Vlčí mládě (Teen Wolf)
93/100 - 506×

Vlčí mládě(Teen Wolf)

Mladý středoškolák Scott, byl náhodou pokousán vlkodlakem. Scott brzy zjišťuje, že na normální život teenagera může zapomenout. Aby toho nebylo málo, dříve poklidný život v malém městečku naruší další vlkodlaci. Na jejich příjezd však přichází rychlá reakce a do města se přistěhovává rodina lovců i s půvabnou dcerou. Jak se Scott zachová a co bude muset podstoupit, aby ochránil své přátele?

USA | 2011 | Ukončeno
vysílání
6 sezón | MTV | 43 minut
žánr
Akční, Mysteriózní, Thriller
hrají
Tyler Posey (Scott McCall), Dylan O'Brien (Stiles Stilinski), Crystal Reed (Allison Argent), Holland Roden (Lydia Martin), Tyler Hoechlin (Derek Hale), Arden Cho (Kira Yukimura), Shelley Hennig (Malia Tate), Dylan Sprayberry (Liam Dunbar), Daniel Sharman (Isaac Lahey), Colton Haynes (Jackson Whittemore), Linden Ashby (Noah Stilinski), Melissa Ponzio (Melissa McCall), JR Bourne (Chris Argent), Ryan Kelley (Jordan Parrish)

Dnešní díl: Lies of Omission

Dnešní díl: Lies of Omission

Dnešní díl nás zase o něco přiblížil konci první půlky série. Proveďme krátkou rekapitulaci toho, co se stalo v díle minulém a co můžeme očekávat od toho dnešního.

24 0
18.8.2015

Co jsme mohli vidět minule?

Deaton najde doupě Doktorů. Dočkáme se Pouštní vlčice. Šerif se bude snažit dělat svoji práci – snaží se prosazovat zákon. Na druhé straně se Melissa snaží chránit svého syna a jeho přátele. Dějou se věci, za které by měl být někdo potrestán, ale zase Scottova smečka nemůže být potrestána za správnou věc. Uvidíme další chiméru a Kira si vzpomene, že jí Doktoři něco udělali.

A co nás čeká v dnešním díle?

Scott si bude povídat s Theem. Toho pak uvidíme u Doktorů, kde jím říká, že chce Hayden naživu. Ve škole Liam dohlíží na Hayden – všechno je v pořádku do doby, než se stane něco, co ho donutí se o Hayden obávat. Mason pomáhá Corymu a říká mu, že Scottovi může důvěřovat. Uvidíme další chiméru – za tento díl však budou zabity chiméry dvě.

Ti z vás, co jste epizodu viděli ještě před vydáním titulků, můžete kometáře dole využít ke sdělení svých názorů a dojmů.

Zdroj: MTV

  • 11046172-967332959997594-8048851807005051409-o-38b69eb744a421757a13508ac6475c0f.jpg
  • 11875024-965748303489393-8684148204336941577-o-24acd96ff4a671171cebf7eed39c08d0.jpg
  • 11892002-967077510023139-6210556022467616336-n-8b355f4bce2faec037ed3635a9418321.png
  • 11896344-965748630156027-1739035084079233232-o-e969c36e1d2dcdbfc2bef4805b7a6576.jpg
  • teen-wolf-season-5-episode-9-stiles-woods-78c4a9fba7b3a4bbcab41e7d207d6c35.jpg
  • teen-wolf-season-5-episode-9-theo-full-393a14c49ccd194ce21800ab9e33d21d.jpg
  • teen-wolf-season-5-episode-9-theo-scott-d37f75b0b207d69c2e1c87fa67d149ef.jpg

