Hra o trůny (Game of Thrones)
95/100 - 2 314×

Hra o trůny(Game of Thrones)

Fantasy seriál o intrikách, magii a zradách. Západozemí a Východní země nejsou zeměmi, ve kterých by chtěl někdo žít, na každém rohu totiž číhá nebezpečí, která vás může ihned připravit o život.

USA | 2011 | Ukončeno
vysílání
8 sezón | HBO | 60 minut
VOD
Max | O2 TV
žánr
Dobrodružný, Fantasy, Historický
hrají
Peter Dinklage (Tyrion Lannister), Lena Headey (Cersei Lannister), Emilia Clarke (Daenerys Targaryen), Kit Harington (Jon Sníh), Maisie Williams (Arya Stark), Sophie Turner (Sansa Stark), Nikolaj Coster-Waldau (Jaime Lannister), Iain Glen (Jorah Mormont), John Bradley (Samwell Tarly), Alfie Allen (Theon Greyjoy), Conleth Hill (Varys), Gwendoline Christie (Brienne z Tarthu), Liam Cunningham (Davos Mořský), Aidan Gillen (Petyr Baeliš), Isaac Hempstead Wright (Brandon Stark)

Upoutávka k epizodě Oathbreaker

Upoutávka k epizodě Oathbreaker

Druhá epizoda s názvem Home je za námi. Nyní nás čeká třetí epizoda Oathbreaker, ve které se dočkáme flashbacku z Věže radosti.

86 0
2.5.2016

Thumbnail Play icon

Zdroj: HBO

Diskuze /227

Tyrion.Snow

Moc mě nenapadá, proč jinak by byly tak důležité flashbacky o Lyaně, pokud fakt neukazou, že Jim je poloviční drak a poloviční vlk :-)…a Azor Ahai :)

#2 Tyrion.Snow #61 Akul
2.5.2016 | 19:06:23
Tyrion.Snow

#1 Tyrion.Snow: *Jon :-D

2.5.2016 | 19:07:08
mety

kludne aj jim to moze byt

2.5.2016 | 19:13:33
Sammet

co myslite jaky bude ten darek od Umbera ? Rickon + Osha ?

#6 Niethan #8 rhobos #106 Rumek #114 Korlakon #118 Eifel
2.5.2016 | 19:15:36
Madafaka888

Neee určitě přivedou Rickona Ramsymu :/

2.5.2016 | 19:18:53
Niethan

#4 Sammet: nemyslím si, každopádne som tiež zvedavý čo to bude za dar

2.5.2016 | 19:21:54
alda.ali

Doufám, že ten dar bude nějaká pletichařina od Umberů – jako např. Jeyne Poole 2.0

2.5.2016 | 19:23:20
rhobos

#4 Sammet: Možná „fake“ Arya .. (jeyna pool) :D těžko říct.. ale vypadá to jak si psal.. na rickona.. :/

#12 zamyslak #66 Snoopy dog
2.5.2016 | 19:24:04
Tomoso18

Mne by vôbec nevadilo, ak by bol diel len o tom flashbacku s Nedom… A myslím, že Vrabčák ide asi zomrieť…

2.5.2016 | 19:25:06
luciusvorenus

mám hodně špatnej pocit ,že to bude rickon a hned umře opravdu mě nenapadá co jiného by mohli přivést ,,nebo možná ještě daně čímž jen na oko budou předstírat věrnost

#30 Rodney_ #130 _Dianka_
2.5.2016 | 19:26:49
Somebody Special

A já se lekl, že bude na scéně to tlustý prase jak jste ho dali do obrázku epizody :-D ,,They think youre some kind of God" <<<< THIS

2.5.2016 | 19:27:51
zamyslak

#8 rhobos: Arya by v tuhle chvíli nedávala smysl, když její dějovou linka vzala Sansa

2.5.2016 | 19:34:17
OslicekCZ

Snad ten dárek není Rickon…

2.5.2016 | 19:38:13
chachar

Bohužel mi vychází Rickon, jedině pak, že by chytili Theona, ale to se mi nezdá pravděpodobné.Už se těším konečně Tower of Joy a Ned proti Arturu Dayenovi, příští díl už by se tedy měla stát realitou teorie L + R = J.

2.5.2016 | 19:41:30
fufight

Myslim si ze to bude nastrcenej rickon podobne jak arya v knize…Maji nejakej extra duvod umberove nepomahat starkum a radsi boltnum?…na rude svatbe nebyl zadnej umber co by padl?…nevim ale jestli jim daji rickona nebude mi to davat smysl…

2.5.2016 | 19:44:46
Tralali

Ta dnešní mládež stojí za hovno… mladý Bolton, Karstark, teď jestli mladý Umber dovede Rickona tak je to pěkně v prdeli :D

#27 A_V
2.5.2016 | 19:46:42
Niethan

pokiaľ si pamätám tak pred pár mesiacmi tu bol rozbor jedného obrázku kde boli spoločne vlajky, bola tam aj vlajka Umberu so Starkovskou takže pochybujem že by zradili Starkovcov a vydali Rickona napospas novému lordovi Boltonovi

2.5.2016 | 19:51:35
2.5.2016 | 19:56:53
chachar

Těžko říct co udělají do minulého dílu by mě třeba ani nenapadlo, že by udělali takový tupý masakr v Dorne … Nicméně nic logického kromě Rickona nebo Theona mě nenapadá.Zase ta možnost, že by našli Rickona na Skagosu je taky dost nepravděpodobná.

Je možné, že to bude jak již bylo zmíněno nějaké nastrčení viz. Jeyne Poll alias Arya v knize.

#21 Sammet
2.5.2016 | 20:04:44
AviaRa

#18 Niethan: A kde tam vidíš Umbery? Já tam vidím Starky, Mormonty, oranžovou věc s cosi černým, takže asi kůň Ryswellů. Poté nějakou modrobílou, už si nevybavuji, ale „řetěz“ Umberů tam není, ten je naopak společně s Boltonským staženým mužem v jednom z trailerů (lučištníci).

#23 Niethan #43 Chill #67 Snoopy dog
2.5.2016 | 20:09:58
Sammet

#19 chachar: nemyl si knizku so serialom, v serialy isiel Rickon do Posledneho Krbu

#22 chachar
2.5.2016 | 20:12:17
chachar

#21 Sammet: Jo jo asi máš pravdu Tanec jsem četl tak 2 roky zpátky takže už mám mezery … Ale měl jsem nějak zafixováno, že v knížce řekl Manderly v Bílém Přístavu Davosovi, že je na Skagosu.Ale říkám po takové době už člověk zapomene dost kór, když je v knížce 2× tolik postav co v seriálu.

2.5.2016 | 20:16:36
Niethan

#20 AviaRa: neviem mne príde tá červeno-čierna vlajka úplne naľavo ako Umberovská, môžem sa mýliť len mi príde divné že práve Umberovci by sa pridali ku Boltonovcom… Karstarkov chápem majú nato svoj dôvod, ale Veľký Jon predsa žije, len je zajatý nie? (teda aspoň podľa knihy bol)

#30 Rodney_
2.5.2016 | 20:23:15
Stardos

Ramsey je možná sadista, ale Rickona nezabije, max mu ublíží.Sice teď ho nemá kdo krotit, jenže Ramsey narozdíl od Joffreyho není tak blbý :D Přeci, ztratil Sansu a severské rody nemají důvod za nim teď jít, ale když by prohlásil Rickona jako svého svěřence, to už je jiná

#25 AviaRa
2.5.2016 | 20:23:57
AviaRa

#24 Stardos: „Max mu ublíží“, bůhví co je horší, víme jak dopadl Theon. :D

#26 Stardos
2.5.2016 | 20:25:09
Stardos

#25 AviaRa: Těžko říct :D Když mrzačil Theona, Roose tam myslím zrovna nebyl :D A navíc, Theon byl zrádce, protože obsadil Zimohrad a Ramsey měl za úkol ho dostat zpět :D

#28 AviaRa
2.5.2016 | 20:28:37
A_V

#16 Tralali: Za to může internet a násilné hry :)

2.5.2016 | 20:29:54
AviaRa

#26 Stardos: Ano, a pak Ramsay jak šílenec vypálil Zimohrad. :D

2.5.2016 | 20:30:07
Azog2182

Porad to nechapu je 2 epizoda a uz to ma tak neuveritelny tempo :D to zadne jjinej serial nedokaze :D Neskutecne se mi libi Hora a doufam ze si ho uzijeme jeste dost :)

2.5.2016 | 20:39:39
Rodney_

#10 luciusvorenus: daně odevzdává každý vazal povinně snad ne? nevozí se jako dárek :D

#23 Niethan: podle knihy je Greatjon zajatcem Freyů a Smalljon mrtvý, v seriálu Smalljon žije a Greatjon se vypařil… Vlajka nalevo patří rodu Ryswellů nebo Hornwoodům ale vlajka Umberů byla v traileru na straně Boltonů

#33 luciusvorenus
2.5.2016 | 20:46:50
A_V

Obavám se, že dárek je Rickon. Ale proč by se zrovna Umborvé bratříčkovali s Boltny? I když to by mohla bejt taková spojitost s knížkou: Ramsay pošle dopis Jonovi, že má Rickona a ten vezme divoké a vytáhne na Zimohrad

2.5.2016 | 20:52:46
Mrkrikajs

Bitva o Sever: Boltoni a jejich aliance – Umberové (protože Greatjon v zajetí), Karstarkové (protože za zradu proti svému králi se přeci nepopravuje, že? A synáček je taky pěknej debil po svým povedeným tatíčkovi. „Hééé, on (Ramsay) právě zabil svého otce. No… stále čestnější než Robb.“) a možná… možná Manderlyové (protože… protože jen tak, skutečný důvod nemají) VS Starkové (Jon, Sansa) – divocí, + Obr a potom ještě min. Flintové, Hornwoodové, Mormonti, Poole + je tam vidět několik praporců samotných Starků. Bohužel na To trio pod vedením Boltonů to fakt stačit nemůže. Takže buď přeběhnou Manderlyové (Umberové tam v záběrech na straně Ramsayho jsou) a nebo přijde jiná armáda na pomoc. Údolí? Možná.

