Hra o trůny (Game of Thrones)
95/100 - 2 314×

Hra o trůny(Game of Thrones)

Fantasy seriál o intrikách, magii a zradách. Západozemí a Východní země nejsou zeměmi, ve kterých by chtěl někdo žít, na každém rohu totiž číhá nebezpečí, která vás může ihned připravit o život.

USA | 2011 | Ukončeno
vysílání
8 sezón | HBO | 60 minut
VOD
Max | O2 TV
žánr
Dobrodružný, Fantasy, Historický
hrají
Peter Dinklage (Tyrion Lannister), Lena Headey (Cersei Lannister), Emilia Clarke (Daenerys Targaryen), Kit Harington (Jon Sníh), Maisie Williams (Arya Stark), Sophie Turner (Sansa Stark), Nikolaj Coster-Waldau (Jaime Lannister), Iain Glen (Jorah Mormont), John Bradley (Samwell Tarly), Alfie Allen (Theon Greyjoy), Conleth Hill (Varys), Gwendoline Christie (Brienne z Tarthu), Liam Cunningham (Davos Mořský), Aidan Gillen (Petyr Baeliš), Isaac Hempstead Wright (Brandon Stark)

Věděli jste o tom, že první díl osmé řady unikl na internet ještě před oficiální premiérou?

Věděli jste o tom, že první díl osmé řady unikl na internet ještě před oficiální premiérou?

Seriál Game of Thrones je často spojován s úniky epizod, protože se jedná o velmi populární seriál, který chtějí všichni vidět co nejdříve. A ani osmá řada se neobešla bez úniků.

7 16
21.4.2019

Pokud se o seriál Game of Thrones zajímáte alespoň trochu, tak nám určitě dáte za pravdu, že jste alespoň někdy slyšeli o únicích jeho epizod. Bez úniků se neobešly poslední tři řady a donedávna to vypadalo tak, že se úniky vyhnout alespoň poslední řadě. Nakonec se tak nestalo, protože už první epizoda Winterfell unikla před oficiální premiérou.

Kde a jak k tomu došlo? Paradoxně k tomu došlo čtyři hodiny před oficiální premiérou, tedy kolem 11 hodiny večerní. Tentokrát se však nejednalo o únik zapříčiněný nějakým útokem hackerů, nýbrž o únik zaviněný prostou chybou. Všichni předplatitelé streamovací služby DirecTV Now si mohli první díl osmé řady Game of Thrones pustit o čtyři hodiny dříve, protože to tak omylem nastavili tamní správci.

(Tentokrát jsou v tom piráti nevinně. Foto: HBO)

K podobným chybám došlo i v minulosti, nicméně tyto chyby byly mnohem většího rázu (epizody se například objevily na internetu o den dříve). V tomto případě se jednalo „pouze“ o několikahodinový únik, který stanici HBO nemohl nijak poškodit.

I přesto je však zajímavé sledovat tento „svět úniků“ a přiznat si, že čím větší seriál, tím větší problémy, co se týče oficiálních premiér. Naštěstí do tohoto úniku tentokrát nezasáhli hackeři, ale kdoví, jak to dopadne s nadcházejícími díly. Třeba i některý z nich unikne na internet o něco dříve…

Zdroj článku: Winter is Coming

Diskuze /106

Robinson

Snad ne.

21.4.2019 | 18:06:39
David Petříček

No a dnes se stalo to samé, na Amazon Prime pro německo.

#3 Xavik
21.4.2019 | 18:11:41
Xavik

#2 David Petříček: Jojo, koukám právě na to. Vtipný, jako bych to tímto článkem přivolal. :D

admin
21.4.2019 | 18:15:11
hardhome

neviem ci to je 100% istota ale vraj cez nemecky amazon prime unikla 2 cast ..

