Bloodshot se představuje v prvním traileru

Bloodshot se představuje v prvním traileru

Vin Diesel a další nám servírují první pohled na filmovou adaptaci úspěšného komiksu studia Valiant Comics, ve které uvidíme zrod jednoho z nejikoničtějších hrdinů.

7 7
21.10.2019

Komiksoví giganti DC a Marvel mají na svém kontě desítky filmových zpracování. Z jejich stínu se nyní snaží vystoupit i menší hráči na komiksovém poli, díky čemuž se v budoucnu dočkáme hned několika filmů na motivy Valiant Comics. Prvním z nich je Bloodshot, kterého příští rok uvede studio Sony Pictures.

Bloodshot se na stránkách komiksů objevil poprvé v roce 1992 v sérii Warrior a postupně se stal jedním z nejoblíbenějších charakterů v celém Valiant Universe. Loni se pak v podání Jasona Davida Franka ukázal ve webovém seriálu Ninjak vs the Valiant Universe. Nyní se ho ale konečně dočkáme v celovečerním filmu od debutujícího režiséra Davea Wilsona.

Bloodshotovy komiksy stále vedou valiantský žebříček prodejnosti. Foto: Valiant Comics

Scénář ke snímku napsali Eric Heisserer (Arrival) a Jeff Wadlow (Kick-Ass 2). V roli Raye Garrisona, z kterého se díky genetickým úpravám a implantaci nanobotů stane Bloodshot, ztvární Vin Diesel. V roli hlavního padoucha se představí Guy Pearce (Iron Man 3) a jeho sličnou asistentku (a dost možná ještě většího padoucha) ztvární Eiza González (Hobbs & Shaw).

Sony aktuálně vypustilo první trailer, který láká na zajímavou komiksovou podívanou. Jen škoda, že případného crossoveru s dalšími postavami se pravděpodobně nedočkáme.

Thumbnail Play icon

Jak se vám líbí trailer na Bloodshota?



Diskuze /106

Ratemus

Trailer se mi líbí, předlohu v tom sice nevidím. Preju tomu jak úspěch protože je to prostě valiant ale bohužel i neúspěch aby se práva dostala k Paramoutu který vlastní zbytek práv na Valiant.. Vypadá to pěkně

21.10.2019 | 15:53:25
Malkivian

Nepřál jsem jim to, ale v zásadě přesně tohle jsem čekal. Průser :/ Doufám, že Paramount nabídne něco mnohem lepšího. Čehož nebude zas tak těžký docílit :)

21.10.2019 | 16:04:03
PecaCZE

Vypadá to dost tuctově, takových filmů už jsme viděli.

21.10.2019 | 16:38:31
Ratemus

No a Paramount může udělat následně restart s např Jonem Berthalem. Přeci jen Bloodshot má i schopnost měnit podobu jako Mystique tak jedna z jeho podob je prostě Diesel

#5 DarthRevan
21.10.2019 | 16:43:05
DarthRevan

#4 Ratemus: Paramount může v klidu udělat restart, ale za mě teda rozhodně ne s Bernthalem…

webmaster
21.10.2019 | 17:36:23
Raiden123

Co to ? dalsi Deadpool/stroke ?

21.10.2019 | 18:29:47
GrindyCZ25

Jsem rád, že Vin po delší době zahraje v něčem co není rychle a zběsile…

21.10.2019 | 18:35:10
Raiden123

Ha …?! takze Terminator … len trocha inak … tu su Vin Diesel rozhodne vynahradi,ze sa mu nepodarilo hrat vo filme s nazvom Terminator,zda sa ze to uz nepotrebuje …

21.10.2019 | 18:36:11
Zilwicky

Boze preco práve Vin Diesel (recnicka otazka)? Nikoho s menšou charizmou a hereckým rozsahom nenašli? Súhlasim s tým že to vyzerá strašne tuctovo – Vin Normal tomu tiež nepomáha.

21.10.2019 | 18:39:26
Ratemus

To mě jen tak napadlo, kdo by se ti tam hodil? Co Robert Kazinsky?

#12 Zilwicky
21.10.2019 | 18:45:24
Ratemus

Jaký Terminátor? Proč zrovna Terminátor? Pochopil bych Robocop.. Škoda že nemá Sony práva na ty harbinger takhle totiž s Bloodshotem moc nevymyslí, leda by čerpali že série Reborn nebo Salvation nebo by udělali potenciální dviku s HARD corps… Jako vypadá to pěkně ale pořád nechápu že chtěli rozjet univerzum s postavou která hraje ve valiantu téměř prim a oni obsadí na takovou postavu typu Wolverine (čeká se v hromadě filmech čili role nanoho let) padesatileteho her­ce

#14 Malkivian
21.10.2019 | 18:51:24
Zilwicky

#10 Ratemus: Predlohu nepoznám, takze neviem kto by sa tam hodil co sa výzoru týka. Ale tak na výber maju hadam v hollywoode dost, kludne aj niekoho totalne neznameho :) Klasicky prípad typu „zavolame niekoho strasne populárneho nech to naláka davy lebo inak by sme na tom asi nezarobili, lebo povezdme si úprimne – nebude to asi bohviečo“ Samozrejme, nájde sa kopec výnimiek ale nemyslim ze toto bude jedna z nich.

