Hra o trůny (Game of Thrones)
95/100 - 2 314×

Hra o trůny(Game of Thrones)

Fantasy seriál o intrikách, magii a zradách. Západozemí a Východní země nejsou zeměmi, ve kterých by chtěl někdo žít, na každém rohu totiž číhá nebezpečí, která vás může ihned připravit o život.

USA | 2011 | Ukončeno
vysílání
8 sezón | HBO | 60 minut
VOD
Max | O2 TV
žánr
Dobrodružný, Fantasy, Historický
hrají
Peter Dinklage (Tyrion Lannister), Lena Headey (Cersei Lannister), Emilia Clarke (Daenerys Targaryen), Kit Harington (Jon Sníh), Maisie Williams (Arya Stark), Sophie Turner (Sansa Stark), Nikolaj Coster-Waldau (Jaime Lannister), Iain Glen (Jorah Mormont), John Bradley (Samwell Tarly), Alfie Allen (Theon Greyjoy), Conleth Hill (Varys), Gwendoline Christie (Brienne z Tarthu), Liam Cunningham (Davos Mořský), Aidan Gillen (Petyr Baeliš), Isaac Hempstead Wright (Brandon Stark)

Upřímný trailer k posledním třem řadám seriálu Game of Thrones

Upřímný trailer k posledním třem řadám seriálu Game of Thrones

Po poslední sérii tohoto kultovního seriálu musí samozřejmě přijít také poslední část Upřímných trailerů, tentokrát se budou rozebírat poslední tři řady.

23 8
4.8.2019

Video si můžete pustit přes celou obrazovku přímo na stránkách portálu VideaČesky, kterému tímto děkujeme za překlad tohoto videa.

Zdroj: HBO

Diskuze /176

Violet

Dany trošku zapomněla na Železnou flotilu :D Zapomněla, že největší námořnictvo Západozemí existuje? :D
A schválně, kdo se neumí zasmát a bude tady nadávat :)

4.8.2019 | 16:16:09
Camaris

Sell the show. Přesně . :)

4.8.2019 | 16:16:49
oskarka

To zase bude … :-)

4.8.2019 | 16:51:32
Sanya.joy

Já se někdy i zasmála. Než jsem si vzpoměla, jak je to trefné a bylo mi to líto.

#8 sonulle
4.8.2019 | 16:54:58
Lady Adeline

Pry vztahy ktere se roky budovaly se otoci o 180 stupnu :-) :-) :-(Je to tak pravdive ,az je to k placi :-(

4.8.2019 | 19:07:34
tomas 89

:D :D :D

4.8.2019 | 21:40:09
Sammet

https://www.youtube.com/watch?… aj toto je dobre :D

4.8.2019 | 23:03:49
sonulle

#4 Sanya.joy: Schválně, kde je nějaká lež. Přesně mělo to být k zasmání, ale je to pravdivě smutné.

5.8.2019 | 9:09:41
FallenMaia

Ja napríklad stále nechápem prečo by akože mala Daenerys očakávať že Euron a jeho lode budú čakať na Dragonstone?? Benioff povedal v rozhovore že zabudla na železnú flotilu, akože nepremýšľala nad tým že ju tam môžu čakať, nie že zabudla že tá flotila existuje. A ľudia sa tomu budú smiať ešte rok.

#10 Violet
5.8.2019 | 10:18:14
Violet

#9 FallenMaia: to byl řeční obrat omg :P ano zapomněla, že by na ní mohla někde vybafnout, jak kdyby neexistovala.. slovíčkaříš.. musíš se vždy všeho chytat? ;) schválně to víc nerozvádím, abys neměl moc na co reagovat, ale zvládneš to? Nevěřím :D Ty se fakt neumíš zasmát? Tak se zachovala hloupě no a co? Zasměju se, že se něco nepovedlo a neřeším.. umíš to? :)

5.8.2019 | 12:07:18
Lady Adeline

FallenMaia: no jak to tak vypada,tak si nepochopil hodne veci.Ze budes obhajovat uz takovou debilovinu,tak to uz jsem ani od tebe necekala :-) :-) :-)Nektere veci se tam daji jeste obkecat ,ale tato do oci bijici blbost ne ! Kdyz resili strategii boje proti Cersei a meli vse vyskladane na stole,Euronova flotila se tam resila.Dany letela vysoko s drakama a asi se kochala krajinkou,kdyz si nevsimla do oci bijici tak obrovske flotili ;-)Musela by ji videt uz z dalky.Ty utesy pouze branily v rozhledu lodim ,kde byl Tyrion a ostatni.Dany mela vyhodu z vysky ;-)

#13 Violet
5.8.2019 | 12:09:09
Lady Adeline

Violet: slovickareni u fallena je u nej normalni vec,kterou tu praktikuje neustale ;-)

#13 Violet
5.8.2019 | 12:13:37
Violet

#11 Lady Adeline: Néééé proč jsi to napsala :D To zase bdue dohadování :D Proto jsem nic dál psát nechtěla :D :D
#12 Lady Adeline: On už prostě takový je, všechno musí mít doslovně, tak ho tak beru :) Nikoho nezměníš, taky na něj furt reaguješ :D

5.8.2019 | 12:23:35
Lady Adeline

Violet: jezis mas pravdu ,to zase bude :-) :-) :-) Ale mozna by mi vysvetlil,co ti dva povedeni scenaristi, snupali za tak kvalitni matros ,pri psani tak uzasneho scenare ;-)

#15 Violet
5.8.2019 | 12:28:41
Violet

#14 Lady Adeline: Taky by sis dala co :D No kdo by nechtěl vidět draky :D

5.8.2019 | 12:38:11
Lady Adeline

Violet: a nerikej, ze ty by jsis nedala :-) :-) :-) Po tak dobrem snupu ,by se nam urcite osma serie libila ;-)

5.8.2019 | 12:59:53
FallenMaia

Dievčatá vy sa najskôr dohodnite a potom niečo píšte, jedna píše že je to len sranda druhá že je to absolútna blbosť a následne sa tu tlapkáte po rameni ako ste ma sundali :D :D Ach jaj ;)

Violet, je to len sranda a ja sa neviem zasmiať?? Prvý krát to sranda bola keď som to videl na nejakom videu, druhý krát už je to otravné a po tisíci krát je to na facku, to ti nič nehovorí dávna múdrosť „opakovaný vtip nieje vtipom“??? ;) Teraz nenarážam na teba takže sa prosím neurážajte ale len blbci sa smejú tomu istému dokola ;)

Lady A. zas tak vysoko neletela aby mala taký rozhľad a videla všetko okolo, ten ostrov aj s tou pevnosťou je dosť masívny to nieje len taký malý ostrovček zopár paliem a hotovo, veď tam bolo hodne vysokých skál, čo skál, kopcov, ťažili tam dračie sklo, si videla po akých schodoch stúpali keď tam prichádzal Jon v siedmej sérii? A okolo bolo ďalších niekoľko ostrovov s rovnakými skalami medzi ktoré sa v pohode schová celá flotila. Navyše Daenerys v momente útoku pozorovala druhého draka ako sa mu darí, nesledovala okolie, nerobila prieskumný let, nečakala útok, navrhujem pozri si to ešte raz a potom sa môžeme o tom baviť ;)

#18 Violet
5.8.2019 | 13:11:59
Violet

#17 FallenMaia: Kde kdo píše že tě sundal? Prosímtě nevymýšlej něco co ani tady nikdo nikde nepsal. Tak promiň, ale asi se nedovedeš zasmát ani sobě.. já tedy nebudu nikoho kdo se umí smát řadit mezi blbce ;) A to že tys to viděl milionkrát, neznamená, že to někdo další viděl milionkrát. Tak si pořád něco nedomýšlej a nevymýšlej. A nebuď furt tak vzteklej :P

#19 FallenMaia
5.8.2019 | 13:17:54
FallenMaia

#18 Violet: Tak sorry, ale ty si tu preslávená tými meme obrázkami a podobnými vecami, niekoľko krát si sem postovala podobné veci, tak sa dalo očakávať že tú narážku na železnú flotilu si už určite niekde videla ;)

Samozrejme že nikde nepíšeš že si ma sundala, to bolo len tak, vtip, si si nevšimla tých smajlíkov? A že kto sa nevie zasmiať ;) :D :D Ja si viem spraviť srandu aj sám zo seba, mne to problém nerobí ;)

#20 Violet #23 Violet
5.8.2019 | 13:21:28
Violet

#19 FallenMaia: slavná? kvůli pár meme? Děláš jak kdybych to vymyslela :D Ale kdyby, no to bych aspoň od tebe brala jako poklonu :D A tak promiň já se umím zasmát i tomu co mám ráda víš.. Né že se směju jen někomu nebo něčemu co ráda nemám ;) Taky to někdy zkus..

Mě právě přišlo že to neumíš, že bereš všechno moc vážně :P

#22 FallenMaia
5.8.2019 | 13:25:43
Lady Adeline

FallenMaia: ja Violet narozdil od tebe pochopila.Reagovala jsem na tvuj komentar.Tak obrovskou flotilu ze nevidela? A divala se na druheho dracka jak se mu dari ? Ta Dany je ale hodna maminka :-) :-) :-)Neocekavala utok? :-) :-) :-)My te s Violet nesundali.Ty jsi se temito argumenty sundal sam ;-)

#22 FallenMaia
5.8.2019 | 13:25:53
FallenMaia

#20 Violet: Ja sa smejem aj tomu čo mám rád ale musí to byť v únosnej miere, nie že si z toho robí na nete každý srandu, dokola, to už potom prepínam na obranní režim ;)

#21 Lady Adeline: Obrovskú flotilu???? Vážne si to pozri ešte raz, veď tam nebola celá flotila ale len pár lodí :D A ano pozorovala Rhaegala, veď to tam je jasne vidieť :D Neočakávala útok, prečo by ho mala očakávať? Na Dragonstone? Veď sa normálne vracali domov, po boji. Vieš koľko prekvapivých útokov sa v minulosti odohralo? V našej vlastnej histórii, a to aj na nepriateľskom území keď armáda pochodovala na nejaké miesto a zrazu bola obklúčená a musela sa brániť? Kopa.

A že ja sa sundávam sám :D :D

#24 FallenMaia #25 Violet
5.8.2019 | 13:34:30
Violet

#19 FallenMaia: A mazlíku, to že někoho urazíš a pak tam dáš smajlíky, neznamená, že to každý uvidí jako vtip, spíš to může být taky jako výsměch :) Proto je psaní takové.. né každý a všichni všechno pochopí.. Často si to lidé vyloží po svém ;) Proto mám ráda víc komunikaci třeba přes skype. A u tebe by to opravdu chtělo často ten sluchový vjem :D A né, že se za tohle hend urazíš :D

#26 FallenMaia
5.8.2019 | 13:35:08
FallenMaia

#22 FallenMaia: obranný režim, sorry ;)

5.8.2019 | 13:35:36
Violet

#22 FallenMaia: Ale když jde o tobe, né když jde jen o blbej seriál.. je to jen seriál.. není to tvoje přítelkyně, kterou musíš bránit denně, to by bylo víc pochopitelné :P

5.8.2019 | 13:36:02
FallenMaia

#23 Violet: Ale kdeže ja sa neurazím, čo si pamätám tak ste sa tu urážali len vy dve s Lady A. ;) Aj keď som napísal úplnú blbosť. Kedy som sa ja urazil?

