Star Wars: Akolytka (The Acolyte)
49/100 - 61×

Star Wars: Akolytka(The Acolyte)

Jediové měli před Epizodou I ze světa Star Wars velkou moc. Tento seriál se zaměřuje nejenom na ně, ale zároveň i na temnou stranu, která v posledních dnech Vrcholné republiky začala výrazně narůstat.

USA | 2024 | Ukončeno
vysílání
1 sezóna | Disney+ | 43 minut
VOD
Disney Plus
žánr
Dobrodružný, Mysteriózní, Sci-fi
hrají
Amandla Stenberg (Mae Aniseya), Amandla Stenberg (Osha Aniseya), Lee Jung-jae (Sol), Dafne Keen (Jecki Lon), Charlie Barnett (Yord Fandar), Rebecca Henderson (Vernestra Rwoh), Manny Jacinto (Qimir), Carrie-Anne Moss (Indara), Joonas Suotamo (Kelnacca), Dean-Charles Chapman (Torbin), Jodie Turner-Smith (Matka Aniseya), Margarita Levieva (Matka Koril), David Harewood (Rayencourt), Hassan Taj (Bazil),
redaktoři
tom99

Seriál The Acolyte je zrušen, druhé řady se nedočkáme

Seriál The Acolyte je zrušen, druhé řady se nedočkáme

Tak nakonec to čekání nebylo až tak dlouhé. U některých seriálů doslova vyčkáváme na finální verdikt studia, ale zdá se, že pod vedením Boba Igera se dělají rozhodnutí rovnou. Druhé řady se nedočkáme a seriál tak nejspíše zůstane otevřený, pakliže se k němu tvůrci nevrátí nějak jinak.

24 1
20.8.2024

Zprávu přinesl renomovaný server Deadline. Sice se nejedná o oficiální zdroj, ale zpravodajové v Deadlinu se málokdy mýlí. Seriál bohužel zůstal otevřený a představil celou řadu nových postav, jejichž další prozkoumávání by bezesporu stálo za to. Tvůrkyně Leslye Headland měla naplánovanou druhou řadu a hrubou kostru i dalších pokračování. Nic z toho ale nebude, společnost Disney aktuálně o seriál nestojí.

(Seriál The Acolyte je zrušen, druhé řady se nedočkáme. Foto: Disney+)

Poslední díl měl premiéru 16. července. Trvalo to tedy zhruba měsíc a máme tady verdikt. Alespoň to můžeme brát trochu pozitivně. Představte si, jak dlouho čekají fanoušci seriálů Obi-Wan Kenobi a The Book of Boba Fett. Tam se na nějaké vřelé slovíčko čeká už roky. Zdá se ale, že u těchto projektů bylo studio více nerozhodné (nebo stále je, pozn. red.), v případě Akolytky byla volba víceméně jasná.

Seriál sice zaznamenal poměrně slušnou premiéru (přes 11 milionů zhlédnutí v prvních pěti dnech po odvysílání prvního dílu), objevil se v TOP 10 žebříčku Nielsen, ale rychle z něj následně vypadl. Už třetí díl s názvem Destiny z žebříčku zmizel. Seriál se sice do TOP 10 vrátil s poslední epizodou (a to na desáté místo), ale to bylo už pozdě. Studio Disney stoprocentně očekávalo víc.

Jak vnímáte konec seriálu The Acolyte?

Zdroj: Deadline.com

Diskuze /132

pidalin

Tak zrovna další sérii Acolyte bych bral určitě víc než Obi-Wana nebo Boba Fetta. Jako ten seriál nebyl žádnej zázrak, ale přecejenom nějaký nápady a linky se tam rozjely a je to nedokončený.

20.8.2024 | 9:14:29
Punisher bude trestať

Fanoušci rozhodli, že chtějí staré dobré Star Wars, a ne Star Wars, které vzniká jen kvůli propagaci Woke a LGBT agendy. Doufám, že si ti kravaťáci uvědomili svůj obrovský omyl a přešlap s tímto seriálem, který stál velké peníze a maximálně poškodil značku Star Wars. Lidé, kteří se podíleli na tomto seriálu, od kravaťáků, kteří schválili rozpočet, až po scenáristy, by měli dostat vyhazov.

Také lituji toho jednoho fanouška, kterému se to líbilo, a teď je konec.

Fanoušci chtějí jednu silnou mužskou badass postavu, u které bude krásná hloupá ženská, kterou bude třeba zachránit. Hodně vesmírných bitev, hodně mečů, hodně mrtvých těl. Kriste, vždyť nám to dejte a vezměte si peníze, a nedovolte, aby vás woke a LGBT držely za koule.

#28 Jirka555 #29 Nikolperse
redaktor
20.8.2024 | 9:21:06
Lazarus-123

Konečně spravne rozhodnuti

20.8.2024 | 9:23:20
RákosníčekZbrčálníku

Haha…to je příležitost vymazat to z paměti a zapomenout, že ten paskvil by měl být canon…Plagueis byl zachráněn od zprzneni duševně nemocnou Leslye

20.8.2024 | 9:26:24
RákosníčekZbrčálníku

Punisher: Leiu bych označil za hodně ale rozhodně ne za slabou a hloupou ženskou

20.8.2024 | 9:28:01
Punisher bude trestať

Vždyť ani ona nebyla dokonalá, v první řadě to neměla být Lukova sestra, měla mít pořádná prsa a jejich děti měly nasměrovat celý Star Wars někam úplně jinam. Co takhle zápletka, kde má Luke dvě děti, jedno je na straně dobra a druhé na straně zla. Minimálně zápletka lepší než ta ubohá poslední trilogie.

redaktor
20.8.2024 | 9:35:37
klokin

Žádná škoda, pokračování si to rozhodně nezaslouží. Akolytka ve světě SW doslova ztrhala antirekordy ve všech disciplínách a silně pochybuji, že by druhá řada dokázala zvrátit negativní trend.

20.8.2024 | 10:10:26
Tarzan_

Něco nakousnout, a pak to nedodělat…

20.8.2024 | 10:12:35
Oveckoun

Čert vem zavádějící marketing (ano, Carrie-Anne Moss jako lákadlo).

Čert vem mizerné herecké výkony hlavní představitelky.

Čert vem „nEjVíC gAy ShOw EvEr“.

Čert vem to, že se to nikomu soudnému nelíbí a jen to kazí značku.

Čert vem to, že Anakin Skywalker zničil hvězdu smrti :D

Čert vem to, že 8 dílů po 30 minutách stál 180M $ a vypadá to ohavně.

Disney: Ok, negativní kampaň, taky kampaň a alespoň se o tom bude všude mluvit. Svedeme to na rasisty a pravičáky. Lidi milují hatewatching.

Disney o osm dílů později: Seriál má historicky nejhorší sledovanost, rušíme ho.

Klauni :D Ale zase jsem rád, že tady se krásně ukazuje, že i když má někdo plnou pusu inkluze, peníze vždy mluví nejhlasitěji.

20.8.2024 | 10:44:06
Pikapoop

Konečně rozhodnutí, který stojí za to… Vezměte konečně 20 fanoušků, kteří SW žijou a dejte jim prostor napsat s někým scénař na NĚCO !!! Oni budou vědět chronologii, významy, postavy, četli knížky… Prostě to dělejte pro lidi, kteří pro to dýchaj a platěj za to. Ne pro LGBTQ+ komunitu. Mě SW oslovilo jako malý děcko a nepotřebovali tam cpát tolik odpadu, aby na to děti nalákaly.

#21 Nikolperse
20.8.2024 | 10:48:54
Oveckoun

Jo a jen detail. Já Star Wars miluju. Není den, kdy bych na sobě neměl alespoň jeden kus oblečení, které není nějak spojeno s původní trilogií. A i když se může zdát, že hatuju, já nechci, aby nějaký nový projekt stál za houby. Naopak. Chci, aby byl co nejvíc dobrý a abych si ho užil. Acolytka nic z toho nemá, ani nepředvedla.

Dělat seriál čistě na tom, že bude woke a to stačí je prostě chyba. Seriál i scénář může psát třeba za mě i opice, ale musí být sakra dobrý. Fakt nestačí, že ho jen napsala opice.

Vykašlete se na to, kdo je kdo, v co věří a s kým spí. Dokud to nebudou dělat schopní tvůrci, bude to jen horší.

20.8.2024 | 10:56:10
Punisher bude trestať

Je potřeba napsat, pro koho byly původně Star Wars vytvářeny. První trilogie byla pro fanoušky, kteří si zamilovali první díl. Obvykle to byli mladí dospělí a děti. Nadšenci, kteří se zajímali o vesmír, raketoplány, fanoušci komiksů a původních konkurenčních seriálů a filmů. Druhá trilogie vyšla s jasným cílem, vydělat stovky milionů dolarů až miliardy na rozšíření původního příběhu. Existoval fungující koncept, existovala základna fanoušků, která sice vyrostla, ale počítalo se s tím, že původní diváci přijdou zase, a dokonce si přivedou děti, ze kterých vyroste další generace fanoušků. Druhá trilogie u fanoušků není až tak populární, ale slavila finanční úspěch a také úspěch při prodeji Star Wars oblečení, figurek a předmětů. Kdyby to nebyla úspěšná značka, Disney by ji v roce 2012 nekoupil.

