Hra o trůny (Game of Thrones)
95/100 - 2 314×

Hra o trůny(Game of Thrones)

Fantasy seriál o intrikách, magii a zradách. Západozemí a Východní země nejsou zeměmi, ve kterých by chtěl někdo žít, na každém rohu totiž číhá nebezpečí, která vás může ihned připravit o život.

USA | 2011 | Ukončeno
vysílání
8 sezón | HBO | 60 minut
VOD
Max | O2 TV
žánr
Dobrodružný, Fantasy, Historický
hrají
Peter Dinklage (Tyrion Lannister), Lena Headey (Cersei Lannister), Emilia Clarke (Daenerys Targaryen), Kit Harington (Jon Sníh), Maisie Williams (Arya Stark), Sophie Turner (Sansa Stark), Nikolaj Coster-Waldau (Jaime Lannister), Iain Glen (Jorah Mormont), John Bradley (Samwell Tarly), Alfie Allen (Theon Greyjoy), Conleth Hill (Varys), Gwendoline Christie (Brienne z Tarthu), Liam Cunningham (Davos Mořský), Aidan Gillen (Petyr Baeliš), Isaac Hempstead Wright (Brandon Stark)

Upoutávka k epizodě Home

Upoutávka k epizodě Home

První epizoda očekávané šesté sezóny Game of Thrones je za námi. Co nám přinese druhá epizoda s názvem Home se dozvíme v čerstvém traileru.

75 2
25.4.2016

Thumbnail Play icon

Zdroj: HBO

Diskuze /71

Tony-Z

Game of Trailers

25.4.2016 | 20:02:00
Azog2182

Vcem se snazi Tommen Cersei zabranit ? Je mozny ze uvidime Zombie Horu poprve nekoho rozpitvat :D

#3 AviaRa
25.4.2016 | 20:19:49
AviaRa

#2 Azog2182: „Zombie Hora“ by mohl rozpitvat Tommena, aby si Cersei uvědomila, jak je tupá. :P :D

25.4.2016 | 20:20:59
Movego

OOOO Horaaaa xD a Draci! Peeeeecka

25.4.2016 | 20:21:33
RaiderCZ

Takže boltni budou útočit na Black castle zrovna když tam budou pomáhat divocí. Máme po teorii útoku na zimohrad s johnem a divokými

#6 Azog2182 #13 huto88
25.4.2016 | 20:52:40
Azog2182

#5 RaiderCZ: Utok na Zimohrad bude urcite vsak je v Traileru zaber Armad pred Zimohradem :)

25.4.2016 | 20:57:11
AviaRa

To spíš si tam Ramsay (aka ser Twenty Goodmen) přiteleportuje zpátky psy, podpálí je jako Stannisův tábor v páté řadě a uteče.

25.4.2016 | 21:03:21
dfx

Bran :-)

Hora rozseka zopar ludi na kusy :-)

Velky Vrabcak snad uz pride o hlavu :-)

Ramsay si ide po Sansu na Black Castle :-)

O kom hovori Brienne, ze ju hladala 3 dni?

#9 AviaRa #11 Phical
25.4.2016 | 21:03:32
AviaRa

#8 dfx: Pravděpodobně Arya, když ji Brienne hledala po bitce s Ohařem.

#10 dfx
25.4.2016 | 21:05:09
dfx

Aha, ano, vdaka, uz som zabudol, ze sa Brienne a Arya vtedy stretli.#9 AviaRa:

25.4.2016 | 21:08:43
Phical

#8 dfx: Vrabčak už by konečně mohl natahnout brka to je pravda :D A v Castle Black to ještě bude zajmavý, až se tam potká Ramsay s divokýma.. :D Se nedivim, že se Jon probere takovej kravál by vzbudil i mrtvýho.. :D

#39 Limbero
25.4.2016 | 21:09:25
KollbY

vypadá to líp než první epizoda a to bezdebaty ale Brena ci brona ci jak se jmenuje toho fakt nemusím

