Mandalorian
92/100 - 220×

Mandalorian(The Mandalorian)

Po příbězích Janga Fetta a Boby Fetta se ve světě Star Wars objevuje další válečník. Seriál bude mapovat příběh Mandaloriana, který bude časově zasazen po pádu Impéria a ještě před samotným vznikem Prvního řádu. Budeme sledovat cestu osamělého střelce ve vnějším okraji galaxie, kde nemá Nová Republika žádnou pravomoc.

USA | 2019 | Pauza
vysílání
3 sezóny | Disney+ | 40 minut
VOD
Disney Plus
žánr
Akční, Fantasy, Sci-fi
hrají
Pedro Pascal (Din Djarin), Nick Nolte (Kuiil), Carl Weathers (Greef Karga), Gina Carano (Cara Dune), Giancarlo Esposito (Gideon), Taika Waititi (IG-11), Werner Herzog (Klient), Timothy Olyphant (Cobb Vanth), Amy Sedaris (Peli Motto), Katee Sackhoff (Bo-Katan Kryze), Emily Swallow (Zbrojařka), Omid Abtahi (Penn Pershing), Rosario Dawson (Ahsoka Tano), Temuera Morrison (Boba Fett)

Gina Carano jako Cara Dune končí: Dostala okamžitou výpověď od vedení Lucasfilmu

Gina Carano jako Cara Dune končí: Dostala okamžitou výpověď od vedení Lucasfilmu

Ne, toto není apríl, toto se skutečně děje. Gina Carano v posledních dvou letech ztvárňovala postavu Caru Dune v seriálu The Mandalorian. Během Dne investorů studia Disney bylo navíc ohlášeno několik spin-offů, kde se počítalo i s Carano do budoucnosti. Dnes je vše minulostí.

17 44
11.2.2021

Studio Disney vyhodilo herečku Ginu Carano a již není zaměstnancem Lucasfilmu. Co to znamená? Už jí zřejmě nikdy neuvidíme v roli Cary Dune. V posledních pár měsících se toho kolem herečky nahromadilo poměrně dost, ale jelikož šlo spíše o bulvární novinky, nikdy jsme se jimi na našem webu nezabývali. Teď ale tento bulvár přímo ovlivnil náš seriál, takže si danou problematiku rozebrat už musíme.

Znovu za vše mohou sociální sítě, kde je Gina Carano poměrně aktivní a bohužel hlasitá. V minulosti například zesměšňovala nošení roušky a to zrovna v době, kdy USA na tom nebyla vůbec dobře a nezvládala pandemii spojenou s koronavirem. V posledních týdnech zase zpochybňovala výsledek prezidentských voleb. Server Hollywoodreporter má zdroje přímo v Lucasfilmu a údajně studio v posledních dvou měsících hledalo záminku, aby Carano definitivně vyhodili.

(Herečka Gina Carano s okamžitou platností jako Cara Dune končí. Být příliš hlasitý na sociálních sítích se nevyplatí. Foto: Disney+)

A to se nyní povedlo. Tentokrát už přetekl hrneček, ale dá se říci, že herečka nahrála na smeč svému zaměstnavateli. Carano na svých sociálních sítích prohlásila, že být v dnešní době Republikánem je jako být Židem během holokaustu. Carano následně příspěvek smazala, takže ho už nemůžete najít na sociálních sítích, nicméně několik rychlých fanoušků herečky udělalo printscreeny, které jsou na internetu lehce dohledatelné.

Tento poslední příspěvek stál Carano roli v našem seriálu a dost možná i jednu z hlavních rolí v připravované show The Rangers of the New Republic. Jak to bude nyní, nevíme. Studio buď postavu Cary Dune bude úplně ignorovat, nebo je tu také velice pravděpodobná možnost, že roli jednoduše přeobsadí. Zatím nevíme, jaký vliv to bude mít především na The Rangers of the New Republic, kde údajně měla hrát Cara velkou roli.

Co to ale znamená obecně? V minulosti jsme již byli svědky, že se něco podobného v USA stalo. Ačkoliv jsme v této věci neutrální, je nutné si uvědomit jeden smutný fakt. Herec prakticky nesmí mít svůj vlastní názor a už vůbec ne ho ventilovat ven. Jakýkoliv příspěvek na sociálních sítích, ať už z minulosti nebo ze současnosti, může herce stát roli a dost možná i kariéru, pokud nectíte ideály, hodnoty a stejný názorový proud jako váš zaměstnavatel. A to je smutné.

Co říkáte na tuto zprávu? Překvapila vás? Obejde se Star Wars svět bez Cary Dune? A je to vůbec správné, že se studio uchyluje k těmto rozhodnutím?

Zdroj: HollywoodRepor­ter.com

Diskuze /122

the Grand Inquisitor

To je svoboda projevu.

#7 erpe78 #30 ArchAngel #81 Fat Tony
11.2.2021 | 8:10:32
Shneki

Jako jo, asi bych jí dal za uši,… (i když s její postavou bych se bál), takovej výrok je na přes držku. Ale tohle je fakt Cancel Culture v celé své kráse

11.2.2021 | 8:11:07
Arianus

Já, příslušník Lidových milicí, přísahám, že budu vždy obětavě a věrně sloužit BLM, dělnické třídě a své tomu správnému názoru, který yrovna frčí v naší vlasti a upevňovat internacionální svazky se Sovětem Demokratické Strany. Budu s plnou odpovědností a svědomitostí zvyšovat svoji politickou a bojovou připravenost a uvědoměle plnit usnesení stranických orgánů, rozkazy nadřízených a všechny úkoly vyplývající z příslušnosti k Lidovým milicím.

Jsem připraven chránit se zbraní v ruce zájmy strany, revoluční vymoženosti dělnické třídy a socialistický stát před vnitřním i vnějším nepřítelem a v případě potřeby nebudu váhat při jejich obraně položit i svůj život.

Tak přísahám! :)

#20 Arihant
11.2.2021 | 8:11:58
Kotas

Je to škoda. Každý má na situaci svůj vlastní názor a podle mě by to nemělo zasahovat do pracovního života. Na druhou stranu to chápu, protože herci mají moc lidi ovlivňovat. Já jako ateista nemám taky nic proti věřícím lidem do té doby, než to začnou vnucovat ostatním. Tohle bude podobný.

11.2.2021 | 8:15:31
pidalin

Měli bysme vyhlásit bojkot Disney a přestat jim strkat prachy.

#14 Myffis
11.2.2021 | 8:26:52
percival2

Nepřekvapuje. Jako v každém socialismus-like systému dojde k náhradě za ideologicky poučené kované soudruhy s patřičnou ztrátkou kvality. Teď se jen jedná o mezistupeň, za nějaký ten rok-dva nám to ani nedojde.

11.2.2021 | 8:34:03
erpe78

#1 the Grand Inquisitor: Disney svobodně rozhodl, že s tímhle nechce nic mít. Gina se teď může svobodně rozhodnout, že si zaprodukuje a natočí vlastní Mandalorian ;-) Fakt strašný…

11.2.2021 | 8:34:30
Makavelina

Navrhuju všem společnostem při podpisu smlouvy s kýmkoli přidat do smlouvy zákaz jakéhokoli projevu na jakýchkoli sociálních médiích, aby se náhodou neměl šanci někdo cizí urazit, naštvat nebo rozplakat. Ještě že náš čeká budoucnost plná digitálních herců a dabingů pomocí uměle vytvořených hlasů, protože jim brzo žádní herci nezbydou.