21.4.2019 | 18:47:56
JoeySid

Ano, je to venku. Však se to rešilo v diskuzi nad tebou. :)

#6 hardhome
21.4.2019 | 18:52:18
hardhome

#5 JoeySid: som to moc nezbadal ked mi blikala reklama na telefone moja chyba :(

21.4.2019 | 18:59:47
archetta

„čím větší seriál, tím větší problémy, co se týče oficiálních premiér“

Myslím, že stejné problémy mají i ostatní seriály, jen se o tom tolik neví a tolik se to neřeší.

21.4.2019 | 19:02:18
Regouvousus

[smazáno] Ano, počkej si na 3:00.

21.4.2019 | 19:08:22
Sammet

to sa tak mazu take blbosti ked chcem link ? sak aj tak to vacsina pozera na strankach a ne na HBO…lul

#10 Regouvousus #17 Xavik
21.4.2019 | 19:09:45
Regouvousus

#9 Sammet: Počkej si na 3:00 …

#11 Sammet
21.4.2019 | 19:10:19
Sammet

#10 Regouvousus: no mozno si pockam na 6:00 ak nenajdem link…ty si nejaky zastanca HBO ci co, ze tu mazes komentare len zato ze sa spytam ci nema niekto link :D

21.4.2019 | 19:12:45
Robinson

Kdo by chtěl link na leak? Čím dotyčného naplní, že to uvidí dřív než zbytek diváků? Kdybych to viděl dřív, asi bych ztratil ten zážitek.

#13 Sammet #29 Neuvěřitelné
21.4.2019 | 19:14:51
Sammet

#12 Robinson: a ked unikly vtedy 4 diely si to tiez pozeral po tyzdni ? lebo typujem ze vacsina fanusikov to sfukla hned

#16 Regouvousus
21.4.2019 | 19:18:17
Zargon

Myslím ze to těch par hodin vydrzite ne ? Stejně to Amazon stoprocentne hned vypnul

#18 David Petříček #29 Neuvěřitelné
21.4.2019 | 19:21:58
Monoceros

Za tohle HBO asi ty stanice moc nepochválí :D já si na to počkám, je to jenom pár hodin. Neřeknu kdyby to byl třeba rok ale pár hodin se dá vydržet :D a zítra většina nemusí do práce tak bude na to čas, první díl jsem kvůli pracovní vytíženosti viděl až koncem týdne, hold musím se učit trpělivosti a vystačit si s videi na youtube :D

21.4.2019 | 19:23:37
Regouvousus

#13 Sammet: Jsem jen zastánce toho, že lidi, co nedokáží počkat na premiéru nejsou pravými fanoušky a nemělo by jim být umožněno vidět zbývající epizody :D

21.4.2019 | 19:35:47
Xavik

#9 Sammet: Ano, maže, protože právě takovéto komentáře zažehnou odpovědi, které tu nechceme. :)

#20 Sammet
admin
21.4.2019 | 19:43:52
David Petříček

#14 Zargon: Možná to vypnul, ale už se to šíří. Viz r/freefolk

#19 Regouvousus
21.4.2019 | 19:51:25
Regouvousus

#18 David Petříček: Tak to nešiř taky ne? … gaah

#21 David Petříček
21.4.2019 | 19:53:16
Sammet

#17 Xavik: a sak ja som nespoileroval abo co, len som sa spytal ci nema niekto link, to uz je rozhodnutie ostatnych ci si to pustia abo ne…XY ludi caka dokonca na CZ titulky lebo anglicky nevedia…a ktovie ci to vobec v AJ je ked to uslo v Nemecku, ak to je v NJ ani ja by som si to nepozrel a nepokazil…

21.4.2019 | 19:54:17
David Petříček

#19 Regouvousus: Šíření max informace, že to nezvládli. Kdo nechce čekat si link najde sám, ti co nechtějí ať raději do zítra vypnou internet. GoT je prostě sledovaný seriál a jsem překvapený, že se jim podařilo dodržet spoustu informací v tajnosti.

