Hra o trůny (Game of Thrones)
95/100 - 2 315×

Hra o trůny(Game of Thrones)

Fantasy seriál o intrikách, magii a zradách. Západozemí a Východní země nejsou zeměmi, ve kterých by chtěl někdo žít, na každém rohu totiž číhá nebezpečí, která vás může ihned připravit o život.

USA | 2011 | Ukončeno
vysílání
8 sezón | HBO | 60 minut
VOD
Max | O2 TV
žánr
Dobrodružný, Fantasy, Historický
hrají
Peter Dinklage (Tyrion Lannister), Lena Headey (Cersei Lannister), Emilia Clarke (Daenerys Targaryen), Kit Harington (Jon Sníh), Maisie Williams (Arya Stark), Sophie Turner (Sansa Stark), Nikolaj Coster-Waldau (Jaime Lannister), Iain Glen (Jorah Mormont), John Bradley (Samwell Tarly), Alfie Allen (Theon Greyjoy), Conleth Hill (Varys), Gwendoline Christie (Brienne z Tarthu), Liam Cunningham (Davos Mořský), Aidan Gillen (Petyr Baeliš), Isaac Hempstead Wright (Brandon Stark)

Připravte se na sedmou sérii druhým trailerem

Připravte se na sedmou sérii druhým trailerem

Stanice HBO dnes zveřejnila novou upoutávku k sedmé řadě seriálu Game of Thrones. A opět se jedná o povedené dílo. Však se podívejte sami.

128 0
21.6.2017

Po zhlédnutí traileru se nezapomeňte podívat i na náš rozbor.

Thumbnail Play icon

Zdroj: HBO

Diskuze /200

sun tzu

Moooc se těším. Tento trailer je mnohem lepší než ten první

21.6.2017 | 18:30:04
Aspi

Ten člověk úplně na konci traileru je určitě Jon Snow? Tak nějak mi nesedí ta jeho postava, spíše mi připomíná Benjena.

#4 Pimster #58 Marethyu2000
21.6.2017 | 18:34:29
Efixan

Nejlepší trailer ze všech trailerů GoT.. masterpiece

21.6.2017 | 18:36:56
Pimster

#2 Aspi: To Jon určitě. Jen je navlečený v tý kožešině.

21.6.2017 | 18:37:12
Arrow123

Čo ten Jaime v 01:14? Žeby samovražedný nájazd? :/

#22 Trepy
21.6.2017 | 18:38:48
Arrow123

Inač trailer perfektne navnadil. Nevydržím to! :(

21.6.2017 | 18:40:15
Lex Luthor

Dobrý trailer těším se bude zase rozbor?

#8 Xavik
21.6.2017 | 18:41:42
Xavik

#7 Lex Luthor: Jojo, určitě zas udělám. :)

#23 Lex Luthor #26 Destyl #38 mr_bungle
admin
21.6.2017 | 18:42:41
NEKROMOON

A kdopak nám to drží Světlonoš?

#14 Nikolperse #64 Locker.
21.6.2017 | 18:43:20
Rafan

Mazec, tahle série bude brutální, tohle už začíná mít výpravu jak z celovečerních filmů.Mám dojem že HBO tímto seriálem nastaví nový etalon, podle kterého se budou porovnávat ahodnotit další seriály.

21.6.2017 | 18:44:28
Sarthanoom

Takže AA je asi jasný :D

#12 Azog2182 #21 Kiktak
21.6.2017 | 18:44:34
Azog2182

#11 Sarthanoom: Proc by byl jasny ? Vsak ohnivi mec mnel uz nekdy ve 2–3 serii :D

21.6.2017 | 18:47:18
LIPLIK

Ser Beric Dondarrion by mohl být Azor Ahai… :)

#27 Destyl #28 Arrow123
21.6.2017 | 18:48:42
Nikolperse

#9 NEKROMOON: Aký svetlonoš? To sa len Beric Dondarion chce zohriať, tak si pomocou trošky divokého ohňa zapálil meč. Mám dojem že niečo podobné urobil aj pri súboji zo Sandorom Clagenom v tretej sérii.

21.6.2017 | 18:49:08
Wolfinator1

To vypadá na několik velkých bitev paráda. Ten Jaime asi rozjede poslední zoufalý nájezd po té co mu draci spálí armádu na všechny Dothraky , no snad ho Tyrion ještě zachrání , přece jen doufám, že Jaime ještě sejme sestru :D

#47 10doktor10
21.6.2017 | 18:51:13
koukle

Tak tohle je neskutečná podívaná, trailer super a AA je asi prozrazen.

21.6.2017 | 18:52:43
fufight

kdo to stal u brana jak tam sedel na tom kresle? trioka vrana?

21.6.2017 | 18:57:22
Kubc6a

Úžasný!

webmaster
21.6.2017 | 18:59:00
azoxid

No nene, návrat Berika. Z toho ohnivého meče se nevzrušujte, však už ho v minulosti použil.

21.6.2017 | 19:00:11
Stardos

Gendry asi doplul, 1:25 :D

21.6.2017 | 19:04:42
Kiktak

#11 Sarthanoom: pokud se nepletu tak ten týpek už jednou svoje meče zapálil když bojoval s ohařem takže bych neříkal hop dokud nepřeskočíš

21.6.2017 | 19:05:10
Trepy

#5 Arrow123: Takovou smrt nedostane na 100% neboj.

#25 Arrow123
21.6.2017 | 19:05:48
Lex Luthor

#8 Xavik: Díky

21.6.2017 | 19:06:37
skot11

Chce se mi opravdu brečet :'( Já už to nevydržím.

21.6.2017 | 19:07:50
Arrow123

#22 Trepy: Tak to dúfam ale v tom zábere vyzerá, že už je mu to všetko viacej menej jedno

21.6.2017 | 19:08:55
Destyl

#8 Xavik: Neviem sa dočkať :)

21.6.2017 | 19:10:50
Destyl

#13 LIPLIK: Hovadina.

21.6.2017 | 19:11:51
Arrow123

#13 LIPLIK: Mohol, ale nie je :)

21.6.2017 | 19:13:34
MichaelMyers

Skvělý trailer! Tahle série bude epic. Ze záběrů s Bericem a Jonem mě mrazí. A je dobře, že neukazují moc Dany, alespoň víme prd. :D jen si myslím, že tahle série je pro Malíčka poslední, i když to tak nechci.