11.2.2021 | 8:44:27
Aelimne

Dobře jí tak. Nikdo neříká, že nemůže mít vlastní názor, ale když její názor přímo podkopává základy demokracie v USA viz volby byly zfalšované, tak se pak nemá čemu divit. Hlavně, že tyto výroky byly několikrát vyvráceny přepočtem hlasů + soudy, které se skládají převážně z republikánů. A nebuďme na omylu tihle tzv. republikáni už jsou stejně akorát členové Trumpova kultu nic jiného, tam už to s demokraty a republikány nemá co dělat. Nakonec bych chtěl dodat, že studio Disney je soukromá firma a jako taková má právo zaměstnat a vyhodit koho chce. Pokud mají určitou image na veřejnosti a chtějí si ji udržet musí k tomu podniknout potřebné kroky.

#33 dvl
11.2.2021 | 8:49:33
BlueTerka

Vedení šlo nejsnazší cestou. Pokud by se nijak nevyjádřili, lidi by na ně měli kecy proč ji nevyhodí nebo to neřeší. Takhle se zbavili problému.

11.2.2021 | 8:50:12
Rozar

No nevím poslední dobou je tech smazaných přípsěvků za které se vyhazuje a již nejsou dohledatelné spousta. Ale vždy se najde několik lidí kteří si pořídí screeny. A věřím že je i spousta šikovných lidí kteří montáží takové screeny mohou vytvořit, aby se někoho mohli zbavit když se jim do krámu nehodí.
( Citace z článku )
Server Hollywoodreporter má zdroje přímo v Lucasfilmu a údajně studio v posledních dvou měsících hledalo záminku, aby Carano definitivně vyhodili.

11.2.2021 | 8:51:12
tom-Esh

Je smutný, že z herců dělají jen loutky, kteří nemají právo se jakkoliv vyjadřovat. Není to ale jen o hercích. Třeba taková politická nebo rasová korektnost, která je dneska v módě bere zase svobodu samotným tvůrcům.

11.2.2021 | 8:55:33
theplanetoftheapes

Tak nic, tajně jsem doufal, že ji vyrazili za to, že opět přibrala dalších 20 kilo a kvůli tomu by museli pořizovat ultra-mega širokoúhlou kameru a ještě navíc investovat do lobování za změnu televizních a pc obrazovek, protože s takovou už by se na současné obrazovky a displeje její postava ani nevešla, ale nakonec to má celkem nudnou socialněsíťové a poltické důvody, ale jsem celkem rád, že už se mi při pohledu na ty její faldy nebudou rozkližovat oči jak tomu lenochodovi z doby ledové, protože kdyby dál pokračovala v nabírání špeku takovým tempem jako dosud měl bych při sledování mandaloriana serie 3 oči asi tak 2 metry od sebe a stále bych nedohlédl konec její gigantické prdele.

#25 Wencek
11.2.2021 | 8:55:53
Myffis

#5 pidalin: zajímavý podnět, a teď chci vidět les rukou, kdo tady má disney předplacený ?

11.2.2021 | 9:04:27
Nina317

Ešte aby ju náhodou nepreobsadila Ronda :D Hold smola herci si neuvedomujú, že sú už ako novinári a nemôžu prejavovať vlastný názor. Ale ako, každý ma právo na vlastný názor, ale odtiaľ potiaľ a nie že tu spochybňuje koronavírus a prirovnáva sa k židom počas Holokaustu, to je už cez čiaru a na veľmi dlhú dobu si pochovala kariéru a povedzme si pravdu nejaká extra super herečka to nie je :D

#37 dvl
11.2.2021 | 9:05:16
Damon_CZ

To je trubka. To byla nahrávka jak víno. Herečku mám rád, že vypadá jak vypadá mi taky nevadí, ale tohle byl teda hodně debilní přestřel. Inu, sama si za to může.

11.2.2021 | 9:12:44
Dealler

Cancel culture opět v akci. Kdo nemá ten jedinej správnej názor který hlásají média tak hned patří na okraj společnosti. Nedej bože říct pravdu o americkejch volbách. Kdo si myslí že je to podkopávání demokracie je nevzdelanej imbecil. Podvádění i voleb je podkopávání demokracie.

11.2.2021 | 9:17:37
Tralalala

Autor článku se dost plete. Vlastní názor nikomu nikdo nebere. Určitě by nevadilo, kdyby říkala: Trump je nejlepší a je škoda, že nebyl zvolen. Ale ona šířila lži o podvodech. Pokud budete lhát ve správný okamžik a za správných okolností můžete skončit v kriminále. Tady ji jen vyhodili. Nebo si snad někdo myslí, že trestný čin křivé výpovědi je jen důsledkem rozdílného názoru a neměl by být proto stíhán. Směšné co?

11.2.2021 | 9:23:41
Matesino

Nemám proti tomu co si kdo píše na internet nic a nesouhlasím aby kvůli tomu byl ten člověk vyhozen z práce, pokud je to ale něco v rozumné míře. To s těma židama je už hodně přes čáru, co na to říct, než že si za to může si za to sama.

#23 Svjatogor
11.2.2021 | 9:26:41
Arihant

#3 Arianus: Na vacne casy a nikdy inak. Kde som tu uz len pocul. Pravdive, ale smutne ked za vlastny nazor sa uz vyhadzuje z prace :(

11.2.2021 | 9:30:55
Svjatogor

G.C. se cítila být židem, Disney ji chtěl poučit jak moc se mýlí a proto arizoval její roli. xD

11.2.2021 | 9:37:38
DC Expert

Ty vole a to je ten důvod, je vidět že se strašně změnila! Kdyby byla na drogách tak to pochopím, ale tohle už je přes čáru ji za tohle vyhodit!

11.2.2021 | 9:39:16
Svjatogor

#19 Matesino: Tohle vyskaldil K.H.B.:

  • Za pravdu je různá sazba –
  • jednou pomník, jednou vazba.
  • Kdo ji řekne dřiv než včas
  • tomu pravda zlomí vaz.
11.2.2021 | 9:42:29
RagnarokCzD

Já nevím já jsem si zase na internetu našel článek ve kterém tvrdí že její Hlavní hřebíček do rakve bylo to když se zastávala YouTubera který rejpal do hlavního producenta z Disney a tohle byla v podstatě jenom příhodná výmluva

11.2.2021 | 9:45:19
Wencek

#13 theplanetoftheapes: jediný normální názor v celé diskuzi :D

11.2.2021 | 9:50:07
Oveckoun

Svoboda projevu neexistuje. Lidé, kteří vyjádří jiný názor nebo myšlenku jsou okamžitě umlčeni, zesměšňováni a zbaveni pracovního poměru. Nemůžete říct, že volby byly zmanipulovány, že blm je rasistická blbost, že Čína špatná a všichni jí lezou do zadku. Sesypou se na vás užiteční idioti kteří slepě věří jednomu zdroji informací a vše ostatní mají za lež. Gina Carano měla smůlu, že není Grogu. Pokud nevíte, po s02e02 byla strašná kontroverze, že snědl nebohé, nenarozené děti (pulce) což bylo bráno jako metafora k potratům. Jenomže ztratit nejlepší marketingový produkt by přineslo ztrátu peněz a tak se jen řeklo, že je to blbost. No nic. Seriál byl fajn, ale nebudu podporovat cancel kulturu.

#37 dvl #93 janoo8 #103 Denyslayer
11.2.2021 | 9:58:26
ArchAngel

Osoba v jejím postavení je prostě veřejná, její vyjádření mají váhu a musí si to uvědomit. A když píše nesmysly o rouškách, které přímo škodí lidem a společnosti, když píše nesmysly o volbách, které vedly k mrtvým na Capitolu a když srovnává fakt, že některé společnosti nechtějí být spojovány s výroky tzv. konzervativců s pronásledováním židů, tak Disney nemá na výběr … svoboda projevu je jedna věc, lež a slovní ubližování druhá. Navíc mnozí nechápou, že svoboda projevu platí jen ve vztahu ty vs stát, ten tě nesmí cenzurovat za vyjádření vůči němu, ale pokud se vyjadřuješ o jiných lidech a věcech v jiných než státních prostorách, žádná svoboda projevu ti garantována není a za své názory můžeš být popotahován, protože je to právo ostatních … je to škoda, jako herečka tam seděla, tak holt dostane příležitost jiná herečka, která si toho bude třeba více vážit … každopádně je to jen a jen její ostuda, je hloupá, že takové řeči veřejně vede a může si za vše sama a tah Disney je zcela na místě, sama společnost má průšvih kvůli podlézání číně a další hlupačku vydávající se za konzervativní republikánku, vážně nepotřebuje …

11.2.2021 | 10:19:05
Lord Denvil

…tichými slovy senátorky Padmé: „tak takto umírá demokracie – za bouřlivého potlesku“…

#32 ArchAngel
11.2.2021 | 10:19:37
4391

No jako napsala to blbě, ale rozhodně mi to její nešťastné přirovnání nepřijde antisemitistické (takhle to totiž psali dnes na ČSFD… že její příspěvky na Twitteru byly antisemitistické).

