Game of Thrones (Hra o trůny)
95/100 - 2 314×

Game of Thrones(Hra o trůny)

Fantasy seriál o intrikách, magii a zradách. Západozemí a Východní země nejsou zeměmi, ve kterých by chtěl někdo žít, na každém rohu totiž číhá nebezpečí, která vás může ihned připravit o život.

USA | 2011 | Ukončeno
vysílání
8 sezón | HBO | 60 minut
VOD
Max | O2 TV
žánr
Dobrodružný, Fantasy, Historický
hrají
Peter Dinklage (Tyrion Lannister), Lena Headey (Cersei Lannister), Emilia Clarke (Daenerys Targaryen), Kit Harington (Jon Sníh), Maisie Williams (Arya Stark), Sophie Turner (Sansa Stark), Nikolaj Coster-Waldau (Jaime Lannister), Iain Glen (Jorah Mormont), John Bradley (Samwell Tarly), Alfie Allen (Theon Greyjoy), Conleth Hill (Varys), Gwendoline Christie (Brienne z Tarthu), Liam Cunningham (Davos Mořský), Aidan Gillen (Petyr Baeliš), Isaac Hempstead Wright (Brandon Stark)

Záznam z letošního Comic-Conu

Záznam z letošního Comic-Conu

Stanice HBO konečně zveřejnila celý záznam z letošního Comic-Conu, kde se objevili někteří herci ze seriálu Hra o trůny. Celý záznam naleznete uvnitř článku.

20 1
17.8.2015

Thumbnail Play icon

Zdroj: HBO

Diskuze /73

Spoorty

Nice…:-D A jsem první!!

#2 Locker #3 MightRider
17.8.2015 | 17:27:14
17.8.2015 | 18:03:39
MightRider

#1 Spoorty: A je to v háji. Odpad z Youtube dorazil i sem.

#56 Spoorty
17.8.2015 | 18:06:36
Locker

Nesnáším tenhle typ tupých fandů…to kvůli nim Daenerys ještě žije…

#5 Stardos #39 Lukass.M
17.8.2015 | 18:07:30
Stardos

#4 Locker: Pokud oživí Jona , tak taky jen kvůli „tupým fandům“ Každý má rád někoho jiného , proč hned urážet . Já mám rád Ramseye ( ehm , jak se skloňuje Ramsey ? ) , kterého by většina chtěla vidět mrtvého :)

#7 Locker #10 Eddard1 #21 V Ales #39 Lukass.M
17.8.2015 | 18:34:08
luciusvorenus2510

titulky by bodli jsem rozuměl tak 70 procentům …:O

17.8.2015 | 18:43:35
Locker

#5 Stardos: Ale nejde o to, kdo má koho rád. I kdybych měl rád Daenerys, tak bych musel uznat, že ta postava je udělaná špatně a škodí té show/knize…to, že si někdo něco oblíbí neznamená, že nemůže uznat, že je to špatné ač se mu to líbí…

#8 Stardos
17.8.2015 | 19:03:30
Stardos

#7 Locker: Já mám za to že fandové obvykle mají rádi postavu kvůli tomu jak je zpracovaná :)

#9 Locker
17.8.2015 | 19:14:55
Locker

#8 Stardos: Samozřejmě, ale např. v případě Daenerys, která je evidentně zpracovaná špatně, by fanda, který si ji oblíbil (přestože je napsaná špatně…každý má holt jiný vkus a někomu se líbí pohádkové nesmysly), měl uznat, že ač se mu to líbí, tak je to technicky špatné. A následně by měl uznat, že by bylo lepší i přes jeho sympatie, kdyby ta postava byla udělaná jinak/případně tam vůbec nebyla…a kdo to neuzná kvůli sympatiím, ten je hlupák (přesně ten typ fandů, o kterém jsem se zmínil)…

#11 Stardos
17.8.2015 | 19:25:07
Eddard1

#5 Stardos: pomalu stahovaného z kůže.

