Vlčí mládě (Teen Wolf)
93/100 - 506×

Vlčí mládě(Teen Wolf)

Mladý středoškolák Scott, byl náhodou pokousán vlkodlakem. Scott brzy zjišťuje, že na normální život teenagera může zapomenout. Aby toho nebylo málo, dříve poklidný život v malém městečku naruší další vlkodlaci. Na jejich příjezd však přichází rychlá reakce a do města se přistěhovává rodina lovců i s půvabnou dcerou. Jak se Scott zachová a co bude muset podstoupit, aby ochránil své přátele?

USA | 2011 | Ukončeno
vysílání
6 sezón | MTV | 43 minut
žánr
Akční, Mysteriózní, Thriller
hrají
Tyler Posey (Scott McCall), Dylan O'Brien (Stiles Stilinski), Crystal Reed (Allison Argent), Holland Roden (Lydia Martin), Tyler Hoechlin (Derek Hale), Arden Cho (Kira Yukimura), Shelley Hennig (Malia Tate), Dylan Sprayberry (Liam Dunbar), Daniel Sharman (Isaac Lahey), Colton Haynes (Jackson Whittemore), Linden Ashby (Noah Stilinski), Melissa Ponzio (Melissa McCall), JR Bourne (Chris Argent), Ryan Kelley (Jordan Parrish)

Dnešní díl: Status Asthmaticus

Dnešní díl: Status Asthmaticus

A finálový díl první části páté série je tady! Jistě se všichni těšíte. Pojďte si s námi připomenout, co se stalo v minulém díle a co nás čeká dnes.

27 0
25.8.2015

Minule jsme viděli

Theo chce udržet Hayden naživu – proto s tím jde za Doktory, říkal jim, že mu slíbili smečku. Oni však řekli, že mu neslíbili vůbec nic. Liam ve škole dává pozor na Hayden – všechno je fajn až do doby, kdy Hayden začne krvácet rtuť. Když jel Scott s Theem v autě, Theo mu řekl o Donovanovi – že ho Stiles zabil. Ale pěkně to překroutil, takže Stiles z toho vyšel hodně špatně. Ve škole Malia najde další chiméru – Beth. Lydia vzala Parrishe do lesa, aby našli Nemeton. Když se vrátili na stanici, Parrish se zamkl, aby nemohl ta další těla ukrást. Stiles se pak setkal se Scottem, který (samozřejmě) věří Theově verzi. Na klinice na tom Hayden není dobře a Liam řekl Scottovi, že by jí mohl zachránit, kdyby jí kousl. Scott ale řekne ne.

A co nás čeká dnes?

Scott bude vysvětlovat, proč nechce kousnout Hayden. Stilesovi se opět rozbije jeep. Malia najde další chiméru. Dozvíme se, co je Parrish zač. Theo napadne Lydii.

Myslím, že dnešní díl bude vyloženě pecka. Pokud nevydržíte a pustíte si díl bez titulků, můžete komentáře dole využít ke sdělení názorů.

Zdroj: MTV

  • FB-IMG-1440480856453-b91d79214e555d83cb4a47eff8bb11b7.jpg
  • FB-IMG-1440480862802-02f85caf47cd13a894c4b430c1f86e4f.jpg
  • teen-wolf-season-5-episode-10-malia-full-a63094761e2ead86aabdaddfe672fbe8.jpg
  • teen-wolf-season-5-episode-10-scott-5af2b20e33a98813d701994923084168.jpg
  • teen-wolf-season-5-episode-10-stiles-53afed29697cdcd943e86651b70e5b43.jpg
  • teen-wolf-season-5-episode-10-theo-f4e1098302e4125c0a305996ccee2b34.jpg

Diskuze /179

Ann Taylor

Páni, tak tohle byl asi ten nejšílenější díl vůbec. Ale líbí se mi to. Jen co se týče toho Scottova malého problému v knihovně, což není poprvé, co mě to štve, tak

to jako nemoh popadnout časopis, knížku, židli, křeslo, stůl, kus stěny, prostě cokoli, čeho byla ta knihovna přecpaná, a rozmetat s tím ten popel?! A kdyby to nemoh držet, tak to poslat proti linii popelu a ono by to rozmetalo? A bingo, problém vyřešen, ne? Tohle už mě štvalo ve chvíli, kdy se z něj stala pravá alfa. Měl tam stůl, kterej kdyby proti tomu popelu poslal, tak ho naruší a může jít, ale ne, radši do toho bude nalítávat jak můra na lustr.

#9 SheriffWhite #112 michaldrhlik
webmaster
25.8.2015 | 8:56:12
eraz

čo tu ku.....va bol za koniec, toto nech nerobia ani zo srandy, kedy je ďalšia časť ? :D

#4 jh666
25.8.2015 | 11:04:53
Simie

V lednu. :D

čestný člen redakce
25.8.2015 | 11:16:08
jh666

#2 eraz: Příští rok

25.8.2015 | 11:16:57
eraz

to nemyslíte vážne ? :D lepší a zároveň horší koniec hádam ani ani nemohli spraviť kto bude teraz toľko čakať ? :D

#6 SheriffWhite
25.8.2015 | 11:28:12
SheriffWhite

#5 eraz: Jako fakt mi bylo chvílema trapně a líto toho, co udělali… Takový finále si můžou nechat pro Simpsonovi a ne pro tohle…

#7 benjaminlose
čestný člen redakce
25.8.2015 | 11:37:53
benjaminlose

#6 SheriffWhite: Souhlas..

25.8.2015 | 11:46:14
emiliepet@seznam.cz

Já ten poslední dil ještě neviděla nezemřel doufám nikdo

#18 Sayuri-chan
25.8.2015 | 12:15:07
SheriffWhite

#1 Ann Taylor: přesně to, co máš ve spoileru, jsem si říkal celou dobu :-D

čestný člen redakce
25.8.2015 | 12:31:41
emiliepet@seznam.cz

????

25.8.2015 | 13:02:39
tinush262@azet.sk

Veľka gratulacia Theovi, je alfa oživených chimér, neviete niekto čo znamená ten obraz na stene čo DD rozbili

#12 eraz #65 itsrehdita
25.8.2015 | 13:24:26
eraz

#11 tinush262@azet.sk: no to bude nejaký veľký vlkolak alebo iná nadprirodzená bytosť versus ďalšia nadprirodzená bytosť a jednou z tých bytostí bude podľa mňa Scott :D

25.8.2015 | 14:47:02
iDanny

Ahoj chci se zeptat kde se to dá zkouknout dříve než na serialycz.cz?

#14 eraz #16 petrr92
25.8.2015 | 14:51:07
eraz

#13 iDanny: stiahneš si z netu

25.8.2015 | 14:53:11
dadinka

to bylo drsný :), tak dlouho na další díl čekat nechci :(, bože že to Stilesův otec přežil ?

#80 Zajka
25.8.2015 | 14:58:49
petrr92

#13 iDanny: www.topserialy.sk už to tam je s titulky

#19 iDanny
25.8.2015 | 15:01:41
emiliepet@seznam.cz

Já jsem se dívala na milujeme seriály je to tam i s titulky

25.8.2015 | 15:09:16
25.8.2015 | 15:11:19
iDanny

#16 petrr92: Díky moc :)

25.8.2015 | 16:02:18
NinaQ

Takže shrneme si to. Záhada s Parishem vyřešena, Hellhound na scéně. Scott zase zklamal, nechal se „zabít“, není problém mamka doktorka roku pořeší a oživí. Liam se může radovat, jeho láska Hyden je naživu, i když si myslím, že mu to bude k ničemu, když ted je součástí Theové smečky. RIP stilesův džíp, snad né i Sheriff. Cudák Lydie, Theo se pěkně na ní vyřádil. Scotte, Scotte já bych tebou, tak rychle běžím pro odpuštěni za Stilesem a svolal smečku, Pouštní vlčice, Tatík Alfa Theo a jeho Chiméry, Doktůrci a Zvířatka útočí. Ps: Jsem jediná, kdo si myslel, že Derek z rohu vyskočí, když se objevila ta černoška?( Pardon, nevím jméno.)

#34 lalika
25.8.2015 | 16:18:48
Alibi

Braeden se jmenuje. Já na konci brečela, mám prostě Scotta, i přes všechny jeho slabiny, ráda. Jeho mamka je úžasná. Jsem zvědavá jak to slepí. Důvěra je trochu narušená, ale to daj. Máme přece naději. Až v lednu jako vždy, bylo to jasný, když to rozdělili :(.

25.8.2015 | 16:40:05
iDanny

Jak mám po tomhle čekat do ledna :(

25.8.2015 | 16:48:46
SterekLove

Tak jestli tohle měl bejt od Jeffa vtip, tak se mu moc nepovedl. Do ledna čekat na další díly. Vždyť se tu první půlku série absolutně vůbec nic nevyřešilo. Jediný to, že si Scott (opět díky jeho mámě) zachránil zadek. Doufám, že Theo v příští sezóně bude trpět alespoň tak stejně, jako v tomhle díle trpěla Lydia. Zjistili jsme sice co je Parrish, ale k čemu nám to je, když jim to ve vyřešení, jak se zbavit DD a Thea nějak nepomohlo. Doufám, že se do druhý půlky vrátí Derek alespoň jako vedlejší role, když už se tam objevila i Braeden. No každopádně velká poklona Cody Christianovi, že dokázal vybudovat ve fanoušcích tak velkou zlost pro Thea. :D :D

#24 Hestia
25.8.2015 | 16:58:51
Hestia

#23 SterekLove: to teda :D od Joffreyho z GOT jsem dlouho takhle někoho nenáviděla :D

25.8.2015 | 17:08:49
Elizabeth Brington

Tak tohle jsem vážně nečekalo :O jako..jestli mám čekat do ledna, tak mě hrábne!!!! Ono to skončí takhle!?? Nevydržím to tak dlouho -_-

25.8.2015 | 17:12:52
Bidoof

na tom konci nieco vs nieco to jedno vyzeralo ako pes ktory ma na sebe plamene :D nemoze to byt parrish?? (Hellhound – pekelny pes) ??? V boji s nieciem co to malo byt to druhe :D

#27 jh666 #28 227petr #30 iDanny
25.8.2015 | 17:27:41
jh666

#26 Bidoof: Taky bych řek, že jedna z těch potvor byl Parrish

#28 227petr
25.8.2015 | 18:00:02
227petr

#26 Bidoof:
#27 jh666: DD říkali, že je to Úspěch, takže na Parrishe bych to netipl. Spíš na Chiméru.