Kdyby měla Gina správnou barvu, tak by se nikdo neodvážil jí za její názory vyhodit.

11.2.2021 | 10:22:54
ArchAngel

#1 the Grand Inquisitor: Další co nechápe, jak funguje svoboda projevu … právo na svobodu projevu máš jen proti státu, ten tě nesmí cenzurovat ve vyjádřeních vůči němu. Právo na svobodu projevu vůči jiným lidem, firmám atd. ale nemáš! Tvoje právo končí tam, kde začínají práva ostatních … takže když budeš mluvit o soukromé osobě či společnosti, mají plné právo tě smazat nebo dokonce žalovat protože jejich právem je abys o nich nemluvil … Svoboda projevu se vůbec nevztahuje na soukromé prostory jako jsou třeba Facebook, twitter nebo edna apod. tady si nemůžeš psát co chceš, jen to, co ti provozovatelé dovolí a je to jejich právo. Pokud edna bude chtít, abychom tu psali je o kočičkách a mazat všechny co píšou o pejskách, je 100% v právu a ty to musíš respektovat ..... je smutné, že lidi co mají plnou hubu svobody slova, tak vůbec nechápou, na co se vztahuje, jak funguje a že je jasně ohraničené …

#41 svina
11.2.2021 | 10:25:28
WolverineCzE

Proč to tak řeší nic neudělala a Twitter nemají řešit stejnak tam většina píše kraviny viz. Trump,Dylan Minnette,Chris Pratt

11.2.2021 | 10:28:15
ArchAngel

#28 Lord Denvil: pokud nebudeme demokracii chránit před lživými vyjádřeními o zmanipulovaných volbách a nebudeme chránit práva nebýt pomlouván, pak ano, demokracie může umřít … ty a mnozí další nechápete, že demokracie a bordel nejsou to samé. Že tvoje svoboda a právo končí tam, kde začíná svoboda a práva druhých. Že svoboda slova platí jen ve vztahu ty vs stát ve veřejných prostorech, neplatí vůči jinými lidem, firmám a na soukromých prostorech. Nemáš právo si říkat co chceš, kde chceš, protože o tom svoboda slova není a nikdy nebyla. Speciálně když svými vyjádřeními poškozuješ svobody a práva druhých, což se přesně stalo.

#40 igwar
11.2.2021 | 10:29:51
dvl

#9 Aelimne: Vymeniť v tvojej vete „základy demokracie v USA“ za „základy socialistickej vlasti“ a znie to ako prejav komunistického ideológa zo starých časov.

11.2.2021 | 10:32:31
raptor272001

To je zas ufňkanců tady. No joo, ty volby byly tak legitimní že každý kdo na internetu tvrdí opak je okamžitě vymazán. Kde už jsem to jen viděl… Ještě že mandaloriana a další seroše poctivě pirátím a nedávám prachy těmhle megacorpům.

11.2.2021 | 10:43:50
wooder.cz

Je to škoda, tahle herečka je hodně sympatická, ale studio úplně chápu. Je to prostě špatná reklama. Svoboda projevu je jedna věc, ale srovnávat se s židy v době holokaustu??? To je prostě špatné.

11.2.2021 | 10:44:01
Sharkey

V demokracii svoboda jednoho člověka končí tam, kde začíná svoboda druhého. Jedna věc je vyjádřit svůj názor, druhá je útočit na ostatní, kteří mají názor jiný. Jestliže opravdu sdílela taková prohlášení, jaké zmiňujete v článku, tak se nemá co divit. Takže i když je to smutné a rád bych jich v roli Cary Dune viděl, tak rozhodnutí Disney chápu.

11.2.2021 | 10:46:21
dvl

#15 Nina317: Ronda mala tiež pár „kontroverzných“ výrokov na adresu feministiek. Takže asi bez šance.
#26 Oveckoun: Platí starý socialistický vtip – Zo slobodou prejavu nie je problém, otázkou je čo zo slobodou po prejave.

11.2.2021 | 10:49:04
dvl

Gina mi bude chýbať, áno jej herecký pejav bol v tých pár filmoch pomerne chudobný. V Mandalorianovi to bolo o trochu lepšie a bola mi celkom sympatická aj keď mala kilá naviac.

11.2.2021 | 10:57:19
svina

Jenom bych upozornil ty, kteří myslí, že její výrok je přes čáru, tak demokratická kongresmanka AOC navrhuje Republikány „deprogramovat“, tedy převychovat a chce dělat seznamy lidí, kteří jakkoliv spolupracovali s Trumpem a dále je ostrakizovat. K volebním podvodům samozřejmě došlo, tím netvrdím, že by Biden nevyhrál.

https://nypost.com/…upremacists/ https://www.lidovky.cz/…hranici_livs https://www.novinky.cz/…tlo-40345978

11.2.2021 | 10:59:27
igwar

#32 ArchAngel: Ja by som tvoju definíciu slobody prejavu ešte upravil. Podľa mňa platí v určitej forme aj na Facebooku a podobných platformách. Nemajú dohodu so štátom ako Google niekedy v Čine, ktorý na želanie štátnych inštitúcii Číny upravoval, čo domáci uživatelia môžu a čo nie. Druhá vec je, že aj firmy prevádzkujúce platformy majú svoje práva a povinnosti a keď je nejaký status jednoducho za čiarou a hrozí poškodenie týchto práv na ich strane, samozrejme reagujú. Jednoducho povedané, človek môže napísať na facebook čokoľvek, ale sloboda slova ako taká ho rozhodne nezbavuje zodpovednosti a dôsledkov v prípade, že ten jeho „oznam“ poškodzuje práva iného.

#68 ArchAngel
11.2.2021 | 11:05:04
svina

#30 ArchAngel: Další co nechápe, že cenzura není pouze od státu. Tvá debilní logika říká, že jakékoliv státní regulace trhu nic neznamenají. Samozřejmě absolutní nesmysl. Nejsi ani schopen rozeznat platformu od vydavatele, takže další diskuze s tebou je jako házet hrách na zeď.

#54 igwar
11.2.2021 | 11:07:02
vindis

Tady se pozastavuje nad tím, co se vlastně poslední dobou děje. Tedy, že za odlišné názory se maže, vyhazuje apod. To ano. Ale tato forma se děje ovšem odnepaměti. Uchazeč o práci je předem lustrován přes sociální sítě. To samé i u zaměstnanců. A pokud zaměstnavatel vidí, že uchazeč/zaměstnanec nesdílí jejich názor, či svými názory poškozuje image firmy nebo firmu samotnou, tak zaměstnavatel se také rozhodne k vyhazovu nebo vyloučení uchazeče. To co se dnes děje, se děje pořád. Jen se to prostě vygradovalo. Takže vyhazov Carany za blbé názory by se, dle mého názoru, stalo tak jako tak. Jen by se nad tím dříve nikdo moc nepozastavoval a nepřišlo by jim to divné.

