Vlčí mládě (Teen Wolf)
93/100 - 506×

Vlčí mládě(Teen Wolf)

Mladý středoškolák Scott, byl náhodou pokousán vlkodlakem. Scott brzy zjišťuje, že na normální život teenagera může zapomenout. Aby toho nebylo málo, dříve poklidný život v malém městečku naruší další vlkodlaci. Na jejich příjezd však přichází rychlá reakce a do města se přistěhovává rodina lovců i s půvabnou dcerou. Jak se Scott zachová a co bude muset podstoupit, aby ochránil své přátele?

USA | 2011 | Ukončeno
vysílání
6 sezón | MTV | 43 minut
žánr
Akční, Mysteriózní, Thriller
hrají
Tyler Posey (Scott McCall), Dylan O'Brien (Stiles Stilinski), Crystal Reed (Allison Argent), Holland Roden (Lydia Martin), Tyler Hoechlin (Derek Hale), Arden Cho (Kira Yukimura), Shelley Hennig (Malia Tate), Dylan Sprayberry (Liam Dunbar), Daniel Sharman (Isaac Lahey), Colton Haynes (Jackson Whittemore), Linden Ashby (Noah Stilinski), Melissa Ponzio (Melissa McCall), JR Bourne (Chris Argent), Ryan Kelley (Jordan Parrish)

Titulky k finálové epizodě jsou hotové!

Titulky k finálové epizodě jsou hotové!

Tak a dnes byla odvysílaná poslední epizoda čtvrté řady našeho seriálu. Titulky k této epizodě, které pro vás přeložili překladatelé z cwzone.cz, už jsou hotové. Stahovat je můžete po kliknutí na českou vlaječku v profilu epizody.

7 0
9.9.2014

Zdroj: MTV

Diskuze /52

popineta

wow! všichni kdo měli kecy na scottovu sílu… asi se na to budu muset kouknout znova, abych to celý vydejchala

#2 svina
9.9.2014 | 22:32:03
svina

#1 popineta: právě naopak, zase dokázal, že je jen slaboch i obyčejný alfa by betu sejmul na pár ran

#4 jh666 #6 kova159 #26 FaNTa
10.9.2014 | 7:40:57
YgritteWildlings

omg je to seriál…co by ste čekali, 2 rány a Peter už nevstane :D …už vidim ty komentáře, typu „zklamání, žádná pořádná bitka ve finále, Scott vs Peter nuda“

#8 svina
10.9.2014 | 8:42:12
jh666

#2 svina: Ale on ho pak sejmul jedinou ranou, jenom v sobě potřeboval vyburcovat tu sílu, což se stalo, když musel chránit svojí betu

#7 osvalsim
10.9.2014 | 12:32:23
teenwolfes

Me akorad zklamalo to ze uz asi od 5 dilu 4-te serie cekam kdy se to dozvi Liamuv kamos a doufala jsem ze v tuty kdyz ho unesli berezakove a ono taky nic.Ale jinak ten dil byl BOMBA!!!ale nepochopila jsem tem konec a tim myslim to jak jak Petera zavreli do ,,blazince´´

10.9.2014 | 14:25:13
kova159

Obyčejnou betu snad, ale Peter střádal síly a bylo vidět že je mnohem silnější než obyčejná beta, v závěru boje mi přišlo jako by byl Scott stejně rychlý a silný jako Deucalion v jeho proměněné formě, jen škoda že nemá podobnou transformaci nebo i nějakou jinou, ta obyčejná mi k Pravé Alfě moc nesedí… #2 svina:

#8 svina
10.9.2014 | 14:29:53
osvalsim

#4 jh666: Přesně, taky si myslím, že to v sobě našel, když viděl svou betu v ohrožení :) co mi tam přišlo zajímavý bylo, že vlkodlak nemůže ukrást sílu pravé alfě.. to sem nevěděla :-D No a Derek.. byla sem na vrcholu blaha, zasloužil si takový krásný vývoj a ted už aspon vím, že se nedokáží do podoby vlka přeměnit jen alfy.. asi to bude patřit těm, co maj vlkodlačí gen vrozený.. :) ale skvělý díl!!!

