Hra o trůny (Game of Thrones)
95/100 - 2 314×

Hra o trůny(Game of Thrones)

Fantasy seriál o intrikách, magii a zradách. Západozemí a Východní země nejsou zeměmi, ve kterých by chtěl někdo žít, na každém rohu totiž číhá nebezpečí, která vás může ihned připravit o život.

USA | 2011 | Ukončeno
vysílání
8 sezón | HBO | 60 minut
VOD
Max | O2 TV
žánr
Dobrodružný, Fantasy, Historický
hrají
Peter Dinklage (Tyrion Lannister), Lena Headey (Cersei Lannister), Emilia Clarke (Daenerys Targaryen), Kit Harington (Jon Sníh), Maisie Williams (Arya Stark), Sophie Turner (Sansa Stark), Nikolaj Coster-Waldau (Jaime Lannister), Iain Glen (Jorah Mormont), John Bradley (Samwell Tarly), Alfie Allen (Theon Greyjoy), Conleth Hill (Varys), Gwendoline Christie (Brienne z Tarthu), Liam Cunningham (Davos Mořský), Aidan Gillen (Petyr Baeliš), Isaac Hempstead Wright (Brandon Stark)

Hra o trůny v kostce: Zapomněl na kafé

Hra o trůny v kostce: Zapomněl na kafé

Spoustě lidem se tato epizoda nelíbila, ale dejme Ozzy Manovi šanci ukázat nám, že to třeba jen vidíme až moc černě.

17 0
12.5.2019

Video si můžete pustit přes celou obrazovku přímo na stránkách portálu VideaČesky, kterému tímto děkujeme za překlad tohoto videa.

Zdroj: HBO

Diskuze /71

Bobik222

Na to kafe nikdo nezapomněl. Šlo o cílený (pro mne poněkud laciný) a dobře promyšlený product placement.

12.5.2019 | 13:48:23
caesarSK

urcite si nejaka lokalna kaviaren v belfaste vie zaplatit reklamu v najsledovanejsom serialy. ak by bola ta kava najvacsou chybou serie tak by to bolo super.

#4 dominich
12.5.2019 | 14:00:00
LordStark

Každopádně latté s dýňovým sirupem si dám :) takže reklama dobrá :)

12.5.2019 | 14:11:16
dominich

#2 caesarSK: lokální kavárna:)))))))))­))))))))

12.5.2019 | 15:34:21
Menec

Koukal jsem na YT na rozhovor Sansy u Jimmy Fallona a tam říká, že na place při natáčení mají všichni stejný hrnky/kelímky, ve kterých mají kávu, čaj, vodu, atd… Mohl to tam zapomenout kdokoli, klidně i maskérka :D

12.5.2019 | 15:50:40
Praseodym

Tak už unikla i pátá epizoda, a tady se řeší tohle? :-)

Na IMDb zatím 7/10, to vypadá na další průser, jako byl minulý díl.

#10 Dovahkiin92 #11 Monoceros #22 mia28
12.5.2019 | 15:54:53
Cristie

Mě nemůže nějaké kafe rozhodit.

12.5.2019 | 16:00:38
Capinho

@Praseodym Odkdy je 7/10 průser? Pořád je to nadprůměrné hodnocení, ale momentálně je GOT stejně tak fanouškovsky rozdělený, že i kdyby ta epizoda byla sebevětší majstrštyk, tak se na ní bude nadávat. Připravte se na ten hurikán, co bude po endingu, to bude teprve shitfest v komentářích a hodnoceních.

#9 Lord_Casterly #12 Praseodym
12.5.2019 | 16:02:30
Lord_Casterly

#8 Capinho: Taky si myslím. Je to obrovskej mainstream a každej člověk má rád někoho jiného. Ať to dopadne jakkoliv bude padat na poslední díl špatné hodnocení. 4. díl by dost dobrý, návrat ke starým zvyklostem ale to hodně lidem vadí. Někteří předpokládali že 8.série bude jen o bitvách tak dávájí špatná hodnocení, to asi ale spletli seriál

12.5.2019 | 16:35:03
Dovahkiin92

#6 Praseodym: Jak jsi přišel na to, že unikla? To že pár troubů hodí 10* a další menší skupinka pár jedinců 1* (a zbytek něco mezi) neznamená, že došlo k úniku?!? Nebo máš odkaz, kde by se snad epizoda dala zhlédnout?

