Grimm
95/100 - 811×

Sledovat

Grimm

Potomek rodu Grimmů bojuje proti mýtickým přízrakům. Myslíte si, že příběhy o perníkové chaloupce a Rampelníkovi jsou jen pohádky? Seriál Grimm vás vyvede z omylu.

USA | 2011 | Ukončeno
vysílání
6 sezón | NBC | 44 minut
VOD
SkyShowtime
žánr
Fantasy, Hororový, Krimi
hrají
David Giuntoli (Nick Burkhardt), Sasha Roiz (Sean Renard), Russell Hornsby (Hank Griffin), Silas Weir Mitchell (Monroe), Bree Turner (Rosalee Calvertová), Claire Coffee (Adalind Schadeová), Elizabeth Tulloch (Juliette Silvertonová), Jacqueline Toboni (Theresa Trubel Rubelová), Reggie Lee (Drew Wu), James Frain (Eric Renard), Danny Bruno (Bud Wurstner), Mary Elizabeth Mastrantonio (Kelly Burkhardt), Nico Evers-Swindell (Kenneth), Philip Anthony-Rodriguez (Marcus Rispoli), Louise Lombard (Elizabeth Lascellesová)

Příště uvidíte: Death Do Us Part

Příště uvidíte: Death Do Us Part

Půjde Juliette s pravdou ven nebo si nechá před Nickem malé tajemství, na které by však mohla velmi nemile doplatit?

26 0
25.1.2015

Thumbnail Play icon

Zdroj: NBC

Diskuze /95

ScaryX

A já to nechápu. proč by jí prostě nepřipravil o schopnosti jako Adalind?

#5 Nikitera #7 JS #18 Spectacular #64 Maka
čestný člen redakce
25.1.2015 | 13:27:39
lopee

Spíše by si ji měl nechat takovou, jaká je. Byla by z nich silná dvojka. Navíc že se přeměňuje, ještě neznámená, že toho umí tolik, jako od mala trénovaná Hexenbiest.

#51 Towi
25.1.2015 | 13:46:37
Selengut

lopee nesouhlasím,Juliet je nebezpečnější více než rozená hexenbiest,je mnohem silnější

#5 Nikitera
25.1.2015 | 13:50:03
lopee

Neříkám, že ne, jenže zároveň je tím, kým je. Grimm je také Grimm, jenže třeba zrovna Nick je tak trochu jiný Grimm. Takže proč by ona nemohla být také ‚tak trochu jinou‘ hexenbiest?

25.1.2015 | 13:52:31
Nikitera

#1 ScaryX: To by mohl, ale třeba na to Juliette zapomněla… #3 Selengut: No já nevím, Rosalee mluvila o Hexenbiest, která získá své schopnosti tou složitou přeměnou, jako Adalind tehdy v Černém lese… Těžko říct, jestli se to bude vztahovat i na tyhle „vedlejší účinky“… ;) Ale každopádně bude Juliette nevyzpytatelnější, protože je ještě jako Hexenbiest nezkušená a zaskočená tím, co se s ní děje… neuhlídá se, někoho napadne a průšvih bude na světě… :O Každopádně opět se moc těším na nový díl… ;)

#6 lopee
25.1.2015 | 13:57:23
lopee

#5 Nikitera: jj, pěkně se nám to rozjíždí. ;-)

25.1.2015 | 13:59:22
JS

#1 ScaryX: Je otázne, či to bude možné. Na začiatku, keď Adalind už mala späť schopnosti, prišla o dieťa a Viktor s ňou manipuloval, povedal jej, že má v sebe Grimmovu krv a preto ho mohla pripraviť o jeho schopnosti. Keď v sebe mala Nickovu krv a zároveň bola hexenbiest, tak by z toho vyplývalo, že je proti Nickovej krvi imúnna. A pretože sa Julliete premenila na Adalind za použitia Adalindinej DNA, tak bymala byť imúnna aj Julliete. Možnosťou by mohla byť Kelly alebo Trubel.

#8 ScaryX
25.1.2015 | 14:09:11
ScaryX

#7 JS: Palec hore! Spíš mi ale jde o to, že tu možnost ani nevzali v úvahu. Nemluvě o scénách z traileru, ale bůhví z jakého je to zase vytrženo kontextu.

