The 100
90/100 - 819×

The 100

Post apokalyptický scifi seriál stanice The CW. Lidstvo bylo zničeno nukleární válkou, která vyhubila téměř vše živé na planetě. Nyní skoro po sto letech je vyslána expedice čítající stovku mladistvých delikventů, aby zjistili jestli je Země znovu obyvatelná.

USA | 2013 | Ukončeno
vysílání
7 sezón | CW | 43 minut
žánr
Dobrodružný, Drama, Sci-fi
hrají
Bob Morley (Bellamy Blake), Eliza Taylor (Clarke Griffin), Thomas McDonell (Finn Collins), Devon Bostick (Jasper Jordan), Richard Harmon (John Murphy), Christopher Larkin (Monty Green), Marie Avgeropoulos (Octavia Blake), Lindsey Morgan (Raven Reyes), Eli Goree (Wells Jaha), Paige Turco (Abby Griffin), Isaiah Washington (Thelonius Jaha), Henry Ian Cusick (Marcus Kane), Dichen Lachman (Anya), Adina Porter (Indra), Alycia Debnam-Carey (Lexa)

Která z hlavních postav nás v páté sérii opustí?

Která z hlavních postav nás v páté sérii opustí?

Není překvapením, že se The 100 zbavuje postav. Změny na nás tedy čekají i v páté sérii, kde se nás opustí jedna z postav hlavních. Informaci přineslo TvLine.com.

24 0
12.5.2017

V páté sérii ztrácí roli hlavní postavy Isaiah Washington, který v seriálu od první série ztvárňoval Theloniuse Jahu

Byli jsme neuvěřitelně šťastní, že máme Isaiah Washingtona v The 100 ve všech čtyřech sériích. Do role Jahy vnesl tak moc věcí a my prostě milujeme práci s ním.

Thelonius Jaha prošel radikální transformací od doby, kdy jsme ho viděli poprvé. Poté, co byl zbaven postu kancléře, se stal ztracenou duší, která nakonec našla spásu – nebo si to alespoň myslel – prostřednictvím A.L.I.E. Po porážce se snažil vykoupit a nedávno pomohl svému lidu najít tajný bunkr, který může lidstvo zachránit před smrtící vlnou, tzv. Praimfayou.

Ale jeho hrob ještě nehledejte. V tuto chvíli není jasné, jak bude jeho postava vyjmuta ze scény, ani není jasné, jestli se náhodou nevrátí jako hostující hvězda.


Co myslíte vy? Došlo už i na něj? Nebo se s ním v nové sérii ještě uvidíme? 

Zdroj: CW

Diskuze /41

Golradir

Budu rád, když zmizí :)

12.5.2017 | 17:20:55
Kristie

Nevěřím, že by umřel. Ten debil všechny přežije.

#3 OliviaBenson.
12.5.2017 | 17:24:02
OliviaBenson.

#2 Kristie: přesně to první co mě napadlo :D (y)

12.5.2017 | 17:30:51
evaval

doufám, že ho zabijí už ve finále této řady

12.5.2017 | 17:44:45
evaval

haha :-)

Aaron Ginsburg‏Ověřený účet @DrLawyercop 10. 3. Yikes. I hope we didn't kill all the characters… #The100

12.5.2017 | 17:51:27
luciakanky

vôbec, ale vôbec by mi nechýbal

12.5.2017 | 20:32:51
Lyra

jenom jedna smrt? mohlo by jich tam umrit jeste par

12.5.2017 | 21:32:14
Thundeus

Theloniuse mám vcelku rád, je to myslitel, demagog, prostě vůdce.

