Hra o trůny (Game of Thrones)
95/100 - 2 315×

Hra o trůny(Game of Thrones)

Fantasy seriál o intrikách, magii a zradách. Západozemí a Východní země nejsou zeměmi, ve kterých by chtěl někdo žít, na každém rohu totiž číhá nebezpečí, která vás může ihned připravit o život.

USA | 2011 | Ukončeno
vysílání
8 sezón | HBO | 60 minut
VOD
Max | O2 TV
žánr
Dobrodružný, Fantasy, Historický
hrají
Peter Dinklage (Tyrion Lannister), Lena Headey (Cersei Lannister), Emilia Clarke (Daenerys Targaryen), Kit Harington (Jon Sníh), Maisie Williams (Arya Stark), Sophie Turner (Sansa Stark), Nikolaj Coster-Waldau (Jaime Lannister), Iain Glen (Jorah Mormont), John Bradley (Samwell Tarly), Alfie Allen (Theon Greyjoy), Conleth Hill (Varys), Gwendoline Christie (Brienne z Tarthu), Liam Cunningham (Davos Mořský), Aidan Gillen (Petyr Baeliš), Isaac Hempstead Wright (Brandon Stark)

Upoutávka k epizodě The Spoils of War

Upoutávka k epizodě The Spoils of War

Sedmá sezóna se nám příští týden přehoupne do druhé poloviny. Čeká nás čtvrtá epizoda s názvem The Spoils of War. V pravidelné upoutávce se můžete podívat, co nás čeká.

66 0
31.7.2017

Thumbnail Play icon

Zdroj: HBO

Diskuze /238

Jiri96

Stark reunion a Dany útočí, už teď se těším :)

31.7.2017 | 12:13:02
Arrow123

Drogon v akcii a Jon dá po hube Theonovi. Teším sa :)

31.7.2017 | 12:23:11
rockysiburger

Tak mohl by Jon vést pozemní útok dothraků :-D ale co mě zajímá je ta dýka. Nejen, že se nám vrací a setkávají postavy, ale také zbraně. Je to dýka co odstartovala samotnou hru o trůny :-) Dále by mě zajímalo, kam to lezou do podzemí ? Co tam hledají :-)

#6 mr_bungle #8 Hodooor
31.7.2017 | 12:26:47
jackis

Prosim o radu zde moudrych a vzdelanych fanousku. Ta dyka v 0:16 to je ta malickova co byla pouzita k atentatu na brana ne? Jsem zvedavej jak to dopadne mezi branem a malickem, kdyz bran vse vidi, kazdopadne i presto ze ho moc lidi nemusi, tak by si melo uvedomit, ze on je jeden (ne-li nevjetsi) z nejvetsich hracu v celem GoT a ze jeden z hlavnich duvodu, proc je ten dej tak zajimave je z velke casti jeho dilo. Jakmile umre, bude z toho uz uplna pohadka. Ne ze bych se prestal divat nebo se mi to uz nelibilo, ale prece jen tech happy-endu uz mam taky dost. Malicka bych za kamarada nechtel, ale jako divak ho obdivuju, jak se z niceho dokazal vypracovat. Tot vse ;)

#7 mr_bungle #8 Hodooor #22 Kirtapeak #83 league
31.7.2017 | 12:29:28
MaTheei

dúfam, že seriál bude pokračovať už pod názvom

Game of oral.som zvedavý, kto v ďalšej časti komu vy…vyloží vybrané slova po B.napr. blow…, teda byvol…osobne myslím, že teraz to už budú dvaja chlapi čo ešte v tejto sérii nebolo a vlastne už celkovo gay scéna dlho nebola.Jon a Tyrion?? ale po tej nahej červenej kňažke ma to vlastne ani neprakvapuje, Debil a Dement sa v tom asi fakt vyžívajú.

31.7.2017 | 12:32:31
mr_bungle

#3 rockysiburger: Jo, na tu dýku jsem taky zvědavá. Pokusí se snad Malíček zbavit Brana? A ta poznámka ve třetí epizodě o tom, že si mistr Luwin pořizoval kopie všech zpráv, taky nepadla jen tak.

31.7.2017 | 12:43:36
mr_bungle

#4 jackis: Ano, je to ona.

31.7.2017 | 12:44:30
Hodooor

#3 rockysiburger: hledají dragonglass

#4 jackis: bran vše vidí, ale jen jednotlivé útržky, jak sám řekl musí se to naučit líp..ale malíčka by prokouknout mohl

31.7.2017 | 12:44:38
Stardos

Takže hádám, Jaime veze to zlato do KL, ale cestou je přepadne Dany a armáda, takže žádné zlato nebude. A pochybuju, že mají u sebe tu kuš, která zvládne zabít draka. A že by Brienne popravila Malíčka?

#10 mr_bungle #12 Arrow123 #15 rockysiburger #238 MartinP79
31.7.2017 | 12:45:25
mr_bungle

#9 Stardos: Jsem zvědavá na tu kuš v akci, IMHO nepůjde moc dobře ovládat, a než nabijí a zamíří, tak je Drogon stihne třikrát usmažit. :D

#11 Stardos #20 Uschi
31.7.2017 | 12:48:32
Stardos

#10 mr_bungle: Přesně, ono to je strašně nepraktické :D Jako když jich tam budou mít více, tak jo, ale oni nemají ani tu jednu :D

A taky by mě už zajímal Gendry, má se objevit nějak po polovině série, takže že by v tomhle dílu?

#13 mr_bungle
31.7.2017 | 12:50:13
Arrow123

#9 Stardos: Dúfam, že Malíčka popraví Arya a najlepšie tou dýkou, ktorou mali zabiť Brana.

31.7.2017 | 12:51:59
mr_bungle

#11 Stardos: Měl by ho najít Davos v KL, takže tipuju čtvrtý, pátý díl.

31.7.2017 | 12:54:42
Rodney_

Zajímalo by mě kam se poděla ta 100 000 armáda Tyrellů… i když odečteme Tarlyho jednotky tak by stejně měli mít tak 2× víc vojáků než Lannisteři kteří celou ságu vedou války… Euron kterej během 1 epizody stihne obeplout půlku kontinentu nechá nejdřív Neposkvrněné vylodit a dobýt Skálu a až potom jim potopí lodě? ptám se proč ty lodě nepotopil s nimi na palubě? Proč se v první řadě Daenerys s armádou nevylodila ve vnitrozemí u spojenců v Dorne nebo Rovině aby nemuseli při každém útoku používat námořní přepravu?

ale což, scénáři se musí podřídit všechno, i selský rozum

#16 shootx #21 jirun #37 Hodooor
31.7.2017 | 12:56:38
rockysiburger

#9 Stardos: Asi by to tak mohlo být. Nečekaný útok. Přece jenom Cersei se zavázala do 14 dnů zaplatit všechny své dluhy. Tím pádem dostane další půjčku na další válku, ale co získá ? Na dračím kameni není nic. A tím, že vyhraje jednu bitvu s Daenerys nic nekončí…

31.7.2017 | 12:59:44
shootx

#14 Rodney_: Mohli ty pomery aspon udelat digitalne nemyslim ze by to treba jeden zaber zkazil a byli by presne videt sily…

#17 Rodney_
31.7.2017 | 13:01:11
Rodney_

#16 shootx: o to nejde, pointa je že mění síly armád tak aby jim to klapalo do scénáře… když už dělají takové změny tak to mají alespoň něčím odůvodnit a ne že najednou jedné ze stran uměle uberou sílu aby vyrovnali šance

#18 Stardos #113 KV14
31.7.2017 | 13:07:22
Stardos

#17 Rodney_: Olenna to docela vysvětlila. Tyrellové nejsou armádní typ, navíc nemají nikoho, kdo by je měl vést. Armáda může být velká, ale pokud nemá dobré velení, počet to nijak nezmění. Jaime měl u sebe Tarlyho, který dokázal jako jediný porazit Roberta, a taky zaútočili zničeho nic, všichni předpokládali, že Jaime bude bránit Casterly Rock. Jako ale jo, mohli tam třeba říct,.jak armáda byla velká a proč přesně prohrála, namísto toho, abyste si museli spojovat souvislosti :D

31.7.2017 | 13:17:59
Michargo

Cool…COOL!!! To bude mega.......MEGA SUPER COOL EPIZODA, epického seriálu… Nemám slov :)

31.7.2017 | 14:04:03
Uschi

#10 mr_bungle:

Ja si myslim, ze podle spoileru drogon neumre tak, ze by ho NK,WW zabili… naopak si myslim ze zemre prave na ranu te kuse a NK ho jen ozivi…

ale tezko rict..

#23 Stardos #25 rockysiburger #30 mr_bungle
31.7.2017 | 14:20:10
jirun

#14 Rodney_: Pokud ti nedoslo tak mezi dilama uteklo docela dost casu. Joh stihl priplout na Dragonstone, Bran s Meerou dojeli na Winterfell a Euron stihl dojet ke Casterly Rock i kdyz bylo videt ze o neco pozdej (asi si zajel jeste na Iron Islands) proto nemohl zabranit vylodeni Neposkvrnenych ale aspon znicil jejich lode a tim je odrizl od unikove cesty.

#114 KV14
31.7.2017 | 14:23:38
Kirtapeak

#4 jackis: Myslel jsem, že vraha s Malíčkovou dýkou poslal na Brana Joffrey..?

#24 Stardos #26 Ann Taylor #33 jackis #52 Argetlam Královrah
31.7.2017 | 14:24:08
Stardos

#20 Uschi:

A já si třeba nemyslím, že umře zrovna Drogon. To by potom byli bez draků, protože zbylí dva by se přidali na stranu WW, protože by následovali Drogona jako Alfu.

#27 Uschi
31.7.2017 | 14:29:31
Stardos

#22 Kirtapeak: Joffrey ho asi těžko poslal, když neměl důvod :D Jako přemýšlím nad tím, kdo to byl, řekl bych, že zřejmě Cersei. Malíček k tomu neměl důvod, a Cersei by mu tenhle úkol nedala, protože by chtěl znát důvod

#28 Grayyitheyerouh #32 mr_bungle #33 jackis #39 Bhall
31.7.2017 | 14:31:53
rockysiburger

#20 Uschi:

A jak si to představuješ ? Dragon padne u KL. Jeho mrtvola tam bude ležet tak dlouho než, WW projdou skrz celý sever. Vlastně dobudou celé západozemí a když budou mít prakticky jisté vítězství. a až pak oživí Dragona ?? Nebo telepaticky přes celé království ??? sory, ale to je pěknej bullshit

#27 Uschi
31.7.2017 | 14:36:02
Ann Taylor

#22 Kirtapeak: V knížce jo. Bez ohledu na to jak to dává nebo nedává smysl to tak bylo, protože to řekl autor. Zjevně už se mu to nechtělo otevírat a nějak to dál rozvádět, tak řekl, že v Bouři to odhalí. No a tam Tyrion i Jaime došli k tomu, že to musel být Joffrey a víc už to autor neřešil. V seriálu kdo ví.