#27 Violet #28 Violet
5.8.2019 | 13:37:18
Violet

#26 FallenMaia: O tom radši ani nemluv, protože jsi byl dost hnusný ještě s jedným arogantním uživatelem. Zase nejsem z kamene ;)

5.8.2019 | 13:38:03
Violet

#26 FallenMaia: A urazil, nechtěl jsi sem už jít… tak nekecej :P A dost.. tohle sem nepatri .P

#29 FallenMaia
5.8.2019 | 13:39:06
FallenMaia

#28 Violet: To bolo len pre vaše dobro, nebol som urazený ;) Ale máš pravdu dosť bolo tejto témy ;)

5.8.2019 | 13:41:11
Lady Adeline

FallenMaia: ty urazis leda tak sam sebe ;-) Ta tvoje posedlost Got je masakr. https://youtu.be/V_v6VINwkEk pry par lodi :-) Je jich tam docela dost a vsude skaly apod? Ja tam vidim na zaberu pouze jednu, jinak otevrene more ;-) Tato scena byla jen pro sok efekt a na snizeni nakladu za draka :-) :-) :-)

#32 FallenMaia
5.8.2019 | 13:50:11
Lady Adeline

FallenMaia: a kdyby tam byl tak skalnaty teren vysoky jako prase a Dany by tu flotilu nevidela…Jak se mohli z takove dalky strefit do letajiciho draka z dola kdyz z vrchu si jich nevsimli????

5.8.2019 | 13:54:26
FallenMaia

#30 Lady Adeline: 11 lodí je pár, to nieje „obrovská flotila“, obrovskou môžeme nazvať celú železnú flotilu ktorá kotvila pred KL, toto bol len zlomok ;) Tak aspoň priznaj že si sa sekla ;) A bude všetko v poriadku. Sa pozri na video zo siedmej série keď Daenerys prichádza na Dragonstone, aké to je obrovské, koľko skál, útesov, poloostrovov, zálivov, 11 lodí sa nedokáže niekam schovať medzi tú hromadu skál??

Ale ano jasné že tá scénka bola pre šok efekt, o tom som ani nikde nepísal že nie, ale vo videu si robia srandu že Dany zabudla na železnú flotilu a o tom bol môj prvý komentár, teraz už zase riešime niečo iné. Nezabudla len proste neočakávala že bude zopár lodí čakať pri DS a nechápem čo je na tom také vtipné, to je celé ;)

#34 Violet
5.8.2019 | 14:03:41
Lady Adeline

FallenMaia: pro nase dobro a vsech ,to asi radeji nebudeme dal resit ;-) A nemysli si ,ze jsi me timto argumentem zahnal do kouta ;-) Dostala jsem od nekterych lidi vyhubovano v soukrome zprave,ze to uz s tebou nemam resit … A maji pravdu ,stejne by jsme to tu zase jenom zaplnili blbostmama ;-)

#35 FallenMaia
5.8.2019 | 14:16:29
Violet

#32 FallenMaia: Hrál jsi někdy nějaké strategické hry? Tak v tomto případě bych tedy Dany označila za tupou, když nepočítá s tím, že na moři potká flotilu která evidentně není malá a tak toho určitě využijí. A ani nikdo jiný na to nebezpečí neupozornil? Achjo :) Přece v první řadě když se plavím po moři, tak čekám něco tam. A proč? No protože vím o Železné flotile? Jasněji už to napsat nedokážu a jestli máš i proti tomuhle něco, vzdávám to :D

#35 FallenMaia
5.8.2019 | 14:16:46
FallenMaia

#33 Lady Adeline: To by ma zaujímalo kto ti to písal, priznajte sa, pome :D :D :D Nech viem… :D

#34 Violet: Jasné je to tak, na mori musíš vždy niečo čakať, kľudne aj útok pirátov, to je jedno, ale musíš to čakať počas celej cesty, kdekoľvek a nie len na jednom mieste a to u seba doma ;) Proste neboli dosť ostražití a zaskočilo ich to, ale určite by som nepovedal že „Zabudla“ že nejaká flotila existuje a nechápem prečo sa to stále tak rieši a všade sa to vyťahuje ako jedna z najväčších chýb, zrovna toto mi príde úplne normálne, chýb tam bola kopa v celom seriáli to ano, o tom sa hádať nebudem, ale prečo tak všetci poukazujú zrovna na toto… ;)

#36 Violet
5.8.2019 | 14:31:43
Violet

#35 FallenMaia: Asi protože je to nejvíc do očí bijící.. Není to už malá chyba, ale jedna z těch větších. A kdo zas napsal ze jen v jednom miste? :D Jasně že snad to měla cekat celou cestu po moři, co to zase pises :D Musíš vždy něco dodat nebo vymyslet, než jen prostě s něčím souhlasit? :D Jasně že tam je kopu chyb a né jen v GOT ale ve spoustě seriálech a co má být? :D Ale tady na takove velké chyby nejsme zvyknuty, toď vše :) A bylo to hodně sledované, tudíš se to hodně řešilo.. I když jiní by se mnou nesouhlasili, znám lidi kterým se nelíbilo už dost věcí před tímto. A nehádám se s nima, prostě mi řekli co se jim nelíbilo a tečka :D

#37 FallenMaia
5.8.2019 | 14:42:01
FallenMaia

#36 Violet: Veď OK, ja som tiež povedal čo sa mi nepáčilo, nepáči sa mi že zrovna takáto vec niekomu vadí ;) Je to OK? Tečka? :D Ja som nereagoval na vás, to vy dve ste začali zase riešiť mňa.

Ale mne to nevadí, rád si s vami pokecám, aj keď s vami nesúhlasím ;)

#63 zroutik
5.8.2019 | 14:51:14
Lady Adeline

FallenMaia: to by jsi se divil, kdo to byl.Byli to dokonce tri lidi. Kdo to byl ti psat nebudu ,nejsem bonzacka! Budu respektovat jejich prani a uz to nebudu s tebou dal resit ,uz tu vsem lezes na nervy! A ja tez,ze ti odpovidam na ty nesmysly!

#39 FallenMaia
5.8.2019 | 14:57:11
FallenMaia

#38 Lady Adeline: Ale mne je to jedno ;) :D Keď chcú nech to napíšu mne osobne a nech to neriešia cez teba.

A ja som nechcel od teba aby si mi hovorila ich mená, čo si, ja som zo srandy napísal že „priznajte sa“ ;)

5.8.2019 | 15:10:31
Lady Adeline

FallenMaia: no udelala jsem tu ze sebe hlupaka,ze resim s jeste vetsim hlupakem hloupou vec :-( Napsali to me,protoze by to asi u tebe zadny dlouhodoby efekt nemelo.Sere me to,ze tu jsem taky za toho debilka,co tu kvuli tobe resi kraviny.Fakt ti dekuji :-(

5.8.2019 | 15:22:37
POLW

Ach jo.Nechci Vám vstupovat do té debaty, jen mi připadá, že holky prostě chtějí mít poslední slovo, jako doma :-) Už se s tím konečně smiřte, seriál skončil, tak jak skončil. Můžete s tím nesouhlasit,pro­testovat,ale to je tak všecko,co s tím naděláte.

#42 Violet
5.8.2019 | 15:39:52
Violet

#41 POLW: Nééé já budu brečet, ono to skončilo a tak debilně, nééé.. Víš že je mi to hele uplně fuk? A bylo mi to fuk jak to skončilo i když to bylo aktuální. A píšeš úplně o něčem jiným, než jak a proč debata začala a co se řeší.. ale jinak vph :P

A abys věděl Zaklínač je lepší a bude lepší a není to vykrádačka všech světoznámejch knih a sakra ani nevím proč ti to říkám :D Asi protože ty taky přiješ hodíš do trní medvídka a pak se budeš divit :P Ale jinak tě máme taky rády, neboj :P

#45 Svjatogor #48 sonulle
5.8.2019 | 16:14:04
Lady Adeline

POLW: ctu si rada tvoje komenty a s vetsinou souhlasim.Ale sakra,kde se v tobe bere ten predsudek, vuci me a Violet a celkove k zenam? Psal si v nejake diskuzi,ze je spatne rovnopravnost vuci pohlavi.Ze si dnes zeny na chlapy dovoluji a mlati je … Sakra chlape, ty jsi musel projit nejakym peklem se zenou, nebo si to fakt neumim vysvetlit ? Ja nepotrebuji mit posledni slovo neboj ;-) Pokud jsem te nejak urazila,tak se ti uprimne predem omlouvam.Prosim o vysvetleni, diky a mir s tebou ;-)

#44 Violet #60 POLW
5.8.2019 | 16:33:30
Violet

#43 Lady Adeline: Neber to moc osobně, prostě tady na nás Fallen byl sám, tak se ho zastal.. on je jinak hodný :D teda aspoň se mi tak zdál :)

5.8.2019 | 16:45:11
Svjatogor

#42 Violet: Wiedźmin musí být slovanský + polský + katolický = jaké jiné fantasy má ve svém Bestiáři Potracenky, he? ;-)

#46 Violet
5.8.2019 | 17:25:04
Violet

#45 Svjatogor: Joooooooooooo­oooooooo ♥ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♥ Žádný :D Zaklínáč bude jedinečný, už je ♥

#47 Svjatogor
5.8.2019 | 17:28:04
Svjatogor

#46 Violet: Když tak přemyšlím a dumám nad rozpracovanou baladou o Jonovi (ta bude hooodně smutná), tak si říkám, že GOT S08 je vlastně taky takový chudák Potracenka. :-D

#50 Violet
5.8.2019 | 17:32:56
sonulle

#42 Violet: Ty jsi četla knihy? Mého muže hra nebavila, tak skončil u jedničky. Pamatuji si něco ze starých dob na Pol1, ale to jsou už časy dávné. V merku mám příběh služebnice, ale nějak se mi do toho nechce, myslím knihu, seriál mě celkem baví.

#49 Svjatogor #50 Violet
5.8.2019 | 18:03:59
Svjatogor

#48 sonulle: Příběh služebnice? Možná podnětná (ve své době) fem. předloha, ale seriál je… celkem o ničem. Jak se mohl Gileád osamostatnit a odtrhnout od USA a přežít??? A jak může stát s takovým zřízením fungovat déle než rok??? Po oběšení Marty jsem přestal sledovat. :-\

#51 sonulle
5.8.2019 | 18:16:50
Violet

#48 sonulle: Četla jsem knihy, to už je taky doba. No hry mě první dvě moc nebavily, ale trojka byla skvělá. A má se jakože odehrávat po knihách, ale pro mě to byl trošku takovej jinej příběh no. Ale opravdu vydařený :) Příběh služebnice se už dlouho chystám na seriál, ale nějak nevím :) Já se teď dívala na Westworld a ten mě nadchl, jsem zvědavá na třetí řadu, vypadá to naprosto skvěle :)

#47 Svjatogor: Jo vidíš, to máš pravdu :D

#52 sonulle
5.8.2019 | 18:45:31
sonulle

#49 Svjatogor: Jsem u první série, tak mě nemuč, ale koukatelné to je, dystopie mě baví, ten jejich systém je v počátcích, ani asi není ustálený a opravdu nevím, jak může fungovat nejen v rámci Ameriky a celkově světa. Je to patriarchální společnost, nejspíš velmi dobře sponzorovaná zbohatlíky. Nevím jak moc jsou vyzbrojení, ale typuji, že totální Béčka to nebudou. Jsou to jen dedukce, nic o tom systému nevím. Zatím jsem nedokoukala, protože jsem se vydala světem Darku a pomalu mám doma nástěnku, abych věděla, kdo je kdo.

