Hra o trůny (Game of Thrones)
95/100 - 2 314×

Hra o trůny(Game of Thrones)

Fantasy seriál o intrikách, magii a zradách. Západozemí a Východní země nejsou zeměmi, ve kterých by chtěl někdo žít, na každém rohu totiž číhá nebezpečí, která vás může ihned připravit o život.

USA | 2011 | Ukončeno
vysílání
8 sezón | HBO | 60 minut
VOD
Max | O2 TV
žánr
Dobrodružný, Fantasy, Historický
hrají
Peter Dinklage (Tyrion Lannister), Lena Headey (Cersei Lannister), Emilia Clarke (Daenerys Targaryen), Kit Harington (Jon Sníh), Maisie Williams (Arya Stark), Sophie Turner (Sansa Stark), Nikolaj Coster-Waldau (Jaime Lannister), Iain Glen (Jorah Mormont), John Bradley (Samwell Tarly), Alfie Allen (Theon Greyjoy), Conleth Hill (Varys), Gwendoline Christie (Brienne z Tarthu), Liam Cunningham (Davos Mořský), Aidan Gillen (Petyr Baeliš), Isaac Hempstead Wright (Brandon Stark)

Tvůrci seriálu mluví o epizodě Eastwatch

Tvůrci seriálu mluví o epizodě Eastwatch

Co má Malíček v plánu s Aryou a zachovala se Daenerys rozumně? Podívejte se, co na pátý díl sedmé série říkají samotní tvůrci.

50 2
14.8.2017

Thumbnail Play icon

Zdroj: HBO

Diskuze /279

Locker.

D&D … jak zprznili a znásilnili tak skvělý původní koncept…udělali z toho předvídatelnou nudnou pohádku přizpůsobující se hloupým stádům…sblížení Daenerys a Jona bylo něco tak odporně umělého a nepřirozeného…a G. R. R. Martin zradil sám sebe a opravdové fandy jeho světa, když těm dvěma kašparům tohle dovolil…nechť nikdy nedojde klidu a D&D nechť se smaží v sedmi peklech…

#2 Trepy #5 Knell #17 dragon113 #60 Lukass.M #70 Rumek #156 Vojta281 #161 perteus #166 Akul
14.8.2017 | 18:31:55
Trepy

#1 Locker.: Nemůžu souhlasit, protože nebýt seriálu, tak ty skvělý knížky asi nikdy nepoznám.

14.8.2017 | 18:37:36
Stardos

Od Lockera se to nedá brát vážně, v jeho verzi by byl AA Malíček :D

#4 Trepy #6 Locker.
14.8.2017 | 18:42:51
Trepy

#3 Stardos: Myslím si, že zrovna tohle myslí vážně.

14.8.2017 | 18:44:18
Knell

#1 Locker.: Človeče normálne s tebou cítim a je mi to ľúto… toľké roky snaženia sa byť tajomným manipulátorom diskusií na Edne a takto ti to tý smradi autori posrali. Mor na nich! :D

#8 Locker.
14.8.2017 | 18:44:27
Locker.

#3 Stardos: Faktem je, že D&D čtou facebook a podle aktuálních meme dělají seriál…a nejde mi do hlavy jak je možné, že většina postav křížem krážem procestují během 5 epizod celý kontinent zatímco se armáda mrtvých nedokáže za 7 sezón dohrabat stále ke Zdi…

#7 Trepy #10 fgh #13 Argetlam Královrah #39 Uschi #231 pierres
14.8.2017 | 18:46:48
Trepy

#6 Locker.: lol

14.8.2017 | 18:48:49
Locker.

#5 Knell: Volal jsem si před chvílí s Martinem a souhlasí…navíc se mi omluvil za to, že se mu to vymklo z rukou…prý na něj D&D dokonce vyvíjeli nátlak, aby části jejich nelogického děje zakomponoval do Vichrů zimy…zvoral to. D&D mají nyní veškerou moc a milí čtenáři, počítejte s tím, že knížky budou seriálem těžce ovlivněny…nikdy se zkrátka nedozvíme jak měla vypadat čistě Martinovská 6. a 7. kniha Písně ledu a ohně.

#9 Trepy
14.8.2017 | 18:49:12
Trepy

#8 Locker.: To není pravda. Martin jasně zdůraznil, že si svoje dílo z 1991 nenechá ničím pozměnit. Ať už jsou to teorie fanoušků, seriál nebo cokoli jiného a prý to muže znít jakkoli líp než jeho původní koncept.

#12 Locker.
14.8.2017 | 18:53:15
fgh

#6 Locker.: Nebude to tim, ze Littlefinger nepujcil Night Kingovi jeden ze svych teleportacnich kamenu?

#11 Locker.
14.8.2017 | 18:55:03
Locker.

#10 fgh: Noční král je nemůže používat, protože je vyrobily děti lesa…každopádně i tak už by se ke Zdi dávno dostal…teď musí akorát Malíček stále čekat, než ji vyhodí do luftu…a Arya pro něj bude mezitím zabíjet nepohodlné štěnice.

#15 fgh
14.8.2017 | 18:57:45
Locker.

#9 Trepy: Mnoho věcí se od té doby změnilo.

14.8.2017 | 18:58:13
Argetlam Královrah

#6 Locker.: To ti prozradil Malíček, když jsi ho potkal osobně?

14.8.2017 | 19:00:08
Punisher bude trestať

Locker, takze Malicek v 7 epizode vyhodi The Wall do vzduchu, mna by len zaujimalo ako to urobi, kedze:

Zomrie

#16 Locker.
redaktor
14.8.2017 | 19:02:29
fgh

#11 Locker.: Zkousel jsi nekdy sam wargovat statisice nemrtvych? Je to celkem obtizne, skoro jako stado ovci. Az na to, ze jedna ovce ma mnohem vetsi IQ, nez vsichni nemrtvi dohromady. Vsak se podivej, jak mezi nimi je jeste spoustu WW's na konich, aby je popohnavali… Do toho jeste ti nemotorni gianti. Vzadu to podle me jeste navic urcite zdrzuji ti mali Crasterovic frackove…

14.8.2017 | 19:02:42
Locker.

#14 Punisher bude trestať: Klidně bych Malíčka obětoval za to, aby ten seriál za něco stál jako na počátku. A vyhodí ji do vzduchu. Aspoň v knize

#19 Punisher bude trestať
14.8.2017 | 19:06:01
dragon113

#1 Locker.: Pravda aj mne to začína pripadať rozprávkové z Bastarda čo nič neznamená sa stáva kráľ zistí sa nakoniec že je dedičom celej zeme a milá ľútostiva princezná ktorej bolo ublížené bojuje s zlov kráľovnou nakoniec si zoberie princa a budú žiť šťastne až do smrti .To nieje jeho štýl a ako sa my to páčilo tá my to začína fakt už ako rozprávka pre deti v akčnom prevedení

#20 Locker. #149 Eddard1
14.8.2017 | 19:13:12
Locker.

Kerry Danielle Ingram měla dostat roli Aryi místo Maisie Williams, které hraní opravdu příliš nejde.

#188 Foxie:-)
14.8.2017 | 19:14:25
Punisher bude trestať

#16 Locker.:

Ach, doteraz ju mal vyhodit v 7 epizode, ale teraz uz iba v knihe. :D :D :D Locker, niekolko rokov do zadu som pisal, ze Jon je AA, vsetko k tomu smeruje, no tvoja teoria o AA je uz totalne v riti. :D A 7 epizodou nadobro umrie, spolu s Malickom.

#21 Locker.
redaktor
14.8.2017 | 19:15:39
Locker.

#17 dragon113: Ano. Jak se ten seriál stal mainstreamem, tak začal snižovat laťku hluboko do žumpy kvůli jednodušším lidem, kterých je bohužel většina.

#268 Tahazaar
14.8.2017 | 19:16:07
Punisher bude trestať

#21 Locker.:

Takze mozeme cakat tvoje ukoncenie posobenia na stranke edna.cz? Ja by som rozhodne odisiel, ak by Jon zomrel…

#23 Locker.
redaktor
14.8.2017 | 19:20:43
Punisher bude trestať

#23 Locker.:

Tak to som sokovany! Hlavne ked je iste, ze ! Malicek 7 epizodou vydychne naposledy.

#33 stanlay
redaktor
14.8.2017 | 19:24:32
madcat

#23 Locker.: jeeej :D …kdo to tu bude spamovat kdyz Locker zmizi :D

#26 Locker.
14.8.2017 | 19:26:38
Locker.

#25 madcat: https://cs.wikipedia.org/wiki/Spam

Jinak…co si myslíte o teorii, že stará Tříoká vrána byl ve skutečnosti Bran akorát mnohem starší…přenesen z budoucnosti do minulosti…?

#259 zroutik
14.8.2017 | 19:28:18
Dugar

#21 Locker.: Ahoj, diskuze na Edně pořádně nesleduji, tak bych se chtěl zeptat jaká je tvoje teorie? Proč by měl malíček vyhodit zeď atd.? Chápu že se ti to nebude chtít rozepisovat, tak alespoň odkaz? Jinak mě osobně vadí, že malíček je tak upozaděný a čekal jsem v téhle sérii od něj větší intriky. Knihy jsem vůbec nečetl, ale lákalo mě si je přečíst po tak pět let po skončení seriálu až budou všechny venku, doufám v opravdu rozdílný konec. Přijde mi, jakoby Stannise nahradili Jonem kvůli jeho popularitě, určitě by Stannis nebyl králem severu, ale myslím si že by měl větší roli. Shipování Dany a Jona mi fakt vadí, nesnáším ji :D Každopádně se nepovažuji za nějak hardcore fanouška GoT, takže si vždy sednu k PC, vypnu, a kouknu na díl a nějak neřeším hloupé chování postav. Jen je fakt škoda, že je to Martinovo životní dílo a jen kvůli tomu, že nestíhá psát se seriál odpojil od předlohy, co se týče epičnosti a kvality dialogů to nějak moc znát není, ale co se týče zvratů (typu rudá svadba a smrti Oberyna nebo Jona), to už je slabší, od odpojení od předlohy už tam nebylo nic co by mě tak zaskočilo.

#29 Locker. #52 Argetlam Královrah
14.8.2017 | 19:31:10
Northold

#23 Locker.: A nechceš třeba začít fandit jiným postavám, myslím že Cersei je teď pro změnu v módě. Nechá zabít Daenerys, Jon se bláznivě nechá zabít sám, zbytek Severu se povrazdi mezi sebou, Jaime pak padne v bitvě proti Euronovi, kterého ale předtím zabije, načež mu Tyrion prostřelí hrdlo, aby ho ale okamžik na to sežehl rozzuřený drak, který spolu s bráchy zničí celou flotilu a navždy zmizí pryč. Cersei pak otráví Qyburn, celou dobu číhajicí na pravou příležitost a nechá se prohlásit z postu pobocnika na krále západozemí, s nemrtvým horou po boku :). No tak, tak ještě něco vymysli, přeci nic nemusí být jisté, ne v tomhle seriálu :D!

#30 Locker.
14.8.2017 | 19:34:41
Locker.

#27 Dugar: Má teorie je na další ságu. Nicméně on ten úpadek kvality je zkrátka dán tím, že D&D se svým týmem prostě nejsou Martinem…ta dokonalost toho světa je jen v Martinově (a částečně v mé) hlavě…D&D umí zpracovávat, ale neumí tvořit. A osobně si myslím, že zničení Stannise byl jejich skutečně největší zločin.

14.8.2017 | 19:36:31
Locker.

#28 Northold: Já nefandím žádné postavě. Fandím Martinovu dílu jako takovému, ale ta plichta od D&D nemá s tím dílem dávno nic společného. S tím Qyburnem si blízko…už od Harrenova (kam byl nastrčen (jaká náhoda, že ze všech to přežil právě on)) pracuje jako Malíčkův špeh a dodavatel divokého ohně (kterým Malíček odpálí Zeď).

14.8.2017 | 19:38:53
shootx

Vsimli jste si jak ku.evsky daleko se vynoril Bron s Jamiem ? Nulové zvraty, tezba z prvnich rad serialu, pribeh mohl gradovat od zacatku sezony potencial Malicka vyuzily az pri tehle epizode…DaD z toho udelali ordinaci ve Starkove zahrade a posunuli premieru na prazdniny aby oblbovaly naivni deti kteri to vnimaji jako pohadku a tim padem poslapali cely koncept G.R.R.Martina…Kdo je fanda serialu prectete si knihu diky serialu prijdete o chut…

#32 Locker.
14.8.2017 | 19:43:36
Locker.

#31 shootx: Seriál postrádá logiku vyplývající ze základních přírodních zákonů už dost dlouho…avšak více lituji toho, že pozbyl jakékoliv dějové logiky. Navíc nechápu jak mohla Emilia Clarke dostat tu roli…raději bych tam viděl Umu.

#35 shootx #38 zizik
14.8.2017 | 19:47:38
stanlay

#24 Punisher bude trestať: Mohol by si prosím ťa prestať so spoilermi. Merať pipíky s lockerom si môžeš aj bez toho.

14.8.2017 | 19:53:14
Billy the Kid

locker, jak ty ten den dokážeš znepříjemnit, kdysi tu byl tež takový expert, pořád si pak raději měnil přezdívky, nejsi to náhodou ty?

#36 Locker.
14.8.2017 | 19:53:15
shootx

#32 Locker.: To uz jsou jen trpke plody nereflexnosti DaD kteri jsou vyhoreli a ovlivneni mainstreamem a cilenim na Mlade publikum…Obcas mam pocit ze se inspirovali u AMC (the walking dead) jenom vyzirani dobreho dila…

#38 zizik
14.8.2017 | 19:53:52
Locker.

#34 Billy the Kid: Jsem emisar pravdy. Ti byli nezřídka nenáviděni a upalováni. Přijímám to.

