Rozbor Daemonovy vize aneb jen málokdo čekal, že se ve finále objeví někdo z Potulného rytíře a Hry o trůny

Druhá série je za námi, a tak se v následujících dnech a týdnech budeme věnovat tomu, co se v epizodách událo. Hned v den premiéry posledního dílu si zrekapitulujeme vizi, kterou měl Daemon na Harrenově.

18 0
5.8.2024

Mnozí by řekli, že Daemonův příběh byl ve druhé řadě velmi slabý, nicméně i tak měl svou hloubku. Po hádce s královnou Rhaenyrou se Daemon odebral na Harrenov, kde celou sérii shromažďoval vojsko. V průběhu toho pociťoval kletbu místní pevnosti a stále uvažoval nad tím, zda armádu shromažďuje pro královnu, nebo pro sebe. Nakonec ji shromažďoval pro Rhaenyru, přičemž tak definitivně usoudil díky vizi, kterou měl v průběhu osmého dílu The Queen Who Ever Was.

Alys Řeka ho dovedla k čarostromu, na který sáhl a měl vizi. V ní nejenom spatřil budoucí události, které se skutečně stanou, ale zároveň se v ní objevily dvě nečekané postavy. V obou případech šlo o jeho vzdálené potomky, konkrétně viděl Bryndena Řeku přezdívaného Krvevrana a Daenerys Targaryen. Na celou vizi se nyní podíváme podrobněji.

(Daemon spatřil jsou praprapraprapra­pravnučku.)

Když se Daemon dotkl čarostromu, nejdříve spatřil svého vzdáleného potomka Bryndena Řeku. Konkrétně jde o legitimizovaného bastarda krále Aegona IV. Targaryena, který výrazně zasáhne do dění světa Písně ledu a ohně a po jeho činech v Západozemí se z něj stane Tříoká vrána, která nám byla ostatně představena už v seriálu Game of Thrones.

V této krátké scéně hrál Krvevrana herec Joshua Ben-Tovim, přičemž je možné, že právě touto sekvencí nám byl odhalen Krvevranův představitel ze seriálu A Knight of the Seven Kingdoms. Tento seriál se v tuto chvíli totiž natáčí a doposud nebyl odhalen představitel této postavy, který by se v první řadě tohoto seriálu mohl již objevit.

(Bude takto Krvevran vypadat i v seriálu A Knight of the Seven Kingdoms?)

Na scénu s Tříokou vránou naváže příchod bílých chodců ze severu, po kterých Daemon spatří následky Tance draků – mrtvé draky i vojáky. V průběhu toho Daemon vstoupí do vody, což může, ale nemusí, odkazovat na jeho vlastní osud. Během toho spatří dalekou vizi – vylíhnutí tří dračích vajec v rukou Daenerys Targaryen, kterou lze ve vizi vidět pouze zezadu, takže je nepravděpodobné, že ji v této scéně hrála Emilia Clarke.

(Na scénu přišli i bílí chodci.)

Poslední část vize se odehrává v trůnním sále, kde Daemon spatří Rhaenyru, díky čemuž si uvědomí, že ona je pravou vládkyní Sedmi království. Jako poslední na něj čekalo setkání s Helaenou Targaryen, která mu poví, že je jen součástí jednoho velkého příběhu. Skrze to si Daemon uvědomí, že skutečnou hrozbou není válka mezi lidmi, ale válka proti nemrtvým.

Diskuze /32

Wolfinator1

Mimochodem vypustilo se prvních pár záběrů z A Knight of the Seven Kingdoms, Dunk a Egg vypadají dobře.