#54 Svjatogor
5.8.2019 | 18:56:26
sonulle

#50 Violet: Jej Westworld mám taky rozkoukaný, na něho jsem zapomněla. Taky u první série. Tak Dark dám i druhou sérii. A pak dám služebnice do konce první a zakončím to Westworldem. Pak už jen TWD, Koruna a Downton Abbey a OINB, který už mě nebaví, ale koukala jsem na to. A do nového roku mám, co dělat, no a Zaklínač.

#55 Violet
5.8.2019 | 19:05:33
Monoceros

Me se video libi ale jenom proto ze mam jeho videa rad. K tomu ma bezvadny hlas. Vzdycky film nebo serial rozebere tak dokonale ze je to fakt vtipny. Rad si poustim jeho trailery.

5.8.2019 | 19:21:22
Svjatogor

#51 sonulle: Aha, nebudu spoilerovat. Obecně, seriál umí skvěle navodit pocit absolutní bezmocnosti. Já být June, tak v jednu krásnou noc podříznu celou domácnost soudruha velitele Waterforda. Ráno, při návštěvě tety Lízy, bych ji s úsměvem otevřel dveře a hned pozdravil šlehačem do ksichtu na plné obrátky. :-D

#55 Violet
5.8.2019 | 22:01:06
Violet

#52 sonulle: Tak pak zavítej i na Zaklínače tady na Edně, budu se těšit :)

#54 Svjatogor: ehm, ty jsi ale násilný :D

#56 Svjatogor
5.8.2019 | 22:10:05
Svjatogor

#55 Violet: Já usmiřuju vády mezi dobrými lidmi (Sauron a Adeline) a zlým… říkal jsem ti, že jsem upřímný a impulzivní jako ser Cerbulák. ;-)

#57 Violet
5.8.2019 | 22:17:12
Violet

#56 Svjatogor: ♥ ♡ ❤

5.8.2019 | 22:53:00
oskarka

Žvanilové a ničitelé smysluplných diskusí opět v plné formě. :-)

#59 Svjatogor #61 Batiatus #94 sonulle
6.8.2019 | 13:47:42
Svjatogor

#58 oskarka: Tentokát se nebudu chlubit cizím peřím. Nějakou dobu jsem tu nebyl. :-)

6.8.2019 | 15:34:01
POLW

#43 Lady Adeline: Nééééé, prosím,to nebylo vůbec nic proti Vám dvěma a ani ženám jako takovým. Naopak, mám rád Vaše komentáře. Jen mi připadalo, že se to zvrhlo do poněkud bezduché debaty, kdy chtěl mít každý poslední slovo a pravdu. A ano, Lady máš pravdu v tom, že jsem něco podobného s (ex) manželkou zažil. To sem ale nepatří, bylo to míněno opravdu jen jako vtip a pokud se Vás to nějak dotklo, tak se moc omlouvám. PS: A Fallena mi opravdu bylo fakt chvílemi líto…:-))

#62 Violet
6.8.2019 | 15:58:44
Batiatus

#58 oskarka: Včera som mal dobrý hamburger.

#62 Violet
6.8.2019 | 16:01:17
Violet

#60 POLW: Však v pohodě :) někdo se ho musí občas zastat, když na něj naběhnou kolikrát všechny ženský :D

#61 Batiatus: A měl jsi k tomu chipsy? Nebo brambůrky? Nebo hranolky? Nebo americké brambory? A měl jsi tatrku? Nebo sós? Nebo omáčku? Nebo dip?

#64 Batiatus
6.8.2019 | 16:15:37
zroutik

#37 FallenMaia: Musím souhlasit, Euron(největší král všech moří a nejzkušenější mořeplavec a bojovník na moři) byl schovanej a chtěl prostě dostat draky – atentát na draky – Dany se určitě mohla líp připravit, ale pořád byl její soupeř Euron, kterej dokázal napadnout všechno co se mu zachtělo, ale nechala se unést výhrou nad nemrtvejma a mladá holka ztratila ostražitost, Kenedy, Hedrich, Ferdinand, 2Pac a další kteří byli zabiti taky udělali chybu a taky to měli čekat a nečekali – to patří k životu.

#65 FallenMaia #66 Violet
6.8.2019 | 16:21:29
Batiatus

#62 Violet: Zobral som si ešte Kofolu :P

6.8.2019 | 16:26:05
FallenMaia

#63 zroutik: Je to tak, vďaka ;) Euron bol skúsený moreplavec a Daenerys nečakala útok u seba doma a nebola dostatočne ostražitá a problém bol na svete. Proste som tu celý čas len upozorňoval na to že to zase tak obrovská chyba akú z toho robia niektorí ľudia nebola.

Ale bohužiaľ, tu nikto nepočúva, klapky na očiach a idú si to svoje stále ;) :D Dík za reakciu.

#67 Violet
6.8.2019 | 16:28:38
Violet

#63 zroutik: Vzhledem k tomuto, jsi absolutně nedůvěryhodný, vždy budeš na straně chlapů http://imgworld.cz/…i84gTQZQ.png

6.8.2019 | 16:30:27
Violet

#65 FallenMaia: Věděla o velké flotile na moři a nečekala útok na moři :D To je logika

#68 FallenMaia
6.8.2019 | 16:38:04
FallenMaia

#67 Violet: :D A že kto tu chytá za slovíčka. OK zle som sa vyjadril, čakať to mohla ale nebola pripravená. A s najväčšou pravdepodobnosťou nebola pripravená na to že na lodiach budú tie veľké balisty, to tam bolo prvý krát.

#69 Violet #70 Violet #71 Violet
6.8.2019 | 16:44:04
Violet

#68 FallenMaia: porpvé? A tady to je co? https://youtu.be/DKKPDlwRMFk?… 36:40

Měla kolem sebe plno zkušených a nikoho to nenapadlo.. jen fanoušky, zajímavé :D

#72 FallenMaia
6.8.2019 | 16:49:24
Violet

#68 FallenMaia: Vzhledem k tomu, že už se s tím setkala, měla očekávat, že to zkusí znovu.. Tvl šak to bylo jasné i mojí 12 leté neteři :D :D která mi to sama řekla

6.8.2019 | 16:50:33
Violet

#68 FallenMaia: Prostě to řekni rovnou, najednou ta postava byla úplně blbá, jednoduchý.. Celou dobu je hrozně chytrá a předvídavá a najednou si nechá takhel debilně zabít draka.. To jí spiš překvapilo poprvé, ale ted? Ehm, to měla čekat. Každý to měl čekat, že si na to bude muset dávat pozor, když to bylo na draka taková dobrá zbraň..

#73 FallenMaia
6.8.2019 | 16:54:16
FallenMaia

#69 Violet: Prvý krát na LODI a tak veľké a v takom počte ;) Čo ty si nikdy neurobila chybu a nepodcenila súpera???

#74 Violet
6.8.2019 | 16:54:49
FallenMaia

#71 Violet: Celú dobu bola chytrá a predvídavá?? A o čom bola siedma séria?? Ako ju Jaime a Euron prekabátili a všetko sa jej začalo rúcať? To je u teba „najednou“???

#75 Violet
6.8.2019 | 16:59:00
Violet

#72 FallenMaia: Proboha, když už to byla taková efektivná zbran, tak asi ne, tak asi měli jen jednu a ona na ni jen tak zapomněla.. Něco takovýho, jak se to proboha mohlo stááát.. když už to viděla.. Jak mohla proboha potkat flotilu na moři.. ježíííš.. ne.. asi ve vzduchu ji měla potkat.. prosimtě už dost :D

Oni sli do bitvy proboha.. mi neříkej, že měla čekat lítací slony.. když věděla o tak velké flotile, pokusili se jí draka už jendou šípama zabít.. tak ne.. jedina vec co maji proti drakum a oni to uz nikdy nepouzuji :D

#76 FallenMaia #77 Batiatus
6.8.2019 | 17:05:42
Violet

#73 FallenMaia: prosím zahraj si nějakou pořadnou strategickou hru.. nehraj ty novodobe kraviny, kde tě to samo všude navede.. a pak se nad tim zamysli.. každej stratég.. kazdej kdo jde do války pocita se vsím co už hlavně viděl! Tys snad neviděl nikdy ani zadny valecny film? Necetl zadne valecne knihy nebo co?

Prostě to scénáristi podelali.. je to blbost..

6.8.2019 | 17:08:06
FallenMaia

#74 Violet: Ty vole to čo píšeš aké voloviny??? O čom sa tu bavíme? To čo tu na mňa vyťahuješ? Kde som ja povedal že na mori nemôže stretnúť flotilu?

OK nemá to cenu, zase som sa nechal do toho zatiahnuť zbytočne, ja som len reagoval na zroutika, nechaj to tak, nechce sa mi o tom baviť s človekom ktorý má potrebu zosmiešňovať keď mu dochádzajú argumenty ;) prajem príjemný deň…

#78 Violet
6.8.2019 | 17:09:41
Batiatus

#74 Violet: Hlavne má Dany už skúsenosť so silou Euronovej flotili a jeho schopnosti nečakaných útokov. Jedným takýmto útokom jej zničil ľodstvo a zajal cenných spojencov (Yara a tamtie s Dorne). Ale jasné, ako len Dany mala čakať, že sa pokúsi o ďalší nečakaný útok. však načo si po takejto skúsnosti dávať bacha. Dobre keby to nenapadlo aspoň ju ale tam to nenapadlo všetkých čo ju nasledovali :D

6.8.2019 | 17:12:14
Violet

#76 FallenMaia: Vždyť to je k smíchu co tady píšeš. Myslím, že Batiatus ti to vystihl dost jasně ;)

Tohle nebyl žádný náhodný omyl, to byla normální scénáristická chy­ba.

6.8.2019 | 17:14:19
Lady Adeline

POLW: tak to jsem rada,ze mas rad moje a Violetiny komentare.Ja tvoje tez ;-) Je mi lito tvych zkusenosti s ex :-( S radosti si s tebou zase pokecam ;-)

#80 POLW
6.8.2019 | 17:47:25
POLW

#79 Lady Adeline: Díky. Ona ta špatná zkušenost je cennější,než ta dobrá, naučí tě…A ne to zlé, toho bude vždycky dost, začneš si ale vážit i těch hezkých věcí,které si předtím neviděla.Spoustě lidem to dnes chybí, neví, že může být daleko hůř…to sem ale fakt nepatří, je to na úplně jinou debatu…

6.8.2019 | 19:26:21
Monoceros

Violet – nevim proc je pro tebe porad tak tezky pochopit to ze Dany citila prevahu nad svymi neprateli. Vedela ze maji ty balisty ale tyhle balisty draka pri posledni bitve jenom zranily. Takze i kdyby krasne vedela ze je tam maji mohla si byt jista tim ze se drakum i tak nic nestane…proste je podcenila…nemyslela a doplatila na to…cele to bylo udelano proto ze velke sebevedomi a pycha tvrde tresta…a jeji trest byl jednim z nejvyssich.­....lec ani po nekolika mesicich id konce serialu nikomu nedoslo o co vlastne slo.

