Grimm
95/100 - 811×

Sledovat

Grimm

Potomek rodu Grimmů bojuje proti mýtickým přízrakům. Myslíte si, že příběhy o perníkové chaloupce a Rampelníkovi jsou jen pohádky? Seriál Grimm vás vyvede z omylu.

USA | 2011 | Ukončeno
vysílání
6 sezón | NBC | 44 minut
VOD
SkyShowtime
žánr
Fantasy, Hororový, Krimi
hrají
David Giuntoli (Nick Burkhardt), Sasha Roiz (Sean Renard), Russell Hornsby (Hank Griffin), Silas Weir Mitchell (Monroe), Bree Turner (Rosalee Calvertová), Claire Coffee (Adalind Schadeová), Elizabeth Tulloch (Juliette Silvertonová), Jacqueline Toboni (Theresa Trubel Rubelová), Reggie Lee (Drew Wu), James Frain (Eric Renard), Danny Bruno (Bud Wurstner), Mary Elizabeth Mastrantonio (Kelly Burkhardt), Nico Evers-Swindell (Kenneth), Philip Anthony-Rodriguez (Marcus Rispoli), Louise Lombard (Elizabeth Lascellesová)

Příště uvidíte: You Don't Know Jack

Příště uvidíte: You Don't Know Jack

S další epizodou vstoupíme do cílové rovinky. Příští týden nás čeká třetí epizoda od konce a Juliette nám konečně pořádně vystrčí růžky.

13 0
26.4.2015

Zastřelí Nick Monroea nebo je to jen další skvěle sestříhaná upoutávka, co říkáte?

Thumbnail Play icon

Zdroj: NBC

Diskuze /110

misticjoe

Tak jasně, že je to sestříhané jako plastické operace Jiřinky Bohdalové (pamatujete ty uši vytažené až na temeno hlavy už před dvaceti lety?). Přecijen Juls je asi momentálně nejsilnější hexka (i když tomu moc nevěřím), ale od čeho jsou Grimmové, kdyby si s nima mohla hrát jak s Hurvínkem?

#4 sylek1
překladatel
26.4.2015 | 12:33:32
Elika1799

Už od začátku jsem Juliette neměla ráda ale tohle fakt přehnala chudák Nick,ale bude to zajímavé jestli Nick fakt zastřelí Juliette svoji životní lásku já bych jí zastřelila být Nickem vždycky jsem si říkala že Adalind je lepší než Juliette

#3 Elika1799 #79 Grimmsters
26.4.2015 | 13:01:09
Elika1799

#2 Elika1799: Sorry já jsem se na to pořádně nepodívala jestli Nick fakt zabije Monroea kvůli Juliette tak to fakt přehání

26.4.2015 | 13:04:13
sylek1

#1 misticjoe: On je sice Grimm, ale to neznamená, že je „nejsilnější“. Ve spoustě případů weseni Grimma zabili. Teď jsem si ironickým a hurónským smíchem vzpomněl na film „Kletba bratří Grimmů“. To byla tak neskutečná kravina, že se na to nedalo koukat. Ale tam bylo jasně vidět, co jsou Grimmové vlastně zač. Žádné superschopnosti neměli a byli to dva šašci, co sepisovali jen příběhy. Od toho pramení ty stohy starých knih a záznamů v přívěsu. Juls by dokázala Nicka zabít mrknutím oka. Nick je proti ní úplná nicka. ;-)

#5 JS #21 Ann Taylor
26.4.2015 | 13:33:04
JS

#4 sylek1: Tak v tomto seriáli to tak úplne nie je, grimm ako taký je silnejší, ako je bežný človek, ale zase nie nevyhnutne silnejší ako wesen, a to ani fyzicky, ani schopnosťami. Inak ten film čo spomínaš bola fakt desná ptákovina. Ale v našom Grimmovi grimmovia nespisujú príbehy, ktoré počuli, to sú denníky toho, čo zažili / zabili. Takže by som ich zase tak neodpisovala. Určite to aj záleží od toho, čo ten ktorý grimm prežil, Nick má lepší sluch kvôli mušiakovi, metabolizmus iný kvôli krašerovi… Vcelku mi pripadá, že u grimmov to funguje podľa príslovia „čo ťa nezabije, to ťa posilní“. :D

#8 sylek1 #31 Holldir
26.4.2015 | 13:39:38
krisstyna

Juliett sem nikdy neměla ráda, ale popravdě ji teď nesnáším.

26.4.2015 | 14:02:30
karlospajdos

To v posledním díle opravdu Julliet přehnala, doufám že jí Nick odrovná, měl jsem jí rád, ale teď bych jí viděl nejdradši hořet na hranici !!!!! Už chci další díl!! :D

26.4.2015 | 14:13:56
sylek1

#5 JS: Jo, to mi je jasný. Co popisuješ, to všechno vím. S tím filmem to byla spíš jen ironie. Nevztahoval jsem to úplně na seriál. V něm má Grimm opravdu nějaké schopnosti, přesně podle toho rčení, „Co tě nezabije, to tě posílí.“ Jak píšeš.

#9 JS
26.4.2015 | 14:21:53
JS

#8 sylek1: Ale fakt je, že Juls alebo iné silné hexenbiest by zrejme grimma zabiť dokázali, aj keď možno nie mrknutím oka. :D Osobne mi trochu vadí, že hexenbiestkam pridávali moc a schopnosti, pretože pôvodne (1.-2. séria) nevyzerali také mocné.

26.4.2015 | 14:33:16
Argetlam Královrah

Grimm není Buffy přemožitelka upírů, jasně, že není nejsilnější.

#11 JS #109 aragorn
26.4.2015 | 14:47:31
JS

#10 Argetlam Královrah: Zvláštne, mne niekedy Nick ako Buffy v nohaviciach pripadá. :P

26.4.2015 | 15:14:37
armunder

No tenhle díl mění situaci. Ale má na to dva díly aby získal ten klíč.

26.4.2015 | 15:15:23
Mr.Blacky

Co bude s karavanem a s věcma v něm .Ale za všechno co se stalo i stane muže jen ta ,,blonďatá mrcha" Adalind . Také by mně zajímalo co bude to dítě .

#14 JS #15 JS #16 krisstyna
26.4.2015 | 15:41:24
JS

#13 Mr.Blacky: Prečo za to môže Adalind? Ukradli jej dieťa, chcela ho späť a kráľovskí toho využili. Adalind je tam skôr pešiak na šachovnici.

