Hra o trůny (Game of Thrones)
95/100 - 2 314×

Hra o trůny(Game of Thrones)

Fantasy seriál o intrikách, magii a zradách. Západozemí a Východní země nejsou zeměmi, ve kterých by chtěl někdo žít, na každém rohu totiž číhá nebezpečí, která vás může ihned připravit o život.

USA | 2011 | Ukončeno
vysílání
8 sezón | HBO | 60 minut
VOD
Max | O2 TV
žánr
Dobrodružný, Fantasy, Historický
hrají
Peter Dinklage (Tyrion Lannister), Lena Headey (Cersei Lannister), Emilia Clarke (Daenerys Targaryen), Kit Harington (Jon Sníh), Maisie Williams (Arya Stark), Sophie Turner (Sansa Stark), Nikolaj Coster-Waldau (Jaime Lannister), Iain Glen (Jorah Mormont), John Bradley (Samwell Tarly), Alfie Allen (Theon Greyjoy), Conleth Hill (Varys), Gwendoline Christie (Brienne z Tarthu), Liam Cunningham (Davos Mořský), Aidan Gillen (Petyr Baeliš), Isaac Hempstead Wright (Brandon Stark)

První trailer k sedmé sérii Game of Thrones je na světě!

První trailer k sedmé sérii Game of Thrones je na světě!

Tak jsme se konečně dočkali. Sedmá řada se představuje ve svém prvním traileru. Jedno je jisté – bude to masakr.

108 3
30.3.2017

Thumbnail Play icon

Zdroj: HBO

Diskuze /133

rockysiburger

long walk !! Ovšem ta Cersei v závěru :-) winter is coming

30.3.2017 | 19:07:06
rockysiburger

Jinak je to PROMO, ne trailer :-)

#4 Xavik
30.3.2017 | 19:07:36
Nicole

ježíš já mám husinu až na ...... víte kde :) winter is coming

30.3.2017 | 19:07:44
Xavik

#2 rockysiburger: To je téměř to stejné. :) Ano, sice zde nejsou přímo záběry z nové série, ale i tak se to dá považovat za trailer. Ale to je detail. :)

#6 rockysiburger #7 Efixan
admin
30.3.2017 | 19:10:29
Kratos93

Ten trůn kde si sedla Dany … to je DragonStone ?

#23 sFík #67 Jiri96
30.3.2017 | 19:19:10
rockysiburger

Jinak se mi moc nelíbí outfit Daenerys. Vypadá jako by šla s trpaslíka na výpravu směr Erebor :-)

#4 Xavik: Však pohoda :-) ten detail

#8 Batiatus #28 Thunderbird #33 Jarin115
30.3.2017 | 19:19:14
Efixan

#4 Xavik: lidi to kvůli názvu budou považovat za nové záběry.. změňte to prosím :)

#22 Xavik
30.3.2017 | 19:22:21
Batiatus

#6 rockysiburger: Mne zase príde ako ten najlepší ktorý kedy mala :D

30.3.2017 | 19:24:00
Mesquite

Na konci je 7.16 nebo ne?

#11 mr_bungle #14 Packa
30.3.2017 | 19:25:03
PecaCZE

Čekal jsem opravdovej trailer, alespoň bych napsal ten teaser bylo by to fakt lepší. Cersei je chodec je to jasný…

#13 Grayyitheyerouh #22 Xavik
30.3.2017 | 19:30:10
mr_bungle

No konečně!!

#9 Mesquite: Ano, neděle 16. července – start nové sezóny. :)

30.3.2017 | 19:32:52
Baodurwolverine

Tak na konci už jen chybělo dat logo winterfresh .....

#18 default #39 Robinson
30.3.2017 | 19:34:40
Grayyitheyerouh

#10 PecaCZE: Proč by měla být chodec? Jen byl vidět její dech protože: Winter is here.

#34 PecaCZE
30.3.2017 | 19:34:46
Packa

#9 Mesquite: Je, 16.7. je premiéra.

30.3.2017 | 19:35:25
Stardos

Budu znít nevděčně, ale představoval.jsem si trošku něco jiného

#43 Efixan
30.3.2017 | 19:38:13
Arrow123

Leto bude chladné. Nech už je tu oficiálny trailer.

30.3.2017 | 19:40:03
pidalin

Oni udělaj winter is coming trailer na jaře ty vole. :-D

30.3.2017 | 19:47:12
30.3.2017 | 19:48:20
mr_bungle

Jinak oficiální název promo traileru je Long Walk. :)

#24 sFík
30.3.2017 | 19:48:47
default

Skoda, ze to nepusti spise v zime nez v lete (jo, me by se taky nechtelo cekat dalsi pulrok!), melo by to jiny, silnejsi nadech. :D

30.3.2017 | 19:50:09
Nicole

Mě se to líbí, má to prostě jen navnadit :) Jediné co mi u toho nesedí, je ta hudba :( představovala bych si něco jiného u toho

30.3.2017 | 19:51:47
Xavik

#7 Efixan:
#10 PecaCZE: Už to nechám tak, jak to je. :) Přeci jenom je to trailer k sedmé řadě. Někde to je promováno i bez toho slova „teaser“. :)

#27 Golradir
admin
30.3.2017 | 19:51:50
30.3.2017 | 19:55:57
sFík

#19 mr_bungle: To jim asi nedalo moc práce vymyslet :D

Každopádně no.. zbytečný vnaděni…

#26 mr_bungle
30.3.2017 | 19:57:19
p3dro

Velmi působivé!!!

30.3.2017 | 19:58:33
mr_bungle

#24 sFík: Mně se to líbí.

30.3.2017 | 19:59:54
Golradir

#22 Xavik: Myslím, že zrovna u Game of Thrones je úplně jedno, jestli se tam napíše, trailer, teaser, promo… I kdyby se tam napsalo: „První hvn k sedmé sérii GoT je na světě“, tak na to stejně všichni kliknem :D :D :D (Ps.: chápu rozdíly mezi výše uvedenými pojmy)

#30 Xavik #31 Car
30.3.2017 | 20:11:30
Thunderbird

#6 rockysiburger: Konečně si oblíkla Targaryenské barvy. Na to, jak dlouho se ohání s tím, že je Daenerys za bouře zrozená z rodu Targaryenů.

#52 rockysiburger
30.3.2017 | 20:14:17
Etnis

Možná je to blbost, ale ten chodec na konci – není to obr? Kvůli tomu nosu

#41 Thunderbird
30.3.2017 | 20:18:09
Xavik

#27 Golradir: Já to vidím stejně. :D

admin
30.3.2017 | 20:18:32
Car

#27 Golradir: :-D ne asi…

30.3.2017 | 20:23:24
toren555

video dobrý jen škoda že to není trailer ): , Cersie mi tam přijde úplně zbytečná jediný kdo ji zbyl je Hora a ten mistr jinak ji všichni v podstatě nenávidí .