#82 sonulle #83 Violet #84 mateSKAtes
6.8.2019 | 19:34:50
sonulle

#81 Monoceros: Schválně jestli to ve scénaři měli tak krásně vysvětleno. Tak trochu o tom pochybuji. Prostě evil satanic queen jak o ní psali ve scénaři zapomněla. Když vedli strategické rozhovory, nebyli v pozici, kdy mohli něco podcenit. Vzhledem k ztrátám a vyčerpanosti všech si vyskakovat nemohli. Ale jo udělali z ní trupku, to jim šlo v osmé sérii, až na Aryu skoro s každou postavou. :)

6.8.2019 | 20:10:42
Violet

#81 Monoceros: Jo kež by to takhle bylo.. Ale jak i scénáristi řekli, zapomněla. Což je prostě blbost zapomenout na takovou flotilu, zapomenout na balisty, zapomenout na tak velkou hrozbu. Já nevím, co je na tomto těžké pochopit. Vy děláte, jak kdyby nikdy nikdo nebyl omylny a GOT bylo naprosto perfektní. Není. Ale no a co má být? Nebo nedokážete snést kritiku na GOT? Uvědomuješ si třeba, že já ten seriál mám taky ráda? Ale né, že ho budu bránit úplně vždy ve všem jako nějaký svoje šťěňátko.

Ale napsal jsi to hezky, kdyby to tak bylo, bylo by to fajn ;)

#118 Monoceros
6.8.2019 | 20:51:49
mateSKAtes

#81 Monoceros: Šlo hlavně o fukin broken scénář a plot armor některých postav v krizových chvílích :D a mam dotaz kdy že citilá tu převahu ?? :D ja jen že po bitve s nemrtvými ji nezbylo temeř nic ale scénář vyčaroval další tisice vojáku no tohle bylo asi to nejsměšnější :D a pak si řikam jak se někdo muže tak blbě ptát xD xD xD xD

#118 Monoceros
6.8.2019 | 20:52:06
Lady Adeline

POLW: ja taky vzpominam na jeden vztah dost spatne.Ale neco zle, je k necemu dobre.Naucila jsem se byt silna a vazit si sama sebe.Vim ze je to na jinou debatu,ale porad je lepsi resit nase nevydarene vztahy,nez Dany a zlatou flotilu ;-)

6.8.2019 | 21:38:00
Lady Adeline

POLW: teda Euronovu flotilu ;-)

6.8.2019 | 21:39:48
Lady Adeline

sonulle: oni tak leda D a D udelali trubky ze sebe :-) :-) :-) Nejvetsi chyba D a D byla ,ze neznali charaktery postav a ze nemaji fantazii vymyslet zajimavy pribeh, bez predlohy :-( Skoda ,jinak by to byl trhak a lidi by v dobrem o Got mluvili ,jeste hodne dlouho :-(

#88 mateSKAtes
6.8.2019 | 21:45:57
mateSKAtes

#87 Lady Adeline: NO jeden z nich napsal historický román (prej hodně dobrej) ale prostě tyhle věci se nemužou porovnávat 2 světová válka a fantasy.

7.8.2019 | 6:19:36
zroutik

#Violet Prej zkušenost jednou po ní vystřeli z balisty a hned je zkušená? Ženská logika no. Já taky už bych měl být zkušenej a nečíst tvoje nesmyslny reakce a ejhle furt sem se nepoučil. A nezastávám se chlapů, zastávám se Dany.

#90 Violet #91 Violet #92 sonulle
7.8.2019 | 8:17:27
Violet

#89 zroutik: prosímtě ty na mě vůbec nereaguj.. píšeš blbosti.. Nikdo nic takovýho neřekl.. tak si laskavě nevymýšlej.. uplně každý tady se bavil o tom, že když to použili, tak je jasný, že to použijí znovu..kdžy jinýho na draky neviděla.. nic víc.. tak nechápu, co si cucáš z prst.. píšu jen to, že to měla očekávat, že to znovu zkusí.. né že měla být odborník jak se vyhýbat střelám.. to snad někde píšu? Příště si to vše přečti, než začneš něco psát a tvrdit ty můžská logiko

7.8.2019 | 10:00:12
Violet

#89 zroutik: *když nic jinýho na draky neviděla
A nezastáváš se Dany, ale scénáristů :D mě stačil ten tvůj šovinistický příspěvek..a nedokážu tě brát vážně

7.8.2019 | 10:10:18
sonulle

#89 zroutik: Ještě, že mužská logika typu DD zachrání tento svět. Vynechej z tvých proslovů ženskou logiku děkuji. Kdyby jsi vedl debatu s mužským uživatelem stejně jako s Violet, pochybuji že by jsi shazoval mužskou logiku. Takže argumentuj si jak chceš, ale neshazuj ženskou logiku. Ještě jednou děkuji! A na její argumentaci není nic scestného, DD to nedomyslelo a to není jediný případ. Poslední epizody byly balast na druhou. Kdyby to podpořili nějakou rozumnou argumentaci, jako uvedl Moneceros, možná budu ochotná na to pohlížet jinak. Bohužel jejich vysvětlování scén je hloupé, jako jejich scénáře k osmé sérii. A jejich poznámky ve scénáři svědčí jen o tom, jak moc to měli za sitcom a ne za dílo, kterému věnovali deset let života. Jejich scénář byl neúcta k lidem, kteří do toho vložili svůj čas a energii od režisérů, svačinářů po herce.

7.8.2019 | 10:42:56
Lady Adeline

mateSKAtes: ten film jsem videla a byl to skvost :-) Nechapu ,proc se jim tak scenar nepovedl :-( Jestli na to nemeli dostatek casu, nebo nadani.Ja fakt nevim.Je to velice smutny :-( Jsou velike dukazy ,ze bylo doopravdy natoceno tech sest ruznych koncu.A ktere jsem cetla,tak byly o mnoho lepsi!!!!! Kaskader od Nikolaje to potvrdil a Lena se tak trosicku prorekla,kdyz rikala ze natacela sceny,ktere by mely obrovsky vliv na dej a jeho konec a o ostatnich ani nemluve.Vse to do sebe zapada a hbo jenom tutla.....Kdyby vydali na dvd vse ty konce ,byla bych moc vdecna a uz bych D a D tak neproklinala.Vy­brali ten konec,ktery ma nejvic sok momentu ,asi aby nakrmili tu nejvetsi hordu publika…

#95 sonulle #96 FallenMaia
7.8.2019 | 10:44:23
sonulle

#58 oskarka: Každou diskuzi čekám smysluplný projev od tebe, něco co nebude, tak velmi jak bych to řekla slušně, omezené ve slovním projevu. Sama jsi argumentovala, že se ti seriál líbil, ale jsi nad věcí, že postavy neprožíváš, což beru jako celkem za slušné vyjádření postoje. Proto nechápu tvou účast na dalších diskuzích a tvé příspěvky považuji za liché a naprosto nesmyslné a do diskuze nepřináší vůbec nic nového. Jestli seriál neprožíváš, tak nech nás ubohé duše točící se v kruhu, ať si to užijí a ty si užij svůj čas duchaplně. Věřím, že to zvládneš. Všichni, co debatují o seriálu přispívají argumenty – Fallen, Violet, zroutík, Svjatogor,Mates­kates, L. Adeline, Polw, Moneceros, Batiatus. U tebe jsem si ničeho takového nevšimla.

7.8.2019 | 11:01:27
sonulle

#93 Lady Adeline: Dost času měli, to oni sami řekli, že to odvykládají ve dvou kratších sériích. Za mě chtěli opravdu překvapit a šokovat, tak, že si o tom budou lidí léta vykládat, což se jim vlastně povedlo :) A nebo totálně vyhořeli, protože psali většinu scénářů. Stává se to i větším borcům.

7.8.2019 | 11:24:31
FallenMaia

#93 Lady Adeline: Vybrali ten jeden koniec, ktorý bol podľa Martina ;) Keďže sa ho museli držať. Alebo v každom tom konci skončil Bran na tróne a Daenerys vypálila KL? Ja neviem, preto sa pýtam, ja som o tých ďalších koncoch nič nepočul.

#97 Svjatogor
7.8.2019 | 11:56:27
Svjatogor

#96 FallenMaia: Tuto anekdotu dával k dobru polní kurát Otto Katz když měl v hlavě: „V Budějovicích byl jeden tambor. Oženil se. Za rok umřel.” Dal se do smíchu: „Není to dobrá anekdota?” Bohužel, scénář posledních dvou sérií se vydal stejnou zkratkou. Co ne/měli v hlavách B&W netuším. :-\

#98 FallenMaia
7.8.2019 | 12:08:06
FallenMaia

#97 Svjatogor: Aaale prosímťa :D aká skratka, veď je tam vysvetlené všetko čo potrebuješ, len je to trochu zrýchlené, to je celé, mohli to natiahnuť na viac dielov, ale asi to nepokladali za dôležité ;)

#99 Svjatogor #101 sonulle #114 mateSKAtes #115 mateSKAtes
7.8.2019 | 12:12:34
Svjatogor

#98 FallenMaia: Oni ne, ale my jo! xD xD xD

7.8.2019 | 12:15:26
Lady Adeline

FallenMaia: ve vsech koncich to nebylo ,ale ve vetsine ano,ale uplne jiny dej.Treba Jerome ( Bron) kdysi tvrdil,ze lidi jeho postavu budou nenavidet… Stalo se neco v posledni serii,ze by jsi mel duvod nenavidet zrovna jeho postavu?V jednom z tech scenaru zrovna bylo ,ze Bron chtel otravit Sansu na prikaz Cersei,ale Brienne mu v tom zabranila a zemrela pri souboji s nim.Bran pak rekl Jaimemu,jak to bylo.Cersei potratila mezi tim dite a Jaime ji zabil kvuli Brienne,ze kvuli ni umrela.Neco takoveho tam treba bylo.Ty scenare vypustili ti sami ,co hacknuli i ten pravy.Na sto pro ,bylo sest ruznych scenaru.Lena natacela potratovou scenu,kterou potvrdila.Je tu jeji vyjadreni na edne.Necetla jsem vsechny,ale vetsina tech koncu byla uzasnych.Nemaly ty konce ale tolik sok momentu, jako ten co zverejnili.

#107 Svjatogor
7.8.2019 | 12:15:36
sonulle

#98 FallenMaia: Proč se Sansa odtrhla od Sedmikrálovství? Nějak mi to uniklo, protože mohla? Proč Brana zvolili jednohlasně králem?Protože měl Tyrion proslov o příběhu. A nějaký realný důvod. Marně jsem hledala nějaké dovysvětlení. Proč vlastně Jon žije? Po tom, co zabil Dany? Já vím, protože potom co ji zabil ho Šedý červ a další brali Jona jako spojence? Nebo mu svitlo v lebce a uznal, že Dany byla magor. Já jsem hledala vysvětlení, ale marně. Ve scénaři to není. A tak si to můžu vysvětlit různymi způsoby, tak aby mi to dávalo smysl.

#102 FallenMaia
7.8.2019 | 12:37:04
FallenMaia

#101 sonulle: Všetko sa dá rozumne vysvetliť, chceš to tu znova rozpitvávať??? :D :D :D Zase sem niekto príde a začne s tými rečami že to tu riešime „dokolečka dokola“ :D Alebo Lady A. zase niekto do súkromnej správy vynadá a mňa tu obviníte že to je všetko kvôli mne :D :D

#103 sonulle #104 Violet
7.8.2019 | 13:13:28
sonulle

#102 FallenMaia: Ale já nepopírám, že mi to vysvětlíš. Ale jak už jsem psala milionkrát, bude to jen tvoje vysvětlení na danou situaci. Příběh mi měl dát vysvětlení, popř scénář na 8.06, nebo tvůrci. Ani v jednom případě se nestalo. Tomu se říká díry ve scénáři. Možná tvůrci chtěli, abychom takto vášnivě debatovali a vyrvářeli vlastní teorie a zaplňovali ty díry. Jsou to vlastně géniové. :)

#105 FallenMaia
7.8.2019 | 13:22:03
Violet

#102 FallenMaia: Ni když budem chtít, tak si k tomu taky něco domyslíme, že. A o to jde. Každej si může domyslet co chce a to je ta chyba :D

7.8.2019 | 13:29:26
FallenMaia

#103 sonulle: Nikde nieje napísané že príbeh musí vodiť za ručičku a všetko dopodrobna vysvetlovať ;)

No konečne na to niekto prišiel, oni sú to vlastne géniovia :D Ktorý seriál rozprúdil takéto debaty aj mesiace po premiére?? Nepoznám :D

#106 Violet #108 Violet
7.8.2019 | 13:32:25
Violet

#105 FallenMaia: Tak doufám, že u zaklínače taky nebude milon otázek a budu si muset domýšlet každý krok.. Protože to někdo prostě uprostřed ufikne a skočí na něco jinýho :P Nebo mu jen náhodou vypadají scény který ukazují jak to skutečně je, jen proto aby všichni byli vlastně zmatení a ptali se co jak?