#19 Mr.Blacky
26.4.2015 | 15:48:12
JS

#13 Mr.Blacky: Ešte na margo toho, čo bude ten malý – predstav si kapitána po woge a pridaj Nickove čierne grimmie očičká. :D

26.4.2015 | 15:49:20
krisstyna

#13 Mr.Blacky: No a kdyby měla Juliett dítě s Nickem tak bude úplně stejný, tak nevím co řešíš ;)

26.4.2015 | 15:55:32
Maka

Adalind za nič nemôže JS má pravdu zo začiatku no áno vtedy ešte bola taká mrcha ale to ju skôr ovládal Sean lebo on nemá také schopnosti ako majú Hexenbiestky. Ja som osobne Juliette mala rada síce Adalind trochu viac ale teraz rozhodne Adalind vyhráva :) Nick VS Juliette myslím že Juls by mala nejakú tú prevahu ale ako sme mohli vidieť v prome ako mieril na Monroea tak sa Monroe ak ho Juls neovládala uhnúť behať po miestnosti prípadne sa schovať za Juls

26.4.2015 | 16:47:12
Morgoth Bauglir

Tady jde o to že weseni se Grimmů bojí kvůli jejich historii a krutosti jak odsekávali hlavy v podstatě jako je to o Nacistech za druhé světové :) a weseni si myslí že jsou furt stejný, že zabijí na potkaní atd.. ber to že jde jen o pověsti no tak asi proto se tak bojí :D

26.4.2015 | 18:05:08
Mr.Blacky

#14 JS: Adalin to začala s nickovou tetou pokračovala s kočkou a dal a dal

#20 Maka #27 JS
26.4.2015 | 18:44:03
Maka

#19 Mr.Blacky: To s tetou Máriou ból jéj matky a aj Seana a tá mačka bola pomsta za to že jej nick zobral schopnosti

#26 Mr.Blacky
26.4.2015 | 18:53:05
Ann Taylor

#4 sylek1: Pusinek smrťák :D Ten film miluju :D Ale zas tak rozdílní nejsou, jediné je, že tady grimmové můžou weseny vidět, i když normální lidi ne. Jinak si dovedu představit, že hlavně v minulosti dělali to samí, co tihle dva bratři Grimmové ve chvíli, kdy už ke konci bojovali se skutečným a nepředstíraným zlem – sháněli informace, vymýšleli pasti a snažili se porazit toho, koho zrovna měli. Krom té schopnosti poznat wesena grimmové žádné schopnosti nemají, všechno, co Nick získal navíc, tak získal nějakým zásahem někoho dalšího.

Ale u Hankova „Tohle přehnala“ jsem se začla chlámat a musela si říct: No nepovídej, ty máš postřeh! :D Ovšem jestli dojde k zastřelení Monroea? Nemyslím si. Jestli fakt míří na něj, no… už byl v dost situacích směřujících k hnědým kalhotám, aby místo těch hnědých kalhot dokázal utíkat nebo se někam schovat. A i kdyby ne, furt to není seriál, kde by se zabíjely hlavní postavy.

webmaster
26.4.2015 | 18:59:12
Gnaver

Opravdu nemyslím, že by Monroa zabili. Už jen proto, že sledovanost jim stále klesá a odrovnat jednu z hlavních postav (pro mne asi nejlepší), by byla sebevražda.

#80 Grimmsters
26.4.2015 | 19:35:54
alexsmith

Přijde mi super že z Juls udělali zaporačku, beztak ji většina lidi neměla ráda, tak teď k tomu mají aspoň důvod. I když za sebe ji mám ráda pořád a příjde mi, že se chová naprosto logicky, zatímco z Nicka je čím dál větší kretén. A k té upoutávce na příště – podle mě by Juls měla tu letící kulku otočit proti Nickovi.. :D

#24 Daniellegrimmster #25 DEBRAY
26.4.2015 | 19:59:19
Daniellegrimmster

Prosím teď mne tu neumlaťte za to co napíšu,ale souhlasím s tebou. Mám Juliette ráda a také si myslím že tím karavanem to dost zazdila. Ale proč jí zabíjet? Podle mne to obohatilo děj a je to mnohem napínavější. Teda doufám že Nick nikoho střílet nebude a už vůbec ne někoho z hlavních postav. Je mi líto že všichni chtějí aby Juls zemřela…#23 alexsmith:

26.4.2015 | 20:35:25
DEBRAY

#23 alexsmith: Presne, Juls je super, mam ju asi najradšej z celeho serialu. Bol by som radšej keby zastrelila Nicka(aj ked je hl. postava) ako Monroa. Nechapem spravanie Nicka asi sa z neho stal totalny kkt, a naopak reakcie Juliet su podla mna opodstatnene

#27 JS
26.4.2015 | 20:38:27
Mr.Blacky

#20 Maka: Jo ona mu to aplatila je to to tu

26.4.2015 | 20:51:52
JS

#19 Mr.Blacky: To s tetou bola akcia kapitána, Adalind bola len vykonávateľ. Zaujímavé, že kapitánovi za to dal len pár krát po hube a nakopal mu zadok a je všetko ok, Adalind je stále tá zlá. Inak si nemyslím, že cieľom Adalind s mačkou bolo Juls zabiť, keby hej, tak ju rovno otrávi. Ona jej chcela úplne vymazať spomienky na Nicka, tým mu vziať to, na čom mu najviac záleží, tak ako to on urobil jej. :)
#25 DEBRAY: Prečo nechápeš správanie Nicka? Čo má robiť, nechať Adalind zabiť aj s deckom? Akurát ho nenapadlo presťahovať príves.
Osobne mi zlá Juls vcelku nevadí, aj keď miestami sa správa ako naštvaný puberťák. Nebezpečný naštvaný puberťák. :)

#29 Mr.Blacky
26.4.2015 | 20:53:54
Mr.Blacky

Ja bych řek že nick se vrati k Juls ale jak to chtějí udělat když ona nikdy to dítě nepřestane nenávidět

26.4.2015 | 20:55:34
Mr.Blacky

#27 JS: Ale mne spiš sere že oni do toho nasrali vztahy a nestaraj se grimmovskej děj

#30 JS
26.4.2015 | 20:59:04
JS

#29 Mr.Blacky: Mno, mne zase tie vzťahy až tak nevadia, ale malo by to byť trochu rovnomernejšie, jedno aj druhé. Už nám chýba len aby Juls zistila, že „zabřezla“ s kapitánom. :D :-D

26.4.2015 | 21:06:23
Holldir

#5 JS: Grimm je úplně normální člověk. Někdo je silnej jinej slabej. Grimm se od jiných lidí liší jen tím, že má jiné oko. V jednom z předešlých dílů na začátku serie vysvětlili proč a jak to je. To je jediný detail kterým se grimm liší od normálních lidí a dědí se to. Jen grimmové jsou schopni je vidět, odhalit, najít, neleknou se jich a jsou na ně připraveni (tedy nick býval připraven)…

Ale zavedl jsi mě na zajímavý detail. Na který i režiséři očividně zapoměli. Na konci jedné serie ten opičák co z nicka udělal zombi způsobil to, že nick se nezadejchá při běhu, když spí může se mu zastavit tep, lépe slyší a je silnější. To způsobil ten vocas. Ale doteďka nikdo nezmínil co se to stalo a jaksi na to každej zapoměl…

#32 JS #33 nepodstatný
26.4.2015 | 21:12:56
JS

#31 Holldir: Tak úplne tak to nie je, že je obyčajný človek s iným zrakom, je podľa mňa silnejší a odolnejší ako človek. Čo sa týka zombie, ten spomalený metabolizmus sa tam už príliš neobjavuje, to je fakt. Ale možno je to len tým, že sa v poslednej dobe nedostal do nejakej priamo život ohrozujúcej situácie. Možno ak sa to stane, tak zase zbledne. :) Inak lepší sluch nemá kvôli krašerovi, ale kvôli mušákovi, čo o oslepil červíkmi v očiach.

