Ve druhé řadě se možná objevila vajíčka, ze kterých se později vylíhnou draci Daenerys Targaryen

Ve druhé řadě se možná objevila vajíčka, ze kterých se později vylíhnou draci Daenerys Targaryen

Seriál House of the Dragon v mnoha ohledech odkazuje na seriálu Game of Thrones, který se dějově odehrává pár stovek let později. V první polovině druhé řady jsme se dočkali dalšího odkazu, nicméně nyní byl pravděpodobně vyvrácen.

15 0
1.8.2024

Ve třetí epizodě The Burning Mill poslala královna Rhaenyra svou nevlastní dceru Rhaenu do Údolí. Její poslání je veledůležité, protože dohlíží na všechny královniny nejmladší potomky. Nicméně během scény, ve které je posílá pryč z Dračího kamene, nám bylo odhaleno, že Rhaena bude kromě dětí pečovat i o nevylíhnutá dračí vejce.

Mnozí diváci se toho ihned chytli a začali se ptát, zda náhodou nejde o dračí vejce Daenerys Targaryen ze seriálu Game of Thrones, ze kterých se vylíhli Drogon, Rhaegal a Viserion. Režisérka epizody, Geeta Vasant Patel, tehdy potvrdila, že o tato vejce skutečně jde: „Jsou to Daenerysina vejce. Všichni, co na tomto seriálu pracujeme, jsme velkými fanoušky Game of Thrones, a proto jsme byli nadšeni z natáčení této scény.“

(Skutečně jde o Danyina vejce? Foto: HBO)

Ač režisérčina slova mnohé nadchla, čtenáři knih upozornili na to, že se v knižní předloze dostala dračí vejce do Východních zemí nejenom jiným způsobem, ale zároveň i v jiné době. Konkrétně se do Východním zemí dostali dříve, a to díky Elisse Farman, která je ukradla Rhaeně Targaryen, sestře krále Jaehaeryse I. Targaryena. V době dění tohoto seriálu tedy už byla ve Východních zemích.

I když si tvůrci mohli poupravit tuto dějovou linii podle sebe, tvůrce Ryan Condal se později vyjádřil k celé situaci a odhalil překvapivou věc: „Na historii je zábavné to, že ji lze různě interpretovat. Na tuto scénu se dívám tak, že je možné, že jsou to Daenerysina vejce.“ Tvůrce tudíž vyvrátil, že určitě jde o Danyina dračí vejce. Cílem tedy pouze bylo, abychom si mysleli, že jsou její, nicméně je možné, že v nadcházejících dílech tato věc nebude vůbec vyřešena, takže se zřejmě ani nedočkáme definitivní odpovědi.

Zdroj článku: Winter is Coming

Diskuze /55

Punisher bude trestať

Nevím, jak ještě okatěji na to mohli tvůrci poukázat…

V každém případě jsem rád, že se potvrdila teorie, že Aemond, kterého zabije Daemon, je skutečný Night King.

#2 Martan73 #14 rigix #19 ambrozx #24 iNstinkt-
1.8.2024 | 20:04:18
1.8.2024 | 21:15:40
Lovecour42

Neposlouchej pujisherq

1.8.2024 | 21:43:58
Einar Einarson

#2 Martan73: v poho, není…

2.8.2024 | 9:56:26
Punisher bude trestať

@Martan73 Ty jsi to nevěděl? Och, promiň. To, kde Aemond zemře a co se stane s jeho tělem, ti vyspoileruje v 8. epizodě samotná Helaena.

#6 ori
2.8.2024 | 10:14:10
ori

#5 Punisher bude trestať: Predstav si že existujú ľudia, ktorí knihu nečítali a netušia, čo sa bude diať. Ale tí sú asi pod tvoju úroveň a neuznávaš ich existenciu alebo čo.

#8 Monkeyskunk
webmaster
2.8.2024 | 10:18:45
Punisher bude trestať

@ori Je naivní si myslet, že na stránce věnované “House of the Dragon”, kde jde předloha skoro jako přes kopírák se seriálem, se po otevření jakéhokoli článku dokáží donekonečna vyhýbat spoilerům. Člověk, který si vědomě nepřečte předlohu a navštěvuje podobné stránky, je akorát tak ignorant, a pokud si nějaký spoiler přečte, je to jen a jen jeho chyba, ne toho, kdo dané skutečnosti odprezentoval.