#63 mr_bungle
30.3.2017 | 20:25:42
Jarin115

#6 rockysiburger: Outfit Dany se mi líbil úplně nejvíc, v ničem nevypadala líp.

#52 rockysiburger
30.3.2017 | 20:26:05
PecaCZE

#13 Grayyitheyerouh: Jestli víš co je to google, tak si tam napiš pojem sarkasmus.

30.3.2017 | 20:35:23
Lex Luthor

dobrý tři králové zbývají tedy čtyři pokud počítáme nočního krále, mohli tam dát i Malíčka myslím, že se taky považuje za krále Východu.

#37 Jarin115 #42 toren555
30.3.2017 | 20:36:37
Robinson

Nenazýval bych to trailerem, nemá to s ním nic společného. Promo či teaser zní líp, každopádně, míň epický, ale už se nám to začíná odhalovat a blížit :)

30.3.2017 | 20:39:18
Jarin115

#35 Lex Luthor: Není král, ale strážce Východu a až dospěje Robin, tak je to stejně jeho. (toho se nedožije :D)

30.3.2017 | 20:39:31
Michargo

super. už se těším, bude to prima bude to masakr, bude to super prima cool nářez :)

30.3.2017 | 20:40:04
Robinson

Pobavilo :D #12 Baodurwolverine:

30.3.2017 | 20:42:10
ori

Tiež ma to zmiatlo že trailer, predstavoval som si niečo iné, toto je skôr promo alebo teaser.

webmaster
30.3.2017 | 20:51:13
Thunderbird

#29 Etnis: Ne není, Noční Král má takovej frňák.

30.3.2017 | 20:53:55
toren555

#35 Lex Luthor: no ještě je tu Euron což je taky Král a na moři muže ještě udělat pořádnou paseku , nehledě na to že Železný plenily Západozemí od Roviny až po Sever a to bylo za vlády Balona a Euron je mnohem horší parchant :) tak se těším co předvede .

#45 Jarin115
30.3.2017 | 20:59:46
Efixan

#15 Stardos: je to PROMO, není to TRAILER – nejsou to skutečné záběry ze seriálu

#70 Stardos
30.3.2017 | 21:03:49
Movego

No páni, moc nám toho sice neukázali ale i tak se mi to líbilo, až tedy na tu hudbu a Jonovo typickej de**lní výraz. Každopádně Dragonstone vypadá hezky a Dany taky :D

#53 rockysiburger
30.3.2017 | 21:05:42
Jarin115

#42 toren555: Ano, plenil Sever, když tam nebyla žádná armáda. Ale od Eurona čekám stejně mnohem víc.

#54 toren555
30.3.2017 | 21:06:42
Holldir

Já pořád nechápu co dělají chodci tolik let na severu…to tam jako sedí a čekají? Na co?…Už jednou stáli před zdí a otočili se a šli pryč…

#47 Movego #48 Jarin115
30.3.2017 | 21:07:17
Movego

#46 Holldir: Kdy stáli chodci před zdí?

30.3.2017 | 21:10:10
Jarin115

#46 Holldir: Nikdy před zdí nestáli, to byla Pěst prvních lidí, Hardhome a pak Bran a netrvá to dýl než pár let.

30.3.2017 | 21:11:12
Holldir

V dílu kdy se Tarly schovával za kamenem a prošli chodci kolem něj? Pokud si dobře pamatuji byl tam pak záběr na zeď. Opravte mě pokud se pletu

#60 sFík
30.3.2017 | 21:21:55
Holldir

Ta serie kdy byl s Johnem za zdí a Tarly zabil dýkou chodce…Mám pocit, že poslední díl té serie, ale to už si opravdu nepamatuji přesně. V posledních záběrech toho dílu prošli kolem něj chodci a on tam kempil za šutrem

#51 ori
30.3.2017 | 21:23:26
ori

#50 Holldir: To bolo finále 2. série a bola to Päsť Prvých ľudí, kde táborila Nočná hliadka.

webmaster
30.3.2017 | 21:33:29
rockysiburger

#28 Thunderbird: Pravdu tu máš s barvama, ale nemůžu si pomoct. Porovnám to s oblekem Cersei a je to těžký průměr. Sice to bude na úkor toho, aby to bylo také válečnické. Cersei by s tím jeho těžko sedla na draka.
#33 Jarin115: Nejlepší byl bílí outfit. Co měla v koloseu! :-)

30.3.2017 | 21:34:38
rockysiburger

#44 Movego: To je výraz á la Eddard Stark. Klasická nuda na severu !

#55 toren555
30.3.2017 | 21:38:19
toren555

#45 Jarin115: to je sice pravda ale plenily také Rovinu a možná také území Lanistru ale to si nejsem jisty , a tam armáda byla a stejně je nezastavil , Železný jsou jako Vikingové vyplení a stáhnou se , je otázka jak velká armáda Euronovi zůstala , hodně jich padlo na Severu a část armády se přidal Yaře a Theonovi tak vůbec netuším kolik mu toho zbylo .

30.3.2017 | 21:39:09
toren555

#53 rockysiburger: někomu pravě ta nuda na Severu vyhovuje :) , to člověk z Jihu nikdy nepochopí , lidí u nás nadávají při –15 až si zkusí žit a pracovat v –50 ,lidí žijící na Severu jsou prostě skromnější a usedlejší .

#58 rockysiburger
30.3.2017 | 21:48:59
piinkpet

Také jsem čekala trailer. Na proma nekoukám :D

30.3.2017 | 21:56:40
holubbn

Na konci to oko toje velky modrooky obor-slova Brana všetko sa vraj odohrava v oku Obra, pamatate si ked v I dieloch mu starena rozpravala bajky.....

30.3.2017 | 22:03:07
rockysiburger

#55 toren555: jako, že lidu severu ve vší skromnosti a usedlosti při narození rypák přimrzne ? :-)

#62 toren555
30.3.2017 | 22:04:58
Lex Luthor

Jen doufám, že Jon nebude dělat tu samou chybu, jako Robb a nepoštve si muže proti sobě snad se od zdi poučil.

