Mandalorian
92/100 - 221×

Mandalorian(The Mandalorian)

Po příbězích Janga Fetta a Boby Fetta se ve světě Star Wars objevuje další válečník. Seriál bude mapovat příběh Mandaloriana, který bude časově zasazen po pádu Impéria a ještě před samotným vznikem Prvního řádu. Budeme sledovat cestu osamělého střelce ve vnějším okraji galaxie, kde nemá Nová Republika žádnou pravomoc.

USA | 2019 | Pauza
vysílání
3 sezóny | Disney+ | 40 minut
VOD
Disney Plus
žánr
Akční, Fantasy, Sci-fi
hrají
Pedro Pascal (Din Djarin), Nick Nolte (Kuiil), Carl Weathers (Greef Karga), Gina Carano (Cara Dune), Giancarlo Esposito (Gideon), Taika Waititi (IG-11), Werner Herzog (Klient), Timothy Olyphant (Cobb Vanth), Amy Sedaris (Peli Motto), Katee Sackhoff (Bo-Katan Kryze), Emily Swallow (Zbrojařka), Omid Abtahi (Penn Pershing), Rosario Dawson (Ahsoka Tano), Temuera Morrison (Boba Fett)

Co nám všechno prozradila poslední scéna prvního dílu a po čem volá?

Co nám všechno prozradila poslední scéna prvního dílu a po čem volá?

Máme za sebou první díl seriálu The Mandalorian a nutno říci, že to byla pořádná jízda. V samotném závěru jsme se dočkali velice povedeného cliffhangeru, který asi nikdo jen tak nečekal. Ještě před premiérou druhého dílu se podíváme na to, čeho jsme se v poslední scéně dočkali.

25 0
14.11.2019

Během prvního dílu, kdy jsme seznámili s hlavní postavou, Mandalorian vzal poměrně neobvyklou práci od bývalých imperialistů, kteří i po pádu Impéria jsou aktivní a v průběhu první řady se o nich dozvíme mnohem více. Ti ho poslali na planetu Arvala-7, kde měl ukořistit tajnou zásilku. Zásilka pochopitelně byla živá a dle instrukcí dotyčnému bylo již přes 50 let. Když jsme se v poslední scéně dočkali pohledu na zásilku, asi každý z nás byl překvapen.

Viděli jsme totiž ještě malé mládě, které náramně připomínalo našeho mistra Yodu. Ono se také není čemu divit, dotyčné mládě skutečně pochází z rasy našeho Yody, která zatím nebyla pojmenovaná (což ve světě Star Wars není zvykem, aby nějaká rasa neměla ustálené jméno). Ve filmech jsme se doposud dočkali pouze dvou představitelů této rasy. Kromě zmíněného Yody ještě Yaddleho, kterého si můžeme pamatovat z Epizody I.

(Kdy se rozjedou první teorie o tom, že je to Yodův syn? Foto: Disney+)

Pochopitelně jsme se třeba s jinými Yody setkali ve hrách či komiksech, zvlášť v Knihts of the Old Republic, kde snad v každé radě jediů musel být alespoň jeden Yoda. Proč je ovšem výskyt druha z Yodovy rasy tak důležitý pro seriál? Zatím jsme se nesetkali s nějakou postavou z této rasy, která by nebyla citlivá na Sílu. A možná proto je tak tato zásilka důležitá pro Impérium. A i pro náš seriál.

I když se nový příběh nebude točit okolo Impéria, Prvního řádu a jediů, nějaké náznaky k těmto frakcím rozhodně v seriálu budou. Ať už chce padlé Impérium získat mladého Yodu z jakéhokoliv důvodu, zřejmě to bude kvůli jeho potenciálním schopnostem, které by mohlo Impérium využít. V následujících dílech se dozvíme více, každopádně se jednalo o skvělý cliffhanger první epizody.

Jak moc vás překvapil konec? A co vůbec říkáte na první díl?

