Supergirl
73/100 - 135×

Supergirl

Supergirl je mladá dívka Kara Zor-El, která se narodila na planetě Krypton. Podobně jako její bratranec Superman, tak i ona spadla na Zemi, kde se jí ujala jiná rodina a to rodina Danverů, kteří se o ni začali starat a vychovali ji. Kara na sobě postupem času začala objevovat podivné schopnosti, které jsou totožné se schopnosti jejího bratrance Supermana.

USA | 2015 | Ukončeno
vysílání
6 sezón | CBS, CW | 43 minut
žánr
Akční, Komiksový, Sci-fi
hrají
Melissa Benoist (Kara Danvers), David Harewood (J'onn J'onzz), Calista Flockhart (Cat Grant), Chyler Leigh (Alex Danvers), Mehcad Brooks (James Olsen), Jeremy Jordan (Winn Schott), David Harewood (Hank Henshaw), Laura Benanti (Alura Zor-El), Julie Gonzalo (Andrea Rojas), Laura Benanti (Astra), Grant Gustin (Barry Allen), Sam Witwer (Ben Lockwood), Tyler Hoechlin (Clark Kent), Helen Slater (Eliza Danvers), Andrea Brooks (Eve Teschmacher)

První upoutávka k seriálu Supergirl

První upoutávka k seriálu Supergirl

Jak bylo slíbeno, tak se i stalo. Byla zveřejněna první šestiminutová upoutávka k seriálu Supergirl na stanici CBS. Celý trailer mapuje pouze první díl. Aktualizace: Přidány české titulky.

39 9
14.5.2015

Thumbnail Play icon

Zdroj: CBS, CW

Diskuze /66

JackomoSVK

No teda vyzerá to celkom coolovo :D

14.5.2015 | 8:01:04
stanleyk

Vypadá to docela dobře a bylo milé vidět Calistu Flockhart. Na fotce vypadá dost blbě, v pohybu jí to sluší.

14.5.2015 | 8:08:18
bukajik

vyzerá to slubne určite tomu dám šancu

14.5.2015 | 8:11:42
Quinzel

Vypadá to skvěle, zajímalo by mě jestli bude i nějaký crossover s Flashem nebo Arrowem, vím že běží každý jinde, ale CBS vlastní CW, takže jsem zvědavý, jinak ten první oblek si měla nechat. xD

#18 totti
14.5.2015 | 9:01:36
Akki23

Konečně mi došlo od kud tu herečku znám D seriál Glee..

14.5.2015 | 9:23:29
kiso1561

Asi som sám, ale vyzerá to hrozne. :D

#59 Koudak089
14.5.2015 | 9:27:45
herriete Lébl.

A proč ne vypadá to docela dobře.

14.5.2015 | 10:42:23
Comicser

Akorát tam bije do očí, jak jsou vázáni autorskými právy. Hrozně to mlátí do uší, jak říkají „Cousin“ a „Him,“ aby se vyhnuli slovu „Superman.“

14.5.2015 | 11:07:51
Onewinged

Působí to jako holčičí romantická komedie :D

#15 Starboy13
14.5.2015 | 11:49:21
Karotka

připojuji se do týmu … vypadáto šíleně

14.5.2015 | 14:00:32
marecek8

Ok… no uvidíme. :D Pilot si asi pozriem, ale zatiaľ mi to pripadá ako taká komédia s prvkami romantiky, kde čírou náhodou je neporaziteľná superslečna. :D Ktorá asi ani nemôže povedať slovo Superman, ako to už bolo povedané. :D

#15 Starboy13
14.5.2015 | 14:13:33
Michal11K

me to prijde strasne lacine :(, doufam ze se mi to jen zda.

#15 Starboy13
14.5.2015 | 14:14:13
1Bobesh1

Jak o tomhle nekdo muze rict, ze to vypada dobre? Vetsi kravinu jsem uz dlouho nevidel. Cele to pusobi jako jedna velka parodie.

