Bylo, nebylo (Once Upon a Time)
87/100 - 418×

Bylo, nebylo(Once Upon a Time)

Zlá královna, macecha Sněhurky, mocnou kletbou přenesla téměř všechny pohádkové bytosti do světa lidí, do zapadlého městečka Storybrooke. Na svoji skutečnou totožnost si nepamatují, žijí celkem běžné životy a ani jim není divné, že město nikdo z nich neopouští, vůbec nestárnou a v rukách starostky je soustředěna všechna moc. Podle legendy může kletbu zrušit jediný člověk, dcera Sněhurky a Prince Krasoně, kterou z království zachránili ještě jako nemluvně těsně před tím, než ostatní kletba uvěznila v Storybrooku. Adoptivní synek starostky věří, že tou osobou, a zároveň jeho biologickou matkou, je praktická a nezávislá Emma Swan z Bostonu…

USA | 2011 | Ukončeno
vysílání
7 sezón | ABC | 42 minut
VOD
Disney Plus
žánr
Drama, Fantasy, Rodinný
hrají
Josh Dallas (David Nolan), Jennifer Morrison (Emma Swan), Jared Gilmore (Mladší Henry Mills), Robert Carlyle (Pan Gold), Robert Carlyle (Rampelník), Josh Dallas (Princ Krasoň), Meghan Ory (Ruby), Meghan Ory (Červená Karkulka), Eion Bailey (August W. Booth), Dylan Schmid (Baelfire), Emilie de Ravin (Belle French), Sebastian Stan (Jefferson), Josh Dallas (Princ James), Jamie Dornan (Šerif Graham), Ginnifer Goodwin (Sněhurka)

Spoilerové fotografie z epizody Last Rites

Spoilerové fotografie z epizody Last Rites

Pozor na velký spoiler! Na internet uniklo několik spoilerových fotografií z jednadvacáté epizody Last Rites, které obsahují rozuzlení aktuálního děje a smrt hlavní postavy.

10 3
6.5.2016

Poslední varování: Fotografie obsahují smrt jedné hlavní postavy!

Spoilerové fotografie z epizody na tomto odkazu.

Následující diskuze může obsahovat spoilery!

Zdroj: ABC

Diskuze /62

Packa

No tak Robin mi chybět nebude. Žádný velký pláč u sebe neočekávám. :D
Ale Hook zpátky – to nějak jde? Možná díky (kvůli? :D ) tomu, že Hood zemřel, tak se Hook může vrátit?

6.5.2016 | 18:42:52
Nina317

Dufam, ze dalsia seria nebude o tom ako vratit medzi zivych Robina :D aj tak mi bol ten herec nesympaticky :D

6.5.2016 | 19:12:36
VampKošilka

Tak to nepobírám. Proč tohle všechno vykecali dopředu?

Robina mám ráda, Seana docela taky. Hlavně je mi líto Regi. Zase jí připravit o její lásku? O tu první přišla a o ted svojí spřízněnou duši, vybranou samotným osudem? To se mi nějak nechce věřit. Ale Hook je očividně zpátky, což mám zase ohromnou radost, ale žádné překvápko to není. Takže místo toho, aby Emma přišla o pravou lásku, tak o ní přijde Regina. No paráda.

#4 Packa #19 Nivie
6.5.2016 | 20:57:49
Packa

#3 VampKošilka:

Jo, ohledně Reginy souhlasím, ta je na tom chudák taky dost špatně. Sice má teď nově sestru, ale nějaké to štěstí v lásce by si taky zasloužila. :(

#5 VampKošilka
6.5.2016 | 20:59:05
VampKošilka

Má holt pech. Opravdu mě zajímá, koho jí hodlají vymyslet jako náhradu, pokud by měla mít happyend, tak se vším všudy. Existuje snad něco víc? No Regi a Robin se ještě netestovali na TLK, tak nějaká skulinka se najde.
#4 Packa:

#6 Packa
6.5.2016 | 21:18:55
Packa

#5 VampKošilka: „Netestovali se“? :D To zní jak kdyby to byla nějaká přenosná nemoc. :D

#7 merit #9 VampKošilka
6.5.2016 | 21:23:08
merit

#6 Packa: :)

Chudák Robin, mal to v podstate spočítané už od príchodu Mariany, ktorá nakoniec ani Mariana nebola, ale zato bola tehotná ( pre mňa jeden z najhorších zvratov v OUAT ). Z tej telenovely už nebolo východiska, dokonca ani na pomery OUAT. Je mi ľúto Reginy, ale počítam, že jej ho vynahradia niekým novým. Tentokrát by to mohol byť niekto, kto nemal už notoricky známeho partnera ( napr. taký Romeo by bol fakt nevhodný :) ) a snáď so šťastnejším castingom, aj keď ja proti Seanovi M. nič nemám, no ten jeho trpiteľský výraz ma vždy rozosmeje. Ale kto vie, možno budeme mať opäť nejaký „obrovský zvrat“ a v ďalšej sérií ho vrátia :).

