Hra o trůny (Game of Thrones)
95/100 - 2 315×

Hra o trůny(Game of Thrones)

Fantasy seriál o intrikách, magii a zradách. Západozemí a Východní země nejsou zeměmi, ve kterých by chtěl někdo žít, na každém rohu totiž číhá nebezpečí, která vás může ihned připravit o život.

USA | 2011 | Ukončeno
vysílání
8 sezón | HBO | 60 minut
VOD
Max | O2 TV
žánr
Dobrodružný, Fantasy, Historický
hrají
Peter Dinklage (Tyrion Lannister), Lena Headey (Cersei Lannister), Emilia Clarke (Daenerys Targaryen), Kit Harington (Jon Sníh), Maisie Williams (Arya Stark), Sophie Turner (Sansa Stark), Nikolaj Coster-Waldau (Jaime Lannister), Iain Glen (Jorah Mormont), John Bradley (Samwell Tarly), Alfie Allen (Theon Greyjoy), Conleth Hill (Varys), Gwendoline Christie (Brienne z Tarthu), Liam Cunningham (Davos Mořský), Aidan Gillen (Petyr Baeliš), Isaac Hempstead Wright (Brandon Stark)

Tvůrci seriálu mluví o epizodě The Spoils of War

Tvůrci seriálu mluví o epizodě The Spoils of War

Co tvůrce inspirovalo ve scéně, ve které se Arya vrátila na Zimohrad? Jaký názor mají tvůrci na bitvu s Drogonem? To všechno se dozvíte v následujícím vi­deu.

60 2
9.8.2017

Thumbnail Play icon

Zdroj: HBO

Diskuze /68

Billy the Kid

už se těším na další díly, bude to hukot....... :)

9.8.2017 | 19:13:50
kutas

sice jí nemusím ale v té bitvě jsem fandil právě jí a líbilo se mi jak nakopala Lannisterům zadky

9.8.2017 | 19:32:02
Locker.

,,Myslím, že se respektují v tom, čím se staly…" tak respektují se nebo si to jenom myslí? On to tvoří, ale neví to? Jen si to myslí? Kdo jiný to má vědět?

#4 Stardos
9.8.2017 | 19:35:28
Stardos

#3 Locker.: Jasně, tak to řekne naplno :D Takhle se to dělá všude, nikdy neřeknou, jak to je, snaží se to takhle napínat

9.8.2017 | 19:50:08
Locker.

Uvažuji nad teorií, že D&D nemají s tímto seriálem vůbec nic společného.

9.8.2017 | 19:56:12
zabijakptak

Nechápu… první bitva ve které stojí dvě hlavní postavy proti sobě? A u Černovody nestály hlavní postavy proti sobě? Nebo v bitvě bastardů nestály hlavní postavy proti sobe? Asi nerozumím tomu kdo je pro ně hlavní postavou…

#7 Locker. #11 lenacia #16 komja #59 Miffy
9.8.2017 | 20:02:18
Locker.

#6 zabijakptak: I v bitvě u Hardhome bojovaly dvě hlavní postavy proti sobě. Však povídám, že D&D vůbec neví o čem je řeč…měli by se na ten seriál podívat od začátku.

#8 zabijakptak #9 Argetlam Královrah
9.8.2017 | 20:03:52
zabijakptak

#7 Locker.: Vzpomněl jsem si na to jak mluvili o Stannisovi " Poprvé když jsme se s touto postavou setkali, upaloval lidi na pláži" nebo něco takovýho… přitom tam upalovali ty dřevěný sochy.

9.8.2017 | 20:10:44
Argetlam Královrah

#7 Locker.: Já myslel, že jediná hlavní postava je Malíček a všichni ostatní jsou tak trochu navíc :D

Ale fakt by mě zajímalo, co ty tady budeš psát, až bude po Malíčkovi :D

#12 Locker. #14 zabijakptak
9.8.2017 | 20:16:08
Lord Paetur

„U této bitvy jsme byli nadšeni především z toho, že to je poprvé, co na opačných stranách stojí hlavní postavy.“ Stannis nebyl hlavní postavou, když útočil na Tyriona, Cersei?

