryč. Sledovali jsme stále více deus ex machina scén, kdy hlavní hrdinové se ocitali v naprosto bezvýchodné situaci, ze které nakonec dokázali poměrně snadno vybruslit. A právě v tento moment, kdy se přestanete bát o postavy, to šlo se seriálem trochu z kopce. Navíc všichni zajímaví vězňové (Paxton McCreary) zemřeli a my se museli rozloučit i s pár velkými charaktery ze samotného začátku seriálu (Marcus Kane, Thelonius Jaha), kteří (aspoň hereckými výkony) povznášeli seriál o úroveň výš.

Šestá řada přinesla svěží zápletku na nové planetě. Bohužel Jason Rothenberg začal recyklovat stará témata, naše postavy procházely minimálním vývojem osobnosti a rázem se z nové planety prakticky stala naše Země jen s jiným sluncem. Konec šesté sezóny byl už dozajista scénáristicky nezvládnutý, a tak jsme čekali, s čím tvůrci přijdou v řadě závěrečné. Ostatně už snad během čtvrté řady Rothenberg prohlásil, že konec má dlouhá léta vymyšlený.

A chvilku mu to v průběhu sedmé řady i vycházelo. Vrátil do hry poměrně zapomenutého Billa Cadogana, který se mihl ve čtvrté sérii. Dále nám byla představena zajímavá dějová linka s kameny Anomálie a cestováním napříč prostorem a časem. Právě epizody, kdy jsme začali chápat ony zákonitosti cestování, patřily k těm nejlepším dílům v celé sérii vůbec. Tady ovšem končíme s klady sedmé řady.

(Sedmou řadu táhly nahoru vedlejší a nové postavy. Foto: CW)

Zbytek už byla jedna velká blamáž a znouzectnost zlomeného tvůrce, který zkrátka musel přepisovat scénáře jako na běžícím páse, protože herci se k němu ve velkém hrnuli s omluvenkami. Rozhodně chápeme, že je velice obtížné vystavět závěrečnou řadu kolem vedlejších postav, nicméně už nešlo až tak o ty postavy, jako o samotný příběh, který zkrátka za moc nestál.

Hrozba v podobě poslední války proti neznámému druhu, o které se neustále mluvilo, nebyla dostatečně představena či vysvětlena tak, abychom v ní viděli skutečnou hrozbu. Ono je vždy obtížné mít v seriálu strach z něčeho, co je celou dobu neviditelné, nehmotné a jen se o tom blbě kecá. Druhá polovina řady se již soustředila na fanatiky okolo Pastýře, kdy i my jsme prakticky nevěděli, čemu přesně tato zmanipulovaná sebranka věří. Nikdo se nám totiž neodvážil vysvětlit, oč tu vlastně jde. A dokonce to nevěděl ani Cadogan, vůdce fanatiků, do poslední chvíle svého mizerného života.

Cadogan a planeta Bardo byli zajímaví tak do té doby, než nám bylo vysvětleno cestování časem. Následně se většina scén odehrávala v šedých interiérech, kdy naše postavy (někdy i bezdůvodně) zabíjely zakuklence v maskách, za což je nikdy nikdo pořádně nepotrestal. Tématem celé sedmé řady mělo být zřejmě vykoupení, kdy naše postavy měly odčinit zlé skutky, které spáchaly v předchozích řadách (a že jich bylo).

Podobnému tématu se věnoval i seriál Ztraceni během šesté řady, ale zatímco právě tam se všechny postavy skutečně vykoupily, kdy jedna za druhou dělaly správná rozhodnutí, která je k onomu vykoupení vedla, tak u The 100 to bylo přesně naopak. Ať už mluvíme o Clarke Griffin či o jiných, tak tady se vraždilo až do poslední chvíle, přítel nepřítel, hlava nehlava.

