Vlčí mládě (Teen Wolf)
93/100 - 506×

Vlčí mládě(Teen Wolf)

Mladý středoškolák Scott, byl náhodou pokousán vlkodlakem. Scott brzy zjišťuje, že na normální život teenagera může zapomenout. Aby toho nebylo málo, dříve poklidný život v malém městečku naruší další vlkodlaci. Na jejich příjezd však přichází rychlá reakce a do města se přistěhovává rodina lovců i s půvabnou dcerou. Jak se Scott zachová a co bude muset podstoupit, aby ochránil své přátele?

USA | 2011 | Ukončeno
vysílání
6 sezón | MTV | 43 minut
žánr
Akční, Mysteriózní, Thriller
hrají
Tyler Posey (Scott McCall), Dylan O'Brien (Stiles Stilinski), Crystal Reed (Allison Argent), Holland Roden (Lydia Martin), Tyler Hoechlin (Derek Hale), Arden Cho (Kira Yukimura), Shelley Hennig (Malia Tate), Dylan Sprayberry (Liam Dunbar), Daniel Sharman (Isaac Lahey), Colton Haynes (Jackson Whittemore), Linden Ashby (Noah Stilinski), Melissa Ponzio (Melissa McCall), JR Bourne (Chris Argent), Ryan Kelley (Jordan Parrish)

Dnešní díl: The Maid of Gévaudan

Dnešní díl: The Maid of Gévaudan

Je tady další středa a spolu s ní 18. díl z páté série. Jak se pomalu blížíme ke konci, příběhy hlavních hrdinů se vyostřují. Na co se můžete těšit v dnešním díle? Malou nápovědu hledejte v článku.

20 0
24.2.2016

V minulém díle jsme viděli:

Corey se rozhodne opustit město. Po dlouhé, opravdu dlouhé době uvidíme trenéra. Hayden se stane součástí Scottovy smečky.

A co nás čeká dnes?

S nadějí ve spojení rodiny Argentů s rodinným přítelem odhalují stopu k záhadě „příšery of Gevaudan“. Mezitím se Scott snaží příšeru přemoci sám.

Zdroj: Hypable, oficiální Facebook Teen Wolf

Líbil se vám tento díl? Dejte v komentářích vědět vaše názory a dojmy.

Diskuze /58

Ossirix

Opět další suprovej díl s nedořešeným koncem . Jdeme zase odpočítávat dny do dalšího dílu :-(

Tenhle díl přiživil spekulace o tom , že THE BEAST je Mason … :-D

#2 Mesyas
24.2.2016 | 11:03:35
Mesyas

#1 Ossirix: ten je jasnej :D

24.2.2016 | 11:04:35
Ossirix

Asi jo …

Ale proč ho Corey unesl ? Aby ho schoval , protože ho miluje ( fuj :D ) a nebo pro Thea , aby mu mohl sebrat moc ?

#10 Mesyas
24.2.2016 | 11:43:27
Bidoof

Tak tak Mason je jasny… tak corey asi nechcel aby ho zabili :D

24.2.2016 | 12:26:08
Myspus

Scott dostal přes držku

24.2.2016 | 13:24:35
k_horakova

kdy tak většinou bývají české titulky ? :D asi ? :D

24.2.2016 | 13:57:48
lucinka1220

to nebude Mason, podle mě to na něho někdo nastražil…argenti říkali, že bestie byl vlkodlak, ne?…no každopádně si nemyslím, že to je on:)

#14 Bidoof #35 k_horakova
24.2.2016 | 15:59:04
Kykynka

cz titulky budú kedy prosím vás? :(

#11 SimonaMalik
24.2.2016 | 16:05:14
tynka1711

podle mě bud zítra,nebo ve čtvrtek :)

#11 SimonaMalik
24.2.2016 | 16:24:49
Mesyas

#3 Ossirix: no spíš ta první možnost, v MTV nebo celkově v poslední době je nějak přehřáto :D :D

24.2.2016 | 16:43:08
SimonaMalik

#9 tynka1711:
#8 Kykynka: Zrovna jsem dala titulky: <cenzurováno – odkaz na problémový obsah>

24.2.2016 | 16:58:05
SimonaMalik

mělo by to být na ulozto

#13 Kykynka
24.2.2016 | 16:58:43
Kykynka

#12 SimonaMalik: Ďakujem, idem tam :)