30.3.2017 | 22:11:34
sFík

#49 Holldir: Pleteš, byla to Pěst prvních lidí…

30.3.2017 | 22:13:31
nesnášimřízky

Fakt fandím Nočnímu králi :D doufám, že dostane alespoň 1 draka a zabere celé Západozemí. Ještě ze Cersei by se mohl stát bílý chodec a bude to pecka :D

30.3.2017 | 22:29:44
toren555

#58 rockysiburger: pobavil :) , hodně lidem vadí jak se Seveřané a Jon tváři přitom mě to vyhovuje , lide na Severu prostě neprojevuji emoce tak výrazně jako lide žijící na Jihu v teple , prostředí v kterém člověk žije má vliv na jeho chovaní .

#64 mr_bungle
30.3.2017 | 22:32:04
mr_bungle

#32 toren555: Prý se spojí s Euronem…

#65 toren555
30.3.2017 | 22:43:27
mr_bungle

#62 toren555: Sever je nejlepší!

#66 toren555
30.3.2017 | 22:50:09
toren555

#63 mr_bungle: pokud myslíš že se Euron spoji Cersie tak se to nabízí , ale osobně si myslím že jim to moc nepomůže , je taky otázka jak moc bude věrná Lanisterska armáda Cersie a hlavně jestli při ni bude stát Jamie , myslím osobně že je chyba knihy a serialu že dává moc žen k moci ale to je jen ten hnusný pokrytecky system , kdyby to bylo jen trochu podle skutečnosti tak tam je max jedna nebo dvě ženy u moci a to jen tak dlouho dokud by neměli manžela a potomka ale ne že si budu vládnout staré ženy které ani nemůžou mít další děti (Danaerys,Olena , asi Cersie ) (Yara je jediná žena která má v tom světě šanci vládnout , o těch děvkách v Dorne se snad ani bavit nedá .

#71 Jarin115 #72 mr_bungle #127 MagikaVonCary82
30.3.2017 | 23:06:05
toren555

#64 mr_bungle: souhlas :) velká země , málo lidi , většina lidi umí vzít za práci , krasná volna příroda , něco jako Kanada a možná trochu Rusko :) obě krasně země které jim muže zbytek světa jen závidět .

30.3.2017 | 23:17:53
Jiri96

#5 Kratos93: jojo to je Dragon stone ježiš, já se nemůžu dočkat, už aby to bylo :)

30.3.2017 | 23:19:02
Jiri96

Mimochodem, myslíte, že měl ten závěrečný pohled do oka nějaký hlubší význam?

30.3.2017 | 23:21:46
sweet_stawberrie

nemôžem sa už dočkať!!!!! :-) :-)

30.3.2017 | 23:23:45
Stardos

#43 Efixan: Ano, to je pravda. Jenže právě o tomhle mluvím, čekal jsem bych už konečně něco více

30.3.2017 | 23:34:02
Jarin115

#65 toren555: Ano, v seriálu to problém je, protože je to prostě seriál z USA v 21. století. Ale v knížkách žádnej takovej problém není. Cersei se teprve bude vyvíjet a získala si všechno silou, takže co zmůžeš proti diktátorovi, ať je to ženská nebo chlap. Olena, stejný případ, v knížkách rodu nevládne a vládnout ani nebude. Daenerys je poslední svého rodu a bylo jí věrných jen pár lidí a pak všechno jako armádu získala sama, navíc zkus odporovat někomu se třemi draky, ať je to ženská nebo chlap. A tohle je prostě fantasy a nevidím na tom nic špatného, že to nemusí přímo odpovídat skutečnosti. Ale uznávám, že v seriálu je to s tím docela přehnaný.

#73 mr_bungle #75 toren555
31.3.2017 | 0:03:21
mr_bungle

#65 toren555: Martin se vyjádřil, že má silné ženské postavy rád a navíc jde o pořád fantasy seriál, i když inspirovaný skutečnou historickou událostí. A na Olennu to teď prostě zbylo, až zemře, poperou se o vládu ostatní rody.

31.3.2017 | 0:04:10
mr_bungle

#71 Jarin115: Olenna je sice silná hráčka a ovlivňuje politiku pomocí svých intrik, ale hlavou rodu se stala až po smrti Maceho a jeho dětí.

#74 Jarin115 #79 toren555
31.3.2017 | 0:09:45
Jarin115

#73 mr_bungle: To se ale v knížkách nestane.

#76 mr_bungle
31.3.2017 | 0:10:40
toren555

#71 Jarin115: jako u Danaerys jakž tak souhlasím ale vůbec mi nepřijde její vývoj reálný a to ani na fanstasy , a už vůbec mi není jako postava sympatická na ní vidíš přesně tu protekci žen v dnešním století ,já uznávám rovnost ale tu dnes nevidím naopak se děla vše proto aby se ženy nacpaly všude a často bez toho aby si to zasloužily hlavně at se plni kvoty, Danaerys je uměle vecpaná do děje kdyby tam tech 6 serie nebyla tak rozdíl nevidíme :) možná až na konci :) , naopak u Yary vidím že je to tvrdá ženská a že k tomu byla celý život vedena .

31.3.2017 | 0:39:03
mr_bungle

#74 Jarin115: Jasně, v knihách má Mace tři syny a dceru a Olenna měla i dcery.

31.3.2017 | 0:42:38
nerrti

Ve skutečnosti je v britské historii známo spousta příkladů, kdy svět opravdu ovládaly ženské figury. Například když proti sobě stály královna Alžběta Tudorovna s Marií Stuartovnou, o generaci předtím do toho mluvila Kateřina Medicejská. Popřípadě ve válce růží, ke které se Martin tak odkazuje, do toho taky hodně mluvily ženy, Markéta z Anjou, Alžběta z Yorku nebo třeba Margaret Beaufort, atp.

Přítomnost silných ženských postav je to poslední co mi na GOT vadí, naopak to považuju za výrazné plus, protože je to nějakým způsobem zajímavý. A už vůbec mi to nevadí v univerzu, kde jsou draci a ledové chodící mrtvoly.

#84 mr_bungle
31.3.2017 | 0:45:25
nerrti

Navíc to dává smysl, (jako se to odehrálo i v historii), protože tomu předcházela válka králů, kteří se mezi sebou pozabíjeli, kdežto ženské figury nikdo nepozabíjel, protože byly podceňovány (jak se to dělo i ve skutečné historii). :)

#80 toren555
31.3.2017 | 0:48:16
toren555

#73 mr_bungle: já souhlasím že je to silná ženská , jako intrikovat umí ale neuměla si vybrat stranu a zase si přiznejme z největší armádou v říši a bohatstvím Roviny to neměla až tak těžké , prostě byla dobra děvka tak se dostala k moci :) , jen mi přijde debilní že Rovině ted vládne stára ženská která už v podstatě nemá nárok na nic její Rod je mrtev aspon v serialu takže si má vládu nad Rovinou vzít nějaký silný rod , o Zimohrad a Kralovo Přístaviště(bleší zadek )a Harenov(ruina ) se všichni rvou a Vysoka Zahrada asi nejbohatší hrad a uzemi a nikdo to nechce .