21.4.2019 | 20:02:15
vimjaktoskonci

Tak už stahuji nový díl. Do 22:00 mám shlédnuto. Budete ho chtít vyspoilovat?

#23 Sammet #28 Regouvousus
21.4.2019 | 20:03:19
Sammet

#22 vimjaktoskonci: nie ale mozes hodit link do SZ, bo ked to tu das verejne asi to zmazu :D

#24 mart910
21.4.2019 | 20:08:59
mart910

#23 Sammet: Kdepak nam postaci az zitra a mezitim ti tu snad nekdo da ban, nejlepe na IP a MAC adresu :)

#25 Sammet
21.4.2019 | 20:09:55
Sammet

#24 mart910: zaco ? ze sa pytam ci niekto nema link ? cely clanok je o tom ze unikaju epizody ale za link to tu budu banovat ? a ja ho ani nesirim, len by som ho chcel…

#26 mart910 #27 Monoceros
21.4.2019 | 20:13:33
mart910

#25 Sammet: To mela byt reakce na toho saska v 22 prispevku :)

21.4.2019 | 20:15:40
Monoceros

#25 Sammet: no já nevím, i když je Edna web stránka o seriálech asi tu nebudou tolerovat šíření úniků před premiérou, jestli jsi zvědavý hod si do google r/freefolk a víš to hned

21.4.2019 | 20:17:39
Regouvousus

#22 vimjaktoskonci: Opovaž se.

21.4.2019 | 20:24:41
Neuvěřitelné

#14 Zargon:
#12 Robinson: Zítra vstávám v 7, takže proč chodit spát ve 4? :D

21.4.2019 | 20:34:37
MichaelaK

Já už viděla, teď dokoukáno a netajím se tím, udělalo mi to dobře! :D :D :D Každopádně, kdo měl pocit, že 1. díl byl slabý tak 2. díl je asi tak o 200% lepší, to, co jsme od poslední série čekali, je právě už ve 2. díle!!! Máte se na co těšit!!!

#37 MikeM
21.4.2019 | 20:35:00
Neuvěřitelné

Kdo má link, pošlete soukromou zprávu pls, sem to neposílejte.

21.4.2019 | 20:35:01
Nikolperse

Ako vidím niektorí sú fanušíkovia seriálu len na oko.

#33 Sammet #34 Neuvěřitelné
21.4.2019 | 20:36:15
Sammet

#32 Nikolperse: preco bo si neplatime HBO ? abo ze to uvidime o par hodin skor ? nechapem co vas tu tak zere to ze niekto si to chce pozret ked sa uz da..

#41 Nikolperse
21.4.2019 | 20:37:40
Neuvěřitelné

#32 Nikolperse: Mám předplacené HBO GO a podívám se tam na to též, čekat ale nebudu, takže fuck off!

#41 Nikolperse
21.4.2019 | 20:38:19
Lord_Casterly

No já si počkám do zítra, ráno jdu do práce tak to přežiju, v pohodě si to nahraju a až přijdu tak si to pustím. No doufám že to zítra bude stát za to :)

21.4.2019 | 20:45:24
WKAB1

Prosím kohokoliv o link

21.4.2019 | 20:47:44
MikeM

#30 MichaelaK: Pls link do PM? :)

21.4.2019 | 20:48:05
mart910

Musi to byt zazivne sledovat to v te SD kvalite :D

21.4.2019 | 20:49:36
Lord_Casterly

Poprosím ten kdo to viděl jestli by mi do PM neposlal název epizody, jestli teda to teda víte :)

21.4.2019 | 20:49:38
Regouvousus

To je fakt neuvěřitelné… a ti lidi si tu ještě budou psát o link do sz…

21.4.2019 | 20:51:32
Nikolperse

#33 Sammet: #34 Neuvěřitelné: Áno presne preto. Keby ste boli skutočný fanušíkovia seriálu, tak pekne počkáte do premiéry a potom si to pozriete. Tým že si to pozriete skôr ako po premiére (prípadne v čase premiéry), tak pľujete na prácu stoviek ľudí.

