Hra o trůny (Game of Thrones)
95/100 - 2 315×

Hra o trůny(Game of Thrones)

Fantasy seriál o intrikách, magii a zradách. Západozemí a Východní země nejsou zeměmi, ve kterých by chtěl někdo žít, na každém rohu totiž číhá nebezpečí, která vás může ihned připravit o život.

USA | 2011 | Ukončeno
vysílání
8 sezón | HBO | 60 minut
VOD
Max | O2 TV
žánr
Dobrodružný, Fantasy, Historický
hrají
Peter Dinklage (Tyrion Lannister), Lena Headey (Cersei Lannister), Emilia Clarke (Daenerys Targaryen), Kit Harington (Jon Sníh), Maisie Williams (Arya Stark), Sophie Turner (Sansa Stark), Nikolaj Coster-Waldau (Jaime Lannister), Iain Glen (Jorah Mormont), John Bradley (Samwell Tarly), Alfie Allen (Theon Greyjoy), Conleth Hill (Varys), Gwendoline Christie (Brienne z Tarthu), Liam Cunningham (Davos Mořský), Aidan Gillen (Petyr Baeliš), Isaac Hempstead Wright (Brandon Stark)

Plnohodnotný trailer k sedmé sérii Game of Thrones je na světě

Plnohodnotný trailer k sedmé sérii Game of Thrones je na světě

Dlouhé čekání je konečně u konce. Před chvílí vydala stanice HBO oficiální upoutávku k sedmé řadě Game of Thrones. Máme se skutečně na co těšit.

154 4
24.5.2017

Po zhlédnutí traileru se nezapomeňte podívat i na náš rozbor.

Thumbnail Play icon

Zdroj: HBO

Diskuze /224

mega12335

táto seria bude važne EPIC !!!

24.5.2017 | 18:49:30
Rafan

Aůůůůůů, to bude mazec :-)

24.5.2017 | 18:53:57
dfx

Kde je Nocny kral?

:-(

#8 Kiku Kanada
24.5.2017 | 18:54:59
comiccrazy

Stejně se nejvíc těším na Jona :3

24.5.2017 | 18:56:42
MarcusVinus

bude zase i rozbor, žejo?

#6 Xavik
24.5.2017 | 18:59:26
Xavik

#5 MarcusVinus: Samozřejmě, ale nejdřív zítra. :)

admin
24.5.2017 | 19:01:31
Jonghost11

Tak jsem si představoval, jak v těch katakombách pod Zimohradem pěkně zařve Malíček. :D :D Oj to by bylo krásné, doufám, že ta rezavá pipka (Sansa) nic nezkusí…

#11 Trepy #20 rockysiburger
24.5.2017 | 19:08:24
Kiku Kanada

#3 dfx: tichá voda brehy myje :D

24.5.2017 | 19:11:32
Arrow123

Plačem od šťastia a celý sa klepem. Nech už je to tu :)

24.5.2017 | 19:14:45
Stardos

Čekal jsem Gendryho na konci, tak si ho evidentně nechávají jako překvápko :D A nějak mi chyběl Brandon

24.5.2017 | 19:15:20
Trepy

#7 Jonghost11: Malíček ještě nemůže zařvat.

#13 Arrow123 #190 mr_bungle
24.5.2017 | 19:15:58
Reaver

Doufam ze z Drogona bude poradny macek :D

24.5.2017 | 19:17:10
Arrow123

#11 Trepy: Jon mu zlomí hlavu :)

#14 Trepy
24.5.2017 | 19:18:14
Trepy

#13 Arrow123: Tady prostě malíček neskončí, jinak je to další sračka od D&D jako Stannis.

#20 rockysiburger
24.5.2017 | 19:18:51
ori

Podľa mňa nič moc trailer, minulý rok bol lepší :D

#195 benuty
webmaster
24.5.2017 | 19:20:18
Efixan

Instantní erekce a sedmý orgasmus v řadě. Všimli jste si Tormundova „meče“ z obsidianu, který má v ruce? :) A ještě chci podotknout, jak Jon chytil Malíčka za krk stejně jako to Ned udělal s ním stejným způsobem v 1. sezóně :)

24.5.2017 | 19:20:57
Nikolperse

V 1:22 tam niekto bozkáva Aryiu. Neviete o koho ide?

#18 Arrow123 #24 Wanda #27 sun tzu
24.5.2017 | 19:21:28
Arrow123

#17 Nikolperse: To je Yara Greyjoy

#25 Nikolperse
24.5.2017 | 19:22:46
Arrow123

Inač Cersei si celkom verí keď hovorí že majú nepriateľov na všetkých svetových stranách a aj tak si je istá že ich porazia :D

24.5.2017 | 19:24:24
rockysiburger

#14 Trepy:
#7 Jonghost11: I když, bych si to přál a chtěl bych to vidět. Myslím, že to Jon vyřeší po Nedovsku a Malíčkovi trochu počechrá EGO a pošle ho ze Severu …

#26 Jonghost11
24.5.2017 | 19:25:31
mrkva08

Konečně konec Cersei. Málokterá postava mi tak pila krev :)

24.5.2017 | 19:26:28
Timik

ľudia sedel dakto v poslednej scéne na drogonovy? :D lebo ja som si nevšimol, a podľa fotiek by ma daenerys, ale nebolo to dajak dobre vidieť :D

24.5.2017 | 19:28:20
Robinson

Cersei to má, zdá se za sebou. Dany to začne doslova ničit, trochu se obávám že ta fotka s GIGA DROGONEM bude asi až někdy ke konci kdy vyhladí královo Přístaviště, což ona asi i dokáže a bude za to dosti nenáviděná, ale.. wow, už se těším, tohle dost navnadilo.

#29 FValek
24.5.2017 | 19:31:10
Wanda

#17 Nikolperse: Vypadá to jako Yara a Ellaria..

24.5.2017 | 19:31:48
Nikolperse

#18 Arrow123: To nebude Yara, ten odev mi prišiel skôr Dornský ako železných. Skôr by som povedala že Ellaria.

#57 mia28
24.5.2017 | 19:32:18
Jonghost11

#20 rockysiburger: Vypadá to tak. Ale tak furt je tu ještě Arya… Tady by si mohla vylepšit své kulinářské schopnosti a teď třeba upéct štrůdl. :D

#35 rockysiburger
24.5.2017 | 19:33:01
sun tzu

#17 Nikolperse: spíš to vypadá na Yaru Greyjoy a Ellariri Písek

24.5.2017 | 19:33:54
Arrow123

To miesto kde stojí Melisandra v 59 sekunde je Dračí kameň?

24.5.2017 | 19:35:27
FValek

#23 Robinson: Podle mě ta fotka s Drogonem je z Roviny, když přiletí na pomoc Vysoké zahradě :) V Králově přístavišti by tou dobou už mělo pomalu sněžit :)

24.5.2017 | 19:36:07
FValek

Podle toho jak vidím Neposkvrněné v jakých davech se šinou do té brány, tak by bylo nejekonomičtější napěchovat nějaký menší hrádek divokým ohněm a bum :D

#32 Offak
24.5.2017 | 19:37:03
snafu93

GAME OF FEMINIST ! :D

24.5.2017 | 19:37:07
Offak

#30 FValek: Na tom neco bude, dobrej postreh. Scena by to bylo pekna, ale sam si to moc nepreju :D A toho divokeho ohne jim uz asi taky asi moc nezustalo :D

#34 FValek
24.5.2017 | 19:40:46
RadiKolacek

Optimismus té holčině rozhodně neschází :D Tohle bude velké! Pomalu nám se nám chýlí ke konci :)

24.5.2017 | 19:42:01
FValek

#32 Offak: No taky to nechci vidět, ale úplně se to nabízí :D Jinak ale dobrá strategie, Neposkvrněné na dobývání a blízký boj a Dothraky do pole, taky je slušně kosili :D Jinak Melisandra koukala na Dračí kámen?

24.5.2017 | 19:42:30
rockysiburger

#26 Jonghost11: :-) ohínek má rozdělán, pečínka by na cestě bodla… Klidně bych si na to vsadil, že to bude právě Arya kdo ho pošle k zemi.

#38 Jonghost11
24.5.2017 | 19:42:53
Dark Angel

Just epic!! :D

24.5.2017 | 19:46:45
Offak

Jinak ta scena s libanim je Yara a Elaria na 100%

24.5.2017 | 19:47:10
Jonghost11

#35 rockysiburger: Mohlo by to tak byt a mohla by naučit něco ze svého umění i tu zrzavou pipku… :D :D

#52 rockysiburger
24.5.2017 | 19:49:21
Grayyitheyerouh

Cersei v téhle sérii ještě nechcípne, já tomu prostě nevěřím :D Ona má něco v plánu… nebo netuší, co se k ní řítí a odbouchne se.

#41 FValek
24.5.2017 | 19:50:57
Cr4zyFl4mes

dothrakové vypadají, že převálcují úplně všecko, co jim bude stát v cestě.

24.5.2017 | 19:54:41
FValek

#39 Grayyitheyerouh: Má naději v Euronovi… Možná má ty rohy a tak :D

#84 Trepy
24.5.2017 | 19:55:34
Dark Angel

Trailer je vonku ani nie hodinu a na FB je to už takmer 5 mil pozretí :D masaker :D

24.5.2017 | 19:56:24
miauwau

koho zombie ruka to bola? čo sa vystrčila z dverí?

