Seriál Game of Thrones odstartoval svou existenci na jaře roku 2011 a skončil na jaře roku 2019. Byl tu s námi dlouhých osm let, ale vše musí jednou dojít na svůj konec. Pokud chcete seriál podpořit a zároveň ukázat, jak vás bavil, tak jej ohodnoťte. Můžete také ohodnotit jednotlivé postavy a epizody.
Aryina sladká odplata
Arya se konečně pomstila, a zároveň se vrátila na místo, na kterém pěkně dlouho nebyla. Podívejte na video, ve kterém představitelka Aryi Stark mluví o svých událostech v posledním díle.
Zdroj: HBO
Diskuze /108
#2 Arrow123: a přesně proto je to má oblíbená postava :D
Me se jeji msta libi, neni psychopat, jen je to devce, kteremu vzali domov, rodinu a budoucnost, neni divu ze se msti.. Sansa se taky msti..
#5 Nikolperse: Tak Walder byl pořádnej samec.
#10 NikolperseStarý Walder dostal, co mu patří :) osobně si myslím, že celá scéna by byla ještě lepší, kdyby v okamžiku, kdy Arya zamaskovaná vejde do místnosti, začaly hrát the Rains of Castamere, aby si fanoušci uvědomili, že se něco děje :)
#7 brhefst: Na to som nemyslela. Skôr mi prišla tak ako keby ju vzrušoval ten pocit vziať niekomu život. Taký istý dojem som mala aj keď zabila Meryna Tranta a Pollivera.
#11 Arrow123#10 Nikolperse: Bola proste rada že sa jej podarilo zabiť hajzlov z jej zoznamu. Nič viac v tom nevidím.
A že si to užívá/je moc nadržená atp. Kde myslíte, že se vzalo rčení „Pomsta je sladká?“ Ten pocit, že jste konečně trochu ulevili své nenávisti, zabili jste někoho o kom si každou noc představujete, jak jej zabíjíte..a konečně je to tady… asi jako když se vám chce hrozně dlouho na záchod, ale nemůžete a pak konečně jo. To je pocit! Kam se hrabe sex. =))
#2 Arrow123: dobre tak, assasin na strane Starkov sa hodí Jonovi, s ktorým má veľmi dobrý vzťah(meč Ihla).
To je dobře, že mu to dala s celou parádou, jak se říká sežrat :D Já ty Freye neměl nikdy rád. Slabí a ještě k tomu zákeřní srabíci.
Arya sice je moje nejoblíbenější postava a pomsty zbožňuju ale bojím se, že jí to zabíjení začne bavit a nakonec dopadne špatně. Každopádně fajtík Mory s Aryou bych chtěl hrozně vidět :D Snad se setká se svými sourozenci.
arya teraz nahradí jej matku ako to bolo v knihe neviem ako sa volá lady neviem aká keď ju vzkriesili či čo
Mohla by v dalšej serii serialu zomrieť alebo aspoň keby z nej urobili vraždiaceho psychopata najviac ma serie že serial sa uberá do rozprávky kde dobro víťazí nad zlom najviac ma na serialy bavilo práve to že ako v skutočnom svete sa ty zlý dostanu najdalej a zrazu tu z dobrého skromného jona ktorý bol bastard král severu ktorý ešte bude ešte nakoniec vladnuť 7 kráľovstvám daenerys zachránkiňa otrokov zlatučke dievčatko ktorá prišla k všetkému čo má ako slepé kura k zrnu dalšia ašpirantka na kráľovnú všetko by mal vyhrať a usadnúť na tron niekto kto klamal podvádzal intrigoval a zabíjal kvolí tomu aby sa tam dostal a dúfam že to tak skonči a daenerys aj s celými starkovcami skončia zle zle
#22 zroutik #24 Tomi Lee Morpheus #31 Eddard1#21 dragon113: Ne.
#20 Xegiie: At žije Lady Me!
v skutočnom živote, zlo štatisticky nevyhráva#21 dragon113: takže serial je stále viac v zle ako donre.