Jenže mít úspěšnou značku není všechno, Disney šlo vlastní cestou a vytvořilo odpad. Hlavní hrdinka je nesympatická žena, tehdy se naplno rozjel woke kolotoč, dosazením ženy jako hlavní postavy, ke které si nikdo nedokázal vytvořit vztah. Nadšenci se neradi dívají na hrdinku, která je žena, neradi hrají hry za postavy, které jsou ženy, takže to byl stavební kámen neúspěchu. Ano, vydělal peníze, ale za jakou cenu? Během toho došlo k totální likvidaci značky jako takové. První díl byl jen o tom, že po letech je tu nová trilogie, pro lidi to byl propadák. Na další díl už přišlo méně lidí, už věděli, o co jde, a tento směr nebyl pro ně, proto v kinech nastal propad. Třetí část byla jen završením propadáku a tam už nedorazili ani fanoušci, film byl jen promovaný a díky tomu promu vydělal peníze.

Poslední trilogie nevychovala žádného fanouška a původní umírají, a s nimi umírá celé Star Wars a odpad, který vzniká, je toho důkazem. Je zajímavé, že když se rozhodli vrátit k podstatě, bez woke a LGBT, u Mandaloriana to fungovalo. Jenže LGBT potřebuje propagovat svou zvrácenou ideologii, a tak musí likvidace seriálů a filmů pokračovat.

#20 caliel
redaktor
20.8.2024 | 11:41:00
Zilwicky

„Nadšenci se neradi dívají na hrdinku, která je žena, neradi hrají hry za postavy, které jsou ženy, takže to byl stavební kámen neúspěchu“

Taktiež nemám rad Disney SW (česť výnimkám) ale toto je blud. Rey nie je obľúbená lebo je to Mary Sue, nie preto ze by bola žena kristepane.
Oni robia jeden extrém a ty druhý, ani jedno nie je správne.

#16 badyvlasim
20.8.2024 | 12:19:02
Geek

Konečně nějaká dobrá zpráva ze světa Star Wars.

20.8.2024 | 12:29:11
craweniito

V pořádku, poprvé v životě jsem rád za zrušení SW. Woke sračka, just bury that shit and give us something better you Disney bastards !!

20.8.2024 | 12:51:11
badyvlasim

#13 Zilwicky: ale je to pravda. Scifi je domena bilejch chlapu. A kdyz jim vezmes postavy, do kterejch se chteji sami stylizovat, tak ti z toho vyjde Acolytka. NEni to jen o SW, tenhle trend Women power nabral na obludnych obratkach a nici to celej prumysl, protoze na ty filmy uz nikdo nechodi. Az to producentum dojde, ze je treba se vratit 20–30 let zpet, tak se zas vse zmeni k lepsimu.

20.8.2024 | 14:43:53
Punisher bude trestať

Přesně tak, tlustý nerd plný pupínků na tváři a s tlustými brýlemi se chce v těchto seriálech vcítit do nějaké postavy, prostřednictvím které chce být on sám hlavním hrdinou, a to se mu asi podaří jen těžko, když je hlavní hrdinka žena, a ještě k tomu naprosto neoblíbená. Pokud jde o hry, dokázal jsem hrát jen Tomb Raider, tam ta postava sedí a chlapa si tam neumím představit, ale když jsem se dozvěděl, že v The Last of Us budu hrát za nějakou ženu, kterou poznamenala woke a LGBT agenda, tak jsem tu hru nikdy nekoupil. Takto se přichází o peníze.

#22 Nikolperse
redaktor
20.8.2024 | 15:30:48
Rouman

To jsou zas komentáře.. asi jsem divnej, když si užiju hry a filmy s hlavní představitelkou ženou stejně jako s chlapem. Seriál špatnej, ale tyhle výplody jsou snad ještě horší.

#23 Nikolperse
20.8.2024 | 17:06:39
lego assassin

Zase to zkazilo finále jak je u disney zvykem a znehodnotí ty díly co byly předtím. Už to udělali u hodně seriálů a dokonce u Avengers dokonce ve čtyřce znehodnotili celou sérii tím cestováním časem.

20.8.2024 | 17:07:19
caliel

#12 Punisher bude trestať: „Nadšenci se neradi dívají na hrdinku, která je žena, neradi hrají hry za postavy, které jsou ženy, takže to byl stavební kámen neúspěchu“ nevím jak ty ale já z 99% kdy mám možnost a něco hraju se radši vyberu a podívám na ženskou postavu :) ale proti gustu :)

#31 Darnwell
20.8.2024 | 17:11:07
Nikolperse

#10 Pikapoop: A tých 20 fanúšikov napíše 20 rôznych príbehov a je problém. Pretože je jedno ktorý príbeh vyberieš stále bude niekto komu sa to nebude páčiť. Aj keby si vybral všetkých 20 príbehov tak sa môže stať že sa nájdu osoby ktorým sa nebude páčiť ani jeden ten príbeh. Dokonca by sa našli aj taký čo by hubovali na to že je kvantita miesto kvality.

20.8.2024 | 17:28:40
Nikolperse

#17 Punisher bude trestať: Mám jednu otázku na teba. Čo urobíš ak by tvoja dcéra povedala že je lesba?

20.8.2024 | 17:30:44
Nikolperse

#18 Rouman: To nie si divný, to si normálna osoba.

20.8.2024 | 17:31:42
Nikolperse

Seriál nepovažujem za blbosť, ale ani za úžasné dielo. Je to priemer, nie je to horšie ako väčšina Star Wars filmov. Osobne by som si druhú sériu nepozrela lebo s môjho pohladu tam neostala žiadna zaujímavá postava kvôli ktorej by sa mi oplatilo druhú sériu pozrieť.

20.8.2024 | 17:33:39
HellTsuku

Je to strašná škoda a pro uplakanka, jo všichni nesnášíme Vetřelce, kde je hlavní hrdinka Ripleyová.

20.8.2024 | 17:48:23
klokin

Ještě bude nejspíš veselo kolem Wokelytky. I když to chcíplo, pokračování nejspíš bude pěkně po americku – u soudů. Na projekt byly navázány nějaké samostatné věci i propojení do dalších projektů. Když bylo před nějakým časem už jasné, že to jde celé do kopru, elegantně vyšoupli Amandlu Stenberg, (oficiálně prý kvůli nějakému videoklipu, který porušil smluvní podmínky Disney). Jsem zvědavý jestli a případně jak se zbaví Headland. Pokud by její angažmá u Disney mělo úplně skončit, bude se soudit téměř na 100%.

20.8.2024 | 19:01:35
Jirka555

Super zpráva, čím méně černých tlam, homoušů, lezeb a LGBTQ+ tím lépe. Zhebni Západní hodnoto (hoven) !

#29 Nikolperse
20.8.2024 | 19:14:54
Jirka555

#2 Punisher bude trestať: naprostý souhllas

20.8.2024 | 19:16:49
Nikolperse

#27 Jirka555: #2 Punisher bude trestať: Teraz to neberte v zlom, ale pokojne sa naserte a začnite mi nadávať, ale ste si vedomý toho že Galaxia v Star Wars je obrovská? Podľa internetu je tam 400 miliárd hviezd, 3,2 miliardy obývateľných sústav (1 miliarda obývaná), milióny druhov a rás. Naozaj si vy dvaja zaostalí dementi myslíte že tam nebudú iné rasy, národy, pohlavia, druhy, sexuálne orientácie, farby pleti a tak podobne?

Mimochodom Jirka555 máme také niečo čo sa volá sloboda, nikto ťa nezastrelí na hraniciach keď sa rozhodneš opustiť krajinu v ktorej žiješ a ísť žiť do krajiny v ktorej sú veci čo nenávidíš prenasledované a nezákonné. Je síce pravda že asi v každej tej krajine budeš musieť držať hubu a krok aby ťa náhodou nezavreli alebo rovno nezabili, ale mám taký dojem že tebe to vadiť nebude.