#44 FValek #48 Trepy
24.5.2017 | 20:05:06
FValek

#43 miauwau: Jorah podle mě :)

24.5.2017 | 20:07:57
Jedi knight

K dokonalosti mi tam chýbali už „len“ tri veci: 1. Varys, 2. Brandon a 3. najmä WW, resp. Nočný kráľ

#47 Jedi knight
24.5.2017 | 20:11:34
miauwau

ale to bola spálenina, nevyzeralo to ako kamenný ľudia…bola to určite mužská ruka?

#49 FValek
24.5.2017 | 20:11:56
Jedi knight

#45 Jedi knight: + Jorah

24.5.2017 | 20:12:27
Trepy

#43 miauwau: Podle mě ta septa, kterou Cercei zajala.

24.5.2017 | 20:14:14
FValek

#46 miauwau: Vypadala podle mě mužsky… vypadalo to spíš jako lupus, ale popraskané do masa… a taky je velká šance, že se to bude léčit pomocí ohně třeba. Nevím jistě, ale vsadil bych vážně na Joraha :)

24.5.2017 | 20:15:01
miauwau

ok, takže ak je to septa tak arya je v prístavišti…a ak je to jorah?

#51 FValek
24.5.2017 | 20:16:53
FValek

#50 miauwau: Nechápu spojitost mezi septou Unellou a Aryou :D A je to Jorah, koukněte na youtube v plném rozlišení, má to mohutné chlapské prsty a Jorahův typický rukáv… :D

#54 rockysiburger
24.5.2017 | 20:18:25
rockysiburger

#38 Jonghost11: Ona je jiná. Prošla si úplně jinou cestou. :-) Mohla by podělat Malíčka, nalákat ho dolů, Jonovi říct ať poslouchá… a pak lekce škrcení, nebo je tam naopak Jon přistihne.. kujme pikle, kujme pikle…

24.5.2017 | 20:19:40
miauwau

ano sú to mohutné ruky, tiež si myslím že je to chlap, pravdepodobne jorah, a arya je prítomná pri tej osobe

24.5.2017 | 20:21:03
rockysiburger

#51 FValek: Septa nebyla.. není taky žádný vořezávátko… Jen se nenech zmást. Ta bude mít pracku…:-D

24.5.2017 | 20:21:45
Cr4zyFl4mes

to je jasný Jorah – kamenná nemoc tam jde jasně poznat

24.5.2017 | 20:27:53
Movego

Ouuu tak to vypadá mega epicky ale v závěru nám toho trailer moc neukázal (což je dobře). Mě teda hodně překvapila Melisandra v dračím kameni, to jsem nečekal. Ta ruka je stopro Joraha. Netušíte kde by mohla být Arya, jak je tam skloněná? No nevím, jestli je tato série pro Cersei konečná, podle mě má něco v plánu. Rozhodně mi v traileru chybí Bran a alespoň jeden WW tam být mohl :D. Jak tam utíká Jon, to je zase za zdí? to snad ne… No a snad Jon Malíčka nezabije, to by snad nedávali do traileru, určitě mu jen pohrozí. Vypadá to i na nějakou bitvu na moři. Páni já se těším, snad nám další trailer ukáže trochu víc ;)

24.5.2017 | 20:41:59
mia28

#25 Nikolperse: Je to Yara a Ellaria ;-) Slow motion to jistí :-D

#63 Nikolperse #64 Nikolperse
24.5.2017 | 20:43:32
Arrow123

Hlavne nech nezabijú Davosa. Ten je jeden z mála, ktorý fakt vie oč tam beží. PS : Hora má parádny nový armor :D

24.5.2017 | 20:48:27
Locker.

Konečně…Malíčkův triumf se blíží…bude to větší zvrat, než Nedova smrt, Rudá svatba a Oberynův souboj dohromady…

#62 Nikolperse
24.5.2017 | 20:49:26
Lex Luthor

Velká válka přišla to je fakt do ted to bylo takové otukávání uvidíme jestli seriál bude stejně akční jako trailer

24.5.2017 | 20:53:55
majkl44

Těším se na rozbor traileru :-)

24.5.2017 | 20:54:01
Nikolperse

#59 Locker.: Len nastáva otázka či ho zabije Jon alebo Arya. Ja vsádzam na Aryu.

#65 Locker.
24.5.2017 | 20:54:03
Nikolperse

#57 mia28: áno už viem. Som sa pomýlila.

24.5.2017 | 20:54:41
Nikolperse

#57 mia28: áno už viem. Som sa pomýlila.

24.5.2017 | 20:54:41
Locker.

#62 Nikolperse: Překvapí tě to, ale jeden z tebou zmíněných charakterů zabije toho druhého…

#66 Nikolperse
24.5.2017 | 20:55:16
Nikolperse

#65 Locker.: No poď poteš nás nejakými skvelými teóriami.

#67 Locker.
24.5.2017 | 20:57:03
Locker.

#66 Nikolperse: Nechci spoilerovat…ale můžeš si to dohledat v jedné z předchozích diskuzí…je to celkem očividné už podle náznaků scénáře…a výpovědí jednotlivých herců…hodně fanoušků bude zklamaných, ale jednou to přijít muselo…každopádně Malíček v tom prsty mít tentokrát nebude…

#69 Nikolperse #70 Stardos #74 brandiss
24.5.2017 | 21:00:29
Jonghost11

Locker a jeho teorie jsou tu, to už uběhl zase rok od poslední série jo? :D :D :D

24.5.2017 | 21:02:52
Nikolperse

#67 Locker.: Vieš podľa tvojich teórii mal byť malíček teraz prinajmenšom kráľ severu a už v šiestej sérii mal zničiť múr pomocou divokého ohňa.

#72 Locker.
24.5.2017 | 21:03:11
Stardos

#67 Locker.: Pokud se nemýlím, neměl Malíček teď už být Azorem Ahaiem? V šesté sérii se měl utkat s tím pavoukem od NK

#75 Locker.
24.5.2017 | 21:05:51
Stardos

Jinak, Gendry v traileru fakt je, jako asi tam je. Jak tam stojí v kruhu ve sněhové vánici, jeden z nich má bojové kladivo

24.5.2017 | 21:07:27
Locker.

#69 Nikolperse: Ano, Zeď padne jen a jen díky Malíčkovi a divokému ohni…nakonec to ale nechali z praktických důvodů až na 7. sezónu…v 6­. sezóně by dva efekty s divokým ohněm jejich rozpočet zřejmě nezvládl…

24.5.2017 | 21:07:49
ori

Prosím, nekŕmte trolla :D

#76 brandiss
webmaster
24.5.2017 | 21:07:52
brandiss

#67 Locker.: Jon=AA? a Arya Nissa Nissa? tak si to myslel?

24.5.2017 | 21:09:04
Locker.

#70 Stardos: To vše se stane až WW proniknou skrze Zeď…tvůrci to holt proti veškerým předpokladům odsunuli až na letošní červenec/srpen…

#78 Nikolperse
24.5.2017 | 21:09:14
brandiss

#73 ori: mne sa jeho teorie stale pacili..vazne.. :)

24.5.2017 | 21:10:04
Locker.

Nissa Nissa je Sansa…AA je Malíček…a myslel jsem to tak, že Arya zabije Jehlou Jona…zní to neuvěřitelně, ale důvody budou prosté…už dříve jsem psal, že Jon je největší zbraní Nočního krále…

#116 Argetlam Královrah
24.5.2017 | 21:12:07
Nikolperse

#75 Locker.: Ale no tak. Proste si priznaj že Malíček túto sériu neprežije.

#79 Locker.
24.5.2017 | 21:12:27
Locker.

#78 Nikolperse: No…v podstatě ti dávám za pravdu…musí nejdřív zemřít, aby se z něj stal AA…

#81 Nikolperse
24.5.2017 | 21:17:45
brandiss

Malicek mi nepride ako nejaky warrior..skor konspirator, co sa taha za nitky, on ako AA u mna nepripada do uvahy

#82 Locker.
24.5.2017 | 21:19:01
Nikolperse

#79 Locker.: No ja som skôr myslela, že bude úplne mŕtvy.

24.5.2017 | 21:19:31
Locker.

#80 brandiss: Myšlenka je silnější než meč. Nikde není psáno, že AA musí přímo Nočního krále zabít. A už vůbec ne, že k tomu potřebuje schopnosti válečníka.

24.5.2017 | 21:24:51
mirako

no super.. trailer je konečně tady.. :O je to Yara (Asha) a Ellaria.. ruka je 100% Jorahova.. Melisandra mě taky překvapila.. Cersie myslím ještě tuto sérku přežije a když by teď měla umřít, tak někdy koncem série.. co se týče Malíčka, tak tomu Jon určitě jen pohrozí.. no a v traileru mi taky chybí Bran a Noční král.. :)

24.5.2017 | 21:29:41
Trepy

#41 FValek: Jak může mít Eurona jako spojence, když řekla „enemies on the west“ a záběr na Euronovu loď? Přemýšlejte trochu.

