Hra o trůny (Game of Thrones)
95/100 - 2 315×

Hra o trůny(Game of Thrones)

Fantasy seriál o intrikách, magii a zradách. Západozemí a Východní země nejsou zeměmi, ve kterých by chtěl někdo žít, na každém rohu totiž číhá nebezpečí, která vás může ihned připravit o život.

USA | 2011 | Ukončeno
vysílání
8 sezón | HBO | 60 minut
VOD
Max | O2 TV
žánr
Dobrodružný, Fantasy, Historický
hrají
Peter Dinklage (Tyrion Lannister), Lena Headey (Cersei Lannister), Emilia Clarke (Daenerys Targaryen), Kit Harington (Jon Sníh), Maisie Williams (Arya Stark), Sophie Turner (Sansa Stark), Nikolaj Coster-Waldau (Jaime Lannister), Iain Glen (Jorah Mormont), John Bradley (Samwell Tarly), Alfie Allen (Theon Greyjoy), Conleth Hill (Varys), Gwendoline Christie (Brienne z Tarthu), Liam Cunningham (Davos Mořský), Aidan Gillen (Petyr Baeliš), Isaac Hempstead Wright (Brandon Stark)

Všechny smrti v pěti řadách seriálu Hra o trůny

Všechny smrti v pěti řadách seriálu Hra o trůny

Jako každý rok, tak i letos jsme se dočkali aktualizované verze videa, kde jsou shrnuta veškerá úmrtí ve všech pěti sériích seriálu Hra o trůny.

31 0
6.8.2015

Thumbnail Play icon

Zdroj: HBO

Diskuze /78

Locker

Nechápu otazník u toho Sněha…mrtvej je jednoznačně…pokud ho oživí (doufám, že ne), tak to už je něco jiného…

#3 Akul
6.8.2015 | 21:20:01
Locker

Jestli Stannis opravdu zemřel, tak budu hodně naštvanej…jeho potenciál byl mnohem větší a nečekal jsem, že prakticky ve všech aspektech a očekávání zklame…samozřejmě, že jsem nedoufal, že by mohl být skutečně AA, ale minimálně mohl pořádně zamíchat kartami…rozhodně nesplnil svoji úlohu nejlepšího vojevůdce v Západozemí, kterou ho vykresloval Malíček…kdyby ho porazili jo nějakou sviňárnou, tak neřeknu…ale napochodovat před hradby a dělat si ohníček v naději, že Boltonové milostivě počkají…a proto právě doufám, že nezemřel, aby mohl své chyby napravit.

#3 Akul #5 Hoří
6.8.2015 | 21:31:37
Akul

#1 Locker: Jon určitě mrtvej není. Tedy je, ale bude oživen. Proč by jinak Melisandra utekla do Černého hradu? On bude Azor Ahai. Pamatujte moje slova, takhle to bude.

#2 Locker: A Stannis je definitivně mrtvej. Jen škoda, že to nebylo více jako v knize s těmi zrádnými rody.

#4 Locker #6 Locker #8 Hoří
6.8.2015 | 21:46:51
Locker

#3 Akul: No já jen reagoval na to, zda je/neni mrtvý. O oživení se nebavím. Sice je na 95 % pravděpodobné, že ho oživí (už kvůli tomu, jak o tom neustále mlží a nedokážou na rovinu říct, jak to je), ale pro mě osobně by bylo moudřejší nechat ho v zemi…už tou svojí blbostí si to zasloužil. A s tím Stannisem bych si nebyl tak jistej. Každopádně ta závěrečná scéna s ním byla dost laciná a ta rádoby pomsta Brienne taktéž. Pokud zemřel, jsem zklamán.

#10 Blackhand47XD
6.8.2015 | 21:52:41
Hoří

#2 Locker: V seriálu rádi dělají z kdekoho blbce, když si musí vymýšlet sami tak to většinou(vyjímkou je třeba Hardhome, tím zabili mnoho much jednou ranou a byla to pěkná akce) je slabota(viz bitva u Zimohradu, setkání Jaimeho a Brona s Písečnými hady, smrt Baristana atd). V knížce třeba nebylo co se stalo a jak, o Stannisově konci se čtenář dozví jen „z doslechu“ a neví co je pravda a co báchorka, v seriálu šli až na „rozmach meče“ takže to vypadá se Stannisem ještě bleději než v knize, kde čtenář zatím neví jak přesně dopad.