Diskuze /50

letoskar

Já doufala že Hayden přežije :(

18.8.2015 | 10:46:02
emiliepet@seznam.cz

To já taky :(:(:(

18.8.2015 | 11:36:29
227petr

!!! Takže, po dnešním díle je u mě Theo ten největší z*rd, jakýho jsem kdy viděl. Když byla to scéna, kde lhal Scottovi a Sheriffovi, tak se ve mě zvedal takovej vztek, že kdybych mohl, zabil bych toho kr*pla pohledem. A samozřejmě při hádce Scotta se Stilesem o tom z*rdovi Theovi nepadlo ani slovo. Jako doufám, že chcípne. A chci, aby ho zabili DD, když se s nima paktoval. Doufám že ho to bude bolet. Zdá se mi, že v téhle části 5. série se asi nepovede nic dobrýho. Nepovedené mrtvé chiméry se pořád kupí kolem Nemetonu. A podle toho, co říkal Parish, tak jich bude ještě dost. Jen doufám, že se to mezi Scottem a Stilesem urovná co nejdřív a že Stiles v důsledku hádky neudělá žádné špatné rozhodnutí.

18.8.2015 | 11:52:04
227petr

Omlouvám se, mělo to být označeno jako Spoiler

18.8.2015 | 11:52:30
Chiarlotte

Co jsem se tak koukala, tak herečka, která hraje Hayden má v imbd napsáno, že hraje v celé páté sérií, tak snad to je pravda a Hayden přežije :)

#6 Kaitlin
18.8.2015 | 12:50:20
Kaitlin

#5 Chiarlotte: Podle toho bych se neřídila, často se to tam mění a třeba Holland Roden tam už po tomhle díle psaná není, naopak dost často tam jsou psaný postavy, ohledně kterých jsou to jen zvěsti a nakonec tam vůbec nejsou…

18.8.2015 | 13:45:18
Anduin

Souhlasím, že je Theo strašnej ču**k. Jednu teorii o Donovanovi řekne sheriffovi, druhou Scottovi, ale ani jednomu neřekne tu pravou…Doufám, že Hayden s Liamem přežijí, protože to začíná být nebezpečný pro oba dva. Hlavně jak bude Liam bojovat se Scottem. Hlavně aby ho Scott nezabil v sebeobraně. Jsem dost zvědavej jak to teď bude se Stilesem, protože jestli to Scott o Donovanovi řekne třeba Lydii tak bude Stiles naprosto sám. Neví někdo zda bude nějaká pauza mezi 1. a 2. polovinou 5. série?

#12 millo21 #14 jh666 #21 FaNTa
18.8.2015 | 13:51:46
Myra123

Já bych hrozně chtěla aby Hayden přežila.

18.8.2015 | 13:52:10
Harry Rendee

no zajmalo by mě jak to bude stěma postavama. Dvě postavy se mají vrátit do seriálu zatím tam ukázali pouze Aidena o kterým pochybuju že udělají že ho oživí a vrátí se Aiten…

#21 FaNTa
18.8.2015 | 13:54:10
dadinka

theo je takový zmrd, fakt ho nesnáším čím dál víc, doufám ale že hayden neumře :(

18.8.2015 | 14:34:54
7fajn

Já nevím, jestli jsem sama, kdo si všímá Stilese. Co to jeho rameno????

#13 dadinka
18.8.2015 | 14:46:29
millo21

#7 Anduin: To já mám víc strach o Melissu

18.8.2015 | 14:51:17
dadinka

#11 7fajn: jsem strašně doufala, že to jeho rameno uvidím a stalo se :), chudák, to muselo bolet :(

18.8.2015 | 14:54:22
jh666

#7 Anduin: Bude. Příští týden ještě jeden díl a pak pauza. Druhá půlka bude nejspíš v zimě, jako to bylo u třetí řady.

18.8.2015 | 15:32:10
Kurejemalapica

na tvguru.cz jsou titulky kdyby někdo chtěl ;) každopádně tento díl se toho stalo fakt moc a uteklo to hrozně rychle :D nevim jak vydržím tu pauzu v sérii s takhle napjatým dějem ..

18.8.2015 | 16:10:19
lucinka653

jako Theo je fakt sprosté slovo, ale Stiles je Scottův nejlepší kámoš a on jako věří Theovi aniž by si to nechal od Stilese vysvětlit jako vážně?

