Rod draka skončí čtvrtou řadou, třetí série se začne natáčet na začátku příštího roku

Rod draka skončí čtvrtou řadou, třetí série se začne natáčet na začátku příštího roku

Jakmile skončila druhá série, tvůrci oznámili, že se právě nacházíme v polovině celého seriálu. Rod draka nakonec skončí čtvrtou sérií, což bylo ostatně v plánu několik let dopředu.

21 3
6.8.2024

Sotva nám skončila druhá série, už nyní víme, kdy skončí celý seriál. Budoucnost seriálu se řešila prakticky už od natáčení první série, tehdy tvůrci prozradili, že ví přesně, čím seriál skončí, jen neví, kolik řad bude potřeba ke zpracování celého seriálu. George R. R. Martin tehdy prohlásil, že by si přál, aby měl seriál minimálně čtyři série. Nakonec bude jeho přání splněno, protože seriál skončí čtvrtou řadou.

Tuto informaci oznámil hlavní tvůrce Ryan Condal, který si konečně udělal jasno v tom, kolik řad potřebuje k ukončení příběhu. V tuto chvíli sice není jasné, kolik epizod budou jednotlivé zbývající řady mít, nicméně už dříve naznačil, že budou tvořeny minimálně šesti epizodami, což znamená, že se Rod draka dočká minimálně dalších dvanácti epizod.

(Od konce seriálu nás dělí už jen dvě série. Foto: HBO)

Kromě toho odhalil, kdy padne první klapka třetí série: „Letos na podzim začneme s přípravami na natáčení. Díky tomu by první klapka měla padnout v průběhu prvních měsíců příštího roku.“ Jsme sice rádi, že se ví, kdy vypukne natáčení, nicméně to znamená, že se premiéry třetí série dočkáme nejdříve na začátku roku 2026. Tudíž se pokračování opět dočkáme za dlouho.

Co říkáte na to, že stanice HBO ukončí Rod draka čtvrtou sérií? Myslíte, že v průběhu nadcházejících epizod stihnou odvyprávět všechny důležité události Tance draků?

Zdroj článku: EW

Diskuze /29

Punisher bude trestať

Bál jsem se, že plánují více sérií než 4, to mi dává naději, že tam nebude až tolik vyplňovacích epizod, i když dvě vyplňovačky ve 3. a 4. sérii určitě plánují. Předloha není příliš kvalitní a to se projevilo hned ve 2. sérii, kde vařili z vody a kde se nic nestalo. Stačilo by vytvořit 2 kvalitní a nabité série o 10 dílech a seriál by disponoval kvalitou a akcí a nepůsobil by tak uboze oproti svému předchůdci.

2 – Série IDEÁL 3 – Série NORMA 4 – Série VYPLŇ A ZBYTEČNÉ NATAHOVÁNÍ

redaktor
6.8.2024 | 10:19:11
Martrix

Tak jestli nepřejdou z draků na rogala, tak bylo jasné, že třetí řada bude až za dva roky. Na jednu stranu by všichni chtěli víc draků, ale na druhou, aby bylo za rok hotovo i s náročnou postprodukcí.

Svým způsobem je oznámení čtvrté řady na houby. Je jasné, že pořádné finále si budou šetřit až pro ni a třetí řada bude zase jen takové drobení na udržení zájmu.

6.8.2024 | 10:23:27
Lovecour42

Nějak mi o připomíná Fantastická zvířata, kde se Warneři snažili natáhnout jednu knihu na 456 filmů a všichni víme jak o dopadlo…

#5 Ann Taylor
6.8.2024 | 12:20:02
makishek

čeká nás minimálně:

  • pár nových postav (daeron (y) bloody ben),
  • několik mega bitev na vodě, souši i ve vzduchu (gullet, honeywine, red fork, lakeshore, king's landing, tumbleton, dragonstone, god's eye),
  • a hromada zvratů (greyjoyové, dragonpit, sunfyre).

záleží samozřejmě na tom, jak to scénáristi uchopí, ale i kdyby plánovali dohromady dalších 16 epizod, přijde mi to jako dostatek kvalitního materiálu. snad máme ty „pomalejší“ epizody za sebou.