12.5.2017 | 21:54:08
petr k

V tomto seriálu nelze čekat žádný velký zvrat, jak je tomu třeba ve hře o trůny, leda, že by nějaký herec chtěl sám odejít. Jaha ještě něco doufám předvede v bunkru, pokusí se zachránit svoje lidi. Oktavia má dočasně respekt zemštanů, ale její vlastní lidé ji za to, že 300 z nich poslala na smrt, rádi nemají. Jelikož scénáristé zabili oblíbenou lexu, Oktavia, i když je „nesmrtelná“ by mohla také dopadnout podobně. Pokud by měli vybírat lidí pro přežití nějak rozumně, měli by upřednostnit mladé ženy, několik inženýrů techniku jako Raven, Monty, doktory mají jen dva Abby a jejího asistenta, s vojáky se nepočítá. Ovšem takováto sestava se bude jen stětí schopna ubránit zemštanům.

12.5.2017 | 22:06:01
scottt1

Jaha by uz mal zmiznut.

12.5.2017 | 23:08:47
Nikolperse

Co tak zabit vsetky hlavne postavy a dat priestor inym postavam. Potom by cely serial nabral uplne iny smer.

#15 XshaGhas
13.5.2017 | 5:13:04
pidalin

Já jsem se tak těšil že ho Bellamy sejme a ono nic. :-D Ale aspoň konečně zkapal Jasper, já ho měl na začátku seriálu rád, ale tohle už bylo fakt moc, udělali z něj magora kterej jenom ohrožuje všechny ostatní postavy a hlavně ta Harper se nakonec snad rozhodla že poejede s Montym, takže to je fakt super.

13.5.2017 | 7:32:09
ROBITH

Nechápu, proč nemáte Jahu rádi :D vždyt jako jediný uvažoval střízlivě a udělal to nejlepší, pro záchranu lidí. Je prostě moc velké riziko si pustit zemštany do bunkru a čekat že nebudou dělat problémy. Vzdyt většinu lidí odsoudili na smrt, myslíte že se ty lidi s tím jentak smíří? Těžko. Naopak Oktavie se nechala ovlivnit primitivními klany a jejich systémem vládnutí, který vznikl z loga nějaké firmy :D:D To spíš Bellamy je tady ten debil co jedná impulzivně a bez přemýšlení.

#16 jirkem #35 Freaky
13.5.2017 | 9:25:48
ROBITH

Jinak znovuzrození raven mě dojalo asi víc, než to že se Monty a ta jeho holka rozhodli přežít :D:D

13.5.2017 | 9:28:30
XshaGhas

#11 Nikolperse: Něco z styl Ulice, Růžovka nebo Rodinná pouta? Kappa :D

13.5.2017 | 10:02:40
jirkem

#13 ROBITH: Ale vždyť jsou teď všichni jeden klan, všichni jsou zemšťané…

Ještě by mohl zařvat Kane, stejně tam je spíš „navíc“ poslední dobou… Hlavně ať přežije Raven a Harper, jinak už se tam nebude moc na kterou dívat :D

13.5.2017 | 15:56:45
ROBITH

Možná jsou jeden klan, ale jen v jejich očích. Jak by mohli být jeden klan lidi, kteří mají znalosti o cestování vesmíru, stavění raket a hlavně používají automatický pušky vs lidi co žijou venku ze dne na den, používají luky a vrchol jejich technologie je třeba výtah, který jsme viděli v předešlé serii :D:D To prostě je funny, to je jako kdyby jsme my lidstvo byli jeden národ s opicemi :D:D Je to špatný uvažování, ale Zemštani jsou tak primitivní, že si nezaslouží ani přežít :D Kdyby skaikru nespadla z nebe, tak všichni zemštani chcipnou při praimfaye a čus :) Měly by být vděčný lidem co mají znalosti a dovolí jím přežít

#18 RobzzDaBitch #20 evaval
13.5.2017 | 18:34:52
RobzzDaBitch

#17 ROBITH: Na tom něco bude :D

13.5.2017 | 20:01:07
matrix17

Já sem zvědavej jak vysvětlí 300 lidem aby odešli z krytu a dobrovolně zemřeli. :D Podle toho jak stupidní věci se tam posledních pár dílu dějí by mě nepřekvapilo kdyby byl průběh: hele vás 300 se může ještě naposled podívat ven, nadechnout se vzduchu, proběhnout se… ste elita… a jak vylezou ven tak buch, zaklapnou dveře a hm tak smůla si to tam užíte :D :D

