Hra o trůny (Game of Thrones)
95/100 - 2 315×

Hra o trůny(Game of Thrones)

Fantasy seriál o intrikách, magii a zradách. Západozemí a Východní země nejsou zeměmi, ve kterých by chtěl někdo žít, na každém rohu totiž číhá nebezpečí, která vás může ihned připravit o život.

USA | 2011 | Ukončeno
vysílání
8 sezón | HBO | 60 minut
VOD
Max | O2 TV
žánr
Dobrodružný, Fantasy, Historický
hrají
Peter Dinklage (Tyrion Lannister), Lena Headey (Cersei Lannister), Emilia Clarke (Daenerys Targaryen), Kit Harington (Jon Sníh), Maisie Williams (Arya Stark), Sophie Turner (Sansa Stark), Nikolaj Coster-Waldau (Jaime Lannister), Iain Glen (Jorah Mormont), John Bradley (Samwell Tarly), Alfie Allen (Theon Greyjoy), Conleth Hill (Varys), Gwendoline Christie (Brienne z Tarthu), Liam Cunningham (Davos Mořský), Aidan Gillen (Petyr Baeliš), Isaac Hempstead Wright (Brandon Stark)

Upoutávka k epizodě Book of the Stranger

Upoutávka k epizodě Book of the Stranger

Po delší době opět zavítáme do Údolí Arryn, kde se podíváme na to, jak se daří Robinu Arrynovi. Kromě toho se Jorahovi a Daariovi podaří najít Daenerys.

66 0
9.5.2016

Thumbnail Play icon

Zdroj: HBO

Diskuze /112

I am one who knocks

Malíček na scéně.

9.5.2016 | 14:14:43
jack817

Mam jednu teoriu co hovorite na nu : Dennerys ju vyzadil drak hlavne kvôli tomu aby ju nasli dothrakovia aby ich presvedcila aby zautocili na zapadozemne i ked ist cez tu vodu je pre nich tak hrozne ako prejst pesi pust gobi draci su dost inteligetne zvierata tak mozno oni vedia ze denerrys ich presvedci ...........2. UMBER kvôli tomu zradil starkov ze John snih pustil divokých .........JOHN Snih nieje stark ! , a dokonca bol nocnej hliadke cize offcialne nieje ziadnemu rodu ! cize to je pre mna dost slaby argument na zradu ......skoda ze rob neodsekol aj umberovi hlavu aspon by mali teraz lepsi argument rovnaky ako kastarkovia ............... takto to vyzera ked dej vznika za pochodu ..........dlho nebol sex v seria cize dalsi minus !!

#15 A_V
9.5.2016 | 14:16:52
Tomoso18

Nech už dajú pokoj Mormontovi, Daariovi i tej malej ku… Veď medvedík už mal byť dávno mŕtvy… Som zvedavý, ako zaonačia, že je nakazený… Nech sa zamerajú na nejakú poriadnu dejovú linku… Kráľovo prístavište vyzerá teraz ako dobrý základ na pekný príbeh…

9.5.2016 | 14:24:35
vintason

Myslím si, že Jorah tuto cestu nepřežije… obětuje se za Daenerys a snad se jim podaří vrátit se zpátky do Mereenu, nebo třeba taky zajmou Daaria a Joraha zabijí, stejně to má tak jako tak spočítaný díky šedému lupusu, to je jasné

9.5.2016 | 14:30:42
Rumek

Dvě otázky nebo spíše dvě věci k diskuzi.

  1. To jako vážně Eddard Startk před věží slyšel „father“ od svého syna Brana? Pokud by měl Bran až takovou moc, to by mohl ovlivnit minulost a tím i přítomnost, budoucnost (trošku mě to mate).
  2. První věty z druhého thrailleru: „Myslel jsem, že on je ten, kdo nás provede skrze dlouhou noc. Mýlil jsem se.“ To říká Thormund a pokud vím, tak v prvním třech epizodách to nebylo. Mohl mluvit o Mancovi, mohl také mluvit o Jonovi (což by asi znamenalo, že Jon selhal znova) nebo máte někdo jiný nápad jak by to mohlo být?
#6 szantdanCZ #8 Rodney_ #9 didi2012 #38 Monkeyskunk #57 Hoří
9.5.2016 | 14:39:41
szantdanCZ

Konecne nekdo skutecne prijde za Jonem ! Zkousela to Arya, Bran, Rickon i Sansa a pokud se nepletu je to poprve od 3 serie (rude svadby a rozdeleni rickona a brana) co se stretnou dva Starkove.

#5 Rumek: Taky jsem uz na to myslel a nemam jine vysvetleni nez ze selze.

#8 Rodney_
9.5.2016 | 14:49:54
Nicole

Moc si přeju, aby se Sansa a Jon setkali. Bylo by to hezký, po tak dlouhé době :)

9.5.2016 | 14:52:04
Rodney_

#5 Rumek: #6 szantdanCZ: Nebo to prostě namluvil jen pro ten trailer.

#63 Rumek
9.5.2016 | 14:55:43
didi2012

#5 Rumek: Presne aj mňa to napadlo že či sa tam nebude diať dačo také že zmeniť minulosť. Myslím si že skôr hovoril o Mancovi

9.5.2016 | 14:56:33
Elen Riannon

Nevíte kam Jon odchází ? Doufám, že neodejde pryč a se Sansou se opět nesetká :/ Protože už mě štve, jak se pořád všichni míjejí :D

#11 I am one who knocks #12 Blackhand47XD
9.5.2016 | 15:03:25
I am one who knocks

#10 Elen Riannon: Dobýt Zimohrad nejspíše.

#13 Elen Riannon
9.5.2016 | 15:27:33
Blackhand47XD

#10 Elen Riannon: Sjednotit sever.

webmaster
9.5.2016 | 15:29:03
Elen Riannon

#11 I am one who knocks: To by bylo fajn !

9.5.2016 | 15:33:27
Mrkrikajs

Proč si všichni myslí, jak Umberové nebudou s Boltony?