#9 m0rdred
2.8.2024 | 11:25:02
Monkeyskunk

#6 ori: Co takhle ten komentář se spoilerem smazat? Klučinovi dát první důtku a při opakování prostě ban. Neřeknu být to článek třeba o budoucí sérii, tak bych spoilery i očekával. Ovšem tohle není ten případ :)

2.8.2024 | 13:00:12
m0rdred

#7 Punisher bude trestať: Mohl by si ale používat označení pro spoiler (řádek začínající vykřičníkem a mezerou se označí jako spoiler), když píšeš o něčem co ještě nenastalo ;) Jen tak ze slušnosti k ostatním… To snad není takový problém, ne? ;)

2.8.2024 | 13:04:59
Punisher bude trestať

@m0rdred Aby bylo možné něco označit jako spoiler, člověk si musí být jistý, že se něco podobného v daném seriálu skutečně stane. Jak jsem už řekl asi tisíckrát, seriál není kniha a kniha není seriál. Seriál se může knihou inspirovat, ale klíčové události mohou být v tomto případě odlišné, a takováto informace tak ztrácí status spoileru. Ono by bylo asi divné označovat za spoiler něco, co se ještě ani v rámci seriálu nenatočilo. To, že se to stalo v knize, je jiné, ale toto je stránka věnovaná seriálu a ne knize.

Mimo toho, tato konkrétní událost o Aemondovi a Daemonovi zazněla na této stránce už stokrát, takže je těžké to považovat za něco, o čem ještě nikdo neslyšel.

A jako poslední chci uvést, že historické události z knihy nemusí být pravdivé, jsou pouze historickým záznamem někoho, kdo to viděl svým pohledem, a od skutečnosti se mohou výrazně odlišovat.

@Monkeyskunk Ano, ty inteligent, a co tak smazat dalších tisíc příspěvků? Zabanovat dalších tisíc lidí? Prosím, netrolluj a zalež, několik dní tu byl klid, ale jak vidím, trollové se vrátili.

2.8.2024 | 13:40:30
Punisher bude trestať

Chudák Helaena, ani neví, co ji čeká v pondělí, když dětem vyspoileruje důležité události o Aegonovi a Aemondovi. :D

2.8.2024 | 13:44:01
Punisher bude trestať

Spoiler je obvykle považován za prozrazení klíčových událostí nebo zvratů v příběhu, které diváci nebo čtenáři ještě neviděli nebo nečetli v dané formě. Pokud se dějové linie a klíčové události v seriálu liší od těch v knize, informace z knihy nemusí být nutně spoilery pro seriál, protože se nemusí vůbec stát stejným způsobem nebo se nemusí stát vůbec.

Je důležité rozlišovat mezi těmito dvěma formáty a brát v úvahu, že adaptace často přinášejí změny, které mohou změnit význam nebo dokonce úplně vypustit některé události z originální předlohy. Proto informace z knihy by neměly být automaticky považovány za spoilery pro ty, kteří sledují seriál.

Milé děti, toto píšu pro méně inteligentní. Pokud bych spoileroval, musela by nastat situace, že došlo k úniku části scénáře, celé epizody nebo jako se stalo před pár dny s videi z konkrétní scény. Kdybych scény z těchto videí spoileroval a zkazil tak zážitek z 8. epizody těm, kteří danou epizodu neviděli, došlo by k porušení spoilerového embarga.

Uživatelům dole doporučuji přečíst si, co je spoiler a podobně, a nehrát si na idioty, působí to trapně a zbytečně to zahlcuje vlákno, protože jsem jako uživatel nucen se bránit proti těmto urážkám kvalifikovanými příspěvky, které značně zabírají prostor pod daným článkem.

2.8.2024 | 13:57:28
wampera

mne v cele tehle veci nejvic fascinuje jak moc je Zapadozemi „fantasy“ … protoze cas tam viditelne bezi dost podivne. V prvni knize GoT (a mam pocit ze je to receno i v serialu) je jasne receno, ze vejce jsou fosilizovana a „eony“ let stara. Ale pokud je snesla Dreamfyre jsou v dobe GoT kolik? 150–170 let stara … toliko k fosilizaci trvajici tisice let…

#18 ori
2.8.2024 | 19:11:15
rigix

#1 Punisher bude trestať: Až na to že Noční král už v dobách House of Dragon existoval a Aemond Targaryen tak určitě nemůže být noční král. Nikdy to v knížkách nebylo řečeno.