13.5.2017 | 23:24:56
evaval

#17 ROBITH: ano, z tvého pohledu jsou primitivní když při jaderných výbuších zůstali jejich předci venku nechránění a o všechny technologie přišli a museli začít od začátku.. mmch, byla to technologie (A.L.I.E.) těch vyspělejších co už byli ve vesmíru, která způsobila jejich návrat do „primitivismu“

alespoň se zabíjejí normálně noži a meči a ne automatickými puškami po stovkách..

14.5.2017 | 10:10:28
evaval

ještě doplním, skaikru z hlediska technologie to taky není nic moc, umí ji využívat a udržovat v provozu, ale neumí ji udělat, nebo nějak zásadněji opravovat nebo vylepšovat.. proto Archa dopadla jak dopadla, proto když došlo ke zničení hydrogenerátoru tak ho nedokázali nahradit.. ani ne za 100 let budou tam kde dnešní grounders

#26 Hodooor
14.5.2017 | 10:20:26
Victarion Greyjoy

S týmto seriálom to ide dole vodou. Aký zmysel má odsúdiť vlastných ľudí na smrť len aby sa pár primitívnych pozemšťanov zachránilo. Určite budú pre bunker prínosom, majú medzi sebou veľa inžinierov, lekárov, vedcov že ? Logika v tomto seriály ide často stranou. Celé 4 série sa teším kedy vypukne konečne boj medzi skaikru a ostatnými klanmi. Akože sorry ale aby sa ľudia čo majú moderné zbrane báli ľudí ktorých technologickým vrcholom je luk, bože dobrý. Jeden príklad z minulosti – rok 1879, 150 britských vojakov sa dokázalo ubrániť približne 4000 bojovníkom z kmeňa Zulu, pričom britov padlo alebo bolo zranených asi 30 mužov a zuluovia mali skoro 1000 mŕtvych, alebo zranených. A to bol rok 1879, tento seriál sa odohráva v 22. storočí ak sa nemýlim. Musia mať omnoho lepšie zbrane, plus je ich tam okolo 500, veľa detí som v tom seriály nevidel takže by nebol problém postaviť 200ľudí do boja a pri obrane pevnosti by na nich tí primitívi nemali. Hlavne v tej časti keď chytili ľadový národ do pasce a mohli ich rozstrieľať v tom priesmyku, och to som mal nervy, pri takom postavení by nemuseli ani mieriť :D

#23 evaval
14.5.2017 | 10:24:48
evaval

#22 Victarion Greyjoy: ony jim ty náboje do pušek taky jednou dojdou…

#24 Victarion Greyjoy
14.5.2017 | 10:28:49
Victarion Greyjoy

#23 evaval: áno raz sa im minú, ale žiaľ nie je spomínané koľko ich majú a z toho čo som videl tých pozemšťanov až tak veľa nie je. Taktiež pochybujem ak by pozemšťanom spravili v bitke obrovské straty tak by si dvakrát rozmysleli či to skúsia znova. Čiže prevahu majú podľa mňa dosť veľkú, ale miesto toho stále volia nezmyselné „hipisácke“ riešenia.

14.5.2017 | 12:03:49
Kristie

V 1. sérii párkrát zazněla věta „Nemůžu uvěřit tomu, že jsme přežili 100 let, abychom se všichni pozabíjeli“. Snaží se tomu vyhnout, když to jde. Proč by Skaikru měli žít, i když mají lepší zbraně? Zapomínáte na to, že se nechtěně nacpali na území, které už někomu patřilo. Spíš mě překvapuje, že se o to území Grounders chtěli dělit.