#8 Packa
6.5.2016 | 21:33:16
Packa

#7 merit:

No jo, dík! Já furt přemýšlela, co mi na něm tak vadí (protože celkově postava Robina mi nevadila, ale něčím mi byl protivný). To je ten „trpitelský výraz“, to je přesné! Podobná věc mi vadí i u Charminga – ten má zase neustále ustaraný výraz.

#14 merit
6.5.2016 | 21:36:36
VampKošilka

#6 Packa: Toho jsem si při psaní nevšimla, ale tak dobře třeba takto: Nepřišli do situace, kde by byl zapotřebí polibek z pravé lásky. Ale byla by sranda, kdyby jim Whale odebral vzory krve, aby zjistil, zda jsou pozitivní na TLK. :D

#11 Packa #14 merit
6.5.2016 | 21:41:42
vojtamkv

Ať umřou třeba všichni. Bohužel už mě to přestává bavit! :(

6.5.2016 | 22:46:14
Packa

#9 VampKošilka: Už teda jdu do spoileru kvůli jménům.

No vlastně trochu jo. Teda jak se to vezme. Když Marianně mrzlo srdce, mohl by ji zachránit polibek z pravé lásky. Ale od Robina to nefungovalo, kvůli Regině. Jo, není to úplně jednoznačné jako u Emmy s Hookem, ale i tak. Ale jo, chápu jak to myslíš. :)

#13 VampKošilka
7.5.2016 | 6:48:46
Mish_anka

Jej omlouvám se, já to chtěla skrýt…

#14 merit
7.5.2016 | 7:31:25
VampKošilka

#11 Packa:

No, tak jasně. Robin jí byl souzen osudem, její dobrá víla jí to potvrdila, proto moc nechápu, koho jiného by k ní chtěli dát, protože nikdo ideálnější podle těch jejich měřítek zkrátka neexistuje. Proto jsem zmínila TLK, protože ten většinou zapečetí to, že k sobě daná dvojice patří(nebo podobnou zkoušku, kterou prošli Emma a Hook)..asi by jim vyšel no, co si budu nalhávat, ale nějaká skulinka se najde. Odchod Robina jsem čekala, ale myslela jsem, že si nechají otevřené vrátka pro jeho případný návrat, kdežto podle těch fotek to má za sebou.

7.5.2016 | 8:26:50
merit

#12 Mish_anka: To je v pohode, myslím, že keď niekto ide do diskusie k článku so spoilerom, musí počítať so spoilerovou diskusiou. A ako v predchádzajúcej diskusií podotkla Nivie, tie výkričníky a rámiky sú trochu bláznivé :).

#8 Packa: Majú to ťažké chlapi, jeden stále trpí a ten druhý je z toho ustaraný :D.

#9 VampKošilka: To by mohla byť celkom zábava, také testovanie a odoberanie vzoriek, aspoň by nemuseli čakať jednu, dve sezóny na potvrdenie TL :).

7.5.2016 | 8:30:25
VampKošilka

Pardon, mladší sestra se mi dostala k počítači a psala blbosti.Ještě jednou se omlouvám.

#16 komcus
7.5.2016 | 8:56:40
komcus

#15 VampKošilka: V pohodě. Smazal jsem to. :)

čestný člen redakce
7.5.2016 | 11:23:03
Marilla

Chudák Regina tohle si nezasloužila. Napřed Daniel a teď Robin. Nemůžu tomu uvěřid. Ale třeba se Robin vrátí. V případě ONAP by mě to nepřekvapilo. Tam skoro nikdo není doopravdy mrtví.