Zdroj: ComicBook.com

Diskuze /45

dovahkiin

Já si furt nedokážu objasnit proč by 50 letý potomek téhle rasy byl „batole“…já měl za to že tahle rasa dlouho žije, ale podle tohoto by měly děti nesmyslně dlouhý vývin, takže by to celkovou Yodovu moudrost za ty staletí trochu devalvovalo…ale proč ne, asi nad tím moc přemýšlím

#2 Moor8 #3 MiqueEala
15.11.2019 | 0:15:53
Moor8

#1 dovahkiin: Já si spíše myslím, že mu to řekl proto, aby nevěděl, že se jedná o dítě. Možná má zásadu, že děti neloví.

15.11.2019 | 0:34:06
MiqueEala

#1 dovahkiin: No snad to nebude batole. Jinak by byla fakt blbost, aby dospel az v 500 letech. Sice je takhle zabalený, ale vzhledem k velikosti taky muze byt jak desetilete dite. Kazdopadne to spis vypadalo, ze na nem chteji experimentovat. Btw umite si predstavit, ze byste museli 50 let svemu diteti prebalovat plenky? :D

15.11.2019 | 0:45:38
Yanek

Tak koukám, že hodně ušetřej za herce. Pod tim blembákem může bejt kdokoliv.

15.11.2019 | 0:51:22
Camaris

Rasa Yody, se doziva az 1000 let. Mistr Yoda zemrel, kdyz mu bylo 900. Za svuj zivot trenoval az 20 000 jediu. Takze 50 lete batole, klidne muze byt. Navic o dospivani nevime nic. Treba musi podstoupit nejaky ritual, nebo je zavisly na prostredi, strave, kdo vi?

#6 MiqueEala
15.11.2019 | 7:09:44
MiqueEala

#5 Camaris: Ne, to vážně nemůže. V 50 je jak půl roční mimino. Přímou úměrou by v 900 letech byl jak 9 leté děcko. Raději doufejme, že se u jeho druhu v určitém věku vývoj drasticky urychlí, jinak to bude pěkný nesmysl.

15.11.2019 | 7:48:59
Camaris

Přímou úměrou to bereš ty. Já sem napsal, že záleží na rase. Může to být mimino a pak během týdne může začít běhat. Je to alien, takže je mozne cokoliv ;)

15.11.2019 | 8:25:08
Kratos91

Jak tam bylo řečeno, každá rasa stárne jinak :)

překladatel
15.11.2019 | 8:41:49
johnsmith182

Fyzicky to může být stále batole ale mentálně to může super inteligentní bytost už jako batole. Navíc pravděpodobně ovládá Sílu jako Yoda, což ho chrání. Někde jsem četl, že celá rasa Yody ovládá Sílu ale nevím jestli je to pořád canon nebo jen legends. Vemte si ale těhotenství, to může trvat třeba 10 let :D a nebo Yoda klade vajíčka. :-)

15.11.2019 | 8:53:52
jh666

Jen technická poznámka, Yaddle je/byla žena, ne muž.

#11 johnsmith182 #14 caliel
15.11.2019 | 8:57:36
johnsmith182

#10 jh666: nevím jestli mimozemšťani mají stejnou genderovou politiku jako my a rozdělují se na muže a ženy :-)

#12 Svjatogor
15.11.2019 | 9:04:48
Svjatogor

#11 johnsmith182: Možná se ještě nerozhodl / -a / -o / -x / -y / -z. xD

15.11.2019 | 9:25:22
Blackhand47XD

Jako u Huttů jsem to trochu chápal, jelikož se jedná o hmyz, kdy je kolikrát tvor po delší čas larvou než dospělým jedincem. Ale rasa Yody působila i docela humanoidně… Elfové ve fantasy taky nebývají třeba stovky let dětmi. Zrovna v tomhle případě se možná tvůrci trochu sekli, ale je to sci-fi, tak se v tom radši tolik nepitvejme.

webmaster
15.11.2019 | 9:44:16
caliel

#10 jh666: Yaddle umřela během utoku na Jedi Academy behem 3 epizody když chránila děti.