#7 Locker
6.8.2015 | 21:54:45
Locker

#3 Akul: A s tou Mellisandrou máš pravdu, ale právě že to bylo tak průhledné a okaté, že by bylo dost trapné, když by ho po tom humbuku, jak Jon v seriálu skončil, oživila…

6.8.2015 | 21:55:28
Locker

#5 Hoří: Ty tři scény, které jsi jmenoval přesně sedí na nejhorší seriálové pasáže :D na vrcholu je samozřejmě Daenerys a její odlet s drakem…

#9 Hoří
6.8.2015 | 21:57:18
Hoří

#3 Akul: Jona asi fakt Mel oživovat bude, protože ačkoli jsem se divil že jde se Stannisem na tažení(a nezůstane na zdi jako v knize), tak se zavčasu vrací na „své místo“ ve schodě s knihou, takže přítomnost Melisandry na zdi JE zřejmě důležitá… proč asi?

6.8.2015 | 21:59:00
Hoří

#7 Locker: heh, tu sem tam měl, ale nahradil sem jí Háďaty protože tuhle scénu si necucali (úplně) z prstu :-)

6.8.2015 | 22:00:33
Blackhand47XD

#4 Locker: Tvůrci řekli, že Stannis mrtvý je, ukázat jeho smrt přímo by prý bylo zbytečné.

#24 Hrabě Teleke z Toloko
webmaster
6.8.2015 | 22:18:55
Argetlam Královrah

Proč je u Jona Snowa otazník? Přestaňte dělat naděje ubrečeným děvčátkům, prostě přišly o hezounka, no… a co jako? Jon Snow je mrtev a nevrátí se! To byste mohli udělat otazník u všech, co zemřeli. Naopak jeden otazník vám ale chybí (viz spoiler). Jo, a otazník za Myrcellou je také zbytečný. Kdyby ten jed nebyl smrtící, tak to nedělají a všichni víme, že píseční hadi se v jedech vyznají jako nikdo jiný. Chudák holka neměla šanci. ! Kde je otazník za jménem Catelyn Stark?

#13 V Ales #15 Locker #75 Rumek88888
6.8.2015 | 22:31:24
Stardos

Tak třeba mají ještě plány se Stannisovou mrtvolou :D Prostě nehezký pohled nám na ni dají

6.8.2015 | 22:31:49
V Ales

#11 Argetlam Královrah: Po podříznutí hrdla toho asi moc neuďelá, ale myslím, že v knížce jí oživili nebo co

#22 Hoří
6.8.2015 | 22:39:32
Kirk1

kua škoda ygrid …

6.8.2015 | 22:41:55
Locker

#11 Argetlam Královrah: Souhlas (i když si myslím, že (bohužel) Jon bude oživen). Ten otazník u Myrcelly jsem taktéž nepobral. Ta je ještě víc mrtvá, než Jon.

6.8.2015 | 22:43:41
FaNTa

Sníh nebude Azor Ahai. Nevěřím tomu. Je tu více teorii o tom kdo je Azor Ahai.

#21 Akul
6.8.2015 | 23:20:42
FaNTa

Je hodně škoda. Shireen, Oberyna, Jojena, Berristena, Rennlyho, Johna, Stannise. Jen by mě zajímalo proč je otazník u Myrcelly. Ta je mrtvá určitě když byla otravena.

#18 FaNTa
6.8.2015 | 23:24:22
FaNTa

Renly*
#17 FaNTa:

6.8.2015 | 23:27:52
sFík

Jon se vrátí, zahraniční pozorovatelky si totiž všímají jeho stále „luxusních vlasů“ :D Navíc bych nechápal, proč všichni včetně scénáristů, dělají takový haló kvůli tomu, kdo byla Jonova matka a že to údajně má přijít ještě na přetřes. Pokud je jeho matka L, tak jeho otec je R a pokud je Jon mrtvej, tak jsou mrtvý všichni a je úplně jedno pro budoucí děj, z kterýho pytlíku a pupíku vypadnul… Jon samozřejmě bude mít význam pro další děj (netvrdím že přežije ságu, ale atentát určitě). Jediný důvod proč se z toho stává takový haló je, že lidi na to rok čekají (v případě knih na to lidi čekají tak dlouho, že už stihly vydedukovat všechny možné permutace jak to bude a dle mého přijít a rozuzlit celou situaci.