#33 jackis #44 Eddard1
webmaster
31.7.2017 | 14:38:26
Uschi

#23 Stardos:

Podle vseho to bude drogon

#25 rockysiburger:

Pisu ze jen teorie a ze kdo vi, tak bud tak laskavej a vynech ostry vyrazy :)

Co jsem chtel rict je, ze Cersei podle vseho bude svedlem/dozvi se o hrozbe ze severu a bude ji verit. Jedna z moznosti a teorii je ta, ze ona sama se s par kusema vyda na sever.

Ale jak rikam, informaci uniklo malo, kdo vi , jak se to stane. Me osobne by se to libilo, kdyby zrovna Cersei znovu dokazala, ze draci nejsou tak neznicitelni, jak si kazdej mysli.

#31 rockysiburger
31.7.2017 | 14:41:16
Grayyitheyerouh

#24 Stardos: Byl to Joffrey! Copak to nechápeš?! Posloucháš vůbec dialogy? Hned v druhé epizodě Tyrion fackuje Joffreyho, že má zajít za Cat a říct ji, jak mu je líto, že se to Branovi stalo… ale tohle je Joffrey. Byl na Tyriona nasranej, tak udělal pravý opak ( s věnovanou dýkou od LF, který pak řekl, že je to dýka Tyriona )

#34 mr_bungle
31.7.2017 | 14:45:56
danho123

K tým drakom

Zomrie Vyserion ked ho Night King trafí oštepom do krku a potom ho oživí. A niekde som počul že jeden s tých 2 drakov čo ostanú má zraniť tá velká kuša.

31.7.2017 | 14:47:52
mr_bungle

#20 Uschi: Podle spoilerů má zemřít

Viserion.

Drogon by měl přežít.

31.7.2017 | 14:50:24
rockysiburger

#27 Uschi:

Podle mě si to cucáš z prstu jak batole :-) a za bullshit se omlouvám. Rád používám ostrý výrazy, ale samozřejmě s rezervou a pouze obecně. Neútočil jsem na tvou osobu, pouze komentoval tvůj spoiler.

Stejně tak si nemyslím, že Dragon padne. Je až moc důležitý a vypasený. Toho, už těžko jednou ranou sundáš. Spíš rozzuříš. A nejhorší je predátor, který je zraněný a v bezvýchodné situaci.

#35 Uschi
31.7.2017 | 14:52:09
mr_bungle

#24 Stardos: Myslím, že to v seriálu byl Jaime. Úplně jasně to tam řečeno nebylo, ale ve třetím díle mu Cersei vyčítá, že byl pošetilý, že je to jen dítě.

#47 Eddard1
31.7.2017 | 14:56:24
jackis

#22 Kirtapeak:
#24 Stardos:
#26 Ann Taylor: je prece uplne kdo ho poslal skutecne – oficialne. Dulezite je, ze to vyvolalo presne to, co malicek chtel. Chaos. Kdyz dorazila ta cuba catelyn (sry fakt ji nemam rad) do Kings landing, tak ji prece malicek rekl, ze to je presne ta zbran, kterou nad nim vyhral tyrion v nejakem turnaji. Co udelala? Zajala Tyriona a bum valka severu proti jihu.

Aneb z jedne Histories and Lores mezi varysem a baelishem – dvemi nejvetsimi hraci (https://www.youtube.com/watch?…) – Fire times turns even the proudest oaks to ash, leaving new roots space to climb.. a nasledne 3×06 (Chaos isnt a pit, chaos is a ladder) – Malicek vyvolava chaos a tezi z toho pro sebe. Varys bojuje za lidi a snazi se udrzet stabilitu v risi (Who do you truly serve lord Varys? No lies. The rome my lord. Someone has to.) Ned Stark Varysovi v cele na konci prvni serie. Sry za ajinu, ale proste se hodi vice v tech pripadech :D

#36 mr_bungle
31.7.2017 | 14:57:25
mr_bungle

#28 Grayyitheyerouh: To je nesmysl. Jaime se k té dýce mohl dostat snadněji. A proč by si Joffrey chodil pro vražednou zbraň k Malíčkovi?

#42 Bhall #58 Grayyitheyerouh
31.7.2017 | 15:01:28
Uschi

#31 rockysiburger:

No tezko rict, jak jsem psal o par prispevku vyse, prolezl jsem spoilery a leaky tady na edne, redditu a podobne a spoustu veci co jsem vydedukoval se nakonec staly.. krom toho tam bylo jasne receno, ze dany se vyda jonovi na pomoc s drakama (Tormund umre, coz i tvurci potvrdili, ze jeden z romanku tormund/brienne zemre) a ten nejvetsi a nejsilnejsi (drogon) padne a dalsi zaber bude jak na nem leti NK, on chrli modrej ohen a nici zed… A nejak se mi nechce verit, ze by toho draka zabilo par zombiku, takze prvni vec, co me napadla byla prave ta kuse, protoze tam mimo jine i bylo receno prave to, ze cersei konecne zjisti o hrozbe ze severu..A nutno podotknout ze tyhle leaky se zatim temer ve vsem vyplnily…

Takze jak rikam, kdo vi :D

#38 whatthafak #41 mr_bungle #82 Salonca #126 fgh
31.7.2017 | 15:02:38
mr_bungle

#33 jackis: Je fakt, že Malíčkovi to hrálo do karet, ale v pokusu o vraždu Brana nejede, těžko mohl nějak předvídat, nebo nafixlovat, aby Bran přistihl Cersei a Jaimeho, jak si to rozdávají.

#46 jackis
31.7.2017 | 15:05:06
Hodooor

#14 Rodney_: Tak ta poslední otázka je hodně lehká, přece Daenerys chtěla svůj hrad, v Rovině nebo v Dorne by asi těžko mohla na hostitelích žádat aby se odzbrojili, na cizím hradě ji celkem snadno může někdo zabít nebo zajmout-ze spojenců se klidně můžou přes noc stát nepřátelé když se jim to bude jen trochu hodit, navíc když je spojuje asi jen společný nepřítel než že by byli kdovíjací přátelé. Taky to bylo nejblíž odkud pluli a odjakživa hrad Targaryenů, vylodit se někde jinde na cizím území které nezná tak mohla skončit hned na začátku.

A Tyrellové tolik myslím neměli, plus se asi nepohodli mezi sebou, kdoví kdo jim velel Olenna vypadala dost rezignovaně, taky mají velké území tak nebyli u hradu všichni a ani útok nečekali když Cersei má nepřátel ažaž.

31.7.2017 | 15:06:09
whatthafak

#35 Uschi: Ty si vymejslis to je des, kdybys sis nejaky ty leaky/spoilery opravdu precet, tak vis, ze drogon neumre, ale jak to psali vyse umre Vyserion. A ty tvy dedukce stoji za starou belu !

31.7.2017 | 15:06:53
Bhall

#24 Stardos: Toho vraha s dýkou poslal na Brano Joffrey. Slyšel ožralého Roberta mluvit o tom, jak by bylo lepší, kdyby Bran umřel než aby žil jako kripl. Tak toho idiota nenapadlo nic lepšího než poslat vraha s dýkou. Tak to bylo popsáno v knize. Píšeš že Joffrey neměl důvod. Jako kdyby ten idiot někdy důvod potřeboval.

31.7.2017 | 15:09:02
Penegal

na koho myslíte že Brienne tasí meč ?

#43 Bhall #51 dragon113 #81 Salonca
31.7.2017 | 15:10:48
mr_bungle

#35 Uschi: Tos teda nehledal moc dobře.

http://www.edna.cz/…edme-sezony/

31.7.2017 | 15:13:14
Bhall

#34 mr_bungle: Malíček tu dýku skutečně prohrál, jak říkal, ale prohrál ji s Robertem, který vsadil proti Jamiemu. Robert tu dýku měl prostě pohozenou někde v tom vagonu, ve kterém cestovali a Joffrey k ní měl přístup. Tyrion by proti Jaimiemu nesázel, zato Robert, který jim opovrhoval určitě ano. Navíc v knihách Robert zmiňuje, že by chtěl syna jako Loras, proti kterému tehdy Jaimie jel.

#45 Eddard1 #48 mr_bungle #60 Stardos
31.7.2017 | 15:13:24
Bhall

#40 Penegal: Pod :D

31.7.2017 | 15:13:58
Eddard1

#26 Ann Taylor: Je to tak i v seriálu.Joff poslal zabít Brana. Malíček s tím vůbec neměl nic společného. Ten jen nasměroval pozornost na Tyriona hodilo se mu to v jeho plánech.

31.7.2017 | 15:15:01
Eddard1

#42 Bhall: ano přesně tak to bylo

31.7.2017 | 15:16:02
jackis

#36 mr_bungle: Mas pravdu ze to predvidat ani nafixlovat nemohl, ale dat tu dyku vrahovi se vsemi svymi ptacky co ma? Myslim ze neni problem ;) Samozrejme jsou tohle vse dohady, ale nepamatuji si uz presne zdroj, ale mam v hlave ulozeno, ze tyhle stripky, ktere vedli k valce mezi dvemi nej rody zpikloval on :) Kazdopadne se mi libil rozhovor mezi varysem a malickem ohledne tech jejich ptacku. How have you been since we last saw each other. Since you last saw me or since I last saw you? :D Uplne vystihuje jakou hru tam hraji

#49 mr_bungle
31.7.2017 | 15:17:41
Eddard1

#32 mr_bungle: Jaime v tom 2 pokusu neměl prsty.

#49 mr_bungle
31.7.2017 | 15:18:31
31.7.2017 | 15:19:05
mr_bungle

#46 jackis: #47 Eddard1: Pusťte se třetí díl první sezóny. Jaime se de facto přiznal. Cersri: Na co jsi myslel? Je to jen dítě, je mu deset. Jaime: Myslel jsem především na nás dva.

#53 Eddard1 #216 Gaffík
31.7.2017 | 15:22:09
Eddard1

#48 mr_bungle: To ale nic neznamená. Jeho sestra si to mohla myslet a Jaimemu bylo jedno jestli si to myslí. A tedy se nehájil. A hlavně není to Jaimeho styl. ten jedná přímo a ne jako zmije. Jen si vzpomeň jak měl souboj Eddardem a jak se nasral na toho vojáka co zranil Neda.

#61 mr_bungle
31.7.2017 | 15:25:44
dragon113

#40 Penegal: vyzerá to ako poprava a sansa o niečom asi rozhoduje asi dá niekoho popraviť?

#59 rockysiburger
31.7.2017 | 15:25:46
Argetlam Královrah

#22 Kirtapeak: Poslal ho Joffrey, protože si chtěl zoufale zajistit pozornost od Roberta, kterého obdivoval, a tak když slyšel Roberta říkat, že lepší zemřít než být do konce života jako mrzák, tak to vzal jako povzbuzení a nejspíše si myslel, že dělá dobrou věc pro svou milovanou Sansu. Koneckonců on byl přesvědčený, že Sansu miluje, protože tak to podle něj chodí – Margaery viděl poprvé a řekl jí, že ji bude milovat od té chvíle navěky.

31.7.2017 | 15:26:55
Eddard1

#49 mr_bungle: To ale mohl odpovídat na ten 1 útok jak ho schodil z té věže.

