Hra o trůny (Game of Thrones)
95/100 - 2 315×

Hra o trůny(Game of Thrones)

Fantasy seriál o intrikách, magii a zradách. Západozemí a Východní země nejsou zeměmi, ve kterých by chtěl někdo žít, na každém rohu totiž číhá nebezpečí, která vás může ihned připravit o život.

USA | 2011 | Ukončeno
vysílání
8 sezón | HBO | 60 minut
VOD
Max | O2 TV
žánr
Dobrodružný, Fantasy, Historický
hrají
Peter Dinklage (Tyrion Lannister), Lena Headey (Cersei Lannister), Emilia Clarke (Daenerys Targaryen), Kit Harington (Jon Sníh), Maisie Williams (Arya Stark), Sophie Turner (Sansa Stark), Nikolaj Coster-Waldau (Jaime Lannister), Iain Glen (Jorah Mormont), John Bradley (Samwell Tarly), Alfie Allen (Theon Greyjoy), Conleth Hill (Varys), Gwendoline Christie (Brienne z Tarthu), Liam Cunningham (Davos Mořský), Aidan Gillen (Petyr Baeliš), Isaac Hempstead Wright (Brandon Stark)

Upoutávka k epizodě Blood of My Blood

Upoutávka k epizodě Blood of My Blood

Po emotivním konci páté epizody se zas podíváme do Králova přístaviště, kde tyrellské vojsko bude čelit Nejvyššímu vrabčákovi. Zároveň zavítáme i domů k Tarlyům.

83 1
23.5.2016

Thumbnail Play icon

Zdroj: HBO

Diskuze /187

Tequilascz

Ty kecy Daenerys mě serou upřímně. :D „Beru si, co je mé.“ -_-

#6 A_V #11 zamyslak #12 HenryTheEight #163 Rumek
23.5.2016 | 15:10:19
kutas

královo přístaviště VS vrabčáci přijde mi to tak nicotné v porovnání s problémem zvaným White Walkers

#6 A_V
23.5.2016 | 15:10:50
Arrow123

Teším sa na Randylla Tarlyho :)

#18 Tequilascz
23.5.2016 | 15:11:11
valtemic

už by to mohl zase někdo omylem vypustit :D

#7 Xavik
23.5.2016 | 15:15:18
mety

nebudte nedockavy podla mna tato seria ma dobry spad aj ked neviem co vsetci maju proti deanerys

#91 FutuRix
23.5.2016 | 15:19:08
A_V

#1 Tequilascz: Tvůj názor beru, ale tohle není nic hroznýho všichni vládci v GOT jsou/byli namyšení prachnati, kteří si mysleli jak maj na vše nárok.

#2 kutas: Přesně nejdřív Tyrellové VS vrabec pak Jon+Řekotočí VS Boltnové+Lannis­trové pak víztěze převálcuje Maliček pak přiletí Daenerys vytříská zbytek a až přijdou WW nebudou mít koho zabít :)

23.5.2016 | 15:22:15
Xavik

#4 valtemic: Jen to ne. :D

admin
23.5.2016 | 15:22:44
Padre557

Tých vojakov od Tyrellov je tam docela málo :D za nimi niekoľkonásobne viac ľudí :D isto sa to zvrtne :D

#27 Kalam
23.5.2016 | 15:25:06
Liss93

Dění kolem Vrabčáků mě nebaví, ale konečně to vypadá, že poteče krev, velebnosti! :D A jsem zvědavá co budou dělat Theon s Yarou. Můžou se přidat k Jonovi nebo (když to Euron tak hezky nastínil) k Daenerys. A nebo zůstat na moři, tam to momentálně vypadá nejbezpečněji :D

#13 Stráťa
23.5.2016 | 15:25:44
Tomoso18

Daenerys už patrí do hrobu… A najlepšie by bolo, ak by v ňom skončila nie v jednom kuse… V ktorom momente sa čkoľvek stalo jej? Buď roztiahne nohy alebo to upáli.

Dúfam, že Vrabčák skončil. Ak Jaime teraz cúvne, tak je slaboch. Má armádu. A ak by sa niečo zvrtlo, tak Kráľovo prístavište nepotrebuje až tak bohatú populáciu. Lepšie na zásobovanie…

23.5.2016 | 15:36:08
zamyslak

#1 Tequilascz: ale má pravdu :P

23.5.2016 | 15:39:02
HenryTheEight

#1 Tequilascz: Daenerys už mě od druhé série taky docela nudí. Vlastně se jí všechno daří a ona má pořád na tváři ten svůj nepřítomný a samolibý výraz. V knihách ji aspoň neustále svíraly pochyby, zdali dělá tu správnou věc, když chce osvobodit všechny lidi. Dost přemítá, co by si o jejích činech mysleli Viserys nebo Rhaegar, na což se často ptala Barristana. Ale tady z ní udělali D&D nějakou spasitelku či co, čímž jí de facto vzali její reálný základ.

23.5.2016 | 15:39:09
Stráťa

#9 Liss93: Mám tak nějak pocit že Theon a Ashou mají v seriálu nahradit Victariona. Ten se v knihách plavil s flotilou 90 lodí do Mereenu takže to celkem sedí. No a D&D už toho zk…li hodně takže mě to ani nepřekvapuje.

23.5.2016 | 15:39:23
Monkeyskunk

Yes, tak do Randylla se trefili to vypada na vybornou. Snad to teda dobre zahraje, ale ten jeho pohled posadil na zadek i me za obrazovkou :-D

#15 Arrow123
23.5.2016 | 15:42:29
Arrow123

#14 Monkeyskunk: Dúfam, že bude podobný mrzút ako v knihách

23.5.2016 | 15:44:19
AviaRa

Taková ta typická rodinná večeře… „Řekl jsem ti, že tě zabiju, a ty se vrátíš s divokou a chceš dělat mistra“. Snad tam nebude jen naštvaně sedět a sledovat, jak se ser Prasátko baví s mamčou.

#17 Stráťa
23.5.2016 | 15:44:24
Stráťa

#16 AviaRa: Tam šlo o to aby ho zbavil dědictví takže proč by se teď zlobil když to bude mít pojištěný hned 2× – mistři ani noční hlídka se nežení ani nedědí? Pro Randylla je to docela výhra.

#19 AviaRa
23.5.2016 | 15:52:59
Tequilascz

#3 Arrow123: Na toho se těším též. Ten výraz mi připomíná jeho roli v Davinciho Démonech. :D

23.5.2016 | 15:53:31
AviaRa

#17 Stráťa: Tak samozřejmě, že teď je mu už ukradený. Tuším že v seriálu obsadili i druhého syna, již toho „vyvoleného“ pro Randylla. Ale prostě mě zajímá ta diskuze, nečekám krásné shledání (díky tomu výrazu) i když už Sam nemá nárok na nic od něj. :D

23.5.2016 | 15:56:02
SaintSin

No Dany je tam fakt nějaká moc namachrovaná, trochu jsem doufal, že jí pár dothraků „srazí hřebínek“ a ona pak bude pokornější, taky už mě sere, jak na všechny kouká pohrdavě, protože má víc titulů než celoživotní student. No a těch pár vojáčků Tyrellů si myslím, že dostanou solidně na prdel od rozzuřenýho davu.

#22 Mela
23.5.2016 | 16:07:47
rockysiburger

Randyll Tarly vypadá stejně nabručeně jako v knížkách. Taky sem zvědav jak se to v KL zakončí. Samozřejmě fandím jatkům :-) Na obou stranách. I bráška bez ruky by mohl konečně padnout. A pak shorthaired bitch!!!

#23 Arrow123
23.5.2016 | 16:13:54
Mela

#20 SaintSin: že prý druhá největší armáda a přivedou si tak stovku vojáků. To tam mohli rovnou poslat zlaté pláště z města a nemuseli čekat na posily.

