Vražedná práva (How to Get Away with Murder)
94/100 - 112×

Vražedná práva(How to Get Away with Murder)

Seriál sleduje osobní a profesní život Annalise Keeting, profesorky práva na prestižní univerzitě Middleton ve Philadephii. Obhájkyně Annalise si vybere skupinu nejlepších studentů ze třídy, ve které vyučuje, aby pracovali pro její firmu a s jejími zaměstnanci Bonnie Winterbottom a Frankem Delfinem. Práci získají Connor Walsh, Michaela Pratt, Asher Millstone, Laurel Castillo a Wes Gibbins. Annalise žije se svým mužem Samem Keatingem, ale také má tajný vztah s detektivem Natem Laheym. Annalise a její studenti vyhrávají případy a hřejí se na výsluní. Záhy se však před studenty objeví mnohem větší problém, který potřebují vyřešit – mrtvola, kvůli které musí profesorku požádat o pomoc.

USA | 2014 | Ukončeno
vysílání
6 sezón | ABC | 43 minut
žánr
Akční, Detektivní, Krimi
hrají
Viola Davis (Annalise Keating), Billy Brown (Nate Lahey), Jack Falahee (Connor Walsh), Aja King (Michaela Pratt), Matt McGorry (Asher Millstone), Charlie Weber (Frank Delfino), Liza Weil (Bonnie Winterbottom), Karla Souza (Laurel Castillo), Conrad Ricamora (Oliver Hampton), Amirah Vann (Tegan Price), Rome Flynn (Gabriel Maddox), Alfred Enoch (Wes Gibbins), Katie Findlay (Rebecca Sutter)

Anketa: Kdo zemřel?

Anketa: Kdo zemřel?

Připravili jsme si pro vás anketu, ve které si můžete tipnout, kdo zemřel a nad kým Annalise tak truchlí. Obsahuje spoilery z nové epizody. Aktualizace

14 0
2.10.2016

V první epizodě s názvem We're Good People Now jsme se dozvěděli, že Annalise žije a pod prostěradlem určitě neleží ona. Z druhé vysílané epizody There are Worse Things than Murder jsme zjistili, že ani Oliver to určitě není. Třetí epizoda Always Bet Black odhalila třetí přeživší, a tím je Bonnie a čtvrtá epizoda Don't tell Annalise odhalila další jméno, které s jistotou můžeme vyškrtnout z našeho seznamu, a je jím Laurel. Dále vyšlo najevo, že Laurel je ta přeživší osoba z hořícího domu, a to není všechno. Je těhotná. Kdo je otec? Z epizody It's about Frank, také můžeme vyškrtnout všechny zbylé ženy, protože bylo řečeno, že osoba ležící pod prostěradlem je mužského pohlaví. Minulý týden vysílaná epizoda Is Someone Really Dead? odhalila další postavu, která je v bezpečí, a není to nikdo jiný než Asher. Epizoda Call It Mother's Intuition odkryla další postavu, která je v bezpečí a ano, je to překvapivě Wes. Z dnešní epizody No More Blood už víme další osobu, která se pod prostěradlem nenachází a je to k velké radosti Connor. V anketě si můžete znovu tipnout, kdo podle vás ze zbylých 2 mužů se pod prostěradlem nachází. Už příští týden se to ovšem dozvíme.

Kdo se ukrývá pod prostěradlem?

72%
28%
57 hlasů

Zdroj: ABC

Diskuze /64

SaDiablo

Ani by mi nevadilo, kdyby to byl Nate. Ale v druhým díle nám ukázali, jak jsou teď skoro ze všech kamarádi, takže sice hádám Bonnie, ale může to být kdokoliv (i když hádám, že pro Franka by takhle nevyváděla), a počítám, že každou epizodu dostaneme nějaké vodítko, jak se postavy budou sbližovat ještě víc.

