Hra o trůny (Game of Thrones)
95/100 - 2 315×

Hra o trůny(Game of Thrones)

Fantasy seriál o intrikách, magii a zradách. Západozemí a Východní země nejsou zeměmi, ve kterých by chtěl někdo žít, na každém rohu totiž číhá nebezpečí, která vás může ihned připravit o život.

USA | 2011 | Ukončeno
vysílání
8 sezón | HBO | 60 minut
VOD
Max | O2 TV
žánr
Dobrodružný, Fantasy, Historický
hrají
Peter Dinklage (Tyrion Lannister), Lena Headey (Cersei Lannister), Emilia Clarke (Daenerys Targaryen), Kit Harington (Jon Sníh), Maisie Williams (Arya Stark), Sophie Turner (Sansa Stark), Nikolaj Coster-Waldau (Jaime Lannister), Iain Glen (Jorah Mormont), John Bradley (Samwell Tarly), Alfie Allen (Theon Greyjoy), Conleth Hill (Varys), Gwendoline Christie (Brienne z Tarthu), Liam Cunningham (Davos Mořský), Aidan Gillen (Petyr Baeliš), Isaac Hempstead Wright (Brandon Stark)

Upoutávka k epizodě Eastwatch

Upoutávka k epizodě Eastwatch

V příštím díle se dozvíme, jak si Daenerys poradí se svými zajatci. Bude se jednat o dobrou královnu, nebo bude jednat jako její otec?

77 1
7.8.2017

Thumbnail Play icon

Zdroj: HBO

Diskuze /291

Rumek

No, už se těsím, vypadá to na další skvělý díl.

7.8.2017 | 7:13:07
jajkob

Eastwatch je Night Watch, dúfam že ich pošle tam, tých najvýznamnejších zajatcov, ale dúfam si ponechá. Nech si Cercei vyberie, zlato určené do Iron Bank dá Daenerys, alebo zajatci budú visieť :D.

#12 Gorgocz #118 Trepy
7.8.2017 | 7:13:34
jajkob

Tak nič, tam už NK, tam radšej rýchlo preč :D Možno nakonieč NK Múr obíde po zamrznujtej vode. A možno nie.

7.8.2017 | 7:16:08
Skylar

Som zvedavá na Jonovo blízke stretnutie s Drogonom… zvezie ho Daenerys? :-D

#5 DejfZet
7.8.2017 | 7:21:57
DejfZet

#4 Skylar:

no podle spoilerů se z nich stanou kámoši

7.8.2017 | 7:29:32
RobbStark

Jako doufám, že Jaime to přežil kurňa…po nějaký době zase postava, který zase fakt fandím, takže bych se vůbec nedivil, kdyby byl mrtvej…

#9 tap #12 Gorgocz
7.8.2017 | 7:33:41
Naranyan

Mimo všech jiných teorií, spoilerů a leaků, co a jak bude… napadá mě vlastně jedna zajímavá věc :). Dany začala osvobozováním a jak sama říkala Misandei – jsme tady z naší vlastní vůle… No a teď v upoutávce už najednou říká – poklekněte nebo zemřete. Na tom poklekávání vůbec tak nějak čím dál víc začíná trvat a tady nastává (možná?) dějově dost značný a zajímavý posun ve vývoji týhle postavy :). Ono… Dost možná to totiž ale odstartovala vůbec jedna z nejlepších (a mých nejoblíbenějších) postav vůbec – lady Olenna :) → Be a dragon.

#13 Uschi #23 matej773 #53 Cristie #57 vintason #64 Railbot #250 karel304
7.8.2017 | 7:34:26
DejfZet

mě by teda zajímalo, jestli Bran řekne Jonovi pravdu, nebo to nechaj nějak vyšumět

7.8.2017 | 7:38:42
tap

#6 RobbStark: Jaime je díky Cersei zase ten blbec, jakej byl na začátku… To mu opravdu nevadí, že jeho sestra zabila tisíce lidí jen tak z plezíru? To je ten „charakterní Jaime“? Dělá špinavou práci pro Cersei, která s ním zametá, jak se jí zachce. Olenna měla pravdu – Jaime se nechává využívat a ještě naivně věří, že dělá dobrou věc…

#10 rockysiburger #14 RobbStark #203 Trepy
7.8.2017 | 7:42:34
rockysiburger

#9 tap: Inu, láska je slepá a v podání Jeimeho je to snad ještě horší.

7.8.2017 | 7:52:47
rockysiburger

Dragon snad cítí jaká krev teče Jonovi tělem, nebo cítí jeho DNA :-) Osobně jsem na to zvědavý

#33 Rick Snow
7.8.2017 | 7:54:44
Gorgocz

#2 jajkob: Cersei nemá zlato,Dany celou kolonu se zlatem rozprášila.
#6 RobbStark: Jaimi to zvládne,někdo ho určitě zachrání.

#15 tap
7.8.2017 | 8:11:19
Uschi

#7 Naranyan: Taky si myslim ze Olenna v tom hraje nemalou roli. Charakter Dany se za posledni 2 seozny rapidne zmenil. Na druhou stranu se to to ale dalo ocekavat. Konecne se dostala domu a je zaslepena tim, ze ma na neco narok, ze zapomina na vsechno kolem…

Nejvtipnejsi ale je, jak se neustále ohani tim, ze ma 3 draky. Jo, draci jsou fajn, ale jen jako prolomeni obrany a moralky.

A clovek by cekal ze po tom co zjisti ze jeji draci nejsou tak nesmrtelni jak si myslela, bude vazit slova a skutky :D

Btw. WW back… Z nejakeho duvodu ma nejméně oblibena linka :D

7.8.2017 | 8:13:11
RobbStark

#9 tap: Nesouhlasím, na jeho postavě je vidět, že si uvědomuje, co dělá. A Cersei je jeho životní láska, dvojče, spřízněná duše, a tak dál, navíc přišli o děti, takže jí řekněme dává nějaký čas, aby to rozdýchala (a vylila si zlost na několika lidech). A Deny nezabíjí tisíce lidí už jen svými draky? =D Mluvit tady o tom, kdo je „charakterní“, je poněkud obtížnější. Olenna to Jaimemu řekla, protože viděla, že si to začíná uvědomovat a chtěla ho ještě víc nahlodat, aby se Cersei postavil. A že bojuje za svou lásku? =D Jsou tam postavy, který bojují za mnohem větší hovadiny. Jedinej zcela absolutně charakterní je tam Sam, kterej zatím sundal jen Chodce =D Kdepak, Jaime blbec jako na začátku není ani zdaleka.

#16 tap
7.8.2017 | 8:16:10
tap

#12 Gorgocz: Není pravda, Tarly říká, že všechno zlato je už v KL. Danny podle všeho spálila zásoby jídla a ostatní proviant.

Což se vzhledem k přicházející zimě může ukázat jako zásadní rána Lannisterům. Nehledě na to, že zlato, co došlo do KL vlastně už nepatří Cersei, ale bance. Takže Cersei vyplenila Rovinu, nemá z toho zlato a teď už ani zásoby. Tak nějak jí to nic nepřineslo.

Draci a dothrakové před branami KL, po tomhle zásahu nevidím důvod, proč by se neposkvrnění nemohli vrátit k Danny, Lannisteři určitě nemají sílu na to posílat na ně armádu. Euron se někde toulá, asi se ještě vrátí a něco předvede. Odhaduju, že Euron bude jedna z hlavních postav, co zemře ještě v 7. sérii.

7.8.2017 | 8:18:54
tap

#14 RobbStark: ehm, Danny zabila vojáky ve válce, kteří se vracejí z válečného tažení s kořistí. Cersei zabila kvůli pěti lidem, po kterých šla, civilisty, lidi, kteří jí VŮBEC NIC neudělali, prostě si žili svůj život v KL a shodou okolností byli v okolí septa. Pokud opravdu nevidíš ten obrovskej rozdíl, pak to nechme být, protože diskuse nikam nepovede.

#17 RobbStark
7.8.2017 | 8:22:07
RobbStark

#16 tap: Jistě…a ty jsi poslední epizodu, kde Danny navrhuje zaútočit na KL s draky neviděl? Kolik by zabila civilistů ona?… A obrovský rozdíl? Dejme tomu, že jsem mladý muž, nějak spřízněný s Lannistery, naverbují mě do armády, nikoho nezabiju, ani se o to nesnažím, jen chci nějak přežít…a pak, protože nosím tu pitomou zbroj, přiletí drak a sežehne mě na uhel…vojáci jsou taky jen lidi, takže tvůj obrovskej rozdíl pro mě opravdu není tak obrovskej, za jakej bys ho rád vydával. Pakliže něčemu z toho nerozumíš, tak opravdu nemá cenu diskusi dál vést. =)

#19 rockysiburger #35 Uschi #230 Rafan #260 Hodooor
7.8.2017 | 8:37:47
vojtasaurus

Bylo by zajimave, kdyby to Drogon vycitil.. prece jen se rika, ze jsou Targaryeni nejakym zpusobem s draky spojeni, ale bude to jinak.. podle uniklych leaku to ma byt tak, ze…

Jona drak zabije, aby ho nasledne ozivil rudy veleknez Varys..

#20 Karloman #29 Kometa #107 jajkob
7.8.2017 | 8:40:59
rockysiburger

#17 RobbStark: Já s tebou taky nemůžu souhlasit. Povídka o mladém chlapci, který je naverbován do armády Lannisterů je sice hezká, ale to je válka. Voják byl a bude vždy žoldák. Je tudíž placen. Je rozdíl jít bojovat s vidinou smrti a být odpálen v posvátném místě v centru města. Také si myslím, že plácáš houna. :-) ale respektuji tvůj názor, jenom máš špatný úsudek.

#22 RobbStark
7.8.2017 | 8:47:44
Karloman

#18 vojtasaurus: Jasně, ty šašku.

7.8.2017 | 8:55:01
Evala

Danny dokáže být nemilosrdná, ale není to krutý člověk. V Astaporu, ještě než začala ten masakr otrokářů se podívala nad sebe a viděla děti – otroky, jak ji smutně pozorují. Před Yunkai prohlásila, že přesný počet důvodů, proč město dobýt se rovná přesnému počtu otroků, co v něm žijí. V Meerenu zůstávala, aby se naučila vládnout a aby bývalý otroci neupadli znovu do otroctví hned po jejím odchodu. A nezničila šmahem veškerou vrchnost, k těm, co její nárok uznali se snažila být maximálně spravedlivá. Zavinila smrt obrovské spousty lidí, ale nebylo to proto, že by si jejich smrt přála, ale proto, že byla naivní a důvěřivá a všechno si představovala strašně jednoduše. A přímou smrt (kromě té odplaty za ukřižované děti) působila pouze ve válce. Cersei na druhou stranu zmasakrovala toho, kdo ji stál v cestě jen proto, že ji tam stál. Tyrelly nesnášela, protože přišli do KL a měli se podílet na vládě. Ano, Margery byla manipulátorka, ale Cersei by nenáviděla každou ženu s inteligencí větší než podprůměrnou, díky které by její vliv u Joffreyho nebo Tommena klesl.

#26 Karloman
7.8.2017 | 8:59:29
RobbStark

#19 rockysiburger: Já ale přece ten rozdíl nepopřel, jen jsem řekl, že podle mýho názoru není tak obrovskej, za jakej jsi ho vydával, nevím, čemu na tom nerozumíš a proč opakuješ to, co už jsi řekl… A že plácám houna má bejt argument? =D Dobrej! =D Já tvůj názor taky respektuji a naopak se domnívám, že máš pro věci horší cit ty, ne já. Každopádně jsem rád, že jsi aspoň přestal házet špínu na Jaimeho a radši stočil diskuzi na něco, o čem původně vůbec nebyla =D

#40 rockysiburger #42 tap #45 Rumek
7.8.2017 | 9:00:30
matej773

#7 Naranyan: Možná to bude tím, že osvobozovala otroky, přičemž pány zabíjela – tím pádem, proč by měla osvobozovat armádu jejich nepřátel stejným způsobem, jako otroky od jejich pánů? :D Teď jim nabízí stejný způsob, jako Robert… :-) Kdyby byla ten drak, tak je bez milosti pozabíjí. :D

7.8.2017 | 9:02:13
Evala

#24 fgh: :D D :D

7.8.2017 | 9:04:56
Karloman

#21 Evala: Ale ona vůbec neposlouchá. Upálila celou armádu Lannistrů, a to pouze s jedním drakem. Představte si, kdyby použila všechny tři draky, tak Zimohrad i Orlí hnízdo nevydrží.

#32 Evala
7.8.2017 | 9:05:14
Dejv111

Lannisterská armáda není zničená. Jak padlo v konverzaci mezi Randyllem a Jaimem, tak jich je málo když budou napadeni, protože tam byla už jen jakási zadní záštita doprovázející naklad potravin z Roviny. A do toho tam podle me nebyli vojaci Tarlyu a spol.

#30 Karloman
7.8.2017 | 9:07:18
MARTAS SK

Tiež tak neznášate Branna? Úplne sa mi znechutil, keď Sanse zrovna spomenul to znásilnenie a aj voči Merre. Ani poďakovať nedokázal. Hnusné, odporné hovado…

#31 Kometa #34 Rick Snow #41 Salonca #83 doxtan #204 Trepy
7.8.2017 | 9:07:22
Kometa

#18 vojtasaurus: kolikrat byste ho chudáka zabíjeli :D

7.8.2017 | 9:08:56
Karloman

#27 Dejv111: Tarlyovští vojáci jsou tam, podle mě tam zhebla polovina Lannistarské armády.

7.8.2017 | 9:11:05
Kometa

#28 MARTAS SK: Brandon Stark je mrtve…

7.8.2017 | 9:12:23
Evala

#26 Karloman: Jenže ona neplánuje napadnout Zimohrad nebo Orlí hnízdo. Plánovala napadnout KL. A ten plán, který u ní vznikl v momentu rozčilení z další porážky, si okamžitě nechala vymluvit, když jí bylo připomenuto, že by se tak stala něčím, čím být nechce. To trochu nesouhlasí s tím, že neposlouchá. Ale ano, ani ona není dokonalá, i ona je v podstatě masový vrah a nabubřelost, s jakou se projevuje, je občas nesnesitelná.

7.8.2017 | 9:14:58
Rick Snow

#11 rockysiburger: Jo, taky si myslím, že DRagon bude první, kdo „proflákne“, kdo je ve skutečnosti Jon… A Daenerys se asi bude docela divit. Teď už jde jen o to, jak si to přebere, protože mi přijde poslední dobou trochu natvrdlá a naivní. :)

7.8.2017 | 9:17:45
Rick Snow

#28 MARTAS SK: Ale no tak, poděkoval jí třeba mimo kameru a připomenul jí to jen proto, aby uvěřila, co je zač a jaké má schopnosti.Musel jí říct něco, co prakticky kromě ní a Theona nikdo z živých neví… Má svůj úděl a nemá to vůbec snadný. Já mu fandím.

