Bylo, nebylo (Once Upon a Time)
87/100 - 418×

Bylo, nebylo(Once Upon a Time)

Zlá královna, macecha Sněhurky, mocnou kletbou přenesla téměř všechny pohádkové bytosti do světa lidí, do zapadlého městečka Storybrooke. Na svoji skutečnou totožnost si nepamatují, žijí celkem běžné životy a ani jim není divné, že město nikdo z nich neopouští, vůbec nestárnou a v rukách starostky je soustředěna všechna moc. Podle legendy může kletbu zrušit jediný člověk, dcera Sněhurky a Prince Krasoně, kterou z království zachránili ještě jako nemluvně těsně před tím, než ostatní kletba uvěznila v Storybrooku. Adoptivní synek starostky věří, že tou osobou, a zároveň jeho biologickou matkou, je praktická a nezávislá Emma Swan z Bostonu…

USA | 2011 | Ukončeno
vysílání
7 sezón | ABC | 42 minut
VOD
Disney Plus
žánr
Drama, Fantasy, Rodinný
hrají
Josh Dallas (David Nolan), Jennifer Morrison (Emma Swan), Jared Gilmore (Mladší Henry Mills), Robert Carlyle (Pan Gold), Robert Carlyle (Rampelník), Josh Dallas (Princ Krasoň), Meghan Ory (Ruby), Meghan Ory (Červená Karkulka), Eion Bailey (August W. Booth), Dylan Schmid (Baelfire), Emilie de Ravin (Belle French), Sebastian Stan (Jefferson), Josh Dallas (Princ James), Jamie Dornan (Šerif Graham), Ginnifer Goodwin (Sněhurka)

Fotografie k epizodě Ruby Slippers

Fotografie k epizodě Ruby Slippers

V minulosti se Ruby a Mulan ocitají v Oz, kde s Dorotkou hledají způsob, jak porazit prohnanou čarodějnici jednou provždy. Dorotka ovšem zmizí a hledání zavede Ruby až do Podsvětí, kde se jí dostane pomoci od hrdinů. Sněhurka a David hledají způsob, jak dostat alespoň jednoho z nich k Nealovi.

16 0
17.4.2016

Foto: ABC

  • 1-cf049257be1bd5f17bb3dc98de02494c.jpg
  • 2-23bfb1c77a039a1f964671da2304a5a4.jpg
  • 3-d71e217861ca2734383299f67ec11551.jpg
  • 4-6ba6a464f2d33db350d9b2ac69b4e95b.jpg
  • 5-d91acb69980f3d2a1bbef5e29d750254.jpg
  • 6-1ad2870a3be6e5f3fdc6e3b1e06c7d25.jpg
  • 7-8788ddb0e7f783ef7c2a2040c34467d0.jpg
  • 8-8fb917c11a2805271c348d36cf41974c.jpg
  • 9-31125f46dd98660facdf90ecc17b5717.jpg
  • 10-fb1f5003547c9e8fb0c0ea98a3d6be43.jpg
  • 11-451b9d1755da016f3482b7d82f3294a4.jpg
  • 12-61da01d970b2173fec01e2b3ff7e1f7c.jpg
  • 13-949747f83782459d7c76ce82e66241f4.jpg
  • 14-da3238fc52fb8ceff7347690b8a5c437.jpg
  • 15-f398d0b7748cf2d8ad4834db4872a038.jpg
  • 16-0d2ff95aa0b0234d5f233b4022b8d4ec.jpg
  • 17-76b239a7fc7a490a7723dae30928a136.jpg
  • 18-54854eefedbd45cf1280709e58c1313c.jpg
  • 19-a7e3d009ffbb793e2be74307644bcb89.jpg
  • 20-2670bc4fc84d6e2af0c7969cd690fba4.jpg
  • 21-d3ad9d780d297843f8f84f966e7e6516.jpg
  • 22-f952911c7f444ae1118cf9c269277088.jpg
  • 23-b22348c322f2d2edec3936b6732a7b90.jpg
  • 24-b9091aa10d8fdd2381aee102bc614dbf.jpg
  • 25-a4b1dc1a74fd6760bff8772e26f03710.jpg
  • 26-587d54a2889ca60e40a5bb8fe396de8a.jpg
  • 27-7e59552e519c1c1d8e3c97e403f9b1e6.jpg
  • 28-1c8b560ea00d0ecbe7a5dc7ec801d818.jpg
  • 29-db60e0314870b563a08dc5c05a0b4313.jpg
  • 30-eabbce823144114198f12e750f02cb32.jpg