A tady mám ještě jeden obrázek pro nedočkavce. Na 80% to vypadá jako náš nový Ježíš Kristus.

https://www.facebook.com/photo.php?…

A jinak.. jop. Též si myslím, že tím dárkem je Rickon. Na druhou stranu. Kdyby ho Ramsey měl, tak k žádné bitvě by nedošlo. To je moc silná páka. A hrůza mě jímá, když si vzpomenu na tu zprávu o dvou důležitých postavách, hořících na těch křížích před samotnou bitvou. :(

#38 Chill
2.5.2016 | 21:13:48
luciusvorenus

#30 Rodney_: no ano jenže jak bylo v páté řadě seveřané platit Boltonům nic nechtějí a proto ramsy stáhnul s kůže nějakého lorda a jeho bratry a poté byli zaplaceny daně od jeho syna ,,a Roose ho zato zjebal ,že se takhle chovat nemůže ,ale to byl jenom malej lord těžko by se mu to povedlo třeba u Umberů či Maderliů to jsou mocné rody severské a proto si myslím ,že mu přiveze daně jako dar a důkaz věrnosti a smíření se s jeho rolí pána severu samozdřejmě jen na oko aby nebylo pochyb o jeho loajalitě než rickon dospěje ,,třeba umberové převezmou roli manderliů a budou oni ti intrikáři co stojí za stárky ,,a uprostřed bitvy ,kterou již tajně plánují a začnou ji na straně boltonů dokončí za starky ,,a i pokud by to tak nebylo je pro ně výhodné si nechat rickona pokud vím velký jon měl 9 dětí jistě je tam dívka s kterou by ho chtěli oženit a pak by měli alespon pokrevní vztah se starky možná by i doměnou za loajiluto dostali nějaké to uzemí třeba po Kárstárcích ti jsou hned pod nima i když možná moc přemýšlím o tom poslední dobou se tam jen bezhlavě vraždí takže nejspíš to fakt bude rickon a hnedka skončí s kudlou v břiše ..:(

#39 Chill
2.5.2016 | 21:19:48
Geralt96

Zdravím, knížky sem nečetl, tak mužete mi prosím nastínit závěrečnou scénu z traileru? Anglická wiki, mi toho zas tolik neřekla. Díky moc

#36 AviaRa
2.5.2016 | 21:25:57
Mrkrikajs

Eh… pánové. Vy všichni zapomínáte s tím dárkem na dvě důležité věci. 1. Všimněte si výrazu v obličeji Ramsayho. Nevím, jak vy. Ale přesně takhle se tvářím já, když vidím svoji malou neteř. 2. Mladej Umber přivezl něco v dost obyvatelném KOČÁRU. A Umberové by fakt nedělali takové tóčo s placením daní. :)

#68 Snoopy dog
2.5.2016 | 21:27:17
AviaRa

#34 Geralt96:

Flashback s Nedem a Lyannou během Robertovi rebelie.

#37 fufight
2.5.2016 | 21:27:49
fufight

#36 AviaRa: kdyz necetl knihy to mu moc nepomuze myslim :-D

#40 AviaRa
2.5.2016 | 21:38:49
Chill

#32 Mrkrikajs: Dle knížky jsou právě Manderlyové protí Boltonům, nemyslím si že by to v seriálu udělali totálně a schválně naopak a co se týče Umberů, další rod který je totálně loajální Starkům (dle knížek). Pochybuju že by se seriál ubíral naprosto jiným směrem jak knihy. Takže očekávám nějakou šmoulovinu proti Ramsymu – přece jenom on už těch svých úspěchů na severu udělal dost – a je na čase aby byl sejmut :) :) každopádně uvidíme :)

#56 Rodney_
2.5.2016 | 21:42:03
Chill

#33 luciusvorenus: Byl to Lord Cerwyn a to zase tak bezvýznamnej rod jak ty píšeš není :)

2.5.2016 | 21:42:55
AviaRa

#37 fufight: Jestli to vyloženě chce, tak mu to celé popíšu. Ale cokoliv více, už je celkem prozrazující, proto tak stručně. :D

#41 fufight #44 Geralt96
2.5.2016 | 21:43:13
fufight

#40 AviaRa: taky fakt…myslim si ze v dalsim dile to bude objasneny dost :-)

2.5.2016 | 21:46:19
Mrkrikajs

I když pravda… Velkej Umber je na dvojčatech, takže tam moc věrnost vůči Boltonům nevidím. Navíc v trailerech vojáci Umberů prostě s Boltony bojují, takže o tom není vůbec pochyb. A hlavně ten pohled Umbera, když řekne, že má pro Ramsayho dárek, moc odevzdaně a znechuceně, že mu musí sloužit teda fakt nevypadá.

2.5.2016 | 21:50:06
Chill

#20 AviaRa: měl by to být sob hornwoodů :)

#50 AviaRa
2.5.2016 | 21:50:54
Geralt96

#40 AviaRa: jestli budeš tak hodnej a rozepíšeš se, tak supr :) Chci vědet víc! :D

#47 Mrkrikajs
2.5.2016 | 21:52:11
Angi

Každopádně mi chybí Tywin. Ten by se s nějakýma vrabčákama nes…

2.5.2016 | 21:55:54
Scenárista s veľkým S

Prečo ma Jon Snow 7 rán, keď ho bodli iba 6×?

2.5.2016 | 22:00:27
2.5.2016 | 22:02:33
rockysiburger

Vypadá to že se Umberové také spojí s Ramsym. Aspoň podle traileru, ale kolikrát už trailer klamal a může to být jen záměrně sestříhané. Nicméně pokud by to tak dopadlo. Tak strana Starků je dost oslabená, ale pořád je zde armáda z údolí a Malíček který pokud víme tíhne slabostí pro Sansu a Sever by tak mohl získat na svoji stranu. A kdo jiný má tak početnou armádu která není oslabená z předchozí války. A podporovat bude určitě Starky. Podle traileru to vypadá že z Jona se stane trošku Jesus :-)

2.5.2016 | 22:03:02
brhefst

Mohla by Melisandra zas vyprdnout démona a sejmout Ramsayho :P

2.5.2016 | 22:03:05
AviaRa

#43 Chill: Joj, to by mohl. Vypadá to i lépe než kůň u Ryswellů, pravda. :D

#47 Mrkrikajs: Ts ts, odháníš mi posluchače. :D

#51 Mrkrikajs
2.5.2016 | 22:04:17
Mrkrikajs

#50 AviaRa: Když on musí stejně jít za chvíli spát :) Takhle to má rychlejší :)

Jo… Malíček. Až ho Sansa uvidí, tak ho nejspíš přetrhne vejpůl. A to ani nechci vědět, co udělá Jon Ramsaymu. Škoda, že se ta zpráva o Jonově smrti nerozkřikla. Přeci jen.. bojovat proti někomu kdo vstal z mrtvých vám trochu na kuráži ubere. :D

#52 rockysiburger #53 Geralt96
2.5.2016 | 22:08:44
rockysiburger

#51 Mrkrikajs: To je pravda, ale pořád se může šířit zpráva že armádu povstalců :-) Starků vede Jon Snow který vstal z mrtvých a jeho hněv se snese na jeho nepřátele :-D

2.5.2016 | 22:16:37
Geralt96

#51 Mrkrikajs: Nechceš jít spinkat spíš ty? Začíná noc…

2.5.2016 | 22:18:41
rockysiburger

Jon Snow zabiják mrtvých, bílých chodců a muž co přežil svoji smrt. Ten sbírá titul za titulem :-D

2.5.2016 | 22:21:06
Stardos

A napadlo mě, Umberové mají Rickona už v rukávu dost dlouho, takže proč ho nestrčili už Roosovi? Přeci jenom, Ramsey je už na dně, nemá Sansu, nemá otce, nemá Waldu ( i když Frey by jen tak nevyrazil no :D ), tak proč najednou bratříčkování s Boltonem, který je na dně a očividně zabil vlastního otce ( snad nebudou tak blbý a nezbaští mu to, že Roose byl otráven a Walda s dítětem umřli náhodou ) Takže co když ten Rickon je plán? Dají mu ho ve znamení loajality a Rickon ho nakonec zabije

2.5.2016 | 22:29:30
Rodney_

#38 Chill: Starkové a jejich spojenci s divokými a ještě s 2 dalšími rody které jsou nastrčeni na stranu nepřítele + ještě se očekává příjezd armády Údolí které pomůže Starkům to už je trochu overpowered proti Boltonům a Karstarkům myslíš?

#57 AviaRa #58 Chill
2.5.2016 | 22:30:48
AviaRa

#56 Rodney_: Ale Ramsayho s nezastavitelným Serem „Twenty Goodmen“ to nestačí ;)

#59 Chill
2.5.2016 | 22:32:45
Chill

#56 Rodney_: ještě Lady Dustin je přeci s Boltony (kvuli bitvě pod věží radosti) já jen vychzím z knih co sem četl :)samozřejmě něříkám že moje závěry jsou a budou přesné :) co se týče umberu tak malý Jina zabili na red wedding a velkýho maj v zajetí, proto umberové sekaj latinu, to samý Manderlyové, tam vězní jednoho syna, ted si nevzpomenu na jméno :) a jestli to je overpowered? věřím tomu co tam všichni povídají, sever si pamatuje :)

2.5.2016 | 22:36:03
Chill

#57 AviaRa: Prosím, vysvětli mi kdo je ten ser? :)

#60 AviaRa
2.5.2016 | 22:36:49
2.5.2016 | 22:37:56
Akul

#1 Tyrion.Snow: All Hail Jim!!

2.5.2016 | 22:38:15
Chill

#60 AviaRa: Aha, už mi to docvaklo :)

2.5.2016 | 22:41:02
BoP

Bude to Smraďoch ten dárek ;)

2.5.2016 | 22:48:10
pajajs

Nemůžu se dočkat až s náma scénáristi vyjebaj a v závěrečným flashbacku kdy Lyanna šeptá Nedovi něco do ucha Tříoká vrána vytáhne Brana ze snu a tím to skončí. :D

2.5.2016 | 23:50:19
Sammet

lepsi vyjeb od scenaristov bude ked nakonci tejto serie Jon zase umre, je to pravdepodobne. Aj v trailery hovori Tormund ze si myslel ze on je ten o kom si myslel ze ich povedie cez Dlouhu noc a zatial to nepovedal, a ked to v dalsej epizode nepovie tak je to jasne :D

#79 Hefoo
3.5.2016 | 0:40:53
Snoopy dog

#8 rhobos: A genocída stárků pokračuje :D

3.5.2016 | 6:24:55
Snoopy dog

#20 AviaRa: Mě zas tá červenočerná připomíná sekyru. A přijdemi moc oranžová.

3.5.2016 | 6:30:00
Snoopy dog

#35 Mrkrikajs: Že by za Ramsym přijela jeho malá neteř?:D

3.5.2016 | 6:36:36
red.mann

Tak ten dárek by mohl být Theon. Umberové ho jistě s radostí vydají, za jeho zradu. Manderliové a Umberové jsou spojenci Boltonů snad jen z taktických důvodů. Otevřené nepřátelství by jim moc nepomohlo. Smrtí Rooseho a hlavně Waldy se taky hodně změní ve vztahu k Freyům. Severští zajatci by mohli být propuštěni.

3.5.2016 | 7:03:43
Jarl Borg

Osobně vsázím na Theona, který se chtěl vrátit ,,domů", možná se bude snažit získat trochu času pro Sansu. Navíc Rickon, vždyť ani nevědí jak vypadá alespoň dle mého názoru :)

3.5.2016 | 7:42:14
zamyslak

#47 Mrkrikajs: Mám nepříjemný pocit, že tohle je tak stokrát lepší, než to, co uvidíme v příští epizodě…

3.5.2016 | 7:45:36
ElektronickyOtisk

Já si myslím, že Rickon to nebude. Ramsay by ho okamžitě zabil, protože Rickon by byl přímým ohrožením jeho trůnu. Teď zabil fotra a dost nechutně i svého bratra, a ti ho mohli ohrozit jen potencionálně a možná. Rickon je přímá hrozba jako Stark, takže jestli skutečně přivedou Rickona, bude to X-tá vražda dítěte v seriálu.