24.2.2016 | 17:11:19
Bidoof

#7 lucinka1220: bstia bola vlkodlak aleto mysleli tu z minulosti… na tuto aktualnu potrebovali ludsku chimeru a DD chcu aby si spomenula na svoju identitu ešte pred xy rokmi ;-)

24.2.2016 | 18:16:10
Myspus

Tento díl mě moc nezaujal, protože jen vyprávěl jak porazili bestii, pak se tam zas tam moc nedělo, jen to že Scott dostal přes držku. No a teď musím zas celý týden čekat, ach jo :(

#34 Lennis
24.2.2016 | 18:38:57
Harry Rendee

já bych zase řekl že tam dali trošku tý napínavosti kterou jsem viděl naposled v prvních 3 sériích…konečně se ten seriál vrací do starých kolejí trenér napínavost ještě mi tam chybí Derek a Isaac a je to zase cool :-)

#31 Alchymista #58 PLL and Teen Wolf LOVER
24.2.2016 | 20:16:40
Kykynka

Hovorím si, že bude veľmi jednoduché, keď Corey bude The Beast, ale tento krát to tvorcovia naozaj zjednodušili, takže veľa ľudí hľadalo v tom naozaj komplikované vzorce :D Ešte to síce nie je na 100%, ale verím, že The Beast je už jasná !

už len čakať, ako sa Scott bude snažiť o záchranu človeka v The Beast :D

#21 Bidoof
24.2.2016 | 20:44:23
_V.MARS_

A je potvrzene, ze se vrati Issac? Aby nakonec on nebyl bestie..:D

24.2.2016 | 21:03:09
Bidoof

videl som ukažku na další diel a tam corey hovoi že ho (masona) uniesli DD a potom tam bol maso aj snimi v zabere tak predpokladam že je to teda isto on…

#22 Kykynka
24.2.2016 | 21:07:26
Bidoof

aj ked v tom serialy je možne čokolvek

24.2.2016 | 21:08:27
Bidoof

#17 Kykynka: mali na zozname všetky chimery z BH… ale mason a liam sa pristahovali takže asi nemali zaznam že mason je geneticka chimera čiže ak je skutočne chimera je jasne že beast je on

24.2.2016 | 21:16:19
Kykynka

#19 Bidoof: myslela som, že The Beast si pamätá, že sa premieňa, a nepamätá si len pôvodné meno, teda Sebastian V.

#23 Bidoof
24.2.2016 | 21:19:08
Bidoof

#22 Kykynka: No ma si spomenut že kto je čiže Sebastian ale potom nechappem že ak si spomenie a s „Masonom“ bude koniec tak to ako spravia že Sebastian bude 16 černoch ?? :D či ostane ako beast stale alebo sa beast premeni na sebastiana a mason už nebude :D

#24 Kykynka #26 Ossirix
24.2.2016 | 22:11:55
Kykynka

#23 Bidoof: myslím si, že zostane už len The Beast, žiadny človek, inak to bude komické :D

24.2.2016 | 22:14:24
Ossirix

Mě se naopak ten souboj Bestie se Scottem líbil … :)

#34 Lennis
24.2.2016 | 23:16:57
Ossirix

#23 Bidoof: Já si nemyslim , že Bestie = Sebastian .

Bestie je součást svého hostitele .. tedy chiméry . Neměla by to tedy být ta stejná bestie z minulosti , ale jen její „reinkarnace“ . Takže to by znamenalo , že Bestie si musí vzpomenout / uvědomit , že je XY ( asi Mason )

24.2.2016 | 23:20:02
Harry Rendee

hele scott má zase nějak málo tesáků…30:44

#34 Lennis
25.2.2016 | 0:56:19
Kyrlik

Jedno jsem se za tu dobu co Teen wolf sleduji naučil → nevěřit tomu jak všechno vypadá, tudíž si myslím, že Mason to není.. Ani vlastně nemůže, při superúpňku se staral o Hayden a zachránil Scotta…

Otázkou je kdo to teda bude.. já bych to typoval na trenéra ale je to nesmysl.. Jinak nevíte někdo co se stalo s Trojočkem ? Naposledy o něm byla zmíňka když ho navštívily doktoři…

#29 Foxxest #30 Bidoof
25.2.2016 | 4:52:31
Foxxest

#28 Kyrlik: Omlouvam se, ale fakt jsi me rozesmal. :D :D :D :D :D Naposledy jsme Vallacka videli…no asi poslednk tri, ctyri dily. Kdyz se snazil udelam z Lydie to…ja nevim o co se snazil. -_- A vzhledem k tomu, ze ma z hlavy pulku, se uz asi neukaze.