6.8.2024 | 12:24:09
Ann Taylor

#3 Lovecour42: Původní kniha Fantastická zvířata je kraťoučká encyklopedie, která popisuje proč a jak ministerstvo kouzel řeší kouzelná zvířata, že Mlok Scamander zpopularizoval magizoologii a dělal výzkumy po světě, a velmi krátce popisuje asi 75 z nich, do těch filmů doslova převzali jenom název.

#6 Lovecour42
webmaster
6.8.2024 | 12:30:02
Lovecour42

#5 Ann Taylor: Aha tak to jsem nevěděl. Myslel jsem, že to byla normál kniha… Tak tomu v tom případě i tak chyběly pořádné scénáře..

6.8.2024 | 12:44:22
Lex Luthor

Jetli zbylé dvě série budou stejné, jako 2 série tak se tím budeme pěkně prokousávat naštěstí to nebudou zbytečně natahovat.

6.8.2024 | 13:04:20
paulus79

Je to také nemastné,nesla­né…oproti Got o dosť slabšie… povedal by som, že hlavná chyba je v nevýrazných postavách, sú totálne nezaujímavé… páči sa mi snáď len Rhenyra, Hightower bol dobrý,Viserys ako tak, ostatní bieda

6.8.2024 | 13:07:39
Punisher bude trestať

Doufejme, že v první polovině umře 50 procent draků, ten digitální bordel bere celý rozpočet a pak vznikají nejslabší epizody ze světa GOT.

redaktor
6.8.2024 | 13:14:52
dfx

Mohli by aspoň naraz natočiť tretiu a štvrtú sériu keď už budú mať podpísané zmluvy s hercami a postprodukciu štvrtej série môžu urobiť neskôr. Len by museli mať pripravený scenar pre obidve série.

6.8.2024 | 14:15:13
TrepyTN14

Jsou to líný pomalý hovada a HBO jim mělo slíbit rovnou 4 série a neotálet s nějakým schvalováním. Proč by mělo pár epizod vznikat 2 roky??????????­????

#12 TrepyTN14
6.8.2024 | 16:11:28
TrepyTN14

#11 TrepyTN14: Proč by mělo pár epizod vznikat 2 roky, když výsledek stejně stojí za hovno? Dali nám dvě epizody se CGI draky, bitvu mezi vojáky jsme v podstatě nedostali. Tak co jim na tom trvá tak dlouho?

6.8.2024 | 16:12:24
TrepyTN14

Pokud bude pacing stejný, tak jim nebude stačit ani 6 řad! Jak chtějí do 3. série dát asi 8 bitev, který se teď mají odehrát? 4. řada bude hrozně uspěchaná, protože se tam bude muset stát hrozně moc věcí.

6.8.2024 | 16:13:14
TrepyTN14

A vůbec pokud to zase bude celý o Rhaenyře a Alicent, která chce, aby její děti všechny chcíply, tak ani další řadu nechci vidět.

6.8.2024 | 16:15:31
Moor8

No nevím, tahle řada byla jen vata a natahování a ty další dvě nebudou stíhat.

6.8.2024 | 16:57:31
m0rdred

3 sezóny by byly tak akorát. Klidně mohla být každá o jeden díl delší nebo natáhnout u nějakého dílu stopáž. Kdyby tam byly nějaké zajímavé dějové linky, jenže ono tam nic poutavého není… :D Pokud nenatočí zbylé série najednou, tak čekat na konec této tragédie 4–5 let je moc :(

#17 TrepyTN14
6.8.2024 | 17:35:32
TrepyTN14

#16 m0rdred: Pokud znáš předlohu, tak víš, že 3 sezóny nejsou tak akorát. Ve 2. sérii se nic moc nestalo, protože měli málo peněz.