7.8.2017 | 9:19:39
Uschi

#17 RobbStark: Jenze on je furt rozdil, kdyz zemrou civiliste ve valecnem tazeni o obsazeni nejakeho uzemi (s tim ze pocita, vetsina ztrat jsou hlavne civilisti) a rozdil, kdyz nekdo zabije stovky/tisice lidi jenom kvuli tomu, ze neco posrala a uz nevi jak dal, tak je proste vsechny zabije. Tohle se proste neda srovnavat. Valka ja valka a lidska blbost je lidska blbost.. Ve valkach se umira.. ale za svou vlastni blbost by jsme meli platit my sami, ne ostatni. A nejhorsi je, kdyz stejne jako cersei zabijeme xyz lidi naprosto bezduvodne a potom se tvarim ublizene jak mi kazdej ublizuje..

#37 Evala #139 RobbStark
7.8.2017 | 9:20:40
Travel

Tak musím přiznat, že jsem velmi překvapený z Daenerys, čekal, jsem, že se jeji mentální vývoj bude zlepšovat. Podle tohoto to vypadá, že ji z moci jebne v palici. A jestli ano, tak ji opravdu přeji nějakou krutopřísnou smrt. Nevím z čeho usuzujete, že by Drogon měl vycítit jonovu krev, ale podle všeho, se snažila Jona zastrašit a donutit ho pokleknout, ale on ji poslal do prdele :D

7.8.2017 | 9:26:23
Evala

#35 Uschi: To je typický rys narcisitní poruchy. Ano, Cersei je svině, ale bez ní by to na druhou stranu byla nuda.

#38 Uschi
7.8.2017 | 9:27:50
Uschi

#37 Evala: To nerikam, pribeh jako takovy potrebuje lidi jako je ona. Ale omlouvat Cersei pro duvody jako zivotni laska nebo prisla o dite… to promin, ale… :D

#43 Evala
7.8.2017 | 9:33:07
Michiko Karasu

Jaime se velmi změnil, z jejího pohledu není Cersei ta zlá, zkrátka je teď zlomená, ale láska je občas slepá. Jak jednou řekl Brienne, nemůže se jen tak postavit proti své rodině, kam by měl jít? Na Sever? K Danny? Jo to by mu určitě fungovalo. Je čestný a hodně se změnil, to co udělal pro Olennu, dal jí jed, důstojnou smrt, ale ještě se předem ujistil, že nebude trpět. Když se mu svěřila, že zabila jeho syna čekala jsem, že vytáhne meč a usekne jí hlavu, ale on místo toho raději odešel. Z jeho pohledu je Danny ta zlá, do KL dorazili určitě zvěsti o tom její upalování lidí za živa a podobných kouscích, co se jeho týče, tak v ní vidí jen dceru šíleného krále, která je podle zvěstí stejně bláznivá jako její otec, je to narušitel, navíc na Západozemí táhne s Dohraki a draky. Bojuje aby zachoval jejich způsob života a za svou rodinu. Pro mě se Jaime poslední dobrou pasoval na nejoblíbenější postavu a to jsem ho v první sérii nesnášela, Arya těsně v závěsu a třetí místo Bronn. Všechny postavy mají jedno společné – skvělý vývoj charakteru, v průběhu sérií se změnili a to mám moc ráda, není to alespoň nuda. Jinak v té lepší kvalitě uznávám, že to byl Drogon, ale opravdu jsem při tom prvním záběru měla pocit, že to byl Rhaegal, nevadí, já jsem ráda, tak to znamená, že ty další dva ještě někdo jiný může osedlat. ;) Bitva byla velkolepá, nejlepší co jsem viděla zatím v GoT. Hear me Roar! :D

7.8.2017 | 9:58:17
rockysiburger

#22 RobbStark: Houna… To nebyl argument. Pouze jsem poukázal, že tvé tvrzení není správné. Nicméně, já nic neopakuji. Jsem další diskutující. Tuhle debatu jsi započal s někým jiným. Já jsem pouze přidal, že si myslím, že pravdu vskutku nemáš. Já ti, ale odpouštím. Chybovat je lidské. Protože pokud v tom vidíš pouze nepatrný rozdíl. Byl vlastně stejný i Rob Stark a všichni vojevůdci, velitelé, králové a lordové. Nemůžu si pomoci, ale tímhle jsi hodil všechny do jednoho pytle.

#137 RobbStark
7.8.2017 | 10:07:18
Salonca

#28 MARTAS SK: Hej je trošku ako robot ale keď ma na ramenách záchranu sveta všetky emócie musí zničiť a sústrediť sa na jeho úkol.. čiže ano je trošku zlý ale ma na to dôvod :)

7.8.2017 | 10:11:29
tap

#22 RobbStark: ty jsi tak mimo, že ani nevíš, na koho reaguješ…

#141 RobbStark
7.8.2017 | 10:14:01
Evala

#38 Uschi: Já jí neomlouvám, ani jí nefandím. Naopak, přeju jí odpornou smrt, ale až na konci seriálu :)

#54 Uschi
7.8.2017 | 10:18:29
Zargon

A teď mi řeknete jak díky téhle upoutávce mám vydržet týden :D

#46 Karloman
7.8.2017 | 10:18:38
Rumek

#22 RobbStark: Ten rozdíl v zabíjení v podání Cersei a Dany je přímo gigantický. Jinak, Jaime byl za začátku příběhu bezcitný parchant, ve kterém se sice něco nalomilo díky zajetí a hlavně díky setkání s Brienn. Tak či onak slouží psychopatce, o čemž moc dobře ví, ale je mu to tak nějak fuk. Prostě už nemá nikoho jiného, zaslepený vášní a láskou. Je to asi nejzajímavější postava v celé GoT, ani zloduch, ani dobrák. Občas udělá správnou věc, občas hodně špatnou. Myslím, že s tím uvnitř tak nějak bojuje i sám.

#147 RobbStark
7.8.2017 | 10:19:52
Karloman

#44 Zargon: Možná unikne i pětka. :)

#47 Zargon
7.8.2017 | 10:20:30
Zargon

#46 Karloman: tím pádem ale at uniknou už všechny a ne jen po jednom kde ve vysledku je vlastně jedno jestli kouknu na leak a nebo na offiko tyden jako tyden :D

#50 rockysiburger #60 Karloman #63 RaiderCZ
7.8.2017 | 10:22:08
methoz

Je fajn vědět, že naprosto šílená vražedkyně, která zlikviduje každýho už jen kvůli blbýmu pohledu, zničí kvůli tomu kus města atp. je srovnatelná s holkou, která neudělala ani setinu z toho co ona… Hustý :D

#49 Zargon #56 diastan
7.8.2017 | 10:45:38
Zargon

#48 methoz: všechny by si měla vzít pod kudlu Arya :D

7.8.2017 | 10:47:10
rockysiburger

#47 Zargon: Co budeš dělat na konci série ? :-D nedej bože, když poslední série vyjde až 2 roky :-)

#52 Zargon
7.8.2017 | 10:47:45
Kolousek001

No podle traileru to i dost vojáků Lannisterů přežilo, to by mě zajímalo teda jak :D V epizodě to vypadalo, že Drogon tam všechno spálil na sračku a ostatní pomlátili Dothraci , protože proti tak gigantický přesile neměli nejmenší šanci i kdyby tam ten drak nebyl …

Ale jak bylo řečeno bylo to malá část armády a zbytek už by měl být v KL takže bojům konec rozhodně není …

#58 Hed94 #59 Hed94
7.8.2017 | 10:48:13
Zargon

#50 rockysiburger: Budu koukat na všechny díly od první serie :D jako každý rok

7.8.2017 | 10:48:31
Cristie

#7 Naranyan: Dragon je milášek a doufám, že se mu nic zlého nestane.

7.8.2017 | 10:49:14
Uschi

#43 Evala: Ja mluvil o Robbovi :D Jo ja taky. Ale jeste pred smrti takovy kratky moment, kdy otevre oci a rekne si „posrala sem to“ :D .. Uplnej opak od olenny :D Vypije jed a „All I did was for my family..“ :D

7.8.2017 | 10:53:03
BladeZA

fgh…očakávam od teba popis 5 časti, keďže ako tvrdíš vždy tu po odvysielanej časti dáš čo bude v tej ďalšej!!!! a žiadny stručný, konkrétne ako dopadne stretnutie draka s Jonom (čiže detail). Som sakra zvedavý na tvoju reakciu.

#62 fgh
7.8.2017 | 10:53:42
diastan

#48 methoz: on bude takový názor asi moderní :-D jinak se tomu taky směji

7.8.2017 | 10:59:31
vintason

#7 Naranyan: no ale tak jako tak, ona si to může dovolit, pokud by nepoklekli, tak zemřou, vždyť to jsou vojáci kteří bojovali proti ní, takže nemůžou čekat snad ani lepší návrh :D pokud si chce vzít trůn, nemůže se jich přece ptát :)

7.8.2017 | 11:05:09
Hed94

#51 Kolousek001: Námitka, těch Dothraků bylo sice hafo, ale kdyby tam ten drak nebyl, tak by Jaimie měl reálnou šanci vyhrát, protože měl dobře vycvičenou a disciplinovanou armádu se správnou výzbrojí proti koním.

Ono se hodně špatně bojuje když nad tebou létá drak kterej tě může kdykoliv spálit, na jednom křídle ti barbaři prorazej a lítej ti pak za zády a všude kolem sebe vidíš kamarády který hořej a víš že toho draka asi nikdo nesundá.

To ta morálka pak jde hodně rychle ke dnu :D Ale odstraň draka a neměli by žádnej důvod se bát.

#99 Kolousek001
7.8.2017 | 11:18:32
Hed94

#51 Kolousek001: Námitka, těch Dothraků bylo sice hafo, ale kdyby tam ten drak nebyl, tak by Jaimie měl reálnou šanci vyhrát, protože měl dobře vycvičenou a disciplinovanou armádu se správnou výzbrojí proti koním.

Ono se hodně špatně bojuje když nad tebou létá drak kterej tě může kdykoliv spálit, na jednom křídle ti barbaři prorazej a lítej ti pak za zády a všude kolem sebe vidíš kamarády který hořej a víš že toho draka asi nikdo nesundá.

To ta morálka pak jde hodně rychle ke dnu :D Ale odstraň draka a neměli by žádnej důvod se bát.

7.8.2017 | 11:18:32
Karloman

#47 Zargon: No jo, máš pravdu.

7.8.2017 | 11:18:41
Hed94

Hlavně důležitý je, že tohle nebyla celá armáda Lannisterů, ale jak řekli před bojem – jen poslední malá část, zbytek už byl v Kings Landing se zlatem. Tihle už vezli jen zbytek obilí a proviant.

Takže prohra to je, ale né nějak extrémně drtivá, pokuď Jaimie s Bronnem přežijí.

Moje teorie je, že Jaimiho zajmou a Tyrion mu pak pomůže utéct. Stejně tak si myslím, že ten šíp, kterej narazil do toho draka byl jedovatý… protože proč ne ? když už dělám takovouhle zbraň… a Qyburin či jak se jmenuje, je na to dost chytrý.

#231 Rafan
7.8.2017 | 11:22:14
fgh

#55 BladeZA: ! Pri navratu z boje prileti Dany za Jonem na plaz (tam pod Dragonstonem), Jon ji v klidu pozdravi, a Drogona se neboji, cehoz si i Dany vsimne, dokonce si ho Jon i osedla. Dany to lehce rozhodi, podle me jen zarli. Preci jen, Jon bude brzy Drogonuv nevlastni otec…

Zde mas leak, abys nerekl, ze to mam z nej: https://www.reddit.com/…er_timeline/

Tohle je naposledy, co nekomu neco dokazuju, a to jen diky tomu, ze si jeden z mala lidi, co me neurazi jen kvuli tomu, ze nedokaze snest, ze jakozto pleb nema k epizodam pristup, a druzi ano.

Stejne nemam potrebu tu nic dokazovat, uz takove lidi budu ignorovat, at si mysli, co chteji. :)

Preji hezky den.

#65 Hed94 #66 Hed94 #67 steveb19 #68 RaiderCZ #101 Uschi #110 Knell #151 BladeZA
7.8.2017 | 11:22:43
RaiderCZ

#47 Zargon: někdo tady na edně psal , že napřed bude uniklá 4 a v půlce týdne mají v plánu vypustit 5 6 7 :D tak uvidíme

#72 Zargon
7.8.2017 | 11:22:45
Railbot

#7 Naranyan: jenže to je blbá taktika, lady Olenna věděla, že už to má spočítaný, neměla už nic, a proto chtěla, aby Deny vše spálila na prach, jí to bylo jedno že ano.. Ona Olenna byla už dost sobecká a poprávu zahořklá na celý svět.

7.8.2017 | 11:23:57
Hed94

#62 fgh: Uniklej díl je jedna věc, ale číst si čistě co se má stát ze scénáře mi přijde jako kolosální kravina.

7.8.2017 | 11:26:28
Hed94

#62 fgh: Uniklej díl je jedna věc, ale číst si čistě co se má stát ze scénáře mi přijde jako kolosální kravina.

7.8.2017 | 11:26:28
steveb19

#62 fgh: to som dnes čital na reddite…takže nič noveho si mi nepovedal..nič v zlom

#70 fgh
7.8.2017 | 11:26:33
RaiderCZ

#62 fgh: neber to špatně , stejně bych to rozklikl ale nemělo by to být ve spojlu ? :D

7.8.2017 | 11:27:39
vintason

Jen bych poprosil adminy, že na HBO stránkách koluje název epizody jménem Blood of Dragon, takže buď je toto pracovní název dílu, nebo je někde chybka :) a co se týče samotného traileru, vypadá to zase na mezičas, kdy se jednotlivé postavy přesunou k dalším důležitým úkolům děje – tedy ochránit Zeď, připravit se na bitvu o Královo Přístaviště atd… :) ale tak třeba se opět dočkáme nějakého toho zabití jedné z hlavních postav, ještě mi tam překáží Malíček a ostatní v současnosti méně výrazné postavy :)

#88 Stardos
7.8.2017 | 11:28:47
fgh

#67 steveb19: Posli mi na to prosim odkaz, ja teda vim jen o leaku od awayforthelads, ktery sem zde posilal.

#71 fgh
7.8.2017 | 11:30:56
fgh

#70 fgh: Respektive ten jediny je pravdivy, ostatni sou fake nebo predelavky prave od nej.

#73 Karloman
7.8.2017 | 11:32:00
Zargon

#63 RaiderCZ: Já jsem četl že 5 díl nemají a vypustí až po něm 6,7 díl tak uvidíme

#75 fgh
7.8.2017 | 11:33:30
Karloman

#71 fgh: Kámo, já mám taky leak, ale nic o osedlání se tam nepíše.

#76 fgh
7.8.2017 | 11:34:07
league

těším se až unikne táhle epizoda o hackerů a proč je hackeři nevypustili všechny ?

