Hra o trůny (Game of Thrones)
95/100 - 2 314×

Hra o trůny(Game of Thrones)

Fantasy seriál o intrikách, magii a zradách. Západozemí a Východní země nejsou zeměmi, ve kterých by chtěl někdo žít, na každém rohu totiž číhá nebezpečí, která vás může ihned připravit o život.

USA | 2011 | Ukončeno
vysílání
8 sezón | HBO | 60 minut
VOD
Max | O2 TV
žánr
Dobrodružný, Fantasy, Historický
hrají
Peter Dinklage (Tyrion Lannister), Lena Headey (Cersei Lannister), Emilia Clarke (Daenerys Targaryen), Kit Harington (Jon Sníh), Maisie Williams (Arya Stark), Sophie Turner (Sansa Stark), Nikolaj Coster-Waldau (Jaime Lannister), Iain Glen (Jorah Mormont), John Bradley (Samwell Tarly), Alfie Allen (Theon Greyjoy), Conleth Hill (Varys), Gwendoline Christie (Brienne z Tarthu), Liam Cunningham (Davos Mořský), Aidan Gillen (Petyr Baeliš), Isaac Hempstead Wright (Brandon Stark)

Noční král a jeho armáda přišla k Zimohradu, jak ukazuje trailer na další díl

Noční král a jeho armáda přišla k Zimohradu, jak ukazuje trailer na další díl

Příští týden nás čeká již třetí epizoda, takže se pomalinku a jistě dostáváme ke konci, a proto je jasné, že se blíží velká bitva. Dle upoutávky ke třetí epizodě to vypadá, že se jí konečně dočkáme.

77 0
22.4.2019

Thumbnail Play icon

Zdroj: HBO

Diskuze /298

Monoceros

Normálně z toho mám husinu :D tohle nedopadne dobře … jsou v pr**li :D

#2 Arrow123
22.4.2019 | 10:06:10
Arrow123

#1 Monoceros: Ak neumrie aspoň polovica hlavných postáv, tak budem fakt nasraný :D

#9 widy.33 #182 surky3
22.4.2019 | 10:08:38
Zargon

Teď by jsem ten únik klidně bral :D

22.4.2019 | 10:13:04
FallenMaia

Zimohrad nepadne ;) Ubránia sa, v poslednom momente, tak ako to bolo v bitke bastardov alebo v bitke o Helmov žľab alebo o Minas Tirith. Vždy v poslednom momente príde záchrana ;)

#6 MichaelaK #27 Bymyself #35 Lukass.M
22.4.2019 | 10:20:45
MichaelaK

Tak a teď můžeme tipovat …

Kdo bitvu přežije? Kdo zemře definitivně? Kdo zemře a přidá se k Nemrtvým?

Bitvu přežije Jon, Bran, Arya, Jaime a pak ti, co budou v kryptě (Sam, Gilli, Tyrion, Sansa, Daenerys zachrání na drakovi Jona a možná ještě někoho dalšího).

Zemře definitivně Theon, Brienne …

Za Nemrtvé povstane Podrick, Gendry, Thormund …

Co myslíte Vy?

#8 Zargon #183 sabicek.l
22.4.2019 | 10:25:31
MichaelaK

#4 FallenMaia: Tady ale žádná záchrana není … Jen draci zachrání pár hlavních postav, ne všechny.

#7 FallenMaia #186 DikZa2Ban #260 Limbero
22.4.2019 | 10:26:20
FallenMaia

#6 MichaelaK: V poslednom momente zabijú Night Kinga a celá armáda sa rozpadne ;) To je záchrana.

#11 MichaelaK
22.4.2019 | 10:29:49
Zargon

#5 MichaelaK: já tipuju smrt Berica, Brieene, Thormunda, Eda, Jaimeho, Theona, Davose, Gendryho… Ohař se snad postaví Horovi takže u nej smrt asi nehrozí a Jon byl na natáčení v Králově pristavisti takže u nej taky ne.

#11 MichaelaK #15 Zaajda #17 Argetlam Královrah
22.4.2019 | 10:37:04
widy.33

#2 Arrow123: nikoho by som nechcela z nich už vidieť mrtveho

#30 Arrow123 #182 surky3
widy.33
22.4.2019 | 10:38:12
Zargon

Zajímalo by mě jak mají vymyslenou odolnost nemrtveho draka když každého nemrtveho oheň hned zničí. Pokud je na stejně bázi stačí aby ho drak zasáhl ohněm a nemrtvý drak ihned konci.

#13 mart910
22.4.2019 | 10:39:12
MichaelaK

#7 FallenMaia: To se nestane.

#8 Zargon: Jo, jo, tak nějak si to představuji já. Padne většina „vedlejších postav“, nejsem si jistá smrtí Jaimeho a Davose …

22.4.2019 | 10:40:09
DejvidHound

Hm Jonovi mohli dat nejaku stylovejsiu zbroj nie take handry…

22.4.2019 | 10:41:29
mart910

#10 Zargon: Kdepak toho zabije Arya kopim :P

22.4.2019 | 10:41:48
Kusiak

Viete čomu nechápem? Pokiaľ je Bran taký dôležitý, prečo na jeho ochranu dali zbabelca Theona? Keby aj nie je zbabelec, je plno iných, oveľa lepších bojovníkov ako je on. Prečo nie Aria, John alebo aj všetci? Osobne si tiež myslím, že NK padne a s ním aj celá jeho armáda len či potom budú mať dosť síl vysporiadať sa s Cercei. V 2. diele vôbec nebolo vidieť, alebo možno len ja som si nevšimol Dothrackov. Že by mali s nimi iný plán?

#20 zorgSVk
22.4.2019 | 10:42:49
Zaajda

#8 Zargon: Já doufám že Jaime přežije a pak později zabije Cersei. Dle věštby (která se smrtí jejích 3 blonďatých dětí zatím naplňuje) ji má zabít její mladší bratr, což ona si celou dobu myslí, že to je Tyrion.. ale jestli se nemýlím tak Jaime je také mladší. Narodili se sice jako dvojčata, ale Cersei první.. nebo si to blbě pamatuju? :O stejně by to bylo cool, když by Jaime svrhnul Targeryeny zabitím králem a následně svrhnul Cersei, aby pomohl nastoupit Targeryenům zpět :D

#122 SaDiablo
22.4.2019 | 10:42:49
BigCake

Takže máme vyřešenou záhadu, co udělal Podrick těm prostitutkám. Zazpíval jim.

#244 doxtan
22.4.2019 | 10:47:42
Argetlam Královrah

#8 Zargon: Můj tip je stejný jako tvůj, kromě Davose a Gendryho, místo kterých bych dal asi Daenerys

22.4.2019 | 10:54:44
Evala

Velice bych se divila, kdyby měla už teď umřít Dany nebo Jon, na druhou stranu mi připadá, že se seriál vrací ke svým kořenům, a jejich součástí bylo klidně zabít hlavní postavu. Jon nechce být králem, shromáždil obrovskou spoustu lidí, aby bojovali proti nemrtvým, takže vlastně splnil účel svojí existence. U Dany jsem si byla jistá, že se pravdu o Jonově původu dozví až po bitvě a určitě nezemře před tím, než bude muset dojít k bolestnému poznání, že ona není nejlepším možným kandidátem na trůn, že existuje někdo, kdo má ve skutečnosti větší nárok na trůn. Vlastně by teď mohla umřít, plná hořkosti, že její plány nevyjdou, že je to pro ni konec. Příběhu by to neublížilo. Ale i tak doufám, že se to nestane. Chci, aby si plně uvědomila a zpracovala pravdu. Přijela do Západozemí s bandou cizinců si údajně vzít, co bylo její. Mohla si to ospravedlňovat, že Cersei je sadistická nacistka, které naprosto nezáleží na tom, jak žijí lidé kteří dodávají jídlo na její stůl nebo šijí šaty, které nosí. Že ona (Dany) má mnohem větší podporu svých lidí, že ona vzbuzuje lásku a úctu a ne pouze strach, což naprosto neplatí v případě Cersei. Chci, aby byla donucena vidět, že Jon splňuje všechny charakteristiky které ona, i on má lásku, podporu a obdiv lidí kolem sebe. I jeho jsou ochotní lidé následovat a dělat kvůli němu něco, co neudělali nikdy před tím. A navíc má vyšší nárok na trůn. Ale jeho hrdost mu nebrání, aby udělal tu nejlepší možnou věc.

#80 Rafan
22.4.2019 | 10:57:12
Tristan22

Kto sakra je na tom drakovi v traileri na 3 diel? to na NK nevyzerá, iba, žeby zmenil outfit a dal kapucu..ale prečo:)

https://i.postimg.cc/…scap0000.png

#21 BigCake #22 sFík #55 Punisher bude trestať
22.4.2019 | 10:58:16
zorgSVk

#14 Kusiak: Mňa by skôr zaujíma ak Bran vidí minulosť, prítomnosť a dokonca aj budúcnosť tak prečo im proste nepovie čo najlepšiu taktiku a kroky ako sa ubrániť s čo najmenej obetami. Alebo ? :D

#23 Monoceros #187 zizik
22.4.2019 | 10:58:36
BigCake

#19 Tristan22: Řekl bych, že je to Daenerys

#23 Monoceros
22.4.2019 | 11:00:32
sFík

#19 Tristan22: Drak nemá modrý oči tak to bude asi Dany.

Jinak ta záchrana v posledním momentu může být Melisandra. Ta přeci odjela pro „pomoc“

#182 surky3
22.4.2019 | 11:06:53
Monoceros

#21 BigCake: jj, je to ona v tom bílém kabátě

#20 zorgSVk: Tohle je zajímavá otázka :D třeba Bran budoucnost nevidí…Anebo nechce udělat flashpoint :D ale to už sem tahám Flashe. On už ho vlastně udělal s Hodorem :D možná mu to tak vyhovuje, tam tajemně sedět na vozíku a čekat jak se to vyvine :D

22.4.2019 | 11:08:49
Tristan22

Jo je to Dany, zle som sa na to pozeral:))

22.4.2019 | 11:11:25
Ann Taylor

Jak pravil Eda Procházka. Nekoukáš na „kunfu“ filmy? Zápas, prohra, ústup, výcvik, zápas, vítězství!

webmaster
22.4.2019 | 11:11:52
MichaelaK

Daenerys na drakovi zachrání Jona a možná ještě někoho dalšího.

Oni ostatní si moc neuvědomují, jak je Bran údajně důležitý, protože si myslí, že se napůl zbláznil. Ani si nemyslí, že jde NK primárně po Branovi, on chce zničit všechno lidstvo a teď jen jestli včetně Brana nebo vyjma Brana a já si skoro myslím, že vyjma Brana.

U Brana to bude tak nebo tak – možná všechny zachrání, možná všechny zničí, možná to byl všechno jen jeho sen.

22.4.2019 | 11:22:26
Bymyself

#4 FallenMaia: Příjde Gandalf? :D

#33 Arrow123
22.4.2019 | 11:24:32
Regouvousus

Tahle epizoda bude masakr. Helmův žleb 2.0, čekám příjezd Mel na konci dílu… ale to by bylo klišé jak prase. Snad vyhraje NK, nesmí to skončit pohádkově… viděl bych to třeba tak, že přeživší prchnou na Pyke, kde už však bude Euron držet hlavu Yary, a tak skončí třetí epizoda… :D

22.4.2019 | 11:27:57
shootx

Denerys se egoisticky zacina obavat o ztratu nadvlady doufam ze bude nasledujci dil pro ni posledni a objetuje se na zachranu Brana ktery si zvolil urkyt na otevrenem poli zahrady, po te co Theon utece…NK musi mit tedy zajem znicit carostromy proc ten strom nepodlozi sudy s vybusninami ? Jediny Davos a Sansa uz spletaji plany na vladu po valce.

#32 Movego
22.4.2019 | 11:29:54
Arrow123

#9 widy.33: Ja by som mal pár kandidátov. Napr. taký Grey Worm, Misandei, Jorah, Tormund, Edd, Theon … niektorí sú tam už len do počtu.

#92 widy.33
22.4.2019 | 11:30:31
Movego

Jon a Dany ve třetí epizodě určitě neumřou, podle mě Zimohrad padne a přeživší odletí na dracích nebo už jenom na jednom :D Přece NK neporazí už ve 3 díle… A nebo taky jo a pak poletí vypálit Královo přístaviště

22.4.2019 | 11:32:30
Movego

#29 shootx: :D No Theon, Reek

22.4.2019 | 11:34:21
Arrow123

#27 Bymyself: Priletia orly :D

#41 POLW
22.4.2019 | 11:36:30
shootx

Ironie ze pamet naroda si zvoli cekani na otevrenem poli rozhodne nas ceka souboj draku…

22.4.2019 | 11:37:16
Lukass.M

#4 FallenMaia: Jestli myslíš, že to bude mít šťastnej konec, tak jsi doteď nedával pozor :D

22.4.2019 | 11:44:18
Kusiak

To určite. Na konci keď dorazili nemrtvi, Jon pozrel na Denneris a odišli. Dám krk na to, že išli po drakov

22.4.2019 | 11:44:44
Kusiak

Mimochodom neviete niekto kedy budú prvé časti dostupné aj s dabingom?

22.4.2019 | 11:46:13
cutler

Podle mě Tormund nezemře, nevím proč ho všichni tipujete. Podle mě nakonec usedne na železný trůn právě on :)

22.4.2019 | 11:47:33
stanlay

Nikde nie je vidieť ani night king, ani jeho drak. Je to len napínanie, alebo je za tým niečo ?

22.4.2019 | 11:47:54
Wolfinator1

Deny bude mít možnost zachránit na drakovi Jona, ale nechá ho zemřít a uletí, protože nechce přijít o trůn :D neměl jí to ještě říkat :D

22.4.2019 | 11:47:57
POLW

#33 Arrow123: Přesně to mě napadlo :-) I bitvu bastardů zachránili rytíři z Údolí (Orlí hnízdo). Že by náhoda, nebo pocta Tolkienovi? Osobně ale doufám, že se tentokrát tento klasický scénář opakovat nebude. Přece jen to bude třetí a ne předposlední díl, kde by se to očekávat dalo.

#46 Arrow123 #47 shootx
22.4.2019 | 11:49:47
MichaelaK

A padlo tam někde, kde by měla být Daenerys? Já myslím, že Daenerys tam říkala, že bude v bezpečí spolu s Tyrionem. Takže já si myslím, že Daeny půjde do krypty, ale až se to bude sypat, taksi půjde pro draka a poletí zachránit Jona a někoho dalšího, kdo bude poblíž.

A Vy myslíte, že Jon poletí bojovota rovnou na drakovi? To se mi nezdá.

22.4.2019 | 11:54:00
SteveB

Prečo mam taký pocit že na Zimohrade bude boj bez NK? myslím si že zatial čo budú mrtvy bojovat na Zimohrade práve on pôjde na drakovi zničit KL

#44 Arrow123 #47 shootx
22.4.2019 | 11:54:31
Arrow123

#43 SteveB: Lebo nemrtvý drak stojí peniaze

22.4.2019 | 12:02:07
FallenMaia

Jaký Gandalf? Jaký orli? Jaká armáda? V poslednom momente zabijú Night Kinga a celá armáda mŕtvych sa rozpadne, čo tu riešite p… Toto je presne ten scenár ktorý sa stane a v tých ďalších dieloch už budú bojovať len živý medzi sebou, Cersei vs Daenerys a spália King's Landing na popol. Buď ho jedna zapáli s dračím ohňom pretože zistila že miluje synovca a že nemá nárok na trón, tak jej hrabne a radšej to celé zničí alebo ho zapáli druhá keď zistí že mŕtvi prehrali a živí si idú po jej hlavu :D

22.4.2019 | 12:02:08
Arrow123

#41 POLW: Ja dúfam, že to nebude „Beyond the Wall 2.0“ a efekt nevyhrá nad logikou.