25.4.2016 | 21:35:01
huto88

#5 RaiderCZ: no myslim, ze este nic nieje stratene, kedze som si to pozrel 2× a ked prisla MEL k Jonovi tak povedala Davosovi – „videla som ho v plamenoch, bojoval pri Zimohrade“. Moj nazor je, ze bude chciet urobit nieco pre to aby sa to splnilo…

#16 Rodney_
25.4.2016 | 21:37:47
tomasmachalekkkk

No konečně do této řady zahrnou i toho nejmenšího Brandona :P Už bylo na čase,ale už tak malý není :P Už se těším na jeho pouť

#15 AviaRa
25.4.2016 | 21:50:08
AviaRa

#14 tomasmachalekkkk: Škoda že zapomněli i na toho ještě menšího… Rickona… Pokud zde nebude, tak si ho dle zdejších myslitelů budu muset domyslet, pak to bude dávat smysl ;)

25.4.2016 | 21:53:27
Rodney_

#13 huto88: spíš se diskutuje o tom kdy a jak bude oživen a ne jestli bude oživen

#18 Hefoo
25.4.2016 | 21:55:28
Holldir

Ale na konci takovej orangutan z ní to sem nestíhal. Sem zvědavej na další díl. na bitku o Johna a následný útok na černý hrad. Ale stejně jsem doufal, že už v prvnim díle uvidim Brandona a Hodora…Kéž by Tyrion nějak povstal mezi vůdce aby udělal pořádnej průvan

A docela by bylo fajn aby někdo už toho ramsyho, ty zmetky z černýho hradu a ty panbíčkáře v hlavním městě někdo konečne odrovnal to bych se fakt smál:)

25.4.2016 | 22:00:01
Hefoo

#16 Rodney_: Mám takú teóriu, že to, že sa ukázala „práva“ rudá kněžka malo svôj dovôd a to taký, že podľa mňa nejak obetuje „svoju večnú“ mladosť a pomocou toho náhrdelníku oživí Jona (viz. jej vízia ktorú spomenula v prvej epizóde).

#19 tap #21 Rodney_
25.4.2016 | 22:04:17
tap

#18 Hefoo: ocekavam totez – bud obetuje mlady vzhled, nebo dokonce obetuje sebe uplne.

25.4.2016 | 22:28:33
Tesa99

:O Nemůžu se dočkat… :3

25.4.2016 | 22:45:22
Rodney_

#18 Hefoo: myslím že při natáčení byla vyfocena spolu s Jonem u Zimohradu ve své normální podobě

#23 Mrkrikajs
25.4.2016 | 23:18:37
Mrkrikajs

Co sakra všichni melou pořád o tom náhrdelníku? TEN pitomej náhrdelník Mel neměla asi tisíckrát v show a vždy měla svou podobu. To nikoho nenapadlo, že tak mohla vidět jenom sama sebe? Ať je to jakkoliv, rozhodně to není tím náhrdelníkem, protože jestli ano, tak to blahopřeji štábu, že si neumí pohlídat maskérnu. Zatím Mel nemá žádný důvod proč by Jona měla zvednout, takže se tam prostě něco stane. A proč by Mel musela cokoliv obětovat, když Thoros (slabší v řádu), nemusí obětovávat pro Berica ani jehně?

#24 Sattik #30 Ann Taylor
26.4.2016 | 0:07:58
Mrkrikajs

#21 Rodney_: dodatek:

Asi myslíš tenhle obrázek, viď? http://www.telltalesonline.com/…not-dead.jpg Jona tam vidím dost zřetelně ale na Mel to moc nevypadá.

Každopádně jak jsem psal. Mel fakt mít podobu stařeny po zbytek nebude a ani se neobětuje, protože to by pak Jon nestíhal bitvu a představitelka Mel by pak nemohla říct, že její postava bude hledat nový smysl života. Tadáá. A máte po svých OBĚTO-AMULETO teoriích.