25.2.2016 | 5:28:04
Bidoof

#28 Kyrlik: a odkedy je trener študent prosim ta?? sorry ale ked ten serial sleduješ aj rozmyšlaš pri tom??

25.2.2016 | 12:37:08
Alchymista

#16 Harry Rendee: Derek budiš ale prosim nie Isaac.

25.2.2016 | 13:33:01
Alchymista

A ja si myslim že to je tak že ak si beast spomenie tak sa z beast premeni spat uz do Sebastianna

#33 Bidoof
25.2.2016 | 13:37:10
Bidoof

#32 Alchymista: Hovorili že ak si beast spomenie tak s teenagerom (chimerou) bude koniec… takže j to možne že by sa beast zmenil na sebastiana

25.2.2016 | 15:11:51
Lennis

#15 Myspus: Nemyslím si, že by Bestie porazila Scotta tak natěsno. Moc nechápu, proč každý odsuzuje, že je Scott „slabý“. Podle mě není. Scottovi nešlo o to ji porazit, když se to tak vezme, jen chránil lidi okolo, což se mu dařilo. A premoct ji? Není to přirozená bytost, porazit ji hned, nebylo by to tak napínavé. (Omlouvám se za tolikrát použité slovo porazit. ;-) ) A díl vyprávěl o tom, jak bestie vznikla a jak zemřel člověk (asi nesprávně formulováno, pardon) v ní v osmnáctém století.

#25 Ossirix: Plně souhlasím, boj Bestie s pravou alfou stál za to. A ta ukázka nakonec, že ať jsi jakkoliv mocný, v jednotě je síla (přišla část smečky). Jen jedna připomínka, nebylo divné, že se nikdo z přihlížejících na balkóně nedivil, že Scott čelil Bestii až se třásla zem, doslova, a pořád žil a také, jak poslouchali na slovo? Jeho řev teoreticky přeslechnout mohli.

#27 Harry Rendee: Nemá míň tesáků, jen nebyl plně přeměněný. Scottovi přeměny ukazují pokaždé jiný nástupní bod (tedy když přeskočíme oči)

Ale vrátím se k tématu, které se tu hodně rozebírá a spoustu z komentů obsahuje znechucení, že scénáristé nevyužívají Scottovu plnou moc. – Mně to přijde správné. I když je Scott „nezkalená voda“ neznamená to, že by se nemohl změnit, zkazit. Teoreticky jako pravá alfa disponuje neuvěřitelnou mocí a získat ji všechnu naráz, bez stavidel, mohl by se proměnit v něco horšího než Bestie. To nám ukázali už v minulé sérii, když málem zabil toho mladého lovce, než ukončili listinu smrti. Teď trochu zabruslím do komixového světa, snad to nebude vadit, ale pro objasnění, jak to vnímám já, to bude nejlepší. 1) Steven Rogers (Kapitán Amerika) byl slabý kluk, ale síla ho nezkazila, protože pořád myslel na to, jaké je to ji nemít. 2) Když Lana poprvé získala od Clarka (Smallville) jeho moc, stalo se z ní monstrum. 3) Teď odletím obravdu daleko, v Legendě o sových strážcích ten hodnější bratr, snílek, se přidal na stranu těch zlých. 4) A nezapomeňte na Carrie (ta natočená v roce 2013 měla moc dobré efekty mimochodem). Snad je srozumitelné, co chci body 1–4 říct. Tak proč pořád někdo brblá, že Scott je v podstatě nicka bez moci. Mít ji hned, bylo by skoro možné z něj udělat hlavného záporáka a i když jsem měla Dextera (krimi seriál) ráda, nemyslím, že by se mi podobný scénář líbil zde. Scott se vyvíjí, stejně jako zbytek jeho smečky, jsou to děti ne už malé, ale ani dospělí.

