Penny Dreadful
90/100 - 242×

Sledovat

Penny Dreadful

Scenárista John Logan a režisér Sam Mendes (oba dva se podíleli na bondovce Skyfall) se opět spojili, tentokrát v televizi. A se svým hororovým seriálem zamířili rovnou do Londýna přelomu 19. a 20. století, kde oživili klasické postavy jako jsou Dorian Gray či Viktor Frankenstein.

USA | 2014 | Ukončeno
vysílání
3 sezóny | Showtime | 50 minut
VOD
SkyShowtime
žánr
Drama, Hororový, Mysteriózní
hrají
Eva Green (Vanessa Ives), Josh Hartnett (Ethan Chandler), Timothy Dalton (Sir Malcolm Murray), Harry Treadaway (Viktor Frankenstein), Rory Kinnear (Monstrum), Helen McCrory (Evelyn Poole), Billie Piper (Brona 'Lily' Croft), Simon Russell Beale (Ferdinand Lyle),

Proč druhé řadě Penny Dreadful dochází dech?

Proč druhé řadě Penny Dreadful dochází dech?

Máte dechberoucí výpravu, kulisy nerozeznatelné od pravých scenérií, výbornou práci s kamerou i hollywoodské herce a scenáristy. Může se vůbec něco pokazit? Bohužel ano. U druhé řady Penny Dreadful začíná vítězit forma nad obsahem.

8 11
3.6.2015

V neděli udělala druhá série Penny Dreadful pomyslnou čáru za první polovinou nového příběhu. Pátým dílem jsem se dostali doprostřed desetidílné série a dalších pět nás ještě čeká. Jenže vůbec nevíme, jestli se na ně těšit.

Jakoby se v hlavě Johna Logana, tvůrce a scenáristy seriálu, stalo něco nepochopitelného. Jakoby i on oddělil druhou řadu od první a naprosto zapomněl, co jeho seriál kdysi hnalo kupředu. Hutný, pomalý a temný příběh s úzce semknutými postavami s propletenými osudy. Více či méně náhodná skupina jedinců bojující proti jednomu zlu. Zlu, které nakonec neporazili tak, jak si přáli, ale zůstali jednotni.

(Vanessa si nepamatuje, že se s Lily/Bronou už dříve potkala? FOTO: Showtime)

Oproti tomu druhá řada seriálu najednou působí jako z docela jiného světa. Soudržnost postav se rozklížila a každá dostala až nesmyslnou dávku vlastního prostoru, mnohdy zcela nevyváženého. Zatímco Dorian Gray dostává šanci hrát ping-pong, procházet se kolem kolotočů, posedávat v kavárnách a pronášet tajuplné větičky s vyzněním „každý máme své tajemství“, Ethan Chandler musí svůj mnohem zajímavější příběh stihnout odvyprávět během pěti minut povídaní u krbu. Proč?

Je zcela zřejmé, že seriál má od začátku jednu hlavní dějovou linii, a tou je příběh Vanessy Ives, která všechny hrdiny přivedla dohromady. Víme o ní víc, než o ostatních a celý děj je odvislý pouze na tom, co se jí zrovna přihodí. Což samozřejmě není na škodu. Jenže tahle páteř seriálu se roztříštila do osobních osudů každého zvlášť a všechny obratle bohužel dopadly až příliš daleko, aby je někdo stihl rychle posbírat a zase spojit.

V první řadě sledujeme hned několik epizod, ve kterých jednotlivé postavy tráví čas s Vanessou doma, aby ji uchránili před hrozbou posednutí ďáblem. A i když všichni v druhé řadě zjistí, že proti nim bojují ještě větší a mocnější stvoření, najednou se ostatní přestávají o Vanessu zajímat a pomáhají jí, jen když jde opravdu do tuhého, jakoby jim na ní už skoro nezáleželo.

(Nejlepší epizoda druhé řady je bezpochyby ta třetí. FOTO: Showtime)

„Jdou po mně čarodějnice, mají voodoo panenky, ubližují mi na dálku, útočí na náš dům, klidně vás všechny zabijí, nemůžu kvůli nim spát a nikdy jsem nebyla takhle zoufalá,“ mohla by shrnout Vanessa svou aktuální situaci. „Tak to abych šel na rande s Evelyn Poole,“ odpověděl by jí sir Malcolm, který o Vanesse tvrdí, že je jako jeho dcera. „Super, tak já skočím s doktorem Frankensteinem koupit šaty pro jeho vymyšlenou sestřenici a pak si s nimi ještě zajdu na čaj,“ přitakává Vanessa. Je to za vlasy přitažené, to nepopírám. Jenže přesně tak to na mě působí. Všichni se chovají nelogicky.