#54 POLW
22.4.2019 | 12:04:34
shootx

#41 POLW: Udoli by melo byt soucast armady pokud neni cast schovana s Robinem.

#43 SteveB: NK jde po Branovi a carostromech otazka je proc Bran zvolil zahradu…

#49 Zaajda
22.4.2019 | 12:05:44
Zargon

V tom posledním záběru druhé epizody to vypadá ze je NK na koni. Je tam vidět ten jeho ledový meč.

#51 shootx
22.4.2019 | 12:10:11
Zaajda

#47 shootx: protože tam je čarostrom a jeho schopnosti by tam měly být silnější. V minulých epizodách se dost často (hlavně do minulosti) připojoval přes čarostromy :)

#51 shootx
22.4.2019 | 12:13:48
Dark Angel

To bude mazec!! Neskutočne teším. Moje tipy na tých čo v 3. diely padnú sú: Jorah, Beric, Theon (Brienne alebo Pod), pokojne to môžu byť aj postavy z krypt nakoľko si nemyslím že dostať sa dole do útrob Winterfellu je nemožné :D no a myslím že v ohrození sú aj jeden z dvojice JON/DANY

bitku by mali prežiť: Tyrion, Jaime, Sandor, Sansa, Arya, Sam.

22.4.2019 | 12:16:51
shootx

#48 Zargon:
#49 Zaajda: Otazka je jestli NK vi ze jde do pasti proto na drakovi je ten prizrak ?

22.4.2019 | 12:23:33
Nemolelele

Dúfam, že Tormund prežije a bude mať tie deti s Brienne, na to čakám už od 5 série. :D :D

22.4.2019 | 12:25:35
Punisher bude trestať

Takže poďme si zhrnúť prve dve epizódy seriálu Game of Thrones, ktorej posledná séria momentálne beží v TV. Z môjho pohľadu bola 8×1 lepšia ako 8×2, v epizóde číslo dva sa neudialo absolútne nič, dej celej časti prebieha v rozmedzí niekoľkých hodín, kde záčina za dna a konči za noci. Celu časť sa armáda pripravuje na bitku proti WW, čo je pochopiteľne, kedže nasledujúca časť bude venovaná bitkou proti ním, no na môj vkus tam bolo príliš nudných pasáži, nestava sa mi, že Game of Thrones pretáčam, no pri tejto časti som to urobil hneď 2×, pri sexe a pri pasovaní Briane za rytiera, na takéto žvásty fakt nemám náladu a od poslednej serie celého seriálu čakám určite viac. Je až nepochopiteľne, že niečo takéto sa natáčalo 2 roky, momentálne prve dve časti by som dokázal natočiť v priebehu par dni, okrem drakov v prvej časti, nebolo potrebne zabezpečovať vizuálne triky a podobne… v druhej časti sme dokonca drakov ani nevideli, bol tam síce Duch, ale ta malička scéna určite nepotopila rozpočet celej časti. Je až nepochopiteľne, že tato časť vraj mala stať tiež 10 miliónov dolárov, chcel by som sa opýtať, čo tam stalo 10 miliónov? Už dostupne kulisy z predošlých sérii? Nalejme si čistej vody, značnú hodnotu rozpočtu zhltli platy predstaviteľov, je pochopiteľne, že ak sa stane seriál tak obľúbeným, tak herci si začnú pýtať stále viac a viac, čo je asi aj dôvodom tak veľkého rozpočtu u celej série. Ako tak rozmýšľam ,nenapáda ma dôvod takto zdĺhavého natáčania poslednej série, pretože zatiaľ nám nebolelo predstavene nič, kvôli čomu by som si diel pustil ešte raz! Určite ma každý z vás niekoľko TOP scén, ktoré si púšťate dookola zas a zas, ja to mam tiež takto, mám rad epické časti, Bitka bastardov nám ponúkla hneď niekoľko, Hardhome je takýchto scén plný tiež, ale miesto takýchto dielov tu máme momentálne časť, ktorá neponúkla absolútne nič. Stretli sa postavy, ktoré sa ešte nestretli pri fľaši vina chľastajú…Niektoré scény boli zábavne, ale to určite nemôže nahradiť fakt, že do konca celého seriálu ostáva niekoľko dielov a miesto toho aby sa riešili dôležite otázky, na ktoré chce každý fanúšik vedieť odpovede tu mame rozhovori postav o tom, ako by si Tyrion predstavoval svoj posledný deň… Ak porovnám predošle série a ich prve diely, tak je jasne, že posledná séria, ktorá by mala byť vyvrcholením celej série je momentálne tak sklamanie! Pozitívum predošlých dvoch časti vidím iba pri scénach ,ktoré nejako súvisia s Jonom. V prvej epizóde to bol rozhovor Brana a Sama o Jonovom pôvode a následne, keď Sam konfrontoval Jona s pravdou o jeho matke a otcovi. Pri druhej časti to bol rozhovor Dany a Jona, taktiež sa táto scéna tikala odhalenia jeho pôvodu. Stretnutia postav neboli okrem jediného prípadu vôbec emotívne, čakal som od stretnutia súrodencov, ktorí sa nevideli niekoľko rokov emotívnejšie vyjadrenia citov. Všetko to bolo chladne! Theon a Sansa mali momentálne asi najemotívnejšie stretnutie. Aspoň sme sa dozvedeli o čo ide nočnému kráľovi, chce dlhu noc, nepripadá vám to nejako povedome? Azor Ahai, Jon Snow alebo pravým menom Aegon Targaryen bude odhalený ako záchranca celej ríše živých, ako som už písal, je vonkoncom naivne si myslieť, že cely seriál je o niečom inom, ako o tejto postave, takýchto ľudí by som okamžite prirovnal ku hlúpym ovciam, ktorí nevidia podstatu seriálu, pokiaľ im ju ich niekto nedá na striebornom podnose. V každom prípade je potrebne uvedomiť si čo nás v 3 časti poslednej série Game of Thrones čaká. Takže armáda WW je tu. Bojovať s takouto armádou je úplne zbytočne, vo svojim minulých príspevkoch som deklaroval že jediná šanca ako NK poraziť je zabiť ho, nie zabiť jeho armádu, ale zabiť jeho. Jeho koncom príde aj koniec jeho armády. Je naivne si myslieť, že ho porazia na zemi, ten už bude iba lietať, takže ten hlavný boj sa presunie do neba, tam to tipujem na Jona a Dany, ktorí proti nemu budu bojovať, očakávam, že budu porazení, pre zníženie rozpočtu by to mohol byť aj koniec pre jedného z drakov. Takúto skutočnosť by som určite privítal, kedže každá postava, ktorá ma draka je silná. NK pôjde po Branovi, takže je asi jasne, že Theon svoj príbeh zakonči v epizóde 8×3, to ale neznamena, že zomrie aj Bran, ten sa pravdepodobne bude schopný ubrániť sám pomocou draka alebo mu niekto pomôže. V krátkosti napíšem postavy ktoré nasledujúcu časť prežijú postavy, ktoré zomrú. JON SNOW: 100 % PREŽIJE: Je vonkoncom naivne si myslieť, že tato postava by neprežila tretiu epizódu, je to postava o ktorej je celý seriál ,takže ta tu s nami bude až do poslednej časti. Dany:100 % PREŽIJE Táto postava je mi nesympatická, no nič to nemení na tom, že aj ona tuto časť prežije, jej smrť by bola v tejto chvíli znakom amatérstva tvorcov, kedže jej venovali tak veľký priestor, z ktorého by bol nakoniec prd… Arya/SANSA: 100 % PREŽIJE: Nevidím dôvod. Bran: 100% PREŽIJE: Očakávam, že v nasledujúcej časti nám niečo odhalí o NK! Cersei/ Hora, sú v bezpečí momentálne, takže ich smrť je tak pravdepodobná ako to, že Hora bude kráľom Severa. Gendry: Toto je postava, ktorá to ma nahnuté, ale jeho smrť je nevyhnutná, pravdepodobnosť úmrtia v 3 časti 79 %, Jaime, Tyrion, Bronn, nemajú vyriešenú linku, –1000 % že niekto z nich v nasledujúcej časti zomrie. Jaime zabije svoju sestru, Tyrion zomrie v nasledujúcich častiach a Bronn ziska svoj hrad. Brienne of Tarth, v nasledujúcej časti pravdepodobne ešte nezomrie, ale v tých ďalších určite ano, Pravdepodobnosť, že umrie v 3 časti 21 %. Sandor Clegane, nevyriešená linka 0 %, Sam, myslim, že táto postava už nemá čo ponúknuť a pridá sa ku svojej celej rodine, pravdepodobnosť úmrtia, 11 % Tormund, dúfam, že ste si ho užili, pretože ďalšia časť je jeho konečna. Pravdepodobnosť úmrtia 49 % Jorah, je dosť pravdepodobne, že to bude koniec aj pre tuto postavu, pravdepodobne ju prebodne NK v nečakanom momente. Postavy, ktoré disponovali nejakou dejovou linkou, ktorá nebola ukončená, no nemajú momentálne viac čo ponúknuť, Gylly, Myssandei, Podrick, Grey Worm, pravdepodobne nezomrie nikto z nich, no sú to zbytočne postavy, ich smrť by znížila rozpočet a neovplyvnila nejako závažne zvyšok série. A poďme ku poslednému menu, Davos, bohužiaľ ,táto postava zomrie určite, je to jej koniec.

#56 shootx #63 Lukass.M #67 DC Expert #110 Nikolperse
redaktor
22.4.2019 | 12:30:36
POLW

#46 Arrow123: Myslím,že bude.Né 2.0 ale tak verze 6.4 Daleko epičtější, efektnější a rozhodně delší.Jelikož se tu objevuje spousta tipů na „death characters“ tak si taky přidám: Theon,Jorah, Gendry,Thormund nebo Jaime (oba mít Brien nemůžou :-). Všichni už svoji úlohu splnili a jsou v podstatě zbyteční. NK v tomhle dílu nepadne, bylo by to moc brzo. Zabije ho Beric a Bran, oba umřou.A mimocho­dem…Arya je těhotná (asi 10 hodin :-)

22.4.2019 | 12:37:33
Punisher bude trestať

#19 Tristan22:

Nevyzerá? Nič tam nie je vidieť! Je to NK ale zas šírte hlúpe teórie…

redaktor
22.4.2019 | 12:41:02
shootx

#53 Punisher bude trestať: Ta posledni veta je chyba…

22.4.2019 | 12:41:32
slowrock

White walkers to sú nepoškvrnení ale verzia 2.0 :D

22.4.2019 | 12:44:02
Fleury

Taky vám ta obranná taktika přijde slabá ? Na to, že tam u toho stolu stáli jedni z nejlepších bojovníků (Greyworm, Jaime, Jon), tak snažit se bránit Brana pomalu v srdci Zimohradu je totální fail…nemají šanci, to je jako když se někdo snaží uchránit svůj dům proti 100leté vodě pytlema s pískem. Jednak teda Bran jasně připustil, že NK jde po něm, tak by teda chlapec měl udělat osobní obět a vzát se ruky ;). Jon vezme Branovu ruku odletí s ní a dá si to nim 1vs1/draci dtto. Prostě nevidim v té jejich strategii alespoň minimální snahu o nějaký moment překvapení resp. NK „přečůrat“. Otázka je, jestli jde jenom o tu „ruku“ a nebo je NK do Brana nějak víc „otisknutý“…pak holt smůla :O.

#59 Punisher bude trestať
22.4.2019 | 12:52:30
Punisher bude trestať

#58 Fleury:

hahhaha. bran nemá v sebe žiadne sledovacie zariadenie, ktoré mu NK vložil do ruky. Ide určite už len o neho,

#60 Punisher bude trestať
redaktor
22.4.2019 | 12:54:40
Punisher bude trestať

#59 Punisher bude trestať:

A aj keby, stačí odrezať iba poškodenú kožu a nie celu ruku.

redaktor
22.4.2019 | 12:55:31
Coko23

Jon a Dany to tam budou kosit z draků. Zemře Royce, Podrick, jeden z dvojice Brienne/Jaime, malá Mormont, Ed, Theon, možná Dondarion, Davos a drak. Nemyslím si, že Tormund jakožto jediný zástupce divokých. Možná zemře i Bran. Tuhle bitvu NK vyhraje a bude poražen až ve 4. díle. Už je čas, aby se ukázala Melisandra a trochu to zdramatizovala. A možná se pletu a právě ona zachrání Zimohrad. Kdy jindy by se měla ukázat, než v bitvě s NK.

22.4.2019 | 13:11:41
RightfuHeir

Teď, když už víme, že Jon je rodem Targaryan, stejně jako Daenerys a dříve i Viserys, by se mělo nějak ověřit, jestli je pravým drakem. O Viserysovi víme, že to nebyl drak. O Daenerys zase víme, že drak je. Je nehořlavá. Ale co Jon? Při zabíjení nemrtvého, co chtěl zabít starého Mormonta, se spálil. To by mohlo znamenat, že ani on není pravým drakem. Je to záměr? Daenerys nehořlavá, Jon hořlavý? Nebo je to chyba ve scénáři? A nebo je to úplně jedno?

#66 shootx #69 Lukass.M #90 Rafan
22.4.2019 | 13:16:55
Lukass.M

#53 Punisher bude trestať: Tedy jestli Dnes bylo něco ztrátou času, tak ten tvůj příspěvek. Jako… každej má plný právo na to, aby se mu něco nelíbilo. Problém mám spíš s tim že jsem byl hloupej a očekával jsem něco co by mi na konci té slohovky otevřelo oči :/

#68 Punisher bude trestať
22.4.2019 | 13:18:19
Ronkar

Budu velmi rád, pokud bitva skončí nepředvídatelně. Stejně jako doufám, že mají tvůrci koule na to, aby byli ochotní zabít i oblíbené postavy nebo důležité postavy.

22.4.2019 | 13:19:37
PecaCZE

Dost možný, že už během čtvrtýho dílu nebude žádná armáda mrtvých ani Noční král. Podle toho co řekla Daenerys by mohli být dál tři strany. Strana „Jon“, Daenerys a strana Cersei.

22.4.2019 | 13:20:54
shootx

#62 RightfuHeir: ruce ma zrejme po mamince…

22.4.2019 | 13:21:30
DC Expert

#53 Punisher bude trestať: Hrozná slohovka napiš knihu a nebo si založ vlastní stránky tohle číst je ztráta času!

22.4.2019 | 13:21:54
Punisher bude trestať

#63 Lukass.M:

Ale, ale, ale… ďalší zaslepený fanúšik, ktorý si nevie priznať momentálne zlu kvalitu seriálu a ide atakovať človeka, ktorý priamo vyjadril svoj názor, s ktorým sa určite stotožňuje veľa ľudí. Podobných ako ty vídam často, pod hodnotením 2 časti je vás plno, dávate 100 % hodnotenie dielu, ktorý bol nudný… vznika tak neobjektívne hodnotenie, ktoré následne oklame diváka.