#42 Ann Taylor
26.4.2015 | 21:22:29
nepodstatný

#31 Holldir: to nesouhlasím, kdyby se grimm lišil jen tím, že má jiné oko, tak proč by se ho všichni tak báli ? z části to bude i jejich minulostí. Ale kdyt vidíš že v každém dílu někoho přepere a určitě to není jeho okem, ikdyž toho se taky leknou (jak to vysvětlovala Rosalee). Prostě grimm má něco do sebem ikdyž to není vidět, nějak silnější bejt musí.

Já bejt nickem a juliet mi zničila takhle věci (které se dědí přes generace + neměl tam náhodou i ten klíč ? nebo ho nosí furt usebe ?– docela mi přišlo, že jak byla ta scénka na hořící stůl, tak by vtom nějak mohl být skryt další klíč :D) tak bych jí musel zabít asi :D

#34 JS
26.4.2015 | 21:24:36
JS

#33 nepodstatný: Kľúče. Nemá ich u Rosalee? Zábavné by bolo, keby sa tretí kľúč ozaj našiel v tom vyhorenom prívese. Niekde schovaný za obložením. :D

26.4.2015 | 21:28:50
azazel

Juls je teď pěkná kráva. Sama se do toho navezla a ze sveho rozhodnutí viní všechny ostatní jen né sebe. Je jak naštvaný rozmazlený fracek co kolem sebe kope a je jedno komu ublíží..Snad se nikomu nic nestane..Odpálila bych Juls. Vsadím se,že tomu poskokovi řekla jak se spojit s Nickovou matkou..Ona dojede a oni ju zabijou… :-(

#36 krisstyna #38 JS
26.4.2015 | 21:34:32
krisstyna

#35 azazel: Naprosto souhlasím :) A grimmové musí být silnější vždyť to jsme viděli u Trubel, jak utíkala tak taky zvládla všechny ty weseny zabít.

#37 Chipmanek
26.4.2015 | 21:41:57
Chipmanek

#36 krisstyna: Grimm ma v sobe rozhodne vic, nez jen sledovaci cerne oci. Stacilo tech par dilu, kde Nick o grimm power prisel, v tu chvili neprepral ani trenky, natoz wesena. A jak schopnost dostal z5, uz zas byl v cajku. Ale ja jen nechapu, proc je ten Nick tak snadno ovladatelny. Uz nekolikrat mu Adalind hodne ublizila. A zase k nemu normalne prijde a on ji ochranuje, pak ho podvede a trada a zase znovu a znovu, jak zasekla deska. Ta scena jak ji saha na bricho, no mel sem 100 chuti to vipnout, takhle rychle zapomenout, co je to za mrchu.

#38 JS #39 krisstyna
26.4.2015 | 21:59:31
JS

#37 Chipmanek: Nechráni ju, ale decko. A ruku na brucho mu pritiahla skoro násilím. Chvíľu vyzeral, ako keby sa o neho pokúšal infarkt.
#35 azazel: Mno, sama sama. Bola v situácii, že nemala na výber, keby to neurobila, zabijú Monroa. To, že to bude mať vedľajšie účinky síce bolo povedané, ale nikto ani nenaznačil, AKÉ účinky by to mohli byť. Vcelku chápem, že je na všetkých nas… ehm štvaná a kope. Plus sa jej zapáčila moc, zrazu už nie je úbohá bezbranná Juliette, ktorú treba stále ochraňovať.

#43 azazel
26.4.2015 | 22:12:36
krisstyna

#37 Chipmanek: Tak já si myslím, že hexenbiest jsou tak trochu konkurenti grimma, takový rozený nepřátelé, takže se jim můžou postavit. Tak mně spíš příjde, že lidi zbytečně všechno shazují na Adalind a nevšímají si co za mrchu je Juliett. Adalind chtěla zpátky své dítě a chtěla se pomstít, což by asi udělala každá matka a teď chce své dítě ochránit a je jasné, že Nick chce to dítě taky ochránit, když je otec.

26.4.2015 | 22:17:24
Trifi

Takové Velmi křehké vztahy po grimmovsku… :D Ještě mi tam chybí, aby se vrátila Trubel a začla si s Nickem. :D Juliette jsem nikdy neměla ráda takže tvůrcům děkuju, že ji můžu konečně hezky nenávidět. Když je na mentální úrovni egoistické mrchy, která neumí své problémy držet na uzdě, pak se s ní prostě nedá soucítit… A vypálení přívěsu bylo fakt míle za hranou, to nejde vzít zpátky. A taky mi bude chybět, jak Nick a spol pročítali knihy a zjišťovali co je to za wesena… :P

26.4.2015 | 22:28:33
basket

o to by to teď mohlo být zajímavější jestli Nick přijde o přívěs a všechny knihy a celkově o vše co bylo v něm a objeví se nějaký nový druh wesena se kterým se ještě nesetkal bude muset nahodit improvizaci jak se s tim vypořádat. Což myslim že to by mohlo být zajímavé…

26.4.2015 | 23:37:34
Ann Taylor

#32 JS: Jenže Nick je silnější a odolnější taky proto, že má policejní výcvik. Se mi zdá, že na to dost lidí zapomíná.

#44 JS
webmaster
27.4.2015 | 8:33:45
azazel

#38 JS: Tak nikdo jí nedržel pistolu u hlavy a neřval „Musíš to udělat!“ byla to její volba.Hlavně jde na všechno a všechny špatně..Místo aby to řešila jako dospělá ženská… :-/ Dyť mohla jít za Rosali a pořešit to s kamarádkou a ne za Renardem(nebo jak se to piše).Jako chápu že si teď ty schopnosti užívá,taky by mě to bavilo…:-) jako celkově většinu situací tam řeší tak,že mi to hlava nebere..sem zvědavá jak se předvede příště..

#44 JS
27.4.2015 | 9:40:07
JS

#42 Ann Taylor: Môže byť zručnejší a dajme tomu mať lepšiu kondičku, ale že by mu policajný výcvik pridal na fyzickej sile tak, aby bol z výcviku silnejší ako normálny človek, to dosť pochybujem.
#43 azazel: To jej nemusel držať pištol, keby to neurobila, Rosalee by jej to neodpustila. Aspoň Juls to tak vnímala, bolo to vidieť na tých jej snoch, v ktorých nakoniec Rosalee zabila. To by ma fakt zaujímalo, kto by sa v takejto situácii choval logicky a racionálne. Inak, hovorilo sa, že woge je vlastne vyvolané alebo sprevádzané zvýšením hladiny hormónov. Stačí si zobrať, ako bláznivo sa občas pri zvýšených hormónoch správajú tehotné ženy, takže aj toto ju môže dosť ovplyvňovať.

27.4.2015 | 10:40:50
Lovila veverky

dobře Juliett, ještě oddělat Adalind a budu spokojená ;-) Přece nemůžete po ženský, jejíž přítel čeká dítě s jinou chtít, aby se chovala racionálně. Jestli si Nick neudělal kopie knih, ta je blbej.