21.10.2019 | 19:13:19
Ratemus

Jak píšu, taky mi tam Diesel nesedí… Klidně bych bral Garreta Hedlunda ale ten by se spíš hodil na Arica X-O Manowar (můj avatar)

21.10.2019 | 19:29:09
Malkivian

#11 Ratemus: HARD Crops bez Harbingeru ale nedavaji tak uplne smysl :/

22.10.2019 | 8:53:12
Ratemus

To rozhodně nedávají.. Ale věřím že oni by to nějak sesmolili… Ale jinak bez harbingerů toho fakt moc nevymyslí

#16 Malkivian
22.10.2019 | 10:16:49
Malkivian

#15 Ratemus: Jedině, že by se vydali cestou Divinity…

22.10.2019 | 11:00:17
Ratemus

Jeee to by bylo úžasné… To jsem zrovna nedávno dočetl, teď čtu Impérium a to je taky dobrý… Zanedlouho mi přijde domů Britannia, na to se těším.

#18 Malkivian #32 DarthRevan
22.10.2019 | 11:17:09
Malkivian

#17 Ratemus: Britannia je výborná! Tu nemůžu dostatečně vychválit :D Osobně jsem docela zvědavej na Roku, který vychází teď někdy a Bunn je pro mě vždycky záruka kvality :)

22.10.2019 | 11:30:05
Ratemus

Bunn je skvelej, já osobně jsem moc u valiantu nenarazil na špatnou sérii, nejméně mě baví Doctor Mirage, Faith, Quantum And Woody ale i také to fajn a není to vůbec špatné. Na Roku jsem taky zvědav, četl jsem celého Ninjaka a teď se chystám na Ninja-K takže očekávání jsou veliká. Ovsem ted začne vycházet Visitor a to zní taky dobře no a hlavně nová série X-O Manowar kterou začne psát Hallum, to je moje srdcovka a samozřejmě mě zajímá i Abnett který začne psát nového Raie. Jako Valiant je dobrej jak svině… Já to sbírám v deluxkach a právě nedávno vyšla ta Britannia kterou jsem koupil a teď někdy vyjde Bloodshot Salvation.. Lemir je prostě borec… Velká škoda že Paramount nemá aktuálně toho Bloodshota ale mohou začít ten svůj svět právě X-O a Harbingery a třeba Shadowmanem, ovšem dokážu si představit i úžasné dobrodružné fantasy Archer And Armstrong. Věřím že se jim Bloodshot vrátí ale je to škoda, Harbinger wars bych rád…

#20 Malkivian
22.10.2019 | 11:41:08
Malkivian

#19 Ratemus: To já jsem, čoveče, asi kritičtější. Vesměs mě míjí zhruba třetina Valiantí produkce :D Ale studio mám jinak hodně rád. Určitě radši než Marvel i DC. Jinak nad kupováním deluxek už jsem párkrát taky uvažoval, ale jelikož se mi nikdy nechce tak dlouho čekat, tak je moje sbírka tvořena primárně digitálem, sešitovkama a sem tam nějaký TPB :) Od Visitora popravdě nevím moc co čekat. Obzvlášť po Psi-Lords, což jsou takoví vykradení Green Lanterni :D

22.10.2019 | 12:50:13
Ratemus

Psi lords jsem ještě nečetl ale chystám se.. Ano taky mám radši valiant než marvel a Dc i když marvel teď brutálně šlape a je lepší než DC… Ovsem prostě Valiant vede.. Já čtu z valiantu vše, respektive jedu dle Reading orderu ale někdy mě něco tak chytne že to přečtu celé bez ohledu na Reading order. Zajímá mě ta druhá harbinger wars. V tpb mám většinou to co je v dlx vyprodané, jako např první shadowman, AaA, Bloodshot. Visitor vypadá zajímavě ale taky nevím co čekat.. Teď jsem koukal že je vyprodanej bohužel i Wrath of Eternal warrior, škoda

#22 Malkivian
22.10.2019 | 13:05:07
Malkivian

#21 Ratemus: Podle reading orderu jsem jel taky. Strašně se mi líbilo jak po tom jednotlivý série příběhově navazovaly. Ale ve finále toho bylo tolik, že jsem to vzdal :D Takže teď už spíš čtu jen co mě zaujme a holt občas přetrpím, že mi někde něco unikne. Jediný, co mě štve, je to neustálý ukončování a znovurozjíždění sérií (hlavně Bloodshot), díky kterýmu se v tom ani prase nevyzná :D

Jo WoEW mám zrovna digitálně :)

22.10.2019 | 13:44:37
Ratemus

No to rozjíždění nových sérií je fakt voser. Ale zase Bloodshot psaný Lemire mě fakt zajímá. Zatím mě to dle rorderu neomrzelo takže dobrý ale jak říkám třeba Ninjaka, Divinity nebo vše s Raiem a X-O jsem četl celé hned…