#30 Jirka555
20.8.2024 | 19:38:46
Jirka555

#29 Nikolperse: Svoboda? To jsou Kvóty na rasy a propaganda, nic ve zlém…Ale Bílým Britům to přeji, za jejich koloniální minulost a vykořisťování Afričanů, Indů, jo Anglosasové okupavali a rabovali 1/5 rozlohy planety, vraždily, znásilňovaly, kradli, vyhlazovali za účelem zisku…Tak jim to přeji, ať si nesou následky za svou minulost a vyhynou…upřímě jim to přeji! Ale např. České země s tím nemají nic společného, tak ať to sem netahají (tu zodpovědnost za migranty) a neprogramují podprahově mladé lidi (jako jsi evidentně Ty). Je to genocida bílého obyvatelstva původní Evropy. A EU nechť zhebne…A jo v seriálech se programují tupí lidi, jo je jich bohužel většina…

#32 Nikolperse
20.8.2024 | 19:55:00
Darnwell

#20 caliel: No bať, ve hře raději koukám na zadek ženský, než chlapovi :-)

20.8.2024 | 19:59:04
Nikolperse

#30 Jirka555: Ako píšem nikto ti v EÚ nekáže žiť, máme slobodu a nikto ťa nezastrelí na hraniciach keď sa pokúsiš opustiť Česko. Len sa musíš rozhodnúť čo chceš, lebo nejde mať výhody toho zlého západu a zároveň život v krajinách kde veci čo nenávidíš sú prenasledované.

#33 badyvlasim
20.8.2024 | 20:05:59
badyvlasim

#32 Nikolperse: kvuli takovym jako jsi ty umírá naše civilizace ve ktere se zilo dobre. Skoda, ze se lidi neumi poucit z historie a ze zkaz drivejsich civilizaci. Vzdy to koncilo, nadbytkem, dekadenci a zvracenosti.

#34 Nikolperse
20.8.2024 | 20:17:49
Nikolperse

#33 badyvlasim: Kvôli takým ako ja? Myslíš kvôli osobám ktoré sa neboja prispôsobiť novej dobe? Len pre upozornenie doteraz zanikli iba civilizácie ktoré sa rozhodli silou mocou trvať na starom poriadku.

A ak sa ti žije zle mal by si sa nad svojim životom zamyslieť a sám seba sa opýtať čo môžeš vo svojom živote zlepšiť. Druhý ľudia nemôžu za to že ty a tebe podobný máte nahovno život, to aký máš život je totiž len tvoja zodpovednosť.

20.8.2024 | 20:22:13
Auror

go woke go broke

20.8.2024 | 21:26:12
Punisher bude trestať

Doufejme, že tyto woke a LGBT seriály vytvořené na objednávku zaniknou a každý z nich bude propadák. Vidím, že tyto agendy vytvořily své služebníky i v této diskuzi, to nezměníme, ale my, zdravě uvažující lidé, kteří jsme tu také, je musíme potlačit a stejně jako zanikají jejich seriály, musíme potlačit i je.

#40 Nikolperse
redaktor
20.8.2024 | 21:59:13
DHARMA4,8

Na další řadu bych se podíval. Nějaké zajímavé nápady seriál měl. Teď už víme, proč se o Qimirovi, Oshe a dalších událostech nic v budocnosti neví. Nestaly se.

20.8.2024 | 22:04:00
Punisher bude trestať

@nikolperse Ano, víme, jsi úplně zmagorený LGBT a woke agendou, chápeme… ještě ti z toho praskne žilka.

#42 Jack1947
redaktor
20.8.2024 | 22:04:16
Zargos

Místo druhé řady této SW parodie snad dostaneme něco kvalitního. Komu se to líbilo, může dále sledovat Lesly, s čím přijde a my ostatní budeme doufat, aby to bylo mimo SW universum.

#109 Jack1947
21.8.2024 | 0:02:16
Nikolperse

#36 Punisher bude trestať: Tak ty ani omylom nie si zdravo uvažujúci človek. Zdravo uvažujúci človek nepluje jed na všetky strany a nevytvára konflikty a nenávisť, to je to čo robíš ty svojim arogantným a agresívnym postojom. Podobné postoje mal aj jeden chlapík v Nemecku, volal sa Adolf Hitler.

21.8.2024 | 5:23:04
Jack1947

Diváci stále rozhodují a naštěstí majkí pravdu -thumbsup- :)

21.8.2024 | 8:43:00
Jack1947

#38 Punisher bude trestať: Víceméně máš pravdu, prostě se to nelíbilo a jak to přišlo tak se na to snad zapomene ;)

21.8.2024 | 8:49:13
matt44

good ridance :D serial stal za hovno

21.8.2024 | 9:44:12
Kafka Tamura

@Punisher Prosím tě, už mlč. Při čtení těch tvých mentálních paralympijských akrobacií musí každému člověku, který není mentálně zaostalý, umírat mozkové buňky po milionech.

21.8.2024 | 10:28:36
SplasenaSrnka

Omg, normálne som si vytvorila profil len preto, aby som tu napísala reakciu, lebo táto žumpa, čo sa tu zišla v komentároch je neuveriteľná. Tak len tak random, že „sci-fi je pro bílé muže“ – naozaj? A v akom storočí žiješ mentálne? Pretože ak vystrčíš hlavu z tej temnoty, tak zistíš, že sú aj veľmi úspešné sci-fi autorky (Ursula Le Guin napr) a sci-fi už dávno nečítajú len chlapci/muži snívajúci o vesmíre, predstavte si, že táto téma zaujíma aj mnohé dievčatá/ženy – tieto hlúpe predudky sú presne dôvodom, pre ktorý je často žiaľ aj fanúšikovská základňa Star Wars často toxickým priestorom. A nazvať generálku Leiu či senátorku Amidalu hlúpymi ženami je neuveriteˇkné ignoranstvo. Nechápem, ako sa ty môžeš nazývať fanúšikom SW, skôr patríš k fanúšikom incelov. Alebo možno len nedokážeš zniest predstavu, že aj ženy sú ľudia – teda majú mozog, sny, ambície a nedajbože aj samostatné myšlienky/nápady. Môžeme sa tu baviť o kvalite či nekvalite scenára, postáv, spracovania, to je všetko v poriadku, ale už si konečne všetci vyplakávači raz zapíšte za uši, že za vaše pokazené životy nemôžu ani ženy, ani LGBTIQ ani iné minority. A to, že si tu vylievate svoj kýblik hnoja na náhodný seriál, namiesto toho, aby ste niečo robili so svojim životom, to je len vaša výhovorka a neschopnosť prevziať zodpovednosť za seba samých. Choďte si hladkať svoje egá niekam inam a ideálne si strčte svoje nenávistné názory niekam na dno internetu.

21.8.2024 | 14:40:47
Macros85

Nechápu proč tolik lidí nadává na nějaký woke apod., nic takového jsem tam nezaznamenal. Seriál byl jinak logicky zcela debilní, takže se nedivím že jej zrušili a není to žádná škoda.

21.8.2024 | 14:53:26
Nikolperse

Len tak pre istotu. Teória Woke, na ktorú tu extrémista Punisher tak rád nadáva, je teória založená na pokrokovom myslení a koňaní ktorého cieľom je rovnoprávnosť a tolerancia. V dnešnej dobe najviac slovo woke používajú skupiny krajnej pravice, hlavne jej extrémistické, nacistické a antidemokratické skupiny. Tieto skupiny zvyčajne slovom woke nazývajú všetky osoby, organizácie, štáty, frakcie a tak ďalej, ktoré nesúhlasia s ich názormi.

Slovo woke radi používajú na urážku svojich opomentov aj osoby ktoré sú menej inteligentné a agresorské. Takéto osoby sú napríklad osoby ktoré radi mlátia svoju ženu a deti. Takéto osoby sú skoro vždy proti všetkému čo by malo priniesť lepšie podmienky všetkým občanom štátu alebo pomôcť k lepšiemu životu určitým skupinám ľudí. Zmena ktorá prinesie horšie podmienky žitia všetkým im nevadí.

Osoby ktoré majú problém s toleranciou, slobodou, demokraciou, slušnosťou, pokrokom a rovnosťou sú zväčša osoby menej inteligetné, zo zlým sociálnym prostredím, slabým vzdelaným a zlou prácou (zvyčajne za nízku alebo minimálnu mzdu). Tieto osoby sú zvyčajné náchylné na lahké manipulovanie, radikalizovanie a dôveru ku konšpiračným teóriám.

#48 Zilwicky #93 Jirka555
21.8.2024 | 15:17:42
Zilwicky

#47 Nikolperse: Je pravda ze na začiatku to asi znamenalo nieco úplne iné ale dnes sa tým hold označuje „násilné pretláčanie LGBT agendy + ďalšie veci ktoré ma teraz nenapadnú“. Osobne sa uz snažím radšej hovoriť čo konkrétne sa mi nepáči namiesto používania toho slova, keďže si u toho každý predstaví cca niečo iné.
V niečom má ale Punisher pravdu, to čo robia so SW je proste na hlavu. Jeho problémom je skôr to že zatial čo Disney/Lucasfilm je na jednej strane spektra tak on (Punisher) je na presne opačnom konci :D Extrém vs extrém aby som to zjednodušil.

