Sherlock
95/100 - 693×

Sherlock

Britská minisérie z pera scenáristů Stevena Moffata a Marka Gatisse přivádí brilantního detektiva Sherlocka Holmese a jeho věrného společníka Johna Watsona do 21. století.

VB | 2010 | Ukončeno
vysílání
4 sezóny | BBC One | 90 minut
VOD
Netflix | Max | Amazon Prime Video | Prima Plus | Lepsi TV
žánr
Detektivní, Dobrodružný, Drama
hrají
Martin Freeman (Dr. John Watson), Andrew Scott (James Moriarty), Louise Brealey (Molly Hooper), Mark Gatiss (Mycroft Holmes), Benedict Cumberbatch (Sherlock Holmes), Lara Pulver (Irene Adler),

Promo video k epizodě His Last Vow

Promo video k epizodě His Last Vow

Někteří z nás již vstřebávají zážitky z druhé epizody třetí série, jiní teprve čekají, až ji uvidí. Pro ty, kteří už se nemohou dočkat dalšího (a také závěrečného) dílu, jsme připravili české titulky k této upoutávce.

2 0
5.1.2014

Thumbnail Play icon

Zdroj: BBC One

Diskuze /55

AmyG

Jestli nás zase nechají čekat dva roky…!

5.1.2014 | 23:28:27
SweetheartL

„You will be watching the end of the last episode going „the wouldn´t stop it there would they?“ – Steven Moffat on the end of series 3. A toto jsem našla v jednom článku: Mark Gatiss, who wrote the episode The Empty Hearse, thanked fans for watching and reminded them that their wait for another new instalment will be much shorter this time. Doufám, že tím myslel 4.sérii :)

#3 SaDiablo
5.1.2014 | 23:35:00
SaDiablo

No, Moffat napsal poslední epizodu, takže si myslím, že je celkem jasný, jak to s Mary dopadne… Takže Sherlock nejspíš bude nucen porušit svůj poslední slib a vybrat si mezi životem Mary a Johna. A #2 SweetheartL:: Díky za info, třeba by to tentokrát mohl být jen rok…

#4 SweetheartL
6.1.2014 | 0:13:43
SweetheartL

To by mohl, někde jsem to snad dokonce četla, o tom roku, ale nechce se mi tomu věřit… #3 SaDiablo:

#5 SaDiablo
6.1.2014 | 0:50:02
SaDiablo

#4 SweetheartL: Tak to já nikde nečetla a doufám, že to tak nebude (jako asi všichni), ale ten rok se přece jen dá předpokládat – když ještě nezačali ani pracovat na další sérii (nehledě na to, že není ani oficiálně potvrzená)…

6.1.2014 | 1:35:59
Abs

Hele, jsem tu poměrně nová a spoilery moc nečtu, takže mám dotaz

Vím, že by měl v posledním díle někdo umřít, ale proč by to musela být zrovna Mary? Existuje nějaký spoiler nebo zákulisní informace, která to potvrzuje (nebo k tomu ukazuje) a nebo je to jen čistá spekulace? Jasně, vzhledem k další řadě je asi jasné, že John to patrně nebude, ale jsou tam přeci i další postavy, které patří do úzkého okruhu SH (a diváckých) milovaných (takže po nich ten parchant Magnussen půjde) a jejichž smrt by mu hodně ublížila. Třeba Mycroft, ten by mohl být dobrým kandidátem (už vzhledem k té jeho roli v novém promu a k tomu, že nám ukázali jeho a SH rodiče), nebo i ta Molly (přijde mi jako by jí v posledních epizodách tvůrci nenápadně přistrkovali k SH blíž a to nemusí být pro ni dobré znamení). Jen mě prostě zajímá, proč každý typuje zrovna Marry (zvlášť vzhledem k jejímu současnému stavu v seriálu!), protože kdyby SH nechal Marry umřít, nebo kdyby prostě umřela kvůli němu, nějak si nedokážu představit, že by s ním John ještě někdy chtěl mít něco společného. A hrát v další pauze na další odloučení hlavního dua a v prvním díle další řady na jejich znovushledání a udobřování, to mi nepřijde pravděpodobné že by se autoři tak okatě opakovali…