Jako vážně… relativně dobrý důvod být proti Jonovi (Divokým) mají, takže fakt nevím proč si všichni myslí opak. Jsou to sakra divocí a jejich država je od zdi nejblíže! A hlavně to nesrovnávejte s knížkami. Tohle je seriál. Ps: Dost mě baví ta teorie, že ta hlava Shaggydoga byla moc malá. Kulisáci tu svoji práci dělají na cca 40%, viz. Mel a její náhrdelník. Takže dost planých nadějí, kor když je vyloženě vidět v trailerech, proti komu Umberové bojují. Ale snad mi to tady někdo pomůže pochopit.

#16 I am one who knocks #19 AviaRa #20 lukas254
9.5.2016 | 15:51:26
A_V

#2 jack817: Neumíš napsat jména postav, sloh příšerný teorie ještě horší.

9.5.2016 | 16:12:10
I am one who knocks

#14 Mrkrikajs: Kolik je vůbec těch zlovlků žije ? :d Volejte někdo ochránce zvířat

#17 I am one who knocks #23 SineadSkirata
9.5.2016 | 16:17:33
9.5.2016 | 16:17:51
A_V

A víme určitě, že to v traileru říká Thormund? To samí přece říkal Edd v prvním díle

#22 Rumek
9.5.2016 | 16:18:21
AviaRa

#14 Mrkrikajs: Co ty víš, třeba lučištníci Umberů z traileru udělají otočku o 180 stupňů, a postřílí Boltony. Aby následně mohl Smalljon „fuck everything“ Umber postřílet i divoké a sám si zabere Sever. Hotový masterplan. :D

#54 Snoopy dog
9.5.2016 | 16:18:30
lukas254

#14 Mrkrikajs: Přesně a navíc jak si i někteří myslí že to není pravej rickon… osobně si myslim že rickon zemře. Je naživu až moc starků i když jim fandim a o rickonovi nám ani nic nevyprávěj takže ho zabijou protože je to zbytečný charakter který zabírá místo

9.5.2016 | 16:25:11
fufight

jako umberovy motivy vuci divokym chapu ale dalsi stark v rukou ramsyho? to jako vazne budem cumet jak ho stahuje z kuze? navic chumdelac by k nim nikdy nevlezl zlovlci jsou inteligentni vycitil by to a ted je po nem jako nic…navic divokych az tak moc nezustalo a jestli boltoni maji kastarky kteri zustali po rude svatbe v poho tak neim kdo se jim postavi…bilej pristav a dalsi mensi rody proste nemuzou stacit…takze zustava malicek…

#25 Stardos
9.5.2016 | 16:54:03
Rumek

Já bych řekl, že to mluví Thormund a že by Edd něco takového řekl v prvním díle? Toho jsem si teda nevšimnul a jsem si 100% jistý, že to rozhodně neřekl. #18 A_V:

9.5.2016 | 16:56:24
SineadSkirata

#16 I am one who knocks: Tři z šesti. To snad ještě není tak zlý, ne?

9.5.2016 | 17:02:35
rockysiburger

Ještě jedna věc. Mladej Umberák řekl že by svého otce taky zabil kdyby měl příležitost, ale že to udělal dřív někdo z jeho nepřátel. Tak kdo zabil Velkého Jona? nebo je to jen hra ze strany Umberáků ?

#27 Mrkrikajs #28 SineadSkirata
9.5.2016 | 17:10:42
Stardos

Chundeláče bych bral ještě s rezervou :D
#21 fufight: Divocí v čele s Wun Wunem, Mormonti, Reedové možná a další menší, a prostě si myslím, že Umberové a Manderliové se přidají…Případně je tu ještě ten Malíček no

#26 Rodney_
9.5.2016 | 17:13:05
Rodney_

#25 Stardos: Reedové nemají vojsko jako ostatní severské rody, jsou to jen strážci močálů,na Sever se dá projít jen Kailinskou držbou nebo právě přes cesty v močálech kteře oni braní.

9.5.2016 | 17:19:21
Mrkrikajs

#24 rockysiburger:

Prý je skutečně Velký Jon mrtev. Přirozená smrt. To je snad ještě větší facka všem fanouškům. Ale nemám to potvrzené. :)

#37 rockysiburger
9.5.2016 | 17:20:38
SineadSkirata

#24 rockysiburger: Nikdo ho nezabil. Pokud věříš mladému Uberovi, tak umřel bez cizí pomoci, pokud myslíš, že Umberové „hrají o trůny“, tak je možná ještě naživu…

9.5.2016 | 17:23:22
jackis

Jsem tu jediny, kdo si mysli ze Jona + SANSU podpori malicek? A mozna i vymysli nejaky masterplan? :D Nezapominejte ze malicek je nejvetsi illuminat of westeros..

PS taky uz vas vsechny tak strasne moc sere, jak furt natahujou tu Dany a furt vymyslej nesmysly jak jeji dejovou linku natahnout misto aby uz nasedla na draka a udelala rychlej smitec? Nebo proste neco? Ale jako Drogon ji odnese do nejake pustiny a shodou okolnosti ji tam najdou a unesou dothrakove? Wtf?

Naopak kralovo pristaviste se mi zacina dost zamlouvat, snad nebudou kecat zbytecne okolo a uz dojde na akci. A vrcholne vyjednavani Varyse? Smekam klobouk, takoveto sceny si uzivam :)

#30 Mrkrikajs #31 Ann Taylor
9.5.2016 | 17:23:49
Mrkrikajs

#29 jackis: Možná proto, že Dany je snad ta nejotravnější a nejméně zajímavá postava z těch hl. linek. :) A jo, taky věřím v Malíčka. I když ten sotva něco povede či podpoří. To spíš Royce. A jsem dost zvědavej, co řekne Malíčkovi na to, že to byl on kdo Sansu Boltonům předhodil. :)

#32 jackis
9.5.2016 | 17:26:13
Ann Taylor

#29 jackis: Ne. Protože pokud chceš jít dopředu, musíš zamířit dozadu.

#32 jackis
webmaster
9.5.2016 | 17:28:27
jackis

#31 Ann Taylor: Reagujes na Dany? Chapu, ze se musi ucit, ale tohle je spis natahovani deje, aby mohli pripravit ostatni dejove linky k tomu, aby ona konecne mohla vyrazit do pristaviste.. Osobne jsem myslel, ze po te fajnove scene z areny se ta jeji linka posune dal a oni ji zase nekam odsunou -_-

#30 Mrkrikajs: Mne prisla zajimava ze zacatku do konce te treti, potazmo zacatkem ctvrte serie, alespon podle serialu, ale ted ji tak trochu zmrvili, ikdyz se obcas naskytne svetly okamzik.

