Grimm
95/100 - 811×

Sledovat

Grimm

Potomek rodu Grimmů bojuje proti mýtickým přízrakům. Myslíte si, že příběhy o perníkové chaloupce a Rampelníkovi jsou jen pohádky? Seriál Grimm vás vyvede z omylu.

USA | 2011 | Ukončeno
vysílání
6 sezón | NBC | 44 minut
VOD
SkyShowtime
žánr
Fantasy, Hororový, Krimi
hrají
David Giuntoli (Nick Burkhardt), Sasha Roiz (Sean Renard), Russell Hornsby (Hank Griffin), Silas Weir Mitchell (Monroe), Bree Turner (Rosalee Calvertová), Claire Coffee (Adalind Schadeová), Elizabeth Tulloch (Juliette Silvertonová), Jacqueline Toboni (Theresa Trubel Rubelová), Reggie Lee (Drew Wu), James Frain (Eric Renard), Danny Bruno (Bud Wurstner), Mary Elizabeth Mastrantonio (Kelly Burkhardt), Nico Evers-Swindell (Kenneth), Philip Anthony-Rodriguez (Marcus Rispoli), Louise Lombard (Elizabeth Lascellesová)

Na závěr páté řady dostaneme dvojitou dávku

Na závěr páté řady dostaneme dvojitou dávku

Grimm míří do svého závěru, před námi je už jen pět posledních epizod. Článek obsahuje spoilery z nadcházejícícíh epizod.

23 0
20.4.2016

Posledních pět epizod ještě pořádně zamíchá kartami, tvůrci seriálu donutí Nicka sáhnout si až na dno. Sám pak nebude vědět, komu vůbec může věřit.

Tuto sobotu nás čeká osmnáctá epizoda s názvem Good to the Bone,
Nick a Hank se ocitají uprostřed zvláštního rodinného uspořádání, když vyšetřují vraždu mrtvého muže, jehož kosti byly zkapalněné. Mezitím se Wu snaží vyřešit svou vlastní krizi a Hank se sejde se svou starou láskou Zuri.

Následující víkend, tedy v pátek 29.4. bude seriál pokračovat devatenáctou epizodou: The Taming of the Wu.
Wu trpící kousnutím se dostane do překvapivé hádky. Poté co se Adalind sejde s Bonapartem, čelí těžkému rozhodnutí, které by mohlo změnit její a Nickův život navždy. Mezitím se Hank sbližuje se Zuri. Eve cítí, že nová síla by mohla ovlivnit celou operaci.

Poté bude následovat poslední seriálová přestávka. O víkendu 6. – 8. 5. se nové epizody nedočkáme.

Dvacátá epizoda se bude v USA vysílat až 13. května a ponese název Bad Night.
Nick se obrací na Monroea a Rosalee, když se obává, že přijde o všechno v boji proti Černému drápu. Volby se blíží a Renard zvyšuje svou angažovanost v kampani. Adalind stojí před těžkým rozhodnutím ve snaze zachránit své děti. Mezitím Hankův vztah se Zuri prodělá nečekaný zvrat a Wu se snaží ovládnout jeho novou realitu.

Hned o týden později se dočkáme finále páté série, pokud tedy počítáme správně do celkového počtu 22 epizod nám schází ještě dvě. To znamená, že 20. 5. se budou vysílat dvě epizody.
Předposlední epizoda se bude jmenovat: Set Up – což lze volně přeložit jako Past.

A finále páté řady nese ještě zajímavější název The Beginning of the End – Začátek konce. Popisy pro tyto dvě epizody ještě nevyšly.

Jak podle vás skončí pátá řada? Dostane se Nick do úzkých? Co podle vás název finálové řady naznačuje?