#86 Azog2182 #93 FValek
24.5.2017 | 22:23:15
Azog2182

Skvelej Trailer mozna trochu opatrnejsi nez by musel kdyz uz jsou necely 2 mesice do premiery tak toho moc neukazalo ale to je mozna dobre a navic prijde jeste urcite aspon jeden trailer plus naky Proma :) Ale spokojenost aspon mam co fetovat :D

24.5.2017 | 22:30:52
Azog2182

#84 Trepy: Unikly obrazky ze 7 serie a Euron je v kralove pristavisti ano bude to jeji spojenej :) Temi neprateli myslim Yaru a Theona nevi ze Euron je proti nim :)

24.5.2017 | 22:31:45
league

Jako dobrý ale ta hudba to zkazila žádná tam nebyla trailer bez hudby odfláklý. Každý trailer got měl hudbu ale už ztoho udělali dojnou krávu na peníze. Že to takhle prodlužujou ten seriál a to jenom kvůli prachům.

#89 Azog2182 #90 Offak #92 mirako #94 Locker. #98 mr_bungle #100 Khardoom
24.5.2017 | 22:40:22
Railbot

Koukám, že sir Gregor má nová outfit.

24.5.2017 | 22:57:36
Azog2182

#87 league: Jasny proto sou posledni 2 serie skoro polovicni :D :D prober se :D

24.5.2017 | 23:06:52
Offak

#87 league: Jo kvuli penezum :D Jiste :D Ty jsi ale osel…

24.5.2017 | 23:30:40
JeremyFall

No hlavně doufám, že Daenerys nebude celou sérii sedět na prdeli na trůně na Dračím zámku

#96 mr_bungle
24.5.2017 | 23:30:58
mirako

#87 league: :D asi jsi si zapomněl nasadit naslouchátko ne? hudba je tam právě úžasná, přitvrzená, bojovná, temná, taková jaká bude celá nová sedmá série.. a seriál nijak neprodlužujou, právě naopak ho docela dost o plno scén ochudili a mohl tak být mnohem delší…

25.5.2017 | 0:12:09
FValek

#84 Trepy: Ano, azog2182 ti to vysvětlil, přemýšlej trochu :D

#107 Trepy
25.5.2017 | 0:12:24
Locker.

#87 league: Právě, že to kvůli penězům ještě zkrátili…mají jich už dost a chtějí si je naplno užívat (děvky, drogy a tak)…ta práce už je nebaví, a proto 6. sezóna vypadala tak, jak vypadala…

25.5.2017 | 7:30:20
Robinson

Na délku traileru či obsah bych si nestěžoval, začali dělat něco obrovského co žádný seriál nikdy nedokázal a ani nedokáže. Ten konec kde se hrne někam celá armáda i s drakem, vypadá to dost dobře, krátká ukázka z toho, co nás čeká v obřím finále a už díky tomuto záběru si dokážu tvrdit že to bude opravdu bomba.

Pochopitelně tohle není ten hlavní, loni také vyšel krátký s dost ošuntělou hudbou, čekají nás minimálně dva a i kdyby ne, chápu to, bude toho hodně a vše vyspoilerovat v traileru zkrátka nepřipadá v úvahu. A noční král tam není z dost vysvětlitelných důvodů :) Přeci ti tam nešvihnou hned řícení se zdi, obřího draka na kterém NK zvedá hůl k oblakům… to asi ne.

#99 mr_bungle
25.5.2017 | 8:28:48
mr_bungle

#91 JeremyFall: Jasně, táhne se přes moře s obrovskou armádou a třemi draky, aby mohla sedět na prdeli na Dračím kameni…

#97 Locker.
25.5.2017 | 9:03:59
Locker.

#96 mr_bungle: Ta rádoby invaze skončí fiaskem…

25.5.2017 | 9:07:40
mr_bungle

#87 league: Prodlužují? Vždyť je tam plno dějových linek a postav vynechaných a spousta postav sloučených! Kdyby chtěli, mohli natočit i dvacet sérií, materiálu dost.

25.5.2017 | 9:07:48
mr_bungle

#95 Robinson: A co Missandei a Torgo Nudho?! To mu jako doroste?

#142 clemo
25.5.2017 | 9:16:34
Khardoom

#87 league: Jasně prodlužují seriál .. Právě že všechno moc uspěchávají spoustu věci vynechali a urychlují to pač se jim na tom už asi nechce dělat (výbuch septa jen aby se mohli snadno zbavit spousty postav) dobrý troll :D

#102 Railbot
25.5.2017 | 9:22:00
Dark Angel

13 hodín po zverejnení trailera takmer 30 miliónov videní na oficiálnej stránke na FB? :D ved to tromfne aj ho vysoko-rozpočtové hollywoodske filmy :O :D

25.5.2017 | 9:36:40
Railbot

#100 Khardoom: kdyby se takhle efektně zbavovali postav ve všech seriálech a klidně jen proto, aby je tam nemuseli dál mít, jsem jedině pro :D

25.5.2017 | 10:50:33
SAVO

To bude strašná sračka…

#104 Locker.
25.5.2017 | 11:59:44
Locker.

#103 SAVO: Podle mě to nemůže být horší než 6. řada…po tom debaklu mohou jít už jenom nahoru…

25.5.2017 | 12:35:55
Mr.Fastdeath

můžete mi pls nekdo vysvětlit jak mužou mít lannisteři pořad takovou armadu? Vždyť měli největší ztráty ze všech velkých rodů ne? na jejich území už nemohli zbejt žadní bojeschopní muži natož aby měli nějaký výcvik

#108 Ann Taylor #109 Trepy #110 FValek
25.5.2017 | 13:23:29
25.5.2017 | 13:57:03
Trepy

#93 FValek: Ty idiote, já nepopírám, že budou třeba spojenci. Ale v týhle scéně považuje Eurona za nepřítele, fakt bezmozek.

25.5.2017 | 14:20:11
Ann Taylor

#105 Mr.Fastdeath: Ze stejného důvodu, z jakého má tradičně nenámořní Dorne ohromnou flotilu, kterou poslalo k Dany, a je mu u zadku, že mu banda bastardů vyvraždila vládnoucí dynastii a že jim ta banda bastardů teď samozvaně vládne. Prostě se to hodí, nic víc. Stejně tak neočekávám, že by se někdo zabýval tím, že když už teda není víc Tyrellů, tak ostatní rody skočí po Vysoké zahradě (však nám taky víc představili jen Tarlye a tím to hasne). Prostě se nebude řešit, je potřeba, aby věci byly tak jak jsou, není čas.

#114 AviaRa
webmaster
25.5.2017 | 14:21:53
Trepy

#105 Mr.Fastdeath: Válka s Robbem – ztráta pár tisíc. Válka se Stannisem – minimální ztráty. Největší ztráty měl rozhodně Sever a Řekotočí.

#111 rockysiburger #112 FValek
25.5.2017 | 14:23:34
FValek

#105 Mr.Fastdeath: Nemuseli mít nutně největší ztráty :) Nevím už přesně, natož ty počty, ale vím, že alespoň v knize psali, že Tywin měl část armády v Říčních krajinách, další velkou armádu formoval snad jeho bratranec u Lannisportu a možná někde byla ještě třetí část :) Reálně bojoval jen proti Robbovi na severu a to přišel jen o malou část… Renlyho armáda se rozpadla, Stannisovu armádu potkali jen jednou u KL a taky moc ztráty neměli a dělili si je s Tyrelly… Navíc Lannisteři možná stále mají nějaké zlato a pokud vyrabovali Říční krajiny a Vysokou zahradu, tak si třeba někoho najali. Hlavně mají jejich vojáci profesionální výcvik oproti třeba Dothrakům :D Ale vážně nevím, asi se pletu, už si přesně nepamatuju všechny události :)

25.5.2017 | 14:23:50
rockysiburger

#109 Trepy: Pokud se nepletu, tak Robb rozsekal půlku vojska, kterou vedl Jaime hned ze startu. Pak ho samozřejmě zajal. Co si pamatuji.. Mluvilo se o 30tis.

#113 Nikolperse #118 Trepy
25.5.2017 | 14:27:54
FValek

#109 Trepy: Ale já přeci nepsal, že Euron bude její spojenec hned v téhle scéně, ale až později ;) Raději přestaň nadávat a komentovat, píšeš z cesty…

#119 Trepy
25.5.2017 | 14:29:56
Nikolperse

#111 rockysiburger: on porazil polku vojska. Porazit neznamena rozsekat. Da sa predpokladat ze padla iba cast Jaimeho vojska, ostatny ujsli alebo sa vzdali, cize sa neskor mohli opet sformovat.

#115 rockysiburger
25.5.2017 | 14:34:21
AviaRa

#108 Ann Taylor: A nezapomeň na Storm's End, který je už také pár sérii ztracen v časoprostoru :V A už vidím, jak Dragonstone nebude mít žádnou posádku od Stannise.

V Reach přece existují jen Tyrellové a Tarlyové. A hlavní město Dorne, je dle D&D taktéž Dorne, takže tam určitě už nic nebude.

25.5.2017 | 14:35:27
rockysiburger

#113 Nikolperse: Nene, hovoří o katastrofě! zničení celé armády…Takže je rozsekal !! Nicméně mají pořád tolik bojeschopných mužů, protože se to prostě hodí. To je vše.