#9 Alibi
10.9.2014 | 15:14:03
svina

#3 YgritteWildlings: mě jde jen o to, že takhle bitky prostě neprobíhají – buď jeden z nich má prostě navrch, anebo je to nerozhodně, ale styl typu Peter ho skoro zabije a naráz se to obrátí a potom Scott Petera ani nezabije (ikdyž je Peter můj nejoblíbenější char, tak se nemění nic na tom, že ho zabit měl, ale co čekat od MTV že?).
#6 kova159: já vím že Peter je něco extra, ale pořád mějme na paměti, že Scott je true alpha a Peter je omega. (proto si myslím, že Peter by byl lepším alphou, ale to už je vedlejší :) )

#19 mino4991
10.9.2014 | 15:46:34
Alibi

#7 osvalsim: A nebyla to podstata Peterova pokusu celou dobu Scotta zabít? Aby mu mohl ukrást jeho alfovství? Asi se na to budu muset mrknout ještě jednou jestli jsem přehlídla, že tam říkali že to nejde. Mě mrzelo, že z Dereka toho moc neukázali :-), konečně jsme měli možnost vydět ho i z jiné stánky a ono do půl pasu :-). ASPOŇ ZEZADU i to bych dokázala oceňit :-).

#10 osvalsim
10.9.2014 | 15:47:08
osvalsim

#9 Alibi: právě mě to taky zaskočilo.. ale jak se všichni společně vydávali za Scottem a Kirou, tak to tam Peter říká..že vlkodlak nemůže ukrást sílu pravého alfy, ale třeba jaguár ano.. proto podle mě chtěl, aby ho zabila Malia, protože je kojot a ne vlkodlak.. a on by se pak bud spokojil s tím, že síla je v rodině a nebo by dcerušku sejmul… to už sou moje teorie, ale to s tím ukradením síly vážně říkal :-D

a Dereka z jiného pohledu se třeba ještě dočkáme :-D

10.9.2014 | 16:07:40
Samuel-El

Najlepšie na celej epizóde bola aj tak tá Sterek scéna :3 ach… ta bola úžasná :o
Scott ma prekvapil :) i keď podla ma pri tej rane mal mať Peter dieru v hlave :D
A Kira má svoj prvý chvostík :3

10.9.2014 | 17:43:50
adush

tak teda nevim, ale jako finále mě to moc neoslnilo :/ jako pár dobrých momentů tam bylo, ale loňský finále mi přišlo o dost lepší… ale Derek co by vlk byl božský, taky mohli z něho ukázat víc :D

10.9.2014 | 18:39:47
Melothies

Přesně tak, jsem dost zklamaná .. dost jsem se těšila a nakonec – prostě nic. Bylo to strašně předvídatelné. Nic překvapivého, nic oslňujícího. Aspoň že Dereka nezabili, ale to, kdo se přemění na vlka, byl buď on nebo Scott, takže .. Minulé finále byly rozhodně lepší.

10.9.2014 | 18:46:16
happy-strawberry

Jako půlka celého dílu bylo obyčejné klišé, které se dalo očekávat. Bylo to příliš lehké. Dostat se do Mexika, ovládnout přeměnu, najít Kiru, zachránit Scotta a bitka na závěr byla dost ubohá :( A vůbec nechápu proč nezabil Petera, nebo aspoň ta Kate mohla umřít! No děs! Lydia byla dost odbytá a sakra furt nevíme co je ten Parrish! Ale našel se i momenty který celý díl zachránily. Derek je prostě borec! :D Ale i tak jsem od finále očekávala víc. :/

#28 FaNTa
10.9.2014 | 19:20:11
Eddie155

nemela mit ta epizoda 75 minut a ne 52 ?