#23 m0rdred
6.8.2024 | 18:24:24
Punisher bude trestať

HBO pravděpodobně vyhodnotilo projekt jako ztrátový, v důsledku toho byl omezen rozpočet. Nejprve to začalo zkrácením epizod z 10 na 8 a následně i snížením rozpočtu. Následkem toho bylo, že 2. série neobsahovala žádnou pořádnou bitvu a akci, zbývající rozpočet se použil na CGI. To je také důvod, proč se velká část scén odehrávala ve stejných místnostech, proč byl Daemon na jednom místě, proč byly válečné porady v této sérii tak rozšířené a přítomné na každém kroku. Je možné, že počet epizod se zkrátí na 6 a vyškrtají se důležité bitvy. Každá série nabídne maximálně jednu bitvu a zbytek spolkne CGI draků, následně na konci 3. série 60 procent draků zabijí, aby měli dostatečný rozpočet na poslední sérii a nějakou závěrečnou bitvu. Všechny ty trapné a nesmyslné dialogy byly jen kvůli tomu rozpočtu, na nic lepšího peníze nezbyly.

redaktor
6.8.2024 | 18:54:47
Tony-Z

Se trochu asi rozepíšu…
Druhou sérii neúměrně natahovali, jak už několikrát zaznělo. Pojďme si ale říct, proč to vnímáme jako výplň, jako natahování? Proč si to nedokážeme užít jako ty upovídané epizody GoT, kdy jsme také neměli akci a v pozdějších sériích ani sex a přesto to spoustu z nás bavilo? Mám své tipy, ale než je napíšu, zkuste se na chvíli zarazit a sami se zamyslet, proč vám stálo za to se v GoT na ty komornější epizody dívat. Já vidím hned několik důvodů. Byly to propracované postavy s uvěřitelným pozadím a budovaným charakterem a jejich interakce byla zajimavá. Za druhé jsme začínali z několika míst světa zároveň (Zimohrad, Královo přístaviště, Pentos, země za Zdí) a další se přidávali (Železné ostrovy, Dorne, Dračí kámen), dostali jsme tak spoustu příběhů, které se postupně proplétali a tvořili pomalu jeden společný. Tady jsme na začátku dostali v Rudé baště postavy, které příběh roznáší do různých koutů světa, ale nikde se nezdrží, často nemá jejich pobyt příliš validní dopad (Daemon v Pentosu) a my vlastně čekáme, kdy se vrátí z výletů a děj bude pokračovat. Pak tu máme ženské postavy, které jako by do příběhu přišly z jiného světa a nevěděly, jak svět HotD funguje. Rhaenyra i Alicent jsou udivené, jak se k ním chovají muži, ale přitom v tomto světě vyrostly a strávily celý život. Proč jsou překvapené a bezradné? Zase vzpomeňte na silné ženské postavy z GoT. Olenna, Danaeris, Yara, Melisandra, všechno dobře napsané, obsazené a skvěle zahrané postavy a měli jste z nich pocit, že jsou ztracené, nejisté a nechápou chování mužů kolem sebe? A z velké míry to platilo i pro další jako Cersei, Ygritte, Missandei nebo Karsi. Jediná, kdo s tím bojovala byla Briene, protože chtěla být přesně to co muži a tam pak její boj s větrnými mlýny dával smysl. Pak tu máme obsazení. A teď se obloukem vyhýbám všemu, do čeho obvykle šiju a ptám se: Kolik z těch herců vám příjde jednoznačně sympatických a dobře obsazených. Mě totiž značná část z nich příjde jakýmsi způsobem nesympatická až divná (a zdůrazňuji, že nemám na mysli černochy). A nakonec se trochu obloukem vracím k sexu a násilí. Tvůrci GoT oboje umně dávkovali a oboje činili přitažlivým. Tady máme sexuální scény buď odpudivé nebo alespoň znepokojivé (vyjímky se najdou) a násilí/akce je málokdy nějakým etalonem napínavého boje a spíš se jedná o pobíjení bezbraných (díky, to se můžu podívat na zprávy). Opět s vyjímkami. Zkrátka nevídáme mnoho bojů nebo duelů jako v GoT, u kterých by se tajil dech a člověk v duchu fandil.
Teď příjde třetí a čtvrtá série. Ty mají pokrýt mnoho bitev a vývoj několika důležitých postav. Přirovnávám vývoj jedné k Nejvyššímu Vrabčákovi a toho GoT utvářelo přes dvě sezóny a tady se bude muset vmáčknout do pár dílů. Jaký bude mít dopad, jaký vztah si k němu utvoříme? A zdaleka to nebylo už jenom o bitvách. Stále se vyjednávala další podpora, osnovaly zrady a úklady a do toho se vládlo, utíkalo a bojovalo o holé přežití. Teď musí tempo děje neúměrně zrychlit. Co to znamená? Můžeme bohužel očekávat vypouštění dalších postav, slučování bitev a možná i vynechání nějakých událostí. Neříkám, že 4 série jsou nutně málo, ale mělo být udrženo tempo a měli jsme být teď v ději o pořádný kus dál, aby to vycházelo.
Pak mě taky dráždí to čekání. Rozumím náročné postprodukci, ale proč se začíná natáčet až příští rok, mi hlava nebere. Že další série budou se vědělo (nebo někdo věří že nevědělo?), scénáře mohly být hotové a mohlo se pomalu natáčet. Možná jenom 12 epizod na 48 měsíců čekání je za mě prostě málo.
No, vím že extra dlouhé komentáře jsou teď trochu zprofanované, ale měl jsem potřebu se vyjádřit trochu víc. Děkuju těm, kteří si to přečetli a třeba se i opravdu zamysleli nad tím, kde to mohlo být lepší. Snad nám ty dva roky utečou a třetí série nás třeba mile překvapí.