12.5.2019 | 16:39:25
Monoceros

#6 Praseodym: Hodnocení na Imdb je vždycky otevřeno dopředu, to ještě neznamená že už je díl zase venku … i když já bych se tomu už nedivil :D

12.5.2019 | 16:41:39
Praseodym

#8 Capinho: V případě, že celý seriál předtím neměl nikdy horší hodnocení než 8/10, většinou o dost vyšší, zatímco poslední díly, kterými by měl seriál vrcholit, mají 7/10 a méně, bych řekl, že jde přímo o gigantický průser.

#13 Monoceros
12.5.2019 | 16:54:43
Monoceros

#12 Praseodym: To že je to poslední serie a bude seriál končit ještě neznamená automaticky že to musí být ta nejlepší serie. Právě naopak to bude ta nejhorší serie protože každý očekává něco jinýho a v 80% případů se prostě netrefí do toho co chce většina lidí. Spousta seriálů co sleduji a co jdou do finální série jsou na tom úplně stejně.

#14 Praseodym #23 mia28
12.5.2019 | 17:01:13
Praseodym

#13 Monoceros: Ne, je to nejhorší série, protože to podle objektivních měřítek formy i obsahu je nejhorší série. Není to proto, protože by se někomu nelíbilo, že se mu zabila postava/vyhrál ten, koho neměl rád. Je to kvůli tomu, jak debilně a uboze v porovnání s předchozími sériemi je to celé provedené.

#17 Monoceros
12.5.2019 | 17:08:56
Bobik222

Lord_Casterly: Já bitvy vyhledávám. Čtvrtý díl byl plný filmařských i logických chyb. Rozhodně mi nepřišel jako návrat ke starým zvyklostem. Místy to bylo bohužel tak hloupé až jsem se musel smát. Ono ostatně scénáristi v bonusovém materiálu přiznali že vezmou pár wtf momentů co jim přijdou zajímavé a na těch to celé postaví. A ono to tak i ve výsledku vypadá, jak když to k sobě někdo slepil bez ladu a skladu.

12.5.2019 | 17:16:12
Bobik222

Mělo tam být nevyhledávám.

12.5.2019 | 17:16:49
Monoceros

#14 Praseodym: Takže jsi prostě potvrdil to co jsem napsal … seriál měl nastavenou latku hodně vysoko a většina prostě čekala něco jinýho (včetně tebe)

#18 Regouvousus
12.5.2019 | 17:19:46
Regouvousus

#17 Monoceros: Většina čekala alespoň logické vyústění příběhu… :D

#19 Monoceros
12.5.2019 | 17:40:51
Monoceros

#18 Regouvousus: Zabití osob blízkých nepříteli a snaha pokusit se mu uškodit před konečným střetem je úplně normální logická taktika aby udělal něco debilního …tohle se vidí v každém druhém filmu a je to hojně využíváno při konfliktech různých druhů. Jestli zabití draka a poprava Missandei není logické vyústění příběhu tak už potom teda nevím co jinýho by to mohlo být.

#29 roob
12.5.2019 | 17:57:08
Bobik222

Monoceros: Nejde vůbec o to co se stalo, ale jak se to stalo. Ale řešilo se to tu milionkrát. Nevim jestli má smysl to znovu rozebírat. Ve zkratce jde o to, že se postavy chovají jako idioti a navíc často zcela v rozporu se svým dosavadním charakterem.