#50 Nikolperse
21.8.2024 | 17:51:42
Punisher bude trestať

@SplasenaSrnka Nikdo neřekl, že sci-fi je jen pro bělochy. Ikonický, legendární hlas, který byl propůjčen postavě Dartha Vadera, patří černochovi, a tak jsou černoši neoddělitelnou součástí každé televizní tvorby. My však narážíme na produkční zásahy v rámci černošských kvót, kdy jsou černoši obsazováni i navzdory tomu, že se to nehodí a v předloze takové postavy nejsou. Jako příklad uvedu Prsteny moci, je to absolutně špatně obsazený seriál, kde máme černošské elfy a trpaslíky, kteří se tam absolutně nehodí. Mandelu také nehraje Brad Pitt a Martina Luthera Kinga DiCaprio, takže takové zásahy do základní koncepce postav a jejich úmyslné pozměňování kvůli různým agendám a jejich spokojenosti je to nejhorší, co mohou tvůrci seriálů udělat. Pokud s tím nesouhlasíš, jsi jen ignorant, který nechápe, jak dnes funguje obsazování rolí jako takové. V každém odvětví se najdou schopní lidé, bohužel, tak jako byly kdysi ženy a černoši zanedbáváni a před nimi byli upřednostňováni bělošští muži a ženy, kteří nebyli tak kvalifikovaní, tak se dnes děje pravý opak, různé agendy tlačí, aby byli na vedoucích pozicích ženy, aby byly obsazovány alespoň v polovičním počtu jako muži, následně vznikají situace, kdy jsou na nevhodném místě lidé, kteří mají jen správnou orientaci, rasu, pohlaví, a ne člověk, který by tuto pozici vedl nejlépe. Pokud jde o filmy, vznikly různé adaptace mužských týmovek jako Ghostbusters, Dannyho parťáci, kde byly obsazeny ženské herečky, ženské scenáristky, režisérky, a vzniklo z toho fiasko, ale splnily se kvóty, i když filmová studia prodělala. Jsem zděšený, jak slabé a neschopné ženy tvoří tuto generaci, ženy, které bojovaly, aby mohly volit, pracovat v korporacích, vést společnosti, by se za vás dnes styděly. To vaše LGBT ničí sny mladým dívkám, které vědí, že pokud budou celý život trénovat a připravovat se, tak to nebude stačit, protože je v ženské disciplíně porazí muž. A tyto slabé a bezduché ženy se proti tomu neumí postavit, feministické hnutí je další falešnou agendou, která nepřispívá ženám, ale spíše transkám. Je mi z vás zle, ještě že existují schopné ženy, které umí říct stop, jen škoda, že jich není dostatek. Takže pokud sis vytvořila účet kvůli mně, tak se odtud ztrať, protože tvůj komentář je jen další blivajz, ze kterého je mi zle, stejně jako z té tvé LGBT agendy, kterou tak obhajuješ.

#51 Nikolperse #94 Jirka555
redaktor
21.8.2024 | 18:11:17
Nikolperse

#48 Zilwicky: Ako píšem v mojom príspevku, tak tu máme skupiny extrémistov, nacistov a antidemokratov ktoré slovom woke nazývajú každého kto s nimi nesúhlasí. Ak si ľudia myslia že to znamená niečo inšie ako to znamená, tak je to len kvôli takým extrémisto ako je Punišher.

Ja si nie som vedomá toho že by sa niečo násilne pretláčalo. Ak sa niekomu nepáči že sú v seriály, filme alebo nejakej hre LGBT postavy, tak to nemusí pozerať alebo hrať, ale ak v tom pokračuje tak to robí na základe vlastného rozhodnutia. Realita je taká že keby si zobral 50 náhodných ľudí a spýtal by si sa ich či je medzi nimi niekto homosexuálne orientovaný, tak je takmer 100% pravdepodobnosť že medzi nimi nejaký homosexuál je, tak sa pýtam prečo v seriály v ktorom sú desiatky pomenovaných postáv nemôžu byť homosesuálne postavy?

Ak niekto čaká že v seriály alebo filme ktorý je zo sveta v ktorom sú státisíce rás budú všetky rasy úplne rovnaké, tak je to debil a nič iné.

#54 Zilwicky
21.8.2024 | 18:44:25
Nikolperse

#49 Punisher bude trestať: Debil si bol, debil si a debilom aj ostaneš. Sprav mám všetkým láskavosť. Zavri si hubu a choď niekam doprdele napríklad do Ruska, tam ťa nikto nebude otravovať s nejakou woke teóriou, LGBT a ďalšími vecami čo tak nenávidíš. Nikto ťa v Česku, na Slovensku a ani v EÚ nedrží, ale na to si až priveľký zbabelec. Jediné čo vieš je hubovať na internete ako správny debil, ale v skutočnosti si obyčajná zbabelá nula, ktorá sa poserie od strachu hneď ako zistí že sa jej nikto nebojí.

Aj by som si stebou dohodla stretko aby som ti mohla natĺc do hlavy trochu rozumu a vymlátiť s teba ten extrémizmus ktorý ťa ovláda, ale nemá to zmysel. Buď by si neprišiel alebo by si zdrhol hneď ako by som sa tam objavila.

Takže drž hubu a vypadni, alebo vlastne stačí ak budeš držať hubu. Už si sa dosť strápnil.

#96 Jirka555
21.8.2024 | 18:53:01
Punisher bude trestať

Dej se léčit, podle příspěvků budeš pořádně hloupá osoba. :D

redaktor
21.8.2024 | 18:56:55
Punisher bude trestať

Osoba, která se místo slušné a civilizované konverzace uchyluje k nadávkám, kategorizování člověka do nějaké škatulky, že je extremista, podporovatel Ruska a podobně, je opravdu hloupá. S takovou osobou odmítám vést diskusi, dej se léčit a nech normální lidi na pokoji.

#56 Nikolperse
redaktor
21.8.2024 | 19:05:31
Zilwicky

#50 Nikolperse: „Ja si nie som vedomá toho že by sa niečo násilne pretláčalo“
Mi chceš povedať že si si naozaj nevšimla ze zrazu pomaly v každom seriály/filme je nejaka homo/trans postava? Ktorá navyše častokrát pôsobí že je tam naozaj len preto aby tam proste.. bola? Aby si mohli odškrtnúť jedno políčko v kolónke „minority“? Jedna vec je byť extrémista ako Punisher a druhá vec je strkať hlavu do piesku a tváriť sa že sa to nedeje. Nejakú dobu to už preteká aj do herného priemyslu.

https://x.com/…535987876159 Ano toto je dolezite v SW, kto je gaaay.

Sorry ale ked toto znásilňovanie populárnych značiek (SW, Witcher, LotR) v mene „the message“ niekto nevidí tak to bud: nepozerá (úplne valídne samozrejme) alebo to odmieta vidieť.

Originálna tvorba je úplne iná vec, tam nech si robia čo chcú. Nájdu sa dobré/skvelé seriály ktoré sú „woke“, vo väčšine prípadov ide ale hlavne o originálnu tvorbu si myslím.

#55 Nikolperse
21.8.2024 | 19:19:08
Nikolperse

#54 Zilwicky: Neboli náhodou aj v knihách Witcher homosexuálne a bisexuálne postavy? Je síce pravda že tie knihy som čítala už dávno, ale pamätám si že ich tam bolo celkom dosť.

Áno presne tak nestrkajte hlavu do piesku a netvárte sa že sa niečo nedeje. Homosexuálne osoby existujú a je ich veľa, viac ako 4% ako tvrdí nejaký odhad spred 80 rokov. chápem že niekomu vadí že sa teraz začali tvorcovia prebúdzať a prestali sa tváriť že homosexualita neexistuje. A to že sa to niekomu nepáči? No je to presne to isté ako keď pred 50 rokmi začali černosi hrať aj kladné postavy a nie len záporné. Tiež sa to mnohým osobám nepáčilo, ale nebol internet tak tie osoby to nemohli dať vedieť do celého sveta.

V každom seriály a filme sú postavy ktoré sú tam len preto aby tam nejaké proste boli. Je to preto lebo väčšina seriálov a filmov sa odohráva vo svetoch kde žijú milióny až miliardy jedincov, takže tam proste musia byť postavy. Jedná sa o to že keď máš v nejakom seriály, filme alebo videohre určitý počet postáv, tak už sa nemôžeš tváriť že niečo neexistuje, proste to nie je štatisticky možné.

#57 Zilwicky
21.8.2024 | 19:38:19
Nikolperse

#53 Punisher bude trestať: Extrémistu a debila si zo seba urobil sám a vzhladom na to že ty nie si normálny, tak ťa otravovať asi budem. Začalo ma to baviť.

Čo sa týka Ruska, tak to som uviedla ako príklad jednej s tých krajín kde ťa nikto nebude otravovať woke teóriou a ani LGBT a ani inými vecami ktoré tak nenávidíš. Ale je to určite veľmi ťažké rozhodnutie vybrať si medzi všetkými výhodami západu a životom v krajine kde sú utláčané veci ktoré nenávidíš.