#9 JS
čestný člen redakce
25.1.2015 | 14:16:10
JS

#8 ScaryX: Možno to s krvou skúsili a nevyšlo to, tak prišla na radu sekerka. :D Ale nie, tiež myslím, že to bude nejako namixované, aby nás čo najviac vydeslili a napli. Jedine, že by si Nick myslel, že je to znovu Adalind. 8o

#21 armunder #92 Misso
25.1.2015 | 14:20:50
1Bobesh1

Já nechápu, že dělají ukázku na to, že Nick zabije svou přítelkyni jen kvůli tomu, že je Hexenbiest. Zvláště když jeho nejlepší kamarád je Blutbad :D

#11 JS #61 Ann Taylor
admin
25.1.2015 | 14:24:53
JS

#10 1Bobesh1: Tak zas, dávali ukážku na to, že zabijú Monroa, bez ktorého by išla sledovanosť do čerta. :) Teraz ma napadá, možno to bude zase Jullietina nočná mora.

#12 1Bobesh1 #14 Nikitera
25.1.2015 | 14:27:51
1Bobesh1

#11 JS: Zcela jistě to bude její další noční můra. Teď už se nenecháme nachytat, jako se zabitím Rosalee :)

admin
25.1.2015 | 14:29:05
JS

No ale snažiť sa nás zas takto nachytať, to od nich nie je pekné. :D

25.1.2015 | 14:33:40
Nikitera

#11 JS: S tou noční můrou už mě to taky napadlo… Ale ještě jsem si uvědomila jednu věc – každá Hexenbiest měla po woge úplně bílé vlasy, ale Juliette je i po woge pořád brunetka… tak jestli ten její hexenbiestismus není jen nějak přechodný…

#15 JS
25.1.2015 | 15:01:49
JS

#14 Nikitera: Hm, no ale zatiaľ väčšina hexenbiest, u ktorých ukázali voge boli blondýnky. V treťom dieli prvej série boli hexenbiestky bruneta aj zrzka, ale u nich neukazovali voge. Ani Renardovi sa vlasy nejako nemenia, tak možno to je typická črta, ale nie vždy a u všetkých.

25.1.2015 | 15:08:03
lukas14

myslim ze nick a jeho priatelka ako hexenbiest by bol osuper dvojka proti zlocinu a vidie juliete v tomto smere dava vela novych linii okolo dalsej serie teda 5 co by bolo super osobne by som jej nechal jej male tajomstvo, ponuka to vela dalsich skvelych epizod

#17 JS
25.1.2015 | 15:32:39
JS

#16 lukas14: Rozhodne je teraz zaujímavejšia. :)

25.1.2015 | 15:33:55
Spectacular

#1 ScaryX: To bude tím, že pokud by Nick dal Juliette svoji krev, bylo by to stejné jako u Adalind. Nick by se s Juliette vyspal, a vyspal, protože to jsou přece partneři a Nick by přišel o schopnosti. Takže jediná možnost je jiný Grimm, například Trubel, protože ty spolu spát nebudou :)

#23 1Bobesh1
25.1.2015 | 16:18:09
Stiles

Jak je tam tá ukázka jak Nick drží tu zbraň nad ní tak si myslím,že to je její noční můra nebo něco takového a Nick o tom vědět pořád nebude :D ale souhlasím že by to byl dost silná dvojka,ale je to seriál tak to bude drama :D

#20 Petra 91000
25.1.2015 | 16:20:01
Petra 91000

#19 Stiles: Souhlasím je to asi s tou zbraní Juliettina noční můra, přeci by ji nedokázal zabít, miluje ji. To už mnohokrát dokázal.Kdyby se Julliette naučila všechno co umí Hexenbeast tak by to bylo hustý.

25.1.2015 | 16:41:52
armunder

víte co myslím že to dítě Adelin je Nickovo protože měla v sobě krev grimma a nevěřím že by kapitán renard byl otec!
#9 JS:

#24 JS #29 alexis205
25.1.2015 | 18:19:49
armunder

Tuhle část si autoři skrývají na další sérii určitě

25.1.2015 | 18:46:02
1Bobesh1

#18 Spectacular: Otázkou je, co všechno bylo v tom lektvaru. Jestli byl jen na změnu vzhledu anebo na změnu vzhledu a sebrání schopností Grimma, že :)
Ono kdyby šlo Grimma připravit o schopnosti jen tím, že se vyspí s Hexenbiest tak by to bylo dost snadné, ne? V podstatě by na stačily koláčky, které dala Adalind v první řadě Hankovi a bylo by…

admin
25.1.2015 | 18:50:51
JS

#21 armunder: Eh, počatie krvnou transfúziou? 8O A ak by kapitán nebol otec, po kom by malá bola hexenbiest? V okamžiku počatia bola Adalind človek. Ten rituál, ktorý vrátil Adalind schopnosti podľa mňa len schopnosti Diany posilnil, ale základ bol už predtým.