(Akční scény patří v závěrečné řadě k těm nejhorším z celého seriálu. Foto: CW)

Možná pak celé finále působí až trochu směšně, protože když vidíte masakr zakuklenců v každé epizodě, někdy snad ani nemůžete fandit našim hrdinům při oné zkoušce, která měla rozhodnout o vykoupení celé lidské rasy (nemluvě o tom, že i Clarke ve finálové epizodě odkrágluje hned několik postav). Zkrátka nikdo z nich si nezasloužil složit zkoušku a povznést se. Lidé dělali stále stejné chyby i ve finálovém díle a happy end je tak další znouzectností, ke které se tvůrci uchýlili.

Když se podíváme na děj v první a ve druhé řadě, který se primárně soustředil na holé přežití v přírodě, a na řadu sedmou, která se zabývala pokročilou sci-fi zápletkou, tak je asi na první pohled vidět, jakým směrem se seriál vydal a jak moc se změnil od svého začátku. U většiny seriálů bývá zvykem, že na konci již není tím seriálem, který kdysi před lety začínal, u The 100 to ovšem platí o to víc.

Dá se říci, že veškeré problémy nahromaděné od čtvrté do šesté řady (absence dospělých postav, prokreslení jednotlivých charakterů, nezajímaví záporáci, soustředění na stále nudnější charaktery) se na té závěrečné podepsaly nejvíc. To je rozhodně škoda, ale tak už to bohužel někdy bývá, že tou nejhorší řadou je právě ta závěrečná, od které mají všichni velká očekávání.

Jak se tedy seriál povedl? První tři řady jsou dost možná tím nejlepším, co vůbec kdy vzniklo od stanice CW. Čtvrtá a pátá řada má stále slušnou a nadprůměrnou kvalitu, na zbytek je možná lepší zapomenout a tvářit se, že naši hrdinové nikdy na Sanctum nedoletěli a příběh skončil koncem páté řady. Pokud si toto řeknete a bude se vám lépe usínat jako nám, tak seriál The 100 zůstane vždy jedním z vašich nejoblíbenějších.

Hodnocení celého seriálu: 80%
Hodnocení závěrečné řady: 40%

Jak sedmou řadu a potažmo celý seriál hodnotíte vy?

Diskuze /32

soNyxx

První 4 série mám velmi rád. Ukončení s pátou serii souhlasím. 6 a 7 série je naprostej odpad. Hodnocení 7 série: 0%

#2 memar
6.10.2020 | 19:18:08
memar

#1 soNyxx: Takto to nejak vidím aj ja.

6.10.2020 | 19:53:45
FValek

Jste až moc kritičtí… Rozhodně ne nula, je sice pravda, že se šestou sérií seriál hodil do úplně jiné úrovně sci-fi, ale upřímně mně se nelíbil už ani přílet Eligiusu z dalekého vesmíru… Měli to nechat v režii země jako uvěřitelné fantasy bez mezigalaktického cestování apod. Ale pokud tohle překousnu, tak 6. a 7. série docela ušly, nejméně 50 %.

#6 soNyxx #25 DebiQue
6.10.2020 | 20:05:21
pajin 90

Souhlasím do 5serie to šlo. Nejlepší 1–4 pak to ztrácelo dech a 7 dle mého názoru zbytečná..

6.10.2020 | 20:16:01
niektotu

Podľa mňa prvé 4 série sa týkali prežitia Zeme, malo to zmyslupný dej, rovnako aj postavy. Boj o prežitie Praimfayi bol pútavý, aj keď to bola prírdná katastrofa a nie živý nepriateľ. Ale od 5. série to šlo do kytek, už nevedeli čo vymyslieť. 5. séria bola veľmi slabá, rovnako ako 7. séria. Mne sa 6. séria s Primes zdala pútavá, aj keď autori nevyužili potenciál cudzej planéty. Hodnotenie za mňa: 1. séria-95%, 2. séria-100%, 3. séria-80%, 4. séria-90 %, 5. séria-60 %, 6. séria-90 %,7. séria-40 %

6.10.2020 | 20:42:35
soNyxx

#3 FValek: Záporák totálně o ničem. A postavy které představil např. Hope to byl totální omyl. Na to se fakt nedá koukat. Jestli tohle je konec který má vymyšlený už roky tak to leda ho*no. Dětské, megatrapné ukončení. Kdyby tam tu Clarke aspoň nechal sám. Když budu koukat na The 100 znovu tak pro mě to skončí 4 sérii. Dopadlo to ještě hůře než GoT což je co říct. Bohužel Tvůrci si neumí říct dost a skončit v tom nejlepším. Např. Breaking Bad. Dokoukáno jen ze setrvačnosti. Ale takhle to ukončit, to je výsměch a totální nemohoucnost scénáristů.