Díky pokud někdo odpoví :-)

#7 cardellini #8 makrelino #19 SureIQ
6.1.2014 | 9:40:24
cardellini

#6 Abs: Myslim ze to bude na zaklade originalnej predlohy

6.1.2014 | 10:03:27
makrelino

#6 Abs: A taky reakce Mary na telegram od CAM (Charles Augustus Magnussen??) v dvacaté minutě.

6.1.2014 | 10:17:48
tigy

Mary to nebude, podľa mňa je to absolútne vylúčené, to by tvorcovia nespravili! Inak som bola zvedavá, ako mi tam zapasuje, či ju budem mať rada, ale je úplne super a najmä už od začiatku vynikajúco vychádza so Sherlockom, a to je už čo povedať! :) Bude to niekto iný, ale nemám najmenší šajn, kto by to mohol byť, ale najviac sa asi obávam o Molly… jej smrť by Sherlocka zasiahla, ale ako postava nie je pre ďalšie časti až taká nepostrádateľná… inak, páčilo sa mi, ako diriguje toho svojho Toma, človek by to do nej nepovedal :)

6.1.2014 | 12:55:29
tigy

Ale zase… v upútavke Molly nijako nefiguruje, takže… žeby Mycroft?

6.1.2014 | 13:04:24
hanalacino

Čekáme snad 2 roky na nové díly Sherlocka, pak uplyne pár dní a můžeme čekat zase.

6.1.2014 | 17:20:58
PinkSurikata

No, pokud jde o to, zda zemře Mary nebo ne, tak faktem je, že podle předlohy měl být John ženatý třikrát. Z čehož je podrobněji zmiňovaná pouze právě první žena Mary.Tu si měl vzít ještě před Sherlockovým zmizením a to co by nasvědčovalo tomu, že ve třetím díle zemře Mary je samozřejmě fakt, že podle předlohy Mary opravdu zemře a to někdy těsně před Sherlockovým návratem. Takže ačkoliv jsou okolnosti jejich manželství postavené v seriálu dost odlišně pravda je, že se naši drazí vždy aspoň rámcově drží předlohy, pouze jí přizpůsobují dynamice příběhu. Což je v tomhle případě pěkně na pytel:(

#13 seqwence
6.1.2014 | 17:40:17
6.1.2014 | 20:57:47
PinkSurikata

Co z toho je spoiler? Bavíme se tu přece o možných variantách toho kdo by mohl být tím kdo v posledním díle zemře, né kdo to stoprocentně je, to nikdo z nás neví.Není snad spoilerem když sem napíšu děj knížek které jsou staré přes sto let. #13 seqwence:

#15 seqwence
6.1.2014 | 21:29:24
seqwence

#14 PinkSurikata: To nemění nic na tom, že člověk nemůže jen tak bez upozornění psát rozuzlení děl :P Oh, abych nezapomněl, Brumbál zemře(l)…

#16 NiennaTasart
6.1.2014 | 22:02:06
NiennaTasart

#15 seqwence: nezemřel, jen se přidal k ZZ Top… Jinak souhlasím ;)

6.1.2014 | 22:06:44
Tabashi

Když už jsme u toho… asi si toho většina lidí všimla, ale na konci S3E2 Sherlock říká: „Now, I'm gonna do my very first and last vow.“ His last vow. Docela mě to vyděsilo. Fakt to značí směr John, Mary a dítě.