S tim malickem jsem to nemyslel tak, ze bude stat v cele armady :D Spis, ze to zosnova tak, aby Ramsay umrel a on z toho nejakym zaludnym zpusobem profitoval. V realu bych takoveho svinaka, co provadi se svetem samozrejme rad nemel, ale docela odivuji jak se sam vybudoval a jakym zpusobem dokaze hru hrat. Chapu ze to je serial, ale v realu se take najdou jemu podobni ze? :)

#33 Ann Taylor #43 Movego
9.5.2016 | 17:39:18
Ann Taylor

#32 jackis: Ne. Reaguju na proroctví, co jí řekla Quaithe. Zamířit dozadu bylo docela hned jasný jít zpátky k dothrakům. Navíc nikde není psáno, že se vůbec někdy dostane z Essosu, což bych celkem brala, a i podle zbytku proroctví, jestli chce do Západozemí, nasednout na draka a letět na západ není cesta, která ji tam dovede.

#34 jackis #43 Movego
webmaster
9.5.2016 | 17:56:23
jackis

#33 Ann Taylor: Aha, tak to uz jsem jaksi pozapomnel :/ Asi bych mel udelat rekapko vsech serii po 5 :D Jo to mas recht, ze to nikde psane neni. Jaksi automaticky predpokladam od prvni sceny v prvni sezone, ze to cele smeruje k bitve s chodci a tudiz jsem automaticky predpokladal, ze tohle je jen jakasi predehra a eliminace zbytecnych k tomu, aby dany mohla vyuzit to, co se naucila a taky draky k boji. Jinak to s tim nasednutim na draka nebylo mysleno doslovne :P

9.5.2016 | 18:03:16
Stardos

Pokud se někdy Dany do Westerosu dostane, předpokládám, že ještě před tím navštíví Ashai a nedivil bych se i, kdyby tam nakonec zůstala :D

9.5.2016 | 18:14:09
Sctyri

A ti dva draci co jim sundal okovy jsou kde? On je nepustil? Copak Daenerys potřebuje zachraňovat od starých vdov, když má 3 už skoro dospělý draky? A Jorah.. se mu ještě něco stane. Chudák můj, jeden z největších borců a straší mě nějakou vyrážkou.. ať si sežene mastičku zavčas.

9.5.2016 | 18:31:45
rockysiburger

#27 Mrkrikajs: Pokud se tohle stalo. Je to ten největší fail v dějinách Westeros!!

#41 Mrkrikajs
9.5.2016 | 18:47:23
Monkeyskunk

#5 Rumek: Me jeste napadlo, ze by tu vetu mohl tak nejak prohodit, prave kdyz jim Jon oznami svuj plan dobyt Zimohrad. Pac oni asi pocitaji spis s tim, ze se bude bojovat smerem na sever, proto prisli za zed, ne pomoct dobyvat kralovstvi, takze by tim v tu chvili byli zaskoceni a mysleli by si, ze se na walkery chce vykaslat. Ale mozna se pletu no, uvidime :-D

9.5.2016 | 19:11:08
MightRider

Dost krutá epizoda. Nejvíc mě asi dostal Umber. To, že zajebal chundeláče, mě dost sere. A pochybuju, že pro Rickona je cesta zpět. Uh, Brane, né že chcípneš, rod Starků teď závisí hlavně na tobě.

Ale je opravdu možné. že je to jen lest od Umberů. Třeba Greatjon obětoval Chundeláče pro vyšší dobro a vyslal Smalljona hrát si na lojalistu, i když asi nemám pravdu. Ostatně, na dříve uniklé fotce stojících vojáků jsme stejně viděli jen erby Starků, Hornwoodů, Mormontů a jeden neidentifikova­telný.

Nevidím to dobře lidi.

#40 Rodney_
9.5.2016 | 19:44:58
Rodney_

#39 MightRider: kdyby hráli na dvě strany tak mohl místo Rickona předhodit kohokoliv jiného, nikdo neví jak vypadá

9.5.2016 | 19:50:02
Mrkrikajs

#37 rockysiburger: Jako… jo no. Jenomže blbý a blbější dělají jeden průser za druhým. A Velký Jon je pro ně jenom další nepodstatná postava se kterou si můžou dělat co chtějí. Navíc, sám Ramsay ho oslovoval jako Lorda. Ale dost mě prostě baví všichni ti, kdož hledají nějaké intriky zrovna na straně Umberů. Prostě ti dva blbci to chtějí mermomocí udělat tak, aby Jonova strana byla téměř bez šance až se na poslední chvíli objeví dílo největšího ksindla na Západě, Malíčka. Už tak to veleduo pomrvilo na Severu co se dalo, takže nevidím důvod, proč by v tom nepokračovali­. Achjo!

#48 rockysiburger
9.5.2016 | 20:08:20
Grexo92

Celkom sa tešim ze Arya Stark je uz hotova postava a zacne to tam killovat vsetko :D a k tej daenerys jasne ze pojde do zapadozemia ked jej tam siel na pomoc varys s tyrionom … a k jonovi kto vie mozno mu bran pomoze prave s WW vyhrat velku vojnu :D ale to uz take sci-fi celkom sa tesim na obra a zlovlka v plnom nasadeni :) a k tym vasim teoriam velmi sa na ten trailer nespoliehajte uz sme boli oklamaní aj tym ze tyrion (ne)zhori vsetko je len teoria a tvorcovia sa snami hraju ako Malíček ;) tak sa nechajme prekvapit (autori si vyhradzuje pravo na chyby) :D

#44 Wolfinator1
9.5.2016 | 20:25:53
Movego

Ouuuuu Dany je v tom traileru brutálně sexy xD :D Snad už nějaká akce! #33 Ann Taylor: Je fakt že v seriálu ty proroctví moc neřeší v knížce mají podle mě důležitou roli. Já osobně jsem velký zastánce teorie že za Asshaí je západozemí, tak snad se vyplní.
#32 jackis: To ale nebyl výmysl scénáristů, to že se Dany vrátila k Dothrakům bylo i v knize, i když v knížce ji našli s Drogonem za zády :D

#58 Hoří
9.5.2016 | 21:04:49
Wolfinator1

#42 Grexo92: Na obra v vlka bych se moc netěšil v bitvě, přece jen je to drahý a už tak tam toho bude moc, divocí, jízda, falanga boltonů, lučišníci a bůh ví co ještě, takže na Obra jak stromem rozráží falangu boltonů by byl hezký pohled , ale nepočítám s tím. No jestli tam budou tak ale budu sakra rád a překvapen:D

9.5.2016 | 21:08:02
Simranko

podla mna RICKON zabije RAMSEYO :D :D :D

9.5.2016 | 21:39:01
1romca11

Vím, že knížky jsou co se týká věku hlavních hrdinů dost odlišné od seriálu, ale i tak. To nikomu nepřijde divné, že Rickon byl ve třetí sérii zhruba 5letý a teď vypadá na 15???