#26 dragon113bež a grckaj aspoň pol roka#20 Xegiie: Arya si zaslúži počut tcoju bolesť;)
#24 Tomi Lee Morpheus: štatististycki nie ale v skutočnosti ano ty največšíí hajz.i a ty čo najviac odrbávaju sa majú najlepšie a su na takých miestach kde sa slušný a usilovný človek nemá ani s´šancu dostať
#27 Arrow123 #28 Toso11#26 dragon113: ámen :)
#26 dragon113: až na to že oni usilovní sú usilovne kradnú :D
Arya je stále Arya. Není to žádní vraždící psychopat. Jasně to dokázala v Bravossu. Arya je jen nekompromisní ke svým nepřátelům.
#21 dragon113: Jistě to jak vylítly do povětří to byla jasná ukázka vítězství dobra nad zlem. Máš tam nějaký další blábol? Pokud vím tak starý Frey se dlouho užíval . Jak se říká. Na každou svini se vaří voda.
#35 dragon113nedá mi to: keby bola Arya chlapec, tých rečí o detskom vojakovi a psychopatke by bolo oveľa menej…lebo však mladá žena a násilie, nedajbože z pomsty, nedajbože mečom, nie dačím ,,čistým" napr. jedom, je fuj.....a ešte niečo, klinickým psychopatom sa musíte narodiť, nie stať…a tiež sa mi nepáči, s akou ľahkosťou jej to ide.....lenže to je zrejme pointa.....že usilovné štúdium u majstrov sa vypláca......
Od zhlédnutí týhle scény mi vrtá hlavou, jaktože mohla schopnost najednou beztrestně použít pro svoje účely a předtím za to samé byla potrestaná. Pokud vím, tak nepřijala identitu „nikoho“ ale řekla si, že bude Arya Stark – tedy hodila bobek na boha ale xicht si jako může měnit jak chce a zabíjet koho chce?! Je tu někdo, kdo mi to prosím nějak rozumně vysvětlí? Díky…
#38 Stráťa #44 Stardos #85 mike99#5 Nikolperse: Nie, ale zaujmavy postreh :D
#31 Eddard1: Písal som že všetko ktomu smeruje mysliš si že ako dlho si cersei užije na trone ved je tam hned deanerys a každy v ie že skonči zle písal som že sa my nepáči že tam prídu k moci najúbožejšie postavy jon z obyčajného bastarda hlúpeho chudáka sa dostane k veľkej moci už teraz je kráľ severu daeneris tiež naivná hlúpa žena ktorá bola darovaná ako štetka a teraz pochoduje na KL z največšou armádou v zemi na pokon tý čo dali do boja všetko zomieraju stanis,ramsei,frey,cersei Ved je to fakt ako v rozprávke chudaci utlačovaný sa dostavaju k moci ani nevedia ako a tý ostatný sa môžu snažiť akokoľvek a skončia zle
#42 Eddard1 #59 Rafan #86 mike99Zajímalo by mě, co se teď stane v Řekotočí. Jestli zabyla úplně všechny Freye nebo Waldera a jeho nejstarší syny. A co bude s Edmurem, bude propuštěn nebo zabit? Každopádně se těším až se dozvíme zbytek.
#37 Lolkar#36 Lolkar: Ups Zabyla :D no to si du hodit mašli…
#33 IR7: D&D, víc není potřeba dodávat. Oni tvoří seriál pro hloupého diváka co nepřemýšlí takže nad tím nepřemýšlej. Není to zdaleka první věc co nedává smysl.
#39 Angi #40 Eddard1#38 Stráťa: To sis dovolil hodně. Ted po tobě půjde některý z místních fanatiků.
#41 Eddard1#38 Stráťa: To je zase blábol. Jak byla potrestána? Jen, že jí někdo podržel a druhý jí něco nalil do úst.
Nebo snad, když si vzala tvář. Tak ji snad slezli vlasy nebo něco podobného? Arya ovládá umění měnit tváře. A mám dojem že hlupákem jsi tady jen ty a tobě podobní. co se divý úplně logickým věcem.