#30 Stardos
21.6.2017 | 19:17:15
Stardos

#29 MichaelMyers: Podle mě úplně ten zacátek je po tom, co ho Sansa zabije

#32 Pouty #33 MichaelMyers #39 FValek #54 Salonca #90 Offak
21.6.2017 | 19:19:40
Grayyitheyerouh

Jaime zabil Cersei a ted nasraně jede zabit Daenerys a povede se mu to. To je záběr panečku. To bude mít každá epizoda grády.

21.6.2017 | 19:25:15
Pouty

#30 Stardos: Přesně tohle mě napadlo, pokud se to teda stane.

21.6.2017 | 19:26:58
MichaelMyers

#30 Stardos: To mě nenapadlo, ale jak se na to koukám, souhlasím s tebou. A když už by měl padnout tak určitě rukou Starka.

#36 Arrow123
21.6.2017 | 19:33:25
Rodney_

Berik s hořícím mečem neni nic neobvyklého spíš mě zaujalo že se ho ani nedotkl aby začal hořet

21.6.2017 | 19:38:29
Oralgutan

1:20 Dondarrion napravo ??

21.6.2017 | 19:38:53
Arrow123

#33 MichaelMyers: A najlepšie rukou Arye :)

21.6.2017 | 19:42:27
Pouty

Bože, ale jak Daenerys strhává prapor se Standovým znakem…to mi rve srdce

21.6.2017 | 19:44:44
mr_bungle

#8 Xavik: Prosím, mohl bys k videu přidat poznámku, že Berik s ohnivým mečem není AA se Světlonošem? ;)

#51 Xavik
21.6.2017 | 19:45:30
FValek

#30 Stardos: Taky si myslím :) A líbí se mi, že pořád čerpají docela z knihy, třeba jak neposkvrnění plují do té díry ve skále, to jim určitě poradil Tyrion z doby, kdy dělal správce kanalizací :D

21.6.2017 | 19:56:09
brandiss

sa skludnite s tym Berrickom :D

21.6.2017 | 19:57:41
brandiss

ten WW s kopijou sa bil s kym? nezavidim robit rozbor…

#46 Houba74
21.6.2017 | 20:19:49
brandiss

a este nieco pre Lockera. v 40.sekunde mas namet na novu profilovu fotku :D

21.6.2017 | 20:20:39
Trepy

1:22 To je kdo? :D 1:20 Jona zachrání jen drak :D

21.6.2017 | 20:22:16
rockysiburger

1:19 Jon stojí na pahorku a za ním válečník s hořícím mečem, takže Berik po boku sněha? :-) A Jaime si jede pro jistou smrt :-/

21.6.2017 | 20:23:22
Oralgutan

Berik jiný frajer ne ? Už zapálí meč aj bez toho, aniž by se ho dotknul. A podle 1:20 bude bojovat po boku Sněha a Jaime, jak už to někdo psal, asi ho něco fakt na*ralo a pravděpodobně jede na jistou smrt. Achjo, ať už to začne :D

21.6.2017 | 20:27:08
Houba74

#41 brandiss: To mně připadá jako Benjen, mohl by být

#62 mr_bungle
21.6.2017 | 20:30:39
10doktor10

#15 Wolfinator1: Třeba Jaimie zabije jednoho draka :D

21.6.2017 | 20:47:31
Arrow123

Každopádne Cersei túto sériu určite zomrie. 8.séria sa už bude venovať čisto vojne s chodcami a Jon od tej šialenej sviňe nemôže čakať žiadnu podporu takže by tam zbytočne zaberala miesto.

#49 Stardos
21.6.2017 | 20:53:17
Stardos

#48 Arrow123: Třeba by se z Cersei nakonec stala Night Queen a ona to celé povede :D

21.6.2017 | 21:02:23
pidnik

Padající na kolena je pravděpodobně Theon, proč mám takový pocit, že jeho sestřička zahyne při hraní si na atentátníka?

21.6.2017 | 21:09:06
Xavik

#38 mr_bungle: Ne, jen ať si všichni teoretizují. :D

admin
21.6.2017 | 21:09:23
Salonca

WTF ľudia prečo všeci píšete že Jaime ide na istú smrť… Však on z bojiska iba uteká a smer Casterly Rock… A nemyslím si že Beric je AA a ten meč mu zapálil Boh svela (Lord of Light)..

#53 Trepy
21.6.2017 | 21:14:25
Trepy

#52 Salonca: Nezapálil mu ho Lord of Light, ať de Jaime kamkoli, nezemře v této scéně a Beric klidně bejt AA může, protože ho tolikrát oživil.

#57 Salonca
21.6.2017 | 21:16:47
Salonca

#30 Stardos: Podla mna isto nie… Zabiť v božom háji ?? Ved by ju Severania umučili k smrti.. Ved aj v Prvej sezone ked Cat zavolal Maestera Luwina, Robba, Theona a Sera Rodrika do božieho háju diskutovať o páde Brana z veže tak Maester Luwin povedal: Pozor na slová. „Plánovať vojnu v božom háji je zle.“ (dačo na ten spôsob).. A ja si myslím že Sansa si špiniť ruky nebude od toho bude Arya :)

#63 Stardos
21.6.2017 | 21:19:16
Lex Luthor

Pokud bude Dany dobývat královo přístaviště i s loděmi doufám, že jí Tyrion řekne co se stalo na černovodě a že neudělá tu samou chybu, jako Stannis Baratheon

#56 Trepy #83 Niethan
21.6.2017 | 21:19:25
Trepy

#55 Lex Luthor: Tak jasně, že neudělá, však on mu odbouchl flotilu xD

21.6.2017 | 21:22:26
Salonca

#53 Trepy: Možno mu ho Lord of Light nezapalil ale AA neni.. Lebo AA je „Prince that was promise“ a on nechce trón. A aj tak si myslím že v serialy sa AA neukáže že to bude len v knížkach. V serialy podľa mojej teórie bude len Lightbringer a žiadny Azor Ahai reborn.

21.6.2017 | 21:24:36
Marethyu2000

#2 Aspi: rozhodně Jon, má dlouhý Dráp

21.6.2017 | 21:29:59
Oralgutan

Nechápu, 1:20 jsou Jon a jeho suicide squad úplně obklíčeni armádou mrtvých, pak někdo utíká ( Jon?) a v záběru na konci zase stojí Jon úplně sám.

#85 Rumek
21.6.2017 | 21:34:52
Luciz

Tak to vypadá hodně dobře :)

21.6.2017 | 21:41:36
mr_bungle

Dokážete někdo identifikovat ty hlasy? První Malíček, pak Jon, Jaime a nakonec Sansa?