3.5.2016 | 8:34:08
HenryTheEight

Proč by šli Umberové s Boltony? Vysvětleních může být určitě spousta, ale teď mě napadá, že jejich sídlo je de facto nejblíž ke Zdi, takže mohou vědět, co se tam děje. A je přece známé, že Seveřani moc nemají v lásce Divoké. A už jen pro to by možná mohli spojit síly Umberové, Karstarkové a Boltoni, přičemž by ostatním nakecali, že bojují za sever proti divokým, což by mohlo být rozumné řešení. Navíc, pokud mají Rickona, tak ten má stále daleko větší nárok na Zimohrad než Jon, který je pořád a jenom Snow, ne Stark.

#76 Chill
3.5.2016 | 8:39:02
Jaclan

Darček bude hlava Rickona. (Ale tá hlava bude fake, nejaká detská hlava proste, veď aj tak vôbec nikto nevie ako Rickon vyzerá)

#75 Jarl Borg
3.5.2016 | 9:05:08
Jarl Borg

#74 Jaclan: To je velmi zajímavá úvaha

3.5.2016 | 9:14:03
Chill

#73 HenryTheEight: Pokud bude teorie správná je Jon napůl drak napůl vlk. Ne bastard jménem sníh :-) mam za to že proto nám teď v 6. sérii ukazují flashbacky :-) Ale i tak mas pravdu, přes tohle všechno má Rickkon největší nárok (krom Brana samozřejmě) :-)

Mno a co se týká toho darecku. Taky je možný že to bude Sansa. Přece jednou na sever ke zdi a Poslední Krb je víceméně po cestě , takže není vyloučené že by na Sansu a spol. nenarazili :-) :-)

3.5.2016 | 9:31:53
Bublaninamorava

ten Jon na procházce.. hih

3.5.2016 | 9:41:59
D.T

Ahoj, knihy jsem nečetl a pravděpodobně by to už moc ani nepomohlo. Co jsem pochopil, tak dějová linka na severu i na jihu se už hodně vymkla předloze. Nicméně ohledně pohledu na to, co se bude dít na severu. Myslím si, že dárek bude myšlen upřímně. Bude to Rickon a rozhodně ho Ramsay nezabije hned. Je to sadistickej psychopat (podle mě platí i o tvůrcích), takže jeho vraždu bude chtít udělat tak, aby z toho lezl mráz po zádech a vidělo to co největší publikum (možná svlékačka z kůže a zapálení těsně před bitvou, jak to bylo v traileru) . Každopádně ten rod Umberů se docela jasně vyhraní a rozhodě to není na oko. Že má někdo někoho jako zajatce? To si nemyslím, že má zásadní význam. Nezapomínejte, že ten děj Severu už se snaží autoři spíše zjednodušovat a krystalizovat, takže musí vyhranit kdo je hodnej a kdo nikoliv. V celé diskusi nezaznělo jméno Petyr Baeliš alias Malíček, což je podle mne chyba, protože jeho hra by měla být ještě epochální. Sansa na něj bude rozhodně naštvaná, ale realita je taková, že jí umožnil zdrhnout z Přístaviště, pak jí na oko zachránil znova ve věži. Takže mu dluží a má k němu podle mne i kladný vztah. Navíc Malíček má jako jedinej na severu smysluplnou armádu, která bude schopná vjet Ramsayimu do zad. Co se týká severu, Malíček chce jeho podporu, ne mu vládnout. … jeho cíl je Trůn. Když pomůže Sanse a nechá znovuzrozeného (čestného a ultra kladného) Johna Snížka vládnout severu, tak dostane do zad celý sever – a to je rozhodně lepší řešení než tam nechat pobíhat magora ve vražedném amoku. Další věc jsou Freiové, ti asi Ramseiho moc rádi mít nebudou, Walder Frey mi nepřijde jako citlivka. Nepočítám, že bude oplakávat dceru, ale přeci jenom udělat z ní granule pro psy? Navíc tím přišel o linku ke koruně severu, kterou tolik chtěl . . . Myslím si, že nechá projít Malíčka na horu, ten mu na oplátku vyseká zbytek rodu na hradě. Nepotřebuje ho k ničemu a kytky by asi jako omluva Sanse nestačily, kdežto vysekat zrádný rod, který jí pobil mámu s bráchou? – To už by se cenit mohlo. Navíc osvobodí Edmura (strejdu Sansy), což je další malé bezvíznamené severské politické plus

Tak jak moc jsem posle Vás mimo ?

#80 Chill #83 Ann Taylor
3.5.2016 | 9:51:49
Hefoo

#65 Sammet: To si nemyslím. Prečo by mu to mal povedať? Dôvod nato nie je a aj keby bol tak v minulej epizóde mu to povedať nemusel kedže si myslel, že je mŕtvy. Určite ho znovu nezabijú.

S tým dárečkom no neviem. Theon podľa mňa pôjde domov na Iron Islands. Paradoxne tam bude teraz voľba kráľa…tak uvidíme.

Prikláňam sa skôr k tej teórii o „falošnej hlave“. Tak uvidíme.

Ja sa teším na tie reakcie tej night's watch keď uvidia Jona. Ale počkáme si…

3.5.2016 | 9:58:33
Chill

#78 D.T: Podle me na půl :-D v něčem bych možná souhlasil v dalším zase ne. Ale co se týče malicka tak ten v osvobození Sansy z věže (teď nevím jak to přesně myslíš, ale budu předpokládat ze Zimohradu) neměl vliv. A když opravdu pojede s vojskem z celého Údolí na sever tak nepotřebuje Freye aby ho pustili, poněvadž přes Dvojčata nepotřebuje přejít. Leda kdyby proti němu školník Filch poslal svoji armádu v ústery :-)

#87 D.T
3.5.2016 | 9:59:29
HenryTheEight

K té teorii R + L = J, i kdyby to byla nakrásně pravda, která postava to může potvrdit? A komu se to může hodit? Pravdu bude pravděpodobně znát Bran (a možná Howland Reed, ale toho podle mě tvůrci vypustí), ale kdo bude ochotný mu věřit? Na základě nějakých „snových vizí“, o kterých sice divák tuší, že jsou pravdivé, asi nelze okamžitě přejmenovat Jona ze Snowa na Targaryena.

např: :D „I know that my bastard brother is half-Targaryen“ „How do you know it?“ „I saw it in my dreams!“ „Well, I saw in my dreams your mother sucking my dick!“

#82 Chill
3.5.2016 | 10:13:13
Chill

#81 HenryTheEight: To mas samozřejmě pravdu. Sám sem zvědav, jestli že se tahle teorie potvrdí, jak to udělají aby tomu lidí z Westerosu věřili :-)

3.5.2016 | 10:21:32
Ann Taylor

#78 D.T: To seš dobrej, že víš s takovou jistotou, jaký je konečný cíl Malíčka, kterej podle mě nezná úplně zřetelně ani Malíček.

#84 Ann Taylor #87 D.T
webmaster
3.5.2016 | 10:23:00
Ann Taylor

#83 Ann Taylor: Ono vem si, co se stane, když získáš trůn – seš ten, koho každej první vidí. Ten, kdo reprezentuje celou svou zemi. Ten, koho každej viní, ten, čí jméno zná spousta lidí jako jediný z celýho vládního aparátu. Ten, co je vždycky na očích a u koho se rozebírá každej prd kvůli zachování dynastie, kontinuity a míru. Tohle je to poslední, co by ze sebe chtěl Malíček, intrikář uprostřed vlastní pavučiny, udělat sám ze sebe. Vždyť se doteď tak úpěnlivě snažil, aby nikdo neměl jak zjistit, že všechny události rozpoutává on…

#85 HenryTheEight
webmaster
3.5.2016 | 10:28:50
HenryTheEight

#84 Ann Taylor: V knize je Littlefinger Lord Paramount of Riverlands, Lord of Harrenhal, Lord Protector of the Vale a v seriálu má navíc slíben titul Warden of the North, takže myslím, že on cílí na faktickou vládu po celém kontinentu a je mu „relativně“ fuk, kde sedí na Trůně, protože kohokoliv by se určitě dokázal nějak pěkně zbavit

#92 Ann Taylor #99 Monkeyskunk
3.5.2016 | 10:39:31
Bezvliv

Teď mě napadlo, co když je ten dárek pro mladého Boltna třeba Stanis? Toho přece ještě nikdo nenašel. A třeba dokonce i žije

3.5.2016 | 10:47:08
D.T

#80 Chill: S tou věží jsem se nevyjádřil dobře, myslel jsem Orlí hnízdo. Nešlo formálně o osvobození, spíš že jít tam zachránil život, což si asi docela uvědomovala (minimálně z jejího pohledu). Navíc si myslím, že ani Malíček nečekal jak moc velikej je Ramsey magor. K těm Freyům. Ti sídlí na Dvojčatech a rod Tullyů na Řekotočí (Riverrun) i když teď je princátko v Hnízdě. Každopádně mi podle mapy přišlo, že by to měl přinejmenším po cestě http://www.sermountaingoat.co.uk/…tive_map.jpg

#83 Ann Taylor: Děkuji za chycení za slovíčko, rozvedu můj pohled na věc. Malíček je pro mě jedna z nejzábavnějších postav uplynulých sérií. Uznávám, že netuším, jestli mu jde o trůn, jen to předpokládám. Je možné, že se něco změnilo a od posledního vývoje se začal věnovat sbírání holubů, dopisních pečetí, nebo se možná jenom zamiloval do dlouhých procházek po lese a sem tam na někoho narazí a prohodí pár slov, jako v traileru. Podle mě, čistě subjektivní názor, o něm vím dvě věci. Byl zamilovaný do Sansiny matky a evidentně se mu líbí i Sansa. Je silný v zákulisních hrách a hraje s docela dobrými kartami. Pokud si nechce sednout na železný trůn, tak bude chtít mít hodně velké slovo v tom, kdo si na něj sedne. Na severu se podle trailerů bude rozhodně v nejbližších dílech motat a předpokládám, že nepřijel jenom na to kafe. Navíc tam musí hasit průšvihy, protože po smrti starého Boltona na severu nemá prostě reálného partnera, se kterým se nechá dohodnout.

#89 Chill #92 Ann Taylor
3.5.2016 | 10:54:37
alchemist

Inak prečo nepovedala Brienne Sanse, že Arya bola so Sandorom? Podrick ho predsa poznal a Brienne povedala iba, že Arya bola s nejakým mužom :-/ Rád by som tiež vedel či za tie tri dni čo hľadala Aryu natrafila aj na Ohařa… a vôbec myslíte si, že sa ho ešte dočkáme? Ja dúfam, že sa nejako vráti a porazí v súboji zombie Horu, svojho brata :)

3.5.2016 | 11:49:20
Chill

#87 D.T: I na te mapě je vidět kudy vede královská cesta na sever. Robb potřeboval přejít řeku protože chvátal k Řekotoci. Další přechod by jinak byl až u trojzubce a tam čekal Tywin. Proto potřebovali Freye :-) No a co se týče malička, nedivil bych se kdyby teď zradil jak Sansu, tak i Boltony. Jak řekl královně chce sever. Údolí už má (takže celej východ).. A teď se můžeme dohadovat. Věřil bych i tomu že může pochodovat na sever s tím že pomůže Boltonum (třeba i Starkum kdo vi, on by toho byl schopný :-) ) Místo toho vyčká až se mezi sebou vymlati, on tam napochoduje s aradou a zničí zdevastované předchozí vítězné vojsko. A vuala :-) má celej sever :-)

#91 Rodney_ #97 A_V
3.5.2016 | 11:55:36
Lord Inoch

No jak uz vime z predchozich traileru, sceny bejvaj sestrihany tak, aby nas dokonale zmatly a vyjadrily neco co je uplne jinak, takze moje teorie na smejiciho se Ramsaye: Umber neprijel jen tak s delegaci, ale v zaloze ma celou armadu, ktera likviduje boltonskou posadku(dost mozna nekteri muzi i prebehnou, zatim nevime jestli ho ten mistr vazne poslechl a nenapsal nahodou uplne jine dopisy). Prijde do sine, usmeje se na Ramsaye a v tu chvili jeho muzi, ktere poslal bocnimi a tajnymi vchody se nahrnou do sine a zlikviduji posledni zbytky odporu. Jon pak trvale ukonci existenci rodu Boltonu.