31.7.2017 | 15:27:06
Hodooor

Já myslel že toho vraha poslala Cersei (nebo Jamie kvuli ní) protože je Bran tenkrát načapal v té věži jak šplhal kolem okna – taky ho Jamie shodil dolů, takže když se probral hrozil jim velký průser kdyby řekl co viděl nebo kdo ho a proč shodil.

31.7.2017 | 15:28:48
Argetlam Královrah

Tak po shlédnutí traileru začínám pomalu doufat, že Malíček se sílou splyne :D

#57 whatthafak
31.7.2017 | 15:29:56
jackis

Jeste tedy jedna myslenka. Jak tu pisete, ze se to mohlo jen malickovi hodit do kramu a tak to rekl, taky je to moznost. Kazdopadne rozhdone nevidim duvod nebo smysl proc by joffrey daval zabijet brana? wtf? Vzdyt prece o tom, ze je dite incestu nemel sajnu. o tom vedeli jen jaime a cersei? Takze prikaz na zabiti mam za to, ze vydala cersei celou dobu. A kdyz vime, jak ji malicek verne slouzil, tak kdo vi, jestli mu nerekla o to, aby zaridil to zabiti. Zase jen dohady, kazdopadne zaverem. Dulezita dyka :D

31.7.2017 | 15:32:14
whatthafak

#55 Argetlam Královrah: Podle vseho by to mela bejt Arya, ktera zabije Littlefingera, ne Briene. A na to jak byl Littlefinger dulezita osoba v poslednich 7 sezonach mi prijde divny, aby ho zabili ve 4 epizode. Pekne si pockaj na finale 7 sezony, kde ho popravi Arya na prikaz Sansy..

31.7.2017 | 15:32:33
Grayyitheyerouh

#34 mr_bungle: Plácáš pátý přes devátý? Vy lidi ty dialogy fakt nečtete? Pak si nemůžete dávat dohromady ty spojitosti… pro vás je got zjevně jen sex a brutální vraždění postav, ke kterým si uděláte nějaký vztah… :D LF dal tu dýku Joffreymu, aby poslal vraha na Brana. Slíbil mu, že zajistí, aby Starkové zjistili, koho ta dýka skutečně je – tyrionova! ( za ty facky , které se Jofovi určitě nelíbily ) … a vůbec nevím, proč by se o tu dýku měl zajímat Jaime :D Ani o ni neví.

#64 jackis #69 mr_bungle
31.7.2017 | 15:33:08
rockysiburger

#51 dragon113: že by na sebe Arya vzala podobu nějakého nepřítele severu. Nebo na někoho nastražila past.

31.7.2017 | 15:33:38
Stardos

#42 Bhall: A neprohrál Malíček tu dýku náhodou s Tyrionem? Nebo jak to bylo? Catelyn jela do KL, a od Malíčka se dozvěděla o vlastníkovi dýky, a to byl snad Tyrion ne? Proto ho potom i zajala, myslela si, že jako vlastník dýky poslal toho vraha na Brana on. Jenže on to nebyl. Jako fakt už si na tohle nevzpomenu, jestli je teda od Roberta nebo od Tyriona, ale podle mě snad právě od Tyriona.

#63 Trepy #66 Batu_Khan
31.7.2017 | 15:43:59
mr_bungle

#50 Eddard1: Právě že se hájil. Ona po něm vyjela (na co jsi myslel?) a on se bránil (myslel jsem především na nás dva). Pak následoval rozhovor o tom, že Bran se probral a že si na nic nevzpomíná, tzn. byla řeč o posledních novinkách ze Zimohradu.

#64 jackis
31.7.2017 | 15:52:27
Locker.

V příštím díle to vypukne :)

#85 Arrow123
31.7.2017 | 16:04:19
Trepy

#60 Stardos: Du díku nikdy nevlastnil Malíček ani Tyrion. Byla Robertova a Joffrey měl k otcovým zbraním přístup, tuhle díku pak dal tomu vrahovi. Malíček si to vymyslel úplně celý, nikdy předtím tu díku neviděl. Ovšem tohle je jenom oficiální vyjádření autora.

#67 Locker. #89 mr_bungle
31.7.2017 | 16:05:40
jackis

#61 mr_bungle: To mas pravdu, ale to s tim na co jsi myslel bylo na to, ze ho vystrcil z okna.
#58 Grayyitheyerouh: Jo tohle dava docela smysl, ale v serialu to takhle rozvedeny bohuzel nebylo :/ Mel jsem za to, ze to byla cersei, kdo se pokusil o atentat :)

31.7.2017 | 16:07:23
Grayyitheyerouh

______________ Tak já vám to všem prozradím. Zjevně fakt nedáváte nikdo pozor, vůbec nevíte, jak to bylo, vůbec si nedáváte dohromady ty souvislosti a got je pro vás jen sex a krvavé vraždy. _____

Bran spadl z věže. Tyrion chtěl po Joffreyem, aby zašel za Lady Stark a řekl jí, že ho to strašně mrzí a přeje mu brzké uzdravení. Joffrey odmítal… slap – dostal facku od Tyriona.. hned několik. Tohle si snad zatraceně pamatujete… byla to tuším 2. epizoda 1. série. Joffrey tam nešel a byl na Tyriona nasranej. Nějakým způsobem se o tom dozvěděl Malíček, ten má špehy všude: Joffovi věnoval svou dýku, aby poslal nájemného vraha na Brana a pak dal vědět Starkům, že dýka je Tyriona. To bylo výhodně pro oba, protože vypukla válka Stark vs Lannister + Joff chtěl, aby Tyrion pykal za to, že ho několikrát uhodil… tímto způsobem. To je vše. Děkuji za pochopení.

___________

#68 Stardos #72 jackis #78 Trepy
31.7.2017 | 16:08:59
Batu_Khan

#60 Stardos: To povedal Malíček a náramne sa mu to hodilo do plánu!!!

31.7.2017 | 16:10:35
Locker.

#63 Trepy: Tu dýku dal vrahovi sám Bran. Tříoká vrána totiž ve skutečnosti byla vždy jedna a tatáž osoba…Bran. Bran se učil sám od sebe z budoucnosti.

#74 zizik
31.7.2017 | 16:10:56
Stardos

#65 Grayyitheyerouh: Malíček Catelyn miloval. Opravdu by nechal zabít její dítě?

#71 Grayyitheyerouh #79 Kvitovka
31.7.2017 | 16:11:51
mr_bungle

#58 Grayyitheyerouh: Já vím, že v KNIZE to hodili na Joffreyho, ale v seriálu o tom nebyl žádný náznak.

1.) Bran je po pádu v bezvědomí, někdo se ho pokusí zabít, vraha přistihne Cat, zápasí s ním, příjde Léto, vraha zakousne. Cat má tu dýku.

2.) Cat jede s Rodrikem Casselem do KL, Malíček to ví a ihned po příjezdu je nasměruje do svého bordelu. Cat se ptá Vyserise na dýku, ten o ní nic neví, zato Malíček ví. Říká, že to byla jeho dýka a že ji prohrál v sázce s Tyrionem. (nikde žádný náznak, že by Malíček fabuloval)

3.) Cersei vyčítá Jaimemu, co ho to napadlo, na co myslel, že je to jen dítě, Jaime oponuje, že myslel především na ně dva a že by klidně vyvraždil celý svět. Taky se baví o tom, že Bran se už probral a nic si nepamatuje. A Bran se probral až po tom útoku, kdy už byli zpátky v KL. Cesta do KL trvá měsíc. Jestli se tahle scéna nevztahuje k tomu najatému vrahu, tak mi řekni k čemu. Navíc s kým má Tyrion v rodině nejlepší vztahy? S Jaimem. Takže Jaime mu tu dýku klidně mohl vzít při jakémkoliv rozhovoru v Tyrionových komnatách, aniž by si toho Tyrion všiml.

V knize Tyrion došel k závěru, že to musel být Joffrey, ale v SERIÁLU nic takového nebylo. Žádný náznak toho, že by Joffrey s Malíčkem něco měl.

#73 Grayyitheyerouh #77 jackis
31.7.2017 | 16:13:59
shootx

0:16 Malickova ruka s prstenem – zde probehne zasadní zvrat…

#77 jackis
31.7.2017 | 16:14:16
Grayyitheyerouh

#68 Stardos: Je to takhle líčeno i v knihách. Malíček byl vychytralý. Věděl, co je Joffrey zač a nechtěl si ho znepřátelit. Proto mu udělal takovou laskavost, která měla nakonec profit pro oba. Kromě toho přeci vrah následně řekne Catelyn: Tys tady být neměla. … Malíček neměl v úmyslu právě Catelyn zabít. Měl navíc za to, že je Bran už mrtvý, ale vraha stejně poslal, poněvadž jak už jsem řekl si chtěl Joffreyho přiklonit na svou stranu + Joffrey takto pomstil Tyrionovy výchovné facky.

31.7.2017 | 16:16:32
jackis

#65 Grayyitheyerouh: Kazdopadne se muzem shodnout, ze takhle podstatna zalezitost nebyla moc dobre natocena nebo respektive nebyl tam cela. Myslim tu cast, kdy se o tom dozvedel malicek a joffovi venoval svou dyky s planem na brana. Jelikoz jak je videt to zpusobilo dost odlisny nazory na to tema. Ja to takhle taky chapal celou dobu, akorat s tim rozdilem (hodnotim podle serialu), ze tu dyku venoval cersei.

#75 Grayyitheyerouh
31.7.2017 | 16:17:54
Grayyitheyerouh

#69 mr_bungle: Náznaků je tam právě hodně, stačí si vzít 5 a 5 dohromady. Ale tady je problém, že proběhne nějaký dialog, pak se to přeblikne k další dějové lince a osoba si z toho dialogu pamatuje už jen to, že tyrion párkrát Joffovi nafackoval… Tyrion navíc právě tu díku nikdy neměl! Malíček to na něj hodil kvůli tomu, aby započal konflikt Stark vs Lannister.

#90 mr_bungle
31.7.2017 | 16:19:10
zizik

#67 Locker.: Hmm, vysvětli motiv, proč by chtěl Bran zabít sám sebe? Na probuzení schopností potřebných pro tříokou vránu stačilo, že už nemohl chodit (v knihách to zatím říkal jen Reed a v seriálu i přímo tříoká vrána). A vraha zneškodnil zlovlk, zatímco byl Bran vzhůru, takže to ani nebyla lekce ovládání zlovlka.

31.7.2017 | 16:19:33
Grayyitheyerouh

#72 jackis: To uznávám. každopádně Cersei o tom také nevěděla, protože s Jaimem přeci diskutovali o tom, jak mohl být Jaime tak pošeštilý a on dodal, že si hoch po pádu nic nepamatuje, takže mohou být vklidu a nic dál nepodnikali.

31.7.2017 | 16:20:42
koukle

Lidi chci se zeptat zdá se mi to nebo na Drogonovi sedí Daenerys?