17.8.2015 | 19:44:14
Stardos

#9 Locker: By mně zajímalo jak víš že je napsaná špatně ? Někdo třeba může říct že je napsaný špatně Tyrion a nebo Arya . Žádná postava není napsaná špatně za tím si prostě stojím . Je prostě jiná než ostatní . Má jiný děj než ostatní a další jiné aspekty . Prostě ji její fandové mají rádi , líbí se jim zpracování a to že neuzná že je špatně udělaná jak říkáš je prostě jeho věc a žádný hlupák to tedy není

#12 Locker #13 Locker
17.8.2015 | 19:44:29
Locker

#11 Stardos: Všechno musí dávat logiku a zpracování je vždy objektivní..sub­jektivní je jen to, jak věc vnímáme…a pokud se mi subjektivně líbí něco, co je objektivně vzato špatně provedené, pak je to sice moje věc, ale měl bych uznat, že to tak je…

#60 Athaeneus
17.8.2015 | 19:48:56
Locker

#11 Stardos: Zatím všichni z mých přátel (většinou programátoři, jejichž IQ se pohybuje kolem 150ti) mi dali za pravdu a vidí to stejně…je velmi nepravděpodobné, že by se mohli mýlit..mě jejich souhlas k vědomí správnosti mého pohledu stačí…

17.8.2015 | 19:51:44
Stardos

Budu si stát stejně za svým . To že se nelíbí tobě a tvým přátelům je váš názor . Jsou lidé co si myslí že zpracování je dobré . To prostě musíš respektovat . Ano , myslíš si že zpracování je špatné , ale to je jako mluvit jaké jídlo je nejlepší . Zpracování postavy se jiným lidem líbí a to je jejich názor . Nemůžeš určit zda je zpracování špatné či dobré , protože jiní lidé mají odlišný názor

#16 Locker
17.8.2015 | 20:03:26
hermik9AL-Sah-Him

Ked sa Vám nepáči spracovanie postáv tak odkupte serial a neoblubene postavy vyhodte :D :P

#17 Locker
17.8.2015 | 20:11:29
Locker

#14 Stardos: To nelze srovnávat..tady se bavíme o jasně vyjádřeném obsahu, který musí dávat nějaký smysl/logiku → dá se vyložit pouze jedním (objektivním) způsobem (protože každý problém má pouze jedno správné řešení) → bude kvalitní a správný…a Daenerys přesně toto nesplňuje tudíž se jedná o špatnou/nek­valitní postavu (a ta špatnost se nějakému bláznovi může líbit, ale na tom faktu to nic nezmění)…a bohužel chybný názor respektovat nemůžu, pouze se ho snažit vyvracet…

#70 Flyman91
17.8.2015 | 20:23:22
Locker

#15 hermik9AL-Sah-Him: Hihehahohe.

17.8.2015 | 20:23:53
Stardos

Problém může mít i více řešení a bohužel ty ani nikdo jiný nemůže určit jestli je Daenerys špatná/nekvalitní postava , tak to prostě je a bude

#19 Locker
17.8.2015 | 20:43:42
Locker

#18 Stardos: Ne, každý problém má pouze jedno správné řešení = věc se dá objektivně vyložit pouze jedním způsobem zkrátka taková, jaká je (to, že to někdo nedokáže rozpoznat neznamená, že tomu tak není…). A pokud je zde věc, která se dá vyložit mnoha způsoby, tak to znamená, že se jedná o prázdnou množinu a tím pádem to jest opět jedno řešení…a každá věc s tímto řešením je pouze nedomyšlená hovadina (viz. postava Daenerys).

#24 hobitofil #26 Stardos #46 vyvrtka
17.8.2015 | 20:49:34
Batiatus

Ja niak stále nechapem prečo by Dany mala byť napísana zle :D

#22 V Ales
17.8.2015 | 21:00:45
V Ales

#5 Stardos: Jestli oživí Jona tak proto aby mohla pokračovat linka na Zdi a s WW

17.8.2015 | 21:02:52
V Ales

#20 Batiatus: Nevím jestli je napsaná špatně, ale v seriálu má prostě špatný chování a tak všechno

#23 Locker
17.8.2015 | 21:05:16
Locker

#22 V Ales: To co jsem psal jsem převážně vázal k seriálové postavě…o té knižní toho platí trochu méně, ale principiálně se jedná o ten samý problém…

17.8.2015 | 21:08:02
hobitofil

#19 Locker: Ty jsi bůh!! :D souhlasím s tebou a tvými myšlenkovými pochody. Jde vidět, že jsou ještě inteligentní lidé.

