Flash
88/100 - 561×

Sledovanost čtvrté řady seriálu The Flash

Sledovanost čtvrté řady seriálu The Flash

Čtvrtá série je za námi, a proto nastal čas na shrnující články. V našem prvním článku se zaměříme na celkovou sledovanost dílů čtvrté řady, které porovnáme se sledovaností předchozích sérií.

15 2
26.5.2018

Ani další řada seriálu The Flash se neobešla bez nižší sledovanosti. Letošní série se dočkala průměrné sledovanosti 2,21 milionu diváků, čímž se zařadila za průměrnou sledovanost všech ostatních sérií. Konkrétně za sledovaností první (3,68 milionu diváků), druhé (3,53 milionu diváků) a třetí (2,84 milionu diváků) řady.

Je to vůbec poprvé, co nejvyšší sledovanost neměl crossoverový díl, ale nějaký jiný díl. Crossoverový díl Crisis on Earth-X, Part 3 se sledovaností 2,82 milionu diváků nestačil na první díl The Flash Reborn, na který se během premiéry dívalo 2,84 milionu diváků. Nejhůře dopadl dvacátý díl Therefore She Is, na který se dívalo 1,7 milionu diváků.

Graf sledovanosti všech čtyř sérií:

Zdroj: CW

Diskuze /35

Venous4

jo sledovanost jde dolu, protoze se z toho stava debilni telenovela kde se resi debilni vztahy a zadna poradna akce, jen dva nebo tri dily za sezonu. Pata rada bude podle me posledni, serial uz nema co nabydnout

#2 CoRnDuCK #6 Stardos #15 Xavik #35 meya
26.5.2018 | 17:19:51
CoRnDuCK

#1 Venous4: Tvoje gramatika taky nemá co nabídnout :)

#13 Venous4
26.5.2018 | 18:38:29
JoeySid

Taky myslím, že bude pětka poslední.

#6 Stardos #15 Xavik
26.5.2018 | 18:50:17
Naolec

Také se připojuji k názoru,že 5.tá řada bude poslední.Na jednu stranu chápu,že i ty postavy se musí nějak vyvíjet a ty jejich vztahy se musí také trošku rozebrat,ale bohužel se z toho stává hrozná sračka, která vypadá spíše jak nějáká Mexická Telenovela. Přírovnal bych to k etapě „Olicity“ v Arrow ( fanoučci budou vědět). Z finále jsem na konci neměl vůbec radost, protože jakmile se tam objevila ta jejich dcera, tak jsem hned věděl,že minimálně půlka 5.té série budou zase rodinné a emoční sračky, přičemž ta akce bude stát zaprd.

#6 Stardos #9 Edvin #15 Xavik #35 meya
26.5.2018 | 19:21:48
witcherrr

Je docela škoda že některé seriály se solidním potenciálem sami tvůrci ženou do pekel, ať už se jedná o Flashe, Lucifera apod..

Přitom se stačí podívat na Agents of Shield, celkově marvelovky, Gotham, Black Lighting, Krypton ve všech jsou vztahy, ale nehrají alfu omegu seriály, kde samotný děj, akce je jako omáčka.

Kdyby se přestali úplně řídit dle komiksů a nechali třeba i sem tam umřít nákou postavu, bylo by to lepší. Tím nemyslím pořád zabíjet Welsse, posílat ho domů, nahradit ho.. to dělají pořád dokola, možná sami tvůrci se považují za Wellse až to není vtipné.

#7 Stardos #35 meya
26.5.2018 | 19:29:19
Stardos

#1 Venous4: #3 JoeySid: #4 Naolec: CW oznamuje poslední řady dopředu. Takže počítají s prodloužením. Seriál má stále dobrou sledovanost.

26.5.2018 | 19:53:41
Stardos

#5 witcherrr: "Kdyby se přestali úplně řídit dle komiksů a nechali třeba i sem tam umřít nákou postavu, " – Není to náhodou přesně to, co udělali v Arrow š Laurel? Protože jestli se nemýlím, tak tohle rozhodnutí zrovna fanoušci neocenili. Všichni můžou říkat, že by zabití Iris pomohlo, ale reálně 80% lidí by poznalo, že to bez ni prostě nefunguje.