23.5.2016 | 16:18:26
Arrow123

#21 rockysiburger: Myslím si, že Lannistrovské dvojčatá túto sériu neprežijú. Tí už sú tak v prdeli že už to viac nejde.

23.5.2016 | 16:18:37
Realuke

V příští epizodě bychom mohli vidět toho záhadného jezdce s ohnivou koulí, kterého jsme viděli v traileru. A taky jsme ještě neviděli scénu, kdy je bran na koni http://www1.pictures.zimbio.com/…3gWrZWNx.jpg .

#83 DrJakie
23.5.2016 | 16:25:23
WhiteWalker

Odkaz na IMDb – obsazení/cast epizody Blood of My Blood: http://www.imdb.com/…/fullcredits?…

No ne, vypadá to že se ukáže další Stark – Brother Beyond the Wall a je tam psán i herec Robert Aramayo – young Ned Stark :-) Natěšenost veliká :-P

#26 Xavik #31 Godshadow #137 Cawany
23.5.2016 | 16:27:48
Xavik

#25 WhiteWalker: Pozor, IMDb má v tady tom obsazení hodněkrát chyby, tak bych tomu moc nevěřil. :)

admin
23.5.2016 | 16:45:43
Kalam

#8 Padre557: málo, ale zas dobře vycvičení vojáci proti neorganizované chudině, tam je výsledek jasný…

#29 Stardos
23.5.2016 | 16:50:45
MUFF1NG3R

Doufám že deny umře protože to její ego už je moc chce vzít co je její přitom na trůn už dávno nemá nárok incest blondýnka

#30 Stardos
23.5.2016 | 16:58:04
Stardos

#27 Kalam: Ehem, Baristan Selmy

23.5.2016 | 17:05:08
Stardos

#28 MUFF1NG3R: Kdo má tedy na trůn nárok? Se smrtí Stannise už není žádný Baratheon, takže Dany by to právo teď mít měla

#52 lukas254
23.5.2016 | 17:06:23
Godshadow

#25 WhiteWalker: Přesně, na IMDb to nepřidávají lidi od seriálu :D (v obsazení epizody s05e10 se tam také myslím objevil, jen kvůli té zradě…).

Nicméně ti lidi to tam evidentně přidávají i na základě uniklých spoilerů – zde již věrohodných (potvrzené e04 a e05) – čili nyní natěšenost nebude zklamána…

23.5.2016 | 17:06:50
RaiderCZ

Napřed musí umřít poslední syn cersei ne ? Podle te čarodějnice co ji to jako malé předpověděla. Takže se cersei bych to ještě neviděl na tenhle díl

23.5.2016 | 17:14:09
IbaLovec

Vedel by mi niekto povedať či by mala byť pravda ,že ! Tommen bude zabitý (pekne povedané) Horou(Gregor Clegane) nie ? !

#34 IbaLovec #35 Arrow123 #36 Godshadow #37 AviaRa
23.5.2016 | 17:27:06
IbaLovec

#33 IbaLovec: prepáčte zle som nastabil spoiler.. :/

23.5.2016 | 17:27:47
Arrow123

#33 IbaLovec: Prečo by mal Hora zabíjať Tommena keď je verným pes Lannisterovcov?

#38 Stardos
23.5.2016 | 17:34:13
Godshadow

#33 IbaLovec:

Skočí z okna. Blíže to nebylo specifikováno.

23.5.2016 | 17:42:23
AviaRa

#33 IbaLovec: Je teorie, že po zabití Margaery, Tommen vztáhne ruku na Cersei, ale u toho bude přítomen Hora, který ho za to zabije.

23.5.2016 | 17:44:48
Stardos

#35 Arrow123: Hora ho omylem zašlápne

#39 Arrow123
23.5.2016 | 18:00:23
23.5.2016 | 18:04:21
Rumek

Když si odmyslím časové paradoxy, tak příběh Hodora se mi opravdu líbí. Jsem také rád, že nesmyslné teorie některých zdejších diskutujících, viz „pienXO“ a teorie o Norském bohu zimy je v prachu. Stejně tak nesmyslné kecy, že WW (stvoření dětmi lesa k jejich ochraně před lidmi) jsou Ti dobří.

  1. Jak to je s tím Brannem? Bude se moci vrátit nebo zůstane uvězněn v „minulosti“? A pokud se teda má stát Tříokou vránou, znamená to, že Brann je vlastně Třioká vrána. Předem děkuji za názory.
  2. Kdo to na Varyse volal z toho ohně a co ten hlas sděloval?
  3. Arya mi přijde pořád více Stark než, že by byla dívka beze jména. Ta holka co s ní trénuje je pořád o dost lepší než Arya.
#41 Packa #43 Batu_Khan #54 pienXo #94 FutuRix
23.5.2016 | 18:20:29
Packa

#40 Rumek: A mně ta holka, co bojuje s Aryo, hrozně leze na nervy. :D

#42 Lotly #70 Majko132002
23.5.2016 | 18:26:27
Lotly

#41 Packa: Přesně mě taky :)

23.5.2016 | 18:33:05
Batu_Khan

#40 Rumek: Teóriu o severskom bohu zimy ešte nezahadzuj do prachu, to mohol byť dôvod prečo sa zmrzliaci vymkli deťom lesa spod kontroly

23.5.2016 | 18:40:21
Batu_Khan

Jedna sila tam je zjavná, oživila nám Sneha a prehovorila keď sa spaľovalo Varisove nádobíčko, takže kludne môže mať opak, toho tzv. veľkého iného, zosobnenie chladu a smrti a ten po vytvorení zmrzliakov ich mohol dostať pod svoju kontrolu, je naivne že by detváky lesa vytvorili zbraň ktorú by nedokázali ovládať :D

23.5.2016 | 18:48:47
Leviatan

Momentálně mě nejvíce rajcuje severská linie, Sansa, Jon i Bran. Na Kings Landing at si třeba spadne atomovka. No ale bylo by fajn vidět, jak někdo konečně High Sparrow a tý jeho bláznivý jepišce rozbije hubu.

#48 A_V
23.5.2016 | 18:50:07
Arrow123

V popise na 6.epizódu sa píše : „Starý nepřítel se vrací na scénu“. Žeby Walder Frey?

#49 Xavik
23.5.2016 | 19:01:35
Azog2182

Jaime nezemre v Traileru je scena jak je v Lannisterskem tabore coz bude mozna v rekotoci takze z KL vyvazne ziv a zdar :D

23.5.2016 | 19:08:53
A_V

#45 Leviatan: Přesně jak řekl Mormont: ,,Když se na Severu probouzí mrtví myslíš, že je důležité kdo sedí na železnám trůnu"

23.5.2016 | 19:12:16
Xavik

#46 Arrow123: Taky myslím, že to bude on. :)

#50 lukas254
admin
23.5.2016 | 19:13:00
lukas254

#49 Xavik: Neni v té upoutávce na začátku spíš hlas Brana jak říká, že je mu to tak líto ? Dávalo by to i smysl vzhledem k tomu jak dopadl hodor.

#64 Xavik
23.5.2016 | 19:27:29
Achrimandrita

Není tam na začátku „Neřekl jsi jim, že jsem divoká“ ?

#53 lukas254 #64 Xavik
23.5.2016 | 19:30:40
lukas254

#30 Stardos: Ale třeba Mereen deny nepatřil a stejně si ho vzala :D

#55 Stardos
23.5.2016 | 19:31:33
lukas254

#51 Achrimandrita: jj taky mi to přijde

23.5.2016 | 19:32:51
pienXo

#40 Rumek: Bola to teória a nie moja. No páčila sa mi. Lepšie ako udrie sa do hlavy. No musím povedať aj že toto je super. Možno má Bran prsty vo viacerích „tragédiach“. Mad King mohol zošalieť práve z jeho hlasu vo svojej hlave. On sa možno snažil zabrániť tomu aby Mad King spálil jeho rodinu no práve ten kontakt ho mohol pripraviť o rozum.