#17 benjaminlose
10.9.2014 | 20:03:53
227petr

Podle mě toto finále bylo super. to loňské sice bylo lepší, ale ani tohle nezklamalo. v 5. řadě by si Peter mohl v blazinci zkamarádit ostatní vlkodlaky z Eichen housu, poté se stát jejich alfou a poté by se mohli dostat z blázince a začít se mstít Scottovi. Doufám, že JR Borne (Chris Argent) neodchází ze sriálu, jelikož to tak trochu vypadalo. Snad jen chytí Kate a vrátí se zpět do Beacon Hills.

10.9.2014 | 20:24:24
benjaminlose

#15 Eddie155: Měla.. A ono prd, asi jako vždy :D Wolf Watch taky mělo mít 45 minut a mělo 25. MTV slibuje a neplní.

#27 FaNTa
10.9.2014 | 21:31:13
Mesyas

Jaká je podstata proměny na kompletního vka? Jako to uměla Thalia, nějak mi to vypadlo, to umějí jen „vyvolení“? Jinak Peter vypadá po proměně, jako na steoridech, doufám, že se vrátí ještě silnější.

10.9.2014 | 21:47:16
mino4991

#8 svina: peter je o nieco silnejsi pretoze zobral silu tej carodejnici pri tom nemthone

11.9.2014 | 8:44:12
SerFirox

nuda…

11.9.2014 | 14:30:39
Hestia

mě teda finále docela zklamalo, až na Dereka.. nikdo neumřel, bitka se mi teda vůbec nelíbila, to bylo dost cheesy, nechápu co na tom točili 2 dny a skoro žádná Lydia.. přišlo mi to jako kdyby jí drželi pryč od hlavní dějové linky kvůli tomu, aby měla nějakej prostor Malia.. viz. např. loňský finále kdy to bylo hodně okolo Stydia.. a ještě se mi docela líbil konec – Peter v blázinci s tim tříokym

#23 Alibi
11.9.2014 | 15:27:57
teenwolfes

a navic me nasvalo to ze se rikalo ze se dozvime Stilesovo jmeno a ono nic.

#23 Alibi #24 227petr #26 FaNTa
11.9.2014 | 19:43:56
Alibi

#21 Hestia:
#22 teenwolfes: Souhlasím s váma oběma. Nemáte pocit, že nás zapoměli něčím překvapit a navnadit na další sérii? Stejně jako první díl této série to srší jen mohutnými gesty, ale to co tvoří příběh, jako jsou maličkosti tipu, že se někomu ve vhodnou chvíli rozsvítí oči se prostě nestanou :-(. Chybělo mi například, když Scott držel Liama pod krkem, oční světelné spojení. Vzhledem k tomu, že jsou berserkové poháněni zuřivostí pochybuju, že by je zvuk hlasu upoutal, ale oční propojení s betou by bylo i beze slov skvělí. Chudák Kira, tý byl pláč k ničemu. Že by slova bety byla víc než jejich láska?

#36 YgritteWildlings
11.9.2014 | 20:38:21
227petr

#22 teenwolfes: Jaký Stilesovo jméno?

#25 Alibi
11.9.2014 | 21:17:25
Alibi

#24 227petr: Příjmením je Stilinski a nechává si říkat Stiles páč to jeho jméno bude asi bomba. Zdědil ho po mamčině tatínkovi, v jednom díle to Stilesův otec vysvětlije trenérovi, když trenér neví jak ho vyslovit, asi pěknej jazykolam :-). V této sérii slibovali, že se to dozvíme a nic :-(.

#52 teenwolfes
11.9.2014 | 22:02:31
FaNTa

#2 svina: Obyčejnej beta ? :D Peter neni obyčejnej beta. Je to Monstrum, které se pak stalo betou. Resp. Alfa, která se stala betou. Takže nějaké ty schopnosti a trening má. Jinak nezapomeň on když se znovuzrodil tak měl tu nějakou sílu aspoň trochu. A tato síla se pak přidala k té síle co ukradl od Dereka takže byl o něco silnější.