25.8.2015 | 18:12:32
Bidoof

Ale tie potvory tam boli dve :D takže nevieme na ktoru to mysleli :D no každopadne do januara dlhaa doba :P

25.8.2015 | 18:18:20
iDanny

#26 Bidoof: Já si myslím že jedna je Parrish a ta druhá Theo…ale těžko říct no :D

#31 Bidoof
25.8.2015 | 18:33:18
Bidoof

#30 iDanny: tiež ma to napadlo hellhound by sedel podla obrazka horiaci čierny pes :D to druhe neviem no scott to nebude ale ten theo no možno ano ako alfa chimer :D bohvie len by som už rad vedel čo bude zo scotta lebo už mi začina liezt na nervy

25.8.2015 | 18:40:05
SheriffWhite

A co bylo to „super monstrum“ co rozdupalo část Beacon Hills High School? Nebyl to ten úspěch, o kterým mluvili a na tom obrázku se může prát s Parrishem?

čestný člen redakce
25.8.2015 | 19:00:55
MiSSaeLa

Ak si dobre pamätám s Hayden DD veznili aj jednu Betu. Scottouvú betu Liama :O… V tomto diele DD rozprávali o úspechu a tým úspechom nemôže byť nik iný ako Beta Liam… Pri maľbe opakovali Beta, Beta, Beta… Netuším čo znamenal ten obraz ale mohol poukázať aj na to, že táto ich Beta sa postaví Alfe čo sa už vlastne stalo alebo sa má postaviť Hellhound-ovi a otvoriť brány pekla :D to už preháňam ale malo by to zmysel…

#35 Bidoof #40 SheriffWhite #47 jh666
25.8.2015 | 19:02:24
lalika

#20 NinaQ: Ja som tiež stále čakala kde sa Derek zjaví. Už som bola taka HAPPY, že jeeeej Derek sa vratil a on nic

25.8.2015 | 19:07:16
Bidoof

#33 MiSSaeLa: alebo tak s tou betou som to nechapal neprišlo mi to do suvislosti… ale dava to zmysel teraz… bohvie čo urobili liamovi :D shit ale čakat do januara sa mi moc nechce :D

25.8.2015 | 19:09:00
MiSSaeLa

Ak si pamätáš do neho počas Haydeninej „operácie“ tiež niečo pumpovali… Policajti videli niečo behať po Bacon Hills najprv na štyroch a potom na dvoch… a mne tento opis automaticky nahodil vlkodlaka… a nakoniec to ich beta, beta, beta… toto nebude náhoda… Ale čakať do januára to je trápenie… Podľa mňa toto je odporné voči stálym divákom… ja som myslela že bude maximálne mesačná pauza ale do januára?! to akože fakt????

#38 Bidoof
25.8.2015 | 19:12:27
Bidoof

Ale ked na ten obrazok pozeram to druhe mi ako vlk alebo dačo podobne nepride :D cela tato čast bola divna :D

#39 MiSSaeLa
25.8.2015 | 19:13:59
Bidoof

#36 MiSSaeLa: Ano behat to behalo lenže to podla mna liam nebol kedže ten bol s melissou a hayden či?? :D

25.8.2015 | 19:15:57
MiSSaeLa

#37 Bidoof: No tak si pripomeňme prvú sériu. Ako tam vyzeral Peater keď predstavoval Alfu…???? Ehm nevyzeral ako veľký čierny vllk na dvoch nohách?? Mne to mrte pripomína túto maľbu

25.8.2015 | 19:16:23
SheriffWhite

#33 MiSSaeLa: A můžou vůbec už z nadpřirozený bytosti udělat chiméru?

#41 MiSSaeLa
čestný člen redakce
25.8.2015 | 19:26:41
MiSSaeLa

#40 SheriffWhite: To by stálo za zamyslenie, ale nevidím dôvod prečo by to nedokázali… Ešte toho veľa nevieme o chimérach a stále to vysvetľuje najviac… A Liam jediný prežil to ich stretnutie s DD.

#42 SheriffWhite
25.8.2015 | 19:30:58
SheriffWhite

#41 MiSSaeLa: Mě totiž spíš přišlo, že to, co do něj pouštěli, ho mělo udržet pod kontrolou, zatímco si hráli s Hayden. Taky mi přijde, že by bylo úplně zbytečný a hlavně asi i neproveditelný, udělat z už nadpřirozený bytosti chiméry. To by mohli DD dělat celou dobu a ne k tomu unášet děcka. Například vlkodlaci etc. by se vyléčili, takže by teoreticky museli být úspěchem, což by jim práci jednoznačně ulehčilo. Takže možná to není možný. Nevím, uvidíme, co z toho bude dál :-D

#44 MiSSaeLa
čestný člen redakce
25.8.2015 | 19:40:06
Golradir

Podle mě na té zdi je nějaké proroctví, které bylo namalováno kdysi dávno. Silná beta zaútočí na svou pravou alfu. A to byl pro DD úspěch, protože se potvrdilo, že je proroctví pravdivé a podle mě za tou zdí bude více obrazů, které čekají na to aby se vyplnily. A tento první obraz to všechno odstartoval…

Mimochodem ten herec co hraje Liama má oproti Scottovi o hodně svalnatější postavu na to, že mu v době natáčení bylo jen 16(teď už 17) a tomu herci co hraje Scotta(pravého alfu) je 23. Vypadá srandovně když beta vypadá od pohledu silnější jak její alfa :D

#45 MiSSaeLa #67 Alibi
25.8.2015 | 19:46:28
MiSSaeLa

#42 SheriffWhite: Na tom tiež niečo môže byť, ale mne sa to len takto všetko zlialo. Možno to bola iba náhoda, že sa im Liam priplietol do cesty a vznikol len ako vedľajší produkt, ktorý sa ešte aj podaril :D :D a rýchlo som preletela prvú sériu. Tie obludy z obrazu sa skutočne podobajú na premenu Petera Hala na alfu v prvej sérii.

#46 Bidoof
25.8.2015 | 19:47:14
MiSSaeLa

#43 Golradir: Aj to by veľa vysvetľovalo :) good point :Golradir ;)

25.8.2015 | 19:48:59
Bidoof

#44 MiSSaeLa: jasne podobaju sa ale k tej jednej oblude mi nejdu tie plamene :D preto si myslim že je to hellhound :D ale samozrejme nemusi byt… no každopadne nech to bol ktokolvek už by sa na dačo podobne mohol zmenit scott… lebo ma dostalo to že na to aby sa premenil potreboval aby nan zasvietil mesiac a aj tak dostal cez držku :D

#50 MiSSaeLa
25.8.2015 | 19:50:32
jh666

#33 MiSSaeLa: Až na to, že neopakuji „beta“, ale „la bête“

#48 Bidoof #51 SheriffWhite
25.8.2015 | 19:58:57
Bidoof

#47 jh666: v titulkach bola beta :D a la bete je označenie pre vlkodlaka nie?? v prvej serii Alisson čosi spomínala lýdii myslim :D a podobný obrazok bol v tej knižke ako na tom obraze

25.8.2015 | 20:02:35
Bidoof

La Bête du Gévaudan toto alisson spominala :D

25.8.2015 | 20:03:22
MiSSaeLa

#46 Bidoof: Myslím si, že to osvietenie mesiaca bola skôr taká nejaká vec na efekt… On sa môže premeniť kedykoľvek :D mehehe… len táto séria (a to tu už bolo niekedy spomínané v podobnej diskusii) je o tom, otriasť Scottom a jeho existenciou. Zaútočili na jeho psychiku a dá sa povedať že si prestal veriť… Naštrbili jeho skupinu a tiež aj zdravie (tým omějem – pribicou modrou). Možno z toho všetkého má vzniknúť jeho lepšia verzia True Alfa 2.0 … nič zbytočne tu budeme krútiť vrtiť… dozvieme sa v januári :O

#52 Bidoof
25.8.2015 | 20:04:02
SheriffWhite

#47 jh666: Pravda, pravda. La bête je francouzsky. Znamená The beast, neboli česky zvíře/bestie/nes­tvůra.