6.1.2014 | 22:31:38
marecek8

Prosím, prosím, prosím, Moffat, nedodrb to. :/

6.1.2014 | 23:17:29
SureIQ

Keďže posledná epizóda sa volá „His last vow“ a na konci druhej časti (1:21:40) dáva Johnovi a Mary, len im, „jeho posledný sľub“, že čokoľvek sa stane, bude vždy stáť pri nich … znie to ako odkaz, že svoj sľub bude musieť zanedlho dodržať a keďže vieme, že John nezomrie, ostáva už len Mary. Ale nejako sa mi nechce veriť, že ju zabijú #6 Abs:

6.1.2014 | 23:20:14
Bell

Byla bych ráda, kdyby Mary neumřela, samozřejmě. Otázkou ale zůstává, KDO by tedy umřel. Nevím, co o tom Moffat kde naznačil, ale nemůže to být některá z oblíbených, ale vedlejších postav?

Moje teorie je, že Magnussen na Mary něco ví, co jim může zničit vztahy. Možná je její otec, ale to by asi nebyla taková tragédie, spíš ji bude vydírat za něco, co v minulosti udělala. V upoutávce říká něco v tom smyslu, že Sherlock udělal velkou chybu, díky které budou trpět všichni, které má rád. Když bude Sherlock Magnussena stíhat, může se Magnussen přes Mary pomstít. V jednom rozhovoru s Freemanem a Amandou Abbington se Amandy ptali, jestli by jim řekla něco o minulosti Mary, o pozadí té postavy, a Amanda odpověděla, že nic říct nemůže. To mě zaujalo, protože to znamená, že v její minulosti je něco (možná všechno :) ), co diváci nemají předem vědět. V poslední epizodě teď zmínila, že je sirotek bez příbuzných, jestli jsem si správně všimla? To neodpovídá knižní předloze, takže možná její postavě přidají minulost nějaké jiné postavy z knížek, spojí je v jednu postavu a zakomponují to do zápletky jinak, než bychom u Mary čekali. Jestliže nějaká temná minulost způsobí, že se nějak drasticky naruší vztah Johna a Mary, může mít Sherlock problém dodržet svůj „poslední slib“ a nemusí jít zrovna vyloženě o život. Může jít prostě jen o dilema, na čí stranu se postavit.

Jestli tady jenom zdlouhavě opakuji něco, co už tu někdo jiný psal, tak se omlouvám, nemám diskusi moc pročtenou :)

7.1.2014 | 10:51:55
chilli7

Proč jediné, co Vás všechny napadá, je něčí smrt? Zničit někomu život, jak slibuje C.A.M., nemusí zdaleka znamenat někoho zabít. Chápu, že knižní předloha Mary jí dává naprosto jasný osud, ale co si s tím Moffat udělá, je jen jeho věc. Stejně už měla být dávno mrtvá, už tady nám ukázal, že knižní předloha ho zas až tak netrápí. Existuje tisíc scénářů, jak by těm třem (čtyřem) mohl zničit životy. Mě spíš zajímá, jakou má C.A.M. motivaci jim něco takového udělat, proč ho Sherlock nenávidí a kde se ten spor s tak silnými emocemi vzal (asi spletitá minulost a hodně tajemství). Skoro mi nedává smysl, že se to všechno do 90 minut vejde.

#22 HXM #24 Bell
7.1.2014 | 10:51:57
HXM

#21 chilli7: Ona posledná časť bude mat 100 minút… Podla popisu pripravovaného DVD ktorý som čítala…

#23 chilli7
7.1.2014 | 12:06:09
chilli7

#22 HXM: Rozdíl 100 a 90 minut je sice to poslední, o co tu jde, ale pro informaci, píšu to podle BBC: Series 3 Episode 3 of 3 DURATION: 1 HOUR, 30 MINUTES http://www.bbc.co.uk/…mes/b03pzpgy