3.5.2016 | 12:06:15
Rodney_

#89 Chill: když nemáš Straky tak nemáš podporu Severu, proč by si je znepřátelil?

#94 Chill
3.5.2016 | 12:13:08
Ann Taylor

#85 HenryTheEight: To sice je, oficiálně, ale vystrčil někdy hlavu jako lenní pán Říčních krajin? Vstoupil někdy do Harrenova a fakticky se ho ujal? (Nikdy ani neměl zájem o ten hrad, jediné, co potřeboval, a proč si o něj řekl, byl vyšší titul než lord Pár šutrů a nepojmenované věže.) Jako lord protektor Údolí taky neustále všem připomíná, že jedná v zájmu Roberta, jak je strašně důležitý lord Robert a jak všechno je pro něj. A správce Severu zdaleka ještě není, jestli vůbec někdy bude (jů, ony se ty tituly dají napsat i česky…) a ani nikdy neprojevil zájem tak oficiálně vystupovat. Protože ho nemá, on potřebuje být v pozadí, když je moc na očích, nemůže konspirovat.

#87 D.T: Jo, on chce mít nepochybně velké slovo nejen v tom, kdo si tam sedne, ale i co bude dělat dál, jenže člověk jako Malíček nikdy nemůže ukázat xicht a říct „Jsem to já a všechno dělám ve svém jméně pro sebe“, tím by jeho největší výhody končily.

#93 Ann Taylor
webmaster
3.5.2016 | 12:24:37
Ann Taylor

#92 Ann Taylor: Mimochodem to je i důvod, proč v knížce tak moc chce provdat Sansu za Harryho – aby Harry byl lordem Údolí a on mohl manipulovat s Harrym, a aby přes Sansu spravoval i Sever, a tak mohl on přes něj manipulovat se Severem. Nikdy neusiloval o přímou osobní oficiální správu.

#94 Chill
webmaster
3.5.2016 | 12:26:59
Chill

#91 Rodney_: Psal sem že bych se tomuhle nedivil, doufám v opak :-D
#93 Ann Taylor: V knížce to takhle opravdu vypadá, ale tam konci dej hned co se o tom spolu baví. Takže kdo ví?

Jinak doufám že v seriálu nějak najedou na dej kolem lady Stoneheatrh (nemusí to být nutně ozivena CT)

#95 Chill #96 D.T
3.5.2016 | 12:38:15
Chill

#94 Chill: Ten mobil :-( Stonehearth*

#102 zamyslak
3.5.2016 | 12:39:26
D.T

#94 Chill: Slibuji, že už nebudu tlačit svoji teorii o Malíčkovi, který cestou na sever vyseká Freye, snad jen poslední výstřel do tmy. Zde psali, že se vrátí Thoros (oživovací kněz) http://www.edna.cz/…-seste-rade/ . Jeden z důvodů by mohlo být právě probuzení Stonehearth (aka Catelyn Tully, aka Catelyn Starka). Jen říkám, že když ti z životní lásky udělají něco ve stylu Jokera z Batmana (akorát bez hlasivek), tak si zajížďku rád uděláš.

3.5.2016 | 13:32:04
A_V

#89 Chill: Lordi z Údolí by proti Starkům asi nešli

3.5.2016 | 14:00:24
fufight

ted me napadlo co kdyz ten umber donese hlavu nejakyho chlapce + hlavu chundelace jako dukaz ze to je rickon? by ho dobre zmatl… :-D

3.5.2016 | 14:21:42
Monkeyskunk

No ale Sansa byla z traileru videt nejspis nekde u Mormontu ne ? Kdezto Theon byl videt jakoby zpet na zimohradu. Aspon tak to nejak bylo v tom rozboru, pokud se nemylim, hihihi :) Tudiz darecek by mohl byt opravdu Theon. Pochybuju, ze na Rickona by se takhle usmival (jak nekdo psal, chtel by ho okamzite zabit, to neni jak Sansa, kterou si oplodni a tim ziska narok). Ale Theon? To je jeho zviratko, jeho nejmilejsi psik nebo jak to rict a tomu by i ten vyraz odpovidal. Nehlede na to, ze by se asi Ramsay trosku vstekal, ze jim to trvalo kolik? Rok, dva nez jim Rickona dovezli? To neni zas takova ukazka duvery, spis akt zoufalstvi po takove dobe skryvani dedice.

#85 HenryTheEight: Ano, tyto tituly sice ma, ale minimalne v knize rikal neco ve smyslu, ze jsou to jen prazdne tituly a defakto nic neznamenaji – pro nej je to jen zebrik, chce az nahoru. Harrenhal je jen obri barabizna. V rekotoci malicka znaji od malicka a opravdovy vladce ricnich krajin muzes byt az mas podporu vetsiny lordu, coz ted mozna ma, ale jen pod natlakem. Tywin umrel, kralove nam taky celkem rychle umiraji, tak kdovi jak dlouho ten natlak bude trvat a malicek by o ten titul mohl stejne tak snadno prijit, jak k nemu prisel. A co se tyce udoli, i v knize se mi zda, ze po smrti Lysy Aryn, jej take ostatni lordi udoli moc v potaz nebrali (jako dalsiho vladce nebo tak), proto vlastne namotal Harryho a k nemu Sansu, aby to mel neprimo pod palcem. To je jeho styl.

#100 Monkeyskunk
3.5.2016 | 14:23:58
Monkeyskunk

#99 Monkeyskunk: *vztekal :-D

3.5.2016 | 14:25:10
AnitkaO

Třeba mu jako dárek dovezl nového psa :D Moc to řešíte.

3.5.2016 | 14:40:40
zamyslak

#95 Chill: Stoneheart ;-)

3.5.2016 | 15:38:05
Stardos

Roose na Ramseye nebyl naštvaný za to, že ztratil manželku a mazlíka, ale za to že ztratil Sansu Stark a Theona.A Ramsey snad není tak blbý, aby zabil Rickona který mu zajistí spojenectví se zbytkem severu a navíc- Rickon ho neohrožuje, už se zde řešili práva Daenerys na trůn, vzhledem k tomu,že byli Targaryeni svrženi, na trůn usedli Baratheoni a právo Dany posunuli dozadu, podobné je to Rickonovi, Starkové svrženi, Boltonové obsadili Zimohrad a tak se jeho práva posunula dozadu a je snad někde u konce.A ke spojenectví- sever nebere Boltony jako pány, proto manželství Sansy a Ramseye, ale teď ji nemá, takže jediné východisko je Rickon jako svěřenec

#104 Rodney_
3.5.2016 | 15:47:23
Rodney_

#103 Stardos: moc je tam kde lidé věří že je, když ti bude 3/4 severu podporovat nárok Rickona tak ti je nějaký svržení naprd… dokonce i Jon jakožto bastard je pro Boltony přímím ohrožením…

#105 Stardos
3.5.2016 | 15:52:51
Stardos

#104 Rodney_: To taky.Ale když bude mít Ramsey Rickona u sebe, bude někdo riskovat jeho život? Stejně to Rickon třeba ani nebude :D

#107 Rumek #108 I am one who knocks
3.5.2016 | 16:06:16
Rumek

Bude to na beton Rickon#4 Sammet:

3.5.2016 | 16:24:32
Rumek

A co když ho před bitvou prostě někdo unese, někdo kdo zná dokonale podzemní chodby Zimohradu. A ještě je tady Malíček, ten je vždy o krok přede všemi…pozor na něj…#105 Stardos:

#109 Mrkrikajs
3.5.2016 | 16:26:00
I am one who knocks

#105 Stardos: Rickon a.k.a nový smradoch

3.5.2016 | 16:33:08
Mrkrikajs

#107 Rumek: A to se právě pleteš. Malíček je nebezpečný, ale rozhodně není vždy krok před všemi. To je právě to, co z Varyse dělá mnohem lepšího ve hraní. Myslím hraní TÉ hry. Malíček totiž často sám sebe přeceňuje. Až příliš si věří, což bude jednou jeho konec. Viz. Cersei, Cat, Lysa a nebo jak dal Sansu Ramsaymu. To byl další jeho velký fail. Jinak s tebou souhlasím. Buď Rickona Ramsay zabije a nebo ho někdo unese. Protože kdyby měl Ramsay ještě před samotným zahájením Rickona u sebe. Tak by žádná bitva ani nebyla. Proč by Sansa s Jonem riskovali jeho smrt. To je moc velký trumf pro Ramsayho aby ho takto nevyužil. :) Pokud ho tedy malej Umber skutečně Ramsaymu dá. Mám totiž ještě jednoho kandidáta, který by se na ten post dárku dost hodil. Jinak si myslím, že jakmile se Velkej Umber vrátí ze zajatí, tak svého synáčka přinejmenším za tohle přizabije. :)

#134 Rumek
3.5.2016 | 17:13:39
Hosticek

Pochybuji ze to bude Rickon, vždyť Ramsey ani nemůže vědět jak vypadá a přitom se tváří, jak kdyby poznal dlouho ztraceného známého. Podle toho výrazu to bude Theon. Výraz ala: „jééé ty ses vrátil, to si nemusel :-D

#111 AviaRa #112 Rodney_
3.5.2016 | 17:33:35
AviaRa

#110 Hosticek: A proč by po tom co Umber řekne „Mám pro tebe dárek…“ nedořekl „… dlouho hledaný Rickon Stark“? Nečekaně z traileru vystřižené.

3.5.2016 | 17:37:46
Rodney_

jestli to bude pravej Rickon nebo falešnej to už je pouze na Umberech a jejich roly… pokud opravdu potáhnou s Boltony tak jsem zvědavej na ten důvod co nám seriál předhodí

#110 Hosticek:

Theon byl vidět při natáčení na Železných ostrovech

#113 Mrkrikajs
3.5.2016 | 17:39:43
Mrkrikajs

#112 Rodney_: Blb a Blbější žádný důvod nepotřebují. Prostě se najednou Malýmu Umberovi zatemnilo v hlavě a najednou se rozhodl hodit x let neotřeseného přátelství se Starky do hajzlu. Tak to duo D&D dělají už x let a nemyslím si, že by to chtěli měnit. Prostě chtějí dokopat zase Duo Starků (Jon, Sansa) k tomu, aby byli už od začátku ve velké nevýhodě. Protože na bílém koni tam přijede Royce a Malíček to bude všechno pozorovat jako správná krysa. :) Ale pokud Malej Umber přivede falešného Rickona, tak to u mě má teda ještě víc plusových bodů než Velkej Umber za jeho badass things.