čestný člen redakce
25.8.2015 | 20:04:29
Bidoof

#50 MiSSaeLa: a v 6 serii v lete bude True Alpha verzia 2.5 prípadne 3.0 ?? :D :D

#54 MiSSaeLa
25.8.2015 | 20:05:27
Bidoof

Alebo ta chimera čo DD vytvorili bude La bête vs. True Alpha kedže potrebovali super uplnok…

25.8.2015 | 20:10:47
MiSSaeLa

#52 Bidoof: Neviem ti tak z hlavy povedať, ale ešte sa nemení na vlka :D ako to dokázala Derekova sestra a Derek :D neccháme sa prekvapiť :D

#55 Bidoof
25.8.2015 | 20:11:36
Bidoof

#54 MiSSaeLa: je mi to jasne ved to si už robim srandu :D ale La bete (chimera) vs. Scott ktorý sa hadam už konečne zmeni na niečo poriadne ako na tom obraze nie je zla myslienka :D

#56 MiSSaeLa #59 jh666
25.8.2015 | 20:14:53
MiSSaeLa

#55 Bidoof: a stále sa len budeme točiť popri tom čo som povedala na začiatku chiméra čo vyrobili DD vs. supernaturálny true alfa… a upratovať bude Parish :D :D

#57 Bidoof
25.8.2015 | 20:17:08
Bidoof

#56 MiSSaeLa: parish to tam vyupratuje všetko a bude pokoj :D

#58 MiSSaeLa
25.8.2015 | 20:21:31
MiSSaeLa

#57 Bidoof: Šak dakto musí aj upratovať… Je to veľmi poctivá a dôležitá práca mehehe… Ale vážne aspoň sa vysvetlil dnes ten začiatok série s Lýdiou. Nesprávnym „napichnutím sa“ Thea do jej spomienok jej preplo :D a to vysvetľuje jej pobyt v Eichenovom dome či ako sa volá to psycho zariadnie ;)

#71 227petr
25.8.2015 | 20:24:12
jh666

#55 Bidoof: Spíš la bête vs. Parrish, protože podle rozhovoru s Jeffem Davisem, je na tý kresbě Hellhound

#60 MiSSaeLa
25.8.2015 | 20:24:47
MiSSaeLa

#59 jh666: Ešte otázka Parish hovoril o sebe ako o veľmi silnom stvorení… Oni to tak načrtli aj tu v seriáli, ale to si ho mám predstaviť ako mýtickeho trojhlavého Cerbera, alebo ako? o Hellhound som nikdy nepočula iba o Cerberovi strážscovi podsvetia…?

#61 jh666
25.8.2015 | 20:27:03
jh666

#60 MiSSaeLa: Kerberos je taky druh pekelnýho psa

#62 MiSSaeLa
25.8.2015 | 20:28:19
MiSSaeLa

#61 jh666: Aha, že ich je viac akože?

#64 Bidoof
25.8.2015 | 20:28:51
Bidoof

čiže parissh bude upratovat (bojovat) la bete?? takže scott zase dostane cez držku :D

25.8.2015 | 20:30:09
Bidoof

#62 MiSSaeLa: v každom folklore je to inak ;) pozri na nete

25.8.2015 | 20:30:45
itsrehdita

#11 tinush262@azet.sk: Podle mě bude jedno z toho"jakože" Parrish, protože to co je, je popisováno jako pes (sice to není pes, ale tvůrci tw jsou zvyklí si občas něco předělat a třeba tak nějak by vypadal kdyby byl ve „zvířecí“ podobě), ale taky to stvoření na obraze hoří takže to mě přimělo nad tím přemýšlet takto. A to druhé stvoření by mohl být vlkodlak, ale nemám tušení jaký, možná nějaká beta.

#66 Bidoof
25.8.2015 | 20:54:57
Bidoof

#65 itsrehdita: tak nejak sme to na začiatku spominali… horiaci „pes“ bude parissh to druhe zrejme chimera ale samozrejme ako už je nam zname može to byt niekto uplne iný :D

25.8.2015 | 21:01:46
Alibi

#43 Golradir: Lidské předsdky a představy :). Alfa jako takový nemusí být nejnutněji nejsilnějším a ani největším vlkem ve smečce. Betě chybí jisté vlastnosti k tomu, aby vedla smečku, když bude jen silná tak může celá smečka pojít hlady. Kiřina babička taky není zrovna Rambo :).

#69 Bidoof #72 Golradir #83 FaNTa
25.8.2015 | 21:18:52
Bidoof

Kirina babka tam ani nebola… Ta stara pani bola alfa vlkodlak a bila sa dost dobre… Kirina babka by bola predsa kitsune…

25.8.2015 | 21:31:54
Bidoof

#67 Alibi: alfa ma byt najsilnejsia a mat schopnost viest… Alfa je vzdy najsilnejsi teda hlavne v prirode ;)

25.8.2015 | 21:34:06
Michiko Karasu

Tak teda nevím z čeho jsou fanoušci tak na větvi, že to nevydrží do ledna. Musím říct, že se mnou finále moc nepohlo. Theo je padouch (velký šok), je to chiméra (také velký šok), Scott dostal na budku, zase (ještě větší šok). Na konci odkryli DD nějakou čmáranici, u které ani nevíme, co představuje, tedy přesněji koho a ten jejich velký úspěch, to měl být jako kdo, to jojo co zahnala Braedan?! Taky jsem čekala, kde vyskočí Derek, který by to ale asik taky nezachránil… Nevím teda, ale žádná velká hitparáda. Jediné pozitivum vidím na Parrishovi, udělat z něj pekelného psa, dobrá a zajímavá volba ;)

#77 Alexis125
25.8.2015 | 21:40:38
227petr

#58 MiSSaeLa: Taky mě to napadlo. Jenom by mě zajímalo, jak se to vyvine dal, že Lydia bude v Eichenu vyzpovídaná doktorem „trojočkem – dvojočkem“ Valackem. a bude tvrdit, že její přátele všichni zemřou.

25.8.2015 | 21:54:26
Golradir

#67 Alibi: Mluvil jsem spíš o hercích – podívej se na toho kdo hraje Liama a jeho muskulaturu a pak se podívej na ostatní 16 letý děti, ten herec je zabiják :D. A to s tou alfou snad nemyslíš vážně :D. Alfa je od začátku seriálu představován jako nejsilnější vlkodlak. To co ty tady píšeš – že nemusí být nejsilnějším ani největším :D – to přesně popisuje nynějšího pravého lamaAlfu Scotta(protože se bojí své moci), ale alfa má mít mnohem větší sílu než beta, pokud mi chceš tvrdit opak tak asi koukáme na jinej seriál ty předsudku a představo :D. Pravého alfy se bál dokonce i Deucalion, alfa smečky alf. A jak platí i ve skutečné smečce, jakmile beta pozná, že je silnější jak alfa pokusí se jí svrhnout. A na to jsem hlavně narážel – když se podíváš na Liama, jakej je to kolohnát oproti hubenýmu Scottovi, kterej nemá ani pořádnou fyzickou sílu a ani sílu z alfa očí. Jak by ho mohl Liam ve skutečnosti respektovat? To, že býval dobrej vůdce, se ale v říši zvířat neřeší, tam je hlavní síla a respekt.

#75 Alibi
25.8.2015 | 22:16:52
Brown

Podle me uspech DD bude Stiles tu noc se vzteknul mohlo pomoc v premene v neco … a pak hozeni napisu skoly do budovy sedi taky na nej mel zlost co se stalo v knihovne pak kde byl do odtahu auta … i to zastaveni jeho 4×4 nemusela byt nahoda :D i kdyz :D a jak doslo k premene mozna to kousnuti nebo DD … trosku vic fantazie :D

#84 Anduin
25.8.2015 | 22:27:07
Deniii94

Četla jsem něco o návratu Jacksona, ale nevím co je na tom pravdy.. navíc nevíme, co je zač ten kluk se kterým bojovala Malie.. na tom obrázku na konci může být v podstatě kdokoli..

25.8.2015 | 22:33:45
Alibi

#72 Golradir: Máš pravdu se seriálem to moc společného nemá :). V přírodě již půlroční vlčí výrostci zkouší kam budou zapadat v hierarchii smečky a jak z kynologických průzkumů vyplývá tak opravdu to nejsilnější nemusí být alfa, ale to které si najde jinou cestu kolem těch silných a přežije těžší začátky bude připraveno jak být chytřejší a vést jiné. Kdyby to tak bylo i v seroši tak Stiles by byl nejlepší alfa :).

#76 Golradir #80 Zajka
25.8.2015 | 22:36:27
Golradir

#75 Alibi: Souhlasím Stiles by byl skvělý alfa, ale raději budu když už navždy zůstane člověkem :). Bylo by ale zajímavé kdyby byl vůdcem smečky Stiles jako člověk :D.

25.8.2015 | 22:49:38
Alexis125

#70 Michiko Karasu: Přesně to samé jsem si říkala i já. Když jsem četla reakce ostatních, že nemůžou vydržet do ledna, tak jsem čekala něco opravdu hodně překvapujícího a zdrcujícího, že jsem se dokonce bála se na ten díl podívat. Opak byl pravdou, celou dobu jsem čekala, co tak strašně šokujícího se stane a když byl najednou konec, tak jsem byla celkem zklamaná. Nevím, asi je to mnou:D

#93 Michiko Karasu
25.8.2015 | 22:52:40
Nika_7

Zda sa to iba mne, ze na konci ked DD rozbijaju tu stenu tak pocujem ako hovoria zabit, zabit… mohlo by to suvisiet s tym, ze Deaton isiel na Ukrajinu (alebo do Ruska) ?

#81 Zajka
25.8.2015 | 23:19:27
Mesyas

Scott překvapivě zas dostal na budku, tohle je opravdu lama"trueAlfa". Ten z těch 20 soubojů nebo kolik jich za těch sérií absolvoval vyhrál snad jen 2.

25.8.2015 | 23:35:49
Zajka

#15 dadinka: sakra to doufám!