7.5.2016 | 11:56:53
Liss93

Mně se Robin zprotivil poté, co s „Mariannou“ odešel a oplodnil ji. Jako jo, pořád to byla jeho právoplatná žena, ale nemusel s ní nic mít, kvůli Regině. A jen tak ze srandy jsem myslela na to, kdyby Robina hrál pořád Tom Ellis… No, po Luciferovi si to už opravdu nedovedu představit :D

7.5.2016 | 14:10:17
Nivie

Zajímá mě, jestli nějak použijí to, že už od Kamelotu je Hood napůl mrtvý.

#3 VampKošilka: To, že byl Robin její osudovou láskou ještě neznamená, že jako pár byli truelove pozitivní, očividně :). Možná ji měl Robin přes to lví tetování dovést k samotnému Lvímu králi :D. Kdo ví.

#20 VampKošilka
7.5.2016 | 15:32:32
VampKošilka

#19 Nivie:

Možné to je. Tvůrci podle mě nepočítali s tím, že s Seanem budou takové problémy, když psali ten hvězdný osud vztahu Outlaw Queen. Diváka to přímo přesvědčilo v tom,že jsou TL pozitivní, ale pokud to chtějí takto, tak nejspíš ukecají tím, že Robin byl jenom jakási přípravna k tomu, aby Regi byla připravená na toho pravého. Nebo mě taky napadlo, že by nějakým způsobem přišel Daniel zpátky do hry(třeba v jiném těle). Je to sice už od pohledu jasné, že to bude taková nouzovka, ale možné to podle mě je. Nebo by se mohl splnit sen fandomu SwanQueen, ale to pochybuji, po TL testu Emmy a Hooka je to už jednoznačně vyloučeno, oni jsou 100% pozitivní a Hook se podle všeho vrátí. :D

7.5.2016 | 16:03:30
CoolRedBowtie

Já četla, že se má ve finále Regi vrátit do své EQ persony… třeba z ní udělaj nějakou prapodivnou verzi Jekylla a Hydea (podle popisu těch nových postav) bylo by to pro ně více méně logicé uvedení :D

#22 Packa
7.5.2016 | 20:03:13
Packa

#21 CoolRedBowtie: (To už ani není spoiler, kašlu na vykřičník. :D ) No pochybuju, že by se po takové době jen tak vrátila k EQ, už kvůli Henrymu. Ale ta druhá možnost už by smysl dávala, pokud je teda pravda, že to bude téma 6. série. (Teda pro mě je to pořád nesmysl, ale je možné, že oni to takhle vymyslí.)

7.5.2016 | 21:34:36
Ridley

k TL testu Emmy a Hooka.. vážilo sa len Emmino srdce (1. vec), Emma je produkt TL (čiže jej srdce je samo o sebe naplnené TL) (2. vec), TL má viac foriem, mali by ste si prečítať mytológiu (3. vec) a nájdete tam „lásku spasiteľa“ resp. niečo podobné.. :D ten TL test je dosť pochybný a ak to porovnáme k mytológii, tiež sa z podsvetia v tej „storke“ vrátil len jeden :D soooo :D

7.5.2016 | 21:46:58
Ridley

a tak isto sa povráva o tom (videla som niekoľko zaujímavých úvah), že Hook je len „výplod“ Emminej fantázie, ale o tom dosť pochybujem :D

7.5.2016 | 21:49:19
EmaWoodson

Proč si myslíte, že umře zrovna Robin? Ten pohřeb je nejspíš Hooka a umřít může kdokoliv jiný. Nedivila bych se třeba smrti Zeleny, která tak ochrání třeba Reginu…

#26 Ridley
8.5.2016 | 20:49:11
Ridley

#25 EmaWoodson: lebo spoiler fotky.. Robin ležal na zemi a nad revala Regina, ktorú potom prišla mojkať Zelena :D

#27 EmaWoodson #28 EmaWoodson
8.5.2016 | 21:27:44
EmaWoodson

#26 Ridley: Tak Ty jsem zatím nenašla asi…

8.5.2016 | 21:37:28
EmaWoodson

#26 Ridley: Podle mě už tam nejsou, tam kam míří ten odkaz tu. Ale našla jsem si je. ;-)

8.5.2016 | 21:44:44
simavok

Proč si Robin a Regina nerozpulí srdce, jako to udělali Sněhurka a Krasoň?

#30 Nivie
9.5.2016 | 15:57:41
Nivie

#29 simavok: Hlavní důvod je, že Sean Maguire už nechtěl hrát páté kolo u vozu a možná tam byl i problém na place ;).

Jo a pak to může být i tím, že Robin po smrti šel přímo na lepší místo a už neměl žádný unfinished business. Asi se dá vrátit jenom z podsvětí.