A kde bereme jistotu, že úspěchem doktorů byl opravdu jeden ze studentů ve škole? To jen domněnka mrtvého Valeca, Thea (jemu mohli Hrůzní doktoři nalhat cokoliv na odvedení pozornosti). Aby bestií nakonec nebyl někdo úplně jiný, A rozhodně si nemyslím, že trenér (snad mám pravdu). I když trochu pochybuji o Corym, ale víc se přikláním ke své myšlence v první větě tohoto odstavce.

A nemohu se odpustit přidat ještě jedno. Zrození bestie z Gévauden, nebylo takové jako zrození ostaních měňavců v seriálu. Napil se vody ze stopy a podle legendy ze z něj neměl stát vlkodlak, ale démoní vlkodlak. Jen pár slov pronesených už během první série – a jak vydíme, bylo to myšleno doslova.

#36 k_horakova #37 Bidoof #38 Foxxest
25.2.2016 | 22:10:17
k_horakova

#7 lucinka1220: no vidíš a byl to on :D tak on nemusel být vlkodlak oni ho vytvořily tak jako HAYDEN ta taky nebyla vlkodla než ji ti doktoři přeměnily ;) :D

#37 Bidoof #48 Lennis
26.2.2016 | 0:24:33
k_horakova

#34 Lennis: Souhlasím s tebou o Scottově moci. A v 18.díle THE MAID OF GÉVAUDAN je už zřetelné kdo vlastně the Beast je :D

26.2.2016 | 0:33:15
Bidoof

#35 k_horakova: Hayden je werejaguar… nie vlkodlak… theo jej to hovoril ked hladali toho černocha berserkra že ich to k sebe taha… #34 Lennis: všetky decka čo boli chimery tak pretvorili, Valack hovoril že je to študent aj Argenti to tvrdia… Cory to nebude ten by si to pamatal a nemože byt jedno aj druhe… ked maju zoznam chimer a ostala im ešte jedna (Mason) a v ukažke na další diel Corey hovori že DD uniesli Masona tak je dost možne že chcu aby si spomnul čo najskor…

#47 k_horakova #48 Lennis
26.2.2016 | 8:20:32
Foxxest

#34 Lennis: Prosím, dejte tomuhle uživateli medaili, diplom, metál a nezapomeňte na sušenku. Konečně někdo, kdo sleduje seriál se zapnutým zvukem a otevřenýma očima. Gratuluji; právě jste ve mně probudila tolik energie, že se hned musím taky vypsat (ovšem pochybuji, že můj písemný projev bude tak přesvědčivý a duchaplný jako ten váš mademoiselle).