#24 Sattik
26.4.2016 | 0:14:23
Sattik

#22 Mrkrikajs: Pokud se dobře pamatuju, v knize musel D. Dondarion objetovat svůj život, aby Thoros mohl oživit C. Stark, alias Stoneheard.
#23 Mrkrikajs: Nadruhou stranu, v jedné z epizod také Mel říkala, že v jedné ze svých vizí viděla sebe kráčet po hradbách zimohradu, takže přežít by měla (v jaké podobě je věc jiná).

#25 Sattik #28 Engeneer #68 WhiteWalker
26.4.2016 | 0:20:40
Sattik

#24 Sattik: … omlouvám se za tak hroznou hrubku .. *obětovat …samozřejmě :D

26.4.2016 | 0:23:18
Sammet

StonehearD :D pobavilo, rozhodne by si mal stravit trosku casu nad anglictinou :D co sa tyka Mel, tak ta scena mi prisla taka zbytocna, ukazali ze je v skutocnosti stara babizna len zeby fanusikovia mali pochybnosti ze ci ma vobec moc nato ozivit Jona ?

26.4.2016 | 1:11:26
Minky

bran v prvnich seriich byl roztomilej ted vypada jak retard :D

#29 Mrkrikajs
26.4.2016 | 3:21:55
Engeneer

#24 Sattik: To proto, že plavala v řece tři dny. Když umíral Dondarion a Thoros ho oživoval okamžitě, bylo to bez problému. Zatím může být Jon mrtvý tak hodinu, tak by neměl být problém:-)

#30 Ann Taylor
26.4.2016 | 6:07:03
Mrkrikajs

#27 Minky: Bran nikdo nebyl zrovna nejvíc „handsome“. No.. v prvním díle jsme se na hradě posunuli pouze do dalšího dne od závěru páté série. A ve druhém díle už je noc druhého dne, takže max. ve třetím díle bude Jon oživen. Protože logicky nemůžou s tím čekat přes noc, jinak by se vzbudil už někdo jiný. Takže moc času na oživení nemají. Nejvíc se ale těším v druhém dílu na „Chajmeho“ a vrabčáka. A dost by mě zajímalo pro Sansa poslala Lady křivou hubu za velkou rybou.

#31 Snoopy dog #38 Monkeyskunk
26.4.2016 | 6:29:38
Ann Taylor

#22 Mrkrikajs: No v seriálu to zjevně tak nefunguje, to máš pravdu, ale kdo vychází z předlohy, tak ví, že tam to opravdu patrně je její náhrdelník. Tam ho nesundává nikdy, několikrát si tam různé osoby všimly, jak zvláštně pulzuje a působí to na ně, že svou moc získává právě z něj. A mám dojem, že i Mance musel mít nějakej šperk s takovým kamenem, aby vypadal jako Chřestivá košile. A když ze seriálu podrobnosti nemáme, tak holt se pokoušíme vycházet z materiálu, z kterého ty podrobnosti jsou, a když to zase převrátili k jinému důvodu, je to matoucí.

#28 Engeneer: Zas ale taky záleží na tom, co přesně provede. Jestli ví jak na to, aby to dělala stejně jako Thoros, nebo jestli to udělá jinak, jestli mu bude chtít předat víc síly a podobně. Očividně bohatě stačí přimluvit se u Pána světla, ale asi nikde není zakázáno zajít dál. Ale byla by to škoda, její postava je super :D

#32 Snoopy dog
webmaster
26.4.2016 | 7:52:28
Snoopy dog

#29 Mrkrikajs: On ho nemůže oživit NK. Ve zdi jsou totiž nějáký kouzla dětí lesa,a díky té zimě by měl i vydržet pár dní, vždyť lady stoneheart oživili po 3 dnech ve vodě.

26.4.2016 | 9:09:30
Snoopy dog

#30 Ann Taylor: V knize měl ten amulet dokonce zasazenej v ruce ne? A jak to udělala z Chřestivou košilí že vypadal jak Mance to má těch amuletů tolik?