#2 Luuuu
2.10.2016 | 17:28:10
Luuuu

#1 SaDiablo: Taky myslím, že Frank to nebude, ale co my víme, třeba se za těch pár dílů zase usmíří :D

čestný člen redakce
2.10.2016 | 20:14:09
Masriii

Tak můžeme vyloučit další osobu :)

7.10.2016 | 22:18:14
Packa

Hlasovala jsem pro Natea, protože si to myslím. Ale doufám, že to bude Wes. Zajímavé by to mohlo být taky v případě Maggie – na něco přišla, tak ji zabili.

7.10.2016 | 23:40:44
Kimberlly

Bojím sa, že to bude Connor. A to NECHCEM! :(

#6 Luuuu
8.10.2016 | 13:35:28
Luuuu

#5 Kimberlly: Doufám, že to nebude on :) Stále moje nejoblíbenější postava.

čestný člen redakce
8.10.2016 | 15:46:32
Packa

Já si Connora nemyslím. Jako prvního nám ukázali Olivera, tak se asi trochu nabízí, že je přesvědčený, že tam leží Connor. A právě proto si nemyslím, že on je ta mrtvola. Možná nám ho naživu ukážou jako posledního, ale mrtvý není.

#8 Luuuu #14 Nika #15 Nika
8.10.2016 | 16:07:50
Luuuu

#7 Packa: Jo to je možné, akorát věřím, že v seriálu bude zase taková zápletka, kterou fakt nikdo nečekal :D

#9 Packa
čestný člen redakce
8.10.2016 | 16:15:01
Packa

#8 Luuuu: Tak to rozhodně. :D

8.10.2016 | 16:21:22
SaDiablo

Oliver by nebyl na konci tak v klidu, kdyby to byl Connor.

#11 Packa
8.10.2016 | 17:18:04
Packa

#10 SaDiablo: Ale on ještě nevěděl, kdo to je přece? Annalise mu to neřekla a rovnou ho poslala s telefonem pryč.

#12 SaDiablo
8.10.2016 | 17:43:56
SaDiablo

#11 Packa: Jenže kdyby to byl Connor, tak by Annalise takhle nevyváděla a spíš by se snažila uklidnit Olivera nebo by před ním hrála, že o nic nejde, jenom aby udělal, co po něm chtěla (ten telefon). Annalise nemá a podle mě ani nebude mít důvod reagovat takhle „přehnaně“ nad smrtí Connora, aby ztratila kontrolu před Oliverem, kterej má ke Connorovi mnohem blíž jako ona. Plus, Oliverovo chování může znamenat, že a) ví, že je Connor někde jinde a nic se mu nestalo, b) myslí si, že je Connor někde jinde a přitom není (což nemusí znamenat, že umřel, ale Oliver prostě nečeká, že by byl v tom baráku).

#13 Packa
8.10.2016 | 19:22:03
Packa

#12 SaDiablo: No vždyť já říkám, že to Connor není. ;) Jen mi k tomu nesedí tvoje důvody, protože jsou přesně opačné, než jak to beru já. Proč by Annalise nevyváděla kvůli smrti Connora? Nemá ho snad ráda? Oliver vypadal ze začátku dost rozhozeně, že si myslel, že tam je Connor. To že šel pryč vyřešit telefon je i práce Annalise, protože ho uklidnila.

#17 SaDiablo
8.10.2016 | 19:38:25
Nika

#7 Packa: Souhlasím :D hrozně moc nechci, aby Connor umřel a po druhé epizodě jsem z toho měla docela strach, ale pak jsem si říkala, že to na něj ukazuje až moc, aby to byl opravdu on :) moc si přeju, aby tam byl Wes

8.10.2016 | 22:39:14
Nika

#7 Packa: Souhlasím :D hrozně moc nechci, aby Connor umřel a po druhé epizodě jsem z toho měla docela strach, ale pak jsem si říkala, že to na něj ukazuje až moc, aby to byl opravdu on :) moc si přeju, aby tam byl Wes

#16 Packa
8.10.2016 | 22:39:14
Packa

#15 Nika: Ano, taky nějaký zabiják Wesa, souhlasím! :D

8.10.2016 | 23:30:33
SaDiablo

#13 Packa: Já neříkám, že by ji to nemělo zasáhnout, ale až takhle? Kdyby to byla Bonnie, Nate nebo Wes – OK. Sice s každou epizodou nám ukazují, jak se víc a víc všichni sbližují, ale k jejímu charakteru by mi její reakce nad smrtí kohokoliv mimo ty tři neseděla. To je celé.