#43 Sammet #51 mateSKAtes #88 Prisator
21.4.2019 | 20:54:58
TrixieJaq

Já si klidně počkám, ale HBO ani HBO GO nemám, tak to musím sledovat někde jinde (a pak se modlit ke všem starým i novým bohům, ať nemám vira v pc :-D

21.4.2019 | 20:57:23
Sammet

#41 Nikolperse: no nvm platit si HBO kvoli tomu ze tam mesacne stravim 5 hodin dajme tomu, mi pride zbytocne, a vobec nepotrebujem to logo vidiet v rohu obrazovky, takze keby to neuniklo, videl by som to niekedy rano na nejakej stranke, urcite nie oficialne kedy to pustaju…takze, fakt nechapem co vas stve ze si to niekto pozrie skor nez sa da…uz sa to v predoslych seriach stalo ze to uniklo, a ruku na srdce kto z vas cakal do oficialnej premiery…

#46 Nikolperse #50 ReveN
21.4.2019 | 20:57:35
Monoceros

No ja cekam uz x sezon na jedno vyusteni pribehu ktery me zajima a ktery chci aby se stal. Tak jsem zvedavy jestli se to vyplni. Prvni dil mi dal nadeji ze se mi to mozna i splni. Uvidíme :)

21.4.2019 | 20:59:11
KillAll

Hodor

21.4.2019 | 21:02:13
Nikolperse

#43 Sammet: Ja som čakala a viem že je veľmi veľa tých čo si radšej počkajú. Nehovorím aby si si platil HBO, len myslím že je to prejav úcty a slušnosti pozrieť si to až potom čo to malo premiéru. Potom si to pre mňa za mňa zožeň skadiaľ len chceš. Ale ja chápem. Pre mnohých ľudí sú veci ako úcta, česť alebo slušnosť cudzie pojmy.

#47 MichaelaK #50 ReveN
21.4.2019 | 21:02:48
MichaelaK

#46 Nikolperse: Ale no tak – ucta, cest a slusnost s ohledem na seriál.

Já mám např. koupené všechny knihy. Na seriál jsem se začala dívat až potom. Všechny díly jsem viděla neofiko na netu, tak nevidím důvod, proč bych se nepodívala i na další dostupný.

Ale respektuji ty, co si chtějí počkat do oficiální premiéry, je to každého volba.

#48 Nikolperse #82 mirako
21.4.2019 | 21:07:24
Nikolperse

#47 MichaelaK: Nie ohľad na seriál, ale ohľad na prácu stoviek až tisícov ľudí čo na tom celé mesiace makali. A myslím, že počkať tých pár hodín už problém nie je. Čo sa toho týka, tak ja som si tiež každý diel stiahla z netu. Nevidela som ani jeden na HBO. No všetky som si stiahla a pozrela až po premiére.

#49 Regouvousus
21.4.2019 | 21:09:45
Regouvousus

#48 Nikolperse: Plně souhlasím, i když je tu jeden zásadní problém v tom, že toho brzy začne být plný celý internet… například minulou sérii to bylo u 7×06… modré oko draka snad ještě týden před premiérou všude na netu a nešlo se tomu vyhnout… je to prostě hnus.

#55 Nikolperse
21.4.2019 | 21:12:50
ReveN

#46 Nikolperse: projev ucty a slusnosti je zaplatit za to autorum..jestli si to pirat stahne o den driv nebo pozdej je jedno. porad z toho autori nemaj nic.

#43 Sammet: hbo go stoji 129kc mesicne, prvni mesic mas zdarma, pak se to da kdykoli zrusit. pokud si uz mesic zdarma vycerpal tak celkem za posledni serii zaplatis 258kc.na to ma kazda i sebevetsi socka.