#16 jardinero89 #33 KevSpa
admin
14.5.2015 | 14:17:48
Denko069

Celkom sa mi páči, že tam zmienili aj Supermana, bolo by super, keby mal v seriáli menšie cameo, aj keď… neviem :D

14.5.2015 | 14:45:00
Starboy13

#9 Onewinged:
#11 marecek8: souhlas :D

#12 Michal11K: co bys od seriálu čekal? :D

14.5.2015 | 15:31:59
jardinero89

#13 1Bobesh1: Hm, asi tak.

14.5.2015 | 17:22:53
Cute_unicorn

Supergirl mě nikdy v komiksu nebavila a bojím se že tady to bude stejné. Ale rozhodně mrknu se. Ovšem připadalo mi to jako něco po čem si malé holčičky mají začít konečně víc věřit …

14.5.2015 | 17:32:50
totti

#4 Quinzel: V nejaký crossover by som moc nedúfal. Lebo podľa traileru je Superman už aktívny a vo svete Arrow/Flash by o ňom ešte ani nebola zmienka? Netuším akoby to vysvetlili

#19 Denko069
14.5.2015 | 18:14:12
Denko069

#18 totti: A to sa mi páči. Asi by som nezvládol, keby to bolo súčasťou Arrow/Flash Universa.

14.5.2015 | 18:18:33
patasde

čekal sem že to bude horší ale dle traileru to zas tak špatně nevypadá… jen by mohli pořešit aby mohli alespoň to jméno Superman zminit je to divné když o něm mluví ale ne přímo

#28 -Skinner-
14.5.2015 | 18:46:05
Red Viper

Vypadá to strašně…Superman pro holky…prakticky všechny scény z Arrowa a Flashe což jsou milostné a takové ty Olicity a Barry a Iris scény budou jediné co v Supergirl bude…:D já osobně po traileru nemám nejmenší chuť seriál vidět :D

#27 tomaskviz
14.5.2015 | 18:51:48
Gharghal

U tohodle celkem doufám, že to nebude mít croscover s Legends of tomorow, nebo Arrowem či s flashem :(

14.5.2015 | 19:47:19
vertigo5968

To budou mít feministky radost :D Ale jinak to vypadá dobře.

14.5.2015 | 19:56:10
fedaikin

Vyzkouším uvidím, nehodím hned do hnoje, rozhodnu se pak po několika dílech. Jen jsem zvědavý, tohle je druhý superhrdina´ka, která nepřežije události v Crisis dle komiksu spolu s Flashem tak snad nás na konci nebudou chtít rozbrečet, nebo hůř rovnou naštvat :)

14.5.2015 | 20:09:05
Denko069

Ale je sexy, to musíte uznať všetci :D

14.5.2015 | 20:21:23
tomaskviz

Asi jsem sám ale připadá mi to jako naprostej bullshit

14.5.2015 | 22:32:23
tomaskviz

#21 Red Viper: Přesně xddd

14.5.2015 | 22:33:05
-Skinner-

#20 patasde: Ale oni nemôžu vysloviť jeho meno. Warner Bros/DC Entertainment im to nepovolí. Tak ako sa v Arrowovi nezmieňuje Batman ani Gotham. Niektoré postavy sú pre DC príliš cenné aby ich dávali do seriálov.

#43 Marvys
14.5.2015 | 22:33:55
Fifipek

Ale jo, dívat se na ní docela dá :D

14.5.2015 | 23:29:55
Lucifrid

What the… Calista OK, ale co to jako ma byt?!