Diskuze /14

Packa

Tak hlavně když všichni víme, jak působí sleeping curse na nenarozené dítě, že? Ale co, Zelena nám to poradila, a ta vždycky měla dobré rady, tak hurá do toho! Jo a mimochodem – od kdy je lektvar na sleeping curse nevyčerpatelný? To stačí tu jehlu namočit jednou a už funguje napořád? Jo a pokud vím, tak kdysi dávno byla příprava lektvaru umění, ne? A najednou ho umí vytvořit nějaká děvečka z Kansasu. Super.

Výměna Snow za Charminga mi fakt radost neudělala, doufala jsem, že se ho zbavím a místo toho tam bude trčet pořád dál. A od kdy fungují střevíce tak, že můžou přenést spoustu lidí? To mi něco uniklo nebo si zase autoři vymysleli něco jenom proto, že to tak potřebovali?

Ruby lesba? Teda pardon, ale – DĚLÁTE SI „ZADEK“? Proboha… Pořád jsem doufala, že se ten polibek z pravé lásky takhle nepovede a bude muset přijít Dorotčina pravá láska – její matka Zelena! Já se té teorie prostě nevzdám.

#2 Nivie #9 Packa
18.4.2016 | 14:10:14
Nivie

#1 Packa:

S kletbou, střevíci i Ruby souhlasím. Ruby a Dorotka se mi taky nelíbí. Čekala jsem, že když si prosadí LGBT děj, tak to bude alespoň stát za to. Ruby měla lepší scény s Whalem nebo Augustem, tady byl celý vztah násilný. Měla jsem pocit, že se nás snaží o své lásce přesvědčit, a moc dobře se na to nekoukalo. Vždycky jsem si myslela, že TLK je něco zvláštního a cenného (co všechno museli zažít Charmingovi, aby se dopracovali k TLK). Teď jsme zjistili, že k pravé lásce stačí jedna procházka v lese. Nelíbí se mi ty vztahy a la rychlokvašky, kdy to těm dvěma vůbec nedokážu uvěřit – nejdříve Hood a Regina, potom Hádes a Zelena a teď Ruby a Dorotka. Ale nesouhlasím s názorem k výměně. I vzhledem k promu myslím, že Davim nám může nabídnout zajímavější děj než Snow (i když nechápu tu „velkolepou“ přeměnu MM ve Sněhulajdu, když si teď zmizí).

Jen nějak nerozumím, na základě čeho vznikla ta teorie o Dorotce a Zeleně. Jak jste na to přišli? Vždyť to ani časově nevychází?

A nelíbí se mi, kam směřují děj v podsvětí. Dokud se v podsvětí řešilo podsvětí, líbilo se mi to. Teď, když se řeší Zelena, tak mě to nebaví. Rebecca hraje Zelenu dobře, ale ten děj kolem její postavy je strašně kýčovitý, telenovelový, zdlouhavý a hloupý.

V poslední době se mi líbí, jak si Hook buduje vztahy s Charmingovic rodinou a jako jedna z mála věcí to vypadá i celkem přirozeně a uvěřitelně: s Reginou se pošťuchují jak brácha se ségrou a s Davidem má fajn bromance.

Na druhou stranu Hood by si měl už asi chystat náhrobek. Na něm je tak strašně moc vidět, jak se scenáristům nechce jeho postavu rozvíjet.

A na závěr, líbí se mi Rubyin korzet, ten by se mi náramně hodil ;).