#20 PecaCZE #29 dragon113
6.8.2024 | 19:30:07
PecaCZE

#19 Tony-Z: Dobře napsaný, většinou souhlasím :) Napsal jsi to za spoustu lidí. Mohli udělat více prostoru pro pochopení postav a méně pro tlachání, např. Daemonova linka nebo ta s Hugh. Jen bych více podtrhnul jednu věc. Všichni píšou kolik zbývá bitev… aby jste se nedivili ! Nedivil bych se kdyby to zkrouhli na 12 epizod jak je bohužel poslední léta zvykem u kvalitnějších seriálů. I kdyby těch epizod bylo víc, nemůžete čekat, že každou bitvu ukážou. Budou ty které dostanou více prostoru, ty které jen pár minut a nakonec ty o kterých bude zmínka či se úplně vystřihnou.

6.8.2024 | 20:11:00
Punisher bude trestať

@Tony-Z Děkuji za shrnutí, samozřejmě s příspěvkem souhlasím, protože podobný názor prezentuji už několik týdnů.

Obsazení není problém, problém jsou špatně napsané postavy, katastrofální a nudné dialogy, absence inteligentních postav, absence humorných postav, absence nějaké pořádné romantické lásky, kterou by si diváci zamilovali. Chybí tu vedlejší magická linka, na kterou by se diváci těšili každou epizodu, tak jako jsme se těšili u GOT.

Dějové linky jsou tu hromadné, několik postav každou epizodu interaguje. Bojové scény žádné, o těch se v seriálu jenom mluví.

O bitce jako Bitva bastardů se může jenom zdát, to se v tom ubohém seriálu už nestane, protože celý rozpočet spolknou létající draci, kdyby aspoň mezi sebou bojovali, proboha.

To, že se scénář nepřipravoval během postprodukce, bylo možná způsobeno stávkou scénáristů a podobně, v každém případě si myslím, že scénář ke 3. a 4. sérii se už bude psát současně, ale ta postprodukce a vytváření CGI stejně všechno zpomalí, takže je to jedno, hlavně pokud už budou muset přidat i velké bitvy.