#75 Lukass.M #137 Evala
redaktor
22.4.2019 | 13:24:05
Lukass.M

#62 RightfuHeir: Zajímavej námět na diskuzi. U Danny víme že před narozením draků měla ráda horký koupele, ale její nehořlavost máme potvrzenou až od chvíle zrození draků. Škyťák se popálil ještě před narozením draků. Nemůže ta vlastnost být způsobena tzv. dračí magií (po které šli čarodějové z Qarthu?

Nevím o tom, že by někde byl potvrzen jiný Targaryen, kterému oheň neublíží… Měl někdo tu vlastnost? Bylo to za života draků, nebo po vyhynutí?

#93 yennik
22.4.2019 | 13:29:56
Svjatogor

Umřou a já to asi obrečím :-( Bude to podruhé od King Konga (to mě bylo sedm). :-D

1.) Brienne v náručí Tormunda / Jaimeho / Poda. Svého vrcholu dosáhla, je rytířem.

2.) Jorah, jenž umsířil se se setřeníci a potajmu ji bude hlídat prdel.

3.) Šedý Červ / Theon Greyjoy jako zástupci sexuálních a rasových menšin. :-)

4.) Berik / Eddison / Ohař při záchraně Brana.

Arya přežije. Arya se naučila říkat smrti: NOT TODAY! a je zbouchnutá. :-D

#72 Coko23
22.4.2019 | 13:30:23
Svjatogor

Bran Stark konečně osvětlil proč NK dělá to co dělá. Autorům se povedlo do krátkého rozhovoru nad bojovou mapou osvětlit podstatu toho všeho. NK je pro nás metaforou pro nevědomí a zapomenutí. Lidstvo, to je kontinuální civilizační paměť. Vymaž ji a máš stádo. SUPER!!! Já dávám 100% už jenom za pointu!!!

#73 RightfuHeir #79 merit #89 yennik
22.4.2019 | 13:35:07
Coko23

#70 Svjatogor: Já si naopak myslím, že postavy, které přežijí budou pak vládci a jedním z nich bude Jorah, který celých 7 sérii byl spíš poskokem, nic neměl a „nic nedokázal“, po smrtí malé Mormont bude vládcem Medvědích ostrovů. To samé Sansa, vládkyní severu a Gendry vládce Bouřného konce nebo Dračího kamene, Yara vládkyní Železných Ostrovů. Nicméně i to co jsi napsal, je dost pravděpodobné.

#78 Svjatogor
22.4.2019 | 13:40:54
RightfuHeir

#71 Svjatogor: Když Noční král neustále ví, kde se Bran Stark nachází, tak proč ho nezlikvidoval, když byl Bran za Zdí? Sám na saních tažených Meerou Reed. Ta cesta od čarostromu ke Zdi byla dooost dlouhá. Nemrtvých i Bílých chodců měl Noční král za Zdí dostatek. Chyba v Matrixu?

#76 shootx #77 Lukass.M #83 Svjatogor #97 dfx #251 Keyer
22.4.2019 | 13:42:00
Sammet

chcipne Beric, Theon, Brienne/Jaime, Podrick, Jorah, Davos, Ed, Daenerys typujem. strategiu maju primitivnu no, mali tam urcite postavy sadnut na kone, celu armadu mrtvych nejak obist a zozadu kosit chodcov, typujem ze chodci budu hlavne vzadu na konoch len cumiet…tiez bude blbost ak neuvidime ziadne combat ressy, ja byt NK tak stojim vzadu a len dviham ruky a dviham mrtvoly…nakoniec podla mna NK ani neumrie, skor si myslim ze Bran sa mu nejak dostane do hlavy, a nieco zmeni mozno ? ktovie

22.4.2019 | 13:44:38
Lukass.M

#68 Punisher bude trestať: Být zaslepený fanoušek, tak po přečtení věty -nelíbil se mi sex- přestávám číst a napíšu že jsi kretén který není hoden přístupu ke Hře o Trůny. Kdepak, tu tvojí slohovku jsem bohužel přečetl celou, doopravdy čekající a doufající v nějaký WOW-tohle mi nedošlo. Ale prostě nic. Proto jsem tvoji slohovku okomentoval – abych ostatním ušetřil čas potřebný ke zjištění ničeho.

Dozvěděl jsem se jen, že jsi úplně normální, trapný, ohavný rychlospotřebitel originálních námětů, který svým přístupem kurví zábavní průmysl. V seriálu se děje něco co se mi nelíbí? Přeskočit! Přeskočit sex. Přeskočit pasování na rytíře u osoby která rytířské ctnosti vystihuje nejvíc ze všech postav seriálu. Co si to tvůrci dovolují, rozvíjet nebo uzavírat dějové linky, které by historik nezapsal do stručného zhodnocení vývoje dějin?

Film musí jít z akce do akce, seriál musí jít z akce do akce, videohra musí jít z akce do akce. Jestli si ten film nebo seriál chce rychlospotřebitel pustit se rozhodne na základě rychlého proklikání děje. Klikne za čtvrtinu, za polovinu, před konec a když narazí na úsek kde se mluví, nebo mlčky pochoduje, ví že se na To nechce dívat.

Shame!

Shame!

Shame!!!

#107 mirasagan
22.4.2019 | 13:46:23
shootx

#73 RightfuHeir: Jak by se potom dostal efektivne za zed ?

#84 RightfuHeir
22.4.2019 | 13:50:54
Lukass.M

#73 RightfuHeir: Možná pro něj neni úplně snadný Brana přesně dohledat dokud je v pohybu. Možná ho potřeboval jižně od Zdi. Drakem sice zbořil Zeď, ale jak jsme četli a slyšeli – netvoří ji jen led.

22.4.2019 | 13:55:04
Svjatogor

#72 Coko23: Držkatá malá lady Mormont? Víš kolik slz by proteklo You Tubem? Násobek Rudé svatby. :-D

BTW: Jorah nechce Medvědí ostrov pro sebe, Jorah chce, aby ostrovu vládl Mormont. Pouze a jenom Mormont. Od Samwella dostal kurwa meč!!! On kurwa umře a my budeme kurwa bulet jako želvy. :-(

#174 Coko23
22.4.2019 | 13:55:22
merit

Výborne napísané. Pre mňa kľúčové posolstvo GOT. #71 Svjatogor:

#82 shootx
22.4.2019 | 13:55:50
Rafan

#18 Evala: No Dany vždy těžce nesla, že je poslední Targaryan (navíc po přeslici) a že s ní rod konči. Nyní má před sebou pokračovatele rodu po meči, navíc je korunní princ a nikoli nějaká vedlejší větev rodu. Mluví pro něj i fakt, že je velká pravděpodobnost že pokud události přežije, může svými potomky zajistit pokračování rodové linie. Ponese to těžce, ale proti jedinému žijícímu příbuznému otevřeně nevystoupí. Navíc Egon je takový klaďas, že by těžko hledala záminku si z něj dělat protivníka.

#137 Evala
22.4.2019 | 14:07:30
MichaelaK

Koukla jsem se na celý díl ještě jednou a vypadá to, že Jon a Dany budou hlídat na dracích Brana (a Theona) u Čarostromu. Moc mi ale nedává smysl, že by se „královna“ takhle sama ohrozila, měla by být v kryptě.

A Chodci nejdou jen po Branovi, jejich cílem je zničit celý svět, zabít všechny, takže odklizením jen Brana by si nijak nepomohli, stejně by je cestou chtěl NK všechny pozabíjet.

22.4.2019 | 14:09:22
shootx

#79 merit: I presto zbytecne poselstvi protze dejiny pisou vitezove. Mazani historie taktez bezna vec dost uz toho bylo zapomenuto…

#135 merit
22.4.2019 | 14:11:41
Svjatogor

#73 RightfuHeir: Proboha, tohle je metafora. Proč svazujete logiku děje otrockým lpěním na podružnostech, např. má NK GPS, aby si Brana našel??? Smysl celého příběhu je tom, že NK je hrozbou lidské civilizace. Násobenou tím, že on ji ničí z jiných pohnutek, než na které by přišel běžný člověk. Člověk chce co? Vládnout a nechce ničit. Je to nejisté a drahé. Pokud chce ničit, pak pouze proto, že nemá ke vládě dost sil, ale pořád má dost sil na to, aby nevládl ten druhý. A když, tak pouze hřbitovu (atomovka). Nízké pohnutky, pro nás lidi přirozené.

NK je vlastně takový absolutní lék na lidskou nemoc. Chce nic a chce to nic jako lék pro svět. Vzpomínáte si někdo na Nekonečný příběh 1??? Tak tohle je NICOTA REVIVAL!!!

Tohle je můj názor na pohnutky NK v tomto seriálu. Možná jsem ulítl, ale pořád lepší než teorie o zhrzeném Targaryenovi. :-D

#87 RightfuHeir
22.4.2019 | 14:16:17
RightfuHeir

#76 shootx: NK se dostal přes Zeď až poté, co mu naservírovali draka. A v tom Bran nehrál žádnou roli. Předtím měl NK na překonání zdi asi 8000–10000 let. Ale nic. Na předchozí tříokou vránu z nějakého důvodu celou dobu NK nemohl, ačkoliv byla za Zdí. Btw. co je s tou starou tříokou vránou? Nějak si nemohu vzpomenout. Není to nakonec jedna z podob Nočního krále?

#88 shootx
22.4.2019 | 14:17:29
SophieFox

Zapomíná se tu na postavy, jež by mohly udělat velký zvrat v ději (ale zatím byly na čas odsunuty). Proto tipuji jejich návrat v poslední chvíli bitvy. Např. Dorne (mohli by přijít až na bitvu proti Cersei), Aryina vlčice Nymeria a smečka, kterou vede. Děti lesa, které by mohl povolat třeba Bran přes čarostrom. Lady Melisandra. Jaquen Hghar a další (např. mají Aryin obličej, tedy Arya by nyní nemusela ani být Aryou a mohla by být dávno mrtvá). Co se týče konce, mohl by Sedm království ovládnout rod Starků :) Pokud by si Jon vzal Daeny, což jsou oba nejvhodnější kandidáti na trůn, byl by „klid“. Oba by přinesli do vlády cenné hodnoty. Manželství by však bylo bezdětné, dle věštby (i když geneticky by mohli mít normální povahu, protože nejsou tolik příbuzní). Sansa Stark by si sňatkem s Theonem mohla zavázat Železné ostrovy, kteří je dříve napadali. Nebo by mohla obnovit manželství s Tyrionem, který by mohl převzít finanční závazky rodu a přesvědčit tak Zlatou společnost ke změně loajality (k tomu by se však hodila, aby Jaimie a Cersei zemřeli). Arya by se spojila s rodem Baratheonů. Ještě máme volného Brana, který by si mohl vzít Yaru (tím pádem Sansa spíše Tyriona). Také si myslím že je dost pravděpodobné, že se Sedm království definitivně rozpadne a jednotlivým královstvím si budou vládnou menší rody sami.

22.4.2019 | 14:18:37
evaval

Podle mě se dočkáme překvapení. John umře, jeho expirační doba se blíží konci a byl oživen jen kvůli boji s Night Kingem. Daenerys nakonec svrhne Cersei, ale neusedne na železný trůn a vrátí se se svými dothraky tam, odkud přišla – předtím však ustanoví, že jednotlivá království budou mít vlastní vůdce a budou nezávislá.

#137 Evala
22.4.2019 | 14:19:22
RightfuHeir

#83 Svjatogor: Celý příběh je sice fantasy, ale autor se dost nadřel, aby jí dal dohromady, aby se postavy vyvíjely, a aby příběhy měly nějakou logiku. Takže by tam nějaká měla být. Ale to jak se NK dozvídá, kde je Bran, to tedy opravdu neřeším.

22.4.2019 | 14:23:57
shootx

#84 RightfuHeir: Prez zed se dostal protoze ma porad oznaceneho Brana jak rikal. Drak je bonus…

22.4.2019 | 14:25:19
yennik

#71 Svjatogor: Tady je vidět rozdíl mezi Hrou o trůny a třeba těmi posranými Vikings. Tady jsou ty kecací scény udělané tak, že mají smysl. Scéna má začátek, má konec. Ve Vikinzích ty scény začnou v polovině a skončí hned, jak bylo všechno podstatné řečeno, takže ve výsledku ty scény mají třeba 15 sekund… což dále způsobuje, že divák je úplně odpojený od těch postav, jsou mu u prdele. Tady to funguje dobře. A jinak souhlasím s tím, že umřou postavy, které měly v tomhle díle nějaké uzavření, Jorah, Brienne, Theon, možná Jaime, možná Sam? Je tam Sam ještě k něčemu vůbec? Určitě neumře Bran, Dany, Jon… zbytek je k ničemu a může taky umřít. A co Tyrion?

Jinak jak tu někdo psal, že by Dany měla být někde schovaná v kryptě… Jste normální? :D Je to mother of dragons, lidi čekají, že bude na bojišti, na drakovi zapalovat zombíky. Dává gamechanging buff do morálky…

#95 Svjatogor
22.4.2019 | 14:27:05
Rafan

#62 RightfuHeir: Pokud vím, tak před ní žádný Targaryan a ani jiný Valyrijec se nehořlavostí pochlubit nemohl. Mimochodem ani draci nejsou nehořlaví, jsou jen vůči ohni odolnější. Teorie může jít i směrem, že je Dany pod ochranou pána světla.

22.4.2019 | 14:29:55
Svjatogor

Pokud někdo chybí a má možnost zasáhnout do děje (bitvy), aníž bychom se museli zeptat na použití teleportu, pak to jsou Edmure Tully a Robin Arryn s vazaly. Kdo vládne Řekotočí? Pochybuji v loyalitu ostatních vazalů ke pohrobkům Freyů.

BTW: Když se před bojem uvolňovala Arya, pomohlo by Gendrymu dědictví Bouřlivého konce, kdyby je Sansa nechtíc vyrušila? :-D

#94 Monoceros
22.4.2019 | 14:30:49
widy.33

#30 Arrow123: thormunda je škoda aj joraha radšej deanerys :D

widy.33
22.4.2019 | 14:31:56
yennik

#69 Lukass.M: Dany je normálně hořlavá, u toho vyklubání draků akorát působila nějaká speciální magie, takže spíše jednorázová záležitost, pokud si to dobře pamatuju

#98 Rafan #266 jess20
22.4.2019 | 14:34:26
Monoceros

#91 Svjatogor: Sansa by je nevyrušila, ta si v té době hleděla zamilovaně do očí s Theonem :D a byli v nějakým sklepě nebo kde to bylo, takže intimní prostředí :D

#96 Arrow123 #100 Svjatogor
22.4.2019 | 14:34:40
Svjatogor

#89 yennik: Správně!!! Z celé poslední série posraných Vikings se mi líbíl pouze a jenom Flokiho útěk před osudem pohanství a stejně mu neutekl. Ten cizí galijeský bůh je Bůh a před ním neutečeš. Cynickým pohledem pouhá vykrádačka šokující scény z Planety opic se Sochou svobody. :-)

22.4.2019 | 14:35:25
Arrow123

#94 Monoceros: S Theonom by si moc nepošpásovala … :D

#99 Monoceros
22.4.2019 | 14:36:06
dfx

#73 RightfuHeir: Pozeral si ten serial? Brana a Meeru zobral k Zdi Benjen Stark na koni.