11.10.2016 | 19:58:41
Kquistynka

Na co jsem si já vzpomněla je, že přece Annalise nabídla Wesovi že může u ní bydlet… on sice odmítnul, ale je klidně možný i pravděpodobný, že se rozejde s Meggie kvůli Laurel a bude u ní bydlet.. to by i vysvětlovalo proč Laurel byla přeživší, byla za Wesem mu třeba říct že je těhotná… s kym jinym by byla než s Wesem, s Frankam těžko, pokud jí někdo neznásilní tak to bude Wes.. takže klidně by mohl bejt Wes ten mrtvej ;)

#19 Masriii #20 Packa
22.10.2016 | 14:25:16
Masriii

#18 Kquistynka: No, po včerejším díle mi to už taky přijde jako dost pravděpodobné, ikdyž jsem měl doteď Wese jako takovou hlavní postavu, kterou by přece nenechali umřít :)

22.10.2016 | 16:36:23
Packa

#18 Kquistynka: Ach jo. Jako jo, asi by to smysl dávalo, ale prostě Wes a Laurel k sobě nepatří! Jo, kdyby teď Wes umřel, vůbec by mi to nevadilo a hlavně už bych se nemusela v dalších dílech vztekat nad tímhle nesmyslným vztahem. :D

22.10.2016 | 16:51:29
IngloriousBastard

no teoreticky to može byť aj ten debil čo rozvešal tie plagaty… je to muž … je tam často… možno je tam len preto aby mal kto umret :D

#22 Packa
22.10.2016 | 19:31:18
Packa

#21 IngloriousBastard: Mně ten nářek Annalise přišel opravdový, nad tímhle pitomcem by takhle nebrečela.

#23 ExFerraristka
22.10.2016 | 19:44:08
ExFerraristka

#22 Packa: Známe Annalise a ta je dobrá herečka, takže pod plachtou může být kdokoliv

22.10.2016 | 20:01:06
LenGaj

myslím, že to bude Nate, oni se snaží udělat z oblíbené postavy tu neoblíbenou (nevěra), klasický scénář :D a těhotná už musí být když to je tři týdny po vidět na ultrazvuku, takže asi Wes?

#25 Luuuu
27.10.2016 | 14:40:45
Luuuu

#24 LenGaj: Stále se modlím aby to nebyl Wes :( :D

čestný člen redakce
27.10.2016 | 19:12:39
mynonka

´Já myslím, že bylo v prvním díle trochu vidět, že je to černoch, takže buď Nate nebo Wes… řekla bych, že chtějí, abychom si mysleli, že je to Wes, ale bude to Nate.

28.10.2016 | 10:20:36
Mammon52852

Volím stále Nata a po dnešním díle no nevím doufám že to není Wes to by mně nasr*lo

#28 Luuuu
28.10.2016 | 12:18:14
Luuuu

#27 Mammon52852: už se pomalu blížíme .. ale já stále volím, že to bude Wes a ani by mi to asi nevadilo :D

#30 Mammon52852
čestný člen redakce
28.10.2016 | 13:14:03
Packa

Chcípni, Wesi! Proboha, koho tahle dvojice napadla, byl fakt mimo.