#3 Kutil44 #6 Mish_anka #9 Packa
18.4.2016 | 15:33:48
Kutil44

#2 Nivie: Neboj Hood to má už v tomto seriály spočítané, herec tam už odmietol hrať 6. sériu…

#10 wolfi10
18.4.2016 | 15:42:46
VampKošilka

Tak LGBT komunita si konečně vydupala svůj vysněný pár, ale proboha, proč zrovna Ruby? Ona a Dr. Whale měli tak úžasnou chemii a David Anders sám řekl, že kdyby se Meghan nerozhodla vzít v roli v Intelligence, tak by pokračovali dál. Frankenwolf byli taková moje tichá posedlost a je to škoda, že Ruby odbyli Dorotkou. Neřekla bych Ruby a Mulan, to by aspon nebyla taková rychlokvaška, jak řekla Nivie, ale tohle bylo na mě moc. Neviděla jsem mezi nimi žádnou chemii, v podstatě ani nevím, kde se ta náhlá láska vzala. Ve filmu Maleficent byl dokonce TLK považován za něco, co neexistuje a tady se to vede každému druhému, takže to ztrácí na té jedinečnosti.

Teorie o Dorotce a Zeleně sice časově nevychází, ale jednou už se v OUaT v čase cestovalo, takže stát se může všechno.

Zelena a Hádes, to je mi páreček. Zelena má být ta nemilovaná, závistivá, ale Hádes by se pro ní nejspíš rozkrájel. Fakt nevím, co si o tom myslet, ale i jim by nejspíš TLK zabral, kdyby přišlo na věc se sleeping curse.

Asi jsem tu jediná, komu RH nevadí, nebo spíše nemám tendence ho nějak řešit. Je to pro mě postava do počtu, která mi tam nepřekáží. No jo, tak sto lidí, sto chutí.

#11 Nivie
18.4.2016 | 16:45:57
GingerGin

Já se jen bojím, aby to pak nebyl důvod k vrácení „staré a zlé“ Reginy. ne, že bych ji neměla tehdy ráda, ale přiznejme si, že to už by bylo zase moc. Spíš bych se přiklonila k tomu, aby nějak nenápadně zmizel a aby byla někde daleko daleko v budoucnosti šance, že zase budou spolu.

#6 Mish_anka
18.4.2016 | 16:55:22
Mish_anka

#2 Nivie: Mě se Dorot a Red teda líbily. Nevím, Red už od začátku působila bisexuálně, zcela jistě jsem si myslela, že bude ona jednou z těch kdo bude v tom LGBT páru :) A náhodou ten jejich příběh nebyl špatný. To, že Charmingovcům trvalo dojít k True love's kiss neznamená, že kdyby Regi uspalaa Snow dřív, že by ji neprobudil. Taky mi přišlo, že se do sebe zabouchli v tu chvíli, kdy ho majzla tím kamenem.

#5 GingerGin: Přesně o tom samým jsem přemýšlela, když jsem viděla promo s Jamesem, který mířil na Hooda. Co to udělá s Regi. Jak to Emma řekne Regi? Dle ukázky tak Regi nebyla…buď se totálně sesype, což nahraje Zeleně, aby ji konečně dorazila (už i ta smrt Hooda pro ni bude výhra)… anebo nvm…chudák jako, ačkoliv OQ nemám moc ráda, tak tohle té postavě nepřeju…

#7 GingerGin #11 Nivie
18.4.2016 | 18:21:53
GingerGin

právě proto doufám, že to zahrajou jinak, než jen smrtí…třeba že ho pošlou pryč z podsvětí, aby se mohl starat o tu malou, ale jediná možnost bude nějaký jiný svět než Storybrock. A nechají si tak kdyžtak otevřená zadní vrátka, pro jeho návrat…aby jí umřela další velká láska,…to mi moc nepřijde jako dobrý nápad. A zlou Reginu už fakt ne…to bychom zase museli koukat na její opětovné obrácení na dobrou stranu a toho už je moc…Ledaže by ji na dobré straně držel ten Robinův malý chlapec a jeho dcera, o které by se pak musela starat…
#6 Mish_anka:

#8 Mish_anka
18.4.2016 | 20:39:31
Mish_anka

#7 GingerGin: No právě, taky Evil Queen milujju ale znova už se to do příběhu prostě nehodí ;) Buď to zahrají tak, že zemře, a ona bude stavět život na těch dětech a na přátelích. Přece jenom sama říkala, že jsou její rodina, nejen Robin, ale i Snow, Charming, Emma. Emma dle fotek ji bude blíž (myslím jako přítel), podpůrná atd. :) To by bylo na jednu stranu fajn, na stranu druhou fakt chudák ;)

18.4.2016 | 21:02:59
Packa

Ježiš, já ten svůj #1 Packa: komentář nedala do spoileru, to se omlouvám!! Tak aspoň teď, no. :D

Jinak moje teorie o Zeleně a Dorotce je prostá – cestování časem. V seriálu už prošly větší nesmysly, tak proč ne tohle? To že David bude pro děj větší přínos díky Jamesovi je pravda, ale já ho nemám prostě ráda. I když možná právě teď bavit bude, když nebude jenom poslušným ocáskem Snow.