25.5.2017 | 14:41:09
Argetlam Královrah

#77 Locker.: Ty tvoje teorie mě tak chyběly! :D

25.5.2017 | 14:41:32
FValek

Uvidíme co Melisandra, ale je škoda, že nijak nepokračují na vlivu Pána světla, jak tam byla ta Kinvara a tak :) Podle mě je v něm něco víc :)

#123 Locker.
25.5.2017 | 14:51:56
Trepy

#111 rockysiburger: Jak jsem řekl, pár tisíc. Víc než 10K neztratili.

#122 rockysiburger
25.5.2017 | 14:52:07
Trepy

#112 FValek: Jebe ti? On napsal, že je Cersei tak optimistická proto, protože počítá s Euronem jako se spojencem. Ale když je tam scéna, jak Eurona označuje za nepřítele, tak asi těžko je optimistická kvůli tomu, přečti si laskavě celou konverzaci a pak komentuj.

#120 FValek #121 FValek
25.5.2017 | 14:55:04
FValek

#119 Trepy: Napsal „Cersei v téhle sérii ještě nechcípne, já tomu prostě nevěřím :D Ona má něco v plánu… nebo netuší, co se k ní řítí a odbouchne se.“ tam není nic o té scéně :) Jsi zbytečně agresivní, přitom nic nevíš…

25.5.2017 | 15:02:58
FValek

#119 Trepy: Nebudu se s tebou hádat, nemá to cenu a je to zbytečné :) Nejsem tu abych se hádal, což ty asi ano :)

25.5.2017 | 15:05:19
rockysiburger

#118 Trepy: Přišli o 30tis. hned z kraje.. To je 3× 10 :-)

25.5.2017 | 15:05:24
Locker.

#117 FValek: Mellisandra je manželka Nočního krále…Jona oživila jen proto, aby ho připravila na jeho novou roli, ve které se postaví proti AA…původně si myslela, že AA je Stannis, a proto ho přivedla spolu s jeho armádou do neštěstí a dokonce zničila jeho krev (upálení Shireen a pijavice vysály královskou krev z Gendryho)…

#124 FValek
25.5.2017 | 15:11:24
FValek

#123 Locker.: To je fascinující :D Úžasná teorie, myslím, že jsem ji kdysi už četl, ale nedokázal jsem ji patřičně ocenit :D

25.5.2017 | 15:16:29
RightfuHeir

Nikde nevidím právoplatného dědice železného trůnu, mladého Aegona Targaryena. Prvorozeného syna Rhaegara Targaryena, prince z Dračího kamene a prinzezny Elii z Dorn.

#126 Locker.
25.5.2017 | 15:29:15
Locker.

#125 RightfuHeir: Důvod je prostý…ale to by byl ode mě megaspoiler…napovím jen, že Aegon se v seriálu vyskytuje a už jsme ho i několikrát viděli…

25.5.2017 | 15:45:44
Locker.

Noční král = Aegon Targaryen…WW na něj čekali tisíce let..proto se až teď probudili a dali do pohybu…

#130 RightfuHeir
25.5.2017 | 15:46:35
fufight

s kym se to tam libe Yara?

#129 ellen_maycraft
25.5.2017 | 15:50:23
ellen_maycraft

#128 fufight: je to Ellaria Písek

25.5.2017 | 15:53:45
RightfuHeir

#127 Locker.: No to víš, že jo. Aegonu Targaryen je asi 17 let a je to normální člověk. A pokusí se vznést svůj nárok na trůn. Není samozřejmě jisté, jestli jeho nesporný nárok bude podpořen dostatečnou vojenskou silou.

#133 Locker.
25.5.2017 | 15:53:57
shootx

Denerys najendou nechce kolo znicit ale chce vladnout a nahodou bude mit svuj hrad to zas bude proslov zas dostane secko zadarmo jsem zvedavej skym se ktomu proš.ká…Melisandra kouka n skupinu s Oharem (3 jezdec na drakovi), Malickovi intriky moc na severu nefunguji ale libi se mi Malicek sever vs Varis jih (souboj muchy a pavouka). Jorah mozna pride o ruku a bude ladit k Jaimiemu to by byl dobrej souboj :D Zajimave bude spojeni Dorne a Greyjoyu ktere bude v serialu na vyplneni casu. Na cernem hrade se mobilizuje takze to vypada na dalsi souboj na zdi. Ale nechapu jak odboci Denerys na Dracim kameni pro Stanisovi taktiky :)

25.5.2017 | 15:54:31
shootx

Posleni dil by mohli dat klecici hrdiny u zelezneho trunu a zaber na nocniho krale jak jde s ostnatym mecem a rika enyky benyky…

25.5.2017 | 15:57:07
Locker.

#130 RightfuHeir: Problém Targaryena v těle krále WW je jeho absolutní imunita proti veškerému ohni i ledu…pouze myšlenka (intrika) přemůže led a oheň…

#135 RightfuHeir
25.5.2017 | 16:00:45
brandiss

#106 nesnášimřízky: zaujalo ma hlavne to, ze Jon sa chopil Malicka vedla hrobky svojej mami, toto mi naozaj uslo…a ze Davos je s Dany…len ci ho pocuvne?

#136 Locker. #137 ellen_maycraft
25.5.2017 | 16:01:17
RightfuHeir

#133 Locker.: Už to nehul.

25.5.2017 | 16:03:14
Locker.

#134 brandiss: Malíček totiž jako jediný ví, co je Jon ve skutečnosti zač…a Jon zase nemůže na Malíčka, protože je AA…samotného mě zajímá, čím mu bude vyhrožovat (možná tím, že zabije Sansu, která by měla být Nissa Nissa…)

#138 brandiss
25.5.2017 | 16:03:20
ellen_maycraft

#134 brandiss: myslim…a už je to dávno… proběhly éterem fotky z natáčení kde byla viděna Deny při setkání společně s Davosem, Jonem a Tyrionem. Nejspíš na Dragonstone

Trailer něco napovídá o pádu LVA… teda mě to tak v hodně směrech připadá. Linky na které se těším, ale neukázali…bloody hell :D

25.5.2017 | 16:12:26
brandiss

#136 Locker.: ja si skor myslim, ze Malicek povie Jonovi o jeho povode..Malicek urcite stoji za tym, ze Rhaegar uniesol Lyannu

#139 Ann Taylor #144 Locker.
25.5.2017 | 16:19:51
Ann Taylor

#138 brandiss: No to jo, to on byl ve zhruba čtrnácti úplnej vlivnej machr konspirátor, že mohl přimět korunního prince unést severskou lady a naplánovat z toho následky.

#149 brandiss #154 brandiss
webmaster
25.5.2017 | 16:35:01
RightfuHeir

George R. R. Martin bude mít velkou práci ukočírovat celý nekonečný román k nějakému konci. Má to rozehrané na mnoha liniích. Každý z hlavních rodů, ačkoliv už se zdá vymřelý, má někde nějakého dědice v přímé linii. Dědici jsou ve vhodném věku ke sňatkům a k plození dětí. Dalo by se to natahovat do nekonečna. Pak jsou tady Others a Night King, kteří to ještě komplikují, ale zároveň dávají určitou naději na nějaký konec. Nicméně se obávám toho, že když se vyřeší problémy s Night Kingem, může se stát, že jediný možný konec bude všeobecné blaho a komunismus. A toho se poněkud obávám. Takže spíš očekávám, že George R. R. Martin to nestihne všechno vyřešit a konce románu se nikdy nedočkáme.

#147 Trepy
25.5.2017 | 16:42:11
azoxid

0:20 hezká mapa západozemí. Ta zmasená ruka bude septa Unella, asi se už nemohla dočkat na další sezení se Zombie Horou. Malíček tam zas bude intrikovat ze stínů, bože…:-D Někdo tu zmínil Kinvaru – tak tu bych tam velmi rád viděl ! No těším se, tak či onak se kruh pomalu uzavírá.

#143 ellen_maycraft
25.5.2017 | 17:14:47
clemo

#99 mr_bungle: How they can make love. I mean un…unless they just kinda scissor or something. http://weknowmemes.com/…87919262.jpg

25.5.2017 | 17:17:17
ellen_maycraft

#141 azoxid: já bych řekla, že to bude spíš Jorahova hnáta

25.5.2017 | 17:38:03
Locker.

#138 brandiss: Jsi jeden z mála, co si to uvědomil…důstojné!

#150 brandiss
25.5.2017 | 17:48:52
danho123

kolko bude mať táto séria dielov?

#146 mr_bungle
25.5.2017 | 18:11:06
25.5.2017 | 18:33:45
Trepy

#140 RightfuHeir: Není co řešit, on konec zná, akorát se k němu musí prokousat.

