Seriál Game of Thrones odstartoval svou existenci na jaře roku 2011 a skončil na jaře roku 2019. Byl tu s námi dlouhých osm let, ale vše musí jednou dojít na svůj konec. Pokud chcete seriál podpořit a zároveň ukázat, jak vás bavil, tak jej ohodnoťte. Můžete také ohodnotit jednotlivé postavy a epizody.
Jak se natáčel souboj v Daznakově jámě
Devátá epizoda páté sezóny byla zakončena bitvou v Daznakově jámě, jedni ji nazývají odpadem a druzí ji milují. Ať jste jakéhokoliv názoru, jistě se všichni shodneme na tom, že to tvůrcům a celému štábu rozhodně muselo dát hodně práce. Nyní se můžeme podívat, jak to vlastně probíhalo.
Video je součástí digitální HD verze páté sezóny Game of Thrones, která oficiálně vyjde již 31. srpna. Objeví se v ní různá bonusová videa jako například An Introduction to Dorne, Poisons of Westeros, A Day in the Life, The Weapons of Dorne a další. Avšak ten, kdo čeká na DVD a Blu-ray, si bude muset počkat až do 15. března příštího roku.
Video z natáčení scén v Daznakově jámě:
Making of The Great Pit Fight of DaznakGet a first look inside the filming of The Great Pit Fight of Daznak, available exclusively on iTunes.See more behind-the-scenes footage on 8/31 when Game of Thrones Season 5 becomes available for Digital Download.
Posted by Game of Thrones on 26. srpen 2015
Zdroj: HBO
Konec Game of Thrones
Prequel
Hra o trůny je sice u konce, ale to neznamená, že se do Západozemí už nikdy nepodíváme. Stanice HBO totiž objednala nový seriál, ve kterém se zaměří na dračí rod Targaryenů.
Reklama
Nejlepší epizody
Nejoblíbenější postavy
Narozeniny
-
Conleth Hill
24.11.1964 | 24.11.2024 -
Kristian Nairn
25.11.1975 | 25.11.2024 -
Michael Feast
25.11.1946 | 25.11.2024 -
Hafþór Júlíus Björnsson
26.11.1988 | 26.11.2024 -
Michael Condron
28.11.1985 | 28.11.2024
Hlídejte si nás
Napište nám
Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!
Diskuze /69
Kdo jí nazývá odpadem ??? :D.....to musí být úplní blázni, co víc chtějí, vždyt takovéhle řežba neni ani v lecjakým celovečerním trháku.
#2 WILLIAM_MOINSPIELD #3 Stardos #4 Locker#1 WILLIAM_MOINSPIELD: Navíc ta muzika !!!
#1 WILLIAM_MOINSPIELD: Protože Daenerys … Kdyby místo ni tam byl Jon , tak nikdo hejtovat nebude
#5 Locker#1 WILLIAM_MOINSPIELD: Všichni vnímaví a rozumní lidé např. (tudíž ty očividně ne). A tentokrát to není o Daenerys…mohl tam místo ní stát třeba sám velký Azor Ahai (Malíček) a stejně bych to nazýval největším odpadem nejen 5. sezóny, ale možná i celého seriálu.
PS: A mám na mysli pouze bitvu, jako takovou…boje v aréně před útokem Harpyjí se mi v podstatě líbily, i když tam byla značná předvídatelnost a ani na chviličku jsem se o Joraha nebál…
#16 WILLIAM_MOINSPIELD #31 Flyman91#3 Stardos: Jak už jsem zmínil…v pravděpodobně nejhorší scéně celé show to KUPODIVU nebyla otřesně napsaná postava Daenerys, která by ten odpad zapříčinila…
#6 Telolas #9 Stardos#5 Locker: A co bylo na téhle scéně špatné? 5. serie podle mě byla zatím nejhorší, ale zrovna tahle scéna se mi celkem líbila
#7 AviaRa#6 Telolas: Třeba že se najednou odnikud objeví desítky Synů harpyje… K čemu má Dany neposkrvěné? Snad vládne Mereenu tak okolo arény dá stráže když ví že jsou tam nepokoje.. Né že jich bude mít pár u sebe… Taky už vidím jak se tam nenápadně proplíží přes 30 maníků s oštěpy.. Navíc chtěj zabít Dany ale nikdo po ní ten oštěp nehodí… Stačil jeden oštěp a mohli pak jen utéct před drakem.