#42 Northold
14.8.2017 | 19:58:50
zabijakptak

Seriál skončí tak, že jak se Jon a Daenerys vezmou, kamera se oddálí aby šlo vidět celé Královo Přístaviště, kde se objeví ohňostroj a my zjistíme, že to je hrad z úvodní scény Disney :)

14.8.2017 | 20:04:26
zizik

#32 Locker.: #35 shootx: Navíc D&D tu svoji neschopnost něco pořádně vymyslet a promyslet alespoň na úrovni blížící se GRRM ani nezastírají, viz v tomto videu (parafrázuji) „přemýšleli jsme jak dostat Gendryho zpátky, a napadlo nás, že by ho vlastně mohl jít hledat Davos, ale aby měl důvod jed do KL, tak tam poveze Tyriona na setkání…“ ::puke::

Prostě nejstupidnější kravina jak dosáhnout něčeho co chtějí jde do scénáře.

Doufám, že GRRM ty knížky dopíše, a skutečně se nenechá tolik ovlivnit těma D&D kravinama a klišé.

To Walking dead na AMC má ještě pořád z čeho čerpat, komix je hodně dopředu před seriálem. D&D už jen vaří z vody, aby se nějak doklopýtali ke konci, který jim GRRM „prozradil“.

#40 Locker.
14.8.2017 | 20:07:06
Uschi

#6 Locker.: Rikejte si o Lockerovi co chcete… Ale v tomhle ma pravdu :D :D :D

14.8.2017 | 20:11:54
Locker.

#38 zizik: Ano.

14.8.2017 | 20:13:41
Locker.

Když něco neumím, tak to nedělám…po 4. sezóně se mělo ustavit desetileté moratorium na celý seriál, než Martin zvedne prdel a dopíše to…D&D jsou ale příliš ovlivněni penězi…

#44 Punisher bude trestať
14.8.2017 | 20:14:46
Northold

#36 Locker.: Ačkoli se mi ne vždy líbili tvé teorie, pokaždé když jsem měl čas a nějakou jsem viděl, tak jsem si ji přečetl a mnohdy byly velmi zajímavé a ke Got multiversu se hodily víc než aktuální děj, v příštím životě to celé překopej, nech jen základy, kostru a postavy :D.

#46 Locker.
14.8.2017 | 20:15:07
Kvitovka

Ne seriál skončí tak že do úzkého moře spadne asteroid a tsunami zaplaví celý Westeros, kromě Gendryho který díky svému pádlovacímu umění dopluje až do Ašaje kde se stane Rudým knězem a Daenerys odletí na Drogonovi na Mars kde bude konečně vládnout, všichni ostatní zemřou

#49 shootx
14.8.2017 | 20:15:27
Punisher bude trestať

#41 Locker.:

10 rokov? :D :D Arya by nejako rychlo vyrastla. :D

#45 Uschi
redaktor
14.8.2017 | 20:16:41
Uschi

#44 Punisher bude trestať: u te se bojím nejmin… Vymluvili by se na zmenu tvare… Arya by to pak vsechny naučila a serial by se přejmenoval na game of noone :D

14.8.2017 | 20:18:18
Locker.

#42 Northold: Možná ještě v tomto.

14.8.2017 | 20:20:57
tap

hm tak jsem doufal, že nám vysvětlí, jak se Jaimemu povedlo s 30 kg zbroje + cca 5 kg ruky kamkoliv doplavat…

a nic… ono to totiž jinak než „potřebovali jsme, aby přežil…“ vysvětlit nejde.

Jako to je nenapadlo, že by mohli Jaimeho zajmout, tak by si mohl promluvit s Tyrionem, Tyrion by ho pak proti vůli Danny pustil z vězení a Davos by ho vezl do KL, kde by teda mohl potkat Gendryho…

Aspoň by měli zápletku mezi Danny a Tyrionem. Ale ne, oni udělají debilitu ve stylu „Jaime by přežil i Drogona a jeho oheň, protože my to tak chceme…“

14.8.2017 | 20:23:58
Mela

Tohle už je skutečná hrůza. Komunistický kecy o tom jak vybudujeme lepší společnost a kdo není s námi toho zabijeme. Ať už umře a nejlíp po pár dnech hrátek s Ramsey Boltonem kterému bude pomáhat hora.

14.8.2017 | 20:29:35
shootx

#43 Kvitovka: Kdyz vezmes ze Branova jedna vize mela byt zatopeny Zimohrad tak i to muze DaD napadnout :)

#54 zizik
14.8.2017 | 20:33:06
nirty

Admini můžete už konečně těm trolům zavřít hubu prosím, nebaví mě se těma srancema co tu vyplodí locker, shootx a fgh probírat, abych se v diskuzích dočetla něco relevantního. Nebo prosím upravtě systém diskuzíí na typ co používají na videačesky, tohle je hrozně nepřehledné =( Děkuji (váše věrná uživatelka)

#51 shootx #53 Uschi #55 Locker. #56 shootx #63 fgh
14.8.2017 | 20:35:27
shootx

#50 nirty: Cilova skupina DaD vic netreba dodavat :)

#58 nirty
14.8.2017 | 20:37:04
Argetlam Královrah

#27 Dugar: Locker je známý troll. Neber jej vážně :D

#58 nirty
14.8.2017 | 20:37:40
Uschi

#50 nirty: Ted sem se ptal, nemuzou :) oficialne pravidla neporusuji…

#55 Locker. #58 nirty
14.8.2017 | 20:38:19
zizik

#49 shootx: máš na mysli větu „Vidím moře zaplavující Zimohrad“ či tak nějak obdobně? To myslím nebyla Branova vize, ale nějaké to symbolické věštění z ohně. A symbolika se následně naplnila když Theon a jeho vojáci („mořští“ lidé) přelezli zdi a dobyli Zimohrad.

14.8.2017 | 20:41:47
Locker.

#53 Uschi: Ani neoficiálně.

#50 nirty: Můžeš konkrétně argumentovat nebo hodláš jen bezpředmětně křičet?

#58 nirty
14.8.2017 | 20:42:36
shootx

#50 nirty: Troll tu jsi ty nedokazes akceptovat jiny nazor mela by ses tu od lidi ucit a zacinat pouzivat logicke argumenty…

14.8.2017 | 20:51:18
Lex Luthor

Tyrion a Jaime byli dobří, Davos a Gendry, Gendry a Jon, bohužel chemie mezi Danny a Jonem moc není je spíš taková vynucená, nejlepší scéna pro mě, ale byla Jon a Drogon, černý drak asi poznal, že Jon je Targaryen

14.8.2017 | 20:53:22
nirty

#52 Argetlam Královrah: Já ho vážně rozhodně neberu, mě jenom nebaví pořád koukat čí post zrovna čtu, abych náhodou neztrácela čas čtením jejich exkrementů, což mě ale zároveň zdržuje v plynulém čtení postů normálních uživatelů a to mě se*e.

#53 Uschi: To je smutné, ale stále si myslim, že by to vyřešila funkce ignoru nebo blokace daného trolla, jenže tu jsem nikde nenašla… nebo už existuje?

#51 shootx: #55 Locker.:

s váma já se bavit nebudu, škoda mého času pro tak hlubokou retardaci… vymejšlíte si tu kraviny, které vám tu žerou tak maximálně nováčci a když vám je pak samotný děj seriálu vyvrátí, tak začnete kopat kolem sebe, jak ten seriál stojí za ho.no atd. atd., takže už byste mohli táhnout do… a dát nám svátek.

#59 Locker. #61 Argetlam Královrah #64 shootx
14.8.2017 | 21:00:38
Locker.

#58 nirty: Technicky vzato se s námi už bavíš. Nicméně já svoje tvrzení (že to stojí za hovno) podpořil pádnou argumentací…na druhou stranu ty mě zde zatím pouze urážíš a upřímně řečeno to jsi ty, kdo z nás dvou porušil místní pravidla…zasloužila bys tak měsíčního banána.

#62 Uschi
14.8.2017 | 21:04:28
Lukass.M

#1 Locker.: Aaaaa, pozor!!! Locker měl se všema svejma teoriema pravdu, ale DD to naschvál udělali jinak a špatně! :D

14.8.2017 | 21:07:08
Argetlam Královrah

#58 nirty: Ta diskuze na Edně je katastrofa. Prostě si nelze v klidu přečíst odpovědi, musíš furt skákat sem a tam. Divím se, že s tím nic nedělají.

#64 shootx
14.8.2017 | 21:09:55
Uschi

#59 Locker.: :D :D :D :D

14.8.2017 | 21:10:44
fgh

#50 nirty: Neco konkretniho by nebylo? Jsi stejna spamerka, jako vsichni ostatni, co jen bezduvodne nadavaji bez toho, aniz by to meli necim podlozene…

  • Ohledne D&D. Herci starnou, nemuzou cekat na GRRM, nez to dopise. Navic nikdo nebude cekat nekolik let na dalsi season, to by dle meho dopadlo hure.
  • Castecne je to i kvuli nemu, ze serial nebude podle knih. A nebo je to jen jeho strategie, protoze chce, aby lide spise cetli jeho knihy, coz je logicke, a tak necha D&D, aby to „podelali.“
  • S temi WW's souhlasim. Uprimne o nich to ma z velke casti byt, a take me stve, ze to zbytecne teasujou. Mozna jsem ale ovlivnen tim, ze sceny s nimi mam ve velke oblibe… Na druhou stranu nesouhlasim s tim, ze je spatne, ze je kazdou chvili nekdo jinde. Musi se brat v potaz, ze na zacatku kazde serie se nejdriv musime s charaktery seznamit, proto se to chvili „buildi.“ 7 Serie tak bude v tomhle ohledu nejhorsi, protoze ted se uz jen snazi co nejrychleji uzavirat linky, aby se v season 8 mohli soustredit na konec.
  • Kdyby season 7 mela klasicky 10 epizod a kazda postava by se z bodu A do bodu B presouvala 3 epizody, tak by si lide zase stezovali, ze to jen zbytecne natahuji…
  • + Si myslim, ze je dost velka cast lidi ovlivnena leaky, ktere jsou proste vsude, proto je nic neprekvapi, a hazi vinu na tvurce. Od lidi, co se leakum vyhybaji, uplne normalne slychavam, ze je dost veci prekvapilo.

D&D umi delat dobre epizody, o tom zadna, jen neni content z knih, a taky v tom hraje urcitou roli jejich lenost, je to videt…

#67 Uschi
14.8.2017 | 21:10:54
shootx

#61 Argetlam Královrah:
#58 nirty: Pekne tu toxikujete diskutujci, nikdo vam nebrani diskutovat a argumentovat ale to asi nechcete delat…

14.8.2017 | 21:13:30
Locker.

Proč by nemohl být Aegon Targaryen Nočním králem?

14.8.2017 | 21:14:23
Tequilascz

„s váma já se bavit nebudu, škoda mého času pro tak hlubokou retardaci“ A pak že je Locker troll.. tohle mluví za vše. :P

14.8.2017 | 21:15:46
Uschi

#63 fgh: Tak ja si leaky precetl a nejake teleportace mi vubec nikdy nevadily, protoze nejsem hnidopich. Kazdemu normalne uvazujicimu cloveku snad dojde, ze mezi linkami skace cas + cim mene linek, tim rychleji lide a cas mezi linkama skacou. Kdyby zas tvurci ukazali jak se Jaime cestou do KL prochazi a stavi snehulaky, nebo venecky z pampelisek, zas by bylo reci, jak to natahuji… Cesi no :D

#69 Locker.
14.8.2017 | 21:16:51
Billy the Kid

něktěří chytráci co tady jsou, měli rovnou po pilotní epizodě radit scenarístum a režiserum, větší chytráky opravdu neznám. Kontaktujte je, udělejte remake, když se vám děj nelíbí :)

#71 Locker.
14.8.2017 | 21:18:54
Locker.

#67 Uschi: Já jim to taky nezazlívám, ale nechápu, proč by podobné zrychlení nemohlo nastat i u WW…zkrátka už mohli plenit Sever a Jon by neměl čas zorganizovat tu klišé výpravu…to by se D&D ale nehodilo do krámu…

#75 Uschi
14.8.2017 | 21:19:34
Rumek

#1 Locker.: Nebreč tady, huba plná urážek, to je všechno. Jen se tady ztrapňuješ…

#73 Locker. #74 Tequilascz
14.8.2017 | 21:19:50
Locker.

#68 Billy the Kid: Co máš proti konstruktivní kritice? A ano, udělal bych to lépe, než D&D…a stačí mi, že to vím já sám…

14.8.2017 | 21:20:45
S.u.z.i.

Hlavně jak mluví o tom, že si v poslední scéně nikdo nedůvěřuje, tak to je přesný :D Jsem se mohla počůrat smíchy z těch dialogů :D..no hlavně Gendry by ten svůj proslov k Jonovi mohl do budoucna trošku pozměnit na něco ve smyslu: Můj otec zabil tvého otce, ale s tvým strýcem byli nej kámoši :D Jinak mě docela pobavil v dobrém smyslu ten odkaz k historii, že Gendry má mnohem radši kladivo než meč..inu jaký otec, takový syn ;)

14.8.2017 | 21:20:46
Locker.

#70 Rumek: Nikoho tu neurážím, tak se s tím smiř.

#176 Rumek
14.8.2017 | 21:22:38
Tequilascz

#70 Rumek: Kde vidíš ty urážky?

#76 Locker. #177 Rumek
14.8.2017 | 21:23:11
Uschi

#69 Locker.: v tomhle s tebou souhlasim. Pri posledni bitve s ww to jon zvladl ke zdi za epizodu-dve :D to je novej rekord

#77 Locker. #80 Billy the Kid
14.8.2017 | 21:24:06
Locker.

#74 Tequilascz: Ve své hlavě. Štve ho matematické dokazování, že to D&D celé zvorali a rád by odvedl pozornost. To se mu ale nemůže povést.

14.8.2017 | 21:28:25
Locker.