21.8.2024 | 19:42:59
Zilwicky

#55 Nikolperse: Boli veru (napríklad samotná Ciri je minimálne Bi).. Witchera dodrbali inými spôsobmi, tam to bolo hlavne totálnou nekompetenciou tvorcov a ich odporu k predlohe. Tuto je to taký nepriamy efekt toho „woke“ – dostali to nie tí najlepší ľudia na daný job ale tí politicky najvhodnejší. Veď samotný Cavill z toho odišiel hneď ako mohol.

Nikto sa nechce tváriť ze homosexuálne osoby neexistujú, ty tuším čítaš niečo iné ako ja píšem :D Ironicky práveže predtým než sa toto všetko začalo „diať“ tak filmy/seriály mali taktiež gay postavy a nikto to neriešil. Nebolo ich toľko ako teraz (vo filmoch) lebo ich dávali tvorcovia kedy oni chceli a celé to vďaka tomu pôsobilo oveľa uveriteľnejšie a prirodzenejšie.

„No je to presne to isté ako keď pred 50 rokmi začali černosi hrať aj kladné postavy a nie len záporné. Tiež sa to mnohým osobám nepáčilo, ale nebol internet tak tie osoby to nemohli dať vedieť do celého sveta.“
Ale ľudom nevadí že sú vo filmoch gay postavy – resp. určite sa nájdu aj takí ale o tom sa hádam nebavíme – ale to že menia existujúce postavy/značky a pchajú to nasilu tam kde to predtým nebolo a ešte k tomu pritom totálne kur*ia dané univerzum pretože to v drvivej väčšine takýchto prípadov robia ľudia ktorým ide len o ideológiu.

Znova opakujem, keďže si na to nereagovala – do vlastného príbehu/univerza si môže každý vložiť čokoľvek čo uzná za vhodné.

#64 Nikolperse
21.8.2024 | 20:01:41
Darnwell

„Už se perou, už se perou. Já jsem to hned říkala, že si čumáky rozbijou!“ Moc pěkně se tu vzájemně poblili extrémisti z obou stran spektra, aniž by si uvědomili, že nejsou nic jiného, než své zrcadlové odrazy :-)

#59 Zilwicky #65 Nikolperse
21.8.2024 | 20:55:01
Zilwicky

#58 Darnwell: Dúfam ze nemyslíš mna :) Osobne sa radím niekde kúsok od stredu do.. prava? Doľava? Ani neviem úprimne.

#61 Darnwell
21.8.2024 | 21:25:45
Punisher bude trestať

@Darnwell Doporučuji si dostudovat pojem extremista a do jaké kategorizace takový člověk spadá. Tvé příspěvky jsem už zaznamenal, tváříš se jako nějaký velký spisovatel, který nezná základní pojmy. Víš, co je to naratologie? Jako neúspěšný spisovatel bys to vědět měl. :)

#62 Darnwell
redaktor
21.8.2024 | 21:41:15
Darnwell

#59 Zilwicky: Tebe rozhodně ne, starouši. Ty jsi vyváženější než gyroskop.

#63 Zilwicky
21.8.2024 | 21:48:05
Darnwell

#60 Punisher bude trestať: To víš, já jsem starej brakař a sem se chodím bavit, tak jsem holt trochu expresivnější. S Nikolínou mi přijdete oba obdobně máklí, jen každej na jinou stranu.

21.8.2024 | 21:51:47
Zilwicky

#61 Darnwell: Oceňujem :)

21.8.2024 | 22:20:28
Nikolperse

#57 Zilwicky: V podstatesi môžeš dať hocičo do hociktorej časti hociktorého univerza, stačí aby tá časť toho univerza nebola poriadne opísaná. Svet Star Wars je veľký, ale tak ako je veľký tak isto je jeho história aj dieravá.

Jediný dôvod prečo sa v dnešnej dobe riešia gay postavy vo filmoch a seriáloch je ten že extrémisti ako Punisher majú prístup na internet. Myslíš že by tu bola táto debata keby Punisher nemal prístup na internet a tým pádom by nemohol písať svoje jedy?

#66 Zilwicky
22.8.2024 | 5:20:14
Nikolperse

#58 Darnwell: Iba upozorňujem že jediný extrémista je tu Punišher. Ten by bol schopný nadávať aj na seriály, filmy a počítačové hry ktoré sú historicky presné ale bola by tam silná ženská postava (čo by bolo tiež historické presné).

#67 Darnwell
22.8.2024 | 5:22:20
Zilwicky

#64 Nikolperse: Áno bola by tu aj tak, veľa ľudom toto pretláčanie agendy ide na nervy, nie len extrémistom :)

#74 Nikolperse
22.8.2024 | 8:12:43
Darnwell

#65 Nikolperse: „Jak to, že vidíš třísku v oku svého bratra, ale trámu ve vlastním oku si nevšímáš?“ Buď s pokojem, dcero ;-)

#76 Nikolperse
22.8.2024 | 10:36:06
Punisher bude trestať

V dnešní době je stále zjevnější, jak hluboce diverzita a politická korektnost pronikají do každého aspektu filmového, televizního a herního průmyslu. To, co by mělo být oslavou rozdílů a skutečné rozmanitosti, se stává destruktivním nástrojem, který dusí kreativitu a ničí kvalitu toho, co jsme na popkultuře kdysi milovali. Namísto toho, aby umění sloužilo jako platforma pro svobodné vyjádření, se stalo nástrojem pro prosazování politické agendy, kde autenticita a talent už nejsou na prvním místě.

Podívejme se na nedávný vývoj v Hollywoodu, kde se diverzní kvóty staly novým standardem. Co začalo jako hnutí Black Lives Matter, jehož cílem bylo upozornit na skutečný rasismus, se postupně změnilo v nástroj k prosazování ideologických cílů. Vznikl dojem, že ceny jako Oscary jsou ovládány rasistickou porotou složenou z bílých mužů, což vedlo k tlaku na změnu pravidel. Nominace a ocenění už dnes nejsou udělovány na základě talentu, ale podle toho, kdo splňuje správné demografické kritéria.

Nikdo nebere v úvahu, že v některých letech prostě nevznikl žádný kvalitní film s černošským režisérem nebo hercem, který by si zasloužil ocenění. Místo toho, aby lidé přemýšleli o tom, proč tomu tak je, začali křičet na systém a tlačit na změny, které nemají s uměním nic společného. Příkladem budiž Leonardo DiCaprio, který musel roky čekat na svého Oscara, přestože hrál v několika filmech, které by si ocenění zasloužily dávno předtím. A co se stalo? Politika diverzity začala dominovat všude, od nominací až po výsledky, bez ohledu na skutečnou kvalitu nebo talent.

Výsledkem je, že Oscary a další ceny ztratily svou prestiž. Filmy jako Black Panther se staly symbolem této změny – průměrné herecké výkony a vizuální efekty získaly Oscary jen proto, že film splnil diverzní kvóty. Talent a kreativita už nejsou důležité. Důležitá je správná barva pleti a správná politická orientace.

Tohle ale není jen problém filmového průmyslu. Politická korektnost a diverzní kvóty pronikly i do televize a videoher. Slasher filmy, kde dříve černoch vždy umíral jako první – což byla součást jejich specifického humoru – dnes už nemohou existovat ve své původní podobě. Proč? Protože by to bylo „rasistické“. Místo toho, aby se tvůrci zaměřili na vytváření autentických a zábavných příběhů, musí se neustále ohlížet na to, zda jejich práce vyhovuje dnešním politickým normám.

Podívejme se například na film Babysitter 2, kde si černošská postava dělá legraci z toho, že „černoch v hororech umírá jako první“. Tato umělá korektnost kazí každý film a seriál. Scénáře, které vznikly před lety, jsou přepisovány, aby vyhovovaly dnešním standardům, a to na úkor kvality a autenticity. To není pokrok, to je úpadek.

A co hry? Muži chtějí hrát za mužské postavy, protože se do nich lépe vžijí. Ženské postavy? Proč ne, pokud vycházejí z původního konceptu a ne jen z nutnosti naplnit nějakou kvótu. Tomb Raider je skvělým příkladem – Lara Croft je ikonická postava, kterou milují hráči po celém světě. Ale co mi vadí, je násilné prosazování LGBT a woke agendy ve hrách jako The Last of Us, kde se už nejedná o zábavu, ale o politiku.

A pak je tu hra Black Myth Wukong, která se zaměřuje na čínské tradice. A co se stalo? Kritika za nedostatečnou diverzitu a nízké hodnocení jen proto, že tam nebylo dost ženských postav, gayů nebo trans lidí. Jak může být hra, která je oslavou čínské kultury, kritizována za to, že není dostatečně diverzní podle západních standardů? Tohle je naprosto absurdní.