#8 Stardos #14 Locker#7 AviaRa: Harpyje byli i mezi diváky , těžko říct odkud ukradli masky a nože , možná už to tam měli připravené . Ty další mimo podobný případ ,Daenerys pravděpodobně nečekala že někdo zaútočí . Dále nevíme motiv Harpyjí , jestli ji chtějí zabít . Třeba je vede Varys a snaží se pomocí toho to dostat Dany z Mereenu
#5 Locker: O otřesně napsané Daenerys jsme se snad už jednou bavili . Tak znova , ani velký Malíček nmůže říct jestli Daenerys špatně napsaná postava . A myslím si , že zrovna ty by jsi tu scénu neudělal o nic lepší , a ani seriál při tvých teoriích
#11 AviaRa #13 LockerNa GOT pracují nějací stejní lidé jako na seriálech z Arrow versu? Všiml jsem si u crew pár kšiltovek ze znaky Arrow a Flash.. :D
#9 Stardos: Jelikož Varys podporuje Aegona tak asi ne. Vím že byli mezi diváky, to je právě důvod- stráže by je určitě nepustili se zbraněmi dovnitř. Ale je fakt že Daenerys nečeká nic protože k vládnutí a vedení se absolutně nehodí a udělá líp když odjede do Vaes Dothrak a zhyne tam.
#12 Stardos#11 AviaRa: V knize asi ne , ale v seriálu je to dost možné k absenci Aegona a smrti Hizdarha který je v knize stále živý a může je tedy vést
#9 Stardos: Ano, už jsme se o tom jednou bavili a já se ti už jednou pokusil vysvětlit, že plácáš hovna s máslem. Vícekrát nikoliv. A fakt, že bych já tu scénu neudělal lepší, není žádný argument, nýbrž pouze výkřik do tmy.
#15 Stardos#7 AviaRa: Oni raději koukají jak se tam mucká s drakem, na kterého posléze úplně bezstarostně vyleze (to je další píčovina v té scéně). Věřím, že dračí jezdci měli hodně co dělat, aby se naučili nejen létat na drakovi, ale hlavně se na něho dostat a udržet se tam…o tom, že na to beztak museli mít speciální třemeny, sedlo apod. ani nemluvě…
#19 Stardos#13 Locker: Strašné dítě jsi . Určuješ kvalitu postavy podle své rovnice , podle které je každá postava napsaná špatně . A když nedokážeš ani uznat mé názory , je dost evidentní , že jsi jen malé dítě . Prostě se smiř s tím že jsou lidé s rozdílnými názory než jsou ty tvoje .
#17 Locker#4 Locker: ysem nerozumný..?, vesměs asi jo, ale takhle si zahrávat nemůžeš nebot jen rozumní a spravedliví najdou cestu ke světlu a hlupáci a chvástači budou dál otroky veřejných mínění a propletených sítí světa kolem…jasně, že jsme se o Joraha nebály, to jen Danerys měla výtok, ale ten souboj v aréně celkově sám o sobě stál za to a to co následovalo potom ? Nástup harpyjí s tou hař-ši muzikou byl prostě epos-ráde s ní, uznávám, že Danerys tam byla hrozně vélice směšná (scéná s krásnou muzikou, uprostřed boje aby si mohla pohladit dráčka..(všichni známe) plus odlet), ALE co s tim naděláme na někom si zkrátka musí odbýt ty umělý slzičky, scénáristi to hold přeháněj , ona je jen obětní beránek.
#18 Locker#15 Stardos: Já uznávám fakt, že máš jiný názor. Ale když vím, že ten názor je hovadina, tak ho přece nebudu uznávat jako takový. Nevím, co je na tom zase k nepochopení…
#20 Stardos#16 WILLIAM_MOINSPIELD: 1. Je to tak těžké psát souvislé věty? 2. Bla bla bla… to víš, že najdeš cestu ke světlu. 3. S tím Jorahem jsem sám psal, že to bylo předvídatelné, ale jinak to bylo v pořádku. 4. Tak vidíš, že to bylo směšné.