28.10.2016 | 16:29:23
Mammon52852

#28 Luuuu: Beztak nás všechny převezou pořád Nate\Wes , Wes\Nate a sejmou Connora :-)

#31 Packa #32 Luuuu
28.10.2016 | 16:51:32
Packa

#30 Mammon52852: Já pořád doufám v HTGAWM logiku – celou dobu to moc ukazuje na Connora, takže přežije. :D

28.10.2016 | 16:59:03
Luuuu

#30 Mammon52852: Na něj ať mi nesahají :D :D

čestný člen redakce
28.10.2016 | 17:08:25
rina

Nevadil by mi Nate nebo Wes, ale Franka nebo Connora ať radši ani nezkoušej, spolu s Olíkem jsou to moje nejoblíbenější postavy… Jinak, Wese by mi teda bylo líto víc než Natea, ne že ne, ale panebože, pár Laurel/Wes je snad to nejhorší, co je v tomhle jinak perfektním seriálu mohlo vůbec napadnout. Ať se na mě nikdo nezlobí, ale s tím „skoro každej s každým“ by to nemuseli až tak přeháňet.

1.11.2016 | 14:46:53
nany

tak me Wes nevadi, v prvni serii to byla jedna z mych nej postav, v druhe serii me teda nebavil, ale ted zas dobry. tak jsem i rada, ze on zije. co se tyce paru Laurel/Wes, tak jsem asi jedina, ale docela se mi spolu libi. Rikam si, jestli tim „tajemnym“ neni treba ten otravnej student co vylepil ty plakaty. Nate a Wes totiz napadne kazdyho.

#35 Luuuu
4.11.2016 | 14:00:31
Luuuu

#34 nany: Já si nemohu pomoci, ale prostě Wes mi leze krkem, + co předvedl teď v dnešním díle ? Skončil prostě :D

#37 Koldyss
čestný člen redakce
4.11.2016 | 14:03:25
Cinkitoo

Nesmí to bejt Connor, nesmí. Jednak už vzpomínaná logika HTGAWM ho vylučuje, jednak by se zhroutil Olík a jednak bych se zhroutila já! Ať si Wess klidně umře, za to jak byl hnusnej na Meggy a za to jak hloupě se vyspal s Laurel, si ani nic jiného nezaslouží. Nate je teď mimo, musel by se nějak vrátit. Ale stejně si myslím, že to bude někdo jiný, možná ten student, má teď dost prostoru. Nebo Mahoneyho syn. No, jsem napnutá. A doufám, že budou další podobný scény Ashera a Michaely, hlavně taneční :D Ostatně oni dva plus Connor jsou úplně perfektní parta.

4.11.2016 | 14:45:04
Koldyss

#35 Luuuu: Trošku chápu, ale to, co bylo ukázaný za scénu nemusí nutně znamenat, že to celý nebyl plán Annalise, přece jen, věděl, co vše má vyškrtnout a měl to přímo naplánovaný, podle mě to bude ještě zajímavý a může to vypadat úplně jinak, než si myslíme :)

4.11.2016 | 14:51:43
rina

No super, ty mi zase jednou dali tímhle novým dílem. Teď mám ještě větší strach o Connora, hlavně když jsou s Olíkem zase spolu. Wes mě začíná sr… štvát čím dál tím víc. O Franka taky nechci přijít, ale upřímně, to jeho brečení a dolejzání u Bonnie mi přišlo trochu mimo, sice vím, že je dost na dně, ale stejně… :-/

4.11.2016 | 14:53:14
Luuuu

:) Jak je tady zmíněno, stejně to nakonec bude všechno jeden velkej naplánovanej podvod, a bůh ví co z toho nakonec zase bude :D :)

čestný člen redakce
4.11.2016 | 15:13:14
Kquistynka

neposlal byste mi sem někdo link na stáhnutí 7. dílu? nemůžu to nikde najít, na websharu and na uloztu to není :/

#43 Luuuu
4.11.2016 | 15:40:30
Mammon52852

Proč jste hned všichni na Wese nas*aní podle mně jde vše podle plánu který věřte nebo ne určitě vymyslela Annalise to ona je ten loutkař a navíc nevíme kdo a jak zemřel já si počkám až pak budu soudit ale plusko za Wes is ok :-)