#20 Argetlam Královrah
6.8.2015 | 23:30:34
Argetlam Královrah

#19 sFík: Jediný důvod, proč lidé pochybují o Jonově smrti je ten, že starej George se kdysi vystřelil z novinářky, když řekl něco v tom smyslu: „Snad si nemyslíte, že Jon je opravdu mrtev“. Ta to vzala vážně a tady vidíte to šílenství…

6.8.2015 | 23:40:03
Akul

#16 FaNTa: Tak to bude Davos… mindfuck to je moje druha teorie na Azora

7.8.2015 | 1:34:14
Hoří

#13 V Ales: V knížce ji právě oživili i podříznutou, tři dny mrtvou plovoucí v řece a ještě okousanou od ryb, dost humus… celkem sem rád že tohle v seriálu vynechali a nechali jí „poctivě“ umřít.

7.8.2015 | 6:40:07
Hrabě Teleke z Toloko

Stannis mrtvej není. Seriál vždy explicitně ukazuje smrt všech postav a tady najednou střih? Vsadil bych si, že byl ušetřen. Ad Jon Snow: dokud neuvidím hořet jeho tělo tak není nic jistýho. Konečně proč by se z něj nemohl stát White Walker… Mi se zdá, že jeho příběhová linie ještě nekončí.

#25 Ann Taylor #26 Hoří
7.8.2015 | 9:14:09
Hrabě Teleke z Toloko

#10 Blackhand47XD: A tomu se právě nedá věřit u takovýho seriálu, kde si každýho vychutnaj…

7.8.2015 | 9:16:21
Ann Taylor

#23 Hrabě Teleke z Toloko: Držet se týhle logiky tak urputně by znamenalo možnost myslet si, že Roberta ve skutečnosti uzdravili a teď se někde schovává nebo běhá s kladivem po Essosu. Nebo si aspoň nepamatuju, že bychom ho viděli mrtvého (heh, v knížce byl aspoň popis jeho zranění, lidi to viděli a tak, i když jeho smrt přímo něčíma očima popsaná nebyla, ale v seriálu jsme dokonce neviděli vůbec nic až na okraj rudého obvazu :D). Takže vždy to není.

#26 Hoří
webmaster
7.8.2015 | 9:56:52
Hoří

#25 Ann Taylor: Ale aspoň se k tomu v seriálu vyjádřil ošetřující mistr, jako že ani náhodou nemá šanci (a že neukazovali roztržený břicho se nedivím, tím by u diváků asi moc nezabodovali :-) )

A Robert taky umřel hned na začátku, než začalo umírání ve velkým a tvůrci ještě třeba nezavedli tuhle tradici :-)

#23 Hrabě Teleke z Toloko: U toho Stannise konkrétně mi přijde že to schválně natahujou kvůli knížce kde jeho osud taky ještě nejni znám a tudíž to „pravidlo“ platí. Třeba další série začne: " V minulých dílech jste viděli – rozpřah Brien na Stanise, a pokračování: – Stannisova hlava se kutálí po zemi :-)

#27 Ann Taylor
7.8.2015 | 10:33:12
Ann Taylor

#26 Hoří: No, Pycelle, to je taky zmetek :D Škoda, že to nedopadlo jak v závěru pátý knížky. Takhle každej brečí, že vraždí Starky, ale co, kolik jich je mrtvých? Tři. To takoví Lannisterové, ti padaj jako mouchy :D

#30 sFík #31 Locker
webmaster
7.8.2015 | 11:11:52
Azog2182

Jenze u Sceny se Stannisem ani nevidime ze by se Briene nak rozmyslela proste sekla mecem a nwm jak by ho usetrila ze by mecem sekla do stromu ? Ale vymluva tvurcu ze by to bylo zbytecne je otresna postava ktera je tam uz tady 5 sezon si nezaslouzila tak spatny konec :)

7.8.2015 | 11:15:55
Azog2182

Jenze u Sceny se Stannisem ani nevidime ze by se Briene nak rozmyslela proste sekla mecem a nwm jak by ho usetrila ze by mecem sekla do stromu ? Ale vymluva tvurcu ze by to bylo zbytecne je otresna postava ktera je tam uz tady 5 sezon si nezaslouzila tak spatny konec :)