11.2.2021 | 11:07:56
zabijakptak

No a co, že to přirovnala k židům za holokaustu? Nadsázka už nikomu nic neříká? Přecitlivělá společnost.. nic víc.

#45 vindis
11.2.2021 | 11:23:43
FaithZombie

Achjo :-(

11.2.2021 | 11:35:01
vindis

#43 zabijakptak: Jenže není nadsázka jako nadsázka. Tak jako není vtip jako vtip. Pokud se udělá dobře, tak se nad tím nikdo nepozastaví. Jenže udělat špatný vtip nebo nadsázku umí každý a zde si tímto rozhodně více ublíží. Což je i tento případ. Ta nadsázka je prostě špatná a nevhodná.

11.2.2021 | 11:39:33
Qazy

A je ta herečka republikán? Pokud ano, tak reakce na její výrok tento výrok potvrzuje. :)

#47 4391
11.2.2021 | 11:44:58
4391

#46 Qazy: Jo, je. Už dřív se psaly petice, ať přestane hrát v Mandalorianovi, protože se zastávala Trumpa. To by asi nebylo úplně dobrý, tak si holt u Disneyho našli jinou záminku.

#50 igwar
11.2.2021 | 11:48:28
Svjatogor

Srovnání konzervativce (rep.) s židem není úplně od věci. To neznamená jen plynovou komoru, ta je konečnou stanicí příběhu. Ten začíná postupným oklešťováním svobod, tabuizací čistého politického boje (názor 1 vs. názor 2 vs. názor 3 na téma X), ostrakizací nebo vytěsňováním z profesního života, aj. Kdy si řekne druhá strana dost? Až lidé s názory G.C. nebudou smět chodit po chodníku? :-O

BTW: Její postava byla 100% OK. Má v popisu práce prát se galaktickým odpadem? Má! Takže musí z něčeho brát energii, ne? Ovládá Sílu? Ne! Co jí zbývá? Sádlo! Není to žádná top model vyzáblina s neurčitým genderem, ale ženská krev a mlíko. ;-)

#52 dvl
11.2.2021 | 11:50:24
igwar

Autor článku trošku preháňa. Carano nikdo nekazoval vyjadriť svoj názor, rozhodla sa tie statusy uverejniť a boli jej uverejnené. Nie je malé dieťa a musela si uvedomovať, že uverejnenie takých statusov môže mať dôsledky. V jednom popisovanom prípade (porovnanie republikánov a židov) dokonca sama prišla na to, že urobila hlúposť a status rýchlo stiahla. Reakci štúdia nebola ani prekvapivá ani nejaká bezprecedentná. Sami píšete, že sa niečo podobné už v USA stalo. Aj to štúdio má nejaké práva a je logické predpokladať, že budú reagovať a budú sa „brániť“, pretože ako zamestnankyňa štúdia, ktorá je na očiach verejnosti, reprezentovala nie len samú seba, ale aj štúdio. Sloboda slova síce umožňuje vyjadriť svoj názor, ale nezbavuje človeka zodpovednosti za škody, ktoré tým môže spôsobiť.

11.2.2021 | 11:51:31
igwar

#47 4391: Nemuseli hľadať zámienky. Stačilo počkať a ona imu tú zamienku sama dala. V tom je pointa príbehu.

#51 4391
11.2.2021 | 11:53:29
4391

#50 igwar: No jak říkáš… byla to jen záminka, jak se jí zbavit.

11.2.2021 | 11:56:29
dvl

#48 Svjatogor: A okrem toho by s 95% tunajšími diskutujúcimi vymietla podlahu v troch sekundách :-)

11.2.2021 | 12:03:47
Carnage

Zajímavý je že taková Letitia Wright (Shuri v Black Pantherovi) to taky dost slušně rozjela na Twitteru s antivax blbostma a nenošením roušky. Ale protože je černá Disney to nechal být ale hlavně že tady se čekalo až řekne Gina nějakou blbost.

#57 Stardos
11.2.2021 | 12:11:18
igwar

#41 svina: V tomto prípade o žiadnu cenzúru nešlo. To by bolo v prípade, keby jej tie príspevky blokli ešte pred tým, než by pípli jej miliónom sledovateľov. Svoj názor vyjadrila, príspevky jej uverejnili, všetci si ich prečítali. Žiadnu cenzúru ani porušenie slobody slova v tom nevidím. Druhá vec, ktorá so slobodou slova priamo nesúvisí, je zodpovednosť za prípadné škody, ktoré uverejnenie názoru môže spôsobiť. Keď napíšem na facebok, že menovite sused X Y je idiot a prečíta si to desaťtisíc ľudí, on sa môže plným právom brániť a ja budem čeliť dôsledkom, lebo som poškodil jeho dobré meno. Presne na tomto princípe len v torchu zložitejšiej verzii je aj prípad Carano.

#60 dvl
11.2.2021 | 12:17:44
LordRUR

Našel jsem si screenshot postu, který jen sdílela (nenapsala ho ona). Není to sice úplně nejlepší zdroj, ale když tak ke zhlédnutí zde: https://www.thesun.co.uk/…o-nazi-post/ Ať si každý udělá obrázek sám, ale myslím, že to bylo chybně interpretováno. Já bych si z toho vzal spíše to, že americká společnost je v současné době médii nucena nenávidět republikány, prostě jenom proto, že jsou republikáni. Ačkoliv donedávna to byli jejich sousedé a měli s nimi klidně i přátelské vztahy. A příspěvek pouze zmiňuje to, že podobně to bylo v nacistickém Německu, kdy židé byli najednou líčeni médii jako kdo ví jaké nestvůry, přestože s nimi sousedé měli předtím třeba i dobré vztahy. I have spoken…

#58 Carnage #92 4391
11.2.2021 | 12:20:18
Karlosz

Jsou to zasraný fašouni. Ten kdo ji nechal vyhodit zaslouží mučení a provaz. Bez prdele

11.2.2021 | 12:24:07
Stardos

#53 Carnage: no ne asi :D To je jak když BLM protestů jedna černá reportérka napadla na Twitteru několik bílých herců, prohlásila, že by bílí neměli mít právo na školu a nikdo nic :D Pokud Gina neřekla nic špatného (což mimochodem neřekla :D ačkoliv s tím nesouhlasím :D), neměli ji vyhodit

11.2.2021 | 12:26:49
Carnage

#55 LordRUR: Mě se hlavně líbí jak tam přidali tu transfobii xD. Snad nikde na světě se neřeší transky tolik jak v USA. Když řekneš něco špatnýho o transkách už si můžeš rovnou balit kufry z hollywoodu.

11.2.2021 | 12:27:05
Svjatogor
  • Ano, svododa projevu porušena nebyla.
  • Ano, vodoba PO projevu porušena byla.
  • Svoboda PO projevu v USA se blíží svobodě PO projevu v Bělorusku. :-P
11.2.2021 | 12:35:07
dvl

#54 igwar: Takže aby som ťa parafrázoval – Sloboda prejavu je zaručená, ale sloboda po prejave.......

#67 igwar
11.2.2021 | 12:37:14
Svjatogor

Kdo ji nahradí? Tessa Thompson nebo Jodie Turner-Smith? Obě mají správnou barvu, gender i názory. xD

#62 dvl
11.2.2021 | 12:37:28
dvl

#61 Svjatogor: A možno jej postavu nepreobsadia. Môžu použiť nejaké nevyužité zábery z dvojky ako niekam vchádza a to miesto vyhodiť do vzduchu. Potom príde nejaká jej kamarátka shocktrooperka (tej správnej farby) aby ju pomstila a za tým účelom sa spojí s Mandom. :-). Možno nie v Mandalorianovi ale čo napr. v Rangers of the new republic.

11.2.2021 | 12:52:38
Lex Luthor

Demokracie a svoboda projevu je dnes už mrtvá velké korporace kontrolují vše v herectví už nerozhoduje talent, ale barva kůže, náboženství, sexuální orientace a další ach jo kam to ten dnešní svět spěje. Disneymu moc narůstá hřebínek zdá se.

