Seriál The Flash odstartoval svou existenci na podzim roku 2014 a skončil na konci jara roku 2023. Byl tu s námi dlouhých devět let, ale vše musí jednou dojít na svůj konec. Pokud chcete seriál podpořit a zároveň ukázat, jak vás bavil, ohodnoťte jej. Můžete také ohodnotit jednotlivé postavy a epizody.
Sledovanost třetí řady seriálu The Flash
Další série Flashe je za námi, proto přišel čas na shrnutí její sledovanosti. Seriál opět poklesl, co se týče sledovanosti, ale i tak se stále pohybuje ve velmi dobrých číslech.
Seriál The Flash stále stojí na vrcholu stanice CW v počtu sledovanosti, jeho největším konkurentem je aktuálně Supergirl, která loni přešla ze stanice CBS na CW. Co se týče jednotlivých řad, tak třetí série je zatím tou nejhorší, ale dalo se to vzhledem k neustále klesající sledovanosti očekávat. Třetí série tak zůstala se svou průměrnou sledovaností 2,84 milionu diváků za první (3,68 milionu diváků) i druhou (3,53 milionu diváků) řadou.
Nejsledovanější epizodou se stal crossoverový díl Invasion!, na který se dívalo celkem 4,15 milionu diváků. Když nebudeme počítat crossoverovou epizodu, která je vždy nejsledovanějším dílem série, tak se nejsledovanějším dílem třetí řady stala první epizoda Flashpoint, která nasbírala 3,17 milionu diváků. Nejhůře dopadly díly Into the Speed Force a Abra Kadabra, na které se shodně dívalo 2,39 milionu diváků.
Graf sledovanosti všech tří sérií:
V dalších rekapitulačních článcích se podíváme na hodnocení třetí řady a na ty nejlepší a nejhorší momenty ze třetí série.
Zdroj: CW
Konec Flashe
Seriálový vesmír
Seriál The Flash zapadá do širšího komiksového světa, který se vysílá na stanici CW. Díky tomu můžete kromě něj sledovat i seriály Arrow, Legends of Tomorrow, Supergirl, Black Lightning a Batwoman, které spadají do stejného univerza. Seriálem The Flash proto nic nekončí, ba naopak začíná.
Reklama
Nejlepší epizody
Nejoblíbenější postavy
Narozeniny
-
Katherine McNamara
22.11.1995 | 22.11.2024 -
Danielle Nicolet
24.11.1973 | 24.11.2024 -
Katie Cassidy
25.11.1986 | 25.11.2024 -
Jessica Camacho
26.11.1982 | 26.11.2024 -
David Harewood
8.12.1965 | 8.12.2024
Hlídejte si nás
Napište nám
Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!
Diskuze /53
doufam ze poklesne jeste vic, prosim at ho ukonci, prosiiiiiiiim
#2 SikyCZ #4 comiccrazy#1 Lyra: když se ti to nelíbí tak se na to nekoukej ne?
#11 Lyratřeba se v příští řadě zbaví Iris (zabít, poslat někam na odpočinek) a sledovanost zase poroste
#1 Lyra: Když přežil Arrow se 4 sérií tak Flashe určitě neukončí.. Flash bude mít určitě taky minimálně 5 řad.
nechapem jak tato plytka sracka moze niekoho bavit vydrzal som 1,5 casti a uz som sa k tomu nevratil je tolko skvelych serialov ale co amerika vie co na blbcov plati :D
#6 Stardos #22 Kurosaki-sama #26 TheRiddleman#5 hyena: Přesto tu komentuješ :)
Skvělý serial s Legendy Zítřka furt lepší než Arrow.
#28 Holldir #51 Harmasanto ze nemam rad tuto zumpu neznamena ze to nemozem napisat :D
#10 Stardos #52 eXvioDoufám, že se to zlepší, Flash mi letos přišel jako nejhorší ze CW seriálů. Temnost Arrowa k tomuhle seriálu nesedí.