#47 Movego #48 rockysiburger #77 brandiss
9.5.2016 | 21:50:18
Movego

#46 1romca11: joo no :D Děti rostou rychle no… ;)

9.5.2016 | 21:53:29
rockysiburger

#46 1romca11: Kdyby ho hrál jiný herec. Možná bych to řešil, ale Rickona hraje stejná osoba takže není problém.

#41 Mrkrikajs: Ramsay označil i Rickona Lordem Starkem a to dostal ze smraďocha že bráchové stále žijou. Takže pořád je dědicem Zimohradu Bran. I tak bylo vidět že mladej Umber docela sere na Ramsyho hru na strážce severu a jde mu jen o to aby dostal spojence k útoku na divoké. Teorie že by byl podporoval Starky je sice možná ale méně pravděpodobná. Jedině že by tím chtěl nalákat Ramsyho do boje kde by byl nějak v nevýhodě. Ale to už by tam rovnou mohla přistát loď uss enterprise :-)

9.5.2016 | 22:13:18
Azog2182

Divne zatim v kazde epizode byl zminen nazev dilu ale tady sem slovo Oathbreaker nezaslechl opravte mne nekdo pokud se pletu :)

9.5.2016 | 22:14:44
Fordzy

Konečně se vrátí Malíček a nastolí světovládu.

9.5.2016 | 23:06:53
GabbGab

Oledně toho věku… zdání klame. Mrkněte na Jojea Reeda, tomu bylo v pátý řadě 21 bo tak… a seriálovýmu Rickonovi bylo víc než knižnímu (tomu byly na začátku 3 roky)

9.5.2016 | 23:11:59
Stardos

Rickovu představiteli je momentálně 15–14, a hraje jedenáctiletého. Jojena bych sem netahal, to je ojedinělí případ :D Ten vypadá stejně už od útlého věku :D

9.5.2016 | 23:25:21
Niethan

podľa najnovších informácií by sa v ďalšej časti mala objaviť druhá Rudá kňažka (Kinvara) čo sme mohli vidieť aj v traileri s Tyrionom

10.5.2016 | 7:00:20
Snoopy dog

#19 AviaRa: A pak přijede belkej Umber a rozbije mu držku :D

10.5.2016 | 7:22:32
jack817

neviem preco si myslite ze bolton zabije rickona , hm co urobil z theonom to urobi aj rickonom lebo jeho potrebuje cize z domaci toho vlka mozno ten vlk pride o gulky :) lebo ked bude vojna tak rickon je pravoplatny kral severu cize bolton ho zneuzije na svoje ciele lutujem rickona ale na druhej strane je doma a doma winterfell je chraneny carami bude to zaujimave viete ako dopadol theon ked dobil zimohrad tak dopadne aj bolton ked nieco urobi rickonovy :)

10.5.2016 | 7:55:56
dfx

Rickon je tak trochu psychopat. Ja si myslim, ze Rickon zabije Ramsaya :-)

Maximalne ho nejaky Karstark pedofilne homosexualne genitalno analne znasilni a potom si to rozda aj s Karstarkovca­mi :D

Mohol dat lord Karstark tu hlasku „Too old.“ ked mu ukazali Rickona, ktoru dal Meryn Trant kratko pred smrtou :-)

10.5.2016 | 8:10:04
Hoří

#5 Rumek: To je v knížkách právě taková perlička, on takhle způsobil mrazení v zádech více hlavním postavám :-) ale nikdy nic nezměnil, myslim. On ho neslyšel, měl jen pocit že ho slyší, každej se pak buď lekne nebo to považuje za haluz.

10.5.2016 | 8:40:55
Hoří

#43 Movego: Nenašli :-) Byli přepadeni a okradeni o koně, kterýho jim s drakem skoro celýho sežrali než se Khalesar odvážil přiblížit :-)

10.5.2016 | 8:50:26
Simranko

podla mna rickon neni magor vlastne je a ramsay ma po chlebe :D :D :D

10.5.2016 | 8:56:05
didi2012

Dúfam že sa Jon stretne so Sansou . Strašne by som ale brala keby sa títo dvaja stretli aj s Tyrionom a spojili sa .

10.5.2016 | 8:58:46
Railbot

Co to Orlí hnízdo a Paleček? Tam dopadla jaderná puma nebo proč v aktuální sérii nijak nefigurují? Příběhových linek je už teď až moc, tak jedna navíc by už neškodila.

#62 Mrkrikajs
10.5.2016 | 11:30:02
Mrkrikajs

#61 Railbot: No to snad fakt už nemůže být pravda! Můžeš mi prosím vysvětlit proč si tento koment vůbec napsal?! Můžeš být té dobroty a kouknout se na trailer, pod kterým něco komentuješ? Trochu inteligence navíc, by neškodilo.

10.5.2016 | 11:48:51
Rumek

Taky možnost, možná dokonce zcela reálná, protože záběr na Thormunda jak to právě říká tam není. #8 Rodney_:

10.5.2016 | 11:53:30
vintason

Jorah podle mě zemře

#65 I am one who knocks
10.5.2016 | 12:30:57
I am one who knocks

#64 vintason: Thank you Sherlock

10.5.2016 | 12:53:34
Nikola XXX

Co si myslíte o bílých chodcích je to jenom armáda zombií co chcou všechny zničit nebo mají určité cíle ?