31.7.2017 | 16:21:10
jackis

#69 mr_bungle: je to tak, v serialu to proste posrali :D A kazdej si to pak v lepsi nebo horsim vylozil po svem.
#70 shootx: Diky, prave jsem cekal, az konecne nekdo napise, ci to je ruka :D

31.7.2017 | 16:21:24
Trepy

#65 Grayyitheyerouh: Ano znám tuhle teorii, ALE máš v tom několik mezer. Tu díku nevlastnil Malíček. Malíček byl v Králově přístavišti a nemohl se tak rychle dozvědět, co se dělo na Zimohradu a ještě poslat zprávu a nájemného vraha. Navíc Malíček tolik špehů nemá, není jako Varys. Podle mě je tahle teorie hodně nepravděpodobná a věřím autorovi, že je to uzavřený.

#80 Grayyitheyerouh
31.7.2017 | 16:22:50
Kvitovka

#68 Stardos: Malíček by zabil kohokoliv jen aby mohl být s Cate, on neměl k Branovi žádný vztah, klidně by ho zabil.

31.7.2017 | 16:25:15
Grayyitheyerouh

#78 Trepy: Však jen uvidíš, jestli Bran viděl, kdo na něj toho vraha poslal a věř mi že viděl nebo uvidí… protože ani neví, kdo ho odtamtud shodil, když si nic nepamatoval. Tohle by měla být jedna z prvních věcí, na které se znovu rád podívá, takže tohle klidně může být celé vylíčeno i v seriálu hezky znovu. Malíček má špehů hodně… myslíš si, že má méně než Varys kvůli tomu, že nevíš, kdo všechno pro Malíčka kdy pracoval nebo pracuje. Má daleko větší síť špehů než Varys. Vzpomen, jak Malíček přesně věděl, že Varys mluvil s Eddardem v pobočníkově komnatě + viděl, jak si v kryptě povídá s Illyriem, kteé kromě Aryi nikdo jiný neviděl! + Časové posuny. Není to jen teorie, ale je to fakt.

#86 Trepy
31.7.2017 | 16:29:29
Salonca

#40 Penegal: trening s Podrickom

31.7.2017 | 16:29:43
Salonca

#35 Uschi: Leaky ktoré si si sám vymyslel… :D

31.7.2017 | 16:31:02
league

#4 jackis: ON to řekne Sanse a ta se pokusí Malíčka zabít a Malíček ji zabije. Protože to bude vědět. A pak bude chtít zabít Brendona.

31.7.2017 | 16:31:50
league

Jinak pak přijede Aria a pomstí Sansu.

31.7.2017 | 16:32:29
Arrow123

#62 Locker.: Skhorˇth? :)

31.7.2017 | 16:34:14
Trepy

#80 Grayyitheyerouh: Varysova práce? Dělat špeha pro Roberta. Malíčkova práce? Dělat králova pokladníka. Takže kdo má více špehů logicky? Varys. Myslím si, že na tom ani nezáleží, kdo jich má víc.

#87 Grayyitheyerouh
31.7.2017 | 16:40:17
Grayyitheyerouh

#86 Trepy: Podle tebe na tom nezáleží, ale stejně se mi tu ten fakt pokoušíš vyvrátit. Faktem je, že Varys sloužil Robertovi, ale především Říši a lidem, kdežto Malíček pouze sám sobě, takže jeho zaměstnání nepoukazuje na jeho počet špehů.

31.7.2017 | 16:43:23
s3DimenT

v tej 23 sekunde to je Araya a v dohľade zimohrad , no, konečne dorazila :D vo zvyšku sveta GoT prešlo mrte času a ona doráža až teraz…

31.7.2017 | 17:04:39
mr_bungle

#63 Trepy: OK, tak úplně polopaticky. Knihy vs. seriál.

  1. V knize Malíček Cat odvyprávěl stejný příběh o sázce s Tyrionem.
  2. V knize se Jaime přiznal, že Brana vystrčil z okna, ale popřel, že by poslal vraha, jako důkaz uvedl, že Tyrion by nikdy nesázel proti němu a že Malíček tu dýku ve skutečnosti prohrál s Robertem.

Jaime řekne Cersei, že ho Cat podezírá, že to on poslal na Brana vraha a Robert, který je tam taky, na to odpoví, že když se zraní kůň, tak ho milosrdně utratí, ale jsme příliš slabí prokázat toto milosrdenství i našim dětem. U tohoto rozhovoru je i Joffrey. Z toho si Jaime odvodí, že to byl Joffrey, který se asi snažil Robertovi zalíbit.

Když pak Joffrey před svou svatbou řekne něco jako „není to poprvé, co mám valyrijskou ocel“, Tyrion si uvědomí, že to musel být Joffrey, protože Jaime by na to byl moc hrdý, a Cersei by došlo, že dát vrahovi takovou dýku, by bylo moc nápadné. Joffreymu sice došlo, že by neměl vrahovi dávat vlastní dýku, ovšem už mu to nedomyslelo tak daleko, aby ho napadlo, že zrbaň by neměla být tak nápadná a z Robertových zbraní si vybral tu, která se mu nejvíc líbila. Tyrionovi se pravý důvod nepodařil zjistit, dokonce se ptal Sansy, jestli mezi Branem a Joffreym nebyly nějaké spory a ta to popřela, tak se Tyrion domnívá, že by to mohlo být kvůli tomu, že ho nutil, aby Starkům vyjádřil svou lítost.

Když Jaime pomáhá Tyrionovi utéct, Tyrion se ho ptá, jestli ví o tom, že Joffrey se pokusil zabít Brana a Jaime přiznává, že si to myslí.

(Není žádný důkaz, že by Malíček Joffreyho nějak navedl, aby Brana zabil, jen jako obvykle využil situace ve svůj prospěch.)

3. V seriálu se nájemný vrah pokusí zabít Brana, selže a dýku získá Cat. Od Malíčka se dozvídá, že byla jeho, ale prohrál ji v sázce s Tyrionem. (po sto padesáté) Již v KL: Cersei vyčítá Jaimemu, co ho to napadlo, Jaime oponuje, že myslel především na ně dva, rozebírají, že Bran už se probral a že si nic nepamatuje. Když se Cat po Nedově smrti ptá Jaimeho na Brana, tak se jen ptá, jak se to stalo, že spadnul z té věže.

O vrahovi, ani o dýce spolu v seriálu nikdy nemluvili. Nic z toho, co je popsáno v bodu 2, se v seriálu neobjevilo.

V knize, ani v seriálu nebylo explicitně řečeno vraha poslal Joffrey, nebo vraha poslal Jaime, ovšem v knize o tom jde rozhovor ještě při Tyrionově útěku poté, zatímco v seriálu to končí první sezónou. Tvůrci seriálu použili tuto zkratku nejspíš pro to, že předpokládali, že po čtyřech sériích už si takovou maličkost nebude většina diváků pamatovat a nechtěli se k tomu vracet.

31.7.2017 | 17:33:17
jackis

Jeste k te upoutavce a te dyce. Take by to mohlo byt branovo videni z minulosti a treba se to prave v dalsim dile dozvime ;)

#92 Grayyitheyerouh #94 rockysiburger
31.7.2017 | 18:06:03
Grayyitheyerouh

#91 jackis: Tak tohle by bylo maso! Kdyby právě tu dýku brousil Malíček na Neda, jak ho tam tehdy zradil!

31.7.2017 | 18:22:40
Blamage

Omlouvám se, první knihu jsem zatím nedočetl, ale napadá mně jeden zápor k Vašim teoriím o Brenovi a LF. LF je tou dobou v KL, je to tak? Joff je na cestě ale ještě na severu, stejně jako zbytek královského „konvoje“. Měl si tedy Joff s LF vyměnit k tématu pár havranů?

31.7.2017 | 18:25:08
rockysiburger

#91 jackis: ano prosím, ale mohl si to označit jako spoiler

31.7.2017 | 18:32:51
Wwiky

Mam velky tusak ze Jamie padne do zajatia Daenerys.Tyrion tak bude celit velkej dileme ci pomoct a splatit dlh bratovi alebo zradit Daenerys.Uvidime co chysta dalsi diel.

#96 Arrow123 #98 Carnage #107 mr_bungle
31.7.2017 | 18:50:09
Arrow123

#95 Wwiky: Tyrion určite nenechá Jaimeho dať zabiť, vďačí mu predsa za svoj život. Ale Jaime by mohol mať nejaký spor s Tyrionom ohľadom Tywina.

31.7.2017 | 18:57:44
Punisher bude trestať

Vsetky vase teorie su zbytocne hlavne body scenara 7 serie su uz na internete…

Malicek v 7 epizode zomrie, zabije ho Arya. Bran zisti, ze Malicek na neho poslal zabijska. Ta dyka je schopna zabit WW, takze je dost cenna.

redaktor
31.7.2017 | 18:58:35
Carnage

#95 Wwiky: Je fatk, že Dany těžko nechá Jamieho na živu když zabil Šílenýho Krále tam určitě bude spor s Tyrionem.

#99 whatthafak #104 Argetlam Královrah
31.7.2017 | 19:01:03
whatthafak

#98 Carnage: Jak psal kolega vyse, spoustu veci uz uniklo a je volne dohledatelne. Takze mlatite prazdnou slamu, protoze Jamieho by zajmout nemeli.

#100 Carnage
31.7.2017 | 19:16:21
Carnage

#99 whatthafak: nemlátim prázdnou slámu a ani netvrdim, že Jamie bude zajat. Jen říkám že až dojde ke střetu Tyrion se Jamieho zastane a bude mít spor s Dany.

31.7.2017 | 19:18:31
whatthafak

Pokud to nekoho zajima: ! Jamie a Bronn by meli prezit, vratit se do King's landing. Potom co Cercei na oko slibi Johnovi pomoc s WW ji konecne Jamie prokoukne a vyda se na sever pomoct Johnovi s WW.

#102 whatthafak
31.7.2017 | 19:19:20
whatthafak

#101 whatthafak: Sakra, nedal jsem to na novej radek, fail… Nectete to ! :D

#124 fgh
31.7.2017 | 19:20:17
mart910

Ono nic neuniklo, to jen někdo bystrý napsal co se stane :D

#105 whatthafak #106 Punisher bude trestať
31.7.2017 | 19:21:38
Argetlam Královrah

#98 Carnage: To si nemyslím. Daenerys k překvapení všech ostatních (včetna Jona v tomto díle) činů svého otce lituje a zločiny proti němu moc trestat nehodlá. Myslím si, že pokud Jaime za něco zaplatí, tak to bude právě Bran nebo zaplatí tak, že Tyrion přesvědčí Dany, aby Jaimeho poslala na Zeď.

31.7.2017 | 19:24:11
whatthafak

#103 mart910: A na to si prisel jak? Vzdyt jsou znamy i nektere dialogy primo z epizody ? :D A pochybuju, ze by nekdo sepsal presne co se stane a epizodu ve ktere se to stane. To bude asi nejaka ta trioka vrana, potvora jedny ! :D

31.7.2017 | 19:27:38
Punisher bude trestať

#103 mart910:

Jasne a preto sa zatial vsetko zhoduje. :D :D :D Bohuzial, 7 seria uz je von. :D

#109 whatthafak
redaktor
31.7.2017 | 19:29:57
mr_bungle

#95 Wwiky:

Podle leaků se Jaime vykašle na Cersei a odjede, aby pomohl v boji proti WW.