#8 hyena: Ano, přesně tohle to znamená. Je trošičku blbé komentovat takto seriál, který nesleduješ, zvlášť když sleduješ kvalitou naprosto stejné seriály. Black Lightinga jsi jistě zhlédnul taky, že jsi ho hejtil, že? ;)
#2 SikyCZ: koukam se na to uz jenom kvuli nekolika malo postavam ktere jsou super, jinak ty citaky a slzy nejmin 15 minut z kazdy epizody neni normalni, plus nektere postavy jsou uplne zbytecne a odporne, pomalu ale jiste koukat prestavam, je to jen otazka casu az to prekroci mez a dam tomu sbohem stejne jako legendam zitrka
#49 SikyCZnie ale kedze setko je to doslova na jedno kopyto staci vidiet jedno-ako by som videl vsetky :D
#14 BednamarekJo s touhle sérii zkusili napadobit temno Arrowa a nevyšlo jim to snad si to uvědomí a vrátí se k duchu první série řešení epizodních případů s metalidmi a sem tam prohodit nějakou vtipnou hlášku, mohli by sestavit tým Flash, Vibe and Killer Frost
#12 hyena: Sakra tohle nechápu, nebaví tě to OK, ale jít na fanouškovský web a hejtit jaká je to sračka? Když se ti to nelíbí tak to nekomentuj ne? Akorát tady kazíš náladu fanouškům, kterým se prostě nelíbí číst na webu o svém oblíbeném seriálu tvoje komentáře. To už vážně nevíš co s časem, že musíš lézt na weby o seriálech co nesleduješ a psát na ně vulgární komentáře??
#15 hyena#14 Bednamarek: cakam na kamarata ideme na ihrisko tak si kratim cas tym ze upozornim ludi na to aky je tento serial nudny shit prepacccc
#17 azoxid #20 Bednamarek #32 Innominateus:D :D :D
#15 hyena: Tak si bež začutat, hochu, a raději u toho zůstaň. Hlavou to totiž moc daleko nedotáhneš.
Chlapci uznejte, že tuto omluvu jednoduše musíme schválit :D
Jo jo když člověk nemá co dělat, tak proč nejít na nějakej ten fan web a hejtit :D
#15 hyena: Mimochodem zajímalo by mě, co tě vedlo k tomu, jít zrovna na tenhle web. Přece jenom na edně je jich spoustu, to jsi na hlavní stránce prostě jeden vylosoval?
Jsem stejného názoru. Ať už RF nebo Zoom byli rozhodně lepší padouši než Savitar. A především zápletky v první i druhé sérii se mi líbily víc. Kdyby Iris odstranili, tak bych se taky nezlobil. Klad třetí série – Killer Frost, zápor – ztráta HR (i když jsem ho zezačátku moc nemusel).
#5 hyena: Běž se zabít ty idiote…
#23 Chomy/Ema#22 Kurosaki-sama: Souhlas , nikoho nezajímá idiota(hyena) to že ses na ni koukal 1,5 :/
Já se o tom seriálu dozvěděla až když už vydali cca s02e16 :D … tak jsem si to všechno ani ne za dva dny zkoukla. Ale upřímně ta třetí série jako nebyla úplně propadák ,ale nebyla zas nej. seriál :/ Prostě Ok :) Kdyby Iris chcípla vůbec by mi to nevadilo místo ní tam pak mohli dát jinou třeba Petty. :)
#34 komjaprajem vam vsetkym hlupakom dalsich prijemnych dvadsatosemdevedesiat serii tohto skveleho serialu
proč to tady hyena hejtuje když viděl jeden a půl dílu z 23 dílů, to mi hlava nebere – možná kdyby se místo cvrkání kuliček kouknul na ty díly a pak to tu komentoval… Mě se to líbí pořád, HR a jeho „nápady“ a hůlky na bubny, Iris která nic nedělá ale stejně je tam furt uprostřed všeho a stejnak mi přišlo že k tomu příběhu patří, zpěváckej díl pecka, pro mě překvapující odhalení savitara atd atd
#27 Chomy/Ema#5 hyena: IMDB RATING: Flash = 8,1 Boardwalk Empire = 8,4 Homeland = 8,4 Arrow = 7,8
… you see what they did there? :D :D :D :D
#25 mistrxy: To je řeč :D
#7 WolverineCzE: Rozhodně toto je horší než Arrow. Tam si každej stěžoval na několik minut v dílu které se netýkaly jen boje s odpadlíky a mnohý to sralo. Ale flash je na tom podle mě nyní mnohem hůř než ta nejhorší serie Arrowa. Odfláknutý příběh serie, ještě horší zakončení. No prostě děs a hrůza. Jrdtli v další serií přijdou s něčím zajímavým tak na to budu dál koukat, ale jestli vymyslí něco tak stupidního jako třetí serii tak to rovnou odpískam. Svatej Arrow kde to nekleslo tak markantně pod bod mrazu