A o „The Great Other“ Velkom Jinom teda protikladu boha „Lord of Light“ aka Pán světla sa píše aj v knížke ak sa nemýlim. Aj minca má dve strany… ;)

1. „Trojooká vrána“ nemôže byť Bran. Jeho identita je už dávno známa. Viď.

Brynden Rivers … http://awoiaf.westeros.org/…ynden_Rivers

2. Nehovoril Varys v nejakej časti že na neho hovoril Pán Svetla? No každopádne sa to dá usúdiť z toho keď sa ho kňažka pýtala či chce počuť jeho meno. Kto iný by na neho hovoril z plameňov? Bol to R'hllor aka Lord of Light a teda Pán Svetla.

3. No shit…

#97 Rumek
23.5.2016 | 19:55:55
Stardos

#52 lukas254: To už je ale něco jiného, ten dobyla :D

23.5.2016 | 20:03:23
Rodney_

V příští epizodě bude Benjen Strak(postava na koni s pochodní v traileru na celou řadu)… úplně to pasuje do scény z tohoto traileru jak Meeru a Brana obkličují nemrtví, v tom tam vtrhne Benjen na koni.

#61 Luki1505 #159 Meff
23.5.2016 | 20:05:23
Movego

Na studenorukého se těším, snad už se v KL dočkáme pořádného krveprolití xD a doufáme že už si Arya zaskáče :D

23.5.2016 | 20:15:40
Vincent Vega

Zajímalo by mě, kdo bude ten „starý nepřítel“ a ke komu se bude vztahovat název celé epizody „krev mojí krve“. Jinak co tu někteří píšou o tom, že Bran může být za mnoha událostmi z minulosti, tak doufám, že tomu tak není, protože touto cestou se jen velmi těžko dá vyhnout nějakým časovým paradoxům.. :) Jinak to, že by měl nějakým nedopatřením Hora zabít Tommena, mi přijde jako super nápad, věštba by se vyplnila a Cersei by byla naprosto zničená :d

#160 Leviatan
23.5.2016 | 20:36:27
xXxROSAxXx

Zároveň s Hodorem padla i moje teorie ,že je to Azor Ahai :D

23.5.2016 | 20:48:07
rhobos

Doufám že už tam bude Rickon který se svým darem (který doufam potrénoval) viděl určitě budoucnost a zosnoval celou tuto akci… snad mu a umberům ten tah vyjde :D

#69 Stardos
23.5.2016 | 20:52:31
Luki1505

#56 Rodney_: sú teórie že Benjen Stark by mohol byť ColdHand

#65 Alsasan
23.5.2016 | 20:56:44
jackis

Tedy necetl jsem vsechny komenty, tak nevim jestli to uz nekdo nezminoval, ale napadlo me, ze prece Melisandra tenkrat rikala snad Stannisovi, ze videla v plamenech velke vitezstvi na zimohrade ne? Nebo horici praporce boltonu nebo tak neco.. Chci tim rict, ze kdyz to nebyl Stannis a Jon se ted chysta zautocit na Zimohrad, tak co videla nebylo Stannisovo vitezstvi ale tedy Jonovo a tim padem uz vime, kdo vyhraje :)

#63 Scenárista s veľkým S #65 Alsasan
23.5.2016 | 20:57:49
Scenárista s veľkým S

#62 jackis:

Tak vyhrá Jona je už každému jasna, otázkou ostáva, či Ramsay zomrie alebo utečie.

#68 jackis
23.5.2016 | 21:01:57
Xavik

#50 lukas254:
#51 Achrimandrita: Ten odposlech je někdy zrádnej, asi to tak bude, tak jsem to opravil. Minimálně to s tou divokou je správně, jak píšete. :)

admin
23.5.2016 | 21:02:40
Alsasan

#61 Luki1505: GRRM řekl že Benjen neni coldhand ale v serialu to možné je :D

#62 jackis: Víceméně ano, nebo to bylo vítezství malíčka, kterej dorazí boltny a starky během bitvy :D

#68 jackis
23.5.2016 | 21:03:08
shootx

Super to tam zas bude dalsi nudna cast s deneris se bude pul serie vracet do meerenu, kde pak odstrci tyriona bokem nerekne ani diky a necha se opevovat jak dobre vladne…Leze mi krkem doufam ze spadne z lodi do more az popluji do pristaviste…

23.5.2016 | 21:03:12
shootx

Jen doufam ze ted Bran bude zas 3 serie utikat na jih…

23.5.2016 | 21:11:14
jackis

#63 Scenárista s veľkým S: Doufam, ze mu urizne ptaka, ogriluje ho a pak mu ho po tydenim pustu naserviruje k veceri..
#65 Alsasan: Vidis, to by byl teprve masterplan :D

#72 Alsasan
23.5.2016 | 21:15:00
Stardos

#60 rhobos: Jaký tah? Je už jasné, že Umberové se Starky nejsou

#71 rhobos
23.5.2016 | 21:18:44
Majko132002

#41 Packa: Přesně mě taky

23.5.2016 | 21:21:02
rhobos

#69 Stardos: Jasné to není.. hlava zlovlka může být FAKE.. možná spoléhali na Oshu že ho zabije.. možná se otočí v bitvě.. uvidíme..

#73 Vincent Vega
23.5.2016 | 21:22:56
Alsasan

#68 jackis: Jako u malíčka je možný očekávat cokoliv tak fakt těžko říct :D zatím to ale vypadá, že se spojít malíček s Jonem a Sansou i když Sanse jeho pomoc nechtěla a možná opravdu jen možná tam dorazí i Theon s Yarou, ale to je jen má doměnka :D tak či tak by měly Boltnové prohrát.

23.5.2016 | 21:25:09
Vincent Vega

#71 rhobos: Blbost, že by spoléhali na Oshu, to by tam místo ní a pravého Rickona mohli někoho nastrčit, kór k Ramseyho nevyzpytatelné povaze.

23.5.2016 | 21:29:54
Argetlam Královrah

Není řečeno čí starý nepřítel se vrací na scénu. Klidně se můžeme opět podívat do Dorne, což bych uvítal, ale také to tipuji na starého Waldu. Je neuvěřitelné, jak všechno do sebe časově zapadá (v podstatě oba Sansininy bratři jsou na pokraji smrti, zatímco divák už může začít odhadovat kdo bude příštím králem severu – Sansa nebo Jon?). Daenerys má armádu a nic ji nebrání v tom, aby vpadla do Westerosu, zvlášť až se dozví o WW. Tommenovi mezitím zvoní umíráček. Ani na Joffreyho smrt jsem se netěšil tolik, jak se těším na tu Ramsayho.

#75 Stráťa
23.5.2016 | 21:29:58
Stráťa

#74 Argetlam Královrah: Daenerys se pořád nemá jak dostat přes úzké moře. Dothračtí koně ještě po vodě běhat neumí.

V knihách s flotilou pluje Victarion. V seriálu asi Asha s Theonem ale ještě tam nejsou.

A Ramseyho smrt bude hrozná škoda, on je sice trošku psychopat ale hýbe s dějem. Navíc je hranej skvělým hercem.