Na závěr, LGBT kvóty jsou nejhorší věcí, která zasáhla filmovou a seriálovou tvorbu. Dnes už neexistuje film nebo seriál bez homosexuální postavy nebo páru. A nikdo neříká, že tam nemohou být, ale způsob, jakým jsou dosazováni, je násilný a okatý. Seriál Acolyte je toho důkazem – tenhle seriál už ani nepřipomíná Star Wars, je to čistá LGBT propaganda.

Svět se mění, a pokud se nepostavíme na ochranu skutečného umění a kreativity, skončíme v chaosu. Herci a tvůrci, kteří vědomě podporují tuto zvrácenost, se nakonec sami zničí. A co děti, které jsou tímto ovlivňovány? Rodiče, kteří tlačí na své děti, aby braly hormony a podstupovaly různé zákroky, jen aby vyhověli nějaké moderní ideologii, se chovají nezodpovědně a nebezpečně. To už není jen téma pro diskuzi, to je otázka přežití zdravého rozumu.

Pokud máte k tomu všemu co říct, racionálně a věcně, jste vítáni. Ale pokud se zmůžete jen na urážky, raději mlčte a nechte prostor těm, kteří mají co říct.

#69 Zilwicky #72 Svjatogor #107 Jack1947
redaktor
22.8.2024 | 11:40:04
Zilwicky

#68 Punisher bude trestať: Kámo založ si Youtube kanál alebo blog, toto splodiť pod článok o tom ze Acolyte nedostal druhu sériu nie je normálne aj ked s vela vecami súhlasím.

22.8.2024 | 12:01:04
Punisher bude trestať

@Zilwicky Celý obsah příspěvku se týká seriálu Acolyte, protože věci zmíněné v něm z velké části vedly k tomu, že nedošlo k jeho prodloužení. Nech sa páči, reagujte, prečo sa príspevok článku netýka, alebo mlčte.

#71 Zilwicky
redaktor
22.8.2024 | 12:27:06
Zilwicky

#70 Punisher bude trestať: Tuším ti ušla pointa takze ti to napíšem na hulváta priamo: prakticky NIKTO to čítať nebude :)

#73 Zilwicky
22.8.2024 | 12:39:56
Svjatogor

#68 Punisher bude trestať: Kde to mám podepsat? :-) Pro ostatní, doba je už tak zlá, že jenom kvůli tomuto se tady sejde 71 ( já jsem 72) příspěvků. Kde jsou ty doby našeho nadšení ze konce šesté série GoT, kdy Jon byl provolán Králem ze Severu (strong female character Lyanna), pocitu zadostiučení z popravy Malíčka a nakonec smutku ze zrát v heroickém boji o Zimohrad?

Kam zmizely ty dobré příběhy a dobré PC hry / filmy a seriály??? :-( :-( :-(

#73 Zilwicky #84 Darnwell
22.8.2024 | 15:15:58
Zilwicky

#71 Zilwicky: Tak som sa mýlil, niekto sa našiel :D

#72 Svjatogor: Pevne verím že sa ešte vrátia, už som počul ze z MCU vyhodili všetkých „aktivistov“ a celkovo ze tam robia poriadky, tak snáď sa to postupne znormalizuje aj inde. Možno sa raz aj dozvieme prečo naozaj Amerike takto kolektívne preskočilo..

22.8.2024 | 15:51:05
Nikolperse

#66 Zilwicky: Ja si nemyslím že by tu táto debata bola. Keby tu neboli extrémisti ako Punisher pravdepodobne by som ani nereagovala na nejaké príspevky a tak podobne. To je môj názor na toto.

22.8.2024 | 16:01:07
Punisher bude trestať

Do zpráv mi chodí mnoho pozitivních reakcí, jak si všímám, lidé se už bojí i reagovat, protože se spustí hon na čarodějnice a jiný názor, jako v mém případě. Nebojte se, mě takové příspěvky nemohou nijak urazit. Děkuji za všechny milé zprávy, v každém případě, vzhledem k tomu, že mnoho lidí by chtělo vidět více mých příspěvků, jsem se rozhodl registrovat na CSFD.CZ, kde budu psát komplexní recenze na filmovou a seriálovou tvorbu a budete to mít vše na jednom místě.

redaktor
22.8.2024 | 16:02:31
Nikolperse

#67 Darnwell: S môjho pohladu sú osoby ako Punisher pre nás všetky nebezpečné. Nikdy nevieš čo od takej osoby môžeš čakať. Poznám osobne pár takých osôb ako Punisher a sú dni kedy by tieto osoby boli schopné vyvraždiť aj škôlku keby im to nakázal niekto kto ich ovláda pomocou podporovania ich nenávisti voči všetkému.

Bola som vychovaná k tomu aby som sa osobám a extrémistom ako Punisher stavala na odpor. Ak mám mať trám v oku preto, lebo odporujem extrémistom tak tie trámy tam budem mať s radosťou. Odporovať extrémistom je správne a vedieť čo je správne neznamená nič pokiaľ neurobíš to čo je správne.

#78 Darnwell
22.8.2024 | 16:11:23
Punisher bude trestať

@nikolperse Tak ty jsi pořádně labilní, v každé druhé větě Punisher, vražda sem, vražda tam. Ty musíš mít v hlavě pěkný chaos. :D

#82 Nikolperse
redaktor
22.8.2024 | 16:19:00
Darnwell

#76 Nikolperse: Zjevně nepochopeno, takže víc polopaticky. Já souhlasím s naprostou většinou Puniho argumentů, jen jeho způsob jejich prezentace považuju za kontraproduktivní. S bandurskou nikoho nepřesvědčí, jen mnohé utvrdí v tom, že my konzervy jsme bigotní primitivové. Ale jak se zdá, některým to poskytuje potřebný ventil frustrace, takže jsem trochu zkorigoval svůj názor na jeho výlevy. Možná skutečně skončila doba byť i jen základní slušnosti. Ty kecy o vyvražďování školek si strč za klobouk, to jsou jen tvé projekce a na mě s nimi dojem neuděláš. Kromě toho jsi stejně dogmatická a přesvědčená o své pravdě jako on. A Hitlera zpravidla vytahují blbci v argumentační nou­zi.

#79 Nikolperse
22.8.2024 | 16:28:48
Nikolperse

#78 Darnwell: Ľudia sú rôzny. V každej generácii sa rôzny ľudia. Mne nevadí že je niekto konzervatívny a tak podobne. Nehovorím že Punisher nemá v niečom pravdu, keď napíšeš príspevok s desiatimi odstavcami tak je štatistický nemožné aby si aspoň nejakú pravdu nenapísal. Navyše Punisher sa snaží písať tak aby si získal kladné reakcie od čo najväčšieho počtu ľudí, inak povedané píše veľa, píše o veľa veciach v príspevkoch a snaží sa tváriť ako obeť toho zlého západu a sveta. Aj ja by som bola schopná s ním v nejakej veci súhlasiť, ale kvôli jednej veci nebudem podporovať tie ostatné.

Áno priznávam tým vyvraždením škôlky som tu už prehnala, na druhú stranu osoby ktoré sa nechajú sfanatizovať sú schopné všetkého, takže netreba byť prekvapený ak sa také niečo stane. Ak som ťa tým pobúrila tak sa ospravedlňujem.

#81 Darnwell
22.8.2024 | 16:44:39
Punisher bude trestať

@nikolperse Už se odtud proboha vytrať, kdo má číst ty bláboly. Ještě před hodinou jsem se chystal vyvraždit školku, teď už souhlasíš, dej se léčit, ty magore.

#83 Nikolperse
redaktor
22.8.2024 | 16:50:02
Darnwell

#79 Nikolperse: Proč nechat se zfanatizovat? Spousta lidí se zfanatizuje úplně sama. „Važte si těch, kteří hledají pravdu, ale střezte se těch, kdo už ji našli.“ Voltaire

22.8.2024 | 16:52:41
Nikolperse

#77 Punisher bude trestať: Mám rada keď ma za labilnú považuje extrémista. Veľa ľudí si to neuvedomuje ale ty si nebezpečný. Poznám osoby ako si ty, viem čo si zač a toho sa ty bojíš.

Som zvedavá ako rýchlo potom čo prídeš na ČSFD začne na ČSFD klesať počet užívateľov a ako rýchlo sa tam začne šíriť nenávisť a útoky na tých čo s tebou nesúhlasia.

22.8.2024 | 16:54:06
Nikolperse

#80 Punisher bude trestať: Je vidieť že odpisuješ na základe nenávisti a nie inteligencie a porozumeniu napísanému textu. Keby si rozumel tomu čo sa ti píše tak by si sa nadtým snažil zamyslieť a možno by si si už aj priznal chybu.

Ale ty si extrémista a debil, takže nejakú sebareflexiu (teda uvažovanie nad sebou samým) od teba nečakám.