17.8.2015 | 21:08:28
Batiatus

Diky za odpoveď ale ak je napisana zle kôli tomu ake ma chovanie tak potom ako zle je napisany joffrey :F

17.8.2015 | 21:10:59
Stardos

#19 Locker: Jako je hezké že máš svoje určení kvality postavy , ale je to jen tvůj názor . Ty nemáš Daenerys rád , někdo zase ano . To že ty říkáš že je zpracovaná špatně je fakt jen tvůj názor . Kvalitu postavy určit nemůžeš , to že tu budeš psát své názory o tom jak ji určuješ a další tyhlety věci nezmění na faktu že je to jen tvůj názor .Navíc kvalitu u postavy stejně určit nemůžeš , neboť kvalita je pouze u věcí . U lidí a zvířat ( a rostlin) kvalitu určit nemůžeš protože jsou živí a proto postavu musíme chápat jako člověka . Tím pádem se dá mluvit o sympatiích . Pro tebe je Daenerys nesympatická , jak chováním a povahou , tak i dějem . Někomu se zase děj , chování a povaha postavy líbí . To máš jako u kritiků filmů . Jeden kritik řekne že se mu film nelíbil ale druhý naopak že se mu líbíl . To že některým lidem se Daenerys nezamlouvá , nedělá to z ni „nekvalitní“ postavu . Každý ji chápeme jinak a máme na ni rozdílný názor .

#28 Stardos #29 Batiatus
17.8.2015 | 21:11:16
I am one who knocks

Pokud smrt postavy pomůže ději tak s tím nemám problém at je to vedlejší či hlavní postava. :D

17.8.2015 | 21:11:33
Stardos

#26 Stardos: A špatně ani nemůže být napsaná , neboť autor to tak s ni zamýšlel a stejně tak i scénáristi , opravdu je to o sympatiích

17.8.2015 | 21:14:08
Batiatus

#26 Stardos: No niečo také si myslím aja a opäť napisem co som napísal teraz podľa lockera je ta postava zle napisana ktorá ma zle chovanie a atd. takže tým padom je napisany zle aj joffrey pretože ten ma 1000 000× horšie chovanie ako Dany

#30 Stardos #31 Locker
17.8.2015 | 21:16:32
Stardos

#29 Batiatus: Jak jsem napsal , postava nemůže být špatně napsaná . Každý máme jiný názor , a to že ji nemá někdo rád , nedělá to z ni špatnou postavu

17.8.2015 | 21:19:55
Locker

#29 Batiatus: Kde jsem uvedl, že postava je špatně napsaná kvůli tomu, že se (dejme tomu vzhledem k běžným standardům společnosti) chová v knize/show špatně? To je nesmysl, který sis vycucal z prstu…např. Joffrey je kurva, ale postava je to perfektní dle definice, kterou mě už nebaví omílat pořád dokola…kdo nechce/nemůže chápat, nepochopí…

#32 Stardos #33 Batiatus
17.8.2015 | 21:21:25
Stardos

#31 Locker: A já si myslím že ta tvá definice je o ničem , když tu postavu každý chápeme jinak

#34 Locker
17.8.2015 | 21:25:28
Batiatus

#31 Locker: Ja sa to snažím pochopiť ešte raz to skus vysvetliť tento krát ako retardovy a možno to pochopim

#34 Locker
17.8.2015 | 21:26:01
Locker

#32 Stardos: Proto jsem napsal toto: ,,A pokud je zde věc, která se dá vyložit [tedy chápat] mnoha způsoby, tak to znamená, že se jedná o prázdnou množinu a tím pádem to jest opět jedno řešení…a každá věc s tímto řešením je pouze nedomyšlená hovadina" …

#33 Batiatus: Polopatěji už to vysvětlit bohužel neumím a ani vlastně nechci…

#36 Stardos #37 Batiatus
17.8.2015 | 21:29:31
majklllll

Co víme o 6. sérii z Comic conu v SD? Nic :D

17.8.2015 | 21:35:54
Stardos

#34 Locker: Tím pádem toto platí o všech postavách ;) Já třeba chápu jinak Jona , takže případ jako Daenerys ;)