11.2.2021 | 13:02:08
JosephNewman

Mno republikáni jsou více méně normální bohužel pak jsou tady Trumpfans a to je velký špatný. Milá zlatá si svou hloupostí sama naběhla na vidle. Možná za to z části může i předešlá kariéra a množství schytaných ran do hlavičky. Každopádně jí přeju mnoho úspěchů.

11.2.2021 | 13:28:28
vitas011

To, že ji vyhodili je v pořádku. Na druhou stranu mi ale vážně vadí, jak je v USA postavený dvojí metr. Tohle říct nějaký milovaný liberál z Hollywoodu na adresu republikánů, tak se vůbec nic nestane.

#66 Lex Luthor
11.2.2021 | 13:38:43
Lex Luthor

#65 vitas011: Amen bratře přesně tak

11.2.2021 | 13:51:08
igwar

#60 dvl: O akej slobode po prejave hovoríš? Okrem toho, že sa jej rozhodlo štúdio zbaviť, nijako ináč obmedzená nebola a na slobode už vôbec nie. V iných režimoch a iných časoch by ju obdarili nejakým vynmysleným obvinením a následnou basou, alebo minimálne by jej zariadili, že by sa zamestnala len niekde v kotolni alebo ako upratovačka. Také časy pamätáme aj tu. Aj keď sa tu môžeme dohadovať, či (niektoré) tie statusy boli cez čiaru alebo nie, štúdio to vidí ináč. Im ide v prvom rade o peniaze a jednoducho to vyhodnotili tak, že príliš veľa ľudí proste bude tie názory vnímať kontroverzne a poškodí ich to. A v USA, kde sú na to precitlivelý to platí dvojnásobne.

#69 dvl
11.2.2021 | 14:07:14
ArchAngel

#40 igwar: tak ještě že nejsou věci podle tebe … svoboda slova na Facebooku ani Twitteru ani jinde rozhodně neplatí, protože to nejsou veřejné prostory. Cenzura je jen ve vztahu stát vs ty, cenzura není když ti Facebook nebo Twitter něco smaže, nebo když tě Disney vyhodí … oni mají právo nechávat na svých prostorách jen toho, koho chtějí … je to jejich svoboda. Ty máš právo tam nelézt a udělat si svůj prostor, kde si můžeš své názory ventilovat … Facebook a Twiter mají svobodu mazat si koho chtějí a jak chtějí … pokud se chováš slušně a vystupuješ rozumně, tak nemají tyhle platformy s nikým problém …

Svoboda projevu garantovaná ústavou a od toho související zákaz cenzury platí pouze a výhradně ve vztahu stát vs občan …

#75 Stardos
11.2.2021 | 14:14:39
dvl

#67 igwar: Aké časy si pamätáš ty osobne? Ono to vyhadzovom s práce len začína. Basa za jej za to nehrozí. Aj keď (čo prípad Toho Ktorého Meno Nemôžeš Vysloviť na ksichtbooku?) A kto myslíš, že ju po tomto medializovanom vyhadzove zamestná? Takže vyhadzov – áno, nezamestnateľnosť – asi áno, basa – zatiaľ nie. No tak to je výhra.

#72 zroutik
11.2.2021 | 14:49:28
Smrtihlav

Amerika je v úplný prdeli. Nic překvapivého. Škoda, Gina se mi v té roli moc líbila.

11.2.2021 | 14:51:00
Geek

Holt některým pořád ještě nedochází že neoliberální sociální sítě jsou čistě jen na PR, a ne na nějaké svobodné vykecávání jako v hospodě. Za mě v pořádku.

11.2.2021 | 15:25:02
zroutik

#69 dvl: co to je za jméno co se nesmí psát na FB? nemám FB(teda mám, jen jsem ho krom messengru, přes 6let nezapnul, prostě nechci mít přehled o jiných lidech a o jejich statusech, ještě bych mohl na chvilu dostat pocit, že můj život není tak úžasnej jako těch jiných, dokud si neuvědomíš, že ty špatný věci tam nikdo nepostuje, proto to na FB vypadá jako v pohádce :-D)) takže netuším – napadá mě Trump, ale to asi nebude ono.

#74 dvl
11.2.2021 | 15:30:57
Zoeyy

To ako fakt? Trubka sa prirovnala k Židom počas holokaustu a čakala, že sa nad tým nikto nepozastaví? :D …každopádne herečka mi chýbať nebude.

#76 dvl #77 Svjatogor
11.2.2021 | 15:39:28
dvl

#72 zroutik: Ja FB nemám ale o prípade Tommyho Robinsona som počul. Skús napísať jeho meno na FB a máš ban.

#79 zroutik #80 zroutik
11.2.2021 | 15:42:07
Stardos

#68 ArchAngel: Pokud nemá Amerika jiné special zákony, neměla by se dít diskriminace na základě genderu, rasy, sexuální orientace, náboženství a politických stran. Samozřejmě víme, že nadále k této diskriminaci dochází – nicméně by nemělo a Gina by čistě teoreticky mohla zažalovat Lucasfilms či Disney. To, že je zastánkyní republikánů a má vlastní názor o volbách, by nemělo hrát žádnou roli pro její kariéru – to přirovnání k Židům bylo nicméně samozřejmě přehnané, s tím že tohle nepovažuji za validní důvod. Jako ony i ty její názory o vakcíně a rouškách nejsou validní důvod – pokud dodržuje nařízení a roušku nosí, může být všem ukradeno, že si myslí něco jiného. Tohle je jen typická „správná“ diskriminac

#83 ArchAngel
11.2.2021 | 15:44:44
dvl

#73 Zoeyy: Správne, je to trubka. To si mohli povedať a tým by to skončilo. Ale vyhadzov s práce za názor, nesúvisiaci s náplňou jej práce. Inak už ma ani neudivuje koľko „aktivistov“ tieto spôsoby obhajuje.

11.2.2021 | 15:45:09
Svjatogor

#73 Zoeyy: Holocaust židů v okupované Evropě začal k 1.4.1933 prvním ukrojeným kolečkem salámu. Byl jím řizený bojkot židovským obchodů, bank, lékařů a advokátů. Druhé kolečko se už krájí, bude jím obdoba Zákona na obnovení úřednictva z povolání jako stavu ze 7. dubna 1933. Třetím kolečkem bude… :-\

11.2.2021 | 15:54:06
Martrix

Je vysoce pravděpodobné, že měla podobně jako jiní herci podepsanou smlouvu, ve které je klauzule, která jí ukládá vystupovat na veřejnosti tak, aby nebyla s Disney spojovaná nějaká kontroverze. Pokud vykopli Gunna za starý blbý vtípky, co si asi myslela, že se stane? Pořád je to druhořadá herečka a v době, kdy sejmou Deppa a jiné herce kvůli nařčení, které nejde vyvrátit… . Pokud měla podepsanou smlouvu, je to ok…a tím neříkám, že je ok, když vás nutí takové smlouvy podepisovat. Na druhou stranu…nemusíte.

#85 Svjatogor
11.2.2021 | 15:57:26
zroutik

#74 dvl: Tommyho Robinsona? jdu googlit, vůbec netuším o čem je řeč.

11.2.2021 | 15:57:55
zroutik

#74 dvl: hh už jsem to našel, dobrej týpek, připomíná mně mladýho Ádu :-D

#82 zroutik
11.2.2021 | 15:59:43
Fat Tony

#1 the Grand Inquisitor: No ved dobre, sa slobodne prejavila. Lenze Disney nebude riskovat kvoli vedlajsej postave v 1 serialy hating od nemalej skupiny ludi. Predsalen im ide najma o sledovanost, ktora je priamo umerna oblubenosti medzi divakmi. Ci ma Cara so svojimi nazormi pravdu alebo nie je teraz uplne irelevantne.