Foto: NBC

Diskuze /40

Bednamarek

Finále serie snad ne? Vždyť Grimm dostal další řadu :)

#11 Mr.One89 #25 nimbus212
20.4.2016 | 21:38:11
spalik

Renard: Pořád se tam klade otázka " proč se nechal tak lehce přesvědčit " Dyť on sám ví, že spolu budou táhnout Nick a jeho parta + HW. Dále to k té zradě mu vezme ještě syna ? Sakra musí mu bejt jasný, že jak Adalind sbalí Kellyho a pláchne k němu, Nick ho bude na 100% chtít zabít ( a jí možná taky ). Další otázka: Proč teda celou dobu chránil Dianu před „zneužíváním její moci“ aby jí pak lehce předal drápům ?? Já osobně si myslím, že on to na drápy hraje, ale proč sám ? Možná ego, nebo chce dokázat Nickovi, že má taky velké koule :-D

#3 JS
20.4.2016 | 21:44:41
JS

#2 spalik: Súhlasím, že to na drápov hrá. Len nechápem, v čom ju „predal“ drápom? Meisner zabil králika defenestráciou z vrtuľníka a tým sa dostal k Diane a následne ju predal odporu proti kráľovským (nerovná sa HW). Od nich ju zrejme nejakým spôsobom získal dráp a priviedol ju Renardovi. Myslím, že ten pôvodne, keď ju nechal s Kelly, hlavne chcel zabrániť, aby sa dostala do rúk kráľovským, pretože s nimi sám mal zlé skúsenosti. O tom, že by Diana mala byť vychovávaná „normálne“ a nemala by sa dostať do rúk ani odporu, hovorila Kelly. Toto riešenie mi pripadalo divné už vtedy – ako môžeš dať decku, ktoré nie je „normálne“ normálny život. Navyše keď ju bude vychovávať grimm (geneticky naprogramovaný skôr na zabíjanie, než na vychovávanie wesenov), ktorý ju zobral proti vôli matky a zapichol jej starú matku?

#20 Holldir
20.4.2016 | 21:54:17
golf11

Ja stále čakám, že kedy sa prejavia schopnosti Kellyho, veď to je kombinácia grimma a wesena. Sa čudujem, že nikto o to dieťa nemá záujem, veď je možno prvý taký na svete. Hlavne, že Dianu každý chce :D

#6 Belfan #7 JS #17 ExFerraristka
20.4.2016 | 21:57:30
Liss93

Se Zuri už to přece zkoušel, ale ona nechtěla. Že by změnila názor? Hankovi bych nějakou fajn babu přála :) O rodinnou pohodičku o Nicka mám obavy, Adalind si spíš zvolí Dianu.

#10 spalik
20.4.2016 | 22:06:19
Belfan

#4 golf11: Dianu nechctějí pro její schopnosti, ale proto že je to „přímý“ potomek královké rodiny :D ! přímý v uvozovkách, protože teď nevím jestli je kapitán taky přímým potomkem

20.4.2016 | 22:06:24
JS

#4 golf11: Podľa toho, čo bolo zatiaľ povedané, u wesenov sa schopnosti prejavujú väčšinou v puberte, u grimmov je objavenie sa dedičstva nejasné, aj keď mne teda na začiatku pripadalo, že sa to stáva po smrti niekoho z príbuzných (ako sa Monroe Nicka hneď pýtal, či mu niekto zomrel). U Diany bolo neobvyklé práve to, že má kráľovskú krv (spomeň si, že Stefania ju vlastne plánovala predať ešte pred tým, ako vôbec zistili, že má nejaké schopnosti) a preto, že sa jej schopnosti prejavili tak skoro.