#75 Uschi: Přitom stačilo, aby D&D občas zašli na Ednu a přečetli si některé mé teorie o teleportačních kamenech…hezky by to vysvětlili a ve světě magie by se tomu nemohl nikdo ani moc divit…

#81 Uschi
14.8.2017 | 21:29:21
Tequilascz

Vzhledem k tomu že vzdálenost mezi Winterfellem a Castle Black je prý cca. 1000km tak zkrátka není divu že se začli objevovat vtípky a narážky o „teleportech“. :D

14.8.2017 | 21:31:37
widy.33

veľmi pekný diel par malých detailov iste by mohlo byt aj lepších ale je to fajn a začalo to konečne naberať na obrátkach som spokojná :D ale keď si predstavím že nás čakaju už len dva diely a potom to dlhočizne čakanie :( tak strašne

#82 Tequilascz #137 S.u.z.i.
widy.33
14.8.2017 | 21:33:08
Billy the Kid

#75 Uschi: jak už tady někdo psal, a taky mi to vyhovuje že to není jak třeba v prvních seriich prostě se tou cestou nezaobiraji a už je na jinem místě, není 10 epizod takže je to irelevantní že to prostě někde skrátit museli, a vy tu řešíte takové zbytečnosti jak to že je tam tak rychle, s takovou by měl jeden díl tři hodiny a z toho dvě by byli na lodi jak plachtí někde do......

#84 Uschi
14.8.2017 | 21:33:28
Uschi

#77 Locker.: ale vzdyt NK je pouzivat nemůže…

No jestli si o tom rikal Martinovi tak myslim, ze jim to zamlcel zamerne..to by pak meli kontrolu absolutni. Ještě dej bacha na casoprostorove kameny, ktere pouziva Bran aby spehoval lidi pri oplzlostech za zavesy… Ohavnost toto..

#104 Locker.
14.8.2017 | 21:34:19
Tequilascz

#79 widy.33: A osmá sérijka možná až 2019. :P

#86 widy.33 #87 Billy the Kid
14.8.2017 | 21:34:44
Punisher bude trestať

Tu sa normalne diskutovat neda…

Locker pojde prec ak zomrie malicek, ale uzivatela fgh treba bloknut, nerad citam hluposti…

#93 fgh
redaktor
14.8.2017 | 21:34:51
Uschi

#80 Billy the Kid: umis cist? Pisu, ze mi casove skoky nevadi :)

#85 Billy the Kid
14.8.2017 | 21:35:06
Billy the Kid

#84 Uschi: to bylo tak obecně, mě spíš připadá že je prostě tlačí čas, a pak už je tu jen osmá serie a šmitec, takže není času na zbyt :)

#88 fgh #94 Uschi
14.8.2017 | 21:37:23
widy.33

#82 Tequilascz: no však toto vyše rok čakať

#89 Tequilascz
widy.33
14.8.2017 | 21:37:38
Billy the Kid

#82 Tequilascz: no tak jestli to nějak normálně zakončí tak bych to i ustál, ale jestli to skončí otevřene tak to nevydržím ani já :)

#91 Tequilascz
14.8.2017 | 21:39:45
fgh

#85 Billy the Kid: Cas je netlaci, oni si tu season zkratili sami, protoze to chteji uzavrit co nejrychleji…

#90 Billy the Kid
14.8.2017 | 21:39:55
Tequilascz

#86 widy.33: Ještě že tu máme jiné kvalitní seriály na které koukat. ;) Aspoň trochu toho času ušetří. :D

#92 Billy the Kid #100 widy.33
14.8.2017 | 21:41:01
Billy the Kid

#88 fgh: tak i to je třeba v poho, nechcou to nijak natahovat, ale divím se že nezustali u klasických 10 dílu, to s takovou osmá serie bude mít jen třeba 5 dílu ne? :)

#96 Uschi #98 fgh
14.8.2017 | 21:42:21
Tequilascz

#87 Billy the Kid: Mám pořád větší pocit že osmá sérijka pojede něco ve stylu lotra a taky tak skončí. Však si vzpomeň na ten dnešní Fellowship of Westeros. :D

14.8.2017 | 21:42:25
Billy the Kid

#89 Tequilascz: co bys doporučil? :)

#95 Tequilascz
14.8.2017 | 21:43:02
fgh

#83 Punisher bude trestať: Neboj, vse je presne, jak jsi rikal. Jsem nemocne labilni dite, co cely den vysedava u pocitace, a jakmile skonci prazdniny, potrajdam si to zase do skoly. Do te doby si me tu muzes urazet jak chces, v tom jsi dobry.

#97 Punisher bude trestať
14.8.2017 | 21:43:21
Uschi

#85 Billy the Kid: me to prijde fajn nahodou… Linky uz jsou vlastne jen 3… KL, WF/WW a dany… Od pristiho dilu budou linky uz jen dve… Side Story ala Sam je spíš pro doplneni detailu, takze skoky sou na miste, ale pokud tu lidi chteji videt jaimeho jak si dela ony pověstné venecky z pampelisek na ceste do KL, at neremcaj :D

#99 Billy the Kid
14.8.2017 | 21:44:00
Tequilascz

#92 Billy the Kid: To záleží co tě baví za žánr a nebo co preferuješ. :)

#101 Billy the Kid #102 Billy the Kid
14.8.2017 | 21:45:21
Uschi

#90 Billy the Kid: 6 :D a diskutuje se, ze kazdej dil bude mit stopaz 90–120 minut, coz neni jeste ale jiste..

14.8.2017 | 21:45:25
Punisher bude trestať

#93 fgh:

:D Sikana je drsna, asi sa netesis do skoly a preto trollujes. :D Pusti si 6 a 7 epizodu na ukludnenie. :D Alebo si precitaj nieco na reddite…

redaktor
14.8.2017 | 21:45:52
fgh

#90 Billy the Kid: Jak jsem psal vyse, nemaji content, a tak to uzaviraji co nejrychleji. Season 8 bude mit 6 epizod, coz by souhlasilo, kdyz uz tu 7 serii teasujou WW a Isle of Faces.

14.8.2017 | 21:46:13
Billy the Kid

#94 Uschi: asi tak mi to vyhovuje též v začatcích serialu to bylo jednou tam pak zase tam a ještě tam… a teď už jen pár dějových linek

14.8.2017 | 21:46:33
widy.33

#89 Tequilascz: porad mi nejaký dobrý seriál ktorý zmierni to utrpenie z čakania :D

#103 Locker. #111 Tequilascz
widy.33
14.8.2017 | 21:47:02
Billy the Kid

#95 Tequilascz: já uplně všechno :)

#111 Tequilascz
14.8.2017 | 21:47:33
Billy the Kid

#95 Tequilascz: já uplně všechno :)

14.8.2017 | 21:47:34
Locker.

#100 widy.33: Napiš do googlu ,,Locker Edna" … ani se ti nebude chtít za týden zapínat ten GoT…

#106 widy.33
14.8.2017 | 21:50:21
Locker.

#81 Uschi: Nemůže, ale i bez nich už by se dávno dostal přinejmenším k Zimohradu…

#105 Uschi #107 Billy the Kid
14.8.2017 | 21:51:04
Uschi

#104 Locker.: A nebo mohl jit NK druhou stranou, kde zadna zed neni a prijit z jihu :D

14.8.2017 | 21:52:46
widy.33

#103 Locker.: ešte že existuješ neviem si predstaviť večer bez teba :D

widy.33
14.8.2017 | 21:52:56
Billy the Kid

#104 Locker.: a pobav mě o teorii jestli překročí mrtví zeď, když přece nemužou říkal strejda stark? :)

#120 Locker.
14.8.2017 | 21:53:39
Elen Riannon

No doufám, že Sam si vzal s sebou i ten svitek, ve kterém se píše o Jonově pravém původu, ať nám pěkně na konci klečí Dany :D

#110 Billy the Kid
14.8.2017 | 21:54:46
Mela

K videu kdo je proboha ten idiot co tam mluví ? IQ tak 20. Že prý se Danny chová rozumně :D nejdřív řeči o tom jak vybuduje lepší společnost a pak jim dá na výběr buď se přidáte nebo smrt. Tohle se nedělo ani za 2.WW. Rozumný by bylo je propustit pokud chce ukázat že je to nejlepší co může Západozemí získat jejím vítězstvím ve válce. Vzít do zajetí, požadovat výkupné taky jde. Jaime se dostával do KL pár dní určitě. Za tu dobu hlavní velitel ozbrojených sil neví jaké jsou ztráty ? Připomíná to scénu z Červeného trpaslíka z epizody Roztavení kde Rimmer počítá ztráty, ale to je sitcom. Tahle epizoda vyplodila více chyb jako celá minulá sezona dohromady.

14.8.2017 | 21:54:50
14.8.2017 | 21:56:22
Tequilascz

#100 widy.33:
#101 Billy the Kid: Tak třeba když není zrovna GoT tak rád sleduji Vikingy pokud máte rádi severskou mythologii tak není nic lepšího. No a potom tady máme plno dalších na př. Walking Dead,Lucifer,The Man in the High Castle,The 100,Stranger Things a nebo taky House of Cards což ale pochybuji že bude bavit každýho přece jenom politika asi není zábava pro každého. :P A nebo dohnat znalosti nějakýma seriálama což už se nevysílají Black Sails,Da Vinci Demons a nebo klidně i něco staršího jako třeba Lost a nebo starší díly Doctora Who. :)

#113 Billy the Kid #142 S.u.z.i.
14.8.2017 | 21:56:42
Tequilascz

#110 Billy the Kid: Jenže Bran nemá mimo vize žádnej jinej důkaz. :D

14.8.2017 | 21:58:16
Billy the Kid

#111 Tequilascz: tak já tě jenom zkoušel, protože vetšinu co jsi napsal mám zhlednutou, jen jestli neznáš něco navíc, což ale už asi není, všechny seroše znám, a nudím se :)

#114 Tequilascz #152 pajabanik
14.8.2017 | 21:59:10
Tequilascz

#113 Billy the Kid: Tak to je pak smůlička no. :P

#116 Billy the Kid
14.8.2017 | 22:00:41
LadyL

Táto časť nemala chybu :) Schválne, kto postrehol, keď Gilly čítala článok o anulácii manželstva Rhaegara? Keďže nie som odporca vzťahu Dany a Jona dúfam že to nenaštrbí ich vzťahy keď vyjde najavo že Jon nie je bastard ale právoplatný dedič pred Deny.

14.8.2017 | 22:01:35
Billy the Kid

#114 Tequilascz: tak snad by mu věřil ne? a já vím velká smůlička :)

#117 Tequilascz
14.8.2017 | 22:02:04
Tequilascz

#116 Billy the Kid: On asi jo ale co ty ostatní? :)

14.8.2017 | 22:03:43
Billy the Kid

a jen tak možná jsem blbec a už se to ví, ale je potvrzeno že Jon je targaryen?

#121 Punisher bude trestať #122 Tequilascz
14.8.2017 | 22:03:58
Locker.

Kdo drží Bouřlivé krajiny?

#123 Tequilascz
14.8.2017 | 22:05:15
Locker.

#107 Billy the Kid: Jelikož bude ve Zdi obrovská díra po jejím odpálení divokým ohněm (Malíček), tak jim nic bránit nebude…

14.8.2017 | 22:05:56
redaktor
14.8.2017 | 22:05:57
Tequilascz

#118 Billy the Kid: Však to bylo potvrzeno už v s06e10 né? Napůl Stark s matčiny strany a napůl Targaryen s tátovy strany.

#124 Billy the Kid #125 Billy the Kid
14.8.2017 | 22:06:41
Tequilascz

#119 Locker.: Cerseii? A nebo spíš nikdo páč seriál asi tohle moc neřeší. :D

#187 Ferthar
14.8.2017 | 22:07:50
Billy the Kid

#122 Tequilascz: no tam bylo potvrzeno že prava matka je stárková, a jinak mu něco šeptala do ucha, a nebo to tak nebylo?

14.8.2017 | 22:08:43
Billy the Kid

#122 Tequilascz: a to si splašil kde?

#126 Tequilascz
14.8.2017 | 22:09:00
Tequilascz

#125 Billy the Kid: Co kde jsem co splašil?

#127 Billy the Kid
14.8.2017 | 22:13:14
Billy the Kid

#126 Tequilascz: no to o tom otci že už to je potvrzene od s06e10?

#128 Tequilascz #129 Locker.
14.8.2017 | 22:14:17
Tequilascz

#127 Billy the Kid: Já nevím jak pro tebe ale pro mě to bylo docela zřejmý že Rhaegar Targaryen je Jonův otec. Už jenom s toho jak říkala Lyanna Stark že ho musí Ned ochraňovat před Robertem. Dyť Robert se zapřísáhl že zabije každého Targeryana.

14.8.2017 | 22:19:03
Locker.

#127 Billy the Kid: Je to potvrzeno už od s01e02 v rozhovoru mezi Nedem a Jonem během jejich loučení…a poté v rozhovoru Neda s Robertem během hodování v přírodě. Stačí jen číst mezi řádky.

#131 mr_bungle #237 pierres
14.8.2017 | 22:19:31
mr_bungle

Otevřu diskusi a tady hromada sraček od lockera a ostatní ještě přikrmují :/

#132 Locker.
14.8.2017 | 22:20:45
14.8.2017 | 22:21:08
Locker.

#130 mr_bungle: Buď konkrétní nebo se degraduješ na pouhého tlučhubu. Já píši k věci a tobě podobní mě mají neustálou potřebu bezargumentačně urážet. #131 mr_bungle: Upal se.

14.8.2017 | 22:22:51
Elen Riannon

#110 Billy the Kid: Ví…ale nemusel vidět svatbu. A hlavně když bude mít důkaz napsaný na papíře, tak tomu lidi asi uvěří více, než když to řekne Bran. Zatím vypadá, že mu skoro nikdo nevěří, že něco vidí.

#135 Locker.
14.8.2017 | 22:24:58
Jamis

Upřímně zajímalo by mě co by si Locker a jiní Frikulíni představovali jako uspokojující vývoj děje.

Všechno co tady kritizujete stavíte čistě na svých pocitech a očekáváních něčeho, co prostě nemůže přijít. Po tolika překvapeních a zvratech už je tu otrlost, která nejde jednoduše protrhnout a přitom zachovat kompaktní příběh. Příběh, který skončí sice hořkosladce, ale skočí vítězstvím Jona a Deny, protože prostě jinak nemělo smysl ho vyprávět.

Nějaký Malíček není nic. Co by přinesl tomu světu? Proč by stálo za to jeho příběh zachovat, kdyby nebyl součástí příběhu Jona Sněha? A tak by se dalo jít dál a dál. Nechápu vaše připomínky a prosím o vysvětlení.