#84 zroutik
11.2.2021 | 16:00:38
zroutik

#80 zroutik: hh jsem se začetl a mladej Áda Háčko v prvních volbách taky propadl totálně, pak ale přišla finanční krize a jak to dopadlo to víme všichni :-D

11.2.2021 | 16:03:16
ArchAngel

#75 Stardos: nesmysl … mít nějaký názor neznamená, že ho ostatní musí akceptovat nebo že tě musí zaměstnávat. Disney má plné právo ji vyrazit a nezaměstnat a je jedno co si o tom kdo myslí. Nemůžeš jim nařídit aby někoho zaměstnávali, když se jim nelíbí co dotyčný říká, to bys porušoval jejich práva a svobodu podnikání. Gina si za svůj vyhazov může sama. Má mít dost rozumu, aby věděla, co si ve své pozici může a nemůže na veřejnosti říkat. neměla ten rozum, tak si zaslouží vše, co ji potká … to není diskriminace ani cenzura, ani cancel kultura ani útok na svobodu vyjadřování. Gina si sice může říkat co chce, ale to ještě neznamená, že všichni ostatní jí musí poslouchat a tolerovat a dávat jí prostor. Nemusí! O tom je ta svoboda. Gina i další si může řvát z okna dál své názory jak jí je libo, dokud tím nebude porušovat práva někoho jiného, může si udělat vlastní prostor, kde se mohou s lidmi jako je ona plácat po zádech a natáčet si své seriály atd. Dokud se za své názory neválí mrtvá v hromadném hrobě, tak demokracie a svoboda zjevně fungují …

11.2.2021 | 16:03:27
zroutik

#81 Fat Tony: souhlasím, tak jako má ona právo cokoliv psát, tak zaměstnavatel má právo kdykoliv kohokoliv vyhodit, nevidím v tom žádný drama :-D

11.2.2021 | 16:04:23
Svjatogor

#78 Martrix: Tomu bych rozuměl a zatleskal, kdyby ze stejného důvodu z Hollywoodu s otiskem na zadku letěli Tessa Thompson, Spike Lee, Jordan Peele a Koby Adom (například).

#101 Denyslayer
11.2.2021 | 16:05:03
dovahkiin

Chudák minulej článek s 0 komentáři :D

11.2.2021 | 17:06:52
Te-Rez

S takovými názory je přeci samozřejmé, že se pro Disney se nehodí. Svoboda slova neznamená, že člověk za svá slova nemůže být potrestán, pouze, že má právo svůj názor vyjádřit.

11.2.2021 | 17:15:01
Qazy

Zajímalo by mne, jak by reagovali všichni ti, kteří tady píšou, že si to zasloužila a že je to v pořádku, kdyby za nima přišel šéf a řekl: „Hele, četl jsem tvůj komentář na Edně. Je sice pravda, že se lidé kvůli takovým věcem vyhazují, ale psát se o tom nesmí. Takže máš padáka!“. Nepředpokládám, že by řekli: „To je v pořádku, tak to mám být. Už si balím věci.“

#89 ArchAngel
11.2.2021 | 17:36:22
ArchAngel

#88 Qazy: bylo by to zcela v pořádku, tvůj šéf má právo tě vyhodit, když nesouhlasí s tím jak se kde vyjadřuješ, je to zcela v pořádku … je to tvé rozhodnutí dělat ze sebe blba a pak se divit, když tvé názory a řeči mají následky …

#94 Qazy
11.2.2021 | 18:07:17
Edvin69

@tom99 Promiň, ale s tím tvrzením že „Carano na svých sociálních sítích prohlásila, že být v dnešní době Republikánem je jako být Židem během holokaustu.“ jsi vedle. Takhle si to vykládají její odpůrci, kteří ještě navíc i tvrdí že sympatizuje s nacisty.

Carano jen poukázala na to, jak různé politické směry staví lidi proti sobě na základě myšlenky „kdo není s námi je proti nám“ (stejně jako Sithové) a Nacisti byli jen příklad toho, jako dovedou politici hromadně vymývat mozky.

To že si to někteří lidé vyložili jinak, je jejich problém. Na tom tvrzení samotném nebylo nic špatného nebo urážlivého. Vlastně bylo docela trefné.

#91 dvl
11.2.2021 | 18:31:34
dvl

#90 Edvin69: 90% Ľudovej fronty tu diskutujúcich aktivistov ti aj tak neuverí. Dík za upresnenie.

11.2.2021 | 18:45:05
4391

Podle toho odkazu co sdílel Lordrur (https://www.thesun.co.uk/…o-nazi-post/) se mi taky zdá, že se to celkem dost vyhrotilo. Jinak autor tohoto článku to napsal ještě dobře, třeba na ČSFD to rovnou podali tak, že Gina Carano napsala antisemitistický komentář :/
#55 LordRUR:

11.2.2021 | 18:53:01
janoo8

#26 Oveckoun: To píše ten pravej.

11.2.2021 | 19:00:07
Qazy

#89 ArchAngel: Špatně si přečetl můj text. Já se neptal, jestli by byl vyhazov v pořádku, ale jak by si na to reagoval a jestli by si řekl: „To je v pořádku, tak to mám být. Už si balím věci.“ Možná bys protestoval, byl na sebe naštvaný (nebo na šéfa), ale nejspíš by si neskákal radostí a neříkal si "Jo, patří mi to!“. Tedy pokud bys už před tím nechtěl s tou prací seknout.

11.2.2021 | 19:44:29
dvl

V rámci zvestí a klepov na nete som sa dopočul, že vyhadzov GC môže byť údajne súčasťou studenej vojny v Lucasfilme medzi skupinou okolo Kathleen Kennedy a skupinou okolo Favreaua, Filloniho a Lucasa. Že vraj Favreau je na to naštvaný.

11.2.2021 | 22:14:37
sFík

Vzít si do úst holocaust může jen primitiv. Tohle není věc politickýho názoru a toho být republikán nebo demokrat. Ale být a nebo nebýt debil. A napsat na zdejším webu „jsme neutrální“ může jen oportunistický dobytek :-)

#97 dvl
11.2.2021 | 22:25:27
dvl

#96 sFík: A čítal si príspevok od Edvina69? To jen len 6 príspevkov vyššie.

#98 sFík
11.2.2021 | 22:52:35
sFík

#97 dvl: ta idiocie spočívá v jakýmkoliv přirovnání holocaustu k čemukoliv dnes. Nejde to, nedělá se to, a lidi by kvůli tomu měli přicházet když ne o místo tak o velké sumy peněz…

11.2.2021 | 23:05:10
Edvin69

Original (Aneb to, co všechno začalo)

Jews were beaten in the streets, not by Nazi soldiers but by their neighbors…. even by children.”

Because history is edited, most people today don’t realize that to get to the point where Nazi soldiers could easily round up thousands of Jews, the government first made their own neighbors hate them simply for being Jews. How is that any different from hating someone for their political views?”

Hrubý překlad (Snažil jsem se aby byl významově co nejpřesnější)

"Židé nebyli v ulicích německa lynčováni vojáky nacistů, ale jejich vlastními sousedy… dokonce i dětmi.

Protože si lidé v dnešní době rádi upravují historii tak, jak se jim to zrovna hodí, většina z nás si ani neuvědomuje, že aby se Nacisté dostali do bodu, kdy jim nečinilo žádný problém shromáždit tisíce Židů, vláda nejprve musela přimět jejich vlastní sousedy, aby je nenáviděli jenom proto, že jsou to Židé. Jak přesně se to liší od toho, když někoho nenávidíte za jeho politické názory?"

#100 dvl #102 Svjatogor
11.2.2021 | 23:23:36
dvl

#99 Edvin69: A jednotná fronta z pozície morálnej nadradenosti jasá, tlieska, morálne odsudzuje či len ticho súhlasí.