A teď mi vysvětlete jednu věc – myslela jsem si, že Grounders vylezli z toho bunkru v Polis, ne?

#30 Victarion Greyjoy
14.5.2017 | 12:40:18
Hodooor

#21 evaval: To ale není problém v tom že by neznali technologii, ale v neexistenci jakékoliv průmyslové infrastruktury. Potřebuješ nejdřív vybudovat nějaký průmysl na zpracování kovů, výrobu součástek a polotovarů, a pak teprv můžeš vyrábět ty hydrogenerátory apod. Nebo si snad myslíš že ho vyrobíš někde v jeskyni z větviček a šutrů co najdeš v lese? :D Si uvědom že před pár týdny spadli z nebe a od té doby se jen brání primitivům co na ně od začátku hází oštěpy ;)

#27 evaval
14.5.2017 | 14:50:57
evaval

#26 Hodooor: Vybudovat takovou průmyslovou infrastrukturu trvá desítky až stovky let a je na to potřeba hodně lidí, jich je jen 400. Budou mít problém vůbec přežít, sehnat jídlo, vyrobil alespoň nějakou energii. Kdo bude pracovat v dolech? Kdo bude tyto materiály zpracovávat? Pěstovat plodiny? A to nemluvím o degeneraci potomků, na to je jich moc málo. Grounders potřebují ať si to přiznat chceš nebo ne.

#29 matrix17 #32 Hodooor
14.5.2017 | 15:59:03
petr k

Hlavní jsou vědomosti, znalosti, kteří lidé Archy mají, mohou je učit své děti, jsou schopni rychleji vybudovat civilizaci, než negramotní primitivové, kteří umí pouze středověkým způsobem obdělávat půdu a lovit, používat meče a luky. Proto by z Archy měli přežít všichni. Navíc už vidím, jak 100 civilizovaných dopnutí barbary v bunkru dodržovat přídělový systém, zabrání magorům, kteří ničí technologii to to tam zdemolovat. Nebýt zemštanů, mohli mít pro přežití Archu i Mount Weather.

Navíc je nepravděpodobné, ze by přežili lidé pouze na jednom místě, celá děj se odehrává na území velikosti cca jednoho okresu. Je možné že v Páté sérii najdou ještě zbývající části archy, aby doplnili stavy…Pokud na jejich území radiace vše spálí, budou se muset přesunout jinam, na nějaké méně zasažené území, kde možná najdou další zemštany.

#30 Victarion Greyjoy
14.5.2017 | 18:46:45
matrix17

#27 evaval: Máš pravdu. Ještě bych dodal, že sou vesmířani stejně už všichni bratři a sestry. Leda by nějakým zázrakem 100 let plodili potomky jako panna marie. :)

Všichni tu nadávaj, jak sou zemšťani primitivní ale jediný, co jim „chybí“ jsou lékařský znalosti. Konkrétně pokročilá medicína, kterou postupně zapomněli. Nic jinýho jim nechybí a je třeba si uvědomit další věc. Oni umí lovit, znají tamní vegetaci atd. Ve vesmíru se nic z toho nenaučí takže jejich přežívání bez nich by nebyla žádná sranda.

#32 Hodooor #34 evaval
14.5.2017 | 18:52:36
Victarion Greyjoy

#25 Kristie: Grounders ich tam nechcú, Skaikru neodídu, ale sú silnejší len nechcú prelievať krv. A pritom ich už Grounders, absolútne by ma nezaujímalo to že to bolo ich územie. Stále vystupovali že chcú mier ,ale Grounders stále hľadajú zámienku na vojnu, tak by som im tú vojnu doprial.

To stým bunkrom si myslím že za tých 100rokov zabudli, inak si to vysvetliť neviem.