První serie byla pěkná a seriál odstartoval parádně. Druhá serie už byla krapet horší, ale pořád dobrá. Ale ta třetí serie…musel jsem se sakra přemáhat abych to dokoukal a nevyhodil to rovnou z bedny. Měl jsem tento seriál radši jak Arrow…ale po poslední serii bych to srovnal se seriálem grimm který taktéž začal na výbornou a poslední dvě serie byly jak vyžvejkanej toaleťák
vy jste zvláštní lidé já koukám na seriál div si nehty napětím neuhryžu a když už si chci přečíst nějaké drby a spekulace o další řadě a vyůstění toho jak se B.A dostane ze speed force najdu hádku malých dětí na písečku bože lidi nechali jste se ztrhnout jedním hlupákem který se baví nad tím jak se tu rozčilujete že vám pomlouvá váš oblíbený seriál. BTW osobně bych vyměnil H.R za kid flashe ten mi tam prostě nesedí je to takový přicmrndek ale H.R mi je líto jako že really
Můj oblíbenej už tak od půlky třetí serie není :)
#15 hyena: Necupujte Hyenu tolik. V určitých ohledech má pravdu. Superhrdinské seriály mají jednoduchý děj a navíc v mnoha ohledech téměř totožný. To že jsou téměř všechny na CW tomu taky zrovna moc nepomáhá. Viz. „nečekaná spojenectví“ tento rok. Jenže na druhou stranu – tak superhrdinské seriály fungují. Hrdina musí sebrat všechny síly, aby porazil padoucha, který nějakým způsobem ohrožuje jeho, či společnost. Dokonce ani v komiksech to (většinou) není jinak. Proto čekat od nich něco jiného a pak se vztekat, když to nedostane, je stejné, jako jít do veganské restaurace a zuřit, že nemají maso. PS: To, že existuje dost lepších seriálů je taky pravda :-)
Je škoda že sledovanost ubývá ,je to úžasný seriál.
#36 Romix01#23 Chomy/Ema: problémem je, že oni jí tam cpát prostě budou a budou, protože to je tak v komixu :/ a taky už jsem hurá je chcíplá :) a oni zabili HR -_- parhnti :(
Doufám, že nastane Rebirth a vrátí se to zpět jak to bylo v 1. a 2. řadě. Rogues by byli nejlepší padouši (s nimi bojuje prakticky doteď v komiksech) + k tomu přidat RF, který se tam párkrát mihne a můžeme se zase bavit o dobrém seriálu. Savitar ml opět dobrý potenciál, který nevyužili. Škoda..
#33 Petr 1: A o jakém seriálu to mluvíš?
Jinak pro mě mají díly Flashe 20–25 minut, zbylých 20 minut zaplněných citovým blábolením přeskakuji… takže se to jednou týdně dá zvládnout, ale i tak byla třetí série oproti té první úplná žumpa.
#38 HolldirFlash by mohl projít restartem Barry jako obvykle neposlechne a změní časovou linii a vrátí se to do období první série, RF bude zpět a objeví se Rogues s nimi i Captain Cold Prision Brerak má ted pauzu herec bude mít čas, RF bude zatápět Flashovi a povede kompletní tým Rogues.
#45 Bednamarek#36 Romix01: 20 minut zaplňených citovým blábolením? Asi jsem celou dobu koukal na jinej seriál protože tohle si jaksi nepamatuji. Obvzlášť se takovémuto výroku divím když to řekneš o tomto seriálu když zde jsem si zatím nevšiml nějak výraznej hate těchto scén zatímco u arrow jsou tyto scény cca mezi 3–5 minutami z celého díliu a spousta lidí tyto scény hatuje. Je docela divné kdyby tady bylo 20 minut tohoto a nehatují to :D
#39 Romix01 #40 Hed94 #41 Amper#38 Holldir: Jojo, očividně si opravdu celou dobu koukal na jiný seriál.
#38 Holldir: Taky si myslím že jsi asi celou dobu koukal na jiný seriál :D
#38 Holldir: To fakt? Vždyť se celá série točila okolo toho románku s Iris, jak jí musí zachránit, že budou navždy spolu atd. atd. Takže asi jo, koukal jsi na něco jiného. Ale to se dalo trochu skousnout, kdyby to nebylo tak přemrštěné..