#136 Locker. #138 fgh #140 Locker.
14.8.2017 | 22:25:22
Locker.

#133 Elen Riannon: Malíček to měl z první ruky (,,chaos is a laddah) a přesto ještě stále (díky neumětelství D&D) nezdrhl a místo toho ztrácí čas s rozeštváváním sester…minimálně tedy měl zůstat, ale jít místo sester po Branovi…v nejlepším případě ho rovnou zabít.

#245 krystus
14.8.2017 | 22:27:18
Locker.

#134 Jamis: Logický vývoj děje i postav. Kdyby se logickou posloupností dostal Jon na trůn a zvítězil by, tak neřeknu ani slovo. I kdyby se na trůn Malíček dostal nelogičností, tak bych protestoval. Chápeme už?

#141 Jamis
14.8.2017 | 22:28:47
S.u.z.i.

#79 widy.33: Pravda! Když jsem si uvědomila, že už mi chybí jen dva díly a pak to nekonečné čekání, tak jsem si říkala: Sakra, jak to jako mám vydržet? Co se týká ostatních seriálů, tak jsem se těšila na letošní novou řadu Suits, ale zaostává překlad titulků a bohužel v té právnické hantýrce se v aj nevyznám, tak taky sháním nějaký tip na seriál :D

#150 nirty #162 widy.33
14.8.2017 | 22:29:29
fgh

#134 Jamis: Uspokojujici vyvoj deje by byl takovy, kdyby lide odesli tam, odkud prisli, a sice Essos. A zbyvajici Children of the Forest by ve Westerosu slouzily Night Kingovi a jeho White Walkerum.

#272 Uschi
14.8.2017 | 22:29:55
Tequilascz

Překvapuje mě kolik lidí tady neumí brát Lockerovy teorie s humorem.. místo toho hned kopou kolem sebe a vykřikují nesmysli jako „zabij se“ a „hromada sraček“

#144 S.u.z.i.
14.8.2017 | 22:29:57
Locker.

#134 Jamis: ,,Nějaký Malíček není nic. Co by přinesl tomu světu?" Apropo bez Malíčkovi počáteční intriky by v Západozemí pravděpodobně k žádné válce nedošlo..takže ehm…že by tomu přinesl celý ten běh událostí?

#143 Tequilascz #146 Jamis #191 Ferthar
14.8.2017 | 22:30:27
Jamis

#136 Locker.: Chápu jak to myslíš, ale nechápu, kde je nelogičnost

14.8.2017 | 22:30:41
S.u.z.i.

#111 Tequilascz: O Vikings jsem už slyšela, fakt to stojí za to? Jinak u House of Cards jsem skončila na začátku 4. série, nějak mě zatím nic nepřinutilo si pustit další díly a bohužel i u Walking Dead..to jsem koukala do konce minulé série a pak ze začátku sedmé, ale už se pořád tak nějak opakuje stejná tematika, zatím mě to nezaujalo ničím novým, tak jsem skončila někde před polovinou té série no..jako asi jak skončí GoT, tak TWD dokoukám, snad to bude stát za to..

#153 Tequilascz
14.8.2017 | 22:32:50
Tequilascz

#140 Locker.: Je zde nějaká možnost že Melisandra je Night Queen? Potřebuji radu znalce.

#145 Locker.
14.8.2017 | 22:32:51
S.u.z.i.

#139 Tequilascz: přesně tak! A z toho pak vzniká zaspamovaná diskuze jako tahle, která nemá s původním příspěvkem nic společného..

#147 Locker.
14.8.2017 | 22:33:57
Locker.

#143 Tequilascz: Ano. Tuto teorii propaguji už od počátku svého působení. Že Mellisandra je:

Manželkou Nočního krále…od počátku silně záporná postava, která velmi pravděpodobného kandidáta na Azora Ahaie (Stannise) dovedla s celým jeho lidem do neštěstí…aby zbavila Nočního krále silného soupeře…

14.8.2017 | 22:34:55
Jamis

#140 Locker.: Jako ano, na počátku byl šedá eminence, která všechno rozhýbala do pohybu a proto je to jedna z hlavních postav, o tom žádná.

Ale jeho páky jsou už minulost. Máš pocit, že dokáže nějak manipulovat s Cercei? Nebo s Denerys či Jonem? Nemyslím si to.

Jediné co ještě může je rozeštvat Sansu a Aryu, teda myslí si to a dle mého soudu za to zaplatí životem. Arya ho píchne do němé tváře.

A to říkám i přes to, že Malíček je moje oblíbená postava.

#148 Locker.
14.8.2017 | 22:35:27
Locker.

#144 S.u.z.i.: ,,O Vikings jsem už slyšela, fakt to stojí za to? Jinak u House of Cards jsem skončila na začátku 4. série, nějak mě zatím nic nepřinutilo si pustit další díly a bohužel i u Walking Dead..to jsem koukala do konce minulé série a pak ze začátku sedmé, ale už se pořád tak nějak opakuje stejná tematika, zatím mě to nezaujalo ničím novým, tak jsem skončila někde před polovinou té série no.."

Co má tohle s čímkoliv ohledně GoT společného?

#169 S.u.z.i.
14.8.2017 | 22:36:02
Locker.

#146 Jamis: Ano, tak se stane…ale jen díky tomu, že D&D neumí tvořit a ke všemu se už ani nesnaží…vezou se pouze na vítězné vlně vděčných mas a i kdyby naservírovali divákům GoT lejno, tak oni ho sežerou a ještě za to zaplatí…D&D nemají motivaci dělat cokoliv pořádně, protože propagátoři románku mezi Daenerys a Jonem srazili laťku až na samé dno žumpy.

#154 Jamis #158 Tequilascz
14.8.2017 | 22:38:33
Eddard1

#17 dragon113: Jste totálně mimo. Každý příběh a osud postav spoluvytváří pozitivní a negativní situace. Ten tvůj bastard nikdy nebyl bezvýznámná postava, už tím kdo ve skutečnosti byl. Vy jste nepostřehl, že jednání jiných postav ovlivňuje osud třeba právě toho Jona, které on nemohl nijak ovlivnit.

14.8.2017 | 22:41:21
nirty

#137 S.u.z.i.: záleží na tom co za žánr ti vyhovuje, nebo jestli nový nebo i starší díla… z novějších mě se líbíl totální mindfuck – The OA (to ale není pro každého) nebo třeba Taboo – to nemá chybu, American gods je taky ucházející Ze starých serošů, pokud jsi třeba neviděla battlestar galactica, tak by to pro mě byla jasná volba… takže tak =)

#151 fgh #157 Tequilascz
14.8.2017 | 22:43:34
fgh

#150 nirty: Zenska, tohle muzes vypravet palacinkam u plotny, tady se resi GoT…

14.8.2017 | 22:44:54
pajabanik

#113 Billy the Kid: bloodline, crown, fargo, lilyhammer, narcos, peaky blinders, ripper street, taboo, westworld ale asi všechno znáte :D

14.8.2017 | 22:46:07
Tequilascz

#142 S.u.z.i.: Vikings za to určitě stojí jenom je pravdou že ke konci čtvrté série a nástupem nových postav u mě seriál trochu pokles ale první 3 série + polovina čtvrté za to určo stojí. :) A Walking Dead to je kapitola sama o sobě… na to už koukám spíš se zvyku a beru to jako takovou lepší telenovelu. :D

#167 Hed94 #168 Hed94
14.8.2017 | 22:46:41
Jamis

#148 Locker.: No ano, to o tom lejnu jsi už říkal. Ale co by podle tebe nebylo lejno? Jak si myslíš, že by reálně takováto situace měla dopadnout. A proč si myslíš, že toto je lejno? Jak se takové lejno pozná? Čím by se z toho pro tebe lejno nestalo a přitom to bylo tak super jako je GoT?

14.8.2017 | 22:46:51
stoky

Epizoda popi*i ale niektora postava sa zabudla pochvalit ze vynasla teleport, podla mna to bol Quyburn ktory ho predaval poza Cersiin chrbat ostatnym :D

14.8.2017 | 22:47:32
Vojta281

#1 Locker.: Typický Čech a rádoby seriálový expert dnešní doby. I když na každý nový díl GOT nemůže ani dospat a totálně to žere, stejně pak přijde na nějakou z internetových diskuzí a hraje machra, jak se mu to nelíbí, že to postrádá kvalitu apod. takových je tady ale jak vidím hodně.

#160 Locker.
14.8.2017 | 22:47:58
Tequilascz

#150 nirty: Taboo.. skoro bych zapomněl na tenhle masterpiece. Promiň Tome. ( ͡° ͜ʖ ͡°)

14.8.2017 | 22:48:36
Tequilascz

#148 Locker.: Takže předpokládám že Melisandra oživila Jona pouze proto aby sloužil později nočnímu královy?

#159 Locker.
14.8.2017 | 22:49:24
Locker.

#158 Tequilascz: Ano. Jakožto jeho šampion.

14.8.2017 | 22:49:54
14.8.2017 | 22:51:00
perteus

#1 Locker.: A už se ti bortí domeček tak začínáš kopat? :-)

14.8.2017 | 22:51:16
widy.33

#137 S.u.z.i.: ja sa chystam na vikingov a potom ešte iečo pohladam asi kuknem penny dreadful :D

#171 S.u.z.i.
widy.33
14.8.2017 | 23:10:12
widy.33

Jon je Targeryan žiadny bastard, Maliček v tejto serií skape a mi všetci budeme štastný :D

#164 Arrow123
widy.33
14.8.2017 | 23:11:33
Arrow123

#163 widy.33: Až na Lockera. Ale holt niekedy musí padnúť aj nejaký záporak. Už bolo dosť zabíjania klaďasov :)

#165 widy.33
14.8.2017 | 23:15:03
widy.33

#164 Arrow123: Locker to predýcha :D nato sa asi teším najviac ked mu už konečne niekto rozbije hubu a odfikne hlavu :D a potom všetci ostatný záporaci pojdu dole ako petržlenová vňať :D

widy.33
14.8.2017 | 23:21:16
Akul

#1 Locker.: Jsi sice trolík, ale řeknu jedno a to pro všechny… seriál není kniha.

14.8.2017 | 23:35:05
Hed94

#153 Tequilascz: TWD je už strašná žumpa no. Šíleně to natahují a je to plný logických chyb. FWD je lepší, ale né o moc. Kdyby někdo chtěl pěknej apokaliptickej seriál na způsob TWD tak doporučuju The Strain.

#251 LameSVK
14.8.2017 | 23:38:13
Hed94

#153 Tequilascz: TWD je už strašná žumpa no. Šíleně to natahují a je to plný logických chyb. FWD je lepší, ale né o moc. Kdyby někdo chtěl pěknej apokaliptickej seriál na způsob TWD tak doporučuju The Strain.

14.8.2017 | 23:38:13
S.u.z.i.

#147 Locker.: Prosím, ušetři mě výplodů tvé fantazie, a laskavě nereaguj na moje příspěvky. Pokud se tady v diskuzi najdou ovce, které ti tvoje výplody fantazie baští i s navijákem, tak budiž, a užívej si tvou chvilku na výsluní. Je totiž patrné,že máš horko-těžko jakýkoli společenský život a právě tady je tvé jediné místo, kde máš své „kamarády“ a zkrátka všechny, se kterými se vůbec můžeš dát do jakékoli diskuze a interakce. Co se týká mé otázky na další seriály, tak se jedná jen o interní komunikaci mezi dvěma diskutujícími, ovšem tvé spamy, tedy promiň, tvé rádoby super-kvalitní a ověřené informace o pokračování GoT jsou naprosto nerelevantní a nesouvisí nijak s rozborem posledního dílu od tvůrců!

14.8.2017 | 23:50:24
nerrti

Každá diskuse u příspěvků Game of Thrones si vyžaduje popcorn. <3

14.8.2017 | 23:52:46
S.u.z.i.

#162 widy.33: Ty Vikingy asi taky zkusím..hodně kvalitních doporučení, tak snad to bude stát za to :)

14.8.2017 | 23:55:54
JirkaŠčobák

Taky vám připadne Danaerys okouzlená?

#174 Jamis #175 yoshua
15.8.2017 | 1:42:32
Spoorty

Proč reagujete na to co píše Locker. … Já jak vidim jeho příspěvek, tak ho automaticky přeskakuji. Díky takovým snůžkám keců a hovadin spousta lidí diskuze nesleduje, nebo ztrácejí kvalitu či význam…

15.8.2017 | 2:45:19
Jamis

#172 JirkaŠčobák: No ano :-) Jak jí šáh na draka, byla ruka v rukávě :-)

15.8.2017 | 5:44:43
yoshua

#172 JirkaŠčobák: okouzlená? na ni šlo vidět jak ji zvlhli kalhotky, když Jon jako první muž si dovolil ji šáhnout na jejího dospělého draka a nic se mu nestalo :D :D :D

o to víc jak se tam rozklepala jak osyka, když zjistila, že Jon půjde za zeď…snažila se to ještě zachránit tím, že mu nedovolila odejít…Ale Jon ji těžce uzemnil s tím, že on o povolení nemusí žádat, že je král… Tak se má chovat král, nemusí to o sobě prohlašovat př ikaždé příležitosti, ale připomene to, když to zapomenou ostatní :D

#270 Argetlam Královrah
15.8.2017 | 7:25:26
Rumek

#73 Locker.: Ty ani nevíš co píšeš, tak se s tím smiř.

15.8.2017 | 7:25:39
Rumek

#74 Tequilascz: Pokud v tom komentáři nevidíš urážky, tak je jakékoliv vysvětlování zbytečné.

15.8.2017 | 7:27:00
Punisher bude trestať

Pozor!!!!! Fgh zacne ochvilu pisat dej 6 serie, sice sa bude tvarit, ze to videl, ale v slutocnosti si dieta precitalo iba toto:

must start out by apologizing to Frikidoctor for not (in my opinion) giving him proper credit for his videos which I have translated, although I am in no way making money out of these translations one must properly give credit to those who took the time to bring everything together. Please check out his YouTube Channel

Content may or may not be 100% accurate, I’m just translating what Friki has posted. I know this episode has been translated already but given my fluency in Spanish and English I think I could add or improve on some things. I’ve translates things as Friki spoke, whether the scenes are in the correct order or not, I personally do not know. If I’ve made any mistakes please feel free to correct me.