#65 Pouty
21.6.2017 | 21:47:03
mr_bungle

#46 Houba74: Nene, je to Jon, má Dlouhý dráp.

21.6.2017 | 21:51:35
Stardos

#54 Salonca: Tak když by se o tom nikdo nedozvěděl

21.6.2017 | 21:51:36
Locker.

#9 NEKROMOON: Pouze jediná možnost připadá v úvahu…

#112 mirako
21.6.2017 | 21:56:41
Pouty

#61 mr_bungle: Jaime nemluví, jinak jak píšeš.

21.6.2017 | 21:59:50
didi2012

čo to tam tá Sansa trepe že osamelý vlk zomrie ale smečka prežije sakra dúfam že nejde proti Jonovi

#70 mr_bungle
21.6.2017 | 22:02:35
yennik

Kriste, vážně si myslíte, že vám v traileru řeknou, jak to doopravdy bude? Jon sice vypadá obklíčený, ale stojí v pohodě, celkem uvolněně, a za obzor toho pahorku není vidět. Určitě je to jen nějaká past. Nesnažte se v tom traileru hledat něco víc než jen natěšení se na příští měsíc. Navíc ty záběry jsou skládané tak, ať jsou vizuálně hezké, všechny záběry na sebe navazují, a ne tak, aby vám tvůrci dávali nápovědy týkající se děje. Má vás to navnadit a ujistit o tom, že to bude dobré. Případně vyvolat diskuze, ale určitě ne rozdávat spoilery.

1:22 Ohař vypadá, že je zpátky.

21.6.2017 | 22:02:38
Dark Angel

Neskutočný trailer!! GoT opäť ukázal svoju veľkosť! Tento seriál ma parametre filmu a porovnávať ho s inými seriálmi ani nejde :D :D

21.6.2017 | 22:05:57
mr_bungle

0:22 Meera s Branem u brány Černého hradu. 1:09 Euron s loďstvem připlouvá k Rudé baště. 1:31 V kruhu je dvanáct bojovníků. 1:42 Koho to Jon zabíjí? Někdo z divokých?

#71 Locker. #72 Efixan
21.6.2017 | 22:09:02
mr_bungle

#66 didi2012: Těmi vlky asi myslí Starky. Osamocený Stark zemře, ale když bude rodina (smečka) držet spolu, tak přežijí.

#74 didi2012 #86 Niethan
21.6.2017 | 22:15:56
Locker.

#69 mr_bungle: 1:42…jedná se o scénu z epizody 7×05 The Night Champion, kde se Jon definitivně odhalí jako šampion Nočního krále…v konkrétní scéně patrně zabijí Tormunda…

#112 mirako
21.6.2017 | 22:17:56
Efixan

#69 mr_bungle: zabil wighta a před ním STOJÍ několik desítek dalších, ano – STOJÍ – že by na příkaz Night Kinga?

21.6.2017 | 22:19:39
Movego

Paaaaaani :o tak to bude fakt mega. OUU letos si Dany zalítá asi hodně :D Ten havran, jak tam letí, to je asi Bran co? Pak na něj koukne NK a asi konec :D Hele není Cersei náhodu dole ve sklepeních u lebek draků? Ta hudba, no mazec, těším se na rozbor!

#75 brandiss #76 brandiss
21.6.2017 | 22:22:46
didi2012

#70 mr_bungle: aha kokos takto ma to vôbec nenapadlo dakujeeeeeeeeem

21.6.2017 | 22:24:01
brandiss

#73 Movego: hudba je hrozna, este aj v knihach je lepsia

21.6.2017 | 23:27:37
brandiss

#73 Movego: Proste Ramin Djawadi je bozsky, ostatok v serialy shit, ale je to vec vkusu

21.6.2017 | 23:28:45
Czert82

Ježiši já to snad už nevydržím, tohle bude epic!

21.6.2017 | 23:42:41
Fossilus

Trailer super jen tady zas 20 všeználků knih, který ještě nejsou napsaný :)

21.6.2017 | 23:44:00
Hory11

Neposkvrneny jak plujou do te diry urcite neni KL je to na 100% Draci Kamen. A pochybuju ze Dany tuhle sezonu dobude KL. Podle me jke to Dorne a pak musi s opicema z plani na sever pomoct proti WW. A Beric urco nebude AA. Pral bych to Mlademu Vlkoj ale to taky nespis nebude. Jedine co me vrta hlavou je kde se nachazi Arya. Podle vseho ma prijet na Zimohrad ale v traineru se nachazi nekde na jihu u more nejspis

#81 Pouty #87 mr_bungle #98 risutka
22.6.2017 | 0:10:04
brhefst

Vypadá to že Jon bude bojovat s Night Kingem…krása :)

22.6.2017 | 0:22:53
Pouty

#79 Hory11: To bude spíše Casterlyova skála. Nejspíš Tyrion, který dělal správce kanalizací, jim poradí nějakou tajnou cestu a jak pak vidíme v jednom záběru, skupinka Neposkvrněných otevírá bránu zbytku armádě, která se vrhá dovnitř. Ale je to pouze můj názor.

22.6.2017 | 6:49:13
Uschi

Takze Brana za zdi mame prakticky potvrzeneho – vstupenka pro WW zajistena. Prijde mi, ze Danny neco chysta. Tenhle pohled uz jsem u ni videl v momente, kdy se rozhodla zabit vsechny Khaly nebo kdyz na konci dvojky zabila toho carodeje. Jen mi tam stale chybi na konci traileru pohled na leticiho draka, co chrli modry ohen :( :D

22.6.2017 | 7:59:55
Niethan

#55 Lex Luthor: Tie lode budú ale Euronove, aspoň ja si myslím :)

22.6.2017 | 8:53:41
Lex Luthor

Jon se od Brana asi dozví pravdu uvidíme jestli to budou tajit nebo to řeknou i ostatním pokud ano přidají k vlajce severu i vlajku Targaryenů

22.6.2017 | 8:55:07
Rumek

#59 Oralgutan: Však trailer nejde chronologicky v čase, nehledej v tom něco, co tam není. Navíc trailer schválně navozuje situace, které budou úplně jinak, vždy to tak bylo.

