Hobbit
96/100 - 64×

Hobbit

Všechno má svůj začátek. Než Středozemě zažila souboj, kdo bude Pán prstenů, vydal se hobit Bilbo na neočekávanou cestu za dobrodružstvím.

USA | 2001 | Ukončeno
vysílání
6 dílů | 0 | 120 minut
žánr
Dobrodružný, Drama, Fantasy
hrají
Karl Urban (Eomér), Miranda Otto (Eowyn), David Wenham (Faramir), Elijah Wood (Frodo Pytlík), Cate Blanchett (Galadriel), Ian McKellen (Gandalf), John Rhys-Davies (Gimli), Andy Serkis (Glum), Orlando Bloom (Legolas), Mikael Persbrandt (Medděd), Billy Boyd (Peregrin 'Pipin' Bral), Sylvester McCoy (Radagast), Sean Astin (Samvěd 'Sam' Křepelka), Christopher Lee (Saruman), Sala Baker, Benedict Cumberbatch (Sauron)

Finální trailer na Bitvu pěti armád

Finální trailer na Bitvu pěti armád

Jak jsme předesílali už začátkem týdne, závěrečný trailer na závěrečnou kapitolu trilogie Hobit s podtitulem Bitva pěti armád je konečně tu a my vám ho nyní představujeme i s českými titulky. Samotný film pak vstoupí do našich kin 11. prosince.

14 1
6.11.2014

Thumbnail Play icon

Zdroj: 0

Diskuze /41

dswp

nejlepsi trailer,co kdy byl!

6.11.2014 | 19:37:51
Danielle9

nevidela som tam Smauga:-( ale inak veľmi dobrý:-)

6.11.2014 | 19:43:05
myrdin

nemuseli vyspoilerovat kdo nebo jak bude Gandalf zachranen…

6.11.2014 | 19:46:45
ohinek

Než Petr Jackson natočil tenhle film, měl si připomenout slova která vložil do úst Gandalfovi v Návratu krále…„A je to tady. Největší bitva našeho věku.“ A to se stalo o nějakých 80 let později. Ke vší trapnosti to vypadá že ji bitva pěti armád překoná.

#7 diablotargaryen
6.11.2014 | 19:49:27
morgoth999999

Epic

6.11.2014 | 19:49:58
lksvcr

Strašně moc dík za tak rychlý překlad titulků!!!

6.11.2014 | 19:53:14
diablotargaryen

#4 ohinek: neřekl bych, bitva v Návratu krále je nepřokanetelná a už od oka jde vidět, že je zde míň vojska minimálně na straně Saurona

#9 ohinek
6.11.2014 | 19:56:16
diablotargaryen

jinak to vypadá na důstojné zakončení trilogie :)

6.11.2014 | 19:56:46
ohinek

#7 diablotargaryen: Tos nepochopil, myslel jsem to tak, že o 80 let později Gandalf něco takového řekl, a tak to i skutečně v Tolkienovi bylo, jenže aby vydělal, natočí Petr Jackson něco takového. Odporuje si to a nemělo by to tak být.

6.11.2014 | 20:05:01
Angela99

:D Už se strašně těším

6.11.2014 | 20:05:46
JuRas

ohinek: souhlas. Navíc tady tahle bitva vypadá daleko víc epicky s daleko větším počtem „techniky“ apod. S tím se žádná bitva v LOTRu nemůže rovnat a nikdo to tam ani jednou nezmíní? :D :D

6.11.2014 | 20:11:34
malazuzu22

1:00, to je sakra Devítka, žejo! Stejně si myslim, že až určité postavy, které mají podle knihy zemřít, zemřou na plátně, budu v tom kině brečet jak želva, lidi nelidi. Achjo. Nevíte někdo, kdy se asi začnou prodávat lístky na premiéru?