#13 Stardos #52 D.T
9.8.2017 | 20:18:59
lenacia

#6 zabijakptak: vždy byla v bitvě spíše jen jedna hlavní postava proti armádě té druhé. Ramsay se samotné bitvy neúčastnil. Černovda je taková na hraně, nicméně ani tam se přímo nestřetli Stannis s Tyrionem apod., takže ano, tohle je skutečně první bitva ve které jsou dvě hlavní postavy proti sobě.

9.8.2017 | 20:20:21
Locker.

#9 Argetlam Královrah: Co bych tu psal. Toho času bude po seriálu, tak už nebude více méně o čem psát. Možná tu budeme společně nostalgicky vzpomínat na Malíčkův proslov Sanse, Malíčkův rozhovor s Varysem, Malíčkův rozhovor s Lancelem a tak dále.

#21 Argetlam Královrah
9.8.2017 | 20:20:29
Stardos

#10 Lord Paetur: Já bych to chápal jako lenacia. Prostě poprvé co obě byli v bitevním poli

9.8.2017 | 20:24:17
zabijakptak

#9 Argetlam Královrah: Taky si myslím, že v téhle sérii to s ním ukončí… tvůrci už neví co s ním a začínají kazit i ho. Dřív byl výrazná postava a dělo se toho kolem něj hodně, ale teď jakoby nevěděl co dál a i jeho rozhovory mi přijdou nudný a bezvýznamný. Nějak mi přijde, že seriál celkově přišel o původní kouzlo… Mnoho postav, mnoho lokací, zvratů, nepředpovídatelnost a díky tomu mnoho způsobů jak seriál mohl pokračovat. Teď tak nějak všichni víme kam to všechno směřuje a tvůrci se snaží zakrýt předvídatelnost smrtí pár vedlejších postav.

#15 Locker. #21 Argetlam Královrah
9.8.2017 | 20:25:29
Locker.

#14 zabijakptak: Poslední věta by měla stát v Bibli.

#19 kpzetko
9.8.2017 | 20:27:01
komja

#6 zabijakptak: no on tam říkal, že je to poprvé co jsou proti sobě hlavní postavy u kterých člověk nebude chtít, aby vyhrály nebo prohrály ;) zatímco u ostatních to brali tak, že oblíbená je jenom jedna postava ;)

#17 Locker.
9.8.2017 | 20:27:50
Locker.

#16 komja: Jak na to mohli přijít je k nepochopení…93,51 % fandů si přálo smrt Daenerys a absolutní výhru Jaimeho.

#20 Batiatus #42 Froldini #44 elissisi
9.8.2017 | 20:36:12
kucis198

Jo aha, já zapomněl, že Jaime šel vlastně jenom na houby, když ho náhodou zajal Robb. A nebo to asi nebyly dostatečně hlavní postavy…

#52 D.T
9.8.2017 | 20:40:41
kpzetko

#15 Locker.: Lockere, ty si sa zamiloval hhh

9.8.2017 | 20:41:44
Batiatus

#17 Locker.: Ty si vtipný človek :D Píšeš že je k nepochopeniu ako na to mohli príjsť a pri tom ty sám napíšeš že 93,51% fandov prialo smrť Daenerys, a pri tom to nemôžeš vedieť tak presne :D

9.8.2017 | 20:48:49
Argetlam Královrah

#12 Locker.: Rozhovor s Lancelem? Kdy? V kterém díle? To si vůbec nevzpomínám.

#14 zabijakptak: Tak to nesouhlasím. „Seriál přišel o své kouzlo“ – no ono to jinak nejde. Uvědom si, že všechny ty intriky, zrady atd. se odehrávaly v Králově přístavišti, odkud se vládlo rozlehlé říši (i když třeba Sever, Železné ostrovy nebo Dračí kámen se vzbouřily). Byli tam Tyrellové, Malíček, Varys, Lannisterové (a to hned několik Lannisterů s odlišnými zájmy), vrabčáci, Pycell, později Qyburn, také Sansa, chvíli Martellové atd. A najednou se z Králova přístaviště vládne jen Zemím Koruny a Západu. Většina těch intrikářů přeběhla na jiné strany nebo jsou mrtví.