31.7.2017 | 19:34:37
Carnage

Kdyby ta politika byla trošku víc real tak se na Jona všichni vykašlou :D WW jsou sice největší hrobo, ale valná většina tomu stejně neuvěří dokud to neuvidí.

#110 whatthafak
31.7.2017 | 20:00:54
whatthafak

#106 Punisher bude trestať: Prave! Je to skoda, ale taky jsem to nevydrzel a vse precet :) Takze ted uz jen zbyva hadat jak to cely dopadne, kdo je Azor Ahai, co chce Night King a kolik toho ve skutecnosti vlastne zpusobil Bran ? Popripade budou tam ice dragons? :D

31.7.2017 | 20:02:33
whatthafak

#108 Carnage: To presne clovek chce, real politiku ve svete, kde litaj draci, zenska tam porodi nejakej stin, typek vidi minulost/budou­cnost/whatever, pobihaj tam obri a v mori plave kraken ! :D

#112 Carnage #125 fgh
31.7.2017 | 20:05:29
mart910

Zajimave ze nektere veci z leaku se vubec nestaly :D

31.7.2017 | 20:11:08
Carnage

#110 whatthafak: tak jasný, čekal jsem kdo se takhle ozve :D ale logicky je víc jasný že všichni chtějí království a na legendy nevěří

31.7.2017 | 20:11:13
KV14

#17 Rodney_: Ale HG zůstala sama. rovina (vazalové) ji zradili a bojovali na straně lanisterů. kolik asi tak měl winterfall, když šel „YW“ do války. Asi to moc nebylo z těch „20 tisíců“ … tam se ukázal strach z cizinců jako hlavní důvod prohry Olleny, vsadila na špatnou kartu.

31.7.2017 | 20:11:57
KV14

#21 jirun: jaime to říkal Olleně, CR nemá žádnou cenu a byla to jen návnada. Proč riskovat a bojovat s neposkvrněnými, když je stačí oddělit od vůdce? Sice dobyli CR, ale ta jim je k ničemu. DT je momentálně skoro bez lodí, bez armády a bez spojenců v západozemí. Jediní, kdo ji zůstali? Horda, ale ta ještě bitvu obrátí, přeci to neskončí tak rychle.

31.7.2017 | 20:18:45
mr_bungle

HBO hacked: Upcoming episodes, Game of Thrones data leaked online

http://ew.com/…-of-thrones/

#119 jackis
31.7.2017 | 20:34:43
Hodooor

BĚŽTE UŽ S TĚMI SPOILERY VŠICHNI NĚKAM!! :(

31.7.2017 | 20:40:32
Sctyri

jo kundy spoilerové komu to cpete, nikdo na to není zvědavej.. kazit zážitek a překvapení jste odpad co na sebe musí něčím upozorňovat, koho to zajímá tak už si to dávno našel tak co to sem furt jebete všechno

#121 whatthafak
31.7.2017 | 20:45:35
rockysiburger

lékem na spoilery je ..... tlačítko vypnut počítač

#129 mr_bungle
31.7.2017 | 20:53:24
jackis

#115 mr_bungle: Hledal jsem v torrentech cele epizody jestli nahodou a nic :/ Popisky cist nehci, to by zkazilo zazitek :)

#122 whatthafak
31.7.2017 | 20:53:44
Robinson

Daenerys se s tím asi mazlit nebude a Drogon záhadně zvětší na velikost nákladního letadla.. těším se

31.7.2017 | 20:57:04
whatthafak

#117 Sctyri: Nikdo vas to nenuti cist, kdybych se neuklikl bylo by to o Jamiem ve spoileru, moje chyba… V komentarich se snad o diskutuje, ne? Co si cekal, ze tu ve 116 komentech najdes? Chemickej rozbor toho, co vypila Olenna? A pro zmenu zas nikdo neni zvedavej na dlazdice, co se sem prisel vyblit..

31.7.2017 | 20:58:17
whatthafak

#119 jackis: Zajimave, netusil jsem, ze ty spoilery jsou od hackeru. Podle toho co bylo popsano to vypda, ze minimalne cmajzli celou 6tou epizodu, ale jak je psano v clanku: More is promised to be “coming soon.” Tak treba se dockame nejake cele epizody :D

31.7.2017 | 21:03:28
steveb19

Zajtra sa prebudíme a epizódy budu na nete :)

31.7.2017 | 21:09:39
fgh

#102 whatthafak: Ano Jaime a Bronn preziji. Cersei slibi Jonovi pomoc, ale zradi je, proto ji Jaime prokoukne a pujde jim sam pomoct. :)

31.7.2017 | 21:34:55
fgh

#110 whatthafak: Ano, v mori plave Kraken. Je to Euronovo Kraken. Euron je warlock a warg a dokaze tedy toho Krakena ovladat, ale v season 8 toho Krakena necha obetovat Night Kingovi, takze z nej bude nemrtvy Kraken.

#127 whatthafak
31.7.2017 | 21:37:05
fgh

#35 Uschi: S majoritou veci, co jsi psal, mas pravdu. A mas i pravdu, ze toho draka nezabiji zombici, ale sejme ho wight giant s lukem ;)

Tohle uz jsem tu na edne psal 2×, ted po treti.

Drogon bude trefen balistou v pristi epizode, ale prezije, navic tohle bude na ceste mezi HG a KL, a tam se NK jeste v season 7 nedostane, takze by ho tam reanimatnout nedokazal.

31.7.2017 | 21:41:46
whatthafak

#125 fgh: Neplet si knizku se serialem.

31.7.2017 | 21:46:27
corehunter

Pardi jak je to s tím napadením HBO?:) koukám je to na dost stránkách řešeno…bude zbytek serie dříve:)? sem dokoukal díl a rád bych další …

#132 whatthafak
31.7.2017 | 21:47:47
mr_bungle

#118 rockysiburger: The internet is dark and full of spoilers… Melisandre said.

31.7.2017 | 21:48:59
Punisher bude trestať

Podla vsetkeho ukradli aj zvysok 7 serie, momentalne asi rozmyslaju, ako na tom zarobit. :/

Je mozne, ze ked sa zajtra zobudime, tak na nete bude zvysok 7 serie k stiahnutiu. :D

redaktor
31.7.2017 | 21:55:24
corehunter

kurde to by bylo báječné … samo sebou nejsem fanda kradeží… ale stejně HBO neplatím a pouze sosam s torrentů

31.7.2017 | 21:57:20
whatthafak

#128 corehunter: Pochybuju, mozna to bude na nejakych uzavrenych forech nebo soukromejch trackerech, ale HBO po tom pujde, jak slepice po flusu. Kor kdyz je 7 serie stala takove prachy. Maximalne to par jedincu uvidi a pak sepise spoilery, co se ve ktere epizode stalo, tak jak to bylo s S07E06.

Tak bych to nejradsi vse videl hned, ale asi si na kazdej dil budem muset tyden pockat. :D

#133 Punisher bude trestať
31.7.2017 | 21:58:28
Punisher bude trestať

#132 whatthafak:

Ked sa to dostane na net, tak to uz nikto nezastavy!

#134 whatthafak
redaktor
31.7.2017 | 22:01:32
whatthafak

#133 Punisher bude trestať: No uvidime jak to dopadne. Bude to asi stejny jak s ukradenym Orange Is the New Black, tam taky pozadovali vykupne, treba HBO zaplati a nic nebude :D

#136 Punisher bude trestať
31.7.2017 | 22:06:39
corehunter

no uvidíme :) hned po ranu radši čeknu netu :)

31.7.2017 | 22:06:58
Punisher bude trestať

#134 whatthafak:

:D Osobne by som bol rad, ak by sa to dostalo na net. :D Ak skutocne nieco maju, tak zajtra nieco zverejnia urcite, mozno popis 4 casti.

HBO sa nepoucilo, najprv to bol unik 5 serie, unik ciastocneho deju 7 serie a teraz tento mega fail.

redaktor
31.7.2017 | 22:14:01
whatthafak

No pokud opravdu neco vypusti, tak doporucuji sledovat https://www.reddit.com/r/freefolk/ tam jsou opravdovi blazni a budou to vedet jako jedni z prvnich…

31.7.2017 | 22:29:29
mr_bungle

Nevím na kolik je to věrohodné, mám to z 4chan, ale údajně je to leak z 1. epizody 8. sezóny.

Opening is showing how dark sky takes over the sun. Then we see NK riding Viserion and burning Castle Black and killing all the watch. Edd dies in battle against an Walker. Then we are in Winterfell. Huge army of North and Danys army together. All the Starks in Weirwood tree. Bran using his power and tells it's happening. Big battle but they lose. Starks and Dany escapes. There is Drogon, Rhaeger and Viserion battle. Starks army and Danys army meets Jaimes army. They talk about situation and what to do next. Cercei close the Kingslanding from people and gather all the wildfire for bombs. She's crazier than ever. She has lose child in final episode in season 7 and can't take it. Last scene is NK destroing Winterfell. He first goes to tombs and destroy all the statues of death Starks. Army of dead moves on to south. We see Ice Spiders.

#139 mr_bungle
31.7.2017 | 23:18:27
mr_bungle

#138 mr_bungle: 2. epizoda:

NK attacks Pyke. Euron fights NK. Euron has valyrian armor. Also that axe he use is valyrian steel. He use the axe to hit NK, but NK dosen't die. Only bleeds blue blood. Pyke is destroyed. Euron escapes.

3. epizoda:

Euron meets Jon, Dany and Jaime. They want to kill Euron, but can't. Eurons navy is too great and would escape if they kill Euron. (some real Dabid shit) Euron tells that NK can't be killed like other Walkers like Jon told them in Kings Landing. Valyrian steel only bleeds him. Episode ends as Melisandre returns.

(stejný zdroj)

#140 fgh
31.7.2017 | 23:26:47
fgh

#139 mr_bungle: Uz jsem to sem psal…http://w­ww.edna.cz/ga­me-of-thrones/novin­ky/diskutujte-o-dile-the-queen-s-justice/#comment-162

#144 mr_bungle
31.7.2017 | 23:46:58
corehunter

8 serie je ještě daleko rad bych zbytek sedmé:)

#142 fgh
31.7.2017 | 23:52:50
fgh

#141 corehunter: Ten uz je venku davno…

31.7.2017 | 23:56:17
corehunter

to jo ale já bych rád ty díly… koupil bych si nobl pítí a uděl si zítra pěknej večer:)

#145 fgh
1.8.2017 | 0:01:01
mr_bungle

#140 fgh: Aha, já jsem zatím někde kolem komentáře 135. :)

1.8.2017 | 0:05:56
fgh

#143 corehunter: Ja uz je videl. Jidlo a piti jsem si ale koupil az na posledni dil. :) O tom jsem uz take psal. Ted uz tu jen spoiluji, co se kdy v kterem dile stane… Zatim jsem mel vzdy pravdu.