6.11.2014 | 20:11:50
barahir

ehm…

čestný člen redakce
6.11.2014 | 20:18:58
Pikiss

Co cakate, viem ze vacsina fanusikov knihy by to videla pekne krasne podla knihy, ale ved preboha toto je film, 3 hodinovy film ktory proste musi byt mega, lebo to sa odneho ocakava. Je to biznis, ale myslim ze na oplatku sa nam dostava uplne mega film, s mega pribehom a fantastickym spracovanim a este lepsimi hercami. Ludia sa vzdy budu stazovat nad niecim, ale pochopte ze aj ked namet na film je knizka a vela veci tam je z knizky, vsetko to tam tak byt nemusi.. a dalej ze gandalf povedal co povedal, to je pekne, ale teraz vobec nemozes posudit podla 5 zaberov aka ta bitka bude!! a aj ked bude vacsia, tak co teraz, film ma byt velkolepy a aj taky bude. Ked to skonci tak ako to skoncilo v knizke, mozme byt vsetci spokojny a myslim ze vsetci tam odviedli super pracu, a takychto hejterov ktory hovoria ze to je CGI a neviem co vsetko, si nezasluzia lebo vytvorili nieco jedinecne, ziadny americky sladak alebo este horsie twilight, takze si zasluzia potlesk :)

#16 JuRas #20 ohinek
6.11.2014 | 20:25:18
Melian

Ať už se mi filmový Hobit líbí či ne, myslím, že nás v kině čeká nespočet epických záběrů, Legolas bude válet stejně jako jeho „starší“ já a ve finále ukápne i nějaká ta slza. Už se těším. Jen doufám, že ve všem tom válečném zmatku se Bilbo, jakožto hlavní postava, neztratí.

6.11.2014 | 20:30:26
JuRas

#14 Pikiss: „mega pribehom“. Vážně? V celým tomhle „universu“ stříhá jedna nelogičnost druhou…

#25 Pikiss
6.11.2014 | 20:46:37
NiennaTasart

Tákže, epická bitva se blíží! Když pominu příběh, tak se na to docela těším (příběh jsem s druhým dílem už opravdu přestala řešit, když mi tam vynechali a předělali mé oblíbené scény z knihy, které tomu dávaly správnou atmosféru). Ano, tato bitva bude vypadat hodně epicky, ale pro mě zůstane nejepičtější a nejlepší scéna všech dob ta z Návratu krále, nájezd Rohanských. To prostě nic nepřekoná. Navíc v návratu krále to bylo lépe uvěřitelné, nebylo to tolik počítačově dodělávané, což mi u Hobita dost vadí.

#19 Saruman Bílý
6.11.2014 | 20:46:42
Danielle9

a inak hrozne sa teším na Thranduila:-) a aj Elronda a Galadriel a Sarumana:-)

6.11.2014 | 20:52:15
Saruman Bílý

#17 NiennaTasart: Rozšířená verze 2.díl hodně napravila.

6.11.2014 | 20:56:28
ohinek

#14 Pikiss: to je právě to, co vyneslo pána prstenů do nebes…bylo to takové jaké to být mělo a žádný tebou popsaný byznys. a potom jenom relativně skromná bitka se skuruty na závěr společenstva vypadala líp než všechny rádoby epické fighty s druhého hobita.

#25 Pikiss
6.11.2014 | 20:57:27
Ponine94

No, já strašně ořvu Kiliho, to je jasný. :) Ale vypadá to úžasně, moc se těším.

#22 mikjan
6.11.2014 | 21:38:22
mikjan

#21 Ponine94: to dej radši do spoileru

Jinak, kdyby byl Hobit něco jako Pán prstenů, tedy epické superbitvy o osud světa atakdál, dával by film smysl. Ale Hobit je jen POHÁDKA, kde vystupuje 13 legračních trpaslíků, pohádkový čaroděj a roztomile odvážný Hobit, kteří jdou zabít draka a osvobodit království trpaslíků. To, že z toho Jackson udělal epický příběh jako PP je sice pochopitelné a peníze-přinášející, ale nesmyslné. Neočekávaná cesta ještě šla, hlavně začátek, kde se to jakž takž drželo při zemi. To, jak celá trilogie končí, vypadá jako v přímém rozporu s tím, co Hobit představuje. PJ měl radši natočit Húrinovy děti nebo Pád Gondolinu, které by v jeho podání zněly fantasticky, a Hobita měl svěřit nějakému osvědčenému režisérovi pohádek pro děti