Další intriky byly na severu (Roose Bolton, Theon Greyjoy, Robb Stark, Walder Frey). Teď jsou tu ale 3 hlavní strany (když nepočítám WW a NK) a asi všichni (kromě Malíčka) si přejí vítězství toho krále/královny, kterému/které slouží. Stalo se to takové více syrové a barbarské. Už tu nebudou rozhodovat tolik intriky, ale prostá armáda (a draci).

#25 Locker. #37 brandiss #45 Eddard1
9.8.2017 | 20:50:40
DejvidHound

Tak teraz uz nie je na nejake intrigy moc priestoru. Teraz uz mame prakticky len 3 strany. Dany a spol. proti Cersei a spol a WW proti vsetkym.

9.8.2017 | 21:15:35
DejvidHound

No a Malicek samozrejme. To je strana sama o sebe…

9.8.2017 | 21:17:14
Billy the Kid

já myslim že malíčka si užijeme ještě hodně…

#26 Locker. #38 dominich
9.8.2017 | 21:21:23
9.8.2017 | 21:32:00
9.8.2017 | 21:32:06
widy.33

serial ma stále svoje kúzlo sem tam su slabé chvílky ale druhá seria toho bola plná, nejako to musia ukončit a nemožu to spraviť šmahom ruky…nemožu v rozhovore ludom jasne povedať že Sansa si myslí teraz toto a Jon chce spraviť toto ide o to ako to vnímame mi o to čo by sme chceli aby spravili naše oblúbené postavy čo chceme aby si mysleli a samozrejme nečakané zvraty ktoré všetky naše očkávania zmenia ja sama som bola prekvapená niekolko krát :D seriál je plný zvratov

widy.33
9.8.2017 | 21:38:51
Robinson

Právěže 50% chtělo aby Daenerys zemřela. Těch dalších 50% chtělo aby žila.

Daenerys má silnou fanouškovskou základnu, ale i silnou stranu kritiků.

Naopak 100% nechtělo aby zemřel drak.

#29 widy.33 #32 Locker. #35 starman2 #48 Uschi
9.8.2017 | 21:43:58
widy.33

#28 Robinson: tak to si trafil do čierneho :D

widy.33
9.8.2017 | 21:47:33
9.8.2017 | 21:52:53
widy.33

a zase ani jedna fotka ani Ohar ani Berick kde sa všetci túlaju :(

#33 Arrow123
widy.33
9.8.2017 | 21:59:33
Locker.

#28 Robinson: Všichni známí si přáli, aby ho Bronn sejmul. Neznám nikoho s opačným postojem.

#36 Stardos #67 Arya26
9.8.2017 | 22:03:16
Arrow123

#31 widy.33: V 6. epizóde budú s Jonom, takže tam budú mať priestoru až až :)

#47 widy.33
9.8.2017 | 22:27:01
shootx

Denerys triumfalni navrat, nemela v ceste prekazky on tu Denerys musi milovat kdyz ji pise takovej scenar …

9.8.2017 | 22:50:46
starman2

#28 Robinson: Takže já jsem nula procentní? Já toho blbého draka chtěl vidět krásně rozplácnutého, ale víte jak je těžké trefit takhle rychlého draka takovým kusem šrotu? Síp krátký, pomalý, nenaváděný a bez pořádné hlavice. Nemluvě o „trénované“ obsluze, ktera když viděla draka na obzoru, vzala nohy na ramena. Asi četli jak dopadla průměrná osadka takového stroje v minulosti. Průmerná životnost: 30 sec. Maximálni životnost: 7 minut 28 vteřin. Rekord držen Boltem a jeho skupinou berserkerů.

Akorát co nechápu, proč by tím drakem nesejmula organizované celky odporu, zbytek nenechala dočistit jízdou a ty plné vozy obilí si neodvezla sebou na hrad?