#37 Nikitera #43 armunder
25.1.2015 | 19:16:36
nepodstatný

kelly-ina krev je ta sama jako nickova ne když je jeho matka ? :D.. nemyslím si že to bude její další noční můra, ikdyž je to pravděpodobné, pořád si nick může myslet, že je to někdo jiný než juliet třeba znova adalind, přeci jenom by v tomhle mohl být paranoidní potom co se stalo na konci 3. řady :D

#26 JS
25.1.2015 | 19:42:21
JS

#25 nepodstatný: Úplne rovnaká nie, ale mohlo by sa to počítať, akože z rovnakej krvnej línie.

Tak dúfajme, že si najskôr aspoň overí, či to je Julliete alebo Adalind. :D Ale zase Adalind tá premena príliš dlho nevydržala, stačilo by pár hodín počkať. Hm.

25.1.2015 | 20:14:01
armunder

Zabije jí Nick ? Protože v Traileru se to chystá udělat! Juliet bude mrtvá a nikomu to nebude vadit a nick si najde jinou!

25.1.2015 | 20:51:56
1Bobesh1

Doufám, že tuhle věc s Nickem jakože otcem Diany moc rozjíždět nebudou. To už by byla pěkná telenovela, že :)

#54 Towi
admin
25.1.2015 | 20:52:10
alexis205

#21 armunder: Nechci nijak zpochybnovat tvoji teorii,ale nemyslis,ze aby vzniklo dite je potreba trochu neco jinyho nez krev?:D Uprimne doufam tohle scenaristy nenapadlo…

#35 Nikitera
25.1.2015 | 20:56:52
martineq

Zdravím, jenom taková věc. Jsem hlava děravá a nějak si nevzpomínám jestli nějak uzavřeli ten zombie grimm mode, protože mu to tam zase přeblikává. Měl jsem za to že jo, ale nejsem si jist, díly jsou přece jen daleko od sebe.

#31 Drang-Zorn #33 1Bobesh1
25.1.2015 | 22:53:59
Drang-Zorn

#30 martineq: PODLE MÉHO: Jak je to se zombiem teď není jistý, protože ztráta a znovunabytí grimmovských schopností mě uvedla do velké nejistoty – může to mít na něj tlumící účinky (tzn. že to, co jsme doteď mohli vidět bylo jen nevýznamná odezva, která za nedlouho odezní, což mi přijde nepravděpodobné.) nebo to může mít naopak vzrůstající účinek [tzn. když bychom vzali ten zombie syndrom jako nějaký druh viru („Cracher-Mortel má možnost ze svých úst plivat tetrodotoxin.“ viz SVĚT GRIMM), tak by ten „vir“ mohl v Nickovi sílit po dobu, co nebyl grimm a poté, co se jím zase stal, se ten „vir“ zase začíná objevovat a bude stále sílit. (Ten syndrom působí jinak jen na grimmy, což by způsobilo, že se ten „vir“ stáhnul do pozadí a kdyby se Nick znovu nestal grimmem, tak by asi zanikl.)] – na tuto teorii přijímám jakoukoli kritiku, protože mě napadla během tohoto psaní, tak to není domyšlené. :) Děkuji, že jste to dočetli až sem :D

#38 Nikitera #40 JS
26.1.2015 | 1:31:46
Drang-Zorn

K té poslední scéně v traileru: myslím si, že to bude jenom její další sen, jako to, když se jí zdálo, že zabila Rosalee…

26.1.2015 | 8:05:38
1Bobesh1

#30 martineq: Nepleťme si zombie mód a jeho vylepšený sluch – obojí je něco zcela jiného. Sluch se mu zlepšil v epizodě, kdy oslepl (Mr. Sandman) a zombie Nick je záležitost začátku třetí řady.
Jinak zombie Nick nebyl nijak vyřešen, prostě se tomu tvůrci přestali věnovat, jakože to přešlo.

#35 Nikitera
admin
26.1.2015 | 9:25:05
Russio

Nooos tou sekerou- však bolo viedieť že je to len sen…ako keĎ sa jej snívalo že Rosalee prehrýzla hrdlo… tiež si myslím , že by nebolo dobré ju o tie schopnosti obrať… v zásade sa jej aspoň podarí preniknuť do Wesenského sveta ešte viac- keďže je schopná premeni a teda aj „nevideiteľnú“ premenu vidieť… a Hexenbiest ni eje vždy „zrúda“ – však napríklad kapitán… len bude musieť trénovať…

26.1.2015 | 11:39:55
Nikitera

#29 alexis205: Vždycky se objeví někdo s touhle neskutečnou teorií… :-P #33 1Bobesh1: Jo, ale v oslední době Nick v různých situacích mívá zombie barvu, zbledl, když se mu vracely Grimm schopnosti a taky když škrtil Shawa a Ackera… Takže se k tomu tvůrci asi opět vrací… ;-)