#47 sylek1
27.4.2015 | 10:52:13
sylek1

Kvůli Juls vzplály emoce. Najednou je z ní záporačka, která to všechno po..EE. Od začátku byla ona ta „slabá“. Weseni, Grimm…a ona byla až na konci toho řetězce. Pořád vyžadovala, aby jí Nick řekl pravdu, byla jak malé děcko. Jak se chovala, když zjistila skutečnost o Grimmovi a o Wesenech? Když Nickovi psala jeho matka, jak se usilovně snažila jeho matku najít. Dělat něco „důležitého“ a nejen být odkázaná na pomoc Nicka. Chtěla dělat věci, na které neměla. Prostě klasický outsider. A jak to s outsidery dopadá, když najednou získají nějakou moc, nějaký vliv? Většinou to ve filmech, seriálech, pohádkách či bájích dopadá stejně. (ono to podobně dopadá i v reálném životě, že)

Z outsidera se stane NĚKDO, a takoví jsou potom nejhorší. Kopou kolem sebe a všem vracejí roky strávené „šikanou“.

Tady je to ještě podepřené magií, určitou hormonální přeměnou. Dobrý postřeh od JS o těhotných ženách. Najednou je emocionálně zranitelná a stačí ji chytře popostrčit a chová se, jak se chová. Víme, jak na představivost nás, diváků fungují promo upoutávky. V drtivé většině to ve skutečnosti je úplně jinak, než jak to vypadá na první pohled v promu. Ač bych ji také nejraději uškrtil, tak se mi ten zvrat v ději líbí. Blíží se konec další série. Z předešlých sérií je patrné, že to opět skončí něčím, co obrátí děj úplně naruby.

27.4.2015 | 11:13:46
sylek1

#45 Lovila veverky: Nick mi nikdy nepřipadal moc inteligentní, takže nějakou kopii či zálohu knih z přívěsu mít asi nebude. Na to není moc chytrý. :-D

#48 JS
27.4.2015 | 11:16:40
JS

#47 sylek1: Jedine že by si potajme robil e-knihy kapitán. xD Inak, všimol si niekto vo všetkom tom rozruchu okolo Juls a Ad a potenciálneho zastrelenia Monroa, že sa nám z kapitána stáva námesačný násilník? :P

#50 LuckaK
27.4.2015 | 11:28:11
Mr.Puppy

Já už jen čekám až ve finále přijede Nickova mamka a všechno vyřeší… :D

#51 LuckaK
27.4.2015 | 12:04:37
LuckaK

#48 JS: Ale hlavne, že má pri vraždení vždy pekné pyžamko že? :D Lebo image je nanič, uhas svoj smäd(po krvi) :) Čo sa týka karavanu (lásky), tak ho mal fešák preparkovať a nečakať až sa niečo stane však? „Keby bol taký inteligentný ako je pekný“ zaznelo v inom seriáli a tu to platí tiež. Skrátka má prepracované tie dve mozgové bunočky a už nestíha preparkovať mobilnú knihovničku na iné mesto so všetkým pracovným náčiním.. však načo, len sa moja drahomilovaná premenila na čarodejnicu a lomcuje s ňou niečo, asi to budú hormóny.. to viete, čo s človekom robí ten testosterón :) Wu už nebude mať Hviezdoslavovu knižnicu a kde sa bude vzdelávať? Možno aspoň jeho osvietilo (20W žiarovka z prívesu) a knižky si fotil, dával fotky do PDF a spravil z toho Encyklopédiu najväčších postihnutí po nadmernom užití alkoholu :D :D

#52 JS #89 Liss93
27.4.2015 | 12:12:05
LuckaK

#49 Mr.Puppy: Ako? Dá ich kľačať na hrach do kúta? :)

#52 JS
27.4.2015 | 12:12:42
JS

#50 LuckaK: jj, zabijácke pyžámko. :D Ale ešte nikoho nezavraždil, ešte len zmláti a preberie sa. :)
#51 LuckaK: Tak mohla by zlú polku pozabíjať a vymalované, je klídek, pohoda… xD

#53 LuckaK
27.4.2015 | 12:44:03
LuckaK

#52 JS: Ja som ten jeho sen-nesen pretočila, takže neviem, či zmlátil, zabil, alebo čo, ale vždy je podstatné byť dobre nahodený ;) A to je už druhá obeť nie? Najprv toho chlapíka pri stánku s jedlom a teraz aj cestuje z pohodlia svojej spálne a bije nešťastníkov no :) Skrátka nič nie je lepšie na dobrý spánok, ako biť ovečky :D Takže „Stoj lebo mamička vystrelí?“ :D :D áno mohla by, ale s kušou na štyri (guľky) šípy :) Prišla by synáčikovi doviesť nový karavan, bola by v ňom mobilná kuchyňa (také krytie) a tam na všetko možné použiteľné nožíčky, škrabky, sekerky, skrátka každá poriadna nabrúsená mamina ich má vo svojej komôrke ;)

#54 JS
27.4.2015 | 13:00:46
JS

#53 LuckaK: Oni priamo neukázali, že ho zmlátil, len potom ako si u serža vyžiadal zoznam, koho v noci bacili po hlavičke. Až vtedy zistil, že ten dotyčný žije, dokonca bol polo pri vedomí, ale príhodne si nepamätá, kto mu to urobil. :) Ježíš, prestaň, tej myšlienky s bitím ovečiek namiesto počítaním sa dlho nezbavím. xD Myslím, že matinka bude tiež pekne nakrknutá za to malé podpaľačstvo.

#55 LuckaK
27.4.2015 | 13:20:41
LuckaK

#54 JS: Tak, on si nepamätá koho tresol po hlavičke? Tak to skáče po hlavičke do problémov ;) Neviem, či je tak stará, aby si pamätala Krištáľovú noc. To bude Juliettu považovať za Hitlera. Tomu sa hovorí: „Je zapálená do literatúry“ :D

27.4.2015 | 13:30:01
Ann Taylor

Mě jen stále překvapuje, kolik lidí mu vyčítá, že když to o Juliette zjistil, nenadělal si zálohy a neodstranil jí přívěs z očí. A proč by měl? Copak z jeho pohledu tomu hrozilo nějaký nebezpečí? Z jeho pohledu na něj Juliette byla smrtelně nasraná, dávala mu to za vinu a hroutil se jim vztah. A přestěhovala se a vysmála se mu do obličeje, když jí říkal, že to nemá vzdávat. Prostě viděl, jak se mění a jak to mezi nima padá, ale neměl jedinej důvod myslet si, že by měla ničit věci daleko větší důležitosti a většího významu, než jen on nebo ona a věci, co se toho netýkaj, nebo že by měla tak razantně vystoupit proti „straně dobra“. Kdyby ještě Adalind ukradla tu kouzelnou knihu z přívěsu, tak neřeknu, ale žádná Grimmovská věc s tím neměla nic společného a naopak jsou důležitý nejenom pro Nicka. Ostatně ani já nechápu, proč to udělala krom toho, že je to akt pubertálního frackovství. Co tím získala? Nic. Mstila se na něčem, co jí ublížilo? Ne, zlikvidovala hodnotnou historii, která mohla zasáhnout do budoucnosti. Mělo to logiku? Vůbec.