5.8.2024 | 12:49:12
Punisher bude trestať

A je to tu, po dlouhých 8 týdnech tu máme finále. Všechny otázky byly zodpovězeny a kvalita jednotlivých epizod a finále odprezentována. Ale jak se dívám na hodnocení poslední epizody, tak každý vyplakává… jste normální? Kde jste byli doteď, čest výjimkám samozřejmě. Slabé finále jen podtrhuje celou slabou a scénáristicky i režisérsky nezvládnutou druhou sérii. Dá se říct, že tvůrci udělali jen to, na co měli schopnosti a rozpočet. Jsem zděšen, jak ti, kteří doteď vychvalovali úžasnou kvalitu každé epizody, se teď bijí do prsou a kritizují slabé finále. Doteď to snad bylo dobré? Někdo mi tu bude nadávat, že reprezentuji reálnou kvalitu seriálu a upozorňuji na pokles, budou mi tu nadávat do trollů a podobně, a pak po finále si 90 procent lidí uvědomí, že Punisher měl celou dobu pravdu a že druhá série stojí za starou bačkoru. Je to absolutní nonsens a momentálně se na vás dobře bavím. Běháte jako splašené slepice a snažíte se najít viníky slabé série. V první řadě bych začal u sebe a podíval se na své hodnocení každé epizody. To, co tu prezentovalo několik lidí včetně mě, je smutná realita, kterou jsme tušili, že přijde. Ty největší hádky vznikly pod články kvůli tomu, že jsem mluvil pravdu, jak to je, takže jste celý čas trollovali a nakonec se vám to vymstilo a teď vypadáte jako banda nýmandů. Já vám ale odpouštím, protože mýlit se je lidské a za 2 roky, až bude mít premiéru třetí série, doufám, že se poučíte a budete hodnotit kvalitu dílů tak, jak se má, a ne jako banda posedlých fanatiků.

Já osobně jsem něco slíbil, konkrétně pokud se ukáže, že je Sunfyre mrtvý, slíbil jsem, že dám epizodě, ve které se to definitivně potvrdí, pět hvězdiček, a to také hodlám udělat. Ukázalo se, že scénáristé mají sice scvrklé, ale přece jen koule, a dokázali změnit předlohu a nejedou jako přes kopírák. Smrt Sunfyre dokáže změnit několik klíčových událostí, až po tu, která je spjata s Rhaenyrou. Ukazuje se, že historické události mohou být chybné a realita může vypadat úplně jinak. Já osobně jsem rád za takovou změnu, je to první vlaštovka toho, že změnou předlohy se může znovu vybudovat napětí kolem seriálu, a tím pádem nás možná čekají změny a mnoho překvapení, která se nám budou líbit.

V epizodě moc světlých okamžiků nebylo, musím ale vyzdvihnout to, když tvůrci oficiálně propojili vizi House of the Dragon a Game of Thrones. Pohled na Daenerys, White Walkers, první Tříokou vránu byl na nezaplacení a musím přiznat, že mi způsobil husí kůži a v tomto seriálu se mi něco takového stalo poprvé. Já osobně jsem žádal ve svých příspěvcích, že pokud už má Daemon nějaké vize, ať tam přidají i White Walkers a nějak upraví jeho charakter tím, že si uvědomí nebezpečí, které taková stvoření představují. Vize se mi líbila asi nejvíc, ale za skvělou scénu považuji také interakci mezi Rhaenyrou a Daemonem, kde uznal její nástupnictví a ukončil tak napětí, které mezi nimi během druhé série vládlo. Bylo to takové symbolické spojení všech černých, kteří identifikovali jasného nepřítele a definovali tak jasný směr, jakým se budou ubírat následující události.

Musím také vyzdvihnout interakci mezi Aemondem a Helaenou. Dětem teoreticky tato naše kráska vyspoilerovala budoucnost, která čeká na naše postavy. Takže smrt Aemonda u Gods Eye a to, že ho nikdy nenajdou, ztrácí oficiálně status spoileru. Děti, které by chtěly vyplakávat, si mohou stěžovat svým rodičům. Takže Aegon usedne na trůn a Aemond a Vhagar zemřou a ten, kdo je zabije, bude pravděpodobně dračí jezdec. Hmm, kdybychom jen věděli, která postava má dostatečně silného draka a bojové zkušenosti, aby ho dokázala porazit. Asi to nebudu psát, aby si pár uživatelů nestěžovalo na spoiler.