#2 Nivie: Souhlasím ohledně odklonu od Podsvětí. Hádes byl ze začátku jako záporák skvělý, vlastně to byl hlavní důvod, který mě přesvědčil, že celý ten nápad s Podsvětím není úplně špatný. Ale zase z něho udělali zaláskovaného pitomce a BUM – konec. Láska k Zeleně se mi sice vcelku líbí, ale taky by si Hádes mohl udržet aspoň nějakou sebeúctu, ne? A ne že teď za ní neustále dolézá a vlastně se doprošuje, ať ho vezme na milost (ok, tak trochu do toho promítám osobní zkušenost, ale stejně se mi to nelíbí :D ). Hook souhlas, chvilka s Davidem byla super. Víc se mi líbí tyhle logicky a postupně vyvíjené vztahy než rychlovky (jak píšeš – většina posledních vztahů). A teda Rubyin korzet se mně zase nelíbil vůbec, takový divný push-up efekt. :D

#11 Nivie
18.4.2016 | 23:50:19
wolfi10

#3 Kutil44: a to víš určitě? kde jsi to prosím našel tuhle informaci?

#11 Nivie
19.4.2016 | 18:23:00
Nivie

Uf, to je zase elaborát.

#4 VampKošilka: Jen chci objasnit, že to neměl být hejt na RH. Jo, já ho nemám ráda, ale nehodlám si na fóru vylévat zlost. Vím, že ho mají lidi rádi, a vím, že je občas obtížné číst takové hejty. Byla to spíše kritika scenáristů, kteří projevují úplnou nechuť jakkoliv rozvíjet Hoodův charakter. Srovnala jsem ho právě s Hookem, protože jsou na podobné úrovni. Jo vím, že tady není Hook oblíbený, ale to je teď úplně jedno. Na něm je vidět nějaký progres, seznamujeme se s jeho minulostí, vidíme ho v různých polohách a postupně si buduje vztahy s ostatními postavami. Kdežto RH nic, je tam od druhé série (pokud počítáme i původního Toma „Lucifera“ Ellise) (+Wonderland) a vůbec nikam se jeho postava nepohnula, má vazby jenom na Reginu a nic o něm nevíme. Prostě mě trochu vytáčí ten diletantský a ignorantský přístup scenáristů. Směšné věci, na které stačí minimum času, se řeší věčně a důležité momenty se smrsknou do pěti minut.

#6 Mish_anka: Abych byla upřímná, nejvíce mi vadilo, jak se obě herečky a celý štáb k tomu urputně snaží, aby nám všem – i těm méně chápavým – docvaklo (kdybychom byli náhodou slepí, hluší a němí k tomu), že ony dvě jsou vlastně celou dobu zamilované. Významné pohledy, trapné minuty ticha, nenápadné osahávání. Čím víc se snažily, tím více jsem si připadala jako blbec. U Frankensteina a Augusta + Ruby se mi líbilo, že to vypadalo přirozeně a přitom z toho vlastně nic nebylo. A bylo mi líto toho jejího Petera. Umřít rukou milované osoby a vědět, že ona to tak vlastně necítila, že pravou lásku zažívá s člověkem, kterého vůbec nezná, tak asi umřu podruhé. Já měla Rubyin příběh ráda, pro mě to byl jeden z nejsilnějších příběhů, který ztratil na své kráse (i když Ruby lásku přeju). Moc se v tom nevyznám, ale očekávala bych, že zabouchnutost a pravá láska je trochu něco jiného ;). Ale uznávám, že i v pohádkách to jde ráz na ráz :D.