#24 Malkivian
22.10.2019 | 13:55:15
Malkivian

#23 Ratemus: Jo jo, X-O (první run, k druhému jsem se zatím nedostal) jsem taky přečetl rovnou. Comixology mělo tehdy nějakou akci (jeden sešit za 50 centů, nebo tak něco), tak jsem to pořídil nárazově :D Dlouho jsem se tomu přitom bránil, protože mě to v podstatě ničím nelákalo, navíc scífko zas až tak nemusím, ale po dvou, třech sešitech jsem byl zaháčkovanej jak sviňa :D

22.10.2019 | 14:02:15
Ratemus

No já osobně právě X-O považuji za nejlepší sérii Valiantu a jednu z nejlepších superhero, dokážu si to představit jako film vždy završení fáze, jednou příchod Vine, podruhé Armor Hunters, následně Tormenti… Takovej Garret Hedlund by se na to náramně hodil. Ta nová řada je taky skvělá, odehrává se více ve vesmíru, v březnu vyjde druhá deluxka tak už mám objednáno.. Já nějak nemůžu číst online a sešity. Je mi to otravný a nepohodlný. Někde jsem četl že Bautista by rád hrál Gilada, Eternal Warriora

#26 Malkivian
22.10.2019 | 14:27:02
Malkivian

#25 Ratemus: Jako jo, od Valiantu mám hned po Shadowmanovi X-O asi nejradši (Britannii do výčtu nepočítám). Ve filmové verzi by byl imho hodně fajn i Charlie Hunnam. Každopádně Bautistu jako Gilada rozhodně ne. Nehodí se na to podle mě typově ani nijak jinak :/

22.10.2019 | 14:52:43
Ratemus

S Bautistou souhlasím. Hunnam ano, souhlasím… Dokážu si i představit jako Arama Davida Harboura, Ivar Alex Skarsgard a Gilad třeba Taylor Kitsch třeba ale věřím že dnešní Hollywood by z jednoho udělal černocha, z druhého gaye a třetí by byl transgender asiat. Shadowman je fajn ale četl jsem jen základní sérii, Rapture ani Shadowman 2018 ještě ne

22.10.2019 | 15:22:36
Malkivian

Podle jakýho reading orderu se vlastně řídíš? Vím, že jich po webu kupodivu koluje několik…

22.10.2019 | 15:35:18
Ratemus

Podle toho na redditu https://www.reddit.com/…readingorder teď jsem u Impérium

22.10.2019 | 15:38:37
Malkivian

Jo, podle toho jsem jel taky :) Teď ale koukám, ten novej X-O byl podle všeho odloženej až na březen příštího roku. Škoda. Ačkoliv, do té doby třeba stihnu dočíst ten druhej run :D

22.10.2019 | 16:40:28
Ratemus

No já si ten druhé run přečtu až s dlx2 která v, jde v březnu a ten třetí run až s prvním tpb… Takže na dlouho…

22.10.2019 | 17:29:43
DarthRevan

#17 Ratemus: Britannia? Dost možná nejlepší věc od Valiantu, fakt skvělá věc…

webmaster
22.10.2019 | 17:51:27
Ratemus

Rozhodně jedna z nejlepších… Deluxka je v krásném provedení, když už nic jiného ve fyzické podobě tak Divinity a Britannia

22.10.2019 | 18:20:34
Malkivian

Koukám… Book Depository nabízí HC Deluxku Britannie za 1000,–. To je hodně fajn. Myslím nejvyšší čas, udělat si radost :D

23.10.2019 | 11:24:27
Ratemus

Právě, vždyť to říkám a je to krásné provedení. Pro fanouška valiantu povinnost

23.10.2019 | 11:27:20
Ratemus

Ona je krásná vazba i deluxka druhé série X-O

#37 Malkivian
23.10.2019 | 14:49:55
Malkivian

#36 Ratemus: Zrovna jsem ji taky přihodil do košíku. Když už to budu objednávat, tak ať je to najednou :D Škoda, že druhá vychází až příští rok

23.10.2019 | 15:01:40
Ratemus

Tam se mi hodně líbí že třetí Volume kreslí Clayton Crain, vypadá to úžasně.. No jo, nějak to uteče, do té doby si můžeš koupit Bloodshot salvation deluxe co teď vyjde a Ninja-K co se taky někdy vychází… Já jen čekám na deluxe druhé Unity protože první obsahuje čtyři díly a další tři prostě nic

#39 Malkivian
23.10.2019 | 15:39:17
Malkivian

#38 Ratemus: Ty, Bloodshot jde úplně mimo mě. Četl jsem jen jeho „první“ část, která vyústila tuším v Harbinger Wars a vykašlal jsem se na to. Na mě je to moc stupidně akční s tuctovýma zápletkama. A Ninja-K mě popravdě taky vůbec neláká, ačkoliv jsem si říkal, že zkusím dát šanci tomu poslednímu runu, že mě to třeba chytne.