Co sa tyka toho Carostromu, tak Bran ho potrebuje, aby sa dostal do mysle draka Vyseriona, ked ho bude riadit Nocny Kral. Bran bude chciet prinutit Vyseriona, aby spalil armadu mrtvych prikazom „Burn them all“ a pritom zosalie Sialeny Kral :-)

#104 RightfuHeir
22.4.2019 | 14:40:32
Rafan

#93 yennik: Tak jednorázová určitě nebyla. Dany si ohřála kostru v ještě větším fairáku v Vaes Dothrak. Ta pohřební hranice byla jen táborák na pikniku.

#101 yennik
22.4.2019 | 14:41:28
Monoceros

#96 Arrow123: Missandei s červíkem asi taky moc ne a docela jim to klape, holkám ve Westerosu stačí držet se za ručičku … teda až na pár divokých urozených lady :D

22.4.2019 | 14:43:29
Svjatogor

#94 Monoceros: Tolik vřelosti na několika málo metrech čtverečních. Kdyby šukal celej Zimohrahrad, to by bylo, aby nebylo a ledové srdce NK by neroztálo. Nejmenoval se NK ještě jako člověk v minulém životě Grinch??? Třeba to byl zloděj a jako takový chtěl Dětem lesa ukrást jolku ty ho trochu nepřiměřeně potrestaly. :-D

#102 yennik
22.4.2019 | 14:45:32
yennik

#98 Rafan: máš pravdu. v knihách je to tak, jak říkám. seriál jde jinou cestou. asi to nebude nijak podstatné.

#125 Lukass.M
22.4.2019 | 14:46:22
yennik

#100 Svjatogor: Night King zní spíš jako nějaký pasák-dealer

#103 Svjatogor
22.4.2019 | 14:47:21
Svjatogor

#102 yennik: NK by potěšila ruská performerka – umělkyně, která si stčila zmrzlé kuře do… tam. To byla jeho královna. :-D

22.4.2019 | 14:50:31
RightfuHeir

#97 dfx: Jooo? Celou cestu?

22.4.2019 | 14:51:43
Lex Luthor

Co kdyby armáda na Zimohradu porazila nemrtvé sama bez pomoci. Ztráty by samozřejmě byli. Pak by se po bitvě s nemrtvými všichni vydali na Královo přístaviště svrhnout Cersei a Jon by usedl na trůn s Dany po boku a vrátila by se nová éra Targaryenů.

22.4.2019 | 14:52:07
Vysmek.cz

Zimohrad padne na 100%. Škoda, že první dva díly byly takové dost o ničem. Snad se teď bude konečně něco dít.

22.4.2019 | 14:52:44
mirasagan

#75 Lukass.M: S tvými komenty na reakci Punishera souhlasím. Taky jsem to četl celé, a je to přesně ten typ kterej se tvaří že všemu rozumí a jen jeho názor je spravný a přitom jen ze sebe děla nezajímavého blbce.

22.4.2019 | 14:52:59
Roznysek

Režie Sapochnik + velká bitva, takže předpokládám jeden z nejlepších dílů GoT vůbec.

22.4.2019 | 15:09:51
Nathysta

To s Branem a jeho mysli v drakovi s „burn then all“ by odpovídalo, herec, který představuje šíleného krále se objevil na natáčení. Ale uvidíme. Každopádně náš druhý díl vůbec nevzal, u každé dlouhé kecačky jsme křičeli „deleeeeeej, bereš nám minuty“. Takže asi tak.

22.4.2019 | 15:14:05
Nikolperse

Čo myslíte kto to prežije?

#53 Punisher bude trestať: Tú tvoju esej som nečítala, stačilo mi prečítať si komentáre ľudí, ktorí na tú esej reagovali. Vyjadril si svoj názor ok. Táto časť však nebola o tom aby sa v nej stalo niečo obrovské a zaujímavé. Táto časť bola o tom aby sa ľudia, diváci mohli rozlúčiť zo všetkými zaujímavými postavami ktoré tam ešte sú. To je to čo si treba uvedomiť.

22.4.2019 | 15:17:32
Carostrom

Já si myslím, že NK míří na Boží oko. Už od začátku seriálu po něm zůstávají různé smyboly z mrtvol. Bude to mít hlubší smysl.

22.4.2019 | 15:21:39
Jiri96

Podle mě se tam v poslední chvíli objeví Melisandra a bojovníci Rudého boha a zachrání ostatní před zkázou

#113 Nikolperse
22.4.2019 | 15:22:03
Nikolperse

#112 Jiri96: Tak to radšej nach Jon zabije NK. Tých záchran na poslednú chvíľu už bolo dosť.

22.4.2019 | 15:25:17
Bublaninamorava

tak ted to začne…

ještě mě napadá jedna věc – já předpokládal, že boj mezi živými a mrtvými bude do konce seriálu, ovšem ted mě napadá, že je i možné, že když živí v dalším díle vyhrají, tím se vyřeší nemrtví… tak další 3 díly budou zas o boji mezi živými, přeci jen je ještě dost času do konce, a stát se za ty 3 další dlouhé díly může ještě cokoliv…

22.4.2019 | 15:32:19
shootx

Souboj Svetla s Temnotou muze byt to ze Pan Svetla stvoril armadu draky, knezky atd…

22.4.2019 | 15:33:57
Lord_Casterly

Myslím že NK přežije a tuhle bitvu vyhraje. Je to Velká válka, mluví o ni 2 série a má skončit jednou bitvou? Podle mě bude ještě jedna menší bitva. Možná u KL nebo v Říčních krajinách v Řekotočí nebo na Dvojčatech. Pak mě zajímá ta ochrana Brana, pokud je tak důležitý neměli by ho bránit lepší bojovníci než Theon? No a doufám že zasáhne i Mel, dost mě zajímá její úloha v této válce.

#134 Lukass.M
22.4.2019 | 15:35:05
Punisher bude trestať

GAME OF THRONES S08E01, S08E02 momentalne 2 najhorsie casti celeho serialu… Neviem ci sa oplati reagovat na ludi, ktori nadalej davaju 100 % dielu, ktory sa da prirovnat ku dost slabej epizode nejakeho serialu… Prispevok ktory som napisal obsahuje len pravdu a realne fakty,n ktore nie su zalozene na oblube a oddanosti nejakeho serialu, aj ked jeho kvalita nie je dostatocna.

#120 Nikolperse #123 Monoceros #128 Kirjoittaa #129 Denyslayer #172 Svjatogor
redaktor
22.4.2019 | 15:36:21
Wolfinator1

Menší dotaz nebyla chyba když Lyanna řekla Jorahovi bratranče ? Nebyl náhodou brácha její mámy, takže je to její strýc ?

#119 shootx #121 Nikolperse #142 Lukass.M
22.4.2019 | 15:37:42
shootx

#118 Wolfinator1: Myslim ze min podstatnejsi v tom dile uz bylo to podivne jidlo co naleval Davos lidem…

22.4.2019 | 15:41:24
Nikolperse

#117 Punisher bude trestať: Neviem či sa na teba oplatí reagovať. No láskavo si uvedom, že tieto dieli boli o niečom úplne inšom ako o extrémne dôležitých veciach. Ja viem že ty a XY ďalších ste čakali zvraty, vraždy, intrigy, bitky a tak ďalej už od prvej sekundy tejto sérii. Ale povedzme si úprimne. Všetci vedia o čom aspoň polovica tejto sérii bude, všetci vedeli že sa už nedajú čakať obrovské posuny deji a všetci vedeli že sa tvorcovia seriálu budú chcieť rozlúčiť s postavami.

Síce sa v týchto dvoch dieloch nestalo nič obrovské. Tieto dva dieli však neboli o tom aby sa v nich niečo stalo. Boli o tom aby každá dôležitá postava (čiže postava, ktorá má svoje kapitoly v knihách), dostala svoj priestor a aby si tie postavy mohli diváci a fanúšikovia vychutnať a rozlúčiť sa s nimi. O tom boli tieto dve epizódy. Ak chceš boj, tak počkaj pár dní. V ďalšom dieli bude toho boju nadpriemerné množstvo. Ak chceš intrigy, zvraty a zrady, tak to možno bude v druhej polovici sérii.

22.4.2019 | 15:50:30
Nikolperse

#118 Wolfinator1: Mám dojem, že matka Lyanny Mormont bola sestrou Jeora Mormonta, Jorahovho otca.

22.4.2019 | 15:52:21
SaDiablo

#15 Zaajda: ne, pamatuješ si to dobře. valonqar má být mladší bratr a už od začátku vidím jaimeho jako toho, kdo ji má zabít/uškrtit. ale ne jako nemrtvej, ani jako arya s jeho obličejem, zabití cersei jaimem beru jako vyvrcholení jeho cesty got, kdy potom už (s brienne, člověk může doufat) může klidně umřít.

22.4.2019 | 15:52:33
Monoceros

#117 Punisher bude trestať: Myslím že jsi trošku nespravedlivý, ty dva první díly měly podobu spíše doplňkových dílů kdy se řešily vztahy, shledání a příprava na boj. Ale i tak to byly moc povedené epizody a určitě nezklamaly. Nemůžou se zavděčit všem divákům, někoho by štvalo že je v dílech pořád jenom bitva bez nějakého hlubšího děje a někoho zase štve že tam bitva není a že se řeší omáčka okolo. Ta omáčka okolo se ale vyřešit musela, jinak by to bylo prostě divný. A myslím že 2 epizody na vyřešení těchto věcí není zase tak moc, když hned další díl bude celý o bitvě a 5 díl bude zase jenom bitva.

22.4.2019 | 15:54:08
MichaelaK

Theon bude po boku Brana, ale hlídat je budou draci s (s Jonem a Daenerys?), tak jsem to alespoň pochopila.

#126 Nikolperse
22.4.2019 | 15:57:16
Lukass.M

#101 yennik: V knihách je Danny čerstvě odletělá, do Vaes Dothrak ještě nedorazila, tedy tam druhá velká spalovačka zatim nenastala. V knihách se snad nikdy po narození draků nespálila, jedinej rozdíl je, že v knize nemá nehořlavý vlasy :)

22.4.2019 | 15:59:29
Nikolperse

#124 MichaelaK: Jon má bojovať, takže iba z Daenerys. Treba však rátať z tým, že draky budú bojovať z mŕtvym Viserionom.

22.4.2019 | 16:01:58
wesnar

Ja vám neviem, podla mna na nich niečo vyletí z tých krýpt, zombie Starkovia, ak tu o tom niekto písal tak sorry – slohy sa mi čítať nechce :)

22.4.2019 | 16:03:46
Kirjoittaa

#117 Punisher bude trestať: Ty si pako :) Okey, chceš vidět jen akci a příběh tě nezajímá. Proč to máš ale potřebu všem cpát a nepustíš si radši F&F místo GoT?

22.4.2019 | 16:04:20
Denyslayer

#117 Punisher bude trestať: Co je to za blbost? To jako měli vynechat tu emoční stránku věci? Bože, tady se prostě najde vždycky nějakej antifanoušek, který vyloženě hledá něco ke ktritice… ubohost. Ty úvodní epizody měly skvělé dialogy, ačkoli ne moc akce. To se však dalo očekávat už podle zveřejněné stopáže (ta už byla zveřejněna mimochodem asi před 2 měsíci, takže nechápu jak se tu může někdo ještě divit délce epizod…). To jako měli přeskočit ta shledání a vyjasnění si některých věcí (např. Jonův/Aegonův původ) a rovnou měli hupsnout na chodce? To by se ti líbilo? Mně tedy rozhodně ne a řekl bych, že nás bude víc.

22.4.2019 | 16:04:57
Wolfinator1

No nejistější smrt je příště Theon :D. Jako pojďme nechat hlídat nejdůležitější cíl Nightkinga ukňučeným Theonem a partou pirátů, kteří stejně hned utečou až uvidí zombíky :D

22.4.2019 | 16:05:43
Punisher bude trestať

#kirjoittaa

redaktor
22.4.2019 | 16:07:32
Punisher bude trestať

#kirjoittaa

redaktor
22.4.2019 | 16:07:32
Punisher bude trestať

Je potrebne vam predsuvat racionalny nazor na zaciatok serie. 4 casti do konca serie a sme stale tam kde na konci 7, nic sa nedeje. Skor cakam po odvysielani 6 epizody prehlasenie, ze nas caka dalsia seria, pretoze scenaristi a cely vyrobny team proste ako vidim nezvladaju tvorbu.

redaktor
22.4.2019 | 16:10:28
Lukass.M

#116 Lord_Casterly: V Traileru je vidět že Dany se Škyťákem jsou na kopci/skále s výhledem na boží háj. Jasně – taky bych fandil tomu, aby se zeď okolo božího háje ježila dobře ukrytejma lukostřelcema co spustěji palbu ve chvíli kdy NK dosedne na zem… to by bylo, aby se někdo netrefil.

22.4.2019 | 16:11:00
merit

#82 shootx: To je pravda, história je často “ohýbaná”. Ale ja si podstatu Trojokej vrany nepredstavujem ako kroniku, skôr niečo ako existujúci pocit minulosti, ktorý ľudstvo má. Mať minulosť znamená, že môže byť aj budúcnosť.

22.4.2019 | 16:11:41
shootx

Dokud nebudeme vedet co doopravdy Davos rozleval misto polevky nema cenu delat ukvapene zavery…

22.4.2019 | 16:12:05
Evala

#80 Rafan: Já si nemyslím, že půjde proti němu. Ale bude to pro ni sloužit jako katalyzátor ke spuštění úvah o tom, co je a co není správné lépe než jakékoli Tyrionovy/Vary­sovy/Jorahovy řeči. Zamíchá jí to s žebříčkem hodnot. A to je podle mě správné. Já si nepřeju její smrt nebo porážku, ale přeju si, aby si v plné míře uvědomila chyby, co udělala a uznala je.

#86 evaval: Přesně to si taky myslím. Ona si už zkusila sedět na trůnu ve městě, kde ji velká část obyvatel nenáviděla a nijak zvlášť ji to nebavilo. Stejně byla nejšťastnější jako Drogova manželka. Myslím si, že hořkosladkost konce pro ni bude v tom si uvědomit, že v západozemí pro ni stejně není místo a to ani když ho pomohla zachránit před WW. Prostě se sebere a vrátí se s dothraky.

#68 Punisher bude trestať: Sto lidí, sto chutí. Ty považuješ poslední dva díly za špatné, protože se tam nic nedělo. A ano, svým způsobem máš pravdu. Nedošlo tam k žádným konfrontacím, žádné akci, nedočkali jsme se žádného zvratu ani žádného překvapení. „pouze“ jsme sledovali interakce, které už jsme očekávali. Pro mě to bylo důležité. V příběhu se postavy připravují na bitvu – musí udělat pro tu přípravu všechno co jde, a potom už musí jen zabít čas, než ta bitva nastane. Proč ho nezabít tím, že se dozvím něco o lidech, kteří budou za pár hodin bojovat spolu se mnou? A z hlediska diváků je podle mě taky jasné proč strávili dvě epizody tím, že se postavy potkávají a mluví spolu. Protože do konce série jich spoustu umře. A tvůrci chtějí, aby divákovi záleželo nejen na tom, kdo bude sedět na té železné židli, chtějí, aby až umře takoví Pod, aby alespoň někdo byl smutný. Spousta vedlejších postav řekla za poslední 2–3 série jenom pár vět, tyhle epizody ti je měly polidštit, aby v tobě jejich odchod vyvolal aspoň nějakou reakci. V komentáři k epizodě píšeš, ať si všichni, kdo dáváme 100% uvědomíme, že je to pouze náš subjektivní názor. No, každý, kdo epizodu hodnotíme vyjadřujeme pouze svůj subjektivní názor, včetně mě nebo tebe. Ano, ty jsi vyjádřil názor skupiny lidí, když jsi dal 20% a napsal, že byly tyhle epizody strašné. A já vyjadřuju názor jiné skupiny lidí, když dávám 100% a píšu, že jsou skvělé.