#15 Ann Taylor
2.8.2024 | 19:19:53
Ann Taylor

#14 rigix: Tak tam je hlavně Noční král někdo (kdo taky vůbec nemusel existovat, protože je to jen příběh jako jiní mýtičtí hrdinové) kdo dělal třináctého lorda velitele Noční hlídky, takže hoooodně dlouho po postavení Zdi a poražení Dlouhé noci, vzal si mrtvolnou ženu (Jinou a nebo něco podobného pokud vůbec) a začal terorizovat hlídku jako svoje vlastní království a přinášet Jiným oběti. Nikdy jim nevládl ani podle knižních příběhů nebyl nic magického, jenom člověk, co zkoušel mít vlastní moc pochlebováním Jiným. Než ho zabili král Stark a král za Zdí.Tahle postava a seriálová postava jsou úplně jiné.

webmaster
2.8.2024 | 19:35:50
Punisher bude trestať

Zapomeň na všechno, co jsi četl v knihách a podobně, seriálové GoT se odehrává v úplně jiném vesmíru. Teď se podívej na Nočního krále a jeho historii v seriálu: jediné, co jsme viděli, bylo, že děti lesa připoutaly ke stromu nějakého člověka a do srdce mu bodly dračí sklo, které mu změnilo oči na modro. Nehádám se, že takto vytvořily nový druh, který byl základem pro bílé chodce, ale toho tvora mohly ihned zabít. Pravděpodobně jen experimentovaly na lidech, co se stane. Člověk, kterého proměnily, není Noční král, i když ho hraje stejný herec. To, že se objevil ve své podobě bez masky, je jen jakési poděkování od tvůrců, nic víc. Také bytost, která vládne mrtvým v GoT, je jen vrchní velitel, ale ne Noční král. Tím je Aemond, který ho poslal dobýt svět za Zdí. Bohužel ten selhal, proroctví nebylo naplněno, protože toto nebyla ta válka mezi životem a smrtí, která má teprve nastat. Usmrcením velitele, kterého zabila Arya, zemřeli všichni, které daný velitel stvořil, ale ne ten, kdo stvořil jeho.

#17 ori #20 Tristan22
2.8.2024 | 20:06:23
ori

#16 Punisher bude trestať: A Guvernér z The Walking Dead sa tam kedy objaví?

webmaster
2.8.2024 | 20:29:31
ori

#13 wampera: Illyrio povedal, že sú z Tieňozeme a že „veky ich premenili v kameň“. To, že mu to povedal ten kto mu ich dal neznamená, že je to pravda, mohol ho oklamať. A fosilizácia trvá milióny rokov v našom svete, ale toto je fiktívny svet kde aj ročné obdobia trvajú inak, takže by som to nebral tak vážne.

webmaster
2.8.2024 | 20:32:15
ambrozx

#1 Punisher bude trestať: Nemůžu si tohohle píp zablokovat?

2.8.2024 | 22:17:29
Tristan22

#16 Punisher bude trestať: „Také bytost, která vládne mrtvým v GoT, je jen vrchní velitel, ale ne Noční král. Tím je Aemond, který ho poslal dobýt svět za Zdí. Bohužel ten selhal, proroctví nebylo naplněno, protože toto nebyla ta válka mezi životem a smrtí, která má teprve nastat. Usmrcením velitele, kterého zabila Arya, zemřeli všichni, které daný velitel stvořil, ale ne ten, kdo stvořil jeho.“

Tak toto je slušná halucinácia :D Ah ty môj, úplne mám flashback, ako tu počas sérii GoT bol jeden týpek, nick si nevybavím, ale niekto kto ednu sledoval si spomenie, čo tu dával naprosto uletené teórie, ktoré písal presne śtýlom, ako by to bola jediná pravda, resp. jeho pravda:)) Akurát problém bol, že 99 percent toho, čo písal ako FAKTY sa v realite v seriále vôbec nestali. A keď mu zabili jeho Malíčka, eh Azor Ahaia tak myslím odišiel nadobro:)) Alebo že by zmenil nick?:))

#22 PecaCZE #23 PecaCZE #25 Monkeyskunk
2.8.2024 | 23:23:00
Punisher bude trestať

@Tristan22

Je to teorie postavená na drobnostech, které po spojení dávají jasnou představu o tom, z koho se stane Noční král a podobně. Člověku bez špetky inteligence může připadat tato teorie přitažená za vlasy, ale dá se logicky objasnit. Bohužel mám za to, že i kdybych se o to pokusil, nebudete mít dostatečnou mozkovou kapacitu, aby vám to dávalo smysl. Možná časem, během třetí série.