#58 Ann Taylor #60 JS
webmaster
27.4.2015 | 15:12:37
Morgoth Bauglir

Tak snad to zastřelení Monroea někdo překazí nebo se něco stane jako vždy :D nebo to Nick nějak utáhne a střelí ho do nohy, prostě se to přežene a je to :D ale tu Jul. už by měli nějak potlačit no snad má Adalind pravdu i když lidem leze na nervy tak má moc které je škoda nepoužít proti královským že :D

27.4.2015 | 15:12:50
Ann Taylor

#56 Ann Taylor: Aby bylo jasno proč myslím, že ani pro ni to nemělo logiku – možná to byla jedna z nejrosáhlejších sbírek wesenské a grimmovské historie a „nauky“, možná vůbec ta nejrozsáhlejší, a i v případě, že si chce schopnosti nechat a líbí se jí, musí se s nimi naučit. A taky bude mít spoustu nepřátel a bude patřit mezi weseny. A ať se jí to líbí nebo ne, bude potřebovat informace. A měla je jako na podnose…dokud je neproměnila v popel. I sama sebe připravila o věci, co mohla potřebovat, a co už jen těžko najde jinde.

#59 LuckaK
webmaster
27.4.2015 | 15:23:34
LuckaK

#58 Ann Taylor: Ako som už písla vyššie, bola to skrátka Krištáľová noc v Grimmovskom prívese. Nerobím si srandu, skrátka mi to tak prišlo. Akt čírej zúrivosti v danom momente, ale pokiaľ by išlo len o zúrivosť, tak by si odpustila to potom :/

27.4.2015 | 15:31:37
JS

#56 Ann Taylor: No ja neviem, poznám dosť prípadov, keď po rozchode chlapovi „bývalka“ zničila jeho veci, ktoré za nič nemohli, takže z tohto uhla pohľadu to zase až tak neobvyklé nie je. Čo tým získala je jasné – ona okrem pomsty nič, Ken oslabil nepohodlného grimma tým, že ho odrezal od informácií. To, že aj ona by tie informácie v budúcnosti potrebovala alebo využila jej v tej chvíli nenapadlo. Ide o to, že Ken využíva ten jej hnev a smrteľné naštvanie a manipuluje ňou. Ale zase keď sa na to pozrieš ešte z tej strany, že by Juls pracovala pre Rodinu, tak informácie zo zničených kníh by až tak nepotrebovala – bezpochyby slušnými informačným portfóliom disponujú aj kráľovskí, nakoniec pracujú pre nich weseni a určite aj nejakí grimmovia. :) Mimochodom, ako sme sa minule preli, či sú kráľovskí niečo viac ako ľudia, zišiel mi na rozum ďalší dôvod, prečo sú niečo viac. :D

#61 Ann Taylor
27.4.2015 | 15:45:33
Ann Taylor

#60 JS: Tak sem s tím důvodem :D

Ale o to mi jde. V tom jejím aktu nebyla žádná logika, nic nezískala, prostě nic, najednou jí popadlo, že to vzteky udělá, takže to jen potvrzuje, že to Nick nemohl tušit. Neměl důvod krýt svoje věci, protože Juliette neměla předvídatelný důvod proti nim vytáhnout. Normálně asi člověk nemění div ne svou adresu, ani když se s někým do krve rozhádá, pokud to není mafián :D Nick ostatně věděl o tom, že blbla po městě tak, že ji zatkli, a pomyslně na něj ukazovala prostředníček, kdykoli se jí pokusil pomoct. Neviděl scény jako my, kdy se pokoušela zabít Adalind nebo zašla s Kennethem na pokec. Možná tušil, že kontaktovala Seana, ale od toho asi nebezpečí nečekal, ten sám má dost zájmů na tom, aby Nick i jeho arzenál zůstali jeho spojenci.

#62 JS #84 JS
webmaster
27.4.2015 | 16:19:15
JS

#61 Ann Taylor: Ale o to ide – naštvaná expriateľka, ktorá mi v hneve zničí veci. Nelogické to je, ale predvídateľné hej. Adresu nemusel meniť, veď príves je mobilný. :) Dôvod poskytnem, ale až večer, musím si ho pekne sformulovať a teraz sa musím venovať takej podradnej a úpadkovej činnosti ako je práca. Bohužiaľ. :(

#68 Ann Taylor
27.4.2015 | 16:29:35
Maka

To zapálená do literatúry ma dostalo :D Juls akoby by dostala 20000 dolárov si to predstavte vypustia vás niekde v obchode a vy ste zmätený a neviete kde skôr :D a keď sa zoznámite s niekym kto má toľko peňazí tak rozhodne si od neho necháte poradiť kašlete na starých chudobnejších kamošov (ako väčšina dúfam nie ale jej sa ale teraz miešajú hormóny takže noo) Juls teraz vidí veľkú príležitosť dostať sa do „spoločnosti“ a naučiť sa niečo nové vyťažiť zo svojich schopností čo najviac ako len ide. Odhaľuje svoje pravé JA doteraz nemala nič tak si viac vážila vecí. Je ľahko ovplyvniteľná povieš jéj kúp si túto telku (metafora) ja ju mám je úžasná ona nepozná čo to je zač doteraz o tom netušila kúpi si ju a oľutuje možno časom ešte sa v takých veciach nevyzná a dôveruje svojím „druhom“ No a ďalšia vec, prečo Nick zrazu ochraňuje Adalind? Neviem prečo to vôbec niekto rieši ale Adalind má jeho dieťa!!!! Malé nevinné s polky také aké je Nick nový „hybrid“ :D Grimma, proste dieťa ktoré sa zatiaľ nevie brániť a môže dosiahnuť veľa a predsa len je to jeho krv, potomok. Ak ste si všimli Nick sa k Adalind nespráva bohvie ako úžasne nenosí jej kvety ale zasa ju nehádže do ktovie akej mláky samozrejme urobil by aj horšie ale to DIEŤA :D Ten príves RIP :( bola to chyba nepresťahovať ale bola aj chyba myslieť si, že takto ďaleko Juls nezájde. Tak Nick má príležitosť napísať vlastné knihy spolu s Monrosalie,Wuom, Hankom svojou máti, Seanom , Budom … ale aj Rosalie má v obchode rôzne knihy v ktorých je niečo čo ani v Grimm knihách nebolo. Nieje to Grimm dedictvo ale predsa niečo. Príves bude chýbať samozrejme ale určite Kelly pozná pár Grimmov ktorý knihy požičajú. Raz hovorila, že presedela noci nad knihami a učila sa o rôznych wesenoch. Renard a jeho nočné výleti no je to trochu prehnané ale ako sme mohli vidieť asi ho ovláda ten diabol :D na robenie zla atd… Alebo má možno nejaké to svedomie alebo podvedomie aj on a proste nedokáže ovládať svoju biestiu polovičku niečo ako typu ako upír a človek v jednom a pritom upír ovkáda človeka v noci a nič si nepamätá. vyzerá to tak že, si Sean asi dlho poriadne nepospí.