#15 jh666 #18 johnsmith182
15.11.2019 | 10:21:40
jh666

#14 caliel: Proto jsem tam dával to lomítko, nebyl jsem si jistý, díky za info.

15.11.2019 | 10:32:43
caliel

Letmo si ještě pamatuju že v knihách Luke sestrojil nejaky pristroj citlivý na sílu s kterým hledal mozne adepty do nove akademie.Bál se aby se nedostal do rukou imperia kteri by ho mohli zneuzit.Takze podle me ten lokátor co dostal Mandalorian mozna nebyl jen obycejny navadeč :)

15.11.2019 | 10:43:20
Docik

Jo tak Yoda se taky vždycky tvářil, jak pajdá o holi a vypadal jak kdyby ho měl složit první větříček. Pak najednou zahodil hůl, vytáhl meč a dělal trojitá salta :D tak je to tady třeba podobné, vypadá jako miminko, nevinné a bezmocné, ale kdyby z té postele vylezl tak by třeba taky překvapil. Podle mně umí mluvit a dost pravděpodobně nečůrá do plínek :D Ale uvidíme.

15.11.2019 | 12:17:37
johnsmith182

#14 caliel: Já si myslím, že ona nezemřela, alespoň ne oficiálně, její osud není znám, možná byla těhotná

#20 caliel #21 WILLIAM_MOINSPIELD
15.11.2019 | 13:08:28
Raiden123

Ja si myslim,ze tento mandalorian sa citil spriazneny s tym prckom,lebo ,sam ako maly celil situacii,ktoru nemohol ovplyvnit,ale ak by mu niekto pomohol tak by sa to zmenilo …

No pravdu mat nemusim … len neviem ako to bude v dalsom dieli,lebo ak trailer bol spoiler a mandalorian pobije tych trooperov,som velmi zvedavy preco …

15.11.2019 | 13:18:07
caliel

#18 johnsmith182: V canonu umřela. Po bitvě o Naboo odešla z rady a šla do ústraní.Vrátila se až během ůtoku na Citadelu kam šla za svým padawanem Oppo Rancisisem který tam byl jako vyslanec a požádal ji o pomoc na jeho planetě/kolonii s nejakym problemem. Behem utoku se za nej obětovala a on utekl a schovaval se pred čistkou Jedi neznámo kam.

15.11.2019 | 13:20:16
WILLIAM_MOINSPIELD

#18 johnsmith182: Jojo, to určitě bude Yodovo dítě. Yoda a Yaddle to dělali na tajnaka po celou dobu Clone Wars, proto byl tak chápavý, když šlo o Anakina, a proto mlčel. Syna splodil hlavně jako pojistku, kdyby to Luke podělal s novým řádem Jedi, tak věděl, že za dalších ± 50–100 let povstane novej lídr.

Jinak k seriálu, myslím si, že náš Mando odpravil toho droida, hlavně kvůli odměně, která má být za živého daleko větší, než za mrtvého… a ne z dobroty srdce, ale to je můj názor, uvidíme.

#22 Kratos91
15.11.2019 | 13:36:11
Kratos91

#21 WILLIAM_MOINSPIELD: mě spíš přišlo, že by dostal nepatrně víc za mrtvého.

překladatel
15.11.2019 | 14:11:10
NewPerson

Ne je závislý na síle. Až ji dostatečně ovládne, tak vyroste. Samozřejmě to je jen má teorie:D

15.11.2019 | 15:00:58
FallenMaia

By ma celkom zaujímalo podľa čoho sa vlastne v Star Wars merajú roky. Veď tam by mala mať každá planéta iný čas, rok ako ho poznáme my je len podľa našej Zeme za akú dlhú dobu sa otočí okolo Slnka, ale Coruscant napríklad môže obiehať okolo svojej hviezdy trikrát dlhšie :D Čiže rok Coruscantu bude ako tri klasické.