Každopádně se mi ale na Valiantu líbí, že opravdu nemusíš číst všechny série, které ve finále ústí v nějaký crossover. Když tě baví třeba jen Harbinger a Bloodshot jde, jako u mě, mimo tebe, nemusíš se bát, že by ti tím, že si ho nepřečteš něco uteklo. Místo doplnění příběhu to prostě jen nabízí jinej úhel pohledu na zmiňované Harbinger Wars, což je strašně fajn :)

23.10.2019 | 15:48:00
Ratemus

No, jako máš pravdu, takové ty společné eventy tu moc nejsou, možná Armor Hunters které jsou i v sériích tuším Bloodshota a ještě někoho už nevím koho. Po Harbingers u Bloodshota jde celkem o jiné věci a od Harbingerů se zcela distancuje a jde hlavně o Hard corps a je to fajn. HARBINGERS po HW jdou také jiným směrem a Peter se věnuje boji s Toyou, následně to pokračuje Imperiem který je zcela o Toyovi… Ale takový velký event je potom možná příchod Tormentorů v X-O závěru první série a možná Book of death.. Jinak nevím.. Zajímá mě ovšem harbinger wars 2

23.10.2019 | 15:59:26
Malkivian

Jo, HW2 mam v sesitovkach doma. Jeste jsem se k tomu nedostal :D

24.10.2019 | 13:44:51
Ratemus

Podle popisku to vypadá celkem dobře ta HW2. Zajímá mě ještě Immortal brothers a Incursion… Taky vypadá dobře

24.10.2019 | 16:19:16
Malkivian

Jo, Immortal Brothers je super :)

24.10.2019 | 17:04:12
Ratemus

Když jsi mluvil o té Roku a že tě nebere Ninjak tak asi víš že právě tam se objevila prvně, že je to vlastně jeho protivník… Na Roku jsem zvědav, sympatická postava

#45 Malkivian
26.10.2019 | 15:14:40
Malkivian

#44 Ratemus: Jo jo. Selling pointem je pro mě ale hlavně Bunn, jehož psaní mě prostě baví ;) Nicméně, Valiant zveřejnil solicitace (omlouvám se za počeštěný paskvil) na leden, ve kterých je i HW2 Deluxe HC. Hádám, že na to čekáš, co? :) A taky jsem tam zahlídnul další „restart“ série Quantum & Woody…

26.10.2019 | 16:51:50
Ratemus

O QaW vím ale o HW2 ne, každopádně objednávám, děkuji za informaci .. Dnes jsem dočetl Impérium, skvělé.. Volume 2 je trochu provázané s Divinity… Bunn je skvělý, četl jsem od něj Harrow country, halo, nějaké xmeny a Deadpoola… I když DP mě nebaví obecně ale třeba jeho star wars jsou dobré ale ty mám radši od Aarona nebo Gillana

26.10.2019 | 17:53:17
Ratemus

https://www.bookdepository.com/…781682153581?… koukám že to obsahuje i Secret weapon, pěkné… Tohle je povinnost mít

26.10.2019 | 18:22:59
Malkivian

Já mám od Bunna moc rád Brothers Dracul a hlavně Bone Parish! Ten je fenomenální! Deadpool jde popravdě taky dost mimo mě. Respektive, filmy mě baví, ale komiksy mi přijdou takový… já nevím… četls jeden, četls všechny.

Jo, koukal jsem, ale říkám, mám v sešitech, takže pro mě asi nadbytečný. Za to jsem teď zhruba v půlce Book of Death a skoro učůrávám blahem :D Za mě fakt výbornej event! Hlavně ty spin-offy jednotlivých postav jsou nádherný. U Bloodshota mi s posledním panelem málem ukápla i slzička :)

26.10.2019 | 18:45:39
Ratemus

na Book of death se strašně těším až tam dojdu, už moc nechybí, vše potřené mám, takže tam dojdu do pár týdnů protože čtu ještě plno věcí od Image…každopádně vím že deluxe BoD je beznadějně vyprodaná..škoda, koupím v TPB, ale vím že nějaké postavy, třeba X-O má v páté deluxce sešit z eventu BoD, ale koupím to, takové završení jedné ery mi to přijde

26.10.2019 | 18:51:39
Malkivian

Jako tak dobrej event uz jsem hodne dlouho necetl, no. Pokud to nebude mit nejaky uplne debilni vyusteni, zacnu se snad i pidit po te deluxce, jestli nekdo nekde neprodava :)

26.10.2019 | 19:05:48
Ratemus

No hele deluxky hlavně ty vyprodané jsou většinou od 1500 do 10 000, třeba právě 10k chtějí za deluxku Rai.. Já teď koupil za 3000 x-o deluxe 4. Tak jsem koukal a Bod deluxe nejlevnější za 5000 https://www.gettextbooks.com/…81682151150/ bohužel. Valiant nedělá dotisk ani druhá vydání…

26.10.2019 | 19:15:27
Malkivian

Nedělá? Ty jo, to jsem vůbec nevěděl. Ale je vidět, že svoje sběratelství bereš hodně vážně :)

#53 Ratemus
26.10.2019 | 19:23:19
Ratemus

#52 Malkivian: beru, sbírám komiksy dlouho a Valiantu jsem tak trochu propadl, ale zase za deluxku dám max 3500 ..což jsem dal za Spawna…více bych nedal, to si to radši koupím v TPB ale jak říkám, dokud jsou DLX v prodeji, kupuju je…