#83 mirako
21.4.2019 | 21:13:33
mateSKAtes

#41 Nikolperse: A to jsem si o tobě myslel že si ta normální… to snad nemyslíš vážně chápeš jakou blbost tady vypouštíš ?? to je snad jedno ne ? je to jejich volba a pokud nebudou spoilovat tak nevidim duvod proč by se na to nemohli podívat proboha ???? řekl bych že problém je ten že to ty lidi teoreticky uviděj dřív jak ty. Nechápu když tady mluviš o práci toliká lidi ale pak otevřeně přiznáš že si všechny díly stáhla ??

#55 Nikolperse
21.4.2019 | 21:18:40
MichaelaK

Nikdy bych nikomu nespoilerovala a moc se těším, až si se všemi zítra zadiskutuji. Bude o čem.

21.4.2019 | 21:19:48
Penegal

Poslal by mi nekdo do zpravy link prosím?

21.4.2019 | 21:19:56
mateSKAtes

takhle to řeknu je mě to celkem jedno samozřejmě že kdybych měl přístup k tomu linku tak bych to nejspíš nevydržel a podíval se ze zvědavosti ale aby tady někdo rozjižděl takový kraviny. Tvle : Budeš poslouchat co ti řekneme a hlavně kdy ti řekneme!! hmm co mě to tak připomíná…

21.4.2019 | 21:25:36
Nikolperse

#49 Regouvousus: Úprimne to že zomrie jeden z drakov a pričom umrie sa vedelo celé týždne dopredu.

#51 mateSKAtes: Len plno z nich je takých že to začnú spoilerovať. Keby som to chcela vidieť pred premiérov, tak už si to hľadám na nete alebo to už pozerám. Áno stiahla som si všetky dieli. Priznala som to úprimne a nerobí mi to problém. Ale kedy som si ich stiahla? Zakaždým celé hodiny po premiére a v tom je dosť veľký rozdiel. Po premiére je to už takmer úplne jedno, už to premiéru malo a hotovo. Ale striehnuť na to ako sup a čakať kým to náhodou nevyjde o pár hodín alebo dní skôr ako je premiéra, rýchlo si to po úniku stiahnuť a potom spoilerovať tým čo to ešte nevideli, je svinstvo.

#57 mateSKAtes #59 ReveN
21.4.2019 | 21:27:55
mateSKAtes

Mimochodem na tohle moralizovaní už je pozdě protože to nemcum jejda prosklo dřív než mělo. Takže oni za to mužou ale to nevadi zjebeme ty co jsou zvědavý. MOC HEZKY

21.4.2019 | 21:28:18
mateSKAtes

#55 Nikolperse: Ano to chápu ty hovada co spoilujou taky nemusím

#60 Nikolperse
21.4.2019 | 21:30:37
kahan1

Rozumím oběma stranám dobroserům i lidem co prostě pravděpodobně nikdy za nic na internetu nezaplatili. Kdo z nás si v poslední době koupil CD nebo za download zaplatil? Akorat máme u GOT větší emoce a možná se stydím

21.4.2019 | 21:31:32
ReveN

#55 Nikolperse: nevim co to mas v hlave, ale mozek to asi nebude. je uplne jedno jestli to stahnes pred nebo po premiere, klidne i rok po premiere…stahla sis to, autori za tvoje shlidnuti nedostali proste nic a hotovo. jasne stahovani tu je bezny, ale to se rozjelo hlavne kvuli tomu, ze zde nebyla legalni moznost jak se k tomu jinak dostat. a u poradu, ktere nelze legalne za normalni cenu ziskat, je podle me stahovani akceptovatelny­..jejich chyba ze nam to neposkytnou i kdyz moznosti k tomu maj. na GoT se ale na hbo go, ktery stoji totalni pakatel, muzes podivat legalne a presne vcas premiery a kdykoli pozdeji. takze stahovani GoT neni obhajitelny, lidi co to tahaj sou proste socky.