7.8.2015 | 11:15:57
sFík

#27 Ann Taylor: Věřím že se Pycelle dočká. Akorát nedokážu říct jak se to tam bude vyvíjet, doufám že neobstarají Varysovi teleport jako má Malíček. A když už zmiňuju Varyse, tak to je ve skutečnosti změna oproti knížce na kterou se těším, taková víc než přijatelná alternativa ke knížce. To Barristanovo tápání po odletu Dany z města bylo dost nudný, tohle tomu dodá šmrnc :) Jenom doufám že to spymaster neodnese (nebo dokonce Tyrion)…

7.8.2015 | 11:27:49
Locker

#27 Ann Taylor: To jo. A možná mohl celkově dostat víc prostoru…jeho motivy nejsou tak jednoznačné a jeho způsob pletichaření je takový zajímavě originální. Škoda, že ze seriálu vystřihly tuto scénu, která se zaměřuje na Pycella (ten dialog je hodně vydařený, nechápu proč to vystřihli..byla tam tuna horších scén): https://www.youtube.com/watch?…

#35 Hoří
7.8.2015 | 11:28:27
Arrow123

Prečo tam neni Sansa s Theonom? Čo keď ten pád neprežili

#34 Locker
7.8.2015 | 12:10:01
Cr4zyFl4mes

Brynden tully (černá ryba) nezemřel, ne? Já myslím, že se tam o něm bavili, že utekl.

#34 Locker
7.8.2015 | 12:14:29
Locker

#32 Arrow123: Přežili.

#33 Cr4zyFl4mes: Jo, utekl. Ale jelikož tam od té doby nebyl, tak jeho osud nejspíš pokládali za nejistý.

#36 Ann Taylor
7.8.2015 | 12:20:21
Hoří

#31 Locker: Je to škoda, zvlášť když už nám dali ochutnat jak ze sebe Pycele dělá senila po raní rozcvičce :-)

7.8.2015 | 12:36:48
Ann Taylor

#34 Locker: To taky ale není nejšťastnější řešení ho tam dávat a to nejen proto, že v knížce se ví dost dobře, co se s ním pak stalo. To už tam můžou dát rovnou Edmura, Gendryho a Rickona. Chápu to třeba u Benjena nebo Syria. Nevíme o nich nic, ale mluví se o nich jako o pravděpodobně mrtvých (i v seriálu), kdežto dát tam někoho jen proto, že se dlouho neukázal a byl v nebezpečné situaci… Bryndena bych vyškrtla.

webmaster
7.8.2015 | 12:37:18
Moor8

Tak vám nevím, ale některé otazníky mi nepřijdou na místě a některé smrti vynechali. Například Sansa a Smraďoch, nebo chůvu Sansy a Aryi, smrt těch dvou chlapců, co zabil Theon atd..

#38 Locker #39 Hoří
7.8.2015 | 13:11:38
Locker

#37 Moor8: Smraďoch přežije všechny Starky.

7.8.2015 | 13:13:19
Hoří

#37 Moor8: je fakt že v seriálu to vyznělo trochu jako sebevražednej skok z hradeb, nikdo nezmiňoval jak hluboká závěj tam je ani to že nejsou první skokani (dezertér před nima měl smůlu a zlámal si nohu, takže ho chytli) a sníh je dobrej tlumič, si vždycky vzpomenu na toho hořícího rusáka co skákal ze střechy paneláku do sněhu s kamerou na hlavě :-)

#40 Moor8
7.8.2015 | 13:59:30
Moor8

#39 Hoří: Aha, já to bral jako regulérní sebevraždu, díky za naději! :)

7.8.2015 | 14:19:01
Oveckoun

Hmm. Půjdu proti všem a řeknu, že chci Sněha mrtvého a NEOŽIVENÉHO. Miluju teorie ohledně něj (jako každý), jenže je už toho prostě moc. Každá diskuze, každé video jen o něm. Vždyť je tam milion dalších zajímavých postav kterým fandit a které mají na příběh nějaký vliv.

#42 Arrow123 #43 Locker
7.8.2015 | 15:36:06
Arrow123

#41 Oveckoun: Súhlasím. To že Arya je slepá ako patrona to pre zmenu netrápi nikoho.