#87 mr_bungle
31.3.2017 | 0:54:04
toren555

#78 nerrti: tak já nemám problem pokud jsou ještě plodné nebo mají jiné potomky ale sorry žena v te době mohla vládnou jen pokud měla možnost pokračovaní dynastie (byla mladá nebo měla nějaké male dětí )

#82 nerrti
31.3.2017 | 0:57:39
toren555

sorry ale tohle v serialu pěkně posraly protože v podstatě jediný solidní mužsky vládce je jen Jon ( pak už je tam jen maminčin neschopny spratek Arynn ) všichni muži serialu jsou bud mrtvi a nebo slouží ženám a to je spíš budoucnost .

#83 nerrti
31.3.2017 | 1:03:01
nerrti

#80 toren555: Ehm, Alžběta Tudorovna vládla přestože žádné děti nikdy v životě neměla, ani manžela atp, přes čtyřicet let, což bylo v té době fakt hodně. :) Tenhle argument by platil ve světě, kde není jednou z nejúspěšnějších ženských panovnic právě „věčná panna“ bez manžela a dětí.

#85 nerrti #88 toren555
31.3.2017 | 1:05:07
nerrti

#81 toren555: Tohle právě neposrali, je to prostě logickej důsledek toho, že se chlapi vymlátěj, což se v historii prostě naprosto běžně a normálně stává.

31.3.2017 | 1:06:20
mr_bungle

#77 nerrti: Jo, Margaret Anjou (Cersei), prý byla posedlá intrikami a kontrolou, její syn a následník trůnu Edward Lancaster (Joffrey) měl sadistické sklony a rád mučil svou manželku Anne Neville (Sansa).

#86 nerrti
31.3.2017 | 1:06:24
nerrti

#82 nerrti: Stejně tak její předchůdkyně a sestra Marie, také dosedla na trůn bez potomka (ve čtyřiceti, takže i bez naděje na něj) a pokud by nezemřela na nějakou rakovinu čico, tak si tam vesele taky sedí.

31.3.2017 | 1:07:23
nerrti

#84 mr_bungle: Ono je to pochopitelně složitější, ale ano, ty archetypální „předlohy“ jsou údajně nějak takhle.

#90 mr_bungle
31.3.2017 | 1:09:09
mr_bungle

#79 toren555: Ne. I když oficiálně byli hlavou rodu její manžel a pak její syn, ona je považována za tu, kdo ve skutečnosti vládne Tyrellům (tzv. šedá eminence). A její rod vymřel až v posledním díle a sama Olenna by podle drbů neměla přežít sedmičku, klidně se bojů o moc v Rovině můžeme dočkat.

#89 toren555
31.3.2017 | 1:14:29
toren555

#82 nerrti: jak říkám mě nevadí pokud tam někde vládnou ale vadí mi že v podstatě jsou už všude aji Sansa jistí Sever pokud by Jon umřel a už neožil :) paradoxně fandím Yaře která ted nevládne Železným ale dostává na prdel od Eurona , ano občas vládly ale nebylo to pořad a všude , podivej se že v podstatě Danayres , Olena , asi aj Cersei nemají budoucnost nemají ani svůj rod tohle už není pravé Game of Thrones tohle jsou Rodina Pouta, a Dorne nechápu vůbec , ve jménu super Oberyna mu zabijeme rodinu :) .

#92 sweet_stawberrie
31.3.2017 | 1:18:42
toren555

#87 mr_bungle: tak to je spíš historicky přesné že vládly někdy ženy skrz své muže , doufám že půlku tech děvek zabijí :) moje srdce bude plesat :D

31.3.2017 | 1:21:22
mr_bungle

#86 nerrti: Jj, pořád je to jen inspirace. Dany má prý předlohu v Henry Tudorovi a Kleopatře, rod Targaryenů v Ptolemaiovcích, Ned v Richardovi – vévodovi z Yorku, Brienne je Johanka z Arku… Jsou k tomu tuny různých článků a teorií. :)

#91 toren555
31.3.2017 | 1:23:23
toren555

#90 mr_bungle: tak Brienne jako Johanka je jasná :)

31.3.2017 | 1:34:07
sweet_stawberrie

#88 toren555: a čo by si očakával napr. od Olenny Tyrell? že teraz vyhlási na svoj rod konkurz a nechá ho zhabať veriteľom (nejakému inému rodu) lebo podľa teba, keď je už stará a sto rokov po prechode tak na vedenie rodu do ktorého sa priženila do jej smrti nemá právo? po jej smrti sa možno aj v seriály objaví nejaký jej príbuzný alebo príbuzný rodu Tyrell, ktorý na neho bude mať väčšie právo ako nejaký iný severský rod, alebo sa neobjaví a bude to len námatkovo spomenuté…ale hlavne, predstav si, že vojaci rodu Tyrell sú Olenne stále verní, načo by sa akože mala vzdávať, jej rod ešte nemusí byť mŕtvy, proste trepeš…z Cersei to samozrejme neskončí dobre, to si snáď uvedomujeme všetci, čo tú postavu ako tak poznáme a videli sme všetky časti…stratila svojich potomkov, jediný, ktorý jej ostal je jej brat, možno ani ten už nie je istý pre ňu…nemala žiadne reálne právo nastúpiť na trón ako kráľovná…veď preto ju fanúšikovia začali označovať mad queen…samozrejme, že jej vláda je len taká „bláhová“…čo si nikdy nečítal alebo nepočul tú teóriu, že ešte raz sa Cersei podarí otehotnieť ale nakoniec potratí a Daenerys zase bude môcť mať ďalších potomkov? sú to len dohady, ale možno to nakoniec bude pravda…a keď už sme pri Daenerys…napísal si, že žena mala právo vládnuť rodu, len ak mala potomstvo alebo bola dostatočne mladá…nezdá sa Ti náhodou, že Daenerys je dostatočne mladá aby sa veci ešte mohli zvrtnúť v jej prospech a ona opäť aj bez „fantasy zázrakov“, mohla znovu otehotnieť? porovnaj myšlienkové pochody Olenny Tyrell a Daenerys v seriály, ktorá s týchto dvoch sa Ti zdá kompetentnejšia na vládnutie? Daenerys by bola nič, bez svojich radcov a spojencov…Olenna to nepotrebuje, je dostatočne inteligentná aby to ešte zvládla aj keď je už stará…máš slabo napozeraný seriál podľa toho, ako sa o postavách vyjadruješ alebo skôr upriamuješ pozornosť len na tie pre teba sympatické…ty to už tak na tvrdo berieš, že ktorá postava nebola ukázaná v seriály do 6 série, nemôže existovať alebo sa sa ešte objaviť? kecáš strašne