Ano, na fanouškovském webu o House of the Dragon nějaký člověk prezentuje možné teorie, hlupák jako vy se snaží okamžitě urážet a označuje tyto teorie za halucinace. Takové hlupáky (nechci používat drsnější výrazy) bych odtud vyrazil, jsou parodií skutečných fanoušků seriálů, kteří si mezi sebou vyměňují různé postřehy, názory a teorie. Vážně, takový člověk tu nemá co dělat.

Ano, byl tu takový uživatel, který byl napadán za své šílené teorie, šílené teorie, které si dodnes pamatujete a které vám evidentně uvízly v hlavě. Člověk by si přečetl pár příspěvků a ostatní od tohoto uživatele ignoroval, vy jste pravděpodobně hltali každý jeho příspěvek. :)

@ori Pokud se nemáte jak vyjádřit k tématu, tak se zdržte komentáře. Pletete si The Walking Dead s tímto seriálem, není divu, že nejste schopný adekvátně odpovědět na mé příspěvky. Možná by bylo na místě mě nezmiňovat všeobecně i v jiných příspěvcích, abyste se více neponížil.

Sbohem.

Proč si myslím, že Aemond je skutečným Nočním králem, bohužel nemohu plnohodnotně objasnit, protože moji teorii podporuje 8. neodvysílaná epizoda, na kterou se vztahuje spoilerové embargo.

#26 Tristan22
3.8.2024 | 0:00:55
PecaCZE

#20 Tristan22: Říkám úplně to samý :D Asi nějaká nová droga na trhu, taky musím vyzkoušet !

3.8.2024 | 0:13:35
PecaCZE

#20 Tristan22: Jak každý ví, děti lesa proměnili chlapa co hraje Nočního krále, tak se z něho taky v tu chvíli stal první. Je to tam i jasně řečeno, ne snad ? A pokud můžeme teoretizovat nad takovou věcí, tak můžeme zpochybnit už naprosto vše. I kdyby nějakou náhodou někdo vyhulil to co on a v HotD by tento fakt popřel, tak by to nezměnilo v GoT naprosto nic a zůstalo to jak to je :) Jen trolluje, už mu dochází materiál.

3.8.2024 | 0:20:38
iNstinkt-

#1 Punisher bude trestať: Teorie zajimavá jen je problém, že night king byl stvořen dětmi lesa pár tisíc let před Aemondovou smrtí.

3.8.2024 | 11:41:14
Monkeyskunk

#20 Tristan22: Byl to Locker, ale ten byl za mě mnohem vtipnější, nad věcí a v životě vyrovnaný. Tady to dítko je nepovedený pokus o jeho napodobení…

#28 Tristan22 #29 PecaCZE
3.8.2024 | 14:35:55
Tristan22

#21 Punisher bude trestať: Lenže tu je taký detail, teórie u seriálových záplietiek sú len teórie, nie fakty. Takźe napríklad veta: "Zapomeň na všechno, co jsi četl v knihách a podobně, seriálové GoT se odehrává v úplně jiném
vesmíru. " jednoducho tiež platná nie je, pretože nie neodohráva:)

Night king bol stvorený xyz krát xy rokov dozadu,takže źiadny Aemond to nebol, nie je a nebude:) Preto teória krásna, ale nezabúdať u toho, že to je len a len vymýsel z vašej mysle. Čo samozrejme nie je nič zlé, ja teoretizujem u dejových linkách mnohých seriáloch rád:) Ale vo výsledku vždy to beriem len ako niečk, čo by bolo fajn, keby to bolo podla mojej predstavy/teórie, ale vo výsledku nie je. Lebo platí len to, čo doslovne seriál ukáže, nič viac platné nie je. :)

#31 ori
3.8.2024 | 14:41:00
Tristan22

„Proč si myslím, že Aemond je skutečným Nočním králem, bohužel nemohu plnohodnotně objasnit, protože moji teorii podporuje 8. neodvysílaná epizoda, na kterou se vztahuje spoilerové embargo.“

Tak na toto si výslovne počkám a ten komentár k tomu, rozhodne napíšem:) Ale ak to nebude výslovne očividné, že postava Aemonda sa stala Nočným kráľom, tak potom sa budem smiať ešte viac:) Ale uvidíme, kto sa teda bude smiať viac nakoniec:)

#29 PecaCZE
3.8.2024 | 14:43:38
Tristan22

#25 Monkeyskunk: Joo locker :D :D Tak to znelo, fuuh, to bola iná káva :D tie jeho zdĺhavé a premyslené posty:))

3.8.2024 | 14:44:50
PecaCZE

#25 Monkeyskunk: Nebyl to avatar Malíčka a nick taky LittleFinger ? Je to jedno všichni víme o koho jde…

#27 Tristan22: Je to úplně jedno, i kdyby v HotD udělali z Aemonda Night Kinga, tak v GoT to je pořád úplně někdo jiný, protože je to tam jasně řečeno a ukázáno ! :) On spíše ten Punisher něco hulí a slovíčkařením si odůvodní úplně všechno, takže Night King bude kdokoliv chce :D Taky si počkám na normální kvalitu a nebudu vymýšlet ke všemu šílený teorie jen že se nudím.

