Prolhané krásky (Pretty Little Liars)
87/100 - 471×

Prolhané krásky(Pretty Little Liars)

Čtyři nejlepší kamarádky odkrývají pravdu o smrti jedné z nich, zatímco někdo odhaluje jejich největší tajemství.

USA | 2010 | Ukončeno
vysílání
7 sezón | Freeform, ABC Family | 42 minut
VOD
Max | Lepsi TV
žánr
Drama, Mysteriózní, Rodinný
hrají
Troian Bellisario (Spencer Hastings), Shay Mitchell (Emily Fields), Ashley Benson (Hanna Marin), Lucy Hale (Aria Montgomery), Sasha Pieterse (Alison DiLaurentis), Tyler Blackburn (Caleb Rivers), Ian Harding (Ezra Fitz), Keegan Allen (Toby Cavanaugh), Lindsey Shaw (Paige McCullers), Janel Parrish (Mona Vanderwaal)

Poznatky z letního finále (4x12 Now You See Me, Now You Don't)

Poznatky z letního finále (4x12 Now You See Me, Now You Don't)

První část čtvrté série skončila a poslední díl všechny zaskočil. V tomto díle se toho stalo spousty, takže pro vás máme v článku shrnutí všeho důležitého, co jsme se v letním finále dozvěděli.

1 0
29.8.2013

REKAPITULACE LETNÍHO FINÁLE!


Každý díl seriálu je napínavý, některý přinese otázky a některý odpovědi. Letní finále (4×12 Now You See Me, Now You Don't) vyrazilo dech téměř všem fanouškům seriálu. Ale odhalení Ezry a CeCe nebylo to jediné, co se v tomto díle stalo. 


Aria se líbá s nepřítelem

Od chvíle kdy epizoda skončila si rveme vlasy, kvůli tomu, že jsme viděli Ezru v doupěti -A. No, teď už před sebou máme poměrně velkou hromádku a není to nic pěkného. Aria měla v této epizodě opravdu drsňácké záběry, hlavně když se prala na pile s CeCe. Jakkoliv Aria trávila čas na hodinách bojového umění, stálo to za to.

A ano, Aria políbila Ezru – z čehož jsme byli nadšení, dokud jsme neviděli Ezru v doupěti -A. Ale je Ezra opravdu -A? Nebo jen hledal Ariu? Nojo, asi zníme jako fanatičtí fanoušci Ezry. Vinen v plném rozsahu.

Spencer a Toby se konečně zase tulí.

Jsme rádi, že nekonečné hledání pravdy o smrti Tobyho matky stále nebylo vyřešeno a protáhne se do dalších dílů? Většinu lidí to moc nepotěšilo, ale mnoho lidí má rádo Tobyho dojemné scény, takže to necháme plavat. Navíc po dlouhé době spolu měli Spencer a Toby romantickou scénu, což oceňujeme. Ale odkdy je Spencer takový blázen do magie?

Co se to děje s Melissou a Wrenem – a jak je do toho zapojená Shana? A jakto, že si Shana nevšimla, že jí ze složky vypadl papír, který jí v podstatě před dopadem na zem tak desetkrát narazil do nohy?

Emily strávila nějaký čas o samotě

Emily je ráda sama ve tmě, jen se svými myšlenkami. Ale pochybujeme, že měla čas přemýšlet, když byla zavřená v krabici na pojízdném páse. No, ale i kdyby se z Emily kvůli cirkulárce staly dvě Emily, aspoň by strávila jedny z posledních chvil s Paige v posteli. Scéna, kdy byly obě u Paige v pokoji jen v tílkách, byla rozkošná. Nepodceňujte sílu tílek ;)

Hanna a Ashley slaví – tak minutu nebo dvě

Byli jsme přesvědčení, že díky rozkošnému a tajemnému Travisovi skončí nejen Ashleyino trápení, ale ukončí celou tu věc ohledně Wildenovi vraždy. Místo toho, ale popsal ženu utíkající z místa činu jako CeCe. Ale opravdu Wildena zabila CeCe? Nebo jenom -A donutila Travise popsat zrovna jí?

A nemůžeme ignorovat to, že Caleb opouští Rosewood. Neumíme si ho bez něj představit.