Jace, Ulf a Hugh byla tragická linka. Na jedné straně několik epizod sledujeme Jace, který neustále vyplakává, protože zjistil, že je obyčejný bastard. Jako jednu epizodu by to bylo ještě fajn, ale ten začal vyplakávat v každé scéně, ve které se objevuje. Tuto postavu totálně zničili během pár epizod a vytvořili z ní uplakánka, kterého bych nejraději viděl mrtvého. Hugh je naprosto neviditelný, hlavně že doteď mu dávali neuvěřitelný prostor a postava Ulfa byla ve finále spíše trapná než vtipná. Scény na mě působily absurdně a cítil jsem se při nich špatně. Je to evidentně trapná a neschopná postava a nedivím se, že celá ta dračí krev ztrácí význam, když může na drakovi jezdit s prominutím takový hlupák.

Ale super, Rhaenyra jim dala 2 dny, aby se naučili létat na dracích a osvojili si tyto věci. Něco, co dračí jezdec trénuje a cvičí roky, si tyto dvě postavy osvojí za pár hodin. Logické by bylo, kdyby Ulf umřel hned při první bitvě, jeho přežití mi nebude dávat smysl. Hugh má přece jen zkušenějšího a silnějšího draka a není to naprostý debil, takže tam bych byl ochotný přijmout, že přežije pár bitev. Addam je naprosto neviditelný, škoda slov.

Dále jsme tu měli Lannisterovu linku. Tato linka se do finále absolutně nehodila a člověk, který finále viděl, si na ni druhý den ani nevzpomene. Byla to další výplň finále, aby to natáhli, aby finálová epizoda nebyla tak krátká a prázdná. Musíte se mnou souhlasit, že ta dějová linka se do finálové epizody absolutně nehodí a byl to extrémní přešlap.

Aegonova linka byla dobrá, tam mi nic nevadilo, s tou postavou ani mnoho dělat nemůžete, je to totiž mrzák. V každém případě tam nechal své dítě a ženu a sám se vydal někam pryč, to mi přijde divné. Chápu, že útěk je to nejlepší, dobytí Králova přístaviště je reálné a jako mrzák by byl snadný cíl, jeho drak je mrtvý, takže pokud není král, tak není nic. Jeho rozhodnutí přistoupit na útěk bylo logické, krok který mnoho postav v seriálu nedokáže udělat.

Alicent a její linka je jedna velká tragédie. Ty dvě kamarádky se navštěvují během války, jako by se nechumelilo. Kdyby skočila dolů z útesu, bylo by to asi lepší, protože momentálně je to postava bez vlivu a úplně zbytečně zabírá prostor.

Postava Cola je od bitvy v pozadí, strašně nevýrazná postava. Kdyby se neobjevila na těch pár minut, tak zapomenu, že v seriálu vůbec tato postava je.

Baela měla ve finále jednu scénu, tato postava je bez draka tragická a neschopná hlubší interakce, strašně zbyte čná postava. Naopak na Rhaenu jsem se těšil a nakonec nebylo nic, jen se s drakem setkala a zbytek si nechali do další série. Stačilo vyškrtnout nějaké zbytečné scény a věnovat více času jí, konečný dojem by byl lepší.

Otto nám někdo uvěznil, aspoň víme, kde se posledních pár epizod skrýval.

Celkově i večeře, na které byli Ulf, Hugh a Rhaenyra, byla absurdní. Nařídil bych jim přísahat věrnost, vypadají, že se proti ní každou sekundu obrátí. Na to, že má Hugh rodinu v Králově přístavišti, je klidný, žádná scéna, kde by se usiloval o jejich přesun a podobně. Když je piráti znásilní, pak už bude pozdě vyplakávat.