#15 Kogol
20.4.2016 | 22:07:01
ori

A ja som si hovoril, že by mohli vrátiť Zuri :D

webmaster
20.4.2016 | 22:12:50
1Bobesh1

O Zuri si ještě podiskutujeme v pátek. Její návrat asi nebude jenom tak…

admin
20.4.2016 | 22:47:31
spalik

#5 Liss93: No to víme, že si Adalind zvolí Dianu. Nick by jí asi nechal odejít a skrýt se někde pryč, ale nechat jí s Renárdem po tom co o něm zjistil ( teda se to k němu doneslo … ) a k tomu mu dát syna ??? Renárd by byl tuctovej hlupák „kdyby“ si vzal i Kellyho …

#12 JS
20.4.2016 | 23:38:57
Mr.One89

#1 Bednamarek: Ano dostal a začne někdy na podzim což bude chvíli trvat ale musíme to přežít :)

21.4.2016 | 3:27:24
JS

#10 spalik: Ešte je otázka, čo myslia scenáristi tým, že si Nick siahne na dno? Že by mu Adalind odviedla Kellyho (pochybujem, že by si „vyberala“ medzi deťmi) a on by sa utápal v depresiách? Skôr by vyrazil a malého si zobral, aj násilím. Na dno by ho poslala napríklad informácia, že Kelly nie je jeho. A drápi by to mohli vedieť, evidentne mali svojich ľudí v nemocnici (viď napadnutie Trubel) a keď sa Kelly narodil, mohli mu odobrať DNA a zistiť reálneho otca. Prečo inak by si bola tá zubatá potvora taká istá, že bude mať Renard milujúcu rodinku?

#13 spalik
21.4.2016 | 13:09:29
spalik

#12 JS: No otcem Kellyho by mohl být i Renard … Adalind s ním spala ještě pár dní před tou její akci s přeměnou za Julls a následným vyspání se s Nickem. Ale ono to bude jako s klíčema :-D Renard o samotě s Nickem daj si po tlamě, on mu řekne, že miluje Adalind … Renard mu vyklopí, že to na drápy hrál a chce jenom chránit dcerku, mno a tak se mohou domluvit, že to na ně nahrajou … 6. serie začne fake rodinkou Renard, Adalind, Diana a Kelly. Možná někdo i umře na konci 5. serie vsadil bych to na Wua nebo Hanka či Trubel.

#14 JS
21.4.2016 | 13:36:19
JS

#13 spalik: To je ešte tá lepšia verzia, než aká napadá mňa. :)

21.4.2016 | 14:16:21
Kogol

#7 JS: to že se monreo ptal jestly mu někdo zemřel spíše snamenalo to že mu to že je grimm a co to pořádně obnáší nikdo nevysvětlyl…protože kdyby ano tak bu mu usekl hlavu dřív než by ho pozdravil…

#19 JS
22.4.2016 | 15:58:01
ExFerraristka

co, když Kelly začne mít schopnosti (at už hex. nebo grimmovské nebo obojí) nějakou náhodou se to domákne dráp (třeba už o Kellym vědí, když se narodil, ale ještě nebyl pro ně potřebný, neměl schopnosti). Takže malého můžou unést (tím je třeba myšleno, že si Nick šáhne na úplný dno) a Nicka vydírat, aby rozložil HW zevnitř, jinak Kellyho nezíská a Nick půjde za první, koho od drápu zná (Renard) a dá mu přes hubu.

22.4.2016 | 17:35:54
ExFerraristka

#4 golf11: moje teorie je, že čekají až se malej projeví až pak budou mít o něj zájem.

22.4.2016 | 17:38:48
Cinkitoo

Tak se začínají naplňovat moje požadavky, které jsem ale měla na tu neradostnou další sérii. Diana roste jako z vody! A nemůžu si pomoct, z Zauberbístě podle mě vyrostla Zauberbitch, má takovej zlověstnej kukuč.

22.4.2016 | 18:16:22
JS

#15 Kogol: Povedal „No… rozhodně jsi nováček. Někdo v rodině právě umřel?“ Čo to obnáša mu teta vysvetlila, minimálne základy (grimmovia, weseni, lovíme len tých zlých).