3.5.2016 | 17:48:24
Korlakon

#4 Sammet: Možno theon

3.5.2016 | 18:36:14
Azog2182

Je oficialne potvrzeny ze Theon dorazi na Zelezne Ostrovy a kdyby ho privedli k boltonum tak uz se fakt odtamtud nedostane :)

3.5.2016 | 18:45:50
Ilfiriono

sorry že kazím vaší teorii o tom že to bude theon ale v traileru jsme mohli vidět jak se setkává se sestrou

3.5.2016 | 19:08:50
red.mann

No nechme dárek stranou. Se zeptám, nevíte proč tvůrci neukázali, že je Stanis opravdu mrtvej?

#120 AviaRa
3.5.2016 | 19:30:34
Eifel

#4 Sammet: Myslím, že se vrátí smraďoch. Je přece jen bez budoucnosti a dost na Ramseym závislí.

3.5.2016 | 19:32:28
Eifel

Myslím, že se na Zimohrad dobrovolně vrátí smraďoch. Nemá kam jít ani smysl proč žít…

3.5.2016 | 19:35:15
AviaRa

#117 red.mann: Protože ho DéDé tolik nesnáší.

3.5.2016 | 19:35:52
Azog2182

jakej by mnelo smysl udelat zaber na jeho mrtvolu ?

#122 AviaRa #124 red.mann
3.5.2016 | 19:38:25
AviaRa

#121 Azog2182: Žádnej, měli to ukázat už v páté sérii, když ho neušetřila.

3.5.2016 | 19:42:37
AnitkaO

No já teda pochybuju, že by někdo Rikona poznal po tak dlouhé době, a bylo vidět, že Ramsey ví koho mu jako dárek přivezli, když se usmíval a pochybuju, že by ho on poznal, když ho nikdy neviděl.

#125 AviaRa
3.5.2016 | 20:24:05
red.mann

#121 Azog2182: Pokud se nepletu, tak zatím mrtvý ukazovali. Nebo jak umírají. Ale jestli sekla do stromu nebo do krku to nikdo neví. A pokud se nepletu, tak se nikdo ani nezmínil, že by našli jeho tělo nebo hlavu. Což by Boltny jistě potěšilo.

#126 AviaRa
3.5.2016 | 20:34:11
AviaRa

#123 AnitkaO: Proč by pan Umber nemohl říci – „Rickon Stark“, aby to Ramsaymu docvaklo, a pak by se na něj usmál? Nevím co tam furt hledáte, v seriálu mířil Rickon s Oshou k Umberům, zřejmě tam chvilku byly a teď ho buď dají Ramsaymu, nebo to bude jak někdo zmińoval „falešný“ Rickon (nicméně myslím, že Ramsay by neváhal použít trochu toho mučeníčka, takže by ten „falešný“ začal žvanit). Proč prostě nepochopit že je to střih, stejně jako v traileru na celou sérii to vypadá, že Tyrion je usmažen, ale není.

Jak by zas nějací bezejmenní obyčejní vojáci Umberů poznali Theona? A třeba by tento nový Umber ani nevěděl, že Ramsay má takového mazlíčka. Nebo nedej bože, někdo tu říkal „daně“, ano, určitě se takhle Ramsay usměje na pár penízků. :D

Tady máte něco z natáčení o Rickonovi: Klik

3.5.2016 | 20:36:48
AviaRa

#124 red.mann: V prvním díle šesté série se Roose během rozhovoru s Ramsaym zeptal, zda neví kdo zabil Stannise, že by toho muže odměnil.

3.5.2016 | 20:37:25
armunder 6

OMG kurva on John ožil co to kurva je!

#128 Engeneer #135 Zdenny7
3.5.2016 | 21:13:50
Engeneer

#127 armunder 6: Fantasy

3.5.2016 | 21:28:32
Stardos

Základní otázka Ramseye by měla v případě Rickona znít: Kde má zlovlka?

3.5.2016 | 22:17:10
_Dianka_

#10 luciusvorenus: Nebo možná přivede Reeka, že ho našel na cestě domů :)

3.5.2016 | 22:46:04
Jack Sparrow

Takovejch napadů a nejspíš ty zaběry ani nejdou za sebou

3.5.2016 | 22:54:25
megary

Ramsay je úplne otrasná a nudná postava…mám chuť zakaždým preskočiť všetky scény s ním.

#133 Rumek
4.5.2016 | 0:52:38
Rumek

Tak je otázka názoru. Ale dovolím si tvrdit, že Ramsay je všechno jen ne nudný, mě se naopak jeho ztvárnění neskutečně líbí, pro mě spolu s Cersei je to nejlepší záporná postava celého seriálu. #132 megary:

#139 megary
4.5.2016 | 8:21:09
Rumek

Jen k Malíčkovi, možná ho přeceňuji, ale Ty ho zase podceňuješ. Hraje to chytře na všechny strany a z každé situace, ať už se vyvine dle jeho předpokladu nebo opačně (viz Bolton vs Stannis) umí vytěžit něco pro sebe, v tom je prostě geniální. Varys je Varys, je to Malíček jen v kladném slova smyslu, ale i on dělá chyby, určitě např. nedomýšlel, že Tyrion zabije při svém útoku svého otce. A jsem přesvědčený o tom, že o vývoji v této sérii na severu rozhodne v konečném důsledku právě Malíček. Jinak souhlas, jednou mu spadne hřebínek a dojede na to, ale rozhodně ne hned. #109 Mrkrikajs:

4.5.2016 | 8:31:57
Zdenny7

#127 armunder 6: Nevím no, nevšiml jsem si, že by tam byl v nějaké epizodě nějaký John a ještě aby ožil …

4.5.2016 | 8:54:30
jack817

Bude to stanis koho privedie :) urcite preto ho neukazali ze zomrel a podobne …

4.5.2016 | 9:16:14
jack817

Stanis bude novy smradoch :)

4.5.2016 | 9:16:36
jack817

alebo stenis bude azor , takom pripade jon potiahne proti boltonovi aby zahranil stanis na priane uzivovatelky :) cize jej to dlhuje ...........za predpokladu ze stenis nieje mrtvy a bude ako darcek pre boltona od umbera ........inak moze to byt aj theon a nakoniec utecie alebo ho zachrani jeho sestra cize zelezne ostrovy by sa spojili z ciernym hradom ...........alebo bude to rickon co budem velmi nerad alebo bude to nieco co nas vsetkych prekvapi ......

4.5.2016 | 10:17:10
megary

#133 Rumek: No podľa mňa má minimum motivácií tá postava. Je to sociopat, ok. Je to tyran, ok. Je mimo, ok. Ale deje sa okolo neho snáď niečo iné okrem mučenia, chce tá postava dosiahnuť niečo extra? Ešte aj Hot Pie mal snáď viac motivácie než táto osoba. Samozrejme mám tiež rád záporákov, v určitom smere viac, než kladné postavy. Napríklad Joffrey ma ako diváka donútil aby som ho nenávidel. Ja si jednoducho nemôžem pomôcť, rolu Ramsayho v širšom kontexte nechápem. Rozumiem, že pretvoril Theona na Reeka a že zrejme utvrdil Sansin charakter (čo ešte len uvidíme)… ale to je aspoň z môjho pohľadu za štyri série ukrutne málo.

#140 A_V #160 Rumek
4.5.2016 | 12:15:34
A_V

#139 megary: Chtěl doisáhnout hodně věcí: nechtěl bejt bastard a bylo, teď bez váhání převzal vládů na Severem. On je vlastně hodně bodobnej Joffreymu, ale je mnohem chytřejší.

4.5.2016 | 13:21:30
Elfkam

No.. jen tak mě napadlo… že by to byl docela šok, kdyby to překvapení pro Ramsaye byl Hound…

4.5.2016 | 13:49:49
Stardos

A přiložím do kotle a bude to Lady Stoneheart :D Ne, spíše ne, ale Hound není špatný tip

4.5.2016 | 13:54:01
mety

aj tak si myslim ze karstarkovia aj umberovia su len na oko spojencami boltonov a preto su radi ze zabil svojho otca lebo on bol pragmatik a vedel by to precitat ale co to bude za darcek to bude zaujimave sam si myslim ze by to mohlo byt vela veci od starka v klietke s vlkom az po stareho freya

#144 Rodney_
4.5.2016 | 14:08:37
Rodney_

#143 mety: myslim že Karstark nic nehraje když mu Robb popravil otce

#145 mety #148 dfx
4.5.2016 | 14:11:58
mety

to bol osobny spor s robom a boltoni zabili viac jeho pribuznych a ked hovoria o novej krvi tak skor myslia dalsieho starka #144 Rodney_:

#146 Rodney_
4.5.2016 | 14:27:40
Rodney_

#145 mety: nevim koho Boltoni z Karstaků zabili když ani nebyli přítomni na rudé svatbě

4.5.2016 | 14:46:20
mety

ide o historiu a podla toho co hovoril stary karstark tak vlastne s nim mal vymriet cely rod karstark

4.5.2016 | 15:29:11
dfx

Aj ked Robb popravil stareho Karstarka, tak mal aspon dovod na to. Mlady Karstark videl, ze Ramsay zabil vlastneho otca a snad si sam uvedomil, ze je Ramsay psychopat a ktorehokolvek Karstarka zabije kedykolvek bude chciet. Ramsay zabil viacerych vazalov Starkovcov kym dosiel na Zimohrad. Ramsay uz zabil aj zenu svojho otca, dceru Freya. Takze Ramsay uz nema juzne od Severu ziadneho spojenca. Ani Freyovcov, ani Greyjoyovcov, ani lordov z Udolia na cele s Malickom, ani Lannisterovcov. Na Zdi ( Wall ) su proti Ramsayovi Divoki a Jon s niektorymi z Nocnej hliadky. A Karstarkovci a Umberovia mozu od Ramsaya ocakavat iba to, kedy ich umuci alebo zabije. Severania su skoro ako Divoki a posluchaju len Starkov. Pochybujem ze mu podaruju Rickona, teda mozno mu podaruju falosneho Rickona. Ale skor ten darcek bude Stannis alebo niekto z vazalov Starkovcov. A nakoniec sa aj tak vsetci Severania spoja proti Ramsayovi. #144 Rodney_:

#149 AviaRa
4.5.2016 | 15:52:59
AviaRa

#148 dfx: Takže po sto padesáté: Roose v prvním díle šesté série řekl, že je škoda, že neznají toho, kdo zabil Stannise, protože by ho odměnil.

#150 Mrkrikajs #152 red.mann #158 dfx
4.5.2016 | 15:58:22
Mrkrikajs

#149 AviaRa: Pššššt. Zarytí fandové pořád musí slepě věřit v jeho nesmrtelnost. ;)

#151 AviaRa
4.5.2016 | 16:00:53
AviaRa

#150 Mrkrikajs: Tak já mám knižního Stannise celkem rád, ale výtvor od DéDé nechť umře a nevrací se :D

A nechápu proč by Umberové vozili Stannise, který je v lesíku kilometr od Zimohradu kočárem, jedině že by se do Posledního krbu po vzoru Malíčka, Sand Snakes a psů teleportoval.

#153 red.mann
4.5.2016 | 16:04:59
red.mann

#149 AviaRa: To bude sranda, až se tam objeví a 150× nebudeš mít pravdu.

