Hra o trůny (Game of Thrones)
95/100 - 2 314×

Hra o trůny(Game of Thrones)

Fantasy seriál o intrikách, magii a zradách. Západozemí a Východní země nejsou zeměmi, ve kterých by chtěl někdo žít, na každém rohu totiž číhá nebezpečí, která vás může ihned připravit o život.

USA | 2011 | Ukončeno
vysílání
8 sezón | HBO | 60 minut
VOD
Max | O2 TV
žánr
Dobrodružný, Fantasy, Historický
hrají
Peter Dinklage (Tyrion Lannister), Lena Headey (Cersei Lannister), Emilia Clarke (Daenerys Targaryen), Kit Harington (Jon Sníh), Maisie Williams (Arya Stark), Sophie Turner (Sansa Stark), Nikolaj Coster-Waldau (Jaime Lannister), Iain Glen (Jorah Mormont), John Bradley (Samwell Tarly), Alfie Allen (Theon Greyjoy), Conleth Hill (Varys), Gwendoline Christie (Brienne z Tarthu), Liam Cunningham (Davos Mořský), Aidan Gillen (Petyr Baeliš), Isaac Hempstead Wright (Brandon Stark)

Herci mluví o novém králi Severu

Herci mluví o novém králi Severu

Jednou z hlavních událostí posledního dílu šesté řady byla jednoznačně volba nového krále Severu. V následujícím videu se můžete podívat na to, co k této události říkají samotní herci.

84 0
28.6.2016

Thumbnail Play icon

Zdroj: HBO

Diskuze /168

TALKsnake

Jon je naivní? Aha a co byla Sansa prvních 6 sérií Hry o Trůny.

#2 Arrow123
28.6.2016 | 18:21:40
Arrow123

#1 TALKsnake: Povedal by som že Sansa bola blbá len v prvej sérii ale potom už postupne dostávala rozum :)

#18 TALKsnake
28.6.2016 | 18:26:06
Nikolperse

Lyanna Mormont spravila s Jona krala severu. To bude pre Jona velky ucet, ktory bude musiet zaplatit.

#9 Arrow123 #11 Rodney_ #134 Tomi Lee Morpheus
28.6.2016 | 18:29:44
Lukas1987NR

Jon kralom? Nevidim problem. Jon bude kral a Sansu prehlasi panou Zimohradu a ochrankynou severu. Okamzite svadba s Arynom. Raz mu vycmula sokola a zabudne na strycka Petyra......

28.6.2016 | 18:30:36
Sammet

viem ze to sem najskor nepatri kedze toto sa tyka skor serialu, ale nemate nejake info kedy uz konecne dopise knihu ?

28.6.2016 | 18:39:20
Lukas1987NR

Ak by bol Jon realne zmyslajuci clovek bez iluzii urobil by dalej nasledujuce opatrenia. Este pred uz spominanou svadbou by zveril mladeho Aryna Roycovi kedze udolie mu defakto prisahlo vernost musia ho posluchat. Malicka by som poslal prec mimo dosahu na mladehi ak by odmietol vysel by na carostrome. Davos pobocnikom a kralovska garda by sa skladala len z divokych.

#12 Stráťa
28.6.2016 | 18:39:36
kutas

Jon je z poloviny Targaryen a Sansa je z poloviny Tully tak je jasný že se nemají rádi a v další sérii se to asi o moc nezlepší

28.6.2016 | 18:40:05
Jity

Je zajímavé, že o nějakém velkém napětí v tomhle díle jsem si mezi Jonem a Sansou nevšimla, a mluví se o něm až v tomto videu. Nevím, co by Sansa chtěla. V seriálu je sice dost žen-vůdkyň, ale ona sama řekla, že to nechce. Nehledě na to, Jon bojovat nechtěl, byla to ona, kdo ho k tomu donutil, a on pak skutečně stál po boku ostatních na bitevním poli. Jestli bude Sansa dělat v další sérii problémy, tak mě to dost naštve, protože ji mám ráda a líbí se mi její vývoj. Po tak dlouhé době, kdy byla v rukou nepřátel, je doma se členem své rodiny. Měla by tedy dělat vše pro to, aby tenhle stav udržela, a ne že půjde proti bratrovi (ano, není to její nevlastní bratr, ale oni to neví).

#13 perth15 #28 brhefst
28.6.2016 | 18:40:46
Arrow123

#3 Nikolperse: Dúfam že Lady Mormont uvidíme v ďalšej sérii častejšie. To dievča nemá chybu. Ona by zložila aj debila Joffreyho ľavou zadnou :D

28.6.2016 | 18:42:22
daggiecz

Obávám se, že už mě v GoT bude zajímat jen dění na Severu. Je to psychologicky dobře propracované: Jon – dítě s nejasným původem, opovrhované macechou, vzhlížející k údajnému otci, Sansa – vzhlížející k matce, stala se loutkou mocných mužů, prošla traumatem extrémního domácího násilí. Arya – traumatizovaný „dětský voják“, teď se z ní stalo vraždící monstrum (zcela mimo morální kód otcovy výchovy). Bran – předčasně dospělý, oběť násilného činu, nechápající smysl svého povolání. Rickon – benjamínek rodu, který vlastně nic nechápe a doplatil životem na příslušnost ke Starkům, tedy oběť politických her. Super profily hrdinů, skvělé výkony herců! Jsem zvědav, jak se to rozvine v 7. sérii.

#16 mr_bungle
28.6.2016 | 18:45:27
Rodney_

#3 Nikolperse: teoreticky má na rozdávání Karskou baštu, Hrůzov a Poslední krb (protože v seriálu mají všichni šlechticové maximálně 2 děti jako správné rodiny 21. století)… v seriálu nejsou zmínky o žijících Karstarcích nebo Umberech… Boltoni už vymřeli určitě takže minimálně Hrůzov může někomu darovat…

#15 Stráťa #119 Menec
28.6.2016 | 18:50:10
Stráťa

#6 Lukas1987NR: Jakým právem by Jon rozkazoval něco lidem v údolí Arryn? Proč by ho měli poslouchat?

#19 ElfkamElessar #30 jajkob
28.6.2016 | 18:50:45
perth15

#8 Jity: souhlasím s tebou, až na to že nemám rád Sansu

28.6.2016 | 18:54:23
ProblematikChrome

Strýc Benjen byl pouze loutkou ovládaná nočním králem, která měla pouze přesvědčit Brana, aby přešel zeď a tím zrušil prastará zaklínadla, která bránila nemrtvým dostat se za zeď, stejně jako se tomu stalo u posvátného stromu, kde sídlila tříoká vrána.

#33 oskarka
28.6.2016 | 18:54:26
Stráťa

#11 Rodney_: Uhodneš co mají společného třeba Eddard Stark, Oberyn Martel, Steffon Baratheon, Robert Baratheon, Aerys Targaryan, Balon Greyjoy, Walder Frey…?

#20 Rodney_
28.6.2016 | 18:57:58
mr_bungle

#10 daggiecz: Něco podobného mě taky napadlo, buď budou jako rod neobyčejně silní, nebo se to všechno rozsype. Doufám, že už nebudou moc vymírat.

Ještě se těším na intriky trojice Tyrion + Olenna + Varys. A vůbec setkání Olenny s Dany by mohlo být dost zajímavé. Královna trnů by mohla sebevědomou Dany pěkně utřít. A úplně nejlepší by byl rozhovor Královny trnů s lady Mormont. :D

28.6.2016 | 18:59:26
Rodney_

jinak mi komentáře herců s dějem nějak nesedí, spíš mi přišlo že Sansa byla radši když za krále vybrali Jona… kdyby zvolili jí tak by se stejně králem stal někdo kdo by si jí vzal… jediné z čeho má obavy je Malíček… takže první věc co musí udělat je dostat se do Údolí a osedlat si Robina/Roberta Arryna a vymanit ho z Malíčkova vlivu…

a přišlo mi že Severská šlechta nějak moc ochotně přijala bastarda a dezertéra Noční hlídky(věděli o Jonovo vstání z mrtvých? a věřili tomu? věří v bíle chodce?) za krále… čekal jsem že se objeví alespoň Reed nebo Bran s historkou o narození Jona…

Show si užívám ale stejně mi jako HC fanouška chybí detaily v příběhu… když ještě stačili knihy tak si to člověk alespoň sám doplnil proto se nemůžu dočkat až konečně Martin dopíše ty Vichry zimy.