#28 WILLIAM_MOINSPIELD#14 Locker: A tak mně teď ještě dodatečně napadlo , ty říkáš absolutně pravdivé věci co ? Malíček je Azor oživený Melisandrou po zabití obřím pavoukem a Malíček vlastní teleportační kameny o kterých se dozvěděl Gendry . Takže ty máš zrovna co mluvit
#21 Locker #22 Locker#17 Locker: Říká ten pravý co ? ;)
#19 Stardos: Já ale nikdy nenapsal, že píši absolutně pravdivé věci, i když zrovna v tomto případě to tak skutečně bude. Jen si počkej…budeš koukat jak bude Malíček přeskakovat sem a tam z Essosu do Westerosu…
#19 Stardos: Ale uvědom si, že i když je Malíček Azor Ahai, tak mu to v žádném případě nezaručuje přístup ke všem teleportačním kamenům…třeba kámen od Dorne je ukrytý v bezpečí ve Hvězdopádu…
#23 Stardos#22 Locker: Tak bych prosil tedy ty předpovědi jak je splňuje a nebo je bude splňovat . Myslím si , že se snažíš upoutat na sebe pozornost , což se ti daří
#24 Locker#23 Stardos: Skutečný Azor Ahai (Malíček) si dělá věci po svém a umí obcházet všechny hloupé babské předpovědi…
#25 Stardos#24 Locker: Aneb , prostě jen tvůj nesmysl když se tomu snažíš vyhnout ;)
#26 Locker#25 Stardos: Nesmysl je věřit předpovědím…
#27 Stardos#26 Locker: Tvůj cíl je , zaujmout na sebe pozornost , fakt nenápadné , vysvětlení proč bude Malíček Azor už nemáš
#18 Locker: Vím jak se cejtíš, ale nakonec si vzpomeneš.
Už lze na Youtube najít video kde díky předpovědím je Azor Ahai Ser Pounce (Tommenova kočka), takže je vidět že se to dá „předělat“ na jakoukoliv postavu a vaše reagování na Lockera je neustále úsměvné :D
#30 Stardos#29 AviaRa: Samozřejmě mu jeho teorii nezamítám , ale reagoval jsem tak , nevoť napsal že je Dany napsaná otřesně ( samozřejmě , chápu že ji nemá rád ) . :) Stejně si myslím že je Azor Ramsey , na něho mi to sedí
#4 Locker: Mno nevím, ale na seriál dost slušné. Při jejich rozpočtu si myslím že je to kolikrát lepši než jakýsi film o kterém říkají megafilm:-), ale ty ses rozhod že nemáš rad Daenerys tak je kolem ni vše špatné, ale to je tvůj názor a ten ti brát nebudu, ale ty kecy proč to neudělali tak a ono tak sou opravdu na zabiti jak se podívám na jakýkoliv film to i pan prstenu(trotlu) tak bys to mohl říkat furd
#32 Locker #34 Blackhand47XD#31 Flyman91: 1. Já tu ale nekritizuji ani tak zpracování té bitvy, jako spíše masivní nelogičnost v ní, což vůbec nesouvisí s tím, jaký měli rozpočet… 2. Vše kolem špatné Daenerys není špatné…už jsem psal výše, že i kdyby v té bitvě místo Daenerys byl Malíček, tak budu remcat stejně, protože to byla zkrátka rádobyakční splácanina…
#33 Stardos#32 Locker: Říká někdo , kdo určuje která postava je napsaná správně a otřesně
#31 Flyman91: Tak to jsi viděl asi málo filmů.
Mám nový spoiler z Vychrů zimy. Čtete jenom na vlastní nebezpečí!
Cersey nechá zabít Malíčka na její příkaz
#41 Ann Taylorco se týče o nějakých teleportačních kamenech tak opravdu nevím kde to berete v seriálu ani jedna zmínka o nich a v knize jsou snad jen stará legenda ne ?? a nějakej znovuzrozenej Azok tam vůbec nebude jedinej kdo o něm mluví je melisandra ,která je dle mého názoru fanatik co věří ve vlastní výjmečnost . Jediné kouzlo opravdové co udělala byl ten stín to ,že vidí budoucnost to klidně mohou bejt jenom přeludy v její hlavě bůh ví co si vytrpěla jako otrok to v člověkově mysli zanechá stopy . je to prostě magor s vymytým mozkem jako muslimové a doufám ,že jí někdo stáhne s kůže ,,půlka lidí tu nenávidí Danny přitom to je uplně v pohodě postava zatímco v příběhu je x náboženskejch fanatiků ,ale ti národu ateistů koumám vůbec nevaděj …
#37 AviaRa #38 Stardos #39 Stardos#36 luciusvorenus: Neustále ukazuješ svoji hloupost… Teleportační kameny jsou narážka na Malíčkovo až neuvěřitelně rychlé cestování v 5 sérii (a Melisandrino v posledním dílu).