22.6.2017 | 8:55:15
Niethan

#70 mr_bungle: Toto v prvej sérii vravel sám Eddard ak si dobre spomínam

22.6.2017 | 8:57:21
mr_bungle

#79 Hory11: Mladý vlk to tutově nebude, ten zemřel na rudé svatbě ;)

#88 Hory11
22.6.2017 | 9:22:45
Hory11

#87 mr_bungle: Diky za opravu myslel jsem samozrejme Jona :)

22.6.2017 | 9:26:02
mr_bungle

1:03 Havrani letící nad wighty, jednomu zbělají oči, Bran šmíruje, co dělá NK? NK se pak podívá na ty havrany, cítí Branovu přítomnost?

1:16 Dany na Drogonovi.

22.6.2017 | 10:16:16
Offak

#30 Stardos: Souhlasim, prvni vec co me napadla kdyz jsem na to koukal

22.6.2017 | 10:38:31
strike

Nějak si nedokážu vysvětlit toho Bericka. Ten meč mu vzplanul samovolně, čili se nám snaží říct kdo je opravdu Azor Ahai?

22.6.2017 | 11:02:29
Bhall

Super trailer. K diskuzi. Berik není Azor Ahai. Ten meč zapálil naprosto identickým způsobem jako v 3. serii při souboji se Sandorem. Nic nového. Jamie podle mě snaží prorazit ven z prohrané bitvy na ohnivém poli. Armáda Lanisterů je přepadena Dothraky a Daenerys poté, co se vrací z vyplenění vysoké zahrady zpět do králova přístaviště.

#94 ZizaCZ
22.6.2017 | 11:09:27
Rumek

Sansa udělala něco za co stydí, ale zároveň má z toho radost…nebo něco takového viděla… Že by Malíček ukončil svou pouť…

22.6.2017 | 11:42:06
ZizaCZ

Prosimte proč by Deanerys plenila Vysokou zahradu, když Tyrellove se k ni přidali? :D
#92 Bhall:

#95 Grayyitheyerouh #97 Bhall
22.6.2017 | 11:45:50
Grayyitheyerouh

#94 ZizaCZ: Plenit ji nebude, ale bude ji čistit od lannisterské pakáže, která ji právě přišla vyplenit.

22.6.2017 | 11:48:16
Grayyitheyerouh

Nikde v traileru nevidím ale Tarlyho. Zřejmě je to záměr.. pokud tedy bude ve hře…

22.6.2017 | 11:50:08
Bhall

#94 ZizaCZ: Vyplení ji Lanisterové. Tak jsem to myslel samozřejmě.

22.6.2017 | 12:07:46
risutka

#79 Hory11: taky si myslim ze to bude draci kamen, podle te mapy 0:30

#99 risutka
22.6.2017 | 12:21:43
risutka

#98 risutka: + pak strhava stannisovu vlajku 0:47

22.6.2017 | 12:23:33
Locker.

Hodně by mě zajímalo, jak si pohrají s explozí části Zdi…a hlavně jak do toho stihnou zakomponovat Malíčka, který už do Východní hlídky u moře nechává přepravovat značné množství divokého ohně, resp. jak to stihnou během 3 epizod (7×03 The Great Fall bude právě o pádu Zdi)…

#101 Grayyitheyerouh
22.6.2017 | 12:32:22
Grayyitheyerouh

#100 Locker.: Viseryon bude od 1.-3. epizody chybět. Tak je jasné, že jeho agent Robin se proplíží k Viseryonovi, podá mu odvar z makovic a bude přepravovat wildfire přímo ze stok pod KL, který mu dodá Qyburn, Malíčkův špeh.

#102 Locker. #104 Locker.
22.6.2017 | 12:37:27
Locker.

#101 Grayyitheyerouh: Qyburn je ale opravdu Malíčkův člověk…sám uvidíš…proč si myslíš, že ho nalezli zrovna v Harrenově a ze všech byl právě on naživu…od počátku pracuje jen a výhradně pro Malíčka v rámci mnohem širšího plánu…

#103 Grayyitheyerouh
22.6.2017 | 12:40:45
Grayyitheyerouh

#102 Locker.: Jistě, já tomu věřím už delší dobu. Qyburn je záhadná postava.

22.6.2017 | 12:43:14
Locker.

#101 Grayyitheyerouh: Qyburn využil odpálení Septa jako test účinnosti divokého ohně (a zároveň tím získal potřebnou praxi), aby jej pozděj naostro využil pro Malíčka během odpálení Zdi…odpálení Septa lze v našem světě chápat jako jaderný test v Novém Mexiku před svržením atomové bomby na Hirošimu…

#105 Grayyitheyerouh
22.6.2017 | 12:43:46
Grayyitheyerouh

#104 Locker.: Souhlasím. Chci vidět reakci všech, až zjistí, že je půl zdi pryč. A taky výraz Malíčka, který ovšem musí předstírat údiv.

#106 Locker.
22.6.2017 | 12:46:09
Locker.

#105 Grayyitheyerouh: Půl zase ne…ale dostatečná část při Východní hlídce, aby prošla celá armáda WW…

#107 Grayyitheyerouh #108 jajkob
22.6.2017 | 12:58:23
Grayyitheyerouh

#106 Locker.: Ano, otázkou je, jak se k tomu bude stavět Varys. On je jeden z mála, který se může domnívat, že v tom má malíček Malíček.

#109 Locker.
22.6.2017 | 13:02:03
jajkob

#106 Locker.: tento trailer jasne dokazuje, že teórie sa nesplnia. nebojuje snáď zase Jon a NK?

#110 Locker.
22.6.2017 | 13:04:53
Locker.

#107 Grayyitheyerouh: Nebudeš tomu věřit, ale Varys je s Malíčkem jedna ruka…Varys je nejvyšší rudý kněz a byl to právě on, který odhalil Malíčkovi tu realitu, že je ve skutečnosti Azor Ahai…

#111 Grayyitheyerouh #123 Trepy
22.6.2017 | 13:05:23
Locker.

#108 jajkob: Jon bude chtít nakonec NK svrhnout a stát se pánem WW…

#113 yennik
22.6.2017 | 13:06:09
Grayyitheyerouh

#109 Locker.: Ano! Všechno do sebe zapadá! Čaroděj byl nejvyšším rudým knězem, ale už byl starý, a tak sehnal zástupce – následovníka → Varyse! Ten to ovšem nepochopil a Čaroděje má uzavřeného v bedně… nebo to není Čaroděj? Tohle fakt nevím!

22.6.2017 | 13:07:47
mirako

#64 Locker.: no povídej.. máš na mysli někoho jiného než Berica?