To, že se ji snažili zachránit nemá skoro nic společného se scénami tohoto typu. Kdyby viděl umřít Cisca nic by se v seriálu nezměnilo. Takže co se týče těchto scén je jich daleko méně než tady plácáte. Ale jak to čtu každá scéna ve které je Barry s Iris by jste nazvali citovou takže je jasné, že je to půlka dílu když je to hlavní postava. Ale jejich vztah jako samotný se neřeší ani zdaleka tak často:)
dokoukal sem to i když nevim proč… v serialu tolik dialogů iris s B A o tom jak se mají rádi a že udělaj ve proto, aby vše dobře dopadlo se nedalo, ale aby toho nebylo málo přijde Iris za Joe a dialog jak z harlequinek.. to ovšem nekončí přijde Wally a vše se opakuje s Joe B A atd … Cisco a Caitlin .. sorry, ale toho fnukání na můj vkus je u serialu tohodle typu trochu moc
#48 Holldirnavíc, kdyý chtěli zachránit Iris před savitarem, tak jí mohli dát rovnou do argusu a se tam vloupávat pro nějakej zdroj energie ..... ale chápu, logika scenaristů občas selže :D
#37 Lex Luthor: Souhlasím, kdyby to vrátily k první sérii tak by to bylo super, ale RF už by pro něj nebyl podle mého kdoví jaký soupeř :), přece jenom jsme mohli vidět jak si s ním ve druhé sérii poradil. A to nemluvím o finále, kde ho překvapil, ale o díle kde se objevil budoucí RF. :)
#47 Lex LuthorNevyužili plně potenciál padoucha a to jsem si myslela že zlé já hlavního hrdiny bude padouch kterýho nikdo nepřekoná, ale tam bylo takových chyb, že to až bolelo. Nejlepší nástup Savitara byl bohužel pouze ve chvíli kdy mluvil skrz Juliana … jeho konec naprostá hrůza, ani vzpomínat na to nechci … když si vzpomenu na to jak to bylo se Zoomem tak je mi smutno … a přitom to mohlo být tak dobrý :( jestli Barry bude v další sérii je mi tak nějak jedno
#45 Bednamarek: Jo, ale třeba by si RF vedl v jiné časové linii lépe, Barry by mohl ztratit paměť a nemít takovou výhodu, že by znal události dopředu, navíc když mu v seriálu vymazali paměť byla z něj hned vtipnější a lepší postava
#43 iamtears: Tak jako ten konec nepovažuji za zbytečné scény tohoto typu který tu každý druhý hatuje. Když si vemeš, že se Barry loučí páč se už nemají nikdy v životě znovu vidět tak je to celkem vhodné toto. naopak kdyby takový konec nebyl tak by to naopak bylo sakra divný a nelogický. Fakt, že se vrátí je sice jasný nám všem, ale my jsme diváci…Je tam hodně scén které se věnují vztahům mezi všemi hlavními postavami to ano…ale není tam tak moc scén které se věnují pouze vztahu B+I jak tu někteří neandrtálci řekli:)
#11 Lyra: Jako jo, ty scény barry – iris nudaaa, Joe už taky není co bejval a představitel Wallyho se mi tam vůbec nelíbí ale kvuli tomu bych si nepřál aby tenhle seroš zrušili :D podle mě možná ještě příští sezona bude bídná, ale koncem 5. nebo 6.řada by mohla Iris definitivně umřít pokud se vrátí Reverse Flash :-D
Jako kdybys věděl co bude v dalších třech seriích…
#7 WolverineCzE: Tak to ani náhodou.
#8 hyena: Jo to že jsi taky taková píča neznamená že to nemůžu napsat
No hehe zajímavé názory tady :-D
Upřímně Arrow jsem měl rád, ale to co je ted je odporný a naprosto prázdný a amatersky, Flash se bohužel začal taky zhoršovat ve všem , přiběh herci… Legendy jsou takový, že když se člověk zapře a vypne mozek, tak se na to dá koukat, ale seriály od CW pro mě byli jedny z nejlepších a dneska bohužel je to odpad ve většině případů… Ale ze setrvačnosti a v naději na zlepšení se ještě koukám :-D