Žádnej „Azok“ neexistuje. Je to Azor Ahai, není to žádný výmysl, mluví o tom tvůrce, všichni. Faktem je že Melisandra se pravděpodobně mýlí a není to Stannis, nýbrž někdo jiný.
Ten tvůj „magor s vymytým mozkem“ patří k seskupení která má největší chrám v tomto světě, nejvíce příznivců (Essos). Navíc ten „magor s vymytým mozkem“ se snaží něco dělat aby odvrátil/přežil invazi Bílých chodců, což tvá „pohodová“ Danny vůbec neví.
Ta tvá „pohodová“ Danny sama v páté sérii upálila nevinné pomocí draků.
Takže než tu začneš psát o náboženských fanaticích tak si o tom prosím něco najdi. Já Melisandru také nemám rád ale nerozhazuji kolem sebe takto trapné a zaujaté hlouposti.
#38 Stardos #39 Stardos #44 Rafan#37 AviaRa: Jako fakt ? A co Mellisandra , ta neupaluje nevinné lidi co ? Hmm co třeba Shireen ? S Danny to byla jiná situace
#36 luciusvorenus: To víš , výmysl našeho Lockera :)
#42 AviaRa#37 AviaRa: Jako fakt ? A co Mellisandra , ta neupaluje nevinné lidi co ? Hmm co třeba Shireen ? S Danny to byla jiná situace
#36 luciusvorenus: To víš , výmysl našeho Lockera :)
#40 Stardos#39 Stardos: Zase dvakrát , omlouvám se
#35 armunder: Jé, vítej zpět, „vychře“! :D
#49 armunder#38 Stardos: Jenže rozdíl je že Melisandra neupaluje jen tak pro srandu králíkům.
Já neříkám že je správné/dobré to co dělá, ovšem její upalování má větší smysl než upalování od Daenerys.
#43 Locker #45 Stardos#42 AviaRa: Amen.
#37 AviaRa: Jak to víte že byly neviní? S tímto soudem bych počkal do vyřešení kdo za syny harpyje stojí. Od nepaměti za pořádek a dodržování zákonů odpovídá šlechta na svém panství, a vladař jí za nedodržování pohání k odpovědnosti a to i hrdelním trestem. Synové harpyje nejsou žádní pouliční pobudové, ale organizovaná skupina, to došlo i nezkušené Dany. Vyčítáte jí to že se snaží vládnout tak, aby z ní měly poddaní strach? Poddaní z ní strach mít nemusí, šlechta však ano. Víte co je hierarchie velení? Proto byly prostým lidem a vojáky milováni maršálové, generálové. Ti totiž většinou jednaly s řadovým vojákem vlídně. Přesně naopak to bylo s majory kapitány atd. Ti byly totiž vykonavatelé rozkazů těch generálů, maršálů a byly tedy v očích vojáků ti špatní, byla to daň za výsady které důstojníci měli. Obyčejný člověk nenávidí ruku která trestá, ale už ne hlavu která tou rukou hýbe. To platí od nepaměti. Proto byla tradice Stárků, že kdo vynese rozsudek sám ho vykoná (žádný kat)tak výjimečná a vlastně pro statečnost vládce takto jednat obdivuhodná.