#71 Locker.: Tormund doufám nepadne.. jinak šampion snad bude.. ;) :D

22.6.2017 | 13:23:22
yennik

#110 Locker.: Většina těch tvých fantasmagorických teorií mi přijde úplně reálná.

#114 Marethyu2000
22.6.2017 | 13:47:11
Marethyu2000

#113 yennik: to jsi asi nováček. Locker chrlí jednu teorii za druhou a žádná nevyjde a žádná nemá logické opodstatnění.

#115 yennik #116 Locker.
22.6.2017 | 14:29:31
yennik

#114 Marethyu2000: Nějakou dobu už tady tahle fóra pročítám, a vždy mě to pobaví. Četl jsem asi 4 knihy a seriál jsem viděl celý (nečekaně), ale i tak mám pocit, že si z toho nic nepamatuju, tudíž mě Locker vždy pobaví, protože si nepamatuju ty dějové linky úplně přesně.

22.6.2017 | 14:34:20
Locker.

#114 Marethyu2000: Většina teorií totiž spadá až do 7. – 8. sezóny takže se zatím nepotvrdily…a každá má své logické opodstatnění…sděl mi, co se ti na té které teorii nezdá a já ti to rád logicky vysvětlím…

#118 Marethyu2000
22.6.2017 | 14:36:18
widy.33

1:22 to vzyerá tak trocha podla oblečenia ako Sandor Clegane a koho ide štvrtit ? Možno Horu

widy.33
22.6.2017 | 14:41:53
Marethyu2000

#116 Locker.: vše na všech tvých teoriích. Ty teorie nesedí do charakterů postav… A to, aby měli nemrtví draka, kterej chrlí oheň, který je zabíjí je kravina

#120 Locker.
22.6.2017 | 14:43:43
Jery

Ale pokaždé ho někdo podrbe a nakrmí (-: Počkejte co bude ještě psát po tom co Malíček doplatí na tu upřímnost k Sanse (-: Já už se na to přímo těšim né tak jako na Jofreyho smrt ale …

#121 Locker.
22.6.2017 | 14:45:11
Locker.

#118 Marethyu2000: ,,Ty teorie nesedí do charakterů postav" … ještě jednou, uveď konkrétní příklad a já ti to objasním. ,,A to, aby měli nemrtví draka, kterej chrlí oheň, který je zabíjí je kravina" … ta věta je kravina, ale to jsem také nikdy netvrdil. Od počátku píši, že WW budou mít vlastního nemrtvého draka, ale ten pochopitelně žádný oheň chrlit nebude, nýbrž spalující mráz…

22.6.2017 | 14:47:08
Locker.

#119 Jery: Nepřeju ti to, ale budeš velmi zklamán. Sansa se díky Malíčkovi dostane do takového postavení, že mu bude do smrti líbat nohy…

#122 Grayyitheyerouh #124 arthurdayne #125 Trepy
22.6.2017 | 14:48:49
Grayyitheyerouh

#121 Locker.: A také zadek.

#124 arthurdayne
22.6.2017 | 14:50:54
Trepy

#109 Locker.: Proč by Malíček odpaloval zeď, kdyby byl AA? To nedává smysl.

#126 Locker.
22.6.2017 | 15:03:38
arthurdayne

#121 Locker.: #122 Grayyitheyerouh: Pánové, vy jste se opravdu hledaly, až jste se našly. Protože ty vaše teorie, a hlavně ty tvoje Lockere, jsou opravdu postavení na hlavu. Chápu, že tě baví mystifikovat lidi, ale ty noví, kdo neznají ty tvoje slavní teorie, Lockere, tak je to dost mate. Ale je to pouze můj osobní názor, se kterým ne všichni mohou souhlasit.

22.6.2017 | 15:03:47
Trepy

#121 Locker.: A proč by postava, která chce celej svět pro sebe zachraňovala celej svět? To taky nedává smysl. Tvý teorie mají nulovou reálnost, ale pokračuj baví mě to :D

#126 Locker.
22.6.2017 | 15:05:45
Locker.

#123 Trepy: Protože Zeď je tvořena z obsidiánu, který je potřeba ke zničení WW…a navíc jediným způsobem jak porazit WW je paradoxně jejich vpuštění do Západozemí (zní to podivně, ale bude to mít své opodstatnění…)

#125 Trepy: Nikdy jsem (ani nikdo jiný) netvrdil, že AA by měl být ztělesněním nějakého dobra, které beztak neexistuje…AA má svůj zájem jako každý jiný…a v kombinaci s Malíčkem je to zájem na vládě nad známým světem…a proto jej nejprve musí zachránit, aby nad ním mohl vládnout (navíc to dodá i potřebnou legitimitu jeho panství)…

#155 Marethyu2000 #171 Tristan22
22.6.2017 | 15:23:51
Malakal

A ten WW, co se tam rozmachuje na někoho… Ten vypadá podle mě úplně stejně, jako ten WW, kterého Jon zabil v 5×08 Hardhome. Nezdá se vám?

#128 Trepy
22.6.2017 | 15:53:39
Trepy

#127 Malakal: Určitě podobně, ale to je fuk ne.

22.6.2017 | 15:56:42
Red Viper

Vsadím se že Tormund umře při souboji s Nočním králem

22.6.2017 | 16:22:06
shootx

Vypadá ze Johna dostane NK, Dhario v 1:22 a Cersei na drakovi v 1:25 wow

#131 Arrow123 #132 Trepy #133 brandiss #137 Robinson
22.6.2017 | 16:37:14
Arrow123

#130 shootx: Cersei na drakovi? Možno tak v jeho papuli ale na jeho chrbte ťažko :D

22.6.2017 | 17:14:49
Trepy

#130 shootx: Jon* Jona určitě nedostane ještě. To není Dhario. Cersei není na drakovi, všechno špatně :D

22.6.2017 | 17:23:51
brandiss

#130 shootx: ty si kompletne mimo

22.6.2017 | 17:30:06
kuldass

1:17 ten pohled Theona a jeho sestry.. Euron odstřeluje jejich lodě jednu za druhou.. proto theon padne nakolena jak vystoupí z lodky která ho doveze konečně na souš..

1:25.. ta tlama z blízka… řekl bych že to uvidí Jaime po tom jeho nájezdu, ale nezemře, bude spíš zajat řekl bych…

ale na koho arya vytahovala meč? koho zabil jon na konci? bude to pecka a 100% jinak než si každej myslí :D to už by sme se za těch 6 sezon mohli naučit ne? :D

#135 Locker.
22.6.2017 | 17:52:55
Locker.