#80 Argetlam Královrah #81 fgh
7.8.2017 | 11:34:54
fgh

#72 Zargon: Presne tak. BTW zadny scenar behem 24h neleakl, takze nevim, kde ste k nemu prisli.

https://prnt.sc/g5c64b (To nahore je jen screen Drogona)

7.8.2017 | 11:35:07
fgh

#73 Karloman: Presne tak, nepise, posilal jsem zde odkaz k jedinemu pravdivemu leaku. Ja nevim, kde tu na me vytahli nejakej scenar, kdyz zadny scenar k 5 epizode jeste leaknuty neni :D To by uz davno vsude byl…

#77 Karloman
7.8.2017 | 11:36:33
Karloman

#76 fgh: To osedlání je asi přes čáru… :)

#78 fgh #97 fgh
7.8.2017 | 11:42:16
fgh

#77 Karloman: Tak se mi to zdalo :)

V awayforthelads leaku neni uplne vse, vis? Proto se tu snazim rikat veci, co v tom leaku nejsou, aby ste se tu dozvedeli i neco noveho. Takhle to delam uz 4 epizody, a furt jsem tu mezi jistymi jedinci bran za lhare :D

#85 Punisher bude trestať #95 Offak
7.8.2017 | 11:45:01
league

Přežil Králokat nebo se utopil ?

#81 fgh #82 Karloman #84 Lord Paetur
7.8.2017 | 11:45:24
Argetlam Královrah

#74 league: Čtverku nevypustili hackeři, ale někdo z indického HBO, asi omylem.

#81 fgh
7.8.2017 | 11:46:59
fgh

#79 league:
! Prezil.

#80 Argetlam Královrah: Presne tak, ale omylem to nebylo.
#74 league: Hackeri maji jen 6 a 7, kterou vypusti po oficialnim odvysilani 5 epizody, pokud ovsem HBO nezaplati ransom :D

7.8.2017 | 11:49:32
Karloman

#79 league: Přežil.

7.8.2017 | 11:49:34
doxtan

#28 MARTAS SK: Bran je dost dobře opsaný Paul Atreides, s to svojí změnou charakteru.

#92 Argetlam Královrah
7.8.2017 | 11:50:51
Lord Paetur

#79 league: Myslíš že by postavu, která tam je od prvního dílu, nechali zemřít takovou slabou smrtí? Když už, by měl umřít, tak by mu drak rozdrtil tělo a spálil na popel.

7.8.2017 | 11:55:20
Punisher bude trestať

#78 fgh:

Ty kreten, hovoril si, ze si to videl, takze chceme detailny popis celej sceny a nie nejaku hluposr vypustenu na internete, to si viem dohladat aj ja.

Dajte mu uz ban…

#86 fgh
redaktor
7.8.2017 | 11:56:15
fgh

#85 Punisher bude trestať: Dohledej, posli odkaz.

7.8.2017 | 11:58:03
Zdechlinka

No já bych řekla, že děvče mělo možná i více štěstí než rozumu. Kdyby si Bronn ještě nabil a hned se nezačal radovat, tak to mohl Drogonovi vpálit přímo do ksichtu. Jako chápu, že ta rána balistou ho musela bolet nebo něco, ale hned si po první ráně sednout na zem. Já jsem si teda myslela, že drak by toho mohl ustát víc. :D Nevím, tohle mi přišlo trochu zvláštní a hlavně to nebyl dobrý nápad, stačil kousek a Drogon by létal s Daenerys, přišpendlenou ke své hrudi. :D Mám pocit, že to s těmi draky moc neumí. Ale jinak díl super, možná nad tím až moc přemýšlím. :D

#89 Stardos
7.8.2017 | 12:00:20
Stardos

#69 vintason: Na YouTube mi vyskočila dvě stejná proma, ale oba měli rozdílný název :D Ale viděl bych to na název Eastwatch, vzhledem k tomu že tam směřuje NK

#90 fgh
7.8.2017 | 12:02:54
Stardos

#87 Zdechlinka: Otázka zda by to podruhé trefil. Drogon na něj letěl zpříma, po tom co ho trefil se začal hýbat ze strany na stranu

#94 Zdechlinka
7.8.2017 | 12:04:44
fgh

#88 Stardos: Ano, je to Eastwatch, na internetu bylo vic fake nazvu, ja jsem uz vcera informoval o jejich nepravosti.

#93 Argetlam Královrah #104 zizik
7.8.2017 | 12:05:00
dragon113

Podľa mňa vojaci nepoklaknu.Dany z jonom nebude bola by to najväčšia jonova chýba dany by sever nemala tak či tak a jona by na severe odsúdili . Keď ide o Jaime keby ste čítali knihy tak by ste vedeli že bol vždy rovnaký a mal zmysel pre spravodlivosť len kvôli cersei niekedy nerozmýšľa. A Dany keď si tak myslíte aká je dobrá zničila mesta ktoré obchodovali z otrokmi ale v tých mestách nemali inú možnosť jediné v čom sa dalo obchodovať boli ľudia keď chceli platiť dothrakom aby ich nepozabijali tak museli im niečím platiť a po druhé väčšinou otrokov aj tak mali od dothrakov keď chcela zastaviť otrotstvo mala prve zastaviť dothrakov ďalej keď prepustila otrokov aj niektorých pánov myslíte si ako dlho tam vydržia ty prepustený otroci ktorý nemajú nič keď všetci čo majú zlato poodchadzaju lebo pre nich tam nebude mať zmysel ostať podľa mňa len v tých mestách narobila chaus a skazu a odišla preto je pre mňa horšia ako cersei ktorá zabila ľudí z fanatickej sekty sekty a po takom ponížení akom zažila ona z pomsty by sa chovala dany ešte horšie ako ona

7.8.2017 | 12:05:44
Argetlam Královrah

#83 doxtan: To jsem si neuvědomil, ale asi ano, máš pravdu. Až na to ale, že Bran nebude vést džihád a nezaloží impérium, které přetrvá tisíce let, tím, že bude vydírat všechny ostatní, že jestli se nepodřídí, tak zařídí zánik celého vesmíru :D aspoň tedy doufám. A taky doufám, že v tom případě Cersei není princezna Irulán :D

7.8.2017 | 12:08:20
Argetlam Královrah

#90 fgh: Neinformoval. Jen kecáš, co jsi dělal včera, před týdnem, před měsícem, ale zatím jsem nepostřehl ani jednou, že by to byla pravda ;)

#96 fgh
7.8.2017 | 12:09:40
Zdechlinka

#89 Stardos: Já to spíš myslela, jak se vzchopil přímo před tou balistou, bylo to pár metrů a ksichtem byl přímo proti ní. Nesesmažil ji hned, sice to byli sekundy, ale kdyby měl Bronn nabito, tak by ho mohl odpálit i s Daenerys.

7.8.2017 | 12:12:17
Offak

#78 fgh: Napiš ten cely popis pristi epizody, ne jen jednu scenu. Vždy se zde oháníš tím, že napíšeš po oficiálním odvysílání epizody popis celé přístí epizody, tak šup šup. A myslim si, že Jon si na draka v přístí epizodě určitě nesedne :-) Takže, prosím pěkně, pošli mi popis celé 5 epizody, nikoli jen jedné scéný, která je ke všemu v tomto stadiu deje nereálná. Děkuji

#98 Karloman
7.8.2017 | 12:12:58
fgh

#77 Karloman:
! Chtel jsem vyvolat napeti, coz se podarilo :D Jen si ho ochoci, ridit ho nebude, to by asi Dany jinak nerozdychala :D

#105 JonTargaryen #111 Nicole
7.8.2017 | 12:19:39
Karloman

#95 Offak:https­://www.thedra­donandthewolf­.com/single-post/2017/05/27­/Game-Of-Thrones-Season-7-Episode-5-V-20-Blood-Of-The-Dragon

#100 fgh
7.8.2017 | 12:20:22
Kolousek001

#58 Hed94: Nemyslím si :D i kdyby tam ten drak nebyl tak dostanou. I když máš sebelíp vycvičenou a ozbrojenou armádu, tak proti tak brutální přesile nic nezmůžeš a Dothraci žijou prakticky jen pro boj, nemají strach a jsou doslova krvežízniví … Navíc pro ně hrálo to, že boj se odehrával na obrovské otevřené planine a ini měli výhodu koní.

Lannisteři se museli rozprostřít a vytvořit šíleně dlouhé řady a takhle stačí tu řadu na pár místech prorazit a pak je hotobo …

Prostě i bez draka by je rozsekali a basta :D :D

7.8.2017 | 12:22:59
fgh

#98 Karloman: Diky, ty jediny si schopen aspon trochu neco vyhledat :) Nicmene tohle je jeden z tech leaku, co si jen vzali neco z awayforthelads, a zbytek si upravili. Dost informaci je tam nepravdivych, coz si uz muzes vsimnout z toho, co jsem psal ja, a co zachycuje tenhle leak…

#103 Karloman
7.8.2017 | 12:25:28
Uschi

#62 fgh: Leaky z redditu nedokazuji, ze mas k epizodam pristup :D Kdybys hodil aspon screen situace, ktera se nastane v pristich dilech, vsichni by ti uverili. Takhle jsi jen lhar :D

#113 fgh
7.8.2017 | 12:30:28
Arrow123

Táto epizóda má rozhodne šancu prekonať tú minulú. Konečne tam bude Night King a White Walkers :)

#113 fgh
7.8.2017 | 12:37:24
Karloman

#100 fgh: Já Ti nadávat nebudu. Kdyby si sem dal screen nějaké scény z epizody 5, tak by to bylo lepší. Jinak nikdo nebude věřit, že si to doopravdy viděl.

#113 fgh
7.8.2017 | 12:41:04
zizik

#90 fgh: Mno takže FGH, který říká, že má všechny epizody 7. série:

  • tvrdil, že 4. epizoda začne scénou s Cersei a Tychem
  • tvrdil, že 5. epizoda se bude jmenovat „Death of the Queen“.

Minimálně tyto dvě jeho tvrzení se nepotvrdily, a přece kdyby ty epizody měl, tak toto jsou věci, které by nemohl splést. Jediný logický závěr z toho může být ten, že ty epizody předem neviděl a čerpá jen z různých leaků.

Pokud ovšem napíše, jak přesně bude znít první a poslední věta v 5. epizodě, a po dovysílání se to potvrdí, tak se mu veřejně omluvím. (Má na to čas do začátku vysílání 5. epizody, případně do času úniku celé epizody nebo podrobného scénáře.)

Jen pro jistotu co myslím, pro 4. epizodu by to bylo:

1. věta – „Hold that wagon!“, poslední věta – „You fucking Idiot“.

#108 rockysiburger #113 fgh
7.8.2017 | 12:42:48
JonTargaryen

#97 fgh: Take a bow son. Tvoje komenty su sice pravdive ale vsetko co si doteraz spomenul je velmi lahko nachadzatelne v leakoch .)) tu si kludne vsetci pozriete guide k celej serii, http://green-chili.blogspot.co.uk plus fotky z natacania. Takze nemusis tu ludi vodit za nos, ze mas epizody ked si to kazdy z nas moze v klude precitat na nete.

#113 fgh
7.8.2017 | 12:43:00
shootx

Drogonovi by mohli udelat brneni z obsidianu a doted nechapu ze nema sedlo…Jinak smesne vykryvani Jehlou rany od Brienne je jasne ze uz neresi nelogicnosti a teleporty…Na Severu je dej celkem nudnej…Denerys si vzala k srdci to co rikala Olena – ignoruj radce jsi drak…Bran rekl Malickovi Chaos je zebrik protoze se ho boji a videl co ma v planu…Navic Bran v pristi epizode bude odhalen jako Vrana a bude opet oznacen NK v te chvili bude Bran vedet

ze je dokaze zachranit pouze Malicek

7.8.2017 | 12:45:26
jajkob

#18 vojtasaurus: nová Locker theory?

#130 vojtasaurus
7.8.2017 | 12:49:14
rockysiburger

#104 zizik: Taky se mu klidně omluvím, ale zřejmě se ukáže, že je to kecal.

#113 fgh
7.8.2017 | 12:50:18
Argetlam Královrah

#96 fgh: ok, omlouvám se.

#113 fgh
7.8.2017 | 12:51:42
Knell

#62 fgh: Takže plebs, ktorý nemá k epizodam prístup… mne je fuk či si to videl, len by som chcel vedieť: To keď tu takto niečo napíšeš, to ti potom nejak narastie penis, alebo o čo ide?

#113 fgh
7.8.2017 | 12:55:43
Nicole

#97 fgh: Tvrdíš tady, že jsi viděl všechny epizody 7. série, máš k nim přístup, ale zatím jsi to tady nijak nedokázal. Udělej nám screen nějaké scény (né fotky, která se objeví na internetu). Popis nějakou scénu, která se nemihla v promu na další epizodu. Dokud to neuděláš, budou tě lidi považovat za lháře. Pokud bys to udělal a napsal informace, které se opravdu nedají zjistit s leaků, myslím, že by se ti tady hodně lidí velmi rádo omluvilo. Takhle jen meleš.....A tvoje „objahování“, že se nebudeš před nikým objahovat, že jsi tady toho napsal dost, co to dokazuje…jen lži…

#113 fgh
7.8.2017 | 12:56:19
diastan

Že si ho vůbec všímáte, určitě bude mít nějakej českej pleb přístup k episodám a ještě to bude roztrubovat na edne…pls :-D

7.8.2017 | 13:00:08
fgh

#101 Uschi: Nevytahuj to zase, uz jsem milionkrat rekl duvody, proc mezi ceske publikum nebudu zabery z epizod a uz vubec ne epizody samotne. Tobe jsem to rikal uz v nekolika diskuzich, tohle je naposled.

#102 Arrow123: ! Moc NK tam nebude, bohuzel, toho se dockas az v ep 6 :)

#103 Karloman: V pohode. Ja ale nestojim o to, aby mi lide verili, ze jsem uz ty epizody videl. Popravde mam celkem srandu z tech plebu, co mi tu neveri, a zadoni me tady o epizody, ted uz dokonce aspon i screeny z nich, ackoliv jsem rekl uz milionkrat duvod, proc nemuzu a ani nechci tyhle data leakovat ven, natoz mezi Ceske publikum. Ja nejsem jako ten Ind, co leaknul 4 epizodu :D

#104 zizik: Upravujes pravdu. Upravujes to, co jsem napsal. Tu scenu s Tychem a Highgarden jsem prohodil, chybu jsem uz priznal, jinak zacinaly presne po sobe :) To s tim Death of the Queen jsem psal i adminovi, protoze jsem doufal, ze je muj zdroj presny, nebyl, tudiz se tohoto zdroje vzdavam. Nazvy epizod nemam, moje slozka s epizodami vypada takhle: https://prnt.sc/g5d84t

#105 JonTargaryen: Dik za link, kouknu na nej ;)

#108 rockysiburger: Uvidime :)

#109 Argetlam Královrah: Prijimam. Ale rikam, bud inteligentnejsi nez ostatni, a zjistuj si informace pred tim, nez neco reknes. :)

#110 Knell: Vic uz chudak ani nejde…

#111 Nicole: Scenky, ktere nebyly v promu, ani v leaku, tu popisuji uz 4 epizody, ted skoro patou :D Prosmatrej Ednu, a zjistis vic :)

Ted jsem vam vsem odpovedel, vic uz se k tomu vracet nebudu, urazejte me a piste si co chcete, budu reagovat jen na inteligentni komentare.