Pokud se ohlédneme za celou sérií, je to jedna velká bída. Kromě té vize tu nemáme žádnou scénu, která by stála za diskusi. Je smutné, jak z této série a epizod udělali výplň. Pokud bych po první sérii skočil na třetí, o moc bych nepřišel. Ale jak jsem už psal, tvůrci udělali jen to, na co měli schopnosti a rozpočet. Všechno spolykali draci, takže jsme ani neviděli žádnou bitvu. Dá se čekat, že pokud bude tak velký počet draků, tak ani pořádnou bitvu neuvidíme. O čem to je, když celý rozpočet seriálu jde na CGI…

Doufám, že jste se poučili, že existují lidé, kteří jsou špička v hodnocení a umíme hodnotit reálně a bez emocí. Kdybyste nás poslouchali a zamysleli se nad tím, co píšeme, ušetřili byste si mnoho pláče a překvapení z toho, jakou slabou kvalitu tato série měla. Fakt, je třeba se z tohoto vašeho amatérismu poučit a připravit se na další sérii.

#3 Rafan #6 TrepyTN14 #9 Tristan22 #23 DarkSasha
5.8.2024 | 13:55:38
Rafan

#2 Punisher bude trestať: Bože hoďte na něj síť. Vy by jste se měl na veřejnosti pohybovat jen v doprovodu statného ošetřovatele.

5.8.2024 | 14:24:22
Oveckoun

Já nechci být hnidopich, ale neměl by mít Bloodraven jen jedno oko?

#7 TrepyTN14
5.8.2024 | 15:05:29
Punisher bude trestať

Začínám fandit Aegonovi, tento muž má asi nejhorší a nejdrsnější osud v celém GOT vesmíru. Nejprve synovi uříznou hlavičku, pak ho chce zabít vlastní bratr a udělá z něj mrzáka. Člověk by si myslel, že splodí dalšího potomka, ale on mu uhořel i penis jako nějaký buřt. A v neposlední řadě mu ještě definitivně umřel drak a musel utéct z Králova přístaviště. Některé postavy by si už hodily smyčku, a tato postava si ještě dělá legraci o svém penisu. Jednoznačně nejlepší postava seriálu, tak silná mysl se na Železný trůn hodí více než Rhaenyra.

#12 Tristan22 #22 DarkSasha
5.8.2024 | 15:13:58
TrepyTN14

#2 Punisher bude trestať: Číst tvoje sračky nebudu, ale Sunfyre žije. :)

5.8.2024 | 15:14:21
TrepyTN14

#4 Oveckoun: Kdo říká, že to měl od narození? Oni ho dali s dvěma, aby si ho casual fans nepletli s Aemondem. :D

#8 Oveckoun
5.8.2024 | 15:15:11
Oveckoun

#7 TrepyTN14: No právě. Casual diváci poznají Dany. Další bělovlasý Targaryen podle mě nemá šanci a pokud se nepletu, v seriálu mateřské znaménko neměl. Super nerd poznámka – má ho na špatné straně tváře. Má to být snad jeho pravá strana, ne kamery? :D

P.S. na punishera vůbec nereaguj. To je blázen, který dřív předstíral, že je scénarista Walking dead a až do samotného konce všem namlouval, že se tam ukáže guvernér :D

#11 Ann Taylor
5.8.2024 | 15:33:55
Tristan22

#2 Punisher bude trestať: Len to teda, ako som sľúbil postnem i sem, ono v hodnotení epizódy vlastne na to reagovať nejde, ak si si to vôbec všimol, ale sľúbil som, že to postnem sem:) Dopozerané a k tej teórii o Aemondovi a NK, tam bolo doslovne 0. Nula, nula nič:) Nechcel si hovoriť, aby si nevyspojloval, ale vo výsledku nebolo čo vyspojlovať. O nejakom Aemondovom osude, nie to napojení s NK tam nebola ani sekunda :D Takže áno naozaj široko sa usmievam nad tými x riadkami tej teórie:) Lebo zostane navždy len uletenou teóriou.