1.8.2017 | 0:12:52
fgh

Zde je timer, kdy bude leaknut content season 7: https://countle.com/24472OtkG

#147 Trepy
1.8.2017 | 1:41:11
Trepy

#146 fgh: to je vtip? :D

#150 fgh
1.8.2017 | 1:52:06
Eddard1

scánář 4 epizody byl ukraden

#149 fgh
1.8.2017 | 3:25:48
fgh

#148 Eddard1: Scenare vsech epizod byly ukradeny uz skoro rok zpatky, chlapce. Na GoT pracuji tisice lidi, divil bych se, kdyby ne…

1.8.2017 | 3:52:10
fgh

#147 Trepy: Ne. K tem epizodam ma uz urcita cast lidi (vcetne me) pristup uz dlouho (to, ze jsem uz vsechny videl jsem tu psal). Takze se divim, ze ti, co to ziskali, to mediim oznamili az ted, nebo ze si toho HBO vsimlo az ted… Zatim ale nic neleaknulo, media neznaji rozdil mezi „hack“ a „leak.“

Ten timer je real, pry planuji leaknout vsechny zbyvajici epizody, az vyprsi. O tom ale ja osobne pochybuji… Chytry hacker by zacal HBO blackmailovat.

…I kdyz mozna je ten timer soucasti toho blackmailu, to ja nevim… s temito hackery ja v kontaktu nejsem.

#151 rockysiburger
1.8.2017 | 6:05:43
rockysiburger

#150 fgh: Já teda doufám, že jsi v kontaktu s psychiatrem a dodržuješ léčbu. Pokud máš problém, neboj se napsat. Doporučím ti některého kolegu specialistu.

1.8.2017 | 6:36:19
corehunter

kde sou moje díly!!!!!!!!!! :)

1.8.2017 | 7:43:19
Nicole

Na co jsem zatím všude narazila, tak píšou, že byl ukradnut pouze scénář ke 4. dílu, nic víc.

#155 fgh
1.8.2017 | 8:08:15
corehunter

tak to jsou zloději k prdu

1.8.2017 | 8:08:51
fgh

#153 Nicole: „Ukradnute“ jsou vsechny dily season 7, jen nejsou verejne dostupne, tedy leaknute. Kdezto scenare jsou leaknute uz skoro rok.

#158 Nicole
1.8.2017 | 8:19:50
corehunter

no tak jestli je někdo má tak hrr s něma na net … je to vaše… dalo by se říct národní povinnost ! pokud vas HBO nechá pak zavřít tak na vás bude v dobrém vzpomínat :)

#157 fgh #159 Locker.
1.8.2017 | 8:32:10
fgh

#156 corehunter: Takhle to funguje jen u verejne dostupnych informaci, ne u tehle „tajnejsich.“

Uz vidim, jak se HBO soudi se 100k lidma, co se k tem epizodam dostanou jinak nez pres HBO :D

1.8.2017 | 8:49:51
Nicole

#155 fgh: bla, bla, bla

1.8.2017 | 9:15:06
Locker.

#156 corehunter: Já leaknul pravé názvy všech epizod 7. sezóny téměř před měsícem a nic se mi zatím nestalo…

1.8.2017 | 9:15:15
corehunter

názvy to je slabé chce to díly…nebo ještě lépe přepadnout dědulu a šlohnout mu rukopis :) se s tím nějak crcá:)

#161 fgh
1.8.2017 | 9:25:29
fgh

#160 corehunter: No ja uz je videl, jak sem rikal, muzu ti popsat kazdou epizodu. 7 serie se mi hlavne diky WW's libila asi nejvic, takze se moc rad na ty epizody kouknu znova.

Cloveku, od ktereho to mam, jsem slibil, ze to nikde uploadovat nebudu, zvlast me osobne se to nechce uploadovat pro ceskou komunitu, navic kdyz na tenhle strance jsem byl nekdy i vulgarne napadan i pres to, ze jsem k danemu prispevku prilozil dukazy, a hned pote, co se dana epizoda odvysilala, se ukazalo, ze jsem mel pravdu. Proto uz zde zadne dukazy nedavam, pouze spoileruji.

Momentalne tu po kazde odvysilane epizode sdelim spoilery pro tu dalsi, zatim jsem mel pokazde pravdu v tom, co se stane. A ne, neridim se podle leaku z redditu, dukazem toho je to, ze jediny leak, ktery pro 4 epizodu na redditu je, je jen to, ze Arya dorazi na Winterfell, ale to uz vime i z traileru, proto jsem k tomu sdelil neco vic, muzes hledat v diskuzich…

#162 fgh #167 Argetlam Královrah
1.8.2017 | 9:44:50
fgh

#161 fgh: I kdyz napadlo me to poslat redakci Edna, aby pro to mohli vytvorit Ceske titulky jako prvni na svete, a tim padem je tak podporit…

#163 corehunter
1.8.2017 | 9:46:42
corehunter

#162 fgh: to je dobrý napád pokud to opravdu vypluje napovrch :) něco zveřejnili na těch stránkách freefolk ale jsem v robotě a chvíli počkám ale jsou tam už odkazy na stažení nějaké ale pokud by to byl nějakej bordel tak to nebudu tahat do firemní sítě:)

1.8.2017 | 9:59:03
corehunter

tak v komentech už tam píší že to je sranec :) holomci jedni

1.8.2017 | 10:00:21
Bellis

Tak doufám, že se v nadcházející epizodě objeví armáda Dorne.....

#166 fgh
1.8.2017 | 10:23:40
fgh

#165 Bellis: Neobjevi, v bitve budou jen Lannisteri, Tarlyove, Dothrakove a Drogon.

1.8.2017 | 10:47:44
Argetlam Královrah

#161 fgh: Není ten člověk, od kterého to máš, náhodou doktor v Bohnicích, jehož jsi dosud nejpomatenějším pacientem?

#168 mart910 #169 fgh
1.8.2017 | 11:26:23
mart910

#167 Argetlam Královrah: Nekteri jedinci se proste musi zviditelnit za kazdou cenu

1.8.2017 | 11:32:48
fgh

#167 Argetlam Královrah: Ne, ale cast leaku, ze ktereho jsem se driv inspiroval, bylo od spanela Frikidoctor, ktery ma informace zase jinde, ale nejsou tak presne, jako ty, co mam ja ted. Tu osobu, od ktere mam ty epizody, jsem rikal, ze nebudu kvuli diskretnosti k ni zminovat.

Frikidoctor nataci na YouTube videa ve spanelstine, kde popisuje epizody presne rozhovor po rozhovoru, ale uz ho nesleduji, jelikoz jen cca 80% toho, co rekl, byla pravda.

No uvidime po officialnim odvysilani 4te epizody co vse co jsem rekl, byla pravda, takze bedlive sleduj, co na Edne pisu, nemusis na me ani reagovat, jen cti, abych se ti pak a i vsem ostatnim, co mi neveri, mohl vysmat.

#170 whatthafak
1.8.2017 | 11:46:44
whatthafak

#169 fgh: Ze te to furt bavi tu ze sebe delat blbce…

#171 fgh
1.8.2017 | 11:56:34
fgh

#170 whatthafak: Tohle stejne mi napis, az uvidis The Spoils of War.

#172 whatthafak #174 Grayyitheyerouh
1.8.2017 | 11:58:26
whatthafak

#171 fgh: Mel by sis to nechat vytetovat na celo ! Ale aspon slouzis jako poutova atrakce ! :D

#173 fgh
1.8.2017 | 12:02:04
fgh

#172 whatthafak: JOKE OF THE YEAR!

No ja tady nebudu nadale podporovat tvuj spam, dokud nenapises neco inteligentniho, nicmene se tesim na tvoji reakci. Uz jsem par novinek napsal i v novem threadu, kdyz tak mrkni.

#176 whatthafak
1.8.2017 | 12:07:50
Grayyitheyerouh

#171 fgh: Tvoje profilovka se zřejmě z 98% shodují s tvou skutečnou podobou. Jen ty 2% uberu proto, že ty nejsi Euron.

#175 fgh
1.8.2017 | 12:08:50
fgh

#174 Grayyitheyerouh: Neco podobneho jsem chtel prave ted napsat o tvoji profilovce, ale jelikoz sam pises, ze ja nejsem Euron, tak tim padem to i znamena, ze ja tak kruty vuci tobe byt nemohu…

Nicmene pro tebe plati to same, co pro uzivatele whatthafak.

1.8.2017 | 12:14:07
whatthafak

#173 fgh: Neboj taky jsem to cet na freefolk v threadu o tom HBO hacku. Ale ja vim, tys to videl cely az do konce, sasku jeden ! Kdyby ti nebylo 12 tak uz bys toho davno nechal, porad nechapu, co z toho lhani mas, asi se ti to libi?

#178 fgh
1.8.2017 | 12:15:46
Travel

Jinak co si myslíte o Železné bance? Očividně nerozlišují dobro a zlo a i když mají sídlo ve svobodném městě, tak naplno investují do otroctví. Předpokládám, že právě udělali velkou chybu když se pokusí podpořit svým zlatem Cersei. A Daenerys po útoku na Jaimiho, kterého rozpráší a sebere mu jeho kořist zničí celý systém Železné banky.

1.8.2017 | 12:19:07
fgh

#176 whatthafak: Ja jsem o tom hacku take cetl, leaknuli pry zatim jen scenar, ackoli udajne maji i zbyle epizody. Ale na ten link sem neklikal, jelikoz jsem zjistil, ze to vede na jejich stranku + ja nemam za potrebi tam chodit, jelikoz uz jsem epizody videl. Navic lide v komentarich psali, ze tam ani zadne epizody nejsou, takze ja rozhodne nemam zajem o free virus…

#179 Grayyitheyerouh
1.8.2017 | 12:20:09
Grayyitheyerouh

#178 fgh: Prostě nic nevíš. Jsou to jen tvé teorie. NEVIDEL JSI TO! Nesnaž se být jako Locker nebo podobní tro(t)llové. Své teorie píšeš na základě trailerů, uniklých fotek nebo potencionálních leaků, které však nejsou pravdivé a jsou také sestavené na základě daných fotek a podobně. Tak se tady prosím nesnaž psát, že víš, co se stane… stejně ti to tu nikdo nevěří a mají z tebe jen srandu :D Možná se snažíš na sebe upoutat více a více pozornosti, ale tady to nikoho nezajímá. Jestli opravdu víš, co se v epizodách stane, tak mi sděl, čím přesně začne 4. epizoda… stačí jen úvodní sekvence. Dále mi sděl, v jaké epizodě zemře Varys a jak bude zabit. To stejné Brienne, Bronn a Cersei. Díky

#180 fgh
1.8.2017 | 12:24:51
fgh

#179 Grayyitheyerouh: Zacina to Jaimem a Bronnem, opousti zrovna Highgarden… Varys v teto season nezemre, zatim. Brienne take ne, Bronn take ne, Cersei take ne.

#181 Grayyitheyerouh #234 fgh
1.8.2017 | 12:26:23
Grayyitheyerouh

#180 fgh: Tak mi klidně do pM nebo sem do spoileru napiš, ve kterých epizodách osmé série zemřou, tu jsi tady určitě viděl.