#21 DejvidHound
12.5.2019 | 18:17:15
DejvidHound

#20 Bobik222: A co taky Ned Stark ten sa nezachoval ako idiot ked vykecal Cersei co chce urobit., napriek tomu ze vedel aka je to zakerna mrcha? Robb to iste popravi svojho vazala za to ze zabil 2 panosov a pripravi sa tak o polku armady napriek tomu ze mu vsetci radili aby to nerobil… Idiotske rozhodnutia tam urobil hadam kazdy. Su to tiez len ludia

12.5.2019 | 19:04:33
mia28

#6 Praseodym: Asi jsem fakt divná, ale mně 4. epizoda nepřipadala tak tragická.

#26 Evala
12.5.2019 | 19:31:40
mia28

#13 Monoceros: Nenaplněná očekávání dokážou člověku pěkně pocuchat smysl pro realitu :-).

12.5.2019 | 19:34:41
Bobik222

Já myslím trochu něco jiného. Ned Stark se zachoval hloupě a byl po právu potrestán. Chovat se idiotsky je občas normální. Dám příklad. Denerys zabijou draka na kilometr? daleko. A rozpráší ji armádu. Ponechme stranou že nějakým zázrakem zajmou Misandei a ostatní nechají v klidu vylézt na břeh a idiotsky je ušetří. Co udělá Denerys? Potom co utrpí porážku jde hloupě vyhrožovat Cersei. S hrstkou vojáků a sedícím drakem v pozadí čeká v dostřelu balistů. Idiotské chování, které by v prvních sériích bylo potrestáno. Jediné štěstí je, že v idiotském scénáři je idiotská Cersei, která se rozhodne tuto jistotu okamžitého ukončení války nevyužít( zatímco za hradbami čeká 20000 ozbrojených mužů), či si ji ani není vědoma. A o tom přesně mluvím. Příliš idiotů na jednom místě.

#25 RightfuHeir #27 mia28 #30 Monoceros
12.5.2019 | 19:41:46
RightfuHeir

#24 Bobik222: Daenerys měla zapnuté energetické štíty na 100% výkonu. ;-)

12.5.2019 | 19:52:57
Evala

#22 mia28: Ani mě ne, nejsi divná :) Je to nejlepší epizoda seriálu? Ne.. Je osmá řada nejlepší řada GoT? Ne. Je asi druhá nejhorší. Ale je to druhá nejhorší řada nejlepšího fantasy seriálu, což je pro mě pořád nějakých 75%. Na pátou epizodu se těším a hodlám kvůli ní vztávat, stejně jako kvůli čtyřem předchozím :)

#39 mia28
12.5.2019 | 19:57:26
mia28

#24 Bobik222: Dany už jednou takhle vyhrožovala, před branami Qarthu :-). Takže podle mě to vlastně ani nejde proti postavě. Cersei si podle mě uvědomuje, že vyhrát nemusí, ale kdyby se vzdala, tak by to bylo naprosto proti její nátuře. Když má prohrát, tak ať přitom alespoň létají třísky.

12.5.2019 | 20:15:20
Bobik222

Mia28: Sorry ale ty sis z mého příspěvku vyzobla jen jednu věc a ty zbylé taktně přehlédla. Jak tu pak můžeš psát něco o pocuchaném smyslu o realitě?

#38 mia28
12.5.2019 | 20:25:02
roob

#19 Monoceros: nieje problem so zabitim draka, problem je AKO zabili draka. Keby som si ja dal beh s Usainom na 100m a kamera by ukazala ze bezime a ja vyhram, asi to je blbost, ze.. ale keby Usainovi v polke trate niekto vosiel do cesty, zrazili sa, on spadol, zlomil si nohu a ja o 15sec dobehnem do ciela, tak to by realne bolo.. ci? :)

12.5.2019 | 20:28:24
Monoceros

#24 Bobik222: Kdyby je všechny Cersei zabila už ted nikdy nedocílí toho co chce. A ona chce donutit Daenerys aby krvavě zaútočila na město. Ona ho chce zničit a chce aby z toho všichni vinili Daenerys. O ničem jiným to není. Proto tam říkala o tý rozbíječce okovů, proto nahání lidi do Rudé bašty, ona z ní chce udělat šílenou královnu.