Jak Rob dělal osudne chyby, tak Daerys si v tomhle díle zasloužila pět hvězdiček. Ta baba vůbec neví proti komu bojuje. Zatím měla štěst, Jamie za ni vybojoval velmi důležitou bitvu a Ten pirát ji zachránil pokladnu před zrujnovánim. Proč si však podpalila karavanu s jídlem, která byla už prakticky její, to je mi záhadou.

#39 Šejmus92
9.8.2017 | 23:33:24
Stardos

#32 Locker.: No nevím zda se ti dá věřit, když měníš své názory

http://www.edna.cz/…/pan-svetla/?… Hned první komentář, náhodou jsem na to narazil při zkoumání informací o AA :D

#43 Locker. #50 Uschi
10.8.2017 | 0:26:40
dominich

#24 Billy the Kid: doufám. Má nejoblíbenější postava od začátku

10.8.2017 | 2:31:12
Šejmus92

#35 starman2: Taky jsem si to říkal, proč podpálila tu karavanu. Napadá mě jediné vysvětlení – nechtěla způsobit maximální ztráty, protože od začátku plánovala většinu lannisterské armády přetáhnout na svou stranu. Ale aby se jí to podařilo zajmout většinu armády, musela drasticky zamávat s její morálkou. A co je pro morálku horší než dothracká horda vepředu a drak šlehající plameny na karavanu vzadu? Odborně se tomu říká projekce síly. To ohnivé peklo, dým a totální dezorientace prostě lannisterskou armádu muselo úplně rozvrátit.

Ale Danny tedy se zásobami zjevně problém nemá. V seriálu se to neřeší, ale zřejmě si toho dost přivezla z Essosu, případně jí zavčas na Dragonstone dovezly zásoby třeba Tyrellové, dokud to ještě šlo. A taky nutno pamatovat na to, že ona v podstatě zlato nějak moc nepotřebuje. Ona žold neřeší, její vojáci za ní jdou kvůli přesvědčení.

10.8.2017 | 2:35:44
Trepy

Ztratila 2 hlavní spojence? Snad 3 ne? Nebo je Dorne tak nedůležitý? Nebo je Dorne zapomenut stejně jako Bouřlivé krajiny? :D Tolik otázek, ale odpovědi nedostanu.

#49 starman2
10.8.2017 | 3:13:37
Trepy

Poprvé, co na opačných stranách stojí dvě hlavní postavy? To znamená, že Stannise (u Černovody) opravdu nepovažují za hlavní postavu, du zvracet.

#52 D.T
10.8.2017 | 3:15:42
Froldini

#17 Locker.: Jak jsi na to cislo prisel? Kazdopadne to vypada, ze tam patrim mezi mensinu :-)

10.8.2017 | 6:22:54
Locker.

#36 Stardos: 1. To, že někdo změní názor nijak nenarušuje jeho důvěryhodnost.

2. Tehdy jsem zde všechny štval s tím, že Malíček = AA, tak jsem jim v článku o AA hodil kost, aby tak neremcali. Byl to vtip.

#46 Eddard1
10.8.2017 | 7:37:03
elissisi

#17 Locker.: :D :D Nevím, jestli drtivá většina, ale já si tohle rozhodně přála. :D To by byl pro lidi aspoň šok, kdyby jí to kopí vrazil do úsměvu. A kdyby Jaimeho pak sežehl drak a po jediné bitvě bychom přišli o obě ty hlavní postavy, tak bych si i řekla „waw, opět tvůrci přišli na to, jak nás překvapit“.

10.8.2017 | 8:18:36
Eddard1

#21 Argetlam Královrah: To byl ten rozhovor ve zničeném bordelu Malíčka. Kdy Lancel povídal, že se zřekl rodového jména a důrazne varoval Malíčka, že neřesti už nebudou tolerovat. Malíček mu řekl že se vzdal slušného jména nebo něco podobného

#54 Argetlam Královrah
10.8.2017 | 8:24:48
Eddard1

#43 Locker.: Myslel si že je to vtip(kost) a při tom jsi se trefil. Ano on je AA. jak jsi napsal před 2 roky

10.8.2017 | 8:32:07
widy.33

#33 Arrow123: to je tak daleko och :( dufam že celý diel bude o nich :D

widy.33
10.8.2017 | 8:54:55
Uschi

#28 Robinson: Ja jsem strasne trpel, kdyz jsem slysel toho draka kricet :D si to nezaslouzil :( :D

#66 fgh
10.8.2017 | 9:57:19
starman2

#40 Trepy: Dorne duležity byl, ale železne ostrovy jsou uplně navíc. Defakto byli jen do počtu. Teď už je jízda v Zapadozemí, a nikdo nepočitá s tím, že by se někdo vracel.