#75 Alibi: kuna pes, Stiles a alfa! slint :D … sranda ;) podle mě by to uměl řídit, ale líp než Scott, co je pravda…

…no já nwm, ale když tady čtu ty komenty :D lidi vy mě bavíte :D lamaAlfa Scott mě dostal upe nejvíc xD asi sem tady jediná, kdo dokonce fandil Scottovi při bitce (dobře spíš nakládačce) v knihovně „Proměň se a vytřep tomu smradovi trochu kožich“ :D jnk teď už se Scottovi ani nedivím, že pořád dostával na prdel když měl v tom inhalátoru oměj … a po další užitečné radě od naší milované Melissy doufám, že se konečně sebere a dá dohromady sou smečku :) jnk Parrish a Hellhound! Pěkný! chudák Lydia a když už sem měla pokoj od Hayden, že ta už se tam motat nebude Theo se zbrkne a šecky oživí :O no já nwm jak vy, ale já hleděla s otevřenou pusou a říkala si „jako WTF?! si ze mě dělá prdel ne??! bezva, takže je budou muset zamordovat znova… Theo ty čuráku jeden!!!“ -_-

ale nejvíc sem si užívala prostě scénu mezi Theem a Stilesem :3 i když mě prvně šokovalo, že jako prvnímu volal Stiles Theovi sem byla nakonec ráda, jak se to vyvrbilo…tomu namyšlenému čurákovi prostě už někdo musel dat do tlamy a sem ráda, že to byl Stiles! tu scénu by sem prostě mohla sledovat dokola a dokola :D :D

mě teda finále nezklamalo ani náhodou! sice nwm jak to vydržím do ledna 2016, ale určitě nezemřu :D sem velice zvědavá na pokračování a ani se neodvažuju spekulovat o tom, co bude právě po takovém finále :)

25.8.2015 | 23:52:23
Zajka

#78 Nika_7: neříkají zabit, ale „La Bête“ což z doslovného překladu z francouzštiny znamená „šelma“, z volného překladu to může znamenat i zvíře/monstrum/pří­šera/bestie… můžeš si vybrat :D každopádně asi nic dobrého to neznamená …

25.8.2015 | 23:58:55
FaNTa

WTF ?? WTF?? Scott mě nasral znova. Měl tolik možností jak ukázat, že je Alfa až to nebylo možný, že nepoužil ani jednu. Měl tolik možností, aby odstranil barieru a nepoužil ani jednu.

Theo mě sere taky toho už rozebírat nechci. Melissa je boží. To co říkala když oživovala Scotta. Vole, takovou matku bych chtěl mít :D :D

Chudák Lydie… Tak už víme proč je v Echo House.

Breadon se tam ukáže a říkám si no super Derek se vrátil, aby dal do držky Pravé Alfě (v uvozovkách. Myšleno, aby zase řekl svoje moudrou a profackoval scotta, aby se probral) a ono nic :D

Desert Wolf přichází do Beacon Hills. Super… Ona je nějaké médium nebo co, že ví co se Malie snaží udělat ? :D Neni možná :D Jinak by mě zajímalo proč když je Desert wolf kojotodlak a Peter vlkodlak proč malie je kojotodlak :D Proč neni míšenka :D (Napůl to a napůl to ) :D

Stiles se probral a Theo dostal do držky. Nejlepší scéna :D :D :D

Theo příjde k Nemetonu. Oživí Tracy, Coreyho, Hayden a toho gay kluka a řekne „Já jsem váš alfa. Vy patříte mě“ Takovej výbuch smíchu co jsem dostal :D (Jako kdyby říkal. „Jáá jsem váš pán. Uděláte přesně co vám řeknu ted si klekněte a kuřte mě.“ :D :D ) Bože muj :D

DD opakující „Zvíře!, Zvíře“ To jako říkal tomu co rozmlacoval tu zeď nebo tomu obrázku ? :D Protože kdyby to říkal tomu druhému DD tak by to znělo perverzně :D :D :D Jinak obrázek na stěně. TO bylo kde nakreslené ? :O jsem ani nepostřehl kde to bylo.

#84 Anduin #85 anicka.nah #92 Foxxest #102 Andy_165
26.8.2015 | 0:07:58
FaNTa

#67 Alibi: Kiřina Babička ? :O Myslíš Satomi ? :O Počkej, lae Satomi neni Kiřina babička ne ? :O Kdyby ano tak by bylo Kitsune. Teda aspon si to myslím

26.8.2015 | 0:13:22
Anduin

#73 Brown: To teda moc nepředpokládám :)

#82 FaNTa: „DD opakující Zvíře!, Zvíře“ To jako říkal tomu co rozmlacoval tu zeď nebo tomu obrázku ?“
Té otázce se nemůžu přestat smát :D :D

26.8.2015 | 0:46:16
anicka.nah

#82 FaNTa: tady to někdo vystihl :D :D

26.8.2015 | 0:59:34
nenuial

Napadla mne jedna věc. Co když je ten obrázek na stěně je jakoby metafora k tomu,co udělal Theo? Theo-Chiméra-La bete(či co) oživil mrtvé Chiméry, které odklidil Parish-the hellhound. Přirozeně by měly zůstat mrtvé, jenže Theo je oživil ,čímž vlastně překazil plány HellHoundovi. Na tý zdi by mohl být zobrazený střet těch dvou,těch dvou stran. Přirozenýho nadpřirozena( Hellhound uklízečka) a uměle vytvořenýho nadpřirozena.

26.8.2015 | 1:19:13
impala67

Dobře.. Už jsem se těšili že tahle celá věc s chimérama zkončí.. A když už Hayden umřela tak jí musí zase oživit -_- Popravdě byl tohle nejhorší díl z celý série..

26.8.2015 | 1:37:27
Sísa11

No tak tohle byl podle mě jeden z nejhorších ílů Teen wolf vůbec.Celá věc s doktorama je nevyřešená ,půlka dílu byla jen o Hayden a Liamovi ,což je nejmíň zajímavý pár !!! Stilinsky prostě nesmí umřít a chtěla jsem něco víc mezi Parrishem a Lydii ,takže velká nespokojenost.

#90 impala67
26.8.2015 | 1:37:44
Sísa11

impala67 úplný souhlas ,chiméry by měly skončit a Hayden stay death !

#91 Sísa11
26.8.2015 | 1:39:31
impala67

#88 Sísa11: souhlasím!!! Úplně se vším, víc Parrishe a Lydie a žádný Hayden a Liam

26.8.2015 | 1:39:37
Sísa11

#89 Sísa11: impala67

26.8.2015 | 1:40:13
Foxxest

#82 FaNTa: Chlape, chlape. Konecne napises neco s cim bych se i stotoznil, ale nemuzu, protoze ta tva slatanina tvych vyblitych myslenek se neda cist. Nevim kolik ti je, takze nemuzu soudit, zda-li jsi na patricne urovni diky skole nebo sve lenosti to po sobe precist. Ale pokud se hodlas poustet do takhle slozitych souveti, pouzivej interpunkci. Nam ctenarum to usnadni to po tobe precist, ty si rozdelis myslenky do nejakeho radu a hlavne – bude to vypadat lip. Diky.

#93 Michiko Karasu #94 FaNTa
26.8.2015 | 7:52:18
Michiko Karasu

#92 Foxxest: On se od tebe může naučit interpunkce a ty od něj zase diakritiku. ;)

#77 Alexis125: Máš pravdu, asi to bude námi. Taky jsem čekala nějaký velký bang a ono nic. :/ V díle se nevyřešilo vůbec nic, vše při starém, jen se nám znovu potvrdili věci, které už ale všichni víme. :( Navíc nevím, proč slibovali Dereka, říkali, že se párkrát vrátí, ne jednou… Už vidím, jak ho v 5B dají max do 1.dílu. Jestli se do seriálu herec nechce vrátit, měli by ho v jednom díle prostě zabít a bylo by, takhle to očekávání, kdy se snad objeví, aby zase někam odfrčel, je blbé… To samé Peter, Argent, kde těm je konec :/

#95 Foxxest
26.8.2015 | 8:25:48
FaNTa

#92 Foxxest: Jde o to. Psal jsem to okolo 1 hodiny ráno. Psal jsem to rychle a už se mi chtělo spát. Tak jsem si to po sobě nečetl.

#96 Foxxest
26.8.2015 | 9:42:42
Foxxest

#93 Michiko Karasu: Ver, ze ji ovladam – jen se mi na mobilu nechce psat. :)

Nicmene, k tomu dilu, abych taky prilil olej do ohne. Myslim si, ze nyni to budou mit nase postavy lehci. Vi proti komu stoji, vi, kdo tam delal ty spory. Kazdou chymeru uz jednou porazili, sance ze ji porazi znovu tu je. I kdyz, momentalne je zrejme bude trapit i Lydie. Pokud totalne ztratila rozum, muze byt pritezi, problem. Na druhou stranu se k nim vice nez pravdepodobne prida Parrish. A o tom obrazu nevim, co si myslet. Vyobrazuje to Scotta a jejich super chymeru? Nebo Parrishe a jejich super chymeru? Nebo je to cele jedna velka metafota pro souboj Scotta s Liamem? Nevim.

#99 Zajka
26.8.2015 | 9:45:34
Foxxest

#94 FaNTa: Hele, aby me tu lidi neukamenovali. Ja se nesnazim flamovat, jen jsem ti vytkl neco, co ti dost kazi tve prispevky. Fakt se to spatne cte. :) Hodim ti sem jeste hashtag at vis, ze to myslim vazne. #nohate

#97 FaNTa
26.8.2015 | 9:47:15
FaNTa

#96 Foxxest: Já vím. Jen říkám, že bych to takto nenapsal. Bylo pozdě. Byl jsem unavenej a nehtělo se mi to číst znova.