#99 svina
22.8.2024 | 16:57:59
Darnwell

#72 Svjatogor: Čus skalde, zkus Rogue Trader. Je to ze světa, co máme moc rádi ;-)

#102 Svjatogor
22.8.2024 | 17:37:03
Monkeyskunk

Dva se perou a třetí (že jich tu je) se směje :-D Celkem se bavím, ikdyž z určitého pohledu je to smutné… Ach ta sebereflexe, někteří jsou prostě nepoučitelní…

#86 Darnwell
22.8.2024 | 17:48:18
Darnwell

#85 Monkeyskunk: Jo, zjevně k nim patřím. Že já se do toho vůbec seru…

#87 Zilwicky
22.8.2024 | 17:54:31
Zilwicky

#86 Darnwell: Zase kde inde nájdeš príležitosť sa takto dobre (relatívne na úrovni) pohádať ale?! :D

#89 Darnwell
22.8.2024 | 18:05:39
Punisher bude trestať

Příspěvky týkající se vyvraždění školky spadají do kategorie trestného činu šíření poplašné zprávy. Dotyčná osoba by si to měla uvědomit a vstoupit si do svědomí. Také by měla uvést, jaké extremistické příspěvky jsem údajně napsal. Pokud jsem někde vyzýval k vyvraždění černochů, gayů a podobně, vlastnoručně si smažu účet. Proboha, ale to je jen výplod tohoto zmateného člověka, který ani nechápe, co to slovo znamená.

redaktor
22.8.2024 | 18:17:52
Darnwell

#87 Zilwicky: To je fakt. Ani jsem tentokrát neobdržel žádný nový titul. Seznam mám v profilu.

#90 Zilwicky
22.8.2024 | 18:36:27
Zilwicky

#89 Darnwell: Zoznam titulov vidím prvýkrát, pobavilo, ďakujem :D
Ak chceš titul do zbierky tak môžem poskytnúť: „Ty chrchloš jeden chumajský“!

22.8.2024 | 18:45:28
Darnwell

Ten je hustej :-) Ale beru jen ty spontánně udělené ;-)

#92 Zilwicky
22.8.2024 | 19:12:32
Zilwicky

#91 Darnwell: Diskriminácia toto!

#103 Darnwell
22.8.2024 | 19:24:35
Jirka555

#47 Nikolperse: Koukám, že vi Slováci, jste na tom, bez urážky, ještě mnohem dál než Češi. No je to marné…vyhyneme mnohem dříve, než jsem si myslel. A omlouvám se za rozpoutání této debaty. Ale jsem rád že vidíme jak na tom jsme…jsme v pr.eli

#97 Zilwicky
22.8.2024 | 19:59:47
Jirka555

#49 Punisher bude trestať: moc pěkně řečeno

22.8.2024 | 20:02:49
Punisher bude trestať

@Jirka555 Děkuji, Jirko, vidím, že máš podobný názor na mnoho věcí, už jsem si toho všiml u seriálu House of the Dragons.

redaktor
22.8.2024 | 20:06:11
Jirka555

#51 Nikolperse: Podle tvé agresivity jsi už totálně v říti a bez argumentů, prostě ten vypatlaný WOKE

22.8.2024 | 20:06:37
Zilwicky

#93 Jirka555: Nehádž všetkých do jedného vreca! Zabúdaš že veľa Slovákov sú aj rusofili :D

22.8.2024 | 20:21:03
Jirka555

A Punisher tu není jediný extrémista, já k tomu Fandím Rusku a Trumovi, celkově východu, především skupině BRICS+. Západ je, jak vidno, ztracen, totálně zdegenerován.

#101 Zilwicky
22.8.2024 | 20:21:27
svina

#83 Nikolperse: Očividně jsi nemocná. Jak předeslala, nežijeme ve 20. stol., dnes návštěva psychiatra není tabu.

Co se týče zrušení seriálu. Je mi to fuk. Pro mě SW definitivně skončily. Seriál jsem neviděl a nemám sebemenší zájem ho vidět. Bohužel v rukou Myšáka to nikdy nebude lepší, nelžete si do kapsy.

22.8.2024 | 20:23:49
Punisher bude trestať

100

redaktor
22.8.2024 | 20:26:51
Zilwicky

#98 Jirka555: Neviem no, fandiť Rusku, zvlášť v súčasnej dobe, len kvôli tomu ze ide proti západu mi príde velice krátkozraké. Jak keby existovala len čierna a biela. Ja už keď tak fandím EU a dúfam ze si vo výsledku zoberieme z oboch to najlepšie (aj ked sa to najskôr nestane).
Ale v prvom rade treba mat vlastný rozum a nie len opakovať čo povie nejaký populista.
Btw.. ešte jakz takz pochopím ze amíci dokážu fandiť Trumpovi ale tuto by som to fakt nečakal, však ten človek je jak vystrihnutý z filmu Idiocracy.

#108 Jack1947 #111 Jirka555
22.8.2024 | 20:31:19
Svjatogor

#84 Darnwell: Zkusím. :-)

22.8.2024 | 21:11:01
Darnwell

#92 Zilwicky: To víš, jsem druhista, rasista a xenofob (hlavně, co se xenomorfů týče).

#104 Zilwicky
22.8.2024 | 22:12:36
Zilwicky

#103 Darnwell: Ako sexista a homofob to plne chápem.

22.8.2024 | 22:21:05
derill129

Áno The Acolyte mal na viac, ale dá sa tu polemizovať o tom aké primitívne scenáre majú prequeli. Prvý diel porušuje hneď niekoľko pravidiel nemá ani prvý ani druhý bod obratu sa ani nejakú poriadnu zápletku. Kým Pôvodná trilógia záporáka vykreslila. V prequeloch ani jeden záporák nie je poriadne vykreslení Maul sa len tak mihne nič sa o ňom nevie, ani prečo Skáče tak ako Sidious píska a obchodná federácia detto. Dookú bol vykreslený vo vystrihnutej scéne ktorú sa Lucas rozhodol nepoužiť wtf. A to nehovorím General Grievous ktorý poslúžil len na efekt, nič viac nič menej a na tom je tá trilógia postavená. Lucas sa rozhodol ignorovať nejaký normálny rozumný príbeh miesto toto z tej série urobil digitálny bordel.

22.8.2024 | 22:21:52
derill129

Ja mám rád Ravanov príbeh, ale tak ako Filmová spoločnosť nie som zástancom kníh ktoré boli publikované Fanúšikmi a ktoré oprávnene patria do legiend. Film by mal zostať filmom kniha knihou a seriál seriálom Star wars nebol nikdy postavený na knihách ale na filmoch. Kým Lucas nezistil akú primitívnosť to vytvoril tak sa snažil pozliepať a do vysvetľovať čo sa dalo v seriáli. Na The Clone Wars je až do oči bijúce že nič z toho nebolo dopredu naplánované, ale všetko sa to robilo za pochodu.

22.8.2024 | 22:31:40
Jack1947

#68 Punisher bude trestať: Sám bych to nenapsal líp -thumbs up-

23.8.2024 | 8:15:51
Jack1947

#101 Zilwicky: Já fandím že EU zanikne snad sama, je to jenom komoušskej odpad co kazí běžnejm lidem život aby si ty nahoře nahrabali.

#110 Zilwicky
23.8.2024 | 8:16:46
Jack1947

#39 Zargos: Dostanem to jsem si jistý. Minimálně snad Skeleton Crew bude dobré :)

23.8.2024 | 8:18:29
Zilwicky

#108 Jack1947: Áno, všetci si chcú nahrabať.. rovnako ako tí v Rusku, Číne, Amerike. Čiže chceš aby sme sa rozpadli a boli tak lepší terč pre tieto veľmoci lebo pod jednou z nich to bude určite lepšie? Či myslíš ze nás proste veľkodušne nechajú na pokoji? Alebo ako si to predstavuješ? :)

23.8.2024 | 9:30:09
Jirka555

#101 Zilwicky: Já Rusku fandím, protože už tam od r. 2014 ukrajinci např. z toho Bachmutu vyhlazovali dělostřelectvem a Točkama-U civilisty z Donbasu. Vyhlazovali malé děti na hřištích a civilisty v nákupních centrech a sídlištích. Putin musel reagovat a fandím mu v tom. Za vším stojí obět Britové, nesnáším je.

23.8.2024 | 19:32:24
derill129

Ako mňa skôr zaujíma čo tu ľudia riešite? Táto stránka má byť na normálne diskusie, recenzovanie a komentáre k seriálom. Ale ako pozerám nikto normálny okrem toho kto píše články a vyzná sa v seriálovej a filmovej tematike tu nie je alebo málokto taky tu je.

#113 Zilwicky
24.8.2024 | 13:33:37
Zilwicky

#112 derill129: Serial skončil tak sa riešia kultúrnopolitické dôvody ktoré viedli k jeho vzniku a následnému zániku.