Preji hezky den :)

#114 zizik #121 DejfZet #126 Nicole
7.8.2017 | 13:02:53
zizik

#113 fgh: Prostě ses prokazatelně spletl. Jakékoliv následné pokusy to pak zamlžit, když se zjistilo, že jsi kecal, jsou nepodstatné.

Napiš tu první a poslední větu z 5. epizody jak jsem psal. Nemusíš dělat žádný screen apod. stačí dvě věty, jako jednoduchý důkaz.

Když budou přesné, máš moji omluvu. Jinak jsi jen kecal a epizody dopředu nemáš.

#115 PecaCZE #122 Locker.
7.8.2017 | 13:12:59
PecaCZE

#114 zizik: Ty leaky už jsou tak podrobný, že nějaká první a poslední věta by to ani nemusela dokázat to chce něco víc. Například jak jsme tu říkali, kdo bude v jaký minutě a co řekne. I tak by nebyl důvod se omlouvat, už to tu píše takovou dobu a důkaz nikde, spíš naopak. Podle něj jsou všichni ostatní hloupí a jen on je chytrej. Prej, že tu urážíme si přečti jeho komentáře, úplně nesmyslný.

#116 Karloman #117 zizik
7.8.2017 | 13:19:35
Karloman

#115 PecaCZE: Kašlete na něj.

7.8.2017 | 13:22:41
zizik

#115 PecaCZE: No i přes ty podrobný leaky by ta první a poslední věta stačila :-) nikde v leacích nebylo, že první věta 4. epizody bude „hold that wagon“, všude bylo jen ze Jaime a Bron jedou s konvojem z HG. Poslední věta obdobně. Sice se vědělo, jaká scéna bude (Jaime pojede na Daenerys a Bronn ho zachrání těsně před plamenem), ale co přesně zazní…

Takže první a poslední věta jsou pro mě pořád dost průkazné.

#119 PecaCZE #144 Uschi
7.8.2017 | 13:26:16
Trepy

#2 jajkob: Daenerys je hloupá, ta je upálí a ti, co pokleknou přijme. A Cersei zajatci stejně nezajímají. Obě jsou hloupé.

#120 PecaCZE
7.8.2017 | 13:30:14
PecaCZE

#117 zizik: No ok, já ty leaky nevyhledávám, ale když sem někdo dá odkaz, tak se kouknu. Proto nevim kolik těch leaků potom je… stejně není důvod se mu omlouvat, šancí dokázat nám to měl už několik.

7.8.2017 | 13:30:34
PecaCZE

#118 Trepy: Ona chce, aby se k ní připojili… to je fakt kravina, potom můžou zkusit utýct nebo ještě nekoho zabít.

7.8.2017 | 13:31:46
DejfZet

#113 fgh: hele dozví se Jon čí je syn v týhle řadě? Máš to 50:50 šanci, že se trefíš

#123 fgh
7.8.2017 | 13:32:48
Locker.

#114 zizik: Ani je mít nemůže. Ještě jsem je zde nesdílel.

#125 Karloman
7.8.2017 | 13:40:23
7.8.2017 | 13:41:58
mr_bungle

Parádní trailer, vypadá to, že to opět bude stát za to. Nevím, jak to týden vydržím. :D

7.8.2017 | 13:43:43
Karloman

#122 Locker.: Lockere, zdar Ty starý blázne. Smrt Malíčka se blíží, Tvé ubohé teorie jsou už k smíchu.

#142 Locker.
7.8.2017 | 13:45:01
Nicole

#113 fgh: Anebo mi řekni, jestli se Arya a Jon v příští epizodě potkají. Taky máš šanci 50:50, že se trefíš :-D A jestli napíšeš, že ne, že nepotkají, tak bych prosila sdělení, ve které epizodě se potkají. To myslím není zase tak moc velká informace :)

#128 fgh
7.8.2017 | 13:45:07
DejfZet

hmm, že se to nedozví už bylo v tom leaku. Škoda, docela jsem se na to odhalení těšil

#131 fgh
7.8.2017 | 13:47:39
fgh

#126 Nicole:
! Nepotkaji. Nevim, v jake epizode, potkaji se totiz az v season 8, jestli vubec. Pokud ano, melo by to byt minimalne v prvnich 3 epizodach, ale jen hadam.

#149 Nicole
7.8.2017 | 13:47:50
Xaron

Tak na ten diel sa po tom aktuálnom teším snáď ešte viac, jedno čo mám rád je aftermatch po nejakej významnej udalosti, akou bola napríklad táto bitka:) Jaime sa stretne zočivoči Tyrionovi a Dany ot je istota, je v brnení pod vodou, bez koňa..nie je žiadna šanca aby sa mu podarilo nejako utiecť bez toho aby si ho všimli. Takže buď bude zajatec (to asi isto bude:), keďže pokľaknúť odmietne.

A inak som aj ja nazrel na tie uniklé spojlers zo série kotré tu Locker a fhg tak obhajujú ako 100% pravdivé a musím povedať, že jeden ma najviac potešil najviac, pretože sa týka Malička a jeho.. konca snáď konečne!:) viď.:

Episode 7: Sansa sentences Littlefinger to death, which Arya carries out. Locker tešíš sa?

#134 vojtasaurus
7.8.2017 | 13:48:05
vojtasaurus

#107 jajkob: inspiruji se Lockerovym poselstvim.. to, ze Varys je rudy veleknez predvidal jiz dlouho!

7.8.2017 | 13:50:17
fgh

#127 DejfZet: Tak to je snad jasne, ze to bude HBO teasovat co nejdyl to pujde :D

Clovek by cekal, ze kdyz Bran posle Jonovi ravena v ep5, ze mu tam rekne i to, ze je syn Rhaegara a Lyanny, ale ono ne… Ale aspon se dockame Rhaegarovo svatby :)

#149 Nicole
7.8.2017 | 13:50:36
mr_bungle

PRO XAVIK: Nebylo by lepší otevírat diskuse k aktuální epizodě VŽDY standardně až po oficiálním odvysílání? Diskuse ke čtvrtému dílu byla kvůli leaku otevřena dřív a je teď už na druhé stránce, navíc dost z nás čekalo až na oficiální odvysílání, takže ta diskuse tam je nic moc. Děkuji.

#152 Uschi
7.8.2017 | 13:50:45
LordStark

Fandím Danerys a doufám že se Jon dozví že je taktéž Targaryenské krve a spolu s Dany udělají ve své zemi pořádek. A hlavně aby uchvatitelé dopadly jako Boltnové, vymazaní z historie Západozemí. Mimoto by mohl John dostat svého draka a byl by další posilou z vrchu. Každopádně Targaryenové jsou právoplatní vládci v západozemí a bude tak dokud nepadne poslední Targaryen,ať se to někomu líbí nebo ne, právo krve má trůn.Na začátku spojilo sedm království Fire&Blood,všichni Dany radí jak má vyjednávat a diplomaticky si získávat spojence a vazaly, ale takhle to v západozemí nechodí. Be Dragon :) Ollena tím řekla vše :)

#136 vojtasaurus #145 Karloman #157 Evala
7.8.2017 | 13:51:46
vojtasaurus

#129 Xaron: to bude dalsi z falesnych epizod..

#135 Xaron
7.8.2017 | 13:53:07
Xaron

#134 vojtasaurus: Nebude, je to napísané v tom leaku, ktorému obaja tak silno pevne veria:) Je to divné, ale budem tomu teda výnimočne veriť aj ja, že Malíček naozaj skončí tak ako je tam napísané, pretože to je to čo si zaslúži..a nebudem sám kto bude skákať od radosti:)

#138 vojtasaurus
7.8.2017 | 13:55:08
vojtasaurus

#133 LordStark: znicim centralu HBO divokym ohnem, jestli udelaji happy end s Jonem a Daenerys na trune..!

#140 fgh #164 Arcey
7.8.2017 | 13:56:22
RobbStark

#40 rockysiburger: Tak pokud chceš dokázat moji nepravdu či mi něco odpouštět, tak nejprve nějaké argumenty předlož, do tý doby plácáš houna ty sám. A ano, uznávám, že tím možná všechny trochu víc přibližuju k sobě a nedělám mezi nimi takové rozdíly, jelikož všichni jsou to jen lidé toužící po moci. Chápu, že s tím můžeš nesouhlasit, ale nechápu, jak můžeš tvrdit, že to je to „nesprávné“ vnímání dané situace. Protože to „správné“ neexistuje. To je jako tvrdit, že některý měsíc v roce je lepší než ostatní, každý má přece právo na svůj oblíbený… =)

#158 rockysiburger
7.8.2017 | 13:56:35
vojtasaurus

#135 Xaron: bohuzel to nemohu precist..? to je psano dothracky?

7.8.2017 | 13:58:29
RobbStark

#35 Uschi: Myslím, že na většinu tvého příspěvku jsem už reagoval jinde, takže si přečti tam, jenom opakuji – vidím tam rozdíl, ale podle mě prostě nijak závratný není, toť vše.

7.8.2017 | 13:59:42
fgh

#136 vojtasaurus: Tomu snad nikdo neveri, ze se stane :D Moje teorie je takova, ze Dany zemre pri porodu, stejne jako Lyanna. Jon rozhodne neumre, byla by blbost ho zabijet 2×, ale uvidime…

#148 vojtasaurus #199 NedSnow
7.8.2017 | 14:00:26
RobbStark

#42 tap: Jo no, je to těžký se v záplavě těch blbejch keců vyznat, zvlášť, když člověk nespal… „Sorry jako.“

7.8.2017 | 14:00:44
Locker.

#125 Karloman: Ne. Kdyby to byla pravda, tak by si to napsal do spoilerového okénka.

#143 Xaron #150 Karloman
7.8.2017 | 14:03:27
Xaron

#142 Locker.: Mýliš sa Locker, celý čas obhajuješ a dávaš teórie ktoré sú v Leaku a tam stojí ako Malíček zomrie. Pričom tam nie je ani jediné slovo o tom, žeby to bolo inak ;) Smola, verím tentoraz leakom, takže si priprav kapesníčky.

#229 Locker.
7.8.2017 | 14:05:22
Uschi

#117 zizik: Na tohle ti neodpovi, protoze nema co :D

7.8.2017 | 14:05:57
Karloman

#133 LordStark: Jon je Stark, svého draka nedostane.

7.8.2017 | 14:07:05
fidonoir

Už několik řad se mi potvrzuje jedna moje teorie, že každý aktuální majitel meče ( ostří ) z Valyrije přežije aby se v poslední řadě mohl postavit zombíkům. A je otázkou času kdy roztaví i železný trůn protože tam jsou meče z … :-) asi v poslední řadě.

7.8.2017 | 14:08:13
RobbStark

#45 Rumek: Já tam ten rozdíl teda nevidím, byl tam, když osvobozovala otroky – to je vznešené gesto, za které má smysl všechny ty vojáky pobít, ale teď bleskurychle mizí. A k tomu útoku na KL jste mi taky nikdo nic nenapsal krom toho, že si to nechala rozmluvit, ale to už se pak bavíme o psychice postav a to je zase věc jiný. Když to vezmu ještě z úplně jiný stránky a pomyslím na to, kolik draci zničí úrodný půdy…pak vlastně část obyvatelstva ještě vyhladoví, tihle lidé jí provedli co? A co se týče Jaimeho…silně s tebou nesouhlasím v tom, že je mu fuk, že slouží psychopatce. On v koutku duše dobře ví, že to co dělá, není zrovna správná věc, ale kvůli té obrovské lásce si to prostě zatím pořádně nepřipustil. Se zbytkem toho, co jsi o něm napsal, souhlasím.

#156 Evala
7.8.2017 | 14:08:47
vojtasaurus

#140 fgh: to by bylo jako ve StarWars- tam taky umrela Padme Amidala po porodu, protoze ji vzalo, ze Anakin se dal na temnou stranu.. jak vsichni dobre vime, z Jona

bude sampion nocniho krale,

takze urcita paralela by tu byla…

7.8.2017 | 14:09:15
Nicole

#131 fgh: Takový věci se říkají radši osobně :) #128 fgh: Budu si to pamatovat :)

7.8.2017 | 14:09:46
Karloman

#142 Locker.: Ale je to pravda, tak se s tím smiř.

#235 Locker.
7.8.2017 | 14:16:03
BladeZA

#62 fgh: No ja nepotrebujem dokazy, mne staci ked mi povies co sa bude diat (veci o ktorych sa nedozvieme s leakov, alebo fotiek na nete (popripade uputavka). Ako idealne by bolo naozaj povedat aku prvu a poslednu vetu niekto v 5 casti vyslovi (v tom pripade je jasne ze si ich videl) :-) , inak to stale moze byt len suvislost fotiek, scenara, mozno dedukcia…

#154 zizik
7.8.2017 | 14:23:22
Uschi

#132 mr_bungle: Nevadi mi, kdyz se otevre diskuze k unikle epizode. To je v poradku. Vadi mi ale, kdyz ze 350 prispevku tam je 250 prispevku od idiotu a debilu, co neumi googlit a zebraji o linky ke stazeni. To je o hubu.

#162 mr_bungle
7.8.2017 | 14:28:38
Bhall

Když Jon říká: Bran saw Night King and his army by the Eastwatch. Myslíte, že to opravdu říka na Dragonstone? Jak se to dozvěděl? Poslali ze severu havrana?

#155 zizik #160 mr_bungle
7.8.2017 | 14:35:04
zizik

#151 BladeZA: A přesně proto tu první a poslední větu nenapíše a všechny podobné výzvy bude ignorovat nebo bagatelizovat, protože by se odkopal.

Ale přesně naopak tím, že tu první a poslední větu nenapíše, ale jinak bude o epizodě „spoilovat“ podle toho co je leaknuto, jen čím dál víc bude všímavé utvrzovat v tom, že nic neviděl.

#166 PecaCZE
7.8.2017 | 14:36:14
zizik

#153 Bhall:

Podle leaků má Jon na DS obdržet havrana z WF. Takže to tam může být napsáno.

7.8.2017 | 14:38:23
Evala

#147 RobbStark: Danny připlula do západozemí s obrovskou silou, kdyby vytáhla na KL hned nazačátku, se 3 draky, spálila by ho na popel. Pokud by je překvapila, ani by neměli balisty a ona by vyhrála. Neudělala to proto, že nechce masakrovat civilisty. V poslední epizodě se u ní projevila Targaryenská povaha (nebo možná záblesk šílenství) ale stačilo jí připomenout, proč se dřív sama rozhodla to neudělat a plán změnila.