#77 ElfkamElessar #80 Vincent Vega
23.5.2016 | 21:54:01
gorida

Moje teorie Ten G RR Martin nás krmí takovejma umrtíma a badendama a nakonec to dopadne tak že Bran na konec celkově změní časovou lini a probudí se v posteli zase jako malej kluk, všechno si bude pamatovat, všechno bude oukej, králem bude Aerys kterej už nebude šíilenej, všichni budou žít štastně až do smrti.....a ještě to může skončit tak, že se tříoký havran zjeví u Brana a ten mu řekne ,,Výborně Brandone Starku" a happyend jako vyšitej a konec No dává to smysl :D Beztak to skončí takhle nějak, páč teorie „And everybody died“ je provařená a strašně očekávaná, takže s námi vyjebe ve stylu „A Harry se probudil ve svém přístěnku pod schody z dlouhého snu“ :D

#78 kupky #85 SMASH!
23.5.2016 | 22:14:57
ElfkamElessar

#75 Stráťa: Pochybuju, že by chtěli provést Euronův plán.

23.5.2016 | 22:20:54
kupky

#76 gorida: rikal, ze mame cekat horkosladkej konec, to tohle fakt neni

23.5.2016 | 22:28:32
elnavrc

Hele, já sám si myslím, že Benjen Stark bude mít comeback… prostředí v traileru je stejné jako v traileru na sérii, kde jede muž na koni s ohnivou zbraní (Nemyslím tím teď nějaký kouzlo) a vrazí to do nějaké osoby (pravděpodobně zombík), tkaže se moc těším na jeho comeback

#82 SaintSin
23.5.2016 | 22:29:09
Vincent Vega

#75 Stráťa: Taky si myslím, že Theon s Ashou nepoplují za Daenerys. Netvrdím, že je to nemožný, celkem se to nabízí jako náhrada za Victoriana, ale přišlo by mi to naprosto ujeté.. :)

#90 Rafan #158 Argetlam Královrah
23.5.2016 | 22:30:31
ickaftw

Tak je hodne spekulaci. Na redditu nejvic veri tomu, ze Cersei,Walrder Frey a Hora maji byt dead do konce sezony. Rickon umre v 9 dile po zasahu sipem a tim zacne bitva a pote Jon zabije Ramsayho v souboji. Ale na reddti se toho nakeca…

#88 Godshadow
23.5.2016 | 23:08:49
SaintSin

#79 elnavrc: Na Benjena Starka se už vykašlete, kdyby se měl objevit, tak ho tam alespoň tu a tam zmíní během těch 6 sérií, ale nepadlo o něm ani slovo a běžní diváci, kteří nevytváří teorie by tak vůbec nevěděli o koho už jde. Ze scénáristického hlediska to je nesmysl, aby měl comeback.

Jinak myslím, že se k Jonovi a Sanse přidá slušná armáda. To s fejkovou hlavou zlovlka by byla hezká teorie, ale myslím, že by Ramsey poznal, že není pravá, když má tak v oblibě psy a to by Umberové ani Rickon neriskovali. Ale zas malý Jon Umber vypadá na celkem správnýho týpka, který by mohl včas přejít ke Starkum (přecijen odmítl se poklonit ramseymu) a zachránit si tak nějakou čest. Karstarkové jsou patolízalové (tedy alespoň ten mladej) a tak myslím, že sice také přeběhnou ke Starkum, ale až bude situace jasná a tak si alespoň zachrání životy, ale přijdou o majetek i čest. A řekl bych, že Theon bude vést loďstvo spíš na pomoc Sanse, než Dany…tam totiž budou vědět, že by ho Euron doběhl a zabil i s Yarou. A přecijen, severu se budou hodit i slušné lodě, kterých seveřané zas tolik nemají. A pak proti sobě budou stát v námořních bitvách Theon a Yara na straně Jona a Sansy a Euron na straně Dany.

#84 DrJakie #87 DrcKo #89 Godshadow #101 rockysiburger #147 Alsasan
23.5.2016 | 23:09:50
DrJakie

#24 Realuke: Taak ten jazdec bude určite ujo Benjen :)

23.5.2016 | 23:15:49
DrJakie

#82 SaintSin: Práveže by toto bolo mega prekvapenie :) takéto veci sa nemajú nikdy hovoriť a ani len spomenúť v ukážkach :) a jedine môže zachrániť brana už len on

23.5.2016 | 23:17:16
SMASH!

#76 gorida: To probuzení se mi líbí, mohl by v budoucnu sepsat knihu na téma co by kdyby. :D

#100 doxtan
23.5.2016 | 23:27:54
Offak

nejak se zapomelo na to, jak hora v traileru vrazdi vrabcaky pravdepodobne v septu. Zajimalo by me, v jakem dile tam vnikne a z jakeho duvodu

23.5.2016 | 23:35:36
DrcKo

#82 SaintSin: Za akých 6 serii? Ved Benjen bol spomenutý snád v každej jednej aspon raz. Naposledy v Branovej vizii na Zimohrade. Pred tým predsa vylákali členovia NW von na dvor tiež skrz Benjena. Ked vyšla tá velká výprava NW za Zeď tak to bolo tiež samí Benjen sem Benjen tam.

23.5.2016 | 23:45:47
Godshadow

#81 ickaftw: Minimálně ve dvou z těch věcí se mýlí. :D A hodně z toho už spekulace nejsou.

#118 ickaftw
24.5.2016 | 1:20:30
Godshadow

#82 SaintSin: Asi jak píše DrcKo – 6 sérií jakého seriálu? :D Zmíní – jako např. v každém Branově Winterfell flashbacku? :D + konec s05e10… Právě naopak, budovali to (flashbacky) z malé části i pro tento scénáristický nesmysl, nehledě na to, že

je to potvrzená věc.

#102 Bloody Jesse
24.5.2016 | 1:35:22
Rafan

#80 Vincent Vega: Naopak je to reálné až přímo logické. Budou u Daenerys hledat ochranu před svým strýcem. Na oplátku jí poskytnou své šlohnuté loďstvo.

24.5.2016 | 4:05:59
FutuRix

#5 mety: 1. Neskutočne naťahuje celý seriál a robí blbosti od druhej polky tretej serie 2.„Daenerys Stormborn“ je trápne a keď aj bola tá veľká búrka kvôli nej chváliť sa tým nemusí 3. Hrá sa na dobrosrdečnú, potom ide a upalí dothrakov v ich dome (jej logika mi príde podobná ako lady red woman, akurát tejto sa všetci klaňajú lebo je pani dôležitá) Inak v pohode ja proti nej nič nemám ale toto sú veci ktoré by niekomu mohli vadiť

#92 Rafan
24.5.2016 | 5:28:30
Rafan

#91 FutuRix: Jména se takto přidělují třeba u indiánů. Nikdo je také nekritizuje že se jménem chlubí :-).

#96 FutuRix #98 FutuRix
24.5.2016 | 5:32:28
FutuRix

Bran postavil The Wall a bol pomenovaný sám po sebe Bran the builder, zblbol Mad Kinga do Mad stavu, Bran vycvičil Bloodravena, iba som googlil trocha ale fakt zaujímavé teórie

24.5.2016 | 5:49:36
FutuRix

A ešte h
#40 Rumek: 1.Bran bude v kóme ešte dlho 2. To bol Bran 3. Arya, Tyrion a Dany to odšofèruju do Kings landing na drakoch ale keďže Dany je jak spomalený film v slow-mo režime tak má Arya na tekken practice hromadu času

#95 FutuRix
24.5.2016 | 6:09:52
FutuRix

#94 FutuRix: sory za to a ešte h to tam nemalo byť newem ale blbne mi tablet jak chorá sviňa

24.5.2016 | 6:13:30
FutuRix

#92 Rafan: Já som nekritizoval iba konštatoval a ona sa s tým chvastá, používa to vždy keď sa predstavuje, asi už si nepamäta svoje priezvisko ne?