Stopy a nápovědy

  • Nejdříve tuto epizodu popíšeme 4 slovy: Nejlepší. PLL. Finále. Vůbec. A mezitím, co předpokládáme, že je Ezra -A si musíme uvědomit, že podobně končilo i letní finále 3. série. Všichni si byli jistí, že je Toby -A, ale nakonec se ukázalo, že to byla falešná stopa. Ale udělali by to scénáristé i podruhé?
    .
  • Takže, je Ezra opravdu -A? To, že byl v doupěti, pro něj není zrovna dobré znamení (a opatrně s těmi dveřmi Ezro, nejsou zrovna levné). Vzhledem k jeho zazobané rodině má peníze na to, aby -A mohl být. A Arie se toho ze všech lhářek stalo nejméně, možná, že jí Ezra potřeboval? Ale proč teda na sobě Ezra neměl mikinu s kapucí? A nemyslíme si, že by znal Alison – ale možná že do ní byl zblázněný a byl to ten Beach Hottie.
    .
  • No, ale logicky by Ezra -A být mohl – je to učitel angličtiny a básník, takže by ty hádanky a básničky dávaly smysl. A pamatujete, jak Aria v první sérii řekla „-A zachránila můj vztah“? A ještě musíme poukázat na to, že jsme v minulé epizodě spatřili v jeho bytě hrnek s velkým písmenem A.
    .
  • Další šokující zpráva je ta, že je nejspíš Ali na živu. Alespoň paní Grunwaldová tvrdí, že jí vytáhla z hlíny a odvezla k nemocnici. Stále se ještě neví, čí tělo to bylo nalezeno, takže to možná bylo Aliino dvojče.
    .
  • Když už je řeč o tom, že je Ali naživu – určitě jste si všimli oka, které koukalo skrz díru v obrazu. Myslíme si, že to bylo oko Alison. A když už jsme u těch teorií, v této epizodě bylo naznačeno, že je možná Aria také v -A týmu, koneckonců na její Magic-8 Ball bylo napsáno pouze „A“.
    .
  • Kam zmizela po pádu CeCe? A nepomáhá náhodou lhářkám? Možná je to ta Red Coat, která je chrání – což by vysvětlovalo, proč jí chce -A obvinit z vraždy Wildena.

Tak co na to říkáte? Shodují se teorie z wetpaint.com i s nějakou vaší teorií?

Zdroj: Freeform, ABC Family

Diskuze /24

Verousek

ÁÁÁÁ to mě nenapadlo, že by Cece mohla být ta dobrá. Sakra, ale jsem napnutá jak guma na trenkách !! Ať už to skončí celé a víne, jak to dopadne :) !!

#2 TerkaAndy
29.8.2013 | 18:36:27
TerkaAndy

#1 Verousek: Mně taky ne :) Ani jsem si v minulém díle nevšimla toho Ačka na hrnku, ještě že redaktoři wetpaintu (stránky odkud překládáme většinu článků) jsou opravdu pozorní :)

29.8.2013 | 18:39:00
xmalinka

Super clanok… pekne vsetko zhrnute… podla mna Ezra s tym ma nieco docinenia… ved ked uz aj Melissa ma pred A strach, jenna a podobne… z mladej pubertiacky ako je Alison a holky by urcite nemali… A ovladanie takej techniky,kamier a celeho systemu chce urcitu zrucnost ;)

#4 Spencer H
29.8.2013 | 19:10:03
Spencer H

#3 xmalinka:TerkaAndy taky jsem si Áčka na hrnku nevšimla :)

29.8.2013 | 19:46:03
BetBoley

Já si myslím že A má něco na Cece, a proto jí pořád vidíme v červeném kabátě. A kdyby byla A tak by Travise odstranila ze hry. To A umí. Je pravda že Ezra je tajemný, bohatý a ví kdy se objevit na scéně. Jako třeba v halloweenském vlaku, tam jsem ho opravdu nečekala,
ale A to podle mě opravdu není. Mám dotaz ví někdo co se stalo s Jasonem, naposledy byl v 3 serii v 19 díle a tam zmizel.