22.4.2016 | 21:15:13
Holldir

#3 JS: grimm (geneticky naprogramovaný skôr na zabíjanie, než na vychovávanie wesenov)

A to si kde vyčetl? Tohle je pro mě zábavná novinka :D

#21 JS
24.4.2016 | 10:55:29
JS

#20 Holldir: Prečo, musí to človek nutne niekde vyčítať? Nehovoriac o tom, že tvorcovia často vôbec neobjasnia niektoré okolnosti, proste nechajú diváka si domýšľať. Ja ti neviem, grimm, nazývaný aj usekávač hláv, je geneticky iný ako človek, takže môže wesenov vidieť, je silnejší ako normálny človek. Všetci weseni do jedného sa grimmov boja a hneď si myslia, že im usekne hlavičky, v mnohých jeho knihách sa popisovalo, ako grimmovia pozabíjali aj celé rodiny. Nick je skôr rarita, napríklad Trubel ani nevedela, že je grimm a pozabíjala ich celkom dosť, proste prirodzení nepriatelia. Z toho mi logicky vychádza, že grimm vychovávajúci wesena je asi dosť neslýchaná vec. :)

24.4.2016 | 11:35:29
janay

Myslím si, že Kelly je určitě Nickův syn. Však jak se Adalind proměnila, tak jak jí prcek sledoval… Schopnosti Grimmů se určitě neobjevují po smrti jiného v rodině. Však když se Nick a Adalind poprvé viděli, bylo to v prvním díle né a ta jeho tetka zemřela až trochu později.. Také se domnívám, že Dianu dráp unesl nebo co to Eve zjišťovala za varování v posledním díle.. Pro Ad bude situace velmi složitá, k Renardovi měla nějaké city, navíc je zase Hex, Kapitán jí pochopí a nemusí před ním nic tajit. Nick by si mohl sáhnout na dno kvůli synovi. Těžko ovšem říct, na koho to Renard vlastně hraje…jestli na dráp nebo partu…vždycky měl sklony k tomu, že chtěl vládnout :-D:-D. Proč si ho idealizovat, že určitě je stále s naší partou a ve finále se otočí proti drápu…A proč vlastně neskončit sérii tím, že Renard definitivně zběhne na temnou stranu s Adalind a deckama po boku, vyhraje volby, partička kolem Eve dostane pořádnou facku. Co kdyby Zuri třeba sejmula Hanka, Nick přišel o artefakt…o par­ťáka, dítě, rodinu, úkryt, podporu v zaměstnání a ještě by mohl dostat přes držku a na závěr ležet v bahně, sám, opuštění a bez všeho…a navíc Rosalee a Monroe jsou jakoby netknutí (až na únos), co kdyby jim krámek vylétl do vzduchu…to by Nick už vůbec nerozdejchal…Kaž­dopádně…uvidí­me…za pár dnů a na podzim.

#23 JS #24 JS
24.4.2016 | 12:09:24
JS

#22 janay: Premenila sa zámerne, takže by ju mal vidieť každý. Keby bol mrňús grimm, tak by si to všimla, nie? Netvrdím, že sa určite prejavujú schopnosti po niečej smrti, len že je tam súvislosť. Jeho teta zomrela až po, ale bola smrteľne chorá. To sa počíta.
Zaujímalo by ma, kto vlastne Dianu mal. Najskôr to boli kráľovskí, potom ju Meisner odovzdal Odporu a zrazu má HW napísané, že im zmizlo aktívum x3 – Diana.
Prečo by sa Renard reálne dával k drápu mi nie je jasné – z kandidatúry nevyzerá dvakrát nadšený, ani nikdy neprejavoval nejaké snahy v tomto smere. Keď mal mince, to, že ho oslavujú davy sa mu len snívalo, v reáli ako kapitán začal presadzovať program na zníženie kriminality. Neohlásil kandidatúru ani nič podobné, aj keď sa ho novinári pýtali. Že by mu až tak vyhovovala nadvláda wesenov, šírenie násilia a chaosu?