4.5.2016 | 16:32:08
red.mann

#151 AviaRa: Souhlasím, s tebou, že knižní Stannis je mnohem větší frajer a taky mně chybět nebude, ale čas se v seriálu těžko odhaduje. kolik od bitvy uplynulo času do chvíle příjezdu Umbera? Den, týden, měsíc. To se těžko určuje. Ale určitě jsme v třetí částí, takže to budou už jistě měsíce. A za tu dobu se Stannis dokáže jistě doplazit někam do větší vzdálenosti. Čistě jenom teoreticky.

#155 AviaRa
4.5.2016 | 16:36:48
red.mann

Jinak každopádně co celý seriál teď trošku mate je časová osa. První dva díly na zdi jsou v rámci hodin, podobně v Králově přístavišti. zatímco na Zimohradě je to určitě mnohem delší čas. Trošku se do toho zamotávají a způsobuje to chaos, viz vražda Trystana Martella. Ale je toho víc.

4.5.2016 | 16:48:14
AviaRa

#153 red.mann: Ale co když se plazil na opačnou stranu, tedy na jih a né na sever k Umberům? A ve traileru byl ve skutečnosti lord Manderly, ale trailer upravili aby nás zmátli! :D

#156 Rodney_
4.5.2016 | 16:49:06
Rodney_

#155 AviaRa: má na hrudníku řetězy do kříže (Symbol Umberů)

#157 AviaRa
4.5.2016 | 17:01:23
AviaRa

#156 Rodney_: Ironii nechápeme? Musím tam dát pět smajlíku? Tak příště :(

4.5.2016 | 17:03:06
dfx

Roose nepovedal, ze nasli jeho mrtvolu. Zabili vsetkych, ktorych nasli, ale to neznamena, ze vsetkych nasli. Ani Brienne a Poldricka nenasli a nezabili. #149 AviaRa:

#159 AviaRa
4.5.2016 | 17:48:18
AviaRa

#158 dfx: Pusť si to ještě jednou, prosím. A Roose ani neví, že tam Brienne je a ani nemá ponětí o existenci nějakého Podricka.

4.5.2016 | 17:56:21
Rumek

Minimum motivací, uffff… Tahle postava je motivací prošpikována od prvního momentu co se objevila. Ramsay si jde za svým naprosto přímočaře, sebevědomě a hlavně to dělá svým nenapodobitelným způsobem. Srovnání s Hot Pie, tak to je trefa „do černého“:). Ale jak jsem už napsal dříve, každý to vidí jinak a každý má své favority a oblíbené postavy. Ale to jak hodnotíš Ramsayho je dle mého úplně mimo. #139 megary:

#161 megary
5.5.2016 | 6:09:33
megary

#160 Rumek: Tak pravdepodobne nejaké má, ja som to zveličil. Mám Iwana Rheona rád a predsa si neviem nájsť vzťah k tej postave. Nevadia mi ani záporáci, je to asi jednotlivcom. Ale nemám rád ani Jona, Stannisa, Sama, Hodora. Predpokladám, že to budú tvoje obľúbené postavy.

#162 Mrkrikajs #227 Rumek
5.5.2016 | 9:44:59
Mrkrikajs

#161 megary: Předpokládám, že ty jsi asi jeden z těch lidiček, co se tváří, že četli knížky a všechno ví nejlépe a přitom ani nezná třetí město na Severu. ;)

Pche, tyhle lidi mám nejraději. Předpokládám, že samotný seriál si viděl možná tak přes dalekohled na sousedovic televizi. Jako… kdo SAKRA nemůže mít rád Hodora?!

#163 megary
5.5.2016 | 11:35:29
megary

#162 Mrkrikajs: Nie, nikdy som sa tak netváril ani si to o sebe nemyslím. Ale ty si asi myslíš, že vieš dokonale odhadnúť ľudí na internete podľa toho, že vypíšu, ktoré postavy sa im v seriáli nepáčia. Winterfell, Dreadfort, Barrowton – napríklad. A ak by som mal za mestá považovať aj sídla všetkých vazalov, tak ti vymenujem aj nejaké ďalšie.

Seriál som videl možno nie stokrát ale iba dva razy a snáď nemusím mať rád postavu, o ktorej si ty myslíš, že ju musí mať rád každý. Mám radšej Oshu.

#166 Mrkrikajs
5.5.2016 | 12:00:36
eRiCZech

Tak ož jsem to nemohl vederžet a mosel jsem se regestrovat na jEdnu. Podle mojejch dedukcijí, je ŽON SNÖ sen téže sestre Needa kárStarka, jejéjž meno je LIJÁNA s RoBýčka Baratejona alijas Jeleňa. Vlase tomu svědčí, NED by Katku, jejíž hlova někde vísí, orčětě nepodved. A ještě se to meslem a jelekož se to meslem vždecke dobře a moje dedukcije jsou 80% což teda nejníje vždecke, ale skoro vždecke, podle některéjch hnědopechö, tak to bode jistojistě prauda. Oni polécu.

#165 Jery #177 Monkeyskunk #185 Ann Taylor
5.5.2016 | 12:03:24
Jery

#164 eRiCZech: člověče to je masakr (-:

#167 Mrkrikajs
5.5.2016 | 12:18:06
Mrkrikajs

#163 megary: Ach, ty jeden drzý zbohatlíku! Ani tu prostou demagogii líznutou sarkasmem dneska obyčejný člověk nechápe. A jestli nemáš rád Hodora, tak fakt nevím co sem vůbec lezeš. To je jako kdybys neměl rád tenhle seriál. All hail Hodor!

A ano, odhadnou lidi umím. Tebe jsem „odhadnul“ dokonale. Hned jízlivý a ukřivděný. A doopravdy neznáš třetí MĚSTO v Severu, léno domu Twenty. Takže jo, „odhadnul“ jsem tě na výbornou. :) Děkuji za bezemoční debatu. :)

#173 megary #177 Monkeyskunk
5.5.2016 | 12:45:01
Mrkrikajs

#165 Jery: to je troll :)

#168 eRiCZech
5.5.2016 | 12:45:31
eRiCZech

#167 Mrkrikajs: proč bech měl bejt troll? řékám, co se meslem, že je správně, veděl jsem to spousto reakcijí, že to je SEN Needa a tak se to nemeslem, neřékej, že jsem trol, oveďéš. Oni polécu

5.5.2016 | 12:48:22
Locker

Podrobný popis epizody 6×03 – Oathbreaker:

Braavos: Arya je přivedena zpět do Domu černé a bílé. Člověk jí vysvětluje, že se na celý známý svět blíží obrovská pohroma a Muži bez tváře v nadcházejících časech sehrají velice důležitou úlohu. Arya má šanci být u toho, avšak předpokladem je, že se stane ,,nikým“. Člověk jí tedy dává druhou a zároveň poslední šanci. Arya je následující noc opět konfrontována s dívkou, která na ni zaútočí holí. Tentokrát je však souboj vyrovnaný, a když se dívka zeptá Aryi, kým je, tak ta odpoví po pravdě, že stále ještě Arya Stark, což dívka ocení a řekne jí, že dnes uspěla.

Zimohrad: Ramsay sezval na Zimohrad všechny své nejdůležitější vazaly a oznámil jim, že je novým Strážcem Severu a Lordem Zimohradu, a každý, kdo to kdy zpochybní, bude okamžitě zničen a nahrazen. Poté jim představuje svůj plán: chce prohlásit Sever za nezávislé království pod vládou rodu Boltonů, pomstít se Greyjoyům za jejich vpád (a hlavně Theonovi za to, co provedl) a postarat se o definitivní konec mužské linie rodu Starků tím, že dobude Černý hrad a zabije Jona Sněha, kterého pokládá za pravého Starka. Když odejde do svých komnat, tak mu současně přichází Smalljon Umber říci, že zavraždil svého otce velkého Jona Umbera a stal se hlavou rodu Umberů, a také, že mu přináší dar: živého Rickona Starka a Oshu, která se o něj starala. Oba se totiž schovávali v sídle rodu Umberů a Smalljonův otec je po celou dobu chránil. Ramsay tento dar oceňuje a jmenuje Smalljona svým pobočníkem.

Vaes Dothrak: Daenerys je předvedena do chrámu pro vdovy po Khalech. Ostatní vdovy ji považují za čarodějnici, která zabila svého muže a začnou ji bít a trýznit. Khal Moro nijak nezasahuje, protože na chrám se pravidlo o její ochraně nevztahuje. Mezitím se do Vaes Dothrak infiltrují Jorah s Dariem a plánují, jak Daenerys vysvobodit.

Královo přístaviště: Lancel Lannister je znepokojen přílišnou mírností Nejvyššího vrabčáka a chystá se převzít vládu nad Vrabčáky a být důslednější. Myslí si, že Cersei ze všeho vyvázla příliš lehce a v čele největších fanatiků infiltruje Rudou baštu a chystá se Cersei odvléci zpět do kobek. Do cesty se mu postaví Hora a všechny Vrabčáky po jeho boku masakruje. Jediný Lancel jakžtakž unikne. Cersei tak dostává příležitost a navádí Tommena, aby dal dohromady posádku Lannisterů a městskou stráž, a oblehl septum. Tommen ji poslechne a začne se připravovat s pomocí Jaimeho celou akci.

Vysoká zahrada: Malíček přijíždí s Olennou Tyrell do Vysoké zahrady a ta s pověřením Mace Tyrella, který je stále v Braavosu, dává dohromady armádu, která má dobýt Královo přístaviště a osvobodit Lorase a Margaery. Vysoká zahrada však musí být zajištěna proti Dorne. Malíček se tedy teleportuje do Slunečního oštěpu a vyjednává s písečnými hady. Dorne má vyhlásit s Vysokou zahradou závazné spojenectví a na oplátku dojde k totálnímu zničení Lannisterů. Píseční hadi souhlasí a Vysoká zahrada si tak zajišťuje jih. Východ proti Kevanovi Lannisterovi má současně zajistit armáda Arrynů a říčních krajin, které si už Malíček získal. Na oplátku za takovou pomoc mu Olenna slibuje, že se zbaví Tommena a Malíček si bude moci vzít Margaery a stát se králem. Mace se však stane pobočníkem krále a Loras velitelem Královské gardy. Malíček souhlasí a Olenna zahajuje přípravy s pomocí generálů rodu Tyrellů. Malíček se zároveň setkává s mistrem z Vysoké zahrady a ptá se ho na teleportační kámen ke Starému městu a také, zda se v něm ještě nachází starobylé zásoby obsidiánu. Bude k nim totiž brzy potřebovat stálý přístup…

Za Zdí: Bran se mezitím opět dostává s Tříokou vránou do minulosti. Tentokrát vidíme bitvu u Věže radosti na sklonku Robertovi rebelie. Eddard Stark vede šest svých věrných mužů a střetává se s Arthurem Daynem a dalšími dvěma rytíři Královské gardy, aby osvobodil svou sestru Lyannu z věže. Po boji přežije pouze Eddard Stark a Howland Reed. Oba vchází do věže a tam nacházejí umírající Lyannu s malým dítětem. Lyanna pošeptá Nedovi, že to díte je její a Rhaegara Targaryena, a že ho má Eddard pojmenovat Jon a postarat se o něj.