#67 Ann Taylor #68 Snoopy dog #69 Mrkrikajs #70 I am one who knocks
10.5.2016 | 13:10:51
Ann Taylor

#66 Nikola XXX: Je to armáda naprosto živých bytostí svého druhu. Ne zombií. Teda těžko říct armáda, nikdo neví, kolik jich může bejt. Zatím se jich ukázalo kolik, deset?

webmaster
10.5.2016 | 14:03:18
Snoopy dog

#66 Nikola XXX: Jen abys pochopila Ann Taylor tak bílý chodci jsou ti modří co oživujoum mrtví. To co jsi asi měla na mysli ty byli ty oživlí mrtvoly.

10.5.2016 | 14:58:32
Mrkrikajs

#66 Nikola XXX: Chtějí ovládnout celý svět. Upřímně… kdo v GOT světě nechce, že?

10.5.2016 | 16:03:01
I am one who knocks

#66 Nikola XXX: Možná mají představovat jezdce apokalypsy z bible jenom v trochu jiném kabátu, ale záměr asi stejný zničit lidstvo samotné.

10.5.2016 | 16:18:48
dirty_roots

neviem, či to už niekto zmienil, ale v poslednom dieli ma najviac pobavil výraz Mel, keď jej Jon povedal, že po smrti je proste „nothing“ :D

#72 Ann Taylor
10.5.2016 | 18:08:10
Ann Taylor

#71 dirty_roots: Ovšem zajímavý je, že to už dávno věděla. Nebo když prohlásila, že je jediný člověk, který tam byl (nebo něco v tom smyslu, nepamatuju si to přesně). To je fakt tak sklerotická, že Berica totálně pustila z hlavy?

#73 Holero
webmaster
10.5.2016 | 19:02:36
Holero

#72 Ann Taylor: Ona ne, D'n'D jo

10.5.2016 | 20:24:03
Hefoo

Zaujímavá diskusia. Som rád, že Arya ukončila úspešne (asi) výcvik a teším sa ako to tam začne všetko kosiť odkraja.

Ramsay dostal Rickona…do prdele nemám ani šajnu čo s ním spraví. Je pre neho na jednej strane hrozba? Inak co ak to Umberovia len hraju? Preco by tak dlho cakali ked mu ho mohli dat hned teda priamo este Roosemu?

Jon konecne povstal, zradcovia dostali co proto a opusta Nights Watch ale trocha som sa zlakol, ze hned ak sfleku? Podla mna neodchadza tak ako to bolo vykreslene, bez kona, nie je sebevrah. Podla mna to je len proste scenka, vyjde von sa prejist a vrati sa spet. Pripravit si veci alebo tak. Dufam, ze sa stretne so Sansou. :( To by som bol velmi rad. Po dlhej dobe by sa stretli dvaja Starkovia ako tu uz niekto spomenul.

A teoria, ze by Malicek pomohol Sanse a Jonovi…hm neviem neviem. Aky by mal nato dovod?

#79 Bloody0
10.5.2016 | 22:38:54
Hefoo

Zaujímavá diskusia. Som rád, že Arya ukončila úspešne (asi) výcvik a teším sa ako to tam začne všetko kosiť odkraja.

Ramsay dostal Rickona…do prdele nemám ani šajnu čo s ním spraví. Je pre neho na jednej strane hrozba? Inak co ak to Umberovia len hraju? Preco by tak dlho cakali ked mu ho mohli dat hned teda priamo este Roosemu?

Jon konecne povstal, zradcovia dostali co proto a opusta Nights Watch ale trocha som sa zlakol, ze hned ak sfleku? Podla mna neodchadza tak ako to bolo vykreslene, bez kona, nie je sebevrah. Podla mna to je len proste scenka, vyjde von sa prejist a vrati sa spet. Pripravit si veci alebo tak. Dufam, ze sa stretne so Sansou. :( To by som bol velmi rad. Po dlhej dobe by sa stretli dvaja Starkovia ako tu uz niekto spomenul.

A teoria, ze by Malicek pomohol Sanse a Jonovi…hm neviem neviem. Aky by mal nato dovod?

#76 brhefst #78 I am one who knocks #84 Rumek
10.5.2016 | 22:38:54
brhefst

#75 Hefoo: Třeba to, že ji miluje :)

10.5.2016 | 22:46:29
brandiss

#46 1romca11: toto uz je chore, fakt. Co mu maju dat chemoterapeuticku liecbu, aby mu zastavili rast? Niektori tu uz take veci vycitate, ze to je ubohe, infantilne, trapne a neviem ake este..

#91 1romca11
10.5.2016 | 22:58:34
I am one who knocks

#75 Hefoo: Catelyn miloval...... Sansa je poslední věc co mu ji dokáže připomenout, jinak stále je to klíč k severu.Jon je mu ukradený :D

#81 Mrkrikajs
10.5.2016 | 23:02:44
Bloody0

#74 Hefoo: To proč Umberové čekali je podle mě proto, protože se tam vyměnili lordové. Starý třeba s Boltny nechtěl nic mít, ale tenhle to má jinak a taky mohl změnit názor proto, protože lordem je teď Ramsey. To by dávalo smysl, ne? :)

#81 Mrkrikajs
11.5.2016 | 8:42:31
ElektronickyOtisk

Já teda tipuju, že Denerys zvoní umíráček. Kontrolu nad draky a slavný „návrat“ do Středozemí udělá Tyrion.