Kdyby situace byla obrácená, a byla to Cersei, kdo by měl draky, myslíš, že by se zachovala stejně? Já jsem přesvědčená, že ti lidé v ulicích by Cersei byli naprosto u zadku. Mít 3 draky, co poletí kam bude chtít a zapálí co řekne, vyhořel by Dragonstone, High Garden, i ten Zimohrad a Orlí hnízdo.

Tím nechci říct, že z Danny by byla dobrá vládkyně nebo že po válce nastane mír. Rozhodně ne dřív než odvezou Dothraky zpátky přes moře a Danny se rozhodne, že na vládu nad zemí ve které ani nevyrostla nestačí.

7.8.2017 | 14:39:29
Evala

#133 LordStark: Jon o vládu nad západozemím stát nebude. Teď má na starosti „jenom“ sever, a i to je víc, než se mu líbí. Nemluvě o tom, že až se dozví, že jsou s Danny příbuzný, bude mu zle z představy, že by měli být pár. Danny by to asi nevadilo, ta vyrostla napůl v přesvědčení, že si vezme Viseryse, aby zachovaly čistotu rodu, ale Jon vyrostl s úplně jinými hodnotami.

#255 karel304
7.8.2017 | 14:44:40
rockysiburger

#137 RobbStark: Charkterní člověk jedná podle vlastní povahy, dbá na svou čest, drží slovo a nemění své názory a nepodráží své okolí. Dá se sním spolupracovat i ve vypjatých situacích. A tak dále.. Najdeš toho hodně. Když porovnám Cersei a její poslední velký počin. Tudíž, zavlečení nejvyššího vrabčáka a jeho církve do KL. A to, že si sama nedokázala dát dohromady, že bude první na ráně. Díky své pověsti. Tak je jasné, že nikdy nedokázala přemýšlet na víc kroků dopředu. Tím, že provedla teror v posledním díle 6S a zabila většinu naprosto nevinných lidí. Bez vidiny boje, kteří přišli pouze na soud. Tím padá na úplné společenské dno. Je to tak trochu terorizmus? Naproti tomu Daeny. Ty jsi argumentoval, že spálila tisíce vojáků. Ano, ale zabít vojáka a civila je obrovský rozdíl. Jak jsem již výše psal. Voják = Žoldák. Ve válce májí umírat vojáci, ne civilisté uprostřed města. Můžeš argumentovat, že Daeny taky chtěla zaútočit na KL, ale udělala to. Ne ona se poradila. Dokonce se zeptala i krále severu. Tím, že tě zajímá názor někoho dalšího a nehledíš pouze na vlastní prospěch je tvůj charakter daleko pozitivnější. Cersei jedná impulzivně a nedokáže přemýšlet dopředu. v 2 sérii jí držel nad vodou Tyrion, pak přišel na řadu Tywin, po jeho smrti to šlo z kopce. Výbuch septa byl geniální tah. To nemůžu popřít, ale charakter to Cersei jenom pohorší.

#159 Evala #163 diastan
7.8.2017 | 14:45:24
Evala

#158 rockysiburger: Naprostý souhlas :)

7.8.2017 | 14:47:49
mr_bungle

#153 Bhall: Jo, to mě taky dost odrazuje, ale i tak bych to otvírala až po oficiálním odvysílání, aby se držela nahoře, pro leaknutou by stačila tahle diskuse. :)

http://www.edna.cz/…lni-epizoda/?…

#161 mr_bungle
7.8.2017 | 14:51:58
mr_bungle

#160 mr_bungle: Pardon, to mělo být o koment výš.

7.8.2017 | 14:53:02
mr_bungle

#152 Uschi: Jo, to mě taky dost odrazuje, ale i tak bych to otvírala až po oficiálním odvysílání, aby se držela nahoře, pro leaknutou by stačila tahle diskuse. :)

http://www.edna.cz/…lni-epizoda/?…

7.8.2017 | 14:53:50
diastan

#158 rockysiburger: super napsáno

7.8.2017 | 14:54:33
Arcey

#136 vojtasaurus:! Asi mi nikto neuverí, ale podľa toho čo som čítal z uniknutého deja 8.série, Dany zabije Nočný kráľ. Jon sa stane kráľom a vezme si Alys Karstark. To bude ten bitter sweet ending.

#167 Menneriath #264 vintason
7.8.2017 | 14:55:56
Arcey

Sorry, ale nezobralo mi spoiler okno.

7.8.2017 | 14:56:16
PecaCZE

#154 zizik: Hlavně zdravý člověk co by to měl by to řekl jednou, že to viděl a dál se o tom nesnažil nikoho přesvědčovat :)

#177 Uschi
7.8.2017 | 14:59:54
Menneriath

#164 Arcey: odkial to mas ? uz tu bolo vela „uniknutych“ a vies ako to dopadlo..

7.8.2017 | 15:01:24
Arcey

Z tejto stránky: https://www.thedradonandthewolf.com/…-of-Season-8

Pozeral som na tej stránke odkazy na 7.sériu a zhodujú sa asi na 80%, niektoré scény boli prehodené medzi epizódami, ale inak to viac menej sedelo. Boli tam aj nejaké rozporuplnosti, takže možno to nebude úplne pravda, ale podľa toho, čo sa tam píše, vyzerá to luxusne. Veľmi by sa mi páčilo, ak by to naozaj takto bolo.

#171 Evala #187 brandiss
7.8.2017 | 15:04:49
league

#123 fgh: Možná se vrátí zpátky a Brandon mu to řekne

#170 fgh
7.8.2017 | 15:10:16
fgh

#169 league: Roli v tom bude mit pravdepodobne i Sam, ale ne v season 7.

7.8.2017 | 15:12:51
Evala

#168 Arcey: Tady na edně sdílel fgh nebo jak si říká scénáře prvních dvou epizod 8. řady, ve kterých má zemřít spousta postav, co na tomhle webu jsou uvedené v poslední epizodě (já vím, že je to kecal, ale asi to z jeho hlavy nebylo, poněvadž to bylo v aj), navíc v téhle verzi je dost mál oúmrtí, já bych tomu moc nevěřila…

#172 fgh #173 fgh #174 Arcey
7.8.2017 | 15:17:15
fgh

#171 Evala: To, co jsem sdilel, byl skvele propracovanej fake leak season 8. Fake to je kvuli tomu, ze tam autor prehledl jednu vec, ktera se stala v season 7, a kvuli tomu to nedavalo smysl, takze asi tak. Kecal nejsem, jsem buh pravdy.

7.8.2017 | 15:19:55
fgh

#171 Evala: …A byly o 3 epizody.

7.8.2017 | 15:20:31
Arcey

#171 Evala: Málo?

Podľa tej stránky v 8. sérií zomrie: Cersei, Jamie, Dany, Arya, Sansa (bude ale oživená), Melissandra, Tormund, Euron (bude znovuzrodený ako kraken) – takže podľa mňa celkom slušná kôpka hlavných postav.

Ako áno, neberiem to, že sa tak nakoniec všetko musí stať, ale všetko vyzerá celkom logicky a hlavne sa tam uzatvoria všetky linky, čo mi príde ako jeden z dôkazov toho, že by to tak mohlo skončiť. Minimálne na 80% – tak ako im to zatiaľ vyšlo pri 7.sérií.

#175 vintason
7.8.2017 | 15:51:24
vintason

#174 Arcey: na jakých stránkách to bylo nalezeno? a proč by byl Euron Krakenem? Je to hloupost… a Sansa, která je zcela nudná i dle hereckých výkonů určitě oživená nebude, je to výmysl :)

#176 Arcey
7.8.2017 | 16:00:42
Arcey

#175 vintason: Celkom logicky to tam bolo napísané, treba len prehľadať ten blog, ktorého http adresu som už tu dal… skús si to prečíťať najprv ako to odsúdiš…

7.8.2017 | 16:07:17
Uschi

#166 PecaCZE: je sranda, jak te stale ignoruje a dela ze nic.. ten clovek je k smichu :D

#178 fgh #188 PecaCZE
7.8.2017 | 16:07:40
fgh

#177 Uschi: je sranda, jak ze sebe delas idiota, kdyz vis, ze jsem psal, ze nemam potrebu nic dokazovat, a ze budu takove lidi uz ignorovat, na vse jsem odpovedel. Tyhle lidi uz nectu, ani nevim, co psali, a sem rad, protoze z nich me trochu chytala rakovinka…

Ses hroznej pokrytec :D Ignorujes muj nejvetsi komentar v tehle diskuzi, a pak si stezujes, ze ja ignoruju ostatni… pak kdo je k smichu… :D Tebe ted budu taky ignorovat, jen pro priste…

#180 zizik #183 rockysiburger #196 Uschi
7.8.2017 | 16:21:46
vencliik

OT: Má Edna někdy v plánu přepracovat tento „styl“ komentářů a odpovědí? Přečíst si tu navazující příspěvky je na zbláznění..

7.8.2017 | 16:23:16
zizik

#178 fgh: jojo, ignoruj všechny, kteří ukazují na nesrovnalosti v tvých vyjádřeních, která odporují tomu tvému „viděl jsem všechny epizody 7. série a vím přesně co se kdy stane, ale dokazovat to nijak nebudu, kdo mi nevěří je idiot“.

Největší pokrytec tu jsi ty, kdybys podal jediný skutečný nevyvratitelný důkaz (např. ta první a poslední věta z 5. epizody)… místo toho jen urážíš ty, co ukazují jaký jsi lhář :)

#181 Nicole #182 mart910
7.8.2017 | 16:30:26
Nicole

#180 zizik: Palec hore :) Souhlasím :)

7.8.2017 | 16:32:26
mart910

#180 zizik: salute

7.8.2017 | 16:34:20
rockysiburger

#178 fgh: Já tě taky ignoruju, nepředvedl jsi nic. To, že interpretuješ, co je dávno uniklé. To neznamená, že máš stažené díly. Dostal jsi zde od slušných diskutérů pobídku, jak nám předvést, že jsi viděl epizody. Takže jsi jenom lhář :-)

#184 fgh #185 WinterIsComing
7.8.2017 | 16:34:38
fgh

#183 rockysiburger: Jo, proto tu uz nekolik tydnu davam informace o tom, co bude v dalsich dilech, ktere ani v leakach nejsou. Navic jsem jim uz asi 14dni zpatky rikal od koho ty epizody mam, a jak sem se k nim dostal, a proc je nehodlam zverejnovat. Kdybych to hodlal zverejnit stejne jako ten Ind, tak uz to davno mrsknu na FreeFolk, a o ceske plebstvo se vubec nezajimam… Vsechny dukazy, ktere jsem byl ochoten dat, jsem dal uz behem tech 14dni, jenze oni to vytahujou furt dokola a dokola, a rikaji, jak se tim vytahuju, pritom ja o tom vubec nepisu, jen kazdy tyden sdelim info, ktere se v leakach nikde nedoctou, a odpovidam lidem, ktere tohle info zajima. Dokonce jak kreten jim k tomu, co reknu, dam link na leaky, aby si precetli, ze to z nich nemam, kdyz nejsou schopni si to vyhledat sami, a oni i tak reknou, ze to mam z nich, vcetne ted tebe. Tohle je moje momentalni reakce na tohle zavistive plebstvo http://prntscr.com/g5gcyf.

No ja jdu dal diskutovat na Reddit, tam se prumerne IQ desetinasobne zvysuje. Muj momentalni zamer je ted ziskat leaky k season 8, a overovat, co je pravda, a co ne. Coz bude mnohem tezsi, jelikoz i ted v season 7 leakach je dost chyb…

WE DO NOT KNEEL!

#189 zizik
7.8.2017 | 16:49:27
WinterIsComing

#183 rockysiburger: Jasne,ze je to lhar.Co bys cekal ? Nejaky tlusty sasula sedici doma za pocitacem…kde by sehnal vsechny dily ? Jen tady pise co uz uniklo.Ze vubec na nej nekdo reaguje

7.8.2017 | 16:50:25
Kikuska007

Cersei je sice šílená mrcha, ale s tím svým chladným úsměvem je to geniální postava. Daeny je prostě jenom šílená. Doufám, že jí brzo někdo pořádně propleskne!

7.8.2017 | 17:03:13
brandiss

#168 Arcey: co z toho mas? nikoho, co číta leaky, nechápem, pride mi to ako ked som mal tri roky a hrabal sa v skrini, ci nenájdem vianočný darček tyzden skor..

7.8.2017 | 17:04:40
PecaCZE

#177 Uschi: Vždyť já na něj nereaguju, to píšu těm kteří ho tu stíraj. Nemá už co říct, žádný důkazy nemá… asi si myslel, že mu tady na to skočíme :D. Je vulgární, napište adminům ať ho zabanujou, když se tu zase objeví, tak znova.

7.8.2017 | 17:06:37
zizik

#184 fgh: Stále stejná mantra dokola :-)

  • všechny „pravdivé“ informace co jsi kdy napsal se daly odhadnout podle leaků, fotek z natáčení, oficiálních fotek a trailerů (nejsi jediný, kdo sleduje freefolk na redditu).
  • pohádku o tom, že mám epizody od „kamaráda z HBO“ si dokáže vyfabulovat každý.
  • žádný přesvědčivý důkaz (tzn. tak konkrétní věci, které v žádných dostupných materiálech nebyly ani se z nich nedaly vyvodit) jsi nikdy neuvedl (přestože se tím pořád oháníš s „dohledejte si to“ – jako by šlo na edně nějak rozumně hledat).

Jo a registrován 14.7.2017… neříkal někde že prý sem dával i leaky k 6. sérii? (Tím si ale nejsem jistý, mohl to být někdo jiný.)

#193 fgh
7.8.2017 | 17:08:19
PecaCZE

Mám všechny díly 7. série, ale důkazy nedám. Jsem bůh ! … hádejte kdo jsem

7.8.2017 | 17:11:41
dragon113

Dany a Jon sama zoberú a na svadbe im zahrajú rains od castamare to by bol pekný koniec ináč je isté že tu sezónu sansa zomrie

7.8.2017 | 17:12:35
fgh

#189 zizik: Ne, nemam kamarada z HBO, zase pises lzi, jako vzdy… Nebudu tu psat vse 100×, proto radsi rikam, dohledej si to. Kdyz nekdo nema info, nema vubec pravo psat nesmysly a hlouposti. Dost dukazu jsem uz uvedl, dohledej si to :)

Tot muj posledni komentar zde v diskuzi. Brzke Vanoce!

#201 zizik
7.8.2017 | 17:12:41
Robinson

Člověk se chce kouknout co lidi říkaj na trailer a vidí tu zas tyhle trapné, bezmyšlenkovité konverzace

Uživatel fgh by se měl jít léčit nebo tak něco

#239 jane46
7.8.2017 | 17:14:23
Robinson

Jinak upoutávka skvělá, konečně se rozhodli že Daenerys bude myslet čistě za sebe a musím teda říct že to dělá ve velkém. Dle upoutávky jde vidět že Varys potvrzuje má slova, Daenerys nechce poslouchat Tyriona, je svá a to se mi zamlouvá.