#134 kuldass: ,,ale na koho arya vytahovala meč?" … Na Jona.

#136 Nikolperse
22.6.2017 | 18:03:17
Nikolperse

#135 Locker.: Podľa uniknutého scenára sa má Arya zahrať na deratizéra a zbaviť Westeros krysy nemom Petyr Baelish alias Malíček.

#139 Uschi
22.6.2017 | 18:25:12
Robinson

#130 shootx: Ty musíš kouřit něco hodně silného…

Každopádně v 1:22 Tyrion nevypadá moc nadšeně :O

22.6.2017 | 18:25:54
pufa

Bohové, já se těším jak děcko na cumel, už se i o tom v noci i zdá :)

22.6.2017 | 18:27:25
Uschi

#136 Nikolperse: to tezko… Malicek je AA… Locker to tu jiz potvrdil..Rekl bych, ze vyfahla svuj mec na znameni smireni se aby ji mohl malicek prohnat mec srdcem.....

22.6.2017 | 18:38:57
Rodney_

zajímalo by mě s kým Jon vede ten rozhovor o tom jak jejich rodiny společně bojovali navzdory jejich rozdílům… nějak mi to sedí jen na Arryny a Tullye (Baratheonové už nejsou, tedy kromně Gendryho) ale obojí je nepravděpodobné, jestli takhle mluví s Danny tak by si scénáristi měli znova nastudovat dějiny Západozemí

#143 mr_bungle
22.6.2017 | 19:00:12
shootx

Když si to stopnes tak na tom drakovi to nevypadá na deny. Ten kostým je Cersei.

#144 mr_bungle
22.6.2017 | 19:04:46
Arrow123

Tak ale hlavné je, že Bran konečne dostal po 6. sériach vozík :)

22.6.2017 | 19:08:54
mr_bungle

#140 Rodney_: Tipuju zrádné Karstaky a Umbery. Jon se prý nebude chtít mstít na jejich potomcích.

#145 Locker. #154 Rodney_
22.6.2017 | 19:16:01
22.6.2017 | 19:16:40
Locker.

#143 mr_bungle: Má důležitější věci na práci…třeba zajistit invazi WW…

#148 jajkob
22.6.2017 | 19:21:12
Wolfinator1

Král severu opět bojuje po boku hrstky divokých a lordi severský si zas zalezli do hradů nebo co :D

22.6.2017 | 19:28:17
Šejmus92

Proč by někdo vyhazoval do vzduchu Zeď probůh? No dobře, je z obsidiánu, ale přece si nezbořím to jediné, co mě chrání.

#149 Locker. #151 shootx
22.6.2017 | 19:35:38
jajkob

#145 Locker.: locker, akou smrťou zomrie Dany a ako skončí Cercei? A ako skončí Euron. Mohol by si mi objasniť celý dej a logicky ho spojiť?

#149 Locker.
22.6.2017 | 19:43:56
Locker.

#147 Šejmus92: Nechrání je, protože Bran nosí značku NK, která mu umožní se přes Zeď dostat…a obsidián potřebují k jejich porážce a jinak se získat nedá

#148 jajkob: Brzy sem vložím postupně podrobné popisy všech epizod 7. sezóny, tak se nech překvapit…

#150 Šejmus92
22.6.2017 | 19:51:37
Šejmus92

#149 Locker.: To jak se ho NK tenkrát dotknul? Tím bylo celé kouzlo zrušeno? A kvůli obsidiánu nemusí dělat ve Zdi díru, k tomu by stačilo odštípat si něco z vrchu, ne?

22.6.2017 | 20:15:46
shootx

#147 Šejmus92: když bude u zdi armáda NK je to nejlepší šance na ne zaútočit a když exploduje zeď vystřelí se na ně obsidian jako kulky. Diky branovi ztratí zeď magickou schopnost. A Malíček jedinej ví o divokém ohni z KL takže to do sebe začíná zapadat

#152 Šejmus92 #153 Locker.
22.6.2017 | 20:16:04
Šejmus92

#151 shootx: No tak to zní zajímavě. :)

22.6.2017 | 20:20:27
Locker.

#151 shootx: Qyburn pracuje pro Malíčka a již zahájil lodní přesun nádob s divokým ohněm do Východní hlídky u moře, kterou obsadila skupina rytířů z Údolí na rozkaz Malíčka…

22.6.2017 | 20:22:20
Rodney_

#143 mr_bungle: to mě napadlo ale zase tam nesedí ta část o tom jak jsou rozdílní… Umberové ukázkový seveřani a Karstarkové mají dokonce společnou krev se Starky

#165 mr_bungle
22.6.2017 | 20:40:35
Marethyu2000

#126 Locker.: Kde jsi přišel na to, že zeď je tvořena obsidiánem? To nikdo nikdy neřekl a je to kravina. Takové množství obsidiánu by nikde nenašli. A hlavně, všichni říkají, že zeď byla zvyšována pomocí ledu během tisíců let. Tudíž kravina. Pokud tam někdy nějakej obsidián použil, je úplně u základny a taková exploze nahoře zdi by nic nezmohla

#156 Locker.
22.6.2017 | 21:08:23
Locker.

#155 Marethyu2000: Zeď tvoří z 90 % obsidián, kterého měly kdysi Děti lesa nezměrné množství…a ta exploze bude tak masivní, že zničí část Zdi po celé výši, aby to uvolnilo co největší množství obsidiánu…

#157 NessieTheFox #158 brandiss #161 RightfuHeir #170 Salonca
22.6.2017 | 21:28:37
NessieTheFox

#156 Locker.: Kde jsi přišel na to, že je zeď z 90% obsidian? Nikde nic takového nebylo zmíněno. Vysvětlil bys mi to prosím? :)

#166 ori
22.6.2017 | 22:00:46
brandiss

#156 Locker.: ale povedz, odkial to vobec mas, ze je tvorena z obsidianu

#166 ori
22.6.2017 | 22:01:59
Faraniel

To vypadá dobře. Víme, kdo to vystupuje z té loďky? Je to opravdu Theon? Jinak, co nude vyvádět Sansa mě začíná zajímat. Ten pohled měla zvláštní.