26.10.2019 | 19:37:26
Malkivian

Jo, tak to já bych za to asi nedal :/ Na druhou stranu, budu si teď na ty Deluxky dávat mnohem větší pozor. A až zase vyjde další, co mě zajímá, nad ničím nespekuluju a objednávám :D

26.10.2019 | 19:52:44
Ratemus

Určitě a hlavně v případě valiantu, hodně jich je vyprodanych a čekám že se vyprodaji i bloodshot Reborn a druhá základní řady, ta první už vyprodaná je. První dlx vyprodane jsou právě Aaa, Rai, Shadowman, Bloodshot, druhá dlx Ninjak, harbinger wars, Bod. QaW začíná taky, je vyprodana dlx 3,4,5 x-o … Takže to beru rychle… Hlavně teď Britannii… Jinak zajímavost pokud neznáš, ve čtvrtek vyšla třetí deluxe úžasné série Lazarus od Image co píše Greg Rucka.. Je to naprostá lahůdka a za pár dní vychází kompletní souborné vydání Kill or be killed od Eda Brubakera

26.10.2019 | 20:07:42
Malkivian

Tak to ani nevím, co si vlastně kupovat, když je všechno, co mě zajímá (Shadowman, Harbinger, BoD) fuč :D No nic, tak začnu tou Britannii a novym X-O Manowarem a uvidime, kam me to zavede.

Ty, co se Kill or be Killed tyce, ja jsem asi divnej. Vsichni vsude hlasaji jak je to to nejlepsi za poslednich x let, kult, genialni dila a co ja vim co vsechno, a podle me je to jen „hm, ok“ :D

#57 Ratemus
26.10.2019 | 20:35:00
Ratemus

#56 Malkivian: no ono to není uplně vyprodané, jen první dlx Shadowman, druhá je normálně k mání a ještě nová v akci, takové akce předznamenávají pomalé vyprodání takže jdi do toho, pod 700 je krásná cena https://www.bookdepository.com/…781682151075?… Harbinger jsou normálně v prodeji obě deluxky https://www.bookdepository.com/search?… takže pohoda… hele KoBK je skvělý, mně se to líbí, ale není to nejlepší…já ujíždím na Remenderovi a Lemirovi, čili Black science, Deadly Class, Low, Seven to Eternity, Descender, Black Hammer, Gideon Falls, Royal City, Sweet Tooth a další, potom je skvělej Hickman a jeho East of West, to je lahůdka a to samé Black monday murders, Grek Rucka a Lazarus je něco fenomenálního, Old Guard, Black Magick, mám rád i Gillana a jeho The Wicked and the Divine a Die, Brubaker a jeho věci hlavně od Image jako Fatale, právě KoBK, Fade out, Velvet, Criminal, je toho strašně moc a to bych se tu vypisoval totálně off topic a ještě by to bylo na dlouho…pokud ti mohu něco doporučit tak Deadly class, Black Science, Lazarus a East of west a Seven to eternity

26.10.2019 | 20:42:15
Malkivian

Tenhle Deluxe Shadowman je ale ten zatím poslední run, ne? A ten mám komplet v sešitovkách. Jinak Deadly Class znám, svého času jsem měl i předplatné. Super věc. Ale třeba Lemire mě svým stylem hodně míjí. Black Hammeru ani Gideon Falls jsem na chuť nikdy nepřišel. Co se tak pozoruju, mám asi zvláštní vkus :D Takže za mě jsou to spíš věci jako Manifest Destiny (to by ale imho mělo bavit každýho), Black Badge, nebo teď nově Forever Maps. Zatím je venku myslím jen první číslo, ale moc fajn záležitost!

#59 Ratemus
26.10.2019 | 21:12:51
Ratemus

#58 Malkivian: Manifest destiny je super, to mám komplet co zatím vyšlo, zbytek neznám…ano ten Shadowman je ta základní řada, to další ještě nevyšlo nějak souborně…já ted čtu novou Ligu Spravedlnosti od Scotta Snydera a je mnohem lepší než ta Rebirth, Immortal Hulk od Ewinga, taky super…z Image aktuálně tam mám nějakou deluxku Invincible, Wicked and Divine…hele ten Lemire nesedne každému, ale on má neskuečný záběr, dělá hromadu věcí, třeba Descender jde zcela mimo jeho klasickou tvorbu, Bloodshot Reborn a Salvation taky, u nás ted vyjde od něj Essex County což je skvělý a CC vydají Roughneck, taky dobrý…jako Lemira můžu hodně, to samé Jasona Aarona

26.10.2019 | 21:21:17
Malkivian

Black Badge by tě možná mohlo zaujmout. Píše to Matt Kindt, kterého ti asi, coby fanouškovi Valiantu, nemusím představovat :D Na Descendera (i Ascendera, když jsme tak u toho) jsem slyšel spoustu chváli, no. Možná tomu někdy dám šanci, ale spíš asi až (a jestli) nebude co číst. Ale Aarona schvaluju. Třeba Skalpy jsou výborný!