#66 JS
27.4.2015 | 16:35:22
Maka

To zapálená do literatúry ma dostalo :D Juls akoby by dostala 20000 dolárov si to predstavte vypustia vás niekde v obchode a vy ste zmätený a neviete kde skôr :D a keď sa zoznámite s niekym kto má toľko peňazí tak rozhodne si od neho necháte poradiť kašlete na starých chudobnejších kamošov (ako väčšina dúfam nie ale jej sa ale teraz miešajú hormóny takže noo) Juls teraz vidí veľkú príležitosť dostať sa do „spoločnosti“ a naučiť sa niečo nové vyťažiť zo svojich schopností čo najviac ako len ide. Odhaľuje svoje pravé JA doteraz nemala nič tak si viac vážila vecí. Je ľahko ovplyvniteľná povieš jéj kúp si túto telku (metafora) ja ju mám je úžasná ona nepozná čo to je zač doteraz o tom netušila kúpi si ju a oľutuje možno časom ešte sa v takých veciach nevyzná a dôveruje svojím „druhom“ No a ďalšia vec, prečo Nick zrazu ochraňuje Adalind? Neviem prečo to vôbec niekto rieši ale Adalind má jeho dieťa!!!! Malé nevinné s polky také aké je Nick nový „hybrid“ :D Grimma, proste dieťa ktoré sa zatiaľ nevie brániť a môže dosiahnuť veľa a predsa len je to jeho krv, potomok. Ak ste si všimli Nick sa k Adalind nespráva bohvie ako úžasne nenosí jej kvety ale zasa ju nehádže do ktovie akej mláky samozrejme urobil by aj horšie ale to DIEŤA :D Ten príves RIP :( bola to chyba nepresťahovať ale bola aj chyba myslieť si, že takto ďaleko Juls nezájde. Tak Nick má príležitosť napísať vlastné knihy spolu s Monrosalie,Wuom, Hankom svojou máti, Seanom , Budom … ale aj Rosalie má v obchode rôzne knihy v ktorých je niečo čo ani v Grimm knihách nebolo. Nieje to Grimm dedictvo ale predsa niečo. Príves bude chýbať samozrejme ale určite Kelly pozná pár Grimmov ktorý knihy požičajú. Raz hovorila, že presedela noci nad knihami a učila sa o rôznych wesenoch. Renard a jeho nočné výleti no je to trochu prehnané ale ako sme mohli vidieť asi ho ovláda ten diabol :D na robenie zla atd… Alebo má možno nejaké to svedomie alebo podvedomie aj on a proste nedokáže ovládať svoju biestiu polovičku niečo ako typu ako upír a človek v jednom a pritom upír ovkáda človeka v noci a nič si nepamätá. vyzerá to tak že, si Sean asi dlho poriadne nepospí.

27.4.2015 | 16:35:22
Maka

Shit 2× whut??? enter len raz tak vymažte to :D

27.4.2015 | 16:35:58
JS

#63 Maka: Tak som predpokladala, že Kelly presedela noci nad vlastnými knihami, tie, ktoré mala spolu so sestrou a ktoré boli v prívese, takže v to by som nedúfala. S kapitánom mi to pripomína to druhé – ako keby tá jeho wesenská polovica preberala vládu bez toho, aby o tom vedel a kontroloval ju.

#68 Ann Taylor
27.4.2015 | 16:39:33
Maka

Nie vlastné ale tie ktoré boli takže jej vedomosti môžu doplniť niektorých wesenov ktorých Nick ešte nestretol a teda si o nich nečítal.No to je skoro to isté ale ja som to dala na upírov proste je veľa takých filmov preto mi to PRIPOMÍNA to samozrejme, že to je o wesenovy :D

27.4.2015 | 16:43:09
Ann Taylor

#62 JS: Já nevim, pořád se tak nějak nedohodli na tom, že je ex, nejvíc to vyeskalovalo právě až těsně předtím, kdy už stejně bylo pozdě, a asi bych, být na Nickově místě, jednala jinak, kdyby byla Juliette cholerička, co hysterčila celou dobu a při hádkách metala talíře, ale v tomhle případě ani ne. Celou dobu, co byli spolu, se oba chovali celkem rozumně a jejich vztah byl poměrně zralý, pokud s někým žiješ x let a on se chová normálně, nevyvádí a nešílí, jednoduše nečekáš, že když to mezi váma skončí, tak že mu přeskočí a bude někdo úplně jiný. A Nick byl na takovou Juliette opravdu zvyklý roky a ať to v sobě dusila nebo ne, teď se najednou projevuje úplně naopak, než se projevovala dřív, takže…

#66 JS: Renard byl hlavně mrtvý a jeho matka ho přivedla zpátky, takže tam se mohlo stát úplně cokoli. Stačila ta jeho halucinace s… těma…rukama…z o­blohy :D Ta byla teda naprosto strašná, strašně udělaná, ale ukázala dost, že smrt a vzkříšení na něm nechalo následky.

#70 JS
webmaster
27.4.2015 | 16:51:46
LuckaK

Čo dostanete, keď naženiete všetkých Grimmov do jednej miestnosti? Autorou poviedok vo vydavateľstve Evita Press :D Skrátka si budú hľadieť cez rameno a : „O tomto wesenovi si už napísal?“ „Ešte nie“ „Ako ti ide kreslenie?“ „Došli mi farbičky“…a tak ;)

#71 Maka
27.4.2015 | 16:53:09
JS

#68 Ann Taylor: jj, tie ruky boli desné. Tak jo, ľudkovia, blíži sa veľký šéf, odchádzam vážne makať. :)

27.4.2015 | 16:55:39
Maka

#69 LuckaK: Ty máš takú predstavivosť nechceš písať knižky? :) Určite by som si kúpila :D aj keď veľmi nečítam :)

27.4.2015 | 16:57:44
M@tty000

Z Nicka by se měl zase stát Zombie Nick!! :D Pak na něj může každej machrovat a nemá šanci :D

#75 Maka
27.4.2015 | 17:13:02
Nard

Osobně si myslím, že Monroa zachrání Adalind, ale je to jen moje teorie tak nevím :D

#74 Maka
27.4.2015 | 17:36:49
Maka

#73 Nard: Zaujímavá teória tak by jej viac všetci dôverovali hlavne Monroe :) a bol by to čin, ktorý by jej Rosalie nezabudla :)

27.4.2015 | 18:01:37
Maka

#72 M@tty000: Zombie Nick VS Juliette :D

#81 LuckaK
27.4.2015 | 18:02:10
V Ales

Monroa nemůžou zabít teď když je karavan v haj..u tak je Monro jeden zmála kdo může dávat Nickovi info o wesenech který potká. Teda pokuď nepřijede Nickova máti nebo Trubel s novým karavanem(což bych rád), protože bez těch knížek a zbraní to nebude ono. Jinak doufám, že Juliet za tohle dostana po držce vážně mě nas..la. Stejně je Adalint větší kočka :)

#78 Grimmsters
27.4.2015 | 18:43:26
Grimmsters

Fandila jsem Juliete, že se s toho dostane a nebude se chovat jak 3 letá holka. Ale to s tím přívěsem fakt přehnala.