A inak treba si uvedomiť že tu riešime vek a dospievanie rasy o ktorej navieme absolútne nič a niektorí vysoko inteligentní užívatelia si tu už vypočítali že podľa našich pravidiel by mal mať Yoda v 900 rokoch vlastne 9 :D :D Vieme o tom prt. Ktovie možno sa v 100 zakuklí ako larva, zavesí sa na strom a za mesiac z kukly vylezie dospelý jedinec :D :D

#31 Salem
15.11.2019 | 15:24:54
Moor8

Je to sice sci-fi, kde je možné leccos, ale zase ne každá kravina. I sci-fi musí dávat smysl. Druh, který by prvních 50 let svého života a možná i víc, byl nesamostatný, by těžko přežil. I když druh žije dlouho, tak to neznamená, že má i dlouhé dospívání. Takže se nabízí několik možností. Mohl být třeba ve stázi. Mohl být ve vejci, které se vylíhne až za určitých podmínek. No a nejpravděpodobněji mu ten chlápek o věku lhal, protože věděl, že by nepřijal lov na dítě. Teď, když ho získal z rukou tamtěch, tak mu ho mohou sebrat. Nemohli zaútočit přímo sami, aby nevyprovokovali konflikt.

zadavatel ho chtěl rozhodně živého, dokonce tam říká, že za živého je větší odměna, tak nevím, proč ho chtěl ten robot zabít.

Byl bych rád, kdyby to bylo Yodovo děcko. Případně by to mohl být sám Yoda, kdy jeho druh může mít genetickou paměť. Leč to by se mlátilo s ForceGhosty.

#26 WILLIAM_MOINSPIELD
15.11.2019 | 15:31:34
WILLIAM_MOINSPIELD

#25 Moor8: Ten robot dostal ten djob přímo od cechu a myslel (po právu), že je na tomto úkolu jediný, ale náš Mando ten úkol přijal bokem, od toho týpka, takže tam nebyl offiko a očividně měli oba jiné zadání.

#27 Moor8
15.11.2019 | 15:50:18
Moor8

#26 WILLIAM_MOINSPIELD: Šéfem/prostřed­níkem/chlápkem, co rozdává úkoly cechu je ten černoch a ten říkal, že tohle není oficiální zakázka. Tak proč by pak tomu robotovi dal oficiální zakázku? To nedává smysl. A jestli je stejný zadavatel, tak proč by jednou chtěl živého a jednou mrtvého?

#28 dovahkiin #32 Mapafius
15.11.2019 | 16:26:57
dovahkiin

#27 Moor8: Třeba jsou tam dvě zúčastněné strany které daly zakázku, jedna oficiálně na mrtvého a ta druhá neoficiální kterou jsme viděli v prvním díle.

15.11.2019 | 16:53:23
DC Expert

Před jakou dobou se to odehrává protože možná to bude mistr Yoda ale aby byl v Impériu.

#30 Hosticek
15.11.2019 | 18:15:47
Hosticek

#29 DC Expert: Hele odehrává se to mezi epizodou 6 a 7 epizodou. Jinak tvuj prispevek nedava smysl :-D :-D

15.11.2019 | 18:58:43
Salem

#24 FallenMaia: řekl bych že by to asi měli měřit podle Coruscantu je to hlavní město, tak by to dávalo smysl

#34 caliel
15.11.2019 | 21:08:14
Mapafius

#27 Moor8: Pleteš se. Podívej se znova na tu scénu, kde Mandalorianovi tu zakázku zadává. Ten chlápek v brýlích nejdřív řiká, že ho chtějí živého ale Werner Herzhog to pak změní a řekne, že by se víc hodilo, kdyby ho zabil, to toho v brýlích překvapí ale Werner odpoví, že je to pragmatičtější. Werner je šéf.