#44 Locker #47 Moor8
7.8.2015 | 15:56:09
Locker

#41 Oveckoun: Však se tu bavíme i o Stannisovi, Pycellovi, Myrcelle, Smraďochovi…

#45 Oveckoun
7.8.2015 | 15:57:15
Locker

#42 Arrow123: Také mě trápí fakt, že už to začíná být v tom Domě černé a bílé docela slátanina :/ Doufám, že v šesté sezóně bude linka Aryi jasnější a nebude se mluvit a činit v hádankách…

7.8.2015 | 16:01:40
Oveckoun

#43 Locker: Řekni mi, jak se podle tebe může dál vyvíjet Stannisův příběh. Má zázračně přežít, za neexistující peníze si koupit nové žoldáky nebo ve válkou zničené zemi najít schovávající se armádu která by byla ochotná ho podpořit? A pro co? Pomstu, spravedlnost, trůn? Sám jsem byl Stannisův fanda, jenomže seriál z něj udělal takového blbce, že ta smrt je milosrdnější.

#46 Locker
7.8.2015 | 16:41:49
Locker

#45 Oveckoun: To s tebou plně souhlasím, ale právě proto, že jsem byl (a stále jsem) jeho fanda, tak by mě potěšilo, kdyby dostal šanci to nějak napravit třeba i ve válce proti Chodcům :D Je mi jasné, že na Železný trůn už nemá šanci a také mě prakticky ve všem zklamal (ano, udělali z něj tak trochu zoufalce), ale rozhodně bych byl radši, kdyby přežil on namísto Sněha, o kterém (jak si se zmínil) každý neustále kecá…

7.8.2015 | 16:46:33
Moor8

#42 Arrow123: Stejně, jak náhle oslepla, může zase zrak nabýt.

#48 Locker #51 Arrow123
7.8.2015 | 16:46:45
Locker

#47 Moor8: Přesně. Když vyřadí logiku, tak si mohou dělat, co se jim zlíbí. Což bohužel konči většinou velmi nešťastně. I fantasy svět by se měl řídit určitou logikou…

7.8.2015 | 16:48:55
StrejdaCZ

Chybí tam celkem dost smrtí :/ např. Septa Mordane, ty 2 hoši co je zabil Theon, lord a lady Cerwyn a Sansy kamarádka ze Severu(ta stará) jak je Ramsay všechny stáhnul z kůže, Železní jak je Ramsay opět stáhnul z kůže. A toho Bryndena taky nechápu, ještě když se díl na to Roose s Walderem bavili, že utekl.

#58 didi2012
7.8.2015 | 17:00:15
chachar

Kdyby nechali Jona zemřít tak by tím v seriálu totálně ztratila jeho dějová linka jakoukoli logiku a smysl.Takže pevně věřím,že jej čeká reinkarnace čímž se odhalí jeho minulost a aspoň jedna ze záhad Westerosu bude pryč.Dle mého je správná jedna z teorií a tím pádem by se minimálně poslední knihy (seriál raději neodhaduji) měli dočkat Jon,Dany a Tyrion.

7.8.2015 | 17:14:41
Arrow123

#47 Moor8: O tom by sa dalo špekulovať. Predsa len neoslepla len tak pre nič za nič.

#52 Moor8 #56 Hoří
7.8.2015 | 17:20:04
Moor8

#51 Arrow123: protože se na ní bůh nasral, usmíří si ho a má kukadla zpátky.

#53 Locker
7.8.2015 | 17:28:31
Locker

#52 Moor8: Pokud se tak stane, tak to bude brak…

#54 Moor8
7.8.2015 | 17:51:04
Moor8

#53 Locker: pročpak?

#55 Locker
7.8.2015 | 19:52:20
Locker

#54 Moor8: Z toho důvodu, který jsem psal v reakci na tebe trochu výš. Pokud tam bude nějaká nekoordinovaná božská pseudosíla, která vezme a následně vrátí zrak podle libosti, tak to bude hovadina.