#20 Lovecour42
5.8.2024 | 15:37:25
Punisher bude trestať

@Tristan22 Ano, napíšu to, ale až zítra. Dnes je spousta jiných věcí, které je potřeba prodiskutovat.

#13 Tristan22
5.8.2024 | 15:40:08
Ann Taylor

#8 Oveckoun: No v GoT to totiž nebyl ani Krvevran, tomu neodpovídalo vůbec nic z Krvevrana, dokonce se mu tam neříkalo ani Tříoká vrána ale Tříoký havran. A jedno oko měl už od první rebelie, takže na Zeď se dostal (a rozhodně starší než v téhle vizi) jako jednooký. Jo, je to hodně zvláštní podoba.

5.8.2024 | 15:40:59
Tristan22

#5 Punisher bude trestať: „A v neposlední řadě mu ještě definitivně umřel drak“ Neumrel, len sa o tom povedalo. Nevideli sme to, čo sme jedniné naposledy videli, bol drak ešte žijúci po dopade. To, že jedna postava povedala, že zomrel, neznamená, že zomrel. Lebo to tá postava ani samotná vidieť nemusela :) Takže áno je to tak 50:50 že sa ten drak úplne kľudne môže znova objaviť, alebo, že sa neobjaví vôbec a nahradia ho nejakým iným.

5.8.2024 | 15:42:36
Tristan22

#10 Punisher bude trestať: Tak k tomu ale nie je čo diskutovať, vo finále žiadne ani len sekudová niť o nejakom „posmrtnom“ osude Aemonda nebola :) Takže nie je o čom diskutovať v tomto ohľade.

5.8.2024 | 15:43:55
Punisher bude trestať

Důležitější je, že Daemon je Greenseer, což přidává na jeho důležitosti a doufejme, že to není jediná vize, kterou uvidíme.

Na začátku vize tu máme pohled na Tříokou vránu, tato postava bude v budoucnosti učit chromého Brana. Bude zajímavé sledovat útěk této postavy za Zeď, dějová linka bude rozhodně plná magie a tajemných bytostí.

Vidíme White Walkers, proč viděl právě je, objasním v dalším příspěvku.

Následně jsme viděli mrtvé draky, vidí budoucnost a co za zkázu přinese.

Následně se začíná topit, čtenářům určitě dojde, co to může znamenat. (Bohužel se mýlí, vysvětlím také)

Následně vidíme červenou kometu, která bude předzvěstí návratu draků.

A potom už samotnou Daenerys a její draky, takže vidí konec draků, ale i jejich znovuzrození.

Potom vidí Rhaenyru na Železném trůnu, spojí si to s tím, že je to znamení o tom, že právě ona sjednotí říši proti White Walkers, bohužel se v tomto mýlí, na trůně vidí člověka, který se postará o zánik jediné ochrany proti mrtvým.

Nakonec vidíme Helaenu, která říká něco o tom, že Daemon je jen součástí příběhu a on svou část už zná. Myslím si, že bude mít za úkol ochránit dračí vejce, to je jeho poslání. A nějakým způsobem se postará o to, že v budoucnosti budou lidé schopni bojovat proti White Walkers.

5.8.2024 | 16:03:44
Punisher bude trestať

@Tristan22 Preboha, 3 hlavní postavy potvrdily, že je Sunfyre mrtvý, bohužel, za časů draků se úmrtní listy nevydávaly. Pokud máte důkazy o tom, že Sunfyre žije, tak je prezentujte, jinak prosím mlčte, protože píšete hlouposti. Aegon potvrdil, že jeho drak je mrtvý, a svému nejbližšímu spojenci neměl důvod lhát, tu informaci měl stejně od něj. Jaké jsou důkazy toho, že v seriálu přežil? Protože v knize hrál ještě nějakou roli? Toto není kniha, pokud jste si nevšimli.