29.8.2013 | 20:05:12
hanna34

podle toho co sme se dotetka dozveděli muj názor je takový že: Ezra je hlavní A a pátra po Alison protože on byl ten „tajomný beach boy“ , na té fotce z Cape May vedle Wildena je to podle mně on. Zbouchnul Ali které pak jeho matka zaplatila a tá zmizela. Ezra se s tím ale nevyrovnal, pátra po ní, a myslí si že ho k nej holky dovedou. Proč jim dělá tak špatné hororové věci nevím, určite se to však dozvíme. Co se tíče Arie nemyslím si že je A, skor ji Ezra chráni protože si myslí že neco ví nebo by se mu mohla hodit. Každopádne Alison a Cece jako „Rec Coats“ nemají nic společné s A ale sou tím kterí se snaží holky chránit a pomáhat jim. V té posledné časti kde byla Em zavžena a témněr rozrezána Cece zastavila tu pilu a pak rychle utekla. Prostě RedCoats som jako A – tím prítomné všude ale oni holky chráni – narozdíl od A.

#7 Spencer H #15 makishek
29.8.2013 | 21:30:30
Spencer H

#6 hanna34: hanna34 vážně zajímavá myšlenka :) ale dává to smysl ;)

#9 katherine2798
29.8.2013 | 21:59:24
xmalinka

Hlavne mna zarazilo,ze ostatne baby nenapadlo vypnut tu pilu ;)

29.8.2013 | 22:21:14
katherine2798

Ikdyž sem (bohužel) tenhle díl kvůůli mámě ještě neviděla…EZRA??????????­??A???????????????NE!!!!­!!!!!!!!!!!
#7 Spencer H:

#11 TerkaAndy
29.8.2013 | 22:22:50
katherine2798

Ikdyž to smysl dává

29.8.2013 | 22:23:32
TerkaAndy

#9 katherine2798: Tak to je škoda, že dřív čteš články než se na seriál koukneš, přicházíš takhle o to napětí během sledování :)

29.8.2013 | 22:45:48
karlicka8

Tak to jsi všechno skvěle shrnula, bude to ještě hodně zajímavé. Těším se na další díly.

29.8.2013 | 23:36:43
DenaaS

neukamenujte ma… kazdy ma narok na svoj nazor :-) ale – vsimli ste si, ked pani Grundwald hovorila, ze podla vsetkeho Ali ma dovod, preco im neveri – nemyslite, ze mozno Ali podozrieva niektoru z nich, ze je spolcena s A? Nikdy by som nepovedala, ze niektora z nich styroch by s tym mohla mat nieco spolocne ale obcas ma napadne Aria. Pri pozreti americkych webov som zistila, ze je vela takych nazorov. Ked som si poslednu cast pozrela znovu, proste som mala obcas pocit akoby Aria vedela nieco viac. Ako prva upozornila na magicku show, ako prva vybehla a hned ich zaviedla na miesto diania. Ona bola ta, ktora bola v „truhle“ kuzelnika (hej, on ju vybral sam ale ktovie, videli ste ten jeho pohlad, ked ich zbadal. mohlo to byt dohodnute). Taktiez sa mi zdala najmenej sokovana, ked sa dostali do „doupete“ A alebo co to bolo. Ale tak mozno uz len pod dojmom, ze by mohla nieco skryvat.. vidim veci, ktore nie su. Ale bol by to riadny zvrat v deji :-). Nemyslim, ze je Ezra „BIG A“. nebolo by to divne, keby prave A odhalili takto? v strede sezony v podstate?Co by si potom nechali na hlavne finale, ukoncenie celej serky :-)

30.8.2013 | 7:47:49
allexiss

Když si pomalu pustíte ten poslední díl a scénu s pilou, tak podle mě, ta co zastavila tu pilu tak potom hned vyběhla ven a za ní spencer, a CeCe byla ta na schodech, to by tak rychle nestihla zastavit pilu a vyběhnout hned na schody, Mám z toho Travise takový divný pocit, přišlo mi, že když čekaly na policiji Hanna, Calbe a Ashley na „rozsudek“ a policistka řekla, že je Ashley nevinná, tak mám pocit, že Caleb mrknul na toho Travise – jako by ho Caleb navedl, aby řekl, že je Ashley nevinná.

30.8.2013 | 8:28:16
makishek

#6 hanna34: s tou fotkou z cape may je to dost nepravděpodobné.. vedle wildena sice stojí kluk, co je ezrovi podobný, ale má na sobě tričko policejní akademie.. pochybuju, že by tvůrci něco takového zatajili – kdyby byl ezra před svou učitelskou dráhou na policejní akademii, už by to beztak zmínili.

..taky si nemyslím, že ezra je hlavní -A, ještě je příliš brzo na takové odhalení, když je před námi ještě i pátá řada.. a navíc, spíše bych řekla, že s tím má něco společného wren, ten mi smrdí nejvíc.