#62 Sammet #63 Nikolperse #64 mateSKAtes
21.4.2019 | 21:36:36
Nikolperse

#57 mateSKAtes: Ja som raz čítala vyjadrenia hercov a tvorcov seriálov a filmov. Vyjadrenia ktoré sa týkali tohto problému. Tieto vyjadrenia sa zväčša zhodli v jednom. Ľudia ktorí si pozrú seriál alebo film pred premiérov, bez toho aby na to mali právo (teda nie sú osoba ktorá bola vybraná na skoršie pozretie daného diela) sa im hnusia. Berú to ako urážku ich roboty.

#65 mateSKAtes
21.4.2019 | 21:38:04
Monoceros

Tak to aspon potom hezky ohodnoťte vy co jste to videli dopředu. Stahnout si to dopředu a pak dat dilu 1* by bylo hloupý.

21.4.2019 | 21:38:11
Sammet

#59 ReveN: ved to ma pozreti nejakych 13 milionov, asi je to moc ale kolko tak ludi to pozera zo SVK/CZE ? ked to u nas chodi o 3tej rano, niekto aj chodi pracovat…riesite sracky, ja nic zle nevidim natom ze si to niekto pozre este dneska ked rano vstava do prace, stejne tak kopec ludi to pozre potom ked ma cas s titulkami…

21.4.2019 | 21:39:12
Nikolperse

#59 ReveN: Ja proti sťahovaniu nemám nič. Sťahovanie neodsudzujem. Už keď je to raz niekde voľne dané už sa to nedá zmeniť. Ja ale odsudzujem ľudí čo si to stiahnu a pozrú pred premiérov a v tom je veľký rozdiel.

21.4.2019 | 21:41:10
mateSKAtes

#59 ReveN: To je taky fakt s tim stahováním. a k těm sockám NO :D ja bych to řekl asi trochu jinak ale máš pravdu ale kdo dneska nestahuje ? :D dokažete si představit kdyby si všichni kupovali přístup na freevideo nebo pornhub ?? :D tvle z těch pornohercu by byli instantně miliardáři xD xD xD

21.4.2019 | 21:42:19
mateSKAtes

#60 Nikolperse: ja věřim tomu že každý má svoje důvody a hlavně bych to tolik neřešil a neodsuzoval to. Přece kdyby to opravdu vadilo tak se ani nic nenatoči protože by se tvurci báli že to pár lidi uvidi o 3 hodiny dřív než zbytek.

#68 Nikolperse
21.4.2019 | 21:45:29
Monoceros

Cely je to prostě o tom ze lidi vyuzili chybu tv. Mame proste blbou vlastnost ze jsme zvědavý a chceme všechno vědět. A kdyz mame moznost neco zjistit tak to uděláme :D HBO musi dat telkam sprdunk. Mozna i nejakou pokutku vic s tim neudelaji.

#67 mateSKAtes
21.4.2019 | 21:51:23
mateSKAtes

#66 Monoceros: Souhlas

21.4.2019 | 21:52:52
Nikolperse

#65 mateSKAtes: Len vieš je to blbé. Sú ľudia ktorí si to pozrú skôr. Potom zbehnú na stránku zameranú na seriály a tam rozpíšu celý dej daného dielu. Koľko ľudí si to prečíta? Veľa.

21.4.2019 | 21:53:31
ReveN

stahnes = autori od tebe nedostanou nic. je uplne ale UPLNE jedno jestli stahnes pred premierou nebo rok po nic. autori z toho dostanou v obou pripade uplny H. jestli nekdo z vas ma dobrej pocit kvuli tomu ze si to stahne az po premiere tak je naivni pokrytec. a stahovat hru o truny kdyz 4 dily za mesic na hbo go stoji 129 korun? jen cas co stravim hledanim a cekanim na stazeni tech 4 dilu z uloz.to mi teda stoji za vic jak 129kc. na hbo go to mam spusteni za 6 kliku na dalkovym ovladani a 40s i se spustenim TV.

poznamka s pornhubem je mimo, ten je pololegalni, ma s nekterymi autory smlouvy a plati jim z reklam.