#22 daggiecz
28.6.2016 | 18:59:28
TALKsnake

#2 Arrow123: No nevím, v knize jí každý zmanipuloval lehce, a taky každému věřila a né jen ze začátku :D

28.6.2016 | 18:59:34
ElfkamElessar

#12 Stráťa: No právo na to nemá, ale králem ho provolali i rytíi údolí co byli v síni i Royce, ale je pravda, že s tím by musel souhlasit jejich lord, kterej tam nebyl = máš pravdu, právo na to nemá.

28.6.2016 | 19:00:22
Rodney_

#15 Stráťa: Robert Baratheon po sobě nezanechal potomka ze své krve pocházejícího z manželství a ostaní všechno velké rody až na Freye kde jde spíš o úchylku ale vedlejší rody mají z pravidla +/- dva členy… Tyrrelové mají místo 3 mužských dědiců 1 přiteplenýho… Umberové mají místo 3 živých bratrů 1 mrtvého syna… Karstarkové tam taky není zmínka o nikom živém… Arrynové mají v knize alespoň Harrolda v záloze…

28.6.2016 | 19:06:10
dfx

Nechapem, co nepriznal Jon? Ako mu pomohla Sansa? Dobre, poziadala Malicka o armadu z Udolia, ale bez tej armady by skoncila mrtva alebo pod vojakmi Ramsaya, takze ta armada pomohla hlavne jej. Jon mohol ostat v Ciernom hrade a cakat na armadu Nocneho Krala.

Myslim, ze Malicek pripravuje pomstu Sanse aj Jonovi. Najlepsie by bolo ho rovno popravit a mali by od neho pokoj.

Myslim, ze teraz Jon chce iba porazit Nocneho Krala, takze nakoniec bude musiet ist aj tak na sever a cakat na Nocneho Krala. A je mozne, ze vdaka Branovi bude moct Nocny Kral prejst cez Wall, lebo kuzlo uz nebude fungovat.

Inak je Jonovi uz jedno, ci prezije alebo zomrie. Raz uz zomrel a ak ho zradi Sansa, tak bude rad, ze zomrie znova a uz ho nikto neozivi. melisandra sa snad uz nevrati. Lebo ako ano, tak ju Davos popravi.

28.6.2016 | 19:06:34
daggiecz

#17 Rodney_: Myslím si osobně, že to Jonovo provolání „králem Severu“ má spíš ráz válečný. Tedy ve smyslu „válečného krále“, vojevůdce pro nastávající další válku. Ti rytíři s ním bojovali a všichni viděli jeho statečnost. Mocenské nároky rodů Severu v tom asi nebudou hrát roli.

#33 oskarka
28.6.2016 | 19:16:38
Matěj z Czechie

Kdybych byl na místě Jona tak bych Sansu provdal za nějakého severského lorda, tím bych se jí zbavil a zároveň bych si upevnil svou moc nad severem. Sám bych se též oženil s nějakou dcerou severského lorda.

28.6.2016 | 19:19:32
Wolfinator1

Sansa řekla , že je pro ní Jon Stark, pak ( její kámoška Lyanna ) :D vychvaluje Starky a provolá Jona králem a při tom se Sansa pořád usmívá. No nevim , ale mě se zdálo, že to celý právě spunktovala Sansa aby vyjebala s Malíčkem :D

#25 daggiecz #96 Bhall
28.6.2016 | 19:26:56
daggiecz

#24 Wolfinator1: Malíčkova role je fakt zajímavá. Dost lidí drží v šachu. Sansa by měla Jonovi říci o Malíčkově podílu na vraždě krále Geoffreye (nebo Joffreye?) a na vraždě její tety. Třeba by to pomohlo…

28.6.2016 | 19:30:01
Občasný komentátor

je to na hlavu :O on jí chtěl dát Zimohrad a ona nechtěla a teď by ho zradila nějak nebo co? Tak proč si ho nevzala hned a Jon by zase odešel na Černý hrad..... Sansu mám rád prodělala si toho hodně, ale jestli ho nějak „vyšoupne“ tak mě naštve..... :D

28.6.2016 | 19:39:34
Deepthroatus

Beztak to skončí tak, že přijede Brienne a ta se díky Sanse pomlátí s Jonem…

28.6.2016 | 19:53:48
brhefst

#8 Jity: Pod tohle se podepisuji :)

28.6.2016 | 20:29:24
Tomi Lee Morpheus

Jon požiada o ruku mladú Lady Mormon Lyanu, Dany nemá v západozemí rovnocenného muža, takže keď doláme kolesá nárokov na trón, tak naň dosadí nejakú ženskú, trebars yaru a sama pjde nasat do merenu za svojimi starými láskami a pri víne od Tyriona, ku ktorému sa vráti Sansa, budú spomínať na zaté casy chaosu.

ideálnym PROTEKTOROM By bol Vykastrovaný Greyjoy, ktorého úloha by bolo vybrať nového protektora. ideálne detí jona a lysi a tyriona a sansi;)

#31 Arrow123 #32 Sctyri
28.6.2016 | 20:34:13
jajkob

[9
#12 Stráťa: pokiaľ poslúchajú Malíčka? :D

28.6.2016 | 20:37:19
Arrow123

#29 Tomi Lee Morpheus: Nebolo by to trošku pedofilne? Jon neni Walder Frey že by si bral malé dievčatka

#34 Tomi Lee Morpheus
28.6.2016 | 20:37:57
oskarka

#22 daggiecz: Já si taky myslím, že Jona provolali Králem Severu pro budoucí válku. Jinak Jon určitě ví, že Sansa je dědička… vždyť jí nechal hlavní pokoje rodičů v sídle… ano, je naivní v jistém směru, ale nikdy nebyl ctižádostivý a nehnal se po moci – naopak funkce a odpovědnost mu byly vnuceny vývojem situace…

Ale Petyr Baeliš je pán Harrenova, svrchovaný pán Trojzubce a lord protektor Orlího hnízda a Arrynského údolí, a neprojevil žádný souhlas s volbou Jona… měl by mu být tím pádem taky podřízen… jinak by měl být poddaným Sansy…

Jak jsem napsala jinde: Baeliš udělal tu samou chybu jako Ned Stark, řekl vlivné ženě pravdu v božím háji… (a to zde hraje roli jistě navíc to, že Sansa je dcerou jeho milované Catelyn, tu nedostal, tak se určitě bude snažit, aby Sansu dostal – a bude pletichařit tak, aby se jejím prostřednictvím stal Králem Severu on, protože Harrenov a další dostal od Lannisterů, a ti končí, vše se bude dělit znovu).

#14 ProblematikChrome: Je to možné… a asi to tak dopadne, uvidíme v další sérii.

Proboha, ať už GGG Martin vydá tu šestou knihu!

#47 Stráťa
28.6.2016 | 20:56:20
Tomi Lee Morpheus

#31 Arrow123: #32 Sctyri: ne a ne, kto vravý hned o sexe?? Jon prísahal celybát NW, takže nemá provlém si pockať aj 10"rokov kým bude Lysa pripravená;) a berem len českú original arašídovú pomazánku od súhviezdia orion;)

#36 oskarka #37 Arrow123
28.6.2016 | 20:57:23
oskarka

#32 Sctyri: :-) :-)

28.6.2016 | 20:57:45
oskarka

#34 Tomi Lee Morpheus: Lysa? Ta je přece dávno mrtvá? :-) No, já vím, že ses jen spletl při psaní jména, ale … trochu se zorientovat není na škodu (a před odesláním si text přečíst …)

#41 Tomi Lee Morpheus
28.6.2016 | 21:02:15
Arrow123

#34 Tomi Lee Morpheus: Lenže Jon z hliadky odišiel takže žiadny celibát už dodržiavať nemusí :)

#38 oskarka #39 oskarka #40 Batu_Khan #41 Tomi Lee Morpheus
28.6.2016 | 21:02:31
oskarka

#37 Arrow123: Jon z Hlídky neodešel, přísaha Hlídky končí smrtí a on zemřel. Tím se vyvázal z přísahy.

#47 Stráťa
28.6.2016 | 21:08:27
oskarka

#37 Arrow123: ..lépe řečeno, přísaha Hlídky platí až do smrti přísahajícího… (jinak zběhnutí se trestá smrtí, to je jasné)… ale když Jon zemřel, tak tím platnost jeho přísahy skončila, už se na něj nevztahuje.

28.6.2016 | 21:10:45
Batu_Khan

#37 Arrow123: Sneh z nočnej hliadky neodišiel, dostal výpoveď(kudlu do pupka) :D

28.6.2016 | 21:10:59
Tomi Lee Morpheus

#36 oskarka: mea culpa, som na oslave a trocha mrtvej vody som si dal, ano myslel som Lyannu Mormont,
#37 Arrow123: no defakto celybát nedodržal ani počas aktívnej služby, ale ide o to, že by to prenho nemal byť problém dodržať ASPOŇ dočasný celybát, ked do NW šiel s celoživotným

28.6.2016 | 21:13:18
oskarka

A jinak, Cersei se sice pomstila… smrt Tommena si určitě nepřála, ale prostě jede na divokém koni a už nemůže seskočit.