3.8.2024 | 14:55:08
Tristan22

A to tepr, až dostaneme pred oči dosť možno víziu Aegona, ako základa jeho „Ice and Fire vízie“ keď uzrie svetlo obrazoviek seriál o Aegonovi Dobyvateľovi a jeho zjednocovaniu Westerosu, ktorý je v rannej príprave:))

3.8.2024 | 14:58:04
ori

#26 Tristan22: Ale áno, knižný a seriálový svet nie sú totožné, v seriáli Game of Thrones sa stali niektoré veci úplne inak ako v knihách, a seriál House of the Dragon sa odohráva v tom istom svete, je to prequel seriálu, nie kníh. Už len to že v seriáli neexistuje Maelor, lebo tvorcovia povedali že v seriáli ubehlo menej času ako v knihe a Maelor sa v seriáli nenarodil.

webmaster
3.8.2024 | 16:26:40
Punisher bude trestať

@iNstinkt- To, že Noční král vznikl tisíce let zpátky dětmi lesa, je možný fakt. Samotný Bran nazývá velitele Bílé armády Nočním králem, je ale zjevné, že se o Nočního krále nejedná. V době, kdy se odehrává Game of Thrones, se už dávno stal skutečným Nočním králem Aemond, který poslal velitele a armádu dobýt svět živých, bohužel pro něj neúspěšně.

Na druhé straně, v časech, ve kterých se odehrává House of the Dragon, je Nočním králem někdo jiný nebo je tato pozice neobsazena. Proto temnota vytvořila z Aemonda nového Nočního krále, protože ke stvoření Nočního krále jsou potřebné specifické události. Možná to musí být Targaryen kvůli jejich spojení s ohněm, protože jen oni mohou být použiti na proces přeměny na tak ledovou a mrtvou bytost. Také Aemond zemře v blízkosti místa, kde děti lesa experimentovaly s lidmi a přeměňovaly je na tyto bytosti. Je to místo spjaté s magií.

@Tristan22 Teorie se postupem času proměňují ve skutečnost, každá teorie, která vznikne, je potenciálně pravdivá, dokud nedojde k jejímu vyvrácení v samotném seriálu. Nejlepší je, když má tato teorie silné základy, jako to, že Aemondovo tělo se nikdy nenajde, to dává tvůrcům prostor pro odprezentování mé teórie a její uskutečnění.

Je to tak, tak jak se kniha odehrává v jiném vesmíru, tak je to i se seriálem Game of Thrones a s House of the Dragon, který může mít oproti House of the Dragon výrazné odlišnosti. Takový drak Sunfyre je možná v House of the Dragon mrtvý, naopak v seriálu Game of Thrones sehrál důležitější roli.

Za těch několik tisíc let mohlo vzniknout několik verzí Nočního krále, někteří neměli zájem o dobývání světa živých, někteří se o to možná pokusili a někteří byli poraženi. Aemond je jen další v řadě, hnán touhou a vzpomínkami ze světa živých, které ví, že už nikdy nebude mít, a pokud to nebude mít on, tak ani nikdo jiný.

Teorie je teorie, kterou odprezentuje mnoho fanoušků, ale jen některé se opravdu promění v seriálovou realitu a já nepochybuji o tom, že to bude tento případ. To se dozvíme už možná ve třetí sérii, kde by to mohlo být odprezentováno.

Na příspěvku, že Aemond je Noční král, se smějete i teď. Cokoliv, co napíšu, se vám bude zdát absurdní, protože jste se zbláznili nějakou teorií o tom, jak vznikl Noční král, že je jen jeden, že ty bytosti nemají žádné racionální cíle a podobně. Podceňujete je stejně jako podceňujete sj moju teoriu, a to se nakonec ukáže jako špatné rozhodnutí.