#9 Packa: Jak se tady občas lidi baví, která postava ne/utáhne celý díl, tak si nemyslím, že Zelena je postava, která by utáhla půl série. Vždyť od odkdy se ten její příběh táhne? Minimálně od 3B se řeší její soukromé rodinné drama. A navíc je celá její story založena na sestrovražedném boji, záměně identit i zcela směšné honbě za kradenými miminy :D. Pořád si stojím za tím, že posmrtný život spolu s Autorem jsou věci, které je potřeba před koncem seriálu pořešit. Momentálně si ale nemyslím, že by se toho ujali nejlépe (v obou případech). Proč se třeba neřeší možnost, že by Rampl nahradil jako vládce podsvětí Háda? Co se týče Dorotky, nedošlo by při takových čachrech s dětmi k celkem brutálnímu narušení časové linie, vždyť po takovém zásahu by se musela časová osa úplně zhroutit.

Jo a kdyby vysoký korzet nebyla záležitost na 4000 Kč a výše, tak už je dávno v mém šatníku :). Ale chce to lepší vršek.

#10 wolfi10: Povídají se různé řeči. Prý za vyhazovem Seana stojí Lana, resp. si za to možná může Sean Maguire sám (drby kolovaly i v případě odchodu Michaela Raymonda-Jamese aka Neala). Jestli je na těch klepech něco pravdivého, tak pochybuji, že by si tvůrci nechávali zadní vrátka. Mezi fanoušky se bere jeho smrt bere jako tutovka.

#13 Mish_anka #14 VampKošilka
19.4.2016 | 22:07:12
tomasmachalekkkk

Už mi to připadne uměle natahované a aktuální díl to jen potvrdil.Opravdu už jsem měl chuť to vypnout,kolik takových nesmyslných dílů ještě bude.Jsem již pro zakončení tohle trhalo oči

20.4.2016 | 0:05:43
Mish_anka

#11 Nivie: K tomu odchodu Seana… Co vím, tak Lana se k tomu vyjadřovala s tím, že všechno co bylo kde řečeno není pravda – že má na tom podíl, že Sean něco udělal apod. Každopádně to, že jeho postava zemře, je už docela dost evidentní z těch promo fotek. Od určitého času jsou na fotkách všichni krom jeho a Belle, a když jsme se v posledním díle dověděli, že Belle je pod kletbou tak je to skoro jisté, kdo umře (a bylo řečeno, že někdo umře v této sérii). Ale scénáristi taky umí překvapit..:-)

20.4.2016 | 7:44:28
VampKošilka

#11 Nivie: Tak mě rozhodně nevadí, když RH někdo nemá rád, ani když nemá rád Hooka, to byla jen taková poznámka ohledně toho, že postavu RH beru tak, jak je, ale dám ti za pravdu. RH je jedna z hlavních postav a mělo by se s ním více pracovat, než řešit kraviny okolo Hádese a ten násilím vyhnaný vztah se Zelenou, protože z toho bohužel udělali další fairytale operu. Pokud je to Seanova poslední série, tak by se to na něj mělo více zaměřit(v případě, že přežije další díl). Tedy pokud ho chtějí vytáhnout ze škatulky toho, že byl do děje přidán jen kvůli Regině…ale taky chtít nemusejí. Když to tak vezmu, tak scénáristům se všeobecně moc nedaří rozvíjet mužské charaktery, je tu jen pár vyjímek. OUaT prostě vévodí ženy, stejně jako ve Star Treku vévodí muži(kapitánka Janeway je hodně špatný vtip). Musím souhlasit ohledně Ruby. Taky jsem jí přála lásku a nevadilo by ani kdyby byla s holkou, ale s Dorotkou to bylo umělé až běda. A Hookova bromance s Davidem. Už když byli v Neverlandu, tak jsem věděla, že to mezi nimi jednou bude dobře fungovat.

20.4.2016 | 12:25:56
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Nepřehlédněte

Edňáci hodnotí finále seriálu Once Upon a Time

Edňáci hodnotí finále seriálu Once Upon a Time

Závěrečná epizoda Leaving Storybrooke uzavřela dlouhou sedmiletou cestu seriálu. Splnila naše očekávání a byla seriálu důstojným finálem?

Děkujeme

Děkujeme za vaši přízeň

Děkujeme za vaši přízeň

Sedm pohádkových let je u konce a celá naše redakce vám tímto děkuje za vaši dlouholetou přízeň.

Reklama

Fotky z finále

Fotky z finále

Nejlepší postavy

Narozeniny herců

Hlídejte si nás

Napište nám

Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!


Filtr seriálů a filmů









Reklama