#7 FValek #9 Lord Denvil
6.10.2020 | 21:59:34
FValek

#6 soNyxx: Jsou lidé, kterým se to líbí, a jsou lidé, kterým ne :) Já nadšený nejsem, ale podíval jsem se rád, i když se mi to tolik nelíbilo. :)

6.10.2020 | 22:12:19
shea_hastings

I já souhlasím, že sedmá série nebyla stoprocentně kvalitní a dobře promyšlená, bylo tam několik nesmyslných nedostatků, ale u mě jde u každého seriálu o vyvolání emocí – což se rozhodně povedlo, u finální scény jsem brečela jako malá. Každému se líbí něco jiného. Takže za mě poslední řada 85%, celý seriál 95%.

6.10.2020 | 22:49:08
Lord Denvil

#6 soNyxx: tak šup-šup, sedej k počítači a piš… Až napíšeš scénář, který bude lepší, pak máš právo na tak ostrou kritiku… Tipuj že nesesmoliš ani slohovku do školy. Některý lidí by se měli krotit hormon trochu. ;-) beztak to stahují zadarmo, tak ani uctu tvůrcům prokázat neumí… Smutně docela, mimochodem. Národ lemplů který umí jen sedět u piva, všechno kritizovat a nic nedělat… :-(

#14 Dragon94
6.10.2020 | 23:17:19
TrepyTN14

Trochu drsná recenze, ale celkem pochopitelné.

#12 soNyxx
7.10.2020 | 0:16:58
Milano33

S recenziou viac menej súhlasím. Rozhodne v tejto sérii negatíva prevyšovali pozitíva. Záver bol neuspokojivý, do značnej miery bizarný až divný a nie úplne všetko sa dalo brať vážne. Ja som sklamaný, tento úžasný seriál si bezpochyby zaslúžil „omnoho“ lepšie zakončenie, toto bola odfláknutá práca, jeden veľký prešlap. Samozrejme, boli aj svetlé momenty, ale na môj vskus ich bolo príliš málo a celkovú kvalitu rozhodne nezachránili. Neviem presne, ako by som túto „rozporuplnú“ sériu ohodnotil, ale percentuálne som nejak na 50% (možno menej).

7.10.2020 | 0:26:48
soNyxx

#10 TrepyTN14: Bohužel, ale já ten seriál sledoval od té doby co vyšel a fakt se mi líbil. Myslím že 2 sezona byla vrchol aspoň pro mě. A ten komentář od Lord Denvil.. Typická odpověď Čecha.. tak šup běž napsat scénář. Možná sem kritický a časem to opadne ale to jen proto jaký to mělo potenciál.

7.10.2020 | 0:27:29
NinaQ

Čím víc sérií, tím šla kvalita dolů. Sedmá série je toho důkazem. Začátek série měl potenciál, pak to šlo dolů. Sedmá řada mi přišla úplně mimo příběh, finále jako z jiného seriálu. To celé jejich povznesení mi tam prostě nešlo. Finále nudné, Lexa potěšila, úplný konec mě dost dojal, jak se všichni vrátili za Clarke, to bylo prostě krásný! Takhle jsem si nějak představovala konec, všichni pospolu na zemi. Zbytek dílu nuda, kdyby aspon tu přestřelku udělali pořádně, ale ta byla katastrofální. SHENIHEDA mocný velitel sundaný jednou bombou ze zbraně, vztah Hope a Jordana byl tak hnusně na sílu udělaný, až se mi na to špatně koukalo. Problémy v IRL představitelů Clarke, Bellamyho šlo prostě znát. Málo prostoru, herecký výkon mě taky už nepřesvědčil a Bellamyho smrt totálně zbytečná neprocítěná smrt v historii seriálu. Takže za mě finále nemastné neslané. The 100 byl jeden z mých TOP seriálů, prožila jsem u něho několik let, dalo by se říct že i s ním vyrůstala. Jsem moc vděčná za tu jízdu. May we meet again!