#35 dragon113: Každý normální člověk občas chce aby vyhrálo dobro. Evidentně mezi ně nepatříte. Takhle nějak si představuji psychopata.
#43 AviaRa#42 Eddard1: Booooooring. Je to smyšlené, je to kniha, seriál. Né vše musí být trapně stejné „hlavně aby dobro vyhrálo hurdurdrudruru“. Každý normální člověk má svůj názor na to, jak jeho oblíbený příběh (ten smyšlený) má skončit. Takže si toho „psychopata“ strč hluboko do své čokodírky, co příspěvek to perlička s hvězdičkou.
#45 Eddard1 #46 zroutikJednou vyhraje dobro a hned se hejtí :D Přitom jste ještě mnozí co ted hejtí psali, aby Starkové konečně vyhráli :D
#33 IR7: Kdo pak ji ale mohl momentálně potrestat? Měl snad starý Frey obživnout a uškrtit Aryu? Arya se to umění měnit tváře naučila, ale použila pro svoje vlastní účely když byla ve výcviku, takže byla potrestána.Výcvik jak víme Arya nedokončila a odešla.A když z výcviku odešla, jak mohla zapomenout to, co se dosavad naučila? Prostě se na zbytek výcviku vykašlala, ale to co se naučila, může využívat beztrestně :)
#43 AviaRa: Opravdu nevím co blábolíš. Nevím o tom že bych něco psal o tom jak to má skončit. Já mám na rozdíl od tebe příspěvky logické.
#43 AviaRa: a podle tebe je Arya dobro které vítězí nad zlem? Její otec pomohl Robertovi v rebelii – takže patří k těm zlejm, navíc je to zabiják(zabiják=dobro?) to je vtip ne?, Dany je ta hodná? Naivni? Obyčejná děvka? je to Targaryen(co chceš víc) a ti nejsou hodní – když to shrnu tak spíš vítězí zlo nad zlem :-)
#50 AviaRa#41 Eddard1: Ha a ten největší fanatik skočil na špek. Ne, po bok hlupáků jsem se nepřidal, naopak za toho největšího už dlouho považuju tebe. Ještě dříve, než jsem sem začal sám psát. Protože ty se tady chováš, jako kdyby sis připisoval zásluhy za GoT a obhajuješ naprosto vše jako opravdový fanatik.
#48 Eddard1#47 Angi: Fanatik? To jsi mě fakt rozesmál. Nevím o tom, že bych si někdy připisoval zásluhy. za GoT, Nepatřím mezi ty neustále plačky. Proč je to jinak v knize, je tam 80% vaty. Děj se nikam neposunul, Je to nudné. 6 série je nejhorší. světě div se minule to byl 5 série. Hlavně se to chce na ten seriál dobře dívat, Potom by se nikdo nedivil jak je možné, že Arya mění tváře a nikdo jí nepotrestá. Už to tvoje IQ pochopilo? Jestli ne podívej se na ty epizody znovu.
#49 Stardos #61 Angi#48 Eddard1: Já souhlasím s tím, jak se někdo může divit, že Arya beztrestně mění tváře, však se nad tím stačí zamyslet :D
#68 Michey#46 zroutik: Ty vůbec nechápeš na co narážím.
Tiriona má Aria na seznamu takže ho asi také zabije !
#52 zroutik#51 league: odkdy?
Někdy si říkám "cože za za co? " Tím myslím jména na seznamu :o) nechtěl by je někdo připomenout? Se to sem docela hodí, když je to vlákno vlastně jenom o Arie
#54 zroutik #64 Stráťa#53 Sheela: ted to hledám :-) 2 serie 3.dil tam měla na seznamu i Sansu(Jofrey, Cersei, Sansa) :-) a tam asi i vzniknul, když ten z noční hlídky jí vyprávěl příběh o Wilémovi, kterej mu zabil bratra a že si jeho jméno říkal před spaním dokud ho nezabil… pak si přidála postupně další jména :-)
#55 jajkob #56 Sheela#54 zroutik: takto sa aspoň konflikt Sansy, podporovanej Malíčkom a Jonom zmienený autormi vyrieši, čistička Arya im tam vyzabíja nepohodlné postavy.