26.1.2015 | 11:46:56
Drang-Zorn

Četl někdo mojí teorii? :D :D :D

#38 Nikitera
26.1.2015 | 11:50:09
Nikitera

#24 JS: Pokud si dobře vzpomínám, tak Adalind podstoupila při těhotenství dost bolestivý zákrok, aby se potvrdilo, že čeká dítě s královskou krví… což se potvrdilo, takže Nick stejně nepřichází v úvahu, jedině kapitán nebo tragicky zesnulý princ Eric… ;-)

#40 JS
26.1.2015 | 11:51:51
Nikitera

#31 Drang-Zorn: #36 Drang-Zorn: Jistěže… ;-) To s tím virem je dobrý nápad, lepší vysvětlení by mě nenapadlo… Protože Nick je Grimm, tak stejně nikdo nemůže vědět, jaké to na něm zanechá následky… A taky si myslím, že kdyby zůstal jen obyčejným člověkem, tak už by ty zombie stavy neměl…

26.1.2015 | 11:57:31
Spectacular

Myslím, že se jí ta poslední scéna nezdá. Protože tam bylo vidět, že šel nejdřív do skříně, která je ve voze, a to je dost daleko a pak s ní přišel domů, kde ji teprve chtěl zabít. Takový dlouhý sen, se mi úplně nezdá :)

#40 JS #44 1Bobesh1 #62 Ann Taylor
26.1.2015 | 12:27:49
JS

#31 Drang-Zorn: Možno je to ako so sluchom – aj zombie mód sa objavuje len v určitých situáciách, buď vyskoký stres alebo núdzová situácia… ale v každom prípade sa mi tá teória páči. :)

#37 Nikitera: Vidíš, na to som zabudla. 8)

#39 Spectacular: Mohol to byť len zostrih, do karavanu možno išiel pre zbraň kvôli inému wesenovi. Stále mi to pripadá ako sen, pretože si fakt neviem predstaviť, že by ju zabil a zase prečo by inak stál so sekerou nad jej posteľou, ak by ju zabiť nechcel?

#42 Spectacular
26.1.2015 | 14:54:23
Nikitera

Myslím, že bychom se měli přestat o Juliette bát… :D V obsahu další epizody je mimo jiné psáno: „…Juliette se setkává s Henriettou, od které získává více znepokojivé informace, než očekávala…“ Jak by se asi mohla s někým setkat, kdyby byla mrtvá? :D :D :D

26.1.2015 | 16:52:25
Spectacular

#40 JS: Myslím, že nejpravděpodobnější je to, že si myslel, že je to Adalind a něco na něj kuje. Přece jenom, Adalind má co nevidět přijet zpět do Portlandu s královskými a možné je, že v té době, se sekerou, už o ní vědí. A tak bůhví co si o tom může myslet :)

#45 Johnny Horse
26.1.2015 | 17:19:27
armunder

#24 JS: měl bys vědět že píšeš blbosti protože moje teorie může mít pravdu Juliet je taky těhotná po tom obřadu sama to říkala a Adelin není člověk ale je Hexembiest a Juliet mohla mít také nickovu krev u Hexembiestů to chodí jinak to ti garantuju!

#44 1Bobesh1 #48 JS
26.1.2015 | 19:25:45
1Bobesh1

#39 Spectacular: Sen nemusí být kompletní, že ano. Zvláště noční můry většinou nebývají kompletní.
Jak jsme viděli, tak Juliette stráví nějaký ten čas v karavanu, kde bude hledat něco o Hexenbiest a samozřejmě se dozví i to, jak Grimmové Hexenbiest zabíjejí. Takže bych teorii o snu nevylučoval, ale bylo by to dost vtipný, kdyby to byl zase jenom sen.
#43 armunder: Garantuješ? A čím nám to garantuješ? Nemusíš se hned rozčilovat, když se někomu nelíbí Tvá teorie.

#52 Nikitera
admin
26.1.2015 | 19:54:45
Johnny Horse

#42 Spectacular: Já myslím, že ji bude třeba fakt chtít zabít, ale pak si to na poslední chvíli rozmyslí. Nebo může být ovládanej nějakým wesenem, kterej se jí bude chtít zbavit, protože není „čistá“ (nenarodila se tak), ale to si spíš nemyslím. Taky si myslím, že Renardova matka to až moc dobře věděla, co se z ní stane a ještě, když k tý proměně použila Grimma, ve kterým navíc ještě kolujou aspoň pozůstatky toho tetrodotoxinu Cracher-Mortela, což ho ve finále upgradeovalo na „Grimma 2.0“, by z ní mohlo dělat nejmocnější hexenbiest, jakou mohli stvořit, což by si mohlo začít nebezpečně pohrávat s její temnou stránkou osobnosti. Určitě bude důležitá a nevím, proč by z ní tvůrci dělali hexenbiest, aby ji v podstatě vzápětí nechali zabít Nickem. Pokud by se její postavy chtěli zbavit, tak by jí mohl roztrhat třeba nějakej wesen, nebo se nemusela srovnat s tím, že Nick je Grimm a odejít už tenkrát. Jen dodám, že mně se zatím jako hexenbiest zamlouvá a jsem zvědavej do jak velkejch rozměrů teď tu její postavu rozvinou.

