Mandalorian
92/100 - 221×

Mandalorian(The Mandalorian)

Po příbězích Janga Fetta a Boby Fetta se ve světě Star Wars objevuje další válečník. Seriál bude mapovat příběh Mandaloriana, který bude časově zasazen po pádu Impéria a ještě před samotným vznikem Prvního řádu. Budeme sledovat cestu osamělého střelce ve vnějším okraji galaxie, kde nemá Nová Republika žádnou pravomoc.

USA | 2019 | Pauza
vysílání
3 sezóny | Disney+ | 40 minut
VOD
Disney Plus
žánr
Akční, Fantasy, Sci-fi
hrají
Pedro Pascal (Din Djarin), Nick Nolte (Kuiil), Carl Weathers (Greef Karga), Gina Carano (Cara Dune), Giancarlo Esposito (Gideon), Taika Waititi (IG-11), Werner Herzog (Klient), Timothy Olyphant (Cobb Vanth), Amy Sedaris (Peli Motto), Katee Sackhoff (Bo-Katan Kryze), Emily Swallow (Zbrojařka), Omid Abtahi (Penn Pershing), Rosario Dawson (Ahsoka Tano), Temuera Morrison (Boba Fett)

Rosario Dawson prý uzavřela smlouvu na několik sérií, Ahsoku budeme vídat mnohem častěji

Rosario Dawson prý uzavřela smlouvu na několik sérií, Ahsoku budeme vídat mnohem častěji

Poté, co herečka Rosario Dawson uzavřela dohodu s Netflixem a její Claire Tample se objevovala napříč všemi jeho komiksovými seriály, přichází další obdobná dohoda. Nyní se Rosario jako Ahsoka může objevit v celé řadě různých projektů.

26 2
12.4.2020

Lucasfilm bohužel stále nepotvrdil zvěsti z posledních týdnů týkající se Rosario Dawson a jejího údajného obsazení do role Ahsoky Tano. Tuto nepotvrzenou informaci již citovalo několik ověřených serverů, a tak nějak se to bere za hotovou věc. Disney se taktéž nevyjádřil, ale všichni víme, že mlčení občas znamená souhlas. Kdy s tím studio ovšem může vyjít ven?

Dost možná se čeká na konec seriálu Star Wars: The Clone Wars, kterého se dočkáme již za pár týdnů. Právě jeho poslední epizody budou zaměřeny na Ahsoku a je dost možné, že právě tam dostaneme nějaké první pomrknutí, proč by náš Mandalorian vyrazil právě za ní. Na internetu se dokonce objevila zajímavá teorie, že to byla právě Ahsoka, která zachránila malého Dina Djarina před útokem Separatistů. Pokud ano, bylo by to krásné propojení seriálu The Clone Wars s tím naším.

(Poslední díly The Clone Wars se zaměřily na Ahsoky pomoc podivným sestrám ze spodních pater na Coruscantu. Foto: Disney)

Ahsoka Tano se právě v posledních epizodách zmiňovaného seriálu podívá na planetu Mandalore, takže její spojení s Mandaloriany je nyní prakticky jasnou věcí. Server The Direct přišel s další zajímavou zprávou. Rosario Dawson údajně uzavřela mnohem obsáhlejší kontrakt, který jí dovoluje se objevit ve více show najednou. Zdá se, že tvůrci chtějí postavu Ahsoky využít ve velkém. Nabízí se tak celá řada projektů, kde by se malá 'Soka mohla objevit.

Určitě nás napadá seriál s Obi-Wanem Kenobim, kam by se rozhodně hodila. Zvlášť když herec Liam Neeson již nechce hrát ve Star Wars a na postavu Qui-Gona Jinna můžeme zapomenout. Zapojení Ahsoky se ovšem nabízí i u seriálu s Cassianem Andorem. A pak tu máme celou řadu dalších projektů, o kterých ještě nevíme, že se chystají, a de by se mohla Ahsoka Tano objevit.

Ahsoka ušla od The Clone Wars až po Rebels velkou cestu. Její příběh nebyl nikdy dovyprávěn, přesto víme, že někdy po Epizodě VI zemřela. Nevíme přesně kdy a jak. V Epizodě IX ovšem promlouvala k Rey jako Force Ghost. Fanoušci postavu Ahsoky milují a určitě si zaslouží dozvědět se, co se s jejich oblíbenou postavou stalo. A dost možná to Disney již plánuje.