24.5.2016 | 6:21:00
Rumek

#54 pienXo: Jistě, že jsi nebyl autorem teorie o Norském bohu zimy zakletém v Hodorovi, ale přišel jsi s ní tady a opakovaně ses k ní hrdě hlásil. Tak pořád byl člověk, který psal o tom, že Hodor bude v nebezpečné situaci, že to bude mít přímou souvislost s Brannem, a pak že se Hodorovi něco stane (např. se bouchne do hlavy) blíže seriálové realitě, než Ty s tím Norským bohem, ale budiž. Mě šlo hlavně o to, že si tu teorii označoval jako naprosto stupidní a přitom tady píšeš sám neskutečné hlody. A nějak si vypustil část o WW, tvrdil jsi, že se budeme všichni divit, že WW jsou Ti dobří, viď… Jinak díky, za informace k bodu č.1 a č.2.

24.5.2016 | 6:30:26
FutuRix

#92 Rafan: A ona nie je indianka len afektovana namyslená „lady“ ktorú keď drak odnese trochu von vyvenčiť tak pol roka netrafí domov. Toto bolo kritizovanie See the difference ?

24.5.2016 | 6:34:42
zroutik

je tu ještě někdo kdo fandí Ramsaymu?

#113 Rumek
24.5.2016 | 6:54:03
doxtan

#85 SMASH!: pod pseudonymem George Raymond Richard Martin

24.5.2016 | 7:58:08
rockysiburger

#82 SaintSin: No taky si myslím že je to hlava Chundeláče, ale na druhou stranu Umberové mají svoje sídlo snad nejseverněji. Tak jaký by byl problém chytnout jiného zlovlka a prostě mu setnout hlavu. Podle mě Umberáci nepřeběhnou. Přece jenom nemají v lásce divoké a když neví, že jsou na druhé straně Zďi kvůli WW. Tak nemají důvod přebíhat za Starky.

Tohle trocha nesouvisí s trailerem, ale neviděl někdo český DABING??? Docela by mě zajímalo jak bylo přeloženo.. Hold the door ?? :-)

#103 Niethan
24.5.2016 | 8:25:24
Bloody Jesse

#89 Godshadow:

Jak jsi přišel na to, že to je potvrzená věc? Jestli podle toho IMDB, tak to nemusí nic znamenat, u ep. 5×10 tak byl Benjen taky obsazený a v seriálu se „objevil“ pouze jako záminka pro vylákání Jona.

Taky se ale přikláním k teorii, že se Benjen objeví a nejspíš se objeví jako knížní Coldhands, Martin sice říkal, že Benjen a Coldhands nejsou jedna a ta samá postava, ale příjde mi logický, že tohle udělají v seriálu, když Coldhandse vynechali. Protože jsem si vážně docela jistý, že se Benjen objeví a těžko si představit, že by se zjevil, stále jako normální člověk, to podoba nemrtvého Coldhandse mi příjde pravděpodobnější.

#136 Godshadow
24.5.2016 | 8:25:46
Niethan

#101 rockysiburger: Honem do hor ;) takže z tohoto HODOR môže kľudne vzniknúť :)

#104 Packa #105 rockysiburger
24.5.2016 | 8:33:53
Packa

#103 Niethan: To sice jo, ale mění to význam toho, co říká Meera v originále. Ona po Hodorovi chtěla, aby udržel ty dveře. Pokud to přeloží Honem do hor, tak to vypadá, že Meera volala na Hodora, ať jde s nimi a on se jí vzepřel. Což ale vzhledem k dosavadní mentální jednoduchosti Hodora nevím, jestli by bylo možné. Vždyť on při sebemenším nátlaku začal panikařit, je schopný jenom poslouchat.

#106 rockysiburger #107 Niethan
24.5.2016 | 8:37:05
rockysiburger

#103 Niethan: Dík :-) To je dobrá práce

24.5.2016 | 8:38:04
rockysiburger

#104 Packa: Tak záleží jak je nadabováno co říká Meera :-). Pokud říká honem do hor. Tak proč ne :-)

24.5.2016 | 8:39:47
Niethan

#104 Packa: vezmi si ako aj Reeda v tretej časti predabovali na Rákos, takže nebudú hľadieť na logiku, takto to dá aspoň zmysel z polovice prečo vravel HODOR stále… inak na IMDb je pri šiestej časti v obsadení spomenutý Joseph Mawle ako Brother Beyond the Wall takže očakávam že to tak aj bude, čo to je tu už niekoľkokrát spomenuté

24.5.2016 | 8:44:32
rockysiburger

A je blbost co píšeš. Hodor když panikaří neposlouchá ani Brana. Pokaždé mu musel vlézt do hlavy a přímo ho ovládat. Poprvé to byla scéna z mlýna když panikaří a aby ho Bran uklidnil vleze mu do hlavy. :-)

24.5.2016 | 8:47:16
Packa

Já to myslela, že obecně poslouchá. Při panice je mimo úplně, samozřejmě. Ale nejde mi o to, co říká Meera v dabingu. Jde mi o to, že takhle to v dabingu změní význam toho, co Meera říká v originále. Prostě že přetočí význam původní scény.

#111 Niethan
24.5.2016 | 8:58:03
Packa

Ale jasně že akorát rýpu. Holt to překladatelé (dabéři) budou muset nějak pojmout a mně to vlastně může být úplně jedno, stejně jsem to s dabingem nikdy neviděla a ani neuvidím. :D

24.5.2016 | 9:00:22
Niethan

#109 Packa: ak by sa to malo držať pôvodného významu tak sa nevolá Hodor ale Drdve :D (Drž dveře)

24.5.2016 | 9:07:54
Кренл

Nieeeeee Ramsay este nieeeee. Nech len drzi do konca serie. Tam by to s nim mohol „doriesit“ Bronn. Ramsay je tak trochu „psychousek“ ale este sa musi „pohrat“ s Daenerys, nech je trochu normalna. Aj ked treba uznat, ze som konecne videl pravu bojovnicku Targaryen (s06e05 Danny muzskym sposobom na koni).

24.5.2016 | 9:12:28
Rumek

Tak samozřejmě, že tím co dělá a jak se chová mu v seriálu nikterak výrazně nefandím. Ale ta postava jako taková mě hodně baví, herec skvělý. Dříve nebo později ho někdo sejme, ale raději tedy později než dříve. Můj tip ale je, že konce série se nedožije. Zemře rukou Jona si myslím. Tak či tak, se moc těším na bitvu o Zimohrad, snad to bude alespoň tak dobré jako bitva v Hardhome. #99 zroutik:

24.5.2016 | 10:12:32
Kal Elll

Nakonec bude Malíček věrnej koruně, počká kdo vyhraje bitvu o sever a toho pak porazí a získá tak sever pro Lannistery.

#116 Кренл #117 rockysiburger
24.5.2016 | 10:19:49
didi2012

Otázka ..... Myslíte si že sa ešte Bran vráti na miesto kde je Lyanna na tú vežu myslím …

#120 sFík
24.5.2016 | 10:49:40
Кренл

#114 Kal Elll: Malicek verny korune? Neurazaj ho. Myslim ze malicek je verny len sebe, alebo vyssim cielom. Urcite nie korune, jedine ze by spocivala ne jeho vlastnej hlave.

24.5.2016 | 10:51:07
rockysiburger

#114 Kal Elll: :-D To musel být dobrej matroš co si měl

24.5.2016 | 11:20:04
ickaftw

#88 Godshadow: rad si poslechnu jake! :D

#136 Godshadow
24.5.2016 | 11:50:43
IbaLovec

[Možný SPOILER o Tommenovej smrti … otvárať len na vlastné riziko]

Som našiel obrázok k tomu ako by mal …

Hora zabiť Tommena https://qph.is.quoracdn.net/…bc9d1589c70a?…

#131 brandiss #170 Wollverin
24.5.2016 | 11:51:54
sFík

#115 didi2012: Herec co hrál „Toho“ Neda v Tower of Joy při souboji s Arthurem posledně je nacastovanej i na tuhle epizodu, takže typuju že ano. Hlavně by mě zajímalo, jak hodlá Malíček projít přes Cailinskou držbu. Vzhledem k tomu že snad žádná armáda z jihu nikdy nepřekročila Šíji a najednou se to bez řečí a mimo scénu povede „jen“ armádě Údolí… (?)