#31 RightfuHeir
12.5.2019 | 20:29:00
RightfuHeir

#30 Monoceros: Kdyby byla Daenerys mrtvá, nechtěla by už Železný trůn a Cersei by nepotřebovala nikoho přesvědčovat o tom, jak krvavá Daenerys byla, protože už by to bylo úplně jedno.

#32 Monoceros
12.5.2019 | 20:33:47
Monoceros

#31 RightfuHeir: A kdyby jela podle tohoto scénáře kde je nějaké potěšení z toho všeho? Kde je ten krásný pocit že nad svým nepřítelem zvítězila? Kdyby tohle Cersei udělala nebude se to slučovat s jejím charakterem. Oproti tomu zabit rukojmí a otevřeně vyhlásit válku je přesně to co by se od postavy Cersei dalo čekat. To už rovnou mohla poslat nějakýho svýho poskoka aby Daenerys zapíchnul.

#33 RightfuHeir
12.5.2019 | 20:41:32
RightfuHeir

#32 Monoceros: Takže podle tvojí teorie mají panovníci zvláštní oblibu v tom, že musejí svůj nárok na trůn obhajovat v nejistých válkách, ve kterých mohou přijít o kejhák? :-D :-D :-D

#35 Monoceros
12.5.2019 | 20:46:25
Bobik222

Monoceros: A jak víš že něco takového Cersei chce?

#35 Monoceros
12.5.2019 | 20:54:18
Monoceros

#33 RightfuHeir: Bavíme se tu přeci o Cersei a o tom jak její charakter během seriálu postupoval. Ona ví že má navrch, ví že Daenerys ztratila spoustu vojáků, má už jenom jednoho draka. Oni mají hromady balist. Proč ji zabíjet před branami když ji může zničit v otevřeném boji a spolu s ní i spoustu nepřátel. Kdyby ji zabila dá se předpokládat že by se vojsko stáhlo a bez ní by nebojovali, takže by se nezbavila nikoho a musela by do konce života platit GC pro případ že by to zase někdo zkusil.

#34 Bobik222: To že chce zničit osobu o které je veřejně známo že je následnicí železného trůnu? To se dá předpokládat a Cersei už nám několikrát ukázala že se nebude schovávat někde v koutě ale že bude jednat krvavě a donutí svoje nepřátelé trpět. A to že při tom umřou lidi ve městě? To ji netrápí. :D

Hele ale abych to tu ukončil, takhle bychom se tu mohli dohadovat do nekonečna :D Další díl nám ukáže kam to všechno směřuje, tak zatím ;)

12.5.2019 | 21:18:48
Bobik222

Monoceros: Já o voze, ty o koze. Já se neptal jak víš že chce zničit Denerys, to je víceméně jasný. Já se ptal na ty ostatní věci, protože Cersei ty ani já do hlavy nevidíme a ty to píšeš jako fakt. Víceméně jsem se chtěl bavit o faktických nesmyslech v poslední sérii a ne o tom co se asi jednotlivým postavám honí hlavou, protože na to nikdy nikdo nepřijde.

#37 Monoceros
12.5.2019 | 21:25:21
Monoceros

#36 Bobik222: Vždyt to řekla už v 7 sérii když mluvila s Jaimem. Ona chce zůstat na trůnu a vybudovat novou dynastii. Daenerys jí stojí v cestě tak ji musí odstranit a protože nahání lidi do Rudé bašty je zřejmý že jí na lidech prostě nezáleží a že je jí jedno jestli město padne. Celé to prostě působí dojmem že ona tohle přesně chce, ona chce aby Daenerys město vypálila. Ale právě to co se honí postavám hlavou ti ukazuje jejich jednání a dost na tom záleží.