#37 janay
24.4.2016 | 13:17:38
JS

#22 janay: Ešte k Zuri – stopro je u drápu, bola až moc vlezlá. Hank mi chýbať nebude. :)

24.4.2016 | 13:18:35
nimbus212

#1 Bednamarek: Spíš ti vidím tak, že šestá řada bude poslední..

24.4.2016 | 21:38:08
Extra.girl

Nějak si nemyslím, že Kelly je potomek Seana. Vždyť by to bylo stejné jako u Diany ne? Schopnosti hned od mimina. Souhlasím, že by měl konečně někdo umřít, ale jen ne Trubel prosím. Její postavu jsem si velmi oblíbila. :D Mohl by zemřít Hank, protože si nemyslím, že Zuri se objevila jen tak. Navíc mě Hankova postava přestává bavit. Zuri je stopro u drápu. Sean to na dráp jen hraje. Jeho nesdílnost s Nickem se mi moc nelíbí, když by mu mohl pomoci. Wu se z toho podle mě dostane, ikdyž nechápu proč se s problémem nesvěřil Nickovi. Že by nějaký wessenský instinkt, i když asi nemá s wessenem moc společného. Dle mého názoru by se to mohl naučit ovládat a zaujme místo vedle Nicka místo Hanka. Nebo další teorie, dráp zabije Monroa s Rosalie a Wu zaujme místo čmuchacího psa po Monroeovi. Wu prostě neumře. :D Adalind je na prvním místě Hexenbeast a matka zároveň, takže ve finále jí to bude jedno s kým skončí, hlavně, že má u sebe obě děti. A Nick nakonec skončí s Trubel:D ty vle to by byla telenovela horší jak Arrow.

Mimo téma musím říct, že Adalind a Nick se jim povedl. :) Přistihnu se s debilním výrazem pokaždé, když spolu mluví, nebo se snaží o ty intimní chvíle. :P Tajně doufám, že Adalind se úplně nepoddá vlivu Hexenbeast a bude stát po boku Nicka za každou cenu a že to bude právě ona kdo Nicka pošle tím správným směrem.

#27 JS #28 Wolf9
25.4.2016 | 2:37:45
JS

#26 Extra.girl: Netvrdím, že ním musí byť, ale len že môže a bol by to pre Nicka úder. :) Rovnaké ako u Diany by to rozhodne byť nemalo, pretože Diana okrem toho čo zdedila po rodičoch prešla spolu s Adalind aj tým rituálom a ten ju posilnil.
Čo sa Wua týka, je to blbosť, na hlavu postavené a úplne popierajúce zmysel celého seriálu, aby z neho urobili wesena.
Pri kapitánovi súhlasím, nevidím jediný dôvod, prečo by jemu taký vývoj s drápmi pri moci vyhovoval.

#30 Extra.girl
25.4.2016 | 11:47:39
Wolf9

#26 Extra.girl: Monroea určitě nezabijou, ledaže by s tím herec sám moc chtěl seknout. Zbavit se nejpopulárnější postavy nebývá dobré pro sledovanost. Tohle není Hra o trůny.

#29 JS
25.4.2016 | 14:01:04
JS

#28 Wolf9: Ono všeobecne tam na zabíjanie postáv veľa priestoru nie je. Ale keď už, tak Hank. Alebo Eve/Julliete.