#61 Ratemus
26.10.2019 | 21:27:30
Ratemus

#60 Malkivian: Skalpy jsou super, mám od něj ještě Southern Bastards, Goddamned a věci od Marvelu jako Punisher, ale hlavně celý jeho run Thora který je prostě úžasný…ted si budu kupovat jeho Ghost Ridera, čtu jeho Avengers, Wolverine…je dobrej

26.10.2019 | 21:35:08
Malkivian

Tomu říkám odhodlání. Jak to všechno stíháš? :D

#63 Ratemus
26.10.2019 | 23:13:28
Ratemus

#62 Malkivian: je to můj koníček prostě…taky to nedělám chvíli ale už nějakou dobu v řádech let

26.10.2019 | 23:19:54
Malkivian

To já taky. A pořád jsem všechno nepřečetl. Jen těch Usagiů, co mi chybí :D

26.10.2019 | 23:36:42
Ratemus

Tak tohle vůbec nečtu, mangu mám taky rád ale ne tu co vychází u nás, tady jsem jich četl jen pár ale 90% mangy u nás mě nezajímá… Ale samozřejmě mám taky plno věcí co jsem nečetl a leží mi doma

26.10.2019 | 23:45:47
Malkivian

Tak Usagiho bych zrovna za mangu neoznačoval :) Ale chápu, že každýmu nesedne

26.10.2019 | 23:47:27
Ratemus

NN jj a to neoznacil za mangu, možná to tak vyznělo… Jnak kde je seznam toho co valiant bude prodávat?jak jsi našel tu HW2 dlx?

27.10.2019 | 6:55:14
Malkivian

Kazdy mesic vychazi magazin previews, ktery obsahuje vzdycky vsechny komiksy, ktere se budou prodavat za 2, nebo 3 mesice. Obchody ho casto vyuzivaji, aby vedely, co objednavat. Ale je to i verejne dostupny. Pripadne k tem vetsim vydavatelstvim zverejnuje solicitace Newsarama: https://www.newsarama.com/…tations.html

27.10.2019 | 9:56:44
Ratemus

Výborné Dekuju… Dobré vědět

27.10.2019 | 9:59:47
Ratemus

Ti PSI lords, jsou dobří?

27.10.2019 | 10:03:12
Malkivian

Ještě jsem je nečetl, abych pravdu řekl. Člověk by sice neměl soudit knihu podle obalu, ale z toho mála, co jsem se o té sérii dozvěděl, a co jsem z ní viděl, to vypadá tak moc jako vykrádačka Green Lanternů, že mě to vlastně vůbec nelákalo :D Šanci tomu ale asi dám, jak dočtu ještě nějaký resty.

27.10.2019 | 10:08:06
Ratemus

No uvidíme, jednou se k tomu třeba taky dostanu…

27.10.2019 | 10:34:20
Malkivian

Tak BoD dočteno. Nářez! Samotný finální rozuzlení sice mohlo být o chloupek lepší, ale i tak jsem si to maximálně užil. Jen teda kresba tu a tam haprovala. Braithwaite má krapet problém s perspektivou. Obecně kresba je aktuálně asi tou nejslabší částí Valiantu. Scénáristicky už to mají docela podchycený, Kindt, Venditti, Dysart i Bunn jsou lidi na svým místě, ale co se kreslířů týče, velkou dvojku budou ještě nějakou chvíli dohánět.

28.10.2019 | 11:17:49
Ratemus

No tak to je skvělý, už mi moc nechybí a taky k Bod dojdu.. Mně se kresba líbí ale samozřejmě místy to hapruje, ale třeba bloodshot Reborna úžasnou kresbu, líbí se mi Shadowman jak je kreslený, nový x-o, a i ten starý má pěknou kresbu a hlavně jak v novém X -o tak Rai kreslí Clayton Crain. Nebo kresba Impérium je pěkná, takže člověk si své najde… Já mám za sebou Impérium, úžasné, doporučuji ale musíš znát harbinger i po harbinger wars

28.10.2019 | 13:33:46
Malkivian

Bloodshota moc soudit nemůžu, nicméně souhlas, že třeba Rai je nakreslenej parádně. Ale ten skoro až vybočuje z klasické komiksové produkce do té „umělecké“ :D Přijde mi nicméně, ale je možné, že to tak mám jen já, že kupříkladu oproti běžné produkci DC/Marvel/Image není Valiant zdaleka tak dobře kreslenej. Najdou se u něj sice klenoty, ale zatím pořád převládá spíš hodně průměrná kresba :/

28.10.2019 | 14:30:43
Ratemus

No, pokud vezmu aktuální např Avengers nebo rebirth tak tam mi kresba přijde naprosto průměrný mainstream. Pokud neberu např Ribica, Dautermana kteří kreslí nádherně.. Např aktuální liga snydera je taky pěkně kreslená. Každopádně je to různé. Ovsem mrkni třeba na kresbu komiksů Ravine od Stjepana Sejice… Ale asi máš pravdu, i tak musím říct že se mi vyloženě žádná valiant kresba přímo nehnusi. Nejlepší je asi ten Rai, X-o, x-o 2017 a hlavně shadowman a bloodshot Reborn… Trochu mě štve že Alex Ross nebo Gabriell DellOtto nedělají do Valiantu