11.2.2021 | 23:30:46
Denyslayer

#85 Svjatogor: Oni přirovnali příznivce nějaké politické strany k obětem holokaustu?

#104 Svjatogor
12.2.2021 | 2:14:06
Svjatogor

#99 Edvin69: Taky jsem si to našel. Já si antisemitistický text představuju úplně jinak. G.C. napsala pravdivou komparaci s jarem 1933, když to hnusné divadlo teprve začínalo. Zřejmě budu muset odepsat další universum a doufat, že Hollywood neobjeví Warhammer. Černého trolobijce (abstinenta a vegana) neurčitého genderu a s pochopením pro mutanty, skaveny a elfy už nedám. :-D

12.2.2021 | 2:14:49
Denyslayer

#26 Oveckoun: Mohu se zeptat, jak jsi je do teď podporoval, když u nás Disney+ stále není dostupné?

12.2.2021 | 2:24:10
Svjatogor

#101 Denyslayer: To nevím, ale vím o jejich afrocentrických (tj. šovinstických) rozhovorech. V kostce: Melanin z nás dělá superiorní rasu. Bílí nám ukradli historii (Klepatra VII., Hannibal…), vynálezy, vědu a filosofii. Bilí lidi jsou mutanti, kteří nesmí na slunce, jsou to skřeti (tohle mají od ideologů BLM). Nerad točím film s bilým štábem. Král X ve filmu Y musí být černý. Komu vadí, že hraju valkýru je nácek (Thessa).

Toho je bambillion. Generace normálních černých herců je fuč (D.Glover, M.Freeman) a přicházejí deprivanti jako Spike Lee.

#105 Edvin69
12.2.2021 | 2:26:45
Edvin69

#104 Svjatogor: Tak, ono to souvisí s falešnou iluzí rovnosti kterou se snaží spousta lidí (neůspěšně) prosazovat. Pravda je taková, že lidé si nikdy nebyli rovni a nikdy nebudou. Náš osud determinuje spousta věci. Rodiče, bohatství, sociální postavení, víra, národnost, pohlaví… (třeba nikdo mi nenakecá, že muslimské ženy jsou rovné mužům). Co se týká rasy, tak to platí taky. Třeba černoši jsou v průměru vyšší a fyzicky zdatnější než zbytek lidstva. Ono by bylo mnohem přesnější říct spíše, že nikdo si není roven.

Vezmi si třeba ty dnešní feministky a SJW co bojují za to, aby ve firmách byly z 50% ženy. Slyšel už si třeba o tom, že by si stěžovali na to, že v některých oborech mají ženy až příliš velké zasoupení? (Učitelky, sestřičky, hostesky atd.) Nebo naopak, že by se stěžovali na to, že není dost horniček, dřevorubek a vojand? Pravda je taková, že lidé by se měli zaměstnávat podle toho, jak jsou na danou pozici vhodní a ne podle jejich rozmnožovacích orgánů. Pokud potřebuju někoho na těžkou práci, tak vždycky raději najmu partu svalnatých chlapů než ženské. A úplně nejvtipnější je to, jak si stěžují, že muži stále vydělávají víc než ženy. Ony se prostě podívají na hrubý roční výdělek skupiny mužů a žen na stejné pozici a pak začnou vyřvávat o kolik maji muži víc peněz a jak jsme všichni jenom naddržené hovada co si neváží žen… Je naprostá pravda, že muži vydělávají více než ženy, ale není to tím, že by byli jinak placení. Muži nechodí na mateřskou, neberou si tak často dovolenou nebo nemocenskou a jsou více ochotní dělat i noční směny nebo pracovat přes čas. Takže je logické, že v průměrnu prostě vydělají víc peněz. To se pak samozřejmě odráží i na tom, že muži jsou pak díky tomu více povyšováni a jsou častěji ve vedoucích pozicích. Ale lidi jsou prostě příliš líní si danou tématiku prostudovat a podívají se jen na konec, kde vidí že muži mají více peněz, což je dle jejich logiky špatné a někdo by za to měl trpět a být zodpovědný.

To samé platí i o spoustě „takzvaných“ rasistů nebo šovinistů. Prostě existují některé pravdy, které jsou nepopulární a špatně se poslouchají. Je jedno že všechno můžeš podložit historickými i vědeckými podklady. Stačí jedna „špatně“ vyslovená pravda a celý tvůj život a kariéra může jít do háje. To je přesně to, v čem spočívá dnešní „svoboda projevu“. Společnost je řízena vůlí davu a ty si musíš dávat velký pozor aby jsi neříkal „nepopulární věci“ jinak končíš. To jestli mluvíš pravdu nebo lžeš je naprosto vedlejší. Můžeš si postavit celý život a kariéru na tom, že budeš říkat populární lži nebo obojí za pár dnů zničit, pokud začneš říkat nepupulární pravdu.

Žijeme prostě ve smutné době a SJW ji dělají ještě mnohem horší :-(

12.2.2021 | 3:10:34
FValek

Tohle není o svobodě projevu, ona svobodu projevu má… jako nezaměstnaná. Tohle je o tom, že každý zaměstnavatel má nějaká pravidla. Když pracujete v mekáči, nemůžete asi mít uniformu KFC. Když pracujete na studijním na Masárně, nemůžete uchazečům dávat letáček Karlovky. Herec zase nesmí plácat kraviny, které poškodí budoucí projekt. Zrovna jsem dočetl článek, že Eskel v Zaklínači asi umře, pod článkem 20 komentářů, jak se lidé na další sérii vykašlou. Kolik lidí by asi zavrhlo Mandaloriana, kdyby tam dál hrál někdo, kdo zesměšňuje holokaust? Navíc to ukazuje na její absolutní debilitu. Republikáni jsou v USA přijímáni naprosto v pohodě, jen nesmí být tupí trumpovští agresivní a útoční ultrapravičáci (ehm, fašisti) a máchat konfederační vlajkou…Je mi popravdě úplně jedno, že ji vyhodili, nejsem ani spokojený, ani naštvaný, její postava mi je fuk. Taky se při slovu holokaust nechytám vidlí, ale prostě naprosto racionálně, kdybych natáčel seriál a nějaký herec plácal takové kontroverzní kraviny, taky by šel… Každý musí nějak reprezentovat a pokud si vybrala pro 50 % svobodu projevu a pro 50 % nenávistný komentář, tak raději měla být zticha a v klidu, její prohlášení jistě americkou situaci velice vylepšilo…

#107 Edvin69 #109 4391 #112 Svjatogor
12.2.2021 | 4:24:08
Edvin69

#106 FValek: Tak, jako víc než v jednom směru máš pravdu, ale kdyby to platilo na všechny, taky Pedro Pascal letěl už hodně dávno. Četl jsem pár věcí co na twitteru napsal a v porovnáním s ním, je Gina Carano úplný svatoušek. Navíc, si nemyslím, že by řekla něco TAK strašného. Pokud jde o kulturu SJW, tak ať řekneš cokoliv, vždycky se někdo bude cítit uražen. Věci které byly ještě před pár lety naprosto normální jsou najednou považovány za nevhodné, urážlivé nebo tabu. Zkus se jim třeba vysmát té jejich genderová politici, kde začali oficiálně uznávat že každý člověk teď může mít 8 nebo i více druhý pohlaví a všichni tě okamžitě začnou lyčovat, protože se prostě najdou 40 let staří dřevorubci, kteří se začali identifikovat jako 10 letá holčička a my si nemůžeme dovolit říct, že jim straší ve věži.

Kdysi prostě stačilo, když si lidé dávali pozor, ať neříkají hovadiny. Dneska už si musíš dávat pozor i na to, když s nějakou hovadinou nesouhlasíš, protože se může jednat o populární hovadinu a od tebe se očekává že s ní budeš souhlasit.