#31 Ridley
9.5.2016 | 16:10:29
Ridley

#30 Nivie: prosím ťa, keď aj Cora je na dobrom miesta, tak určite začne všetkých posielať späť, keď sa im to bude hodiť :D

#32 Celene
9.5.2016 | 17:16:06
Celene

#31 Ridley: jj s tou Corou na dobrým místě to myslím přehnali… jako udělala na závěr dobrou věc, že stmelila Reginu a Zelenu, ale že by to mělo zmazat všechny její „hříchy mládí“, to si nemyslím…

#40 Nivie
9.5.2016 | 17:27:41
Celene

hele a víte někdo, co ten Sean měl za problém nebo kde se toho o tom můžu dozvědět víc? :D jako já bejt na jeho místě, aby mě taky sere, že na scéně pochoduju jen na místě kolem ostatních jako pako a pronesu sotva jednu větu… :D ale když to má bejt Reginy true love, tak mu měli napařit nějakou krutější smlouvu, aby nemohl tak jednoduše odejít, protože takhle mi to na Reginu přijde už strašně moc krutý… a co jsem si pustila promo na finále, tak se mi vůbec nelíbí, kam to sakra směřuje… jakože jestli z ní teďka chtěj udělat zpátky Evil Queen, tak se už asi vážně posr***… Zaujal mě tam ten Dragon – ten má bejt už taky dávno pod drnem, ne? :D Ale přijde mi tam zajímavá ta ukázka, jak Henry říká, že zničil magii, na to jsem hodně zvědavá… Ale jestli to fakt skončí tím, že z Reginy bude zase Evil Queen, tak se asi taky naseru, že s OAUT už snad taky skončím a to ho fakt miluju i přesto kolik postav mě tam začíná srát :D Aspoň že ten fotr od Belly ji nechce probudit, doufám, že mu to vydrží :D

#34 Ridley
9.5.2016 | 17:32:56
Ridley

#33 Celene: noo o Seanovi išlo veľa vecí, ktovie, čo je pravda a čo nie.. čítala som, že nemal práve najlepší vzťah s fanúšikmi a tak isto som zazrela aj to, že s ním mala Lana problém.. síce, ani sa jej nečudujem, keď na cone pri každej otázke a jeho odpovedi bola sexuálna narážka na ňu, resp. Reginu.. potom niekde bolo písané, že napadol nejakú maskérku (zasa sexuálne), ešte som počula, že to sám skončil, kvôli tomu, že nemal toľko priestoru.. fakt neviem čo sú kecy a čo pravda, píšem len to, čo som čítala inde (A) aaa pokiaľ o Evil queen ide, tak práve dúfam, že sa vráti, lebo okrem Evil boobs sa tam fakt už nie je na čo dívať :D

#35 Packa #37 Celene #38 Mish_anka
9.5.2016 | 19:22:03
Packa

#34 Ridley: Evil boobs! :D :D To promo si musím taky pustit, vidíte, jsem na to úplně zapomněla. :)

#36 Ridley
9.5.2016 | 20:06:12
Ridley

#35 Packa: Evil boobs sú najlepšie „postavy“ OUAT :D

9.5.2016 | 21:20:17
Celene

#34 Ridley: mě se podle fotek z nátáčení a tak různě zdálo, že jsou s Lanou právě docela kámoši :D že by to byl fakt takovej perverzák, jo? :D :D zajímavé zvěsti věru :D Evil boobs to's teda zabila :D já nechcu, aby byla evil :D velkej výstřih může nosit i jako dobrá ne :D

#39 Ridley
9.5.2016 | 21:39:38
Mish_anka

#34 Ridley: K tomu obtěžování apod. se Lana vyjadřovala na twittru a prý to není pravda. Bylo i řečeno, že proto s ním pak Lana nechtěla pracovat, nicméně jakmile to vyšlo ven, ona se k tomu sama vyjádřila, že neměla tucha, že něco takového letí po netu, a že nic z toho není pravda. Jinak Evil Queen bych uvítala, nicméně do konceptu příběhu se teď nehodí, protože by zas byl na ní Henry naštvaný, Zelena by byla zklamaná, páč se změnila a teď je zas její ségra zlá :D Je samozřejmé, a jak v tom promu jde i vidět, všichni za ní budou lézt jenom aby náhodou nebyla Evil…Spíš by si měla uvědomit již, že má rodinu, o kterou se v této situaci může opřít, a že na to není sama, jak tomu bylo tenkrát s Danielem ;)