12.5.2019 | 21:34:32
mia28

#28 Bobik222: Takže aby byl pro tebe můj názor relevantní, musím se vyjádřit úplně ke všemu, nejen k tomu, k čemu chci něco co dodat. Ano, to je ten pokřivený smysl pro realitu. :-)

12.5.2019 | 21:42:44
mia28

#26 Evala: Pro mě byla nejhorší 5. série, 8. se mi zatím celkově líbí, neřekla bych, že je nej, ale určitě to pro mě není taková tragédie jako pro jiné :-). Na 5. epizodu se těším moc, a hlavně na konec, protože nějaké teorie mám pořád, takže jsem zvědavá, jak to nakonec dopadne :-).

#53 Evala
12.5.2019 | 21:47:37
Bobik222

Monoceros: To co píšeš podle mě vůbec nedává logiku. Chce zůstat na trůny a vybudovaf dynastii? Souhlas a právě proto je nelogické aby Denerys nerozdrtili hned u těch hradeb když ji měli na dostřel.

12.5.2019 | 21:55:34
Bobik222

Monoceros: To co píšeš podle mě vůbec nedává logiku. Chce zůstat na trůny a vybudovaf dynastii? Souhlas a právě proto je nelogické aby Denerys nerozdrtili hned u těch hradeb když ji měli na dostřel.

12.5.2019 | 21:55:34
Bobik222

Monoceros: A i ve vlastních komentářích si odporuješ. Nejdřív si psal že chce Cersei donutit Denerys vyplenit město aby ji z toho lidi vinili. Pak píšeš že chce vyhrát a na lidech ji nezáleží. Když padne město, padne i Cersei…takže v tomhle máš taky trhlinu.

12.5.2019 | 21:58:27
Bobik222

Mia28: Já jsem napsal nějakej řetěz událostí, který mi přijde zásadně chybný. A ty sis vybrala jednu z těch událostí a na tu argumentuješ. To mi nepřijde fér. A není to protiargument na to co jsem napsal.

#45 mia28
12.5.2019 | 22:01:56
Monoceros

Bobik222 – neodporuju si. Napsal jsem ze Cersei citi ze ma navrch proto si mohla dovolit sveho nepritele donutit k otevrenemu konfliktu. Mesto by padlo ale Cersei by i tak mohla prezit. Ale ona vi ze ma presilu a ze s největší pravdepodobnosti vyhraje ale i tak by mesto utrpelo velike škody. To je ji zřejmě jedno. Ona si proste věří.

#46 mia28
12.5.2019 | 22:08:19
mia28

#43 Bobik222: Napsal jsi sice řetězec událostí, ale gró tvého příspěvku tvoří spílání na idiotské chování Dany, že šla vyjednávat se Cersei, a Cersei, že Dany hned nezabila, tak jsem se k tomu vyjádřila. Protože z tvého příspěvku jsem usoudila, že tohle je to, s čím máš největší problém (sám jsi psal: ponechme stranou, že to a to) a na to jsem reagovala. Z tvých komentářů mám pocit, že chápeš postavy úplně jinak než já, takže myslím, že není potřeba dalších debat, protože se fakt neshodneme :-).

12.5.2019 | 22:13:03
mia28

#44 Monoceros: Hlavně by byla pěkně blbá, kdyby poté, co před lordy (obyčejní lidi jí můžou být u zadku, ale podporu šlechty potřebuje) mluvila tak plamenně o tom, jak si pro ně jde šílená dračí královna, co je všechny zabije, zaútočila, když tahle nebezpečná královna stojí před branami s „armádou“. Proč by měla „vypálit první“, když lidi strašila zlou, krutou Dany, která teď očividně přišla vyjednávat? Z mého pohledu mi připadá naprosto samozřejmé, že se ji Cersei bude snažit vyprovokovat. Kdyby Dany zabila jen tak na místě, tak bych si říkala, kde je Cersei.

#49 RightfuHeir
12.5.2019 | 22:18:03
Monoceros

mia28 – Přesně tak, podobný styl by prostě nebyl ve stylu Cersei. Nebylo by to ono

12.5.2019 | 22:24:43
Bobik222

Mia28: Mě jde o logické rozpory ve scénaři, ne o to jak já nebo ty chápeme postavy. Měj se fajn.