#143 shootx
22.4.2019 | 16:13:03
Punisher bude trestať

To.uto dielu uz chybalo len to, aby sa vsetci chytili za ruky a spievali humbajaja humba jeeeee. Ja som si prisiel pozriet serial o vrazdach, intrigach, zradach a nie pocuvanie kecov ludi, ktori sa vidia 1×, dakujem.

#145 Evala
redaktor
22.4.2019 | 16:13:40
Punisher bude trestať

To.uto dielu uz chybalo len to, aby sa vsetci chytili za ruky a spievali humbajaja humba jeeeee. Ja som si prisiel pozriet serial o vrazdach, intrigach, zradach a nie pocuvanie kecov ludi, ktori sa vidia 1×, dakujem.

redaktor
22.4.2019 | 16:13:40
redaktor
22.4.2019 | 16:15:26
redaktor
22.4.2019 | 16:15:27
Lukass.M

#118 Wolfinator1: Lyanna je pátá dcera sestry Jeora Mormonta. Ten věkovej rozdíl je brutální, ale je to bratranec ;)

22.4.2019 | 16:17:03
shootx

#137 Evala: Slo tam spise o stvarneni atmosfery pred valkou, za me se to povedlo vyborne. Vsichni nepochopily…

22.4.2019 | 16:17:11
Punisher bude trestať

Nema cenu sa vyjadrovat, svoj nazor som vyjadril a ako tak citam, tak nie som jefiny, kto rovnaky nazor zdiela, asi to nie je len moj pohlad. ;) Je potrebne sa na serial pozriet zo sirsieho spektra a vidiet jeho nedostatky, ktore su v tomto pripade zjavne.

redaktor
22.4.2019 | 16:17:22
Evala

#138 Punisher bude trestať: Jak říkám, sto lidí, sto chutí. GoT ale nikdy nebylo primárně o vraždách, intrikách, sexu a bitvách. V prvních sériích to prostě byla banda lidí co seděla pod stromy, ve stanu, v nějaké místnosti v hradu a kecala. Řekla jednu podstatnou věc a pak 99 kravin, které tam byly jen k vykreslení charakteru postavy a odvrácení divákovi pozornosti od té jedné důležité.

22.4.2019 | 16:27:53
Punisher bude trestať

#evala Celych 7 serii sme sa pripravovali na zaverecnu 8, kde bude vojna proti WW vrcholit, na kecanie mali cas celych 7 serii, teraz je uz potrebne venovat sa hlavnej dejovej linke! Aby serial dostal svojho odkazu, tak v dalsej casti misi byt Zimohrad zniceny a 50 % hlavnych postav mrtva. Ak by nebodaj NK porazili, tak nastane neuveritelne velky fail.

#148 Lord_Casterly #149 Monoceros #150 A_V #154 Evala
redaktor
22.4.2019 | 16:33:37
Arrow123

Snáď sa dočkáme aj duelu Jon vs. Night King :)

22.4.2019 | 16:36:58
Lord_Casterly

#146 Punisher bude trestať: NK v přístím díle určitě nezemře… prostě se s tím smiř, teď už nejde o intriky, sex, zradu, vraždy jde o přežití a podle mě to tak bude i v knize kdy příběh dojde do bodu kde se od intrik bude muset odbočit a bude se řešit přežití. Opravdu nevím co jsi čekal, to jsi čekal že v 1. díle bude bitva a zemře 95% všech postav nebo co? Brečet si jdi někam jinam a tam si intrikuj jak chceš. Po bitvě je tu 100 možných scénářů, pořád je tu Cercei a jsou obrovské otazníky kolem nástupnictví.

22.4.2019 | 16:47:58
Monoceros

#146 Punisher bude trestať: To co ty by jsi chtěl ale není reálně možné, museli by děj strašně rychle přeskakovat … fííííí všechno vojsko je na místě, fííííí všechny zbraně jsou vyrobeny, fííííí WW konečně nechodí jako lemry ale chodí strašně rychle … potom by zase nastal problém s logikou, časem a podobný věci. To už je lepší když děj vyplní kecáním postav než zbytečně uspěchaným dějem.

22.4.2019 | 16:48:59
A_V

#146 Punisher bude trestať: To že se ti nelíbí tenhle díl nevypovídá nic o kvalitě epizody. Podle tvých oblíbených oblíbených scén (Tvrdodomov, bitva bastardů) je jasné že máš rád akci to je fajn, ale o tom GOT opravdu není. Tahle epizoda byla dost důležitá ať se ti to líbí nebo ne. Už víme, co chce Noční král. Zimohrad dozvěděl o zradě Cersei.
Emoce diváku ze ztráty postavy umocňuje, když to sleduje skrze reakce dalších postav. Viz Hobit/LOTR v hobitovi, když v bitvě umřel Thorin tak to nikdo neviděl a bylo to nemastné neslané v LOTR při smrti Boromira to prožíváme skrze emoce Pipina a Smíška. Na Rudé svatbě zase musí Catelyn bezmocně přihlížet, jak vraždí jejího jediného syna. Popravu Neda zase musí sledovat Sansa a Arya. Kdyby tyhle postavy někdo podřízl ve spánku tak do nevyvolá takové emoce. Postavy se musí aspoň trochu znát, aby to fungovalo, proto je tahle epizoda důležitá. Sansa a Theon měli emotivní scénu, u krbu se postavy připravovaly na jistou smrt a trochu lépe se poznaly. Arya a Gendry se znali už dřív a jeden by smrt to druhého určitě prožíval, ale teď když spolu “uvolňovali napětí“ před bitvou to budou prožívat ještě víc. Brienn se zaslouženě stala rytířem. Dany už zná pravdu o Jonovi. A její první reakce? “To tvrdí tvůj kamarád a bratr to není pravda“ očividně má Dany problém přijmout fakt, že nemá pokrevní nárok na trůn.

#153 Lord_Casterly
22.4.2019 | 16:51:32
Carnage

Podle mě umře Grey Worm a Brienne ve druhém díle to bylo úplně do očí bijící jak sliboval Missandei že ji odveze pryč atd. klasika aby postava řekla a slibovala něco pěknýho přesně předtím než ji tvůrci oddělají aby byl emoční šok pro lidi větší. Brienne taky to stejný každej musel mít radost z toho jmenování na rytíře a jak známe GoT tak to je další emoční šok pro lidi co jí fandili. Jorah je určitě taky velkej favorit už jen kvůli jeho sestřenicí kvůli který se třeba obětuje a tu že mu Sam řekl že se uvidí po bitvě. Jon přežije určitě a Dany asi taky ale bylo by hodně zajímavý a nečekaný kdyby Dany umřela to by způsobilo obrovský bordel protože i přes to že Jon je dědic trůnu tak celá armáda Dany šla za Dany protože je zachranila a ne proto že má nárok na trůn. Co jsem si ale tady v konverzaci nevšimnul u nikoho pokud sem to neprehlednul je to že nikdo neřeší jak ve druhém díle řekli asi 6× jak jsou krypty bezpečný :D já tomu totiž opravdu nevěřím a byl by docela masakr kdyby se mrtvoly prokopali a zmasakrovali by ženy a děti a hlavně by se to nikdo na hradbách nebo bojišti nedozvěděl dokud by nebylo příliš pozdě.

22.4.2019 | 16:54:40
Conanek

Tak jedinej na u koho si 100% tipnu, ze zarve je Berik Dondarrion, protoze ten uz i v knizkach davno nezije a tady je jen proto, ze je celkem cool postava.

Snad prezije Ohar, protoze stale cekame na bitvu brasku :D A urcite prezije aspon jeden z Lannisteru, aby mel Bronn tu kusi k cemu pouzit.

Kazdopadne ocekavam velky umirani, dost vedlejsich postav uz ma pribeh celkem uzavrenej … Brienne je rytir, Theon zachranil segru a Starkove mu odpoustili. Jorah by uz taky mohl padnout, ale kdyz dostal ten mec, tak to mozna jeste chvilku prezije. Podrick uz taky asi nema pro pribeh moc smysl a jelikoz je celkem sympaticka postava, tak je i vhodnej pro hrdinskou smrt ..treba polozit zivot za nejakou hlavnejsi postavu.

#155 Lord_Casterly
22.4.2019 | 16:54:49
Lord_Casterly

#150 A_V: Tomu nemá cenu nic vysvětlovat. Jak jsi psal díl ukázal a odhalil znovu hrozně moc, ale ta epizoda nestála za nic protože nikoho brutálně neznásilnili ani neumičili, nezemřelo 10 lidí brutální smrtí a useknutím hlav a ani nevybuchl Zimohrad

22.4.2019 | 16:55:04
Evala

#146 Punisher bude trestať: Jestli jsi očekával 6 dílů akce, chápu že jsi zklamaný, že se cítíš podvedený a nezávidím ti to. Já jsem očekávala přesně tohle. 2 díly plné interakcí a kecání, kdy budou chytré dialogy a postavy mi připomenou, proč je mám ráda, pak 1 díl naprosto dechberoucí bitvy kdy umře většina postav, jejichž smrt by mi byla docela ukradená bez těch dvou dílů, pak jeden díl, kdy se budou všichni přesouvat ke KL – nezávisle na tom, jestli nemrtví vyhrají nebo prohrají, 1 díl bitvy, do které se bude muset zapojit i Cersei a která skončí jejím koncem (ať už ten konec bude vypadat jakkoli) a poté 1 díl hořkosladkého bilancování a rozdělení sil po bitvě s rozhodnutím, co dál. Ty dva díly mi to zatím splnily, protože GoT pro mě prostě vždy byl příběh postavený na interakci velké spousty postav a šlo mi jenom o to, aby to udělali správně – což se podle mě povedlo. Já jsem si seriál nezamilovala kvůli kulervoucí akci, na začátku žádná akce nebyla, já chci pouze aby to bylo inteligentní, konzistentní a aby to dávalo smysl. První a druhý díl takové byly. Doufám, že zbytek bude vypadat taky tak…

22.4.2019 | 16:56:27
Lord_Casterly

#152 Conanek: A co Arya. Poznala zradu, lásku. Nikdy nechtěla být lady ani paní nějaké pevnosti, chtěla dobrodružství a bojovat. Teď může v boji padnou za obranu jejího domova

#158 Conanek #190 Nikolperse
22.4.2019 | 16:57:48
Hazarder96

Miluji kecy typu to zas byla epizoda seriál jde do sraček a podobně tak to nesledujte vole jednoduché. Za mě skvělá epizoda a můj tip je, že Zimohrad padne a ti co přežijí tak utečou na koni nebo drakovi to už je jedno :). Tip kdo přežije Jon,Sansa,Ary­a,Daenerys,Ty­rion ti určitě to zvládnou zbytek nevím a u koho jsem si jistý kdo nepřežije bude Theon ten to má prostě spočítané :D

#157 Arrow123
22.4.2019 | 16:59:18
Arrow123

#156 Hazarder96: Ja by som ešte tipoval, že umrie Jaime ale dúfam že sa mýlim. Jaime je borec :)

22.4.2019 | 17:02:57
Conanek

#155 Lord_Casterly: Jo to je, klidne mozny, ale ocekavam, ze ted prezije a jeste se podiva treba na Cersei.

22.4.2019 | 17:04:32
Punisher bude trestať

@Hazarder96 ja zasa milukem reci „ak sa ti to nepaci, tak to nepozeraj“ za tak primitivne reci by som daval ludu popravovat stylom Neda Starka…

#161 Hazarder96 #162 Monoceros
redaktor
22.4.2019 | 17:06:35
Evala

Já si myslím, že umře Jamie, Tormund, Briann, Podrik, Jorah, Lady Mormont, Gray Worm, Berik, ten lord z údolí, pravděpodobně jeden z draků, asi i Brann a Theon, Genry a možná Arya. Ti všichni podle mě v následující epizodě. Paradoxně nevím, jestli už za týden mám očekávat smrt NK, možná to přežije až do epizody č. 5. A do konce seriálu čekám smrt Varyse, Misandei, možná Tyriona a Davose a Cersei a Qiburna nebo jak se jmenuje…

22.4.2019 | 17:08:34
Hazarder96

#159 Punisher bude trestať: Jak jsem už řekl běž sledovat něco jiného :)

22.4.2019 | 17:08:53
Monoceros

#159 Punisher bude trestať: a nebylo by lepší je rovnou kuchat na kříži po vzoru Ramseyho? :D neřešte to tolik, vždyt je to jedno, užívejme si ty scény které se každýmu líbí a nekažme si to, je to poslední série, budme na sebe hodní :)

22.4.2019 | 17:16:35
ETonno

pobavím sa, ak vyriešia bitku o Zimohrad ako dobytie Casterly Rock, alebo ako bitku o Vysokú Záhradu :)

22.4.2019 | 17:18:35
lukiin14

Možná už tady o tom byla řeč ale nechce se mi lustrovat. Každopádně v prvních dílech byly dominantní především záběry na Unsullied ale co Dothraki? Je jasné, že Dothraki jakožto „kavalérie“ jsou určení především na útok a Winterfell se bude bránit. Pokud byly záběry na bojovou mapu figurovali tam vůbec Dothraki ? Zajímalo by mě jak to s nimi zamýšlí.

22.4.2019 | 17:27:29
ETonno

ale dám teda aj ja svoju teóriu: Winterfell padne a s ním aj Jon, Sansa, Tyrion a každý okrem Danny a jej drakov.. tá potom odletí na Královo prístavište, to s drakmi zmrzačí (rozumej trošku rozobere morálku a počty nových žoldierov) a tak nechá na pospas Nočnému kráľovi. Následne odletí do Meerenu, kde Dario stráži pre ňu mesto. Fin.

#167 Denyslayer #168 Evala #169 Arrow123
22.4.2019 | 17:28:25
yennik

Lukass.m ja vim, nicmene rikal to Martin v nejakem rozhovoru.