#123 A_V #124 Sattik
24.5.2016 | 11:54:40
Zinlok

Hodor!

24.5.2016 | 11:56:43
megary

:D niektorí tu veríte v pekne hlúpe teórie. Severský boh zimy, do poslednej epizódy Benjen ako Nights King. Radšej idzte s Hodorom držať dvere.

24.5.2016 | 12:27:08
A_V

#120 sFík: Pokuď řekli, že jdou pomoc Boltnům tak je pustili přes držbu pokud řekli, že jsou pomoc Starkům tak jim pomohl Howland Reed. Další možnost je, že ji prostě dobyli pokuď tam vůbec byla něaká posádka. Nebo je Malíček prostě teleportoval :)

24.5.2016 | 12:28:29
Sattik

#120 sFík: Například po moři?Z údolí je to kousek. Tak se Ned dostal z Orlího hnízda zpět na Sever.

Ještě k otázde dabingu poslední scény 5. dílu s Hodorem. Já si myslím, že to prostě zabijou a zahrajou do autu. Meera bude řvát drž dveře a Hodor jen hodor, hodor. :D

24.5.2016 | 12:30:28
Bhall

Může někdo říct v jakém traileru byl ten jezdec za zachtání Brana? A v jakém čase? Každopádně je jasné, že sami Bran s Meerou nepřežijí. Vydrželi by maximálně několik desítek minut od konce poslední epizody. Tipuji, že budou zachtáněni začátkem další epizody.

Ohledně vývoje v Kings Landing. Docela se bojím o Margery. Podle mě na to Cercei spoléhá. Že vyprovokuje konflikt a Margery zemře. Ve výsledku je si ale myslím, že je nejvyšší Vrabčák přechytračí.

#126 Mela
24.5.2016 | 12:58:37
Mela

#125 Bhall: https://www.youtube.com/watch?… 1:19 Jak někdo poznal tak je vidět i Yara v lesbickém objetí a nevypadá to na sever. 1:22

24.5.2016 | 13:17:19
matthew444

Pri boji o Winterfell Ramsay očividne podľa trailerov niekoho upaľuje, nemôže to byť Rickon? http://imgur.com/a/gI73b

#128 ickaftw #129 rockysiburger
24.5.2016 | 13:21:43
ickaftw

#127 matthew444: Dle spekulaci na redditu po zabiti Rickona zacne bitva, takze mozne to klidne je.

24.5.2016 | 13:31:53
rockysiburger

#127 matthew444: V hlavním traileru je dokonce 6 upálených. Ty jsou před armádou a Zimohradem. Ramsay je na to magor dost velký. Na rozdíl od Roose dělá zmatečný blbosti a Rickon jako mužský dědic ho ohrožuje daleko víc než Sansa nebo Sníh. Tak proč ne.

Už se těším Walder Frey :-) Je to hnusák, ale dokáže překvapit. Určitě bude v epizodě.

24.5.2016 | 13:33:48
Rumek

Kdo zachrání Branna a Meeru? Benjen Stark jako Studenoruký (už to tady někdo v diskuzi psal)? Někdo je zachránit musí, protože sami nemají žádnou šanci a Benjen by byla docela dobrá volba.

24.5.2016 | 13:35:51
24.5.2016 | 13:55:56
ElfkamElessar

#131 brandiss: Santa Claus alias Donald Trump

24.5.2016 | 14:08:16
Engeneer

#131 brandiss: Ten co si první sedne na trůn. Podle práva bude mít tu chvíli největší nárok Daenerys, protože je nejbližší živoucí příbuzná Baratheonů.

#141 ldinh
24.5.2016 | 14:56:13
Mýval

Doufám že se Benjen nakonec přeci jenom ukáže :)

24.5.2016 | 15:53:18
inesines

Kdyby už byl celý seriál jen linka Severu , vůbec by mi to nevadilo , dějou se tam zajímavý věci. Theon s Jarou to taky vylepšili. Daenerys a Dothráci kdyby hráli v samostatným filmu , tak na to teda do kina nejdu. Jak je Deny úžasná královna všeho, to už je nuda. Trochu mě nudí už i Tyrion s Varisem, protože se začínají chovat jako inteligentní schopní vládci – v seriálu plným šílenců?! Tormund a Brienne= doufám že se to rozjede a dobře dopadne . Je to do tý temnoty příjemnej záblesk světla , ten znechucenej pohled rytíře=bojovníka Brienne – to jsem se po dlouhý době u seriálu zasmála, a to se hodí!

#138 Rafan
24.5.2016 | 16:00:17
Godshadow

#102 Bloody Jesse: Nene. Už jsem to tady psal, i přesně to, co píšeš – na IMDb to opravdu samo o sobě není nic věrohodného, ale nyní to tam patrně dali i na základě potvrzených spoilerů 6. sezóny přímo od interního HBO zdroje pod nickem truede (z redditu), který už prý takhle vyspoiloval nějakou řadu True Detective nebo čeho. Jeho post krátce nato smazali, nicméně pořád někde visí thread jeho odpovědí pod tím jeho postem, a navíc jej stihlo spoustu lidí samozřejmě zkopírovat. Verifikované jsou nejnovějšími epizodami 4 a 5, ve kterých měly ve všem pravdu.

Taky jsem za to rád, a i když to, že je vrazí do jedné postavy (jestli – tohle jisté není), bude trochu odporovat Martinovi, D&D byli vždy fandům trochu povolnější ohledně toho, co chtějí vidět…

#118 ickaftw: V souvislosti s tím, co píšu výše, jsou spoilery od truede opravdu na vlastní nebezpečí :D, ale napíšu jen, v čem se mýlí:

Cersei v s06 nezdechne (a Hora nejspíš taky ne) a Jon Ramsayho v souboji nezabije.

#139 ickaftw #148 ickaftw
24.5.2016 | 17:06:26
Cawany

#25 WhiteWalker: Je dosť možne že sa ukaže Benjem Stark ktorý zmizol a jeho telo sa vôbec nenašlo

24.5.2016 | 17:19:14
Rafan

#135 inesines: I v seriálu plném šílenců musí být někdo normální. Jinak by šílenství byla norma a o šílenství by se nedalo mluvit:-)).

24.5.2016 | 17:22:15
ickaftw

#136 Godshadow: Samozrejme jsem si to vyhledal, je to docela maras! :D

24.5.2016 | 17:24:59
Mýval

To jo Benjena sme neviděli od 1 série

24.5.2016 | 17:25:23
ldinh

#131 brandiss:
#133 Engeneer:

Podle práva je překvapivě na řadě Cersei, za podmínek, že:

  1. Jamie nebude předtím zbaven pláště,
  2. Tyrion zproštěn viny,
  3. Gendry legitimizován.

http://mashable.com/…hrones-heir/#…

#145 A_V #146 Engeneer
24.5.2016 | 18:29:40
Rodney_

Sansa odmítla pomoc Malíčka takže přece jen nepřijdeme o to LOTR klišé když se v téměř prohrané bitvě „nečekaně“ objeví Gandalf (Malíček) a zachrání situaci.