Přitom je zcela zřejmé, že všechny tyhle scény (nakupování šatů, čajové dýchánky, návštěvy žebráků, ping-pong a další) mají jen jediný účel: Ohromit diváka svou opulentností, propracovaností, svou výjimečně dobrou výpravou a precizním dotažením každého detailu a rysu dané doby. Je to snad proto, že John Logan už neví, co do seriálu dát, aby rychle nevyčerpal děj deseti dílů, což je o dva víc, než musel napsat v předchozí sérii?

Nakonec je to totiž jenom výprava, hudba a jednoduše celé technické zpracování seriálu, kterým vyniká nad ostatními. I herci jsou skvělí, protože své role zvládají dobře a přirozeně. Jenže příběh pokulhává na jedné noze a forma vítězí nad obsahem. Nejlepší epizoda druhé řady zatím byla třetí, která se odehrávala v minulosti a tvůrci nás ušetřili výplňových scén, ale od začátku do konce díl nabili směroplatným příběhem. Všechny ostatní díly jsou zatím stejně ploché a v ničem než v provedení nevynikají.

(Ethan Chandler je už jediná postava, která má divákovi co nabídnout. FOTO: Showtime)

Postavy jako Dorian Gray, sir Malcolm a Viktor Frankenstein žijí úplně v jiném světě. Mezi dvěma světy jakž takž stíhá přebíhat Vanessa a jakkoliv je Eva Green v každé hercké poloze dobrá, chování její postavy nedává moc smysl. A na opačném konci stojí sám Ethan Chandler – poslední zajímavá postava celé druhé řady.

Chandler vypráví, jak vraždil indiány a utekl od své rodiny, která ho teď zoufale hledá. Následně zjistíme, že si nejspíš změnil jméno a kvůli jeho vraždám ho teď hledá i policie. A i přestože tento zajímavý příběh dostává méně prostoru než ostatní, Logan ho zvládá využít do poslední vteřiny, což se mu u jiných skoro vůbec nedaří.

Penny Dreadful se bohužel stává seriál, který je zahleděný sám do sebe. Tvůrce Logan ve snaze představit řemeslně špičkové dílo zapomíná na diváka a na děj, který nejspíš bezchybně funguje jen v jeho hlavě. Epizody si jakoby nechává točit jen pro sebe a vlastní uspokojení.

Jakýkoliv šperk se může blyštit, když ho pořádně naleštíte. Jenže když se na něj podíváte zblízka, poznáte, že místo diamantu obdivujete jen vybroušené sklo. Platí to i v televizi. Doufejme, že další díly budou lepší.

Zdroj: Showtime

Diskuze /35

Hurley

Druhá řada ještě víc umocňuje to, co mě štvalo už v tý první. Že Penny Dreadful používá klasický literární postavy jako Dorian Gray nebo Viktor Frankenstein (notabene Frankensteinovo monstrum) a pak jim nechá sekundární příběh, kterej jen doplňuje stopáž 90 minut. Frankenstein pro ten hlavní storyarc fakt vůbec není důležitej. A Dorian Gray už vůbec ne.

Přijde mi, že z Penny Dreadful nakonec vzniklo něco úplně jinýho, než tvůrci zamýšleli. Při představení těch dvou zmíněných postav v úvodu seriálu divákmylně předpokládá nějakej mišmaš viktoriánskýho hororovýho žánru ve stylu Ligy výjimečných Alana Moora, ale ve výsledku to tak vůbec není. Frankenstein a Gray v tom seriálu vůbec nemusí být a bez nich by to naopak mohlo fungovat mnohem líp jako originální viktoriánskej satanistickej ho­ror.