25.5.2017 | 18:36:05
Faraniel

Shits gonna get real, folks. Nicméně musím říct, že ačkoliv mi Sansa neskutečně pila krev, v poslední řadě jsem jí vzala na milost, když začla „hrát hru o trůny“. Ale nebojte, Danny mě s*re furt xD

25.5.2017 | 18:41:50
brandiss

#139 Ann Taylor: predstav si, ze ano..vedel, ze ked k tomu dojde, Brandon, ktory bol zasnubeny s Cat, vyrazi do Kings Landing a ze moze ho to stat zivot..a tym by sa uvolnila Malickovi cesta ku Cat ;)

#151 ellen_maycraft
25.5.2017 | 18:55:45
brandiss

#144 Locker.: ano uvedomil som si to, ked bol Malicek v kryptach Zimohradu so Sansou..a ona mu povedala, ze tu je pochovana moja teta Lyanna, ktoru Rhaegar uniesol a znasilnil..a Malicek: Oh, really?? :) a ten jeho vyraz pri tom.. casovo je mozne, ze vtedy by Malicek dal Rhaegarovi chrobaka do hlavy, ze draka splodi s nou?

25.5.2017 | 19:02:47
ellen_maycraft

#149 brandiss: :D :D uvolnila…to jo až na ten malej detail ! …musela se provdat za Neda !

#152 brandiss
25.5.2017 | 19:03:28
brandiss

#151 ellen_maycraft: nehovor..fakt? dakujem, ze si ma s tym oboznamil, inak by som to nevedel..nezabudaj, ze bola vojna a Ned to prezit nemusel..radsej keby si sa vyjadril k pointe, ja netvrdim, ze mam pravdu na 100% ale daleko od toho nebudem

#153 ellen_maycraft
25.5.2017 | 19:09:43
ellen_maycraft

#152 brandiss: Myslím si, že jeho pletichy nesahají tak hluboko …sňatek Cat byl politická věc… Možná, že později by z toho dokázal těžit …, ale plánovat to do důsledků

25.5.2017 | 19:19:41
brandiss

#139 Ann Taylor: este by som sa rad vyjadril k tomu veku, co si spomenula..15 rocny Robb mohol viest niekolko tisicovu armadu a byt po rokoch menovany the King in the north, ale 14 rocny nemoze byt konspirator..nejaky iny argument poprosim..

#155 mirako #166 Ann Taylor #167 Ann Taylor
25.5.2017 | 19:30:31
mirako

#154 brandiss: souhlasím s tebou.. velmi zajímavá teorie a hodně reálná… :)

#156 mirako
25.5.2017 | 19:51:20
mirako

#155 mirako: tudíž i s Lockerem.. :D

25.5.2017 | 19:52:11
Satanec

Loď, která je podle výpovědi nepřítel ze západu, je ve skutečnosti loď Stannise Baratheona, a spolu s ním se na ní plaví další 2 osoby, které by jen tak nikdo nečekal. ( respektive určitě ne s ním) – jde o plešatého, vychytralého „pána“ a starší, ale o to více důvtipnou paní. (dosaď si sám/sama) A proč tam plují? Protože hledají spolu s S.B. něco, co by mělo jednoho dne vládnout Západozemí, avšak je to pouze z poloviny urozené krve. O tom, že tento poklad, který hledají, je to, co by jednoho dne mělo vládnout, ví právě plešatý pán.

#158 Locker. #159 Locker.
25.5.2017 | 20:36:48
Locker.

#157 Satanec: Mají zprávu o Aegonovi…to znamená, že všeobecně známá a propagovaná teorie (AT = WW->NK) byla pravdivá.

#160 Satanec
25.5.2017 | 20:43:32
Locker.

#157 Satanec:

Příchod Stannise ale bude hlavně šok pro manželku Nočního krále (AT), Mellisandru…jsem zvědav jak do toho všeho ještě falešný AA zapadne…a hlavně na reakci pravého AA (Malíčka)…ať už je červenec…

25.5.2017 | 20:47:23
Satanec

#158 Locker.: Vůbec, příteli, vůbec. Samá voda, samá voda…

25.5.2017 | 20:49:55
Satanec

V této sérii se bude umírat jako na běžícím páse. První díl bude poklidný, uvozující do děje. Ve druhém však zemře Theon Greyjoy. Ve třetím schytají 2 postaví, Sansa Stark a Šedý Červ. 4. a 5. díl bude ticho před bouří. 6 – Bronn z Černovody, Tormund a Qyburn. 7 – Missandei, Gilli (Fialka) a jeden z draků.

25.5.2017 | 20:58:31
shootx

Návrat Stanise bude bude později v posledních epizodách jelikož si půjčil peníze na válku musí splácet dluh v závěru sezóny můžeme čekat zničené rody. Epizoda končí tím ze se Stanis, Malíček placaji po.zádech s.bankéři ze.železné banky

#163 Satanec #164 Locker. #168 Ann Taylor
25.5.2017 | 20:59:52
Satanec

#162 shootx: Vůbec…

25.5.2017 | 21:02:15
Locker.

#162 shootx:

7. sezóna bude mít neuvěřitelný spád…skončí to první bitvou s WW u Dvojčat…sežráním Malíčka králem ledových pavouků (jako AA obživne až v 8. sezóně)…smrtí Daenerys a odhalením Jona jako šampiona Nočního krále.

#165 Satanec
25.5.2017 | 21:02:35
Satanec

#164 Locker.: Ty jsi fakt jetej… :D

25.5.2017 | 21:04:03
Ann Taylor

#154 brandiss: Třeba to, že Robb byl nejstarším synem správce Severu vedený k tomu, že jednou povede Sever. Petyr byl synem nikoho, kdo jen náhodou zdědil titul minilord, vedený pravděpodobně k ničemu většímu, s hlavou plnou posedlosti po starší holce dalece mimo jeho dosah. Ono se možná budeš divit, ale on se jako konspirátorskej hajzl nenarodil. Musel se učit, poznávat svět, poznávat myšlení a chování a tehdy mu bylo asi čtrnáct podle kalkulace na wiki a v tý době ani na chviličku neuvěřím, že byl schopný zorganizovat přesvědčení vůbec ne blbýho korunního prince o nějakým naplnění proroctví právě s Lyannou (o něm by věděl jak? Jestliže to nebylo proroctví, přesvědčil ho čím? A jak se taková skoro ještě dětská nicka jako on ke korunnímu princi vůbec asi dostal?), protožeee…by to… vedlo k válce kde můžou padnout případní nápadnící Catelyn? Tohle fakt dohromady nedává žádný smysl.

#169 Locker.
webmaster
25.5.2017 | 21:29:40
Ann Taylor

#154 brandiss: Navíc Robb byl ve všech těch pozicích proto, že byl hlavou nejdůležitějšího rodu Severu a ikonou. Ne proto, že by byl vojenskej génius a ideální král.

webmaster
25.5.2017 | 21:31:29
Ann Taylor

#162 shootx: Přesně, musí splácet, na mrtvýho se nehraje! :D

webmaster
25.5.2017 | 21:32:17
Locker.

#166 Ann Taylor: Leda by cestoval kromě prostoru i v čase…třeba se dospělý Malíček přesune do minulosti, kde přesvědčí Rhaegara k únosu Lyanny…resp. k tomu využije Branovu schopnost…

25.5.2017 | 21:34:39
Satanec

Víte, že Jon Snow bude zabit svou mladší sestrou?

#171 Locker. #175 brandiss
25.5.2017 | 21:44:29
Locker.

#170 Satanec: Ano. Bude to jedna z nejsmutnějších scén celého seriálu. Zkrátka nebude mít na výběr…už jsem na to upozorňoval před dvěma lety…

#172 Satanec
25.5.2017 | 21:46:52
Satanec

#171 Locker.: Myslím že ani já nějakou tu slzičku nepotlačím. A to jsem vydržel i „popravu“ Lady či scénu, ve které Melisandra sundává svůj náhrdelník. Bude to šok nejen pro mě.

25.5.2017 | 21:54:16
shootx

To by dávalo smysl Malíček bude vydírat Brana aby ovlivňoval minulost a jedna z věcí bude ovládnutí Brien aby nepopravila Stanise. Bran se stane padouchem přešel zeď aby mohli projít chodci přes zeď, Bran pochopil že dluhy se platí a bude na straně Bankéřů. Jediný logicky vítěz bude Tyrion protože platí své dluhy

#174 Locker.
25.5.2017 | 22:09:30
Locker.

#173 shootx: Pravdu máš jen v tom, že AA bude manipulovat s Branovou schopností…Stannise Brien nikdy nepopravila…

25.5.2017 | 22:14:31
25.5.2017 | 22:39:19
Locker.

#175 brandiss: Protože to není pravý Jon…ten skutečně zemřel na konci 5. sezóny…toto je jen schránka někoho mnohem horšího, kdo pouze využil Jonovu vznešenou krev…

#177 toren555 #181 brandiss
25.5.2017 | 22:44:06
toren555

#176 Locker.: to by bylo už jak v serialu Ztraceni s Jonem Lockem :) , že by další Jon ovládnuty někým jiným ?

26.5.2017 | 0:32:47
Kalam

konečně maj aj lannisteři štíty… toto bude masaker, ještě mohli ukázat chodce, ale to už by asi bylo až nelegálně orgastické…

26.5.2017 | 0:33:47
rejbek

Kedy bude rozbor traileru???

26.5.2017 | 6:05:01
hanylema

SUPEEEEEEEEEE­EEEEEEEEEEEEER! už se moc těším

26.5.2017 | 6:43:13
brandiss

#176 Locker.: tak potom preco Jon verbuje proti WW? myslim, ze v tom sa mylis, ale mozno aj nie, nechajme sa prekvapit

#182 Locker.
26.5.2017 | 8:29:07
Locker.