Jste připraveni vídat Ahsoku Tano mnohem častěji a v hrané podobě?

Zdroj: ComicBook.com

Diskuze /22

svina

Regulérní blackwashing… aha, tento termín vlastně neexistuje. Radši ji měli nechat mrtvou.

#4 téčko171
12.4.2020 | 18:39:21
DiceCze

Rosario Dawson? Ne, to prosím ne…

12.4.2020 | 18:56:11
Mesyas

z hnědé se oranžová udělá hodně těžko

#5 dukanxxx
12.4.2020 | 19:00:30
téčko171

#1 svina: Tyvole, blackwashing jaxviň. Požaduji, aby byla okamžitě přeobsazena a hrál ji ideálně Donald Trump, nebo jiný umělec s oranžovou barvou kůže!!

#7 svina
webmaster
12.4.2020 | 20:03:56
dukanxxx

#3 Mesyas: když dokážou ze Zoe Saldany udělat světle zelenou Gamoru, tak nevidím důvod proč by nedokázali udělat dobrej odstín oranžové jako je Ahsoka na Rosario…

12.4.2020 | 20:05:55
the Grand Inquisitor

S výběrem herečky nejsem spokojen. Není jisté, že do epizody IX zemřela, mohla se s Rey třeba jen spojit telepaticky, jak jsme to u Jediů nejednou viděli. V seriálu o Cassianu Andorovi, by se mohla objevit, jakožto hlavní Fulcrum, ale muselo by to být před událostmi na Malachoru.

12.4.2020 | 20:06:22
svina

#4 téčko171: Jsem normální, mně by stačilo, kdyby ji hrála Ashley Eckstein a opravdu nevidím relevantní důvod k přeobsazení. No jo, vlastně dneska je problém, být bílý s blonďatými vlasy. Nedej bože, kdyby to byl ještě modrooký muž!

#9 téčko171
12.4.2020 | 20:44:15
rhobos

Já jsem taky pro Ashley Eckstein … přivedla ji k životu a tu roli miluje… ráda by si ji zahrála … co víc chcete? :D :)

#10 WolverineCzE
12.4.2020 | 20:56:05
téčko171

#7 svina: Já jako celkem relevantní důvod (a pravděpodobně i hlavní důvod, proč nebyla obsazena) vidím to, že Ashley dělá většinou voice role a s hraním naživo nemá tolik zkušeností. Něco jinýho je dabovat a něco jinýho je hrát. Opravdu za tím nevidím žádný rasový motivy.

A už jsem to psal i někde jinde, je to podobná blbost, jako se rozčilovat nad tím, že Obi-wana v Clone Wars nedabuje McGregor, Anakina Christensen a klony Morrison.

#12 svina
webmaster
13.4.2020 | 0:01:17
WolverineCzE

#8 rhobos: nechapu stejnak jen dabovala jen animovaný seriál spíš zas můžou pro ní udělat jinou roli v Mandalorian

13.4.2020 | 9:48:06
Goofy6

Welp, vypadá to že Disney zabil poslední dobrý seriál ze světa Star Wars potom co zničili filmy. Já už jen čekám jak velký hit do sledovanosti Mandalorian dostane, pokud doopravdy půjdou takhle těžce proti fanouškům. Ale co jiného jsme měli čekat od studia který zajímá víc co si myslí SJWs a negři než co chtějí fanoušci a normální lidi.

13.4.2020 | 16:04:18
svina

#9 téčko171: A v kolika filmech hrála big star Daisy Ridley před VII? Asi ve třech seriálech nějakou no name vedlejší postavu v jednom dílu z X sérií a v jednom filmu byla hlavní postava, jehož hodnocení je 3,8/10. https://www.imdb.com/…e/tt2501366/?…

„Zkušená herečka“ Gina Carano – Kromě pár štěků v několika seriálech, hraje hlavní roli v ŠESTI filmech. Bohužel hodnocení filmů je podle metascore 25–40% a podle IMDB ratingu její nejlepší film (lead actress) má 5,8. Vskutku ukázkový životopis. https://www.imdb.com/…e/tt1506999/?… https://www.imdb.com/…e/tt3276924/?… https://www.imdb.com/…e/tt7615052/?… https://www.imdb.com/…e/tt2392748/?… https://www.imdb.com/…e/tt4382872/?… https://www.imdb.com/…e/tt2101570/?…