Thoros sám přiznal že neví jak se to stalo že měl nutkání nebo co, tak nevím jestli se to dá něják naučit to oživování.

#35 Ann Taylor
26.4.2016 | 9:23:15
lukas254

Jsem jedinej komu je ten nahrdelnik ukradenej a vubec neresim jestli je v nem moc nebo ne? :d

26.4.2016 | 10:01:53
Lukas1987NR

Len dufam ze ten nahrdelnik nesupnu na krk Davosovi a nevycaruju z neho Jona alebo ho nechaju sa obetovat.

26.4.2016 | 10:22:39
Ann Taylor

#32 Snoopy dog: To si už tak moc nepamatuju, četla jsem to před nějakou dobou. A jo, Thoros to říkal, že to prostě bez rozmyslu zkusil a Pán mu odpověděl (čili podle něj to nedělají oni, ale jejich bůh), jenže Thoros je právě o dost umírněnější kněz, Melisandra je hroznej fanatik :D

webmaster
26.4.2016 | 10:51:58
Sammet

v knihach ma aj mance naramok no ale tym naramkom si ho Melissandra iba priputala k sebe. tam skor aj Melissandra v knihach hovori ze u Zdi je jej moc silnejsia, a tiez ze kosti si pamataju cloveka, aj ked je divne ze tie kosti co ma Pan kosti na sebe jeho nesu no :D

26.4.2016 | 11:18:57
Vincent Vega

Podle mně Mel provede rituál s Jonovou krví, aby oživila ledového draka :D

26.4.2016 | 11:22:01
Monkeyskunk

#29 Mrkrikajs: Casu maji relativne dost, i u Stonehearth to bylo az po par dnech. A to byl mimochodem duvod, proc to Berika stalo zivot. Thoros ji ozivit odmitl, ze uz je moc pozde nebo tak neco. Proste to delal hned a tak to bylo asi „nejlacinejsi“ a proto by po delsi dobe musela podstoupit obet. A jak uz ti psali ostatni, i Mance mel nejaky sperk, diky kteremu vypadal jinak. Takze si klidne never, ale v tom nahrdelniku nejaka moc urcite bude. Pokud jde o to, ze ho nenosila v nejaky show a presto vypadala normalne, tak to holt dodrbali scenaristi, coz by nebylo poprve ani naposled. A neradilo by se to ani mezi TOP scenaristicke kixy poslednich let, takze tady bych spekulace jeste tezce neukoncoval :-)

A jeste k tomu Jonovi. Priznavam, ze tohle si uz presne nepamatuju, ale nebyl ten, co se promenil v Cernym hrade na nemrtvyho, zabitej Bilym chodcem? Pac pokud si pamatuju, musi te zabit on, jinak se nepromenis (neprobudis). To by mohl asi az ten King. Ale vzhledem k tomu, ze Jona zabili lide a ne chodci, tak by zustal lezet, coz celkem logicky odporuje tvoji teorii, ze na to maji malo casu kvuli promene. Ale mozna tam vyjimka byla, tohle uz si presne nepamatuju. Ale urcite to neni tak, ze kdyz nekdo na severu umre, automaticky se promeni. Tohle neni WD :-D

#45 Mrkrikajs
26.4.2016 | 13:43:57
Limbero

#11 Phical: :D :D

26.4.2016 | 15:21:28
Shoter

Trošku se bojím toho aby Jona opravdu oživili. Knihy jsem nečetl, takže netuším jak to je či bylo plánováno tam. Dle mého názozu vzhledem k oběti malé princezny by to tak mělo být, ale scénáři si hrajou na seriál plný zvratů a protože po posledním dílu 5 série to začali všichni očekávat (jeho oživení rudou ženou), mohli by to nakonec jen kvůli tomu udělat nějak jinak a nechat ho opravdu mrtvémo. Vždyť i rudá žena se může mýlit s tím, že ho viděla bojovat na Zimohradu .. o Stanisovi taky říkala, že bude král a je mrtev? .. nebo se to vše nakonec otočí a uvidíme i živého Stanise?