#31 Fifipek
webmaster
14.5.2015 | 23:42:45
Fifipek

#30 Lucifrid: Klid mladý padawane, dáme první druhej díl a uvidíme jo :D

#32 TheDarkKnight
15.5.2015 | 0:22:31
TheDarkKnight

Já myslim, že zrovna u tohohle stačí první dvě minuty traileru a máš jasno. A když už chceš někoho oslovit rádoby vtipně, možná by to chtělo neoslovovat Lucifrid mužskou přezdívkou, ale co bych chtěl od někoho, kdo na to bude koukat jen kvůli uplýmu oblečku, že jo… (To není předsudek, vycházím z tvýho horního komentáře, jen pro pořádek.) #31 Fifipek:

#37 Fifipek
TheDarkKnight
15.5.2015 | 0:59:23
KevSpa

#13 1Bobesh1: Ona to není parodie? :-O

webmaster
15.5.2015 | 1:08:53
Orie88

:-D tvl tak toto bude teen komedie s Karou :) uvidíme :) Když pobaví i mladá Zombice, tak může i Kara :-D Snad to bude mít alespoň nějakou hloubku co se příběhu týká :o)

15.5.2015 | 2:17:55
Hintar

no předpokládám, že hlavní divácká základna jsou puberťačky ve věku 11–16 let …

15.5.2015 | 11:42:01
Toldist

Po tomhle traileru nemusím vidět už ani seriál. Myslím si, že jsem viděl dost, tohle na nemá na Flashe ani zdaleka

15.5.2015 | 15:01:07
Fifipek

#32 TheDarkKnight: Jsem rád, že ty, stejně jako spousta zdejších odborníků na trailery dosahuje citu Mistra Práchenského, který také pozná talent po dvou třech slovech.....„no nemá talent, Kuzma je támhle“ … Takže asi tak :) Jinak mne oprav, ale nevšiml jsem si, že by se v šesti dílech Star Wars (ano beru v potaz, že angličtina leccos nerozlišuje) oslovovalo jinak než padawan/rytíř Jedi , čímž pádem se držím toho, že se mužské a ženské rody v této oblasti nerozlišují (rytířka asi ne že)…to jen tak pro pořádek :) A pokud zde komentuju, že se na ní dívat dá, tak samozřejmě v rámci záměrné nadsázky vycházím z toho, že jako u většiny dnešní americké tvorby, je v prvé řadě kladeno důraz na to, jak dotyčný vypadá a teprve na to, o čem že to vlastně je :) Jinak k samotné Supergirl, z komiksového světa mně přišla postava Supermana vždy nejméně zábavná, stejně jako téměř všechna jeho zpracování, takže očekávat od tohoto projektu druhého Daredevila je asi trochu blbost…Samotným faktem, že se to jmenuje Supergirl je zaměření na cílovou věkovou skupinu poměrně jasné, takže to může maximálně jen překvapit v tom pozitivním smyslu…

#44 TheDarkKnight
15.5.2015 | 15:36:14
mrco1991

Nič pre mňa, čakal som od toho väčšiu vážnosť a nie teen comedy.

15.5.2015 | 17:22:57
Alenn

No bude to minimálně stejná trapárna jak Smallvile :D

15.5.2015 | 17:40:22
Mistos

Nechci to odsuzovat aniž bych viděl prvních pár dílů, ale vypadá to děsně.. Zlatý Smallville)

15.5.2015 | 17:59:33
Pipas

Vypadá to strašně. Připomnělo mi to https://www.youtube.com/watch?…

#47 bushka
15.5.2015 | 18:17:04
Anillion

Tohle je prostě špatný vtip.

15.5.2015 | 18:26:17
Marvys

#28 -Skinner-: To je teda pěkná blbost. I Flash je po boku Supermana a Batmana největší hvězdou DC, a má vlastní seriál. Na tom jak jsou ty postavy slavný vůbec nezáleží.