7.8.2017 | 17:15:45
Uschi

#178 fgh: Jenze tady uz neni co ti na tva „tvrzeni“ psat… neustale se ohanis necim nepodlozenym a pokladas to za realne, aby sis tu prisel zajimavej.

Jedinej „pokrytec“ ses tady ty. Hlavne kazdou chvili odkazujes na neco jineho. Nejdriv mas od „znameho“ vsechny epizody v HBO kvalite, ze kterych cerpar a potom tu vytahujes leaky z redditu a tvrdis jak se 100% stanou situace, co se nakonec nevyplnily a pises jak chyba, omyl, spletl jsi se a nevim co. Omyl. Pokud by jsi ten dil doopravdy videl, zadna takova chyba by se nestala, protoze by jsi PRESNE vedel, cim to zacne, jake sceny budou po sobe a jake dialogy tam budou. Jak bylo psane vyse, svou sanci jsi dostal, spousta lidi ti navrhla at napises prvni a posledni vetu z nejakeho dilu, nebo to dokazes jinak (okopirovat si 7× nejaky video soubor a nazvat ho GoT umi dneska uplne kazdej). Misto toho vyzvu ignorujes a delas si dale svoje a to je presne opak toho, o co ty se tu snazis. Ses proste nezajimavej lhar a delas ze sebe neco, co nejsi.

#198 PecaCZE
7.8.2017 | 17:40:47
Lucas17

Daenerys vzala za své a mě se to upřímně zamlouvá. Jestli je tady někdo pobouřen jejím chováním tak by mě zajímalo co by dělal se zajatci on sám? Poklekni nebo zemři. Co jiného má dělat živit zajatce když sama má obrovskou armádu? Cersei v její situaci by je na místě pozabíjela. Jsem zvědav jak se dál bude rozvíjet vztah Jona s Daenerys, a jestli Drogon vycítí Jonovu dračí krev. Dějová linka je nastartovaná správným směrem a já už nemůžu dospat dalšího dílu.

7.8.2017 | 17:43:29
PecaCZE

#196 Uschi: S poslední větou nesouhlasím. Dělá ze sebe **** a to právě je :)

7.8.2017 | 17:48:51
NedSnow

#140 fgh: Prečoby nie? To rovno môže NK všetkých pobiť. Inak sa teším na Slnko na západe :-D a pokračovanie Targaryenov. Jon bude super KING :-)

7.8.2017 | 17:49:20
Meleys

Admin by mal prečistiť diskusie a zabanovať trollov, pretože sa tu nedajú tie príspevky čítať. 90% je off topic alebo trolling, vôbec sa to tu nemoderuje…

#202 mr_bungle #209 JoshMcIntosh #240 jane46
7.8.2017 | 18:03:19
zizik

#193 fgh: Já na rozdíl od tebe nelžu, o tom HBO si psal ty sám, dohledej si to :-)

Zajímavý, že důkazy podporující tvoji verzi si máme „dohledat“ my :-D ale výmysly a lži dokážeš psát pořád klidně 100× dokola, to ti nevadí :-D

No konečně ses pořádně odkopal, a teď už té tvojí pohádce „viděl jsem všechny díly“ neuvěří nikdo kdo si dokáže dát věci dohromady. Šanci na omluvu jsi propásl.

7.8.2017 | 18:04:27
mr_bungle

#200 Meleys: Souhlasím.

7.8.2017 | 18:07:17
Trepy

#9 tap: Přesně tak. V knížkách jí jednou vydupal po Joffreyho smrti a pak už s ní nechtěl nic mít po tom, co mu Tyrion řekl, jaká je to děvka. Škoda… jedna z nejhorších změn v seriálu. SPOILER: naštěstí jí opustí poslední díl.

7.8.2017 | 18:18:11
Trepy

#28 MARTAS SK: Právě, že poděkoval lol.

7.8.2017 | 18:25:08
Trepy

Jestli má Dany kompletní kontrolu nad Dothraki, tak už je to jenom pohádka. Oni tisíce let plení, zabíjí, znásilňují, vyvražďují civilizace a teď přestanou, protože jim to řekla nějaká káča odolná proti ohni, která zabila všechny jejich khaly? Přesto, že nesnáší všechna kouzla a všechny maggi by nejraději upálili? A navíc je to ženská, co bojovat neumí. Jedinou věc, co akceptuji je, že má toho nejlepšího „koně“ z nich, ale to furt nedává smysl, jak získala vládu před tím, než ho viděli poprvé. To prostě nedává smysl. Jestli nad nimi neztratí kontrolu a oni nebudou dělat věci, co jsem zmínil na začátku, tak je to prostě pohádka. Nejlepší by bylo po válce s WW je odvézt zpátky do Essosu, protože pro ně nevidím žádné využití ve Westerosu po válce. Navíc jestli Dany umře, tak hodně štěstí Westeros. Jaime má naprostou pravdu, když mluvil o tom jací to jsou barbaři, protože jsou! Tak to pochopte vy casual diváci. Pár záběrů, jak znásilňují a vyvražďují civilizace by těmhle „fanouškům“ možná otevřelo oči, ale to nám D&D nedají.

7.8.2017 | 18:35:49
fgh

Jelikoz mam sve pleby rad, jsem ochoten tedy porusit to, co jsem napsal a podlozit jeden posledni dukaz. Staci, kdyz mi dana osoba rekne cas, a ja mu reknu, kdo v tom danem case je a co presne rika. Pravdivost si bude moci overit hned, jak bude epizoda 5 dostupna i plebstvu.

Staci zodpovedet jednu otazku, kterou tu pokladam uz skoro 14 dni a byla doposud naprosto ignorovana. A sice: „Kde vzal pan fgh informace o dalsich epizodach, ktere nikde na internetu v zadnem leaku nebyly, a tak je pan fgh nemohl okopirovat a predstirat, ze to ma z leaku?“

Prvni stastlivec, ktery spravne odpovi, odemne obdrzi PM, a muze si zvolit cas.

I kdyz me na srdicku hreje prava ceska zavist jistych jedincu, mnohem vice me zahreje pocit, ze budu moci dokazat svoji pravdivost nekomu, kdo ma aspon prumerne IQ. Sdelovat takto cenne informace hloupym lidem totiz nehodlam.

Good luck folks :)

#207 Trepy #208 Argetlam Královrah #211 Punisher bude trestať #237 zizik
7.8.2017 | 18:44:48
Trepy

#206 fgh: Jednoduchý, buď máš mentální poruchu jako Locker nebo máš někoho známého v HBO, správně?

#212 fgh #262 Uschi
7.8.2017 | 18:48:07
Argetlam Královrah

#206 fgh: Čas je na různých verzích rozdílný. Vybírám dejme tomu 15. slovo v 5. epizodě a ty mi řekni celou větu nebo souvětí, ve které se to slovo vyskytne, a kdo to řekne :)

#210 fgh
7.8.2017 | 18:51:48
JoshMcIntosh

#200 Meleys: Přesně. Hlavně, že mě smazali celý post, když jsem napsal adresu stránky s titulkami.

7.8.2017 | 18:56:51
fgh

#208 Argetlam Královrah: Jasne, tak ale rozhovory na internetu nikde nejsou, a ta minutka nikoho nezabije… :) Ja mam teda ty verze bez toho „minule jste videli,“ protoze to nejsou ty, co se pak vysilaji, takze si to muzes odecist :)

7.8.2017 | 18:58:59
Punisher bude trestať

#206 fgh:

Chlapče, za chvíľu ti končia prázdniny a ty sedíš cely deň za PC hráš sa na to, že ma 7 sériu Game of Thrones na PC, miesto toho tam máš ale len veľkú zbierku porna…

Ako už veľa ľudí písalo, každý si vie vyhľadať spoiler informacie na internete a aj keby si mal nejaké, tak by si nemal potrebu tu kopírovať linky a rôzne odkazy.

Labilne dieťa, začni žiť.

#212 fgh #213 Trepy
redaktor
7.8.2017 | 19:06:02
fgh

#207 Trepy: Mentalni poruchu mam z lidi jako ty :D A ne, kamarada v HBO bohuzel nemam, to je jen lez, kterou tu roznasi zizik,a neni to jedina lez, a neni jediny, kdo tu lze. Lze tu dost ceskych plebu, co nejsou schopni se vyrovnat s faktem, ze nejaky dalsi cesky pleb ma pristup k epizodam, a oni ne :D

#211 Punisher bude trestať: Tak proc tu tedy po me vsichni chteji epizody, kdyz si to kazdy umi vyhledat sam? :D Jednou napisu, ze sem to videl, a dalsich 14dni tu redneckove skemraji, abych jim to poslal, a pokud ne, tak jsem lhar a mentalne postizeny labilni dite… A informace, ktere se ani v leakach nedoctou, jim nestaci…

#214 Trepy #215 Punisher bude trestať
7.8.2017 | 19:10:09
7.8.2017 | 19:11:52
Trepy

#212 fgh: Máš nějaký důkaz? Nějaký odkaz na starou diskuzi? Dost pochybuji, ale vím, že teď půjdeš jako nerd bez života něco najít, ale já ti to nežeru. Máš hovno a tímhle způsobem si čekání na novou epizodu nezkrátíš.

7.8.2017 | 19:14:02
Punisher bude trestať

#212 fgh:

Dieťa tupé, nechcem ti kaziť ilúzie, ale tu každý vie máš akurát tak prd… Každý sa na tebe chce iba zasmiať, pretože každý vie, že nebudeš schopný dodať absolútne nič. Sedíš cely deň za svojim PC a a hľadáš odkazy a nejaké spilery na internete, aby si sa mohol následne hrať na dospelaka, ktorý sa dostal k dielom HBO, ktoré nemajú k dispozícii ani len novinári.

Si už trápny, ako som už písal, chod hrať von futbal a nesed cely deň za pc a rozhodne nepreklikavaj neustále medzi edna,cz a porno stránkami…

#219 fgh
redaktor
7.8.2017 | 19:20:08
ajatim

Ahoj, sem tam prolítnu diskuse, ale co mě zaujalo, bylo to, že jsem narazil, že jste psali, že jsou leaknuté další epizody. A já se ptám, kde jsou? :D 4. byla hnedka na všech možných serverech, ale další jsem nevyhledal. Byl to blud, nebo je budou uploadovat postupně?

#218 Punisher bude trestať
7.8.2017 | 19:21:36
Punisher bude trestať

Ahoj, volám sa fgh, na edna.cz som mesiac, som síce dieťa, ktoré celý deň sedí za pc, no aj ja mam pravo hrať sa na dôležitého, hoc je môj život úplne trápny. Už som videl celu 7 sériu game of Thrones, pretože mok ocko ku kúpil v trafike na autobusovej stanici. Videl som všetky časti 7 serie, takže sa ma môžete opýtať hocičo a ja vám následne pošlem odkaz na nejakú anglickú stránku. :D :D

redaktor
7.8.2017 | 19:24:33
Punisher bude trestať

#216 ajatim: 5 EPIZÓDA sa momentalne na internete nenachádza, ešte ju nikto nevypustil a je dosť možne, že vypustená ani nebude.

redaktor
7.8.2017 | 19:26:06
fgh

No sanci jsem vam dal, odpovedi piste do PM, sem uz ted vaze nejdu. Dalsi pochybujici komentare je naprosto zbytecne komentovat. Dukazu je plna Edna, je jen na vas, jestli si ty informace jako kazdy normalni clovek overite nebo jestli budete psat naproste nesmysly…

Pro slabomyslne: Ty linky na leaky, ktere jsem sem postoval, sem postoval z toho duvodu, abyste ti overili, ze ta informace, kterou tu sdeluji, v tom leaku neni. Psal sem to nekolikrat, a nechapu, ze to tu lidi do ted nechapu, je mi spatne z toho…

#215 Punisher bude trestať: Ty dily ma vic lidi, nez bys cekal… Ale co se da cekat od nekoho, ktery ostatnim lidem doporucuje fotbal… Tohle uz kleslo vazne nizko… Urazet ti jde dobre, chovas se presne tak, jak tady popisujes me… Proste jen ditko, co ceka, az fgh napise komentar, aby ho mohl urazit a hrozne mu oblizit, a pak jen pokracujes ve svem self-pleasure dal :)

#220 Trepy #221 Punisher bude trestať #226 Knell #269 Arcey
7.8.2017 | 19:26:06
Trepy

#219 fgh: Ty jsi takový vyvinutější Locker, evoluce?

#222 Punisher bude trestať #234 Locker.
7.8.2017 | 19:29:15
Punisher bude trestať

#219 fgh:

Z vlastnej hlavičky si nenapísal ani jeden spoiler, ty dieťa nešťastne… Si na smiech.

Ahoj, volám sa fgh, na edna.cz som mesiac, som síce dieťa, ktoré celý deň sedí za pc, no aj ja mam pravo hrať sa na dôležitého, hoc je môj život úplne trápny. Už som videl celu 7 sériu game of Thrones, pretože mok ocko ku kúpil v trafike na autobusovej stanici. Videl som všetky časti 7 serie, takže sa ma môžete opýtať hocičo a ja vám následne pošlem odkaz na nejakú anglickú stránku. :D :D

redaktor
7.8.2017 | 19:33:52
Punisher bude trestať

#220 Trepy:

Locker je aspoň „vtipný“, tento chlapček je retard, to je horšie.

redaktor
7.8.2017 | 19:34:39
steveb19

Btw…čo znamenalo ked Bran povedal že Chaos je rebrík?

7.8.2017 | 19:37:00
mkbn

Citoval Malicka. Uz si nepamatuju, kdy to bylo, are rikal to Malicek, proto tak sklapnul, protoze pochopil, ze vi i jak to bylo s tou dykou.

#225 mkbn #227 steveb19
7.8.2017 | 19:42:42
mkbn

#224 mkbn: S03E06, rikal to Varysovi

7.8.2017 | 19:46:28
Knell

#219 fgh: Vieš, problém (pre mňa) nieje v tom, či si to už naozaj videl a či to máš, to ti vážne prajem a nezávidím, nakoniec to tak či tak uvidím… problém je v tom blahosklonom a povýšenom spôsobe, ako tu „plebsu“ hádžeš drobky nejakých spoilerov a ako nám tu tým robíš dobre, aby si sa sám mohol cítiť ako spasiteľ, vyššia rasa a nadčlovek, ktorý sa zmiloval nad spodinou. Preto som sa pýtal, či Ti z toho rastie penis, lebo to by bol vážny a pochopiteľný zdravotný dôvod, pre ktorý by sa Tvoje miestne pôsobenie dalo akceptovať. Inak si len chudák, či už tú siedmu sériu máš, alebo nie…!

7.8.2017 | 19:48:52
steveb19

#224 mkbn: a ako to bolo to s tou dykou? fakt si to už nepametam a kratke vysvetlenie by stačilo dik

7.8.2017 | 20:00:12
PecaCZE

Prý že jsme si to vymysleli :D on sám tu napsal, že jeho známý má známého, kterej má ty epizody a tak je získal. Už ani neví co za kraviny jsem napsal.