#41 Rumek
26.4.2016 | 17:16:01
Rumek

#40 Shoter: Špatně si své vize (nikdy nebyly ukázány, ale co si pamatuji, tak říkala, že vidí hořet praporce Boltonů a Jona bojovat na Zimohradu) vykládala a jelikož Mel pro Stanise černou magií zabila jeho bratra a dělala i další magii, viz pijavice atd., tak ji Stanis slepě důvěřoval. Všechny její vize se mohou stále ještě vyplnit… Osobně mi je úplně jedno jestli Jona oživí nebo ne, jen bych si přál, aby děj měl nějakou logiku a nebyla to bramboračka…

#42 Movego
26.4.2016 | 17:51:56
Movego

#41 Rumek: Naprostý souhlas!

26.4.2016 | 18:29:00
Locker

Třeba se poštěstí a nebude tam naprosto otřesná linka s Královnou ničeho…

26.4.2016 | 18:35:15
Locker

Nechápu, jak může někdo umět stopovat draka…

26.4.2016 | 18:35:47
Mrkrikajs

#38 Monkeyskunk: Bohužel neodporuje to vůbec. :) Možná kdybys dával v páté řadě pozor, když vjede Stannis k Mancovi, tak bych to tady vůbec nemusel zase vysvětlovat. Jon řekl Stannisovi ať ty těla spálí a on mě teda fakt nepřipadá jako Bílý chodec ani nikdo z jeho žoldáků rozhodně chodcem nebyl. A ani Jon mi nepřipadá jako chodec, když ihned chtěli spálit Qhorina. Takže fakt nevím kdes tuhle teorii vyhrabal. A žádná zeď rozhodně nebrání nikomu/ničemu v „probuzení“ jak tu někdo psal. Viz. Sníh a Mormont v 1 řadě. Takže ještě mi nikdo nevysvětlil proč by se Jon neměl probudit jako „Wight“. Jedině, že by dotyčný musel být zabit skutečně za zdí. Ale upřímně.. nemyslím si, že se ten „vliv“ vyměřuje přesně na metry. Sever jako sever. Takže bych tu poupravil výrok někoho kdo psal tu teorii o oživování za zdí. Možná se tito „Wightové“ neprobouzí jsou-li zabiti za zdí, nikoliv že se neprobouzí vůbec a už vůbec ne, že se probouzejí jen, když jsou zabiti chodcem. Neříkám, že v tom náhrdelníku moc není. Říkám, že v tom nemusí hrát hned tak extrémní roli. Jo, možná ji fakt propůjčuje nějakou podobu, já jen říkám, že nehlídat si na place tak esenciální věc je dost na pováženou. To je jako kdyby Jamie najednou měl stříbrnou ruku. Nebo ještě lépe. Neměl by ji prostě vůbec. Já hlavně psal, že ten náhrdelník nemůže mít nic společného s oživením. Sakra už si to uvědomte lidi. To jejích bůh oživuje mrtvé. Žádná cetka s rubínem takovou moc fakt nemá. Obětovat někoho? Fajn. To zní ještě rozumě. Ale rozhodně se neobětuje Mel ani za jeho oživením nebude stát ten zpropadený náhrdelník. To nedává žádný smysl. Aspoň já ho nevidím. Měnit podobu a oživit někoho je v každém fantasy světě diametrálně jiné. PS: Mám Jona rád, ale už mi to tady přijde trochu přemnoženo komenty na jeho příběhovou linku. Díky za debatu, hoši.

#48 Monkeyskunk #69 Sctyri
26.4.2016 | 18:39:55
zamyslak

Já nevím, ale kdo jiný, než Mel by mohl Jona oživit? Samozřejmě pokud není Azor Ahai, to by stačilo ho spálit, ovšem AA nikdy v seriálu zmíněn nebyl.