Takže rozhodně souhlasím s článkem, protože ta druhá série už je pro mě vážně ubíjející. A ve většině případech, kdy na to koukám, už si jen říkám: „Sakra, tahle scéna musela stát spoustu peněz. TAK PROČ SE V NÍ NIC NEDĚJE?!“

čestný člen redakce
3.6.2015 | 17:11:08
mrco1991

Ja to zase tak čierno nevidím, baví ma to aj naďalej i keď mám výhrady, hlavne čo sa týka scén Doriana Graya ale ako celok ma to baví, skvele to pôsobí čo sa týka technického spracovania hudby a zachytenia danej doby, je to pre mňa taká oddychovka na nedelné poobedie :)

3.6.2015 | 17:53:57
Spoock

Ten pátý díl nedával lautr smysl. Je to sakra velká škoda, že to začíná jít do kopru už v druhé sezóně. Čekal jsem, že se postavy začnou víc stmelovat do týmu proti zlu a spíš je to jen líbivé blá-blá-blá. Bohužel mě seriál baví, ale příběhově to je SUCK.

3.6.2015 | 18:25:44
Spoock

Dorian je v tomhle seriálu jen nudné křoví.

3.6.2015 | 18:26:24
monolyza

Myslím si, že v další polovině série se příběhy propletou a zauzlí. Sir Malcolm je ‚očarovaný‘ či jak jinak to nazvat, zamilovaný a takoví lidé nevidí a neslyší. Občas mám pocit, že si říká, že něco nehraje a pak se podívá na tu ježibabu a vše zapomene. Čarodějnice je zajímavý protivník a líbí se mi, jak pomalu ale jistě stahuje smyčku kolem Vanessy. Parta to nebude mít vůbec lehké. Dorian mi byl fuk v první sérii a je i teď, jakoby si žil v jiném světě, žádná interakce s ostatními postavami, takže jsem zvědavá, jestli se nějak zapojí do dění, nebo bude pořád mimo. Victor si zřejmě projde peklem (monstrum zabije nevěstu? – doufám, že ne). Interakce mezi Johnem Clairem a Vanessou je balzám na duši – porozumění na levelu, kterému jiný nerozumí. Postavy a jejich zájmy se prohlubují, city bublají na povrch, husí kůži mám pořád a těším se na další díly. Takže ne – nesouhlasím s článkem. Forma nebo obsah? Myslím, že tento seriál stále má obojí a tvůrce seriálu si je tím jistý. čus!

#10 Ellennnka
3.6.2015 | 18:51:34
téčko171

Asi jsem divnej, ale mně se to pořád líbí úplně stejně. Prostě mám strašně dobrej pocit, když na to koukám, i když se tam 45 minut z 50-ti vůbec nic neděje, je to čistě vnitřní pocitová záležitost a nedává to smysl, ale tak to prostě je. Jediná chvíle, kdy se ten vnitřní pocit fakt zlomil, bylo zakončení poslední epizody.

webmaster
3.6.2015 | 19:13:05
Tatko-Šmolko

Klobúk dole pred autorom článku no nestotožňujem sa s ním. Mne sa naopak 2 séria viac ľúbi ako tá predošlá :)

3.6.2015 | 20:05:00
svetielko

Nie si divný. Mňa to tiež stále bavi. Či už sa to zlepší alebo to bude ďalej,, nezmyselne,, pokračovať (ako sa vám zdá) je to fuk, dúfam, že bude ďalšia séria :)

3.6.2015 | 20:09:44
twity

Mna to tiez bavi,mam pocit,ze viac ma to zaujalo ako pri prvej serii.Tesim sa za kazdym na dalsi diel.

3.6.2015 | 20:13:05
Ellennnka

#5 monolyza: pod tvůj koment se podepíšu :-)

3.6.2015 | 20:15:38
murmi

No ja doufám, že John Clare i Dorian Gray se do děje zapojí a konečně začnou více bojovat. Zvlášť u Doriana bych to čekal.

3.6.2015 | 20:39:38
vojtamkv

Ani mě nepřijde, že by seriálu docházel dech. Druhá série je super, čarodějnice jsou pořádné záporačky, hlavně Kali. A vůbec mi nevadí, že nejvíce prostoru má Eva Green. Její Vanessa Ives, je pro mě nejsilnější postavou, ostatní jsou do počtu. Na druhou stranu musím uznat, že v 2 řadě je dost omáčkových scén, ale dají se přežít. :)