The second to last episode is also the second longest episode of this season, clocking in at 71 mins according to IMDB

Frikidoctor tells what happens in the north first and then goes on to tell what happens in other parts of Westeros so if you see some time jumps during the north storyline there are scenes in between these I just don’t know which ones since he doesn’t mention it and I wanted to translate as he spoke but I find it better the way he did it, even though A LOT happens north of the wall.

The Episode starts with the excursion beyond the wall, which includes Jon, Gendry, Thoros, Beric, Jorah, Tormund, The hound and two or three other soldiers (they’re pretty much red shirts and meat for the great other) Ser Davos does stay behind because he isn’t much of a fighter (as he said when he was defending Jon’s body last season and would slow them down) the excursion continues through the north, as they travel a lot of conversations came up… this is when Jon offers Longclaw to Jorah, Jon snow says that it belongs to him since it belonged to his family but Jorah says something along the lines of “no you keep it I’m not worthy of carrying this sword, my father gave it to you for a reason” Tormund and the hound have a conversation about Brienne which the hound is amazed at how much Tormund admires and likes Brienne… Friki goes on to say how Jon and beric now have one thing in common which is being brought back by Rhollor and they discuss what it may means and what their purpose might be…. They continue north by trying to follow the vision the hound saw in the flames, finally they see the mountain shaped like an arrowhead… this is when a large blizzard starts and they hear a weird growl which they can’t seem to recognize but then one of the soldiers (the red shirt) tries to find out what it is when out of nowhere a reanimated polar bear shreds him to absolute shit, but because of the heavy blizzard no one is sure what has happened when the beast attacks Thoros (who will have a flaming sword) the beast stomps thoros and gives him a few slashes with his claws but thoros is also giving the bear a few slashes with his sword (when the hound sees the flaming swords he freezes in fear of the flames) at the end between all of them they are able to kill the beast but Thoros is badly wounded (think DiCaprio in the revenant) so beric must cauterize his wounds with his flaming sword to try to save his life. The mission must continue, though with a man down and thoros balancing between life and death things look dire… this is when they realize that the reanimated polar bear means that the white walkers are not far and they must hurry but know they cannot avoid them… they run into a hoard of wights and one white walker (one that looks like the one Jon killed previously… but they all look the same so idk why he says this lol) here is when Jon battles his second walker one on one http://gph.is/2tANESF and as Jon battles him the others try to capture a Wight but it’s hard as the other wights also attack at the same time but at last they finally capture one and either put it in chains or gag him/her to try to immobilize it, at this point the Wight army attacks all at once without mercy, when our group of heroes see this the only thing they can do is run http://gph.is/2v6dpPg (Friki never mentions if Jon is able to defeat the WW or if he just sees the wights rushing and decides to cut and run with the others) the group then decides they must split (for a little bit) as they run to raise the chances of survival, Jon then commands Gendry to run back to eastwatch and send a raven to Dany to come and rescue them (the leaks say it’s after the bear attack but Friki is putting it after the first fight against the great other) after they run for a while they come together http://gph.is/2eLDdcq in the middle of a frozen lake and all the movement and fighting eventually breaks up parts of the ice and our group of heroes are stuck in the middle of the lake on a large piece of ice that floats above the other smaller pieces of ice they then make a circle and get ready for the incoming hoard http://bit.ly/2uXbMCr but the hoard doesn’t come so they have to wait and wait till they attack (Friki says the hoard must wait till the night so that the cold can freeze the lake again so the wights can attack) while this happens Gendry is running towards eastwatch (new Gendry rowing meme?) to send a raven… but much time has passed and our wounded red priest succumbs to his injuries and dies (Beric has no one to revive him now if he dies, and with Melisandre now gone there are no red priest left in Westeros, that we know of) Beric then with his flaming sword burns him to avoid him coming back as a Wight….(Friki then theorizes that if the Night King is killed the wights should theoretically all die, just a theory no one in the show mentions it at least for now) Friki also says that during this time of waiting the night king lurks around and from afar stares at Jon and Jon stares back without fear (fuuuuuhhhhh)…. Now that the lake has refrozen the hoard rushes at Jon and the others http://gph.is/2tI7vDx at this time hell freezes over (couldn’t help myself with that pun) and everyone starts kicking ass, Tormund is almost overrun even though he is the most bad ass in this scene http://gph.is/2uvlqeL but he is saved by his fellow companions, during this time some are fighting alone other are fighting together it’s chaos and not looking good when all the sudden we hear the famous dragon roars of Drogon, Viserion and Rhaegal….. Dany has come to save the day but she must first help fight back the Wight and find a place to land that wouldn’t cause the ice to break and her dragons or Jon and co. to drown…. As everyone starts getting on Drogon and Rhaegal as Viserion provides aerial support, Jon stays back fighting Wights on his own to let the others board the dragons and pretty much says “well here I am” http://bit.ly/2vGQ7wd like a challenge for the wights to come at him and not at his friends (this guy does not fookin kneel)… BUT the night king is not about to take this L so he take a lance/spear made out of crystal ice and Hail Marys’ it at Viserion’s neck who is flying overhead and with one throw brings him down (fuuuhhhh!!!!) as I mentioned before this fight is over a lake and when he falls he falls on the ice breaking it and sinking under the water (if the spear/lance didn’t kill him the fall or the water sure did) as this happens Jon hurries to get on top of Drogon BUT falls when Drogon takes off and sinks under the lake as well and when Dany sees that Jon is pretty a goner she leaves with the survivors that believe it or not were able to keep the captured Wight with then and alive (or undead? Idk point is he/she is still moving) … after all this a wounded Jon swims back to the surface but he’s pretty much fucked anyway because the whole undead army is there surrounding him but that’s when your boy Benjen comes to the rescue with his ball of fire or whatever you want to call that and absolutely kicks ass but does give up his life (second life? Possibly just captured or killed and reanimated by the NK…. Also, it is not known if that can happen since he was brought back already by the former three eyed raven with help from the children of the forest…we’ll have to find out) for Jon by making a breach in the Wight army and giving him his horse to ride back to the wall http://gph.is/2tIb4K4 … the survivors make it back to eastwatch and Dany is traumatized and heartbroken for the loss of her child (Viserion) as any mother would but the mission must continue but Friki does mention that Dany is desolated (besides feeling lost and alone idk what else it could mean in Spanish) Jon arrives at Eastwatch (yes doc brought his DeLorean and got him to eastwatch) badly wounded and is loaded onto a ship heading towards kings landing along with Dany and others…. The hound is entrusted with taking the Wight to the dragon pits… (Friki doesn’t not mention who made it out and who died but in this scene http://bit.ly/2vGQ7wd we see two burning bodies to the right (possibly?) which we know Jon and co. were burning those who fell so that they wouldn’t be reanimated by the NK so it is possible 2 or more companions did die, these two bodies in the back ground could easily just be burning wights since Dany’s dragons did torch a bunch of them but hey there’s some food for thought) In the ship Friki says that Jon is messed up tired and wounded when Dany goes to check up on him Jon sees how hurt she is, so Jon tries to console her which is when Dany tells him “he was like a son to me, it’s like they have taken my son from me” and then she gives one of her famous speeches that goes something like “I promise I will defeat the Night King etc.) Friki goes on to say that Jon sees that she wants to now fully fight the NK and he says if she does indeed join him in fighting the great other he would bend the knee… Jon tells calls Dany “Dany” (no one has called her this since her brother back in season one) which takes her back a little and says “no one has called me that since my brother” to which he responds “what would you like me to call you? ‘your grace, my queen?’ to which Dany says she didn’t mean like that it’s just been a while since some had called her that and it was very personal (not sure why this is important but I assume it’s to show they are getting closer?) then Jon goes on to say that he would bend the knee if he could but makes a notion that he literally cant bend it since he’s so physically fucked up (he doesn’t bend the knee literally but does say the words that he is willing to… so does it count?) this takes Dany by surprise and shocks her which she says “you would bend the knee? What about those who follow you?” Friki doesn’t say what Jon replies to this or what else happens in the boat. The scene does cut to north of the wall where The Night King orders Viserion to be pulled up from the lake… the Wights pretty much fish him out of the lake with GIANT chains and pull him out, he is definitely dead but then he opens his eyes as blue as the NK’s… he is brought back to life and that’s how things end in this episode beyond the wall.

In Winterfell where we left the stark sisters in a bit of an argument. Arya brings the letter she found in LF’s room and confronts Sansa with the letter she signed and asks her wtf it is about. Sansa says something about she had to do it to survive (this looks like the only direct interaction between the two for this episode) later LF keeps trying to get in between Jon and Sansa by telling her that Jon has left them that he doesn’t care about the north so on and so forth to which Sansa gets tired of his shit and tells him that Jon is king and that he should pretty much stop trying to get in her head (fookin finally) there isn’t much left in Winterfell only that Sansa tells Brienne that she needs to go to the dragon pit to represent her since she’s the lady of Winterfell (Friki says that they receive a raven from kings landing to join a meeting requested by Jon and Dany.) Brienne at first doesn’t want to go since she swore and oath to protect her and that she shouldn’t leave her side but when she finds out Jamie will be there she agrees to go. She believes she will be safe, she truly believes Jamie to be an honorable man. Friki also tells us how Sansa wonders what Arya has been doing the whole time she’s been gone, since all Arya has done since she arrived is question her… so she does some sneaking around of her own and possibly finds all the faces Arya owns and poisons (the ones she might have used to kill the Freys) and he also says how Arya truly wants to know what Sansa truly thinks about Cersei and Jon and whether she wants the north for herself.

Another scene that takes place sometime in the show is in Dragonstone (before Dany receives a plead of help from Jon via Gendry) Dany is seen being nervous for Jon and Jorah but mostly Jon. Tyrion then witnesses how much Dany starts to care about Jon and is uninterested in anything but news of Jon, which is when the raven arrives from the north asking for help to which she goes just to help Jon (and Jorah too) which Tyrion chases her telling her she can’t because if she does and then dies everything that they have been trying to accomplish will be for nothing, but Dany is a fookin dragon and jumps on Drogon and leaves with the other 2 following her http://bit.ly/2tXZMwo . (this all happens as events in the north happen)

This is episode 6…. Could be one of the best in the shows history.

Again, Friki wanted to tell the events of the north as one instead of jumping in and out since it’s so much. The episode is a long one so much does happen and yes time machines do exist (they must at this point)

Thank You for your kind (and not so kind) words…I am new to the freefolk and absolutely love it.

redaktor
15.8.2017 | 8:05:43
Punisher bude trestať

6 casti, pozor je to spoiler.

redaktor
15.8.2017 | 8:06:20
Nikolperse

Napadlo vôbec niekoho, že Arya môže byť Azor Ahai a Sansa dedič ktorý je prisľúbený?

#181 Rumek #184 Eddard1
15.8.2017 | 8:16:42
Rumek

#180 Nikolperse: Těžko říct, ale za mě je to totální blbost. Z Aryi se stala „Assasinka“ a Sansa se sice vkusně obléká a častuje lidi kolem sebe zajímavými pohledy, ale to je tak nějak vše, jistě ještě něčím zajímavým překvapí. Ale jsem trochu zaujatý, nemusel jsem Catylen a nemusím ani Sansu. Za to Aryu jsem vždy zbožňoval, ale AA to fakt nebude.

#182 Nikolperse
15.8.2017 | 8:30:02
Nikolperse

#181 Rumek: Tak keď si to vezmeš, tak veľmi nie je nejaké vysvetlenie prečo sú ešte v ságe. Ich linky do teraz veľmi nezasiahli do hry o tróny a ani do diania za múrom. Sansa občas trochu zasiahla do hry o tróny, ale to sa dá vyvodiť s toho, že bola dlho v KL inak nič. No Arya nezasiahla do hlavného deju vôbec. Namiesto toho prešla výcvikom, dostala dýku s valyríjskej ocele, ktorá je zrejme pozostatok muča Svetlonos (ako dôkaz na to tvrdenie by môže poslúžiť scéna s s07e01 kde Sam natrafí v jednej knihe na obrázok dýky, ktorá sa až veľmi nápadné podobá na dýku, ktorú dal Malíček Branovi a Bran následne Aryi).

#186 Rumek
15.8.2017 | 8:51:02
15.8.2017 | 8:51:43
Eddard1

#180 Nikolperse: Ach bože!!

15.8.2017 | 8:51:54
Billy the Kid

dik za pár objasnění, ale až to uslyším od nich nebo od brena nebo uvidím z papíru , tak tomu budu věřit na 100% :)

15.8.2017 | 8:54:38
Rumek

#182 Nikolperse: Jak proč? To si děláš srandu ne. Arya si jde za svým už několik sérií! Prošla výcvikem s cílem se pomstít a zabít lidi co má na svém seznamu.. Vyvraždila mimo jiné House of Frey, a to jako není zásah do děje? Samozřejmě, že je a dost významný. Jistě si také brzy „namaže na chleba“ Malíčka a to bude další velký zásah do děje GoT. Nic z toho co píšeš ani z daleka nenaznačuje, že by Arya mohla být AA. Dýku v knize Sam objevil, ale to mohlo být jen pouhé „entrée“ pro tu samotnou dýku, kterou třeba Arya zabije Malíčka. Sansa byla celou dobu vedlejší postavou, začala se více profilovat až po odchodu z KL a teď má důležitou roli na severu. A už vůbec nevím proč by zrovna tyhle dvě postavy měly ovlivňovat děj za zdí, to už je kompletní nonsens.

#189 Nikolperse
15.8.2017 | 9:26:08
Ferthar

#123 Tequilascz: Přesně tak. Nikdo to neřeší a já pořád věřím v to, že je drží Aegon…

15.8.2017 | 9:36:34
Foxie:-)

#18 Locker.: O túto herečku si svoje teórie neopieraj, MW je na túto rolu najlepšia.