#54 zroutik: Tak Joffrey asi za Lady, Cersei asi za to že žije (nebo to je úplně jedno za co ; )) Ohař (nebo Hora) tam je za toho řezníkovi kluka… pak tam byl ten voják, co ho zabila v Bravosu za tanečního mistra… … …kdopak ještě? (Zřejmě Freyovic ) …Malička tam asi nemá že?
Ten Tirion by mě zajímal, co jí provedl… vždyť o tom obvinění z pokusu zabít BranaAria asi ani nevěděla ne? a jinak, nevím, že by jí něco vyvedl.
#58 zroutik #62 zroutik #63 zroutik#57 Sheela: Tyrion tam neni a nikkdy nebyl, si to možná spletl borec s Tywinem…
jinak Jofrey(mrtvej), Lehtač(mrtvej), MerynTrant(mrtvej-Arya), Ohař(smazanej ze seznamu), WalderFrey(mrtvej-Arya), Cercei, Hora(nejsem si jistej) a kdo dál teda?
#35 dragon113: No ono je to spíš tím, že se ti podvraťáci vymlátili mezi sebou sami. Když jste hajzl, vždy se najde ještě větší, který vás vyřídí a nahradí, až se to dostane do stádia, kdy nastoupí k moci takové monstrum, které začne vadit všem. Pak si každý uvědomí že tudy cesta nevede a společně ho odstaví. Nahradí dí ho většinou opak a tedy lidumil. Problém je že hajzlové začnou proti němu intrikovat a vše se opakuje. Je to věčný koloběh. Lidé co prahnou po moci si musí uvědomit, že když se derou nahoru, tak si musí připomínat, že nahoře hodně fouká.
#60 zroutik #66 Eddard1#59 Rafan: S03E06 Cesta vzhůru – 46minuta Malíček to dobře říká :-) si mě to připoměl :-)
#48 Eddard1: Jsi ani nepochopil můj příspěvek, pak se spolu můžem bavit.
#57 Sheela: S03E06 tam podle mě poprvé ofiko seznam :-) Jofrey Cersei Illian Payne(kat) Meryn Trant Ohař pak se přidávala další jména viz Deště Kastameru :-)
#57 Sheela: oprava S03E05 24 minuta :-)
#53 Sheela: Ke konci páté knihy to bylo:
Ser Gregor
His men captured Arya and other smallfolk
Dead
Stabbed by Prince Oberyn with a poisoned spear during Tyrion Lannister's trial of combat at King's Landing (Arya currently is unaware of his death and Gregor is still on her list)
Dunsen
Stole Gendry's horned helmet
Alive
Polliver
Stole Needle from Arya Dead
Killed by The Hound at the Crossroads Inn
Chiswyck
Boasted of his participation in the gang rape of Layna
Dead
Pushed off a wall by Jaqen H'ghar at Harrenhal on the orders of Arya
Raff the Sweetling
Killed Lommy Greenhands
Dead
Killed by Arya under the identity of Mercy in Braavos
The Tickler
Tortured captives during questioning
Dead
Killed by Arya at the Crossroads Inn
The Hound
Killed Mycah
Dead
Succumbed to his infected wounds after the fight at the Crossroads Inn (Arya had removed his name from her list prior to his death, but did not grant him the mercy of a quick death)
Ser Amory
Killed Yoren
Dead
Killed by Vargo Hoat's bear in the bear pit at Harrenhal
Ser Ilyn
Beheaded Eddard Stark on the orders of King Joffrey
Alive
Ser Meryn
Killed Syrio Forel
Alive
King Joffrey
Ordered the execution of Eddard Stark
Dead
Poisoned with The Strangler at his own wedding feast by Olenna Tyrell in co-operation with Petyr Baelish
Queen Cersei
Involved in the death of Eddard Stark