#29 Zajka
18.8.2015 | 16:41:25
Varesak95

Druhá část až v zimě? To ne snad =( Po dnešním dílu jsem zase zmatenej jak lesní včela. Theo je kus zmrda. Doufám že ho nějak doktoři zradí nebo tak něco. Pevně doufám že se Scott brzo doví že mu Theo lhal a budou se Stailsem zase za jedno…A taky doufám že to Hayden zvládne! =)

18.8.2015 | 16:50:54
iDanny

Ahoj, chci se zeptat kde na nové díly koukáte dřív než tady?

18.8.2015 | 17:10:57
tylichova1

Bože ten Theo je fakt debil..A Scott je taky pěknej idiot, že nevěří Stilesovi a raději věří Theovi..doufám, že ta série bude mít dobrej konec, protože zatím to tak vůbec nevypadá.

18.8.2015 | 17:20:30
storm wolf

Stilesovi nikto neverí , Theo niči celú svorku a hayden umrie ? jeff davis nás tím napätím zabíja ..

18.8.2015 | 18:13:51
FaNTa

#9 Harry Rendee: Jedna věc. Myslím, že Aiden nebude oživenej.
#7 Anduin: Mě by hlavně zajímalo proč Stiles neřekl jak to bylo. Proč furt opakoval, že Donovan vyhrožovál, že zabije jeho Tátu.

Dojem z dílu a ohodnocení…

OMG… na to se nedalo koukat. Mě se tak zvedal žaludek jak Theo kecal. Jedna věc je, že nakuká totální p*íčovinu Scottovy a druhá, že Sheriffa donutí, aby ho obejmul tom, že mu řekne uplně něco jiného. Bylo mi uplně povědomé to co řekl oboum dvoum. Theo zabil toho kluka na střeše přesně tak jak vykládal, že Stiles zabil Donovena. a pak měl pro Sheriffa omluvu takovou co udělal Stiles. Ne prostě se na to nedalo koukat.

Fake Fight mezi Lydii a Parrishem… Docela roztomilé jak se na něj Lydii vrhla. Doufám, že to daj spolu dohromady. Lydie už by si zasloužila nějakého normálního chlapa co neni bad boy. Nakonec ta nejdeb*lnější hádka mezi Scottem a Stilesem. Scott pěknej de*il, že si to nenechal od Stilese vysvětlit a Stiles tak v*l, že se nechal od Scotta takto seřvat jako na malýho haranta. + Ještě to jak Scott nechtěl zachránit Hayden… Doufám, že to Hayden přežije. I když moc tomu nedávám po tom co jsem viděl ukázku na další díl. Liam se snaží zabít Scotta ( je jasné, že to bude kvůli Hayden). HODNOCENí 35%

#24 Harry Rendee
18.8.2015 | 18:14:24
FaNTa

Ještě dodám. Doufám, že Stiles zůstane člověkem. Doufám, že DD z něj neudělaj Další Chiméru a nestanese se Úspěchem. Stiles jako člověk je super. Nemusí se z něj stát další nadpřirozená/podle toho co jsou chiméry nenadpřirozená (nwm jak to nazvat přirozený to určitě neni-doufám, že chápete co tím myslím).

18.8.2015 | 18:20:06
dianakudrnacova

Ja si myslím že Theo urobil dobre keď Stilesovému otcovi nepovedal pravdu, pretože chránil Stilesa :) môj názor.

18.8.2015 | 19:19:03
Harry Rendee

#21 FaNTa: je mi jasný že Aiden neoživne…tady jde o to že jsem zvědavej kdo se vrátí…

18.8.2015 | 19:37:38
Anduin

Jako furt říkáte, jak Stiles měl Scottovi vysvětlit jak to bylo atd. Ale přece Stiles nevěděl, že mu to nakecal Theo a že mu řekl že Donovana umlátil ikdyž dávno nemusel. Stiles si myslel, že Scott ví, jak to bylo ale i tak se mu nelíbilo, že ho zabil. Nikdo z vás by nezačal Scottovi říkat, jak přesně se to stalo, že ho náhodou probodla tyč. No a nevím proč se vám tento díl nelíbil…Mně se líbil moc.