#40 Moor8
15.11.2019 | 21:42:58
Mapafius

Nebo abych to upřesnil, ten v brýlích trval na tom, že ho musí přivést živého kdežto Werner řekl, že lovení lidí je komplikovaná profese a že jemu by to nevadilo, kdyby ho zabil s tím že i za to dostane zaplaceno i když míň. Nicméně z té scény bylo vidět, že Werner a ten v brýlích spolu nesouhlasí a mají jiný zájem a kdyby bylo podle Wernera, měl by ho zabít. Tzn Werner byl zprostředkovatel zakázky pro někoho, kdo ho chtěl živého, pro nějakého šéfs toho brýlouna, ale on sám ho chtěl mrtvého a proto řekl Mandalorianovi , že ho zabít může a najal robota, aby si to pojistil. Dává to smysl.

15.11.2019 | 21:52:17
caliel

#31 Salem: Ano pro všechny kteří nevědí jak se měří roky v SW universu pro upřesnění měří se to podle Coruscantu → je to neco jako universalni časova osa. Akorat ze rok ma 368 dní a týden 5 dnů,mesic 7 týdnů + nejaky slunovraty/os­lavy atd…

#35 Mapafius
15.11.2019 | 21:55:55
Mapafius

#34 caliel: Stejně je to zajímavé téma protože jiné rytmy v čase na různých planetách by měli dost ovlivňovat biologii. Navíc je zajímavé, že podle teorie relativity nejde úplně přesně určit co bylo současně, co bylo dřív a co bylo pozdějí ale jde to určit jenom podle určité reference a v každé referenci je stejná jenom kauzalita. To znamená že dělat galaktickou historii musí být celkem nepořádek a asi když jí popisují, tak mají jeden referenční rámec. Možná ve SW teorie relativity neplatí.

#36 caliel
15.11.2019 | 21:59:32
caliel

#35 Mapafius: Tak tam spíš šlo to aby se divák/čtenář dokázal nějak dostat k tomu jak se měří věk/čas apod. Nemyslím si že by nad tím někdo přemýšlel víc než " A teď budeme měřit čas podle Coruscantu a jeho solárního oběhu." Myslím že např. Tatooine měla měření času na cyklus což bylo něco jako půl rok :D Upřímně je v tom slušný bordel :D

15.11.2019 | 22:07:20
Mapafius

Tak samozřejmě, je to seriál/film a tam jde o to, co bude zajímavé pro diváka. Ale pak jsou skalní fanoušci kteří jdou čím dál víc do hloubky s otázkama, který by jinejm přišli totálně zbytečný. Někdy to může být zajímavé někdy ne. :) Reálně by se mohli v sw některé příběhy zkomplikovat díky relativistické fyzice ale sw není ten typ scifi. Nicméně někoho třeba baví zkoumat různé frakce, druhy a skupiny v příběhu což koneckonců dává smysl, protože frakce jsou skupiny postavy a nějaké pozadí pčíběhu a dělají příběh. A pak člověk může začít klást milion otázek po ekonomii, politice, strategii, technologii, biologii, planetární vědě a fyzice a tam samozřejmě naráží na dost absurdní věci nebo nejasnosti.