Ale mimo to o čem tady mluvíme, já vážně nechápu, jako si někteří lidé z toho twettu mohli vyložit, že podporuje holokaust a nacisty (což je oficiální důvod jejího vyhazovu). Jak pitomí lidi musí být, aby si to vyložili zrovna takhle?

Cara Dune je pro mě asi ta nejvíc sympatická postava, ze všech hraných Star Wars filmů i seriálu. Konečně tam dostali „strong woman“ která je dobře napsaná, drsná, sexy a umí hrát. A teď ji jen tak hodí přes palubu. Obrovská škoda…

#111 Svjatogor
12.2.2021 | 5:55:55
theCrey

To já si ji oblíbil :-) ..no škoda no..

12.2.2021 | 7:49:13
4391

#106 FValek: Tak co se Zaklínače týče (můžu pochopitelně mluvit jen za sebe), mě nevadí ani tak že Eskel zemře (je to oblíbená postava, nechci aby zemřel, ale v knížkách se stejně jen mihne, tak to pro děj až taková velká změna nakonec není). Ale nechápu logiku, že ho daj pak sežrat vlkům jako tradiční zaklínačský pohřeb (výmysl Netflixu… je normální učit si nějakou zřejmě poblíž žijící smečku vlků na lidský maso?). Takovejch nelogičností a zbytečných změn oproti knižní předloze je v tom seriálu už tolik, že už seriál opouštějí už i ti věrnější fanoušci (třeba já, ještě před necelym rokem jsem se Zaklínače od Netflixu zastával. Teď už si z toho dělám srandu, protože mě zamrzelo, jak to dopadlo).

Ale to je samozřejmě téma na úplně jinou diskuzi. Jenom mi přijde, že mícháš hrušky z jabkama. Co se vyhazovu Giny Carano týče (opět mluvím jen za sebe), tak já nerozporuju ani tak právo Disney vyhodit jí (jak tu zaznělo, jde jim hlavně o prachy), ale přijde mi ujetý, kvůli čemu se to tak stalo. Podle mě nenapsala nic tak špatného, rozhodně to nebylo nic proti židům a celkově se to dost nafouklo. Ale to už tu taky bylo párkrát řečeno, asi nemá cenu se v tom babrat do nekonečna. Mě bude v seriálu chybět a jakkoli se tu můžem hádat, jestli to svým chováním přehání nebo ne, tak na tom stejně nic nezměníme.

12.2.2021 | 8:43:12
dvl

Keby to niekoho zaujímalo tu je petícia na podporu Giny Carano https://www.change.org/…-mandalorian

12.2.2021 | 9:07:56
Svjatogor

#107 Edvin69: Přesně.

12.2.2021 | 9:25:38
Svjatogor

#106 FValek: To, co řekla, nebylo proti židům, ale naopak. Bylo to varováním před jednostranným vychýlením moci v zemi a polarizací společenské nálady, kde Donald Trump a MAGA jsou ti zlí Američané, které je nutno převychovat, vytěsnit, omezit nebo dokonce eliminovat. D.T. jako prezident hájil zájmy jeho voličů a jejich sociální třídy podle Společenské smlouvy. Ty cíle byly racionální i střízlivé, přesně dle Thomase Hobbse a přitom nešlapal pro právech voličů Dems. A Creepy Joe už vyhlásil válku NRA. Nějak nevidím tu unity z jeho prvního projevu. :-D

BTW: Madonna se v r. 2016 veřejně vyjádřila v tom smyslu, jak by bylo super vyhodit White House do luftu i osazenstvem. Byla nějak postižena? Zrušil ji vydavatel smlouvu? Šla do krimu za domestic terrorism? Ne. :-P

12.2.2021 | 9:44:29
Faldor

Asi nezná přísloví Koho chleba jíš, toho píseň zpívej

12.2.2021 | 10:24:16
bjeG

No, co na ro říct? Snad jen: https://m.facebook.com/story.php?…

12.2.2021 | 14:56:21
bjeG

No, co na ro říct? Snad jen: https://m.facebook.com/story.php?…

12.2.2021 | 14:56:21
bjeG

No, co na ro říct? Snad jen: https://m.facebook.com/story.php?…

12.2.2021 | 14:56:22
bjeG

No, co na ro říct? Snad jen: https://m.facebook.com/story.php?…

12.2.2021 | 14:56:22
AllShallFall

Je to trapný. Celý tento globální rádoby demokratický svobodný systém, co vlastně dává svobodu jen těm, co souhlasí. Ti co nesouhlasí jsou blázni a podobně a do společnosti nepatří. Je to prostě celé jedno velké spiknutí tech vyvolených, které se dnes musíme bát i vyslovit, protože hned vás čeká postih. Překroutili historii, překrcují i fakta, manipulují s lidskou myslí pomocí médií. Mají prsty všude. Samozřejmě že napsala pravdu, protože za pravdu se každý stydí, tak ji prostě nějak umlčeli. Pravda se nebojí zkoumání a ti co se jí pomstili, se toho zkoumání ze strany veřejnosti bojí. Jak se říká: krysa útočí, když cítí, že je konec. Petice nepomůže. Nepomůže vlastně nic. Protože ona se stejně nevrátí, i kdyby to šlo. Hrdost ji to nedovolí. Teď už ví, že ty zaprodané krysy jsou i v lucasfilmu, což je velice smutné, a tak co by tam hledala za štěstí. Lézt do prdele někomu, kdo mi bodnul kudlu do zad. Smutné je, že to serou do kultury, tyhle politické žvásty. Ale takhle to prostě je, nesvoboda ve "svobodném " světě. Až jednou tenhle judaizovaný svět skončí, zmizí ze světa 99% problémů a lidé se vrátí ke zdravému životu. Amen.

#120 Denyslayer
14.2.2021 | 11:07:24
LAZARUS111

Vyhodiť niekoho kvôli názoru je fakt „demokratické“. Je vidno že niektorý diskutujúci nemali ani tušenie že Gina nedisponuje novým svetonázorom tak sa zmôžu len na urážky na jej vzhľad, fakt „hrdinské“.

14.2.2021 | 13:16:50
Denyslayer

#118 AllShallFall: Krásná snůška konspiraček okořeněná špetkou antisemitismu na konci. Děkujeme za duchaplný příspěvek do konverzace a teď zas šup, nasadit hliníkovou čepičku a běž komentovat na Novinky.

#121 LAZARUS111
15.2.2021 | 0:59:29
LAZARUS111

#120 Denyslayer: Zato tvoj je „neskutočne duchaplný“

15.2.2021 | 19:00:08
mmmm

No, stejně mi nebyla sympatická, taková mužatka.

15.2.2021 | 19:54:03
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Aktualizace postav

V průběhu třetí řady seriálu The Mandalorian pro vás budeme aktualizovat sekci postav:

Novinky

Stávka scenáristů a herců skončila, jak to bude s natáčením čtvrté řady Mandaloriana?

Stávka scenáristů a herců skončila, jak to bude s natáčením čtvrté řady Mandaloriana?

Seriál Mandalorian je stálicí na Disney+ a může se pyšnit vysokou sledovaností. Čtvrtá řada se stále chystá, scénář je již dávno hotový a prakticky se již po konci stávky čeká na první klapku. Sehnat všechny herce nebude úplně až tak jednoduché. Kdy by se mohlo začít natáčet?

Reklama

Nejlepší postavy

Zajímavosti

Seriály z Mando-verse konečně našly svého Nicka Furyho

Seriály z Mando-verse konečně našly svého Nicka Furyho

Seriály potřebují ten stmelovací element, který dá všechny dohromady, nebo ne? Zvlášť když se chystá celovečerní film, který má být pomyslným vyvrcholením hned několika seriálů. A právě tento element Star Wars již našly. Mají svého Nicka Furyho, který je bude provázet i nadále.

Galerie

Galerie

Narozeniny herců

Napište nám

Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!


Filtr seriálů a filmů









Reklama