Nekritizuji oběma dámám jejich neherectví, byly vybrány tvůrci pro své role, které jím byly přizpůsobeny. Myslím, že každému je už jasné, že důvod pro nezkušenost to fakt není, nakonec spousta špičkových herců se do lead rolí dostali bez žádných jiných zkušeností. Pak tu máme Ashley, která je fanoušky známá, dodala postavě duši, emoce. A Ahsoce propadla stejně jako fanoušci, napsala o ní oficiální povídku a před týdnem vyšel její román (o kom asi?). https://starwars.fandom.com/…Whatever_Sun https://starwars.fandom.com/…Am_a_Padawan

A ano, dabing cizích postav je špatně, ale důvody neznáme – moc peněz, prosté odmítnutí, časová vytíženost. Kdo jiný by ji měl hrát než právě ona? Kdyby nebyla herečka, tak mlčím jako hrob, ale ona herečka je. A přitom, není zase tak těžké si projít jejich profily předtím než řekneš nějakou blbost. To samé minule o ziskovosti poslední filmové epizody. Ale díky tvému trapnému pokusu o zesměšnění mého názoru je mi jasné, odkud tvé názory vanou. #AshleyIsAhsoka

#13 Dom50525 #15 téčko171
13.4.2020 | 16:32:17
Dom50525

#12 svina: Přesně tak!! #AshleyIsAhsoka

13.4.2020 | 20:58:39
Carnage

Rosario je naprosto v pohodě, je to dobrá herečka. Úplně jsem tady čekal ten hate :D osobně nemam rád když se mění rasa z předlohy ale vzhledem k tomu že tady se jedná o oranžovou mimozemšťanku je mi to úplně jedno, jediný problém vidím ve věku. Rosario není už nejmladší, takže rozhodně zkušenější dospělejší bude Ashoka.

13.4.2020 | 21:42:55
téčko171

#12 svina: Mě ale nezajímá Daisy Ridley ani Gina Carano a jejich postavy, ať si o nich, jejich rolích či o tom, jak se k nim dostaly, myslím cokoliv. Já se tu bavil o Ahsoce, Ashley a Rosario, u nich jsem si zjevně k tvému údivu jejich profily projel a nezlob se na mě, ale o tom, že Rosario je na poli vystupování v živých rolích o parník zkušenější, snad ani nemusíme debatovat. Nevidím důvod, proč by v tomto konkrétním případě důvodem nemohla být nezkušenost jedné a naopak větší zkušenost druhé. Že to u Ridley nebo u Carano takto nemuselo být přece není žádné pravidlo.

Tvůj názor (myslím ten úplně první příspěvek zde) by mi byl víceméně volný, kdybys ho ovšem prezentoval jako svůj názor, jenže styl, jakým jsi to napsal, vyvolává dojem, jako by to byl objektivně jasně daný fakt, což tedy rozhodně není, neboť nikdo z nás s jistotou neví, co za obsazením Rosario, resp. neobsazením Ashley skutečně bylo.

Já za sebe si nemyslím (a napsal jsem to už i jinde), že by dabing cizích postav, nebo ztvárnění postavy, která byla původně animovaná, jiným dabérem, resp. hercem bylo něco špatného. Naopak se těším na to, co nového ten který umělec té postavě přinese ze svého projevu.

#16 svina
webmaster
13.4.2020 | 23:46:40
svina

#15 téčko171: Když tě nezajímají argumenty, tak proč debatovat? Ty dvě herečky z SW univerza jsou jasným důkazem, že tvůrci žádné zkušenosti u hlavních postav nevyžadují (anebo v případě Carano, je ani neviděli lol). Pokud jsou fanoušci zvyklí v animáku na nějakou herečku, pak když jde o stejnou postavu v druhém seriálu, je to sprosté přeobsazení a plivanec do tváře jak Ashley, tak i některým fanouškům.

Blackwashing je naprosto běžný problém jako whitewashing a děje se pravidelně. To je objektivní fakt. A jistě, nic není stoprocentní, ale vzhledem k chování a směřování společnosti Disney, jsem ochotný to přijmout jako fakt. Jsou na to stovky článků a jako malý trénink pro kritické myšlení, si zdroje dohledej sám.