#93 toren555 #94 toren555 #95 toren555
31.3.2017 | 2:36:37
toren555

#92 sweet_stawberrie: netvrdím že Olena není schopna vládnout ,řekl bych že ze všech žen nejlépe ale o tom to není , jde o to že muže kdykoliv natáhnout bačkory a co pak další válka ,každý vladař musí myslet na budoucnost své země , v serialu jasně řekla že je její rod mrtvý , a momentálně je stejná jako Cersie když si nárokuje vládu nad Rovinou místo aby řešila kdo nastoupí na pozici Tyrelu když jsou podle všeho všichni mrtvi , opakuji tohle nejsou rodina pouta ale hry o trůny , mohla by opět vládnout s pozadí ale nejdřív si musí upevnit pozici v Rovině například dosadit nového Lorda Vysoké Zahrady (třeba někoho vzdáleného ), a opravdu mám její postavu rád ale nelibí se mi že ji tímto přístupem ničí

31.3.2017 | 3:02:28
toren555

#92 sweet_stawberrie: Dany není dobrá vládkyně ale vybudovala si kult osobnosti a má draky a neposkvrněné a Dotrakové si myslí že je bohyně když vylezla z ohně v podstatě nemá kdo by ji odporoval vydělí jsme par synu harpyje jak si s ní pohrávaly , ale to není Západozemí tam má všechno svůj řad a tím svým přístupem přinese pouze krev a chaos ale snad pomůže proti mrtvým , ale podle mě jen další diktátorka spolu s Cersie , Olenou, a tou děvkou s Dorne ( v Dorne mě překvapuje že to nikomu nevadí že jim zabijí vládce ) Západozemí má určitá pravidla ale tvurci a dokonce Martin na to sere a jede podle 21 stoleti za každou cenu a to je to co mě sere jinak GoT žeru , nemám nic proti ženám měl sem rád Margary ,ygrid, Meera Reed,Sansu , Aryu , Melisandra , Olenu(kdyby ji neposraly v poslední serie ) , Yaru . to jsou ty co my přijdou zajímavé jinak to jsou jen slabé charaktery které se tak daleko neměli dostat je škoda že postavy jako Cersie a Danayres dostala tolik prostoru zatim co postavy jak Velky Jon Umber , Černá Ryba , Kevan Lannister,Doran Martell takové postavy dostaly jen minimálně prostoru a to aji v knize což je škoda

#109 Rafan
31.3.2017 | 3:25:15
toren555

#92 sweet_stawberrie: nevím kde sem zmínil že by si nějaký Seversky rod nárokoval Rovinu , jistě pokud se někdo chopí železného trůnu tak muže jako král/ovna rozhodnout o tom kdo bude vládnout ted sotva když Cersie nikdo nerespektuje ale určitě by vládu nedostal někdo z jiné krajiny ale některý bud to ze vzdálené rodiny ( Freové mají v tomhle štěstí ) a nebo některému z rodu z krajiny , jediné co sem zmínil že Rovina byla věrna Targaryenum do poslední chvíle a tak budou nasledovat nyní Dany a později snad Jona pokud vše vyplyne na povrch ? i když bych se nedivil kdyby nakonec usedla na trůn Dany .

31.3.2017 | 3:38:08
toren555

někdy se mi plete serial s knihou přiznávám :) , vyloženě že by mě postavy nebavili možná jen Cersie protože je to slabá postava která měla byt už mrtva , nemyslím si že byla až tak dobra hračka , nejhorší ale bylo pro mě putovaní s Dany které mělo jen par dobrých chvil, jako něco dobrého na ni je ale podle mě je ta postava přeplácaná a popravdě se v ni vůbec nevyznám , klidně by mohla vydrancovat a vypálit celé Západozemí a pak o sobě tvrdit jak je dobra vládkyně (sarkasmus) a vůbec bych se nedivi,l a i přesto by dost možná byla považovaná za kladnou postavu což není podle mého je spíš něco mezi tím

31.3.2017 | 3:57:15
sweet_stawberrie

neobhajujem ženy ako také, nemám a nikdy som nemala rada Daenerys, vždycky mi prišla presne ako si napísal, preplácaná…snažím sa na to ale hľadieť logicky mojimi očami, čo by sa mohlo a nemohlo ešte zmeniť a stať…Olenna to Cersei chce proste vrátiť, chce aby trpela, inak by nehľadala spojencov, ktorí by jej s tým pomohli a nepridala by sa aj k Daenerys v podstate…nepáči sa mi myšlienka, že to vyzerá, že ostala sama a už nemá nikoho, je pravda, že je to dosť pokazené tým, že jediná motivácia, ktorá jej pravdepodobne ostala je zabiť Cersei a o ostatné sa už starať prestala, mne ide o to a dúfam, že snáď sa ešte preberie a niečo urobí, páči sa mi jej silná osobnosť, škoda, že v seriály je jej jediný vnuk o ktorého sa zaújma gay a tak je jasné, že potomstvo po ňom neostalo žiadne…mám slabosť pre postavy akým bol Tywin Lannister, akým je Tyrion, Littlefinger a Varys a akým ešte zatiaľ hádam pár scén bude aj Olenna…najradšej by som videla Daenerys zomrieť a Tyrion by mohol byť niečo viac…ale celkom úprimne, nemyslím, že sa to stane…Cersei je naozaj mad :D zapálenie Baelorovho septa bolo naozaj pôsobivé, inak mi prišla zaujímavá len sem tam…a ako som napísala, neskončí dobre, buď ju zabije sám Jamie a bude jej už mať akurát tak dosť, možno to bude Arya, možno sa sama zabije a možno to bude niekto iný kto ju odprevadí na druhý svet ale neprežije a každý si je toho vedomý, že jej dni boli spočítané…je mnoho iných rodov ktorým vládnu muži…rozhodne je ich väčšina ale v seriály nie sú alebo iba námatkovo…Doran Martell v seriály – nič moc, jeho brat Oberyn bol na tom oveľa lepšie…nič nespravil ani keď mu zabili sestru aj brata…slabota…a samozrejme tie kravy mal dávno nechať aj povraždiť…veď kto by bol taký sprostý aby si nechal okolo seba chodiť také zmyje…ktorý somár by si nebol vedomý toho, že sú nebezpečné aj pre neho samotného, veď Ellaria bola Oberynova milenka a on ako vládca nič neurobil a videl na nej aká musí byť naštvaná…proste bol slabý a v seriály to zahrali na to, že ani jeho ľudia ho nemajú moc v láske a sú nespokojní…ani s nimi to nedopadne dobre a nakoniec tiež pôjdu kade ľahšie všetky 4 či koľko ich je…podľa tvojho profilového obrázku predpokladám, kto bude tvoja najobľúbenejšia postava a poviem Ti :D pevne verím, že pieseň ľadu a ohňa je čisto len o Jonovy a dúfam, že Daenerys zje vlastný drak :D a že Lyanna Stark a Rhaegar Targaryen boli formálne zosobášení a Jon tak nebude musieť byť naďalej nazývaný bastardom a bude mať skutočný, legitímnejší nárok na trón