#23 niennor #34 NiennaTasart
6.11.2014 | 21:56:53
niennor

Ako jedna z mála som rada, že Hobbit nie je ako LOTR. Natočiť niečo, čo tu už raz bolo, resp. točiť film spôsobom spred viac ako 10tich rokov by bol krok späť. A naviac by k tomu bola ešte väčšia kritika (podľa mňa), ako je momentálne k spôsobu, akým je film točený z dôvodu, že Jackson by len kopíroval.. naopak som rada a vďačná za všetku tú farebnosť, ktorú film má. Aspoň tým vyzerá rozprávkovo. A to naozaj nechápete, prečo je ten film tak strašne epický a v niektorých detailoch sa nedrží predlohy? Ak by Jackson natočil rozprávku podľa knihy (a zmestil ju do jedného filmu), do kina by na ňu prišli leda tak malé deti a sklaní fanúšikovia. Žiaľ, z toho by sa film neuživil (nech je už fanúšikov akokoľvek veľa) a cieľová skupina je tiež mierne inde. LOTR tiež nebol úplne primárne točený pre fanúšikov, za každým filmom s takou propagáciou sa skrýva jasný zámer- zarobiť. Ak chcete rozprávku, pozrite si tých starých Hobbitov z minulého storočia, jedna-dve rozprávky podľa knihy, myslím, boli spracované.. a dokonca sú tuším animované! ;) Síce je to len môj názor, ale som rada, že sú 3 filmy (viac Stredozeme, nie?), páčia sa mi aj nové triky v natáčaní (treba sa posúvať: „we have technology“ :D) a osobne by som Jacksona vybozkávala zato, že využil Dodatky z Návratu kráľa, na ktorých sfilmovanie práva má, vďaka čomu máme na plátne Dol Guldur. :)

#22 mikjan: Na Húrinové deti ani Pád Gondolinu nemá práva. Čo si spomínam, tak Jackson nemohol použiť ani informácie z Nedokončených príbehov. Viem si ale predstaviť, že by mohol Jackson (trebárs v spolupráci s HBO, keď už sú v kurze) natočiť ako seriál Silmarillion.. Toho sa dočkať, pozrieť si a môžem v pokoji umrieť.

6.11.2014 | 22:12:45
niennor

A trailer je fajný, už sa teším :) A zároveň smútim, lebo sa ďalšej Stredozeme možno už nedočkáme..

6.11.2014 | 22:13:36
Pikiss

#20 ohinek: Lenže v knihe, v knihe pracuje tvoja predstavivosť. Ty si to predstavis ako malu bitku, iny ako velku, mala bitka v tvojej predstavivosti je ina ako u niekoho. Podla mna to samozrejme biznis je(ved to zarobi ako predpokladam 1 miliardu a mozno aj viac) ale na oplatku pride kvalitny film ako sa patri. Reziser ti nemoze do jedneho z najvacsich pribehov ake kedy boli napisane s prepacenim jebnut male bitky, nie zeby to nebolo epicke ale asi si nevies predstavit 9 hodinovy maraton s zakoncenim malej bitky. Prvy a druhy film boli podla mojho nazoru epicke, co podla mna nikto nemoze popriet aj keby v tom islo o prachy, a to presne podla mna bude aj tu. Mozno to nebude podla knihy a mozno tam bude brutalna bitka (co som pocul koniec ma byt 45 minutova bojova scena), ale takto to fanusici chceju, chceju tak epicky koniec zeby ich dostal do kolien, a overeny uspesny spôsob je to proste zakoncit velkou bitkou :)