No, zajímá mě, co z ní vyleze, až bude mít s Nickem dítě/děti. :D

#46 Spectacular
26.1.2015 | 19:58:28
Spectacular

#45 Johnny Horse: S tím v podstatě souhlasím. Hlavně s tím, že si to rozmyslí a nezabije, pořád to jsou domněnky, ale myslím si to. Když se budeme plést, tak nám potom všichni můžou říct – My vám to říkali! :D A navíc, kdyby ji zabil, fanoušci by zuřili a v dalších dílech by musela zázračně obživnout :D

#47 1Bobesh1
26.1.2015 | 20:45:35
1Bobesh1

#46 Spectacular: To si nemyslím. Dost fanoušků Juliette již od první řady nemusí. Sbírá body až teď, když je něčím zajímavá.

#57 Spectacular
admin
26.1.2015 | 21:18:30
JS

#43 armunder: Nemusíš sa hneď čertiť. 1. Julliete si len myslela, že by mohla byť tehotná, ukázalo sa, že tie príznaky boli príznakmi tej zmeny. O tehotenstve odvtedy nepadlo slovo. 2. Ako pripomenul Nikitera, Adalind podstúpila test, či je dieťa kráľovskej krvi – tak to by musel byť aj Nick princ. 3. Od začiatku bolo prezentované, že weseni sú v podstate kríženci ľudí a zvierat, v niektorom dieli Julliete robila genetické testy nejakého vlasu a vyšlo jej aj ľudské aj zveracie DNA. Ani u zvierat ani u ľudí nie je tráviaci trakt a rozmnožovací systém prepojený, tak nevidím dôvod, prečo by to malo byť inak u wesenov. Howg. :D

26.1.2015 | 21:19:05
Kenneth

Mno nějak to dopadne a ikdyž postavu Juliette nemám moc v lásce tak pochybuju že ji zabije.

26.1.2015 | 21:28:26
misticjoe

No když to vezmu podle traileru na současnou epizodu, tak v něm také byly nějaké záběry, které jsem v díle samotném neviděl (neříkám, že jsem nějaký milisekundový nepropásl). Je tedy možné, že i v tomto je něco namíchané navíc, aby tvůrci nalákali na zajímavou zápletku. A nebo a ne – třeba to, čím se Nick rozmachuje nad postelí, umí určit, zda je Hexenbiest dobrý, či zlý. Co? No nekoukejte tak blbě, pořád je to přece seriál na motivy pohádek, ne? :-)

#53 Drang-Zorn
překladatel
26.1.2015 | 22:37:01
Towi

#2 lopee: Nemužu být hexenbiest a grimm grimmova krev zničí hexenbiesta… Bylo to v první serii

26.1.2015 | 23:02:49
Nikitera

#44 1Bobesh1: Taky by to mohl být Nickův sen, že… :D

27.1.2015 | 0:04:09
Drang-Zorn

#50 misticjoe: :D Dobře ty – Magická sekera. To by mě nikdy nenapadlo :D ale nevím, jestli by scénáristé zašli až tak daleko.

Třeba jako Grimm může „vycítit“ wesenskou stránku (i když je to asi kravina), už i tak měl nějaké podezření, že s ní něco je, a tou sekerou jí chce jenom vyděsit a přinutit jí tak, aby se přeměnila, když nechtěla dobrovolně. :D – třeba mu to řekl Renard… Blbá teorie, co?

