Ms. Marvel míří na obyčejné televize, jaký je záměr studia Disney?
Ms. Marvel debutovala před rokem a z hlediska čísel se jednalo o velký propadák. Společnost Disney se tedy pokusí vyždímat ze seriálu, co to jen jde, a posílá seriál na svou sesterskou ABC, kde si snad show všimne více diváků. Navíc je potřeba nalákat na The Marvels.
V minulosti tu sice pár podobných případů bylo, ale rozhodně ne takový jako v případě Ms. Marvel. Celý seriál totiž míří na televizní obrazovky stanice ABC, která odvysílá seriál v termínu od 5. do 12. srpna vždy po třech dílech. Disney+ tak přichází o exkluzivitu a seriál se tak dostane k daleko větším masám lidí, o což tu v první řadě vlastně jde.
Společnost Disney se pokusila o podobný krok například u Andora či Mandaloriana. Vždy šlo ale o odvysílání pár epizod, aby stanice diváky pouze nalákala a posléze je donutila zaplatit si Disney+, kde svůj seriál mohli v klidu dokoukat. V případě Ms. Marvel se žádného lákání nedočkáme. Celý seriál bude odvysílán přímo tam, což je zcela nový krok, přesto docela pochopitelný.
Od premiéry seriálu uběhl už celý rok. Jedná se o jeden z vůbec nejhorších MCU debutů na seriálovém poli. Jen v prvních pěti dnech si seriál pustilo pod milion amerických domácností (konkrétně 775 tisíc domácností), což je odstrašující číslo. Loki dokázal zaujmout dvakrát více a to se ani nebavíme, o kolik méně předplatitelů měla stanice tehdy v roce 2021. Ostatní MCU seriály sledovalo většinou okolo 2 milionů domácností, takže Kamale Khan se extrémně nedařilo.
Kam se vytratili všechny ty nejlidnatější státy světa jako Indie a Pákistán? Studio zde očekávalo obrovský bum, bohužel ale místní hrdinku nepodpořila komunita ve velkém. ABC to tedy riskne se seriálem nyní. Jelikož se ale bude seriál vysílat pouze dva týdny vždy po třech epizodách, asi i tam rychle proběhne bez povšimnutí. Stanice ale nějak musí nalákat na podzimní film The Marvels, který je skrze všudypřítomné hejty odsouzen předem k záhubě.
Zdroj: ComicBook.com
Diskuze /0