26.8.2015 | 10:11:15
lucinka653

Jakto, že je Theo oživilil to jako jde? jak s tím Peterem to taky nebylo nikdy pořádně osvětleno… :D myslíte, že šly oživit díky superúplňku? a když doktoři pořád říkali, že má čas jen do té doby, jako aby asi našel Nemeton :D

#100 FaNTa
26.8.2015 | 11:06:24
Zajka

#95 Foxxest: LIDI! to na obrázku v plamenem je na 100% Hellhound! potvrdil to v jednom z rozhovorů Jeff :) kdo je, ale druhá postava, o tom mlžil, což se dá očekávat :D dívala sem se na ten obrázek podrobněji a jide vidět na druhé postavě její červené oči, takže by to měl být nějaký Alfa vlkodlak, ale jestli to bude Scott či někdo jiný těžko říct…

Jeff taky prozradil, že Hellhound je součástí „Divokého honu“ lovcích duší a jsou reakcí na to, co DD prováděli a provádějí, takže podle mě je uvidíme v 5B! dále taky prozradil, že Theo je díky své schopnosti proměnit se ve vlka nebezpečnější než se zdá, takže bude beztak nějaký „epic fight“

pokud si chcete přečíst celý rozhovor v CZ odkazy přidám pouze pod podmínkou, že je budete sdílet se zdrojem :) kamarádka si s tím totiž dala práci a už teď se potýká s problémem, že jí to ostatní kradou…

#104 malia stilinski #110 Simie #123 Anduin
26.8.2015 | 11:17:07
FaNTa

#98 lucinka653: Prosimtě co nebylo s Peterem osvětleno ??

#135 lucinka653
26.8.2015 | 12:04:25
Mesyas

Podle mě kresba zobrazuje velký souboj mezi skutečným vlkodlakem a chimérou. Na konci série pravděpodobně uvidíme souboj Theo x Scott, Pravý Alfa x Chiméra Alfa.

No někdo mu musí nakopat zadek. Jsme jeden z mála co si Thea velmi oblíbil, dobrá postava.

26.8.2015 | 12:21:12
Andy_165

#82 FaNTa: Jenom si tak říkám.. Donovanovo tělo u Nemetonu nebylo??? Že ho Theo neoživil nebo jsem si ho jenom nevšimla? :D

#103 FaNTa #105 malia stilinski #125 Zajka
26.8.2015 | 12:32:34
FaNTa

#102 Andy_165: Muselo tam být, Parrish ho sebral když se stala ta nehoda ve škole. Protože pak tam to tělo nebylo. Theo ho třeba oživit nechtěl, protože nebyl dost silný. No nwm proč si ho nevzal. A vybral si Tracy, Coreyho, Hayden a toho dalšího kluka.

Mě teba furt zajímá. Kde ta kresba je nakreslená. Koukal jsem se na ten konec snad 10× a stále nemůžu přijít na to kde se nachází. Poradí někdo prosím ??

#106 Foxxest
26.8.2015 | 13:08:19
malia stilinski

#99 Zajka: Určitě !! :-D

26.8.2015 | 13:34:01
malia stilinski

#102 Andy_165: Donovanovo tělo tam je tam vidět cca v 39:27(před tím co oživil Hayden) teda pokud to Donovan je.Pokud ne tak se omlouvám.

26.8.2015 | 13:38:06
Foxxest

#103 FaNTa: Kresba je asi poslednich 10 sekund. Jinak, ma to svuj duvod, proc si vybral zrovna je. Tracy je Kanima, jedna z nejsilnejsich nadprirozenych bytosti. Corey(snad se tak pise) je chameleon o kterem nikdo nevi a podle toho, co predvedl v posilovne ma peknou paru. Hayden ma byt asi vlkodlak, co by to bylo za smecku bez vlcka? Nehlede na to, ze muze byt pouzita proti Scottove smecce – Liam. A Lucas je jakysi stir s dost silnym jeden. Tak na co by bral Wendiga, ktery umi jen kousat a nedokaze zabit ani cloveka?

#125 Zajka
26.8.2015 | 13:38:52
Yiasei

Co se týče té malby… http://www.jpeg.cz/…26/0bUYf.png Tvor vpravo je na 80% vlkodlak (tvar hlavy apod., podobnost s přeměněným Peterem) nebo popř. chimera. Ten vlevo bude – soudě podle plamenů a rozhovoru – hellhound Parrish,

#108 FaNTa #111 Simie
26.8.2015 | 14:16:33
FaNTa

#107 Yiasei: Mě ta ohniva bytost připomíná Ghost Ridera :D

26.8.2015 | 14:52:56
Foxxest

Pokud by to byl vlkodlak, uvedomujete si, ze by to znazornovalo The Monster Werewolf – Peter. A Peter by mel byt unikatni vlkodlak stejne jako Deucalion a Scott. Nejak mi to smysl nedava.

26.8.2015 | 14:54:05
Simie

Rozhovor se tu během pár dní objeví přeložený :) #99 Zajka:

čestný člen redakce
26.8.2015 | 14:54:23
Simie

Nebo by to mohl být ten jejich Success – měl by to být kříženec vlkodlaka a upíra. #107 Yiasei:

#113 FaNTa
čestný člen redakce
26.8.2015 | 14:55:59
michaldrhlik

#1 Ann Taylor: Jenom mě tak napadlo, že je možná potřeba k přerušení tý bariery z popela, jenom někdo kdo není nadpřirozenej.. Myslím tím jako že to může udělat jen člověk osobně a nějakou věcí ( jak si psala o tom stole v knihovně atd..) Protože jak Stiles sypal ten popel ve 2. serii, tak mu došel a Deaton mu řekl že si to musí představit v hlavě. Navíc i Deatonova sestra a darach, když udělali okolo sebe kruh z toho popelu tak ho vyhodily nad hlavu a on dopadl do kruhu okolo nich, sám od sebe.. tak proto třeba nejde tu čáru zrušit nějakým předmětem… jenom mě to napadlo že by to mohlo být možný…

#115 FaNTa
26.8.2015 | 14:57:39
FaNTa

#111 Simie: Simie. V tom si ani srandu nedělej :D Jestli se tu ukáže Hybrid z TVD tak končím se serialem… :D Toto by byl už opruz. Upíra do toho nacpat. Ne nikdy. Škoda serialu

26.8.2015 | 15:13:06
Golradir

Tady je ta malba v lepším rozlišení https://www.facebook.com/…39351950516/?… Říkal jsem si, že mi ty příšery něco připomínaj, ale ta vpravo určitě neni vlkodlak – už jenom proto, že nemá takovej ten vlčí čumák. Dost mi připomínají mimozemšťany ze série her Resistence a shodou okolností se těm mimozemšťanům říka Chiméry :) Nelekněte se :D http://vignette4.wikia.nocookie.net/…ision/latest?… A u toho vpravo na malbě mi připomíná trochu tu protáhnutou lebku Vetřelce smíchanou s Chimérou(Re­sistance) http://th03.deviantart.net/…-d3b92sa.jpg Takže ten vlevo je Parish a to vpravo nebude žádnej vlkodlak, ale pravděpodobně mistrovské dílo(La Bete) od DD, které zničilo školu a slyšeli jsme o něm z policejní vysílačky. Takže si pořád stojím za svou teorií, že ta malba je nějaké proroctví a že za tou zdí může být podobných maleb více :)

26.8.2015 | 15:15:09
FaNTa

#112 michaldrhlik: Víš, že možná máš pravdu. Na tom něco je. Ale zase kdyby to nešlo tak bychom to už zjistily. Protože by se o to někdo už pokoušel neby by někdo řekl, že to nejde. Ale ono nic. Jinak toto jsou jen detaily nic víc :)

26.8.2015 | 15:15:17
FaNTa

Koukněte se. (Vše, co potřebujeme vědět o páté sérii)

Pamatujete si jak byl na Twitteru teen wolfu ta „soutěž“ O tu nej příšeru nebo co to bylo. Tak jsem si vzpoměl na Sluagha. Což má být:

Toto stvoření pochází ze skotské a irské mytologie a podle ní Sluagh požírá duše nevinných a někdy umisťuje části jejich zkažených, shnilých duší do těl jeho spících obětí. Toto stvoření, které se v nadcházející sérii objeví, navrhla designérka Jessica Short. Michael zatím strávil na natáčení dva dny – první se připravoval na roli a druhý už natáčel

Sluagh-obrázek

#117 Golradir
26.8.2015 | 15:26:19
Golradir

#116 FaNTa: Jojo, má být velkou součástí 5b viz dole Season 5B theme is „Resurrection“, both literally (with the now very not dead chimeras) and metaphorically (the reformation of Scott’s pack). • 5×11 will take place on the same night as episode 5×10. • Parrish (We learned he’s a Hellhound, and that he’s part of the Wild Hunt) is going to be a big factor in season 5B! • A lot of characters will come back (Theo, Valack, The Desert Wolf, Braeden… ) • Void Stiles could maybe come back! • Derek could potentially make a return. • Kira will come back! (she’ll be getting her own episode with her mother) This episode could be used to test audiences for interest in a Kira-centric show. Jeff would love to do a spinoff show centered around Kitsunes. • Hayden and the other chimeras will have a touch of darkness to them. • Scott and Stiles will have trouble getting back to where their friendship was at the start of the season. • Lydia will also be committed to Eichen House since Theo forcibly entered her mind to find the location of the Nemeton. (Flashback of 5×01) • The Sluagh will be a big part of the Season.