..a na závěr, nezapomínejte na dvojče od alison.

30.8.2013 | 8:58:44
koukaam

Ezru jsem podezřívala už dlouho, protože k němu byly nápovědy a hlavně má dost peněz, aby něco takového mohl zafinancovat a podplatit tak spoustu lidí nebo na ně vyhrabat nějakou špínu… Nejvíc podezřelý byl jeho náhlý princovský příchod do haloweenského vlaku, když už bylo po všem… ALE je fakt, že tohle „odhalení“ je dost brzo… na druhou stranu, můžeme vědět, že je big A a rozuzlení proč, kdy, co Alison atd. může přijít následně a tím nás držet v napětí…

Když to ale shrneme, tak pokud je padouch muž, kterého známe od první sezóny: Garret – mrtvý Wilden – mrtvý Ian – mrtvý Lucas – pryč, je mladý na to, aby byl beach boy Sean – pryč, je mladý na to, aby byl beach boy Mike – mladý Noel – je mladý na to, aby byl beach boy Toby – je mladý na to, aby byl beach boy, důvod by byl „ta věc s Jennou“ Wren – důvod: může být beach boy, ale spíš jen další loutka Ezra – je opravdu beach boy? Jason – obliba je fotografování – byl posedlý svou sestrou? další nápověda – Mona mu ošetřovala zranění po haloweenském díle – chtěl vyhodit Arii z vlaku nebo naopak zrovna přišel, když ji chtěli vyhodit a omylem bodla jeho? Je pryč a může mít tak dost času na dělání „big A“ … přišel na to, že má Ali dvojče a jednu zabil, protože mu z toho přeskočilo?

Každopádně souhlasím, že tam jsou 2 skupiny – jedna holky šikanuje a druhá se jim snaží pomoct… A taky souhlasím, že z vyjádření Grunwaldové vyplynulo, že Ali jedné z dívek nevěří, možná už ji některá zradila a Ali zjišťuje, která to je…

#17 DenaaS
30.8.2013 | 13:55:18
DenaaS

#16 koukaam: no presne. tiez som to tak pochopila. zaujimalo by ma, ktora. Spencer bola raz „naoko“ v team-e A ale myslim, ze to nebude ono. Pritom, ako Red Coat/Ali/ vsetko sleduje, urcite uz vie, ze to bolo len naoko. Teda, nie som teenagerka aale sledujem serial od prvej serky. Dumam co a ako. Ale teda.. trosku mi vadi ak Ali bude zit. Neviem, proste myslim, ze nasim „lharkam“ je lepsie bez nej… skor mohli urobit ten krok s dvojickou. to by mi asi ani nejak nevadilo

30.8.2013 | 15:40:25
XOXO

Mě spíše zarazilo ve scéně s pilou, jak mohla Emily uprostřed představení zmizet, aby si toho nikdo nevšiml? Kdyby ji někdo unesl, museli by si toho lidé okolo všimnout, nehledě na to, že by musela vydat aspoň nějakou hlásku či cokoliv. Tato scéna mi příjde nedomyšlená, tedy pokud Emily neodešla sama samozřejmě. Co se týče – A, tak ale také podezírám spíše Ariu, nehledě na to, že ona byla ta, která upozornila, že je Ali sledovaná, ona je ta, co chce, aby šli na oslavu (po tom, co ostatní před obchodem řeknou, že se jim to nezdá, tam jít).. Ale kdybychom sledovali všechny stopy od začátku seriálu, tak si myslím, že za tím nemůže být nikdo, ale zároveň všichni. :)

30.8.2013 | 16:16:58
Nikuš47

Podle mě má Ezra s -A něco společného ale hlavní -A určitě není. Ale když se Emily ocitla v té bedně ( scéna s pilou ) tak přece červenokabátnice pilu zastavila. Podle mě se je snaží chránit před -A. Jenže -A je vždy krok před nimi, takže musí být zrádce někde blízko nich ale to byl skoro vždy.

30.8.2013 | 19:23:07
KETS

No možná že je A vemte si jak se rok po zmizení Ali objevil v Rosewoodu a začal si hned s Ariou. A taky je dost podobnej tomu na tý fotce...... Možná je to falešná stopa, ale je dost možný že taky ne.

