Teorie o Tommyho schopnosti
Před začátkem seriálů se vedlo spoustu diskuzí o tom, co je pravá Tommyho schopnost. Nyní už to víme. Nebo vlastně nevíme?
Původní vyjádření hlavního tvůrce seriálu Tima Kringa bylo, že Tommy Clarke umí nechat věci zmizet. Tak jsme to alespoň mohli vidět i v úvodním díle Heroes Reborn. Posléze jsme se dozvěděli, že místo, kam věci (nebo lidé) mizí, je to, na které Tommy jako naposledy myslí. Ve třetí epizodě s názvem Under the Mask jsme byli svědky, jak Tommy přemístil sám sebe. Tudíž může teleportovat věci z místa na místo a rovněž sebe.
Podobnou schopnost jsme už v původním seriálu viděli a pokud jste byli pozorní a v tomto videu viděli u Tommyho zastavený čas, tak vás určitě hned napadlo, zda se Tommy v dalších epizodách nesetká s Hirem Nakamurou, který právě dokáže zastavovat čas. Jenže ten se umí i teleportovat. Stejně jako Tommy. Otázka tedy nyní zůstává, zda Tommy neumí to samé a brzy se také naučí zastavovat čas a cestovat v něm. Co na to říkáte?
Byli byste rádi, kdybychom poznali nového cestovatele časem a onou postavou by byl právě Tommy? Nebo si myslíte, že Tommy se bude umět „jen“ teleportovat?
Zdroj: NBC
Nejlepší epizody
Tematické články
Reklama
Nejoblíbenější postavy
Náhodný obrázek
Hlídejte si nás
Narozeniny
-
Andrew Connolly
30.11.1962 | 30.11.2024 -
Jessalyn Gilsig
30.11.1971 | 30.11.2024 -
Clé Bennett
1.12.1976 | 1.12.2024 -
James Kyson Lee
13.12.1975 | 13.12.2024 -
Masi Oka
27.12.1974 | 27.12.2024
Napište nám
Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!
Diskuze /21
Takhle to zní že by mohl mít tu samou schopnost jen se ji učí z jiný strany. Nejdřív teleportace a potom ovládání času.
Hmm, bylo by to zajímavé sledovat, jak na to přijde. Ale nejsem si jistá, zda bych radši nechtěla ještě další postavu, co bude mít schopnosti jako Hiro. Tommy mě spíš zatím štve, je mi nějak nesympatický od pohledu, ale třeba se to změní.
#3 Erichan #4 slayerrrr #5 tom99#2 Lucifrid: Není to jeho rolí v OUAT? Mě to třeba konkrétně v tomto případě ovlivňuje.
#2 Lucifrid: On už je to takovej protivnej spratek spíš od pohledu.
#6 Lucifrid#2 Lucifrid: Já teda upřímně doufám, že Tommy bude mít jen teleportaci sebe sama a jiných věcí. O nového cestovatele časem fakt nestojím. Zvlášť když v seriálu bude i Hiro. Stačí, že Luke má schopnost, které jsme si užili až až :-)
#8 Walking Shadow#4 slayerrrr: Souhlas :D
Toto čo sú za špekulácie :) ak by tento fagan ovládal čas tak je koniec :D už si moc nato nespomínam ale Hiro nemohol nechať zmiznúť predmety a nemusel sa seba sameho dotknúť takze mi pride Tommyho schopnosť takmer úplne odlišná…
Podle mě je Tommy o level výše než Hiro Nakamura :)
#5 tom99: A pokud vezmeme v potaz teleportaci pomocí červích děr (viděli jsme zakřivení prostoru), taky se mi to taky nelíbí, ale časem, už by měl zvládnout cestovat. (můj názor)
myslim ze to bude tak ze bude mysliet na cas kam sa chc teleportovat a nie ze by snim vedel manipulovat ako hiro
Podľa mňa sa bude vedieť len teleportovať a teleportovanie bude niečo v zmysle filmu Jumper. Teda, že ten chalan najprv musí vidieť to miesto až potom tam môže skočiť. A mohli by ste prosím vás napísať v ktorej sekunde má byť ten zmrazený čas lebo nejako som to nezachytil a už to video tretí raz pozerám.
#11 tom99#10 Chochi: Zmražený čas ve videu skutečně byl, teď ale koukám na video a tam to není vidět. Tato scéna byla tedy vystřihnuta, ale pokud máš stále první epizodu (verze lol), tak na konci je vidět, co se stane v dalších dílech a tam by to mělo být :-)
#12 Chochi#11 tom99: Dík, našiel som. Zaujímavé. Dúfam, že mimo záberu bude stáť Hiro.
já si myslím že bude moct cestovat časem :( protože podle mě známí hrdinové z minulejch řad umřou :(
Měl jsem skvělou teorii o tom kdo je je Tomy a odkud má schopnost ale ta padla když jsem googlil jestli teorie sedí. Domnívám se že Tomy nezdědil schopnost Teleportace po Otci ale zdědil jinou schopnost a proto je tak důležitý, důvod proč je chráněn kvůli Angela Petrelli která jej ze sobeckých důvodů snaží ochránit a je možný že důvod proč Peter v seriálu není je ten jelikož „zemřel?“ možná proto nemá Tomy otce. Víme že potomek podědí po rodičích schopnost pokud jeden má schopnost a další je normální člověk, dále víme že když oba rodiče mají schopnost tak potomek má úplně jinou schopnost (platí asi i pro potomky kde rodič měl uměle vyvolanou schopnost). Tomy není částečně asiat tak není syn od Hira. Osobně doufám, že Tomy je syn od Peter.
#18 barahirTak zaprvé, ve videu jsme neviděl žřádný zastavený čas u Tommyho. :) Zadruhé, Hiro měl schopnost teleportace, kdežto Tommy NETELEPORTUJE, nicméně tvoří červí díry, jak je vidět buď z animace schopnosti, nebo i ve srovnání se schopností nechat mizet věci myslím ve třetí serii, kde ji měl jeden člověk co pak nechal zmizet sám sebe, až na to že tu schopnost neovládal a díra vtahovala vše okolo. Zatřetí, jak už bylo řečeno od režiséra, NIKDO nebude mít už možnost cestovat zpět v čase a bude pouze přemisťování/teleportace, jelikož fanoušky štvalo neustálé měnění děje při manipulaci s minulostí. Začtvrté, podle teorie relativity je možné cestovat v čase pomocí zakřivení časoprostoru (jak to dělá Tommy, ne Hiro), ale jen do budoucnosti.
Takže sečteno podtrženo, Tommy nemá stejnou schopnost jako Hiro a neměl by být schopen zastavovat čas.
#16 tom99#15 Badmaniak: Pár bodů k tomu, co říkáš:
Tahle teorie je super :D
#14 Lord Hell: Osobne si nemyslím, že by Tommy byl Peterův syn, minimálne by to nesedělo vekove. A aby do toho dávali nejake cestování časem, to snad ne.
#19 tom99#18 barahir: Peterův syn to být nemusí, ale může to být Nathanův syn. Ten měl dokonce dva, ale obávám se, že ani tady věk moc nesedí…
#16 tom99:
#16 tom99: Máš pravdu, v té první epizodě na konci zmrznutí času je, nicméně podle pohledu v Tommyho tváři to spíše vypadá na externího hráče, tedy Hiro… Nikde není napsané, že by to měl udělat Tommy. Ale jo, necháme se překvapit, ale rozhodně mě tahle teorie nesedí a cestovat časem by neměl umět. Zmrazit čas podle mne taky ne, vzhledem ke stylu teleportace, jak jsem psal výše. :)