#39 Ridley #40 Nivie
9.5.2016 | 22:00:20
Ridley

#37 Celene: ako dobrá nenosí korzety ;( večná škoda :( :D

#38 Mish_anka: ono zlato, nie je vždy všetko tak, ako sa zdá.. predsa len OQ má určitú fanbase a Sean tak isto, ako by vyzeralo, keby sa k tomu nik nevyjadril? resp. vyjadril sa záporne? následky pre seriál samotný by neboli práve najlepšie atď.. radšej všetko ututlať a tváriť sa, že je to ok, dať vysoké odškodné a všetko v poriadku, tak sa to predsa robí, nie ;)

ono ako zvrat by to nebolo zlé, skôr odvážne a.. neviem.. hoc to tam nepasuje a všetci čakajú, že bude ok, lebo má rodinu ako píšeš a že si to má uvedomiť, ale pri nej.. oj, keby bola zlá.. nie rovno evil queen, ale tak ako v prvej sérií, možno druhej, utiahnutá, sarkastická a to, čo som na nej milovala, to by sa mi vážne páčilo.. po prípade by mohla vyhodiť Emme na oči, aká je blbá, to by bola čerešnička na torte :D a fakt dúfam, že jej už konečne nájdu normálnu lásku! sakra, chcem pre ňu späť Daniela ;( nech ho vrátia, však keď sa mohol H00k, tak prečo nie aj on? :( alebo keď nie Daniela tak kurník Mal! aj tie by som shippovala :D DragonQueen! :D

#40 Nivie
9.5.2016 | 22:17:42
Nivie

#32 Celene: Neříkám, že to je správné, ale OUaT byl vždycky o naději, druhých šancích a odpuštění, takže v rámci seriálu to není zase takový přešlap.

#38 Mish_anka: Celá ta aféra je divná. Tady souhlasím s Ridley – kdyby skutečně něco bylo, tak to rozhodně do světa nebudou roztrubovat. Je pravda, že drby kolem ne-tak-idylického odchodu byly i v případě Neala (MRJ).

#39 Ridley: Když ty ten seriál bereš moc vážně, je jasné, že tě jen tak něco neuspokojí :D. Daniela nevrátí (asi), protože ten už je na onom místě (odkud nikdo neutíká) a on nepomohl porazit boha-Hádese. Hookův návrat (stejně jako návrat Rampla, stejně jako návrat Krasoně) je jediněčná a asi neopakovatelná událost. Tady musím ocenit, že nikdy neopakovali stejný postup. Leda by se Daniel reinkarnoval. Pokud návrat EQ, tak jenom jako EQ 2.0 – jiná a zajímavější, smazat pětiletý vývoj postavy a vrátit ji zpět – to si snad ani OUaT nedovolí. Snad. Postava by se měla vyvíjet kupředu a ne se vracet nebo točit v kruhu.

#41 Nivie #42 Ridley
9.5.2016 | 23:03:24
Nivie

#40 Nivie: Jo a ještě dodám jednu poznámku. Možná je teď Emma nudnější, ale jako postava a osobnost se někam posunula a udělala velký pokrok. A to je spávně. To, že to neumí pořádně napsat, je věc druhá.

#43 Ridley
9.5.2016 | 23:06:59
Ridley

#40 Nivie: keď na ono miesto mohla ísť Cora, tak podľa mňa sa odtiaľ budú snažiť dostať nohami rukami :D pri vývoji postavy nehovorím o zmazaní, ale vrátení sa k niečomu, čo bolo.. lebo je veľmi jednoduché skĺznu na „druhú (zlú)“ stranu chodníčka :D proste nemáš len svetlé stránky života, ale aj tmavé.. a toto by bola práve tá tmavá.. má síce „rodinu“, syna atď. ale stále je v nej aj kúsok zla, ktorý čaká na prebudenie.. aj v normálnom živote sa meníme, osobnosť sa mení približne každých 5 rokov a nebolo by to točenie sa v kruhu, len by sa vrátila k tomu, čo jej dajme tomu šlo najlepšie.. aj v rl. keď niečo skúšaš vyberieš si to, čo ti je najlepšie resp. najľahšie a to môže byť aj pre ňu.. a tým pádom by sa otvorila aj ďalšia cesta alternatíva 6. série.. nehovorím, že by sa Regina vrátila v tých jej šatičkách (ktoré všetci milujeme, že? :D) a správala sa ako kráľovná, hovorím o tom, že by sa vrátila k tým povahovým črtám a vlastnostiam, vďaka ktorým má hodne ľudí crush :D