7.1.2014 | 12:38:08
Bell

#21 chilli7: Podle knížek Sherlock nenávidí CAM prostě proto, že mu vydírání lidí za účelem získání prostředků a výhod (a s tí spojené příležitostné ničení životů tím, že se nějaké tajemství zveřejní) připadá jako ten nejodpornější zločin. Pokud si dobře pamatuji, nic dalšího v tom z jeho strany nebylo…? A tady v seriálu, jestli byl v minulosti CAM nějak napojený na Mary a najednou se Sherlock zjeví živý a zdravý, možná toho chce CAM využít, pracuje s informacemi a každá informace o SH by se mu mohla hodit, takže když zjistí, že Mary teď chodí s Watsonem, znovu ji kontaktuje a něco po ní chce, třeba jen informace. Tím by šlo vysvětlit, proč se CAM najednou začal zajímat o SH – protože přes Mary najednou získal přístup do jeho soukromí. A naopak, SH může o CAM vědět už nějakou dobu, i z knížek i ze seriálu je vidět, že je v jeho životě dost případů, o kterých my nevíme (a někdy o nich neví ani Watson) a občas jsou zpětně zmíněny. Dovedu si představit, že jestli začne SH nějak šťourat do CAM , např. přes nějaký případ vydírání, se kterým se na něj někdo obrátí, začne CAM vracet úder přes Mary. Podle mě se něco takového může začít vyhrocovat už dávno. Navíc někdo tady v diskusi zmiňoval, že je podezřelé, že tu šifrovanou SMS v prvním dílu dostala Mary. Možná to bylo první upozornění – „jsem tady a sleduju tě“.

7.1.2014 | 13:03:12
Rum_cajz

Kdo umře… Díl se jmenuje jeho poslední přísaha… Svji první a poslední přísahu pronesl na konci 2. dílu a týkala se Johna a Mary. Takže se bude nebezpečí celkem jistě točit kolem nich.

7.1.2014 | 15:03:32
chilli7

Z toho, co nám doteď ukázali, jsme ještě neviděli výstřel ze zbraně s tlumičem, kterou drží ruka v kožené rukavici (upoutávka na DVD). Skoro mě napadá, že se nechám hřát prvními dvěma epizodami a tou třetí se nechám zdeprimovat až někdy mnohem později…

7.1.2014 | 15:18:52
Emily84

Ohledně očekávané ztráty ve 3. díle, mně napadla varianta která se přímo nabízí ale ještě ji nikdo nezmínil.

Co když Mary kvůli CAM potratí (smrt a ztráta v jednom). Myslím že pro Johna, i když je to hrozné, nebylo by to tak hrozné jako kdyby zemřela Mary., za to pro Sherlocka… pokud jde CAM po něm. Cítil by neskutečnou vinu (že by poslední přísaha, byla přísaha pomsty)

#28 tigy #29 PinkSurikata
7.1.2014 | 18:04:11
tigy

#27 Emily84: Tak toto znie síce hrozne, ale mám blbý pocit, že si na to možno kápla :(

7.1.2014 | 20:06:12
PinkSurikata

Teď si na to opravdu možná kápla…podobná varianta mi vytanula v hlavě při sledování upoutávky na 3 díl. Je tam pár vteřin záběrů z nemocnice, doktorka nebo to byla sestřička nevím, ruka svírající rám postele..to by možná naznačovalo, že přesně něco takového se stane. #27 Emily84:

#30 Bell #31 Liss93 #49 chilli7
7.1.2014 | 21:30:33
Bell

Poslyšte, a poznáváte někdo v téhle upoutávce tu osobu, co tam křičí a je jí vidět až do krku? Žena s tmavými vlasy, ale není to Molly, a má fialové rukavice (gumové? tak jako kdyby třeba zrovna někoho pitvala nebo myla podlahu? :) )

#29 PinkSurikata: Ta ruka je podle mě mužská (ačkoli nemůžu říct, že bych si všimla, jaké má Mary ruce, to ne)