Alive
Weese
Violently abused Arya
Dead
Killed by his own dog under Jaqen H'ghar's influence on the orders of Arya
Arya je super a potom co zažila, komu by se trochu nezměnil náhled na svět a prioryty. Možná, že pomsta je trochu černobílá, ale v její případě naprosto v pořádku :)
#64 Stráťa: pokud chtěla podle knížky tak máš pravdu :-) já to bral podle seriálu :-) a zároven dík za připomenutí :-)
#49 Stardos: Nejsem si tím 100% jistá, ale Arya byla původně potrestaná proto, že zabila koho neměla. Ne za použití jiné tváře. A ta změna tváře – já to pochopila jako určité umění Mužů bez Tváře. Když se to jednou naučíš, tak to prostě umíš. A nedá se to sledovat jako třeba kouzlení ve světě Harryho Pottera (Harry nafoukne tetičku a hned přiletí sova). Ta galerie tváří v chrámu může mít jednoduše jediný účel – je to seznam tváří, které je bezpečné použít, protože původní majitel je mrtvý. Zabijákům by se vražedná mise mohla zkomplikovat, kdyby potkali sami sebe. Také není možné někoho zabít za účelem použití jeho tváře – zabijáci přece zabíjejí jen ty, za které dostali zaplaceno. A ono asi ani není nutné, aby původní majitel tváře byl mrtvý – to by vysvětlovalo, jak mohl Jaqen mít Aryinu tvář v té scéně než oslepla. Trochu matoucí může být rozdíl v tom, jak si tvář změnil Jaqen na začátku seriálu (jen přejel rukou po obličeji) a jak ji měnili později (jakoby stahovali masku).
#79 Tomi Lee Morpheusdocela mě dostává, jak se tu někteří fanoušci urážejí a nadávají si do nejrůznějších sprosťáren jen proto, že si někdo dovolil nesouhlasit nebo říct jiný názor. když se vám poslední dvě série nelíbily, tak je tu vždycky možnost přestat se dívat, protože už je asi celkem jasné, že jinak to nebude. fakt nechápu smysl srážení GoT proto, že se hlavním postavám začíná dařit (omg, jak nečekané)… kazíte zážitek zbytku, kterej si seriál i přes jeho chyby stále užívá a nevyžaduje jeho úplnou dokonalost k tomu, aby uznale pokýval hlavou nad těmi dobrými stránkami a vypnul televizi s pozitivním zážitkem. zamyslete se.
někdo se tu ptal, co Arye udělal starouš Frey – zabil dva další členy její rodiny (Catelyn a Robba) těsně před tím, než se k nim stačila dostat. byla tou dobou přímo na Dvojčatech s Ohařem a Ohař ji potom odtamtud musel zas odvléct, aby se dostali z toho pekla, co se tam pak rozpoutalo
#71 Eddard1#70 Tabashi: Ohař vlastně zachránil život Sanse i Arye
#72 Sheela#71 Eddard1: několikrát. Ohař je můj typ sympaťáka… jasně, dělá prasárny, zejména, když je za to placenej. Někdy si je dost užívá. (podle mě, třeba ten řezníkův kluk). Ale taky má stopku svýho hnusu, měl jí když byl s Jofreyem vůči Sanse (jak já ho milovala – totiž jak se mi líbila jeho láska k Sanse – a to nejsem moc romantička) a měl jí i s Aryou ..... a e´d na scéna v posledním díle. Neříkám, že je můj nejoblíbenější, ale OHAŘ JE BOŽÍÍÍÍÍ !!!
#73 Eddard1 #79 Tomi Lee Morpheus#72 Sheela: Sanse poprvé na té lávce. A to jen tím, že jí zabránil v tom co chtěla udělat. Shodit Joffreye.