7.10.2020 | 0:29:03
Dragon94

#9 Lord Denvil: Děláš si ze mě *****? Já myslel, že tenhle totální bullsh*t už u lidí vymizel.. no tak teda asi né. Dovol mi tedy, abych ti předvedl jakou koninu nám sem píšeš. Přijdu do restaurace, kde dostanu rozvařené brambory, z půlky syrovou rybu a totálně přesolenou polévku. A podle tebe nemám právo říct, že je to špatné a nedá se to jíst, jenom protože já neumím vařit? Nebo si nechám postavit od zedníků chaloupku. Do chaloupky sice profukuje, zatéká do ní, má křivé stěny, ale dle tebe nemám právo říct, že je to špatné, protože sám zedničit neumím. Nebo si koupím počítačovou hru, která je totálně hloupá, plná bugů, nestabilní, každou chvíli padá, špatně se ovládá atd… a dle tebe nemám právo říct, že je špatná, protože já sám hry netvořím. Ale no tak.. lidi přece nemůžou být tak hloupí.

#19 Warriorn
7.10.2020 | 7:43:37
percival2

Podle mne byla šestá a sedmá série natočena, aby šel udělat spin-off.

7.10.2020 | 7:45:11
Dragon94

Jinak souhlasím s většinovým názorem. Poslední řada byla fakt špatná. A asi by mi ani nevadilo to, že je finále totálně nesmyslné jako to, že bylo absolutně odfláknuté. Viz. Jakákoliv scéna se Sheidhedou.

1. série – 8/10 2. série – 9/10 3. série – 9/10 4. série – 8/10 5. série – 3/10 6. série – 6/10 7. série – 2/10 Finále 0/10

7.10.2020 | 7:51:20
Tralalala

Nejvíce na zakončení mi vadila si smysluplnost. Zbytek lidstva s chováním a způsoby mexických kartelů získal právo se přesunout na vyšší úroveň bytí. Ideální konec měl být při odletu do hlubokého vesmíru. A měl vypadat takto: Toto je konec knihy. Naši hrdinové přistáli na krásné panenské planetě a žili si tam štastně a v míru.

7.10.2020 | 8:17:20
Makavelina

Mě se seriál jako celek líbil celou dobu, nemůžu říct že někdy mě to bavilo víc a někdy míň, naopak to byl po velice dlouhé době seriál, který mě bavil od prvního dílů do posledního (kromě posledních cca pěti minut) pořád stejně. Od začátku do konce jsem měla oblíbené ty stejné postavy (kromě Murphyho, z něj se stal můj oblíbenec až úúúúplně hodně ke konci), těšila jsem se jak malé dítě na každý díl a každou sérii, naposledy na mě takový efekt měla jen Battlestar Galactica. Nikdy jsem nezpochybňovala logičnost nebo nelogičnost, díry ve scénáři, „nepochopitelné“ chování postav, protože prostě takhle to bylo napsáno a takhle to má být, rovněž nejsem člověk který potřebuje posuzovat výkon herců na základě toho, co zrovna herec prožívá v osobním životě, je mi to celkem jedno, dívám se na Clarke, Bellamyho a Octavii, ne na Elisu JANE, Boba a Marušku. Určité momenty, postavy a dějové linky byly samozřejmě poměrně zapomenutelné po určitém čase, ale ve chvíli, kdy jsem je sledovala, mě bavily a seriál celkově jsem si prostě užívala až do konce, i když úplný konec nepřišel s takovým tím uspokojivým pocitem, jaký jsem čekala. Ten konec byl uspěchaný. I kdyby byl opravdu promyšlený od začátku, ta cesta k němu byla hrozně krátká, v podstatě se z mého pohledu opakovalo to, co se stalo ve Hře o Trůny. Roky na něco čekáš, pak je po všem a člověk si říká: „WTF, tohle bylo ono?“ Jako nechci srovnávat seriály, ale správně vygradovaný a uspokojivý konec si představuju jinak, třeba jako True Blood, nebo Penny Dreadful, nebo klidně i Přátelé. Něco definitivního od čeho odejdete s pocitem spokojenosti, úsměvem na tváří a slzama v očích a jdete psát děkovné dopisy a ne nadávat do diskuze. I Dollhouse, který pokud si dobře pamatuju musel skončit poměrně narychlo, byl ukončený relativně dobře. Mnohem radši bych na další sérii čekala klidně rok nebo dva navíc a počkala si na opravdu důstojný konec, než tuhle limonádičku které opravdu už jen chyběla úvodní znělka z BH 90210. Takže budu předstírat, že se to nestalo a radši si v hlavě vymyslím vlastní konec :D