#32 Liss93 #33 chilli7
7.1.2014 | 21:40:59
Liss93

#29 PinkSurikata: Ta ruka se mi zdá jako Sherlockova … Možná se všichni 3 (4) dostanou do nějaké nebezpečné situace (např. výbuch), těžce se zraní, Sherlock možná upadně do komatu … Něco se tam stopro semele, a bojím se toho, vážně se bojím …

7.1.2014 | 21:57:46
Liss93

#30 Bell: Nemyslíš upoutávku na první díl? Tam křičela paní Hudsonová myjící nádobí :)

#35 Bell
7.1.2014 | 22:01:05
chilli7

#30 Bell: Chvíli mi sice trvalo, než mi došlo, co más na mysli, ale v téhle upoutávce žádnou dámu s fialovými rukavicemi a její hrdlo nevidím. V upoutávce na celou třetí sérii ale vříská Mrs Hudson, což bylo v prvním díle. Trefa?:-D

#35 Bell
7.1.2014 | 22:02:04
Ufrflanamacka

poviem to otvorene.....­.videli ste už lepšiu, veselšiu a pozitívnejšiu ,,breather episode"..?! ani ja.....vzhľadom na Moffata…bohuži­aľ......ten tuším chodí konzultovať k GRR Martinovi

7.1.2014 | 23:52:02
Bell

#33 chilli7:
#32 Liss93: éé, sorry, myslela jsem upoutávku na DVD :D Jo, tak to byla asi fakt paní Hudsonová v první epizodě, nějak mi to nedošlo :)

8.1.2014 | 9:47:29
SaDiablo

Hledala jsem, co by mohl mít Redbeard společného s Sherlockem, protože je jasný, že to v další epizodě bude hrát roli. Nikdy se nestalo, aby někdo něco zmínil bez hlubšího smyslu. A narazila jsem na celkem slušně rozebranou teorii, která mě z poloviny donutila přemýšlet nad Mycroftem, i když si stále myslím svoje o Mary (a myšlenka výše o potratu mi přijde taky celkem logická). Kdyby měl někdo zájem, našla jsem to: http://ibelieveinmycroft.tumblr.com/…his-last-vow

#38 PinkSurikata
8.1.2014 | 14:16:13
PinkSurikata

Whoa..to bylo velice zajímavé teoretizování, specielně ta poslední teorie.

8.1.2014 | 19:21:17
PinkSurikata

Whoa..to bylo velice zajímavé teoretizování, specielně ta poslední teorie.#36 SaDiablo:

8.1.2014 | 19:22:17
Kitti

Redbeard mne taky zaujal, Sherlock se po tom slově zarazil, vlastně ho Mycroft rozhodil. Nejdřív jsem ho podezírala, že to je nějaká připomínka škodolibosti z dětství, jak se dohadovali. V minulém díle se vlastně ukázalo, že Mycroft vnímal Sherlocka jako dítě spíš jako troubu… ALe nezdá se mi, že by to bylo zmíněno za tímto účelem. Magnusem může vydírat Mycrofta, dělal to i Moriarty… No, jsem na to zvědavá, třetí díl asi nebude taková pohoda jako tuto neděli. Ovšem to utrpení, které nastane po téhle neděli… ach jo.

8.1.2014 | 23:05:45
MajaG

Tak nějak jsem si vzpomněla ve spojitosti s Mycroftem, že na Edně byli ukázky z natáčení. A tam si Mycroft potřásal rukou s Moriartym. http://www.edna.cz/…ceni-3-rady/ Zatím tahle scéna v seriálu nebyla (a nebo jsem špatný člověk a nevšimla jsem si jí) , takže je tu možnost, že by ta zápletka ve třetí epizodě měla co dočinění ještě s Moriartym? Navíc, stále si myslím, že pravé nafingování Sherlockovi smrti neznáme. takže s tím to také může souviset – třeba ta chyba co podle promo Sherlock udělal.