3.6.2015 | 21:03:41
alexis

Je to jiné než první řada. Nejvíc zřejmé se mi to zdálo u prvního dílu. Ty čarodějnice sice vidíme dělat mnohem odpornější věci, než které prováděli upíři v první řadě, ale tam byl ten pocit ohrožení tak nějak víc všudypřítomný. Nemůžu se zbavit dojmu, že ty na můj vkus až moc násilné a šokující scény jsou na efekt. Sice mi vůbec nevadí koukat na milostné scény, ale v první řadě měly svoje opodstatnění, narozdíl od sexuálního řádění, které se rozjelo v posledním dílu. Vanessu během milování s Dorianem posedl ďábel – což bylo velmi ve shodě s její povahou. Frankenstein měl totiž v podstatě pravdu, když mluvil o jejím chování jako o vyvolaném sexuálním traumatem. Tohle trauma sahá do doby, kdy viděla svojí matku se sirem Malcolmem – viktoriánská morálka spolu se silně náboženským založením a probuzením tělesné smyslnosti se postaraly o zbytek.

I nahota byla v minulé sérii tak nějak přirozená. Teď se mi zdá, že se snaží o pikantnost za každou cenu. Kéž se pletu a konec nám vezme dech.

3.6.2015 | 21:25:35
Anillion

Baví mě to stejně jako předchozí série, spíš si myslím, že musíme být vytrvalí, konec série se blíží a s ním určitě i nějaké ty vyhrocené situace a vyvrcholení pomalu a precizně stavěného příběhu…

3.6.2015 | 22:10:03
makje

Na jednu stranu jsem si taky všimla, že Dorian je tam úplně zbytečně (třeba nás ještě překvapí…), nebo že na to, jak je Miss Ives přes noc totálně v pr*deli, tak přes den se nějak moc usmívá :-D Ale na druhu stranu mě to pořád baví a udržuje v napětí a v každém díle se něco děje, něco nového se člověk dozví a těší se na další díl. Sama jsem zvědavá, jak to bude dál a myslím, že by to mohlo být epic epic epic :-) Jeden z nej seriálů, co znám.

3.6.2015 | 22:38:00
kyrysar

Já souhlasím s článkem. Frankenstain a Dorian jsou zatím bez významu a nudí. Více třetích dílů jinak to bude fakt nuda, protože ceho je moc, toho je příliš. A tady je příliš dějových linek!

4.6.2015 | 0:57:15
damic01

Já se přidávám k menšině, které se líbí více ta druhá série. První mě naplno začala bavit až v druhé polovině seriálu a druhá série mě baví zatím od začátku, akorát první díl byl trochu pomalejší. Navíc Eva Green je skvělá, takže mi nevadí, že má více prostoru než ostatní)). A Dorian Gray je taky jedna z postav, která se mi líbí, i když zatím v druhé sezóně tolik prostoru nedostala, je prostě jiný a mám rád jiné lidi.))))

4.6.2015 | 8:49:40
Cinkitoo

Jsem asi jediná, ale nenávidím tu linku kolem Vanessy, kromě třetího dílu, ten byl dobrý, ale jinak mě vůbec nebaví. Pořád čekám, co se bude dít kolem Chandlera, a dostanu vždycky tak dvě tři minuty. Naopak mě baví Viktor Frankenstein a Monstrum. Ty čarodějnický cancy kolem Evelyn Poole jsou hrozný, loutky, zabíjení dětí? Kraviny. Po každém díle se na to chci vykašlat, ale pak si řeknu, jak jsou krásný ty kulisy, no.

4.6.2015 | 10:36:16
Cinkitoo

Jo a ještě: to vykreslování duše Johna Clare, Frankensteinův vztah s Lily, přijde mi to spíš, jako by si je rozdělávali do další série.

4.6.2015 | 10:41:11
monolyza

Nepřije vám občas jako by se probouzela ta „prava“ Brona a občas se dostala na povrch?