27.1.2015 | 11:27:36
Towi

#28 1Bobesh1: :D počkej nick není otec Diany :D

27.1.2015 | 12:42:43
Towi

Dianin otec musí být Kapitan Renadr(Adalind mrdala i s nim s jeho bratrem.kapitam zase s Adalindinou matkou)… on je hexënbiest(na­polovic) a je i z královské rodiny takže to by vysvětlilo i tu královskou krev a hexenbiesta a to co postoupila Adalind tak si taky myslím, že do Dianu akorát posílilo. A to s Julliet nemuže ju nick zabít. Ale nejvíc mě zajímá co si myslíte o klíčích. Co by tam mohli křižáci(grimmové) schovat za tak mocnou věc! Za každou teoriii budu rád

#56 JS #65 1Bobesh1
27.1.2015 | 12:52:26
JS

#55 Towi: Ts ts, to je slovník. :§ Teórie o kľúčoch, hej? No, Renard spomínal, že údajne by to mohol byť Mohamedov meč, tajomstvo nesmrteľnosti, klince u ukrižovania Ježiša, alebo kríž sám. Osobne sa mi páči tá nesmrteľnosť, to by asi bolo lákavé, okrem toho ma napadá jedine nejaká silná zbraň, spôsob na ovládanie wesenov alebo spôsob, ako z wesenov urobiťnormálnych ľudí. Hm?

#59 mkbn
27.1.2015 | 13:01:58
Spectacular

#47 1Bobesh1: To je pravda, já ji taky nemám ráda, ale přesto by zuřili. Je tam od první řady, je to hlavní postava, to by prostě neudělali.

#58 JS
27.1.2015 | 13:02:24
JS

#57 Spectacular: Ale na to, že je taká neobľúbená a každý na ňu nadáva, keď ide o jej potenciálnu smrť, rozprúdila sa tu celkom živá a obsiahla diskusia. :D

#63 Spectacular
27.1.2015 | 13:07:20
mkbn

#56 JS:: zbraň na weseny zní zajímavě, ale tu by tam grimmové neukryli, raději by ji využili. Spíš si myslím, že to bude něco opačného, např. proti grimmům nebo jak udělat weseny ze všech a pod. Anebo je to něco, co víc souvisí s královskými rody, co když se dostane ven, může je ohrozit (nějaká informace).

27.1.2015 | 13:52:05
JS

Aby sa informácia ohrozujúca kráľovských nedostala von, stačilo by zničiť kľúče, aspoň väčšinu, a už by to nikto nenašiel. :) Ale spôsob na ovládanie wesenov, prípadne možno aj grimmov by pre kráľovských bol veľmi zaujímavý, zvýšil by ich moc.

27.1.2015 | 14:24:38
Ann Taylor

#10 1Bobesh1: Juliettina noční můra, jsem si tím jistá. Bude se jí to zdát, tak se jen víc utvrdí v tom, aby mu to neřekla. Jestli to tu už někdo psal, tak pardon, ale 60 komentářů nemám čas procházet :D

webmaster
27.1.2015 | 15:17:25
Ann Taylor

#39 Spectacular: Věř mi, že jsou opravdu velmi děsivý, detailní a dlouhý sny, ve kterých se to klidně může dít. Navíc pokud je ve stresu, což ona určitě je;)

webmaster
27.1.2015 | 15:22:11
Spectacular

#58 JS: TO je přesně proč si myslím, že ji nezabijou, jako nikdy.. :D

#65 1Bobesh1
27.1.2015 | 16:25:13
Maka

#1 ScaryX: Tiež som si pomyslela ale keby sa to naučila ovládať nebol by problem :)

27.1.2015 | 18:55:40
1Bobesh1

#55 Towi: Však já netvrdím, že Nick je otcem Diany. Od toho jsou tady jiní. Jinak opravdu pozor na jazyk. tyhle výrazy do slušné diskuze nepatří!
#63 Spectacular: Mohli by jí zabít na konci páté řady, až by vyřešili záhadu klíčů. Mohli by zabít téměř všechny postavy, vlastně by přežil jen Nick a Monroe a ti by se pak dali na cestování a zabíjení Wesenů po světě. Alespoň by přišla změna :)

#66 Drang-Zorn
admin
27.1.2015 | 21:56:24
Drang-Zorn

#65 1Bobesh1: já bych byl rád, kdyby se Renard dostal k moci, myšleno do čela královské rodiny a jsem si vědom toho, že by museli být všichni čistě pokrevní příbuzní zabiti – sice je to nejspíše nemožné, ale jako představa dobrý, ne? :D

#68 FaNTa
27.1.2015 | 22:25:22
FaNTa

By mě zajímalo kdy se znovu oběví. kelly a Diana. :) A aby už zase řešil Nick ty klíče.

27.1.2015 | 23:21:58
FaNTa

#66 Drang-Zorn: Podle titulků to vpadá, že se asi dostane do čela královské rodiny. A zajímalo by mě co by Sean dělal. Jeslti by mu moc stoupla do hlavy nebo ne.