#17 makishek #21 Tristan22 #29 Tristan22
5.8.2024 | 16:11:19
dragon113

Aj v knihe je že Sunfyre pol roka nikto nevidel podľa mňa to urobia tak že ťažko zranený odišiel niekde preč a mysleli si že to neprežil nemôžu zabiť draka ktorý má ešte úlohu finále

5.8.2024 | 16:25:47
makishek

#15 Punisher bude trestať: pojďme se vsadit. jestli sunfyre přežil, skončíš s těmi nesmyslnými elaboráty, co ty na to? všem se nám tu uleví.

5.8.2024 | 16:34:53
Punisher bude trestať

Tak určitě, polomrtvý drak, který pravděpodobně ani nedokázal vzlétnout, jen tak odletí nebo odejde. Potají krade ovce a dobytek tak, že si ho nikdo nevšimne, a místo toho, aby zúčastnění říkali, že odletěl nebo zmizel neznámo kam, extrémně přehánějí a rovnou tvrdí, že je mrtvý. Vaše jediná teorie o tom, že přežil a někde se skrývá a léčí, je založená na tom, že v knize takto nezemřel. Ano, budeme ignorovat všechna zranění, která měl, všechny informace od kompetentních osob, které měly nejdůvěryhodnější informace, a budeme předpokládat, že někde je a léčí se. Kriste, i přibližnou polohu draka Sheepstealera znali a jednoduše ho vystopovala i obyčejná dívka. Takže polohu polomrtvého draka na útěku by si rozhodně všimli. Sunfyre je mrtvý a bylo to potvrzeno v poslední epizodě, je potřeba se s tím smířit, popřípadě doložit nějaký důkaz. Toto je jen mluvení do větru. Takových teorií vyplodím třicet. Daemon přijde o svého draka a osedlá Vermithora poté, co zabije Hugha. Vidíte, žádné důkazy, stejně jako vaše teorie o přežití Sunfyre.

5.8.2024 | 16:39:05
Punisher bude trestať

@makishek Pokud jste si nevšimli, další epizoda vyjde až za 2 roky, takže nevím, jak přesně si představujete, že to potvrdíte nebo vyvrátíte…

5.8.2024 | 16:42:13
Lovecour42

#9 Tristan22: Punishera nemas poslouchat on si to cuca z prstu… Staci se zamyslet trosku… Daemon je cca 200(?) let pred GoT a Night King byl stvořen asi tak před 10k lety…

5.8.2024 | 18:38:13
Tristan22

#15 Punisher bude trestať: Tak povieme si, v tretej, možno 4 sérii keď príde na upálenie vy viete koho, ktoré vykoná vy viete kto :D A úplne kľudne to môže byť, nebolo by to vôbec nijak divné keby žil, lebo jednoducho by sa postavili len mýlili, mysleli si, že zomrel, ale vlastne nie..Tento argument naprosto postaćí:) Rovnako ako sa môže stať, že proste ho len nahradia iným, hovorím 50:50.

5.8.2024 | 18:43:59
DarkSasha

#5 Punisher bude trestať: prosím tě jak víš že je jeho drak definitivně mrtví ? když Aegon se svým zmrzačeným drakem sní Rhaenyru.???

5.8.2024 | 20:06:54
DarkSasha

#2 Punisher bude trestať: Já tuším že tě to asi baví ale přestaň tu psát hovadiny stejně to po první větě lidi už nečtou a to je dennodenně že ti to už není blbí.