#52 mia28
12.5.2019 | 22:28:12
RightfuHeir

#46 mia28: Cersei vypálila bez mrknutí oka Velké Baelorovo Septo se spoustou lidí a Vrabčáků a bude si brát servítky s Daenerys?

#51 mia28
12.5.2019 | 22:28:40
Bobik222

Monoceros: Mě přijde úplně pitomý diskutovat o tom co si asi myslí Cersei. Do toho jsem se pouštět ani nechtěl. Už jsem k tomu řekl vše co jsem chtěl.

#70 Caligos
12.5.2019 | 22:31:17
mia28

#49 RightfuHeir: To byla přeci oficiálně „tragická nehoda“. :-)

#54 Svjatogor
12.5.2019 | 22:37:24
mia28

#48 Bobik222: Nevidím žádnou zmínku o logických rozporech ve scénáři. Jen zmínku o idiotském chování :-). Zjevně jsem tvůj příspěvek nepochopila. Taky se měj fajn.

12.5.2019 | 22:48:53
Evala

#39 mia28: Pátá série byl nejspíš nejvýraznější propad, ale to proto, že čtvrtá byla tak vynikající a taky proto, že v páté sérii začínali scénáristi psát vlastní příběh. V tu dobu mě to štvalo, ale za ty další roky jsem si na to zvykla a nějaké věci řešit přestala.

#60 mia28
12.5.2019 | 23:35:49
Svjatogor

#51 mia28: Tomu bych možná uvěřil bez zelené exploze. :-D

#56 mia28
12.5.2019 | 23:36:02
Bobik222

Mia28: Idiotské chování vychází ze scénáře.

13.5.2019 | 0:10:09
mia28

#54 Svjatogor: Však víme, jak to bylo :-). Ale na tuhle hlášku prostě nemůžu zapomenout :-D.

#57 Svjatogor
13.5.2019 | 0:10:09
Svjatogor

#56 mia28: Už to, že obyvatelstvo KL nevzalo Rudou baštu ztečí beru jako první velký kopanec logice do koulí. Nemuselo být uspěšné, ale mělo poběhnout. Pravý GOT skončil s08e10 řečí LM. To byl vrchol a moeje extáze.

#59 mia28
13.5.2019 | 0:24:26
Bobik222

Svjatogor: Jo jo. Desátej díl osmý série je můj oblíbenej. :-)

#61 Svjatogor
13.5.2019 | 0:35:55
mia28

#57 Svjatogor: Strach, nebo třeba i lhostejnost, jsou mocné, podle mě. A každodenní život a starosti obyčejné lidi zase pohltí. Stačí se podívat do našeho světa. Kolik lidí se vzepřelo, když Rusko zabralo Krym? A jak to je s Krymem dneska? U mě zcela morbidně vede Red Wedding :-D. Největší šok, i když jsem o tom věděla, ale vidět to, to bylo prostě něco.

#62 Svjatogor
13.5.2019 | 0:37:25
mia28

#53 Evala: Taky jsem si zvykla :-). Některé věci prostě skousnu a nepitvám se v nich.

13.5.2019 | 0:39:36
Svjatogor

#58 Bobik222: Ops, s06e10. :-D

13.5.2019 | 0:47:37
Svjatogor

#59 mia28: To je špatný příklad. Přes 90% obyvatel polostrova Krymu jsou etničtí Rusové a chtěli se od UKR trhnout. Zejména poté, co Majdan ovládli divnolidi s vlčími háky a svastikami. Verchovna rada Rusům pomohla překonat ostych svými novými zákony, omezující jazyková práva Ne-Ukrajinců. Chytré? ;-)

#64 mia28
13.5.2019 | 0:53:35
Svjatogor

Rudá svatba je historicky OK, několik takových příkladů znám. Problém je v tom, že diváci nejsou na úrovni čtenářů. Oni nevidí histrocký background světa GRRM, oni viděli pouze nějaký wtf cliffhanger, který chtějí opakovat ad nauseam. Proto třeba smrt Vyseriona. LOL :-(