#118 FaNTa
26.8.2015 | 15:31:36
FaNTa

#117 Golradir: Jj přesně tak já jsem si to už četl. ;-) No a víc mi připomíná toho nalevo. Takže možná bude tím uspěchem právě on. Ale stále netuším co je za bytost ten na pravo.

#120 Bidoof
26.8.2015 | 15:37:15
FaNTa

Dylan dnes slaví narozky. Juj. Tak vše nej

26.8.2015 | 18:39:30
Bidoof

#118 FaNTa: jedno z toho ma byt hellhound – parissh na obrazku je „pes“ s ohnom na sebe cize na lavo je to on a to na pravo to bude asi prekvapenie ;) a na toho sluagha no neviem podla obrazka co bol tu a v serialy na konci sa to nepodoba vobec…

#121 FaNTa
26.8.2015 | 18:39:58
FaNTa

#120 Bidoof: Netuším jestli si to někde četl nebo zase ne. Ale jak víš, že to má bejt Hellhound ? :O

#122 FaNTa #123 Anduin #127 Bidoof
26.8.2015 | 21:41:59
FaNTa

#121 FaNTa: ještě dodám. Mě to vůbec nepřipomíná psa :D Promin, ale já psa vlastním jako domácího mazlíčka a jako pes ten vlevo na obrázku fakt nevypadá. ;-)

26.8.2015 | 21:44:38
Anduin

#121 FaNTa: přečti si tohle
#99 Zajka:

26.8.2015 | 22:52:20
Foxxest

Ono to muze cele byt mysleno jako jedna velka metafora. Parrish bojujic s temnotou, Parrish branici svet pred zlem. Nemusi to presne byt „nekdo“. Lepe receno neco. A co ma byt ten Sluagh?

#125 Zajka
26.8.2015 | 23:27:33
Zajka

#124 Foxxest: ty jo hej sleduješ ten seriál vbc?? podívej se znovu na díl 5×05 A Novel Approach, kde jdou Stiles a Lydia do Eichen za (ještě) „trojočkem“ …„trojoško“ sám jim to tam vysvětluje, konkrétně teda Stilesovi ;)

#102 Andy_165: jnk Theo oživil Tracy, Coreyho, Donovana a Hayden ;) #106 Foxxest: Lucas to nebyl, byl to Donovan a podle mě to udělal schválně, kvůli Stilesovi a jeho taťkovi

#128 Foxxest
27.8.2015 | 0:00:02
lucisha

Theo oživil Tracy, Coreyho, Hayden a ten čtvrtý je ten kluk ze střechy jak utočil na Stilese a Theo ho zabil…

#128 Foxxest
27.8.2015 | 0:13:57
Bidoof

#121 FaNTa: Niekto tu daval odkaz na rozhovor s reziserom pozri na zaciatku… A nepripomina ti to psa?? Tak ako je to serial tak jasne ze to nebude nejaky cistokrvny pes s PP boze… Hellhound – pekelny pes pozri na google a uvidis ani tam to nevyzera upne na psa…

27.8.2015 | 6:09:35
Foxxest

#125 Zajka: Uz jsem chtel nejak reagovat. Bohuzel nema smysl odpovidat cloveku, ktery se chyta kazde prilezitosti, jak si trosku rypnout. A na tvou otazku :

  1. sleduji ten serial;
  2. vic, nez to, snazim se i pracovat na nete;
  3. nemuzu si pamatovat kazdy dialog, co pronesli.

Takze prosim, priste to zkus bez te omacky a rovnou napis odpoved. Nebo muj komentar prehledni a nevsimej si jej.
#126 lucisha: Tak kluk ze strechy nebo Donovan?

#130 Zajka
27.8.2015 | 7:38:09
lucisha

ten čtvrtý oživený není Donovan… stačí se pořádně podívat

#130 Zajka #131 Zajka
27.8.2015 | 10:30:11
Zajka

#128 Foxxest: nemusíš se hned čertit, nemyslela sem to nijak špatně, je pravda, že sem si rýpla :D ale nechtěla sem tě nějak urazit :) jestli se tě to tedy dotklo moooc se omlouvám

#129 lucisha: tak teď ti nwm, sem zmatená :D ale podle mě je to Donovan pač se má ukázat i v 5B a Josh (kluk ze střechy), co vím, tak ne… :/

27.8.2015 | 13:06:00
Zajka

#129 lucisha: ale jo máš pravdu je to Josh … :)

#132 Foxxest
27.8.2015 | 13:13:33
Foxxest

#131 Zajka: Takze jsme nemeli pravdu an jeden. A netreba omluv, neznam te a nevim na co a jak reagovat. :D

27.8.2015 | 15:55:04
AlphaWolf

OK chápu že oživil Tracy a Hayden a Coreyho protože Tracy je kanima ta je v boji velice užitečná a Hayden se dá použít proti Liamovi. Corey by se hodil na infiltracy ale prece jenom má pach mohli by ho ucítiť ale ten Josh k čemu je dobrej to teda nevím odpoví mi nekdo ? :)

27.8.2015 | 18:56:52
FaNTa

Joshe zabil Theo na streše ne ?? Tak na tej streše byl wendigo

#136 AlphaWolf
27.8.2015 | 19:31:49
lucinka653

#100 FaNTa: no jakto, že ho ten úplněk oživil :D

27.8.2015 | 21:15:59
AlphaWolf

#134 FaNTa: Chápu že je asi nejaký wendigo s drápy ale nevím jak by pomohl v boji zato ten štír by byl super na boj nebo kdyby chtel Theo nekoho mučit s tím jeho jedem ale wendigo to mohl rovnou oživit Donovana ale možná to má nejaký duvod že oživil práve Joshe ale to se dozvíme až v 5B

#137 Golradir
27.8.2015 | 22:04:26
Golradir

#136 AlphaWolf: Ono mít dobrovolně ve smečce labilního psychopata neni úplně dobrej nápad. A neříkal, že chce Theo do své smečky i Malii, Liama, Lydii a Void Stilese? Malia se k němu může přidat kvůli tomu aby měla větší ochranu a hlavně šanci porazit Desert Wolf. Liam se po tom co mu Theo řekne:„Vidíš Liame? Já nejsem jako Scott, já jsem udělal vše pro to, aby Hayden mohla žít.“ tak se k němu přidá i Liam. Lydia se k němu nepřidá protože po tom co jí udělal bude v Eichen house. No a jestli bude chtít Theo i Stilese, tak určitě neoživí Donovena to je logický, ale pochybuju, že se k němu Stiles přidá, spíš se vrátí ke Scottovi. Do Scottovi smečky se pak vrátí Stiles, Kira, Parrish snad i Derek a možná i někdo ze starejch známejch. V Theově smečce po tom co se Liam dozví,že Theo je opravdovej šmejd, se Liam bude nějak snažit odprostit Hayden od temnoty a Theova vlivu, aby mohli oba dva prchnout ke Scottovi. Malia bude mít kvůli té kojotí přitažlivosti určitě s Theem nějakej románek :D a fanynky budou s kapesníčkem utírat slzy nad chudákem Stilesem :D. Uvidíme pár bitek mezi Theovou a Scottovou smečkou. Parish se utká s tou super chimérou od DD a poté co ji porazí tak do Beacon hills dorazí Divoký hon. Tim skončí 5b. A 6 série bude o tom jak Parish vyslyší volání Divokého honu a odejde ze Scottovi smečky. Nakonec se Theova a Scottova smečka spojí aby porazili Divoký hon a DD to budou sledovat s popcornem v ruce…

#138 AlphaWolf
27.8.2015 | 23:14:54
AlphaWolf

#137 Golradir: S tím Donovanem to byl jen príklad ja se neopovažuju polemizovat co se stane já se jen divím proč oživil Joshe a ne škorpiona co se týče tvojich predstav no nvm lebo DD majú byť furt zaporaci a pokud tam má prijít hon proč né i Geralt s Ciri :D

#139 Zajka #140 FaNTa
27.8.2015 | 23:38:34
Zajka

#138 AlphaWolf: :D ty jo hej, co víš třeba se tam ukážou! xD

#142 AlphaWolf
28.8.2015 | 0:18:43
FaNTa

#138 AlphaWolf: promin nejak mi nejde do hlavky. Kdo je Ciri ? :o

#141 AlphaWolf
28.8.2015 | 9:18:40
AlphaWolf

#140 FaNTa: Geraltova nevlastní dcera kterou trénoval na Kaer Morhen a taky jedna z hlavních postav hry Zaklínač 3 Divoký Hon taky ji najdeš v knížkách :)

#144 FaNTa
28.8.2015 | 9:43:54
AlphaWolf

#139 Zajka: To by bylo Geralt polský Wiedzmin v Beacon Hills :D šak ten by našiel nejakú starú kopiu death note a to by byl konec Scotta :D navíc ta jazyková bariéra. Proste by prišel a rekl by Szukam(šu?ám) Scotta . Všichni by se na nej podivali a Scott : To není pravda! bych se asi pochčal smíchy :D pre info Szukam znamená hladam :)

#143 Golradir #145 Zajka
28.8.2015 | 9:57:01
Golradir

#142 AlphaWolf: Jsi si vědom, že tam všichi mluví anglicky, tudíž by ten vtip se szukanim Scotta neměl smysl? :D

#145 Zajka #146 AlphaWolf
28.8.2015 | 10:22:42
FaNTa

#141 AlphaWolf: Aha dky za info ;)

#146 AlphaWolf
28.8.2015 | 10:32:04
Zajka

#142 AlphaWolf: to by bylo brutální! :D :D sem si aj oprskla noťas jak sem to četla