#8 Argenium
26.5.2018 | 19:57:01
Argenium

#7 Stardos: to máš sice pravdu, jenomže ono to nefunguje ani s ní, protože styl jakým ji tvůrci píšou je něco příšernýho… jinak rozhodně nepočítejte s tím, že 5. série bude poslední, 4. série Flashe byla nebe a dudy proti 4. sérii Arrowa, který si i tak jede dál

26.5.2018 | 20:32:13
Edvin

#4 Naolec: On Flash není zdaleka jediný. Poslední dobou začaly děla telenovelu úplně ze všeho a důsledkem toho všude klesá sledovanost, příběh jde do háje a ruší se seriály. Ať už je to Flash, Lucifer nebo Arrow. Jsem zvědavý, jestli bude trvat ještě celou sérii, než si autoři uvědomí, že jestli se nezbaví Iris, tak už se jim na to nebude nikdo koukat.

No, ale může nás alespoň trochu utěšovat, že to ještě není tak hrozné jako u Doctor Who, kterého pro změnu ovládl feminismus (taky si myslím, že další řada Doctor Who bude poslední).

#15 Xavik #17 Kometa
26.5.2018 | 20:58:12
WolverineCzE

spiš CW děla telenovely kromně Supernatural,i­Zombie

26.5.2018 | 21:22:47
IR7

Tak jedním z hlavních problémů Flashe je fakt, že řada má 23 epizod, pro obsah, který by se se střízlivými odhady vešel do 18ti dílů, možná i méně.
Vemte si kolik dobrých seriálů znáte, u kterých má řada víc jak 15 dílů a nedá se o nich říct, že jsou vyplněný nudnou omáčkou, když to řeknu slušně.
Přijde mi, že většina televizních stanic a nebo tvůrců seriálů pochopila, že někdy méně znamená více.
A sledování Flashe, bez přetáčení omáčkoidních dialogů (řešící osobní vztahy ve Flashově týmu), si už ani nedovedu představit…

#14 CZEMarkus #35 meya
26.5.2018 | 23:26:35
Venous4

stejny graf by se hodil i u vsech rad arrowa, supergirl a i legend :)

27.5.2018 | 0:51:07
Venous4

#2 CoRnDuCK: pisu rychle a bez hacku atd, mam tam jednu chybu v jednom slove jinak nic :)

27.5.2018 | 0:53:15
CZEMarkus

#11 IR7: Máš pravdu. Hodně seriálů, které jsem sledoval/sleduji má moc dílů a slušelo by jim mít méně třeba kolem těch 15 až 18 by bylo ideální. Ale asi jde o moc velké prachy aby se to dělo. ,)

27.5.2018 | 8:20:14
Xavik

#1 Venous4:
#3 JoeySid:
#4 Naolec: S radostí vám mohu oznámit, že pevně věřím v to, že se Flash nejenom dočká páté série, ale i šesté, sedmé, osmé, deváté a desáté. Takže jsou vaše názory týkající se poslední série pěkné, ale jsou úplně k ničemu. :)
#9 Edvin: To je zas názor ala prdel. „Dělat ze všeho telenovelu“… Tohle není telenovela. „Důsledkem toho klesá sledovanost“… Ta klesá u téměř každého seriálu, u Flashe naopak klesá zpravidla méně (sledovanost má stále dobrou). Iris neumře, a to až do konce seriálu, tím jsem si celkem jist už teď, hlavně Iris není hlavní problém seriálu, jak si většina zdejších myslí.

#16 dannymoro58 #18 Edvin #20 JoeySid #25 GreenDragon #30 Carnage
admin
27.5.2018 | 8:26:09
dannymoro58

#15 Xavik: Konečně někdo normální. :) Respekt! :D

#19 JoeySid
redaktor
27.5.2018 | 9:59:36
Kometa

#9 Edvin: S Doktorem seš trocha vedle … :D Já naopak věřím,že bude Doktorka dobrá … a když nee,inkarnací máme ještě dost před sebou . ..