Kdyby namísto okamžité pomsty trochu politicky uvažovala, mohla třeba „vážně onemocnět“ a nechat Lorasův soud proběhnout… pomstu naplánovat až na svůj soud, kam by nedojela… Protože Lady Olenna přísahala, že když se něco stane Lorasovi, nechá Královské přístaviště vyhladovět – a to se teď stane. A Cersei nemá kromě Qyburna a Hory nikoho. Jaimeho v Trůnním sále právě ztratila – podle mne ji tam zrovna přestal milovat a co je opakem lásky?

Takže podle mne Cersei padne ještě dávno před tím, než se do KL doplaví Daenerys s Martelly a Tyrelly (a s draky :-).

#43 Tomi Lee Morpheus #52 Argetlam Královrah #55 daggiecz #114 patkat
28.6.2016 | 21:24:05
Tomi Lee Morpheus

#42 oskarka: myslím, že to poníženie a zrada od Tommena spôsobilo, že si neuvedomila, že jej to Tommen neodpustí, inak jej osud je ako vravíš spečatený, a myslím že jej to je úplne jedno, s posledným synom stratila zmysel života a pri živote ju bude držať len vraždenie tých, ktorý jej pojdu po krku.

28.6.2016 | 21:29:41
oskarka

ANo, myslím, že máš pravdu. Ale její vláda nebude mít dlouhé trvání..

28.6.2016 | 21:33:29
oskarka

Dva současní královští pobočníci…

https://66.media.tumblr.com/…no1_500h.jpg

28.6.2016 | 21:35:50
karel304

Doufám že tam jenom mlžili, byl by velký regres vývoje charakteru Sansy kdyby po tom všem co prožili Jona zradila, problémů bude dost i bez toho :-)

#53 mr_bungle
28.6.2016 | 21:37:34
Stráťa

#33 oskarka: Žádný z těch Baelishových míst není na severu takže netuším proč by měl být poddaným Jona nebo Sansy.

#38 oskarka: Přísaha noční hlídce je taky na všechny noci které přijdou – smrtí nekončí. Ale vzhledem k tomu že už ji stejně porušil tak asi nebude problém porušit ji znovu.

#48 oskarka #54 Nazugg
28.6.2016 | 21:41:56
oskarka

#47 Stráťa: Aha, to máš pravdu, to jsem se spletla.

Ale teď řekl v božím háji, že se přihlásí ke Starkům, takže asi jejich vazalem bude, i s celým územím, ne?

28.6.2016 | 21:46:53
Musilda

Vzhledem k tomu, že pro lidi, jsou největší nebezpečí WW a na ně platí oheň, ponecháním milence Daenerys za mořem, otevřeli si tvůrci cestu, ke spojení Sněha a Matky Draků. Díky drakům, budou lidé schopni porazit Nočního krále. Howgh.

28.6.2016 | 21:48:40
oskarka

Anebo ne, budou si rovni?

28.6.2016 | 21:49:28
Argetlam Královrah

Royce hodně tlačil na Lysu, aby podpořila Robba. A Malíčkem opovrhuje. Nepochybuji o tom, že on a mnozí další rytíři z Údolí budou sloužit s radostí. A Malíček? Tipuji, že to zkusí u Daenerys, kde už ho konečně někdo podřízne (ať už to bude Tyrion, Varys nebo Olenna). Sansa si prožila mnohé, ale teď je doma a v bezpečí, po dlouhé době. Věřím, že ona sama věří, že to Jonovi přeje, aby byl králem Severu a pánem Zimohradu, ale po čase se v ní probudí ty dětské sny alá „chci být princezna“ a začne hrát svoji vlastní hru. Nevěřím, že by Jonovi chtěla ublížit, ale rozhodně se pokusí manipulovat. Osobně odhaduji, že jako „manželka“ Ramsayho nebo Tyriona vycítí šanci na Hrůzov nebo Casterlyovu skálu. Nebo po Edmurovi jeho dítěti je to vlastně dědička Řekotočí anebo si může vzít Robina a stát se paní Orlího hnízda. Je vtipné, že zdánlivě nevinná a nepříliš mocná Sansa má jen pár krůčků od toho, aby vládla 5-ti obrovským pevnostem, z nichž jedna nikdy nebyl dobyta a všechny ostatní jsou excelentně opevněné a připraveny bránit se proti megapřesile. A prakticky by se tak mohla stát strážkyní Severu, Východu i Západu. A netvrďte mi, že to nejde – Jamie Lannister byl strážcem Východu po smrti Jona Arryna, i přestože Ned varoval Roberta, že není správné, aby dědic a budoucí strážce Západu byl zároveň i strážcem Východu. A nezapomeňte taky, že Sansa se před 5 sérií musela přetvařovat, aby si zachránila holý život. Tak mi nikdo nevykládejte, že je to vlastně milá a upřímná slečna. Roste z ní druhá Cercei.

#57 Stráťa #58 luciusvorenus #61 luciusvorenus
28.6.2016 | 21:51:21
Argetlam Královrah

#42 oskarka: Jamie zabil Šíleného krále, aby zabránil přesně tomu, co udělala Cercei. Tato udělala jen trošku v menším měřítku, ale ano – ztratila ho. Ale nepodceňujte šílenou královnu, udělá cokoliv, aby se udržela u moci.

#56 daggiecz #60 Tomi Lee Morpheus #88 The_Last_Targaryen
28.6.2016 | 21:53:33
mr_bungle

#46 karel304: Myslím, že v době, kdy točili ten rozhovor, ještě scénář k další řadě neměli.

28.6.2016 | 21:59:05
Nazugg

#47 Stráťa:

Přísaha Noční hlídky

Noc se přikrádá a moje stráž začíná. Neskončí až do mé smrti. Nepojmu za manželku žádnou ženu, nebudu vlastnit žádnou půdu, nezplodím žádné děti. Nebudu nosit korunu a nezískám slávu. Budu žít a zemřu na svém stanovišti. Jsem meč v temnotě, jsem strážce na Zdi. Já jsem oheň, který hoří ve tmě, světlo, které přináší úsvit, roh, který budí spící, štít, který chrání říše lidí. Svěřuji svůj život a čest Noční hlídce pro tuto noc a všechny, které příjdou.

Jasně psané že končí smrtí… To že přísahá na tu noc a na všechny noci, které přijdou, tak to jsou podle mě ty noci do té doby dokuď neumře a bude pod přísahou…Takže Jon přísahu neporušil a tím, že ho zabili a nechali oživit mu umožnili tuto přísahu obejít…

#59 Stráťa
28.6.2016 | 22:01:24
daggiecz

#42 oskarka: Myslím, že Jaime v Cersei při korunovaci uviděl „mad queen“, která zabíjí poddané divokým ohněm. A to je pro něj zřejmě zásadní věc – protože kvůli tomu se z něj stal „králokat“. Zabil šíleného krále, aby zachránil celé město před upálením. A teď tu samou zrůdu vidí v milované bytosti…

28.6.2016 | 22:03:17
daggiecz

#52 Argetlam Královrah: přesně tak… mad queen

28.6.2016 | 22:06:48
Stráťa

#51 Argetlam Královrah: Sansa nemůže být všechno z toho. Zaprvé nikdy nestvrdily manželství s Tyrionem takže s Casterlyho skálou má smůlu. Hrůzov je asi její ale jenom do doby než si někoho vezme protože není v Dorne kde ženy mohou vládnout i v situaci kdy je k dispozici muž. Tituly strážce jsou udělovány tím kdo sedí na železném trůnu takže dokud na něm sedí Cersei (a Sever se tváří jako samostatné království) se o Sanse jako strážci čehokoliv nemá smysl bavit.

PS: Casterlyho skála taky nikdy nepadla.