#181 brandiss: Protože chce všechny bojeschopné lidi dostat na jedno místo, kde je WW snadno vyřídí…

#185 brandiss
26.5.2017 | 8:49:34
Mohan

bomba.. akorát téhle sérii by mnohem víc slušelo vysílání v zimních měsících. Takhle se budem koukat na počátek třeskuté zimy v 30-stupňových vedrech :D

#184 brandiss
26.5.2017 | 9:08:29
brandiss

#183 Mohan: ked chces, kludne si do decembra/prosinca pockaj :D

#191 Rafan
26.5.2017 | 9:46:43
brandiss

#182 Locker.: to by vysvetlovalo, preco je Jon od svojho ozivenia taky bez emocii..

#186 Locker.
26.5.2017 | 9:48:08
Locker.

#185 brandiss: Přesně. A v traileru vyhrožuje Malíčkovi, že zabije Nissu Nissu (Sansu), když to Malíček (Azor Ahai) vykecá…zabil by ho, ale AA dokáže zabít pouze Noční král…a Malíček zároveň ještě nemá moc zabít Jona.

26.5.2017 | 10:04:28
eRiCZech

Rád bych si to přečetl všecehno, co jste napsali, ale nemam tolik času, takže jen moje postřehy: Denda se vrací na Dračí Kámen, 0:48 tam vidim možná, že v padla do Casterly Rock? 2 lvi, a znak Lannisterů? Tam pozabíjí zbytek ti její pučmidráti. Koňomr*i masa­krující Lannistery v nějaké bitvě nebo jejich úprku pryč z bojiště, možná právě zbytek ze Skály. Jara lesbící se s Elarií BIT*HI BIT*H. AND THIS GRANDMA IS ON FIRE na přímořské čínské zdi. ŽON SNŮ jak si podává Malíčka a nějací WILDLINGS zdrhající zpátky za zeď, pokajkaní strachem. Na tý lodi netušim co se tam děje, ale vypadá to na nějakou zradu, kdo by to byl řekl? :D.

26.5.2017 | 10:44:25
Jery

Koukám jak je tu živo tak to přilákalo i Lockera a jeho teorie co by nevymyslely ani pravidelní čichači toluenu po lobotomii (-. Člověče docela prdel by byla kdyby ty všechny sviňárny na Malíčka praskly a bude to mít spočítaný.....

26.5.2017 | 11:28:27
matej773

Pokud jen jediná teorie z těch, co sem ty teorie píšou, bude pravdivá, tak jim budu klidně postupně splácet milión… Jedna nepravděpodobnější než druhá… :P

#192 jajkob
26.5.2017 | 13:13:02
mr_bungle

#11 Trepy: Klidně může, hra o trůny se chýlí ke konci a NK přichází. Jak by byl asi Malíček užitečný v boji proti WW? Malíček říká: „your father and brothers are gone“ to bude překvápko, až se vrátí Bran, co s tím asi Malíček udělá?

#193 Locker.
26.5.2017 | 13:35:37
Rafan

#184 brandiss: Přesně tak, když mu vadí se koukat v létě, co mu brání počkat na zimu :-). Někteří lidi jsou fakt zabržděný.

#197 Mohan
26.5.2017 | 13:40:32
jajkob

#189 matej773: locker úradoval :D

26.5.2017 | 13:46:09
Locker.

#190 mr_bungle: ,,Jak by byl asi Malíček užitečný v boji proti WW?"

Jako AA nesmírně…

26.5.2017 | 14:09:46
EmporioDrago

Hodně natěšený, ale víc na další knížku :-) Jinak se mnou určitě spousta lidí nebude souhlasit, ale nemám moc rád roli Daenerys. První série jsem ji měl i celkem rád, poslední už moc ne. Prostě aspoň v seriálu ji tak nějak vše vyjde, vždy sice na poslední chvíli, ale ano. Přitom kde přijde, tam je po ní trochu pohroma (Astapor, Mereen se taky moc nepovedl, teď vtrhne do Západozemí),k tomu ta její, pardon, namyšlenost a lá „Já jsem Daenerys za bouře zrozená, rozbíječka okovů a bla bla bla“, já jsem zrozena vládnout Západozemí. Já mám právo na vše. Každý jen uchvatitel. Zrozen vládnout na prvním místě byl její bratr, když už. Navíc poslední vládnoucí Targaryen byl blázen a dobře, že byl svržen. Nastoupila nová královská linie. Právo vládnout (otázka kdo silnější) mají potomci nebo lépe rodina Roberta. Takže Stanis. Z jiného pohledu zase Daenerys jako Targaryen.

Dany vtrhne do Západozemí po letech, kdy ji nikdo neznal s hordou Dothraků, kteří tam nepatří (trochu jako Hunové v historii) a očekává, že ji všichni otevřou náruč. Radši bych byl, kdyby pokračovalo soupeření místních rodů a případné navrácení Targaryenů na trůn byl výsledkem nějakého konsensu velkých rodů když už. Taky nemůže mít snad děti ne?? Tak už jen z toho důvodu bych ji nechtěl za královnu (pokud se nestane opětovně schopná otěhotnět).

Stát se může cokoliv. Nejvíc se těším na severu co se bude dít, na chodce, co bude s Branem a jak bude pokračovat náznak Jonova zrození :-) Pro dobro seriálu by tvůrci mohli trošku přibrzdit Daenerys. I když si prošla čímkoliv nepříjemným, vždy spoustu věcí získala bez nějaké větší námahy – od mala na útěku; blázna bratra; provdána za khala Droga; získala draky; bez ničeho získala Neposkvrněné; bez velké vynaložené práce pokořila Yunkai; ovládla Mereen, ale ten se dost ponořil její skokovou změnou do problémů; unesli ji Dothraci; zabila vůdce dothraků ohněm; celý khalasar jí následuje… mezitím ty její proslovy, jak je velká, jak ji vše patří, jak vše rozboří a zničí všechny. No je toho už nějak moc :-)

Ať tak či tak, natěšený moc na novou serii a knížky

#196 jajkob #199 toren555 #201 Faraniel #203 Rafan #205 Robinson #206 Nikolperse
26.5.2017 | 14:58:20
benuty

#15 ori: Konečně někdo kdo to vidí stejně

26.5.2017 | 16:09:55
jajkob

#194 EmporioDrago: nezabudnime že je pravdepodobné že Jon Snow má väšie právo na trón ako Dany :)

#198 Locker.
26.5.2017 | 19:32:32
Mohan

#191 Rafan: co máš z toho, někteří lidi zase nerozpoznaj ani vtip ;)

26.5.2017 | 19:41:16
Locker.

#196 jajkob: Největší právo na Železný trůn má Gendry.

#200 brandiss
26.5.2017 | 19:45:48
toren555

#194 EmporioDrago: vidím to podobně :) , no uvidíme kam to tvůrci povedou ? armáda se bude hodit aj draci tak snad Dany pomůže proti Nočnímu králi .

26.5.2017 | 21:51:45
brandiss

#198 Locker.: je to bastard..najviac Stannis, ak zije.....

#202 Locker.
26.5.2017 | 22:48:35
Faraniel

#194 EmporioDrago: Upřímně ji taky nemám ráda. Tváří se jako kdo ví co a přitom toho moc nedokázala, spíš jí to tak nějak spadlo do klína (bez draků a rádců by byla v háji). Nelíbí se mi jejích namyšlené chování, ale to může být způsobené tím, že v knize je jí nějakých 13 let a je to blbá puberťačka, což se na 30letou Emilii moc nehodí. Připadá mi dosti naivní, že by ji lidé ze Západozemí hned padli k nohám, jak si to představuje. Když přijdete s třemi draky, kteří sežerou všechno, co se hýbe a spálí poslední zbytky úrody, tak vás moc mít rádi nebudou.

26.5.2017 | 23:14:51
Locker.

#200 brandiss: Gendry je synem Lyanny a Roberta…málo se to ví…

#204 brandiss #207 Nikolperse #212 RightfuHeir
26.5.2017 | 23:39:47
Rafan

#194 EmporioDrago: Velkohubost patřila do středověku (přirovnávám tu dobu k němu ) naprosto samozřejmě. Aby ty krále a případně velmože nebolela huba od toho vyzdvihování co jsou zač, jaké mají tituly a čemu vládnou si zjednali heroldy co to vytrubovali za ně. Účel byl jasný než někam vstoupili, tak herold jim svou prací měl zajistit aby jim byla zjednána náležitá úcta. Nechápu proč se nad tím pořád někdo pozastavuje díky tomu že se na to dívá dnešníma očima s pořekadlem sebechvála smrdí. Tehdy toto pořekadlo neplatilo ani náhodou.

#210 boreccc
27.5.2017 | 0:07:36
brandiss

#202 Locker.: kedy by to stihli?