@monkeyskunk troll…

#33 Řízkáč #35 ori #43 Tristan22
3.8.2024 | 16:44:49
Řízkáč

#32 Punisher bude trestať: Tu tvou teorii ti trošku vyvrací fakt, že Aemondovy kosti našli a vzali si z nich jen Dark Sister. :)

3.8.2024 | 19:05:52
Punisher bude trestať

@Řízkáč To, co se stalo v nějaké knize, mě absolutně nezajímá. Důležité je, jestli se najde tělo v seriálu. Přestaňte se tak lpět na knižní předloze, úplně z toho magoříte. Knižní předloha a seriál jsou dvě diametrálně odlišná díla.

3.8.2024 | 19:26:39
ori

#32 Punisher bude trestať: Teraz sa ukázalo že si iba obyčajný šašo, ktorý sa schováva za hromadu inteligentne vyzerajúceho textu, ktorý je však úplne bezvýznamný.

#36 PecaCZE
webmaster
3.8.2024 | 20:47:08
PecaCZE

#35 ori: Myslíš že až teď jo ? :D Jsi trochu zpomalený ne ? :D

3.8.2024 | 21:14:43
Punisher bude trestať

@ori Pan ori je naštvaný, že tu někdo prezentuje své teorie o možném vývoji postav a jejich potenciální budoucnosti, a to se na této stránce nesmí! Zalez, dítě. Jak jsem ti už několikrát psal, buď se budeme bavit inteligentně a k věci, nebo vůbec. Na tyto troll debaty a hloupé a primitivní hádání nemám zájem. Buď tu teorii napadni racionálním textem, nebo mlč.

3.8.2024 | 21:23:05
PecaCZE

@ori Myslel jsem si, že jsi lepší. Ale pokud budeš dále reagovat úplně na každý jeho komentář, tak co si o tobě lidi pomyslí ? A to jsi webmaster ! :D

Osobně nechápu proč má Edna zapotřebí ty lidi nebanovat, netroufnu si hádat. Přitom o GoT a HotD se starají slušně co se článků týče, ale komentáře jsou zahlceny tak jak jsou a nikdo už se nebaví o seriálu. Škoda, že v tomhle ohledu se na to sere a podkopává to stránky !

#42 ori
3.8.2024 | 22:01:07
Punisher bude trestať

Ježíš, nebreč a nežebrej o ban pro lidi, s kterými nesouhlasíš, to je strašně ubohé… Pokud vím, nejsem to já, kdo reaguje na příspěvky jiných lidí. Když se podíváme na asi 20 diskusí, jsou to moje příspěvky, na které každý reaguje. Evidentně dokážou rozproudit diskusi a vyvolat nějakou kontroverzi o seriálu jako takovém. Jak jsem už psal, je tu možnost na moje příspěvky nereagovat, ale s tímhle máte asi problém. Nebojte se, za pár dní je tu konec 2. série, já si odpočinu od trollů a trollové ode mě, alespoň na 2 roky. :)

3.8.2024 | 22:19:59
m0rdred

Postavil bych si tu vás pár do řady a projel ušiska :D

4.8.2024 | 0:54:59
Punisher bude trestať

Napadla mě jedna myšlenka, která podtrhuje nekompetentnost, jakou Rhaenyra má, a absenci bojové strategie. Takže ona z Králova přístaviště přivedla všechny bastardy, kteří by mohli mít šanci osedlat Vermithora. To nebyl špatný nápad, pokud bychom neviděli, že Vermithor jí de facto dovolil, aby ho osedlala. Ať mi nikdo neříká, že by ji upálil, protože byl vedle ní krotký jako beránek. Takže místo toho, aby jezdila na druhém největším drakovi, jaký pravděpodobně existuje, tuto příležitost zahodila a raději tuto top zbraň svěřila nějakému nýmandovi, který ještě na drakovi neseděl, má nulové bojové znalosti při bitvě ve vzduchu a podobně. Naopak Vermithor a zkušený dračí jezdec mohli vytvořit nevídanou výhodu, která by při přidání dalších draků výrazně předčila Aemonda a Vhaghar. A to nemluvím o tom, že svěřila draka někomu, o kom neví, jaké má pohnutky, komu je skutečně věrný, neví, jestli po prvním přeletu prostě neodletí do Králova přístaviště, kde se přidá k armádě Aegona. Rhaenyra prostě jedná nelogicky a doufejme, že ji to v budoucnu bude stát krk.