#161 Argetlam Královrah
28.6.2016 | 22:10:09
luciusvorenus

#51 Argetlam Královrah: zapomínáš na to ,že se v tom seriálu absolutně nehledí na to kdo má na co nárok každej si bere to co chce a nikdy nikdo nic nenamítá například ted cersai to jsem nepochopil vůbec proč je královna když nemá žádnej nárok nebo to co se stalo v Dorne atd…takže pokud se zamyslíš tak ano sansa má mega nárok na téměř všechno ale v reálu má prostě smůlu navíc takové věci jako nároky se moc neřeší např Bouřlivé země ani zmínka od druhé řady a rovněž by ted mělo být volnejch několik pevností na severu Hrůzov ,Poslední krb , Karská bašta ( i když u té nevím jelikož smrt Karstarka mladého nebyla vidět ani zmíněna nebyla ) ale vsadím se ,že opět nebude ani zmínka o tom v další řadě ,,no a zapomínáš na to ,že žije Bran a Arya a oba se blíží k zimohradu jsme zvědav co na danou situaci řeknou oni co se týká nároků …

#118 Rodney_
28.6.2016 | 22:12:14
Stráťa

#54 Nazugg: Edd mu porušení přísahy vyčítal a citoval přesně tady tu část přísahy všech nocích které přijdou a epizoda se jmenovala Oathbreaker. Víc už to porušení přísahy zdůraznit mohli jedině jeho popravou.

#68 ElfkamElessar
28.6.2016 | 22:15:27
Tomi Lee Morpheus

#52 Argetlam Královrah: nieje šialená, len riadne nasraná na celý svet a všetkých bohov, Jamie môže a nemusí Cersei stratiť, zaleží na tom či ma aj niečo iného preďo chce žiť, ak nie tak sestru nezabije, ale ani jej nepomôže, ak hej tak pojde za svojim srdcom, a tá žena bude bojovať za Sansu s jeho exmečom ;)

28.6.2016 | 22:15:28
luciusvorenus

#51 Argetlam Královrah: a ještě jsme zapoměl ,že jon se nejspíš dozví pravdu a klidně by si mohl vzít sansu má přece rád zrzky

#62 daggiecz
28.6.2016 | 22:18:46
daggiecz

#61 luciusvorenus: aha… jako její bratranec, že? teda pokud platí rovnice z diskuzí: J = R + L :)

28.6.2016 | 22:21:34
Kal Elll

Jsem jedinej komu přišlo, že Jon a Sansa jsou naprosto v pohodě už a tohle video se snaží bůhví proč dokázat opak ? :D :D ????????????

#80 hati #92 doxtan #101 LindaPinda
28.6.2016 | 22:22:43
oskarka

A ještě k Jonovi… podle mne Jon hru o trůny nehraje. Myslím tím tedy hru o moc, o vládu. ALe právě to je možná cesta jak vyhrát, ne? Vždyť on byl vychován Starky jako bastard, svého postavení si byl vědom – viz dělení pěti zlovlčích štěňat…

Byl členem Noční hlídky a jediné, po čem tam toužil, bylo stát se průzkumníkem – a stal se lordem velitelem.

Když se ocitl za Zdí, chtěl jen sledovat Divoké.. a nakonec se stal jejich zachráncem a velitelem.

Zemřel… a zase ožil, kouzlem Pána světla.

Chtěl zachránit nevlastního bratra a vrátit se se Sansou domů, na Zimohrad … a nakonec je Králem Severu.

A teď mu možná patří i Železný trůn (ale tu už je jen spekulace…).

Ale je to zajímavé, protože Jon o nic z toho, co jsem zde vyjmenovala, neúsiloval, jen se snažil chránit lidi kolem sebe (a pak i za Zdí); a když ho do nějaké funkce zvolili, tak se snažil ji dělat co nejlépe…přitom si byl stále vědom svého původu a znal své místo…

Asi je opravdu vyvolený… –

28.6.2016 | 22:25:01
oskarka

A k Sanse – podle mne je stále legitimní manželkou Tyriona. Všichni totiž vycházeli z toho, že Tyrion zemřel, proto ji Malíček znovu provdal (prodal).

Jaime je starší bratr, takže Casterlyovu skálu dědí on. A manželství, z toho by ji mohl vyvázat jen sám Tyrion, kdyby dosvědčil, že nikdy nebylo naplněno (no nebylo, ale ona to teĎ již nemůže nijak prokázat).

#70 Kreky #95 king wolf
28.6.2016 | 22:31:12
Darkcelot

Přijde vám taky, že Danny nebude mít pomalu s kým bojovat? Pokud Jaimie opustí Cercei, přišla o Lannisterské vojsko. Lid jí asi nezachrání a královská garda i v čele s Horou taky ne. Pochybuji, že okamžitě zaútočí na sever, aniž by zjistila, jaké jsou tam vztahy a zda jí tam současná vláda neuzná. Může to zamíchat jedině Malíček, jelikož Varys ho vnímá jako největší zlo a z toho důvodu nebude severu důvěřovat. Pokud tedy Malíček něco rozjede. Zase Tyrion má s Jonem dobré vztahy od Tyrionovo návštěvy Zdi, může tak podpořit spojenectví se Severem. Cercei bude smetena enormní silou od Danny, to je jasné. Proto se mi zdá, že konflikt se posune na úroveň Ledu a Ohně. :)

#71 Engeneer #78 ElfkamElessar
28.6.2016 | 22:40:07
Darkcelot

Abych upřesnil, pochybuji že Danny zaútočí na sever. Odbočil jsem k Cercei a vrátil se k Danny.

28.6.2016 | 22:41:23
ElfkamElessar

#59 Stráťa: To je podle mě věc pohledu. I když já tvrdím, že přísahu neporušil stejně bych tu epizodu nazval stejně :-) Když tu přísahu vymýšleli tak jednoznačně s tím, že platí do smrti. Nikdo nepočítal s tím, že někdo zemře a zase ožije :-)

#80 hati
28.6.2016 | 22:47:58
El bond

Teda celkem se divim, ze se jim na to ten predstavitel Rickona nevysral… napisou mu dohromady 5 minut v cely serii (a snad ani necekne). Jinak ty posledni 2 dily byly fakt predvidatelna nuda…Jinak chybi mi ten Jonuv vlk, na nej uz v rozpoctu nezbylo?

28.6.2016 | 22:57:14
Kreky

#65 oskarka: Jaime je v Královské gardě = vzdal se všech nároků, nemýlím se ?

#74 Engeneer #75 ElfkamElessar #82 oskarka
28.6.2016 | 23:00:04
Engeneer

#66 Darkcelot: Řekl bych, že se Cersei s Dany nikdy neutká. Ve chvíli, kdy uvidí na obzoru celou flotilu jí rupne v bedně a pak poznáme pravou mad queen. Tentokrát už Jaime nestačí zakročit :-)

28.6.2016 | 23:00:27
Kalam

úplně optimální by bylo, kdyby jaime zabil cersei a pak lannistery připojil k dany…

28.6.2016 | 23:02:54
Kalam

a pak je všechny zabil night king, v což pořád doufám…

#77 Engeneer
28.6.2016 | 23:03:45
Engeneer

#70 Kreky: Byl propuštěn, protože se s Tyrellama snažil zachránit Margaery.

28.6.2016 | 23:03:59
ElfkamElessar

#70 Kreky: Tommen ho propustil

28.6.2016 | 23:05:44
RaDeOs

To video není řádně otitulkované a na základě toho se tu rozjela debata. Davos říká, že by Sansa měla problém se spravováním Zimohradu a ne s tím, že je Jon králem. Dále Sansa říká „dont acknowledge“ neuznává. nepřičítá zásluhu, neděkuje apod. za vše co udělala pro Jona,aby se on stál tím sjednotitelem (odmítnutí Malíčka, pravděpodobně navedla i lady Mormont)…

#79 ElfkamElessar
28.6.2016 | 23:06:19
Engeneer

#73 Kalam: Nápodobně, ale taky by se mi líbilo, kdyby se říše rozpadla na jednotlivá království. Škoda, že se tyto scénáře neslučují :-(

28.6.2016 | 23:06:25
ElfkamElessar

#66 Darkcelot: Nemá, s tím co má na lodích smete všecko. Jedině na severu by mohli poád utíkat až jí ti jižani pomrznou. :-)

28.6.2016 | 23:08:08
ElfkamElessar

#76 RaDeOs: Jak jste pišli na to, že navedla lady Mormont?

28.6.2016 | 23:08:52
hati

#68 ElfkamElessar: Spíš bych řekl, že přísaha je psaná právě pro Johna u NW. #63 Kal Elll: Spor mezi Johnem a Sansou byl už v minulým díle. Sansa se naučila hrát GoT a na severu to bude ještě zajímavé. Každopádně vychovali si vraždící monstum, které si teď všechny postupně vyřeší včetně WW :)

#81 ElfkamElessar #83 bauerj
28.6.2016 | 23:23:12
ElfkamElessar

#80 hati: Tak od scénáristů určitě, ale když ji tvořili zakladatelé hlídky tak s tím těžko počítali :-)

28.6.2016 | 23:29:47
oskarka

#70 Kreky: Právě, jak ti psali již přede mnou, Tommen ho přece propustil… A TYrion je otcovrah a ještě se přidal k Daenerys… No však on nám to snad GGG. Martin konečně napíše sám, jak to vlastně je! :-)

28.6.2016 | 23:39:02
bauerj

#80 hati: Mě spíš příjde, že to video jenom zdůrazňuje, že se Jon vůbec nepoučil a může na to doplatit. Ostatně ikdyž není Nedův syn, tak mi paradoxně příjde, že je mu vlastnostma nejpodobnější.