#29 Zajka
18.8.2015 | 19:37:57
Golradir

Tak jsem asi jedinej, kdo má Thea pořád rád :D

18.8.2015 | 19:41:27
anicka.nah

jsem asi jediná koho štve, že Teen Wolf už skoro vůbec nemá vtipný momenty, co??

18.8.2015 | 19:46:04
Stiles Stilinski

Já si myslím, že na to přijdou v dalším díle, že Theo lhal o tom jak Stiles zabil Donovana, pač Lydie s Parrishem našli Nemeton s mrtvými „nepovedenými experimenty“, což znamená, že tam bude i Donovanovo tělo a určitě roztříštěnou lebku mít nebude, jak tvrdil Theo Scotovi v tom autě, jen taková moje domněnka :)

18.8.2015 | 20:07:01
Zajka

#25 Anduin: souhlasím :) Stiles to nemohl vědět… #16 lucinka653: hej to sem taky mega nepochopila.. jak mohl Scott tak rychle uvěřit Theovi! to na mě bylo fakt moc x( Scott mě přijde, že… já ani nwm, co… no každopádně doufám, že se vzpamatuje

no já nwm jak vy, ale já sem zuřila vzteky a pak bečala :D pro mě velmi emotivní díl. Když Theo začal lhát myslela sem, že šlahnu noťasem o zeď, tak sem stopla (2×) TW (což se u mě ještě nikdy nestalo abych vbc stopla epizodu při sledování premiéry) a radši si šla zapálit na uklidněnou :D a pak podruhé jak lhal Stilinskimu.. to už sem těžce nedávala -_- příjde to jnm mě bo se chce Stilese zbavit jako prvního, protože se bojí toho, že by mohl přijít na to, co je vbc zač?? o to víc, se mi líbila ukázka z 5×10, jak se Stiles neudrží a jednu mu konečně vrazí :D jen doufám, že to taky nebude mít nějaký důsledek… chci aby Theo trpěl jak ještě nikdo, doufám sakra, že si na něm DD smlsnou!

a Dylanův herecký výkon…je prostě úžasný! u něho můžete fakt vidět jak do tych scén dává všechno, tak že máte pocit jako by mluvil na vás. Ta scéna byla prostě TOP a přitom smutná zároveň :D

#48 komja
18.8.2015 | 20:07:47
Myra123

Všechno se to hrozně zamotalo, když Theo takhle lže.

18.8.2015 | 20:12:18
Myra123

Docela i doufám že Stiles bude silnější (v budoucích dílech).