#22 teenwolfes: Souhlasím. Ale zase musím říct. Že ta bitka se mi libila víc. A taky musím jen dodat, že Stiles nikdy nechodil s Lydii. A navíc si teď našel Maliu takže nechápu, proč by se Lydie měla okolo něho točit ? :D Jinak Tvůrci to vymysleli dobře. Aby se ostatní nedozvěděli, že je ten Berserk Scott. tak na Lydii poslala Kate Berserka. Berserk Ju držel ve škole. Ale nechápu jak muže být tak inteligenti a sebrat jí telefon :D

#37 svina
12.9.2014 | 7:51:45
FaNTa

#17 benjaminlose: Co kecáš. Hold těch 24 min byly reklamy. Takže tu netrep.

12.9.2014 | 7:52:48
FaNTa

#14 happy-strawberry: Twl toto nepíšu jen k tobě, ale ke všem. Díl byl bomba. Nechápu proč se na to koukáte když to pak jak bl*ci hatujete. Jako toto dokáže nasrat i toho nejméně zapáleneho člvoěka do tohoto serialu. Vzpamatujete se pokud to hatujete tak se pak na to nekoukejte a neznepříjemňujte to tu na forku tím, že to jen pomlouváte.

#29 Hestia #31 Terrorka19
12.9.2014 | 8:22:33
Hestia

#28 FaNTa: já jsem taky neřekla, že by se okolo něj měla Lydia točit, já jen řekla, že jí dali prostor na úkor Lydie.. ta tam skoro nebyla, asi se snaží aby to Stydia fans konečně vzdali a proti Malii vůbec nejsem

12.9.2014 | 9:27:58
Hestia

sorry měla to být reakce na #26

12.9.2014 | 9:32:00
Terrorka19

#28 FaNTa: Poslední asi tejden jsem si řikala, že jsi někde našel mozek konečně, protože jsi se na diskuzích vyjadřoval celkem jako vyrovnanej člověk, ale dnes už tě zase poznávám, opět jsi nezklamal svou zabedněností. Všichni ten seriál máme rádi, ale neznamená to, že budeme slepě milovat úplně všechno na něm, od toho jsou bezmozci jako ty, se kterýma jde dost lehounce manipulovat skrz TV. Pokud se někomu díl nelíbil, mají úplný právo to tady napsat.

#32 FaNTa #35 Alibi
12.9.2014 | 15:43:22
FaNTa

#31 Terrorka19: bezmozek jsi asi ty. Jelikož by si se nevyjadřovala k tomu co nikdo tobě nenapsal. jsem napsal jen svoje to co jsem chtěl pro sebe si to nechávat nebudu. Když někdo hatuje serial na kterej se rád koukám a začne ho pomlouvat tak to nenechám jen tak.

#41 Terrorka19
12.9.2014 | 16:29:46
FaNTa

Jen dodám hodná webmasterka Simie mi postala Ice Bucket Challange všech herců, kteří byli nominováni a tim chci říct kdo bude chtít poslat tak mi může napsat.

12.9.2014 | 16:37:11
Kat_Stiles

Zcela upřímně mohu říct, že jako finále mi teda tenhle díl nepřišel. :( Ve své podstatě asi 3/4 epizody jsem si říkala něco ve stylu „tak kdy to pořádně začne?“, škoda.

12.9.2014 | 18:45:17
Alibi

#31 Terrorka19: Prosím tě nemůžeš si tady říkat jen tak svůj názor! :-). O tom přece není diskuze na tomto forku. Jinak s tebou plně souhlasím a určitě nejsme sami :-). Teď budeme mít docela dlouho pauzu a tak mě napadlo jestli jsi nezkusila seroš The Strain, vypadá dobře, ale vyděla jsem zatím jen pilot :-).