#46 komja
15.5.2015 | 19:37:32
TheDarkKnight

#37 Fifipek: V bodech budu postupně reagovat na tvůj komentář:

  1. Definuj „spousta zdejších odborníků“.
  2. Já máloco odsoudím podle ukázky a nejdřív se na to chci podívat, ale tady je jasný, jak to bude vypadat už jen kvůli tomu, že je do toho traileru sestříhaný všechno důležitý z první epizody. Samozřejmě se na pilot podívám, ale spíš než moje přezíravost je tady tvoje slepost, když nevidíš, že z tohohle prostě (minimálně v pilotu) už nic lepšího nevyždímají.
  3. To jsi možná s Hvězdnými válkami postřehl dobře, ale nic to nemění na tom, že to v diskuzi vypadá špatně. Navíc používat namísto argumentů rádoby vtipné pojmenování je skutečně jedna z nejhorších možných způsobů komunikace, a pokud toho nenecháš, tak radši asi nediskutuj, protože se pak stáváš jen trollem a nejsi pro diskuzi žádným přínosem.
  4. Problém je, že tvá nadsázka není patrná.
#48 Fifipek
TheDarkKnight
15.5.2015 | 20:51:39
amizakrij

Souhlas s některými, vypadá to lacině a na supermana to proste nemá jelikož je to dívka tak to bude určitě hodně love story a může se s toho stát dobrá parodie na supermana. první díl možná shlédnu a pak si pustím muž z oceli:-)

#46 komja
15.5.2015 | 21:00:27
komja

#43 Marvys: Já si myslím, že to je spíš proto, že by tam Supermana nepřivedli/nep­ředstavili, protože DC nespojuje seriály s filmy. Ale taky uvidíš, že Flash bude úplně jinej v seriálu a úplně jinej ve filmu, protože DC chce propagovat svoje hrdiny, ale nenechá si kecat do obsazení ;)
#45 amizakrij: Problém je, že filmy jsou jen slabý odvar toho co se děje v komixech takže jenom samý vtloukání do hlavy, že Superman dělá jenom dobro a ni než dobro. Je pár animovaných filmů, seriálů kde by jsi fakt nechtěl potkat nasranýho Supermana. Ostatně myslím, že jednou naklonovali Supergirl a ta se jim trochu utrhla ze řetězu a trošku zabíjela. Tak uvidíme jestli se tím inspirují :D

15.5.2015 | 23:10:02
bushka

#41 Pipas: To bylo dobré, když jsem ten díl SNL viděl tak mě to pobavilo. Nečekal bych, že něco takového vznikne doopravdy :/

15.5.2015 | 23:31:06
Fifipek

#44 TheDarkKnight: Ačkoliv je tato diskuze více než ztrátou času, přece jen to s tebou Matěji ještě nevzdám :)

  1. Definice „spousta zdejších odborníků“ – explicitní narážka na většinu negativních komentářů, které měly okamžitě jasno o povaze seriálu na základě ukázky z první epizody. Myslím, že po pěti epizodách lze dělat soudy, ale rozhodně ne po traileru…kolikrát už byl pilotní díl překopán…o Flashovi také všichni ze začátku pochybovali a kde je dneska.....
  2. Přečti si, prosím tě, znova ten svůj příspěvek a hned ti bude jasné, že druhá věta popírá tu první :D
  3. Ano v oblasti Star Wars mám pravdu…Doporučuji si přečíst můj původní komentář (myšlený s nadsázkou, který reagoval na uživatele Lucifrid. Ačkoliv do určité míry oceňuji, že jsi měl potřebu (s přezdívkou DarkKnight) zastat se osoby slabšího pohlaví, tak tvá reakce byla neadekvátní a mimo mísu. Kdybych někoho urazil, či opravdu trolloval, asi bych neřekl ani půl slova a neměl jediný problém se mu omluvit. Nicméně aby mě tu nějaký teenager poučoval, co bych měl či neměl napsat, na to opravdu nejsem zvědavej…na to nemáš ani věk ani vzdělání chlapče :)
#50 MrGandy #53 TheDarkKnight
16.5.2015 | 1:14:00
amizakrij

#43 Marvys: neříkám že to třeba nebude mít úspěch a rozjede se to v dobrý seriál ale myslím si že je tu dost comix serialů který jsou momentálně lepší, nehledě na to co se ještě chystá takže pro mě supergirl nebude patřit asi k oblíbeným. necháme se překvapit po jedné upoutávce nemá cenu dělat závěry:-)

16.5.2015 | 2:05:34
MrGandy

#48 Fifipek: Diskuze tu moc nečtu, každopádně tuhle slovní přestřelku jsem si přečetl a musím s tebou souhlasit. Někdo na to možná totiž bude chtít koukat jako na dílo a hodnotit na tom reálné prvky. Co se divím je, že tu nikdo nezmínil, že režisér tohoto seriálu je zároveň scénarista Arrowa a Flashe a že hraný Flash, který vyjde v roce 2018 bude režírovat ten samý člověk a zároveň se bude podílet na scénáři.