Nikde jinde jsem zatím tohle neviděla.. To mi připomíná jen některé filmy bez konců i když často právě scénáristi už pomalu od začátku najíždějí na to, že si to spousta lidí vydedukuje stejně ten konec a to je umění. Né že si každý myslí co chce, nebo spíš si to obkecá aby měl plný příběh :P A pak vlastně každý dostane něco jinýho :D Jo to je super :)

7.8.2019 | 13:36:22
Svjatogor

#100 Lady Adeline: Cersei >> úkol pro Bronna >> Bronn sype jed Sanse >> přerušen Brienne >> souboj >> Brienne KO >> Bran tohle leakne >> kdo zabije Bronna? Nebo: Proč Bran nevstoupí Bronnovi do mysli, aby si sám jed nasypal do držky? Jsme na Zimohradě, tj. stále v akčním rádiu Branových schopností.

Vůbec Bran je od návratu od učení u Brumbála z Bradavic tak nějak ve vzduchoprázdnu. :-\

7.8.2019 | 13:42:12
Violet

#105 FallenMaia: vlastně jsi to řekl ted sám, je to dělaný jen na efekt :) Je vidět, že už tam Martinovo dílo chybí. Že to není až tak promyšlené, protože divák si vlastně může domyslet co chce, podle toho co říkáš :P

Podle mě v tom případě si Dany na začátku osmé řady něco pořádně šňupla a dala i ostatním :D Proto bylo i tak málo duchaplných dialogů. Co se mi asi nejvíc líbilo, byla scéna u krbu :)

#110 Svjatogor
7.8.2019 | 13:43:00
Lady Adeline

Svjatogor: Bron umrel taky, pri souboji s Brienne :-)Bran to rekl Jaimemu,ze to bylo na prikaz Cersei.Takze udelal toho vic, nez v te verzi co vysla na povrch ;-) Ale verim ze nasi dva geniove, ala domyslete si pribeh sami,by zpackali i tento dej :-) :-) :-)

7.8.2019 | 13:48:42
Svjatogor

#108 Violet: Chudáček Danenerys, podle mě se nakazila reziduem Šedého lupu. Tahle mrcha se vysrala na kožní efekt a rovnou se pusitla do jejího mozku, viz. prog. syfilis. Tak už víme proč. Problem solved. Já to říkám pořád: před jídlem si myjte ruce!!! A je to marný, je to marný… ;-)

7.8.2019 | 14:25:05
Lady Adeline

Svjatogor: ne tak to musim nesouhlasit!!!!! Tak to nebylo!!!! Dany si misto paralenu na hlavu dala nechtene pilulku LSD.Zadny lupus v tom nebyl,tak bud tak hodny a nevymyslej si.Proste ji bolela hlavinka a nechtene sahla po jine pilulce nez mela, chuderka :-(

7.8.2019 | 14:34:38
FallenMaia

Ľudia čo vám to slnko už úplne upieklo mozgy?? :D :D To čo tu dávate, mne skôr príde že nie chúďa Daenerys, ale vy asi niečo beriete. Pekné stavy :D

7.8.2019 | 14:41:40
Lady Adeline

FallenMaia: a nebo je to naopak a ty jsi se nam tu pekne zcadil nebo zkalil :-) :-) :-) Clovek ,aby se mu ta osma serie vubec libila, by pomalu musel zacit brat drogy :-(

7.8.2019 | 14:52:29
mateSKAtes

#98 FallenMaia: Prej vysvětlený všechno co potřebuješ xD tak ted si mě dostal :D ale jako nedivim se že ti to tak přijde kjdyž si všechno domýšlíš ..... xD xD xD xD xD

#116 FallenMaia
7.8.2019 | 16:00:38
mateSKAtes

#98 FallenMaia: oprava skoro všechno :D to bych ti křivdil :) :D

7.8.2019 | 16:04:29
FallenMaia

#114 mateSKAtes: Ano všetko, teda aspoň mne to stačilo, každý normálne zmýšľajúci človek si tie nepodstatné drobnosti ľahko domyslí, otázky tipu prečo je Sansa královná a prečo sa sever odtrhol, prečo je Bran králom, to vážne neviete sami rozmýšľať?? :D :D Už je to fakt smiešne, ste ako malé deti ktoré potrebujú každú jednu hlúposť trikrát popísať a vysvetliť. Akože ja to aj chápem, zvykli ste si na to pri predchádzajúcich sériách a akonáhle tvorcovia prestali vysvetlovať každú jednu nepodstatnú hlúposť ste z toho na nervy :D :D

#117 mateSKAtes #120 Violet
7.8.2019 | 16:31:17
mateSKAtes

#116 FallenMaia: absolutně nechapu jak si ty kdy mohl narazit a začit sledovat GoT :D protože teda podle tvých měřítek muselo být teda těch prvních 6 sérii pro tebe peklo :D

7.8.2019 | 16:39:59
Monoceros

#84 mateSKAtes: mam dotaz kdy že citilá tu převahu ?? → Tak ted nevím jestli jsme vůbec sledovali to samé. Protože jsem si ani jednou nevšiml u Dany byt jenom jediného zaváhání a pochybnost o tom že nemá šanci město dobýt. Takže ano, i po tak velkých ztrátách po boji s NK a po ztrátě draka i tak Dany měla neuvěřitelnou sebejistotu že město dobude a že jí k tomu bude stačit jeden drak … nakonec se ukázalo že měla pravdu … to že scénáristi někde vyštrachali další vojáky na výsledek nemělo žádný vliv.

#83 Violet: No jestli dokážu snést kritiku na GOT? Jasně že ji dokáži snést … po konci seriálu jsem chápal ty co šíleli jak to dopadlo … ale dny, týdny a měsíce ubíhají a je to pořád to samé. Na jednu stranu mě to těší, že se na GOT nezapomíná … na druhou mě to štve že i po jeho skončení se na něj stále plive.

#120 Violet #123 mateSKAtes #124 mateSKAtes
7.8.2019 | 16:58:37
Lady Adeline

Monoceros: tebe sere ze se na serial stale plive? A dokazes se taky vzit do fandu,kteri si taky pripadaji poplivani od D a D a hbo?

#122 Monoceros
7.8.2019 | 17:20:26
Violet

#116 FallenMaia: píšeš úplně o něčem jiným.. je rozdíl, když si člověk logicky něco domyslí a je rozdíl když si musíš svoje výmýšlet, protože byl někdo línej a chtěl šokovat lidi tím, že budou přemýšlet co to jakože a proč a jak.. Vykašlat se na scény není nic extra. Ti teda vytrhám pár stránek z nějaké nové knížky co budeš číst a pak mluv. Protože přesně takhle to působí. O to jde.

#118 Monoceros: Jak se na něj plive? Pro mě ten seriál pořád patří pořád mezi moje nej :) Ale nebudu kvůli tomu dělat jakože osmá řada je taky skvost. Bylo tam i dost pěkných okamžiků, ale… Je tam znát to, že se nejde podle knih nejvíc. Mě by ani nevadilo kdyby počkali na knihy a pak se podle toho zbytek natočil :) Ale máš pravdu, už by se to mohlo přestat řešit, protože tohle je zbytečný, spoustu z nás na to má jinej pohled a ten se prostě nezmění. Někomu se to líbí, někomu ne, někomu prostě spoustu věcí přišlo jako blbost a někomu ne. Tím to hasne. Ale akorát tady pořád jeden přsvědčujem o něčem čemu ten druhý nevěří. Někomu se třeba GOT nelíbí vůbec. A to bys měl třeba slyšet ty komentáře :D to je něco. Pokud znáš někoho koho to nezajímá, nebo už je mu protivný jak všichni mluvili o GOT, tak víš :) Ani se mi to sem nechce psát, protože to bys teprve viděl, co se dokáže kvůli seriálu nadělat za blbosti :D V práci se kvůli tomu dva týpci poprali při posledním díle :D A jako to už mi přijde fakt extrém. Prostě jeden z nich na to hodně nadával a na lidi co to sledují, já jsem nad tím jen mávla rukou a myslela si svoje :) Ale někoho jinýho to hodně vytočilo :)

#121 FallenMaia
7.8.2019 | 17:25:44
FallenMaia

#120 Violet: Nepíšem o niečom inom. Ja píšem presne o tej tvojej prvej možnosti, to sú všetko absolútne logické veci ktoré musia byť zrejmé hádam každému, to nieje žiadne vymýšľanie si nezmyslov, tak nechápem čo z toho robíte takú vedu :D

7.8.2019 | 17:48:19
Monoceros

#119 Lady Adeline: Ne, opravdu se nebudu snažit se vciťovat do jedinců kteří si pletou kritiku seriálu se svojí frustrací ze života. Ono je totiž rozdíl mezi kritikou a záměrným pliváním a kdoví čeho ještě. Do této doby jsem ještě jedinec při smyslech a nebudu se vciťovat do podobných bláznů kteří snad ani nedokáží rozeznat realitu od skutečnosti. A netvrďte mi tu prosím že podobní blázni na internetu nejsou. :D

7.8.2019 | 17:53:56
mateSKAtes

#118 Monoceros: tak za prve ti tam chyby ten broken scénář ! na to si radši nenapsal nic :D ok beru :D Za druhé jaký zavahání ??? xD co to meleš však diky špatnýmua zrychlenýmu scénáři ani nebyl čas na nějaký zavahaní (asi máš pravdu asi si sledoval jinej seriál , ta serie měla jen 6 dílů ;) ) Za třetí plot armor toho draka byl neuvěřitelný. Skoro si řikam jak mohli v Dorne zabit draka i s jezdcem jen s pomocí luku a šípů...... možná ti nedošlo že ten konec byl ušitý na míru jen určite části fanoušků (konkretne z USA) protože tam měli největši sledovanost, tam z toho měli největši psychické problémy a lidi končili v léčebnách tak prostě potřebovali pohádkový konec který skončí dobře :D a nakonec k těm vojákum :D v toim jediným s tebou souhlasím ti kouzelní vojací kteří tam byly a vzali se od nikud opravdu nebyly důležití :D ale už jen to že tam byly po masakru i Zimohradu je na palici. :D takže asi tak :D

7.8.2019 | 18:09:48
mateSKAtes

#118 Monoceros: a vubec nejlepší to je s tim duševním stavem Dany ona je celou dobu v pohodě ale jen kvuli tomu že ji Jon hezky nevošukal hezky u teplýho krbu se z ní stala šílena zhrzena baba co chtěla všechny zabít !!! TOJE krása o to ji určitě šlo celejch 7 sérii !! vubec nehlasala že bude jiná… tleskám ti..