#17 téčko171
14.4.2020 | 14:32:05
téčko171

#16 svina: To ale přece není pravda. Ty dvě herečky by mohly být maximálně důkazem toho, že tihle konkrétní tvůrci u tohoto konkrétního filmu, resp. seriálu a těchto konkrétních postav žádné zkušenosti nevyžadují, ale nelze to přece ještě zdaleka považovat za jasný důkaz existence nějakého permanentního vzorce chování nebo snad nějakého najisto daného všeobjímajícího pravidla, které by mělo být bezvýhradně aplikováno ve všech případech. Ty v podstatě tvrdíš, že zde existuje nějaké pevně dané pravidlo, že tvůrci nevyžadují u hlavních postav žádné zkušenosti a ve chvíli, kdy si dovolí se od toho pravidla odchýlit, musí to být dané nějakým značně podlým důvodem. Dle mého názoru ale žádné takové bezvýjimečné pravidlo neexistuje, resp. někdy to tak být může, ale jindy to tak být nemusí – proto mě nezajímají argumenty ohledně Ridley a Carano, protože to není důkaz existence nějakého pevně daného omni-pravidla, kterým se řídí, nebo by se měli řídit, všichni tvůrci Star Wars.

Je obsazení Jamese Arnolda Taylora, Matta Lantera, Dee Bradleyho Bakera do rolí Obi-wana, Anakina a klonů v Clone Wars rovněž plivancem do tváře Ewana McGregora, Haydena Christensena, Temuery Morrisona a nespočtu dalších?

Souhlasím s tím, že existence blackwashingu či whitewashingu zde je, to je objektivní fakt. Nicméně objektivním faktem v konkrétním případě se to stává až ve chvíli, kdy je to nade vší pochybnost prokázáno, resp. kdy jsou již zcela vyloučeny jakékoliv jiné možnosti kromě té jediné, což v daném konkrétním případě rozhodně není. Ne, že bych o politice Disney něco nevěděl, ale jako malý trénink pravidel diskuze si dovolím poznamenat, že strana, která tvrdí, nese rovněž břemeno svá tvrzení prokázat, a to nikoliv odkazováním protistrany, aby si důkazy tvrzení oponenta dohledávala sama. (:

#18 svina
webmaster
14.4.2020 | 16:06:00
svina

#17 téčko171: Tak jo, chytáváním se za slovo, jsi mi potvrdil, že mám pravdu já. Uvedl jsem schválně příklad hereček přímo z SW a dokonce přímo z tohoto seriálu, ale pořád se chceš hádat. Kdybych jich napsal tisíc, tak řekneš, že je to jenom tisíc, které by mohly… …blabla. I se stěnou bude diskuze plodnější. Tohle je prostě naprosto běžné. Myslím si, že i polovina všech slavných herců začínala jako nuly a proslavila je hned defakto první velká role.

Ano, tvrdím, že je to nefér vůči hercům, pokud k tomu není pádný důvod.

Al Capone taky skončil ve vězení z daňových podvodů a ne z vražd. A tak nějak všichni víme, jak to bylo. (Pardon, ty zjevně ne.) Důkazy jsou evidentní a z kroků společnosti, jdou tyto důkazy vyvodit. A dovolím si říct, že dokazovat nemusím nic. Všechno v životě na stříbrném podnose taky nedostaneš a mě už nebaví dělat mnoha hodinové rešerše, aby jsi to pak zahodil, nějakou debilní výmluvou jakou byla ta výše. Internet máš, mozek (snad) taky, tak hledej Žeryku.

#19 téčko171
14.4.2020 | 17:48:10
téčko171

#18 svina: Já se s tebou ale přece nehádám a nepotvrdil jsem nic. Uvedl jsi nějakou tezi a předložil k tomu svoje argumenty, já ti odpovědděl svými protiargumenty, a ty si teď z nějakého důvodu vztahovačně až ublíženě stěžuješ. Předlož mi důkaz existence nějakého všeobjímajícího pravidla platícího pro všechny castingy, podle kterého tvůrci (ať už ve Star Wars či jinde) nevyžadují při obsazování do hlavních rolí u herce žádné, či pouze minimální zkušenosti, přičemž porušování tohoto pravidla je pouze naprosto výjimečné, a já uznám svůj omyl a klidně se ti omluvím stejně, jako jsem tak učinil v jiné diskuzi. Do té doby ale budu klidně tvrdit, že realita bude pravděpodobně spíše taková, že tvůrci u některých rolí zkušenosti chtějí, u některých rolí je nechtějí, přičemž o které konkrétní role se jedná, to se stoprocentní jistotou zjistíme pouze od nich samotných. A ano, i kdybys uvedl tisíc příkladů podporujících tvoje tvrzení, pak to pořád nic neznamená, protože v téhle konkrétní otázce existuje zároveň tisíc případů, které tvoje tvrzení vyvrací.