Jinak si myslím, že nás čeká scéna setkání všech tři Lannisterů. U Jaimieho počítám, že bude řešit otázku zakročit/nezkračit proti Cercei a tady by mohl sehrát roli Tyrion, který by mu mohl pomoc rozhodnout se. K nějakému sporu mezi Jonem a Dany nedojde, protože hrozba je až moc veliká a je nutná armáda a to si Jon uvědomuje.

Zajímavě se jeví jak to bude dál s Malíčkem – v posledním díle mu udělali čáru přes rozpočet a až dorazí Dany, tak s tou nic nezmůže, protože jsou kolem ní lidé, kteří ho znají a nic mu nedovolí, pokud Sansa vytáhne to co na něj ví a pokud by se Varys zmínil o jeho podílu na Nedově osudu (nepochybuju že to ví), tak by to pro něj mohlo být hodně nepříjemné.

#87 oskarka
28.6.2016 | 23:43:30
Darkcelot

Jo, Malíček cítí stahující se oprátku, i když si dokázal celkem omotat jeden velký rod, sever ho jako zachránce bitvy bastardů neuznal. Varys ho propálí hned. Už jednou ho uznal za to nejhorší zlo pro Realm. Každopádně, jak ho známe, bude mít nějaké trumfy..

#91 Leviatan
28.6.2016 | 23:50:21
oskarka

A ještě k Jonovi, než půjdu spát… Jestli po něčem Jon jako bastard toužil nebo jestli o něčem snil, tak to bylo o tom být pravý, právoplatný Stark a žít na Zimohradu.

Ale když mu Stannis nabídl zproštění přísahy a Zimohrad jako léno, tak odmítl, protože byl čestný.

28.6.2016 | 23:52:19
Giskard

Mám dotaz. Může si případně Sansa vzít Robina Arryna, jak s tím někteří kalkulují? Nejde tu o věk, ve středověku se brali ještě mladší, ale jde o to, že jsou skrze své matky bratranec a sestřenice…

28.6.2016 | 23:58:14
oskarka

#83 bauerj: Ano, to je zajímavý postřeh – vlastně Malíček způsobil rodu Starků celou tuto anabázi – otrava Jona Arryna v KL, dopis Lysy Catelyn – tím vše začalo. Šílená hra o trůny s figurami druhých!

#105 mr_bungle
28.6.2016 | 23:59:53
The_Last_Targaryen

#52 Argetlam Královrah: Pěkný další důkaz toho, že Cersei (+ Jaime) jsou skutečně bastardy Aeryse II.

#89 Lukas1987NR #89 Lukas1987NR #93 didi2012
29.6.2016 | 0:46:36
Lukas1987NR

Ja si osobne myslím že Mačicek má na smrti Nedá veľký podiel A že Jofreyho nato naviedol. Sansa sa to dozvie a pomstiť sa. V podstate je malicek A hlavne Cercei zodpovedná za všetko zlé V príbehu. Pre mňa je ona tá najodpornejšia postava. V knihe je krásne vykreslene ako je blbá a zároveň presvedčená O opaku A len náhodou jej vychádzajú veci ktoré pre ňu V skutočnosti pripravil Varys lebo vie že pod jej vedením sa ríša zrúti sama A bude jednoduché pre Mladého ju obsadiť.
#88 The_Last_Targaryen:
#88 The_Last_Targaryen:

29.6.2016 | 1:31:29
Leviatan

Myslím, že Sansa se netvářila při provolávání Jona králem tak, jak se tvářila, protože by sama toužila být strážkyní Severu, ale uvědomila si, jak mocného a nebezpečného nepřítele si udělali.

29.6.2016 | 1:51:59
Leviatan

#84 Darkcelot: Malíček udělá ještě hodně zla, ale myslím, že je vyloučeno, aby to nakonec dotáhl na železný trůn.

29.6.2016 | 1:53:33
doxtan

#63 Kal Elll: Nejsi. Spíš si je Sansa velmi dobře vědoma, že příští válka bude s Malíčkem, pokud tedy včas nedorazí Arya, která by jej dokázala zaopatřit.

29.6.2016 | 6:31:16
didi2012

#88 The_Last_Targaryen: Ja si myslím že jeho synom je Tyrion

29.6.2016 | 7:24:25
veverka

Malíček bude ještě hodně svinit. Mám ale i obavu, aby se ze Sansy nestala mrcha.

29.6.2016 | 7:36:52
king wolf

#65 oskarka: Sansino manželství s Tyrionem bych nepřeceňoval, vzhledem k tomu, že nebylo naplněno. Sansa má nyní za sebou zase suverénní sílu a já sem osobně zvědav za koho se nakonec vdá.

#98 Lady Joanna #102 Batu_Khan
29.6.2016 | 8:31:29
Bhall

#24 Wolfinator1: Taky se mi to zdálo. Sophie Turner to asi nepochopila. Dostane nový scénář a bude hrát podle toho. Teď podle mě ještě nemůže říkat nic co bude v budoucnu. Littlefinger určitě bude dále zkoušet se Sansou manipulovat a způsobit nějaký rozkol, mezi ní a Jonem.

29.6.2016 | 8:35:22
Niethan

inak spomenul som si na víziu v Dome neumierajúcich viď obrázok http://www.fastimages.eu/?… len teraz mi chodia dve možnosti po rozume. 1, Cersei odpálí celé mesto divokým ohňom (aj keď by to zrejme železný trón asi „neprežil“ :D ) 2, Mesto napadnú bieli chodci a zostanú len trosky, pokiaľ Dany ich úplne neporazí a nebude sľúbený aj s týmto horkosladký koniec od Martina

#106 mr_bungle
29.6.2016 | 9:37:49
Lady Joanna

#95 king wolf: Řekla bych že za nikoho.

29.6.2016 | 10:33:55
Tejdog

Podle mě nakonec bude na trůnu John. V podstatě na něj má největší nárok ze všech postav (je to syn právoplatného dědice Rhaegara), takže má na trůn větší nárok než Dany. Problém je spíš v tom, že už nežije nikdo kdo by dosvědčil, kdo dopravdy je, protože nikdo z věže radosti už nežije. Leda že by nějakým způsobem uvěřili Brandonovi a jeho vizím. Taky by se mohlo ukázat, že John umí manipulovat s draky nebo je imunní vůči jejich ohni. Ještě je možnožst, že by si s Dany rozdělili království (John sever-přeči jen je z půlky stark a Dany Jih). No tak teď si chce rok počkat na další spekulace :D

#107 mr_bungle #111 ElfkamElessar
29.6.2016 | 11:29:51
Holdor

K tomu celibátu: v přísaze stojí, že nepojmu za manželku žádnou ženu, takže větší problém bude: „Nebudu nosit korunu a nezískám slávu…“ platnost přísahy po smrti bych přenechal právníkům…

A co se osudu Cersei týče, věštba hovoří jasně, alespoň, co se knihy týká… „A až vyschnou všechny tvoje slzy, valonquar (pozn. malý bratr v jazyce Staré Valyrie) stiskne svýma rukama tvoje bledé bílé hrdlo a vymáčkne z tebe život.“

29.6.2016 | 11:32:55
LindaPinda

#63 Kal Elll: Přesně tak, mluvíš mi z duše. Jen další záměr scénáristů k udržení pozornosti fanoušků, nebo se jen Sansa snaží být důležitá… Nevěřím na možný budoucí pár Dany a Jon, moc pohádkoidní.

29.6.2016 | 11:37:28
Batu_Khan

#95 king wolf: Že nebolo naplnené vieš len ty(divák seriálu), trpaizlik a starý Lanister, v realite by jej Septa pozrela pod sukňu a vyriekla by verdikt ako to je(je panna, alebo nie je panna), oficiálne ak by sa trpaizlik zaťal, tak je Sansa stále jeho žena(po tom čo si prežila, tak trpaizlik nie je až tak zlá voľba, najme pretože má šikovné ručičky, ako hovorila hrdzavá prostitútka a gatiach nemá trpaslíka) :D

29.6.2016 | 11:40:21
KV14

na Zimohradu se sejdou 4 starkové v další sérii. Vidím to tak, že stejně první bitvu s WW prohrají a pak to vše zachrání velká dobyvatelka z východu. To bude hloupý konec :-)

29.6.2016 | 11:44:51
vintason

Ta Sophie Turner je fakt kráva, prý že je Jon naivní… naivní je zejména charakter Sansy… Jon už ze svých zkušeností prokoukne dost hravě charaktery lidí..