Pro uživatele TheDarkKnight- tady Fifipek svým příspěvkem jen chtěl říct, ať neděláme ukvapené závěry, koukneme se na pár dílů a následně budeme moci objektivně hodnotit. I když objektivně hodnotit je opět věc individuální a opravdu objektivně hodnotit může asi jen člověk, který pobírá všechny aspekty seriálu, jakožto díla. Přirovnal bych to asi k pár komentářům, které najdete na csfd. Např. u filmu Rivalové je slečna schopná napsat, že jí formule nikdy nezajímaly a dá 3 hvězdičky… Tvoje, řekněme až debilní dohadování není na místě…

16.5.2015 | 12:06:23
ComiconMan

Pokud nezačnou říkat slovo Superman a on sám se v tomhle v serálu neobjeví, bude to u fanoušků propadák.

16.5.2015 | 16:06:04
pepca

Btw, všimli jste si, že Supergirl je starší než Superman? Supergirl podle traileru nastoupila cestu do lodi jako cca 10letá holka, kdežto Superman jako mimino. Navíc říká, že to bylo před 24 lety, takže Supergirl bude něco málo přes třicet.

#55 komja
16.5.2015 | 18:20:24
TheDarkKnight

#48 Fifipek: Takže opět postupně:

  1. Toto je tedy vyřešeno.
  2. Spíš si to přečti ty znova, jelikož tam píšu „máloco“ a ne „nic“, pro pořádek. Navíc já tu hodnotím trailer, ne seriál, nedávám mu hodnocení, pouze odhaduji jeho budoucí kvality. Rozdíl by byl, kdybych mu bez toho, abych ho viděl, dával hodnocení, ovšem jeho problémy a kvality „mám dovoleno“ hodnotit již nyní. Například Slavoj Žižek napsal kvalitní esej o Avatarovi a také ho k tomu nepotřeboval vidět celý, stačily mu jen některé úryvky z filmu, jelikož podstatných chvil tam bylo vskutku málo, stejně jako tomu bude (nejspíše) i u Supergirl.
  3. To, že máš pravdu, ti taky nikdo nebere. Zbytek reakce rozdělím pro lepší orientaci na části: a) „osoby slabšího pohlaví“ – tím urážíš všechny ženy a dalo by se to považovat za předsudečnou část komentáře, která je daleko horší, než moje „předsudečné“ posuzování Supergirl. b) Můj nick je „TheDarkKnight“, abych to ujasnil. c) Opět používáš formu argumentace, kterou kritizuji již výše. Nejsi můj známý ani „kámoš“, takže mě neoslovuj jménem. Můj věk v tomto nehraje roli, a i kdyby, tak na diskuzi o Supergirl s tebou bych stačil i tak, tohle není filosofická esej. Je třeba nezaměňovat vzdělání a inteligenci, vzdělání může mít i někdo ne příliš inteligentní a inteligenci může mít i člověk, co vystudoval jen základku, takže je tato tvoje připomínka zcela mimo.
#56 Fifipek
TheDarkKnight
16.5.2015 | 19:07:32
KevSpa

Jak se začne na diskuzích vytahovat věk diskutujících a oslovovat se jmény, jde to do háje, víme?

webmaster
16.5.2015 | 19:16:37
komja

#52 pepca: Ale taky myslím, že by jsi měl brát v potaz, že byla poslána později na Zem (nebo měla pomalejší loď to už si moc nepamatuju), ale každopádně v hodně pramenech vypadá, že je mladší než Superman. ;) A hlavně roky plynou jinak na Kryptoně a jinak na Zemi ;)

16.5.2015 | 20:20:30
Fifipek

#53 TheDarkKnight: Když už se s někým pouštíš do diskuze, kde na něj začneš útočit, tak se chovej aspoň jako chlap a nemaž tu příspěvky, ať se i ostatní mohou „pokochat“...­..Jestli si myslíš, že cenzurou něčeho dosáhneš, tak máš mylné představy a tento web akorát přivedeš do záhuby.....