Co si myslíte, že bude s válkou teď? Lanisteři vše stahují k Cersei, Z Jaimiho bude škvarek nebo zajatec. Danny na Cersei nechce zautočit, Lanisteři nejsou blbí, aby utočili na černou skálu, když ma protistrana letectvo a defenzivni koridor. Defakto cíle už došly.

Maličkovi bude nějaký čas trvat, než zařadi Aryu do svých planu na „kill them all“.

#51 Eddard1
10.8.2017 | 10:18:22
Uschi

#36 Stardos: Melisandra se taky spletla se Stannisem a jeji duveryhodnost to nijak neposkozuje.. moc :D… Jak rekla Kinvara… Muzi a zeny delaji chyby. Dokonce i oddani sluzebnici pana svetla :D Ja myslim, ze si Locker jen spatne interpretoval, co mu R'hllor naseptal..

#57 Stardos
10.8.2017 | 10:33:02
Eddard1

#49 starman2: Jako že Aryu tak zmanipuluje, že bude pro nej zabíjet?

#60 starman2
10.8.2017 | 10:45:39
D.T

#10 Lord Paetur:
#41 Trepy:
#18 kucis198: Podle mě je rozdíl mezi hlavní postavou seriálu a hlavními důležitými postavaami pro sérii, nebo pár dílů. Hlavními postavami sriálu jsou za Lanistery Cersei, Jameie, za Starky John Sana Aria, za Targaryeny Denny, Tyrion, za nerody Malíček, Varys

Všechny ostatní postavy jsou kompars, někdy zajímavé, pro děj nezbytné ale stále kompars

#54 Argetlam Královrah
10.8.2017 | 11:41:13
adam777

Targaryen tyrion? Nieje lannister? To si tam mal teda dat aj jona

#63 D.T
10.8.2017 | 11:59:21
Argetlam Královrah

#45 Eddard1: Jj, pustil jsem si to. Malíček řekl, že se vzal slušnéh jmění :D ne jména

#52 D.T: Hlavně hlavní postavy v tu dobu ještě nebyly. Vlastně jestli GoT má nějaké hlavní postavy tak až od 7. série. Pokud vím, tak když se udělují různé ceny, tak hlavní postava musí strávit určitý čas (v %) na scéně. V GoT zatím nikdo nestrávil na scéně tolik procent, aby mohl být počítán mezi hlavní postavy. V této sérii už ale můžeme asi docela jasně říct, že minimálně Jon a Daenerys jsou hlavní postavy, zřejmě pak také Tyrion a Davos, možná i Sansa, Missandei, Jaime a Cersei.

#63 D.T #65 Eddard1 #68 Nikolperse
10.8.2017 | 12:02:23
adam777

Uz ako keby nemali cim prekvapit uz su dane 2 hlavne postavy prekvapila by uz len ich smrt smial by som sa dobre keby piesen ladu a ohna nebola o jonovi a danny

10.8.2017 | 12:04:17
Jery

Ty příbuzenský vztahy začínají být jak argentinská telenovela (-: Bran by to mohl konečně trochu osvětlit......ať víme na čem jsme (-.