11.5.2016 | 8:54:02
Mrkrikajs

#78 I am one who knocks: S tím získáním Severu by to ani po svatbě neměl tak lehké. Kžadý z brášků zatím žije a Sansa se v dohledné době fakt vdávat nebude. Kor potom, co ji Malíček svoji nevědomostí udělal. Už by konečně měl něco začít dělat se svými zdroji. Kdo by sakra na Severu nevěděl co je Ramsay ve skutečnosti zač? #79 Bloody0: To si nemyslím. Sám Umber řekl, že je tam hlavně kvůli divokým, které je můžou ohrozit když jsou teďkonc na jih od zdi. Prostě to bylo jenom náhodné načasování. D&D si tohle zase celé vymysleli, takže moc logiky v tom nehledej. ;)

11.5.2016 | 9:22:56
Niethan

ja mám taký tušák že v tomto ďalšom dieli zomrie Jorah, len aby sa obetoval kvôli Dany a mohla ujsť s Daariom

11.5.2016 | 10:00:49
MaryJakeris

No mě spíš vrtá hlavou to, proč přivedli s Rickonem i Oshu? Nebylo by jednodušší ji zabít a neriskovat, že se bude snažit Rickona zachránit? Možná je tam aby ho chránila. Hlava Chundeláče mě dostala, připadala mi sice malá, ale jestli je to pravda, tak to ať jdou do pr… Přijde mi ale divné, že na smrt dalšího zlovlka nijak nereagoval Bran s Létem nebo Duch. Vždy byli nějak napojení. Dále to, že Bran zavolal na Neda a ten se otočil, může být předzvěst toho, že nikoli noční král má moc chytnout narusitele za ruku, ale Bran je v emočně vypjaté situaci extrémně napojený na své vize a může se v nich zhmotnit.

#93 doxtan
11.5.2016 | 13:07:00
Rumek

Malíček se přidá na tu stranu, která bude mít větší šanci vyhrát, vždy myslí v první řadě na to, co z toho bude mít on. Každopádně to může mít vývoj jakýkoli. Třeba ptáčkové zazpívají v Králově přístavišti o jeho zradě Lannisterů a nezbude mu nic jiného, než se zaměřit na sever. A navíc, uvidíme jestli se do toho ještě nezamotá Lady Stoneheart. Tak či onak si myslím, že v konečném důsledku o aktuální vyřešení situace na severu se postará právě Malíček svým rozhodnutím ke komu se přidá, i když může také sledovat jak to dopadne a pak zaútočit na vítěze. No pěkně jsem se do toho zamotal…#75 Hefoo:

#85 Mrkrikajs
11.5.2016 | 13:07:59
Mrkrikajs

#84 Rumek: Stále věříš v LS i když už by tam dávno měla být?

#87 KouBie #95 Rumek
11.5.2016 | 14:03:16
Niethan

na reddite koluje teória, že to bude Brann, ktorý v jednom flashbacku uvidí Willisa (mladého Hodora) v nejakej nebezpečnej situácii a zakričí naň Hodor. Vtedy to Willis začuje, otočí sa a práve kvôli tomu si poraní hlavu nejakým spôsobom. zaryje sa mu do hlavy slovo Hodor a odvtedy bude môcť vysloviť iba toto slovo.

#88 KouBie #96 Rumek #105 pienXo
11.5.2016 | 14:11:36
KouBie

#85 Mrkrikajs: taky v LS věřím, třeba už tam někde je… Balon měl být taky už dávno mrtvej, Euron zvolený králem, Řekotočí obsazeno Freii/Lannistery apodobně, tak nechápu, proč by se tam nemohl objevit LS :-) … v knize se taky moc často nevyskytovala, často její činy byl" připisovány Berikovi, do doby než se s ní setkala Brien. A její vzkříšení bylo odvyprávěno taktéž dodatečně.

#89 Mrkrikajs
11.5.2016 | 14:15:41
KouBie

#86 Niethan: Zajímavá teorie, dávalo by to smysl :-) … !!

11.5.2016 | 14:16:58
Mrkrikajs

#87 KouBie: No.. je pravda, že se vlastně bratrstvo v šesté sérii objeví. Tak jsem zvědavej proč. Ale moc už v LS nevěřím. Asi tak stejně jako v Cleganebowl. Tak 50:50.

#90 KouBie #91 1romca11
11.5.2016 | 14:27:21
KouBie

#89 Mrkrikajs: Podle mě stejně jako byla rozdělena Hostina pro vrány x Tanec s draky … tak bude 6. serie dojíždět děj některých postav, kterým se v 5. moc nevěnovala ( prakticky vůbec). Uvidímě, každopádně to bude překvápko :) .. někdo ty zasrané lasičky pověsit musí :-)

11.5.2016 | 14:48:22
1romca11

#77 brandiss: Jen jsem se pozastavila nad tím, že postava je v ději, který se posunul v řádech měsíců, max roku a půl, starší o x let…Podle mě by bylo lepší dát jiného, mladšího herce. Jinak jsem jen napsala svůj názor, tak proč reaguješ tak agresivně?
#89 Mrkrikajs: LS mi vadila i v knížce, doufám, že v seriálu se neobjeví…

#92 brandiss
11.5.2016 | 20:30:45
brandiss

#91 1romca11: nemyslel som to v zlom, ale zas ver tomu, ze keby ho hral iny, mladsi herec, tak sa najde niekto, komu zas bude vadit, ze Rickon bol preobsadeny…proste vek postav niekedy nesedi a hotovo…mne teraz pride Rickon starsi ako Bran :)

11.5.2016 | 22:09:10
doxtan

#83 MaryJakeris: Osha je důkaz, že je to skutečně Rickon.

12.5.2016 | 6:28:21
doxtan

Fakt nejvíc se těším na Královo přístaviště. To jak rada zdrhla a nechala tam sedět totálně zmatené Cersei a Jaimeho bylo k nezaplacení, řekl bych, že mají na kahánku, i když mají Horu. Tam jde o to, aby se konečně nasrala Lady Olenna, to je tam jediný chlap a pořádný politik současně, který dokáže rudýho Vrabčáka zastavit.

#104 Movego
12.5.2016 | 6:35:45
Rumek

Ano, věřím, myslím, že se jí v této sérii dočkáme. Kdybych si měl ale vybrat, tak bych jí tam nechtěl.#85 Mrkrikajs:

12.5.2016 | 8:47:34
Rumek

Tak to je hodně zajímavá teorie, mě se teda hodně líbí. Sedělo by to i na to, jak Brann zavolal „Father“ a Edard se otočil a rozhlédl se za sebe. Brann teď ví, že ho někdo v minulosti může slyšet. Tím pádem by to byla dobře připravená půda pro další flashback s Wilisem. Je ale otázka jak se vyrovnat s tím, že mladý Wilis v minulosti na jméno Hodor nemůže slyšet a navíc on se Hodorem skutečně stal, „The Ink is dry“ – takže událost ke vzniku Hodora se už v minulosti stala. Jedině, že by Brann viděl sám sebe, jak křičí na Wilise „Hodor“, to ale vůbec smysl nedává. Spíše by mohl vidět někoho jiného jak na něj volá „Hodor“, ale proč by to ten někdo dělal. Tak uvidíme, určitě se v seriálu dočkáme rozluštění tohoto tajemství, třeba to bude úplně jinak.#86 Niethan:

#97 Athaeneus #99 Monkeyskunk
12.5.2016 | 9:04:36
Athaeneus

#96 Rumek: Jedna z definic cestování časem je i ta, že jakmile začneš cestovat časem do minulosti, tak už tam kdysi dávno v tý minulosti byla tvoje starší verze, kterou jsi teď momentálně. Tuhle teorii o cestování časem mám nejraději, neboť kvůli ní nevznikají žádné paradoxy.