#98 toren555
31.3.2017 | 5:42:19
toren555

#97 sweet_stawberrie: pěkně napsané a v podstatě plně souhlasím :) ,k Olene fakt tu postavu mám rad a souhlasím že je manipulator jako Maliček a Varys a chápu proc se chce pomstít kdo by nechtěl ? mě jde o to který s Lordu Roviny by šel do války za rod který je v podstatě mrtvý navíc Tyrelove nejsou až tak starý rod a mají v Rovině rivaly např rod Florentu který si nárokuje Vysokou zahradu (a to nemluvě o tanci draku kde se Rovina rozdělila a bojovala proti sobě , tam nemají Tyrelové tak silnou pozici ) ale asi vazalové Roviny jsou poslušní pejsci co poslouchají Olenu i když její poslední pravá zemřela v Bearove septu podivej se jaky problém měl Robb na Severu když svolával své vazaly o Jonovi se Sansou ani nemluvě :) a to je krajina kde měli v obrovské uctě rod Starku , ale asi není čas tak musí byt v teto častí regionu klid nehledě na to že tu oblast trápily nájezdy Železných . k Cersie i Dany souhlasím :) osobně si myslím že by Cersie mohl zabit Tyrion nebo Jaime nebo Arye ale spíš bude zajímavé kdo se postaví Hoře :) Oberyn byl prosluly válečník ale nebyl to politik ani vládce to byl Doran Martel (v serialu ho uplně podělali ) v knize měl plán chtěl pomoc Targeryenum zpátky na trůn chtěl se pomstít ale po svém k Jonovi já mu fandím od prvního dílu ( od prvního dílu sem sázel na to že on bude mít v příběhu velkou roli a zatím mě nezklamal :) )

31.3.2017 | 6:53:38
31.3.2017 | 9:19:42
AviaRa

Když je to PROMO, tak příště pište PROMO a né trailer, když tam NENÍ jediná scéna co bude v seriálu… Ale clickbait musí být, příště napsat prosím „trailer“ i k obrázku, když se Vám to tak „víc líbí“.

#99 Rumek: Fake a fan-made… Těžké zi tam přečíst popisek/komentáře…

#101 Rumek #104 brandiss
31.3.2017 | 9:26:53
Rumek

#100 AviaRa: Těžké odpovědět normálně…

#102 AviaRa
31.3.2017 | 9:50:16
AviaRa

#101 Rumek: Když jsi neschopný si tam během sekundy přečíst popisek… Ale hlavně se ciť ublíženě…

31.3.2017 | 10:11:57
terrencewhite

Nemůžu se dočkat. Bude to super…

31.3.2017 | 11:30:27
brandiss

#100 AviaRa: Boze, sa neposer z toho. Prezri videjko, podakuj Xavikovi a napis nejake postrehy, v opacnom pripade neotravuj. Kazdy druhy koment tu je, ze to nie je promo, celu diskusiu to dodrbalo, ani ma to uz nebavi citat

#106 AviaRa
31.3.2017 | 12:03:15
toren555

#99 Rumek: vypadá to že začátek jsou scény z minulých serie a ke konci jsou scény úplně z jiných filmu , řekl bych že tam byl kousek z filmu Pompeje kde hrál Harington a Černa Smrt ze Sean Bean ( což je dost trapně když je Eddard od první serie mrtev !!!sakra spoiler !!! :) asi se jedna o fan video .

31.3.2017 | 12:40:34
AviaRa

#104 brandiss: Za clickbait děkovat nebudu, reakci bych napsal i kdyby jich tu bylo sto nebo žádná… Já viděl oznámení na trailer zde, těšil jsem se na trailer a dostal jsem promo, které s tím absolutně nesouvisí…

Jediný, kdo se tu „posral“ jsi zřejmě ty, když jsi tak triggered z komentáře… opice z východu…

#107 Chipmanek #121 nesnášimřízky #123 brandiss
31.3.2017 | 14:08:45
Chipmanek

#106 AviaRa: Smarja, ty jses teda startovaci typ. Uz od druheho prispevku se to tu resi,navic tu najdes i vyjadreni admina k tomuto preklepu. Tak nevim, proc mas furt nutkani to tu znova a znova opakovat a jeste kopat do ostatnich fanousku.

Jinak k tomu promu(traileru) ta hudba mi tam taky moc nesedi, ale jinak fakt super, uz se nemuzu dockat, az bude trailer.

#108 AviaRa #126 Godshadow
31.3.2017 | 16:32:54
AviaRa

#107 Chipmanek: Bůhůhů, rozbreč se. Pan triggerína si „kopl“ první. Jestli ti vadí můj příspěvek, tak na něj nečum.

31.3.2017 | 16:35:51
Rafan

#94 toren555: Špatně chápete jednání Dany. Od dětství byla pronásledována a zneužívána lidmi, kteří jí brali jako výtah k moci. Pak jí začala hnát potřeba pomsty rodům, které stály za vyvraždění její rodiny a že celý její život byl životem psance. To je motor který jí pohání k tomu, že srazí tyto rody na kolena. Tyrion nyní vlastně funguje jako někdo kdo kultivuje její jednání a učí jí být politikem se všemi klady a zápory z toho vyplývajícími.Ona to pravděpodobně bude, kdo podle proroctví srazí Cersei z trůnu. Jak já to vidím, tak její vize je přetvořit svět tak aby se neopakoval její osud u jiného člověka. a chce vytvořit jiný. Otázka je zda to bude proveditelné a je možné, že jí ta utkvělá představa dovede nakonec k její vlastní zhoubě.

#112 mr_bungle #113 toren555
31.3.2017 | 17:03:44
Kvitovka

Neznamená to že všichni 3 zavřou oči, že všichni 3 zemřou? A ze Cercei se stane WW.....