27.5.2018 | 11:39:25
Edvin

#15 Xavik: Nebuď si tak jistý. Vzhledem k tomu že už už jsem s Barrym manželé, tak je pouze omezené množství romatiky co z nich scénáristi můžou vyždímat než to začne otravovat i sebevětší faninku telenovel. Navíc jsou si oba tak strašně věrní, že není prostor ani pro žádný milostný trojúhelník jak to v podobných seriálech často bývá.

Navíc je smrt Iris nevyhnutelná. Jednak umřela v comixu a jednak i Eobard sám řekl, že Barry „nebude nikdy šťastný“. Takže otázkou není „Jestli?“ ale „Kdy už se to konečně stane?“.

#23 Stardos
27.5.2018 | 11:56:14
JoeySid

#16 dannymoro58: My nejsme normální jen proto, že máme jiný názor a pátou řadu považujeme za odpad? Mě to samotnýho mrzí, jak se to vyvrbilo. Je to škoda, že se na to už nedá dívat…

27.5.2018 | 12:32:54
JoeySid

#15 Xavik: Proč k ničemu? Je to jenom máj názor. Že pro tebe ne, přece ještě neznamená, že by byl k ničemu.

#23 Stardos
27.5.2018 | 12:34:29
Monoceros

Tady je to zřejmě samý divák telenovel, protože jinak byste nemohli tvrdit že to je stejné :D jste se docela vtipně odhalili :D

27.5.2018 | 13:12:39
dadinka

Flash pro mě šel do prdele už ve 3. sérii a čtvrtá… K té se snad nebudu ani vyjadřovat. Scénaristi neví, co by vymýšleli, jsou totálně bez nápadů a vaří jen z výlevů pocitů otravných postav, které mě omrzeli. MĚ! Byla jsem seriálům vždy věrná až do konce, vždy jsem odpouštěla, ale když vidím takhle odfláknutou práci, je mi špatně. Ten seriál se přehrává furt dokola a všechny postavy, jedna podruhé se začali chovat jako výmazové. I Cisco. Vůbec jim nežeru, co říkají. Vážně, ostuda. Pro mě to poslední série asi bude, ještě se musím dokopat k shlédnutí posledních 4 epizod.

#26 Edvin #35 meya
27.5.2018 | 13:23:10
Stardos

#18 Edvin: V tom případě umře dříve Barry. Jednak má Iris napsat článek o Barryho zmizení, tak má porodit Noru a předat ji bundu. A Iris umřela v komikse, to je pravda. Ale oživili ji, takže by stále v seriálu byla. Navíc po smrti Iris by nám vzniknul emo Barry. #20 JoeySid: Tvůj názor je zcela k ničemu, když nevíš, jak stanice CW funguje. Kdybys to věděl, tak nenapíšeš, že by tohla měla být poslední série.

27.5.2018 | 13:35:12
mmmm

A co jste kdo čekal? U drtivé většina seriálů padá sledovanost spořádaně dolů s každou další sezónou. Kdyby tomu bylo naopak, tak nevznikají žádné nové seriály, ale vysílala by se nejspíše 156. sezóna Dallasu nebo Diligenova Ostrova.

#32 KaraSnowAllen #35 meya
27.5.2018 | 13:35:36
GreenDragon

#15 Xavik: 10 řad Flashe? To by bylo trochu moc.

27.5.2018 | 16:22:42
Edvin

#22 dadinka: Amen.

P.S. Pro všechny lidi co obhajují Iris a umí trochu anglicky. https://www.youtube.com/watch?… Moc krásně a přesně to všechno vysvětlil.