7.8.2019 | 18:19:04
Nazgul_CZ

Lady Adeline: Šlo by sem v krátkosti vyspat ty jiné scénáře, hlavní rozdíly?

Bron byl tady zcela nevyužitý, kromě dementní scény v hospodě. Trochu to odlehčeme.

Bron: Čau kluci, musíte my slíbit prachy, jinak vás zabiju. Jaime: Co blbneš, vždyť si nám oběma zachránil život? Prásk, šíp vedle hlavy, kurva jsem magor, celej seriál jsem byl, to nechápeš, chci jen prachy. Tyrion: To je vůl, dej si pivo a neblni. Prásk, rána do nosu. Tyrion: Zlomil si mi nos. Bron: Nezlomil, žádnej nemáš, usekli ti ho na Černovodě, skřete. Tyrion: Kurva, jemu fakt mrdlo. Ok, udělám z tebe ministra financí, budeš mít pod palcem všechny prachy království, stačí ti to? Bron: Jo, to by šlo. Tak já se jdu do konce seriálu někam uklidit, než si tady někdo všimne, že se tu po hradě prochází největší zabiják západozemí s kurevsky velkou kuší. Jaime a Tyrion: Jasný, měj se, fakt se s námi nenapiješ?

Takhle nějak to bylo, pokud si pamatuji, opravdu úžasná scéna :D

Fallen má jinak evidentně rád Starky, protože si vše pěkně domyslí. Sansa je královna severu, jimi vychovávaný Jon je podle něj králem za zdí, Bran je králem toho zbytku a Arya bych si domyslel, že je podle něho královnou všech moří a Starkové mají pod kontrolou celou planetu, jak ďábelské :D

#126 mateSKAtes
7.8.2019 | 18:22:58
mateSKAtes

#125 Nazgul_CZ: To s Bronem si tak krásně vystihnul xD nojo ale někomu to přijde v pořádku víš jak některý lidi moc k radosti nepotřebuju :)

7.8.2019 | 18:26:51
Lady Adeline

Monoceros: tak ja zrovna zadnou flustraci ze sveho zivota nemam :-) :-) :-) Ziju si docela spokojenym zivotem.A rozhodne zamerne neplivu na Got.Me nasral pouze scenar se kterym nejsem ani za mak spokojena.Jinak ostatni se mi libilo.

7.8.2019 | 18:27:54
mateSKAtes

a ještě jedna, věc ja dokážu pochopit že někoho serou lidi co posledni sérii furt kritizujou, v tom případě nechapu, jakej je problém pochopit to že mě serou lidi co tu poslední sérii furt jen chválej :D chválit se muže furt ale kritizovat ne ? FUUUUJ

7.8.2019 | 18:31:25
Monoceros

matesSKAtes – to mi klidne zatleskej ale nic to nezmeni na tom ze Dany hrala vysokou hru o truny a projela ji na plny care … to jestli drak umrel tak ci tak na tom vliv moc nema … Dany se celou dobu prezentovala jako nekdo pro koho je moc vsim…snad si tim chtela dokazat ze na to ma pravo a zaplatila za to … a to je to co jsem tu napsal jako prvni…zbytek pro me neni dulezity

#130 mateSKAtes
7.8.2019 | 18:38:59
mateSKAtes

#129 Monoceros: Tak s timhle nemám žadnej problém, mě štvě jen to jakou rychlost měl přerod v psychopata

7.8.2019 | 18:46:32
Lady Adeline

Nazgul_CZ: ty jo vsechny jsem necetla a ty co jsem cetla ,tak se ve vetsi mire lisi pouze linky vedlejsich postav.Jaime,Bri­enne,Cersei,Bron,at­d…Jinak ve vsech je Sansa kralovna severu a Arya vyrazi objevovat svet.Sandor vs Hora taky zadna zmena.Ve vetsine verzich ,byl Nocni kral hlavni nepritel a padouch.Ty boje s nim se tahly az do pateho dilu.Ve vetsine ho zabil Jon.U Brana je to pul na pul,ale ve vsech ma rozhodne vetsi zasahy do deje, nez v tom ,co byl zverejnen.Jako fanynka Braime si pamatuji vic z jejich deje.Skoro ve vsech verzich Cersei potratila a Jaime nebo Arya ji zabili.Arya mela tvar toho doktora, co stvoril horu.Nikdy ale treba B s J nebyli spolu,protoze vzdy jeden z nich umrel.Ale ve vsech verzich umreli, ze jsou do sebe zamilovani a Cersei tam nehrala v jejich vztahu zadnou roli.Brienne parkrat umrela pri boji s chodci a parkrat kvuli Cersei.Cersei byla minulosti pro Jaimeho.Ten kaskader od Nika to potvrdil a pozdeji bylo jeho vyjadreni smazano.Neco jsem i cetla,ze na nej ze strany hbo byla podana zaloba,ale muzou to byt jen famy.Fakt si toho uz moc nepamatuji.Neboj ono to jeste vsechno vyleze na povrch zemsky.Ty konce jsem cetla jeste v prubehu kdyz serial vysilali.Byl mezi nimi i ten pravy.

#132 mateSKAtes
7.8.2019 | 19:33:28
mateSKAtes

#131 Lady Adeline: takže vicemene to byl na jedno brdo stejnej shit a tech vic koncu (přitom se jeste nedávno dušovali že víc koncu netočili) bylo jen na zmatení stalkeru.

#133 FallenMaia
7.8.2019 | 19:39:28
FallenMaia

#132 mateSKAtes: Vám keby natočili akýkoľvek koniec tak to označíte ako shit :D :D :D To je ten problém…

#134 mateSKAtes
7.8.2019 | 19:42:14
mateSKAtes

#133 FallenMaia: Ale však tady ti právě člověk řekl kterej četl všechny konce řekl že hlavni linky se NEMENILI!!! tak co na tom že je to stejnej shit neni pravda ?? :D

#135 FallenMaia
7.8.2019 | 19:44:37
FallenMaia

#134 mateSKAtes: Tak hlavné linky asi meniť nemohli keď ich navrhol Martin či? Čiže ty označíš za stejnej shit aj knižnú verziu??? :) :D

#136 mateSKAtes #137 mateSKAtes #138 mateSKAtes
7.8.2019 | 19:46:58
mateSKAtes

#135 FallenMaia: Noo byl by to bod pro tebe jenže Martin nenapsal ty linky to si bud pleteš nebo sis to domyslel :D však on s nima na poslední sérii temeř nespolupracoval :D jediny co jim řekl by to kdo usedne na trůn ;) :P

#139 FallenMaia
7.8.2019 | 19:49:33
mateSKAtes

#135 FallenMaia: a s tim kdo se dostal na trun ja problem nemam :D

7.8.2019 | 19:49:51
mateSKAtes

#135 FallenMaia: mimochodem proč by navrhoval linky kterej by měli být obsaženy v poslední knize když ještě nenapsal ani tu předposlední :D to nedáva smysl to sis domyslel :D

#140 Violet
7.8.2019 | 19:51:35
FallenMaia

#136 mateSKAtes: Martin im prezradil oveľa viac ako to kto usadne na trón ;) On má určite už nejakú tú kostru deja hotovú, veď im prezradil tie najväčšie zvraty ktoré v knihách ešte len budú, napríklad toho Hodora, proste ten koniec to je Martinova práca, Bran na tróne, Daenerys tyran ;) Myslíš že si to sami len tak vycucali z prsta? Tomu neverím. ;)

#140 Violet #142 mateSKAtes
7.8.2019 | 20:04:18
FallenMaia

#140 Violet: Čo to akože má dokazovať?? ;)

#144 mateSKAtes
7.8.2019 | 20:09:20
mateSKAtes

#139 FallenMaia: Hele někde tady bylo přímo přesně napsaný kolik toho Martin prozradil :) Hold the door bylo jedno z nich. Mad Dany druha( to absolutně nezvladli protože jeji přerod nedaval smysl a jak už jsem psal spíš to vypadalo jako že ji hrablo protože ji synovec nechtel vyšukat :D ) a s tim branem řikám nemám problém jen by toho mohl předvest více na to jaka to byla duležita linka se nepředvedl :D ali nic vic jim neřekl :D a klidne si ten članek i najdi :D protože tohle info bylo od samotnejch producentu myslim neli od samotného martina :) to že neveřiš je škoda ale je to tak :D

#145 FallenMaia
7.8.2019 | 20:09:56
Nazgul_CZ

Ale vždyť nejde o konec, ale o to, jak to bylo natočeno, psal jsem to tu už x krát, jaké malé změny stačilo udělat.

NK celou dobu sám na drakovi, sám si chodí po bojišti, je totálně neohroženej, ale v sadě musí mít kolem sebe tisíc čumilů, tělo na tělo, že ani myš nmohla proběhnout? Proč? Proč tam nemohl přijít sám, zabít Theona a dojít k Branovi, zatímco chodci by s nemrtvými bojovali s ostatními hrdiny? Ten kdo čekal, že ho zabije Arya, jako já, tak nebyl překvapen ani teď, ten kdo to nečekal, by i v této verzi sledoval hlavně Jona, kterej ho pronásledoval a snažil se tam probít, ale zablokoval ho drak. Náhlé vyběhnutí Aryi by bylo stále dostatečně šokující, pro drtivou většinu diváků, kteří byli zafixovaní na to, že ho musí zabít Jon. A bylo by to naprosto v pohodě, že zatímco Jona zablokoval drak, tak ona proběhla. Jen to natočit trochu jinak, zároveň mohlo být spousta super soubojů chodec vs. Jaime nebo Brienne atd.

U Rhaegala stačilo udělat taky malou změnu, měla si té flotily normálně všimnout a s Rhaegalem a Drogonem naní zaútočit. V Meereenu nebo, kde byla ta závěrečná bitva s otrokáři jim flotilu pálili draci tak, že stáli ve visu, vědomi si, že je lučištníci neohrozí. Zatímco ona by proletěla a spálila pár lodí, Rhaegal by se nad nimi vznášel ve visu a pálil je a v tu chvíli by Euron dal pokyn odkrýt škorpiony a salvou by ho sundali, protože by byl pár metrů nad nimi a defacto stojící cíl. Daenerys, po které by vypálili další salvu by logicky v šoku z toho, že mají zbraň, kterou můžou zabít i Drogona uletěla a zároveň by pak trochu dával i smysl masakr v posledním díle, kde jí naráz nikdo v letu nebyl schopen trefit. Prostě by poučená útočila v plné rychlosti a lidi by tomu věřili mnohem snáze.

Co se týče jejího zbláznění se, tak buď to měli trochu budovat a měla spálit sem tam i někoho nevinného a ne jen lidi, které by popravil vždy i klaďas Jon, což by se dalo říct skoro o všech, co dosud popravila. třeba měla spolu s Tarlyema spálit i jejich zajaté vojáky, nikdo by to neřešil tehdy, fanoušci by jí omlouvali, že má pravdu, že si vybrali stranu, ale její přechod v šílence by byl trochu uvěřitelnější.