Ok, beru, pokud to tak cítíš.

Ale tohle uvažování je právě z mého pohledu šíleně nebezpečný, protože se dá jednak velice snadno zneužít a otevírá obrovský prostor pro omyly. Rezignace na zkoumání individuálních okolností v konkrétním případě s výmluvou na to, že v jiných podobných případech se to děje taky, rezignace na jakékoliv pochybnosti a zavržení více možností interpretace, činění závěrů a soudů na základě subjektivních domněnek, byť založených na některých objektivních skutečnostech, je podle mého názoru prostě špatně.

Opravdu se nezlob, ale pokud máš zájem vést smysluplnou diskuzi, jak se minimálně prezentuješ, pak věz, že taková diskuze má svá pravidla (o zcela bezúčelných osobních útocích se raději ani nebudu rozepisovat). Pokud nejsi ochoten k podpoře svých tvrzení dodat dostatečné důkazy, je to samozřejmě tvoje právo, stejně jako je zase moje právo bez těch důkazů s tvými tvrzeními nesouhlasit.

webmaster
14.4.2020 | 19:00:08
zabijakptak

Myslím si, že o blackwashing by se jednalo spíš v případě, že by se vykašlali na to barvit ji na oranžovo a prostě ji nechali černou… :D Když už se tu chcete bavit takhle, tak Zoe Saldana mi přijde o pár odstínů „tmavší“ a ani v Avatarovi ani v MCU to poznat nejde…Pokud to nedopadne jako Starfire v Titans (což je podle mě ten blackwashing v pravém slova smyslu), tak si není nač stěžovat.

#21 téčko171
15.4.2020 | 11:48:03
téčko171

#20 zabijakptak: No nevím, jestli je příklad Zoe Saldany a její role v Avataru úplně to pravé vzhledem k tomu, že tam se myslím jednalo o motion capture, ale s Gamorou souhlas. Titans jsem neviděl, takže to posoudit neumím.

Přiznám se, že obecně s blackwashin­gem/whitewashin­gem/whateverwashin­gem u fiktivních postav až takový problém nemám, u některých konkrétních fiktivních postav by mi to přišlo hodně divný (např. černý Superman), ale tam bych to za sebe vyřešil tak, že bych to dílo prostě ignoroval a ve zbytku bych nechal rozhodnout trh, což je dle mého názoru dostatečné – buď to úspěch mít bude, v tom případě jak se říká proti gustu…, nebo to úspěch mít nebude.

webmaster
15.4.2020 | 17:17:49
Blackwolf

Tak že čistě teoreticky se může vrátit i Ezra B.?

15.4.2020 | 17:52:43
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Aktualizace postav

V průběhu třetí řady seriálu The Mandalorian pro vás budeme aktualizovat sekci postav:

Novinky

Stávka scenáristů a herců skončila, jak to bude s natáčením čtvrté řady Mandaloriana?

Stávka scenáristů a herců skončila, jak to bude s natáčením čtvrté řady Mandaloriana?

Seriál Mandalorian je stálicí na Disney+ a může se pyšnit vysokou sledovaností. Čtvrtá řada se stále chystá, scénář je již dávno hotový a prakticky se již po konci stávky čeká na první klapku. Sehnat všechny herce nebude úplně až tak jednoduché. Kdy by se mohlo začít natáčet?

Reklama

Nejlepší postavy

Zajímavosti

Seriály z Mando-verse konečně našly svého Nicka Furyho

Seriály z Mando-verse konečně našly svého Nicka Furyho

Seriály potřebují ten stmelovací element, který dá všechny dohromady, nebo ne? Zvlášť když se chystá celovečerní film, který má být pomyslným vyvrcholením hned několika seriálů. A právě tento element Star Wars již našly. Mají svého Nicka Furyho, který je bude provázet i nadále.

Galerie

Galerie

Narozeniny herců

Napište nám

Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!


Filtr seriálů a filmů









Reklama