17.8.2015 | 21:37:40
Batiatus

#34 Locker: Možno napisem blbost ale myslis to tak že ta postava je napísaná zle na ktorú môžu byt rozdielne názory ? Napríklad o joffreyovy vieme že je hajzel a preto je napisany dobre a Dany každý vidí po svojom a preto je napisana zle ? :D

#38 Stardos #40 Lukass.M
17.8.2015 | 21:44:32
Stardos

#37 Batiatus: Pokud ano , tak většina postav je napsaná špatně . Na Sansu jsou rozdílné názory a na další :)

17.8.2015 | 21:51:48
Lukass.M

#5 Stardos: Až! oživí Jona tak to nebude kvůli fandum. Bude to kvůli tomu, že GRRM má dávno hotovou kostru příběhu a Jon prostě na jeho konci figuruje.

#4 Locker: Ze všech zdejších trollů jsi Ty ten nejzdařilejší. Kam se hrabe Brien Skůže. Ale: To že je Denny blbě napsaná je tvůj názor a tví kamarádi jež prošli facebookovým testem na 150% pouze sdílí stejný pohled na problematiku. Dokud neuvedeš hodnotící měřítka uznaná odborníky daného oboru, zůstane tvoje tvrzení pouze názorem!

Avšak ke tvému názoru se částečně přidám. V seriálu je Denny otřesná. Kde jsou fialové oči? Proč patnáctku hraje třicítka? Kde je „jsem jen pouhá dívka a těmto věcem příliš nerozumím“? V knihách je naopak suprová – ty se možná do holky těsně nad 15 let těžce vžíváš, ale já jich pár znám a to jednání prostě sedí :D

#43 niennor
17.8.2015 | 21:57:46
Lukass.M

#37 Batiatus: Joffrey je napsaný dokonale právě proto, že ho nenávidí !!! 99% diváků a tři ze čtyř diváků / čtenářů při jeho smrti bouchli šáňo. Ramsay je dobře vyvedenej až v seriálu kde Hodně dělá sám herec.

#42 Batiatus
17.8.2015 | 22:01:11
Malerno

Viem, že šiesta kniha je ešte v nedohľadne, no ako to bude s prekladom knihy? Dostane knihu vydavatelstvo skôr aby mohla byť preložená skôr a výjsť v rovnaký deň? Moja angličtina nie je na takej úrovni aby som sa pustil do tisíc stranovej knihy a neviem si predstaviť, že by som sa dokázal vyhýbať spoilerom tak dlhý čas (otázne je či ešte budú nejaké zásadné spoilery až seriál skončí skôr)

17.8.2015 | 22:06:23
Batiatus

#40 Lukass.M: Jop ten herec ktorý hra Ramsyoho to hra naozaj dobre podľa mňa ešte lepšie ako herec joffryho :)

17.8.2015 | 22:06:28
niennor

#39 Lukass.M: pri čítaní časti tvojho príspevku (Kde je „jsem jen pouhá dívka a těmto věcem příliš nerozumím“?) mi napadlo jediné- načo hovoriť nahlas, keď to všetci vidíme? :D

#44 Lukass.M
17.8.2015 | 23:26:42
Lukass.M

#43 niennor: No právě :D V knize moc dobře ví co dělá ale před potenciálními nepřáteli hraje neviňátko… zato v seriálu jen sere jednu věc za druhou.

#47 MightRider
17.8.2015 | 23:40:58
luciusvorenus2510

Dany je dobrá postava mám ji rád ,,,upřímě nesnáším uplně jiné jedince jako Sam, Briana , Cersay tyhle postavy mě tak megálně štvou u sama i přetáčím většinou pač mě vůbec nezajímá jeho story s fialkou ,která ji mimochodem dost ošklivá a hloupá …:D

#48 Eddard1
18.8.2015 | 9:38:24
vyvrtka

#19 Locker: v tomto nesuhlasim modelovy priklad: ak su dva body na kruznici oroti sebe (tj na tetive ktora prechadza stredom) tak prejst z jedneho bodu do druhe je mozne prejst logicky dvomi rovnako dlhymi trasami tj problem ma objektivne dve riesenia logicky rovnake subjektivne vsak moze niekto preferovat pravotocive a iny lavotocive tj objektivne su dve riesenia ale subiektivne moze byt len jedno tj ale mimo serial.

co sa tyka dany mam pocit ze sa v nej aj sam autor topi nehladiac na autorov serialu

18.8.2015 | 10:58:37
MightRider

#44 Lukass.M: Tak nějak mi furt nedochází, co Dany posrala?