  1. Scott. Párkrát jsem to tady psal, Váš komentář mluví za vše. I tak rád něco znovu dodám, přihodím – snad prominete.
  • Scott byl pokousán dost silným vlkodlakem, takovým, který byl přezdíván Monstrum. Stejně jako Duke sám sebe tituloval na the Demon Wolf, Death, the Destroyer of the World. Peter si zasloužil přezdívku monstrum; jeho vzhled tomu dosti odpovídal. Což se dost promítlo na tom, jakou betou Scott byl. Viděli jsme, jak bez problému porazil tři Derekovi bety. Sice byly o dost mladší, než Scott, ale zase měly smečku a svou vlastní alfu, to Scott neměl. I tak je porazil.
  • Scott díky ryzosti svého charakteru povznesl své síly na takovou úroveň, až se z něj stala alfa, Pravá alfa. Něco, co se nestává, něco čeho se většina zasvěcených vlkodlaků (hlavně alf) bojí. A to oprávněně.
  • Takže Scott se dostal, dá se říct, k pradávné moci, kterou de facto nikdo nezná (kromě Deatona, ten zná vše). Neměl nikoho, kdo by mu pomohl s tím, jak naložit se svou silou. Plus k tomu jej honil a chystal se zabít jeden z nejobávanějších vlkodlaků, jenž žil.
  • Mohli jsme si všimnout, že být Pravá alfa není zrovna to stejné, jak se stát normální alfou. Není to tak, že mu zrudly oči a hned má brutální sílu, obrovskou výdrž a několika násobně zrychlené reflexy. Vše přichází ve vlnách. Série 4 nám krásně ukázala, co se stane, když se Scott hodně rozběsní.
  • Síla Pravé alfy, na základě seriálu, se odvíjí od vztahů smečky. Čím lepší, tím silnější. Tohle si Scott dle všeho plně uvědomuje, tudíž se snaží, aby byli všichni pohromadě, tím lépe je pak může chránit. Pokud je tedy jeho síla závislá na smečce, dá se dost jistě očekávat i v jakých situacích bude či nebude silnější. Pro uvedení – pokud se Scott bude poměřovat jen tak, například s Derekem, Derek bude mít navrch. Ten má totiž celou svou sílu k dispozici hned, okamžitě. Ovšem, pokud by Derek zaútočil, dejme tomu Liama – Scottovu první betu, Scott by jej roztrhal během pár sekund (zase berme v potaz, že Scott se distancuje od zabíjení).
  • Distancuje, hm. Možná není zas tak slabý, hm. Možná jen prostě nemá v povaze zabíjet, hm. Síla neznamená brutalitu, hm. Napadlo to někoho z vás? Že možná nezabíjí proto, že nechce. Ne proto, že by byl slabý, hm. (Hmmmmmm.)
  • Je to sakra adolescent. Nemá tak jasnou a čistou mysl jako Derek, Peter, Duke. Dejme mu chvíli času dospět.
  1. Beast. Hned v první sérii nám byly zděleny tři možnosti, jak se stát vlkodlakem. První byl, nechat se kousnout alfou. Pretty easy, pretty common, right? Druhým bylo se narodit jako vlkodlak, no na to, už musíte mít trošku víc štěstí při sobě. A konečně třetím, napít se z vlčí stopy.
  • Od toho se taky odvíjí to, jakým vlkodlakem budete. Čím silnější alfa vás kousne, tím silnější budete. Viděli jsme to hned u Scotta, dále například u Liama. Pro srovnání, Derek není nic moc jakožto vlkodlak (poprosil bych ženské obecenstvo pod 15 let aby tuhle větu ignorovaly). Tudíž jeho bety měly tak velký problém se Scottem. Čím silnějšímu vlkodlakovi se narodíte, tím silnější budete. Ovšem, jak Deaton (a nebo Peter, teď nevím) zmínil v prvních dílech, pokud se napijete z vlčí stopy, stane se z vás monstrózní vlk, to jsme mohli vidět v posledním díle.

Doufám, že aspoň půlka z vás dočte do konce, děkuji. A poprosil bych autorku nejlepšího komentu, Lennis, aby dočetla jakbysmet. Poroučím se.

#48 Lennis
26.2.2016 | 8:22:03
Ossirix

PĚKNÉ … podepisuju se pod to :)

26.2.2016 | 9:44:33
Bidoof

Myslim že niektorí ten serial moc prežívate… ja ten serial mam rad a bohužial scenaristi robia zo scotta to čo robia (mal svetle momenty to nehovorim) ale nemuseli by vo vaččšine časti spravit tak že scott dostane do držky… dalej my len vyjadrueme svoj nazor… to snad možeme jedným sa scott pači tak ako je druhy očakavame že ako prava alfa bude niečo viac… Nikde sme nepisali že ma byt scott brutalny ale využit trochu tu silu aby niekoho porazil… bohužial scenar serialu nezmenime…

#41 Ossirix
26.2.2016 | 9:52:35
Ossirix

#40 Bidoof: Pokud jsou ty dlouze psané teorie psané , znamenalo by to , že jeho OPRAVDOVÁ fyzická síla se teprve ukáže .

#48 Lennis
26.2.2016 | 9:58:44
Bidoof

Každy chceme niečo ine ale je to serial tak sa tu snad nebudeme handrkovat… chapem že prava alfa ma byt najsilnejšia nejde jej ukradnut moc (okrem vlastnej bety) a pod. Ja mam rad fantasy a všeliake taketo veci ale tak chcel by som aby ukazali viac jeho silu a zmenil sa na niečo poriadne vlka , prerasteneho vlka alebo pod. Zbytočne z neho robia slabocha sem tam ukazu ok čosi sa stane a v poslednej chvili scott povstane a da niekomu do držky… alebo ved ma svorku ma v nej 6 či 7 členov tak by ich mali ukazat ako bojuju spolu… ale kazia to scenaristi tým že stale sa všetcia držia v zadu apod… spoločne by toho dokazali ovela viac…