26.4.2016 | 18:51:58
lubic_a

Ak som to pochopila správne Melisandrina „mladosť/sila“ volajte to ako chcete spočíva v jej náhrdelníku..V 7mej časti 4tej série sa kúpe bez náhrdelníka a je stále „mladá“ .. https://www.geek.com/…lisandre.jpg Tak ako to teda je? :D

#70 Sctyri
26.4.2016 | 19:01:12
Monkeyskunk

#45 Mrkrikajs: Ja zas jen rikal, ze nejakou moc ma, to popirat nemuzes. Taky si nemyslim, ze by ale mel moc ozivovat, taky to nikde nepisu. Touhle casti jsem reagoval na tvoje prohlaseni " To nikoho nenapadlo, že tak mohla vidět jenom sama sebe? Ať je to jakkoliv, rozhodně to není tím náhrdelníkem, protože jestli ano, tak to blahopřeji štábu, že si neumí pohlídat maskérnu." Kdyz prave naopak ze serialu celkem vyplyva, tak jak to tam v tomhle dilu ukazali, ze prave nahrdelnik za onu podobu muze. Proto jsem taky psal, ze pokud ho v nejakym dile nemela a vypadala normalne, proste to byl kix scenare (v te dobe treba nevedeli, ze ji takhle ukazou)… A k tomu dalsimu. Jon si ale muze rikat komukoliv co chce, on prece neni zadnej odbornik na chodce a radej teda mrtvoly pali preventivne. Ty tady argumentujes domenkama, ja faktama. A to ze zatim v serialu neozila mrtvola, ktera by nebyla zabita bilym chodcem (pripadne je nevzkrisil primo King). A teorie je platna, dokud neni vyvracena a domenkama ji vazne vyvratit nemuzes, takze tak. Jak rikas, neverim ze se to pocita nejak na metry, proto mi to ze obzivnou jen neboztici na severu nesedi. Hlavne by se to pocitalo na metry, s cimz sam nesouhlasis. To si spis myslimze je to jakoby nejaka aura moci kolem toho Kinga a cim dal by se probil, tim dal by svoji moc rozsiril. Ale nejak proste neverim tomu, ze by to byl automaticky sever nekde kolem zdi. To by museli byt nemrtvi uz i za Zdi, protoze za tu dobu urcite nekdo z tech vesnicek u Zdi zemrel a pochybuju, ze hlidka vsechny varovala, at pali mrtve jinak ozijou. Nehlede na to, ze by jim to nikdo z tech vesnicanu neveril ze…Musis rozlisovat mezi faktem a domenkou. Mezi tim co bylo ukazane a co si jen myslis, ze bylo ukazane. Nemas zac :-)

26.4.2016 | 19:06:30
Scenárista s veľkým S

Jednoznačne najlepšia dejová linka bola ta s Jonom, všetko ostatne bolo nudne!

#50 Chill #52 mrco1991
26.4.2016 | 19:36:16
Chill

#49 Scenárista s veľkým S: Souhlasím s tebou, ale tyrionova linka je také super :) a v knihách sem hltal linky v Dorne a Victariona :) :) v seriálu dějovou linku Dorn domrvili jak se dalo, tak doufám že železný tak neposerou :)

#54 Rodney_
26.4.2016 | 21:39:30
Hefoo

Ano nechaju Jona mrtveho. Prosim ta…4 roky nevyvijali jeho postavu aby ho len tak zabili. Nechapem niektorych problemy s jeho ozivenim. Jon je klucova postava. Navyse ma podpisanu zmluvu az do roku 2018 a bola videna jeho fotka kde ma oblecenu Nedovu zbroj…takze otazka je nie ze ci ho ozivia alebo ako ale kedy ho ozivia. ;)

#53 red.mann
26.4.2016 | 21:54:16
mrco1991

#49 Scenárista s veľkým S: s05e08 je toho dôkazom ;)

26.4.2016 | 22:06:29
red.mann

#51 Hefoo: Souhlasím s tím, že linka Jona byla zatím nejdůležitější linkou, jeho smrt nemá vůbec žádnou logiku. že by ho autoři nechali zemřít z důvodu, že se očekává jeho oživení, mně přijde úplně mimo. Osobně si myslím, že nás budou nějaký díl ještě napínat.