#143 Monkeyskunk
24.5.2016 | 18:32:45
Monkeyskunk

#142 Rodney_: Tak tak, orlama na ně :-D Ale od Sansy to bylo víc než hloupé, to takhle odmítnout. Pouze bych to řešil přes jiného zástupce, pokud by mi tak moc vadil malíčkův xicht :)

24.5.2016 | 19:15:33
nirty

Copak se asi stane v šesté epizodě? Takže podle mě Brann a Meera budou zachráněni Benjenem – v seriálu Studenorukým. V tower of Joy je Lyanna s malým Jonem Targaryenem které tam najde Eddard. Možná tam nebude jen jedno dítě, těžko říct. Při konfliktu s vrabčáky zařve Margery, což Tommen neunese a spáchá sebevraždu skokem z okna.

#161 Godshadow
24.5.2016 | 19:15:40
A_V

#141 ldinh: Nechtěl jsem číst ten text kvůli případným spoilerům, ale jestli tam jsou osoby za sebou jak jde podle nich nástupnictví tak to je pí.ovina

24.5.2016 | 19:26:11
Engeneer

#141 ldinh: Podle toho bychom se museli vrátit až k Robertovu pra-pra-pra-pradědečkovi, to je hodně generací zpátky, naopak Robertova babička byla Targaryen a byla i prababičkou Daenerys, což je mnohem blíž.

24.5.2016 | 19:58:54
Alsasan

#82 SaintSin: také si myslim, že je tu nějaká malá šance že pojedou napomoc Sanse a Jonovi

24.5.2016 | 20:17:05
ickaftw

#136 Godshadow: Tak dle toho zdroje umre i Hora :D

#162 Godshadow
24.5.2016 | 20:19:59
Opie.Winston

Jakém je váš narození na návrat ohaře?Herec co ho hrál byl přeci také na natáčení

24.5.2016 | 20:28:34
Opie.Winston

Sorry mělo to být jaký je váš názor

24.5.2016 | 20:32:03
rockysiburger

Hold the door :-/ Někdo už to zde zmínil, ale přece se zeptám. Jaký je váš názor na návrat Hodora s modrýma očima ? A je možný že by mu mohl zase Bran vlézt do hlavy a ovládat ho ? A jestli je možnost aby ovládal i ostatní mrtvé ? :-)

#152 Monkeyskunk #154 ElfkamElessar #157 Stardos
24.5.2016 | 20:53:08
Monkeyskunk

#151 rockysiburger: Já říkám, nač troškařit, proč neovládnout rovnou NK ? :-D Asi záleží na tom, jestli to jsou samostatně myslící bytosti (jako například WW) a nebo jsou to jen prázdné schránky, které už někdo ovládá (buď obecně WW nebo jen NK, samozřejmě za tím může být i Velký Jiný, pokud vůbec existuje). Pokud dokáží myslet samostatně, pak nevidím důvod, proč by to nemělo jít (samozřejmě, mohli by být chráněni nějakou jinou magií, pak by to nešlo). Pokud je už někdo ovládá, tak by asi musel podstoupit nějaký Mind Fight proti tomu „ovladači“ :-D Jinal z logiky veci, by ho premenit meli, protoze NK ocividne zivotama neplytva :-D

#153 rockysiburger
24.5.2016 | 21:14:45
rockysiburger

#152 Monkeyskunk: rovnou NK :-D No říkám si proč asi NK označil Brana a jde si hned pro něj? Možná je tam možnost že pokud by jeho schopnost dostala pořádný upgrade. Mohl by klidně dát Mind Fight s NK a armádku použít proti nimu :-D

24.5.2016 | 21:26:15
ElfkamElessar

#151 rockysiburger: No já bych předpokládal, že z něj udělají normálního zombíka ne WW. Přece jen jediný způsob jak vytvořit WW (když nepočítám poslední epizodu kde nám ukázali zrození WW) ukázali už nevím v které sérii když NK nosili mimina a on je dělal z nich

#155 rockysiburger
24.5.2016 | 21:29:00
rockysiburger

#154 ElfkamElessar: Spíš sem tu první otázku myslel jestli ho ještě uvidíme. Né jako WW ale jako šílenou mrtvolku. Ty maj taky modré oči :-)

#156 ElfkamElessar
24.5.2016 | 21:31:16
ElfkamElessar

#155 rockysiburger: No mohl by mezi těma malejma zombíkama pěkně vyčnívat :-)

24.5.2016 | 21:36:20
Stardos

#151 rockysiburger: Zajímavá teorie :)

24.5.2016 | 21:40:23
Argetlam Královrah

#80 Vincent Vega: Kam jinam? Sever je nepřijme. Theon správně udělal, když zdrhl, protože věděl, že Jon by ho okamžitě popravil. Další možnosti: Vysoká Zahrada – bez šance, Casterlyova Skála – bez šance, Dorne – proč by to dělali? Oni touží po trůně a Daenerys je ta, která jim jej může dát. Minimálně může zabránit Euronovi, aby ho uchvátil napořád.

24.5.2016 | 21:55:06
Meff

#56 Rodney_: Spíš bych to tipoval na Coldhanda

24.5.2016 | 22:02:28
Leviatan

#58 Vincent Vega: Walder Frey, bych si typnul:)

24.5.2016 | 22:29:13
Godshadow

#144 nirty:

V příští epizodě – jedna z těch věcí :D Jinak co se týče TOJ flashbacku, těšil bych se s rezervou, nebude tam řečeno nic konkrétního, ale bude to silně naznačeno…

25.5.2016 | 4:39:47
Godshadow

#148 ickaftw:

Cože, nene :D Hovno, hoď link :D To fakt ne, ohledně Hory bylo přece řečený jenom to, že rozmázne mimojiné septu Unellu a že tuto sezónu žádnej Cleganebowl, ne? Tos moh číst už jenom něčí spekulace, nebo si to někdo přikrášlil… Ale hoď ten odkaz kdyžtak, dík :D

#164 ickaftw
25.5.2016 | 4:43:38
Rumek

#1 Tequilascz: Deny chce všechno, Malíček chce všechno, Stannis chtěl všechno atd. atd. Nikterak se v tomto neliší od dalších chtivých železného trůnu, navíc jen používá ty srandovní tituly, které si ani nepamatuji:)… jen Vrabčak chodí bosý, zabalený v pytlu a nechce nic a přesto vládne v KL. Řekl bych, že je stejně všechny „přechčije“…

25.5.2016 | 9:11:01
ickaftw

#162 Godshadow:

Hm tak už to tam není, tak uz nevím jestli jsem debil já :D . Čerpal jsem z tohodle odkazu http://www.idigitaltimes.com/…tells-534076 . Odkazuje na to týpek co z redditu bral info od uživatele truede. :D

25.5.2016 | 11:21:41
jo.spring

hnidopišská poznámka, ale nepřijde vám divný, že Margaery nechali na tu procházku vlasy? Pokud vím, tak Cersei v knížce oholili úplně a v seriálu ji aspoň střihli na vrabčáka…

25.5.2016 | 11:48:10
Sammet

flashback z tower of joy este nebude, to skor bude turnaj v Harrenhalle kde ukazu Rheagara, Lyannu, Roberta a Neda. Jon na konci aj tak skape, cely cas ten herec hovoril ze jeho postava je mrtva a tym padom to bude davat zmysel, naviac na zaciatku traileru hovori Tormund I thought he was the one who lead us trough the long night. Ked nehovori toto o Jonovi ta fakt neviem o kom inom. Benjen Stark sa urcite objavi, ale ktovie ci z neho bude Studenoruky, mozne to je ze to v serialy zkombinuju.