28.10.2019 | 19:03:36
Malkivian

Souhlas s průměrností Rebirthu. Nicméně i ten průměr DC a Marvelu je, krom čestných výjimek, pořád o jeden, dva krůčky výš, než aktuálně Valiant. Nejvíc je to podle mě vidět právě u perspektivy a postav, které trpí stejným neduhem jako většina komiksů od indie nakladatelství. Slovo „stiffness“ to asi vystihuje nejlíp. Nebo jinak… postavy působí uměle, neuvěřitelně. Ale je mi jasný, že zrovna tohle je dost subjektivní :)

Co se velkých kreslířských jmen u Valiantu týče, obávám se, že to pro ně zatím není zajímavé. Taky bych moc rád viděl v jejich stáji lidi jako Jim Lee, ale toho se dost možná nikdy nedočkáme :/

29.10.2019 | 8:22:41
Ratemus

No jo, tihle áčkoví kreslíř

29.10.2019 | 9:04:43
Ratemus

Debilní tlf, tihle kreslíři se drží koryt u DC, image a marvelu zuby nehty… Teď čtu Batman Damned, Bermejo je bůh, taková kresba, normálně mi to vytírá zrak každou stránkou. Škoda ze příběh je už horší.. Každopádně doufám že k Valiantu nezklouzne třeba Romita Jr. To bych blil..

29.10.2019 | 9:06:33
Malkivian

Jo, mladýho Romitu taky moc neprožívám. Naproti tomu takovej Ottley či Ramos by byli super. Třeba pro Q&W. A docela se mi zalibila i Scharfova kresba pro Bone Parish. Damned jsem zatim necetl, nicmene mam v sesitech a pristi rok doufam, ze se mi podari nechat si je podepsat od Azzarella :)

29.10.2019 | 9:21:14
Ratemus

No, snad si to taky nechám podepsat, uvidím ještě… QaW mi prostě nějak k srdci neprirostly, vůbec nevím co touto sérií chce autor říci, jak to zapadá do univerza valiantu. Ano je to zábava, angličtina mi přijde náročná, hlavně ty slangy, ale nějak s tím bojuju.

29.10.2019 | 9:50:51
Malkivian

Vubec nejlepsi by bylo, kdyby se v Praze objevil nekdo z evropske pobocky CGC, abych si to mohl nechat podepsat a rovnou i ogradovat. Ale to uz bych chtel asi moc :D Jinak ja to taky nectu, vnimam to dost podobne jako ty, ale jejich styl by se k tomu vcelku hodil :D Scharfa bych pak moc rad videl u Shadowmana.

29.10.2019 | 9:55:24
Ratemus

A co série AaA? Ta se mi hodně líbí, ale ještě jsem nečetl Adventures

29.10.2019 | 11:10:45
Malkivian

Adventures me asi bavily vic jak normalni serie. Navic jsou, shodou okolnosti, vyjimak potvrzujici pravidla, neb se pysni paradni kresbou ;)

29.10.2019 | 11:33:12
Ratemus

Já tuhle sérii právě žeru, koukám že dlx je v akci tak do toho půjdu asi…

29.10.2019 | 12:35:22
29.10.2019 | 12:38:06
Malkivian

Ja ted jeste posilhavam po tom Harbingerovi v Deluxe provedeni a koukal jsem, ze je i komplet Divinity. Z toho jsem sice nebyl zas az tak odvarenej, ale bylo by hezky mit to v celku :) Druhej Shadowman v akci je sice super, ale kdyz nemam jednicku, trochu to ztraci smysl :D

29.10.2019 | 13:33:07
Ratemus

Tak zrovna shadowmana mám 1–3 v tpb a pak tu druhou dlx… Divinity deluxe je skvělá, do toho určitě jdi.. Já už jen čekám na výplatu až pořídím Británii a bloodshot Reborn 2 v deluxkach.

29.10.2019 | 13:40:19
Malkivian

taky čekám na výplatu :D Fakt za to ten Bloodshot podle tebe stoji?

29.10.2019 | 13:48:43
Ratemus

No, Reborn je fajn série, líbí se mi to, Lemire to pojal trochu jinak… Za mě dobré

29.10.2019 | 13:52:14
Ratemus

Ovšem na Bloodshota Reborn musíš znát The Valiant který tomu přímo předchází https://www.bookdepository.com/…781939346605?…

29.10.2019 | 13:53:12
Malkivian

Valiant jsem cetl. Fajn jednohubka. Mam myslim dokonce nekde v TPB. Ale po BoD mi to prijde jen jako chudej pribuznej :D

29.10.2019 | 14:10:01
Ratemus

Fakt se na tu BoD těším.. Taky čekám kdy konečně udělají deluxku Eternal Warriora…

29.10.2019 | 14:33:20
Malkivian

Pravda, WotEW jsem ještě nečetl, ale ten zbytek nevím jestli je úplně Dlx materiál. Nechápej mě špatně, mám Eternal Warriora hodně rád, ale přijde mi, že po hříchu nevyužívají potenciálu té postavy :/

29.10.2019 | 17:58:13
Ratemus

Tu postavu mám fakt rád, skvěle napsaná.