Pokud to chtěli udělat takto na sílu, tak jí neměli znovu oživovat armádu, ale nechat jí podstatně méně vojáků a udělat to, že se pod tíhou ztrát armády i osobních rozhodla to prostě dobít ohněm a mečem nebo, jak to vždy říkaj, prostě měla hned pálit vše, lodě, balisty, vojáky i lidi ve městě při četných přeletech nad nimi. Verze kdy nad nimi létá a po celou bitvu si dává zase pozor, aby spílila jen vojáky a teprve, když zvítězí, tedy získá tu moc, co tady fanoušci seriálu argumentují, že chtěla získat, tak se rozhodne jí ztratit a blikne jí, je prostě nejdebilnější moment celého seriálu. Ještě jsem věřil, jak čuměla na Rudou baštu, že si poletí pro Cersei a přitom, jak bude pálit Rudou baštu, tak zabije i spoustu nevinných, ale ona letěla pálit pouze lidi v ulicích a Cersei jí nezajímala, Rudou baštu šmrncla při jednom průletu skoro by se chtělo říct až náhodně, kdy Drogon vystřelil laser shovaný v plameni a přeřízl věž :D

Zbylé blbosti nebudu řešit, protože ty nebyly tak důležité, tohle byly za mě tři nejvíc WTF momenty 8. série.

7.8.2019 | 20:10:51
mateSKAtes

#141 FallenMaia: dokazuje to to co ti celou dobu řikám :D a to je to že jim toho martin neřekl tolik kolik mě tu ty tvrdíš

7.8.2019 | 20:12:09
FallenMaia

#142 mateSKAtes: Aha tak zrazu veríte článkom na Edne a nete celkovo keď vám to sedí čo?? Ale keď som vám tu dával ako dôkaz články k tej debate o SW tak ste ma tu dobre že neukameňovali, že „veď to sú len články ako tomu môžeš veriť“ :D :D Tak ja teraz napíšem to isté, sú to len články, myslíš že oni ti skutočne prezradia čo všetko im prezradil?? Myslíš že ti to povie sám Martin? Samozrejme že nie, veď chce aby sa mu predávali knihy :D :D Oni síce potvrdili tie tri veľké zvraty, ale určite tam bola kopa ďalších vecí, nebuďte tak naivní prosííííím :D :D

#147 Violet #149 mateSKAtes
7.8.2019 | 20:14:28
Nazgul_CZ

Bylo evidentní, že si s polovinou postav nevědí rady. Malíček byl dvě sezony, jen postava, co někde stojí a čumí do zdi, tak ho v další prostě podřízli, taky to byl takovej oslí můstek. Varys to samé. Z Tyriona udělali totálního debila, kterej Daenerys radí, jen totální kraviny. Missandei totálně pokřivili charkter, celou dobu říká, že jde s Daenerys jen aby chránila nevinné a pomohla jí osvobodit nevinné, co trpí pod Cersei a když jí zajmou a baví se před ní, kolik nevinných zemře, pokud zaútočí Daenerys drakem, tak jediný, co jí napadne zařvat je Drakarys?

Čekal jsem, že zakřičí na Červa něco, že ho miluje nebo tak a pak, aby jim nedopřála tu radost z useknutí hlavy, tak že sama skočí z hradeb, ale to by stejně jako ty tři situace výše dávalo smysl a nebylo to naprosto šokující, takže je to nenapadlo.

Jediná postava zahraná od začátku až do konce stejně skvěle byla Cersei, protože ta tu šílenost hrála perfektně včetně toho neuvědomování si reality, když už bylo jasné, že prohraje a pak naopak totálního zhroucení, když si uvědomila, že skutečně prohraje a zabije tak i poslední dítě, co očekávala.

#150 mateSKAtes #167 sonulle
7.8.2019 | 20:17:04
Violet

#145 FallenMaia: lol dala jsem to jako dodatek.. a mas tam i odkaz na jeho osobni blog.. precti si to tam :P Nevymyslej zase :)

#150 mateSKAtes #151 FallenMaia
7.8.2019 | 20:17:27
Lady Adeline

mateSKAtes: od Martina bylo pouze to ,ze Dany zesily,Bran se stane kralem a Hodoruv pribeh.Alespon Jaimeho,Cersei a Brienne linka by byla lepsi a nedomrsili by tak nektere charaktery.Oni prakticky i v te verzi uplne tak neznicili treba Jaimeho charakter.Jaimeho linka byla vysvetlena tak, ze Brienne miloval a nedokazal se smirit se svou minulosti ,co s Cersei napachal.Za Cersei se vratil z povinnosti ke svemu diteti a aby zachranil sestru, ne svoji lasku,jak to tu nekteri pochopili.Ale ten jeho pribeh byl velice spatne vysvetleny,ze si to kazdy pochopil podle sveho a to mne na tom dost vadi!!!Musel to pak vysvetlit Nik a D a D.To je spatne! Kazdy film nebo serial, by mel byt radne vysvetleny.A ne ho pak vysvetlovat v rekapitulacich a herci.

#150 mateSKAtes
7.8.2019 | 20:20:47
mateSKAtes

#145 FallenMaia: Co to kecaš za blbosti ? kde si na takovou věc přišel ?? tohle jsem nikdy neřekl! kdyby byla pravda co píšeš v prvním řádku tak bych tu nikdy nebyl ! ;) mě to připada že nemužeš ustat to že mam jednou bohužel pravdu tak vytáhneš debatu o SW. Hele a proč by to s temi zvratami nemelo být pravda ? jenom proto že se ti to nehodi do krámua udajne tomu nevěříš ?? :D sám si už byl několikrát přistižen a usvedčen s domýšlení :D tak si ted nehraj na chudáka když ti došli argumenty :D

#153 FallenMaia
7.8.2019 | 20:21:06
mateSKAtes

#146 Nazgul_CZ:
#147 Violet:
#148 Lady Adeline: to všechno ja vim ale pro fallena to jsou asi jen nepodstatne věci :D

7.8.2019 | 20:22:28
FallenMaia

#147 Violet: A to že on napíše že ano aj nie má byť nejaký dôkaz že to bude odlišné??? To môže znamenať všeličo, že niektoré postavy dopadnú rovnako a niektoré nie, že to dopadne rovnako ale inak sa k tomu dopracuje, že to dopadne skoro úplne rovnako a len sa hrá so slovíčkami, že to dopadne úplne inak a zase sa len hrá so slovíčkami, proste čokoľvek ;) Odpoveď ano aj nie nič neznamená, je to len niečo ako, nechajte sa prekvapiť ;)

#159 Violet
7.8.2019 | 20:24:04
Nazgul_CZ

Tak Martin, pokud vím přiznal, že hl. postyv skončí stejně a pouze ty vedlejší můžou skončit jinak, což by i dávalo smysl, protože HBO to bude podle mě mít taky podchycené smlouvou, že ta hl. dějová linie musí být stejná. Jinak by jim ten seriál totálně shodil. Takže Bran, Jon, Daenerys, asi i Jaime a Cersei, možná Tyrion skončí stejně a jinak to může dopadnou s Červem, Missandei, Bronem, Brienne atd.

#166 sonulle
7.8.2019 | 20:26:05
FallenMaia

#149 mateSKAtes: Jasné já kecám blbosti, prosímťa prestaň :D Prosím!!! Spomeň si na našu debatu, pravda stojí za mnou. Jaké argumenty mi mali dôjsť do …?? Veď sa tu bavíme o niečom o čom nikto nič nevie ani ty ani ja, tak o akých argumentoch tu kecáš??? Vidím že zase to tu smeruje niekam do … Ty vždy vytiahneš len to čo ti vyhovuje a mne tu hovoríš že som blbec, nemám slov.

#155 mateSKAtes #157 mateSKAtes
7.8.2019 | 20:29:47
Nazgul_CZ

Tak hlavně tu vedete podobnou diskuzi jako u toho otevřeného konce, stále si myslím, že šance, že to dopíše je menší, než že to nedopíše. Kdyby to chtěl dopsat, takuž to mohl mít desetkrát dopsané. Přijde mi, že si už jen užívá slávy a života, místo aby psal. Jestli s nimi spolupracuje na tom prequelu, tak nebude mít čas, stejně jako když s nimi spolupracoval na GoT.

#156 FallenMaia #165 sonulle
7.8.2019 | 20:35:58
mateSKAtes

#153 FallenMaia: No je vidět že proste nepřiznaš že si se spletl tak to radši celý zahraješ do autu no pohoda :D udělaš ze sebe co největši chudinku :D ale uplně zbytečně :D JO a to SW jsem zase přitahl kdo??? nooo ?? ty a pak tady TY povidej o tom co se komu hodí !!!! to že si často domyšlíš je tvoje velká nevýhoda jako třeba že jon se stal králem za zdi vid ?? :D xD xD hele ja doufám že už nemáš slov a normálně se přiznáš že nemáš argument :D

#158 FallenMaia
7.8.2019 | 20:39:11
FallenMaia

#154 Nazgul_CZ: To je tiež pravda, hlavne keď má teraz ešte kopu bočných aktivít, dokonca tuším spolupracuje na nejakej hre.

7.8.2019 | 20:40:00
mateSKAtes

#153 FallenMaia: akorat si ted začal mlžit ale k puvodni veci už nemáš co řict no :D

7.8.2019 | 20:40:35
FallenMaia

#155 mateSKAtes: Počuj trubka, prečítaj si komentár od nazgúla nad tebou ;) Len to ti k tomu dodám, som zvedavý čo mu na to odpíšeš, určite niečo v tom zmysle ako s ním súhlasíš že??? To by si ale mne nikdy nenapísal, hrdosť by ti to nedovolila, ja viem, ja tomu rozumiem :D :D :D

#160 mateSKAtes #161 Violet
7.8.2019 | 20:42:26
Violet

#151 FallenMaia: tvl fallen, víš co je to dodatek do diskuze? Nebo jsem k tomu něco psala? Co si za mě furt domýšlíš?

7.8.2019 | 20:50:38
mateSKAtes

#158 FallenMaia: OK trubko když budeš ze sebe dal dělat blbce a pokračuješ v tom mlžení tak ok jen pak nebreč že se tak k tobě lidi chovaj :D mužeš mě řict co má společného nazguluv komentář s tim s čim jsme zašli před asi 20 komenty ?? :D ja jen že o tom už si přestal povídat :uplně xD furt jen meleš věci aby si utekl od tematu co jsme tu vedli na začatku :D pořad jen odbočuješ už poslední tři tvoje komenty nejsou vubec k tomu co jsme tu řešili takže už jen ztracíš muj čas :D Ale jedno se ti musi nechat umíš dost dobře mlžit člověk kterej si s tebou nikdy nepsal by to ani neřekl :D

#162 FallenMaia
7.8.2019 | 20:52:06
Violet

#158 FallenMaia: spíš že tebe huba nebolí, furt se tady povyšovat a posmívat se druhým a když ti to někdo udělá taky tak hned z tebe dělá debila.. přitom ty píšeš neustále tak aby ten druhý vypadal jako debil.. nedokážeš akceptovat názor jiných a pořád tady jen lidi shazuješ.. už mě to fakt nebaví

7.8.2019 | 20:53:01
FallenMaia

#160 mateSKAtes: Čo to má spoločné s našou debatou?? Ja neviem čo také?? Čo tak to že hlavné postavy skončia rovnako v knihách a ty si tvrdil že im prezradil len 3 zvraty???? Ja neviem matesko čo ty na to???? :D :D :D