#46 AviaRa#42 AviaRa: To bychom se mohli hádat , zda to nebyla náhoda nebo jestli to upálení pomohlo a celkově zda je prostě ten bůh Mellisandry výmysl . Dále , nikdo neví jak by skončila Shireen kdyby Stannis odmítl , mohla se vrátit s Davosem na Zeď :) Dany tu rozebírat nebudu , prostě měla podle mně lepší důvod nwž Mellisandra
#46 AviaRa#44 Rafan: Tak je jasné že Synové harpyje musí mít a mají nějaké vyšší vedení v Mereenské šlechtě a velkých obchodníků. Jenže tím že někoho pochytá, zavře k drakům a nechá jich pár zapálit nic nevyřeší a nevyřešila? Ano, teď se ji třeba bojí ale že by měli chuť ustat to ne, viz. 9 díl. Mě by bylo jedno který styl vládnutí by si vybrala, ovšem to by musela umět vládnout a to ona neumí, nehodí se k tomu a proto dělá a bude dělat chyby, proto ji třeba já nemám zatím rád jako mnoho dalších.. Popisovat hirearchii velení jsi nemusel, ale třeba si to někdo veme k srdci.
#45 Stardos: Tak jasně že to mohla být náhoda, ale zas takhle velké oteplení (viz scéna jak Mel sleduje rampouchy) mi to přijde dost nepravděpodobné. O tom který Bůh je výmysl a ne se dají vést nekonečné debaty, ovšem Mel přes ty plameny opravdu něco z té budoucnosti vidí… Z seriálu ti to ani nemám kromě dialogů jak dokázat narozdíl od knich kde je to krásně popsané… Ale není to jen ona, v páté sérii byla scéna kde Tyrion sledoval hovořit další kněžku Pána světla která mluvila o tom že Azor Ahai je Daenerys. V knize je další Rudý kněz (jméno si nějak nevybavuji) a ten zas pomáhal Victarionovi. Navíc je tu Thoros z Myru ještě, který dokázal několikrát oživit Dondarriona (+ v knize Catelyn) což pochybuji že se jen tak někde naučil.
Je to věc názoru, ale trochu mi nejde do hlavy jak může být pokus o záchranu Westerosu před Chodci „horší“ důvod než to že si Dany někde obsadí město, začne si tam diktovat co se ji zlíbí a pak je tam ještě zapálí.
#47 Stardos#46 AviaRa: Já to myslel tak , že je to horší právě z důvodu , že není jisté jestli to vůbec pomůže . U Dany sice stejné , ale u toho byl větší procento že to upálení pomůže . Já jako věřím v samotnou víru Pána Světla ale nevěřím v nějakého boha který to celé vede . Víra v Pána Světla obsahuje nějakou magii podle mně dokáží prostě pomocí té magie ty různé věci ( oživení a to možné oteplení ) ale to ostatní typu , oběť pro Pána Světla ( důvod = nevěřící ) je zbytečná a bezdůvodná . Dle mně je vše okolo toho boha( samotné osobnosti ) čistý výmysl , něco jako v reálném životě a právě ta víra obsahuje magii za které můžou ti kněži oživovat ( co dělají krom toho ? :D )
#48 AviaRa#47 Stardos: To máš pravdu že to pomoc nemusí, ale dokud se Dany o Chodcích nedozví a nebude nic dělat tak ji prostě nebudu nijak podporovat :D U těch Bohů je to právě složité a hlavně i u kněžích… Pokud to ovládali před rudou kometou a příchodem draků (magie) tak by tam nějaký ten bůh hrát roli mohl… Pokud ale využívají pouze toho že přišla magie, tak ne.