4.6.2015 | 14:10:54
Misfits

Eva je úžasná herečka a odvádí neuvěřitelné výkony! Pro mne je to Oskarová lady! Osobně doufám, že „ping-pong“ a „po-divadelní“ scéna s Dorianem je něco více, přeci jenom se to nemotalo jenom kolem skvěle vypracovaných kulis a kostýmů, ale (podle mne hodně silně) to ukazovalo na velmi nestandardní, lidmi opovrhující, milost vztah mezi dvěma muži, respektive mužem a transvestitou (ne, že by to v té době bylo až tak zvláštní, ale sami jste viděli, jak na lidé reagovali). Takže Dorianova dějová linka mne rozhodně nenudí a to ani „Frankova“ (vždyť přeci oživil mrtvou přítelkyni jeho „pracovního kolegy“ a ten až se to domákne? Wohou… to bude panečku síla! Ale přál bych si více Chandlera… a doufám, že vzhledem k odhalení jeho tajemství se toho i dočkám :). PS: V druhé sérii mne nejvíce zaujal ďáblův jazyk a vše kolem něj včetně toho „puzzlu“ :)

4.6.2015 | 14:34:18
iHyi

Myslím, že je ok zařadit tam problematiku lásky dvou mužů té doby. Na tom není nic špatného, proč to zamlčovat, když se to tak dělo vždy. Vadí mi spíše, že to nespadá do příběhu a já si jako divák připadám zmateně. Snad kdyby to bylo šikovněji navázáno…

čestný člen redakce
4.6.2015 | 14:45:49
Aprok

Tak mě přijde že možná došel dech tomu kdo psal tenhle článek :D :D pač 2 série je naprostá pecka ! a všechny postavy jsou opravdu dobře zahraný ale poslední dobou nesnáším Viktora víte proč !! a zas mi je líto Monstra :( a jinak Eva a Josh jsou nejlepší jen čekám až to dají dohromady :) u Doriana čekám taky že tam bude mít víc prostoru :)

4.6.2015 | 16:40:03
MiSSaeLa

Osobne milujem tento seriál! Prvá séria ma fascinovala a druhej som sa nevedela dočkať. Prvá séria bola obsahovo taká hutná a mala rýchly spád (ani som nevedela a bol koniec). No pripisujem to tomu, že rozdávali karty, snažili sa divákovi predstaviť všetky postavy a zároveň aj vyriešiť hlavný problém Mínu a upírov ;) Teraz, v druhej sérii, je to o vzťahoch… Tie sa snažia čo najviac poprekrúcať a hľadajú rôzne cesty, aby sa vlastne poznal každý s každým (čo podľa mňa smeruje k veľmi silnej formácii proti bytostiam temnoty)… Chýba mi trošku hutnejší dej, ale nedokáže ma to odradiť, aby som ho nepozerala. Osobne mi je ľúto linky Doriana Graya, ale dúfam, že v ďalšom diele (podľa najnovšieho videa) sa konečne niečo zomelie a neviem sa toho dočkať ;) Čo sa týka jeho nekonečných sexuálnych scén len dúfam, že raz „nepomiluje“ aj sira Malcoma, alebo Johna Claira :D :D :D to už by bolo na mňa veľa :D :D Eva Green je fenomenálna herečka, tá dokáže presvedčiť aj mŕtveho, že je živý… Najviac sa mi páči aktuálne tajomno okolo Ethana, že LUPUS DEI :) a kto je jeho rodina, žeby to mal po rodovej linke???

4.6.2015 | 18:46:28
blacken

Souhlas, vidím to úplně stejně. Seriál je dost o ničem, když si člověk odmyslí pozlátko ve formě produkce, tak zůstane céčkovej televizní film. Nevadí mi, že Dorian a Frankenstein jsou vedlejší postavy… to mě naopak baví. Líbí se mi i linka kolem Vanessy. Chandler mě tolik nezajímá, takže mi ani nevadí, že nemá tolik prostoru. Co ale totálně nedávám je ta nelogičnost v každém dílu. Vanessa nikoho nepoznává, sir Malcolm jí řekne, že je jako jeho dcera a pak se chce vracet k manželce… a další podobné nesmysly… Ve chvíli, kdy se celý díl nic moc nestane je pak dost divné, když čas vyplňují sexem libovolných postav. V první sérii Dorian tak nějak zapadal do děje, ale tady je jeho náhodný sex dost k ničemu. Možná to ještě nějak připojí do děje… ale je to jako pohádka o Sněhurce, kde se sem tam mrkneme, co zrovna dělá Frodo Pytlík…

#26 Onewinged
4.6.2015 | 22:44:29
Onewinged

#25 blacken: jak si návrat k manželce a to že Vanessu bere jako svoji dceru odporuje?