#66 Moor8
7.8.2015 | 20:21:29
Hoří

#51 Arrow123: Oslepena byla za trest, že zabíjela mimo úkol, to bylo i v knížce, takže předpokládám že její linka pojede po téhle koleji dál, škoda že vynechali v seriálu měničství ostatních Starků(ne jen Brana), takže asi vynechají i Aryiny „Kočičí oči“ což se mi v knížce velice líbilo

7.8.2015 | 21:21:45
Stardos

Osobně si myslím že Pycella oddělaj v další sérii ( stejný způsob , jiná postava , a smysl to bude dávat větší ) Stannis nevím nevím :D Na jednu stranu neukázali ho zemřít , na stranu druhou , co by Stannis ještě dokázal udělat . Jon je otázka . Pokud ho mají oživit , tak z důvodu že je Azor , jinak bych smysl neviděl ( dobře , možná porazit Boltony , ale to můžou udělat WW )

#59 Sova noci
7.8.2015 | 21:51:25
didi2012

#49 StrejdaCZ: keby ukazali ako ich stahuje z koze zas by tam bola pre GOT z kazdej strany kritika. Pamatate ake halo bolo ohladom Sansinho znasilnenia aky je GOT brutalny atd pritom to jednak ani znasilnenie nebolo a jednak tam ani nic neukazali .Tak sa im nedivim ze niektore veci radsej ani neukazu

8.8.2015 | 7:46:38
Sova noci

#57 Stardos: Těch možností je hodně. Já osobně si myslím, že retardovanou formou skončil Stannis tak jako v knize a nějakou kostrbatou cestou nakonec Zimohrad obsadí, během toho se uzavře nějak příběh Malíčka a Sansi (smrtí jednoho z nich). A vítězové ať už to bude Stannis či Rickon dají dohromady severní pány proti Bílým chodcům a čelit nadcházející Dlouhé noci. Když mohl Ramsay zlikvidovat pětitísícovou armádu s dvaceti muži, Stannis muže obsadit Zimohrad jen s Brienen a Podem. Uvidíme další sérii, každopádně tohle video jasně říká, že smrt každé postavy, která tam byla déle jak tři sezóny ukázali. Uvidíme

8.8.2015 | 13:47:11
Stardos

Tak maximálně Stannis pomůže Brienn se záchranou Sansy ze Zimohradu , a při tomhle Zimohrad obsadí ,

8.8.2015 | 14:28:43
Destyl

Je pravda, že veľa toho sem nepridávam, ale teraz mi skutočne nedá nereagovať. Tak za prvé, nechápem prečo si všetci myslíte, že Melllisanda utiekla na Čierny hrad kvôli Jonovi. Samozrejme, ako zhoda náhod by to vylúčené nebolo. Ale zámer? Preboha kam inak mala utiecť? Okej, osobne by som bol rád, keby Jona oživili, ale tieto vaše „fakty“ mi skutočne prídu ako pritiahnuté za vlasy. Taktiež ma nesmierne mrzí Stannisova smrť, ktorá ale taktiež nie je stopercentná. A za druhé. Ako to doprdele mohlo dopadnúť so Sansou a Theonom? To by ma terda zaujímalo. Vo videu ich nepomenuli, ale prežiť takýto skok? No neviem, sneh až tak hlboký nevyzeral…

#62 Ann Taylor
8.8.2015 | 15:11:19
Ann Taylor

#61 Destyl: Jsem ráda, že to o té Mel taky někdo napsal :D Potloukat se po Severu bez zásob, v šílených podmínkách, všude sníh a pustina, ne že by to tam ani nějak znala, jasně, že to pro ni byla tak jediná možná cesta. Ale Sansa s Theonem – často se setkávám s tím, že kdo nečetl knížky, myslel si, že se chtěli zabít, kdo četl, automaticky předpokládá přežití, protože tam Theon skákal s falešnou Aryou, závěje byly vážně hodně, hodně obří a

ví se, že skok přežili a utekli. A ne jediní (s tím přežitím, útěky už tak úspěšné nebyly).