25.4.2016 | 14:08:07
Extra.girl

#27 JS: Netvrdím, že by byl wesen komplet. Momentálně je zřejmě nakažen nějakým vlkodlačím syndromem ne? Vždyť kolikrát našli lék, nebo jiné řešení i tam kde se tvrdilo, že to nemá smysl? Mě je prostě Wu dost sympatický, tak by byla škoda o něj přijít. :) Úplně jsem zapomněla, že Adalind prodělávala ten proces zpět na hexen během těhotenství. ;)

#31 JS
25.4.2016 | 21:02:55
JS

#30 Extra.girl: Ktorým trpia len blutbadi a je genetický. ! O sympatie nejde, ja ho mám tiež rada, ale proste celý seriál je založený na tom, že nadprirodzené udalosti a mýtickí tvorovia sú vedecky vysvetliteľní – ide o druh, ktorý proste ľudia bežne nevidia, a tento druh má svoje zákonitosti. To, že sa z Wua stáva nejaký hybrid dehonestuje wesenov z druhu na chorobu. Keď ťa poškriabe chorý pes, ak je to choroba prenosná na človeka, tak ju môžeš chytiť, ak nie je, tak ju nechytíš. Ale určite sa nezačneš meniť na psa.

25.4.2016 | 22:03:44
Kathryn01

Podle mě to Renard na dráp jen hraje, ostatně, jak si to myslí skoro každý. Otázka, proč to Nickovi neříká je jednoduchá; nechce aby se to dráp dozvěděl-mají špehy přece všude, ne? Nedivila bych se, kdyby měli napíchlé telefony nebo štěnice. Samozřejmě to tak být nemusí, ale příjde mi to takové logické, já bych udělala asi to stejné. Spíš mě zajímá, kde je Rodina? V celé páté řadě o nich není ani zmínka, jenom samý dráp sem, dráp tam, val to stejný…o Odporu tam v posledních dílech zmínka byla, ale prostě kde jsou? To najednou přestali jít po klíčech a Dianě? Chvíli jsem si třeba myslela, že se Rodina spojí s Valem nebo drápem, nebo že se ty čtyři strany (Dráp, Val, Odpor, Rodina) nějak zamíchají a ukáže se, že to vlastně nejsou čtyři strany, ale pět stran, nebo něco v tomhle smyslu. Ale pátá řada mě prostě nepřestane udivovat-jako by si tvůrci prostě řekli, „hmm, královští a Odpor, to už je otřepané, pojďme vymyslet něco nového a Rodinu na následujích dvaadvacet epizod odklidíme do ústraní…“

A souhlasím s tím, že by měl někdo umřít, Nick to být nemůže a ani Monroe, Rosalee-bez té by nepřišliani na to, jak si zavázat tkaničky od bot-, Adalind to podle mě nebude. Myslím že to bude Hank, Renard nebo Wu. Hank mi nevadí, mrzelo by mě, kdyby umřel, ale ne že bych se s tím nesmířila. Vzhledem k tomu, že to je ale jedniný černošský herec v seriálu, si ale nemyslím že umře :D. Spíš se bojím, že to padne na Renarda, tak ale doufejme že ne ;)

#33 JS
26.4.2016 | 19:22:24
JS

#32 Kathryn01: Súhlasím, Renard to hrá a Nickovi to nehovorí z opatrnosti – odpočúvanie by bol jasný krok zo strany Valu aj Drápu, osobne nechápem, prečo mu tam Eve niečo nenamontovala. Plus, ak Nick neverí jemu, prečo by mal veriť on Nickovi, nie? Veril mu s Dianou a dopadlo to katastrofálne.
Odstránenie kráľovských je divné – sú príliš silní, aby ich Nick porazil, tak ich šupnime preč a nahraďme ich niekým, koho môže poraziť s ešte menšou pravdepodobnosťou. :D
Ale osobne si myslím, že Val je nová organizácia kráľovských. Už len ten názov – HADRIANOV val. A vlastne nikto nevie, kto mu šéfuje, odkiaľ má financie, čiže za ním pokojne môžu byť oni. A ešte, ak si spomeniete, niekde v druhej sérii Sebastian hovoril Renardovi, že sa kráľovskí usilujú infiltrovať rôzne vlády po celom svete a na usb kľúči mu dal zoznam ich agentov. Tak možno tam kapitán našiel Chavezovú. :)
Hank by mi nechýbal, ale súhlas, jediného černocha neodpravia. Wu je zas jediný Ázijec. :D Ak odkrouhnú kapitána, ktorý je napriek malému priestoru, čo dostáva dosť obľúbený, tak nech si trhnú, na šiestu sériu sa vybodnem. Radšej by mali odpraviť Eve, tú snáď všetci nenávidia. ;)