Typicky velké zastoupení jednobiomových planet ve vesmíru, ne zcela logická politika nebo ekonomie, technologie, která v některých případech působí téměř zaostale a to nemluvím jen o planetách vnějšího okraje v kontrastu s velmi pokročilou technologií, která se ale vyvíjí dost pomalu, někde jsem četl, že většina technologie je podle legend reverse ingeneered asi od Rakatského impéria. Mimochodem co to je za nesmysl, že když Kamino není na mapě v republikovém archivu, tak že nexistuje? To stačí hacknout jeden archiv a totálně vymazat povědomí celé galaxie o jedné planetě? To nemají jiné mapy? To je jako kdyby existovali jenom google mapy a byly vlastněné státem a žádné jiné mapy by nebyli a na nich by někdo vymazal ostrov. V dnešní době internetu a toku informací je téměř nemožné vymazat něco, co jsi jednou vypustil na internet ale ve star wars prostě vymažeš planetu ze státního archivu. A to na Kaminu prostě jenom 10 let čekali, divili se, že najednou k nim nikdy nejezdí nikdo na návštěvu a všichni na ně zapomněli a to od té doby, co mají tajnou armádní zakázku od Republiky. A když už měli tu zakázku hotovou tak smutně čekali a divili se, že jim nikdo nevolá a evidentně neměli žádné číslo na nikoho z Republiky koho by se zeptali, kdo si zakázku vyzvedne a tak byli celý nadšení, když se tam náhodou zjevil Obi wan a ten šel hned mluvit s premiérem.

Třeba to, že ve star wars, přesto, že je to sci-fi úplně chybí taková ta moderní masová konzumní kultura která produkuje něco jako módní značky. To je třeba způsobené tím, že star wars je zároveň fantasy a proto tam všichni nosí buď hadry jako sedlák nebo pokuď mají něco hezkého, tak to naopak vypadá jako něco, co ušil osobní krejčí ale nikdy nic z toho nevypadá jako něco, co se vyrábí v továrně a prodává za velké peníze jako značkové, jediná výjimka jsou věci jako různé typy uniforem. To je sympatické ale je to opravdu zajímavý rys který něco vypovídá o té společnosti a ukazuje, že třeba i když Coruscant vypadá jako postmoderní město porovnatelné s naší civilizací, ta kultura je jiná a je otázka, jak funguje.

Další zvláštnost je třeba to, že různí mimozemšťané nemají téměř problém přežít na různých planetách, můžou dýchat stejnou atmosféru a všechny planety mají podobnou gravitaci. Ki Adi Mundi je jeden z mála, kdo používá dýchací přístroj ale na Coruscantu žijí všemožné druhy a všichni dýchají stejnou atmosféru, žijí ve stejné gravitaci, pod stejným sluncem a když zamíří na jakoukoliv jinou planetu, jsou v pohodě. To by se sice dalo vysvětlit rakatským impériem, které teraformovalo mnoho planet a přizpůsobilo svým potřebám a pak se na nich vyvinuli kompatibilní druhy, které i stvořili pro práci, ale to by byl extrémně masivní projekt, pokud by obyvatelnost každé z těch planet byla jejich dílem a pokud by měli převážit počet obyvatelných planet s jinou atmosférou a gravitací.A můžeš sice říct, že to je prostě tím, že slůedujeme lidské hrdiny, kteří na planety, kde nepřřežijí nechodí nicméně ve star wars universu existují a jsou obývané mimozemšťany. Ale nemyslím si to, protože kdyby byli a byl by jich podstatný počet, měli by dopad na příběh, protože by taky měli zájmy a pletli se do galaktické politiky a tak by i hrdinové chtě nechtě se s nima museli setkávat a je jednodušší, si vzít skafandr a jít něco řešit, než ignorovat většinu galaxie, protože mají jinou atmosféru a gravitaci.

Další zvláštnost je náboženství ve Star Wars. Máme Řád Jediů, který má pouhých 20 000 členů. I na zemi by to bylo považováno za malou církev, v rámci galaxie star wars to je naprosté nic. V co věří jiní lidé? Věří v sílu? Často to tak nevypadá. Mají různé lokální kulty. Existují ve Star Wars nějaké větší náboženství rozšířené napříč galaxií ať už založené na síle nebo ne? Samozřejmě nejmenší sekta jsou Sithové, protože jsou vždycky jenom dva na celou galaxii.