#182 whatthafak #184 fgh
1.8.2017 | 12:31:22
whatthafak

#181 Grayyitheyerouh: Zas si precet uniklej scenar ke 4 epizode, uz na neho nereaguj, je to nejaky posahany decko ! :D

#185 fgh
1.8.2017 | 12:35:07
whatthafak

Kdyby to nekoho zajimalo, link ke scenari: http://i.imgur.com/udAnfWG.png

1.8.2017 | 12:35:48
fgh

#181 Grayyitheyerouh: Ukoncime nas rozhovor takhle: Pokud episode 4 nebude zacinat tak, jak jsem rekl a nestanou se tam veci, ktere jsem rekl, muzes mi klidne rikat, ze jsem lhar a troll, ted si to ale odpust.

Season 8 jsem jeste bohuzel nevidel. Dokonce jeste neni ani dotocen. Ale znam castecne scenar prvnich 3 epizod.

BTW scenar pro season 8 je uz dokoncen, takze kdybych zjistil jeste nejake info, tak rozhodne reknu. :)

1.8.2017 | 12:36:32
fgh

#182 whatthafak: Jo? Zvlastni, ze to, co jsem rekl o prvnich 2 epizodach, se take stalo, + jsem psal, co se stane i v budoucich epizodach, a to zadny scenar venku nebyl, jako ted. Ale jelikoz oficialne vysly zatim jen prvni 3 epizody, tak jinde dukazy nejsou, ale zatim vse, co jsem o prvnich 3 epizodach rekl, byla pravda.

Zvlastni…

#186 fgh #194 Punisher bude trestať
1.8.2017 | 12:38:23
fgh

#185 fgh: Ma tam byt prvnich 3*.

BTW o tom, co se stane v episode 4 sem psal uz od te doby, co vysla episode 3, a to se jeste o zadnem utoku nevedelo + na redditu byl jen leak o tom, ze Arya dorazi na Winterfell…

#189 Knell
1.8.2017 | 12:40:59
corehunter

sakra tak to vypadá že díly nebudou… budeme muset zase týden čekat na další usmolenej díl … a k tomu to vedro v práci dnes tady asi padnu :) … už aby přišla zima

#188 Grayyitheyerouh
1.8.2017 | 13:24:45
Grayyitheyerouh

#187 corehunter: To si neumíš počkat? TY díly takhle mají prostě vycházet… asi nejsi řádný fanoušek, když chceš, aby ty díly někdo ukradl a hodil na net. SHAME.

#190 PecaCZE #191 Hosticek
1.8.2017 | 13:31:22
Knell

#186 fgh: „Asi by sis měl najít nějaké hodné děvče…“

1.8.2017 | 13:47:24
PecaCZE

#188 Grayyitheyerouh: Nebo nejsi ty fanoušek, že chceš čekat. I tak se na to můžeš dívat ;)

1.8.2017 | 13:49:04
Hosticek

Nevím co tady furt řešíte… V pondělí uvidíte jestli kecal, nebo ne a nechápu proč na něho reagujete. Pokud kecal bude za blba on. Možná má pravdu a možná taky ne.

#188 Grayyitheyerouh: Co to je blbost? Tomu se říká lidská nedočkavost, nevím proč by to z něj mělo dělat neřádného fanoušku. Jdi se zchladit asi ti to vedro leze na mozek.

#202 fgh
1.8.2017 | 17:04:11
JoshMcIntosh

Může sem dát někdo funkční link na scénář s07e04? Na netu jsou jen tuny nesmyslů a fakeů.

#193 Punisher bude trestať
1.8.2017 | 17:48:17
Punisher bude trestať

#185 fgh:

Precitat si scenar dokazem aj ja, hlavne ked je tak podrobny…

#199 PecaCZE
redaktor
1.8.2017 | 18:06:24
JoshMcIntosh

To bylo rychlý, super thx.

1.8.2017 | 18:17:10
JoshMcIntosh

To je naprosto skvělý :D Nejen že to je jak ten díl sledovat, ale navíc je tam napsané co si postavy MYSLÍ a odhalí tak mnohem víc než v obyčejném dialogu.

#197 Punisher bude trestať
1.8.2017 | 18:33:37
Punisher bude trestať

Zaujimave citanie. :D
#196 JoshMcIntosh:

#198 JoshMcIntosh
redaktor
1.8.2017 | 18:34:44
JoshMcIntosh

#197 Punisher bude trestať: Tak sem viděl poslední scénu, dračí oheň vládne! A prosil bych o další díly :D

1.8.2017 | 19:12:06
PecaCZE

#194 Punisher bude trestať: Tak už si to nemusim ani stahovat :D … njn fgh se pořád snaží někoho přesvědčit, že tu sérii viděl přitom si to jen čte, ubožák :D

#200 Punisher bude trestať #202 fgh
1.8.2017 | 20:00:52
Punisher bude trestať

#199 PecaCZE:

A co si cakal? Chlapec si studoval scenar 4 casti, aby mohol nasledne pisat, ze on uz videl celu seriu…

#201 PecaCZE #202 fgh
redaktor
1.8.2017 | 20:22:47
PecaCZE

#200 Punisher bude trestať: Samozřejmě jsem to věděl dávno před tím než jsi sem dal tenhle link, kterej jsem ještě nečetl ;)

1.8.2017 | 20:29:26
fgh

#191 Hosticek: Presne tak.

#200 Punisher bude trestať: #199 PecaCZE: Vy dva asi neumite cist, ze? Dobra, tak po druhe:

O tom, co se stane dalsi epizodu, tu uz informuji od zacatku season 7, a to tu jeste zadne scenare nebyly + jsem uz zde i psal, co se stane v budoucich dilech. A na ten link na redditu, kde by udajne ten scenar mel byt, jsem neklikal, jelikoz uz jsem ctvrtou epizodu videl + ten link odkazuje na stranku tech hackeru, a ja vazne nechci free virus.

Zadne 3 scenare prvnich 3 epizod nikde na internetu nejsou, a i presto jsem mel pravdu v tom, co se v nich stane, zajimave… :)

#203 fgh #206 PecaCZE
1.8.2017 | 21:02:37
fgh

#202 fgh: Juj, ted jsem se koukl na freefolk, a koukam, ze ten scenar, co si sem poslal, byl leaknuty pred 7mi hodinami, coz je skoro 24h pred tim, nez jsem zacal ja na Ednu psat, co se stane v episode 4. :)

1.8.2017 | 21:30:10
fgh

Omlouvam se za mensi chybicku: Po tom*, ne pred tim. :D

#207 Punisher bude trestať
1.8.2017 | 21:31:04
corehunter

je na čase aby si své tvrzení podpořil důkazy … lupni to třeba na ulož to :) jako na tajnačku …:)

#208 fgh
1.8.2017 | 21:50:02
PecaCZE

#202 fgh: To že se na jedný stránce objeví popis epizody neznamená, že tam byl první ;) … mimochodem https ti nedá virus. Otázka: nechceš přestat pičovat kraviny a bavit se tu jako ostatní ? Jediná reakce na tvoje příspěvky je hate a výtlem. Mohl jsi už na začátku sem dát fotky z epizod a věřili by jsme ti, ale ty jen odkazuješ na něco co si údajně psal kdysi dávno… hledáš kličky.

#208 fgh
1.8.2017 | 21:53:12
Punisher bude trestať

#204 fgh:

Mas iba choru hlavu a nie nove casti. :D :D

#208 fgh
redaktor
1.8.2017 | 22:20:51
fgh

#206 PecaCZE: Proc bych to delal? Ja uz sem jednou na Ednu daval dukazy a i fotky, ktere jsem sam vyfotil, a i tak mi nikdo neveril, i kdyz se pak nakonec ukazalo, ze jsem mel pravdu. Od te doby kaslu na dukazy, jen spoiluji, protoze pravda vyjde tak i tak najevo, at si kazdy veri cemu chce…

Ocividne nevis, jak funguji viry, a delas tu chytreho, a jen vulgarne urazis, tim padem porusujes pravidla Edny, a zaslouzis si ban.

Ano, jedina reakce na me prispevky je hate a vytlem. Nejdriv se mi vsichni smeji, a potom me vsichni hatuji, kdyz zjisti, ze jsem mel pravdu. :)

#205 corehunter: Rikal jsem, ze nebudu ztracet cas uploadovanim nekolik hodin pro ceskou komunitu. Rekl jsem ale, ze bych byl mozna ochoten ty dily poslat redakci Edny, kvuli ceskym titulkum, ale rozhodl jsem se, ze to udelam jen v pripade, kdy na tehle strance budou zabanovani neslusni uzivatele, co jen vulgarne urazi bez zadnych argumentu, a chovaji se zde jako male deti. Tim nemyslim tebe, je videt, ze ty tu jako jeden z mala mas mozek, a jednas se mnou normalne.

#207 Punisher bude trestať: Dozvime se za 5 dni, nebo ja nevim, kdy se na tu epizodu hodlas podivat… Nicmene po odvysilani teto epizody zase sdelim nejake spoilery, takze doufam, ze do te doby hackeri zase neco neleaknou, abych nebyl opet bezduvodne podeziran, ackoli hackeri leaknuli scenar skoro 24h po te, co jsem spoilery pro dalsi epizodu sdelil.

#213 PecaCZE
1.8.2017 | 23:16:18
Poquelin

Tak dlouho jsem se modlil, aby ten leak scénářů nebyl pravdivý…

a on bohužel je. V dalším leaku se vše potvrzuje a je to opravdu tak špatné: Dany se svléká před Jonem:https://2.bp.blogspot.com/…/SMFkMfY.jpg

#212 fgh
1.8.2017 | 23:56:17
Poquelin

Nic překvapivého se nekoná: Smrt mé oblíbené postavy: https://1.bp.blogspot.com/…/5gO8Yh5.jpg Rozhovor Sansy a Aryi o smrti mé oblíbené postavy: https://1.bp.blogspot.com/…/kMsa9Oe.jpg

#211 DejvidHound
1.8.2017 | 23:59:46
DejvidHound

#210 Poquelin: On podla mna rozohral taku partiu ze to bude poriadne rezonovat aj po jeho smrti.

2.8.2017 | 0:09:39
fgh

#209 Poquelin: Vsak ano, BOATSEX IS REAL.

2.8.2017 | 0:32:48
PecaCZE

#208 fgh: Když si to přečteš nebylo to mířeno na tebe, ale na to co píšeš. Samozřejmě, že nikdo neuzná, že jsi měl pravdu, když jen čteš leaky. Kdyby někdo měl u sebe epizody už by byly dávno na internetu, přemýšlej. Vím jak viry fungují, příliš se jich ale bojíš :). Seš traged

#214 fgh
2.8.2017 | 0:50:53
fgh

#213 PecaCZE: Funguje ti mozek? :D Kdyz mi posles leaky, kde je zmineno vse, co jsem zatim o pristi epizode rekl, uznam, ze jsi mel pravdu.

Jedinej leak, kterej o 4te epizode byl, je ten, ze Arya dorazi na Winterfell, a to bylo soucasti leaku od Awayforthelads, coz je jediny duveryhodny.

  • mi posli ty fotky, co jsem fotil ja, a tim nemyslim ty linky, ktere jsem sem postoval ja, ale posli mi zdroj tech screenu, protoze jediny zdroj je muj harddisk.

Ja mam s viry zkusenosti, vim o cem mluvim.