18.8.2015 | 20:16:53
Michiko Karasu

Tak já nevím lidi, ale mě třeba Theo vůbec neštve, udělal to chytře, a že je Scott tak vypatlaný, že mu to žere, tak to už je jeho mínus. Nevím, proč to Theo rozehrál jak to rozehrál, ale je to zajímavé, jak se jim dostává do hlav, oceňuji to a ta psychologie se mi líbí. Po dnešním díle je jasné, že Scott si nezaslouží titul alfa, natož nějaký pravý alfa. Je pako, přijde si nějaký kluk z horní dolní, a ten je Scottovi schopen vzít úplně všechno, respekt a důvěru, která má smečka ke Scottovi, důvěru, co měl Scott ve smečku a hlavně důvěru Scotta v sebe sama… Pako… já nebyla vůbec naštvaná, jak Theo valil klíny do hlavy Scottovi i šerifovi, co mě osobně dostávalo do vývrtky byl rozhovor Scotta a Stilese. Scott je jako loutka, vůbec ho nezajímalo, jak to viděl Stiles, jeho nejlepší kamarád, jeho bratr, díval se na něj, jako by mu Stiles přinejmenším přejel štěně. Scott mě už s tou svou politikou nikoho nezabíjet pěkně … nebudu to ani psát, na to nemám slov. Mlel si pořád do kola tu svou. Chápu Stilese, že mu nic nevysvětloval, nečekal, že mu to Theo navykládal, podle mého ani nevěděl, že se to dozvěděl od Thea. Viděl to zklamání ve Scottových očích a řešil současnost, jak to Scottovi vysvětlit. A to je další, co mě štve – on mu neměl co vysvětlovat, sakra je to člověk, setkal se s chimérou, která byla magor ještě před těmi pokusy, tak se nějak ubránil, ten kdyby ho nezabil, tak se odtamtud Stiles nikdy živý nedostane, ale Scott je prostě úplně vykrákaný, nevidí to. Myslí si, že všechno vyřeší vztyčeným prstem s přídavkem: „Ty, ty, ty …“ Štve mě, jak to Stiles vzal, neměl se co dožadovat Scotta, měl ho s tím poslat do háje, co si myslí a bylo by, neměl důvod se obhajovat, Donovan ho napadl a to musel vědět i Scott, zkrátka mě to zklamalo od Stilese. Navíc, můj názor je, i kdyby to bylo jak Theo popisoval, Scott by mu stejně neměl, co vyčítat. Bylo v tom hodně emocí, adrenalin v krvi, může se stát, že člověk dostane vztek a zkrátka tu ruku není schopen zvednout, navíc aby si byl 100 % jistý, že už se z toho Donovan nevyhrabe, aby Stilese opět napadl, myslím si to tedy. Donovan nebyl žádný svatoušek, nebylo to žádné dítě jak Scott popisoval… A to je další věc, nevím, z čeho se Stiles vzpamatovává, kdyby zabil chiméru v sebeobraně, která byla mimo kvůli těm pokusům a nemohla za to, pochopím to, naprosto. Ale Donovan byl magor už předtím, zabil pošuka, co ohrožoval jeho rodinu a v sebeobraně, neříkám, že by měl být hrdý, ale rozhodně by to měl brát stylem: prostě se to stalo, bránil jsem se, Donovan si neměl začínat a nazdar… Poslední díl opravdu vzbudil hodně emocí…

#36 FaNTa
18.8.2015 | 20:43:28
DenaaS

ok.. dopozerala som tuto cast. a osobne som nesmierne nastvana na Scotta. ako dlho pozna stilesa?? a nevypocuje ho riadne? to co som mala na TW rada boli ich charaktery, normal zmyslajuce. Tuto seriu mam zial dojem, ze to prefantazmagi­rovali… s celymi DD… robia total idiotske rozhodnutia..take tu doteraz neboli. Ak aj niekedy niekto pochybil.. ostatni ho opravili, pomohli. toto je nieco ako telenovala… nekonecna story. V minulych serkach by sa nestalo ze by od zaciatku nevedeli o niekom, ze je diabolsky ako Theo. o takom Peterovi im to bolo jasne.. iba nevedeli presne ako. Toto podla mna scenaristi cele do..ali. Je to skvely serial.. ktory nepotrebuje aby kazdy jeho charakter otocili na idiota s prepacenim.