#168 Rumek
25.5.2016 | 11:50:37
SaintSin

Lidi, já pořád nechápu, proč všichni považujete za samozřejmý, že Coldhands bude Benjen Stark? Vždyť to nemusí být žádná známá postava přeměněná na mrtvolu, může to být prostě a jednoduše nová postava a o Benjenově osudu už se prostě nic nedozvíme. Přecijen tohle není Walking Dead, aby postava, která neměla u své smrti svědka byla stále živá nebo zažila comeback. To by potom mohl být naživu i Hodor, který by (s četnými zraněními) utekl. Jinak omlouvám se, jak jsem výše tvrdil, že o Benjenovi nebyla zmínka už dlouho, měli jste pravdu, byla, ale od Great Ranging už nikdo spíš neřešil co se s ním stalo. A podle toho IMDB se fakt neřiďte, to je jak filmová wikipedie :D každý si tam může psát co chce :D

#169 Rumek #172 AviaRa #174 Godshadow
25.5.2016 | 12:04:14
Rumek

#166 Sammet: Jasně, že to mluví o Jonovi. Přesně tuhle větu Thormunda jsem tady řešil hned po oživení Jona. Vtip je v tom, že když to Thormund říká, tak na něho není záběr, takže to klidně může být tak, že tu větu namluvil jen pro trailer, aby nás tvůrci ještě více napínali s Jonem. Navíc mají ve zvyku v trailerech ukazovat záběry, které navozují určité situace, ale v samotném seriálu je to opačně. Za mě je Benjen jako Studenoruký a zachránce Branna a Meery tutovka.

25.5.2016 | 12:22:09
Rumek

#167 SaintSin: Máš pravdu, nemusí, ale také může:). Benjen se sice od první série neobjevil, ale zmíněný byl několikrát, včetně flashbacku, takže to klidně Benjen být může a dokonce by pak i ty odkazy dostaly smysl.

25.5.2016 | 12:52:25
Wollverin

#119 IbaLovec: Já bych to viděl tak, že až se v Králově přístavišti vypořádají s vrabčákama, tak Cersei nechá zlikvidovat Margaery, možná i Lorase Horou, jenže to uvidí Tommen a Horu napadne, načež ho Hora zabije.

#171 Rumek
25.5.2016 | 12:53:44
Rumek

To jako, že Hora zabije malého klučinu, protože ho napadl? To mi přijde jako nesmysl, spíše jestli Tomen nepůjde po mamince a to bude ten důvod proč Hora Tomena zabije.

#170 Wollverin:

#173 Wollverin
25.5.2016 | 13:09:26
AviaRa

#167 SaintSin: V knize to může být někdo jiný. V seriálu dává smysl, aby to byl Benjen, než přidávat noname postavu, kterou diváci neznají.

25.5.2016 | 13:13:32
Wollverin

#171 Rumek: já spíš reagoval na ten obrázek co sem dával IbaLovec, ale to co říkáš má větší logiku

25.5.2016 | 13:28:49
Godshadow

#167 SaintSin: Jj, přesně tak, podle IMDb samotného by se řídili jen tydýti, ale jak už se to zde psalo snad třikrát, pointa je v tom, že ten někdo z IMDb se očividně něčím řídil :D

25.5.2016 | 16:18:28
ellusive

Deny je best..nesahejte mi na ní:-D

25.5.2016 | 16:23:10
Godshadow

Teorie o Horovi a Tommenovi je zajímavá, ale já si spíš myslím, že Tommen to udělá sám; kdesi jsem četl (a souhlasím s tím), že Tommen je v serošu snad nejmodernější postava (není zrovna nejsilnější, chce, aby byli všichni kámoši, všechno špatně nese atd. atd.), a uvidí-li Margaery (třebaže „na oko“) s Vrabcema, nota bene, bude-li ho Nej Vrabec ještě chvíli lákat na svoji stranu či do něj rýt (může to dovézt až ad absurdum, že je ztělesněním hříchu Jaime&Cersei :D), bude na to po/během střetu Vrabců se šlechtici rozpolcený dostatečně. :D

25.5.2016 | 16:47:48
ickaftw

Nëkteri lidi kdyby vedeli, vypousti strasne teorie :-D

26.5.2016 | 6:22:00
RamsayBolton

To the traitor bastard Jon Snow and his lovers,

Hlava Sansy Stark na kůlu hned vedle hlavy Jona Snow bude pohádkou, kterou budu povídat svým ohařům právě předtím, než je nakrmím tím co zbude z jejich stažených těl. Apeluji na zdravý rozum George R. R. Martina, který ví, že já jsem jediný vyvolený označovaný jako „Azor Ahai“. Po porážce Jona využiju Brana k ovládnutí White walkerů a zaměřím svou pozornosti na zbytek Westerosu.

Come and see.

signed Ramsay Bolton, lord of Winterfell and Warden of the North

26.5.2016 | 9:27:34
DrcKo

Myslíte, že ten list, čo dostal Snow od Ramsay-ho bol skutočne od neho? Nemôže v tom mat prsty Malíček? Predsa len, on tu bitku medzi nimi potrebuje tiež. A to, že sa Rickon zrovna čírou náhodou objavil od Umberov u Boltonovcov práve v tomto čase? Nie je to len Malíčkova hra.

26.5.2016 | 13:33:20
brandiss

Blood of my blood----podla mna Bran bude stale vo svojich viziach a snad sa dockame aj dokoncena ToJ, no a odtial Blood of my blood.

#183 JayCube
26.5.2016 | 15:59:45
Moor8

Ten pohled na Tyrelskou armádu s takovým davem v zádech ve mě zbuzuje obavy :( BUdou v kleštích mezi lůzou, která je sice slabá, ale zase má obrovské počty a vrabčáky, kteří se prát umí. Navíc budou mít výhodu útoku z vyššího místa. Navíc vojáci mají kopí a ty nejsou do takové situace moc praktické.

#182 Azog2182
26.5.2016 | 17:48:43
Azog2182

#181 Moor8: Jen doufat ze tohle neni vsechno od tyrelu :D a ze se tam proste vic vojaku nevlezlo :D

26.5.2016 | 20:39:17
JayCube

#180 brandiss: Hned na začátku toho traileru někdo říká „I'm so sorry“. Možná jsem to špatně pochopil, ale podle mě by to mohla být Lyanna loučící se s Nedem (v Branově vizi).

#184 dominikvtipil #185 Rumek
26.5.2016 | 22:30:17
dominikvtipil

#183 JayCube: Podle mě to říka Meera ;-)

27.5.2016 | 7:22:57
Rumek

#183 JayCube: Dle mě to také říká Meera, možná se omlouvá Brannovi, že ho nedokáže ochránit nebo se ho prostě chystá zabít, než aby ho dostali mrtví. A pak se už může ukázat Benjen jako Studenoruký a zachrání je…

#187 JayCube
27.5.2016 | 8:22:54
didi2012

Trošku od veci ale schválne dajme hlasovanie ktorá séria sa vám páčila najviac ?

27.5.2016 | 13:40:44
JayCube

#185 Rumek: Jo to je taky možnost, ale mě se nezdá, že by to byl její hlas. Navíc zní trochu divně, tak jako s ozvěnou. Ale možná mám jenom bujnou fantazii :D. Uvidíme.

27.5.2016 | 14:09:16
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Konec Game of Thrones

Seriál Game of Thrones odstartoval svou existenci na jaře roku 2011 a skončil na jaře roku 2019. Byl tu s námi dlouhých osm let, ale vše musí jednou dojít na svůj konec. Pokud chcete seriál podpořit a zároveň ukázat, jak vás bavil, tak jej ohodnoťte. Můžete také ohodnotit jednotlivé postavy a epizody

Prequel

Hra o trůny je sice u konce, ale to neznamená, že se do Západozemí už nikdy nepodíváme. Stanice HBO totiž objednala nový seriál, ve kterém se zaměří na dračí rod Targaryenů. 

Reklama

Nejoblíbenější postavy

Narozeniny

Hlídejte si nás

Napište nám

Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!


Filtr seriálů a filmů









Reklama