#41 SaDiablo
9.1.2014 | 1:43:19
SaDiablo

#40 MajaG: Ta scéna byla nafingovaná pro fanoušky potom, co tvůrci oznámili, že se Moriarty v seriálu už neobjeví. Někde jsem četla, že to už párkrát udelali; takže se ani nikde neobjeví.

#42 MajaG
9.1.2014 | 9:39:09
MajaG

Aha, tuhle informaci jsem nezaregistrovala :)
#41 SaDiablo:

9.1.2014 | 13:53:50
9.1.2014 | 15:48:43
Bell

Taky by bylo zajímavé, kdyby to končilo tím, že se Sherlock dá na stranu zla, muhehehe ;)

9.1.2014 | 15:54:58
chilli7

#43 Bell: Někdo další taky uvažuje o tom, že nebude v neděli raději koukat? Protože nedělní večer si představuju jinak než „emotionally devastating“, zvláště po těch příjemných dvou epizodách. Ani dva roky zpátky to nebyl problém, každý věděl, že Sherlock nezemřel, tak se dva roky nenapínal, co vlastně bude. Ale po neděli zbude jen jistota, že bude 4. a 5. série, ovšem s nejistým obsahem.

#46 Bell #47 Liss93 #48 MajaG
9.1.2014 | 17:18:42
Bell

#45 chilli7: Já se dívat budu, já bych to nevydržela :) Navíc jsem četla podobných recenzí víc a nevyznívají všechny úplně stejně. Podle všeho to bude hodně napínavé, plné zvratů a překvapivých odhalení a bude to mít otevřený konec. http://www.mirror.co.uk/…-vow-3002868

http://cumberbatchweb.tumblr.com/…w-last-night

9.1.2014 | 18:17:00
Liss93

#45 chilli7: Když na to hned nekouknu, tak budu napnutá, nebudu moct jít sem, na fb, na tumblr, prostě nikam, abych se něco nedozvěděla a budu absolutně mimo, že nevím, co se stalo, ale když se na to kouknu, tak budu mimo každopádně. Je to vážně dilema. A někde jsem četla, že se má po titulcích ještě něco objevit … Takže budu napnutá ještě víc. Achjo, kdybych se radši učila a neprožívala to tady tak :D

9.1.2014 | 20:32:04
MajaG

Vidím to tak, že se na to podívám, budu z toho zničená a nebudu nic chápat, a tak si to budu následující rok(y) do další řady pouštět furt dokola a vytvářet teorie :D #45 chilli7:

10.1.2014 | 1:03:13
chilli7

#29 PinkSurikata: Mně ta ruka taky připadá Sherlockova. Mary a John mají od minulého dílu na levé ruce prstýnky. A připadá mi mužská, ale jemná. Sherlock v nemocnici?

11.1.2014 | 0:42:15
chilli7

Pořád mi leží v hlavě ta ruka držící zbraň z upoutávky na dvd. Je levá. Leváků moc není, přesto třeba John i Mary jsou oba leváci.

#51 Bell
11.1.2014 | 0:51:19
Bell

#50 chilli7: Vidíš, toho jsem si nevšimla, ale podporuje to moji zatím poslední teorii :) Když jsem si totiž znovu přečetla povídku Charles Augustus Milverton, došlo mi, že … (spoiler z knížní předlohy):