#36 FaNTa
18.8.2015 | 21:18:52
LeneWillhill

Okay… když na začátku páté série psali, že Scottovo a Stilesovo přátelství půjde ke dnu, nečekala jsem, že to tak bude doslova. Spíš bych nečekala, že ty dva, kteří drželi spolu od začátku seriálu, něco rozdělí, rozhodně ne že to bude takový smrad jako Theo, i když se mu Scotta podařilo převrátit na svou stranu, co se týče důvěry, už minimálně před dílem dvěma… Souhlasím, že si Scott nezaslouží titul pravého Alfy. Theo možná zněl opravdu otřeseně Stilesovou „domnělou a vymyšlenou“ vraždou Donovana, ale Stiles si zaslouží něco lepšího než nejlepšího kamaráda, který v něj ani nemá víru a nakonec to vypadá, že se stahuje do ústraní a stává se z něj zbabělec. Věta Takže jsi ho musel zabít, mě skoro dorazila. Poslechl si jenom jednu verzi, navíc ne člověka, který Donovana zabil, a hned uvěřil tomu nejhoršímu. A zděšený pohled v jeho očích, když k němu Stiles udělal krok k němu se zbraní v ruce, jako kdyby si snal myslel, že by mu ublížil, to dorazil úplně. Zajímalo by mě, jak se tohle spraví, ale rozhodně to během poslední epizody první půlky série nebude :( :( Scottovi záleží jen na té jeho otřepané verzi, že nesmějí nikoho zabíjet, rozhodně ne na tom, že zlomil srdce nejlepšímu příteli, co ho podporoval od úplného začátku :( Myslím, že jsem si v životě nepřála, aby některá postava umřela tím nejhorším možným způsobem, ale Theo by měl umírat pomalu, aby si hezky uvědomil, co všechno podělal a komu ublížil, koho zabil… Zajímalo by mě, jak dopadne poslední epizoda, vypadá to tak napjatě, že se nemůžu dočkat. Sice chápu, že tvůrci chtějí rozmlátit a pak zase dát do kupy přátelství a posilnit jejich pouta, ale pohled na zlomené postavy není hezký. Navíc je pravda, že Stiles je momentálně nejosamělejší postava v seriálu. Scott by měl prosit za odpuštění, ne aby Stiles marně chtěl zjistit, co má udělat, aby to odčinil. Jen se bránil, navíc to ani vědomě udělat nechtěl!! :( Nejspíš to do zimy ani nevydržím, ale pořád lepší, než kdyby byla přestávka rok…

#36 FaNTa
18.8.2015 | 22:16:29
Derin

Já jsem teda naprosto znechucená Scottem. Jak to mohl udělat? Jak mohl zničeno nic uvěřit někomu, jako je Theo, a absolutně se nezajímat o názor Stilese – jeho bratra, nejlepšího kamaráda, člověka, který mu byl po bohu CELOU tu zatracenou dobu. Nechápu, nechápu, nechápu.

#36 FaNTa
18.8.2015 | 22:25:20
FaNTa

#33 DenaaS:
#34 LeneWillhill:
#35 Derin:
#32 Michiko Karasu: Lidi. Nerad bych, aby to vypadalo, že Scotta bráním, protože mě v tomto díle na*ral taky, ale to jak tu sebeobranu Theo vyprávěl, uvěřil by mu to snad každý. Theo je parchan* a má velmi přesvědšivé schopnosti co se týče lhaní. Bylo to neuvěřitelně vidět jak to vypravěl když si ho Sheriff zavolal. Dokonce se tam rozbrečel… V tu chvíli jsem měl 100 chutí mu zvracet… Je jasné, že přátelství mezi Scottem a Stilesem je v háji, ale jak známe ty dva. Oni bez sebe nevydržej… každej z vás tu píše, že jsou Bratři, nejlepší kamarádi,.. Stiles sice ted nějakou dobu bude sám, ale doufám, že to když Lydie s Parrishem už maj Nemeton a u něj všechna ta těla tak se tam najde Donovan s uvidí se jak vypadal. Scott poradil, aby šel Stilles za svým otcem a řekl mu to. V tomto případě by se to také mohlo vyjasnit (teda za předpokladu, že Stiles tam pujde.)

18.8.2015 | 23:23:17
Annie007

Tak si říkám… Nevíte někdo jak to bude s Kirou? Jestli se vrátí v druhé polovině série nebo co. Sice to není jedna z mých nejoblíbenějších postav, ale zajímalo by mě, jaký s ní mají Doktoři plány.

18.8.2015 | 23:27:54
LuAn

Tak jsem asi jediná, kdo je znechucený Scottem z úplně jiného důvodu. :D Můžete mi říct, jak je možný bojovat s DD a neustále ho mlátit jen do břicha, který je evidentně vyztužený? Proč sakra nezatáhne za jednu z těch hadiček?