#63 Sova noci
webmaster
8.8.2015 | 15:49:57
Sova noci

#62 Ann Taylor: V knihách je chytil Mors Umber, který čekal pod hradbami. Každopádně s tou oblevou s scénaristi pěkně nakáleli do bot. Hlavně, že Myranda spadla z mnohem menší výšky než oni, ale nerozdýchala to. A oni si ještě vyberou ke skoku místo, které je ještě nad úrovni hradeb. Očekávám, že je zachytí Brienne, zatím nevím jak a pomůže jim zdrhnout, přestože to bude zajímavé, až je Ramsay začne lovit. Druhou věcí je Roosova reakce, který si určitě neodpustí poznámku ve stylu, že to je Ramsayova vina, protože si u sebe držel Smraďocha. A navíc Malíček táhne na Sever s armádou z Údolí, šestka bude zajímavá :D

8.8.2015 | 17:24:43
POLW

Taky si teda pár postřehů přidám: 1 John – V knize dostal pár (asi přežitelných) bodnutí dýkou,v seriálovém podání to rozhodně rozdýchat nemohl. Mel se zatím nikoho oživit nepodařilo a byla velmi překvapená, že Thoros z Myru to dělal celkem běžně.Přesto vše nasvědčuje, že tomu tak bude. 2. Stannis – To seriálový podání smrti bylo divný, nebyl důvod nepřidat tam ten záběr konce tak důležité postavy…fakt nevím,Brien snad mohla dostat pocit soucitu…na druhou stranu konec Syria Forella tam taky nebyl… 3. – Myrcella je mrtvá, v knížce je teda zatím jen bez ucha, ale předpověď o dětech Cersei je snad jasná 4. Sansa+Theon -Tady není co řešit, oba skok přežili 5. Velmistr (bývalý) Pycell – je to jen otázka času,prostě ho jen nestihli zabít,protože Varys je s Tyrionem

#65 Stardos #67 Moor8 #68 Sova noci
8.8.2015 | 18:48:36
Stardos

#64 POLW: A protože ho zabije možná někdo jiný ( Malíček nebo Oleanna :D )

8.8.2015 | 19:10:48
Moor8

#55 Locker: Bohové bývají vrtkaví, tedy stát se to může. Dle mého názoru by to nebyla ani blbina, ani nic kulervoucího. Přeci jen do děje to zase tak nezasahuje.

8.8.2015 | 22:10:58
Moor8

#64 POLW: Všechno je jednou poprvé, takže se to Melisandře může podařit i když to nikdy nedělala. Nevíme, zda Stanise opustila proto, že zbaběle zdrhla, nebo jí tam opravdu poslal Pán světla. Pycella nemám rád, je to takový zbabělec, ale na druhou stranu nikoho přímo nesere, tak proč by se jím někdo obtěžoval, hlavně, když už je stejně nad hrobem.

#68 Sova noci #69 Stardos
8.8.2015 | 22:14:53
Sova noci

#64 POLW: Syrio Forell nebyl zas tak důležitá postava, každá postava, která v seriálu byla déla jak tři sezóny měla svou smrt plně zobrazenou v celé své hrůzné kráse. Ohledně Stannise bych si stejně jako u Jona počkal do další série. #67 Moor8: Ze zbabělosti to stoprocentně nebylo, byť to stále byla z její strany sviňarna příšerného kalibru. Každopádně určitě jí tam neposlal pán Světla, kdyby celou dobu plnila ten jeho vůli, tak by neodjížděla vůbec ze Zdi. Stannise opustila, protože vidí útoky na svou osobu, takže si uvědomila, že se spletla. Došlo jí, že by buď skončila stažená z kůže, pokud by jí teda ještě předtím nezardousil rozzuřený Stannis. A ten její pohled během pří příjezdu na Černý hrad, ten jako by říkal: Ooops, to Jiní zapálí Boltonovi praporce nebo Ooops to Malíček zapalí Boltonovi praporce. Faktem je, že Melisandra další sezónu nepřežije, vzhledem k tomu, až se rozkřikne, že nechála zbytečně upálit královu dceru, tak ji Davos konečně eliminuje (samozřejmě až potom, co oživí Sněha). Je podle mne jasně, že to tak dopadne. Jediná věc, která tomuhle scénáři bránila Stannis, už u ní není, aby ji chránil. Ostatně, jestli přežil, tak jí bude chtít zabít taky :D. Pycelle není zas tak důležitá osoba a Varys se v Králově přístavišti může ještě ukázat, zrovna tohle mi moc nevadilo

#71 Moor8
8.8.2015 | 22:50:06
Stardos

#67 Moor8: V knihách

Odstranil Varys Pycella kvůli tomu aby nemohl opravit škody po Cersei , stejně tak i odrovnal Kevana

#70 Azog2182 #71 Moor8
8.8.2015 | 23:16:00
Azog2182

#69 Stardos: Kevana odrovnat protoze Kevan chtel sjednotit Zapadozemi :)

9.8.2015 | 13:02:13
Moor8

#69 Stardos: Knihy jsem nečetl (protože jsem dříve narazil na seriál), ale nechce se mi věřit, že by Pycell chtěl napravovat nějaké škody a že by to Varysovi vadilo.