15.8.2017 | 9:45:22
Nikolperse

#186 Rumek: A kto by mal byť podľa teba Azor Ahai? A kto by mal byť podľa teba dedič ktorý je prisľúbený? Napíš a vysvetli teda. Prečo by Arya nemohla byť AA? Ja to postava ako každá iná a je tam taká istá šanca že to bude ona ako je u Jona, Daenerys, Brana či niekoho úplne iného. Fakt prečo by to nemohla byť aj ona? Lebo nemá draky, lebo nebola za múrom a ani na múre, lebo nemá ambície stať sa lady alebo kráľovnou, preto?

#192 EmporioDrago #199 Rumek
15.8.2017 | 9:55:47
EmporioDrago

Kdyz pominu 95% prispevku od autora prvniho prispevku tady, s tim jeho prispevkem se ztotoznuji. Asi se muzu nazvat hard core fanouskem ne serialu, ale zejmena knizni Sagy ledu a ohne od GRRM. Serie kopirujici predlouhu jiz vydanych knih jsem hltal, pro nekoho mohly byt misty nudne a roztahane, zbytecne moc dialogu. Ale o tom knizni predloha byla. Nektere knihy lepsi, nektere horsi. Podle gusta ctenare. Ale jako celek dokonalost. Cely svet, cely popis spletitych vztahu, intrik, akce, zvratu a nepredvidatelnosti, to jsem hltal, nechtel jsem jit spat dokud nedoctu dalsi a dalsi kapitolu. Prvni jsem cetl knihy a az potom koukal na serial. A i ten prvnich par serii jsem dokazal sjet X dilu po sobe. Proto vidim od minule serie a zejmena teto serie zmenu oproti predchozim seriim. Neni to to, co byly tri ctyri serie. Musim rict bohuzel. Nemam nic proti casovym skokum, to v serialu ani nejde jinak, pokud nechcete mit Tak jde cas apod. Ale vadi mi uz to tempo, zhusteni kratkych sekvenci bez hloubky: rychle kousek teto linky, skok na dalsi linku a pak jeste dalsi linky a dokola. Dalsi vec, totalni ztrata nepredvidatelnosti. A kde je to sokovani, o kterem autori mluvi? Nic nesokuje, vse jde dopredu predvidatelne. Jiz zapocnuty vztah J a D, ty jejich vzajmne pohledy, dej serialu, to uz zacina zavanet moc nejakou love story. Stale se jeste najdou kvalitni dialogy, ale i tak radoby vtipne scenky o udernem kratkem dialogu predstaveni Gendryho Tyrionovi. Gendry rozmasti hlavy dvou vojaku, Davos rekne Tyrionovi, to je Gendry a jede se. Na prvni pohled vtipna scena, ale hodi se do jinak ladeneho serialu/filmu typu Podfuck apod. At uz to tvurci smeruji k jakkemukoliv konci, nejde nevidet podvedomemu prizpusobeni se vzrustajici masovosti a oblibe tohoto serialu. Verim, ze kdyby ted zemrel nektery z hlavnich dvou roli, tak tvurci dostanou anonymni vyhruzky od fanousku snad… Uz snad jen kvuli teto zmene v poslednich dvou seriich bych chtel videt konec, ze WW a NK ovladnou cele Westeros a tim to skonci nebo at zemrou hlavni hrdinove (jen ne v objeti) a cele Westeros updane do chaosu. Neveril bych, ze toto bych tady napsal, kdyz jsem precetl nekolikrat vsech 5 knih a od zacatku mi byl blizky Jon :-) Sladky happy end do Sagy ledu a ohne proste nesedne.

#195 Ferthar #211 Rafan
15.8.2017 | 9:55:56
Ferthar

#140 Locker.: Přesně… Malíček stál za nejvíce událostma, který se v celým příběhu staly. Co tu čtu poslední dobou, tak se vážně utvrzuji v tom, že většina fanoušků koukám na seriál jen z důvodu akce. Intriky, politikaření a opravdu velký význam skoro každého dialogu (který se bohužel poslední 2 série ztrácí), což je vlastně to, co ten seriál dělá tak dokonalý, nedokáže skoro nikdo ocenit. :(

#194 EmporioDrago
15.8.2017 | 9:56:37
EmporioDrago

#189 Nikolperse: s AA bych to nebral uplne doslovne. Je to neco jako myticka postava, neco cemu se veri, stejne jako spousta lidi v dnesni dobe veri v Mesiase. Podle vesteb a toho, cemu veri nekteri lide Westeros a za morem a nevim, kde vsude, stejne jako i dnes v nasem svete, je nekonecny boj dobra se zlem. Taky tady bude nekdo, kdo porazi zlo (WW a NK). Vitez boje, vudce armady lidi (strana „dobra“). A Melisandra a dalsi sluzebnici reknou, to je AA. Berme to obrazne prosim cele to povidani o AA. Lide veri v myty a vestby a chteji si neco personalizovat. AA mohl byt v historii ten, kdo vyhnal maury ve Spanelsku, kdo zastavil Osmany z pohledu tehdejsich krestanu, stejne tak AA mohl byt, ted uz placam veci ad absurdum, kral Leonidas, ktery se postavil perske zhoube. I tady v GoT je to obrazne preneseni, ktere se da dat komukoliv, kdo porazi apokalypticke nebezpeci. Jen tak btw Arya byla za morem v Braavosu.

#196 Nikolperse
15.8.2017 | 10:02:34
kpzetko

No kde su teraz ti hackeri s 6 a 7 castou… same blaboly len

15.8.2017 | 10:05:21
EmporioDrago

#191 Ferthar: presne, souhlas. Akce mam rad, ale hodi se tady jen jako zpestredni, vyvrcholeni nejakeho delsiho vyvoje. Za me 2 vrcholy – Battle of bastards – skvely scena z boje. A jeste vic epizoda – Hardhome a zejmena jeji konec, kdy Jon odplouva, NK zvedne ruce a povstanou mrtvi. V pohledu Jona jen cire zoufalstvi v ocich. Temto akcnim momentum davam 11 z 10. Ale jinak dialogy, intriky, tajemstvi a pletichy, o tom to bylo. Premira akci, to uz je jen diky masove poptavce.

#255 Rhea #278 Evala
15.8.2017 | 10:05:55
Ferthar

#190 EmporioDrago: Nemůžu než souhlasit. Poslední šokující scény byly s Euronem (nemůžu si odpustit narážku, že nechápu, proč má obě oči). Předtím vyhození Bealorova septa do vzduchu. To máme v této sérii 1 scénu, kterou většina lidí nečekala. A kde je zbytek, ptám se?

15.8.2017 | 10:06:01
Nikolperse

#192 EmporioDrago: Práve na to narážam tým, že tvrdím že to môže byť aj Arya. AA je len prenesené pomenovanie, iba sa mi nechce vypisovať niekoľko krát celé slovné spojenie typu, ten kto zabije Nočného kráľa alebo ten kto porazí zlo. Iba keď povieme na niekoho AA, tak sa chápeme čo tým chceme povedať bez zbytočných slov.

15.8.2017 | 10:08:30
Batu_Khan

Tak sa my zdá že pupkáč lord Tarly práve povýšil, asi ho mamka zo sestrou dlho nebudú musieť presviedčať aby sa stal strážcom juhu a mohol sa oženiť s divožienkou zo severuseveru :D

#198 Nikolperse
15.8.2017 | 10:17:14
Nikolperse

#197 Batu_Khan: Nepovýšil Sam predsa vstúpil do nočnej hliadky a citadely. Vzdal sa práv na dedenie a tak nemá právo stať sa lordom. Sýdlo, zeme a tituly Tarlyou by mali teraz patriť jeho sestre, prípadne manželovi jeho sestry, ak sa už vydala.

#209 Batu_Khan
15.8.2017 | 10:20:06
Rumek

#189 Nikolperse: Tak předně, reagoval jsem na Tvůj příspěvěk, že AA je Arya a Sansa je dědic. Ty jsi to podložila dýkou v knize, kterou objevil Sam a co jako? Takových odkazů je v jednou díle 5 i více. O Sanse si nenapsala defacto nic, co by ji mělo pasovat do role příslíbeného dědice. Prostě považuji to, že AA je Arya a Sansa je dědic ze totální nesmysly, což jsem už jednou napsal. Asi máš problémy rozumět psanému textu.

A co se týče AA, ztotožňuji se s příspěvkem c. 192 od EmporioDrago. Pokud však bude v seriálu AA, tak to bude Jon. A proč Jon, protože odkazy, které se objevují v seriálu už několilk sérií z jeho minulosti a především o jeho původu tomu nasvědčují. A také proto, že je to hlavní postava celého seriálu.

#201 Nikolperse #202 Nikolperse #203 EmporioDrago
15.8.2017 | 10:23:41
Thomikhus

Myslím, že draci už vědí, že je Jon Targaryen… Zjistil to jak si Jona očichával :D

#202 Nikolperse
15.8.2017 | 10:30:45
Nikolperse

#199 Rumek: Takže by to mal byť Jon, lebo je to potom dvoch dôležitých rodov, bol na múre a za múrom, videl WW, umrel a bol oživení? Tak isto na múre bol aj Sam, tak isto bol aj za múrom, videl WW a takisto je potomok starého rodu, jedine čo tam chýba je jeho smrť a oživenie, k čomu nedošlo. Pôvodom nemôžeš odôvodniť to prečo by mal byť niekto AA. Jednoducho povedané si upnutý na to, že to bude Jon a iný názor neakceptuješ.

#205 Rumek
15.8.2017 | 10:33:09
Nikolperse

#199 Rumek: Inak podľa fotky, čo tu máš uverejnenú usudzujem že tvoja obľúbená postava je Jon.

#200 Thomikhus: A čo to s tým má spoločné? Či keby nebol Targaryen, tak by ho spálil a zožral? Skôr by som povedala, že si ho chcel iba zapamätať nič viac.

#204 EmporioDrago
15.8.2017 | 10:36:11
EmporioDrago

#199 Rumek: kdyz uz nekoho musime spojit s vestbou o AA, je to Jon. Souhlas. On je hlavni postava a vede boj s NK a WW. On je videl, vi co umi, zabil jednoho WW, je si vedom hrozby, ktera prichazi. Porad to bude, ale ten Jon ze zacatku i kdyz je to Targaryen a neprejmenuje se najednou na AA. Porazi hrozbu a mozna pri zachrane Westeros polozi uz definitivne zivot, ale necekam, ze kdokoliv jiny bude v roli AA, nez on.

#206 Rumek
15.8.2017 | 10:37:16
EmporioDrago

#202 Nikolperse: podle drakovych oci za tim bylo mnohem vic = poznal jaka krev v nem koluje. Kdyby jen zapamatovat, koukne na nej zblizka, ocicha, mozna pomoci jako pejsek, ale tim to konci. Pri dotyku Jona na jeho hlavu, byt Drogon kocka, zacne prist blahem ;)

#207 nirty
15.8.2017 | 10:39:14
Rumek

#201 Nikolperse: Uuuuf. Já nemůžu za to, že neumíš číst nebo nerozumíš psanému textu. Já nejsem upnutý, co se týče AA, absolutně na nic, což jsem jasně deklaroval tím, že jsem odkázal na příspěvěk č. 192 EmporioDraga. Fabuluješ tady nesmysly a lži, které jsem vůbec nanapsal. Diskutovat s někým takovým odmítám, protože to je naprostá ztráta času. Ty tady přijdeš s teorií, že AA je Arya a já tvrdím, že to je blbost, přeber si to jak chceš.

15.8.2017 | 10:39:47
Rumek

#203 EmporioDrago: Souhlas, vidím to naprosto stejně.

15.8.2017 | 10:41:14
nirty

#204 EmporioDrago: Navíc při jeho dotyku se Drogonovi rozšířily zornice a najednou byl jak beránek.

15.8.2017 | 10:48:28
Kvitovka

Seriál je to pořád úžasný ale stává se z toho pohádka, Jon + Dany je to největší klišé, jestli chci koukat na love story pustím si romantiku. Jasně na intriky a dlouhé dialogy už prostě není čas (ale čas není ani na přiblblé erotické scény grey worm + Missandei) ale scéna kde bych řekla wow ještě v této sérii nebyla. Dobře umřela Olenna, umřeli Ellaria a Tyene a ty 2 další, Tarlyové byli usmaženi, ale to jsou nepodstatné postavy, ano Olenna byla super ale v příběhu tolik prostoru neměla a jen se podílela na smrti Joffreyho. Ale úmrtí Sansy? Tyriona? Jameiho? Jo to bych fakt řekla wow to jsem nečekala. Tohle prostě chybí, navíc by mě zajímalo kde je duch? S Jonem byl prakticky pořád a teď ho najednou úplně vynechají. Přijde mi že seriál se chce přiblížit mladému americkému publiku které chce lásku mezi hlavními hrdiny a smrt zlých ďáblů jako je Cercei a kteří chtějí konec ve stylu že se Jon s Dany vezmou a budou žít šťastně až do smrti. O tomhle ale seriál není a jestli takhle opavdu seriál ukončí tak si rozbiju hlavu kladivem abych na celej tenhle seriál zapoměla. Jestli opravdu seriál ukončí s Dany na trůnu tak si můžou zatleskat že totálně podělali něco tak skvělého co Martin vymyslel. Ale jak říkám, seriál je to pořád skvělý a neuskutečně se těším na další díl.

#210 EmporioDrago #212 HellTsuku #214 caesarSK #216 Rumek
15.8.2017 | 10:49:37
Batu_Khan

#198 Nikolperse: Veď aj sneh vstúpil do hliadky :D podľa mňa pupkáča ukecajú a na konci dostane oficiálnu amnestiu od víťaznej strany ku ktorej sa pridá :D

#232 Ferthar
15.8.2017 | 10:50:09
EmporioDrago

#208 Kvitovka: dej vedet Gendrymu. Ten to jako tatka umi s kladivem ocividne dobre :-D ted vazne, o stejnym jsem psal nekde vyse ohledne toho, kam se posunul serial.