#69 Drang-Zorn #72 JS
27.1.2015 | 23:23:23
Drang-Zorn

#68 FaNTa: Počkej, kde jsi to zjistil? To bych si chtěl taky přečíst :)

#73 FaNTa
28.1.2015 | 0:01:27
bri10

Měla jsem za to, že stačí krev Grimma a je po Hexenbiest. Co jako tímhle natahováním získají? Proč to řešit jednoduše, když s tím můžou zbytečně zapatlat několik dílů, že? Raději bych viděla nějaký pokrok kolem dítěte, klíčů a tak…

#72 JS
28.1.2015 | 3:01:11
bri10

Klíče – no mě tak napadá, že prča by byla, kdyby tam křižáci schovali důkazy o tom, že byl Ježíš Wesen :D. Určitě to bude něco mít společnýho s náboženstvím, co by taky Křižáci mohli najít. Svatý grál, nebo něco takovýho. Nebo mocný meč, čert ví, s čím přijdou, prostě si počkáme :D.

#74 FaNTa #79 Nikitera
28.1.2015 | 3:05:16
JS

#68 FaNTa: Myslíš tie zábery Renarda pri úvodnej hudbe, ako máva z balkóna skandujúcemu davu? To bol jeho sen, keď bol vlastníkom zakyntoských mincí, nie?

#70 bri10: Len či – Adalind v sebe má Nickovu krv a zároveň je Hexenbiest, tak je už možno imúnna. A tým aj Julliete, keďže sa premenila použitím Adalindinej DNA.

#73 FaNTa
28.1.2015 | 12:13:43
FaNTa

#69 Drang-Zorn: #72 JS: JS jj přesně to jsem myslel. Já právě netuším. Ale taky jsem si říkal, že jsem to už někde viděl. Ale nebyl jsem si jistý tak jsem předpokládal, že se tak stane. Drag= JS má pravdu.

28.1.2015 | 15:49:41
FaNTa

#71 bri10: mě by překvapilo. Kdyby tam byly nějaké mocné kouzla, které používají Hexenbiest. Nebo něco co by pomohlo grimmům. Počkat křižáci byly Grimmové nebo ne ?

#75 JS
28.1.2015 | 15:51:37
JS

#74 FaNTa: Tí siedmi pôvodní grimmovia myslím boli križiaci, ale všetci križiaci neboli grimmovia. A pozrela som sa na ten diel s mincami (1×13) a naozaj sú to zábery z neho, keď bol Renard ovplyvnený tými mincami a mal sen, ako mu pod barákom skandujú stúpenci a on im kráľovsky máva. :D

#76 FaNTa
28.1.2015 | 16:20:16
FaNTa

#75 JS: tak na to jsem musel zapomenout. :) děkuji za připomenutí. :)

28.1.2015 | 16:36:51
Kajulinka

Děcka, taky si myslíte, že další klíč bude v tom šachovým koni? ;) Trubel ho vlastně dokonce nechala u Nicka ne? :)

#78 DEBRAY #79 Nikitera #81 1Bobesh1
28.1.2015 | 21:56:01
DEBRAY

#77 Kajulinka: Myslím že je moc malý aby tam vošiel ten kľuč

28.1.2015 | 22:14:26
Nikitera

#71 bri10: Jenom jestli Ježíš nebyl první Grimm… :D :D :D Tak by ten poklad mohla být Jeho krev, s níž by se ze všech stali prostě jen obyčejní lidi… jak z Grimmů, tak z wesenů… ;) #77 Kajulinka: S tím koněm je to pro mne hotová záhada… kdyby alespoň tvůrci naznačili, proč na něho pořád tak nápadně nenápadně poutali pozornost… :/ Teď si ale nejsem jistá – nechala ho Trubel Nickovi nebo ne? Paměť mi nějak selhává… :(

#80 JS #93 komja
29.1.2015 | 0:00:18
JS

#79 Nikitera: Ježiš, mier šíriaci grimm?

Nie je úplne jasné, či mu ho nechala, bol síce u nej v izbe na stole, ale potom za ňou prišiel do karavanu. Len fakt neviem, či jej ho vrátil, alebo nie.

#89 Nikitera
29.1.2015 | 12:59:33
1Bobesh1

#77 Kajulinka: Jen to ne. Doufám, že další klíč si Nick bude muset vybojovat a nespadne mu jen tak náhodou do klína. Jak získal klíč od Roleka bylo dost hloupě udělané…

#82 JS
admin
29.1.2015 | 16:10:19
JS

#81 1Bobesh1: Otázka je, či by Nick mal sily na nejaký stret s kráľovskými.

#83 Drang-Zorn
29.1.2015 | 19:03:50
Drang-Zorn

#82 JS: Kdyby se scénáristé rozhodli nějak rozvinout už upadající „posttraumatický zombie syndrom“, mohli by to udělat tak, že by se to naučil ovládat, což by byla pro Nicka obrovská výhoda :) Podobně, jako jsme tu už mluvili o Juliette.