Vím, že to posrala s Mirri Maaz Duur. Všichni jí říkali, že je to zlá maegi, nevěřila jim. Dokonce jí ani nedošlo, že by se mohla pomstít za svou vesnici. Ano, to byla chyba (I když, možná to bylo správné, Dothraci jsou barbaři a to krveprolití, které by díky nim nastalo v Západozemí, och ne, to nebyla chyba Dany, to byla správná věc). Pak ještě možná popravení toho otroka, měl na to právo. Oko za oko by mělo platit. Ale jinak si nic jiného neuvědomuji. Synové Harpyje jsou revoluční oddíl, za to ona „nemůže“. A kvůli Jorahovi? Hm, vžij se do její situace. Celou dobu mu věří a pak zjistí, že je (nebo byl) špeh. Ano, nenechala si to vysvětlit, ale jinak byl její vztek oprávněný.

#52 Lukass.M
18.8.2015 | 11:24:30
Eddard1

#45 luciusvorenus2510: Bože jak můžeš odsuzovat Fialku. Fialka je statečná dívka. Ze seriálu to není tak patrné, ale čtenáří vědí jakou obrovskou obět udělala. Fialka hloupá není. Jistě není vzdělaná. ale hloupí není.

#49 luciusvorenus2510
18.8.2015 | 12:55:52
luciusvorenus2510

#48 Eddard1: no jistě není vůbec hloupá nechá se překecat aby vyměnila své dítě za jiné s tím ,že to její bude upáleno ,ale jinak v pohodě velice chytrá slečna palec nahoru …:D

#50 Eddard1 #53 Lukass.M
18.8.2015 | 16:36:13
Eddard1

#49 luciusvorenus2510: To neříká nic o její hlouposti ale statečnosti.

#51 Eddard1
18.8.2015 | 16:41:26
Eddard1

#50 Eddard1: nehledě na to, že jistě měl Jon v plánu říct, kdyby došlo na nejhorší že to díte nemá v sobě královskou krev.

18.8.2015 | 16:44:35
Lukass.M

#47 MightRider: To bych si musel znova pustit seriál a připravit velkej papír :D

Tak třeba takhle – budu reagovat na to, na co si sám vzpomeneš :)

Maegi – pustit zajatce z čerstvě vyvražděný vesnice k vůdci onoho vyvražďování? Netřeba komentovat. To co by se stalo s Dothrakama ve Westerosu sem nepatří.

Popravení otroka – hraje si na spravedlivou, ale přišla tim o jedinou podporu kterou v Meereenu ze strany obyvatel měla. Otrok měl „uprchnout“ a pod pohružkou setnutí držet hubu.

Synové Harpyje – v knize je řeší hodně dobře ikdyž ne šikovnějc než se do nich nejspíš pustí Varys. Na to konto patří zatčení hlav rodin, upálení za živa!!! hlavy jedný z nich (jestli ta rodina nebyla s Harpyjema, od tý chvíle na 100% jo) a pak politická svatba se kterou vlastně Hizdharovi řiká – tady je moje armáda, stačí mě zabít.

Jorah – začal jako zrádce, ALE je Denny mrtvá? Neni. Způsobila jí ta zrada újmu pro kterou by se musela mstít? Ne (Droga zabila sama, Viseryse zabil Drogo…). Při prvnim rozhodování měla po ruce Barristana a Daaria. ALE při druhym rozhodování už Joraha HODNĚ potřebovala na svojí straně. Místo toho dala na původní uraženost a na to „co řeknou obyvatelé města který jí celý nenávidí“.