#27 Stardos
27.5.2018 | 17:45:15
Stardos

#26 Edvin: Iris může za špatnou zápletku seriálu? :D Může za to, že celý souboj s Thinkerem byl hrozný a nebo to, že Barryho rychlost a schopnosti se mění na základě děje? Nemůže. Takže maximálně tvoří to jedno procento, proč byla čtvrtá série slabá. Cringe vtipy Ralpha či ty verze Wellsů nebo Barryho znalosti a rychlost tvoří okolo 80%. K Iris: Věta „We are the Flash“ byla položena špatně a kvůli tomu byla hrozná, jenže za to nemůže postava. Její vztah s Barrym je napsaný dobře. Její vůdcovství je reálné – všichni dělají, jak je najednou nejchytřejší, ale zapomínají na to, že Iris stejně jako Joe nechápe většinu vědeckých věcí, co dělají. A po nějakém čase se dají naučit základní věci typu: Musíš vybrovat, dělat kolečka a tak. Její epizoda jako Flash byla taky reálná: Dělala chyby, nevěděla co a jak. Názory mu neberu, ale stále si stojím za svým ;) Tuhle sezónu byla Iris společně s Caitlin a Marlize nejlépe napsané.

#28 Edvin #29 Argenium
27.5.2018 | 18:18:55
Edvin

#27 Stardos: A protože se naučila pár základních věcí tak je tahle bývalá servírka co se živila jako podřadná novinářka dostatečně kvalifikovaná na to, aby vedla tým kde jsou přítomny jedny z největších žijících mozků této planety? Dovol abych se zasmál :D

Jejich vztah není napsaný dobře, je napsaný doslova příšerně. Barry nedělá nic než se pořád obětuje a myslí na druhé a jediné co dělá Iris, je že si pořád stěžuje a otravuje. Jaká ženská s kapkou zdravého rozumu by táhla svého chlapa k manželské poradkyni, protože když se rozhodoval mezi tím, jestli s ní má zůstat a celý svět (včetně ní) by byl zničen, nebo odejít a zachránit celý svět (včetně ní) tak dal (ten sobecký parchant který mě opustil!) přednost tomu, že odešel a všechny nás zachránil.

Myslím, že tohle byl jeden ze dvou hlavních důvodů (společně s ní, jako vůdcem týmu) proč hlavně v poslední době začala všem tak strašně lézt na nervy.

#31 Carnage #32 KaraSnowAllen #34 Monoceros #35 meya
27.5.2018 | 18:31:42
Argenium

#27 Stardos: Ve většině věcí máš víceméně pravdu, ale Iris by rozhodně neměla být vůdcem. Proč by měla být? Není k tomu absolutně jediný důvod. Jedině že by tvůrci nevěděli co s ní, tak aby vypadala užitečně, z ní udělali vůdce. Přitom bohatě stačilo, aby pomáhala týmu jako novinářka, aby se tomu věnovala naplno nebo prostě něco takovýho. Bylo by to uvěřitelný a vůdcem týmu by mohl být úplně kdokoliv jiný, protože u kohokoliv jiného by to dávalo větší smysl než u Iris (která v podstatě jenom říká Barrymu že má běhat…)

27.5.2018 | 21:38:20
Carnage

#15 Xavik: Mě zase přijdou tvoje názory k ničemu, fajn tebe to baví a budeš to praisovat do nekonečna ale ostatní mají taky právo na to říkat že je to telenovela nebo že je Iris špatně napsaná postava tak nevim proč to tak hrotíš :) Ano nikdo je na to nenutí koukat, já osobně přestal u cca 4. dílu týhle sérky, protože Iris byla na pěstí :)

27.5.2018 | 23:13:18
Carnage

#28 Edvin: Svatá pravda! A dá se toho najít na ní víc ale shrnul si to pěkně. Nejvíc jsou tady ty hrdinové co vždycky napíšou hm vy nemáte ani argumenty proč vám tolik vadí a když to někdo po nekolikátý vypíše podobně jako ty tak to ignorujou a nekomentujou a zase nadávaj že my nemáme argumenty v jiný diskuzi, kterou opustí hned jak to napíšou,