Pak je ještě taková ta zvláštnost, kdy pokaždé, když ve Star Wars nouzově přistanou, přistanou jakoby velmi blízko nějakého cíle ale to je jenom zjednodušení vyprávění.

#38 dovahkiin #39 caliel
15.11.2019 | 22:51:14
dovahkiin

#37 Mapafius: Dokázal jsem to dočíst a moje hnidopišství musí poznamenat, pokud se sám nepletu nějak šíleně, že myslíš Plo Koona, ten potřebuje dýchací přístroj, Ki Adi Mundi je ten co má dva mozky :D

16.11.2019 | 0:00:19
caliel

#37 Mapafius: Tohle už je hodně hluboká debata a spíš na Ednu by se hodila na SW fan reddit.Sme světelné roky od toho kde začal tenhle článek :)

16.11.2019 | 0:10:02
Moor8

#32 Mapafius: Ty se pleteš. Potvrdí, že ho chtějí živého, ale je si vědom, že tohle je složitá profese a že v tomto případě bude dostačující důkaz o zabití za menší poplatek. Tedy chtějí ho živého a když nebude jiná možnost, tak zabít, ale jen v krajním případě.

17.11.2019 | 23:25:40
Vault_13

„Kromě zmíněného Yody ještě Yaddleho, kterého si můžeme pamatovat z Epizody I.“

To je takový problém si zjistit, že Yaddle není on, ale ona?

18.11.2019 | 7:16:18
Martan73

Jak rasa neznamého jména? Je to jasnej Gremlin. :-)

18.11.2019 | 11:21:27
mmmm

Z pohledu zákonů evoluce nedává tak vysoký věk smysl. Ano, je to sice přání jedince, dožít se vysokého věku, ale z obecnějších, evolučních důvodů, tak vysoký věk nedává praktický smysl.

23.11.2019 | 9:20:46
hoolio88

No beztak ten mrňous nepřežije (dlouho jsem neviděl nic tak roztomilýho, fakt že jo). Protože kdyby přežil, tak proč by se neobjevil v nejnovější SW trilogii? Leda že by v době psaní nový SW trilogie neměli promyšlený, že se v seriálu Mandalorian tohle yoďátko objeví, a proto s nim nepočítali do filmů. Což je vlastně celkem pravděpodobný…

25.11.2019 | 12:28:25
mirekmirek

Lidi , trošku soudnosti . ten příběh není opravdový, postavy nemají skutečné pohnutky, historii, logiku. Je to jen krásná fikce a pohádka pro pobavení, takže rozebírat motivy postav je srandovní !!!

25.11.2019 | 18:36:28
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Aktualizace postav

V průběhu třetí řady seriálu The Mandalorian pro vás budeme aktualizovat sekci postav:

Novinky

Stávka scenáristů a herců skončila, jak to bude s natáčením čtvrté řady Mandaloriana?

Stávka scenáristů a herců skončila, jak to bude s natáčením čtvrté řady Mandaloriana?

Seriál Mandalorian je stálicí na Disney+ a může se pyšnit vysokou sledovaností. Čtvrtá řada se stále chystá, scénář je již dávno hotový a prakticky se již po konci stávky čeká na první klapku. Sehnat všechny herce nebude úplně až tak jednoduché. Kdy by se mohlo začít natáčet?

Reklama

Nejlepší postavy

Zajímavosti

Seriály z Mando-verse konečně našly svého Nicka Furyho

Seriály z Mando-verse konečně našly svého Nicka Furyho

Seriály potřebují ten stmelovací element, který dá všechny dohromady, nebo ne? Zvlášť když se chystá celovečerní film, který má být pomyslným vyvrcholením hned několika seriálů. A právě tento element Star Wars již našly. Mají svého Nicka Furyho, který je bude provázet i nadále.

Galerie

Galerie

Narozeniny herců

Napište nám

Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!


Filtr seriálů a filmů









Reklama