#143 Golradir: to je jedno :D jde o to se zasmát :D

#146 AlphaWolf
28.8.2015 | 11:35:38
AlphaWolf

#143 Golradir: Já vím ale co kdyby to nekdo nadaboval ( vím že se to nestane ale co kdyby :D ) a presne jak povedela Zajka jde o to se zasmát mne osobne se víc líbila 1. a 2. série protože tam bylo víc humoru tahle série je spíš mysteriozní a tajemná :)
#144 FaNTa: není zač :)
#145 Zajka: Rád sem pobavil možná se nekdy setkáme a já ti vyčistím ten notas :D Jinak mám menší otázku proč v TW všichni vlci bojují jen pestma prece jen mají drápy ale oni se radejí bijí jako lidé s efekty v tomhle se mi líbí víc Theuv bojový styl jako tehdy s Joshem proste ho rozdrapal ( samozrejme nechci z TW krvák nebo tak) ale prece jen já být vlk používám drápy a zuby chápu že Scott a jeho nikoho nezabijíme ale kruci ! nebo s DD proč je mláti do bricha kde je jasne videt že sou vystužený a netahá je za ty hadičky na krku :D

#147 AlphaWolf #148 227petr #149 Zajka #150 Zajka
28.8.2015 | 16:26:31
AlphaWolf

#146 AlphaWolf: jo chci ješte dodat že s lidmi nebo s temi co nevedi co delají napr chimery alebo mladý vlci za uplnku klidne jen s rukama ale kruci když me chce zabít napr Peter jako na konci 4 série tak použiju drápy ne ? a taky mi už prijde trochu ohraný ten boj : Scott dostane ránu a lehne pak ho všichni brání a pak když je všechno straceno ta dá Scott povstal a všechy porazí zase napr Peter na konci 4 série samozrejme nechci z nej mlaticku ale mohl by mít aspon nejakou sílu apon aby se moch bránit :)

28.8.2015 | 16:41:12
227petr

#146 AlphaWolf: Taky jsem si říkal, proč radši místo bušení do DD jim radši nevytrhnou ty hadičky.

28.8.2015 | 17:02:02
Zajka

#146 AlphaWolf: v poho hej, už je aj čistý :D s tyma hadičkama mě to napadlo taky hned! říkám „kurňa ty si tele! vyvrvi mu ty hadičky a budeš mět pokoj na chvílu!“ :D ale jo bojují i drápy, ale jak říkáš je to na efekt, aby to zdramatizovali ;) nemůžeš všechno hned tak brat, je to prostě seriál ;) třeba se Scott konečně dá dohromady v 5B… upřímně v to pevně doufám!

28.8.2015 | 23:10:00
Zajka

#146 AlphaWolf: a když sme u toho tajemna, mě se to mega líbí! i 3B byla taková a upe sem to žrala! :D asi jako Void Stilese! jako nezlob te se na mě, samozřejmě mám ráda našeho vtipného a vždy sarkastického Stilese, ale Void mě dostal do kolen! miluju jeho temnou stránku a upřímně si myslím, že charakterově to jeho postavu ještě víc zpestřuje :) proto sem nadšená, že se v 5B vrátí! ♥

#151 AlphaWolf #152 Foxxest
28.8.2015 | 23:15:10
AlphaWolf

#150 Zajka: I já zbožnuju 3. sérii proste VoidStiles co má sílu a tak. Proste to se nevidí každou epizodu aby Stiles hodil Dereka cez celou místnost nebo aby ovládal Oni. A já to neberu až tak super vážne ;) proste je to dobrý seriál ale proste mi je to divný protože v každém vlkodlačím serialu filmu bojují i s drápy a tak ( ano ja vím že vetšinou je to horor film ale pochybuju že kdybych v realu potkal
vlkodlaka že by mi jen bouchnul bud by me promenil nebo zabil ) proste TW má svuj vlastní styl který je dobrý (asi proto že je jiný) a já se taky teším na 5B a doufám že už bude Scott normální ne že se vráti do režime nikoho nezabijem !!! :D ale vlastne ani nevím co by se stalo kdyby nekoho zabil protože pravá alfa nezabíjí (i když me Scott prijde zatím jako alfa pouze barvou očí) Máš oči alfy ale kde máš její sílu ? to si ríkam pri každém boji což je škoda :( protože napr Peter, Derek,Satomi byli v boji jako alfy super doufám že nekoho z nich požadá o pomoc nebo ale aspon aby ho naucili bojovat protože nevím jak zvádnou všechy chimery na ráz bez pomoci

29.8.2015 | 10:16:45
Foxxest

#150 Zajka: Prazdny Stiles se ma vratit? Vsak prisel o silu Nogitsune uz davno, jak se ma k ni dostat zase zpet?

#153 Zajka
29.8.2015 | 11:31:44
Zajka

#152 Foxxest: máš pravdu to řekl i Theo a podle toho, co naznačil, nepujde o sílu jako takovou, ale spíš o Stilesovu temnou stránku

#154 Foxxest
29.8.2015 | 13:03:45
Foxxest

#153 Zajka: Je dost mozne, ze se Stilesem maji DD nejake plany. A Theo to jen naznacil. Oooo, kez by Stiles mel silu toho hajzla dobit, jak psa. :D

#157 Zajka
29.8.2015 | 13:13:16
Bidoof

Nakoniec ta druha potvora na obrazku bude stiles :D samozrejme robim si srandu

29.8.2015 | 14:18:51
AlphaWolf

Jinak co si mylíte jaký má Theo plán ?

#157 Zajka
29.8.2015 | 14:54:37
Zajka

#154 Foxxest: to by bylo brutální ♥ :D

#156 AlphaWolf: tak už víme, že chce Scottovu smečku v Dark verzi, proto Void Stiles, Beta with anger issues etc… ale jak toho hodlá dosáhnout to nwm… a podle toho, co Jeff řekl bude mít hodně společného s Desert Wolf ohledně zabití Malie… tak se ani neodvažuju nějak spekulovat o tom, co bude :D

#158 AlphaWolf
29.8.2015 | 20:39:27
AlphaWolf

#157 Zajka: Tak Theo Malii pritahuje protože je z části kojot , Liam by se asi nechá chytit na Hayden, Stiles bez Malie nevydrží a pokud Scott všechy stratí tak se taky vzdá nekterý z uvedených prikladu se možná stanou ale sou to jen domenky ale ješte je mnoho otázek kte je Peter, Kira, Derek s Corou ( odišli spolu pokud si pamatuji ), Deaton co chce desert wolf ( ale jinak už vidím to setkání smečky a Desert Wolf zase nekdo dalsí kto jim nakope ) co chtejí DD proč je další serie až v 2016 ? :Dco bylo na tom obraze proč je systém boje a rozhodnutí tak debilní? Atd… jinak sorry za gramatiku ale já nejsem čech

#160 Zajka
29.8.2015 | 22:05:04
Foxxest

Na facebookove fan page MTV se spekulovalo o tom, ze se Void stiles vrati. Mhm, zrejme v tom sehraji roli Dokturci. Ale co je na poslednim dile fakt zajimave, kdy sakra Malie udelala ridicak? Prehlidl jsem to? Vsak posledni scena, kde ridila byla s Theem. A to ho malem zabila ( Jaka skoda, jaka skoda, ze se nevybourali :D ).

30.8.2015 | 0:37:44
Zajka

#158 AlphaWolf: kde je Peter to netuším, ale má se vrátit v 5B ;) Kira odjela s rodiči vyřešit Kitsune problém asi do Mexica podle rozhovorů, co sem četla a bude jí věnovaná celá 5×12 :) a Derek nwm, kde teď je, ale Cora je někde v Jížní Americe… co se stalo s Deatonem po rozhovoru s DW taky nwm, ale určitě se vrátí :) jnk tvoje gramatika je cajk, když vezmem v potaz, že nejsi odsud ;)

#165 AlphaWolf
30.8.2015 | 19:43:02
Wolf_

Já nevím, ale Theo řekl Chimérám, že je jejich alfa. Pokud ale vím, tak se alfou může stát jenom když zabije nějakou alfu. On Scotta sice zabil, ale ten se znovu oživil, takže ho vlastně ani nezabil..Tím chci říct, že alfa je pořád Scott. Ani jsem si třeba nevšimla, že by Theovi červeně svítily oči, když Scotta ‚zabil‘. Je to jen můj názor:)

#162 Ridos
31.8.2015 | 0:38:37
Ridos

#161 Wolf_: I kdyby Theo Scotta zabil(což se mu povedlo na chvilku), tak by se Alfou stejně nestal, protože Scott je pravá Alfa a proto mu u Alfa sílu nemůže vzít jenom tak někdo. Údajně to může udělat někdo koho Scott sám vytvořil(Liam), ale v případě některých Chimér už tohle pravidlo platit nemusí.

31.8.2015 | 1:59:53
Foxxest

Theo sice nemusi mit cervene ocka, ale muze se chovat a byt silny jako alfa. Stejne tak Scottik cervene ocicka ma a do alfy mel ( nechci psat ma, doufam ze mu Melissa domluvi ) hooodne daleko.

#165 AlphaWolf
31.8.2015 | 6:50:49
Wolf_

To je taky fakt.:) Je pravda, že ze Scotta udělali takového..Nevím jak to napsat ‚troubu.‘ Dřív byl mnohem lepší jako postava..