Docela mě zaráží jak tu někdo psal, že Starkové jsou ti špatní, protože podpořili rebelii proti šílenému králi. Jako šílený král nechal zabít Eddardova otce a bratra to jako měli nechat jenom tak ? :D
#75 Arrow123#74 48Alcatraz: Je celkom diskutabilné či tá rebélia bola zlá keď kráľ bol šialené hovado … To by sa vzbúril asi každý
#77 jajkobProsim nesudte me ale nemate nekdo jeji nahy fotky ? (sbiram secky uz mam tyriona, cersei, margeri )
#78 jajkob #80 rockysiburger#75 Arrow123: je to celkom jasné, šialené hovadá by nemali vládnuť.(Aj keď Cercei vládne, dlho nebude :D )
#76 shootx: jej nahé fotky asi nie sú, nikde v seriáli nebola nahá.(Mohol by si mi dať odkaz na Margaery? :D )
#68 Michey: good joob, #72 Sheela: myslím, že po tom čo z OHARA urobili poctu Arnoldovy SCHVARZENEGROVI (film COMMANDO, v ktorom rovnako nesie strom, a pre záchranu svoejej nástroćnej dzéri rozkopal zasky 100vke grázlom), tak je jasné, že z OHARA bude super kladná postava.
#76 shootx: V pohodě:-) Každej má nějakou úchylku, ale nechtěl bych vidět tvoje fotoalbum s Tyrionem na obálce ?.ú
jinak myslim, ze Arya na nektere tak pusobi jako budouci psychopat, protoze si to podle me herecka ty sceny uziva :), celkove u vsech scen jde videt, jak do toho jde na plno… ja doufam, ze jich zabije jeste hodne ze seznamu a klidne si ten seznam muze prodlouzit :D az zjisti pravdu treba co ani nevedela…
#83 Rafan7. série bude později kvůli větším natáčení v zimních měsících a pravděpodobně uvidíme bitku s WW
#84 Rafan#81 NIKITO: Ona jen plnila slib Walderovy, že to co uvidí naposledy, bude její usmívající se tvář. Já si na ní cením, že drží slovo :-).
#33 IR7: Pokud si dobře pamatuji výraz Aryina učitele v Braavoském chrámu, když odcházela ze „služby“, tak se lehce usmál…
#35 dragon113: Jak se bude vyvíjet linka Daenerys je těžký předvídat…na druhou stranu linka severu je jasně zamotaná. To že Jona pár místních lordů provolalo „Králem Severu“ je sice fajné, ale o ničem. Zpoza zdi se valí Chodci, sever je zdevastovanej válkama a Sansa vs. (nebo plus?) Malíček?! Toť zápletka…A kdo ví, jak se to vyvrbí v KL ;)
#88 Rafan#84 Rafan: “We don’t have an air date yet, but this year will probably be a bit later… we’re starting a bit later because, you know, the end of this season, winter is here, and that means sunny weather doesn’t serve our purposes anymore, so we pushed everything down the line to get some grim, grey weather, even in the sunnier places we shoot.”
#89 Rafan#86 mike99: Jak Sansa řekla, „Malíčkovi by mohl věřit jen blázen“. Pokud se sním spojí, tak jen na oko, aby zjistila co chystá. Na druhou stranu je Malíček extratřída v matení (manipulací) okolí. Bude to ještě zajímavé.
#87 jose8: No já to vidím spíš tak, že si vytváří vatu pro případ kdyby se to nestihlo. Jedno mi ale z toho vypadlo. Z toho prohlášení to vypadá že mají scénáře na příští sezonu hotové a nebo skoro hotové, když vědí, že to bude více náročné na čas.
#90 Tomi Lee Morpheus#90 Tomi Lee Morpheus: Né každá scéna bude jak se brodí sněhem. Ostatně ve Finsku, Norsku mohou točit od konce Listopadu. Něco se dá udělat počítačem zbytek s detaily hold v pravém sněhu. Seriál musí stihnout odvysílat do prázdnin, jinak jim půjde sledovanost dolů. Další termín by byl až po prázdninách. To by znamenalo odsunutí termínu vysílání téměř o půl roku.
#92 Movego #93 Tomi Lee Morpheus#91 Rafan: Ale zase by mělo být méně dílu takže třeba o měsíc by to do prázdnin stihly.