Nakonec Milvertona zastřelí žena, která nebyla ochotna zaplatit, když ji vydíral, tak on poslal nějaké kompromitující dopisy jejímu muži, kterému z toho „puklo srdce“ a umřel. Zastřelila ho, aby muže pomstila, SH a JW to viděli, ale nepráskli ji. Už v tu chvíli mě napadlo, že by podobným třeba způsobem CAM vydíral Mary, Johna by z toho kleplo a ona pak CAMa zastřelila a musela následně třeba uprchnout ze země, nebo tak něco. Akorát jsem si říkala, že Watsona přece nenechají umřít. Ale střelec levák, jestli je Mary levačka, veškeré to emocionálno, o kterém všichni recenzenti hovoří, zmínka o tom, že určitě máme počkat na dodatek po závěrečných titulcích, a taky fakt, že se nad tím dodatkem kde kdo nadšeně rozplýval, by mohlo tuhle teorii podporovat Třeba John byl jenom v komatu, Mary bude zoufalá, že už ho ztratila a půjde CAMa zabít, ale John se v tom dodatku probere. Ostatně narážky na to, že ho mohlo klepnout, jsou už v prvním dílu, kdy se mu objevil SH, myslím, že tohle by autorům bylo podobné.

#52 chilli7
12.1.2014 | 18:17:23
chilli7

#51 Bell: Skvělý postřeh. Jen mi připadá, že v nemocnici je na posteli Sherlockova ruka. Ale jsem si jistá, že Maryina minulost bude klíčová. S tím, že CAM zemře, trochu počítám, protože nic užitečnějšího udělat nemůže :-D Ale stejně si myslím, že je zbytečné nad tím dumat, protože Moffat už jednou řekl, že se jen inspirují povídkami, ale dotváří si je kompletně sami. Takže co si vymyslí, to je jejich a nikdo jiný to neví. A přijít na to hraničí s nulovou pravděpodobností. ! Jinak co se týká klepnutí a puknutí srdce, to jsou jen básnické obraty. Mladý chlap jako John nemůže jen tak padnout do mdlob. Když zvládl i návrat Sherlocka, tak už ho neklepne nikdy. Zlomit srdce, to jo. Ale to mu nikdo na světě nepřeje. A já věřím, že Mary je taková, jaká se jeví. Že se nepřetvařuje nebo nelže. Všechno se dá v klidu vysvětlit, i nějaké hrůzy z minulosti. Uvidíme, jak se s tím poperou. A ta věta „sometimes somebody has to die“ je nicneříkající. Plakát se Sherlockem k tomu https://twitter.com/…4961/photo/1 už ale je trošku alarmující :-(

#53 Bell
12.1.2014 | 19:18:39
Bell

#52 chilli7: Plakát – no jo, ale že by jako nechali Sherloka umřít dvakrát? To těžko. S tou rukou nevím, to fakt nepoznám, akorát tipuju, že je mužská. A zlomené srdce – máš pravdu, přežil už leccos. Ale může prostě přijít k úhoně nějak jinak. Vím, že se předlohou jen inspirují, ale o téhle psali, že z ní použili docela hodně. No uvidíme, snad mi nespadne BBC a snad při té Sherlokově kadenci budu alespoň polovině rozumět :) Já trpím představou, že když si vyspekuluji všechny možné pointy, že mě pak tolik nezaskočí ta skutečná, že už budu jako psychicky připravená na nejhorší :)

12.1.2014 | 20:41:19
NiennaTasart

That was absolutely abnormally crazy!

#55 Bell
12.1.2014 | 23:12:34
Bell

#54 NiennaTasart: souhlasím…

12.1.2014 | 23:31:05
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Čtvrtá série

S04E01 The Six Thatchers

  • BBC One: 1.1. 21:30
  • ČT 2: 2.1. 21:35 (Šest železných dam)
  • STV 2: 1.1. 22:10 (Šesť Thatcheriek)

S04E02 The Lying Detective

  • BBC One: 8.1. 22:00
  • ČT 2: 8.1. 22:05 (Skomírající detektiv)
  • STV 2: 8.1. 22:10 (Klamár detektív)

S04E03 The Final Problem

  • BBC One: 15.1. 22:00
  • ČT 2: 15.1. 22:05 (Poslední případ)
  • STV 2: 15.1. 22:10 (Konečný problém)

Hlídejte si nás

Reklama

Promo fotky

Promo fotky

Partneři

Napište nám

Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!


Filtr seriálů a filmů









Reklama