22.4.2019 | 17:30:18
Denyslayer

#165 ETonno: Tak to je ten nejhorší konec, co jsem zatím četl (bez urážky) xD

22.4.2019 | 17:33:48
Evala

#165 ETonno: A to vlasně vůbec nezní špatně, přivést armádu nemrtvých ke KL a nechat je, ať Cersei vyřídí a odletět. Akorát já bych letěla na železné ostrovy a pak se vrátila za pár týdnů a pokusila se NK porazit znovu – Cersei už by v té době byla mrtvá…

22.4.2019 | 17:34:53
Arrow123

#165 ETonno: Tyrion určite nepadne keďže sa má ešte dostať do KL :)

#175 shootx
22.4.2019 | 17:37:11
Punisher bude trestať

NK znici Zimohrad, vsetci co preziju sa vyberu ku Cersei, ktora ma k dispozicii zlatu armadu, tou ich ale bude chciet znicit. Budu vsak vydane rozkazy GC, aby zlata armada bola vyuzita na boj proti WW a na pomoc, pretoze sa dozvedia aku silu ma NK.

redaktor
22.4.2019 | 17:38:40
Arrow123

Tí čo prežijú boj o Zimohrad sa budú musieť neskôr porátať s Golden Company, ktorá príde na sever zabiť preživších. Len teória :)

22.4.2019 | 17:41:45
Svjatogor

#117 Punisher bude trestať: Universum George R. R. Martina patří do stejného kvalitativního ranku jako fantastické světy Terryho Pratchetta, J.R.R.T., Andrzeje Sapkowského nebo Williama Kinga. Tohle jsou prostě kecací světy s propracovanou historii, zeměpisem a politikou. Kdybych chtěl rubačku, pustím si fimlečky z Diabla. :-D

#sestimsmir

22.4.2019 | 17:45:11
ETonno

je to iba teória.. :D a údajne natočili opäť nejaké fake scény čo nepoužijú, takže túto by som zaradil tam.. :D pre mňa by to bol logický koniec: proti 100k armáde nemajú najmenšiu šancu – ak aj počas boja zopár krát zdvihne NK ruky, tak sa ich počty budú non-stop iba zvyšovať s každým mŕtvym unsolied, dothrakom atď.. aspoň tak by som to ako NK s neživou armádou riešil ja – až kým by nezostal proti mne zo živých iba Bran, čo sadí uhorky v záhrade a toho by som potom rozluskol (ako predošlú trojokú vranu) :P

22.4.2019 | 17:46:16
Coko23

#78 Svjatogor: Jorah je má oblíbená postava, budu hodně slzet pokud zemře :D

#181 Svjatogor
22.4.2019 | 17:47:33
shootx

#169 Arrow123: Predstavitel Brona rekl ze uz ho fanousci nebudou nebudou mit tolik v oblibe

Zastreli Tyriona asi…

#176 Hazarder96
22.4.2019 | 17:50:11
Hazarder96

#175 shootx: To by mohl být důvod proč Jaime uškrtí Cersei :)

#177 shootx
22.4.2019 | 17:54:49
shootx

#176 Hazarder96: Jaimeho popravi Denerys a usedne na trun odkud ji vystipe John…

#179 Hazarder96
22.4.2019 | 17:57:52
Wolf007

No to jsou plky tady :). Nechtějí si někteří z vás napsat rovnou celý seriál znova a lépe ? :) Je to jen něčí fantasmagorie a někteří zdejší jsou opravdu talenti. Já si v klidu týden, možná dva (než si vzpomenu) počkám a co přijde, přijde.

22.4.2019 | 17:58:10
Hazarder96

#177 shootx: uvidíme no už,aby to vyšlo ty díly :D

#180 shootx
22.4.2019 | 18:00:30
shootx

#179 Hazarder96: Vsechno do sebe zapadne Johna nahradi Sansa s Davosem…

22.4.2019 | 18:04:08
Svjatogor

#174 Coko23: Jorah je starej a unavenej. Nějaké rody musí přežít.

22.4.2019 | 18:05:08
surky3

#2 Arrow123:
#9 widy.33: Tak si pustěte nějakou telenovelu. Osobně doufám, že minimálně polovinu postav oddělají. Pokud to tak nebude, tak k čemu potom byl druhej díl… ?

#22 sFík: Pokud z ní udělaj v GoT Gandalfa, tak se vážně naštvu. Chce to trochu originality a ne vykrádat jiné seriály/filmy (viz. Podrick a jeho zpěv na konci druhé epizody).

#191 A_V
22.4.2019 | 18:09:22
sabicek.l

#5 MichaelaK: napíši jen jedno R.I.P. Arya:D :D

22.4.2019 | 18:10:21
Annie27

Tento díl se mi líbil, pro mě to znamenalo takové rozloučení s postavami, které v dalším díle zemřou a o to víc po takových chvilkách mě to zasáhne. Aspoň takhle to působí na mě :) … Nemůžu si pomoct, ale tím jak Jaimie dostal tolik prostoru a v podstatě se jeho linka uzavřela, si myslím, že v dalším díle umře, stejně tak Brienn, Grey Worm, Theon, Beric, Edd, Podrick a já nevím kdo ještě. Tipuji asi i Arya nebo Gendry. Arya by mohla odlákat chodce z krypt, které jsou tak „bezpečné“ a zemřít tak hrdinskou smrtí. Jon a Dany si myslím, že přežijí, protože to nemají ještě dořešené, stejně tak určitě Sansa. Myslela jsem si, že NG určitě nebude v tomhle díle poražen, ale čím dám víc si začínám myslet, že ho možná porazí a opravdu pak bude bitva jen mezi živými a nebo se ten boj přesune k KL. No jiná možnost asi ani není :D

22.4.2019 | 18:26:37
Carnage

hlavně on není NK ani vidět v tom promu ani na konci předchozího dílu, jestli ono to opravdu nebude tak že půjde kolem a dál do KL.

22.4.2019 | 18:28:15
DikZa2Ban

#6 MichaelaK: Melisandra možná

22.4.2019 | 18:33:09
zizik

#20 zorgSVk: No kde v seriálu Bran řekl, že vidí budoucnost? Pokud jsem zaznamenal já, tak říkal že vidí jen to co se děje a dělo všude. Čili přítomnost a minulost. O budoucnosti nic… To, že vidí i budoucnost je imho jen fanouškovská dezinterpretace na základě některých teorií. Proto jasně řekl, že neví, jestli NK spálí dračí oheň, protože v minulosti „to ještě nikdo nezkusil“.

Ale můžu se mýlit, pokud někde Bran řekl, že vidí i budoucnost, tak prosím epizodu a ideálně i čas, podívám se na to znovu.

#201 ETonno
22.4.2019 | 18:34:03
Monoceros

Ovšem byla by sranda (kdyby v kryptách byly pohřbené nějaké mrtvoly a ne jenom jejich popel) kdyby tyto mrtvoly ožily … každej pořád slabší jedince posílal do krypty aby je nakonec neposílal na smrt :D asi to tak nebude, ale už jsme zažili filmy ve kterých posílali lidi do bezpečí na jedno místo a nakonec hlavní útok šel právě tam :D

#190 Nikolperse
22.4.2019 | 18:42:00
Keldy

No je jasné že hodně postav do konce série umře Kdo je jistý : Melisanda & Varis – podle její věštby na Dračím Kameni oba umřou ve Westerosu Danny – je to GoT a ona chce leštit Trůn od začátku – když tam usedne bude z toho telenovela

V příštím díle to má jisté Jorah & Šedý Červ – příliš okatá rozlučka

22.4.2019 | 18:48:00
Nikolperse

#155 Lord_Casterly: Arya má z nich najväčšiu šancu prežiť. Pochybujem že by George Martin dovolil tvorcom seriálu zabiť najobľúbenejšiu postavu jeho ženy.

#188 Monoceros: Sranda by bola keby NK oživil mŕtvych Starkov a z tých najstarších hrobiek by vyliezli kostry Starkou a každá z nich by mala v ruke zbraň z Dračieho Skla alebo z Valyryjskej ocele. Potom by ich možno napadlo, že mali spraviť úplnú samozrejmosť.

22.4.2019 | 19:01:31
A_V

#182 surky3: Co vykrádá Podrickův zpěv? Nic mi to nepřipomíná

#193 Wolfinator1
22.4.2019 | 19:07:36
Felis

Pořád nechápu motivaci NK. Chce Nekonečnou noc, fajn. Chce zabít Brana, vymazat paměť, fajn. Ale proč? Naprogramovali ho tak děti lesa? Nebo chce usednout na trůn a vládnout zombíkům? Nebo ho to jen baví? Myslím, že ho lidi můžou porazit, teprve až zjistí proč NK dělá co dělá.

#194 Monoceros #198 A_V
22.4.2019 | 19:07:59
Wolfinator1

#191 A_V: Je to podobné trochu tomuhle :D https://www.youtube.com/watch?…

22.4.2019 | 19:11:00
Monoceros

#192 Felis: Chce ho zabít protože je tříoká vrána, bytost která má ve své hlavě všechny události co se kdy přihodily … když zabije jeho a posléze i všechny ostatní lidi tak nastane dlouhá noc, zabitím tříoké vrány vymaže veškerou historii a vzpomínky lidstva, on už je pak nebude moci předat další vráně …takže vlastně zanikne lidstvo a on si vytvoří tu dlouhou noc po které touží … svým způsobem by se dal připodobnit bláznovi co se honí za železným trůnem, lordi a králové chtějí trůn, on chce vládnout všemu a nastolit smrt … takhle to alespon chápu já :D

#195 Svjatogor #196 Svjatogor
22.4.2019 | 19:18:23
Svjatogor

#194 Monoceros: JJ, Bran je taková WIKI.

#199 Monoceros
22.4.2019 | 19:20:04
Svjatogor

#194 Monoceros: Dovolím si odkaz na svoje hloubání. Jsou to příspěvky #71 a #83. :-)

22.4.2019 | 19:25:03
Svjatogor

Dovolím si odkaz na svoje hloubání. Jsou to příspěvky #71 a #83. :-)

22.4.2019 | 19:25:34
A_V

#192 Felis: Třeba to je „výrobní chyba“ :D Původně byl člověk a spolu s ostatními chtěl vyhladit děti lesa pak zněj chtěli udělat chodce co vyhladí lidi. Ale něco se nepovedlo a zbylo v něm od každého trochu takže chce vyhladit úplně všechny. valar morghulis :D

22.4.2019 | 19:25:55
Monoceros

#195 Svjatogor: jo a NK je takový AVG Cleaner, který vymaže veškerou historii, cookies a vyčistí ti počítač od všeho marastu :D

#202 Keldy #209 Svjatogor
22.4.2019 | 19:26:45
Hosticek

nebylo těch chodců nějak hodně??

#203 zorgSVk
22.4.2019 | 19:27:55
ETonno

#187 zizik: Bran to nespomenul, ale v S04E10 mu povedal trojoká vrana „Už nikdy chodit nebudeš, ale budeš létať“ :D aj to je svojim spôsobom budúcnosť :P

#235 zizik
22.4.2019 | 19:38:29
Keldy

#199 Monoceros: nabízí se asociace NK = Skynet

ví někdo kdy bude konečně Cleglanbowl ?

22.4.2019 | 19:41:16
zorgSVk

#200 Hosticek: Však sa hovorilo že ich má byť okolo 100 000

#204 Hosticek
22.4.2019 | 19:44:20
Hosticek

#203 zorgSVk: Zombiku, ale ne chodců. Vždycky v záběru tak max 8 a teď najednou jich prijde kotel. I na vetsine zaberech na armadu v průběhu sérii jich bylo vzdy par a teď toto :-D

#262 Movego
22.4.2019 | 19:46:28
Lestad

za mě jeden z nejhorších dílů celýho seriálu a jednoznačně nejzbytečnější. Celá řada 8 je zatím veliké zklamání. První díl se dal omluvit jako startovák ale druhý, který je ještě horší než první, je trestuhodný. Takto plýtvat drahocennýma minutama poslední série na tlachání o hovnech je na přesdržku. V tom druhém díle se nestalo nic, ale opravdu nic důležitého nebo zábavného. Vůbec nemusel být a nic by se nestalo. Po prvním měla rovnou následovat bitva.Vypadá to, že už nemají z čeho točit, protože knížka není napsaná a mlátí prázdnou slámu..

#206 Keldy #207 Hosticek #208 A_V #210 Annie27 #212 Svjatogor
22.4.2019 | 19:50:09
Keldy

#205 Lestad: nic zábavného ? a co Zhouba Obrů v pubertě ?

22.4.2019 | 19:52:18
Hosticek

#205 Lestad: tak ono se toho už pak moc řešit nebude, příští díl většina pochcípe a dějových linek moc nezbude :-D. Ale byl to takový dojáček no

22.4.2019 | 19:54:26
A_V

#205 Lestad: Nic důležitého tam podle tebe nebylo? Tak si to pust ještě jednou

22.4.2019 | 19:56:42
Svjatogor

#199 Monoceros: On je víc, on je naformátování SSD disku. :-D

22.4.2019 | 19:57:33
Annie27

#205 Lestad: Tak tvůrci se nemůžou zavděčit každému, ale mě se to třeba takhle líbilo. Kdyby byl první díl a pak hned bitva a tam umřela polovina postav, tak mi to přijde takové nedodělané. Tímto dílem uzavřeli některé linky, měli jsme možnost i s ostatními postavami zavzpomínat a svým způsobem se s nimi rozloučit, než nadejde bitva, která nás čeká hned v dalším díle a pak se to podle mě už poveze. Ale je to prostě věc názoru :)

22.4.2019 | 19:58:39
hyena

nech setci skapu ale ohar muzi prezit ! milujem ho :D kto ho ma najradsej este ?

#214 Hosticek #216 Wolfinator1
22.4.2019 | 19:59:40
Svjatogor

#205 Lestad: Arya nic??? Trojúhelník B+T+J nic??? Ser Cerbulák nic??? Nová píseň nic???

#273 Lestad
22.4.2019 | 20:01:02
Punisher bude trestať

@keldy vyjadril zvoj nazor na epizodu a je hned atakovany, len preto, ze to nechvali do nebies ako mnoho z vas? Poprosim, aby ste sa trosku uvedomili… stotoznujem sa s jeho prispevkom.

#215 Hosticek #218 Keldy
redaktor
22.4.2019 | 20:01:37
Hosticek

#211 hyena: jj, musí přežít, best postava. Ani total zmrd a ani dobrák a má hlavně na háku, i když se dost změnil a už nemá tak na háku, ale pořád je dobrej

22.4.2019 | 20:01:39
Hosticek

#213 Punisher bude trestať: Klasika, ale zas to není tak hrozné (jako ten atak :-D)

22.4.2019 | 20:04:01
Wolfinator1

#211 hyena: Evidentně Beric kazišuk :D Beric je gay a chce Ohaře jen pro sebe.

22.4.2019 | 20:04:42
Svjatogor

Podle mě je kandidátkou smrti Numero Uno Brienne. Proto to pasování. Kurvadrát na druhou, kde jsou pyromanceři, když je člověk opravdu potřebuje?! :-)

#220 Arrow123
22.4.2019 | 20:05:04
Keldy

#213 Punisher bude trestať: já nerozporoval vaší nekonečnou debatu zda se stalo něco ZÁSADNÍHO či ne ( podle mě ano a epizodu jsem si užil ) protože to je věc kterou si každý musí přebrat sám

Ale tvrdit že v epizodě nebyl žádný ZÁBAVNÝ moment je trochu mimo mísu a minimálně Tormund prostě perlil

#219 Hosticek
22.4.2019 | 20:09:52
Hosticek

#218 Keldy: Jj Tormund byl dobrý, ale někomu to sedět nemusí ;)

22.4.2019 | 20:10:50
Arrow123

#217 Svjatogor: Brienne nesmie umrieť. Kto potom vyplní Jaimeho stránky v knihe Kralovskej gardy

#221 Keldy #224 Svjatogor
22.4.2019 | 20:26:40
Keldy

#220 Arrow123: Bron ? samozřejmě čistě z nostalgie potom co Jaimeho odprásknul kuší a Cersei mu dala ten flek

22.4.2019 | 20:30:37
dfx

Tormund bol najlepsi :-)

Ak nahodou Nocny Kral prehra, tak by sa Tormund mohol ozenit s Brienne a odist za Wall a zalozit si tam nove kralovstvo. A budu mat kopec obrovskych deti :-)

#223 Lord_Casterly
22.4.2019 | 20:32:38
Lord_Casterly

#222 dfx: Bylo by to hezký, ale ne ve světě GoT :) oba si prostě říkají o smrt, tak to v tomto světě chodí

22.4.2019 | 20:43:46
Svjatogor

#220 Arrow123: Ostravak by řekl: >> Pyča v pyči, pyčo <<.Já se bojím toho párování: Arya + Gendry, Sansa + Theon, Jorah + Lyanna, Myssandrei + Červík, Sandor + Berik, trio B+J+T a support ser Cerbulák + Podrick… Jeden z páru musí umřít.