#28 petr k: Grounders majú slabšie technológie ako v stredoveku, keď vidím ich zbrane, „brnenia“ a taktiež to Polis tak sa mi chce plakať. V niektorých veciach čo sa týka hlavne staviteľstva sú tak na úrovni neolitu :D

#31 Kristie
14.5.2017 | 19:29:26
Kristie

#30 Victarion Greyjoy: Ale v 2. řadě říkal Wallace, že se Grounders poprvé objevili cca před 60 lety. To mi neříkejte, že když žili 40 let v bunkru, zapomněli na technologii. Vždyť v tom bunkru techniku normálně používají. Prostě mi 100 let přijde strašně málo na to, aby zapomněli i na tak základní věc, jako je resuscitace a ještě se stihli rozdělit do jednotlivých kmenů. Grounders jsou tisíce a do bunkru se vejde jen 1200 lidí. Tím pádem jsou i oni všichni příbuzní. Teda pokud další řada neukáže, že bylo víc bunkrů, kde přežilo dalších pár set lidí.

14.5.2017 | 23:24:07
Hodooor

#27 evaval: No jistěě, podle tebe 400 lidí kteří dokázali několik generací přežít i ve vesmíru a znají technologie které si grounders nedokáží představit ani ve snu, na zemi přežít nedokáže, a k vybudování průmyslu podle tebe protože by to trvalo moc dlouho tak jim jako prospěje když se zredukují na stovku a naženou k sobě do bunkru tisíc primitivů HAHAHA :D Dík pobavilas aspoň jsem se zasmál :) Už vidím ten vzdělávací systém, když do lavic zasedne 30 groundříků a 2–3 děti skaikru, myslím že v příští generaci už by byli grounders všichni :( Grounders dosud dokázali jen mezi sebou válčit před i po příchodu skaikru, už je vidím jak najednou rozvíjejí nějaký průmysl, pleteš se, skaikru je nijak nepotřebují, myslíš že na ulovení jelena potřebuješ doktorát z lesní univerzity, nebo že skaikru neumí zasadit obilí? I ve vesmíru měli hydroponické farmy a pěstovali si jídlo, na zemi je to jen 1000× jednodušší. Taky se celou dobu ve vesmíru učili „earth skills“, třeba Pike to vyučoval, takže to pro není žádná španělská vesnice, možná toho o zemi ví víc než grounders. Navíc kdoví kolik zvířat praimfayu přežije a jestli až vylezou z bunkru vůbec bude okamžitě možný lov nebo zemědělství, skaikru jsou schopni se uživit i ve vesmíru nebo v podzemí, ale grounders by byli vyřízení.

#29 matrix17: Jo indiáni taky uměli lovit a znali vegetaci, a jak jim to pomohlo když přišly bledé tváře…

#33 evaval #38 scottt1
14.5.2017 | 23:44:57
evaval

#32 Hodooor: pořád zapomínáš na počty, je jich prostě málo, většina se bude muset věnovat přežití a nebude mít čas na tu tvou věděcko-technickou revoluci. Navíc zníš jako pěkný rasista.

#36 Hodooor
15.5.2017 | 5:22:24
evaval

#29 matrix17: spíš si myslím, že pokročilá medicína zemřela spolu s většinou národa, předpokládám, že špičkoví lékaři v době útoku byli ve městech, která byla zasažena první. Podle mě přežili lidé v odlehlejších místech, na farmách, v lesích, vzdálených vesnicích a malých městech a tam moc velké odborníky nelze očekávat. Navíc první roky se spíš věnovali tomu přežít než předávat zkušenosti dál, pokud už někdo přežil.

#40 matrix17
15.5.2017 | 5:26:42
Freaky

#13 ROBITH: Naprosto s tebou souhlasím. Clarke je slabá. Toho dementa měla sejmout. Bellamy pos..e na co přijde. Octavia by zabila za to Clarke a Nyliah by zabila Octavii. Pak by to konečně dostalo nějaký spád a člověk by nemusel furt koukat, jak tam jen bulí a vše řeší spontánně.