#39 FaNTa #40 katulka53 #41 lucinka653 #42 SterekLove #44 Zajka
čestný člen redakce
18.8.2015 | 23:32:07
FaNTa

#38 LuAn: Heej :D Přesně toto jsem si říkal (y) :D

18.8.2015 | 23:58:02
katulka53

#38 LuAn: To sem si taky říkala, úplně sem tu na něj u toho počítače křičela ať za ní zatáhne a on nic -_- :D
Jinak mě Theo taky hodně naštval, ale snad se to brzo se Stilesem vyřeší a nakonec se Scott dozví jakou udělal chybu a pak se bude cejtit hodně špatně, že věřil tomu ubožákovi Theovi než svýmu nejlepšímu kamarádovi :/ … A taky doufam, že Hayden přežije, jestli ne tak to Liam nezvládne :(

19.8.2015 | 0:05:48
lucinka653

#38 LuAn: taky jsem si říkala :D Jinak by se tam třeba mohl objevit Derek na výpomoc, sice není už hlavní postava, ale jako hostující by se tam mohl objevit alespoň jednou za deset dílů…

19.8.2015 | 11:26:49
SterekLove

#38 LuAn: Taky by mě zajímalo, co by se stalo, kdyby jim strhli ty masky :D

19.8.2015 | 12:38:43
Varesak95

Na chvilku odbočim od tématu ale zajmá mě proč v 4×10 naznačili to že by se Sctott měl proměnit na víc vlka a přitom v celé 5.sérii to zatím vypadá že čím dál víc ztrácí moc…proč doháje naznačovali že se bude moc vyvíjet a pak se s nim děje todle =/ … Pokud to ovšem nebude jak s Derekem, nebo trochu podobně. TO bych se pak nezlobil, ale takhle =( Jedinej True Alpha a zatim dostává furt čočku

#44 Zajka
19.8.2015 | 13:11:50
Zajka

#38 LuAn: hej úplně! xD to by už asi tak lehce nerozdýchávali :D

#43 Varesak95: třeba to bude, nějak tak jak s Derekem, třeba musíš trochu ztratit abys více získal :) možná je to jakýsi test jestli si takovou schopnost vbc zasloužíš… a jestli to tak je, tak Scott není ani zdaleka teď v pozici si něco takového zasloužit, když takhle odpálkoval Stilese :( …ale nwm jnm spekuluju

19.8.2015 | 14:49:55
Bidoof

Tiez ma to napadlo ci sa nevyvija a bude to ako s derekom… Kazdopadne ma tiez zaujima co sa udeje pocas toho splnu na ktori cakaju DD… Mohol by sa vyvinut v daco schopne lebo to co predvadza je otras :D

19.8.2015 | 14:50:55
Foxxest

Hele o te Scottove evoluci. Co kdyz, ho zkousi hned z nekolika faktoru. On je alfa diky svemu „ja“, pokud mu priroda vse vezme, zustane mu stejny charakter, jako kdyz mel moc? Dale, co kdyz musi spadnout na dno, vse zratit, aby mohl budovat svou vetsi silu. Taktez je mozne, ze jeho evoluci narusuji DD's, nebylo by to poprve, co si hraji se schopnostmi uzivatele. A nebo za touzr Scott, pokud je natolik vystraseny a vystresovany z doktoru, ze ztraty smecky, svych pratel, starosti se zivoty nevinnych. Tohle vse mu muze branit se vyvijet. Ve 4. serii se menil kdyz se snazil umlatit toho zoldaka. Takze tam byla chut po krvi, mozna ze to potrebuje i ted.

Nicmene, duvodu a dohadu, proc Scott ztraci silu je hned nekolik, a je jen a pouze na Jeffovi, proc tomu tak vlastne je. Sam zastavam nazor „zkouska charakteru“.

#47 FaNTa
19.8.2015 | 17:54:33
FaNTa

Já si myslím, že neprochází „evolucí“ teda ne takovou jako Derek. U Dereka to bylo také uplně jinak On přišel kompletně o svou elou sílu, ale nestalo se to ze dne na den. U Scotta to vypadá, že svojí sílu ztratil ze dne na den. Poslední díl 4 sérky. Scott vs Peter. Ze začátku dostaval tvrdě na prdel. Potom se zmátořil kvůli tomu, že viděl jak Peter začal utočit na Liama a jak Liam má strach. To ho dovedlo k větší síle. Můj názor je takový, že Scottova evoluce bude trvat hodně dlouho (Ne ze dne na den jako to bylo u Dereka) a právě teď se musí zmátořit a začít bojovat za ochranu smečky ne kvůli tomu, aby se bál, že zabije. ještě k tomu názoru on nebojujeje naplno. Je vidět jak je předvítalený jeho utoky/rány jsou lehce blokovatelné. On musí bojovat naplno ne se držet, aby někoho nezabil.