#163 mateSKAtes
7.8.2019 | 20:57:25
mateSKAtes

#162 FallenMaia: na to už jsem ti ale odpovedel ? ale to je težky pro tebe jsou moje argumenty nepodstatne když řeknu nějaký který nemužeš jen tak přeskočit připomeneš SW s tim že jsme drznoun co jen připomína veci co s emu hodej a když nemáš argument ty tak si ho domyslíš no xD jako už mě nebavíš docela si se tu zasekl na mrtvím bude už ted si schopnej slovičkařit jen aby si se z toho dostal s hlavou vzpřímenou :D protože jinak si nedovedu vysvětlit proč se mě ptáš 2× na tu samou věc :D ale abys neřekl že odbýchám od tematu ;) tak ano prozradil jim jen tyhle 3 věci :D bylo to tu i na edne napsane :D nad tim si jen mavnul rukou a řekl že se mě najednou hodej članky z edny xD opět probehlo tvoje kliše v podobě" nepodstatného argumentu" a začal si odbočovat a tak jsme se dostali jakoby zase na začátek :D jenom kvuli tomu že nejsi schopnej uznat že blbej mates měl jendou pravdu že ?? :) ja vim asi tě to žere hodně :) a dneska končim s tim že si me TY nedodal dostačujici argument a hlavně nechci aby se ti něco stalo protože to co tu ze sebe tlačiš už mě připada jak kdyby to psal někdo jinej :D

#164 FallenMaia
7.8.2019 | 21:09:48
FallenMaia

#163 mateSKAtes: Pripomeň mi čo bol akože ten tvoj úžasný argument??? Nejak si ho nepamätám, žeby preto lebo si žiadny neuviedol?? :D :D :D Ak považuješ jeden ničnehovoriaci článok za argument, tak si pekne naivný, čau ;) Bež sa vyspinkať ;)

#173 mateSKAtes
7.8.2019 | 21:18:55
sonulle

#154 Nazgul_CZ: Co se týká Martina, já se teď budu chovat naivně, ale věřím, že se šestkou se brzy vytasí. A pokud jde o hlavní postavy, že dopadnou stejně. Dost o tom pochybuji. Martin nic takového neprohlásil. Jediné co řekl jestli konec bude podobný, prohlásil Ano, ne, ano,ne..... Bran je z knihy, upálení Shireen bude v knize
a Hodor. O zbytku nevím nic. Dokonce ani o Dany. Cersei je v knize pro mě jasný kandidát na šíleného krále číslo 2. Začíná ji tak vidět Jaime, Cersei oheň uklidňuje a očisťuje. Cersei se sice po zkušenostech s vrabčákem zklidnila, ale tady je to jen krycí manévr. Já nevím, kde je článek, který potvrzuje, že Martin řekl, že Dany vypálí město? A jak Martin psal děj v knize je mnohem komplikovanější a vyšel by i na dvacet sérii. Říkal, že jsou to naprosto odlišné světy, kde i postavy se chovají jinak. Jediné co by naznačovalo, že Dany se změní v šílenou, je moment kdy sdělil, že ho baví zobrazobat takový přerod od mesiáše k tyranovi ( má slova) a naopak. Ano Dany se nejspíš dostane do KL, ano Dany nejspíš bude chtít trůn a z něho někoho sesadit, třeba Cersei. Ale ani nemůžeme vědět jestli bude žít. Ona v knize vůbec tak chytrá není, spíš namachrovaná (myslím tím Cersei).)

7.8.2019 | 21:35:08
sonulle

#152 Nazgul_CZ: PS: Martin jim děj stoprocentně shodí. Už to udělal, když prohlásil, že jsou to dva odlišné světy. A to si piš, že jsou. S knižní předlohou se shodují už jen jména. :) Charaktér postav začal umírat někdy mezi pátou a šestou sérii.

7.8.2019 | 21:45:29
sonulle

#146 Nazgul_CZ: Přesně, tohle tvrdím pořád, ale nesouhlasím se Cersei, za mě v osmé sérii naprosto totálně zbytečná asi jako Bran a jeho schopnosti. Jen Lena jim ten shit dobře zahrála.

7.8.2019 | 21:52:48
Lady Adeline

Nazgul_CZ: pokud si ctenarem knih,tak by me zajimalo,jak jsi dosel k zaveru,ze by Jaimeho a Cersei pribeh mel skoncit stejne v knize?Jako myslis si ze v knize umre Jaime v naruci Cersei? Prosim o tvoji odpoved.Docela si mi sympaticky,tak by me zajimal tvuj nazor ;-) Predem dekuji za odpoved :-)

7.8.2019 | 22:07:46
Nazgul_CZ

To nevím, jestli přímo v náručí, to asi né, celé to okopírované nebude. :D Myslel jsem to tak, že oba zemřou a ne, že v knize třeba Jaime přežije a bude s Brienne, to se prostě nestane. Konec může být mírně jiný, ale nezmění se věci typu, že Bran se stane králem. Na to je v tom příliš mnoho peněz. Oni mu dali hrozně vydělat a nenechaj si to takhle zabít, že by v knize třeba usedl na trůn někdo jiný, to budou mít smluvně ošetřeno, že jim musel sdělit, jak skončí ty hl. postavy a kdo usedne na trůn. Otázkou je, koho všechno lze považovat za hl. postavy? Ten seriál sice skončil, ale na televizních právech to bude vydělávat ještě za 10 let a kdyby to mělo rozdílnej konec těch hl. postav ve smyslu zcela rozdílnej, že by byl jiný král nebo by v knize velkou roli hrála postava, co v seriálu není, např. Gryf, tak by se jim na další kupování seriálu televize vybodly.

V knize třeba Ohař zatím oživen není, naopak Martin tvrdil, že je mrtvý. Brienne končila tuším s oprátkou na krku a neví se jestli přežila. Jsou tam další postavy a může to být jiné třeba v tom, že tam bude hrát hl. úlohu od Železných třeba Viktarion nebo ten třetí brácha (nepamatuji si již jméno) a ne Euron. Draky můžou zabít jinak. Vedlejší postavy, jako třeba Šedý Červ a jiné, co v seriálu byly do konce, může v knize zabít. V těchto vedlejších věcech to bude jiné, třeba si myslím, že daleko větší roli tam bude hrát Dorne, překonání zdi nemrtvými může být jiné, ale nevěřím, že z hl. postav by třeba Tyriona, Sansu nebo Aryu zabil, třeba v tomto díle, myslím, že přežijí i v knize. Spoustu věcí, které tady vykonaly některé postavy, tak v knize vykoná někdo jiný. Je tam Lady Stonehearth, Gryf a dost dalších postav, co v seriálu nebyly a můžou zasáhnout do vedlejších linek, ale hl. linie se nezmění. Prostě Gryf a Lady Stonehearth nakonec nějak vyšumí a rozhodovat se bude mezi stejnými postavami jako v seriálu.

#170 sonulle
7.8.2019 | 22:51:11
sonulle

#169 Nazgul_CZ: Brienne končí u Jaimeho ve stanu. Chce nejspíš zachránit Podricka i Hyla před zombie Cat. Je to v páté knize v Jaimeho kapitole. Jaime s ní odchází. Taky nevylučuji, že nakonec bude mít tragický konec se Cersei, ale Martin nic o tom, že hlavní postavy to budou mít podobné neřekl. On už seriál GOT řešit nemusí.

7.8.2019 | 23:03:47
Nazgul_CZ

Uvidíme, každopádně tam rozjel tolik charakterů, že má podle mě sám velké problémy to ukočírovat, aby to dávalo vše smysl a i když by brzy vydal šestou knihu, tak sedmou může psát dalších deset let, takže je otázka, zdali se knih dočkáme na místě.

#172 sonulle
7.8.2019 | 23:07:21
sonulle

#171 Nazgul_CZ: S tím souhlasím, je mi jasné, že se možná konce nedočkáme a pomalu si na tu myšlenku zvykám. Ale byla by to škoda. Už ve čtvrté knize píše, že mu to dalo zabrat.

7.8.2019 | 23:27:12
mateSKAtes

#164 FallenMaia: Já že jsem neuvedl žádnej :D Narozdil od tvých smyšlených teorii jsem tu řekl jen věci který tu byly na edně. Hele proč už se zase ptáš na něco co tu padlo ?? děje se přesně to co jsem tu psal misto toho aby si nomálně uznal že nemáš argument rozhodl (očividně žádnej nemáš) si se začnout slovičkařit a misto svejch argumentu budeš hledat díry v těch mejch :D ale víš co odbočím od tematu ale koho to sere :D tebe očividně ne :D mam pocit že se tu hádáš jen proto že tě to baví :D proč bys jinak byl tady proti všem :D Hele přečti si to znova od 132 a už mě neotravuj :D rozsekal jsem tě tu všeobecně známými fakty a ty tu kopeš asi aby ses co nejvic zabavil. Já to ukončim ale na rozdil od tebe mužu odejti jako vítěz tohodle kláni ;) :P holt nekdy přiště.

PS. jedinej důvod kdybych opravdu chápal to co tu na mě zkoušíš za kličky by byl ten že mě chceš vratit to SW ale kdo ví.

#174 FallenMaia
8.8.2019 | 6:26:21
FallenMaia

#173 mateSKAtes: Ty vole a toto je čo nejaká súťaž??? Že rozsekal som ťa a vyhral som a podobné kecy :D :D Ako malé decko. Radšej si to znova prečítaj ty, pretože ti evidentne unikajú súvislosti. Jeden článok v ktorom na otázku sám Martin odpovedal ano aj nie, nie je žiadny zásadný dôkaz a už vôbec nie argument :D :D Nazgul si napríklad myslí to isté čo ja, že tie hlavné postavy skončia rovnako a doplnil to tým že to budú mať určite nejak zmluvne poistené čo si myslím aj ja.

#175 sonulle #176 mateSKAtes
8.8.2019 | 9:35:16
sonulle

#174 FallenMaia: No pokud Martin dožije a dočkáme se konce věřím, že Bran zkončí na železném trůně, Shireen uhoří a Hodor akce proběhne. Ostatní jsou jen spekulace a upřímně si nejsem jistá, zda některé z hlavních postav, které Nazgul jmenoval dožijou konce. Pochybuji, že se smluvně zavázal HBO, možná koncem Brana. V tomhle mu naprosto věřím, jsou to dva odlišné světy seriál i knihy. Charaktery jsou vykreslené odlišně a v tom co poslední čtyři roky předvedlo DD, tak jim vtiskli něco svého, což z knihami nemá nic společného. Hlavní postavy neskončí stejně a ani nebudou jednat stejně, protože jsou to odlišné charaktery a Martin to ví.

8.8.2019 | 14:01:15
mateSKAtes

#174 FallenMaia: No soutež si z toho tady udělal ty :) přečti si to znova ty :D jako nejdřív tu na mě zkoušíš tvoje smyšlene teorie který ti zruším ubohejma všeobecnejma znalostma o GoT pak začneš dělat osla a brečet u toho že z tebe toho osla děláme a pak hrc prc bum cože tys napsal tohle ..... ale co se tady namáhám:Da ještě jedna věc, protože jestli teda bereš jako oporu nazgula tak nechapu o čem tu meleš když jsem s nim souhlasil i ja ;) a co se týče hlavních postav jsem ti to i psal ale ty si to v tom svém nezvladatelném zachvatu vzteku asi přehledl ale tak stava se i v lepších rodinách xD xD

8.8.2019 | 16:08:34
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Konec Game of Thrones

Seriál Game of Thrones odstartoval svou existenci na jaře roku 2011 a skončil na jaře roku 2019. Byl tu s námi dlouhých osm let, ale vše musí jednou dojít na svůj konec. Pokud chcete seriál podpořit a zároveň ukázat, jak vás bavil, tak jej ohodnoťte. Můžete také ohodnotit jednotlivé postavy a epizody

Prequel

Hra o trůny je sice u konce, ale to neznamená, že se do Západozemí už nikdy nepodíváme. Stanice HBO totiž objednala nový seriál, ve kterém se zaměří na dračí rod Targaryenů. 

Reklama

Nejoblíbenější postavy

Narozeniny

Hlídejte si nás

Napište nám

Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!


Filtr seriálů a filmů









Reklama