15.5.2017 | 17:51:22
Hodooor

#33 evaval: Počty nejdou spíš tobě když říkáš že 400 skaikru je na přežití málo, a 100 + barbaři je najednou dost? Uvědomuješ si že bunkr má omezenou kapacitu a kvůli pár stovkám barbarů budou muset vyhnat 300 vlastních lidí? Většina se bude muset věnovat přežití POKUD zredukují třičtvrtiny vlastních lidí a nasáčkují si do bunkru 1100 barbarů kteří jim jdou 4 série po krku :D

15.5.2017 | 21:17:42
zaandulee

Klidně ať už nehraje, neměla jsem ho ráda.....

16.5.2017 | 21:35:20
scottt1

#32 Hodooor: Väcsina indianov zomrela na choroby, ktore priniesli so sebou biele tvare pokial nevies.

#39 Hodooor
17.5.2017 | 21:01:15
Hodooor

#38 scottt1: No tak vidíš, neměli žádný zdravotní systém, výzkum a vývoj léků, nemocnice…byli prostě zaostalí…jako grounders :)

Jak říká David v Prometheovi, „sometimes to create, one must first destroy“

#40 matrix17 #41 scottt1
18.5.2017 | 0:43:23
matrix17

#34 evaval: To je samozřejmě taky pravda. Ale i kdyby ty znalosti předávali, tak ta úroveň bude postupně klesat… Proto sem psal, že se ty znalosti prostě „vytratily“. Navíc asi už ani nebude moc zdrojů, ze kterých by bylo možné čerpat.

#39 Hodooor: To ze zajímavý pohled na věc. Uvědomuješ si vůbec, že některé nemoci jsou latentní a různá zvířata i lidé mohou být pouze přenašeči? Takže říkat věci jako jsou zaostalí, nemají nemocnice a skaikru to vytrhnou je prostě mimo. Naopak je trochu zázrak, že skaikru vůbec žijí po přístaní na zemi. Navíc, skaikru MOŽNÁ znají technologie ale reálně je umí maximálně tak používat, tj. nepostaví ani blbej přístřešek z větví. Plus furt zapomínáš na genovou diverzitu. Už teď musí být skaikru mezi sebou příbuzní. Díky tomu, že je jich ještě míň by defakto zlikvidovali sami sebe.

Netvrdím, že by si jich v krytu neměli nechat co nejvíc ale upřímě si myslím, že je naprosto fuk, kdo v tom krytu vlastně bude. Páč žádný kouzelný technologie nemaj a nevytvoří, jelikož o to málo šrotu, co jim spadlo z vesmíru přijdou v týhle řadě. :)

18.5.2017 | 21:35:30
scottt1

#39 Hodooor: oni mali vlastny zdravotny system. bol zalozeny na bylinkach a inych rastlin. AIDS bol rozsireny z Afriky do celeho sveta. Doteraz nebol najdeny ziadny liek, ktory by ho vyliecil na 100%. Takze potom aj my sme zaostaly.

18.5.2017 | 22:20:58
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Aktualizace postav

Během sedmé řady budeme doplňovat nové i staronové postavy. Proto je určitě nezapomeňte ohodnotit.

Reklama

Novinky

Deset věcí, které byste měli před koncem seriálu The 100 vědět

Deset věcí, které byste měli před koncem seriálu The 100 vědět

Konec se nevyhnutelně blíží. Ještě předtím než se podíváme na finální epizodu, pojďme se podívat na deset nejzajímavějších věcí o seriálu The 100, které jste možná do jeho konce netušili. A správný fanoušek by přeci o svém oblíbeném seriálu měl vědět co nejvíce. Zvlášť před jeho koncem.

Nejoblíbenější postavy

Fotografie

Fotografie

Nepřehlédněte

Narozeniny herců

Napište nám

Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!


Filtr seriálů a filmů









Reklama