#43 Foxxest
26.2.2016 | 10:05:22
Foxxest

#42 Bidoof: No vidíš, a někomu přijde, že to nekazí. Upřímně řečeno, Scott je pro mě postava neutrální. Mám své oblíbence, mám postavy, které mě nebaví. Scott je mezi nimi. Reaguji z jednoho prostého důvodu. Seriál běží nějaký ten rok. Má dobrou fanouškovskou základnu, která stárne zároveň s našimi hrdiny. A i tak lidi furt brečí ohledně Scotta. A dalších věcí. × Scott je slabý × Vraťte nám Allison × Kde je Isaac? × Kdy se vrátí Derek? × Kéž by byl Stiles a Lydie spolu

Furt dokola. Pořád jedno a to samé. Chápu, sto lidí, sto chutí. Každý chce něco svého a chce pro toho jeho oblíbence to nejlepší. Nebo mu naopak chybí, protože se tam neukázal. Okay, přehlédneme tohle. Nic víc se k tomu ani říct nedá. Co mě ale zatraceně vytáčí jsou a) pokud seriál sledujete, sledujte pozorně – zabráníte spoustě fám a flamů. b) Smiřte se s fakty. Scott je jaký je. Postavy jsou jaké jsou a kde jsou. c) Nemusíte ten seriál prožívat, málo kdo jej prožívá (myslím si, že nikdo z nás si nehraje na Vendigo, jak požírá kábel od vysavače), ale pokud chcete komentovat, komentujte tak, aby to mělo hlavu a patu. Teorie jsou založené na domněnkách, jistě, ale mějte je podložené. d) Smiřte se s názory ostatních. Já osobně beru vaše názory, ať už to byly názory FANTY, Ossirixe, Golradira, kohokoliv. Nesouhlasím, ale beru. Zkuste i vy v sobě probudit více akceptace.

#45 Bidoof
26.2.2016 | 10:22:33
Ossirix

:)

myslím si , že kdyby Scott hned napoprvé každého rozsekal , nebylo by to taky ono . Jak už jsem psal … on se ještě projeví . Seriál je podle mě super . Dobří herci , fajn námět i zpracování … jdiný , co mě na tom štve je to týdenní čekání :( :D

26.2.2016 | 10:26:40
Bidoof

#43 Foxxest: Ja reagujem len na Scotta, serial sledujem pozorne a snažim si z neho zapamatat čo najviac… aby som z toho aj niečo mal a nepisal blbosti ako podaktorí… typu Vraťte nám Allison × Kde je Isaac? × Kdy se vrátí Derek? × Kéž by byl Stiles a Lydie spolu toto ma fakt nezaujima ked vidim tieto otazky prípadne ine somariny či už tu alebo na zahraničných weboch kde ludia sleduju serial len kvoli tomu ako kto vyzera to mna nezaujima samozrejme pacia ssa mi postavy (malia lydia a pod) ale mna zaujima dej a príbeh čo ako sa stalo a pod… beriem tvoj nazor na scotta ja mam na neho svoj… nikdy som nenapisal nejaky fam alebo flam určitu pasaž alebo čas si pozrem aj viac krat aby som to pochopil… a potom sa snažim podat dobre info… ked sto krat povedia napr. je to teenager a pod a niekto tu zahlobi že je to trener a ine somariny tak mam dost… to že serial beru niektorí až moc važne som napisal preto lebo niektorí proste neunesu kritiku na svojho oblubenca a budu sa tu hadat…

#46 Foxxest
26.2.2016 | 10:33:41
Foxxest

#45 Bidoof: Easy lad. Oni sice stojednakrát řekli, že to musí být teenager. Jenže je to teenager? Jak jsme se v téhle sérii dozvěděli, doktoři s prominutím serou na pravidla. To, co nám říkal Vallack, či kdokoliv jiný, nemusí být pravda.

26.2.2016 | 12:50:49
k_horakova

#37 Bidoof: Dobře chtěla sem jen poukázat na to že jsou ,,uměle" vytvoření. Že the Beast nemusí nutně znamenat že to byl vlkodlak než se stal bestií.