#44 Nivie
9.5.2016 | 23:15:13
Ridley

#41 Nivie: škoda, že pokrok k horšiemu :(

#45 Nivie
9.5.2016 | 23:17:47
Nivie

#42 Ridley: Já si tamto ono místo (asi Olymp) představuji jako jeden velký hippie mejdan: všichni žerou ambrózii a pijí nektar, jsou nahatí a pořád veselí, mají tam obří reprák, ze kterého hraje San Francisco nebo California Dreamin', chlapi se neholí a ženské mají květiny ve vlasech a všem je úplně ukradené, že tam nějaká Cora je, protože tam od rána do večera chillují :D.

Však jo, říkám EQ 2.0 (nebo Regina 2.0), ale trochu pochybuji, že to dokážou přesvědčivě napsat. Bojím se, aby z toho právě nebyla EQ ze Začarovaného lesa, tam je fajn, ale jsem ráda, že už je to za námi. Myslím, že máme na mysli přibližně totéž. Rozhodně to chce dobrý příběh, protože truchlení za Robina není námět pro celou sérii, ale to si, doufám, ohlídají.

#52 Ridley
9.5.2016 | 23:39:02
Nivie

#43 Ridley: Na začátku příběhu měla sice parádní lodičky, ale narozeniny slavila sama, nikomu nevěřila, měla tvrdé srdce a nikdo se o ni nezajímal, teď má kolem sebe hromadu lidí, co ji mají rádi. Já bych brala ten druhý život ;). Myslím, že teprve toto je skutečná Emma, to předtím byla jenom přetvářka. Ale chápu, že tento nový stav není divácky tak zajímavý. Napsat zápornou postavu nebo tu „šedou“ je jednoduché, vytvořit silnou a chytrou kladnou postavu je teprve oříšek.

#46 Celene
9.5.2016 | 23:47:25
Celene

#45 Nivie: náhodou já nechápu, proč všichni na Emmu tak nadávají :D já jsem asi jediná, kdo to má naopak… já ji neměla ráda první dvě-tři série a začala jsem ji mít ráda až pak, když otočila a konečně začala plnohodnotně věřit, využívat svou moc a říkat Charmingovým „mami, tati“ a hlavně, když to dala dohromady s Hookem, to ji hodně pohnulo úplně jinam ♥ a třeba ta scéna na hřibitově teďka mi přišla úplně úžasná, myslím si, že Jennifer je úžasná a skvělá herečka :)

#47 merit #49 Mish_anka #50 Nivie #51 Ridley #52 Ridley
10.5.2016 | 7:45:26
merit

#46 Celene: Nie si jediná, cítim to presne tak isto :).

#48 Celene
10.5.2016 | 7:52:20
Celene

#47 merit: boží, aspoň někdo mi rozumí :D :)

10.5.2016 | 8:42:49
Mish_anka

#46 Celene: taky to tak s Emmou mám. Čekala jsem dlouho, než Emma shodí ty pomyslné hradby co kolem sebe díky tomu životu, který měla, celý život stavěla, a to se konečně stalo, má se na koho spolehnout ,má rodinu, dokáže s nimi prožívat svůj smutek. Je šťastná :-)

10.5.2016 | 9:02:34
Nivie

#46 Celene: Mně ta scéna na hřbitově u Hookova hrobu přišla dojemnější než Hoodova poslední scéna i pohřeb dohromady. Po návratu z podsvětí byla nalomená, ale pořád tak trochu doufala, když ji Hook poslal ty stránky, věděla, že už si vyřešil všechny záležitosti mohl se posunout. Tam u hrobu byla zlomená. Věděla, že je definitivně pryč. Pro mě to byla hodně silná scéna. Ono i v životě ta drsňácká póza je zajímavější a přitažlivější, ale strašně moc člověka vyčerpává ;).

10.5.2016 | 14:34:40
Ridley

#46 Celene: Jennifer by si mohla uvedomiť, že Colin je ženatý a nesprávať sa k nemu, akoby bol jej „milenec“ aj v rl… to, že na cone o ňom hovorí, že sa mu páčia jej prsia a pod. je vážne veľa.. Colin pri nej pôsobí dosť placho, chudák chlap (všimnite si, ako je pri nej ticho na conoch a ako ona za neho stále čosi rozpráva…) dosť neprofesionálne od nej..