7.10.2020 | 9:24:24
Warriorn

#14 Dragon94: Bohužel tenhle přístup nikdy nevymizel a nejvíce se aktuálně vyskytuje u her. Styl, že vytváření her je složitá práce, takže je v pořádku vydat nedodělanou hru plnou chyb a je v pořádku, že za ní zaplatíme.

S recenzí souhlasím. Prakticky to je standard seriálů, čím víc sérií, tím horší kvalita. Tohle teda byl jeden z těch opravdu špatných konců. Pro opakované koukání prostě skončit 5. sérií.

7.10.2020 | 9:32:25
Oddish

Nejlepší byla 1 a 2 serie pak to šlo z kopce dolů stejně jako u arrow a the flash

7.10.2020 | 11:28:46
IR7

Upřímně jsem názoru, že seriál měl končit pátou řadou. Šestá už byla taková „meh“ a sedmá byla čisté divácké utrpení.

7.10.2020 | 19:25:08
Kometa

A mě ten konec nepřišel tak hrozné,pokud vezmu poslední dvě minuty tak je to fajn závěr :D

7.10.2020 | 21:25:39
fre0n64

Seriál byl naprosto skvělej. Od začátku do konce. Češi uměj jen kritizovat a hledat co je špatně. A i přes to jak všichni píšou jak horzné byly poslední řady, tak to všichni dokoukali (asi to teda tak hrozný nebylo)

Bylo to skvělý, plný zvratů, akce. V každé řadě byla postava, kterou jsem opravdu prožíval, nebo nenáviděl.

Slza padla na konci posledního dílu. 100%

Snažte si seriál užít a né ho přežít… ;-)

7.10.2020 | 23:27:51
pidalin

další série by mohla bejt o válce povznesenejch bytostí......­.počkat, to už bylo ve star gate :-D

8.10.2020 | 1:05:47
DebiQue

#3 FValek: ja suhlasim len s tym, ze uz aj samotna zapletka s AI a City of Light bola na moj vkus prilis scifi… Mna by viac bavilo, keby jednotlive kmene boli viac odlisne, a riesili by spory z minulosti.. Mali charizmatickejsich lidrov. Tak ako Azgedaboli by zobrazene aj ostatne kmene so vsetkymis vojimi jedinecnostami. Boj o moc… Ten unik do Star Treku bol trochu proti mojmu vkusu… Ale ja tak som cely serial pozeral rad. Ano kritozovat je jasne, najma ked sa dej vyvija inak ako by sme chceli…

8.10.2020 | 13:04:23
Yalka

Díky za recenzi! Podepisuju. Konečně někdo pojmenoval, že problémy seriálu začaly už ve čtvrté a páté řadě.