Černý hrad: Sansa a spol (bez Theona, který je opustil) přijíždí na Černý hrad. Davos je seznamuje s celou situací, a že je Jon mrtvý. Na nádvoří se mezitím všichni shromažďují, aby se rozhodlo, co bude dál. Jon Sníh mezitím vstává z mrtvých. Jeho oči jsou však ledově modré. Vchází na nádvoří a shromážděné Vrány i divocí si jej s údivem prohlíží. Rudá žena (manželka Vůdce Bílých chodců) odhodí masku zoufalství, začne se smát a provolá: ,,všichni se skloňte před novým šampionem Nočního krále.“ Jon začne mluvit v cizím jazyce a následně zlověstně zařve. Jeho řev je slyšet široko daleko. Poté vidíme člena hlídky na Zdi, jak pozoruje divočinu a najednou vidí obrovskou armádu mrtvých a Chodců, jak se blíží na volání svého nového šampiona. Tím končí celá epizoda.

#171 Mrkrikajs #174 eRiCZech
5.5.2016 | 12:49:47
Jery

já vím všude to píšou nekrmte je ale kdo to má vydržet (-:

5.5.2016 | 12:50:54
Mrkrikajs

#169 Locker: Už jen spojení tvé reputace a možného spoileru je vědecky už dávno vyvrácené. Takže se ani nebudu snažit to číst. Ale někdo si tu fantasmagorii určitě rád přečte. :)

5.5.2016 | 12:54:27
Jery

Locker je jak Beetlejuice jakmile někdo napíše slovo troll tak se objeví . Tak mě napadlo znáš parodii na Hobita – Rabit ? Seber svoje příspěvky a vydej něco podobnýho (-:

#175 Locker
5.5.2016 | 12:56:06
megary

#166 Mrkrikajs: Rešpektuj prosím názory ostatných, vrátane tych mojich, je to dnes normálna vec. Neznamená to, že s nimi musíš súhlasiť. Ak to nezvládaš, tak do diskusií na podobných portáloch nepatríš ty.

Tak si odpusť tie reči, že sem nemám liezť, keď nemám rád Hodora.

#176 Mrkrikajs #179 BlueDragon8
5.5.2016 | 12:58:38
eRiCZech

#169 Locker: sem tu nové a e sem temu věřel než přešlo na ŽONA SNÖa… tem ož to belo moc čudné. Oni polécu

5.5.2016 | 13:03:24
Locker

#172 Jery: Nejsem žádný juice. Jsem Locker. Juice je amatér…

5.5.2016 | 13:05:37
Mrkrikajs

#173 megary: Na tyhle portály sem patří kdokoliv. Viz. Locker. Ten se tady alespoň stará o zábavu, ale co tady dělá člověk, co si neuvědomuje vlastní chyby a snaží se za stejné stíhat někoho jiného, to fakt nevím. Jsi jízlivý, nepřející a stále nemáš rád Hodora, takže tě nemám rád ani já. Doufám, že s tím dokážeš žít. Protože s tvým vědomím sama sebe bych například já žít nedokázal. Nebo bych se alespoň snažil vyhledat odbornou pomoc, když bych nevěděl, co sám to vlastně ostatním píšu. Takže o respektování druhých raději pomlč, protože to ti zatím moc nejde. Přeji krásné odpoledne. :)

#180 Monkeyskunk
5.5.2016 | 13:27:40
Monkeyskunk

#164 eRiCZech: Zdravím Hanou :) Můj rodný kraj, takže za mě máš +1 :-D Ale jinak ti v tvé teorie něco hapruje a to důvod, proč by měl Ned schovávat syna Roberta a Lyanny? Robert získal trůn tak by měl po své skutečné lásce aspoň nějakou památku + nástupce. A taktéž by to o to víc spojilo kámoše a rody Baratheonů a Starků. Defakto i krví, což chtěl nakonec sám Robert a jal se to uskutečnit v první sérce. Takže takhle to nejspíše opravdu nebude. Důležitý tam je ten důvod, proč by vůbec Ned všem kolem sebe lhal – nejspíš, aby ho ochránil, páč víme jakej je svatoušek :) A před čím a proč vůbec by ho měl chránit? To se dozvíme, ale nějaké ty teorie už kolují.

#166 Mrkrikajs: Proč troll? Mě to příjde fajn, aspoň vidíte, jak se ještě doteď někde mluví (když nejste jen zalezlí za kompem a vyjdete ven). Napsal normálně svůj názor. Ano asi trochu mimo, ale proč troll? Je to cool slovíčko že :-D Achj jo…děckaaaaa.­.... :-D

#207 eRiCZech
5.5.2016 | 14:31:32
Knell

Ak by ste sa niekto rozhodli, že nejakú postavu nebudete mať radi, láskavo si to najskôr skonzultujte s uživateľom Mrkrikajs, keďže ON tu o tom rozhoduje! A asi sa ho radšej spýtajte, nech už budete chcieť napísať čokoľvek… Snáď je to každému jasné!

#182 Mrkrikajs
5.5.2016 | 14:32:06
BlueDragon8

#173 megary: Neber ho vážně, lidi jako on jsou normální věcí zde :) Prostě další dítě co se snaží pobavit samo sebe a naštvat druhé / dospělák co se nenaučil uznat názor druhého

#182 Mrkrikajs
5.5.2016 | 14:37:13
Monkeyskunk

#176 Mrkrikajs: No jak jsem říkal, se vším si hned hotovej, poslední komenty to jasně dokazujou. Ani já nevím, které 3. město myslíš. A co jako? Knížky sem četl a stejně nevím, a co jako? Podle toho hodnotíš lidi? Hodně mimo. Ono město jako takové je tam snad jen Město racků, zbytek takový krpálky a osady, kterým se fakt nedá říkat město. Ale i dalsi typek psal normalne svuj nazor a tys tu do nej zacal valit ty tvoje sracicky. Prober se nebo to jednou nekdo udela za tebe, ale to uz pro tebe tak prijemny nebude. Jen rada do zivota ;)

#182 Mrkrikajs
5.5.2016 | 14:38:55
Revoemag

Někde se tu probíralo, jak by se Jon dozvěděl pravdu o jeho původu. Měl bych dotaz na čtenáře. Je v knihách nějak rozebrán případný posmrtný život? Není možný, že když Jon zemřel, tak se setkal zase s Nedem a Lyannou a ti mu řekli pravdu o jeho narození? Sice by to nebyl hmatatelný důkaz, ale aspoň Jon by znal pravdu? Díky za odpověď.

#183 Mrkrikajs #185 Ann Taylor #216 zamyslak
5.5.2016 | 14:55:07
Mrkrikajs

#178 Knell: Přesně tak! Doufám, že to už budeš příště vědět! :) #179 BlueDragon8: Možná, že kdyby se tu někdo naučil rozpoznat druh konverzace, tak by tu nepsal takové kraviny. A neboj, tvůj názor MŮJ zadek uznává velice. Takže co bys mi chtěl ještě něco dodat? #180 Monkeyskunk: Nikoho tady přednostně nehodnotím. To ty tady do mě pořád jedeš ty svoje demagogický názory, které si po nocích reviduješ a pak mi to sem hned ráno vhodíš. Možná, kdybys věděl, že žádné třetí „město“ není, došla by ti celá ta konverzace. Ale chápu, že když jsou lidi, kteří nemůžou rozpoznat např. satiru, tak tu kolem nás budou i individua jako jsi ty. Takže tu přestaň blábolit nesmysly a raději tu se svými kamarády s družiny, co sdílí tvůj názor, začni řešit podstatnější věci. Třeba jak házet hrách. :) PS: Není můj problém, že nepoznáš člověka, který dělá něco úmyslně a člověka za kterého píše jeho pes.. A nemusíš na mě najednou tak kulantně, to tys mě tu první urážel. ;)

Děkuji všem za Vaše krááásné komentáře. Možná jste si to ještě neuvědomili. Ale čím víc, budete psát tyhle komenty, tím víc tu budu já. Takže vám nesmírně děkuji za moji existenci. Jsem tu jen kvůli Vám. Doslovně. Těší se na viděnou zase zítra. :)

5.5.2016 | 14:58:32
Mrkrikajs

#181 Revoemag: Ne, to fakt ne. A stejně by se tím nic nevyřešilo. Dokud bude naživu starej Reed, tak není důvod to nějak extrémně řešit. Stejně se Jon teď bude muset zaobírat jinými záležitostmi. :)

#187 Revoemag
5.5.2016 | 15:00:43
AviaRa

Člověk tu jedno dopoledne není, a zase se to rozjíždí. :D Kam ale utekli děťátka s tím, že je to dar je Stannis? Nebo snad nemají žádný logický argument pro svoji kravinu a tak se pustí do dalšího človíčka? :D

5.5.2016 | 15:03:24
Ann Taylor

#164 eRiCZech: Kdyby byl Jon syn Roberta, tak se nestane drtivá většina zápletek. Neda by pak napadlo, že když mají princátka blond vlasy, tak nejsou Robertova, kdyby sám vychovával Robertova bastarda, který vypadá jako Stark mnohem víc než všichni skuteční Starkové a Roberta nepřipomíná vůbec ničím. To by se ani neobtěžoval s naháněním dalších bastardů a prostě by mávnul rukou, že „přece Jon“ a „Robert má asi od rebelie nějaký slabší geny“. Já vím, Kit má černý kudrny no, ale to je Kit.

#181 Revoemag: U Sedmi existuje sedm pekel a asi i sedm nebí (ovšem netušim, jak si představují ta) a u Starých bohů myslím někde padlo, že někteří věří, že po smrti se duše lidí stávají v podstatě součástí přírody. Leda kdyby byl pravý Potopený bůh, tam lidi po smrti hodují v jeho síních, případně bůh dothraků, kde se po smrti přidávají do khalasaru Velkého hřebce. Ovšem tam by se Ned ani další Starkové nedostali, protože ti mrtvé nepálí – a to je podle dothraků jediný způsob. Ale nic konkrétnějšího.

#186 Ann Taylor
webmaster
5.5.2016 | 15:03:51
Ann Taylor

#185 Ann Taylor: *Neda by pak nenapadlo. Jsem umazávala kousek věty:)

webmaster
5.5.2016 | 15:04:40
Revoemag

#183 Mrkrikajs: Tak čtenáři by aspoň věděli :-D Neříkám, že by to mělo extra dopad na nynější děj :) Ale dík za odpověď. A proč nemá význam to řešit, dokud Reed žije?

#188 Mrkrikajs #190 AviaRa
5.5.2016 | 15:06:29
Mrkrikajs

#187 Revoemag: Protože on byl s Nedem u věže. Jako jediný to z jeho družiny přežil. Takže POKUD je Jonova teorie pravda, tak starej Reed o pravém původu Jona musí samozřejmě vědět. A tak by přeci nebyl problém aby se za ním jednoho krásného dne zastavil, ne?

#197 Revoemag
5.5.2016 | 15:10:27
Sekera

čo myslíte bude s Jona Sneha konečne Jon Stárk ?

#191 AviaRa
5.5.2016 | 15:11:37
AviaRa

#187 Revoemag: Čtenáři to už ví skrz teorii, která se v následujícím díle krásně potvrdí a tak to budou vědět i diváci.