5.8.2024 | 20:21:43
Punisher bude trestať

@DarkSasha Někdo ti drží u hlavy zbraň a nutí tě číst moje příspěvky? Tak určitě, teorie, že Sunfyre žije, postavená na tom, že se to tak stalo v knize, má silné základy…

5.8.2024 | 20:25:24
4391

Sice jsem to opravdu nečekal (jak se píše v titulku u článku), tedy alespoň dokud to tady na Edně někdo nevyspileroval. Ale zato musím říct, že mi tahle jeho vize přijde po shlédnutí dost přeceněná. Viděli jsme Daenerys a Nočního krále a dost lidí (nejen na Edně…) začalo spřádat svoje fan teorie ohledně toho co ty scény znamenají. No a co teda znamenají? No podle mě v podstatě nic, je to jen fanservice ;) A rovnou se vyjádřím i k dalšími leaku, který jsem si vyspouleroval, že Alicent uteče s Healenou… No tak to se sakra taky nestalo… Utéct s ní chce, ale až poté co obětuje Aegona a to se těžko stane, když ten utekl s Larysem, že jo… Nakonec mi ty leaky finále nezkazili. Na videa jsem nekoukal a věděl jsem jen to co jsem si nechtěně přečetl. Nakonec to málo co jsem se omylem dopředu dozvěděl byly jen fanouškovské teorie, co nemají nic společného s tím, co jsme v epizodě opravdu viděli.

#27 ori
5.8.2024 | 21:30:03
puf

Kdy nahlédla do budoucnosti ta nudná Helena? Něco popisovala Aemondovi, ale co jí dalo ty vize?

#27 ori
5.8.2024 | 22:11:02
ori

#25 4391: To nebol Nočný kráľ, bol to len jeden obyčajný biely chodec. Čo sa týka leakov, mne tu zase niekto písal že Alicent sa zabije v 7. epizóde.

#26 puf: Ona ich mala od prvej série.

5.8.2024 | 22:28:58
4391

@ori Samozřejmě máš recht… Už mi v tom ty leaky co uvidíme a následné báchorky co to znamená nadělaly pěknej bordel. Tohle je má chyba způsobená tím, že podle někoho Daemonova vize údajně měla odhalit původ Nočního krále. Vůbec mi pak nedošlo, že si to dotyčný celé vycucal z prstu až tak moc, že jsme NK v té vizi ani neviděli. Jo, vím že to tu někdo s tou sebevraždou psal. Chuděra Alicent si nemůže jít ani zaplavat a vyčistit hlavu, aby jí hned nepohřbili co…

6.8.2024 | 1:19:26
Tristan22

#15 Punisher bude trestať: A len taký detail, aj v knihe:) Bol Sunfyre považovný za mŕtveho:) Takže seriál je len čo sa jeho týka o niečo popredu, než bol dej okolo toho draka v knihe:) Až príde šťastné znovushledání:) Takže nie Sunfyre vôbec nemusí byť mŕtvy, postavy áno si to len myslia, tak ako si to mysleli aj v knihe, než sa prišlo na to, že vlastne nezomrel:)

6.8.2024 | 20:01:46

Sunfyre vyhledá Aegona a ten se vrátí vykonat co vykonat má :)

6.8.2024 | 20:14:06
norgalia

Ahojte, Games of Thrones som nevidel, môže mi niekto povedať či udalosti z tejto vízie uvidíme v neskorších sériách Rodu Draka alebo to boli udalosti z Games of Thrones alebo to bude zobrazené v niektorom z ďalších seriálov ak áno tak poprosím názov pokiaľ sa o ňom už vie. Ďakujem :)

7.8.2024 | 7:52:05
Sainten

Scéna s Dænerys a následná scéna s Rhænyrou na Železném trůně souvisí s tím, co Dæmonovi řekla Alys Rivers: „Jsou jen znamení pro ty, kdo je hledají.“ což potvrzuje Hælena svými slovy o součásti v příběhu. Prove me, i'm Wrong.

12.8.2024 | 2:24:36

Přehled důležitých rodů, které sehrají roli v občanské válce mezi Targaryeny

Ani seriál House of the Dragon se neobejde bez početného množství rodů. Které rody, jež známe už ze seriálu Game of Thrones, zasáhnou do války? A které nové rody nám naopak budou představeny?