#42 rina
4.11.2016 | 16:13:47
rina

#41 Mammon52852: Nemůžu mluvit za ostatní, ale třeba já osobně ho nemusím už od první sezony. Nikdy mi jeho postava jaksi nesedla, nevím proč, prostě „I can't put my finger on it“. A poslední dobou mi právě přijde ještě otravnější než kdy dřív. Holt to tak některý z nás maj, co naděláme :-) Ale souhlasím s tebou, že je to všechno plán Annalise, taky to tak vidím :-) No uvidíme, co si na nás ještě vymyslí…

4.11.2016 | 17:36:22
Luuuu

#40 Kquistynka: kdyz si na ulozto zadas how to get away with murder tak to je ten prvni link hnedka, rano jsem to tam nahravala :)

čestný člen redakce
4.11.2016 | 17:48:36
Nika

Tak jsem byla šťastná za Colivera a teď se klepu strachem, že o ně nadobro přijdu :( I když tím podporují mojí teorii – dřív uvidíme mrtvolu, než kde je Connor, to bude nová zápletka :) Modlím se k scénáristům, ať mi ho nezabíjejí!!!! Docela mě naštvalo, že Wes neumře :( doufala jsem, že se ho konečně zbavím!!!

4.11.2016 | 21:18:47
Packa

Wes žije? Děláte si srandu? To nééééé. Tak teď prostě umře Nate. Hlavně ať ne Connor.

4.11.2016 | 22:14:35
hesky

Jestli umře Connor, tak se na to dívat už nebudu :D

5.11.2016 | 13:38:02
Kimberlly

Joooj, som tak rada, že to nie je Connor! :)

11.11.2016 | 12:20:50
Mammon52852

No i když podle konce by mi to ani nevadilo. Tak jsem zvědav kdo to bude :-)

#49 Packa
11.11.2016 | 12:26:39
Packa

#48 Mammon52852: Jojo, přesně. Connora mám ráda, ale tohle se stát nemělo. Pitomec.

Jinak hlasuju pro Natea, protože chci Franka naživu (a s Laurel). Ale jinak si myslím, že mrtvý bude spíš Frank.

#57 Mammon52852
11.11.2016 | 12:43:37
Nika

Díky scénáristům, že mi nezabili Connora :D ale teda, to podvádí Olivera? Nebo po dnešní hádce se nesmířili :( ale že zrovna s tímhle se musel vyspat??? :/

11.11.2016 | 18:09:24
fincik

Tak vypadá to na Franka.

11.11.2016 | 18:10:41
Luuuu

Asi jsem sama, ale jsem naštvaná spíše na Olivera, Connor sice udělal hloupost, ale Oliver mu ublížil, a co si myslím já, něco z minulosti ho pronásleduje, podle toho jak zareagoval na Oliverovo komentář. Takže já jsem s Connorem :)

#53 Packa #55 Nika
čestný člen redakce
11.11.2016 | 18:26:05
Packa

#52 Luuuu: Pro mě je to ještě horší, že se vyspal zrovna s Thomasem. Musel vědět, že zrovna tohle Oliverovi ublíží ještě víc, když ho Thomas takhle odkopl kvůli pozitivitě.

#56 Luuuu
11.11.2016 | 18:50:57
Porschi

Achjo, vážně to vypadá na smrt Franka, čímž by mě ale vážně naštvali, takže pořád doufám, že ten mrtvý bude kdokoliv jiný.