#84 JS
29.1.2015 | 21:30:39
JS

#83 Drang-Zorn: Aj tak si neviem predstaviť, ako by v Európe bojoval s kráľovskými rodinami a veratom o kľúče – jeden supergrimm, otázna hexenbiest, blutbad a fuchstabu. Otázne, či by sa pridal aj kapitán, nehovoriac o tom, či by si vystačili len s Monroovou nemčinou.

#85 Jero #94 FaNTa
29.1.2015 | 21:46:33
Jero

#84 JS: Pokud si dobře pamatuju, tak kapitán sám zmiňoval, že 3 klíče vlastní královské rodiny (možná že se pletu), a že zbytek je neznámo kde… Ovšem pokud by opravdu měly královské rodiny, byť jediný klíč, nedovedu si představit jak by Nickovi mohli spadnou do klína z čista, jasna, jako od Roleka… Chtělo by to postupně vygradovat boj mezi grimmem a královskými společně s veratem. Ostatně o Veratu nebyla delší dobu zmínka, a abych pravdu řekl, předpokládám že Verat by mohl být silnější než například princ Viktor, toť můj názor na věc ohledně klíčů.

#86 JS
29.1.2015 | 23:03:42
JS

#85 Jero: Štyri majú mať kráľovské rodiny. Tiež nemyslím, že ďalšie získal len tak ľahko, ale nedokážem si to akosi predstaviť, rodiny spolu s Veratom budú minimálne početne silnejší.

30.1.2015 | 10:33:11
nowas

napadlo někoho že grimm je jenom nějaký jiný druh wesena který není schopný proměny? dost by se tak vysvětlovalo proč weseni vidí weseny a i grimové je vidí.. na grimmovi se pozná že je grimm podle očí, věřím že stejně jako wesen může ovládat proměnu může i grimm ovládat to jestli ho někdo pozná a klíče by mohly vést i k tajemství toho jak to ovládnout :-)

#88 PeeBaEx #89 Nikitera #90 Ivein249 #91 JS #94 FaNTa
30.1.2015 | 22:22:12
PeeBaEx

Dobrá teorie :-)#87 nowas:

30.1.2015 | 22:34:11
Nikitera

#80 JS: Já vím, to byl jen blbej vtip. Nechtěla jsem se tím nikoho nijak dotknout… o:)
#87 nowas: Tahle teorie je opravdu velmi zajímavá… (y)

#91 JS
30.1.2015 | 23:46:55
Ivein249

#87 nowas: Tak tahle teorie mi připadá dost zajímava :)

31.1.2015 | 9:00:28
JS

#89 Nikitera: V poho. :D
#87 nowas: Fakt dobrá teória. 8)

#92 Misso
31.1.2015 | 10:32:39
Misso

#9 JS: palec hore :D myslim ze si bude nick myslieť ze to je niekto iný pod vlivom kuzla

#91 JS:

31.1.2015 | 17:43:26
komja

#79 Nikitera: A nebo z normálních lidí by se stávali grimmové ;)

#94 FaNTa
1.2.2015 | 12:45:04
FaNTa

#93 komja: To je blbost :). promin, že jsem to takto řekl, ale já si myslím, že to určuje nějaký gen, který má Nick, Truble a Kelly v obě.

#84 JS: Podle mě by se k němu přidala i Truble, Kelly a možná i Adalind po tom co by se dozvěděla, že Victor s ní manipuloval a chtěl s Dianou něco udělat.

#87 nowas: Jinak velice dobrá teorie. Třeba tam někde kde jsou potřeba ty klíče je schovaná pravda o Grimmech a ostatních Wesenech. Nebo lék na lečení wesenů (přeměna na člověka)

#95 JS
3.2.2015 | 8:34:16
JS

#94 FaNTa: Že s ňou Viktor manipuluje a chce s Dianou niečo urobiť je jej určite jasné. Zatiaľ sa ho drží, lebo dúfa, že jej pomôže malú nájsť, ak sa to stane, určite zobierie nohy na ramená.

3.2.2015 | 10:47:18
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Zahrajte si na Grimma

Zahrajte si na Grimma

Zahrajte si na Grimma

Zalíbil se vám Grimm, tak si na něj zahrajte v několika hrách, které jsou volně dostupné.

Momentka

Momentka

Reklama

Grimm získává finálovou řadu

Grimm se vrátí s šestou řadou

Grimm se vrátí s šestou řadou

Na stanici NBC padlo rozhodnutí ohledně budoucnosti Grimma, ten se na podzim vrátí už pošesté.

Nejoblíbenější postavy

Napište nám

Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!


Filtr seriálů a filmů









Reklama