26.4.2016 | 22:17:24
Rodney_

#50 Chill: Železný už posrali tim že tam nedali Victariona vůbec, pro Dany popluje místo něj Yara

27.4.2016 | 2:19:49
jack817

je to jednoducho s team jonom !!! UNESU HO ty co ho zabiju , spalia ho a on ozije to by bolo najlogickejsie ozivenie ...........tyriona tiez spali drak ohnom cize budeme mat 3 drakov .......a niekto pisal ze to nieje vlastnost targeryanov ano nieje to je len vynimocne ze niekto je ohnomimunny .......a jon sa mohol spalit prvej serie kvôli tomu ze sa zklakol .............­....///////////­druhe teoria je ze ho uživy bud ta mrcha alebo ten co v knihe uzivil catelyn tak ako knihe pri oziveni zomre aj tuna zomre ........///////////­//////// inak dej dorne je logicky , nemali rozpocet na to aby rozvyjali este dorn,ved aj zelezne ostrovy nerozpisovali -ALE MYSLIENKA DOBRA ZABIT DORNA LEN BLBE PREVEDENIE .....MALI HO ZABIT PO HADKE TO BY BOLO realnjeise a este potom by bolo logicke aj zabite jeho syna aby sa im nepomstil ............a este rozmyslam ked bol ten chlapec na lody a ked to bolo planovane preco nezabili aj chlapca aj jeimiho ked zabili myrceli ..... ale casa moze sediet ved si PREDSTAVTE zabili myrceli potom zabili toho chlapca potom prinesli spravu tomu kralovi a potom aj jeho zabili ...........co tu niekto pise o teleport kde sa pise ze dejove linie sa nemozu vracat ............cize najprv nam ukazu to co sa stalo neskor a potom to co sa stalo skor .........

#57 megary
27.4.2016 | 8:01:44
Onee

Bran to tam snad začne konečně uklízet:)

27.4.2016 | 10:58:41
megary

#55 jack817: však pokoj, tie bodky, lomky a veľké písmená ti nikto neukradne.

27.4.2016 | 11:49:54
pienXo

Jon bude oživený v 6×03. Názov tretej epizódy „Oathbreaker“ a popis to len potvrdzuje,… viď…

Daenerys meets her future. Bran meets the past. Tommen confronts the High Sparrow. Arya trains to be No One. Varys finds an answer. Ramsay gets a gift. – takže Bran sa nám dostane do minulosti a uvidíme udalosti Tower of Joy. Dozvieme sa o Jonovom pôvode a o tom, že Lyana neporodila len jedno dieťa ale dvojičky. ;) Jedno si vzal Ned Stark teda Jona. Druhé dieťa Howland Reed a to Meeru Reed… Len teória? Je to možné. Ale podobnosť s Jonom, rovnaký rok narodenia… Plus sa Alfie Allen (Theon G.) vyjadril v jednom rozhovore, že Jonov príbeh je tak trochu ako príbeh Luka Skywalkera. ;) !

Môže byť? :)

#59 tap #60 Monkeyskunk
27.4.2016 | 16:26:34
tap

#58 pienXo: pekna teorie, libi se mi (Meera)

27.4.2016 | 18:25:24
Monkeyskunk

#58 pienXo: Mnooo nevim nevim. Co to Daenerys meets her future? Dost mozna by nejakou dalsi draci hlavu mohla potkat ona, tim padem by to nebyl ani Jon ani Meera (pokud teda nevlastni malickuv teleport :-D). Ale samozrejme to muze znamenat cokoliv jinyho, treba ze se ji konecne podari naucit ovladat Drogona, nebo co bych chtel nejvic by konecne sla na jihovychod za Asaj, aby se dostala na severozapad ke zdi, vzdyt ji to radili uz ve druhy serce :-D Bran a Tower of Joy je samozrejme jasnej. Varysova odpoved by mohla byt na to, co resili v prvnim dile a to totoznost vudce harpyí. Ale dárek pro Ramseyho mě fakt nenapadá, že by se mu vrátil Theon ? :-D Těžko říct :-D