#41 Ann Taylor: Už se mi po tobě stejskalo :D
zda vás správně chápu tak to ,že dany dělá chyby znamená ,že je nejhorší ? a co Robb ,kterému uvěznili otce a on bez jakéhokoliv důkazu o jeho nevině zvolá jdem do války at jde k čertu králova vůla ,,,a to ,že porušil slib a nevzal si tu holku od Frey čímž pohřbil nejen sebe ,ale i tisíce vojáků ? hlavně ,že si hrál na nejmorálníšo ze všech ,,,nebo to ,že byl příliš hrdý ,aby odložil korunu a podpořil stannise ,,,a co Balon ,který místo logického spojenectví s robbem se vydal uplně stejnou cestou díky ,které vyhořel při své první rebelii ,,Renly ,který zradil svého bratra (vlastní krev aby se mohl stát králem) stannis upálí vlastní dceru s tím ,že nechce aby umřelo pár ticís vojáků ? velký zachránce životů ? kdyby mu na nich záleželo ani by do té války nešel a chodci ho také nezajímají prostě chce trůn a je mu jedno kdo kvůli tomu umře a proti chodcům také nezasáhl naopak vyžral spíže hlídce a nezanechal jim nic kdyby tam nebyl john ani by se tam nevidal ,,když dobíval přístaviště po spálení jeho lodí vyslal tisíce mužů na smrt a bylo mu to fuk ,, jo a taky usekl prsty člověku co mu zachránil život taky super král , Malíček – no asi je nám všem jasné ,že z něj by dobrý král nebyl když kvuli němu je celá válka …:D Jofrey ,cersey, Tommen – to asi víme všichni co jsou zač ,, a pokud jsem nezapoměl na nikoho Tak Danny je z nich jediná rozumná ,která bojuje za svobodu nebohých otroků její motivy jsou nejméně sobecké ze všech vladařů co jsem zde jmenoval a to ,že upálila jednoho moulu (zapomínáte ,že mistři nechali ukřižovat ty děti) ruku na srdce já bych je upálil všechny a vzal jim majetek a udělal šlechtice s někerých bývalích otroků
#51 AviaRa #53 AviaRa#50 luciusvorenus: Ehm, já nikde nepíšu že Daenerys je „nejhorší""nejzlejší“ a nikde tu nepovznáším nikoho nad ní, pouze píši a poukazuji na to že některé postavy ač dělají špatné/hnusné věci, tak to dělají pro odvrácení vyhlazení Westerosu. Co dělá Dany? No..Je..Přece..Matka..Jo ona vlastně draky ani nedokáže zvládat stejně jako město..
Že Stannisovi nezáleží na Chodcích? Prosím tě dívej se na ten seriál pořádně, i když pokud sleduješ POUZE seriál tak chápu tvůj stupidní komentář. Pokud čteš i knihy tak to potěš pánbůh…
#52 Locker#51 AviaRa: Vykašli se na to…nemá to cenu…nikdy jim to nevysvětlíš :D
#54 AviaRa#50 luciusvorenus: A aby jsi neřekl že reaguji málo, tak něco přidám-
Proč usekl prsty člověku co mu zachránil život? Protože je až moc spravedlivý, ale tady jsi nenapsal druhou stranu mince- Davos dostal rytířský titul, blízké místo u krále a měl být i králův pobočník. Davos nikdy neprojevil vůči němu nenávist, naopak. Kdyby se Stannis nezajímal o Chodce (ačkoliv o nich ví od Melisandry, Hlídky) a chtěl jen trůn, tak k čemu by mu byl kdyby si pro něj stejně došla smrt? Jasně, pokud jsi seriálový fanda, tak tam je Stannis vykreslený v poslední sérii jako největší slušně řečeno parchant, kde tvůrci změnili totálně jeho postavu a svou dceru by originální Stannis nikdy neupálil. Ale zpátky k seriálu- upálil ji, sníh roztál, měl volnou cestu k Severu ale lidé mu dezertovali. Ale kdyby dobyl Zimohrad tak se dál stejně nedostane a to ví i on. Napadlo by více sněhu a bylo by to buď umřít v boji s Chodci, nebo zmrznout (Vzhledem k tomu že i v seriálu šel proti Boltonům s mečem v ruce tak nevidím důvod proč by nebojoval s Chodci). 4. To udělal Robb totéž když chytil Královraha, Dany dělá svými rozhodnutími totéž (Nepomohla osvobozenému Astaporu, kde otroci byly zmasakrování). 5. Malíček je přeci Azor Ahai, všemi milovaný, na toho ruku nevztahej :D Že, Lockere? 6.Joffrey je už mrtvý, Cersei v háji, Tommen je dítě. 7. Mezi těmi koho ukřižovala bylo vinných bohužel málo a sám Selmy ji to rozmlouval. Jasně, spravedlnost je hezká, jenže většina z těch parchantů v Mereenu je na svobodě, pravděpodobně vedou Syny Harpyje. Tím že se bude takhle chovat se změní v něco jako Šílený král, což se dle mě i stane a bude to příčina její smrti.