4.8.2024 | 8:01:43
ori

#38 PecaCZE: Však toto bolo naposledy, už ho ignorujem :D Ban/mazanie komentárov sa uplatňuje, len keď sa jedná o spam, zdieľanie odkazov na sledovanie seriálov alebo hrubé urážanie. Hento tam nepatrí, je to jeho názor, nech už je aký chce.

webmaster
4.8.2024 | 10:03:28
Tristan22

#32 Punisher bude trestať: „Za těch několik tisíc let mohlo vzniknout několik verzí Nočního krále, někteří neměli zájem o dobývání světa živých, někteří se o to možná pokusili a někteří byli poraženi.“

A toto je presne napríklad ono:) Áno,mohlo zaujímavá idea. Ale mám pocit, že v tomto sa bude kniha viac držať toho, ako to ukázal seriál, tj. night king bude jedna a tá istá osoba od jeho vzniku, cca. povedzme aký sme videli v seriáli po jeho „koniec“, ktorý prirodzene knižne nepoznáme/možno aj nebudeme poznať nikdy:)

„jako to, že Aemondovo tělo se nikdy nenajde, to dává tvůrcům prostor pro odprezentování mé teórie a její uskutečnění.“ Technicky áno, reálne nedáva, lebo príbeh Night Kinga ako aj GoT skončil, seriál od toho ako NG vznikol, po to, ako skončil to už dáva ako uzavreté a tak to zostane:) Seriálový House of the Dragon na tom nemá čo zmeniť, pretože so seriálovým GoT idú pomerne obrazne v ruka v ruke a ako vidno, na jednej zo scén zajtrajšej epizódy aj letmo prepajajú:)

A kniha sa neodohráva v inom vesmíre:) Len postavy konajú v niektorích momentoch, nie všetkých, trochu inak. V knihe si často môžeme jasne prečítať i to, ako nejaká postava premýšľa, zatiaľ čo v seriáli také niečo zobraziť možné nie je, tam vidíme len ćiny. Ale iný vesmír je naozaj moc silné pomenovanie, je to rovnaké miesto, rovnaké postavy, rovnaká zápletka, len s menšími odlišnosťami :) Tak ako bolo aj GoT kniha a seriál (mimo to čo v knihe ešte nevyšlo:)

#44 ori
4.8.2024 | 12:58:25
ori

#43 Tristan22: Nebolo to to isté, v knihách zomrel v tuneli na Múre pri boji s obrom Jednoruký Noyle, v seriáli Grenn, ktorý je v knihe o takom čase vo Východnej hliadke. Brienne v knihe prišla o polovicu tváre lebo ju dohrýzol Hryzač, v seriáli pohryzol Sandora. Catelyn je v knieh oživená Dondarrionom, ktorý pri jej oživení umrel, v seriáli ju neoživil a zomrel až pri bitke o Zimohrad, Theon v seriáli utiekol so Sansou ale v knihe s Jeyne Poolovou. Davod má v knihe 7 synov, v seriáli len jedného. V seriáli Jaime trénoval s Bronnom, v knihe s Ilynom Payneom. Keď majster Aemon rozprával Jonovi svôj pôvod, v seriáli vynechal kráľa Jaeherysa II, čím sa urobil strýkom Šialeného kráľa, a nie prastrýkom ako v knihe. Seriál je adaptácia, to že sa niečo tak stalo v knihe neznamená, že to tak bude v seriáli, tvorcovia si to môžu upraviť podľa seba.

#46 Tristan22
webmaster
4.8.2024 | 15:19:34
PecaCZE

Taky jste dostali vzkaz od místního trolla, kde píše, že se obrátí na adminy a bude žádat o vaše zablokování ? :D Tak to by komunita Edny rychle vymřela :D Kdyby admini blokovali/banovali uživatele, kteří byli jako prvním terčem urážek a to včetně webmasterů.
PS: Sbohem @ori a @AnnTaylor , děkujeme :D

#49 Ann Taylor
4.8.2024 | 18:08:23
Tristan22

#44 ori: Tak to ale nie sú žiadne extra zmeny:) Až teda tak na Catelyn, ktorá, ale ako som čítal dávnejšie vyjadrenia aj od Martina nie je niečo s čím má veľké plány (jej postava) ale už tak urobil, tak niečo asi zhora. To kto bol kedy na inom mieste, či sa volá Noyle, laebo Grenn, či postava prišla o pol tváre sú naozaj drobnosti. To nie je iný vesmír vôbec:)

4.8.2024 | 18:36:51
Punisher bude trestať

Ano, danému uživateli jsem slušně napsal, aby mě přestal napadat v diskusích, jinak budu nucen toto chování nahlásit administrátorům.