11.11.2016 | 20:04:39
Nika

#52 Luuuu: souhlasím, taky si myslím, že Conner si nese něco z minulosti, co zatím nikomu neřekl – už jenom ty jeho panický záchvaty – ty nejsou jen tak z ničeho nic…

#56 Luuuu
11.11.2016 | 21:46:38
Luuuu

#53 Packa: Jo, to udělal naschvál no..
#55 Nika: Přesně to si myslím já :)

čestný člen redakce
12.11.2016 | 0:03:34
Mammon52852

#49 Packa:Já taky tipuju Nata myslím že ho sejme Frank Když bude Nate chránit Wese …

12.11.2016 | 6:11:21
rina

Já vám nevím… právě proto, že všechno teď ukazuje na Franka, tak mám pocit, že to on nebude. To by přece nebylo to správné překvápko, které na nás vždycky na konci sezony vytáhli. Já pořád tak nějak cítím, že to bude šok, twist, něco, co nikdo nečekal…

#59 Packa
12.11.2016 | 10:19:57
Packa

#58 rina: Jo, to si taky říkám. Ale přece jenom Nate je teď docela mimo dění, až teď se tam trochu objevil, když jim pomáhal. Tak nevím, jak by se jeho mrtvola ocitla u domu? Ale rozhodně máš pravdu, že u HTGAWM se nedá očekávat nic jistého a jasného.

#60 rina
12.11.2016 | 12:05:46
rina

#59 Packa: Tak tak, souhlasím… Navíc, teď to možná řeknu blbě, ale když si vezmu jako moc s tím „nadělají“, že je někdo mrtvý pod plachtou, tak se mi ani ten Nate moc nezdá… Jinými slovy je to vlastně ta hlavní událost, to nejdůležitější, to odhalení na které všichni čekáme od první epizody, a kdyby to nakonec byl Nate… no nevím, nevím. Není to špatná postava, ale nepřijde mi jako někdo, u koho bychom si z jeho smrti všichni rvali vlasy vzteky a smutkem. Ještě jsem četla zajímavou teorii, že se nakonec může stát to, že pod plachtou bude skutečně Nate, my všichni to tak nějak vezmeme jako že jo, škoda ho, ale „díky bohu že to nebyl třeba Connor“ a oni nám POTOM oddělají právě buď Connora, anebo třeba Laurel, která na tom teď není vůbec dobře. Aby to mělo ten správný šokový efekt. Tahle teorie mi ovšem přivozuje záblesky z The Walking Dead, konkrétně S07E01, kdo kouká, ví co myslím :-)

#62 Luuuu #63 Packa
12.11.2016 | 15:20:15
rina

pardon, oprava, mělo tam být: JAK moc s tím nadělají, ne jako

12.11.2016 | 15:21:27
Luuuu

#60 rina: Začínám tomu taky docela věřit :)

čestný člen redakce
12.11.2016 | 15:25:14
Packa

#60 rina: No pokud to opravdu bude Nate, tak možná bude šok právě to, jak se tam dostal. Protože si myslím, že i to Wesovo donášení na Annalise je součástí nějakého většího plánu a tahle mrtvola do toho může taky patřit. Pak by taky dávalo smysl, že zatkli zrovna Annalise. Když pomineme to, že by na ni Wes donášel, tak ze smrti Natea by (i v souvislosti se Samem) byla nejvíc podezřelá nejspíš ona.

Navíc v promu na další epizodu Nate je, takže se v průběhu epizody objeví. Jasně, možná ho tam ukážou jenom jako „i tenhle může být mrtvý, co myslíte?“, ale bude tam.

A že potom oddělají někoho jiného – Wese, prosím! :D

#64 rina
12.11.2016 | 16:05:17
rina

#63 Packa: Taky zajímavá myšlenka, že by mohl být šok, jak se tam Nate dostal. No to jsem teda zvědavá, co si na nás zase vymyslí. Jediné co vím je, že tenhle týden se potáhne jako blázen, než se dočkáme další epizody :-)

Jooo, prosím, oddělat Wese! …Kéžby :-D

12.11.2016 | 17:41:38
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Nejoblíbenější postavy

Reklama

Narozeniny

Hlídejte si nás

Filtr seriálů a filmů









Reklama