#115 derill129
25.8.2024 | 8:56:10
valkoblue

Ono je velký rozdíl mezi námi vyjebanými Čechy :) a cizinci. Na jiných webech tam píšou petice, protože nesouhlasí se zrušením druhé série byli spokojení, že mají co sledovat dokážou překousnout pár chyb, ale v Česku jsou lidi kokoti a mají náročné požadavky nikdy nejsou spokojení a nejlepší místo toho, aby to vypli a přestali to sledovat tak radši jak čuráci tady budou komentovat jak je to na piču jak tomu dají šanci jak to vývojáři zkurvili tak jste nemocní ? pičo retardi.

25.8.2024 | 13:25:38
derill129

#113 Zilwicky: Lenže nič také tu neriešite, vy tu riešite úplne bludy jediný fakt prečo seriál nezískal druhu sériu je nízka sledovanosť. LGBTI sa v televíznej tvorbe našlo vo väčšine filmovaj aj seriálovej tvorbe. A čo sa Megalomanstva vo filmovom biznise týka, to isté platí aj o Lucasovych prequeloch. Všetci sa tu tváriťe ako keby to bolo umelecké dielo a už len to svedčí o tom že sa vo filmoch nevyznate. Pre vás je dobrý film len akcia, nepozeráte na kvalitu Scenara a príbehu a tie sú v prequeloch skoro rovnako deravé ako v Akolytke. Takže stále si stojím za tým že už proste prequely mali mizernú kvalitu čo sa scenára, réžie, príbehu aj strihu týka. Tu sériu zachránilo jedine to že pôvodná trilógia bola postavená na jednoduchom ale kvalitnom príbehu. A to všetko v prequovej trilógii chyba. Ale to už nepripustite bude té tu rozprávať hlúposti o LGBTI a o tom ako Disney ničí Lucasovu značku ale neníči. V podstate sú to tie isté zavádzane línie ako u Lucasa. Nevykreslené postavy, zaporaci v prequeloch rovnako. Príbeh ktorý sa dá zhrnúť do pár viet. Pričom porušujú mnohokrát repliky ktoré si stanovil len pár min. pred tým. A mnohokrát nad absorudnostou prequelov rozum zástava. A to mam pôvodnú trilógiu rad.

#116 Zilwicky #121 Jirka555
25.8.2024 | 16:38:07
Zilwicky

#115 derill129: Sorry, myslel som ze je to ocividne ze to bol sarkazmus :D

#118 derill129
26.8.2024 | 8:50:46
derill129

#116 Zilwicky: Ano ale ten koment bol všeobecný, takže netreba byť vzťahovačný. ????

#119 Zilwicky
26.8.2024 | 15:03:04
Zilwicky

#118 derill129: Ja som vzťahovačný?
#117 Camaris: :D HISHE som uz dlho nevidel, dakujem :)

26.8.2024 | 15:38:28
Jirka555

#115 derill129: No to je prostě neuvěřitelné…už vi blázni co nevíte jaké máte pohlaví, nebo jak se zrovna cítíte být – malá rada – ciťte se jako mrtvola a normálně zhebněte a neserte sem normálním heretosexuálním lidem ty Vaše černé sračky!!! Táhněte do hrobu či do Selegalu, magoři…z Nefflixu a Disney+++LGBTQ+++. Prostě vymřete, díky.

#124 derill129 #126 derill129
28.8.2024 | 17:28:29
HellTsuku

Čist to tady bylo nakonec zábavnější než celej tenhle seriál :D ostatně jako vše od Disney Star Wars… dobře kromě ROuge One a snad Jedi Fallen Order.

#123 Zilwicky
28.8.2024 | 22:12:58
Zilwicky

#122 HellTsuku: Ešte Andor bol fajn :)

29.8.2024 | 10:18:12
derill129

#121 Jirka555: Normálne sa to oval inteligent! Aspoň som si o vás urobil názor čo ste za primitívov. Ani len vo filmografií sa nevyznáte, pozrite si aj niečo čo bolo ocenené na oscarov. Čomu ja hovorím normálne filmy. A potom ma tu poúčajte o Vašich primitívnych názoroch. Keby ste si pozreli taky film alebo seriál ktorý využíva vzťahy Gaioov a lezbičiek možno by ste bol o niečo múdrejší. A neviem v akej dobe to žijete a kto ste aby ste si dovolil diskriminivať černochov. Stavim sa ale že Will Smith vám v Bad boy, Indepedence day, a ja robot a ja legenda nevadil však? Čo im závidíte že sa niekam v Amerike vypracovali?

1.9.2024 | 12:37:44
derill129

A pre tých znalejších, jeden taky skvelý film v ktorom hrala Natálie Portman je tiež lesbická scéna. Film sa volá Čierna labuť, ťažký film ale geniálny.

1.9.2024 | 12:43:29
derill129

#121 Jirka555: Normálne sa to ozval inteligent! Aspoň som si o vás urobil názor čo ste za primitívov. Ani len vo filmografií sa nevyznáte, pozrite si aj niečo čo bolo ocenené na oscarov. Čomu ja hovorím normálne filmy. A potom ma tu poúčajte o Vašich primitívnych názoroch. Keby ste si pozreli taky film alebo seriál ktorý využíva vzťahy Gejov a lezbičiek možno by ste bol o niečo múdrejší. A neviem v akej dobe to žijete a kto ste aby ste si dovolil diskriminivať černochov. Stavim sa ale že Will Smith vám v Bad boys, Indepedence day, a ja robot a ja legenda nevadil však? Čo im závidíte že sa niekam v Amerike vypracovali? A pre tých znalejších, jeden taky skvelý film v ktorom hrala Natalie Portman. Je tiež lesbická scéna… Film sa volá Čierna labuť, ťažký film ale geniálny.

1.9.2024 | 12:48:37
derill129

A asi ani nikomu nevadilo a ani nevadí že Predstaviteľ Gandalfa Sir Ian McKellenje je homosexuál a aj postava Dumbledora bola tiež homosexuál. A takto môžme pokračovať.

1.9.2024 | 13:12:49
Rick21

To je velká škoda za mě seriál nebyl špatný, jako byly tam nějaký momenty který byly zbytečný ale nijak mi to nepřekáželo ve sledovanosti. Co mě nejvíc vadí je to že 1 řada skončila otevřená a celkem dobře takhle to nedává smysl a je to zbytečnost. Pokud věděli že 2 řada se nechystá tak měli přepsat konec tak aby děj Akolytky byl uzavřen.

1.9.2024 | 20:05:40
Zilwicky

#129 Camaris: Klasika, za vsetko mozu rasisticky sexisticky fanusikovia ktory proti Acolyte poštvali celý svet! :D Nechapem ako im toto moze niekto zozrat ale ocividne sa najde dost ludi aj podla komentarov tuto.

#131 klokin
2.9.2024 | 12:30:45
klokin

#130 Zilwicky: Toxičtí, bílí, bigotní, heterosexuální, rasističtí, frustrovaní muži, jichž je sice malá, ale zato nepřiměřeně hlasitá skupinka. To je přesná Headland-Stenberg definice diváků SW, kteří zosnovali mezinárodní spiknutí kritiků proti Akolytce a vyplašili většinu diváků natolik, že ti se ji neodvážili nejen pozitivně hodnotit, ale dokonce ani sledovat.

2.9.2024 | 17:58:29
derill129

Ak si myslíte že toto v star Wars je LGBT, tak si asi pozrite Francúzky film Život Adele. Ten film získal aj niekoľko ocenení a pár ich aj premenil na víťazstvo. Presne 14 nominácii premenil na víťazstvo. Dohľadajte si na ČSFD.

2.9.2024 | 21:03:23
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Novinky

Finále seriálu The Acolyte přivedlo dvě velké mega postavy ze světa Star Wars

Finále seriálu The Acolyte přivedlo dvě velké mega postavy ze světa Star Wars

První řada seriálu The Acolyte se primárně soustředila na nové postavy. Tvůrci mají ale nápady i na další řady a dokonce se netají i tím, že by chtěli přivést i známější postavy. A právě dvou takovýchto velikánů jsme se na kratičký okamžik dočkali. Článek obsahuje spoilery.

Reklama

Nejlepší postavy

Zajímavosti

Tvůrci mají plány až na další tři řady, ve hře je i napojení na Darth Plagueise

Tvůrci mají plány až na další tři řady, ve hře je i napojení na Darth Plagueise

Zboří toto vyjádření internet? Dost možná ano. Seriál ale disponuje velice kvalitním námětem, který není možné scenáristicky dobře prodat v tak malé stopáži. Vše by ale časem mohlo dávat daleko větší smysl, kdyby tvůrci dostali více času. A nápady na další řady rozhodně mají.

Galerie

Galerie

Narozeniny

Napište nám

Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!


Filtr seriálů a filmů









Reklama