#55 luciusvorenus#52 Locker: Že já si to nepřečetl dřív… tak dlouhou věc jsem psal :( :D
#53 AviaRa: v něčem máš pravdu ty uznávám knížky jsem četl ,ale je to už dlouho nepamatuju si povahy kniha vs seriál ve svém příspěvku jsme napsal pár kravin ,ale stojím si za tím ,že danny je jediná slušná volba není ani přehnaně spravedlivá či čestná ani bezdůvodně krutá či podlá ,,ale i s jejíma současnýma kvalitama je nejlepší pro trůn ,,a co teprv až bude mít kolem sebe pořádné rádce navíc jí nikdo nevychovával k tomu aby byla královnou tak je jasné ,že občas udělá něco nelogického pro nás ,ale na druhou stranu je to středověk takže uplně jiná mentalita lidí a jejich logické uvažování ,,
#56 AviaRa#55 luciusvorenus: Jo jako v pohodě, já ti to neberu, aspoň jsme si zadiskutozovali :D Pak je ale problém že by vládli spíš rádci, než Dany, takže by to mohlo dopadnout jako u Roberta- nehorázné dluhy, lordi by se handrkovali mezi sebou…
Při nejlepším by měla Dany po boku Tyriona a Varyse . Ti by ji už všechno obstarali dle mně :) Zajistili by ji spojence ( Martelly , sever pokud by jim pomohla od Boltonům , možná i Tyrelly ) Dany by byla na trůnu s tím , že by si myslela že ona vládne , ve skutečnosti by vládnul Tyrion a Varys Mohla by třeba změnit zákony , tak aby ona vládla a její muž ne , tím pádem by zajistila Targaryenům trůn . Provdala by se asi za Trystana či Lorase
#58 AviaRa #59 luciusvorenus#57 Stardos: Heh, tak to asi né…Roztomilá představa, ale… Loras určitě umře (navíc je gay, takže se to vylučuje), Trystan spadne ze schodů. Daenerys pokud se dostane vůbec na trůn tak brzy zemře. Tyrion bude rád když se dostane někam kde ho někdo nebude chtít zabít a Varys bude mít určitě taky krásnou smrt.. Od Boltonů Severu pomůžou Chodci.
#57 Stardos: no já doufám ,že Tyrion skončí jako lord Skály a Sansa jako paní Zimohradu sám Martin říkal ,že konec bude hořko sladký tím pádem všechno neskončí dobře ,ale něco ano
#63 Lockerjo a Danny by mohla nastolit demokracii jak říkala ,že zničí to kolo moci rodů tak možná tím myslela tohle nebo třeba nějaký parlament či sněmovnu lordů jako má británie ..:)
A neobjeví i lék na Šedý lupus? Ještě by určitě zvládla poslat prvního Targaryena do vesmíru a vynalézt internet.
#63 LockerBtw , stejně na trůn Dany neusedne to by bylo až moc čekané , a nebo usedne protože si řeknem že neusedne , kdo ví ? :D Jo počkat Lockee to ví , tak nic
#63 Locker#61 AviaRa: Internet už vynalezly Děti lesa.
#62 Stardos: Správně. Neusedne, protože Martin je sice prodejná děvka, ale není to úchylný retardovaný blázen.
#59 luciusvorenus: Spíš bych tipoval, že Rickon (Bran zemře) zůstane na konci jediným Králem Severu…
#68 StardosMam hlupu otázku. Vie Bran o tom že Robb a jeho matka sú mŕtvy ? :D
#65 Locker#64 Batiatus: 1. Neexistují hloupé otázky. 2. Ne, neví. Ani nepřišel do styku s kýmkoliv, kdo by to mohl vědět. Leda tříoká vrána, ale to nám ještě nestihli ukázat…
#67 Batiatus#65 Locker: Oki diky :)
#63 Locker: Nejsou právě Rickon a Sansa dost čekaní , co se týče tohoto ? Aryu či Brana na Zimohrad či dokonce trůn nikdo netypuje
Mě na tom nejvíc vadila (opět jako při souboji, kde umřel Barristan), že znovu degradovali Neposkvrněné jak mohli. Nejelitnější vojáci známého světa dostanou nejvíc nabančeno od nějakých teroristů. CHápal bych podřezávání ve spaní apod. ale jeden na jednoho… Prostě potřebovali maso na normu krve, tak obětovali pár eunuchů, však jich má D. ještě dost. Ale jinak bych neřekl že to byl odpad. Samozřejmě samotná výpravnost (u seriálu nevídáno zatím), hudba apod to dost táhly nahoru. Mnohem horší byla ta pikniková romance a následný souboj těch děveček v Dorne…