27.4.2015 | 18:48:02
Grimmsters

#76 V Ales: Juliete se začíná vymykat scénáři. Ten karavan to fakt tvůrci přepískly

27.4.2015 | 18:53:28
Grimmsters

#2 Elika1799: Ale on nestřílí po Juliete ale po Monroovy

27.4.2015 | 18:58:34
Grimmsters

#22 Gnaver: Podle mě ne, protože Monroe je i v 5 řadě

#82 Mr.Blacky #83 1Bobesh1
27.4.2015 | 19:00:47
LuckaK

#75 Maka: Veď to by bolo naozaj úžasné zakončenie :) Nicka by znova ofúkol ten Cracher Mortel a bol by zombík. Vypúlené červené očičká a strašná chuť niekoho zabiť by sa v súboji stretli s (neviem aké má Julieta oči) s očičkami tváriacimi sa ´mám všetkých na háku´ a tiež chuťou niekoho zabiť ;) Bol by to súboj tisícročia s väčším ratingom ako mal Kličko :D Skrátka bístka by si to rozdala s bývalím na život a na smrť, ale pokiaľ by šlo o ich vizáže, tak by boli dávno in memoriam :) On roztiahnuté prstíky ohnuté ako drápi a ona „Uááááá“ blik – mŕtvolka v piatom mesiaci rozkladu. Vrhnú sa na seba ako šialený, on škrípe zubami a funí ako pri s… skalolezectve a ona tiež škrípe tými troma zubami v dvoch radoch a šialený svit v oku → vlastne moment má ona vôbec očko keď sa premení? Nevadí, tak šialený svit v prázdnej očnej jamke ;) Skončí sa to na chirurgii, lebo budú do seba navzájom zakvačený a skončí to šťastne, pretože ako sa vraví: „Nenávisť nemá ďaleko k láske“ :D

27.4.2015 | 19:05:25
27.4.2015 | 19:45:16
1Bobesh1

#80 Grimmsters: Monroe je i v páté řadě, jo? :D Jak to víš?
Samozřejmě, že ho nezastřelí, možná jen trošičku. Chudák Monroe je častějš ve smrtelném nebezpečí než samotný Nick…

admin
27.4.2015 | 20:20:01
JS

#61 Ann Taylor: Tak, k môjmu argumentu, prečo sú kráľovskí niečo viac ako ľudia (netvrdím, že weseni). V šiestom dieli tretej série zaznela od experta Monroa veta: „A pokud je jeden rodič Wesen a druhý Kehrseite je tu 50% šance, že dítě bude Wesen.“ Z toho mi vyplýva, že také dieťa bude buď wesen alebo človek (kehrseite). Takže náš drahý nespavý kapitán, ak jeho otec kráľ je človek a matka hexenbiest je wesen, by mal byť buď wesen alebo človek. Ale on nie je ani jedno, je hybrid, polovičný wesen. Takže jeho otec nie je človek a kráľovská krv musí byť silnejšia, odlišnejšia od ľudskej, natoľko silná, že dokáže vytvoriť polowesena. :D

#85 Ann Taylor
27.4.2015 | 20:20:35
Ann Taylor

#84 JS: Jo, tak přesně nad tímhle jsem už taky přemýšlela. Ale spíš jsem vinu svalila na Seanův druh. Že on je asi z těch nejproblematič­tějších, co v seriálu vytvořili, a to ani ne jakožto jednotný druh, ale jako mužskou a ženskou verzi, přičemž jeho matka je ženská verze, jeho otec člověk a on má být mužská verze, tak je to prostě tak problematické, že je celej takovej…divnej :D Vlastně celkově o Zauberbiestech nevíme prakticky nic, je to jediný, jakýho jsme viděli.

#86 JS
webmaster
27.4.2015 | 20:36:09
JS

#85 Ann Taylor: Z môjho pohľadu je zauberbiest len mužská verzia hexenbiest, takže čo do výzoru by mal byť rovnaký.

#87 Ann Taylor
27.4.2015 | 20:42:29
Ann Taylor

#86 JS: Je, ale možná tam budou velký rozdíly. Hexenbiest přece jenom vychází z typických pohádkových čarodějnic a typický pohádkový čaroděj je něco trochu jiného. A Sean sám říkal, že ho štve, když to lidi motaj, protože je v tom rozdíl.

#88 JS #92 Liss93
webmaster
27.4.2015 | 20:52:40
JS

#87 Ann Taylor: Teba by neštvalo, keby ťa niekto stále označoval za babu? :D Ale aj keby tam rozdiely boli, asi hej, minimálne v schopnostiach, tak výzorovo musí byť približne rovnaký. Aspoň aby tá wesenská časť po premene zaberala celú tvár / telo – všimni si, že Hex majú po woge zmenené aj ruky a viditeľné časti tela, kým Sean len kde-tu známky zmeny na rukách.

#91 Ann Taylor
27.4.2015 | 21:04:25
Liss93

#50 LuckaK: Řekla bych, že Wu to ve svém zápalu po poznání nastudoval všechno, takže místo chození do přívěsu si prostě Wu nastartuje paměťové skenovací buňky a všechno jim vyklopí :D

27.4.2015 | 21:44:09
Morgoth Bauglir

Něco si sepíšou hold budou muset znova ale škoda těch vzácných zbraní jedy se seženou ale musíš procestovat planetu jinak je to škoda no sekyr a palcátu ani ne ale ta trojhlav. puška a zbraně dělané pro speciální weseny.

#95 JS
27.4.2015 | 23:46:23
Ann Taylor

#88 JS: Ideální by bylo vidět nějakýho dalšího zauberbiesta. Což je podle mě škoda, že ještě neudělali, intrikářských mrch už je tam dost, je čas na nějakýho pana mumidrsňáka, co jim mávnutím ruky zavře zobák :D

webmaster
28.4.2015 | 8:56:30
Liss93

#87 Ann Taylor: Sice je mužská verze čarodějnice, žel nemá schopnosti jako jeho drahé polovičky. Co vlastně takový Zauber umí? Má možná větší sílu, ale to je tak celé… I když speciálně u kapitána bych jako super schopnost viděla ten neustále odhalený hrudník (mou maminku to vždy spolehlivě odbourá :D)

#93 Ann Taylor
28.4.2015 | 13:51:38
Ann Taylor

#92 Liss93: Jojo, však to sám trefně komentoval v těch dotazech :D Ale neřekla bych, že má větší sílu a to je celé. Kapitán je nepochybně zvláštní „kus“ zauberbiesta a jiného jsme neviděli, takže vlastně nemáme tušení, co umí.

#94 JS
webmaster
28.4.2015 | 14:38:08
JS

#93 Ann Taylor: To hej, nevieme, čo dokáže „čistokrvný“ zauberbiest. Napríklad weseni vidia jeden druhého, aj keď je napríklad woge len čiastočné (oči), ale kapitán nevidel, keď vyšetrovali koščeja, ako mu spriesvitneli ruky pri liečení. Takže možno to, že je polovičný ovplyvňuje mieru jeho schopností.

28.4.2015 | 16:44:11
JS

#90 Morgoth Bauglir: Teraz ma tak napadlo, veď tie zbrane by tam nemuseli zahučať, väčšina z nich bola predsa z kovu, ten by sa pri takej teplote zapálených knižiek nemal roztopiť, nie?

#96 sylek1
28.4.2015 | 18:12:06
sylek1

#95 JS: Pokud tam byly nějaké celokovové, tak možná, ale díky všem těm sajrajtům v lahvičkách tam musel být žár pořádný a ten si pohraje i s kovem. Drtivá většina zbraní měla něco dřevěného. Rukojeť, pažba, atd. atd. I ten kyj, který mu hodně pomohl byl pouze pobitý něčím kovovým, jinak byl ze dřeva.

#98 JS
28.4.2015 | 21:50:10
Kenneth

myslím že už budou mít hexenvakcínu a zatímco bude Juls soustředěná na Nicka tak např. Adalind ji to pichne a bude po srandě.