7.8.2017 | 20:19:58
Locker.

#143 Xaron: Jak si přišel na to, že celý čas obhajuji a dávám teorie, které jsou v nějakém Leaku? Uveď příklad a odkaz na diskuzi…jinak si jen tlučhuba. Ten leak je stejně mylný jako oficiální epizody.

7.8.2017 | 20:20:20
Rafan

#17 RobbStark: To jste ale úplně ujel. Vojáci umírají, to patří k profesi vojáka. Zřejmě jste zblblý těmi bláboly od západních politiků jak jsou zdrceni smrtí vojáků. Přitom ignorují fakt že neexistuje válka kde vojáci neumírají a zdůrazňuji že v bitvě zabít protivníka není na rozdíl od civilisty zločin. Politikům lítost nad mrtvými vojáky nevěřím. Civilisté by ve válce umírat neměli. Je jasné že je to krásná představa, kterou prakticky nelze dodržet. Ale lze dodržet že civilista by neměl být cílem útoku a to se i v moderních válkách děje. Vaše představa že na zmobilizovaného vojáka by se nemělo střílet, protože on do té války nechtěl a zabít ho je dle vás tedy zločin je úsměvná.

#233 Trepy
7.8.2017 | 20:21:59
Rafan

#61 Hed94: Co by to změnilo? Kdyby tam ta armáda byla celá tak tam celá shořela. Až nařídí tě části co měla štěstí jít do boje proti drakům. Tak se ti vojáci neposerou před smrtí ale už v okamžiku kdy jim tu radostnou novinu zdělí. Nemyslím že byl otráven, i kdyby byl tak nezná Fyziologii draka a nebude vědět který jed na draka působí.

7.8.2017 | 20:49:46
DeusVult

Ak budu chciet scenaristi blbost tak urobia blbost a vsetkych spalia. Samozrejme ak by som ako vojak po takejto bitke moznost poklaknut pred kralovnou co ma drakov a podmanila si Dothrakov neuvazujem ani chvilku. To ci moj lord skape ako fakla alebo nie je mi u prdele jedno. V minulosti sa niekolko krat stalo ze bolo nutne zajatcov jednoducho zabit. Mas tisicku muzov ktorych si zajal za chrbtom a bitka este neskoncila co urobis? Nuz zabijes ich, vyspovedas sa a ides dalej tak to fungovalo. Anglicanom napriklad v neskorsom stredoveku odrezali prsty aby nemohli strielat z luku. Dalsia vec je hadka ktora je sialena. Nuz Cersei v knihe je egomaniacka krava ktora si mysli ze je niekolko krokov v predu ale v skutocnosti katastrofalne prehrava. V serialy z nej spravili sikovnu panovnicku a manipulatorku. Ludia ju akceptuju. Ak by niekto v stredoveku vypalil vatikan a zabil papeza a cely klerus skoncil by v naslednej sekunde. Bohuzial Martin to mozno urobi tiez ale vykresli celu situaciu inak.

7.8.2017 | 20:50:34
Trepy

#230 Rafan: Jenže v moderní válce bojují profesionálové dobrovolně. (Mluvil jsi o západu.) Zatímco ve středověku přišel Pán do té největší prdele, vzal tam sedláky, co v životě nebojovali a řekl jim, že teď budou bojovat a většina z nich zemře a už nikdy neuvidí rodiny. Sice tenhle fakt v seriálu moc nepodotýkají, ale první díl 7. série to ukázal dost přesně v Aryinný scéně, PROTOŽE SVĚTĚ DIV SE, TA SCÉNA NEBYLA O ED-FUCKING-SHEEEEEEEERENOVI.

#257 Rafan
7.8.2017 | 20:55:59
Locker.

#220 Trepy: Pokud tomu individuu říkáš vyvinutější, pak si mě zklamal. Upřímně zdejší diskuze ztratily kouzlo, které jsem zde zasel před zahájením falešné 7. sezóny. Nyní se jedná pouze o spam a chaos.

#242 Trepy
7.8.2017 | 21:02:07
Locker.

#150 Karloman: Neexistuje důvod, proč by Starkové měli chtít zabít Malíčka. Naopak, oni by mu měli děkovat a sloužit mu neboť ten jejich hloupý rod zachránil hned několikrát. A to, že dal nůž na krk jejich otci byl jen důsledek Eddardovi demence…on se ho snažil přesvědčit, aby odstavil Cersei a chopil se šance, ale Eddard si zvolil raději oprátku. Malíček se jen holt přizpůsobil, aby hloupě nezahynul a mohl později pomoci nadějnějším Starkům (Sanse, Arye, Jonovi..všem zachránil život).

#243 Trepy #246 Karloman
7.8.2017 | 21:04:35
Larynia

Poslední epizoda dobrá, kromě několika do očí bijících věcí. To že Daenerys sebere draky a letí si porazit armádu je v pohodě, ale netvrďte mi, že když má čas vyzbrojit armádu Dothraků, tak si nenajde chvilku na to, aby si mezi ty svištící šípy narazila na hlavu helmu…

#238 Evala #241 Arcey #251 karel304
7.8.2017 | 21:07:13
zizik

#206 fgh: „Kde vzal pan fgh informace o dalsich epizodach, ktere nikde na internetu v zadnem leaku nebyly, a tak je pan fgh nemohl okopirovat a predstirat, ze to ma z leaku?“

Mohl by pan FGH nejdříve přidat odkaz, kde psal nějaké informace, které nikde na internetu v žádném leaku nebyly? Pak můžu odpovědět na jeho otázku :-)

Všechno, co jsem od pana FGH četl, se dalo vyvodit z leaků a dalších materiálů. Ale je možné, že jsem nečetl všechno, a nějakou skutečnou perlu v hnoji tak nezaregistroval. Běžně (až na pár výjímek) totiž přestávám sledovat diskuzi jakmile počet příspěvků přeleze 100, protože se stává strašně nepřehlednou :-(

7.8.2017 | 21:10:22
Evala

#236 Larynia: Prosimtě, to by úplně zkazilo výsledný dojem :D její soupeř by neviděl ten „evil look“ :D :D

7.8.2017 | 21:10:41
jane46

#194 Robinson: Naprosto souhlasím. Dřív tady diskuze za něco stála, ráda jsem si jí přečetla a byla k něčemu. Teď je to tu samý troll, reakce na ně a diskuze o ničem…

7.8.2017 | 21:14:57
jane46

#200 Meleys: Jj, kde jsou ty časy, kdy tu byla diskuze po epizodě na úrovni

#244 Trepy
7.8.2017 | 21:20:02
Arcey

#236 Larynia: No je to len preto, aby bolo jasné, že na draku je ona. Tak isto Jamie, Bronn ani Tarly nemajú prilby lebo ak by ich mali, nemuseli by byť tak viditeľní – čiže je to iba pre oko. Taktiež, keby to bolo točené podľa rozumu, tak drak nenaletí priamo na hrozbu ale snaží sa buď klučkovať, alebo zaútočí z boku…

7.8.2017 | 21:20:08
Trepy

#234 Locker.: Vyvinutější může být horší než předchozí verze, podívej se na Windows 7 a 8. Tebe mám radši ;)

7.8.2017 | 21:23:10
Trepy

#235 Locker.: Ale musím podotknout, že máš naprostou pravdu. Malíček přemlouval Neda a dával mu dobrý rady, ale on ho ignoroval, udělal to vlastní cestou a Malíček se jenom přizpůsobil. Protože i když je Malíček nestranný a stará se jenom o sebe, tak kousek v něm chce pomoct Catelyn a jejím příbuzným.

7.8.2017 | 21:27:17
Trepy

#240 jane46: Teď jsou tu jenom trollové, DanyFaggots, DanyUltraHaters a normálního člověka nepotkáš.

#245 Batiatus
7.8.2017 | 21:28:28
Batiatus

#244 Trepy: Faggots znamená homosexuál?

7.8.2017 | 21:44:56
Karloman

#235 Locker.: To je dobrý troll.

#248 zroutik
7.8.2017 | 21:50:37
Trepy

Také, ale já to myslím v jiném významu. K vysvětlení doporučuji South Park Season 13 Episode 12.

7.8.2017 | 21:54:44
zroutik

#246 Karloman: nesnáším Lockera a jeho fantasmagorie, ale poslední příspěvek je zcela popravdě

#249 Karloman
7.8.2017 | 22:35:23
Karloman

#248 zroutik: On to nedělá pro Starky, jenom pro svůj prospěch.

7.8.2017 | 22:48:02
karel304

#7 Naranyan: Charakter Dany se nezměnil a zřejmě už nezmění, stejně jako u Jona a dalších kladných postav které jsou ještě naživu (Sam, Davos etc.). Nezapomeň že toto vojsko v předchozí bitvě vyvraždilo jejího spojence High Garden, takže ta volba co jim dává je celkem OK. Dany tady víceméně vzala v úvahu názory Jona (viz dialog v tomto díle jak ho žádá o radu) a ano taky možná Olenu. Charaktery se v GoT skutečně mění jen u postav které stojí někde mezi kladnými a zápornými, jako je např. Jaime, proto jak se zde diskutuje má (a zřejmě ještě bude mít) jeho charakter zajímavý vývoj. Sem bych řadil mj. i Littlefingera, který bude zřejmě o dost blíže k těm záporným než Jaime. Na druhé straně jsou pak charaktery čistě záporné, a ty se opět vůbec nemění – viz Joffrey, Cersei, Ramsay = čistokrevní psychopati. Na straně poslední je pak NK a spol :-)

#252 Locker.
7.8.2017 | 23:14:44
karel304

#236 Larynia: Helma a zaklopené hledí by asi nestačily, musela by mít celé brnění. Nevím jak byly v knihách popsaní předchozí dračí jezdci targaryenů, těžko asi mohli spoléhat jen na to že všechny střely na jezdce vykryje drak…

7.8.2017 | 23:19:45
Locker.

#250 karel304: Zkrátka existují charaktery realistické a charaktery zasazené do v realitě nefungující nelogické šablony: DOBRO x ZLO … když už chci dělat fantasy založené na souboji dobra se zlem, tak to činím v celém rozsahu od začátku a netajím se tím (viz skvělé dílo J. R. R. Tolkiena)…a nebo naopak…avšak hloupostí je oba koncepty namixovat, neboť pak vzniká uvnitř díla zásadní rozpor narušující jeho logickou koherenci.

#254 Karloman
7.8.2017 | 23:28:02
Timik

vy ste fakt niektorí blázni :D keď sa nerozčuľujete nad lockerom tak nad fgh-tom :D ja nechápem prečo vôbec vynakladáte svoj drahocenný čas nad tým že to vôbec čítate. ale ja mám jedno logické vysvetlenie :D vás to baví sa hrať na frajera čo cez komentáre na edne bude druhému nadávať a neviem čo. a keď nie, tak prečítaj a odignoruj a maj v pi*i :D a nie to sa naťahujete jak 5 ročné deti na pieskovisku :D

7.8.2017 | 23:31:15
Karloman

#252 Locker.: Přestaň tady vymýšlet šílené teorie o Malíčkovi a pojď radši normálně diskutovat.

7.8.2017 | 23:35:13
karel304

#157 Evala: Tak z toho mu 100% zle nebude. Příbuzenské svazky i u mnohem bližších příbuzných byly běžné u panovníků i tady, natož v GoT.

A nakonec Jon zřejmě i poklekne, ovšem při předehře :-)

7.8.2017 | 23:45:20
DeusVult

Zaujima ma ako.scenaristi vyriesia zbytok kontinentu pri strete s mrtvtmi. Ci nieco vymyslia alebo to nechaju vysumet. V riecnych krajinach, burlivych krajinach, atd sa istotne najde par tisic boja schopnych ludi. To u vobec nespominam Dorne ktore.bolo pripravene. Kde.je.ta.hor­korvnost. Fakt to.skonnci len praporcami Leva a Vlka. Ani to udolie tam snad nedaju. Toto zanedbavanie know ntinentu a sveta co budovali niekolko rokov.mi strasne vadi.

#259 Trepy
8.8.2017 | 0:42:42
Rafan

#233 Trepy: Nikoli při mobilizaci se nikdo neptá zda chcete či nechcete bojovat (prostě musíte). Naopak pokud neuposlechnete můžete být zastřelen za velezradu.

#258 Trepy
8.8.2017 | 0:50:24
Trepy

#257 Rafan: Už žádnou mobilizaci na Západě nečekej. To dřív všichni chcípneme, když všichni odpálí bomby, ale to se taky nestane.

8.8.2017 | 0:57:50
Trepy

#256 DeusVult: Přesně, jeden z největších problémů seriálu.

8.8.2017 | 0:58:47
Hodooor

#17 RobbStark: Vypálení Red Keep s drakama by bylo jako atomovky na Hirošimu a Nagasaki :) Sice umřelo hodně civilistů, ale ukončilo to válku kde by jich umřelo ještě víc. Navíc když se už valí mraky kostlivců kteří by zabili všechny tak není čas na nějaké manévry ;)

#261 Trepy #266 Tomgr
8.8.2017 | 3:02:19
Trepy

#260 Hodooor: Bohužel musím souhlasit.

8.8.2017 | 3:16:56
Uschi

#207 Trepy: cituji:

Skoro. Ty epizody mam od nekoho, kdo je ma od nekoho, kdo dela v HBO, ale vic sdelovat nebudu, nechci, aby se prozradila jeho identita… Navic je mi ta osoba dost blizka.

:D

8.8.2017 | 9:30:18
Eddard1

Drogon nic Jonovi neudělá naopak Jon bude drbat rejžákem Drogona za krkem. Tam to má Drogon rád

8.8.2017 | 9:47:22
vintason

#164 Arcey: prosím tebe, ty věříš pár napsaným blábolům, na blogu nějakého nadšence? :O Hloupost, i když je to logicky sepsané, nevěřím tomu, není nikde důkaz, odkud je to přejato, je to jen smyšlenina ;)

#265 Arcey
8.8.2017 | 13:09:26
Arcey

#264 vintason: Články, ktoré na tom blogu popisovali 7.sériu, vyšli vo februári, v marci tohto roka a zhodujú sa na cca 70–80%, Takže si myslím, že dačo sa tam predsa len môže zhodovať. Pre mňa by to bolo luxusné, keby sa tam z toho dodržala aspoň polovica.

Napríklad ako Bran odpustí Jamiemu a následne Arya zabijeho Jamieho… a kopec iných vecí… veď uvidíme…

#290 vintason
8.8.2017 | 15:44:05
Tomgr

#260 Hodooor: Hirošima a Nagasaki měla hlavně ukázat Rusům, že si nemají dovolovat vůči Západním spojencům a donutit Japonce kapitulovat ve prospěch Ameriky, protože Rusové začali postupovat ostrov po ostrově na Kurilech

8.8.2017 | 18:32:31
Oralgutan

Takže v tomhle díle se zase dočkáme bratrstva bez praporců, Sama aaaaaaaaa Gendryho ! :D

8.8.2017 | 19:20:47
Arcey

#268 byk7: čiže #219 fgh: mal pravdu, keď hovoril o vydieraní a verím tomu, že celú sériu už videl… ale nechcem žiadny flame, nikoho nepresviedčam :-)

#270 fgh
9.8.2017 | 7:52:32
fgh

#269 Arcey: Vcera byla v mediich informace, ze HBO nezaplatilo, proto tedy hackeri leaknuli sensitivni informace o lidech, co pro HBO delaji, aby HBO vedelo, ze si hackeri nedelaji srandu. Pry pozaduji 7 milionu dollaru, co jsem tak postrehl.