29.10.2019 | 19:04:12
Malkivian

Valiant mě fakt ničí. Kdyby radši řekli narovinu co chystají, místo všeho toho hashtagování, ruky Ninjaka a loga Harbingera :D

30.10.2019 | 22:28:43
Ratemus

No já nevím kam budu až pokračovat, vše číst asi nebudu… Podle Reading orderu uvidím ale od fáze 7 je tam málo věci co mě zajímá.. Už to nebudu asi číst postupně ale co mě bude vyloženě zajímat.. Leze to do peněz a nečtu jen valiant

31.10.2019 | 11:51:56
Malkivian

S ohledem na tvou zalibu v Deluxkach se asi ani nedivim :D Ale taky to cim dal tim vic filtruju. Ackoliv to neznamena, ze me nezajima, co Valiant chysta :) Btw. uz je venku novy Previews, kdybys mel zajem: https://mega.nz/!WhlUmKBY!QQTtjM2M­y8_pU4pfak4jvKnQij5XiP­SQDzHDqBHgjyE

#99 Ratemus
31.10.2019 | 14:07:39
Ratemus

#98 Malkivian: tak určitě budu ve Valiantu pokračovat, ale nevím, zda budu už kupovat a číst vše

#100 Malkivian
31.10.2019 | 23:11:38
Malkivian

#99 Ratemus: To je pochopitelny. Vsechno se, jak jsi rikal, stejne neda stihat. Nicmene jsem koukal do Previews na ten Valiant a zda se, ze chysta na pristi rok fakt docela velky veci. Kazdej mesic by mela vyjit nejaka nova serie (X-O, Harbinger, Ninja-K, Shadowman…) + chysta spoustu novinek vcetne superhrdiny, kterej, pokud jsem to dobre pochopil, cestuje dimenzema a bojuje se svyma vlastnima ja, coz zni uzasne trhle :) Asi se opatrne zacinam tesit. Hodne.

1.11.2019 | 8:03:44
Ratemus

No to je paráda, pošli mi prosím odkaz, ten co jsi poslal je špatnej, nejde mi otevřít. Trochu mi to připomíná miniserii Ivar Timewalker, což je taky pěkná scifi se skoky v čase. Příští rok to vypadá dobře pro valiant, hlavně doufám že to Paramount pořádně rozjede

1.11.2019 | 8:51:08
Malkivian

Jo no, ona Edna totiz umazala hashtag. Jen ho dopis pred ten prvni vykricnik a melo by to fungovat. Co ma s Valiantem Paramount v planu jsem taky zvedavej, ale porad se toho docela bojim. Nehlede na to, ze prvni ovoce asi stejne neochutname driv jak za dva roky :/

1.11.2019 | 10:03:24
Ratemus

Právě ale ono to uteče, podívej nedávno v 2015 oznamil Feige třetí fázi a hle, za pár měsíců začíná čtvrtá.. Jsem zvědav jak to bude s bloodshotem, zda po filmu přejde k Paramontu nebo si ho Sony nechá.. Každopádně mohou jít cestou harbinger tak dvěma filmy po vzoru prvních dvou volumkach předlohy bez Bloodshota.. Potom už těžko udělají Harbinger wars, i když taky b, sed alo prostě by šlo o boj Renegade a Harbinger foundation, ovšem bez Cronuse a jeho GZ a HARD corps, podržet to mohou adaptací např Shadowmana, Ninjaka a X-O

1.11.2019 | 10:54:22
Malkivian

Ja se bojim, ze se stanou dvě věci: 1) Bloodshot totálně vyhoří, protože jen fandové Valiantu ho v černých číslech neudrží a Sony se licence rádo zbaví a 2) Paramount už o ni dost možná nebude stát a naopak bude sám rozmýšlet, jestli do toho cpát prachy, když jeden z nejznámějších Valiantích hrdinů v kinech přece tak vyhořel :/

2.11.2019 | 9:44:06
Ratemus

No podle se to vždy dá nějak udělat, pokud vyhori, mohou ho. Potom napasovat do děje s tím že jeho origin bude formou flashbacků nebo jeho první sólovka bude po cameu čili už ho budeme znát z camea např Harbingerů kde se objeví nebo nějak významně zmíní. Podívej se na Spidermana, dvakrát to Sony nevyšlo a napotřetí je nejoblíbenějším hrdinou… To samé nyní mcu s F4, která by měla být už v páté fázi

2.11.2019 | 11:04:39
Malkivian

Jako jo, klapnout to může, ale nezapomeň, že hollywoodský studia se docela ošívají, když mají nalít prachy do nové značky. Obzvlášť, když postava, která je její součástí, už jednou propadne. A je fuk, že na tom dělalo jiný studio. Je to prostě banda účetních, která nerada vidí červený čísla a tak radši neriskuje :/ Spider-Man možná není úplně nejlepší příklad, protože to, co z nj aktuálně je, udělal jen a pouze Feige a jeho vedení. Sony by to samo zmršilo úplně stejně jako Amazing Spider-Mana a Venoma.

2.11.2019 | 11:43:57
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Filtr seriálů a filmů