#68 Sova noci: Buď utekla, protože viděla svoji smrt, jak popisuješ, což je zbabělé, nebo jí tam poslal Pán světla, aby vzkřísila Johna. Kloním se k druhé možnosti, protože pokud by utíkala před vidinou své smrti, tak by rozhodně nejela na Černý hrad, kde ví, že je Davos. A nejspíše by viděla svoji smrt z jeho rukou. Nemám rád jí, ani Pána světla, takže ať si tam klidně zařve. Jen si myslím, že je dost pravděpodobné, že oživí Johna a vyvracím argument, že to neumí, protože to ještě neudělala.

#72 Stardos
9.8.2015 | 21:56:29
Stardos

#71 Moor8: Tak Kevana určitě kvůli napravení zabil . Pycella asi jen proto že Kevan měl na něho dohlížet nebo co :D

#73 Ann Taylor #74 Moor8
9.8.2015 | 23:41:36
Ann Taylor

#72 Stardos: Myslím, že Pycella zabil proto, že to byl muž Lannisterů. Sloužil jim ještě za dob Šíleného krále (přesvědčil ho, ať je pustí do města, i když věděl, jak to dopadne, a pak pořád vyvolával, že slouží Lanisterům). A byl na vysoké pozici, takže bylo třeba se ho zbavit.

webmaster
10.8.2015 | 7:51:23
Moor8

#72 Stardos: Seriál tak daleko není, takže nemohu usuzovat.

10.8.2015 | 12:04:15
Rumek88888

Tak pokud nechápeš proč je u Johna otazník, tak si úplně mimo mísu. John umřel, ale bude oživen (když to 8× zvládl nějaký rudý, věčně ožralý kněz Thoros z Myru u Berika Dondarirona, tak pro Mell rudou kněžku to bude naprostá hračka). Dějová linka na zdi bez Johna by byla stejně srandovní, hrstka chlapů z Noční hlídky (tak cca 40), Davos, Mell a pár set divokých včele s Thormundem. #11 Argetlam Královrah:

#76 Batiatus #77 Locker
12.8.2015 | 8:50:08
Batiatus

#75 Rumek88888: Ako chapem prečo dali u jona otaznik ale toto je video o umrtiach a jon zomrel takže by tam po spravnosti otaznik byt nemal

12.8.2015 | 16:45:22
Locker

#75 Rumek88888: Otazník u Jona je hovadina. Toto video je (jak praví Batiatus nade mnou) o úmrtích…a otazník tam je pouze tehdy, pokud není jisté, zda ta postava je skutečně mrtvá (její smrt nebyla vidět, či nebyla přesvědčivá). Jon mrtvý evidentě je (poskytli nám na něj vskutku dlouhý závěrečný záběr) tudíž otázník u něj je nesmyslný (a to, jestli bude oživen, v tom nehraje žádnou roli..to by mohl být otazník u všech).

13.8.2015 | 10:48:58
mato1326

Otázna je tiež Sansa s Theonom, keď skákali z hradieb Zimohradu

17.8.2015 | 11:42:51
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Konec Game of Thrones

Seriál Game of Thrones odstartoval svou existenci na jaře roku 2011 a skončil na jaře roku 2019. Byl tu s námi dlouhých osm let, ale vše musí jednou dojít na svůj konec. Pokud chcete seriál podpořit a zároveň ukázat, jak vás bavil, tak jej ohodnoťte. Můžete také ohodnotit jednotlivé postavy a epizody

Prequel

Hra o trůny je sice u konce, ale to neznamená, že se do Západozemí už nikdy nepodíváme. Stanice HBO totiž objednala nový seriál, ve kterém se zaměří na dračí rod Targaryenů. 

Reklama

Nejoblíbenější postavy

Narozeniny

Hlídejte si nás

Napište nám

Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!


Filtr seriálů a filmů









Reklama