18.8.2015 | 16:59:26
Lukass.M

#49 luciusvorenus2510: Ve chvíli kdy by mělo dojít na upálení už měla bejt dávno Hodně daleko a tudíž by bylo bezpečný prozradit že je to dítě lůzy :D

#54 luciusvorenus2510
18.8.2015 | 17:01:14
luciusvorenus2510

#53 Lukass.M: hm a kdo by mu to jako věřil ?? je jasné ,že měl manceho rád a jen se snaží tomu zabránit ,,jako já si to obsolutně nepamatuju jak to bylo pátej díl jsem četl jen jednou a to už je doba ,,zítra jedu na chatu na tejden tak si ho asi vezmu at si osvěžím pamět …:D

#55 Lukass.M
18.8.2015 | 18:31:44
Lukass.M

#54 luciusvorenus2510: Samozřejmě že mu to nikdo nemusí věřit. Mel může poznat pravdu, ale zároveň jí může z různejch důvodů ignorovat. Nebo může mít dítě „královskou krev“ jen tim, že lidi co se na něj koukaj věřej, že je to dítě krále… každopádně Jon věřil že tim prohozem pravděpodobně zachrání mimino :)

18.8.2015 | 20:44:21
Spoorty

#3 MightRider: Já pochválim pěknou konferenci a ty urážíš jo..Jestli se ti GoT nelíbí tak sem nechoď. Nebo se nad sebou zamysli..

#57 Stardos #58 Lukass.M #59 Locker
18.8.2015 | 22:16:03
Stardos

#56 Spoorty: Ehm , what ? :D

18.8.2015 | 22:38:03
Lukass.M

#56 Spoorty: Srry, ale víc času jsi věnoval sledovánim toho, kolikátej koment v pořadí je ten tvuj. Takový starosti si opravdu vylejvej někde na YT.

#62 Spoorty
18.8.2015 | 23:36:30
Locker

#56 Spoorty: To, že tě nazve odpadem z YT (kterým pravděpodobně dle tvého prvního příspěvku jsi) ještě neznamená, že se mu GoT nelíbí…

#62 Spoorty #64 MightRider
19.8.2015 | 1:30:01
Athaeneus

#12 Locker: Jsi jeden z mála lidí, kdo tu mluví k věci. Nechápu, že tolik mimoňů nachází chuť tě po netu vždy proplesknout. Jako jeden z mála nejsi stupidní dogmatik a ke všemu umíš slušně argumentovat. Toť vše, měl jsem potřebu vyjádřit ti podpůrný komentář, jelikož ses ujmul role vzdělávače národa, což je samo o sobě dost těžké.

#61 Locker
19.8.2015 | 11:34:30
Locker

#60 Athaeneus: Ó děkuji :) podpora vždy potěší a to zvlášť, když jí je tak poskrovnu..

19.8.2015 | 12:57:03
Spoorty

#58 Lukass.M:
#59 Locker: Za pré jste mimo protože YouTube opravdu nepreferuji, a za druhé to jsem první jsem myslel tak, že jsem první přečetl a zhlédl video.. Ale to lidi co dělají předčasný závěry nepochopí..

#63 Locker #64 MightRider
19.8.2015 | 14:03:05
Locker

#62 Spoorty: Tímto komentářem jsi naopak dokázal, že veškeré domněnky o tobě byly pravdivé…

19.8.2015 | 14:46:43
MightRider

#59 Locker: Díky Lockere. V poslední době s tebou v mnoha věcech souhlasím (což je divné, protože trolly nemám zrovna v lásce).

#62 Spoorty: To, že jsi byl první, tady ale opravdu nikoho nezajímá. Na Youtube to odpad jako ty myslí většinou ve stejném významu, jako ty jsi to myslel zde. Takže příště zdrž svou nutkavou potřebu ohlašovat lidem tvé úkony na uzdě.

A ještě něco. GoT a Písně ohně a ledu jsou pro mě zatím nejoblíbenější seriál a kniha, které jsem kdy viděl/četl (zatím, vždy to může něco změnit). Takže opravdu nehrozí, aby se mi Hry nelíbily ;).