#111 Jarin115
31.3.2017 | 18:08:58
31.3.2017 | 18:16:32
mr_bungle

#109 Rafan: Souhlasím, Dany je spíš dobyvatelka a mstitelka, pokud na trvalo získá Železný trůn (myslím si, že dokáže dobýt Westeros, ale asi nepřežije Dlouhou noc), stane se dobrou královnou především díky Tyrionovi. A Cersei je podle mého názoru nejžhavější kandidátkou na roli královské mrtvoly pro tuto sezónu. :)

#114 toren555
31.3.2017 | 19:45:24
toren555

#109 Rafan: já vím že by Dany chtěla přetvořit svět k obrazu svému , ale jsou to jen pokrytecké kecy sobecké děvky :) , Dany chce hlavně moc , co ona ví o Západozemí , proč by měla vládnout zrovna ona , není nic lepšího než dosadit na trůn ženu která vyrostla v jiné zemi (sarkasmus ) , která má pouze pokrevní právo a to ne moc silné (je to žena , je z druhého kolene , momentlně neplodna ) podle mého by mohla pomoc při zničení armády mrtvých a nejlépe udělá když si potom vezme své dotraky a neposkvrněné a vrátí se do zálivu otrokářů kde muže byt tou zachránkyni protože tam to potřebuji , Západozemí nepotřebuje žádnou velkou změnu potřebuji hlavně mír a schopného válečníka a vladaře který je sjednotí (ona není ani jedno a Tyrion není vším ) ona však chce přinést do Západozemí válku a chaos , chce vládnout jako diktátor bez respektu k vlastnímu národu a tradicím , navíc sem jediný komu přijde na hlavu brát sebou tlupu barbaru co by jen zabíjela a znásilnovala i když očekávám že se najednou budou všichni chovat jako slušný a disciplinovaní lide jak přikazuje plán velké Dany ,možná s nich jednou budou mniši :) , nelíbilo se mi jak se k ni chovaly v první serie at už to byl bratr nebo Khal Drogo (sen mnoha žen ?asi je v kurzu když vás ve třinácti legálně znásilni ) nevnímám ji jako kladnou postavu spíš něco mezi a čím víc bude prahnout po moci tím to s ní bude jen horší , tohle jé však jen můj názor :) .

#125 HenryTheEight
31.3.2017 | 19:55:05
toren555

#112 mr_bungle: ano Tyrion by Dany mohl změnit podobně jako na ni měl vliv Baristan Selmy :) , Cersie je už ted chodící mrtvola otázka je spíš který hrdina se k ni dostane přes Horu :) .

#115 mr_bungle #116 jajkob
31.3.2017 | 20:01:06
mr_bungle

#114 toren555: Tipuju Drogona :D Nebo možná Arya s cizí tváří, Cersei má na seznamu taky a myslím i Horu.

#116 jajkob #117 toren555
31.3.2017 | 20:20:54
jajkob

#114 toren555:
#115 mr_bungle: odohrá sa predsa súboj Psa s Horou.

#117 toren555
31.3.2017 | 20:22:37
toren555

#115 mr_bungle: #116 jajkob: jako osobně bych taky tipoval psa , důvod by se našel :) .

31.3.2017 | 20:30:42
Azog2182

Paneboze at ta Daenerys uz chcipne ja se na ten jeji naivni ksicht nemuzu divat ale bohuzel oni zni udelali hlavni postavu jeste ze GRRM je takovej magor ze ji zabije doufam to me uklidnuje :D

#120 Rafan
1.4.2017 | 1:27:20
Sammet

nazov clanku uz mal byt ale davno zmeneny, autor prispevku by si mal zistit najprv rozdiel medzi trailerom a promom nez nieco neskor prida…ako nic v zlom, ale nazov clanku a to video, to je nieco uplne o inom..

1.4.2017 | 7:16:01
Rafan

#118 Azog2182: Pořád vám nedochází, nebo spíše zapomínáte, že autoři znají od GRRM konec ságy. Seriál se tedy nebude od románu nijak dramaticky lišit. Tedy ani v tom kdo přežije a kdo ne. Je tam spousta postav o proti románu vypuštěna a tak autoři musí improvizovat, zvláště tam, kde ty postavy zasahují do vývoje hlavních postav.

#122 Azog2182
1.4.2017 | 7:55:38
nesnášimřízky

#106 AviaRa: trailer/promo… tvoje starosti bych fakt chtěla mít :D

1.4.2017 | 13:49:09
Azog2182

#120 Rafan: Ja vim myslim to tak ze ji zabije GRRM takze i v Serialu chcipne :D

1.4.2017 | 14:06:22
brandiss

#106 AviaRa: Opica z vychodu? Ale nas nezaujima, ako ti vravel tvoj tatko, ked si bol maly :)

#124 AviaRa
1.4.2017 | 15:51:47
AviaRa

#123 brandiss: Damn son.

1.4.2017 | 18:05:26
HenryTheEight

#113 toren555: GRRM se hodně inspiroval událostmi Války růží a dalšími osudy historických postav. Pokud vezmeme v potaz to, co o Dany píšeš, tj. že je neplodná, je žena, je z druhého kolene, a uvědomíme si, co se v Králově přístavišti děje, tj. umřel slabý král a k moci se dostala pěkně ďábelská královna, tak z anglické historie se nám nabízí zajímavé srovnání v podobě potomků Jindřicha VIII.

Po smrti jeho jediného syna, Edwarda VI., za kterého vládli jiní (Tommen Baratheon), nastoupila jeho nejstarší sestra Marie I., zvaná krvavá (Cersei?), kterou po kratičké vládě, kdy nechala popravit spoustu současných šlechticů, protože byli protestanti, vystřídala její mladší sestra Alžběta I. (dejme tomu Dany), která se opět vrátila do kursu svého otce a opět zrušila katolictví a zavedla protestanství. Za ní nastala v Anglii éra rozkvětu, ale ona sama se nikdy nevdala, neměla potomky, je známá jako Virgin Queen. A také se tam objevuje další zajímavá věc, Alžběta dlouhou dobu věznila a po čase i nechala popravit svou vzdálenou sestřenku Marii Stuartovnu, kterou vyhnali ze Skotska (považované v seriálu za sever, že by to byla třeba Sansa?). Po smrti Alžběty se na trůn dostali do té doby pouze ve skotsku vládnoucí Stuartovci a to v osobě syna popravené Marie, Jakuba I.(Sansa zatím potomky nemá, ale má bratrance/nevlas­tního bratra). Takže ani by nebylo zvláštní, kdyby po Dany nastoupil někdo, kdo během jejího dobývání přišel o moc, o život, o vliv, atd. Ale nechme se překvapit.