No ja mam trochu vic informaci. HBO podvedlo hackery, a proto to teda leaknuli.

Par dni zpatky me tu jedno madarske 12ti lete dite (nejakej punisher…) naprosto detinsky urazelo, a rikalo mi, ze ja ty epizody mit nemuzu, ze pry ani novinari je nemaji. Jenze novinari ty epizody uz maji, ale neleaknou je, protoze kdo by se chtel sakra soudit s HBO?

Hackeri to leaknuli jen mezi media, a ten clovek, kterej bude prvni, co to leakne, bude mit sakra velkej problem. To je dalsi duvod, proc nikam ty epizody uploadovat nebudu, myslel jsem, ze to vetsine lidem dojde, jenze ne…

Ty leaky uz venku davno jsou, spousta lidi ty epizody ma, jen to nikdo neleakne, protoze preci nejsou blbi, a za tu zalobicku to fakt nestoji…

#271 Zetty #272 Knell
9.8.2017 | 8:11:22
Zetty

#270 fgh: :D :D :D Však to nikde postovat na net nemusíš, když ty episodky máš já si pro ně klidně přijedu, nebo kdokoliv z tvého okolí a uvidíme jestli je opravdu máš nebo ne......

9.8.2017 | 8:56:46
Knell

#270 fgh: Hej, napíš adresu, pošlem Ti flešku a peniaze na poštovné…

#273 fgh
9.8.2017 | 11:35:11
fgh

#272 Knell: Jediny, co by mi na moji adresu leda tak prislo, by byl soudni spis. :D

#274 Knell
9.8.2017 | 11:53:06
Knell

#273 fgh: Prečo?

#275 Zetty
9.8.2017 | 12:03:04
Zetty

#274 Knell: kašli na něj, vždyť kecá, kdybychom se domluvili na nějakém místě, kde bychom se sešli a on by nám před flashku my mu kačky za něj, může tam poslat kohokoliv i malého kluka, tak se nic nezjistí. Je to sráč…

#276 fgh
9.8.2017 | 13:12:45
fgh

#275 Zetty: Dalsi zavistivy cechacek, co se ohani vulgarismy :D

Si asi myslis, ze jsem usporadal GoT Party, a na ty epizody pozval vsechny lidi z mesta, abychom se na ne spolecne podivali, ne? :D

Jeste abych posilal nejakeho maleho kluka… Premyslej…

Zetty, more like Shitty.

#277 Zetty #279 Lenishka
9.8.2017 | 13:35:38
Zetty

#276 fgh: Nejsem závistivý, jen mě serou ty tvoje kecy, " já jsem všechno viděl " atd, někdo tě tady vyzval ať teda řekneš nějaké věty, přesně slovo od slova, když jsi údajně " viděl " a ty jenom bla bla bla nic kloudného…

9.8.2017 | 15:10:25
PecaCZE

Doprdele už se na to vyserte. Všichni víme, že má jen plnou hubu keců a nic nemá, tak už přestaňte všude spamovat to samý dokola a ignorujte ho !

9.8.2017 | 15:25:10
Lenishka

#276 fgh: Původně jsem se do toho nechtěla zapojovat, ale zeptat se musím. Dejme tomu, že ti věřím, že máš známého z HBO, který ti ty epizody dal (vlastně proč ne, možné to je). Chápu, že je nechceš nikomu posílat a nikde je zveřejňovat a nechceš si domlouvat jakési „anonymní předání“, abys jeho nebo sebe nedostal do problému. Proč jsi to sem ale v první řadě psal? Proč ses jen v klidu nepodíval na všechny epizody? Pokud jsi o nich chtěl diskutovat, máš příležitost vždy po odvysílání dílu v TV. A mohl sis ušetřit všechny ty hloupé diskuze, jestli kecáš nebo ne. Byla to jen touha pochlubit se, že máš něco dříve než ostatní nebo v tom je nějaký jiný motiv, který mi unikl?

#280 Knell #281 fgh
9.8.2017 | 16:32:17
Knell

#279 Lenishka: No presne! Ja som tipoval, že mu z toho musí rásť péro, alebo nejaký iný závažný zdravotný dôvod, pretože inak mi to tiež nejde do hlavy…

9.8.2017 | 16:40:53
fgh

#279 Lenishka: Rikam tu lidem, ktere to zajima, co se stane v dalsich dilech. Bez ohledu na to, jestli je dana informace jiz v leaku nebo ne. To, ze jsem vse videl, jsem napsal jednou, a hned po tom se z toho stal obrovskej shitstorm, kterej sem vazne necekal, ani jsem nemel potrebu se chlubit. Kdybych se clubil, tak to vypada sakra jinak…

A zase, ja nemam znameho v HBO, vubec tady necti ty blbosti, co tu ti zavistivci pisou… 80% toho, co tu o me pisou, neni vubec pravda, ani jsem nic takoveho nikdy nepsal. 90% lidi si me vsimlo az nedavno, proto pisou naproste hlouposti, a sorry, ale vazne me nebavi kazdemu cloveku 100× opakovat jedno a to same v kazde diskuzi…

Proc to zverejnovat nesmim, ani nechci, jsem psal take 100×…

V prvni rade jsem to psal proto, protoze jsem zde daval informace, ktere v leakach proste nejsou, a na zaklade toho mi lide neverili, tak jsem napsal, ze jsem to videl, a od te doby me lide, kterym jsem ty epizody neposlal, povazuji za mentalne narusene dite, co lze. Tohle vsechno dela ceska zavist…

Rikam, napsal jsem to, protoze jsem vazne necekal takovou hloupou reakci od hloupych lidi. Jsou tu i lide, kteri mi neveri, ale aspon se mnou normalne diskutuji a nenapadaji me vulgarne… Proti takovym nic nemam.

Epizody zverejnovat nesmim, proto jsem zde psal veci, ktere ani v leakach nejsou, coz povazuji za dostatecny dukaz. 14 dni jsem tu daval dukazy, ted uz na to kaslu, at si kazdy veri cemu chce, je hloupost si nad tim honit ego, a spousta hloupych lidi si mysli, ze to byl muj zamer…

#282 Lenishka
9.8.2017 | 17:25:38
Lenishka

#281 fgh: Ok, moje chyba, myslela jsem, že to o známém z HBO jsi psal ty. Ale je celkem jedno, jestli to máš od známého z HBO nebo od známého, co má známého v HBO :). Chápu důvody, proč nechceš/nemůžeš zveřejňovat epizody. Prostě mě jen zajímalo, proč sem vůbec psát spoilery s tím, že už jsi vše viděl, proč se jen nepodívat na epizody a nediskutovat o nich až vyjdou oficiálně. Ušetřil by sis tím dost zbytečných hádek.

#283 MotherOfUnicorn #284 PecaCZE
9.8.2017 | 18:41:31
MotherOfUnicorn

#282 Lenishka: Naprosto s tebou souhlasim . Mela sem dost podobne otazky proc to vlastne vse dela? Co ma z toho tady psat co bude priste? Akorat mi to prijde jak honeni trika . Navic o cem chce tady s lidma diskutovat kdyz vlastne vi jak to dopadne. Popravde se podle me pripravil o to prave s lidma tady diskutovat a hadat to co se asi priste stane

#285 fgh
9.8.2017 | 19:33:54
PecaCZE

#282 Lenishka: Říkal jsem to samý, je to jen důkaz, že nic nemá. A říkal, že to má od známého, který to má od známého a potom tvrdil, že jsme si to vymysleli.

9.8.2017 | 19:43:20
fgh

#283 MotherOfUnicorn: Proc bych nemohl diskutovat i kdyz vim, co se stalo? Mi rekni, co lide delaji po zhlednuti nejake epizody? Ano, necekane diskutuji… Vis, diskutovat se da i o necem, co bylo, ne jen o tom, co bude.

Hadat se s nekym, co se stane, nechci. Maximalne muzu diskutovat o tom, co se stane v season 8. + lidem, ktere to zajima, mohu sdelit, co se v season 7 stalo, protoze uplne vsechno v leakach take neni…

O honeni ega to vazne nebylo, to byl jen vymysl tehle ulhanych, neinformovanych ceskych zavistivcu. Schvalne si najdi uplne prvni komentar, kde jsem sdelil, ze jsem to videl. Byla to jen obhajoba na to, jak to, ze neco vim, i kdyz to v leakach neni.

#286 MotherOfUnicorn #287 Evala
9.8.2017 | 19:46:58
MotherOfUnicorn

#285 fgh: Muzes diskutovat o 8rade, ale je docela na bobek diskutovat s lidma co maj za sebou 1,2,3 dil o tom co se stane v 8 serii, kdyz ty treba vis ze umre Dany v tom pripade jim to musi prozradit .. proste nevim co pak v tech diskuzich chces delat .. pokud nechces honit triko s tim jak to je a vlastne lidem prozradit dalsi dej kterej jak po nekolikate tady pises nikde nenajdou .. Ale ano porad muzes treba diskutovat o tom proc je Chaos Zebrik :D .. popravde co to tak ctu te nevidim resit dej jak to ze ti nikdo neveri a jaky sme PLEBZ ze jsme nevideli vsechny dily jak ty .. Nechci te nijak urazit ale nevim proc bych hledala tvuj 1 koment kdyz sis tady sam asi dalsima 50 komentama dokazal udelat nalepku blbce .. Pokud sou ti ty chudaci tak ukradeni tak na ne nereaguje a nebo apson tak at neurazis dalsich 10 lidi .. Sr ale procitam si rada tyhle diskuze abych si precetla ruzne teorie a ty a to tvoje dohadovani to znemoznuje a tento nazor uz sem se docetla i pod jinym prispevkem .. uz vlastne skoro vubec nepises k deji a je to jen o tom jak kdy kde co si psal

#287 Evala #288 fgh
9.8.2017 | 20:18:38
Evala

#286 MotherOfUnicorn: Jo, pod tohle bych se podepsala.

#285 fgh: Chápu tě, jsi v nezáviděníhodné situaci. Překypuješ dojmy a rád by ses o ně podělil. Jenže způsob, jakým to píšeš, ti přinese jen diskutující, kteří se s tebou budou hádat a zbytek to natolik znechutí, že do diskuzí vůbec nezasáhnou. Možná tu mluvím do dubu, ale občas to skoro vypadá, jakoby sis užíval každou urážku, které se ti dostane, stejně jako si pak užíváš odpovídání na ně. Samozřejmě tě neznám, a pokud dojem, který jsem získala je mylný, omlouvám se ti.

#288 fgh #289 Evala
9.8.2017 | 21:23:05
fgh

#286 MotherOfUnicorn: O season 8 diskutuji na Redditu, tam jsou lepsi lide. Probirame i ty leaky a na zaklade informaci ze season 7 overujeme jejich pravost.

Ty urazky byly smerovane jen na ty, co me vulgarne napadali, ne na ostatni normalni lidi. Dokonce jsem plebem nazval i ja sam sebe, abys nerekla, ze urazim jen ostatni.

Pisu o deji, jen ne v tehle diskuzi.

#287 Evala: To skoro zni, jako by sis myslela, ze me bavi se tu hadat lidmi, co me vulgarne napadaji. Kdyby ano, asi bych je nezacal ignorovat, ne?

Rikam, delim se o to predevsim s lidmi, ktere to zajima, a v leakach se to nedoctou, nebo pokud nekdo rekne falesnou informaci, opravim ho.

Vsak se podivej, ja ani nevim, jestli ze sebe hloupe nedelaji sami. Schvane si to precti znovu, a zjistis, ze jim furt dokola opakuji tu samou vec, a nebo je odkazuji nekam jinam, kde si muzou danou informaci overit. Jim je to jedno, furt pisou ty same hlouposti dokola bez zadnych faktu, a kdyz vidi, ze jim na to neodpovidam, protoze me nebavi vse opakovat 100×, tak me zacnou jak male deti vulgarne napadat. :D

#289 Evala
10.8.2017 | 6:20:04
Evala

#288 fgh: Za poslední 2 – 3 týdny docela pečlivě čtu články, komentáře i diskuze. Neříkám, mohla jsem některý ze tvých komentářů vynechat, mohlo se stát, že něco jsem si nezapamatovala, ale z toho, co mi neušlo, si pamatuju, jak se diskuze plní dohadováním mezi tebou na jedné straně a 3 – 4 lidmi na druhé kteří se dohadují, jestlis to viděl, jestli kecáš, a tvými odpověďmi, že tě nebaví to 100× opakovat a že budeš některé uživatele ignorovat. Ovšem jestli z #287 Evala: příspěvku sis vzal jen to, na cos mi odpověděl, třepím si tu ústa v podstatě zbytečně protože ano, mluvím do dubu.

No nic, až zas napíšeš nějaký spoiler – pravděpodobně o 8. sérii – nebo se ti bude chtít diskutovat o chování postav nebo o směru, kterým se seriál ubírá, jsem tvůj člověk. Ale většina tvých komentářů je pro mě zbytečný spam. A na ten se nereaguje.

#291 fgh
10.8.2017 | 8:12:07
vintason

#265 Arcey: nesmysl :)

10.8.2017 | 12:59:18
fgh

#289 Evala: 90% komentaru v tehle konverzaci je spam, s tim naprosto souhlasim.

Zaclo to moji odpovedi na 55 komentar, kde jsem odpovedel nekomu, koho zajimalo, co se stane na Dragonstone s Jonem a Dany + jsem k tomu prilozil leak, aby si lide overili, ze to z nej nemam, coz spousta lidi absolutne nepochopila. Pak uz se jen hrnuli vulgarni plebove, az na par normalnich vyjimek.

10.8.2017 | 13:20:48
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Konec Game of Thrones

Seriál Game of Thrones odstartoval svou existenci na jaře roku 2011 a skončil na jaře roku 2019. Byl tu s námi dlouhých osm let, ale vše musí jednou dojít na svůj konec. Pokud chcete seriál podpořit a zároveň ukázat, jak vás bavil, tak jej ohodnoťte. Můžete také ohodnotit jednotlivé postavy a epizody

Prequel

Hra o trůny je sice u konce, ale to neznamená, že se do Západozemí už nikdy nepodíváme. Stanice HBO totiž objednala nový seriál, ve kterém se zaměří na dračí rod Targaryenů. 

Reklama

Nejoblíbenější postavy

Narozeniny

Hlídejte si nás

Napište nám

Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!


Filtr seriálů a filmů









Reklama