Co se týče nepoznání Brony. Opravdu by jste si pamatovali někoho koho jste potkali jednou na pár minut a pak až někdy po dlouhé době (i když těžko říct jak dlouho to je, ale minimálně přes měsíc pokud se Chandler mění na vlkodlaka jen za úplňku). Zvlášť se vším co se kolem Vanessy děje.

#28 blacken
4.6.2015 | 23:48:57
mangina

tady to je samá spáčilová

8.6.2015 | 3:40:10
blacken

#26 Onewinged: Tak na jednu stranu ji bere jako dceru, na druhou stranu ji chtěl opustit a nechat ji v tom… To si podle mě odporuje celkem dost. Nepotkaly se zrovna tak, aby na ni mohla zapomenout. A fakt se mi nestalo, že bych někoho potkala – někdo mi ho představil – a já si nepamatovala, že se známe. Zapomněla bych třeba jméno… po delší době bych si možná hůř vybavovala, kdy a kde jsme se setkali… ale že bych si nevzpomněla vůbec na nic?

8.6.2015 | 20:00:08
IZFNP

Seriál ma baví, o to pokoj, ale hlavne kvôli atmosfére a hercom (Eva Green patrí k mojim obľúbenkyňám, priznávam). Celá zápletka série je podľa mňa výborná, réžia, výprava a kamera patria k špičke, ale ten scenár… Ak Dorian nemá pohnúť príbehom dopredu, nemá tam čo robiť, a jeho homosexuálne chute ma úprimne nezaujímajú, ak nemajú význam pre dej. Scény Vanessy a Johna Clarea sú síce poetické, ale pre dej absolútne nepodstatné. Lilly a Frankenstein dostali zápletku, ktorá sa bije so všetkými ostatnými. Niektoré činy postáv (a je ich dosť) postrádajú logiku a úplne popierajú charakter postáv, aký nám načrtli v prvej sérii. Takže opakujem – baví ma to, väčšina vecí na seriály stále šlape ako hodinky, neprestanem ho sledovať ani keby sa kvalita nezlepšila… Ale je veľká škoda, že niektoré aspekty sú žalostne nevyužité, kým iné sú tam úplne zbytočne.

8.6.2015 | 22:26:56
MartasZLA

Nevím jak autor ale já hltám každou minutu seriálu. Každá postava je suprová, zvraty jsou super a prostředí je prostě přesně pro mě.

8.6.2015 | 22:58:58
IZFNP

Môže mi niekto, prosím, pripomenúť – Vanessa alebo Dorian niekedy stretli Bronu? Za akých okolností?

#32 Salome
9.6.2015 | 10:59:06
Salome

#31 IZFNP: Dorian viděl Bronu, když byla u něj doma v tom sále s obrazy. Zaplatil jí za to, aby se nechala fotit. Ona během toho začala vykašlávat krev a ho to tak rozrajcovalo, že ji na místě… no, to už si vzpomeneš :D

Vanessa potkala Bronu v divadle, Brona tam tehdy byla s Chandlerem a pak utekla ven, kde ji na chodníku chytil další záchvat tuberáckého kašle…

#33 IZFNP
9.6.2015 | 12:50:34
IZFNP

#32 Salome: Ďakujem :) Doriana si vybavujem, ale tu Vanessu a divadlo vôbec :D Len ma teda udivuje, že to tvorcovia tak zazdili – síce blondýna v šatách, ale predsa…

10.6.2015 | 22:23:44
Tanein

Na tom plese se mi zdálo, že ji Dorian poznal, ale nechtěl ji kazit hru…kterou si myslel, že hraje.

12.6.2015 | 17:11:12
Emada

Druhá série se mi líbí víc než první, děj mi nepřipadá nadbytečné, postavy mají svůj vyměřený čas a že se seriál zaměřuje na Vanessu je jen dobře:)

30.6.2015 | 17:51:10
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Třetí řada

S první fotkou ze třetí řady se vrací Patti LuPone

S první fotkou ze třetí řady se vrací Patti LuPone

Třetí řadu hororového Penny Dreadful uvidíme už příští rok a její natáčení už samozřejmě začalo. V nových epizodách uvidíme kromě starých známých taky nové herce a jednu divácky úspěšnou postavu z druhé řady. Ta se objevila na prvním oficiálním snímku z natáčení.

Reklama

Momentka

Momentka

Narozeniny

Plakáty

Plakáty

Hlídejte si nás

Napište nám

Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!


Filtr seriálů a filmů









Reklama