  • A jinak kdo má rád masakry a chce aby scott hned někoho trhal protože se stal alfou,pravou alfou. Tak si prostě najděte jiný seriál plný krve a masakrů. Nebo se prostě dívejte jen na ty pasáže kde Scott ukáže svou sílu. Scénář je vymyšlený tak jak je. Scott se vyvýjí a vy to těmihle komentáři nijak neurychlíte, nebojte scott určitě ukáže svou pravou sílu ale až zas nastane čas.

(omlouvám se za chyby je to jen můj názor a čékam že zas schytám pár hejtů typu : proč bych si měl hledat jiný seriál atd… s tím počítám ale aspoň se tu nehádejte o něčem co je prostě daný)

#48 Lennis
26.2.2016 | 13:01:14
Lennis

#35 k_horakova: To máš pravdu.

#37 Bidoof: Všechny chiméry Hrůzní doktoři přeměnili z čistě lidských jedinců. Ale přijde mi, že dost lidí tu nebere navědomí, že chiméra má dvě DNA, jak v lidské tak v nelidské podobě.

Třeba ten, co pomohl Kiře od přemíry elektřiny je napůl Kitsune a napůl Wendigo (myslím). Hayden je napůl vlkodlak a napůl jaguarodlak. Ten, co zranil šerifa byl napůl berserk a napůl bůh ví co. Jen u Thea bylo jasně řečeno, že je kombinací vlkodlaka a kojotodlaka.

#38 Foxxest: Děkuji za poklonu, jen jsem napsala, jak to vnímám já. Jinak jste dobře doplnil to, co já chtěla svým příspěvkem říct. (A dočetla jsem to opravdu až do konce. :-) ) A opravdu jsem tam zapomněla zdůraznit, že Scottova moc se odvíjí od jeho smečky a že ji má opravdu rozmanitou. V žádné jiné (v seriálu zmíněné) není taková rozmanitost – člověk, vlkodlak, bansche, kojotodlak, kitsune, pekelný pes… Když se to tak vezme, tak už od třetí série je jasně řečeno, že Alfa udělá pro svou semečku cokoliv, aby ji ochránil (i když Derek to dokazoval i dřív). Ale k tomu hlavnímu, Alfa má chránit členy své smečky a neohrožovat ji kvůli jiným, ale u Scotta? On chrání všechny, včetně jiné Alfy (Satomi) – to také není obvyklé, podle toho, jak nám byl seriál podán. A pokud se tato filosofie intepretuje doslovně, tak Scott má několika úrovňovou smečku – ty dva kruhy v jejich znaku to také tak trochu vyjadřují; Ale bez svých přátel – hlavních členů – není schopen využívat všechnu moc, ale když na to přijde a chrání i všechny ostatní, i oni by mu měli teoreticky sílu dodávat.

#41 Ossirix: Také si myslím.

#47 k_horakova: Dobrá poznámka, pokud se někomu seriál nelíbí, má se dívat na jiný. Plně souhlasím. Každému se líbí něco jiného. Tak to chce jen trochu hledání a určitě se narazí na jiný seriál, které nároky dané osoby splňovat bude.

Nerada se pouštím do diskuze o vlastních nápadech, jak bych seriál přepsala já. Snažím se najít pochopení v tom, co nám scénáristé dají. A rozhodně si nemyslím, že tam dávají něco špatně. V opačném případě přece nikdo nikomu nebrání, aby si napsal vlastní seriál. Jen ho neuvidí zfilmovaný, ale vzhledem k tomu, že diváci tohoto seriálu mají rádi fantasy, určitě jim nechybí představivost pro vytvoření vlastního příběhu.

#49 k_horakova #50 Bidoof
26.2.2016 | 14:58:29
k_horakova

#48 Lennis: Přesně tak :) a stěmi chimérami je to přesně tak jak jsi řekla :D prostě doktoři potřebovali ideálního vraha tak kombinovaly a nakonec vytvořili The Beast :) Neboli ÚSPĚCH.