#16 JuRas: Pockaj pockaj.. chces mi povedat ze tolkienova trilogia je somarina alebo teraz narazas len na film? Pametaj ze to je fantasy, tu si reziser moze spravit co chce, nemozes hovorit ze je to nelogicke ked pre ludi bol presne takyto zaner vymysleny…

#28 JuRas #29 ohinek
6.11.2014 | 23:22:31
niennor

A ešte ma napadlo- k tej Gandalfovej vetičke o najväčšej bitke… tak v čase Hobbita určite presne nevedel, čo sa bude o XY rokov diať a považoval to za najväčšiu bitku..a tá v LOTRovi pri Gondore ju jednoducho predčila.

6.11.2014 | 23:40:52
Hurley

Já už bych ty Hobity normálně zakázal.

#32 lksvcr
čestný člen redakce
7.11.2014 | 7:38:48
JuRas

#25 Pikiss: Pokud si někdo představí obrovskou epickou bitvu a někdo malou bitvičku, tak je asi něco špatně. A to, že musí být příběh zakončen epickou bitvou je jen pozlátko pro nenáročné čtenáře/diváky.

Pro mě NENÍ: fantasy = kopa kravin, které nedávají ani v nejmenším smysl. Jistě, upustíš uzdu své fantazii, ale odsud posud. Nějaký reálný a hlavně SMYSLUPLNÝ základ by tam měl být. Což tady evidentně chybí (viz orli, žádní obyvatelé krom předem určených lokalit, postavy jsou jen dobří nebo zlí, berličky při zapeklitých scénách atd.). I ten základní motiv: drak, který musí mít kopu zlata, kterou nijak nevyužívá a jen na ní spí hlubokým spánkem. WTF? Žádnej podtext? Žádný vysvětlení? Ani narážka na chamtivost lidí? Nic?! Zfilmování tomu taky nepřidává (viz v Hobitovi „2“ loď, která pluje bez jakéhokoliv pohonu). Tyhle příběhy jsou pro mě příběhy pouze pro děti. Kdo četl/viděl alespoň GoT, tak to musí uznat, ta kvalita a propracovat je úplně, ale úplně jinde (možná proto, že GRR Martin začínal na sci-fi a hororech). Jediný čím Tolkiena úplně nezatracuju je fakt, že vymyslel celý funkční jazyk a že to celé sepsal za války a v zákopech. PS: moc dobře nechápu, proč ho Asimov tak hrozně respektovat (možná věděl něco, co my ne).

#40 Salim Hrdonožka
7.11.2014 | 12:51:38
ohinek

#25 Pikiss: to je právě to s těma devíti hodinama…dva filmy by stačily bohatě.

7.11.2014 | 13:07:16
Saruman Bílý

Ja bych zas Hobity nakázal.

#31 Salim Hrdonožka
7.11.2014 | 14:49:03
Salim Hrdonožka

#30 Saruman Bílý: Přesně :D

A k bitvě: To si nikdo nepamatuje, že v knize je: Říkalo se jí pak Bitva petě armád a byla opravdu strašná. Na jedné straně skřeti a divocí vrci, na druhé elfové, lidé a trpaslíci.? K přibližným číslům, trpaslíci: 513, lidé: všici, co přežili, elfové: alespoň polovina armády Temného hvozdu. Navíc, aby vyhráli, potřebovali čaroděje, Medděda, orly a kdo ví, koho víc… Tudíž skřetů mohlo být knidně několik tisíc, z čehož by nějaká epická bitva bez problému mohla být. Bitvy, o které Gandalf prohlásil, že je největší třetího věku, se (i s korzáry, kteří byli odříznuti cestou) účastnilo 25–30 tisíc! Navíc připočti význam, rozhodující bitva proti Saouronovi. Proti tomu nějaká ,,potyčka´´ 15 000 vojáků… Co to je?