27.5.2017 | 0:10:38
Robinson

#194 EmporioDrago: No ze začátku docela trpěla a za mě vše získala náležitě. Na trůn se nehodí, ale chce ho, může usednout, ale i tak si tam dlouho neposedí. V 1. sérii se ho skoro dotkla ale otevřela se brána zdi a ona za ní šla, osmá série to uzavře, někdo zemře, řekl bych že to bude Jon a ona… může se stát cokoliv. A moc se mi nezdá že by ve všem excelovala, viz spálení všech jejích lodí, kdy si musela obstarat nové, pak únos Khalem Morem (či tak) odkud se musela dostat téměř sama (bez draka) málem jí zapíchl nějaký čaroděj, který jí unesl draky. Podle mě si toho prožívala dost (a to nepočítám co s ní dělal brácha), tvůrci jí chtějí dostat do dobré pozice, i když se zdá že všude vítězí, holt se třema drakama a velkou armádou to je síla. Já nevím, vidět tři draky tak asi hnedka i uteču, divím se že se s ní někdo vůbec pokouší bojovat.

Osudná bude až osmá série, tam teprve můžeme diskutovat zda umře či ne, vyhovovalo by mi kdyby ano, vedle Jona, krásný konec :)

27.5.2017 | 12:14:10
Nikolperse

#194 EmporioDrago: Pekne napísané. úplná pravda. Jediné čo tam chýba je to, že jej už dávno mal povedať, že i ona je s rodu uchvatiteľa a že keď príde do Westerosu s armádou Dothrakov a Nepoškvrnených, tak tiež ju budú brať ako uchvatiteľku. Niekto jej mohol aj povedať, že Dorn je síce silný spojenec, vojnou nevyčerpaný, ale že v Rovine a Búrlivých krajoch je veľmi veľa rodov čo nemajú Dorn radi. A ako posledné jej malo byť povedané, že železný tiež nie sú bohvie aká výhra, hlavne keď väčšina železných nie je s ňou a nemajú ich radi na severe, Riečnych krajinách a západných zemiach. Keď sa vyriešia WW a Daenerys nenájde silných spojencov s radou lordov Westerosu, tak nach neráta, že sa dožije staroby. A to ako zabila Dothrackých veliteľov bolo na smiech. Horda chlapov čo sa ničoho neboja sa poserie pred ohňom a nikomu nenapadne ju zabiť? Veď boli všetci väčší a ťažší ako ona. Niekto jej mohol zlomiť väzy, uškrtiť ju alebo ju mohli umlátiť.

#214 Rafan
28.5.2017 | 13:46:51
Nikolperse

#202 Locker.: Tak toto bolo fakt dobré. Gendry sa narodil niekoľko rokov po smrti Lyanny. Bolo to už potom čo si Robert vzal Cersei. Gendrymu nie je teraz viacej ako 18–19 Robertova rebélia bola zhruba 20–21 rokov do minulosti,

#208 brandiss
28.5.2017 | 13:51:43
brandiss

#207 Nikolperse: navyse, ked si dobre spominal, v knihe je napisane, ze Robert splodil Gendryho v den svatby Stannisa..alebo to bol iny Robertov bastard? Robert by mal platit alimenty po celom Westerose

#209 Nikolperse
28.5.2017 | 15:20:11
Nikolperse

#208 brandiss: Ty myslíš Edrika Storma. Gendry je syn nejakej štetky. Ale inak pravda, Robert by mal platiť alimenty po celom Westerose, veď v knihe má aj v údolí dcéru (asi 22 ročnú).

28.5.2017 | 16:11:38
boreccc

#203 Rafan: Ve středověku by byla Dana už dávno mrtvá a nezachránila by ji ani velká huba plná titulů…Vždycky když byla ve srabu,tak ukázala kozy,nebo vyřvávala,že je za bouře zrozená a všichni se mohli strhat jí sloužit…no,doufám že chcípne co nejdřív,femina. Nejvíc mě dojala v tom traileru,když říká,že se pro vládnutí westorosu narodila…chyba,pro­to se narodil její nejstarší brácha,ji měli někomu výhodně provdat,kde by šlapala brázdu a rodila děti.To proto se narodila,když už to chce zmiňovat…

#215 Rafan
30.5.2017 | 15:33:37
Rumek

Trailer super, ale nedá se srovnat s tím co byl na minulou sezónu, ten o řády lepší.

31.5.2017 | 9:14:33
RightfuHeir

#202 Locker.: Gendry je synem Roberta Baratheona a Cersei Lannister. Cersei ho odložila, protože Roberta začala nenávidět.

#213 Grayyitheyerouh
31.5.2017 | 11:19:35
Grayyitheyerouh

#212 RightfuHeir: Tohle si myslím taky. Ještě ten rozhovor Cat s Cersei v první sérii, kde Bran ležel na lůžku po pádu z věže. Mluvila o tom, že jí taky upřel syn, měl černé vlasy. Mohla ho třeba nechat utopit, ale přežil. Dále Gendry při plavbě kolem Králova Přístaviště se baví myslím s Mel, že svou matku nikdy neviděl, ví jen, že měla blond vlasy…

Cersei všechny její milované děti zemřely, ale stále jedno má, které však nemiluje, protože ho má s Robertem, opilcem.

1.6.2017 | 5:47:57
Rafan

#206 Nikolperse: Po bitvě je každý generál a každý ví co by se mělo udělat. Když budete muset zemřít, jakou smrt si vyberete stětí, otrava, utopení, upálení? Nevím co si vyberete, ale to upálení bude 100% na konci seznamu. Jedná se tu totiž o jeden z nejstrašnějších a nejbolestivějších odchodů z tohoto světa. Proto většinu lidí kteří netrpí fascinací ohněm to je něco tak nepřijatelného, že je zachvacuje panika a jediné na co myslí je uniknout z dosahu plamenů.

1.6.2017 | 11:04:41
Rafan

#210 boreccc: Ale jděte, Robert by s vámi nesouhlasil. Tomu vysel její brácha u zadní části těla, obával se Dany. Proč? protože Viserys neměl potenciál Roberta ohrozit. Obával se Droga a tedy Dany. Drogo sice původně slíbil, že pomůže Viserysovi na trůn. Bylo ale jasné, že si Viseryse ani trochu neváží a dříve či později bude chtít trůn pro svého syna s Dany.

#216 boreccc
1.6.2017 | 11:14:42
boreccc

#215 Rafan: No přesně tak, Robert by s vámi nesouhlasil.Máte totiž pravdu, že se nebál Viseryse,ale Droga.Jenže to neznamená, že se bál Dany, bál se jejího potomka. Viserysovi neměl Drogo vůbec důvod dobývat sedm království, ale pro svého syna by do toho jistě šel a ochotně. A představa rozběsněných dothraků,to je nic moc…No takže jediná reálná velká zbraň Dany byla její děloha…kterou ovšem prodrbala.Prostě ta paní už to měla mít dávno za sebou. A souhlasím s Nikolperse, ta scéna s Dothrackými veliteli byla trapná. Rozhodně by ji alespoň jeden z těch borců vzal do pekla s sebou…Ke konci bych vám chtěl říct, že ta vaše hrubka ve slově vyset docela posouvá onu větu do jiné dimenze :-D

#217 EmporioDrago
1.6.2017 | 23:46:14
EmporioDrago

#216 boreccc: Dovolil bych si nesouhlasit. Podle mého názoru se Robert nebál víc jednoho nebo druhého. Z jeho pohledu byly obavy z jakkékoliv osoby jménem Targaryen, které by mohly vznést nárok na trůn. Jeden byl na zdi (mimo hru), další dvě děti se objevily. A opravdu děti. Nedělal by určitě rozdíl mezi Viseryem a Daenerys. Oba nastejno ohrožení. Neznal je, nevěděl jejich povahy (Viserys blázen, Daenerys naivní malá holčička). A že by Drogo chtěl obsadit Západozemí a dosadit Daenerys se synem na trůn? Dothrákové, pokud si pamatuji, snad nebyli sjednocení do jednoho uskupení, ale bylo více Khalasarů ne? Drogův byl asi nejsilnější. Ale fungovali na území, kde mohli třeba dobýt jedno město nebo menší města, protože tam jsou městské státy. Ne silné a sjednocené území jako Západozemí v dobách Roberta. Jak by se přeplavili? Dothrakové se bojí moře a lodě neměli (v dobách Droga a Roberta). A i kdyby se přeplavili, postavit se sjednocenému království? Bez šance. Jsou na koních (plus v něčem), zbraně hlavně arrakh (minus), nedisciplinovaní nájezdníci (minus), bez brnění (minus). Proti nim jízda i pěchota (plus v kombinaci), technika (plus), brnění (plus), sečné, bodné i střelné zbraně (plus). Sami jsme viděli v bitvě bastardů, co udělají lučištníci v úvodu. Dothrakové by padaly jako hrušky bez brnění. Pak řady kopiníků a jízda ze stran. Sjednocené vojsko z dob Roberta rozhodně převyšovalo Dothraky. Těch bylo hodně, ale Khalasar se skládal z vojáků, žen, dětí i starců. Možná nějakou menší bitvu by vyhráli, ale dřív nebo pozděj by se potkali ve velké bitvě a byli by rozprášeni.

Nějaká vláda nad územím byla mimo vnímání Dothraků. A nějaké úvahy se za života Droga ani neobjevily. Ano, Daenerys si ho nějak získala. Ale Dothrakové jako správní kočovnící jen uznávali vyplenění města, vyrabování, prodej otroků a pak zpět na chvíli k sobě do hlavního tábora a pak zase ven něco plenit, otroci atd.