#165 AlphaWolf
31.8.2015 | 12:23:55
AlphaWolf

#160 Zajka: Dík jinak chci se zeptat odkud to všechno víš daš mi prosím nejaký link odkud to bereš ? :)
#163 Foxxest: Pravda
#164 Wolf_: Jinak souhlasím dřív byl lepší ale co když je jako Derek? (myslím tím že se učí promenit ve vlka jako Theo nebo Derek) Derek taky obetoval mnohé jen aby se vyvinul možná to tak je udeláno že musíš klesnout na úplné dno a zvládnout to a za odmenu budeš silnejší treba to u pravé alfy platí vícnasobne že Scott musí být nejdrív úplne psychicky na dne a všechno stratit a pak se z nej stane neco moc silného aby mohl porazit DD a slaugha nebo aspon odohnat DD

#166 FaNTa #172 Zajka
31.8.2015 | 19:42:53
FaNTa

#165 AlphaWolf: Jak mluvíš o evoluci scotta. To je bl*ost promin, ale jo. Kdyby to byla pravda. Tak by podstupoval evoluci už od doby co se z něho stala #TrueAlpha a to je hloupost :) On je slabej od té doby.

#167 AlphaWolf
31.8.2015 | 20:29:24
AlphaWolf

#166 FaNTa: Taky pravda za to ti musím dát bod ale zase evoluce Dereka taky nezačala hned ( aspoň myslím ) a to že je slabý s tím souhlasím na 1000000000 percent použiju výrok kámoše po tom jak uvidel jak Scott bojuje : Hele Scott by nezmlátil ani pytlík plný hoven já sem ten názor považoval za prehnaný ale asi mel pravdu protože v boji je asi tak užitečný jako vozíčkár samozrejme až na posledních 10 vterin boje to ze z nej #RamboPredator­Schwarzeneger­Hulk# který zmláti všechy ale abych nebyl tak zlí vstal z mrtvých :D sice není nic prekvapivého protože je Hl postava ale i tak nebo že nechtel Liama zranit ( i když asi by to ani neudelal protože by ho stejne neprepral) proste si myslím že on není až tak super Alfa ( teda já osobne bych radsi bral Petera Dereka kdybych byl vlk a mel se mezi nima rozhodnout ) ale myslím si že napr Stiles by byl super alfa i když VoidStiles má neco hodne do sebe :)

31.8.2015 | 22:05:35
Foxxest

Scottove bojove vlastnosti a dovednosti stoji za prd. Ale jeho vitalita, oh, kam se hrabou Oni nebo Berserkri. Vsak on prezil nemozne. On mel tolik silnych handicapu a furt stal na nohou. A ehm, Peter je Monster, kapitola sama o sobe. Ale at prosim inhaluje cely den omej, pak si necha prospikovat srdce s plici a mezitim pohazet mezi vylohama. To ze je Scott slaby a neumi vest vime. Ale jestli tu je neco, co vazne z nej dela alphu, tak to, co umi prezit.

#173 AlphaWolf
31.8.2015 | 22:46:08
Golradir

Scottův bojový styl se nazývá styl napodobení Rockyho. Nejdřív si nechá namlátit aby unavil soupeře no a pak, když je totálně na sr*čky tak (občas) zázračně vyhraje :D

31.8.2015 | 23:38:42
Foxxest

Hele! Tahle technika jej dostala do 5. serie! :D Kde jsou Derek, Isaac, Peter, Jackson? A ti umeli vazne dobre bojovat. :D

#171 FaNTa
1.9.2015 | 7:04:44
FaNTa

#170 Foxxest: Počkej Jackson uměl bojovat ? :D Jo uměl dát ránu, ale to jen kvůli tomu, že byl Kanima. Peter dostal od scotta naprdel. Když byl Monstrum tak jo fajn, ale to je o síle a ještě k tomu byl alfa, Isaac moc bojovat neuměl. Neříkám, že byl slabej, ale taky neříkám, že byl silnej. (Takovej lepší průměr). U Dereka jo fajn. Ve druhé sérce sice byl arogantní zm*d (jen díky tomu, že dostal moc. Jak řekla Lauren ze serialu Lost Girl. „To co se říká o moci je pravda. Moc lidi nemění, odhaluje je“). Vážně dobře bojovat uměla jedině smečka Alf. Za tím si stojím

1.9.2015 | 13:37:41
Zajka

#165 AlphaWolf: hej ty jo z různých rozhovorů, co najdu na youtube bo na „fans“ stránkách, taky hodně od samotných herců z twitteru a od Jeffa samozřejmě, když prozradí nějaký ten detail :) taky hodně od TWI (Teen Wolf Instinct) a Teen Wolf oficiálních stránek na FB, co přidávají hodně odkazů na různé rozhovory ;) sice je to v ENG, ale to mi problém nedělá takže asi tak :) kamarádka má tuhle stránku na FB a vždycky mě překvapí nějakými novinkami https://www.facebook.com/twfanclubczsk?…

#173 AlphaWolf
1.9.2015 | 14:49:20
AlphaWolf

#168 Foxxest: Prežít umí to nepopírám ale i v prírode je alfa ten nejsilnejší a umí vést Scott má spíš super silnou vuli a dobrý charakter :) ale to na boj proti DD a Slaughovi stačit nebude a taky jeho vitalita je úžasná ale není nekonečná opravdu jako Roky nechá protivníka unavit a pak ho mláti ale co DD ti se neunaví navíc kdyby napr Tracy chtela Scotta zabít tak nemá problém nejdrív by ho paralizovala a pak zabila nebo Petera porazil jen díky tomu že mu pomáhali argenti , Derek a Jakson. Neber to zle já mám Scotta rád :) ale za alfu bych ho nechtel protože: Scottovi Plusy : hodný, snaží se pomoct, velká vitalita a charakter. A mínusy : slabý , zlý vúdce , neumí bojovat, má stupidní názory v mnoha vecech ( né ve všem ) moc duverivý atd…Proste pro me je Scott alfa jen očima beru to protože je to proste on, on se neprosil být vlkem ale když už má ten dar proč ho využívá Na 5 procent a né na 100 procent

#172 Zajka: díki

1.9.2015 | 16:55:37
Golradir

Jediný bonus, který Scott získal jako alfa, je že může vytvářet bety, to je asi tak všechno. Scott prostě od tý doby co málem zabil ve 4 sérii toho žoldáka, vůbec nevyužívá svůj potenciál, bojí se, že se změní v Petera. Škoda, že neslyšel jak Lydia mluvila s Meredith o Scottovi – něco ve smyslu:" Ne všechna monstra se jako monstra chovají." On vážně potřebuje Dereka, aby ho učil. Doufám, že se Derek vrátí a Scotta něco naučí. Miluju vždy části různých filmů a seriálu, kde se hlavní hrdina učí od nějakého mistra, tady mi to dost chybí. Když už jsem nedávno nakousl toho Rockyho, tak by mi nevadilo, kdyby se to ubíralo jako třetí díl Rockyho – jak Rocky prohraje(Scottova porážka na konci 5a) a Apollo mu sdělí, že už nemá ten onen pohled tygra a poté ho trénuje (Derek se vrátí a řekne mu, že už není tak silný jako když býval betou a začne ho trénovat – jak po fyzické stánce, tak i kontrolovat a naplno ovládnout své alfa schopnosti) :)

1.9.2015 | 23:38:54
Wolf_

Mě příjde, že Scotta trochu oslabil i odchod Kiri a teď v poslední době i to, že ztrácí hlavně svého nejlepšího přítele..Každopádně doufám, že už se konečně sebere a porazí Thea o kterým je vlastně z velké části celá 5. série. Příjde mi až trochu přehnané, že se mu vždycky vše povede a to hned napoprvé, protože třeba Scott musí prvně dostat pořádnou nakládačku aby se sebral..

3.9.2015 | 18:30:13
Wolf_

To jsem ale trošku odbočila..Můj první komentář byl zaměřený na to, že alfou Chimér by klidně mohl být Scott když je pořád alfa:)

#177 Ridos
3.9.2015 | 18:34:20
Ridos

#176 Wolf_: Však ono to k tomu nejspíš směřuje. Porázi Thea a příjme chymery do smečky

#178 AlphaWolf
3.9.2015 | 19:43:55
AlphaWolf

#177 Ridos: no možná ale ty chimerý sou neúspech DD a když je Theo oživil tak ted po nem možná pujdou protože se jim postavil a možná se chiméry pokusí zabít ( zase )

4.9.2015 | 18:15:18
Antiswot

Asi blbá otázka ale od čeho odhodil Theo v 17:47 klíč?

12.9.2015 | 1:10:41
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Teen Wolf: The Movie

Informace

Premiéra: 26.1.2023 (Paramount+)
Režie: Russell Mulcahy
Scénář: Jeff Davis
Délka filmu: 139 minut
Hrají: Tyler Posey, Crystal Reed, Holland Roden, Shelley Hennig, Dylan Sprayberry, Tyler Hoechlin, Colton Haynes, Linden Ashby, Melissa Ponzio, JR Bourne, Ryan Kelley, Ian Bohen, Orny Adams, Khylin Rhambo, Seth Gilliam, Vince Mattis, Amy Lin Workman,…

PROFIL FILMU
VAŠE HODNOCENÍ
VIDEA: teaser, trailer, ukázka
FOTO: hlavní plakát, plakáty postavfotky

Nepřehlédněte

Teen Wolf čeká filmové pokračování

Teen Wolf čeká filmové pokračování

Po čtyřech letech od konce seriálu Teen Wolf bylo volání fanoušků vyslyšeno, protože bylo oznámeno, že služba Paramount+ připravuje na příští rok pokračování ve filmové podobě, kterého se ujme tvůrce seriálu Jeff Davis.

Reklama

Nejoblíbenější postavy

Galerie

Galerie

Narozeniny herců

Sledujte nás

Napište nám

Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!


Filtr seriálů a filmů









Reklama