#58 Ufrflanamacka
10.8.2017 | 12:15:42
Stardos

#50 Uschi: To mě nenapadlo :D Předpovědi z ohně jsou velmi zrádné :D

10.8.2017 | 13:48:41
Ufrflanamacka

#56 Jery: Bran by mohol prevratit ocami pred Aryou, aby vedela, co s dykou a Malickom.....pri­padne by ho mohli podusit, a az pride drak na sever, tak Petyr zisti, ze kto seje vietor, zne Stormborn

10.8.2017 | 14:21:26
Miffy

#6 zabijakptak: Myslím že kdyz rika ze poprvé chce hlavní postava zabit jinou hlavni postavu měl namysli jen tu scénu jak Jamie jede k Dany. Ne celou bitvu. Asi jedinej serial kde pro mě jsou skoro všichni hlavní postavy. :-D :-) :-D

10.8.2017 | 14:23:52
starman2

#51 Eddard1: No rozhodně s ni musí počítat. Ne každý člověk v zapadozemi porazi Ohaře a obři rytířku. Kdyby věděl malíček kým se Starkovic familie stala, sve rytíře by nechal doma. Teď se ta šílená baba zdá jako prohnaná politička. Vykašlat se na okolní války a počka si až se vykosi ostatní navzájem.

10.8.2017 | 14:41:05
Jery

Já jenom doufám že konečně se někdo dá do práce zatavit ty „šarvátky“ jakkoli se na ně dobře kouká (-. a soustředit se na WW ....... příští epizoda ukáže co budou dělat na to severu za bejkárny . Jestli chytat WW tak se posměju (-:

10.8.2017 | 15:31:01
laudav

Vo svojej fantazii vidim bojovat 2 drakov. Jeden bude chrlit ohen, druhy studeny mraz :)

10.8.2017 | 16:31:40
D.T

#53 adam777: Myslel jsem rody, které reprezentují nikoliv příjmením, ale svým postavením … Tyrion jako Targarien je sice fajn teorie, ale obávám se, že seriál s tím pracovat nebude

#54 Argetlam Královrah: To Nesouhlasím, Deny q John mají dějovou linku intenzivní od první série a neustále to kulminuje. Myslím si že už v 6. sérii bylo dost jasné že jsou nejpodstatnějšíu. Jak píši, od první série pomalu rostou, společné mají, že relativně z ničeho až na naprsotý vrchol.

10.8.2017 | 17:51:42
frozen

Welcome to Lannisters barbecue :D

10.8.2017 | 18:51:08
Eddard1

#54 Argetlam Královrah: aha jmění já si říkal, že to bylo něco podobného jména-jmění

10.8.2017 | 18:56:10
fgh

#48 Uschi: Tahle epizoda jednoznacne patrila Bronnovi. Mel tu okridlenou jesterku trefit tak silne, ze by odletela za Zed az k Night Kingovi, a ten by si osedlal jak ji, tak i Dany.

10.8.2017 | 19:29:17
Arya26

#32 Locker.: Pro tebe je to asi sice nepochopitelný, ale když jsem se o této epizodě bavila s kamarádem, tak mi říkal, jak se modlil ať Bronn neumře a jeho přítelkyně zase fandila Drogonovi. Tahle epizoda byla pro mě strašnej nervák – bát se o draka a ještě o moje další oblíbený postavy. Jinak jak už psal/a Robinson – 50% Danny fandí a 49% ji nenávidí já patřím mezi 1% které se nemůže rozhodnout.

10.8.2017 | 23:36:08
Nikolperse

#54 Argetlam Královrah: Ak si čítal knihy, tak potom vieš, ktoré postavy sú hlavné, sú to postavy s ktorých pohľadu sa v knihách vypráva príbeh.

11.8.2017 | 12:20:11
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Konec Game of Thrones

Seriál Game of Thrones odstartoval svou existenci na jaře roku 2011 a skončil na jaře roku 2019. Byl tu s námi dlouhých osm let, ale vše musí jednou dojít na svůj konec. Pokud chcete seriál podpořit a zároveň ukázat, jak vás bavil, tak jej ohodnoťte. Můžete také ohodnotit jednotlivé postavy a epizody

Prequel

Hra o trůny je sice u konce, ale to neznamená, že se do Západozemí už nikdy nepodíváme. Stanice HBO totiž objednala nový seriál, ve kterém se zaměří na dračí rod Targaryenů. 

Reklama

Nejoblíbenější postavy

Narozeniny

Hlídejte si nás

Napište nám

Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!


Filtr seriálů a filmů









Reklama