#91 Rafan: tak samozrejme zem je gulatá, a hlavne osa rotácie je posunutá voči ose otáčania voči slnku, ale aj tak by som si viacej užil ak by v čase premiéri u nás v CSR snežilo,)
#94 Ann Taylor#93 Tomi Lee Morpheus: No s tím jak moc tu sněžilo loni hodně štěstí s hledáním vhodného data…
#95 meetsa #96 Tomi Lee Morpheus#94 Ann Taylor: Touché :D
tak keď nesneži#94 Ann Taylor:, tak aspoň nech poriadne mrzne;)
Prvně chtěla zabít Jamieho jak po něm pokukovala jako servírka a Bronn mu o ní říkal, ale on ji přece odmítl.
#98 Eddard1#97 Sctyri: Co prosím? Ono tam něco takového bylo? Nebo máš jen velkou fantazii?
#99 Sctyri#98 Eddard1: Jistě! Bronn mu přece říkal jak po něm všechny ženy šílí, aniž by musel něco udělat a ukázal na tu hospodyňku, která se na Jamieho usmívala (přeměněná Arya). Svedla by ho a zabila, ale naštěstí odmítl.
#100 Eddard1#99 Sctyri: Tomu nevěřím Ta tam byla z jasného důvodu. Pomstít se Freyum. Ta zálusk na Jaime neměla.
Ano usmála se na něj, ale nic více. Já jsem v jejím úsměvu neviděl: Jaime pojď jsi vrznout.
#102 SctyriNo ve 4 serii kdyz zapichne toho lanisterskyho vojaka tak taky nasadi podobnej vyraz uspokojeni, takze zadny strachy, i kdyz se v 5 serii nijak zvlast netvarila kdyz kuchla Tranta, tak si ty vrazdy nejspis uziva stale stejne :-D
#100 Eddard1: Její seznam by měl obsahovat už snad každého Lannistera. Rudou svatbu domluvili oni a teď tam spolu zrovna oslavovali, tak proč toho nevyužít- víc much jednou ranou.
#103 Eddard1 #104 El bond #107 Nikolperse#102 Sctyri: Její seznam. Jaimeho nikdy neobsahoval. Arya neměla takovou pivku na Jaimeho aby si ohrozila hlavní plán. Zabit Freye.
#106 Nikolperse#102 Sctyri: Poslat Aryu na zkušenou k Cersei, pak by třeba do hodovni sině navezla Divokej oheň a nechala shořet všechny vevnitř… ale asi by to nebylo tak uspokojujici jako ho podřiznout tvaří v tvař
#103 Eddard1: Arrya chce zabiť Jaimeho za to, že napadol jej otca a zavraždil Joryho Cassela.
#102 Sctyri: Jej zoznam obsahoval s Lannisterov Cersei, Jaimeho a Tywina (on mal byť tretí človek ktorého meno chcela povedať Jaqenovi Hagarovi).
#108 Sctyri#107 Nikolperse: No konečně mi dá někdo za pravdu, navíc s Jamieho xichtem by se mohla krásně infiltrovat k Cersei jestli se teda dá změnit z může na ženu.
Konec Game of Thrones
Prequel
Hra o trůny je sice u konce, ale to neznamená, že se do Západozemí už nikdy nepodíváme. Stanice HBO totiž objednala nový seriál, ve kterém se zaměří na dračí rod Targaryenů.
Reklama
Nejlepší epizody
Nejoblíbenější postavy
Narozeniny
-
Conleth Hill
24.11.1964 | 24.11.2024 -
Kristian Nairn
25.11.1975 | 25.11.2024 -
Michael Feast
25.11.1946 | 25.11.2024 -
Hafþór Júlíus Björnsson
26.11.1988 | 26.11.2024 -
Michael Condron
28.11.1985 | 28.11.2024
Hlídejte si nás
Napište nám
Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!
Mohlo by vás také zajímat
HBO oslavuje 10. výročí Hry o trůny
Kniha zaměřující se na fotografie seriálu Game of Thrones vyjde v zahraničí už v listopadu
Podívejte se na všechny vystřižené scény z poslední řady Game of Thrones
Podívejte se, jak byl herec Dexter Sol Ansell nadšený z toho, že bude hrát Egga
Robert Ball mluví o tom, jaké bylo kreslit plakáty smrtí pro Game of Thrones
Jde vytvořit dračí hlava pouze z krabic? Ano, jde