Níže přikládám odkaz na konkrétní konverzaci, protože tento uživatel má asi potřebu každou věc zveličovat a nafukovat. https://ibb.co/bXMY166

4.8.2024 | 18:37:12
PecaCZE

Jako první jsi všem nadával do idiotů, jen proto že nesdílí tvoje názory. A to jsi napsal ještě několikrát. Takže nejdřív nahlaš sám sebe :) Navíc se s tebou nebavím, tak mi pořád nepiš, nemůžu za to, že ve skutečném životě nemáš žádnou pozornost. Je tu spousta jiných lidí, kteří ti nadávaj více jak já.

4.8.2024 | 18:44:26
Ann Taylor

#45 PecaCZE: Nejhorší je, že prakticky u žádného článku není žádná diskuze k článku, ale jenom tyhle kraviny a reakce na tyhle kraviny, už je to docela nudné. Ale nejlepší strategie je zkrátka vidět, že je to komentář od něj, a ani ho nečíst :)

#50 PecaCZE
webmaster
4.8.2024 | 19:11:10
PecaCZE

#49 Ann Taylor: Ano, to už jsem psal vícekrát a nejsem sám. Však je obdivuhodný kolik času a práce dáváte do některých článků. Tím spíš nechápu proč nikdo nezakročí. Však vy jste tu zákon a zodpovídat se můžete maximálně tak těm nejvyšším ( paradoxně tu @Xavik ). A zmiňovat pravidla mazání příspěvků apod. která tu platí jak napsal @ori je podle mě výmluva. Tak holt se musí pravidla připsat, kvůli těmto výjimkám. GoT jste taky nechali zahltit trollem, tam si nepamatuju že bych se příliš k tomu vyjdařoval. Přece jenom tu jsou větší fanoušci.

#53 Ann Taylor
4.8.2024 | 19:22:39
Punisher bude trestať

@Ann Taylor Holt, je třeba psát články, které dokážou rozproudit diskusi, prezentovat nějaké teorie a podobně. Statické články jsou dobré maximálně na přečtení, ale nezanechávají potřebu zanechat příspěvek. Promiňte přímost, já jsem sem nepřišel se pchat administrátorům a moderátorům do zadku, to přenechám jiným.

#54 Tristan22
4.8.2024 | 19:30:36
PecaCZE

Ano, pište do článků, že jsou všichni idioti pokud se jim seriál líbí, ať rozproudíte konverzace nebo všemožné rádoby teorie, které budete vydávat jako fakt. Jako to dělá místní šašek a troll :)

4.8.2024 | 19:36:23
Ann Taylor

#50 PecaCZE: Upřímně, práva webmastera mám hlavně na záskok tohohle týdne, takže jsem nikdy neřešila, za jakých podmínek se mažou komentáře, a nechci se tak do toho zrovna pouštět a čistit diskuze. Takže radši jenom Punisherovo komentáře úplně přeskakuju :)

webmaster
4.8.2024 | 22:16:16
Tristan22

#51 Punisher bude trestať: Len to teda, ako som sľúbil postnem i sem, ono v hodnotení epizódy vlastne na to reagovať nejde, ak si si to vôbec všimol, ale sľúbil som, že to postnem sem:) Dopozerané a k tej teórii o Aemondovi a NK, tam bolo doslovne 0. Nula, nula nič:) Nechcel si hovoriť, aby si nevyspojloval, ale vo výsledku nebolo čo vyspojlovať. O nejakom Aemondovom osude, nie to napojení s NK tam nebola ani sekunda :D Takže áno naozaj široko sa usmievam nad tými x riadkami tej teórie:) Lebo zostane navždy len uletenou teóriou.

#55 ori
5.8.2024 | 13:44:36
ori

#54 Tristan22: Bol to len obyčajný biely chodec ktorý mal predstavovať ich hrozbu, ktorý sa možno niekomu trochu podobal na Aemonda a to mu stačilo k vytvoreniu takej konšpiračnej teórie.

webmaster
5.8.2024 | 21:18:56
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Nepřehlédněte

Přehled důležitých rodů, které sehrají roli v občanské válce mezi Targaryeny

Přehled důležitých rodů, které sehrají roli v občanské válce mezi Targaryeny

Ani seriál House of the Dragon se neobejde bez početného množství rodů. Které rody, jež známe už ze seriálu Game of Thrones, zasáhnou do války? A které nové rody nám naopak budou představeny?

Reklama

Plakáty

Plakáty

Narozeniny

Hlídejte si nás

Filtr seriálů








Reklama