27.5.2018 | 23:15:33
KaraSnowAllen

#28 Edvin: ÁMEN! Rádoby novinářka, co má zkušenost maximálně s tím, že jí unesou, jim tam všem bude dělat šéfa, to samo o sobě zavání. Ve Flashovi se to řeší hodně vědou, proto je pochopitelné, že by vůdce měl být vědec, co má nějaké to slovo, což jsou všichni tam, kromě Joa a Iris. Místo toho dělají z Westa šaška, z Barryho podpantofláka, Caitlin má dost problému okolo a Cisco se sice ozve, ale i tak strašně zaniká, navzdory tomu, že většinu tam vymýšlí on a uvažuje racionálně. Iris tam občas něco řekne, navzdory tomu, že jí tam vůbec nepotřebují, jen si tam podle mého skromného názoru honí ego. Uff, to jsem si vyčistila žaludek, jako vedlejší postava by mi nevadila, ale takhle mi hýbe žlučí a od jejího „We are the Flash“ jsem na ní vyloženě alergická.

#24 mmmm: Já právě, že nic. Po čtvrté sérii jsem to čekala přesně to, co se nakonec stalo, takže úpadku sledovanosti se nedivím, nicméně za to nemůže vyloženě Iris, ačkoliv její arogantní, veledůležitý postoj nepomáhá, ta série je hodně špatně napsaná a samotný závěr…Nějak nevěřím, že to bude lepší.

#33 KaraSnowAllen
28.5.2018 | 15:22:23
28.5.2018 | 15:28:23
Monoceros

#28 Edvin: Viděl jsem tě že jsi se hádal s diskutujícími i u seriálu Arrow, to tě to tolik baví nebo prostě ty seriály tak nesnášíš?

28.5.2018 | 16:12:10
meya

#4 Naolec: #22 dadinka: #28 Edvin: #1 Venous4: – jsem holka a Iris mě taky rozčiluje ale každej dobrej hrdina má většinou partnerku, to že z ní tvůrci udělali velitelku týmu je děs a souhlasím s novinařinou, taky bych řekla, že bude víc než 5 seríí, protože skoro nehnuli s postavou Vibera a možná i dvojníka a neukázali jak to bude s Killer Frost – třeba je jednou zklame, nezapomínejte, že seriál patří do typu „rodinné“, nemůžete čekat, že tam každou chvíli budou vraždy, poltergeisti, zmrtvýchvstání..bla bla, už tak je tam toho na Můj vkus dost, to že se Barry obětuje apod.? to je jeho charakter k těm, co tu pořád musí nadávat, jakej je seriál sr***a a že se přestali dívat už ve 4. díle..je zajímavý, že máte potřebu se vyjadřovat ještě u 4. série, to jste to dokoukali až sem? to se divim a seriál má chyby, plno chyb a tvůrci si třeba Barryho schopnosti i neschopnosti mixujou, jak se jim zlíbí ale je to zábava, chcete něco chytrýho, pusťte si TED nebo si můžete natočit svůj hlas a poslouchat sebe, fun!
#5 witcherrr: #11 IR7: souhlas, opravdu by neuškodilo míň dílů, třeba Suits už si jedou 7.? sezonu a furt je o čem
#24 mmmm: souhlas a je to trefný :)

30.5.2018 | 15:33:23
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Konec Flashe

Seriál The Flash odstartoval svou existenci na podzim roku 2014 a skončil na konci jara roku 2023. Byl tu s námi dlouhých devět let, ale vše musí jednou dojít na svůj konec. Pokud chcete seriál podpořit a zároveň ukázat, jak vás bavil, ohodnoťte jej. Můžete také ohodnotit jednotlivé postavy a epizody

Seriálový vesmír

Seriál The Flash zapadá do širšího komiksového světa, který se vysílá na stanici CW. Díky tomu můžete kromě něj sledovat i seriály Arrow, Legends of Tomorrow, Supergirl, Black Lightning a Batwoman, které spadají do stejného univerza. Seriálem The Flash proto nic nekončí, ba naopak začíná. 

Reklama

Nejoblíbenější postavy

Narozeniny

Hlídejte si nás

Napište nám

Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!


Filtr seriálů a filmů









Reklama