Tudíž „Ink is dry“ platí, s tím, že Bran tu minulost, která vede do současnosti kdysi dávno již vytvořil. Stejně tak je to s Mad kingem a tedy, že Bran začne Mad kingovi našeptávat, ať neupaluje lidi a Mad king uslyší jenom hlasy, z toho se zblázní a proto začne upalovat lidi.

#98 Rumek #103 Movego
12.5.2016 | 11:32:36
Rumek

Přiznám se, že tomu moc nerozumím, nepřipadá mi to logické, ale to neznamená, že nemáš pravdu. To s tím Mad Kingem máš odkud? #97 Athaeneus:

12.5.2016 | 12:52:40
Monkeyskunk

#96 Rumek: V tomhle případě se na čas nesmíš dívat jako na nějakou posloupnost, ale spíš tak, že minulost, přítomnost i budoucnost už prostě byla napsaná. Dalo by se možná říct něco jako osud. Proto Mell může v plamenech i útržky budoucnosti vidět. Ono se to fakt blbě vysvětluje, ale přesně vím jak to myslíš. Tohle máš ale ve více filmech, třeba i ve 3. Potterovi, jak zachránil sám sebe, prostě to beru tak, že události jsou již dané. Neexistuje nějaká průvodní linie přítomnosti, která budoucnost teprve tvoří, protože ta už vytvořená je. To s Mad Kingem taky slyším poprvé, stejně jako to o Hodorovi a obojí mi příjde hodně zajímavé a dokonce i pravděpodobné :) Ale jak sme se kolikrát přesvědčili, i zdání může klamat :)

#100 Rumek
12.5.2016 | 13:15:51
Rumek

#99 Monkeyskunk: Když se na to mám dívat tak, že minulost – přítomnost – budoucnost je již daná, tak to smysl dává. Věřím, že Tříoká vrána nám do toho v rámci učení Brana vnese trochu světla, protože zatím v tom mám trochu hokej, ale dík za vysvětlení. Co si pamatuji, tak v seriálu HEROUS Hiro Nakamura létal v čase jak zběsilý a měnil co se dalo:)…

#101 Niethan #102 Monkeyskunk
12.5.2016 | 13:29:28
Niethan

#100 Rumek: nesmieš zabúdať na motýlí efekt :) zašliapneš jedného motýľa a môže to mať katastrofálny následok :) len zas nemiešajme Heroes s Game of Thrones :D

#102 Monkeyskunk
12.5.2016 | 13:55:18
Monkeyskunk

#100 Rumek: Jj taky jsem mel Hira rad, ale u Heroes mi to prislo kapku slozitejsi. Teda ze zacatku to vypadalo, ze je tomu jako v tomhle pripade, ale potom tam zacal menit fakt az nejak moc veci. Popravde ty posledni dily uz si ani nepamatuju, bavili me hlavne prvni 2 serky.

#101 Niethan: No a prave tenhle „system cestovani v case“ eliminuje motyli efekt :) Respektive nemuzes nic zhorsit, protoze uz se vsechno stalo :)

12.5.2016 | 14:22:55
Movego

Tyhle diskuze o cestování v čase zbožňuji :D nikdy se v nich nevyznám.
#97 Athaeneus: Tato teorie se mi docela líbí, tak uvidíme.

12.5.2016 | 16:40:03
Movego

#94 doxtan: Souhlasím! Olenna by měla sedět na železném trůně :D Snad jí Cersei nic neprovede :o

12.5.2016 | 16:43:12
pienXo

#86 Niethan:To snáď nemyslíš vážne. Trapnejšiu teóriu som nečítal. Neverím tomu že by vysvetlenie bolo takéto trápne. „Buchol si hlavu“ … Ja som čítal kapánek prepracovanejšiu teóriu. Nech sa páči…

Hodor. Prečo hovorí stále len to a nič iné? Na nete je jedna zaujimavá teória a to taká že…

Nórsky boh zimy je Höðr. V detstve, chlapec menom Willis (v knihe Walder) navštívil krypty pod Zimohradom a keď z nich vyšiel bol schopný povedať len jedno slovo. Odvtedy sa to slovo stalo jeho menom. „Rudý“ kňazi R'hllora (Pán Svetla) hovoria, že sú len dve božské entity. Pán Svetla a Velký Iný (the Greath Other) ktorého meno nebolo nikdy vyslovené. Čo ak je to to meno ktoré je Willis (Walder) schopný vysloviť odvtedy čo niečo videl alebo stretol v kryptách pod Zimohradom. Hodor. Hodor je Velký Iný (the Great Other). Hodor je Zima (Winter). Rudý kňazi R'hllora hovoria, že protiklad Pána Svetla je Velký Iný. On je chlad, on je smrť, on je zima. On je pravdepodobne Boh zimy a boh bielych chodcov. On zmrazuje vzduch okolo nich. Zeď bola postavená aby zabránila vstupu Iným. Zimohrad nato aby v ňom držal Velkého Iného. Králi Starkovci boli upálení v kryptách pretože sú potomkovia Brana stavitela a ako vieme v krvi je sila. Krvavá mágia je najsilnejšia a najhoršia zo všetkých. Oni „strážia“ Velkého Iného. Vieme, že na hrade musí byť vždy Stark. Asi aby strážil zlo? No jedného dňa chlapec ktorý nieje Stark zostúpil do najhlbších úrovní krýpt a vyšiel zmenený. Možno ho zmenilo niečo čo videl alebo možno preto, že si so sebou priniesol niečo (niekoho). Koniec koncov, len Starkovci majú povolený vstup do krýpt. Willis (Walder) nieje Velký Iný ale je ním kontrolovaný. Hodor je Velký Iný s ktorým sa Willis stretol a kto je v ňom momentálne prevtelený. Keď sa Bran prevtelý do Willisa – Hodor tak je vždy časť mysle kam nemá Bran prístup. Tam sa pravdepodobne skrýva Velký Iný. Ďalej keď je Hodor – Willis s Branom tak je vystrašený z dračieho skla. Ale to asi nebolo v seriály len v knihe.