15.8.2017 | 10:55:31
Rafan

#190 EmporioDrago: Jde o peníze a to vždy na prvním místě. Když budete vědět že budete muset investovat roky života a práce do produktu který se vám musí maximálně líbit, ale s vědomím že to koupí málo lidí protože jim se to líbit nebude. Budete ho realizovat? Z čeho budete žít. Pokud to bude tvořit člověk kterého živí něco jiného a je mu jedno zda to na sebe vydělá, pak je to jen a jen jeho věc. Pokud to ale dělá někdo koho to živí, tak nemůže ignorovat zda o to bude zájem nebo ne. Pokud si seženete investora který vás bude živit do doby než bude vaše dílo hotové a pak si část výdělku z prodeje nechá to bude zajímat tuplem. Opravdový umělec nebude tvořit dílo o které nikdo nestojí a nebo tak marginální skupina lidí, že o ní nestojí ani mluvit. Jsou rádoby umělci podobní neziskovkám, kteří budou tvořit, pracovat na něčem co nikoho nezajímá ale pro ně je důležité že to dostávají na svou činnost peníze z grantů a jiných i státních příspěvků.

#213 EmporioDrago
15.8.2017 | 11:04:31
HellTsuku

#208 Kvitovka: Naštěstí jsou ještě knihy, doufám že budou jiné.

#217 Rafan
15.8.2017 | 11:06:41
EmporioDrago

#211 Rafan: o tom žádná. Na druhou stranu každá další následující série už od první měla zvyšující se sledovanost a popularitu a bylo to stále v duchu GRRM předlohy (ne jen jako kostra děje, ale i hloubka a styl). I kdyby se nezměnil styl k jednoduchosti a více akce, věřím, že výdělky a sledovanost by byly stejné jako jsou teď.

#215 Rafan
15.8.2017 | 11:12:42
caesarSK

#208 Kvitovka: poznas hru Mass Effect, konkretne jeho 3 (zaverecnu) cast? tam isly tvorcovia na nepredvidatelny koniec a skoncilo to tak, ze museli vydat DLC s uspokojivym koncom, samozrejme po dlhej a ostrej kritike fanbase. ludia jednoducho chcu verit, ze dobro zvitazi. A tak je to aj tu. Vela casu neostava, dolezitych postav je tiez pomenej (oproti zaciatku). mne z toho vychadza, ze v 7. serii umrie niekto menej podstatny typu briene, tortmund, varys a pod. a vsetko velmi dolezite sa odohraje v 8. serii. Proste nepredpokladam, ze ked vedia, ze maju pred sebou 8(?) zaverecnych epizod zacnu zabijat dolezite postavy prilis skoro. koniec by som si tipol samozrejme na vitazstvo ludi, jon bude AA, dany pojde do prdele rukou jona kvoli mecu a na konci sa jon vzda tronu v prospech „demokracie“ (citadely, ucencov, voleneho zastupcu). Nepredvidatelny prvok, po ktorm volas by som tipol tak na 1/2 8. serie.

#219 dragon113 #225 Rafan
15.8.2017 | 11:18:36
Rafan

#213 EmporioDrago: Pojďme si to převést na čísla. Tento seriál stál doposud cca 14 700 000 000 Kč. Když tady čtu jak by to někteří udělali lépe a obsadili jiné herce, jiný scénář atd. a na ty vylepšení by potřebovali další navýšení rozpočtu. Postavil bych je před lidi co tyto peníze do toho dali aby jim vykalkulovali, jak je i s úroky vydělají zpátky. Mějme na paměti, že na seriálové poměry ten seriál už nyní stál astronomickou částku. Vám nestačí jenom sledovanost, potřebujete prodávat seriál na nosičích a aby byl zájem i o reprízy a to i na jiných stanicích.

#220 Batu_Khan
15.8.2017 | 11:34:38
Rumek

#208 Kvitovka: Duch je v kotci, psal jsem to tom tady několikrát. Draci létají v každém díle (což je super, o tom žádná), ale Duch nikde, velká škoda. Asi se nevlezl do rozpočtu (stejně jako obři), jinak si neumím vysvětlit proč v seriálu aktuálně chybí. Bohužel se musíme smířit s tím, že Nedově smrti nebo Rudé svatbě se už nic nevyrovná.

#218 Rafan
15.8.2017 | 11:35:29
Rafan

#212 HellTsuku: Jenomže Martin vydělává na té knižní verzi jen a jen díky seriálu. Kolik lidí opravdu tušilo že ta sága existuje? Já se bez mučení přiznám, že jsem o ní nevěděl. Díky seriálu prodeje stouply o tisícovky procent.

15.8.2017 | 11:40:34
Rafan

#216 Rumek: Jestli si pamatuji správně, tak když nepočítáme oživlé obry, tak poslední obr zemřel při dobývání Zimohradu.

#226 Rumek
15.8.2017 | 11:43:55
dragon113

#214 caesarSK: Skôr by som povedal že ľudia majú radšej zvraty fylmami a seriálmi z dobrým koncom je trh presýtený.Neviem či pozeráš anime ale napr v akame ga kil tvorcovia pozmenili koniec mangi a na konci zabili ešte viac hlavných postav čo malo nakoniec úspech nie každý chce vidieť kliše ktore vieš od začiatku ako skončí

#222 caesarSK
15.8.2017 | 11:45:02
Batu_Khan

#215 Rafan: Tvoj postoj naplňuje takzvané ovčianstvo, spapkať všetko aj s navijakom a ešte tomu aj zatlieskať, veď tí tam hore predsa všetko lepšie vedia ako mi tu dole, bééé :D

#221 Rafan
15.8.2017 | 11:45:28
Rafan

#220 Batu_Khan: Ne jen jsem na rozdíl od vás realista. Pokud si budete podobný seriál točit a financovat sám, můžete se vyřádit jak je vám libo. Pokud ale ty vaše představy musí někdo zaplatit, stáváte se jeho smluvním zaměstnancem. Kdo platí ten poroučí, není to opačně!!! Pokud jako producent nedokážete obhájit výdaje a udržet rozpočet v stanovených mezích, jste na dlažbě. Pokud se nedržíte hesla má díti dal, dostáváte se mimo realitu a nikdy nic nevytvoříte. Pamatuji si,že jsem někde četl rozhovor s Georgem Lucasem , kde na otázku proč točil hvězdné války nejdřív od 4 dílu. Odpověď zněla, že v té době by náklady na první tři díly nikdo nezaplatil. Rozuměj stálo by to tolik, že by se to v rozumném časovém horizontu nezaplatilo.

#223 Batu_Khan
15.8.2017 | 12:01:05
caesarSK

#219 dragon113: nepozeram anime. hodnotim to z pohladu sledovanosti a ocakavaneho zaveru. samozrejme svojich fans serial bude mat tak ci tak. zo zaciatku serial sledoval knihy, kde sa viac menej vedelo kto, co a ako a uspech bol odhadnutelny. napr. ludia vedeli, ze kvalitny pribeh pokracuje aj po smrti neda starka. teraz idu mimo knih, su v zavere celej serie (serialu) a jednoducho riskovat nebudu. tym narazam na extra necakane zvraty, vrazdy hlavnych postav a pod. a ako som pisal vyssie, ja osobne predpokladam sladko-kysly koniec, kde jedna z hlavnych postav (jon/dany) pojde a dovtedy pojdu postavy viac menej mimo tohto hlavneho deja (jaime, bronn, sedy cerv, davos, malicek, varys…).

#224 Batu_Khan
15.8.2017 | 12:06:07
Batu_Khan

#221 Rafan: Že realista :D ovčan na 100%, pojem konštruktívna kritika si asi nikdy nepočul a teraz si dajme fakty to že sa kvalita seriálu znížila je fakt a netvrdím to len ja ale ďalších xy prispievateľov :D rátam že z mikimauza čo sprznil star wars musíš byť totálne nadšení veď mikimaus je veľká korporácia a ty predsa musia mať vždycky pravdu :D bééé bééé bééé :D

#228 Rafan #230 Rafan
15.8.2017 | 12:06:57
Batu_Khan

#222 caesarSK: To nebude o riskovaní, ale o tom že DaD sú ďaleko za majstrom spisovateľ čo vymyslel GoT a ten to už pravdepodobne nechal na nich a preto je dej tak jednoduchý a ľahko predvídateľní :D

15.8.2017 | 12:10:06
Rafan

#214 caesarSK: Ono se není čemu divit. Lidská psychika je naprogramovaná, že aby si člověk udržel duševní rovnováhu, musí věřit že dobro zvítězí a nebo že spravedlnost zvítězí. Jak přimějete lidi aby šli umírat do válek, pokud nebudou přesvědčeni že bojují za správnou věc. Můžete bojovat i pro zisk, ale nikoli umírat. Když umřete,žádný zisk nemáte. Proto žoldáci nikdy neměli takovou motivaci bojovat jako lidé co bojují z přesvědčení.

15.8.2017 | 12:15:31
Rumek

#218 Rafan: Ano, to souhlasí. Ale asi každý by uvítal, kdyby Wun wun přežil a byt teď např. s Thormundem na Východní hlídce. Hned by ta expedice vypadala lépe a to nemluvím o tom, kdyby tam byl i Duch. A nevěřím, že tam obra a Ducha tvůrci nechtějí, asi se do toho rozpočtu fakt nevlezou, nevím.

15.8.2017 | 12:16:07
vantyto

zasadní duvod proč si myslím že WW nepospíchaj je ten, že zima ješte neni tak hluboká, ano na severu je sice kosa, atd. ale na zbytkuj kontinentu se pořád mužete opalovat. oni potřebují zimu, takže pokud by zautočili ted, všichni by zjistili že oni opravdu existují, a vytvořila protiopatřední, zatimco když počají na co nejvetší zimu, v to odobí kdy naně skoro nikdo neveří, tak pak to bude šup šup, bez žádnýho zdržování.

15.8.2017 | 12:16:25
Rafan

#223 Batu_Khan: Víte kdo je pro mě kritik? Člověk který vykládá jak by co udělal lépe kdyby to uměl.

#229 Batu_Khan
15.8.2017 | 12:18:27
Batu_Khan

#228 Rafan: Dobre tak naposledy na teba budem reagovať, proste DaD na majstra pera M. vynálezcu GoT nemajú, ak by na neho mali tak by ho nenajali a rovno by načmárali sami prvú sériu, len mám strach že by to skončilo ako skríženie valibuka s popolvárom do toho pár drakov, prcanie a sprostá mluva a bolo by hotovo, lenže popolvar a valibuk sú knižky primárne pre 10 ročné deti a tak by to aj dopadlo natočili by prvú sériu a koniec/KO, našťastie už idú určitým predpísaním smerom a koniec seriálu je blízko a tak sa im(DaD) ho už úplne pokaziť nepodarí aj keď zjavne taká snaha z ich strany je :D

15.8.2017 | 12:26:10
Rafan

#223 Batu_Khan: Tak to mi vysvětlete, jak to, že úroveň jde dolů a sledovanost nahoru. Dílo může mít spousty zvratů, ale musí mít pozitivní konec. Spousta katastrofických filmů má drsný až krutý děj, ale konec je prakticky vždy ve znamení poučení či sjednocení do lepších zítřků. Každý vůdce každý režim tvrdí lidem že zítra bude líp. Jak myslíte že dopadne vůdce nebo vláda či režim když začne lidem říkat líp už bylo (oni si to lidi už dnes stejně říkají) a od teď to bude každým rokem jen horší.

15.8.2017 | 12:46:24
pierres

#6 Locker.: To bude asi tim, ze NK nema kompas a chodi v kruzich :-D

15.8.2017 | 12:51:35
Ferthar

#209 Batu_Khan: Ano, Jon vstoupil do hlídky, ale jeho povinnosti skončili s jeho smrtí. Tudíž nyní už není pod přísahou vrány.

#233 Batu_Khan #234 Batu_Khan
15.8.2017 | 12:53:39
Batu_Khan

#232 Ferthar: A na to úmrtie dostal nejaký dokument notársky overení, tak potom v tej sérii GoT čo pozeráš Ned neprišiel o hlavu a robil niekoľko rokov regenta veď mal na to papier, či :D a okrem toho lord pupkač strážca juhu prisahal na starých bohov a rátam že deväť septonov z desiatich mu potvrdia že taká prísaha nemá žiadnu váhu :D

#235 Ferthar #236 Ferthar
15.8.2017 | 12:59:58
Batu_Khan

#232 Ferthar: a okrem toho Bolton poslal za Snehom vraha aby sa o neho postaral, pýtam sa načo veď bol poloviční Stark a navyše čierna vrana :D

15.8.2017 | 13:04:08
Ferthar

#233 Batu_Khan: Promiň, ale nemáš pravdu. V přísaze noční hlídky je přesně řečeno: „Night gathers and now my watch begins. It shall not end until my death.“ Přeber si to jak chceš, ale podle všeho „hlídka vrány“ končí jeho smrtí :P

15.8.2017 | 13:08:58
Ferthar

#233 Batu_Khan: Ano, přísahal na staré bohy, ale v celém západozemí se přece uznává i víra ve staré bohy. To by jsi pak mohl říct, že kdo bude přísahat v přísaze noční hlídky na staré bohy, nemá vlastně žádnou povinnost sloužit…

#238 Batu_Khan
15.8.2017 | 13:12:56
pierres

#129 Locker.: Ano Locker mas pravdu uz od startu je to jasne, teda pro ty co maji iq nad 120 coz je tak 10 procent populace…

15.8.2017 | 13:19:48
Batu_Khan

#236 Ferthar: Veď uvidíš to že v ďalšej časti príde domou a mamka zo sestrou ho presvedčia aby sa stal lordom pupkačom, rátam že ho ani nebudú musieť moc presviedčať, veď má na výber môže sa oženiť s divožienkou a stane sa z neho strážca juhu a druhá možnosť bývanie v chladnom hrade na severe kde ho pravdepodobne zapichne nejaký jeho brat vranák :D

15.8.2017 | 13:19:55
pierres

Jaime umre v poslednim dilu 7 serie

#240 arthurdayne #241 Ferthar #275 Rumek
15.8.2017 | 13:43:50
arthurdayne

#239 pierres: A to víš odkud?

15.8.2017 | 13:45:18
Ferthar

#239 pierres: Pokud by měl zemřít, tak proč ho neroztrhal Drogon už ve 4. epizodě?