#215 PecaCZE
2.8.2017 | 1:11:09
PecaCZE

#214 fgh: Myslíš tohle ? https://www.docdroid.net/…idential.pdf Nevim o jakých fotkách mluvíš je to úplně mimo

#217 fgh
2.8.2017 | 1:35:37
Gaffík

#49 mr_bungle: Jamie vysvětloval Cercei proč shodil Brana z věže. Komu by prospělo, kdyby Bran začal zpívat?

Drogon je ve skutečnosti Drogona. Proto je větší a divočejší a proto ho (ji) ti dva tak poslouchají. (=

Viserion zemře na Zdi, protože ji Danny půjde navštívit, když Edd Tollet pošle zprávu, že Zeď čelí útoku Chodců.

TI odolnější chodci dobudou asi třetinu Zdi a sestřelí Viseriona tou kuší, kterou zabili obra při útoku Divokých. Hned potom se naooko stáhnou.

Noční král ho pak přivede zpět k životu. Nasedne na něj a pomocí jeho ohně zničí Zeď. Chodci budou mít cestu na jih otevřenou.

2.8.2017 | 1:47:12
fgh

#215 PecaCZE: OK, vzdavam to, si lepsi nez ja…

Ja tu uz po nekolikate pisu, ze tenhle scenar leaknul skoro 24h po te, co jsem napsal, co se stane v episode 4, a ty mi to sem i tak posles… Navic my se tu nebavime jen o epizode 4, ale o cele serii… (dukazy mas na redditu a 4chanu)

Ja tu uz spoiluji epizodu za epizodou + i nejake mensi spoily napred uz asi 20 dni, a az donedavna jsem ke kazdemu spoileru daval i dukazy, oduvodneni, nebo fotky z epizod, to je ten duvod, proc po tobe chci, aby si mi poslal nejakej leak, kterej leaknul jeste pred tim, nez jsem ho sem napsal, to same s fotkama… Lidi mi i tak neverili a nekteri mi nevereli ani po te, co se moje fakta usktecnila, to je ten duvod, proc uz na dukazy kaslu, ale to sem take psal uz nekolikrat…

Ty tu pises, ze vse, co pisu, je z leaku, ale pak posles leak, kterej leaknul ani ne par hodin zpatky, zatim co ja uz tu spoiluju 20 dni. :D

Tohle je naposledy, co ti to pisu, jestli napises jeste nejakou dalsi blbost, tak te budu ignorovat…

…ale ja jsem traged… :D

#218 PecaCZE #236 Tristan22
2.8.2017 | 1:49:43
PecaCZE

#217 fgh: Říkám že bych ti věřil od začátku, kdybych viděl důkaz, ale pořád jsi nic neukázal. Jestli jsi sem dával něco před několika dny předtím se mi bude těžko hledat v tý spoustě že jo. Já už jsem to vzdal dávno teď už se jen bavím co vždycky odpovíš.

#219 corehunter
2.8.2017 | 3:02:56
corehunter

#218 PecaCZE: musím taky souhlasit ,že si vlastně nic neprokázal … ale jak říkáš ani dokazovat přeci nemusíš:) ono když je scénář na netu tak i kdyby si ho tady napsal klidně i rok dopředu tak to nic nedokazuje… net je rozlehlé místo a tuto tématiku řeší miliony lidí mohl si ty informace prakticky sehnat odkud koliv … pokud se neobjeví díly tak si každý může tvrdit co chce že třeba má už i přečtené vzpomínky na jaro :)

#220 fgh
2.8.2017 | 8:07:13
fgh

#219 corehunter: Dily zatim nejsou verejne dostupne, ale jsou venku, nejsem jediny, kdo je ma. Ma to i dost lidi ze zahranici, na internetu jsou i rozbory jednodlivych epizod, bohuzel ne v anglictine, takze mam smulu.

#221 Punisher bude trestať
2.8.2017 | 10:58:30
Punisher bude trestať

#220 fgh:

Kedy nastupujes do sanatoria?

#223 PecaCZE
redaktor
2.8.2017 | 11:54:42
Kriglos

Arya bude na zimohradu v převlečení odhali ji jen bran..+john posle havrana na zimohrad aby vsichni bojeschopni muzi vytahli na casterlyovu skalu a sam odpluje s dothraky a nebo poleti na draku…

2.8.2017 | 12:05:42
2.8.2017 | 12:22:09
mart910

#223 PecaCZE: fgh je druhy ucet Locker, to jste nevedeli?

#232 Locker.
2.8.2017 | 12:38:13
DejfZet

no pokud má fgh opravdu přístup ke všem epizodám, tak to může od někoho kdo dělá v HBO, nebo pro ně vyrábí titulky na HBOGO. A ten dotyčný by určitě nebyl rád, kdyby to fgh někam uploadnul a je úplně jedno, že by to bylo jen redakci edny kvůli titulkům

#226 fgh
2.8.2017 | 13:00:45
fgh

#225 DejfZet: Jde jednoduse vytvorit server, ze ktereho stahovat videa nejdou, respektive bezny uzivatel nema sanci nalezt zdroj videa ani pomoci developer console ci ruznych pluginu. To pouziva spousta streamovacich webu, aby si lide od nich jen tak nestahovali filmy/serialy v nejlepsi kvalite… Takze pri nejake spolupraci s Ednou by to nebyl problem, ale jak jsem rekl, podminky jsem uvedl, za tim si stojim. Jinak to pro me nema cenu…

Skoro. Ty epizody mam od nekoho, kdo je ma od nekoho, kdo dela v HBO, ale vic sdelovat nebudu, nechci, aby se prozradila jeho identita… Navic je mi ta osoba dost blizka.

#228 corehunter
2.8.2017 | 13:05:59
DejfZet

tak ten dotyčnej z HBO je teda pěknej kokot, když dá známýmu celou sérii. Pokud na to HBO přijde, tak v lepšim případě ho jen vyrazej. V době kdy má HBO firmu, co rozesílá varovný emaily kvůli nelegálnímu stahování, jen úplnej idiot dá někomu přístup k neodvysílanýmu ději GoT

2.8.2017 | 13:19:19
corehunter

#226 fgh: by ti kluci z pirate bay řekli, co se dá a nedá vysledovat:))))))))­)))

#235 fgh
2.8.2017 | 13:20:11
DejfZet

no já si taky myslel, že když vlezu na privátní torrent, že na mě nikdo nepřijde. Za tři měsíce mi přišel dopis o internetovýho poskytovatele…takže asi tak

#230 corehunter #231 zizik #235 fgh
2.8.2017 | 13:23:07
corehunter

#229 DejfZet: v daným případě bych asi změnil poskytovatele … v práci byl poskytovatel na to taky krapet nepřijemnej:) ale poskytovatele netu v práci řeší jiní

2.8.2017 | 13:35:18
zizik

#229 DejfZet: ehm, poskytovatel (alespoň v cz) se na tebe vykašle, co chodí maily od různých „správců a zástupců“, že nějaký náš klient (IP adresa) si z torrentu stáhl nějaký copyrightovaný dílo, a že s tím máme něco udělat, tak končí rovnou v koši (používal jsem odpověď, že pokud mají důkazy, ať postupují podle zákona a podají trestní oznámeni :-) ale teď už to jen mažeme). Pokud tě poskytovatel upozorňuje na základě nějakého takového mailu, tak je sice moc aktivní, ale dělat si z toho moc nemusíš, protože poskytovatel jim tvoje údaje předat nesmí.

Problém ti nastane, až se na poskytovatele obrátí policie nebo soud (což se taky děje dost často, ale zatím spíše kvůli sdílení, než stahování), protože pak už poskytovatel reagovat musí a tvoje údaje policii/soudu předá. Ale o tom už tebe informovat nijak nesmí. Takže se začni bát, až ty maily od poskytovatele chodit přestanou :-)

#233 DejfZet
2.8.2017 | 16:36:55
Locker.

#224 mart910: Ne, opravdu nejsem schizofrenik.

2.8.2017 | 17:03:23
DejfZet

#231 zizik: jj něco v tom smyslu mi přišlo. ale už je to cca 10 let

2.8.2017 | 20:17:51
fgh

#180 fgh: Chci se omluvit, jeste pred tim je scenka s Cersei a Tychem, myslel jsem si, ze si to pamatuji dobre, ale kdyz jsem si to ted poustel znova, abych zkontroloval pravdivost s leaky, tak jsem zjistil, jen z cca 90%.

2.8.2017 | 22:04:15
fgh

#228 corehunter: Tak to nejsou bezni uzivatele… Navic na Pirate Bay nechodim, je to az druha nejlepsi torrentova stranka.
#229 DejfZet: Pouzivej proxy.

2.8.2017 | 22:07:48
Tristan22

#217 fgh: Si tragéd a mal by si mať už konečne ban. Pretože, som si doteraz myslel, že takým je Locker. Ale ten mal aspoň úroveň. To čo robíš ty, je chrapúnsky spam spojlerov, ktoré sú spojlermi a teda povinne všetky skryť. To je ti už očividne jedno, no ako bonus a to je to naj, sa tu biješ do srdca ako vieš všetko čo a ako sa stane. To NIKOHO nezaujíma, tešíme sa na seriál aby sme ho videli, každý z nás sám..nie je treba si tu čítať dej od nejakého spamerského snívajúceho tragéda.

#237 fgh
4.8.2017 | 2:25:48
fgh

#236 Tristan22: Nikdo mi tu preci neveri. Vsichni si mysli, ze lzu, tudiz zde „sdilim jen sve TEORIE,“ jak si vsichni „mysli.“

Nechapu, za co ban, sdilim tu preci sve „teorie,“ jako kazdy jiny uzivatel.

…To, ze se kazda ma „teorie“ uskutecni, je naprosto vedlejsi…

Dokonce vetsina mych „teorii“ neni ani v leakach, zvlastni, ze i tak se vyplni. Mozna to bude tim, ze jsem uz vsechny epizody videl… Ale to mi take nikdo neveri, i pres veskere dukazy…

Jestli ti vadi spoilery, vypni si internet.

WE DO NOT KNEEL.

4.8.2017 | 2:53:30
MartinP79

#9 Stardos: pokud se to přiblíží knize tak s Brienou souvisí třeba v záběru padající Podrick Payne i Jaime.

Nemrtvá Catelyn Stark bude, chtít aby byli zabiti, tedy nejen oni… …a nebo to bude úplně jinak.

4.8.2017 | 13:18:57
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Konec Game of Thrones

Seriál Game of Thrones odstartoval svou existenci na jaře roku 2011 a skončil na jaře roku 2019. Byl tu s námi dlouhých osm let, ale vše musí jednou dojít na svůj konec. Pokud chcete seriál podpořit a zároveň ukázat, jak vás bavil, tak jej ohodnoťte. Můžete také ohodnotit jednotlivé postavy a epizody

Prequel

Hra o trůny je sice u konce, ale to neznamená, že se do Západozemí už nikdy nepodíváme. Stanice HBO totiž objednala nový seriál, ve kterém se zaměří na dračí rod Targaryenů. 

Reklama

Nejoblíbenější postavy

Narozeniny

Hlídejte si nás

Napište nám

Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!


Filtr seriálů a filmů









Reklama