Knihy som nečítal. Na túto teóriu som narazil v angličtine a čosi preložil. Neviem či všetno presne a či je aj gramatika správna. Snáď. Celkom zaujimavá teória. Však? Som zvedavý či nám to v seriály ukážu v Branových flashbackoch. Nebolo by zlé.

#106 Niethan #107 Rumek #108 Monkeyskunk
13.5.2016 | 9:19:28
Niethan

#105 pienXo: prečo by mala byť trápna tá teória? D&D už idú svojou cestou a všetko je už možné takže tak… inak tú teóriu som čítal takisto, niekto ju aj sem pridával pred týždňom a takisto aj na refresher, tak mi nevrav že si to ty prekladal ;)

#110 pienXo
13.5.2016 | 9:31:14
Rumek

Tato teorie není nic nového, chce to míň machrování a trochu ohleduplnosti k jiným a k jejich názorům. Mě teorie, kterou popisuješ, přijde moc komplikovaná, nesmyslná a vůbec se mi nelíbí, tím nechci říct, že to tak a priory nemůže být…#105 pienXo:

#110 pienXo
13.5.2016 | 10:31:10
Monkeyskunk

#105 pienXo: Hlavně počítáš s tím, že by Martin pojmenovával boha v knize, podle boha ve skutečném světě (ano jinak napsané, výslovnost stejná), což je podle mě blbost. Neříkám, že se neinspiroval historickými událostmi našeho světa, ale myslím, že takhle okopírovat přímo jméno, navíc boha, by si prostě nelíznul. Ale u těch dvou Dumbu by to možné bylo no :-D A proč by se držel v Hodorovi, kdyžuž by utekl z těch krypt? By se spíš snažil najít svoje generály a konečně tu zeď shodit. Zní to pěkně, ale podle mě je to moc. Tomuhle bych se nedivil v Malazské sáze, ale tady jsou ti bohové zatím celkem abstraktní.

#110 pienXo
13.5.2016 | 10:53:37
daggiecz

Do jakého hradu přijíždí Sansa, Brienne a Podrick? Je to Castle Black? Jsou tam vysoké hory! http://images-cdn.moviepilot.com/…r-967975.jpg

13.5.2016 | 18:59:01
pienXo

#106 Niethan: Tak si nájdi kto ju sem pred tým týždňom pridal. ;) Refresher nečítam možno sa oni inšpirovali mojim komentárom. ;) To si fakt myslíš, že je také ťažké preložiť niečo z angličtiny? :D #107 Rumek: Tá teoria že si buchol hlavu mi príde tak stupídna, že som ani inak reagovať nemohol. To si vážne myslíte že by to mohlo byť reálne? V GoT? To bude komplikovanejšie. Možno nie v TV ale v knihe určite. To budete pozerať keď zistíte že WW sú vlastne tí dobrí. :D Áno. Zabíjajú ludí ale čo ak majú nato svoj dôvod? Čo ak je dôvodom upálenie Lorda Rickarda Starka? → Google hoši. Budete prekvapený. Plus GRRM v jednom rozhovore povedal, že sa inšpiroval Tolkienom ale že už je dosť príbehov kde je jasne vykreslené že tí v čiernom sú zlí a v bielom dobrí… To bude twist keď všetci od začiatku berú WW ako bad guys a skázu. No čo ak skáza je Daenerys? Možno nato Bran príde vo svojich víziach. Uvidíme. #108 Monkeyskunk: Nieje to moja teória. Ja som to len našiel a preložil. Nepreložil som celý článok. No je tam aj dôvod prečo by mal byť v ňom. Našiel by som to ale nemám mobilné dáta tak som rád keď mi stránku načíta. :)

#111 doxtan #112 Rumek
14.5.2016 | 6:50:32
doxtan

#110 pienXo: Pokud bude hepáč na závěr, tak ho vidím spíš feministicky – Říši vládne královna Daenerys spolu se svým synovcem Jonem (synem Rhagera a Lyanny Stark) a polovičním bratrem Tyrionem (synem Aeryse II. a Joanny Lannister). Na svých třech dracích ovládají říši a spravedlivě vládnou po té, co dokázali porazit bílé chodce a osvobodit otroky. A zlikvidovat Ramsay Boltona. Ale GRRM a hepáč, tomu nevěřím.

14.5.2016 | 6:59:32
Rumek

Možná to nebude tak jednoduché, ale teorie o které píšeš, je dle mého, moc komplikovaná a hlavně do taháš knížky, což je naprostý nesmysl. Seriál je seriál a knížky jsou knížky, v nich to bude vždy o řády propracovanější a komplikovanější. Navíc, jak scénáristé, tak i samotný GRRM několikrát řekli, že seriál si jde svou cestou. A jestli budou WW Ti dobří, tak to skutečně budu čumět jak tele na nová vrata. Nicméně si myslím, že si s tou teorií totálně out. #110 pienXo:

14.5.2016 | 10:25:26
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Konec Game of Thrones

Seriál Game of Thrones odstartoval svou existenci na jaře roku 2011 a skončil na jaře roku 2019. Byl tu s námi dlouhých osm let, ale vše musí jednou dojít na svůj konec. Pokud chcete seriál podpořit a zároveň ukázat, jak vás bavil, tak jej ohodnoťte. Můžete také ohodnotit jednotlivé postavy a epizody

Prequel

Hra o trůny je sice u konce, ale to neznamená, že se do Západozemí už nikdy nepodíváme. Stanice HBO totiž objednala nový seriál, ve kterém se zaměří na dračí rod Targaryenů. 

Reklama

Nejoblíbenější postavy

Narozeniny

Hlídejte si nás

Napište nám

Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!


Filtr seriálů a filmů









Reklama