Bojím se o Vrány a Divoké. Pokud se něco posledním třem sériím povedlo, pak budování sympatií k postavám. U Vikings mě bylo jedno, kdo zkape. Protože ty dobré postavy už dávno umřely (Athelsta, Ecgbert, Ragnar). I tísnivá atmosféra nadcházející bitvy se povedla, takový intenzivní pocit z obležení jsem zažil jen u Der Untergang a Brestská pevnost.

BTW: Přežily vůbec nějaké obří rodiny???

#227 dfx
22.4.2019 | 20:45:11
yennik

Ne, obři jsou gone, ale možná nějaký mrtvobr by mohl být :-)

#228 Svjatogor
22.4.2019 | 20:51:32
yennik

… v seriálu

22.4.2019 | 20:52:17
dfx

#224 Svjatogor: Nie. Obri vymreli. Posledneho zabil Ramsay. Zopar ich je v armade Nocneho Krala, ale ti uz maju modre oci.

22.4.2019 | 20:55:50
Svjatogor

#225 yennik: Protože rozpočet a protože rozpočet, malá lady Mormont Držkatá nemá medvěda. Škoda. :-(

22.4.2019 | 21:00:24
Bukelos

Já to vidim tak, že v příští bitvě dostanou všichni totálně na šéšku, krom obvychlých úmrtí vedlejších postav tam budou taky nějaký ty „shock“ moment killy aby se dodržel GoT feel :)

Třebas to bude na začátku vypadat nadějně až do té chvíle, kdy se nemrtvej obr probourá do krypt a začne to tam řádně zpracovávat alá Kostelecké uzeniny. Mnó a pak všechny zbytky armád a přeživší se semknou do aliance ještě víc a zatímco NK bude masakrovat Cerseiinu Golden company, tak jeden z přeživších od Winterfelu se vydá a sejme NK a blabla dál už nevim melu sračky

22.4.2019 | 21:06:23
wesnar

„Crypts will be safe.“ možno keby to nebol GoT

22.4.2019 | 21:13:44
foldingot

Klín se klínem vybíjí. Co takhle vrazit někomu dračí sklo do srdce? Třeba Theon a nebo samotný John?

#232 Nikolperse
22.4.2019 | 21:29:45
Nikolperse

#231 foldingot: Ten Jon by bol dobrý adept, ale čo tak napríklad taký Bran? Nemuselo by to byť ani Dračie Sklo. Stačil by kus obyčajnej ocele. Je celkom očividné, že ten mrzák im zatajil dosť dôležitú vec.

#233 foldingot
22.4.2019 | 21:32:39
foldingot

#232 Nikolperse: Taky si myslím. Stane se něco, co nepředpokládáme. Mělo by nám to vyrazit dech. Také mi vrtá v hlavě ta písnička.

#234 Nikolperse
22.4.2019 | 21:35:53
Nikolperse

#233 foldingot: Tá pesnička nemá žiadny význam. Dá sa brať ako symbol alebo niečo podobné, ale nie ako predpoveď.

22.4.2019 | 21:39:00
zizik

#201 ETonno: „budeš létat“ jako základ toho, že by měl Bran vidět budoucnost? :-O to je teda hooodně přikroucené. Vždyť to vůbec není o budoucnosti. „Bude létat“ protože (až se stane 3ER) dokáže wargovat do vran. „Bude létat“ protože (až se stane 3ER) se může podívat co se dělo kdykoliv a kdekoliv. Ale že by to mělo nějak ukazovat že (až se stane 3ER) uvidí i budoucnost? To teda fakt ne :-D

#237 foldingot
22.4.2019 | 21:42:08
saska.lu

Pomoc, ja nechcem, aby zomreli, ked sa vsetci tak pekne zisli pri ohnicku :)

Ale ak to bude good old GoT, tak zanikne vela nacrtnutych dejovych liniek a nastupcov na tron, tj. za mna (s bolestou v srdci:)) Jon (Dany zostane spolu s Jonovym synom), Gendry (Arya ho da dole uz ako white walkera), Tormund (buhuhuu, ten mi bude chybat!), Berick, Jonov kamos z Vran (nespomeniem si na meno), Theon (vykupi sa zo svojej viny voci Severu).

Budem plakat ako dazd na buduci pondelok. :D

#238 Keldy
22.4.2019 | 21:43:03
foldingot

#235 zizik: Dle mého skromného názoru se z vtělí do draka, když bude umírat. Přesně tak, jako tomu bylo u toho divokého, co se koukal na svět očima orla. Když jej John zabil, vtělil se do orla a napadl Johna. Nicméně, co když je to Branův plán, takhle zemřít a pokusit se zabít NK jeho vlastním drakem?

22.4.2019 | 21:48:02
Keldy

#236 saska.lu: jisté přežití je jen u jedné jediné osoby – Ohař .....protože kdyby nebyl Cleglanbowl tak je diváci sežerou a hlavně by se neuzavřela jeho linka ( spor s bratrem ) jinak to nemá jisté nikdo – sice tu někdo psal Jonovi a KL ale nezapomeňte že točily i fake scénáře právě proto aby utajily děj .........

#239 BigCake #259 yennik
22.4.2019 | 21:52:00
BigCake

#238 Keldy: Ty fake scénáře jsou kec prosimtě

22.4.2019 | 21:54:18
Keldy

jo a taky 100 % přežije jeden drak – proč by jinak byla v nové znělce v KL části ta pasáž s kuší co míří na dračí hlavu ......pro nic zanic jí tam nedaly , je nějak důležitá …stejně jako kobky pod Zimohradem

22.4.2019 | 21:55:19
jozinko

Neviem ci to tu uz niekto pisal lebo je tazke sa prehrabat tolkymi prispevkami ale dla mna ti “mrtvi ktori su uz tu” su pochovani neboztici v krypte. Preto v prvom traileri starkovic rodina tak vypleskane kukala a preto Arya taka vystrasena behala. Ona sa predsa zivych neboji.

22.4.2019 | 21:56:59
SteveB

https://www.youtube.com/watch?…

1:58…radšej by som videl budúcnosť ako Bran…so what?

#248 Rono
22.4.2019 | 22:02:17
Vincenc VII

Máš recht napochodují přes Kryptu :) a druhá věc počítám že Dani zradí Johna a zabije ho…

22.4.2019 | 22:04:47
doxtan

#16 BigCake: A Bronnovi taky zazpíval, když spolu zmizeii v kasematech v ep. THE DRAGON AND THE WOLF?

22.4.2019 | 22:07:14
foldingot

V třetím díle zemřou snad všichni. Kam by unikli ze Zimohradu? A jak? Na draky se moc lidí nevleze a nevěřím, že by například Brian a nebo i Jorah upřednostnili sebe před ostatními. Myslím, že nám padnou držky. Daenerys přežije. V hlavě mám upoutávku, kdy se John, Arya i Sansa dívají na své sochy v kobce. Proč?

#246 Nikolperse
22.4.2019 | 22:12:33
Nikolperse

#245 foldingot: Tá upútavka sa v seriály neobjaví. Bola len na navnadenie ľudí, nič viac. Je pravdepodobnejšie že WW porazia.

#247 foldingot
22.4.2019 | 22:18:07
foldingot

#246 Nikolperse: A zapálí Zimohrad. To by šlo.

22.4.2019 | 22:22:10
Rono

#242 SteveB: Tak tohle mě teď taky teda mate. Měl jsem az to taky, že Bran budoucnost nevidí. Jen minulost a přítomnost všude.

#249 foldingot #262 Movego
22.4.2019 | 22:22:27
foldingot

#248 Rono: Já myslí, že tohle padlo, když byl u staré tříoké vrány. To vidění budoucnosti.

#250 Rono
22.4.2019 | 22:35:54
Rono

#249 foldingot: To bych ale i pak byl zklamán. Proč by teda neřekl všem, jak ta bitva dopadne a mnoho dalších věcí a vlastně nediriguje všechno, když by tohle věděl. Nevím, no, já fakt měl za to, že jen minulost a přítomnost všude.

22.4.2019 | 22:43:50
Keyer

#73 RightfuHeir: To je jasné. NK ví o tom, kde se Bran zrovna nachází, díky znamení, které Branovi udělal na předloktí. Ale to znamení na sobě Bran neměl v době, kdy byl na saních za zdí, měl ho až později.

#255 RightfuHeir
22.4.2019 | 22:45:08
Márty IIB

na konci traileru stali jon a dany u sebe a dany řekla větu „Armáda mrtvých je už tady“ Proč jsou tak překvapení když už dávno ví že ta armáda je „před branou“ myslím že na zimohradě povstanou nějaký mrtví nebo tak něco a mrtví zautočí nečekaně zevnitř, to by vysvětlovalo tolik záběrů na vnitřek hradu (příprava na boje uvnitř hradu). jinak myslím že jon,ohař, tyrion přežijou a zemře briene nebo jaime, davos berik ostatní bude překvápko :-)

#258 doxtan
22.4.2019 | 23:11:54
HarRob

Zimohrad padne. Bitva bude vypadat prohraná, spousta postav zemře a NK s Branem si budou vyměňovat dlouhé pohledy v háji u Zimohradu. V tu chvíli dojde k obratu (draci?, zabití více WW?nějaké překvapivé zranění NK?) a NK je tím pádem nucen se vzdálit a odložit konfrontaci s Branem.

Bitva bude prohraná, ale ne fatálně. Zbytky armád ustupují jižněji, zbylou nobilitu evakuují lodě Yary a draci, nebo jeden zbylý drak na Železné ostrovy, aby probrali co dál.

Cersei vysílá lodě Eurona s částí Golden Company ,aby přeživší na Železných ostrovech dorazili. Cestou tam NK na drakovi, nebo dracích (jsem zvědavý, jak bude fungovat oheň draka NK na lidi), mění Euronovu flotilu na mrtváky a ti dál pokračují na lodích dobýt Železné ostrovy.

Na Železné ostrovy přiletí na koštěti Melisandre a prostřednictvím magie a Theona probouzí síly Potopeného Boha. S pomocí krakenů bude poražena Euronova flotila, nyní ve službách NK.

Boj se opět přesune na pevninu.

Ale samozřejmě to bude úplně jinak :)

22.4.2019 | 23:25:50
Kamael

Noční král a Bran jsou v minulosti jedno vědomí…Brandon Stavitel, první Stark, který postavil Zimohrad a pod kryptami něco ukryl. Světlonoš Azora Ahaie. A nový Azor Ahai povstane s kouře a soli.

22.4.2019 | 23:46:44
RightfuHeir

#251 Keyer: … když byl za Zdí…

23.4.2019 | 0:13:00
ManWhoDrinkAndKnowThings

Je podle mě jasný že se Jon postaví Night Kingovi a Jona na poslední chvíli nějakým způsobem zachrání jeden z draků podobně jako když Drogon zachránil Daenerys před syny harpyje v 5 serii.

23.4.2019 | 0:20:39
Robinson

Ohoho 256 komentů, tak to nečtu… nicméně kurva, tohle bude řežba a dle očekávání hodně charů chcípne. Mno i tak si nemyslím že zemře Jon, Dany nebo NK, řekl bych že tohle není závěrečná bitva.

23.4.2019 | 1:05:48
doxtan

#252 Márty IIB: Bodejť by tam ta armáda nebyla, katakomby jsou plné mrtvých Starků a to je solidní pátá kolona pro NK. A už se těším, jak Ned vyrazí třeba na Aryu, její vyděšený úprk v katakombách byl i v traileru.

23.4.2019 | 6:15:32
yennik

#238 Keldy: uzavření u Ohaře může být taky takové, že se prostě ve zlomovém momentu přestane bát ohně a někoho zachrání – a sám shoří

23.4.2019 | 7:53:00
Limbero

#6 MichaelaK: přesně:)

23.4.2019 | 9:40:07
rabauken

Neměla Dany v druhé nebo které sérii vidinu, že Iron Throne bude zasněžený a prázdný? Já myslím, že NK to vyhraje na celé čáře..

#263 didi2012 #286 Thunderbird
23.4.2019 | 10:48:17
Movego

#248 Rono: Podle mě budoucnost vidí ale ne tak čistě jako minulost. Vzpomeňte si jak utíkali s Meerou z te jeskyně a Bran měl krátké vize z budoucnosti, viděl jak Cersei odpálí Septum a (už podruhé) viděl stín draka nad Královo přístavištěm. Takže něco málo z budoucnosti asi vidí. To, že nikdy nebude chodit ale bude létat podle mě znamená, že se nějak vtělí do mrtvého Viseriona a zneškodní ho. Nevim, snad má Bran něco v plánu, jinak by přece nechtěl být během bitvy u čarostromu. Mě spíš zajímá, jestli nám ještě ukážou nějaký flashback z minulosti, protože herec, který hrál Rhaegara v 7 sérii, byl viděn na natáčení.
#204 Hosticek: No Kraster říkal, že (malý) Sam byl jeho 99 synem ne? Takže minimálně 100 chodců bude určitě, nebo trochu míň, přece jenom už jich zabili asi 5 nebo 4 nevim.

#269 Hosticek
23.4.2019 | 11:09:29
23.4.2019 | 11:21:24
fufight

s8e02 me presvedcil jak zvracenej tenhle serial fakt je…vsechny je zabijou pristi tyden…

23.4.2019 | 11:40:00
Monkeyskunk

Já si myslím, že teorie o kryptách je naprostá blbost. Podle mě NK nemůže oživit ty, co jsou mrtví již delší dobu. Víte kolik mrtvých se za těch X tisíc let nechází mezi Zdí a Zimohradem? To už by ta jeho armáda měla tak milion vojáků, kdyby mohl oživovat i tyhle, co jsou roky a staletí pohřbení. A pokud to tak opravdu udělají, tak to bude zas jen nonsense wow efekt.

#284 karel304
23.4.2019 | 12:32:47
jess20

#93 yennik: neni to pravda podpalila vedeni dothraků..tam taky neuhorela…ma to tak obecne s ohnem nemuze ji spalit

#267 yennik
23.4.2019 | 14:10:56
yennik

#266 jess20: už se to tu řešilo. v seriálu je to evidentně jinak a nebo grrm kecal: George_RR_Martin: Granny, thanks for asking that. It gives me a chance to clear up a common misconception. TARGARYENS ARE NOT IMMUNE TO FIRE! The birth of Dany's dragons was unique, magical, wondrous, a miracle. She is called The Unburnt because she walked into the flames and lived. But her brother sure as hell wasn't immune to that molten gold.

Revanshe: So she won't be able to do it again?

George_RR_Martin: Probably not.