#242 pierres
15.8.2017 | 13:48:24
pierres

#241 Ferthar: Pamatujete si ted posledni epizodu a scenu, jak ho Cersei objala a rekla mu at ji uz nikdy nezradi? No a vzhledem k tomu ze je tehotna, tak je zarucena budoucnost rodu pokud to bude kluk.

#243 Arrow123 #244 Batu_Khan
15.8.2017 | 13:51:50
Arrow123

#242 pierres: Cersei ale ďalšie dieťa mať nebude kedže jej veštkyňa predpovedala len tri :)

15.8.2017 | 13:57:12
Batu_Khan

#242 pierres: Tak o tom pochybujem že by mu vykrútila krk za zradu, on by ju predsa nikdy nezradil tak aby musela nejako extra reagovať

#246 pierres
15.8.2017 | 13:57:12
krystus

#135 Locker.: Ó vševědoucí Lockore, zajímalo by mě, co je ten tvůj „laddah“…

#247 pierres #248 Arrow123 #250 Mixam
15.8.2017 | 14:05:30
pierres

#244 Batu_Khan: Nerikam ze ho sejme ona, ale jisty naznak tam byl.

15.8.2017 | 14:09:23
pierres

#245 krystus: lol :-D

15.8.2017 | 14:09:53
Arrow123

#245 krystus: Niečo arabsky :D

15.8.2017 | 14:14:10
Strelok

Vnímám tu změnu v tempu, příběhových a dialogových konstrukcích jako negativum. Bitvy jsou povedené, draci jsou super, ale to není důvod, proč jsem na GOT koukal. Není to hate, jen mě trochu mrzí ten přechod z unikátního fantasy na šablonovitou velkorozpočtovku pro masy. Všichni jsme čekali, že dojde k nějaké eskalaci, jen je to příliš uspěchané, často překotné a předvídatelné. Doby zvratů a nečekaných úmrtí se vytratily a místo nich jsou tu teleportace a s nimi spojené časové nelogičnosti, nastrojené emocionální linky postav a ta příšerná předvídatelnost. Jsem si vědom příčiny, jen je to hrozná škoda. Holt, staré novinářské přísloví platí vždy. Když ti příběh nedává smysl, následuj peníze.

#252 Batu_Khan
15.8.2017 | 14:58:11
Mixam

#245 krystus: on podle mě myslí chaos is a ladder, jen se chytil toho, že to malíček vyslovil tak, že to pro někoho zní jako chaos is a laddah.

#271 krystus
15.8.2017 | 15:06:49
LameSVK

#167 Hed94: hmm pan musi byt znalec ked povie, ze TWD moc natahuju :D predlohou serialu je komiks, ktory je poriadne pred serialom a stale vychadza…tvorcovia serialu si asi len tak nepovedia, ze: „sedem serii je vela, nejdeme to uz natahovat, zabalme to“ :D

#253 Locker.
15.8.2017 | 15:18:46
Batu_Khan

#249 Strelok: Tie zimomriavky a neistota kto bude ďalší hore bradou v prvých sériách seriálu boli to pravé korenie GoT, teraz to už nie je úplne ono, ale keďže nie je nič lepšie tak to nejako dopozerám až do konca(stále je to nič oproti tomu ako Mikimaus sprznil star wars, ten ignorujem aj keď som bol veľký fanda) :D

15.8.2017 | 15:28:29
Locker.

#251 LameSVK:

Negan je nevlastní brácha Ricka.

#265 LameSVK
15.8.2017 | 16:16:36
nirty

Hodně z vás tu pyskuje, že GoT teď hodně nabral na tempu a začíná to být více předvídatelné a umírá méně postav… No nevím ale jestliže by měla úmrtnost pokračovat v takovém tempu jak doposud tak by za chvíli nezbyl nikdo kdo by s ww bojoval. Všichni od začátku víme, že celý seriál směřuje k jednomu jedinému – válkou s chodci a když už je to na spadnutí a konečně má mnohem větší podíl akce, tak vám to nevoní… nemůžou přece uměle natahovat děj… smiřte se s tím, že dialogová onanie skončila a přišla válka. Tak si těch pár dílů co nám ještě zbývá užijte, lepší fantasy seriál, kterej si kvalitu udržel tak dlouho, stejně nenajdete.

15.8.2017 | 18:40:19
Rhea

#194 EmporioDrago: Podle meho skromneho nazoru (a je mi jasne, ze s nim nebudu jedina, protoze to je vlastne logicke) se to ubira timto zrychlenym a akcnim smerem proste proto, ze scenaristi uz nemaji oporu v knihach a nemaji takovou imaginaci, hravost a spisovatelske kvality jako ma Martin, aby dokazali vymyslet sofistikovanejsi dej.Dochazi jim dech a je na tom prilis videt, ze maji jen kostru, schema pribehu, ale nevi, jak to obalit. Proto to ted pusobi spise popisne, dialogy nejsou moc hluboke (i kdyz postavy je pronaseji vaznymi hlasy s vaznymi tvaremi), pribehy jsou hrozne primocare a do toho ta akce, ktera taky zaplni nejaky prostor, do ktereho by jinak museli vymyslet nejake kloudne rozhovory. Navic, opet k te rychlosti, kdyz ma vypraveni takovy spad a je zhustene (v podstate od zvratu ke zvratu, od jednotliveho bodu kostry pribehu k druhemu), tak se opet nemusi obtezovat s nejakym rozvijenim a kosatenim, proste to odvypravi tak, jako jsme si zapisovali dej do ctenarskeho deniku :-).

#256 Locker. #267 Tomi Lee Morpheus
15.8.2017 | 19:18:44
Locker.

#255 Rhea: Scenaristi uz nemaji oporu v knihach a nemaji takovou imaginaci, hravost a spisovatelske kvality jako ma Martin, aby dokazali vymyslet sofistikovanejsi dej" … přesně tak to je. Neumětelové D&D opravdu Martina nahradit nemohou…já bych možná mohl, ale na to zase nemám čas ani náladu…

#257 Rhea #260 JoshMcIntosh #276 Rumek
15.8.2017 | 19:31:24
Rhea

#256 Locker.: Poslala jsem ti zpravu s dotazem do vzkazniku; radeji na to upozornuji tady, protoze nevim, jak moc napadne se tu zobrazuji prijate zpravy (jsem tu dnes jako registrovana poprve..).

15.8.2017 | 19:42:44
Skylar

No…teraz ma tu asi ukrižujete, ale ja im tú romantickú linku Daenerys a Jona kvitujem. Dany mám rada, Jona tiež a moja romantická dušička až piští, ako ich chce vidieť spolu šťastne až naveky. Čo na tom, že sa seriál zmenil na akčnú rozprávku? U mňa tým len získal body naviac.

#262 EmporioDrago #264 LameSVK
15.8.2017 | 20:28:11
zroutik

#26 Locker.: tak už to chápu -tvůj zdroj je wikipedie :-D to se pak nesmíme divit, že píšeš hlouposti.

#261 Locker.
15.8.2017 | 20:47:49
JoshMcIntosh

#256 Locker.: Tak se na to přestaň dívat a rovnou můžeš ukončit aktivitu na edna.cz

#261 Locker.
15.8.2017 | 20:52:34
Locker.

#259 zroutik: Co máš proti tomu článku o spamu na Wikipedii…je poměrně přesný a odkázal jsem na něj,protože zde mnoho lidí vůbec nechápe, co to je spam (zde se tomu nicméně příliš nedivím)…jestli se ti na něm věcně něco nezdá, tak to napiš…v každém případě ,,tvůj zdroj je wikipedie" je hodně trapný pseudoargument (tím netvrdím, že není na Wikipedii xyz mylných článků..tento ale mezi ně zkrátka nepatří).

#260 JoshMcIntosh: Přestaň se vtírat.

15.8.2017 | 20:58:33
EmporioDrago

#258 Skylar: Prosim jen to ne. Neber to jako utok, nevim jak moc velky fanousek cele sagy jsi. Ale ja osobne a myslim, ze i dost dalsich, jsem „odkojeny“ knizni sagou, pro me top. Serial prvni serie peckovy. Proto mi dovol rict, na tvuj prispevek je plno jinych serialu. Saga ledu a ohne je vse, jen ne love story nebo ruzova knihovna o zili spolu stastne az do smrti. Staci, ze tvurci uz upustili od pohorsujicich scen a nechutnych. Mne nic nepohorsovalo, ale urcite publikum ano…bohuzel

#263 nirty
15.8.2017 | 21:19:40
nirty

#262 EmporioDrago: No ale Gendry tem dvou zlatym plastum zmastil palice pekne, kdyz uz jsme u tech libovych scen :D

#266 Batu_Khan
15.8.2017 | 21:52:18
LameSVK

#258 Skylar: ! Dany prileti na sever pomoct Jonovi, ktory bude dostavat strasne na prdel. Ked NK uvidi ako velmi sa lubia, tak sa mu roztopi srdce a hrozba WW bude zazehnana.

15.8.2017 | 21:54:07
LameSVK

#253 Locker.:

to, ze Judith je Shaneova dcera je uz pomerne zname…ale vies, ze Carl je Neganov syn ? Rick to vsetko vytesnil ale v najblizsej serii zacne dostavat flashbacky z toho obdobia, ked boli s Neganom este nerozlucni kamosi.

15.8.2017 | 22:00:50
Batu_Khan

#263 nirty: Ono to najme postráda tu šťavu ktorú seriál mal, teraz sa to pokazilo a dej sa zjednodušil a stal sa ľahko predvídateľným a vo to GO, stále je to dobrý seriál, ale o triedu horší ako keď sa držali fantázie majstra M.

15.8.2017 | 22:02:24
Tomi Lee Morpheus

#255 Rhea: ale D&D nemohli tušiť že GRRM zaspí a nestihne to dopísať, respektíve nemohli tušiť, že ich serial bude megahit a budú to točiť rok čo rok, ale zas jerci starnu tak museli, a je lepšie keď si DD čo najmenej vymýšlajú, ako keby tam maly nabaliť hlúposti.

takto knižky ak sa dopíšu budú zaujimavé, lebo pridajú to fajne masko čo ti od 6 série chýba;)

#269 Batu_Khan
15.8.2017 | 22:06:03
Tahazaar

#20 Locker.: Taky jsem zklamán. Z úvodních sérií jsem doufal, že půjde o seriál pro alternativní publikum, ale je zcela jasné, kdo jsou nejen D&D ale i Martinovi favoriti.

16.8.2017 | 0:24:39
Batu_Khan

#267 Tomi Lee Morpheus: Máš v tej úvahe maličký problém totižto kniha už ide iným smerom ako seriál, problém ktorý pravdepodobne nastal je že majster M. sa sústredil na dopísanie svojich kníh a seriál nechal na „geniálnu“ dvojicu DaD

16.8.2017 | 0:52:20
Argetlam Královrah

#175 yoshua: Ta už o kalhotky přišla před pár epizodami při společné scénce s Jonem na tom balkóně, jak pozorovali draky :D

16.8.2017 | 1:17:05
krystus

#250 Mixam: To samozřejmě vím… já jen, že on je to takový chytrolín a znalec tohoto světa a obzvláště obdivovatel Malíčka, že mě prostě zajímalo co to je, když to slovo ani neexistuje :-)

16.8.2017 | 7:52:12
Uschi

#138 fgh: Stale premyslim nad tim, jestli kdyz kolem WW vsechno mrzne (uz to bylo naznaceno), jestli pod nima muze zmrznout i voda nebo ne :D

16.8.2017 | 8:35:02
Marleey

Takže ďalší leak, tentokrát od HBO Spain – S07E06 koluje na internete

#274 caesarSK
16.8.2017 | 8:55:40
caesarSK

#273 Marleey: dik za info, nieco uz stahujem :) dufam, ze nie fake

16.8.2017 | 9:03:58
Rumek

#239 pierres: Nesmysl.

16.8.2017 | 9:08:52
Rumek

#256 Locker.: Jsi sice neskutečný troll, ale je zábava číst ty Tvoje hlody.

16.8.2017 | 9:11:10
caesarSK

potvrdzujem leak. 6 epizoda je vonku :)

16.8.2017 | 9:48:49
Evala

#194 EmporioDrago: BoB se mi teda vůbec nelíbila. 5. série jako celek byla o něco slabší než čtvrtá, ale s Hardhome naprosto souhlasím – to byla nejlepší epizoda seriálu. První opravdové setkání se skutečným nepřítelem, a Jona ten zážitek ovlivnil natolik, že je ochotný se spojit s lidmi, co jsou za smrtí jeho rodiny. Myslím, že ten strach z toho, co za Zdí viděl a bezmoc, že mu to nikdo neuvěří a nikdo s tím nebude chtít vůbec nic dělat se od té chvíle promítá do každého jeho rozhodnutí…

#279 EmporioDrago
17.8.2017 | 22:27:56
EmporioDrago

#278 Evala: BoB jsem měl na mysli hlavně proto, že tam se ukázala taktika a možnosti standardní armády Západozemí (když se tady pořád mluví o Dothracích, jak jsou nezastavitelní). A to síla lučištníků, kdy salvy stovek šípů kosí hodně. A pak ta falanga – štíty k sobě, rameno na rameno a mezi nima kopí. Proti tomu se moc čelně nadělat nedá.

Ale Hardhome, to bylo fajn mrazení na konci dílu :-)

18.8.2017 | 13:42:52
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Konec Game of Thrones

Seriál Game of Thrones odstartoval svou existenci na jaře roku 2011 a skončil na jaře roku 2019. Byl tu s námi dlouhých osm let, ale vše musí jednou dojít na svůj konec. Pokud chcete seriál podpořit a zároveň ukázat, jak vás bavil, tak jej ohodnoťte. Můžete také ohodnotit jednotlivé postavy a epizody

Prequel

Hra o trůny je sice u konce, ale to neznamená, že se do Západozemí už nikdy nepodíváme. Stanice HBO totiž objednala nový seriál, ve kterém se zaměří na dračí rod Targaryenů. 

Reklama

Nejoblíbenější postavy

Narozeniny

Hlídejte si nás

Napište nám

Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!


Filtr seriálů a filmů









Reklama