30.8.2013 | 19:31:57
koukaam

Podle mě je ta zrádkyně Aria. Spencer je až moc chytrá, takže by to bylo až moc okaté… Hanna je tak naivně blbá, že ta by to asi neudělala… Emily je tak moooc blbá, že mám pocit, že to snad hraje… hlavně ty její ukňouraný grimasy, ty mě dostávají do kolen… No a Aria, ta celkem dost upozorňuje holky na směr, kterým by se měly vydat a zároveň se chová jako by nechtěla vyčnívat (nejen v posledním díle, jak ukázala na inzerát při prohledávání netu, ale třeba i když prohledávali Wildenův byt, ptala se Aria Emily, jestli se dívala do té krabice – v té byl pak vzkaz od A)… navíc dle některých videí např. http://www.youtube.com/watch?… – je k ní opravdu dost vodítek. Všechno začalo jejím návratem… Třeba je i Ezra beach boy a s A nemá nic společného… hledá Ali na vlastní pěst… nebo neví kdo je hlavní A…

#22 DenaaS
30.8.2013 | 20:38:30
DenaaS

#21 koukaam: hovoris mi z duse, co sa Arii tyka. A vseobecne aj ostatnych… neviem s tou blbostou.. ci to robia scenaristi naschval ale tak blbe rozhodnutia ake robia Hanna ci Emily.. to snad nie je normalne… tie by nemali na to, aby boli sucastou A-teamu (i ked Hannu mam ozaj rada) jasne, aj Arii sa prihodili neprijemne veci – rozvod, odhalenie Meredith, jej mama dopichana vcelami ale jednoducho.. AK by niektora z nich mala byt sucastou A-teamu ci od zaciatku alebo v priebehu casu.. tipovala by som ju. Ale scenaristi vedia robit divy.. takze aby sme sa nedivili aj my :-)

30.8.2013 | 21:10:38
Weunka2610

Ariu jako A tipovalo tolik fanoušků, že si myslím, že i kdyby jejich původní záměr bylo aby byla A tak by to změnili, protože tím, že si to každý druhý myslí, tak by to nebylo překvapující. Co se týče Ezry, nemyslím, že by toho byl součástí, spíš jim chtěl pomoct. To velké odhalení bylo podle mě, že je Ali naživu a Ezru přidali jako překvapení. Oni udělají z každého podezřelého, aby přilákali fanoušky. Takže je hloupost, aby 3 dny po odvysílání epizody, zvlášť když je teď čeká pauza, řekli, že není A. Vždy odpoví vyhýbavě, viz V Rosewoodu nemůžete nikomu věřit a nic není tak jak se zdá. Zastávám se názoru, že Red Coat Ali se jim snaží pomoct a chránit je, ale není si ani jistá jestli jim může věřit, myslím, že se jí pokusil zabít někdo komu věřila, proto je opatrná. A CeCe je podle mě zlá. Postavy Shana s Jenou mě nebaví už celou sérii a kdyby se jich zbavili ani by mi to nevadilo. Mimochodem nevíte jestli v Halloweenském speciále má někdo umřít, jak už to bývá zvykem?

31.8.2013 | 10:43:00
Weunka2610

Ariu jako A tipovalo tolik fanoušků, že si myslím, že i kdyby jejich původní záměr bylo aby byla A tak by to změnili, protože tím, že si to každý druhý myslí, tak by to nebylo překvapující. Co se týče Ezry, nemyslím, že by toho byl součástí, spíš jim chtěl pomoct. To velké odhalení bylo podle mě, že je Ali naživu a Ezru přidali jako překvapení. Oni udělají z každého podezřelého, aby přilákali fanoušky. Takže je hloupost, aby 3 dny po odvysílání epizody, zvlášť když je teď čeká pauza, řekli, že není A. Vždy odpoví vyhýbavě, viz V Rosewoodu nemůžete nikomu věřit a nic není tak jak se zdá. Zastávám se názoru, že Red Coat Ali se jim snaží pomoct a chránit je, ale není si ani jistá jestli jim může věřit, myslím, že se jí pokusil zabít někdo komu věřila, proto je opatrná. A CeCe je podle mě zlá. Postavy Shana s Jenou mě nebaví už celou sérii a kdyby se jich zbavili ani by mi to nevadilo. Mimochodem nevíte jestli v Halloweenském speciále má někdo umřít, jak už to bývá zvykem?

31.8.2013 | 10:43:00
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Reklama

Narozeniny herců

Partneři

Pretty Little Liars

Napište nám

Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!


Filtr seriálů a filmů









Reklama