#276 jess20
23.4.2019 | 14:56:46
renmil

Troška ma mrzí, že udalosti, ktoré sa odohrali v dvoch častiach sa kľudne mohli spojiť do jednej časti. Hlavne tie kľúčové informácie, o ktorých každý aj tak vedel, že sa odohrajú a zarytý fanúšik si len tieto info potvrdil. Troška mi to príde roztiahnuté a žiaľ, aj ja som z tej časti fanušíkov, ktorý musel niektoré veci doslova pretočiť. Čo sa mi doteraz pri žiadnej časti nestalo. A o to viac to mrzí ak človek čaká na pokračovanie 2 roky. Veľmi sa teším na tretiu epizódu a pevne verím že mi tieto 2 diely tvorcovia vynahradia v 80 min verzii s08e03. Nie som typ fanúšika, ktorý má rád bitky a vojny, no ozaj mi v týchto častiach chýbalo troška tajomna, napätia. Čo sa týka Daenerys, začína ukazovať svoj ozajstný arogantný charakter… ak nie ja, tak nikto. Veľmi milo ma prekvapuje Sansa, ktorá sa veeeeľmi ponaučila a veľa naučila od Cersei. Klobúk dole. Neviem, či ste si to všimli, ale ako sa tie dve stretli zoči-voči osamote, Daenerys sa jej pýtala, prečo je taká a onaká a blá blá blá. Neuvedomila si však, že Daenerys skočila Sanse do reči a Sansa to hneď využila vo svoj prospech a len pokračovala v nadhodenej téme… podľa môjho skromného názoru jej vôbec nechcela hovoriť o Jonovi. Stáva sa z nej diplomatka a aj Malíček zároveň. Daenerys to má na Severe nahnuté a ako kráľovnú ju nepríjmu. Páči sa mi, že to je prvý krát, čo Jon nepovedal, že nechce byť kráľ a začína si uvedomovať o čo celý svoj život bojoval a že je jeden z posledných čestných mužov, ktorý drží slovo a ktorého majú ľudia v úcte. No nechajme sa prekvapiť, ako to dopadne, ale čisto môj názor a ten som mala ešte po skončení 7.série. Daenerys Jona zradí. V druhom dieli si overila info, od koho sa Jon o svojom pôvode dozvedel. Čiže na muške začína mať aj Brana na vozíku a koktavého Samwela Tarlyho. ;) Nečudovala by som sa, keby náhodou pri ochrane Brana náhodou „nezlyhala“…

23.4.2019 | 15:25:00
Hosticek

#262 Movego: Aha, tak to si vůbec nepamatuji :-D. DÍk za připomenutí. Co si vzpomenu třeba na díl, jak chodec nese malého Krastera někam do řiti a položí ho na ledový podstavec, tak chodců v kruhu bylo tak max 10. Beztak jsou jak wraithi z SGA, všichni spali a teď hr na ně :-D.

Nevíte někdo kolik děti lesa stvořili chodců? Jenom NK a ten udělal další nebo jich stvořili více?

23.4.2019 | 15:47:14
Hosticek

Hele a ještě jeden dotaz, jak je to s tou nocí. Neměla by se začátkem zimy přijít noc? A tam vesel pořád světlo

#272 Monoceros
23.4.2019 | 16:00:19
černovláska

Je podezřelý, ze na konci epizody 2 a ani v traileru na epizodu 3 se neobjevil NK na Viserionovi… nedivila bych se, kdyby to vážně byla nějaká léčka… kazdopdne ve třetím díle je podle mě na porážku NK nebo smrt Jona či Daenerys jeste moc brzo, byt i tak urcite umře hodně postav, které se v prvních dvou dílech dockaly “uzavření svých linek”. Doufám, ze přežije Sam, protože se mi libi teorie o tom, ze to je on kdo v citadele zapisuje všechny události tak, jak je zobrazil seriál, Ohař, protože nas snad neochudi o Cleganbowl, a taky Tormund, protože ho proste miluju

#289 rnasakr
23.4.2019 | 16:36:54
Monoceros

#270 Hosticek: Ta tma je v tomto případě spíš metaforická, tma je vlastně v podstatě jiné slovo pro smrt a nicotu, jinak normálně bude svítit sluníčko. Hřát se v něm už ale bude asi málokdo a odjíždět do dálky za štěstím při jeho západu nebude asi vůbec nikdo :D

23.4.2019 | 17:58:32
Lestad

#212 Svjatogor: má to být vyvrcholení mnohaletýho seriálu. Dílů je strašně málo, Čekalo se na to strašně dlouho. Každej to hltá jak může a každá promarněná minuta je šílenej luxus. Očekával bych zde akci a zajímavý věci a né „zbytečně“ protlachaný minuty. Bohužel je realita taková, že uběhne půl hodiny, vůbec nic se nestane, člověk už začíná být nervózní jak ubíhá čas a ono se nakonec nic nestane ani v té další půlhodině. Smutné..Oba dva první díly se daly shrnout do půlhodiny a mohlo se jít do akce. Nebo to mohli alespoň proložit linkou NK, nebo zajímavýma flashbackama NK popř. Brana. Cokoli, jen ne ty planý kecy o ničem na jednom místě během několika hodin. Alespoň to o Jonovi a jeho původu mohli víc probrat. Mně to připadá jako, že neví co točit.

#274 Svjatogor #277 jess20
23.4.2019 | 18:10:23
Svjatogor

#273 Lestad: Chápu a souhlasím. Jenže my tu řešíme už pouze a jenom dvě věci: boj s NK a kdo usedne na Železný trůn po Cersei, resp. jak se Daenerys zachová po zjištění, že Jon je Targaryen. Šest epizod je tak akorát, protože Essos je už pro nás minulost. První dvě epizody jsou přípravné a rozlučkové. Třetí a čtvrtá epizoda bude boj s NK, resp. boj Daenerys se svou temnou Já, a poslední dvě jsou zůčtováním se Cersei a intronizace Jona / Aegona nebo Daenerys.

Co mě osobně schází jsou 2 minuty dialogů Varyse s mrtvolou Malíčka na hnojišti třetího nádvoří Zimohradu a potom její přiložení do kamen v prvním díle a více budování strategických a taktických záloh celého Severu proti NK v druhém díle. Chtěl bych vidět příjezd lordů na Zimohrad a jejich kolony vojáků. Nejsou medvědi a zlovlci (alespoň Duch). :-(

Doufám, že přijedou ve 3. nebo ve 4. epizodě jako posily Edmure Tully a Robin Arryn s vazaly ke Dvojčatům. Ano, jedna epizoda je fuč, ale tu rozlučku jsem si užil. Ta chemie funguje a možná i já za týden zamáčknu slzu. :-D

#281 yennik #295 sonulle
23.4.2019 | 18:50:34
DejvidHound

Nie je na skodu ze mali tieto 2 casti trochu odlahcenu atmosferu. Dalej to uz bude asi poriadne depresivne a mnohi z vas co tu frflete si este radi pozriete casti ked boli tieto postavy este nazive a popritom kecali a popijali.

#280 Svjatogor
23.4.2019 | 19:00:35
jess20

#267 yennik: ok dobre ale pokud to jsou odchylky kniha versus serial tak je to hodne bokem teda…tim je to smutnejsi myslela jsem ze to bude jenom trochu jinak ale ne takto zasadne…aspon se teda mame po skonceni serialu jeste na co tesit jelikoz me verze martina bude taky zajimat…mozna ze to nebude takove nudne plkani ale bude to jeste zajimavejsi nez serial…

23.4.2019 | 19:12:04
jess20

#273 Lestad: souhlasim s tebou to pasovani brien a cela ta scena me hrooozne nudila bylo to takove vynucene plkani o nicem az sem to mela chut pretocit…dalsi co me nudilo bylo jak davos potkal holcicku podobnou te princezne…uplne o nicem ano vzpomel si na ni a co jako…dalsi nuda na hradbe plka nocni hlidka a sam co nudne keca mohli tam dat neco zabavnejsiho

#279 Svjatogor
23.4.2019 | 19:16:07
jess20

jeste me dost prekvapila zamilovana sansa do theona to sem necekala…upna blbost dle meho nazoru…byla jsem naopak hrozne rada ze jon rekl dany pravdu…to sem si myslela ze se potahne v traileru bych rekla ze je dost nastvana…a moc ji nemusim popravde a to me nikdy moc nevadila

23.4.2019 | 19:18:10
Svjatogor

#277 jess20: ASoIaF / GoT stojí na dlouhém kecání dvou a více postav po kterém následuje další kecání. Všechna promyšlená fantasy / SF universa to tak mají. Já jsem naopak rád, že mi tímto tento seriál splývá třeba namátkou s >> Já, Claudius << . Rozdíl je v rozpočtu, efektech , obrech, dracích a jiné havěti. Kdybych chtěl pouze (bezmyšlenkovitou) akci, pustím si filmečky z Diabla, Warcraftu a nebo poslední trilogii StarWars. :-D

23.4.2019 | 19:40:23
Svjatogor

#275 DejvidHound: Exactly… ;-)

23.4.2019 | 19:46:11
yennik

#274 Svjatogor: tož nějaký vlk tam byl, tuším že ten Jona :-)

23.4.2019 | 20:59:45
sportat

Tak si taky zatipuju konečnou…Linka Theona je uzavřená, ten to má spočítané, asi i Brienne a Jorah. Z vedlejších Ed, Royce, Červ, Beric…u toho sem zvědav jak, jelikož ho přece jen pán světla neoživaval pro nic za nic :D. U Tormunda a Gendryho těžko říct, jako konce se nedožijou, ale tipuju že alespoň jeden bitvu přežije. Obávám se že Duch a jeden z draků taky padne za vlast. No a tipuju i smrt Brana v souboji s NK, ale Bran ho nějakým způsobem zraní nebo se obětuje a zastaví jej, aby ostatní mohli utéct. Další vývoj vidím na stažení na jih, ..bitvu o KL a bitvu mezi sebou o železný trůn. Jon přemluví Cersei, aby jim pomohla a ona zase ano a přitom bude intrikovat, Dany zradí a sežere ji vlastní drak (ten mrtvý), Bronn sejme Tyriona, dostane hrad a Jaime zato zabije Cersei, Ohař a Hora budou bojovat proti sobě a navzájem se zabijou. Jon s pomocí Mel porazí NK ale padne při boji.......Přežije celý seriál 100% Sansa…už Tyrion kdysi říkal…„lady Stark ty nás všechny jednou přežiješ“, a Sam který to všechno bude dokumentovat…toť mé vize budoucnosti :D :D

#285 karel304
23.4.2019 | 23:29:29
Wanda

Můj tip je že se Dany nakonec obětuje. Teď se tváří že se jí následnictví Jona nelíbí ale nakonec by se pro lásku (a lidstvo) obětovat mohla. Akorát jim tu seriálovou lásku zas tam moc nevěřím :).. Jinak kdo další umře se nějak neodvažuju tipovat.

24.4.2019 | 0:58:32
karel304

#265 Monkeyskunk: Podle jednoho z trailerů na S08 se v kryptách skutečně něco zjeví – scéna kdy tam jsou u soch pokud pamatuju Jon + Sansa + Arya. Mohlo to být právě z S08E03, nebo ještě později? Ad Daenerys: podle mne se nepostaví proti Jonovi ani Sanse ani nenechá napospas Brana NK, a ani nezešílí, možná leda že by nikdo kromě ní nepřežil což by byl tedy krajně nepravděpodobný konec GoT. Ad Punisher bude trestat, to je přeci čistokrevný troll, reakcemi na něj ho pouze krmíme. Pokračovatel nebo alter ego Lockera.

24.4.2019 | 1:30:10
karel304

#282 sportat: " ale Bran ho nějakým způsobem zraní nebo se obětuje a zastaví jej, aby ostatní mohli utéct." tak tohle naopak vidím jako hodně pravěpodobnou možnost… Zlovlci ještě nějak zasáhnout do děje mají, psalo se o tom ale už to asi nedohledám.

24.4.2019 | 1:35:52
Thunderbird

#261 rabauken: #263 didi2012: a co když to byl popel? Teda, v knížce je asi popsaný, co to tam vlastně padalo. V seriálu by to teoreticky vzato mohl být popel. Cersei možná ještě nějaký divoký oheň zbyl, co my víme :D Ale je fakt, že v tý vizi bylo docela tmavo a podezřele modro. Nemusela být ale doslovná, všechny takové nebyly. Ta s Drogem byla čistá fikce. Ty z knížek byly taky docela metaforický.

24.4.2019 | 5:59:43
Vood

A co, když zemřou všichni, co spolu seděli u toho krbu. Nebylo by to epické? Dějově to navíc sedí, nikdo z nich už není důležitý. Cercei může zabít Arya s maskou jednoho z bratrů.

24.4.2019 | 7:46:02
lafar

Až bude nejhůř a všichni skoro budou mrtví,zapíchne meč světla do země a všichni uhoří.Ale kdo to nevím..Bylo to na ruských strankách .

24.4.2019 | 9:05:59
rnasakr

#271 černovláska: samozřejmě že se ukázal, v posledním záběru na bíle chodce je na koni uprostřed a drží svůj meč

#290 Robinson
24.4.2019 | 10:27:44
Robinson

#289 rnasakr: Noční král doposud ukázán nebyl.

24.4.2019 | 11:23:06
BigCake

Zemře Podrick, Edd, Beric, Theon, tihle jsou víc než jistí.

24.4.2019 | 12:36:05
Bizon-Amish

Co třeba toto: Zimohrad padne, hlavní a závěrečná bitva proběhne v Králově přístavišti. KP je podminováno divokým ohněm už od dob Aeryse II Targaryena. Teoreticky by šlo vlákat tam všechny mrtváky a pak to odpálit :D. Teda ještě není jisté, zda i bílé chodce zabije divoký/dračí oheň… Šílený král před svou smrtí říkal jen, „spalte je všechny“. Možná se do jeho mysli dostal Bran, stejně tak jako do Hodora a nějak mu ukázal bílé chodce a mrtvé.. :P.

24.4.2019 | 14:25:18
DejvidHound

Preco mam pocit ze ludia schovani v bezpeci krypty to schytaju najviac?

24.4.2019 | 22:29:24
Praseodym

Kam se poděli všichni Dothrakové? Němelo by jich být několik desítek tisíc až klidně sto tisíc? To si ten seriál už dělá s počty armád vyloženě, co chce?

#298 Lukass.M
25.4.2019 | 10:16:30
sonulle

#274 Svjatogor: Robin Arryn a jeho lidé jsou nejspíše na Zimohradě. Brienne a Jaime je vedou, alespoň to v traileru tak vypadá.

#296 Svjatogor
25.4.2019 | 16:02:02
Svjatogor

#295 sonulle: Nemyslím si.

#297 sonulle
25.4.2019 | 16:57:03
sonulle

#296 Svjatogor: Vojáci mají na štítech znak Arrynů. Koukni na trailer. Robin tam není, ale vojsko očividně ano.

25.4.2019 | 19:20:57
Lukass.M

#294 Praseodym: http://watchersonthewall.com/…Season-8.jpg

Podle traileru jsou na středu, podle týhle lepší fotky je jich tam docela dost… ale taky to nevypadá jako by tam měli bejt všichni dothrakové světa. Bylo zmíněno kolik dothraků má bejt v západozemí?

27.4.2019 | 12:09:01
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Konec Game of Thrones

Seriál Game of Thrones odstartoval svou existenci na jaře roku 2011 a skončil na jaře roku 2019. Byl tu s námi dlouhých osm let, ale vše musí jednou dojít na svůj konec. Pokud chcete seriál podpořit a zároveň ukázat, jak vás bavil, tak jej ohodnoťte. Můžete také ohodnotit jednotlivé postavy a epizody

Prequel

Hra o trůny je sice u konce, ale to neznamená, že se do Západozemí už nikdy nepodíváme. Stanice HBO totiž objednala nový seriál, ve kterém se zaměří na dračí rod Targaryenů. 

Reklama

Nejoblíbenější postavy

Narozeniny

Hlídejte si nás

Napište nám

Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!


Filtr seriálů a filmů









Reklama