#33 KarI0s
7.11.2014 | 18:13:18
lksvcr

#27 Hurley: Tak tenhle názor sem vůbec nepiš!!!

8.11.2014 | 10:32:39
KarI0s

#31 Salim Hrdonožka: 25–30 tisíc možná bylo v knize, ale aby Jackson vyplnil prostor před Minas Tirith, nakonec se muselo vyrenderovat něco kolem dvouset tisíc skřetů… U trojky Hobbita by ten počet měl být zhruba na stejném počtu, jako skurutů ve Věžích – tj těch deset tisíc. To jen k tomu, že by PJ chtěl něco překonávat.

Bitva pěti armád ani náznakem nebude větší jako ty v Návratu. Ale bude komplexnější a mnohem rozmanitější… Samozřejmě s dostupností technologií/fi­nančních zdrojů/možností se vyblbnout je samozřejmě veliká šance, že bude vypadat „epičtěji“, to jest pravda…

8.11.2014 | 11:15:24
NiennaTasart

#22 mikjan: Absolutně souhlasím!

Prostě Hobit není materiál na epický příběh s romantikou, epickýma bitvama a epickýma hlubokýma myšlenkama jako je třeba PP. Hobit byl napsán jako pohádka pro děti. Tudíž tu jsou dvě možnosti:
1. Natočit pohádku podle knížky a vyvarovat se výše zmíněných epických věcí 2. Natočit epický film, který s knihou Hobit nebude mít vůbec nic společnýho – NIC.

Jenže tyto filmy mi přijdou, že se snaží o kompromis mezi tím vším a to mi nepřijde zrovna šťastné.

Jinak Húrinovy děti by byly opravdu skvělý! Protože ten příběh má všechno, co právě do Hobita Jackson musel uměle dotvářet.

8.11.2014 | 17:34:54
lksvcr

Příběh Hobbita je pro Středozem velice důležitý a zároveň je epický už sám o sobě, akorát Tolkien, když to psal, tak si myslel, že to bude číst jen svým vnoučatům před spaním a nevěděl, že se to stane bestseller. PJ vzal tuto pohádku a pokusil se ji natočit dospělým stylem, což bych mu rozhodně nevyčítal!!!

#36 Melian
8.11.2014 | 22:06:48
Melian

#35 lksvcr: Já bych také Jacksonovi nevyčítala, že to chce točit „dospělým“ stylem. Vždyť od megadobrodružství ve Středozemi se ani nic jiného nečeká :-) Mně osobně třeba spíš vadí, že to prostě úplně neklape a nemá to ono kouzlo – nebo z toho mám alespoň takový pocit. Filmy jsem viděla jednou a víckrát si je asi nepustím. Ale to je prostě tím, že miluju starého dobrého PP, bez křiklavých barev a digitálních skřetů, ze kterých jde hrůza, a s tímto ultramoderním pojetím Hobita vnitřně úplně nerezonuju. Ale jak už jsem několikrát psala, je to zatraceně Středozem a jsem ráda, že se tam mohu opět podívat.

#37 Melian
8.11.2014 | 23:54:07
Melian

#36 Melian: Myšleno, že ze skřetů z Pána prstenů jde hrůza :-)

9.11.2014 | 0:00:56
lksvcr

Já osbně si myslím, že se Hobbit PJ podařil tak ze 65%, kdežto Pán Prstenů ze 100%. Nemá to tu sílu emocí. V jedničce PP pokaždé slzím když Gandalf padá na můstku Khazad dum, nebo když se Sam snaží dostat ke Frodovi a málem se utopí. To jsou momenty, které v Hobbitovi prostě chybí.