19.8.2015 | 17:49:04
Batiatus

Tak ako nemusíte zas robiť unáhlene zavery nevravim ze je v tom nevinne možno si to urazanie zasluzi ale možno ze to napísal čisto len zo srandy aj to musite brat do úvahy a ak to nemyslel zo srandy ze sa chcel len pochváliť alebo co tak to ešte nemusí byt nič zle. Niesom na nikoho strane pretože neviem kde je pravda

19.8.2015 | 18:37:17
Spoorty

Dobře, z toho videa jsem byl docela nadšenej a tak jsem z nadšení ten první příspěvek moc nevychytal.. Nicméně nemusíte hned bezdůvodně někoho urážet. Něco takovýho nemá váhu. Nic jsem vám neudělal ani vás neurážel, narozdíl od vás.. Lidi co tohle dělají a chovají k jiným nenávist dělají války, nebo terorismus… Zamyslete se nad sebou. Locker: Dřív když jsem četl tvoje příspěvky, tak jsem s nima celkem souhlasil, zněly rozumně, ale teď fakt nechápu proč se snižuješ k něčemu takovému..

#67 Batiatus #68 Lukass.M #71 AviaRa
19.8.2015 | 19:44:30
Batiatus

#66 Spoorty: Tak keď som precital tvoj prvý koment na tomto clanku tak ma nenapadlo ze by si bol niečo také. Verim ze si v tom nevinne nikto by nemal robiť unáhlene zavery a najskôr zvážiť všetky moznosti lebo keď nie tak to potom takto dopada takže robiť niečo takéto ako urobil Locker neni rozumne.

19.8.2015 | 20:08:13
Lukass.M

#66 Spoorty: Takže nejdřív jsi s Lockerovo názorama souhlasil, ale po tom co tě urazil musíš změnit světonázor? :D

Hateři vyvolávaj války… a zjevné konstatují předškoláci – „Jsem první“, „mami já se pokakal“

19.8.2015 | 22:46:48
Batiatus

Mne niak nejde do hlavy co také hrozného urobil

20.8.2015 | 5:46:16
Flyman91

#16 Locker: To je tvuj nazor

20.8.2015 | 11:20:12
AviaRa

#66 Spoorty: Jo no, Locker je světoznámý terorista… Nechápu co tu vůbec řešíš… Žádný rozumný člověk nemá rád tyto stupidní komenty ve stylu „první“ a za ta léta internetu už je to opravdu trapné, ne-li otravné… A jestli se cítíš uražen (čím že tě vlastně urazil?) tak je to opravdu smutné, že se cítíš dotčený vlastně ničím… No ještě ho chudinku všichni poplácejte po zádech, dejte mu kapesníček aby tu situaci vůbec zvládl..

20.8.2015 | 22:02:53
andya

Locker je borec :)

24.8.2015 | 0:18:58
Vidlec

To se tu jako sešla u komentářů naprostá banda dementů? Místo toho, aby jste diskutovali k věci, píšete naprostý bláboly a nesmysly.

K tomu panelu. Hodně mě překvapil Conleth Hill herec Varyse. Neskutečný sympaťák. Jeden vtípek za druhým.

Škoda, že tam nebyl Iwan Rheon (Ramsay), je to můj nejoblíbenější herec z celého obsazení GoT. Knižní Ramsay mi přijde o něco slabší a Iwan mu dodává tu správnou šťávu.

25.8.2015 | 1:38:08
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Konec Game of Thrones

Seriál Game of Thrones odstartoval svou existenci na jaře roku 2011 a skončil na jaře roku 2019. Byl tu s námi dlouhých osm let, ale vše musí jednou dojít na svůj konec. Pokud chcete seriál podpořit a zároveň ukázat, jak vás bavil, tak jej ohodnoťte. Můžete také ohodnotit jednotlivé postavy a epizody

Prequel

Hra o trůny je sice u konce, ale to neznamená, že se do Západozemí už nikdy nepodíváme. Stanice HBO totiž objednala nový seriál, ve kterém se zaměří na dračí rod Targaryenů. 

Reklama

Nejoblíbenější postavy

Narozeniny

Hlídejte si nás

Napište nám

Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!


Filtr seriálů








Reklama