#61 tap
27.4.2016 | 18:28:06
tap

#60 Monkeyskunk: dany meets her future muze taky znamenat, ze se ji opet zjevi Quaithe a da ji dalsi vestbu.

#66 pienXo
27.4.2016 | 18:57:29
pienXo

Dar pre Ramseyho môže byť…

Rickon Stark. !

Myslím, že v nejakom traileri Ramsey hovorí „Do you like Games, Little Man?“

Umberovci by mu ho predali, pretože ich určite naštvalo že Jon dal divokím ich územia. !

#63 Azog2182 #64 tap
27.4.2016 | 19:04:46
Azog2182

#62 pienXo: ? :D to vubec nerika Ramsey ale nekdo z Meerenu tyrionovi :D

#65 pienXo
27.4.2016 | 19:09:14
tap

#62 pienXo: Jo, tenhle dar by daval smysl. To by byla zapletka jak vino :)

27.4.2016 | 19:12:08
pienXo

To môže byť len strih v traileri. No herec čo hrá Ramseyho to tak nejak potvrdil cez twitter – http://m.imgur.com/5xHFfrL?r ;) #63 Azog2182:

#71 Azog2182
27.4.2016 | 19:19:13
pienXo

#61 tap: Alebo sa dostane do Vaes Dothrak a zistí čo sa od nej očakáva – dosh khaleen.

27.4.2016 | 19:25:53
armagidon

Husté Ramsay chce dobýt černý hrad. Tak to bude brutál.

27.4.2016 | 20:26:21
WhiteWalker

#24 Sattik: Nehraju si na chytrého, ale byl to B. Dondarion = Beric Dondarion :)

27.4.2016 | 20:32:56
Sctyri

#45 Mrkrikajs: "nemyslím si, že se ten „vliv“ vyměřuje přesně na metry. " ale přesně tak to je, zeď je chráněná magií proti bílým chodcům od dětí lesa, takže je pravděpodobné, že smrt jížně od zdi tak nefunguje, tam nemají vliv.

28.4.2016 | 15:54:46
Sctyri

#47 lubic_a: Ach furt se oháníte touhle fotkou/scénou a dokonce to máte i v ní.. jak si lije nějakou lahvičku do koupele! V záběru se starou Mel je detailně zabrána na stolku podobná lahvička. Náhrdelník to být vůbec nemusí. Taky tak může vidět jen sama sebe, ale při té koupeli, jak z ní odešel záběr- Stannisova žena se na ni podívala znechuceně!

28.4.2016 | 16:00:50
Azog2182

#65 pienXo: Ramsay to fakt neni snad bych poznal jeho hlas tohle je nekdo uplne jiny :)

28.4.2016 | 16:28:42
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Konec Game of Thrones

Seriál Game of Thrones odstartoval svou existenci na jaře roku 2011 a skončil na jaře roku 2019. Byl tu s námi dlouhých osm let, ale vše musí jednou dojít na svůj konec. Pokud chcete seriál podpořit a zároveň ukázat, jak vás bavil, tak jej ohodnoťte. Můžete také ohodnotit jednotlivé postavy a epizody

Prequel

Hra o trůny je sice u konce, ale to neznamená, že se do Západozemí už nikdy nepodíváme. Stanice HBO totiž objednala nový seriál, ve kterém se zaměří na dračí rod Targaryenů. 

Reklama

Nejoblíbenější postavy

Narozeniny

Hlídejte si nás

Napište nám

Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!


Filtr seriálů a filmů









Reklama