#70 mateSKAtes
21.4.2019 | 21:54:17
mateSKAtes

#69 ReveN: No težko ti budu oponovat když vím že máš pravdu :D

21.4.2019 | 21:57:50
Robinson

Řešíte tu blbosti, nicméně sám nechápu toho, kdo chce díl vidět dřív nebo si žádá o link na leak.

#72 Sammet #89 Prisator
21.4.2019 | 22:11:49
Sammet

#71 Robinson: cely diel je vonku, videl som ho, nespoileruj nic…nechcem to pokazit ostatnym, mate cas do 3tej rana ked vam to vyhovuje

21.4.2019 | 22:22:32
FallenMaia

Ja už si 7 rokov bez prestávky platím klasické HBO aj s HBO GO a nevidím problém v tom keď si to stiahnem o pár hodín dopredu. Platím si to? Platím. Pozriem si to v deň premiéry? Pozriem. Je to ich problém že im to uniklo a keď to niekto zavesí na net tak si to jednoducho stiahnem a hotovo. Už som im za tie roky zaplatil toľko peňazí že by som to mal ako verný zákazník aj vidieť o niečo skôr ako ostatní ;) No nie? Keď si to nechajú uniknúť ja za to nemôžem. Peniaze odo mňa dostanú tak či tak.

21.4.2019 | 22:41:25
Felis

Mám taky HBO GO a přiznám se, že jsem nevydržela a podívala se. Někdo to vydrží, jiný ne. Každopádně tahle epizoda stojí za shlédnutí.

#75 Caligos
21.4.2019 | 22:55:32
Caligos

#74 Felis: A která episoda nestojí za shlédnutí?

#76 Felis
21.4.2019 | 23:01:28
Felis

#75 Caligos: Žádná:-)))))

21.4.2019 | 23:05:09
Caligos

„Naštěstí do tohoto úniku tentokrát nezasáhli hackeři, ale kdoví, jak to dopadne s nadcházejícími díly. Třeba i některý z nich unikne na internet o něco dříve…“ – pokrytectví naší retardované společnosti (bohužel problém všech současných generací) … jo naštěstí to nehackli ale snad to hacknou!

21.4.2019 | 23:07:16
Caligos

Je to důkaz o tom, že komunismus hnije i v mladých duších,

21.4.2019 | 23:09:16
Rono

Titulky k tomu leaku nejsou? Jinak si počkám na zítřek.

21.4.2019 | 23:17:39
shootx

Dnes jsem to vydrzel a pujdu spat podivam se az zitra…Kdo ma tak silnou vuli jako ja ?

#81 Knell
21.4.2019 | 23:22:14
Knell

#80 shootx: Silnou vuli? To bude lenivosť… som na tom rovnako.

21.4.2019 | 23:25:34
mirako

#47 MichaelaK: je sice pěkný, že máš koupený všechny knihy, ale tím podpoříš autora a ne seriál od HBO .. :D lidi fakt jste tupáci ,kteří se na to díváte někde na netu a ne na HBO nebo HBO GO nebo HBO NOW..

#92 Batiatus
22.4.2019 | 0:01:19
mirako

#50 ReveN: přesně tak.. palec hore.. :)

22.4.2019 | 0:03:00
RaFa

Diky. Bomba, jde se divat. Na torrentech to jede.

22.4.2019 | 0:11:28
RaFa

Kvalita nestoji za nic, pockejte si, taky vypinam.