Takře Robert by se bál maximálně jména Targaryen, ale ne Dothraků. Možná by mohl mít obavy z některých rodů, co by se přidaly k Daenerys na začátku. Ale za Roberta bylo království celkem jednotné a stabilní.

Ale stejně je to vše „kdyby“. Co je fakt a bylo zvykem v těch dobách, nejdůležitější pro vládu a dynastii je mít potomka. Což jak víme, Dany mít už nebude. Z tohoto pohledu je tedy už pro vládu nejméně zajímavá, ať ji fandíme nebo ne. Proto jsem zvědavý, jak to celé dopadne a s jakým výsledkem. Pro nějaký standardní závěr se bude muset najít nějaký pár, který může mít potomka a zvládnout sjednotit Západozemí. Pokud by se vlády ujala Daenerys a byl konec, stejně po její smrti by nastal rozpad a války mezi sebou.

#218 Nikolperse #219 Nikolperse
7.6.2017 | 13:11:19
Nikolperse

#217 EmporioDrago: Nezabúdaj na to, že Dothrakovia sú lukostrelci na koňoch (niečo ako Saracénci) proti takej armáde majú pešiaci a ťažké jazdy veľké problémy a to si uvedomoval aj Robert. Robert sa síce nebál Dothrakov, pokiaľ by ostali na druhej strane mora. No ako sme mohli vidieť po tom neúspešnom atentáte na Dany. Drogo začal zhromažďovať bohatstvo a chcel nakúpiť lode a preplaviť sa cez more. Keby sa tak stalo, tak Drogo by sa mohol vylodiť hocikde pozdĺž celého pobrežia a potom by prešli celé mesiace kým by narazil na vojsko ktoré by ho mohlo zastaviť, teda ak by na také vojsko vôbec narazil.

Môžeme si povedať príklad Divokých. Slabo vyzbrojené, vycvičené kmene, ktoré nie sú ani disciplinované. No keby sa im podarilo prejsť cez múr, tak by prešli tisíce míľ kým by narazili na vojsko, ktoré by ich mohlo zastaviť a aj to len pod podmienkou, že by sa Robb urýchlene vrátil na sever a pripojili by sa k nemu aj Riečny lordi.

7.6.2017 | 15:46:08
Nikolperse

#217 EmporioDrago: Ja osobne si myslím, že keby sa Drogo preplavil cez more, tak by ho zastavila až zima alebo úplné vyplienenie krajiny. Väčšina lordov by zaliezla do svojich hradov, iný by sa pridali k Dany. Robb by bol rozprášení, údolie by nedobili a jediný kto by mohol seriózne čeliť Drogovi by boli Lannistrové a aj to len ak by sa Rovina postavila proti Drogovi a Dany, čo by mohlo znamenať útok Dornu na Rovinu, Dorn by sa kvôli pomste pridal na stranu Droga a Dany.

#220 EmporioDrago
7.6.2017 | 15:50:09
EmporioDrago

#219 Nikolperse: moc si nevybavuji zmínky, že by přímo Drogo něco plánoval přeplavit se. To spíš měla v hlavě Daenerys. Někde se mluvilo, že khalasar měl cca 100 tis. Z toho muži polovina, bez dětí kolik tak bojovníků? 30 tis? Nemají vůbec žádnou zbroj mimo roušek kolem pasu. Padali by jako hrušky už jen kdyby se proti němu postavili lučištníci třeba od Boltonů. Kolik vojska měl Robert? Celou Lanisterskou armádu, poddané Baratheonů, přidal by se celý sever, Riverlands, možná i Údolí. Dorne by stálo stranou, pr i když snad jako jediný rod by byli rádi za svržení Roberta, i tak by byli jen část proti zbytku Západozemí. Za Robertova života by upřímě nějací pobláznění Dothrakové neměli šanci. A vylodili by se na východě nebo v Dorne nejspíš. Srovnávat s divokýma to nejde. Ti se max snažili útočit na Zeď nebo ve skupinkách za Zdí a proti nim stály jen černí bratři podobně vybaveni. Párkrát v minulosti vytáhli ve velkém množství za Zeď a tam narazili na severské rody a prohráli. Z početního a kvalitativního pohledu Dothraci by opravdu neměli šanci na úspěch v Západozemí za Robertova života. To je můj názor a myslím, že i podepřen reáliemi té doby a fakty.

Atentát na Daenerys je něco jiného. Robert chtěl jednoduše o Targaryena na světě míň.

#221 Nikolperse
7.6.2017 | 16:46:11
Nikolperse

#220 EmporioDrago: V prvej sérii. Po atentáte na Daenerys Drogo sľúbil, že dá jeho synovi železný trón a potom pri rabovaní jedného mestečka zaznie niečo v zmysle za otrokov je zlato a za zlato sú lode, proste si to pozri ešte raz.

#222 RightfuHeir
7.6.2017 | 20:32:27
RightfuHeir

#221 Nikolperse: Ano, při plenění jakéhosi města se zmínili o tom, že za otroky je zlato a za zlato lodě. Ale jinak má EmporioDrago pravdu. Dothrakové jsou něco jako piráti či banditi. Nejdou schopni spravovat velkou říši. Jsou jenom schopni vraždit a plenit. Daenerys se, na rozdíl od Dothraků, snaží být z dobrou vládkyní. Ale výsledek jejího snažení je tragický. Zanechává za sebou vypleněná města, nefungující státy. Chová se jak komunisti, dobré úmysly, ale jinak nic nefunguje. Jo a kromě těch dobrých úmyslů Daenerys, je tady také její přesvědčení, že ona je předurčena k tomu, vládnout v Západozemí. A za toto přesvědčení je ochotna položit životy – cizí. A má k tomu bohužel ještě draky, kteří už dost vyrostli.

Z hlediska Západozemí byl nejlepším vládcem (správcem), kterého jsme měli možnost poznat, Tywin Lannister. Jeho syn Tyrion Lannister je mu v mnohém podobný. Z hlediska vlády nad říší si velmi dobře rozuměli. Ale Tyrion se dal dohromady s Daenerys a jejími ideály, které nevycházejí, takže nevím, jak to může dopadnout.

George R. R. Martin to má pěkně rozehrané na všechny strany a nechává nás napnuté. ;-)

#223 EmporioDrago
8.6.2017 | 8:35:25
EmporioDrago

#222 RightfuHeir: Právě na celé sérii knih je naprosto geniální to, že prvních pár dílů/kapitol seriálu a knih si člověk myslí, že Starkové jsou ti hlavní a pozitivní a ostatní budou opak. Ovšem GRRM každou postavu popisuje tak, že z pohledu té osoby dělá správnou věc z jeho/jejího pohledu a je jedno, jestli to byl Ned Stark, Catelyn, Cersei nebo Tyrellové. S Tywinem souhlasím. Mohl se zdát jako záporák (jen proto, že to byl Lanister), chladný, nesympatický. Ale z pohledu správce, naprosto souhlas. On, Tyrion, možná kdyby žil déle Rob Stark, možná i Ned, babča Tyrellová a určitě i další, by byli dobří správci Západozemí. Stejně tak Doran Martell. Taky by byl osobnostně dobrý vladař. Osobnostně Cersei ne, stejně tak asi ani Daenerys, pokud by se rozhodla neposlouchat poradce. Ještě že má teď Tyriona. Její ideály vs Tyrionův rozum a přehled. Přístup se ukázal nejlépe v Mereenu. Dany zrušila otroctví hned (supr, v pořádku), pak zmatek a chaos. Tyrion chtěl zrušit taky, ale postupně. Emoce vs moudrost a rozum.

V 7. serii doufám jen v narušení vývoje, nějaký zvrat. Snad se producenti s tím vypořádají a nebude to parní válec protivníků v Západozemí.

George R.R. Martin nás pěkně napíná. Jen už moc dlouho :-) seriál mám jako doplněk, knihy jsou pro mě top. Aspoň díky seriálu si můžu krásně personalizovat jednotlivé postavy i vizuálně.

#224 RightfuHeir
8.6.2017 | 11:29:51
RightfuHeir

#223 EmporioDrago: S těmi knihami to vidím úplně stejně. Díky seriálu mám předstvy o vzhledu jednotlivých postav, ale příběh je prostě lepší v knize. A jsem napnutý, jak kšandy :-). Už aby vyšel další díl knihy. Hlavně aby ho George R.R. Martin vůbec dopsal.

8.6.2017 | 13:25:44
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Konec Game of Thrones

Seriál Game of Thrones odstartoval svou existenci na jaře roku 2011 a skončil na jaře roku 2019. Byl tu s námi dlouhých osm let, ale vše musí jednou dojít na svůj konec. Pokud chcete seriál podpořit a zároveň ukázat, jak vás bavil, tak jej ohodnoťte. Můžete také ohodnotit jednotlivé postavy a epizody

Prequel

Hra o trůny je sice u konce, ale to neznamená, že se do Západozemí už nikdy nepodíváme. Stanice HBO totiž objednala nový seriál, ve kterém se zaměří na dračí rod Targaryenů. 

Reklama

Nejoblíbenější postavy

Narozeniny

Hlídejte si nás

Napište nám

Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!


Filtr seriálů a filmů









Reklama