9.10.2020 | 9:05:53
RedRose

Ano! Více-méně bych to vyjádřil podobně a seriál měl skončit 1. knihou, tedy 5-tou sérií… Nový model hvězdné brány, včetně povznesení sem fakt nepatřil. Nebylo to ani originální, ani nijak zvlášť zajímavé a hlavně mizerně zpracované…

10.10.2020 | 2:56:03
xube

Obyčajne patrím medzi tých, čo sršia kritikou, ale už to asi bude tak, že vždy som na opačnej strane tábora :D Je pravda, že posledné dve série neboli najlepšie, ale ak sa na 100 pozriem ako celok a odmyslím si vatu v podobe rozvláčneného seriálu (bohužiaľ taká je doba), tak ide o zaujímavý príbeh s dobrou myšlienkou. Čo po tom, že je to vykrádačka a otrepaná myšlienka o povznesení, ktorá tu bola toľko krát. Je to stále skvelá myšlienka, ktorá by mala poháňať ľudstvo a k scifi sa hodí. To že to v 100 pôsobilo trošku nasilu je škoda. Holt, herci to už nedávali a popravde sa ani nedivím. Bolo to fajn a zároveň som rád, že je to za nami. Dúfam, že sa s hercami ešte stretneme pri inom seriály alebo filme :-)

10.10.2020 | 3:10:53
poll17

Ja , iba toľko. Ďakujem , za každý sci-fi seriál, ktorý sa nakrútil a ktorý sa dá aj pozerať. Dnes, keď je problém natočiť dobrú komédiu, alebo dobrý film .

13.10.2020 | 7:40:13
shea_hastings

Připadá mi na hlavu postavené přirovnání psát seriál a stavět domy. Na psaní seriálu se nevyučíte, psát může každý, kdežto jak postavit dům, jak poskládat cihly a namíchat maltu, to vás musí někdo naučit. Tudíž odpověď „Tak sedej k počítači a piš“ není zas tak mimo, protože co ti brání opravdu scénář napsat? Navíc, opravdu dobrý konec the 100, když už máme 7 sérií a viděli jsme už téměř všechno, bylo nemožné napsat tak, aby se líbil všem. Kritizovat opravdu může každý, ale na napsání scénářů tu nejsou vyškolení scénáristé, píšou je i normální lidé, a ani sebelepší scénárista by konec the 100 nenapsal kvalitně.

#31 Lord Denvil
17.10.2020 | 9:37:28
Lord Denvil

#30 shea_hastings: přesně tak… nebo by toho scénáristu by CW nemělo šancí zaplatit

mimo to, největší kritiky to většinou stahují zadarmo, takže ani nepodílí na finanční motivací tvůrců…

A zadarmo, jak je známo, i BLM nerabuje… ;)

20.10.2020 | 10:19:22
Stolid

Bavilo mě to, ale čekala jsem víc. Něco nového. Když se začalo mluvit o vyšší rase, hned jsem věděla, jak to skončí! :D :D Navíc mě rozčilovalo, že každá série skončila velkou bitvu s velkými ztráty, vždycky litovali svých činů s myšlenkou již nezabíjet a hola, další série, další bitva, další zabíjení. Už to bylo trochu nudné. Navíc jsem neviděla vůbec žádný náznak napětí nebo náznaků ve vztahu Lexa/Clark. Vy ano?

24.10.2020 | 22:09:46
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Aktualizace postav

Během sedmé řady budeme doplňovat nové i staronové postavy. Proto je určitě nezapomeňte ohodnotit.

Reklama

Novinky

Deset věcí, které byste měli před koncem seriálu The 100 vědět

Deset věcí, které byste měli před koncem seriálu The 100 vědět

Konec se nevyhnutelně blíží. Ještě předtím než se podíváme na finální epizodu, pojďme se podívat na deset nejzajímavějších věcí o seriálu The 100, které jste možná do jeho konce netušili. A správný fanoušek by přeci o svém oblíbeném seriálu měl vědět co nejvíce. Zvlášť před jeho koncem.

Nejoblíbenější postavy

Fotografie

Fotografie

Nepřehlédněte

Narozeniny herců

Napište nám

Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!


Filtr seriálů a filmů









Reklama