13.5.2019 | 0:56:29
mia28

#62 Svjatogor: Tak to jsem fakt nevybrala zrovna dobrý příklad :-). I tak by se ale podle mě těch situací, kdy se lidem něco nelíbí, ale mají strach a nic nedělají, anebo jsou prostě lhostejní, našlo víc. Strach (a naprosté vymývání mozku od malička, nutno dodat) de facto drží pohromadě Severní Koreu, stejně jako třeba držel lidi tady během komunismu. Samozřejmě to asi zase nejsou úplně stejné případy, ale doufám, že je jasné, kam tím mířím, tedy že šíření strachu je hodně mocná „zbraň“. :-) Tu lhostejnost mě taky napadlo přirovnat k tomu, jak lidi nadávají na politiky, když se objeví nějaká jobovka, ale po čase i ty největší skandály prostě odšumí na vlně každodenního života. Jistě, nežijeme v době, kdy by se na znamení svých hříchů procházely hlavy států nahé po ulicích, a rozezlení občané na ně házeli shnilé jídlo, výkaly a plivali na ně ;-). No, i když… :-D.

#65 Svjatogor #66 Svjatogor
13.5.2019 | 1:09:23
Svjatogor

#64 mia28: KLDR je lepší příklad. O hodně. Já vidím v KL Řím z doby tzv. Vojenských císařů. Tedy dobu totální anarchie a ztráty autority titulu být císařem. V těch extrémních případech byla snad i delší životnost pešáka u Verdunu v roce 1916 při obraně pevnosti Douaumont. :-D

Právě proto se divím, že Cersei ustála zničení Baelorova septa. To jako, kdyby papež v 16. století vyhodil chrám sv. Petra do luftu a všichni bohabojní obyvatelé pod Apeninama jakože cajk. LOL

#67 mia28
13.5.2019 | 1:23:12
Svjatogor

#64 mia28: Bavilo by mě házet po Kalouskovi rajčetem. Ostatní by si šli zaházet třeba na Babiše. :-D

13.5.2019 | 1:25:04
mia28

#65 Svjatogor: Na tom něco je… Jo, taková pouliční rajčatová nebo vaječná bitka, to by bylo něco :-D.

#68 Svjatogor
13.5.2019 | 1:29:38
Svjatogor

#67 mia28: Čestnou výjimkou by byl pan prezident. On je sic samorostlé hovado, ale já si vážím polyhistorů. S ním bych si rád zahrál Tyrionovu hru s vínem nebo i se slivovicó. :-D :-D :-D

#69 mia28
13.5.2019 | 1:42:03
mia28

#68 Svjatogor: Rozumím, takové to léčení virózy po Tyrionsku :-D.

13.5.2019 | 10:16:40
Caligos

#50 Bobik222: Proč diskutuješ s dementy? :D

#71 mia28
13.5.2019 | 17:53:27
mia28

#70 Caligos: A proč ty si nedojdeš na hodiny slušného chování?

16.5.2019 | 8:35:57
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Konec Game of Thrones

Seriál Game of Thrones odstartoval svou existenci na jaře roku 2011 a skončil na jaře roku 2019. Byl tu s námi dlouhých osm let, ale vše musí jednou dojít na svůj konec. Pokud chcete seriál podpořit a zároveň ukázat, jak vás bavil, tak jej ohodnoťte. Můžete také ohodnotit jednotlivé postavy a epizody

Prequel

Hra o trůny je sice u konce, ale to neznamená, že se do Západozemí už nikdy nepodíváme. Stanice HBO totiž objednala nový seriál, ve kterém se zaměří na dračí rod Targaryenů. 

Reklama

Nejoblíbenější postavy

Narozeniny

Hlídejte si nás

Napište nám

Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!


Filtr seriálů a filmů









Reklama