26.2.2016 | 15:37:51
Bidoof

#48 Lennis: Neviem ako si to myslela stými chimerami ale DD iišli po teenageroch ktorý boli už vtedy chimerami to znamena že im bolo transplantovane (nejaky organ u thea to bolo srdce jeho sestri prípadne sa už ako chimera narodiš) išli po genetických chimerach Melissa so šerifom hladali ktorý študent nou je aby zistili po kom DD idu… nie su kombinaciami jedno a druheho iba pretvorili jednu čas genu a preto sa napriklad to dievča kanima nevie premenit uplne, hayden je polovicna jaguarka další bol polovicny berserker… Theo je kojot ale tvrdil scotovi že je vlkodlak a mal vymyslený pribeh ako ho premenili…Nikde som nepísal že chcem aby bol scott krvilačna beštia ani nič podobne len som napisal že chcem aby ukazal silu a pripadne sa na niečo premenil…Mne sa ten serial pači a len som napisal že scott by mohol ukazat trochu silu a nie hned byt krvilačna beštia ktora zabij všetko čo sa pohne… tak tu laskavo do mna neskačte a neprkrucajte …

#51 k_horakova #52 k_horakova #53 k_horakova
26.2.2016 | 23:01:24
k_horakova

#50 Bidoof: To není myšleno jen na tebe psalo to víc lidí a nejen tady :)A jak už jsem psala já a i někteří další … Že pokud chcete vidět scottovu sílu najděte si ty pasáže kde ji ukazuje a čekejte na další to to mají všechno použít v jednom díle ? :D Co by vám ukázali pak ? :D On sám ještě neví co všechno dokáže..... Postupně zjišťuje svoje schopnosti :) pokud by ti je všechny ukázal hned jak se stal Pravou alfou tak by roztrhal všechny hned a pak už by tam nebylo to napětí :) A je to jen můj názor. Beru i ten tvůj :)

26.2.2016 | 23:14:26
k_horakova

#50 Bidoof: a ne jsou jednoho a druhého :) Josh byl wendigo a kitsune :) tracy byla kanima a vlkodlak :) Donovan byl wendigo a měl i něco na ruce :) teda podle toho co jsem pochitila ze seriálu je to takhle :) že se je snažily křížit mluvil o tom i Deaton :)

26.2.2016 | 23:28:33
k_horakova

#50 Bidoof: Belasko † (Werewolf/Garuda) Tracy Stewart (Werewolf/Kanima) Lucas † (Werewolf/Scorpion) Donovan Donati † (Wendigo/Lamprey) Josh Diaz (Unknown) Hayden Romero (Werewolf/Were­jaguar) Corey (Unknown) Zach † (Unknown) Noah Patrick † (Berserker/We­rejaguar) TADY TO KDYŽTAK MÁŠ :)

26.2.2016 | 23:32:06
Misa pastika

Mně by zajímalo, od kdy je Mason Gévaudanská bestie (pokud teda vůbec je) a nechápu to, že Sebastian to věděl od první chvíle, ale Mason to zřejmě ani netušil. Stejně tomu ale nevěřím.

27.2.2016 | 21:40:13
Ossirix

Damnatio memoriae …že by ?

27.2.2016 | 23:08:18
28.2.2016 | 12:41:31
Foxxest

#56 Ossirix: It's a trap!!!

28.2.2016 | 18:26:42
PLL and Teen Wolf LOVER

#16 Harry Rendee: Asi tak :D

4.3.2016 | 23:50:09
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Teen Wolf: The Movie

Informace

Premiéra: 26.1.2023 (Paramount+)
Režie: Russell Mulcahy
Scénář: Jeff Davis
Délka filmu: 139 minut
Hrají: Tyler Posey, Crystal Reed, Holland Roden, Shelley Hennig, Dylan Sprayberry, Tyler Hoechlin, Colton Haynes, Linden Ashby, Melissa Ponzio, JR Bourne, Ryan Kelley, Ian Bohen, Orny Adams, Khylin Rhambo, Seth Gilliam, Vince Mattis, Amy Lin Workman,…

PROFIL FILMU
VAŠE HODNOCENÍ
VIDEA: teaser, trailer, ukázka
FOTO: hlavní plakát, plakáty postavfotky

Nepřehlédněte

Teen Wolf čeká filmové pokračování

Teen Wolf čeká filmové pokračování

Po čtyřech letech od konce seriálu Teen Wolf bylo volání fanoušků vyslyšeno, protože bylo oznámeno, že služba Paramount+ připravuje na příští rok pokračování ve filmové podobě, kterého se ujme tvůrce seriálu Jeff Davis.

Reklama

Nejoblíbenější postavy

Galerie

Galerie

Narozeniny herců

Sledujte nás

Napište nám

Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!


Filtr seriálů a filmů









Reklama