#40 Terrorka19
12.9.2014 | 19:33:40
YgritteWildlings

#23 Alibi: no mě zas napadlo u te sceny, že když ho scott držel, mohl Liam zařvat jako beta :) ..tím by jakoby probudil alfu ve scottovi, vždycky tohle bylo jejich nejsilnější spojení a tím že mu jen řekne jednu frazi podle mě scenaristi odbyli…asi spěchali na oběd :D

12.9.2014 | 19:59:41
svina

#26 FaNTa: Už jsem to psal v předzozim článku byl to boj mezi true alfou a OMEGOU, krom toho jak víme každá beta ve smečce zesílí alfu a naopak, proto omegy instinktivně vyhledávají alfu.

13.9.2014 | 14:12:07
Mallyyy

Ehm to bylo teda finále… jak vytrhlé z pohádky… Všichni na pokraji smrti a všichni přežiji ? Vážně? A ten šerif to teda zabil…

13.9.2014 | 14:36:31
Czistoslava

Taky mi finále přišlo takové podivné. Scott se nechá nejdřív zmlátit, Derek ztrácel sílu, protože se vyvíjel, ale do teď neměl nikdo tuchu včetně jeho samotného, že je něco takového možné. Kira se může léčit díky bolesti, ale když už bolesti má tak proč si ještě musí rozmlátit ruku?! Hodně věci mi přišlo nedomyšlených.

Ale tvůrci seriálu nám pár vodítek do příští série nechali. Nevíme kdo je „Pouštní vlk“, co za bytost je šerifův pomocník a v jednom z dřívějších článků dál víme, že by Derek měl mít důležitější roli v seriálu. Uvidíme, pořád mě to baví.

#42 YgritteWildlings
13.9.2014 | 15:33:35
Terrorka19

#35 Alibi: Jojo, já pravidelně sleduju The Strain a můžu jen doporučit. První dva díly mě nechaly takovou chladnou, nevěděla jsem, jestli pokračovat. Ne, že by to nebylo dobrý, spíš ne úplně můj styl, ale dala jsem tomu šanci a jsem docela nadšená, akční, promyšlený a spousta zajímavejch postav, až na vyjímky, samozřejmě :)

14.9.2014 | 13:18:03
Terrorka19

#32 FaNTa: Ty se taky zcela běžně vyjadřuješ k tomu, co není adresováno přímo tobě, i to je jedna z vlastností diskuze, jinak existujou soukromý chaty, čímž jsme zpátky u toho, že když se někomu nelíbí finále seriálu, kterým jsi zřejmě naprosto zfanatizovanej, tak to sem může napsat a neznamená to, že ho pomlouvá nebo co jsi to tam ještě úplně nevhodně použil za slova ;)

14.9.2014 | 13:20:36
YgritteWildlings

#39 Czistoslava: přesně tak, některé věci tam trochu postradali logiku, ale zas v celkovem měřítku to jde odpustit …a desert wolf nemuže to byt pravě derek

#43 227petr
14.9.2014 | 16:14:52
227petr

#42 YgritteWildlings: Nejsem si jistý, že to bude Derek, jelikož říkali, že je to pouštní vlčice. Teď si nemůžu vzpomenout, ale nemluvilo se už v nějákým předešlým díle o pouštní vlčici?

#44 Alibi #46 YgritteWildlings
14.9.2014 | 16:40:47
Alibi

#43 227petr: Ano pouštní vlk znamená kojot. ( kojot se většinou vyhýbá vlčím smečkám, protože jim většinou padne za kořist, ale jsou i případy kdy se při hárání spářili, ale už nevím jak to dopadá s mláďaty) V seriálu byla pouštní vlčice zmíněna jako matka Malie, ale nevíme proč jí Talie vymazala Peterovi z paměti. Určitě to objasní v 5.serii :-).