#108 E
29.6.2016 | 12:05:02
mr_bungle

#87 oskarka: Jak se Lysa přiznala, že otrávila Jona na Malíčkův příkaz, to bylo v té scéně, kdy ji Malíček prohodil měsíčními dveřmi? Jestli ano, tak by mu měla dělat mnohem větší starosti Sansa než White Wolf, protože toho na něj dost ví, a navíc ji naučil, že nemá nikomu věřit, zejména jemu ne.

29.6.2016 | 14:32:13
mr_bungle

#97 Niethan: Nebo Rudá bašta bude zničena draky.

29.6.2016 | 14:40:05
mr_bungle

#99 Tejdog: Howland Reed žije, ne?

29.6.2016 | 14:44:35
E

#104 vintason: Jon je naivní pako. To především. To nám ukázal už v té zpackané bitvě, kdy kvůli jeho emocím udělala jeho armáda přesně to, co udělat neměla. Jasně. Zastřelili mu bratra. Ale co mu říkala Sansa? Co čekal? Nechal se unést emocemi a prásk. Kdyby se tam neobjevili rytíři údolí, byl by Jon už taky pod drnem. Starkové jsou naivní všichni stejně. Od Neda přes Sansu až po Jona.

#109 vintason
29.6.2016 | 14:57:21
vintason

#108 E: zkušený vůdce promluvil :D :D :D

#164 E
29.6.2016 | 15:48:09
Sammet

Jon bude na severe upevnovat rody, mozno bude svadba Sansy a Robina ale nemyslim si, Malicek bud bude do toho zasahovat a vyjde mu to, alebo sa Sansa poucila a nenecha so sebou manipulovat. Arya cestou na Zimohrad este stihne zabit Mellisandru a KL to je jasne. Jamie najskor zabije Cersei, doplava tam Daenerys a dobije KL behom 10minut dielu. A potom sa uz bude dej presuvat hlavne na sever. Tadaa 7 casti a koniec Game of thrones, a na knihy si pockame tak 3 roky este :/

29.6.2016 | 15:59:54
ElfkamElessar

#99 Tejdog: Jeden člověk od věže radosti žije… Howland Reed

29.6.2016 | 16:04:49
tinnka

Viete mi niekto povedat aky mala podla vas plan Margaery..ako chcela vyriesit tu situaciu so sedmickou? Co si myslite aku mala taktiku…

#115 mr_bungle
29.6.2016 | 16:19:29
Revoemag

Jon mi dost připomíná Ragnara z Vikingů. Ten nechtěl být jarlem, ani králem. Prostě mu ten vývoj přinesl čas. I když po tom nikdy netoužil. Stejně jako Jon přišel k lordu veliteli (i když o tom do budoucna snil) a potom ke králi.

29.6.2016 | 16:25:10
patkat

#42 oskarka: Já si myslím, že Cersei nepadne před příchoodem Daenerys, protože by to neodpovídalo věstbě, která ji prorokovala, že přijde mladší a krásnější, která ji sesadí.

#117 nerrti
29.6.2016 | 16:29:04
mr_bungle

#112 tinnka: Určitě dostat Lorase zpátky, pak se asi nějakým způsobem zbavit Vrabčáků. Možná by do KL nechala zase napochodovat armádu Tyrellů… Margaery byla na rozdíl od Cersei oblíbená, tak by nebylo moc pravděpodobné, že by se proti ní obrátil lid.

29.6.2016 | 17:43:07
Wolfinator1

Deny obléhá Přístaviště, a Tyrion vyjednává se sourozenci. Cersei blázní a chce radši spálit divokým ohněm celé město než by se vzdala a tak jí jaimie zabije a otevírá Deny a bratrovi brány a tím si vyslouží milost od Deny. A pak se to nějak spojí se Severem a , který už bude tou dobou podléhat zombíkům pomalu a bude rozhodující bitva. Je to podle mě celkem jisté, už je na to mnoho náznaků příkladů z minulosti , které se budou opakovat ( Jaimie Králokat opět ) a věštba. Navíc Scénaristi bez knižní předlohy už musí jen na takový ten klasický holywoodský standard, to by jim blbý americký divák neodpustil kdyby to nedopadlo podle jeho představy :D Chci aspoň věřit , že Martin až dodělá knihy to zvládne nějak jinak a oiginálněji a mi si pak budeme moci vybrat jestli je nám milejší konec seriálový nebo knižní :D

#134 Tomi Lee Morpheus
29.6.2016 | 17:53:42
nerrti

#114 patkat: Bacha na to, technicky už ji Margaery sesadila, takže by tahle část věštby klidně mohla být považována za splněnou.

#160 patkat
29.6.2016 | 17:54:35
Rodney_

#58 luciusvorenus: Cersei je královnou protože ona jediná má vojenskou sílu v KL, ovládá Královskou gardu(jako poslední žijící člen královské rodiny) a navíc ovládá i malou radu která se smrskla na Qyburna… Jon taky neměl žádnej právní nárok na Sever ale když za ním jdou Severští lordi tak na tom nikomu nesejde…

#121 jajkob #135 Tomi Lee Morpheus
29.6.2016 | 18:26:38
Menec

#11 Rodney_: Hrůzov podle mě daruje divokým. I oni se musí někde usadit.

#120 Engeneer
29.6.2016 | 18:37:06
Engeneer

#119 Menec: Na to má plno hradů přímo na Zdi. Myslím, že Hrůzov naplní stejný osud jako hrad Castamere (jak to v knize přeložili?), zmizí z povrchu zemského, jak to Sansa slibovala :-)

29.6.2016 | 19:04:44
jajkob

#118 Rodney_: Ale má, je stále Stark(je muž, i keď Ned Stark bol jeo strýko), a navyše z diplomatického hľadiska s Dany má veľkú výhodu.

#122 Rodney_
29.6.2016 | 19:27:04
Rodney_

#121 jajkob: vůbec neber to, že diváci vědí že je syn Lyanny, to žádná postava kromě Brana neví… sice je muž ale je to bastard a ti podle zákona nemají žádná dědická práva… Lordi si Jona zvolili za svého krále, v tom problém není, smrtí Robba defacto Království Severu zaniklo… s ním i všechny dědičné práva… takže Jon si v klidu může být králem ale Zimohrad by měl náležet Sanse jakožto jedinému žijícímu Starkovy(pokud tedy Jon nelegitimizuje sám sebe)… Kdyby si zvolily všichni Lordi za krále Manderlyho tak by taky nikdo nemohl nic říct.

#123 jajkob
29.6.2016 | 19:40:27
jajkob

#122 Rodney_: v tom prípade bude dôležité ako prijmú Trojokú vranu, stav sa že ľudia budú Branom tak ohúrení že mu všetko uveria, a teoreticky sa to musí vyjasniť, načo by tam bola tá vsuvka?;)On je legitímny syn Lyanny, takže má Starkovskú matku.

29.6.2016 | 20:25:34
Napoleon.I

Vláda královen a vůdkyň rodů, a jednoho krále započala. Jsem zvědav zda Jorah Mormont (nebo jak se jmenoval ochránce Denerys, s kamennou rukou). Cersei ta vyložila karty na stůl, a tím ztratila posledního spojence který Lenisterum zbyl. Konec několika rodů překvapil.

29.6.2016 | 20:36:29
Aither

Přijde mi, že všichni kalkulují s tim, že Arya půjde na Zimohrad, ale moc bych se nedivil kdyby vyrazila na jih, přijde mi moc pohádkový, že se za krátkou dobu na Zimohradě objeví Bran i Arya.

#141 Rafan
29.6.2016 | 22:12:02
oskarka

Ještě připomínám, že v knize Robb napsal závěť, ve které trůn Severu odkazuje Jonovi. Bylo to jistě v době, kdy se domníval, že Bran a Rickon jsou mrtvi, že Arya je mrtvá a Sansa byla provdaná za Lannistera. A věděl, že Jon je v Hlídce, přikazoval ho vykoupit; věděl, že Jon je bastard, ale královským rozhodnutím to mohl změnit.