#162 Rafan
22.6.2017 | 22:12:30
Knell

Ak to bude podľa Lockera a pár ďalších miestnych zasvätených (z čoho ale nemám veľmi strach), tak je to na prd príbeh a hlúpa, prekombinovaná hovadina a budem dosť nasratý, že som pri tom strávil toľko času…

22.6.2017 | 22:49:56
RightfuHeir

#156 Locker.: Zeď je z obsidiánu a Noční hlídka ji po nocích natírá na bílo (proto se jí také říká noční), aby to vypadalo, že je ze sněhu a ledu. Někdy ten nátěr do rána ani nezaschne a ještě přes den stéká dolů, takže potom se říká, že Zeď pláče.

23.6.2017 | 2:09:51
Rafan

#159 Faraniel: Ten Pohled a ta slova nemusí být vůbec k jedné scéně. Důvod toho výrazu může být úplně jiný.

23.6.2017 | 6:30:02
yennik

Vás akorát sere, že by Locker mohl mít nakonec pravdu. ( ͡° ͜ʖ ͡°)

#164 mr_bungle
23.6.2017 | 10:00:59
mr_bungle

#163 yennik: Lockera doopravdy někdo čte?

#167 Šejmus92
23.6.2017 | 11:04:36
mr_bungle

#154 Rodney_: Odlišnosti se nemusí týkat jen původu.

23.6.2017 | 11:06:40
ori

#157 NessieTheFox:
#158 brandiss: Jeho si nevšímajte, ten na niečom fičí.

webmaster
23.6.2017 | 11:25:07
Šejmus92

#164 mr_bungle: No já se tu zaregistroval teprve včera. Mám tomu rozumět tak, že všechno co říká, jsou jen jeho domněnky a teorie?

#168 Rafan #169 mr_bungle
23.6.2017 | 13:27:52
Rafan

#167 Šejmus92: Samozřejmě, jsou to jeho konstrukce, jakých je na netu hodně. Dle zákonu pravděpodobnosti a faktem kolik už těch teorií zde napsal, je možné, že se s nějakou i strefí.

23.6.2017 | 13:39:33
mr_bungle

#167 Šejmus92: Já bych řekla blbosti, ale jo, jsou to jen domněnky a teorie :D

23.6.2017 | 13:49:12
Salonca

#156 Locker.: Aj keby si mal pravdu a stena je z obsidianu tak skade by sa to Littlefinger dozvedel ?? Veď o stene sa vie hrozne málo vecí.. A Littlefinger není nejaká postava ktorá by verila mýtom. A ako už jeden písal tak ak by chcel obsidian tak by stačilo kúsok zo južnej strany steny odlúpiť… Ale to že Qyburn robí pre malíčka sa my hrozne páči..

#172 Locker.
23.6.2017 | 14:15:30
Tristan22

#126 Locker.: Je vám dúfam jasné, že len odpáliť zeď nestačí. To, že je z ľadu a teda teoreticky aj obsidiánu nie je to čo zabraňuje armáde mŕtvych prejsť. Aj keby tam bol prechod ako kráva cez neho prejsť nemôžu pretože im v tom zabraňuje mágia ktorou je stena chránená. Takže najskôr bude potrebné nejako „zrušiť“ tú magickú ochranu, pretože inak budé zombieland len pozerať na neviditeľnú stenu ;)

#172 Locker.
23.6.2017 | 14:57:29
Locker.

#171 Tristan22: Magii zničil už Bran, když se nechal proklít Nočním králem…proto už nemá smysl Zeď zachovávat…lepší ji takto aspoň využít…

#170 Salonca: Malíček to ví od Varyse, který to ví od Stannise (Stannis přežil a jako jediný má nyní 2 klíčové informace: Zeď je de facto neomezený zdroj obsidiánu + Noční král je ve skutečnosti Aegon Targaryen. … Varys totiž celou dobu hraje s Malíčkem na stejné straně…to od něj má většinu teleportačních kamenů a proto se oba přesunují po Západozemí zdánlivě tak nelogicky z jednoho konce na druhý…

#173 NessieTheFox #174 RightfuHeir #176 Tristan22
23.6.2017 | 15:07:26
NessieTheFox

#172 Locker.: Podle mě máš někde třeba pravdu ale třeba někde to je přitažené za vlasy, třeba to že Arya zabije Jona. Proč by zabíjela svého nevlastního bratra se kterým má dobrý vztah?

#175 Locker.
23.6.2017 | 15:30:27
RightfuHeir

#172 Locker.: A ještě mají oba ledvinové kameny. Málo chlastají. Ale to je tajné,

23.6.2017 | 15:42:04
Locker.

#173 NessieTheFox: Protože Jon je už mrtvý…tohle není Jon člověk, ale Jon jako WW (šampion Nočního krále), který je pouze v tělě původního Jona, aby oklamal celý Sever…Arya ho nakonec bude muset zabít, protože to už dávno není její „bratr“…

#193 konikCZ
23.6.2017 | 16:06:05
Tristan22

#172 Locker.: Áno to je jedna z možností, bohužiaľ jediná logicky-nelogická. Už takto „zrušil“ jednu ochranu, naozaj sa bojím, že je tak blbý, že mu nedôjde čo sa stane ak prekročí stenu smerom dnu. Na druhej strane iná stráviteľnejšia varianta nie je. Avšak slovo už sa tak stalo je predčasné. Pretože sme zničenie mágie steny ešte nevideli, takže nie nemôže si byť nikto istý pokiaľ to neuvidíme. Čo sa stalo v knihe je už aktuálne irelevantné.

#177 brandiss
23.6.2017 | 16:12:18
brandiss

#176 Tristan22: ked sa zrusila magia jaskyne, kde bola Trojoka vrana s detmi lesa, preco by sa nemohla zrusit magia steny?

#178 Tristan22
23.6.2017 | 16:18:53
Tristan22

#177 brandiss: Ja som nepovedal, že sa takým spôsobom nezruší. Zruší :) ale najskôr musí Bran prejsť cez/popod stenu naspäť a tak sa ešte nestalo. Preto je to zatiaľ, len teória..dosť pravdepodobná, ale nie je možné to brať ako istý fakt ;)

#179 Nikolperse #180 mirako
23.6.2017 | 16:19:57
Nikolperse

#178 Tristan22: Má dôjsť k stretnutiu Starkov na Zimohrade a Bran sa bude nachádzať na Zimohrade v ďalšej sérii, čiže cez múr prejde. Tým zruší mágiu v múre.