#53 Celene
10.5.2016 | 14:44:06
Ridley

#44 Nivie: :D :D :D dobre, tak teraz čakám na nejaký flashback z „neba“, to chcem vidieť! :D no oni čo píšu, to zmrvia, tak neviem :D ono EQ 2.0 ako si to nazvala je oriešok a môže to byť pecka/veľmi odvážny krok, do ktorého by som sa osobne nebála pustiť, ale pri Edwamovi si nie som istá, však sa boja zabiť Hooka, tak ho stále oživujú :D meh, teraz budú stále točiť Regi/Evil queen :D :D :D

#46 Celene: vážne sa ti páčia tie nechutne presladené scény medzi Emmou a Hookom? o.O dobre, no nič, sú aj takí ľudia :D (twilighteri) :D

#55 merit
10.5.2016 | 14:50:21
Celene

#51 Ridley: :D :D :D :D tak to mě vůbec nepřišlo… mě přijdou v reále jako takoví BFF :D ona to někde říkala, že „I never been in love with Colin“, ale tak uvidíme… třeba budeme někde brzo číst, že se kvůli ní rozvádí :D ale fakt bych to tak neviděla…

#54 Ridley
10.5.2016 | 14:52:57
Ridley

#53 Celene: vidíš len to, čo ti ukazujú, ich skutočné vzťahy nepoznáš ;) ps. Jen a jej vzťahy s kolegami sú povestné, či už House, alebo aj OUAT samotné :D

#57 Celene
10.5.2016 | 15:20:50
merit

Super, takže už nebudeme nadávať len na Hooka, Hooda, Edwam a pod., teraz už vieme aj niečo o hercoch – jeden je násilník, druhý nesmelý neverník a tretia zvodkyňa … Tak takýto bulvár som tu nečakala.

#52 Ridley: A vieš čo ? Mne sa tie scény páčia, je celkom uvoľňujúce vidieť ľudské šťastie :). Kvôli tomu na OUAT pozerám, tento seriál má podstatu v rozprávkach a preto mi presladenosť a naivita nevadí.

#56 Avilan
10.5.2016 | 17:03:37
Avilan

#55 merit: K tomu seriálu takové scény prostě patří a je to opravdu jeho podstata. To je jako by se někdo díval na Upíří deníky a stěžoval si, že je tam moc upírů nebo na GoT a nadával, že tam pořád řeší boj o moc.

10.5.2016 | 17:07:49
Celene

#54 Ridley: asi si ji budu muset líp progooglit :D nic nevím :D

10.5.2016 | 17:35:21
Kutil44

No páni aké drby sa to človek nedozvie pri vás baby :D

10.5.2016 | 18:00:54
Ridley

noo internet je plný zaujímavých vecí :D a super prirovnaní :D každý deň ma čosi nové rozosmeje :D

#60 Celene
10.5.2016 | 18:59:53
Celene

#59 Ridley: řekni mi, kde ty informace bereš :D už pár minut lustruju google a nic zajímavýho krom toho, že chvilku chodila s Kloboučníkem, jsem na ni nevyhmátla :D

#61 Ridley
10.5.2016 | 20:02:04
Ridley

#60 Celene: skus googlit v angličtine :D a jop, pokiaľ čítaš len CSentric veci tak.. :D

#62 Celene
11.5.2016 | 16:55:03
Celene

#61 Ridley: to jsem zkoušela :D žádná šokující odhalení jsem ale neučinila :D

12.5.2016 | 13:57:25
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Nepřehlédněte

Edňáci hodnotí finále seriálu Once Upon a Time

Edňáci hodnotí finále seriálu Once Upon a Time

Závěrečná epizoda Leaving Storybrooke uzavřela dlouhou sedmiletou cestu seriálu. Splnila naše očekávání a byla seriálu důstojným finálem?

Děkujeme

Děkujeme za vaši přízeň

Děkujeme za vaši přízeň

Sedm pohádkových let je u konce a celá naše redakce vám tímto děkuje za vaši dlouholetou přízeň.

Reklama

Fotky z finále

Fotky z finále

Nejlepší postavy

Narozeniny herců

Hlídejte si nás

Napište nám

Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!


Filtr seriálů a filmů









Reklama