#200 Revoemag
5.5.2016 | 15:12:13
AviaRa

#189 Sekera: Bude z něj Jon Sand, a bude vládnout se Sand Snakes v Dorne. ;)

#192 Mrkrikajs
5.5.2016 | 15:12:57
Mrkrikajs

#191 AviaRa: Jo… až budou prasata létat. https://www.youtube.com/watch?…

#193 AviaRa
5.5.2016 | 15:26:48
5.5.2016 | 15:28:32
Locker

Kdyby místo Dorne už v 5. řadě udělali linku s Greyjoyi, udělali by líp…

#196 AviaRa
5.5.2016 | 15:37:40
Locker

Stannis není ten ,,dar", ale faktem je, že je stále naživu…

5.5.2016 | 15:39:14
AviaRa

#194 Locker: Ale pak by jsi neviděl skvosty jako „bad pussy“ a „greedy bitch“. :(

#198 Locker
5.5.2016 | 15:41:18
Revoemag

#188 Mrkrikajs: Aha. Jako nečtenář se v tom někdy dost zamotávám :-D Díky.

5.5.2016 | 15:42:24
Locker

#196 AviaRa: Ví někdo vůbec, co se stalo s Bronnem?

#199 AviaRa
5.5.2016 | 15:42:51
AviaRa

#198 Locker: Zatím jsem o něm v seriálu na zmínku nenarazil, a to měl slíbený hrad a manželku od Jaimeho.

5.5.2016 | 15:44:53
Revoemag

#190 AviaRa: Ví skrz teorii. No myslím, že zrovna u tohoto díla si nikdo nemůže být jist ničím, dokud to není černý na bílým . A i pak se dá pochybovat :-D

#201 AviaRa
5.5.2016 | 15:46:20
AviaRa

#200 Revoemag: Teorie o Jonových rodičích je známá a rozšířená, stejně jako Jonovo vzkříšení, což byla také jen knižní teorie, která se táhla několik let… Hold, když někdo píše pomalu, tak mu to fanoušci tak rozeberou do detailů, že to odhalí. ;)

#202 Revoemag
5.5.2016 | 15:47:49
Revoemag

#201 AviaRa: Však já to chápu. A teď by všechny napálil, kdyby to neudělal, jak všichni čekají :-D Jinak způsob Jonova vzkříšení v seriálu mě dost zklamal.

#203 AviaRa
5.5.2016 | 15:51:49
AviaRa

#202 Revoemag: Já se obávám, že nás „napálí“ daleko horší věcí, než je nějaká teorie. Hrůza na to jen pomyslet. :D

#204 Revoemag
5.5.2016 | 15:53:12
Revoemag

#203 AviaRa: No nakonec se nestane králem nikdo. Udělají tetrarchii, kde bude Jon,Tyrion, Daenerys a Brandon , kteří zachrání celé západozemí, před hrozbou za zdí, díky jejich manipulaci s draky :-D

#205 Ann Taylor #206 Locker
5.5.2016 | 16:01:17
Ann Taylor

#204 Revoemag: Řekla bych, že měl na mysli, že nás napálí až mu napálí :D

webmaster
5.5.2016 | 16:05:15
Locker

#204 Revoemag: Ne…normálně Jih zůstane Říší…Jon bude králem a vezme si Daenerys (budou ctít tradici, kdy se Targaryeni brali mezi sebou)..Tyrion bude Strážcem Západu a pobočníkem krále…Sever se stane nezávislým královstvím v čele s Brandonem…a to celé bude pouhým protektorátem pod globálním impériem v jehož čele bude Azor Ahai dříve řečený Malíček…

#208 Scenárista s veľkým S #210 Mrkrikajs
5.5.2016 | 16:08:00
eRiCZech

#177 Monkeyskunk: tak te se jenej pán majstříku, děkojo tě za tvé bráněňé, ale nemontýruj se do nějch, nebo tě dajů hlavu na špalek jako Needů, řeknů ti, že si jejich král a pak ti na kerk nasadijou vlčé hlavo.

5.5.2016 | 16:43:51
Scenárista s veľkým S

#206 Locker:

AA je Jon Snow.

#209 Locker
5.5.2016 | 17:37:27
5.5.2016 | 17:38:35
Mrkrikajs

#206 Locker: Konečně něco, na čem se můžeme shodnout. Taky si myslím, že Sever bude na konci opět samostatným královstvím, jak tomu bylo po x tisíc let. Přeci jen… kulturní rozdíly, poloha a velikost jsou moc rozdílné od ostatních regionů. :)

5.5.2016 | 18:08:48
Zaajda

Uff.. četl jsem tady toho hodně. Tak než se vyjadřovat všem, napíšu to shrnutě.

Pořád tu panuje diskuze, že se prokáže R+L=J a že z Jona se tak stane právoplatný Stark a bude mít nějaké nároky. Bohužel :) stále bude bastardem. Ne však Nedovým s nějakou neznámou ženou, ale Rhaegara a Lyanny. R a L nebyli svoji, Rhaegar byl ženatý.. tudíž Jon by vzešel z nemanželského svazku a byl by tudíž stále bastard :) jen s krví draka a vlka…

Myslím si, že dárek bude skutečně Rickon. Ono totiž Maise Williams (Arya) při otázce, zda se Rickon objeví v 6 řadě nadšeně odpověděla: „yeeeeeeees“ takže se někdy obejvit musí. Tipoval bych, že teď :)

#212 Mrkrikajs #213 AviaRa
6.5.2016 | 16:03:02
Mrkrikajs

#211 Zaajda: Bohužel si mohl taky číst víc knížky. Věděl bys, že je úplně jedno, že nebyli svoji. Bastard může mít nárok na trůn. Pořád je to SYN Rhaegara. A jelikož je Jon překvapivě kluk, kvůli zachování rodu má mnohem lepší předpoklady pro trůn. A určitě by se pro něj našlo více podporovatelů, zvlášť na Západě. :) Jenomže pak je tady druhá věc, že on by o ten trůn stejně asi ani nestál. Doufám, že jsem pomohl.

#214 Zaajda
6.5.2016 | 16:12:37
AviaRa

#211 Zaajda: Ohledně Jona jde spíše o to, že on by byl tou „Písní Ledu a Ohně“.

#214 Zaajda
6.5.2016 | 16:30:20
Zaajda

#212 Mrkrikajs: V podstatě jsi nevyvrátil nic z toho co jsem řekl ;) já jen psal a vysvětloval proč není Stark či Targaryen (myslím jménem a právoplatným děcicem), ale bastard (Sníh, Kámen, cokoliv to je jedno) :) a jako bastard má stále ze všech dětí nejnižší nároky.. nižší než Aegon (Mladý Griff) a tuším, že bastard má i nižší právo na trůn, než třeba ségra Rhaegara…Daenerys? (tohle si nejsem jistý). Nárok na trůn má, ale ze všech poslední ne? Zas ale nikdo jim ho nedá zadarmo, tudíž ho budou muset uchvátit či dobýt a pak je jedno jestli jsi Stark, Sníh či Hodor :D

#213 AviaRa: Jo to si taky myslím :) a také v tu teorii věřím…

#215 Ann Taylor
6.5.2016 | 18:20:08
Ann Taylor

#214 Zaajda: Já myslim, že dokud bastard nemá rodové jméno, nemá nárok vůbec na nic. Vždyť tak oficiálně vůbec není součástí rodu a bastardi by dědit neměli. Samozřejmě, pokud by už nebyl vůbec nikdo jinej a on by se pokusil si panství přivlastnit, tak by se mu to mohlo povést a třeba by ho někteří uznali jako „pokrevní příbuzný lepší než cizí člověk“, ale oficiální nároky nemá. Kromě Dorne bych řekla, že jsou bastardi „občané“ druhé kategorie, a nepustí se jich to ani když si třeba vyslouží rytířství.

webmaster
6.5.2016 | 19:03:26
zamyslak

#181 Revoemag: Kit H. říkal, že je v seriálu jedna scéna, ve které se ho Melisandra ptá, co viděl. A on jí řekne, že vůbec nic a že to bylo strašné. Takže tahle teorie není pravdivá :D

#221 lukas254
7.5.2016 | 8:44:02
devitkar

Me by zajimalo kdy se opet objevi Gendry…

7.5.2016 | 10:33:56
Revoemag

Ještě bych se rád zeptal. Jak se vůbec dostal Jaime Lannister do královské gardy? To ho tam Tywin nechal vstoupit? Moc se mi to nezdá, když to je jeho prvorozený syn a dědic. A královská garda je pro něj konečná.

#219 Ann Taylor
7.5.2016 | 15:40:44
Ann Taylor

#218 Revoemag: Velmi zjednodušeně moderním jazykem – Aerys vytrollil Tywina na maximum.

#220 Revoemag
webmaster
7.5.2016 | 15:58:41
Revoemag

#219 Ann Taylor: Tak nějak jsem to tušil, že to bylo na příkaz krále :-D Ale raději jsem se zeptal

7.5.2016 | 16:08:17
lukas254

#216 zamyslak: a kde to KIt říkal ?

7.5.2016 | 17:52:26
Batu_Khan

Pretože bastardi nemajú v GoT žiadne práva na nič, tak preto(pre istotu) im Joffrey Baratheon dal zakrútiť krkmi a čo sa týka Sneha, warlord severu určite bude a nezabudnime že Umberovia majú ešte dvoch Stárkov, takže kráľ severu nebude na 100%, ale Kingom by sa mohol stať, po svadbe s matkou drakov

#223 Sheela
7.5.2016 | 19:00:35
Sheela

#222 Batu_Khan: Umberovia majú eště DVOCH stárkov ? O koho prosím jde? ?????

#224 Batu_Khan
7.5.2016 | 19:34:59
Batu_Khan

#223 Sheela: Tak soráč som sa sekol, majú Umberovia v poslednom krbe jedného a to Rickona Starka

#226 Sheela
7.5.2016 | 23:58:54
D.T

Hele, taky Vám ten týpek v závěrečné scéně u Tower of Joy připomíná Neil\ Patricka Harrise ?

http://goo.gl/BTVgmM

Jako není to on, ale fakt mu je neskutečně podobnej …

8.5.2016 | 11:07:13
Sheela

#224 Batu_Khan: :) překlep,, uf… já se lekla, že mi někdo unikl jééééj to jsem si oddychla. ;)

8.5.2016 | 13:27:46
Rumek

Jo tak Ty předpokládáš a odhaduješ jaké jsou mé oblíbené postavy, tak Ty jsi velký borec, až na to, že jsi vedle jak ta jedle fešáku:). Ale tak když už jsi to nakousl tak moje nejoblíbenější postavy jsou Jaqen H'ghar, Tyrion, Thormund a Davos Mořský a byli: Oberyn, Aemon a Ohař. #161 megary:

9.5.2016 | 12:46:15
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Konec Game of Thrones

Seriál Game of Thrones odstartoval svou existenci na jaře roku 2011 a skončil na jaře roku 2019. Byl tu s námi dlouhých osm let, ale vše musí jednou dojít na svůj konec. Pokud chcete seriál podpořit a zároveň ukázat, jak vás bavil, tak jej ohodnoťte. Můžete také ohodnotit jednotlivé postavy a epizody

Prequel

Hra o trůny je sice u konce, ale to neznamená, že se do Západozemí už nikdy nepodíváme. Stanice HBO totiž objednala nový seriál, ve kterém se zaměří na dračí rod Targaryenů. 

Reklama

Nejoblíbenější postavy

Narozeniny

Hlídejte si nás

Napište nám

Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!


Filtr seriálů a filmů









Reklama