Bouře mečů – 2. část: "Jon je jediný bratr, který mi ještě zbývá. Kdybych měl zemřít bez dědice, chci, aby se po mně stal Králem severu. … Robb vstal. Sebral arch pergamenu. „Ještě jedna věc. Lord Balon po sobě zanechal jen chaos, jak jsme se doslechli. Nic podobného nedopustím. Přesto zatím nemám syna, moji bratři Bran a Rickon jsou mrtví a moje sestra je provdaná za Lannistera. Přemýšlel jsem dlouho a usilovně o tom, kdo by mohl být mým nástupcem. Nařizuji vám, jako svým pravověrným a loajálním vazalům, abyste jako svědkové mého rozhodnutí otiskli svoje pečetě na tento dokument.“

29.6.2016 | 22:17:36
oskarka

No, není to zrovna spoiler, ale nechtěla jsem to tu nechat rozbalené… Nepamatuji si, zda závěť byla i v seriálu…

#128 Rodney_
29.6.2016 | 22:18:32
Rodney_

#127 oskarka: v seriálu bohužel něco takového není, navíc ty postavy kteří tu závěť podepisovaly jsou buď mrtví nebo v seriálu vůbec nejsou

29.6.2016 | 22:35:06
oskarka

No ale závěť platí… dědici těch, kdo podpisovali, žijí – severské rody. Já to píši spíš pro zajímavost, že i vůle Krále Severu Robba Starka byla, aby se po něm ujal vlády Jon.

#130 Engeneer
29.6.2016 | 22:44:45
Engeneer

#129 oskarka: Ta královolba byla dost divoká, že si zvolili za krále bastarda. Myslím, že to udělali proto, že v knize se najde závěť a Jon bude jmenován králem. Do seriálu závěť nedali, tak museli přijít na jiný způsob, jak z něj udělat Krále severu.

29.6.2016 | 23:00:51
Rodney_

v knize určitě vytáhne někdo závěť, třeba Lady Mormmont která je momentálně se Stannisem a taky si myslim že se ukáže Howland Reed a poví všem o původu Jona

29.6.2016 | 23:37:17
bauerj

Nějak nevěřím, že se Bran dostane na Sever v 7.sérii – nemá Hodora a nemá nic čím cestoval, takže mu to potrvá. Jinak si čím dál víc myslim, že Sansa to celé zařídila (volba krále Severu) a všechno je plán na pomstu Malíčkovi.

A Sapochnik nebude režirovat ani jednu epizodu 7.série – dost škoda.

#133 Engeneer
30.6.2016 | 0:09:33
Engeneer

#132 bauerj: Tak Bran už je u Zdi, stačí projít na druhou stranu a je na Severu :-) Noční hlídka mu dá koně a hurá, po pěti minutách prvního dílu může být ve Winterfellu.

30.6.2016 | 0:40:08
Tomi Lee Morpheus

#3 Nikolperse: tiež si myslím, že to bude pre Jona lepšia partia, ako Daenerys,)

#116 Wolfinator1: blbý americký divák???? vrana zakrákala? v Hoolywoode sa točia všetky druhy filmov, to, že naajuspešnejšie majú väčšinou Hapy End nieje chyba producentov, scenaristou, ale toho, že väčšinou len v tom filme môžme zabezpečiť, aby to dopadlo dobre, pripomeniem len CHARLIE HEBDO, BRUSEL, PARÍŽ a v USA najväčší masaker v dejinách ORLANDO klubPULSE, takže je normálne, že na masaker nepojde do kina človek dvakrát, stačí mu pustiť si SPRÁVY,( na druhej strane tu máme posledný filmy od Tarantina, takže D&D neuhnú od nastaveného trendu, GoT bol a je preslávený brutalitov a spravodlivým umieraním všetkých postáv, zabiť Aryu, Dany či Jona mohol/li zabiť už na začiatku série, ale to by nemalo na diváka taký psychologický e­fekt.

Preto nieje otázka či D, J, či Arya zomrie, ale ako a prečo, lebo zatial to vyzerá, že majú všetky tromfy v rukávoch práve oni.

#136 ElfkamElessar
30.6.2016 | 6:53:57
Tomi Lee Morpheus

#118 Rodney_: tak toto saozrejme trocha zaváňa NELOGIKOU;) na jednej strane CERSEI nevedeli cyslovodiť, lebo Tommen mal menšiu armádu v meste ako Vrabčák, na druhej v tom hlavnom chráme v tej chvíli, keď explodoval boli všetci vojaci SEDMI? v záberoch ssme videli hlavne civilistov ala Margery, takže aj keby tam uhorela značná čast top predstavenstva SEDMI, tak po tomto masakre by sa rýchlo našlo kopec fanatikov čo by zburcovali celé mesto aby vypálili CERSEIN hrad.

30.6.2016 | 7:03:37
ElfkamElessar

#134 Tomi Lee Morpheus: Tím že všichni tři zemřou bych si nebyl tak jistý. Předpokládám, že aspoň jeden z dvojice Jon Daenerys pežije, stejně tak to pedpokládám u Tyriona.

30.6.2016 | 11:14:19
Revenan

Když se tu zmiňovalo, že Arya je na cestě na Zimohrad … co když není. Přeci jen její seznam byl větší a „mad queen“ na něm je také. Možná je poslední kdo tom seznamu je a žije. Vlastně není. Ještě ser Payne

#138 brhefst #139 Arrow123 #158 madhitman
30.6.2016 | 12:00:36
brhefst

#137 Revenan: Stejně nechápu, proč ho chce zabít.

#140 Arrow123
30.6.2016 | 12:04:10
Arrow123

#137 Revenan: Cersei zabije Jaime (valonqar), tak ako jej to predpovedala veštkyňa. Takže to nevidím nato že by ju zabila Arya

#144 mr_bungle #146 Aither #149 Revenan
30.6.2016 | 12:04:40
Arrow123

#138 brhefst: Pretože odsekol hlavu jej otcovi.

#142 brhefst
30.6.2016 | 12:07:06
Rafan

#125 Aither: Možná ano, když se dozví, že příbuzní žijí, a mají spět Zimohrad. Pokud jde o Aryu, tak to asi nebude opravdu na dlouho a poté vyrazí za pomstou, protože Jon nebude chtít opakovat tažení na jih z důvodu, že si sever musí vylízat rány a zima je tu.

#147 Aither
30.6.2016 | 13:03:05
brhefst

#140 Arrow123: Tak je to kat…to kati dělají :D jen poslouchal přikazy…

#143 Arrow123 #145 mr_bungle
30.6.2016 | 13:06:27
Arrow123

#142 brhefst: Tí dvaja blbci starého Freya boli tiež kati na Red Wedding a aj tak skončili v koláči :D

30.6.2016 | 13:09:23
mr_bungle

#139 Arrow123: Byl vůbec valonqar v seriálu zmíněn? Myslím, že ne, možná ji v seriálu opravdu zabije Arya. Mel jí předpověděla, že zabije zelenooké lidi a zelené oči jsou typické pro Lannistery.

#151 Arrow123
30.6.2016 | 13:11:03
mr_bungle

#142 brhefst: To je jí asi dost jedno.

30.6.2016 | 13:12:10
Aither

#139 Arrow123: Což Arya neví, tak ji to může být jedno a pokud by chtěla pokračovat v seznamu, tak KL je jistější, těžko bude vědět, kde je Mel nebo Bratrstvo. A po tom, co se dostala do Západozemí, tak taky mohla jít rovnou na Zimohrad, ale šla na Dvojčata.

30.6.2016 | 13:23:58
Aither

#141 Rafan: Mně by se to líbilo, kdyby tam šla :D, jen se obávám, že to tak nemusí být.

30.6.2016 | 13:27:13
Lord Kerlin

Nevím jak vám, ale mě moc příběh v KL nenandchl. Až příliš mnoho dějových linek, které se dlouho utvářely, během jednoho výbuchu zmizely. Vrabčáci,Margaery (ach má sladká) zbytek Tyrellů, Kevan atd. Zůstalo hodně otázek. Nevím, ale to jsou už vrabčáci rozprášeni? Chápu, že bez jejich mistra to už nebude ono, ale přeci jenom asi všichni nevybuchli v kostele. Potom nevěřím, že by Cersei měla jakkoukoliv podporu. Sever je Starků, Jih Daenerys a sami Lannisteři ji zradí (Jaime pochopí, není blbec). Nemá nejmenší šanci proti nikomu. Hodně bych se divil, kdyby ve městě nebyly žádné nepokoje. Smrt krále, smrt oblíbených (HS,Margaery) je nemůže nechat chladnými. Přece se všichni nebojí Hory? To je prostě trochu málo. Potom mi připadá, že všechny linky směřují k moc jednoduchému závěru. Daenerys s podporou Tyrellů,Martellů a dalších dobyje Jih. Jon se bude připravovat na válku s WW a nic jiného ho asi nebude zajímat. S Daenerys si potom, co zjistí, že jsou příbuzní padnou kolem krku a budou si pomáhat. Jediné, co mi není jasné, je úloha Malíčka. Ten chlap má pod čepicí, a určitě ještě něco vykutí. Doufám ale, že to takhle všechno nedopadne, to by potom už nebyl ten originální seriál, ale Hollywood production :D

#156 Eddard1
30.6.2016 | 13:32:42
Revenan

#139 Arrow123: Dobrá připomínka. Jsem na tuhle část úplné zapomněl. Na druhou stranu si Arya může Jaimiho obličej nasadit. Formálně by jí pak zabil on.