#34 ExFerraristka #39 Kathryn01
26.4.2016 | 19:48:16
ExFerraristka

#33 JS: Z odpravení Eve/Juls by skákala většina fanoušků Grimm až do stropu (až na ty Bící fanatiky). Bohužel si myslím, že to schytá kapitán jelikož Sasha sdílel nějaký fotky, kde měl na sobě krev, ale třeba to bylo jen svedení s cesty.

#35 JS
26.4.2016 | 21:07:14
JS

#34 ExFerraristka: Hej? Hoď link. Ale to by bolo pekne na hlavu – najneobľúbenejšiu postavu tam nechajú a jednu z populárnejších odpravia? :(

#36 ExFerraristka
26.4.2016 | 21:44:53
ExFerraristka

#35 JS: jen, kdybych si pamatovala kde byla (před měsícem jsem ji viděla). Vypadá to, že Sasha ji smazal.

26.4.2016 | 22:12:24
janay

#23 JS: Ty víš všechno nejlíp vid.....skoro všechny názoru tu vyvracíš a nějak komentuješ. Takže ty všechno znáš, všechno víš…určitě i víš, jak to dopadne…:-D:-D…takže naše názory, naše nápady, prostě cokoliv tu napíšeme, je úplně k ničemu, protože tu stačí jen tvé dokonalé znalosti všeho že…:-D:-D…

#38 JS
1.5.2016 | 16:41:14
JS

#37 janay: Páni, ja som ti šliapla na otlak, že sa tak jeduješ? :D Snáď to o Zuri? Veď v najnovšom dieli sa zliezala s hlavným Drápom, takže môj predpoklad bol správny. Alebo o tom, ako sa grimm stane grimmom? Môžem snáď prezentovať svoju teóriu, rovnako aj ty môžeš vzniesť protiargumenty, ak nejaké máš. Alebo o Renardovi? Tam platí to isté, pokojne môžeš môj názor vyvrátiť, ak chceš. Vieš, v diskusii keď niekomu dôjdu argumenty, tak sa uchýli k osobným útokom na druhého, hovorí sa tomu argumentum ad hominem. :) Čo je vlastne v určitom smere pre napadnutú stranu poklona, takže ďakujem. :D

1.5.2016 | 21:02:59
Kathryn01

#33 JS: To s drápem a Rodinou mě nenapadlo, ale bylo by to logické. Hlavně by měli-už konečně-zabít Eve. Bylo by to mnohem lepší, než zabít kapitána, kterého mají snad všichni rádi. A teď nechci znít jako psychopat, ale Eve by opravdu měli odstřelit bazukou, to, co z ní zbude rozsekat a spálit, a nakonec hodit do přehrady (kdyby bylo po mém, ještě by tu přehradu měli vypustit nebo nechat odpařit :D )

#40 JS
4.5.2016 | 21:13:10
JS

#39 Kathryn01: Téda, ty ju fakt nemáš rád. :D

5.5.2016 | 22:03:34
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Zahrajte si na Grimma

Zahrajte si na Grimma

Zahrajte si na Grimma

Zalíbil se vám Grimm, tak si na něj zahrajte v několika hrách, které jsou volně dostupné.

Momentka

Momentka

Reklama

Grimm získává finálovou řadu

Grimm se vrátí s šestou řadou

Grimm se vrátí s šestou řadou

Na stanici NBC padlo rozhodnutí ohledně budoucnosti Grimma, ten se na podzim vrátí už pošesté.

Nejoblíbenější postavy

Napište nám

Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!


Filtr seriálů a filmů









Reklama