2.4.2017 | 12:52:47
Godshadow

#107 Chipmanek: Kua, to je jak překlep ze Zrození Venouše na Primaveru…

2.4.2017 | 15:30:33
MagikaVonCary82

#65 toren555: Pán bude hádám šovinista a macho… Z hlediska historie, bylo od dob Sumerů, Egypta, Číny, Asýrie, toliko panovnic co panovníků. Pouze dodnes archeologům a historikům pozvolna „vyskakují“ ze svých hrobek a zavátých památníků, jelikož se jejich vládu – rovněž někteří šovinisté – pokoušeli vymazat z historie. V období baroka a renesance, je opět počet vladařek téměř 1:1 k vladařům. Období 18. století, je pak ve znamení výhradně arcivladařek. Královny České a Uherské, Arcivévodkyně Rakouské a Císařovny Svaté říše římské Marie Terezie, Velkokněžna Moldavská, Velkovévodkyně Besarábská, Vévodkyně Holštýnsko-Gottorpská, a Carevna vší Rusi Kateřina II. Veliká, Královna Nizozemská a Arcivévodkyně Spojených provincií a kolonií Nizozemských Marie Luisa Oranžská-Nássavská, Vévodkyně Normandská, kněžna Navarrská a Vévodkyně z Anjou Hedvika Johanna Margareta Teylingen-Orléanská. A konečně císařovna Říše středu a celého Podnebesí Wu Sian-Ling… A netřeba z hrobů „tahat“ ještě význačnější panovnice Evropy, Ásie i Afriky… Ne, feministka nejsem. Jako spisovatelka umělecké literatury faktu, jsem však historička. :o)

#128 nerrti #130 toren555 #133 Wolfrage
2.4.2017 | 18:26:22
nerrti

#127 MagikaVonCary82: Děkuji za vyčerpávající faktografický políček, také mi argumentace, že je ženské panovnictví nerealistické. Na GoT mi vadí spousta věcí ale tohle zrovna ne, spíš naopak je to právě tenhle překvapivý a logický vývoj (ženská nadvláda po mužském sebevyvraždění), kterého si na GoT cením.

#129 nerrti #132 toren555
2.4.2017 | 18:52:01
nerrti

#128 nerrti: /že je ženské panovnictví nerealistické, leze krkem.

2.4.2017 | 18:53:10
toren555

#127 MagikaVonCary82: nepsal sem nikde že nebyly vládkyně , ale musely mít nějaké reálné právo a v Západozemí mají prostě vetší právo muži a to dokonce bastardi něž ženy , Dany je v exilu je dobyvatelka,bohyně a má věrnou armádu takže ok , Yara je bojovnice a byla věrna pravidlům Železných ale prohrála se svým strýcem a ted s pomoci Dany má šanci – ok , Cersie manželka krále a matka králů – nemá žádné právo a je to diktátorka nic víc ,pokud by to bylo jen trochu reálné vládla by jen v Kralově Přístavišti a ostatní krajiny by podpořily rebely , v serialu se to jak je zvykem asi přejde , Olena smrti svých potomku a manžela měla ztratit většinu svého vlivu šedé eminence a to se nestalo ? ač ji mám rad tak se mi nelibí jak to bylo podané , o Zimohrad měl každý zájem ale o Vysokou Zahradu asi ne , a přitom je tam např rod Florentu který si ji nárokuje ale to není asi podstatné že , Lordi Udoli očividně nemají žádné mocenské plány a budou věrné podporovat rod který je mrtvý ? , Dorne je uplně mimo nevím jak to Martin udělá v knize ale doufám že to takhle neposere , asi v serialu nebyl prostor , no nevím kam furt spěchají . co tu pleteš pravou historie :) , já se orientuji podle fantasy knihy , kde jsou určena určitá společenská pravidla a zvyklosti a věř nebo ne taky vlastni historie , ano Martin se inspiroval historie ale šlo spíš o souhrn události , které nějakým způsobem zahrnul do děje . jasné sem šovinistické prase :) , sem hulvát a mlátím a urážím holky na potkani protože mi nejsou rovné ( já tě tady neurážím ani žádnou jinou reálnou osobu , takže bych byl rád kdybys ses taky tak chovala )

2.4.2017 | 22:38:12
toren555

chyba – Lordi Roviny očividně nemají žádné mocenské plány – furt se mi plete Udoli s Rovinou :)

2.4.2017 | 22:40:35
toren555

#128 nerrti:tak každému vadí něco jiného :) , víš kolik dalších rodu čeká na trůn nebo vládu nad krajinou , právě že je to GoT tak se divím že nikdo nemá ambice vzít si vládu a že je spousta silných rodu .

2.4.2017 | 22:44:52
Wolfrage

#127 MagikaVonCary82: toren555 nenapsal nic ani zdánlivě šovinistického. Za to ty musíš být hodně zakomplexovaná osoba, co nesnáší muže. Tvrdíš, že nejsi feministka, ale já viděl jen pár tvých komentářů k různým tématům a všechny byly ve stejném duchu. Kupodivu jsem si je zapamatoval, ale to asi proto, že to byly takové bláboly. A ještě jak na konci každého komentáře dodáš: „jsem historička a spisovatelka“. Buď žádná historička a spisovatelka nejsi a jen si tu něco kompenzuješ nebo jsi a nejstojíš za nic, takže si stejně léčíš mindrák tím, že na konci dáš ten dodatek.Jako by to mělo mít nějakou větší váhu nebo co. To, že je někdo historik nebo spisovatel, nezaručuje že má pravdu v tom co tvrdí. Připomínáš mi afrocentristy, co si vymýšlejí nesmysly o tom, jak běloši ukradli veškeré technologie černochům a že schválně přepisují historii. Přitom pravdu vidíš i dnes ve světě a nemusíš být historik. Nicméně jedna věc je kdo sedi na trůnu a druhá, kdo skutečně vládne. Muži jsou prostě silnější, tak to udělala příroda. Smiř se s tím.

5.4.2017 | 0:52:48
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Konec Game of Thrones

Seriál Game of Thrones odstartoval svou existenci na jaře roku 2011 a skončil na jaře roku 2019. Byl tu s námi dlouhých osm let, ale vše musí jednou dojít na svůj konec. Pokud chcete seriál podpořit a zároveň ukázat, jak vás bavil, tak jej ohodnoťte. Můžete také ohodnotit jednotlivé postavy a epizody

Prequel

Hra o trůny je sice u konce, ale to neznamená, že se do Západozemí už nikdy nepodíváme. Stanice HBO totiž objednala nový seriál, ve kterém se zaměří na dračí rod Targaryenů. 

Reklama

Nejoblíbenější postavy

Narozeniny

Hlídejte si nás

Napište nám

Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!


Filtr seriálů a filmů









Reklama