29.4.2015 | 6:41:42
JS

#96 sylek1: Poškodené drevené časti by sa dali opraviť, také možno najvzácnejšie (napríklad ten návlek na ruku proti zahryznutiu krokodílích wesenov, ten bol myslím kovový) by to mohli prežiť. Inak stále by ma zaujímalo, odkiaľ mali sloniu pušku, keď patrila kráľovskej rodine.

29.4.2015 | 19:38:17
bri10

No Nick je idiot. V takové chvíli, kdy se by z mého manžela stal ex a k tomu namachrovanej magií, tak jako první chráním děti a pak hned rodinné cennosti. Vzhledem k tomu, že děti nemají (on tedy zatím), měl chránit přívěs. To ho prostě mělo napadnout, ale hold slabej scénář. Osobně to tipuju tak, že dorazí Nickova máti, kapitánova máti a prostě tam udělají pořádek. Ještě by se mohl přidat král osobně, udělat si takovou geriatrickou seshion :D.

30.4.2015 | 1:29:56
bri10

A k těm grimmským schopnostem – to si vážně myslíte, že Grimm není silnější, rychlejší a vůbec líp vybavenej na boj, než obyčejný člověk? Takže jeho máma má taky policejní výcvik? Nebo Trubel? Vzpomínám si, jak těžce nemocná teta Marie zmlátila toho wesena holí. Ta taky prošla výcvikem u URNY nebo jak? Podle mě se to geneticky dědí, nejen schopnost vidět, ale i bojovat, možná je tam i nějaká genetická paměť. Ne každý dítě v rodině grimma je grimm, možná ty slabí a neschopní boje jsou předem vyřazeni. Si vzpomeňte na toho, nevím už, jak se jmenoval? Táta byl a on ne. Když Adalind zbavila Nicka schopností grimma, nejen, že najednou neviděl, taky dostával najednou těžce na budku, to jste si vážně nevšimli?

#101 Ann Taylor
30.4.2015 | 1:36:43
Ann Taylor

#100 bri10: Jeho matka a teta ale vyrůstaly jako Grimm. Měly výcvik, akorát, že „grimmovský“. Měly výcvik, měly informace, byly připravované. Seriál se právě točí kolem toho, že Nicka to minulo, takže musí jednat sám, ostatní Grimmové na tom obvykle bývají jinak.

#102 JS
webmaster
30.4.2015 | 9:04:38
JS

#101 Ann Taylor: Nie, bri10 má recht. Čo Trubel? Tá ani nevedela, že je grimm a policajný výcvik tiež nemala. :)

#103 Ann Taylor
30.4.2015 | 12:48:59
Ann Taylor

#102 JS: Nemáme páru, od pěstounů k pěstounům a nevybíravé ústavy, to člověka poznamená. Ale celkem by se hodilo, aby se ukázala nějaká její minulost, ani bych se nezlobila za minisérii o ní.

#104 JS
webmaster
30.4.2015 | 13:04:32
JS

#103 Ann Taylor: Ťažké detstvo ale sotva môžeš prirovnať k policajnému výcviku. :)

#106 Ann Taylor
30.4.2015 | 13:17:32
Morgoth Bauglir

Nebo původní Grimmové byli jen lidé ale časem od wesenu dostali schopnosti jako muší červy nebo zombie stav který je posiloval a geneticky předával dál prostě to získávali tak proto jsou takový jací jsou :D prostě je vylepšovali sami weseni jak jinak to všechno jeho předkové věděli museli to sami podstoupit a tak naopak :) ale Grimm musí být silnější než člověk protože kolikrát odkopl někoho 2× většího než on :) prostě jsou to strážci tak taky podle toho musí být uzpůsobení třeba Musai dá pusu člověku a ten je zmanipulován ale Grimm to má dvakrát horší její polibek na něj účinkuje víc.

30.4.2015 | 14:34:09
Ann Taylor

#104 JS: Jenže kdyby na nich bylo něco nelidského, tak se to prostě o Nickovi ví. Kdyby měl rozdílnou DNA než lidi, kdyby měl divnou krev, neobvyklý cokoli, ostatně na ty oči se taky přišlo. Takže si budu trvat na tom, že jsou to lidi. Ne „silnější než člověk“, ale „silnější člověk“. Můžou mít díky dlouhé linii předků grimmů v genech dispozice k lepší fyzičce, u generací bojovníků a vrahů „tváří v tvář“ se asi dá očekávat, že další generace nebudou tintítka, která zmlátí vozíčkář, ale žádnou nadpřirozenou nebo wesenskou nebo jinodruhovou stránku bych tam nehledala. Vlastně mi vadí, jak spousta lidí rovnou nechce, aby tam vůbec nějaký lidi byli a v každé skupině hledá cokoli nelidského nebo aspoň polowesenského. Grimmové, královští, proč by to nemohli být prostě lidi?

#107 JS
webmaster
30.4.2015 | 15:59:59
JS

#106 Ann Taylor: Ľudí je tam dosť, podľa mňa. Ale ak sú weseni silnejší ako ľudia, tak logicky ten, kto ich má zastaviť, musí byť silnejší ako človek. Plus, kráľovskí – keby boli ľudia, tak je kapitán buď človek, alebo wesen, ale nie polowesen, ako som už hore písala. Ešte si spomeň, že Catherine mu raz povedala, že je „sotva človek“. Keby bol jeho otec-kráľ človek, tak by mu povedala, že je polovičný človek, človek len napoly, alebo niečo podobné. Ale netvrdím nutne, že kráľovskí nie sú ľudia aspoň čiastočne, alebo možno geneticky niečím výnimoční ľudia. A to isté platí aj pre grimma. Keby bol len silnejší človek a jeho krv by nebola ničím výnimočná, prečo by jeho krv likvidovala hexenbiest?

#108 Kenneth
30.4.2015 | 18:21:15
Kenneth

#107 JS: prečo by jeho krv likvidovala hexenbiest?

už jen to zčernání očí je nadpřirozené takže jsou stopro něco víc než lidi

#110 JS
1.5.2015 | 22:40:30
aragorn

#10 Argetlam Královrah: mně nick příde jako nejsilnější protože je už v podstatě mrtvý a v nějakých dílech si lze všimnou že když se rozzuří vrátí se mu opět mrtvolný vzhled

#110 JS
2.5.2015 | 2:37:53
JS

#108 Kenneth: ? Veď zabil Adalindinu hexenbiestskú časť, nie?
#109 aragorn: Zombie neboli mŕtvi, len tak vyzerali, boli nadrogovaní.

2.5.2015 | 9:47:20
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Zahrajte si na Grimma

Zahrajte si na Grimma

Zahrajte si na Grimma

Zalíbil se vám Grimm, tak si na něj zahrajte v několika hrách, které jsou volně dostupné.

Momentka

Momentka

Reklama

Grimm získává finálovou řadu

Grimm se vrátí s šestou řadou

Grimm se vrátí s šestou řadou

Na stanici NBC padlo rozhodnutí ohledně budoucnosti Grimma, ten se na podzim vrátí už pošesté.

Nejoblíbenější postavy

Napište nám

Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!


Filtr seriálů a filmů









Reklama