#150 Arrow123
30.6.2016 | 14:31:18
Arrow123

#149 Revenan: Taká možnosť ma tiež napadla. Ale moc sa mi to nezdá.

30.6.2016 | 15:05:11
Arrow123

#144 mr_bungle: Možno ten flashback s mladou Cersei bude mať ešte druhú časť tak ako Tower of Joy a tam jej povie o valonqarovi.

30.6.2016 | 15:08:15
Revoemag

Ve výsledku to bude nuda :-D Cersei už nemá nikoho. Daenerys to bude mít jednoduchý s obsazením. Jon za ní dojede a poví ji o nadcházejicí válce a že musí být spojenci, s tím, že sever je jeho. Ona to příjme a potom final fight s WW. Myslel jsem, že 2 řady budou málo, ale teď se vyřešilo tolik , že i 1 by mohla stacit :-D

#153 Engeneer
30.6.2016 | 15:10:19
Engeneer

#152 Revoemag: Že sever je jeho? Na to Dany odpoví jen jedno slovo: „Dracarys“ :-)

#154 Revoemag #155 mr_bungle
30.6.2016 | 15:13:55
Revoemag

#153 Engeneer: Vůbec. Tyrion moc dobře ví, že sever je jebat a Jon je nejlepší volba pro udržení klidu tam.

30.6.2016 | 15:16:26
mr_bungle

#153 Engeneer: Sever by se dost těžko ovládal i s draky, obvzláště když winter has come.

30.6.2016 | 16:51:23
Eddard1

#148 Lord Kerlin: Jak vidíš taky asi Carsei nějakou podporu měla. když uskutečnila takový dábelský plán. Teoreticky teď, když se nechala korunovat.By měla mít podporu městské hlídky. Ta by měla pro klid ve městě stačit.

#159 madhitman
30.6.2016 | 19:44:16
Eddard1

Horu by měl zabít jeho bratr.Bylo by to tak spravedlivé

#159 madhitman
30.6.2016 | 19:46:41
madhitman

#137 Revenan: Herec, který hrál Paynea dostal rakovinu a tak ho trochu vymazali ze scén. Znovu učit šermovat Jaimeho měl právě Ilyn Payne kvůli tomu, že nemůže mluvit, takže to nemůže vykecat. Jaime se bál, že když lidi zjistí, že se nemůže bránit, tak po něm půjdou. Nahradit ho Bronnem, který na druhou stranu vykecá všecko, je docela zvláštní.:D

30.6.2016 | 23:39:24
madhitman

#156 Eddard1: K tomu stačil Qyburn a Varysovo ptáčci. A Qyburna si získala tím, že si může dělat svoje pokusy.

#157 Eddard1: Podle mě to k tomu dost jasně směřuje.:)…teď jenom aby se Ohař přestal bát ohně, protože to bude pravděpodobně jediná věc, která na Undead Horu bude platit…

#168 ocza
30.6.2016 | 23:47:14
patkat

#117 nerrti: Jenže Cersei se královnou stala až teď – ta věštba mluví o tom, že přijde o všechny své děti, stane se královnou, pak přijde mladší a krásnější, která ji sesadí a pak přijde Valonquar. V knize se Cercei snaží Margery zbavit, aby se kletba nemohla nikdy naplnit, i když už Margery je manželkou Tomena.

1.7.2016 | 9:06:26
Argetlam Královrah

#57 Stráťa: Kdo by komu uvěřil, že manželství s nadrženým trpaslíkem nebylo stvrzené, zvlášť když Sansa je pěkná mladá holka? Jediný, kdo se mohl přesvědčit o pravdě byl Ramsay Snow a ten je mrtvý.

1.7.2016 | 17:01:33
spojler

Cersei postupně, pod tlakem severu, pod tlakem Daenerys zešílí, vrcholná scéna se slovy „Burn them all“, Jamie za zády ji jako kingslayer podřízne hrdlo.. historie se opakuje.

2.7.2016 | 7:04:04
meetsa

V knize je taky Dany adresovaná jako nejkrásnější žena na světě, kderžto Margaery jako hezká, ale ne nadprůměrná krasavice, takže M skutečně není ta královna z věštby.

#167 jajkob
3.7.2016 | 14:03:59
E

#109 vintason: Nemusím být zkušený vůdce, abych viděla, jak to Jon projel. Koukni se na nějaké analýzy té bitvy. A všechny se shodují: Jonova armáda měla šanci. Do té doby, než se Jon rozhodl vyjet jako největší pako. Proč asi Bolton nechal střílet za Jona, po té, co mu zastřelil bratra? Aby pak už neměl jinou možnost, než jet kuředu. :)

#165 Tomi Lee Morpheus #166 mr_bungle
4.7.2016 | 15:09:42
Tomi Lee Morpheus

lol #164 E: keby HP vždy urovila všetko ako sa má, tak by žiadny film ani nevznikol, leno by to nola nuda, ano nejaky Jonn odtrhnutý od reality by sa LEN a LEN pozeral, ako jeho mladší brácha čo ešte neokúsil ženu bojuje o život, ale každý normálny clovek, by urobil to čo urobil JON.

4.7.2016 | 22:01:39
mr_bungle

#164 E: Nedokážu si představit, že někdo jako Jon jen tak stojí a kouká, jak mu nějaký psychopat střílí po bratrovi. Takticky to byla chyba, vyjet mu na pomoc, ale slova „jako největší pako“ bych nepoužila.

5.7.2016 | 10:01:21
jajkob

#163 meetsa: V seriáli sa mi ale viac páčila Margaery, možno má každý iný vkus:).

5.7.2016 | 11:55:24
ocza

#159 madhitman: Qyberna nejen necha delat pokusy, ale mam pocit, ze ho dokonce vytahla z vezeni, kde hnil kvuli svym necistym praktikam, takze jeho vdek je urcite velky. pred koncem celeho eposu snad dojde k uzavreni urcitych „kruhu“ jako napr. prave zminovany osud Hory a Ohare – bylo by docela epicky, kdyby se pribeh jejich nenavisti skoncil v ohni, kde take zacal. taky duo Cersei – Jaime disponuje potencialem k dechberoucimu finale – svoji puvodni teorii, ze Jaime nakonec Cersei bude muset zabit, aby znova zachranil KL, jsem trochu prehodnotila. jelikoz to k tomu jasne smeruje, cekam nejaky necekany zvrat :D napr. pro Jaimeho bude velmi tezky zabit Cersei, prece ji miluje, bude se ji nejspis nejdriv pokouset privest k rozumu, myslim, ze nakonec mozna ona zabije jeho, kdyz si uvedomi, ze ztratila jeho podporu a ze ji vlastne muze ohrozit a spali KL tvari v tvar armade Daenerys. pokud by to nahodou prezila, dodela ji Tyrion, vestba naplnena na 100%. tim padem by D mohla rovnou tahnout k severu a resit s Jonem ty WW, Tyriona a spol. by nechala na jihu, at obnovujou co se da

8.7.2016 | 1:54:11
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Konec Game of Thrones

Seriál Game of Thrones odstartoval svou existenci na jaře roku 2011 a skončil na jaře roku 2019. Byl tu s námi dlouhých osm let, ale vše musí jednou dojít na svůj konec. Pokud chcete seriál podpořit a zároveň ukázat, jak vás bavil, tak jej ohodnoťte. Můžete také ohodnotit jednotlivé postavy a epizody

Prequel

Hra o trůny je sice u konce, ale to neznamená, že se do Západozemí už nikdy nepodíváme. Stanice HBO totiž objednala nový seriál, ve kterém se zaměří na dračí rod Targaryenů. 

Reklama

Nejoblíbenější postavy

Narozeniny

Hlídejte si nás

Napište nám

Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!


Filtr seriálů a filmů









Reklama