23.6.2017 | 21:29:48
mirako

#178 Tristan22: kamo, podívej se znovu na trailer.. tam je Bran na Zimohradě, na vozíku, u čarostromu.. ;) takže za zdí na 100% bude.. otázka ale je, jestli to znamení bude tak silný, aby zrušilo magii zdi…

#181 mr_bungle
23.6.2017 | 22:49:20
mr_bungle

#180 mirako: Přesně tak. Je otázka, jestli kouzlo, které chránilo jeskyni, je totéž, které chrání Zeď. Benjen řekl, že do jejích základů bylo vloženo prastaré kouzlo, možná bude potřeba víc, než označkovaný Bran.

24.6.2017 | 11:40:53
Eddard1

Víte vůbec kdo je Locker ve skutečnosti !! Dost mě překvapila ta jeho perfektní znalost češtiny

#183 Rafan
24.6.2017 | 18:25:54
Rafan

#182 Eddard1: Bože můj, ještě vy začínejte. Lidi jako vy tuhle sajtu zničí. Když sem přijde někdo neznalý, tak si bude myslet, že je to nějaký hobby server ústavu choromyslných a budou se dívat i na články redaktorů jako na recesi a parodii na seriozní weby.

#184 Eddard1
24.6.2017 | 18:57:14
Eddard1

#183 Rafan: Já nic neničím. Locker není nikdo jiní než sám autor osobně. Jen by se měl tady na to vykašlat a už konečně dopsat ty knihy.

#185 Rafan
24.6.2017 | 21:03:15
Rafan

#184 Eddard1: Na tohle bych asi neměl ani reagovat. I po lobotomii by muselo být každému jasný jaký jste právě vypustil blábol.

#186 AviaRa
24.6.2017 | 21:13:38
AviaRa

#185 Rafan: Pane Rafan, přestaňte tu trollit!

#187 Batiatus #188 Rafan
24.6.2017 | 21:44:48
Batiatus

#186 AviaRa: Skludni si hormón, kid.

#189 AviaRa
24.6.2017 | 23:20:26
Rafan

#186 AviaRa: Zkuste zapojit to čemu se říká mozek, a řekněte mi jediný důvod, proč by měl právě na českém webu George R. R. Martin spoilerovat vlastní dílo a nebo dílo na ke kterému má smluvní vztah. Tady se už někteří tak odbrzdili a ničí výměnu názorů na seriál. Já mám také rád různé teorie, ale musí být rozumě podložené (což redaktoři zde skvěle dělají a i někteří čtenáři mají velice zajímavé konstrukce). Může se ukázat že bude vše jinak, ale bylo by reálné aby se příběh ubíral jinak. Proč není šampionem nočního krále třeba lord Berik, proč podle logiky že byl oživen to musí být zrovna Jon a nikoli lord Berik, který byl oživen vícekrát. Od kdy oživlá mrtvola nočním králem krvácí, vykazuje stav únavy, emoce, atd.

#189 AviaRa
25.6.2017 | 6:41:27
AviaRa

#187 Batiatus: Takže i po roce máš stále panický strach že jsem Locker?

#188 Rafan: Kdyby tu na ně každý nereagoval, tak máte klid už dlouho. Lord Berik to být nemůže, protože v univerzu je pouze lord Beric. V knize by jako šampion už nepochodil a v show je stejně jen kvůli svému novému Jedi umění s mečem, aby pak chcípl, protože D&D nevědí co s ním.

#190 Batiatus
25.6.2017 | 8:27:34
Batiatus

#189 AviaRa: Normálne som z toho na prášky

25.6.2017 | 11:29:01
Šejmus92

Víte co by byla ironie? Kdyby byl Azor Ahai Sandor Clegane. :D

25.6.2017 | 12:29:20
Punisher bude trestať

AA je Jon Snow, ale pekne odvedenie pozornosti, aspoň sa nechápavý divák nechá napáliť!

redaktor
25.6.2017 | 18:52:59
konikCZ

#175 Locker.: Pane bože, Locker a ty jeho teorie… něco tu prozradím a to ten fakt že Stannis je opravdu mrtvý! :D

#194 toren555
25.6.2017 | 20:54:46
toren555

#193 konikCZ: tak ale to se Stanisem je celkem uznávaná teorie ! otázka je proč by ho Brien nechala žít , snad jen proto že by byla pro něj smrt vysvobození ? a rozhovor Boltnu neberu v potaz , nemyslím si že by tam byl někdo kdo by ho mohl identifikovat ?

26.6.2017 | 4:28:28
league

Taky si myslíte že Sansa podrazí Johna a přidá se k Malíčkovi.

#196 Batiatus #197 Locker.
26.6.2017 | 11:45:59
Batiatus

#195 league: Nie.

26.6.2017 | 12:39:15
Locker.

#195 league: Sansa je Nissa Nissa takže bude stát po boku Malíčka…avšak Jona nepodrazí, protože Jon již podrazil ji, když se přidal k Nočnímu královi (i když vlastně nedobrovolně až po své smrti)…původní Jon je zkrátka už mrtvý…D&D to ve včerejším rozhovoru dokonce potvrdili…

#198 Salonca #199 RightfuHeir
26.6.2017 | 13:18:49
Salonca

#197 Locker.: Rád by som bol keby si my ten rozhovor poslal… :D A povedz my skade by Stannis zistil že stena je z obsidianu :D

26.6.2017 | 17:58:30
RightfuHeir

#197 Locker.: Vzhledem k tomu, že Nissa Nissa je mrtvá, tak klidně může ležet vedle Neda, Robba, Renlyho, Catelyn, Berica, Joffryho, Tywina, Stanise, Roose, Ramsayho a mnoha dalších. Ale nevím, jak by mohla stát po boku Malíčka, který je živý. Leda ležet, až Malíčka někdo zapíchne.

26.6.2017 | 18:20:46
konikCZ

A kdo vyhrává cenu za nejšílenější teorie: ! Locker

28.6.2017 | 16:41:06
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Konec Game of Thrones

Seriál Game of Thrones odstartoval svou existenci na jaře roku 2011 a skončil na jaře roku 2019. Byl tu s námi dlouhých osm let, ale vše musí jednou dojít na svůj konec. Pokud chcete seriál podpořit a zároveň ukázat, jak vás bavil, tak jej ohodnoťte. Můžete také ohodnotit jednotlivé postavy a epizody

Prequel

Hra o trůny je sice u konce, ale to neznamená, že se do Západozemí už nikdy nepodíváme. Stanice HBO totiž objednala nový seriál, ve kterém se zaměří na dračí rod Targaryenů. 

Reklama

Nejoblíbenější postavy

Narozeniny

Hlídejte si nás

Napište nám

Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!


Filtr seriálů a filmů









Reklama