#24 m0rdred
redaktor
6.8.2024 | 20:43:10
TrepyTN14

Scénáristi se zaměřují na psaní moderních píčovin do fantasy světa. Proto furt ty feministický píčoviny s Alicent a Rhaenyrou a jejich permanentně sexistickými radami. Alyn si jako bastard stěžuje, že ho jeho otec ignoroval, no to je nějak tak normální, měl bys být rád, že tě ted chce jako nástupce. Výsledkem je, že většina postav je nudná, nehumorná a dialogy stojí za hovno většinou. Nechápu jak jsme mohli dostat fantastickou scénu s Ottem a Aegonem ve druhé epizodě a zbytek série opadní dialogy.

6.8.2024 | 21:09:40
m0rdred

#17 TrepyTN14: Cože?

6.8.2024 | 22:59:20
m0rdred

#21 Punisher bude trestať: Mohl by si mi pomoci? Štípat dříví. Vypadáš, že jsi tu k hovnu…

6.8.2024 | 23:01:50
Punisher bude trestať

@m0rdred Doporučuji přestat s inhalací toluenu, zdá se, že vám to poškozuje mozek a následně píšete agresivní hlouposti.

#26 m0rdred
redaktor
6.8.2024 | 23:23:14
m0rdred

#25 Punisher bude trestať: Ani ne. Štípání dříví by ti pomohlo :+) Nadechni se…

6.8.2024 | 23:28:48
Punisher bude trestať

@m0rdred Ok..

redaktor
6.8.2024 | 23:39:53
Zin-Azshari

Jestli schválně osekali druhou sezonu, aby měli budget na víc dražších epizod v další serii, tak fajn. Ale jestli za ty dva roky přijdou zas s 8 ušmudlanejma epizodama tak to bude pěkná bída.

7.8.2024 | 0:00:24
dragon113

#19 Tony-Z: Ako si môžeš vytvoriť vzťah k postavám ked su vyslovene hlupe Deamon na tripe neurobil nič bol ponížený vojsko vybavila Alis ešte aj ulohu obsadenie KL mu zobrala Alicent Alicent pre mňa najviac zničený charakter v 1 s Matka ktorá by pre deti urobila všetko tak zradí celu rodinu brata, milenca , deti Aegonovi ktorého sama dosadila na tron ktorý ani nechcel by sťala hlavu Otto H najmúdrejší človek v KL skončil ako hlupák ktorí nič neurobil zobrali mu aj tie rokovania z triarchiou a nakoniec ho uveznia Aemond sni nevedia čo chcú robiť raz plače kvôli Lucerisovi ktorého nechcel zabiť raz by zabil každého len aby sa dostal k moci nech sa už rozhodnú aký ma mať charakter Rhainera ide KL kde mohla prísť o hlavu stačilo aby len Alicent zavolala stráž a je po vojne tú istu chybu urobí aj Alicent ked ide na DS nezmyselné konania obe celý čas chcu mier ale ked majú nato príležitosť tak nato serú. Rhainera celu sériu nič nevymyslela nič neurobila Také postavy sú tam skoro všetky hlúpe a menia svoj charakter len tak z ničoho nič Jedine dobré postavy sú Aegon a Laris

7.8.2024 | 9:33:36
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Nepřehlédněte

Přehled důležitých rodů, které sehrají roli v občanské válce mezi Targaryeny

Přehled důležitých rodů, které sehrají roli v občanské válce mezi Targaryeny

Ani seriál House of the Dragon se neobejde bez početného množství rodů. Které rody, jež známe už ze seriálu Game of Thrones, zasáhnou do války? A které nové rody nám naopak budou představeny?

Reklama

Plakáty

Plakáty

Narozeniny

Hlídejte si nás

Filtr seriálů a filmů









Reklama