#57 KevSpa #60 TheDarkKnight
17.5.2015 | 1:02:05
KevSpa

#56 Fifipek: Nevím, zda jako „osoba slabšího pohlaví“ mám vůbec právo o to žádat. Ale už toho nechte.

webmaster
17.5.2015 | 7:04:32
HellTsuku

Supergirl má v komiksech docela zajímavý příběh, ale bojím se tady tohoto.

17.5.2015 | 9:13:02
Koudak089

#6 kiso1561: Nejsi sám :D

17.5.2015 | 11:25:34
TheDarkKnight

#56 Fifipek: Poslední komentář na objasnění toho, co se stalo, potom už s touto diskuzí končím.

Nejedná se o cenzuru. Ve vzkazníku jsem tě upozorňoval, abys přestal psát útočné a urážlivé komentáře a neargumentoval formou ad hominem. Ovšem i přesto jsi dále a ještě ve větší míře urážel diskutující. Nevadí mi, že se mnou nesouhlasíš a za diskuzi budu jen rád, ale pouze za civilizovanou, s jistým východiskem.

Nechtěl jsem tuto diskuzi zbytečně zanášet dohadováním a chtěl jsem vše vyřešit přes zprávy, pokud na ně ale nereaguješ a místo toho mě zde démonizuješ, musím reagovat.

Myslím, že jsem řekl, co jsem chtěl a už tak zde bylo dohadování až příliš, pokud chceš, můžeš mi odepsat do zpráv, v této diskuzi na tebe ale od této chvíle nebudu reagovat, jelikož předpokládám, že se nikomu nechtějí tyto dohady číst, a tak je nechci ještě prodlužovat.

#61 Fifipek #64 MrGandy
TheDarkKnight
17.5.2015 | 11:31:46
Fifipek

#60 TheDarkKnight: Pokud zde argumentuješ tím, že jsem někoho urážel, tak by možná bylo dobré, zde jasně stanovit nějaká pravidla, která by jasně vymezovala, co je a co není urážkou…Nedomnívám se, že bych zde někoho urážel, naopak TY jsi byl první, který se do mne začal navážet a já na to reagoval… Jediné na čem jsem shodneme, je to, že nemá cenu dále v této diskuzi pokračovat, proto jsem se obrátil na admina, ať sám rozhodne, jestli jsem já porušil pravidla slušné diskuze a nebo TY využil/zneužil svá práva webmastera......

17.5.2015 | 11:44:09
GreenArrowCZ

Lol tohle je vtip :D V podstatě vzali Supergirl a udělali z ní serial ktery bude zaměřeny spíš pro 13letý holky co o komiksovým světě nevědej vůbec nic :/ Navíc asi ani nemužou použít slovo Superman, takže se tam skoro na 100% ani neukáže.. Škoda, mohlo to být zajímavé.

#63 HellTsuku #66 AkunMeChai
17.5.2015 | 16:04:25
HellTsuku

#62 GreenArrowCZ: Mohlo no, kdyby to aspoň mělo něco společného s filmama já si to tak přál. Už Muž s oceli i když nebyl kdo ví jaký, měl již nějakou temnější atmosféru