#46 Foxxest: Tvoje „Zkouška charakteru“ je zajímavá a něco na tom je. Dobrá práce

#48 komja
20.8.2015 | 8:33:08
komja

#29 Zajka: To je jasný, že se chce Stilese zbavit jako prvního, protože on představuje přeci jenom „největší“ nebezpečí pro něj. Stiles nehraje silově, ale používá mozek což se o ostatních říct tolik nedá. Takže Stiles je jedinej kdo může prokouknout tu jeho hru a taky byl jedinej kdo mu od začátku nevěřil → takže asi proto se ho chce zbavit jako prvního
#47 FaNTa: Právě, že musí přestat myslet, že někoho zabije, ale začít myslet, že tím někoho zachrání a někdo to tady psal, že už jednou se mu to stalo s tím žoldákem. Takže takhle by mohl nakopat Liama a potom si poddat Thea a pomaloučku, polehoučku ho trhat na malý kousky xD

#49 FaNTa
20.8.2015 | 12:42:37
FaNTa

#48 komja: Scott se nechá zmlátit. On mu neublíží i když se bude snažit jeho svědomí mu to nedovolí. U Thea nwm. trhat ho pomalu na kousíčky asi nebude, protože zase jeho svědomí nedovolí někomu ublížit. Já bych na něj vypustil DD, aby ho pěkně pomalinku zabily… jaj jak já bych si s nim věděl radyy… njn serialy mě něco naučily :D on by ještě prosil, abych ho zabil rychle chcíp*k jeden…

20.8.2015 | 14:37:17
Alibi

Nepřišlo vám, že jsou všichni tak zoufalí, že už uvěří úplně všemu? Protože podle Scotta obyčejnej člověk dokáže umlátit klíčem chiméru – wendiga, když s wendigem sám bojoval jako vlkodlak a skoro marně. A šerif zase uvěří, že vlkodlak před někým utíká přes regál. Málem jsem viděla v Theově hlavě toho malýho sociopátka jak pláče smíchy při jejich dojímavých reakcích. A že je sociopat je nám všem už jasné a tak to nemůže skončit jinak než jeho smtí, doufám že jeho katem bude Scott.

20.8.2015 | 19:53:52
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Teen Wolf: The Movie

Informace

Premiéra: 26.1.2023 (Paramount+)
Režie: Russell Mulcahy
Scénář: Jeff Davis
Délka filmu: 139 minut
Hrají: Tyler Posey, Crystal Reed, Holland Roden, Shelley Hennig, Dylan Sprayberry, Tyler Hoechlin, Colton Haynes, Linden Ashby, Melissa Ponzio, JR Bourne, Ryan Kelley, Ian Bohen, Orny Adams, Khylin Rhambo, Seth Gilliam, Vince Mattis, Amy Lin Workman,…

PROFIL FILMU
VAŠE HODNOCENÍ
VIDEA: teaser, trailer, ukázka
FOTO: hlavní plakát, plakáty postavfotky

Nepřehlédněte

Teen Wolf čeká filmové pokračování

Teen Wolf čeká filmové pokračování

Po čtyřech letech od konce seriálu Teen Wolf bylo volání fanoušků vyslyšeno, protože bylo oznámeno, že služba Paramount+ připravuje na příští rok pokračování ve filmové podobě, kterého se ujme tvůrce seriálu Jeff Davis.

Reklama

Nejoblíbenější postavy

Galerie

Galerie

Narozeniny herců

Sledujte nás

Napište nám

Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!


Filtr seriálů a filmů









Reklama