14.9.2014 | 17:04:02
Bidoof

Presne tak je to matka Malie niekedy ked tu čitam tie komentare ma napadne ako to ludia pozeraju ked čosi sa spomenie niekedy sa to vysvetli a tu vznikaju take teorie o uplnom … ked pritom to bolo v serialy dve tri časti dozadu už vyriešene :D ;) a len takka poznamka v amerike su pripady kedy sa sparili vlky a kojoty a mladata sa rodia dost inteligentne ;) v podstate su to kojoty velke ako vlky a s rozumom a vynaliezavostou oboch ;)

#46 YgritteWildlings
14.9.2014 | 17:11:43
YgritteWildlings

#43 227petr: aha, nějak se mi to s tim jmenem spojilo, nevim vubec proč

#45 Bidoof: a co třeba konkrétně? ten desert wolf? to byl jen vykřiř do tmy :)

#47 Bidoof
14.9.2014 | 22:17:50
Bidoof

#46 YgritteWildlings: nemyslel som konkretne teba ;) ale tak celkovo ze niektori ludia sa vedia opytat kus mimo :D tak ked uz pozeram tak si hadam z toho aj cosi zapamatam :D

#48 Terrorka19 #51 YgritteWildlings
14.9.2014 | 22:56:26
Terrorka19

#47 Bidoof: Hele třeba já jsem na tohle úplně blbá, prostě je to pro mě takovej oddech, že jsem někdy schopná zapomenout, co se stalo v předchozím díle a musim si to pustit znova, resp jen třeba to dané místo, jako například po finálový epizodě jsem se musela podívat, jestli se Deaton probral z toho koma po setkání s tříokým, pak jsem si přehrála předchozí díl a vzpomněla jsem si. Nemluvě o tom, že třeba už nevím skoro vůbec zápletky předchozích sérií, prostě na to koukám, baví mě to moc, ale pak to nějak postupně vypouštím :)

15.9.2014 | 14:41:20
azazel

mno co na to říct??? Celý díl mi přišel snad nejslabší. Nejlepší bylo Derekovo vyvinutí a zavření Petera do cely s tříokým-to bylo nejlepší,jak řval :-)

15.9.2014 | 18:23:55
majka090

toto finale bolo asi zo všetkych najnudnejšie a najpredvidatel­nejšie, ,,,, ale čo už, v tejto sezone sa väčšine serialov nedarilo, … tešim sa, ale na buducu sezonu, určite vysvetlia derekovu premenu, čo je vlastne parish a ustrední dej sa bude točiť okolo desert wolf, a popritom ak niečo bude riešiť trojočko a peter nebudem proti :)

15.9.2014 | 21:30:03
YgritteWildlings

#47 Bidoof: :D tak jsou to „lidi“ diviš se? :D

17.9.2014 | 9:34:55
teenwolfes

No to vsechno vim ale oni slibovalai ze se dozvime jeho prave kresni jmeno a ono nic.:( #25 Alibi:

11.10.2014 | 15:56:11
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Teen Wolf: The Movie

Informace

Premiéra: 26.1.2023 (Paramount+)
Režie: Russell Mulcahy
Scénář: Jeff Davis
Délka filmu: 139 minut
Hrají: Tyler Posey, Crystal Reed, Holland Roden, Shelley Hennig, Dylan Sprayberry, Tyler Hoechlin, Colton Haynes, Linden Ashby, Melissa Ponzio, JR Bourne, Ryan Kelley, Ian Bohen, Orny Adams, Khylin Rhambo, Seth Gilliam, Vince Mattis, Amy Lin Workman,…

PROFIL FILMU
VAŠE HODNOCENÍ
VIDEA: teaser, trailer, ukázka
FOTO: hlavní plakát, plakáty postavfotky

Nepřehlédněte

Teen Wolf čeká filmové pokračování

Teen Wolf čeká filmové pokračování

Po čtyřech letech od konce seriálu Teen Wolf bylo volání fanoušků vyslyšeno, protože bylo oznámeno, že služba Paramount+ připravuje na příští rok pokračování ve filmové podobě, kterého se ujme tvůrce seriálu Jeff Davis.

Reklama

Nejoblíbenější postavy

Galerie

Galerie

Narozeniny herců

Sledujte nás

Napište nám

Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!


Filtr seriálů a filmů









Reklama