#40 Salim Hrdonožka
9.11.2014 | 10:20:18
VenusV666

Je tam vteřina, kdy Thranduil stojí se zbraní proti někomu, kdo zezadu vypadá jako Tauriel .-( doufám, že to Tauriel přežije, je to má oblíbená postava, jinak super setříháno, už se nemůžu dočkat

9.11.2014 | 18:53:19
Salim Hrdonožka

#38 lksvcr: Nojo, když se Sam topí, nathuje ruku, Frodoji chytí, Sam ji stiske, Frodo ho táhne ven… je pravda, že tak působivá scéna prostě v Hobitovi není, na druhou stranu pro tam pro ni ani není moc místa. Jackson to nahrazuje vtipy, což se mu daří, ale nemá to ty emoce. Ale ještě je tu jeden díl, až bude

Kili umírat, s ním bude umírat ještě bráška, nakonec i možná jistá zrzavá elfka, aby se nemusela po dalších 500 let trápit… zkrátka děsnej doják… tak tam snad něco takového bude. Thorinův epitaf by to mohl uzavírat + nějaký návrat do kraje, aby to nevypadalo, že šlo jen o Thorina (takových pět šest konců by neškodilo)

#28 JuRas: To, že na ní spí je taky využití. A pokud hledáš logické vysvětlení, zlato má dobrou tepelnou a elektrickou vodivost, což nejpíše prospívá dračímu metabolismu (tvorba ohně, trávení princeznovských korunek). Proč by to měla být narážka na lidi, fantasy je super v tom, že se můžu od lidí oprostit, zejména od blbů, co nerozumí fantasy.

9.11.2014 | 23:11:40
Pikiss

Nechapem preco to stale prirovnavate k PP, PP je predsa pribeh po hobbitovy, PP bol jeden z najlepsich filmov vôbec a aj keby hobbit nebol najlepsi, stale to podla mna bude lepsie ako beckove a ceckove filmy z hollywoodu. Je pravda ze 3 filmy su az moc, a vidno ze ide o peniaze ale z tej lepsej stranky, ked si budete chciet pozret trilogiu, tak to bude na dlhsie takze sa mozte viac ponorit do pribehu, co umna boduje :) Myslim ze hobbit ako film aj knizka ma velku kvalitu, a v dnesnej dobe to je oto viac pretoze od vela filmov sa ocakava vela, a to je vacsinou bod mrazu, ludia ocakavaju vela pride film a su sklamany, podla mna presne takto si ziskal hobbit tu svoju komunitu „haterov“ ktorí nato ale ajtak skoncia do kina, pretoze take nieco si nemozu nechat ujst. Dalej ako pisal kolega hore ze tam bolo vela veci nevysvetlenych, neviem kto kedy urcil medze fantasy!! Preboha to co je uz za debilny vymysel urcovat medze fantazii, vsetko co je vo filme byt vysvetlene nemusi, neviem koho by zaujimal vyklad otom ako tam lieta vzducholod, a ten smaug to ti napisal Salim hore, a mozno je to len preto ze Draci maju radi v tomto pribehu zlato, tak sa nim proste obklopia, to je ako Fico na slovensku, ma rad korupciu a stale sa nanej nabaluje, nikdy mu neni dost. A prepac, ale fakt vacsiu somarinu som uz dlho nepocul, medze fantasy.. fuu

11.11.2014 | 20:26:25
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

The Battle of Five Armies

Hobit: Bitva pěti armád

Česká premiéra: 11. 12. 2014
Režie a scénář: Peter Jackson
Scénář: F. Walsh, P. Boyens
Hudba: Howard Shore
Hrají: Martin Freeman, Hugo Weaving, Orlando Bloom, Luke Evans, Cate Blanchett, Ian McKellen, Christopher Lee, Richard Armitage, Lee Pace, Manu Bennett, Ian Holm, James Nesbitt, Graham McTavish, Stephen Fry, Sylvester McCoy, Evangeline Lilly, Benedict Cumberbatch
Stopáž: 144 minut

Postavy

Reklama

Momentka

Momentka

Narozeniny herců

Pán prstenů a Hobit online

Kde si můžete pustit tyto filmy online?

Série Pán prstenů
Série Hobit

Napište nám

Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!


Filtr seriálů a filmů









Reklama