17.5.2015 | 16:13:16
MrGandy

#60 TheDarkKnight: Přináším jisté objektivní ohodnocení vaší nesmyslné konverzace :). A oba se chováte stejně. Jeden si myslí, že má pravdu. Stejně tak ten druhý. A neustále argumentování a odpovídání. Více to eskaluje tady TheDarkKnight. Důvod je jednoduchý- má na stránce určitý post, cítí se tedy nadřazeně. Tohle obecně platí všude a děje se to všude. „Já máloco odsoudím podle ukázky a nejdřív se na to chci podívat, ale tady je jasný, jak to bude vypadat už jen kvůli tomu, že je do toho traileru sestříhaný všechno důležitý z první epizody“ Pokud tohle není hodnocení, ale odhad, tak pardon, ale protiřečí si to. Protože na začátku píšeš, že máloco odsoudíš podle ukázky, ale že tady je to jasný. Říkáš, že chceš civilizovanou diskuzi, ale sám hádku podporuješ a sám jí tvoříš. Protože si stejně jako druhá strana myslíš, že jsi chytřejší, že máš vždy pravdu a druhá strana je prostě blbá. A když už tu mluvíš o tom, že není druhá strana tvůj kámoš a nemá tě oslovovat jménem. Sám mu hned na začátku tykáš, přičemž tu chceš dodržovat určité standarty komunikace. Na vysoké škole jsi možná měl předmět „komunikace a rétorika“… Pokud ne, chtělo by se to vrátit a přihodit si ho. Naučíš se tam hodně věcí. Dle mého názoru jsi tenhle spor vyhrotil hlavně ty. On tě nijak nepohoršoval, ty jeho ano. Co je vtipné, že tu ještě vytáhneš „velice kvalitní esej“ Slavoje Žižka. Je to možná dobrá ukázka toho, jak by recenze na nějaké dílo vypadat neměla. Obecně se snažíš vypadat inteligentním způsobem lepší a druhou stranu odpálkovat. Já s lidmi komunikuji, musím s nimi komunikovat, je to součástí mojí práce a tvůj přístup je z mého pohledu směšný a neprofesionální. Nevím, kolik ti je, jestli pod 30 nebo nad 30. Pokud ti je pod 30, tak jsi toho moc zatím v pracovním životě nezažil a hodně věcí se v následujících letech naučíš, pokud nad 30 a někdo by se mnou komunikoval touhle formou, tak bych naší komunikaci asi utl a dotyčný by neuspěl :)

Řekl bych vám to oběma asi takhle. Jsme tu všichni na stejné úrovni a nikdo nemá právo se nad nikoho povyšovat. To jsou etické zákony. A řídí se jimi minimum lidí. Ano, je mi jasné, že každý má svojí pravdu a proto to eskaluje jako v politických diskuzích a aspoň se tu máme čím pobavit.

18.5.2015 | 18:33:21
hanys40

Držte hubu je to od DC a tvurcu Flashe tak to musi byt dobre a neberte si rod Elu do huby :D

19.5.2015 | 18:34:44
AkunMeChai

#62 GreenArrowCZ: Trailer na Flashe taky vypadal hodně naivně a – i když je „veselejší a neivnější“ než Arrow – nemyslím si, že se poslední díly nesou v duchu traileru na prvních pár dílů, tak nesuď :)

20.5.2015 | 0:32:20
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Aktualizace postav

V průběhu celé čtvrté a páté sezóny budeme přidávat nové profily postav. Rozhodně je nezapomeňte všechny ohodnotit.

Reklama

Nejoblíbenější postavy

Zajímavosti

Nicole Maines: Pokusím se svými čarovnými pohyby nekopírovat Scarlet Witch z WandaVision

Nicole Maines: Pokusím se svými čarovnými pohyby nekopírovat Scarlet Witch z WandaVision

Jelikož Melissa Benoist plní mateřské povinnosti, pozornost se upíná na postavy a herce, kteří se v minulosti z tak velkého zájmu radovat nemohli. Jednou z nich je například Nicole Maines, kterou v šesté řadě čekají velké věci. Herečka sledovala seriál WandaVision a všimla si něčeho zajímavého.

Náhodný obrázek

Náhodný obrázek

Narozeniny

Filtr seriálů a filmů









Reklama