22.4.2019 | 0:14:52
mirako

já si počkám na 3h ráno, těch pár hodin mě už nezabije a budu to mít v HD na obrovské televizi.. navíc stejně je jasné už od toho co vše nám HBO naservírovalo co se tam stane (soud Jaimeho, který dopadne dobře a neumře, nějaký kecání postav mezi sebou a přípravy na bitvu, příjezd Tormunda a zbytku, příjezd Theona? Dany se dozví jak je to s Jonem? a nakonec příchod divokých), takže to s tím čekáním není tak strašný a dostaneme takovou další vyplňující episodu..

#96 mirako
22.4.2019 | 0:21:52
FallenMaia

Ja to tiež uvidím v HD a na veľkej TV ale nebudem čakať ako kok.. keď mám možnosť vidieť to skôr a prečo by som vôbec mal keď je tu kopa zmrdov čo si to HBO ani neplatia a dokonca to vidia ešte skôr ako ja, čo si to platím už 7 rokov, je to fér???? Nieje!!! Odo mňa tie peniaze dostanú, pravidelne ich dostávajú a keď už im to uniklo tak je to ich chyba, ja teraz budem čakať a špekulanti budú zatiaľ pozerať zadarmo nie??? To kde sme? Mali si dať väčší pozor.

#90 RaFa
22.4.2019 | 1:01:13
Prisator

#41 Nikolperse: Co to meleš? Fanoušek není definovaný tím, že se na to podívá ve chvíli odvysílání na HBO. Dle tvé primitivní teorie lze říci, že každý, kdo se kouká na seriál, tak je prd fanoušek, protože nečetl knížky. Prober se a svoje názory si nech pro sebe.

22.4.2019 | 1:01:44
Prisator

#71 Robinson: Co přesně na tom nechápeš? Někdo se těší na nový dí. Díl je možné vidět, tak ho chce vidět. Nemusíš mít přehnaně velké IQ, aby ti to spojilo. Všechno ostatní jsou blbosti.

22.4.2019 | 1:05:41
RaFa

#87 FallenMaia: No jestli to chces videt v HD, tak si musis pockat na hbo, protoze ta kvalita co je venku je dobrej kino rip.

#91 FallenMaia
22.4.2019 | 1:08:50
FallenMaia

#90 RaFa: No veď ja aj hovorím o tom že to budem pozerať na HBO v HD kvalite na veľkej telke, ja som nehovoril o tom ripe. Ja som hovoril o tom že prečo by som mal teraz ja čakať čo si to platím dlhé roky a nejaký zmrd si to zakaždým stiahne v tomto prípade ešte skôr a pozerá to pekne v kľude zadarmo? Preto som si to stiahol aj ja a už som si to aj pozrel a pozriem si to ešte minimálne tri krát na oficiálnom zaplatenom HBO. Nevidím v tom problém. Ja to mám zaplatené a za to že im to uniklo vážne nemôžem, ale nebudem čakať keď polovica divákov už to isto videla.

22.4.2019 | 1:14:46
Batiatus

#82 mirako: A popiera snáď, že tým podporí autora a nie seriál? :D A odkedy sa tuposť človeka definuje podľa toho kde si pozrie game of thrones? :D

#97 mirako
22.4.2019 | 2:18:38
FanArrow

[smazáno] Ty si asi nečetl komentáře nad tebou co? (Bože do čeho si to dal duši)

22.4.2019 | 2:26:26
Denyslayer

[smazáno] Ty jsi bez prominutí id**t. :)

22.4.2019 | 2:58:08
Sammet

ved uz vam to o minutu ide, vsetkym originalnym fanusikom :D

22.4.2019 | 2:59:44
mirako

#86 mirako: SPOILER! opravdu nečíst!

pokud jsi neviděl poslední episodu s08e02 dal nečti.. :D

měl jsem pravdu ve všech bodech.. :D

#98 mateSKAtes
22.4.2019 | 4:04:47
mirako

#92 Batiatus: to není definice, to je skutečnost..

#101 Batiatus
22.4.2019 | 4:14:36
mateSKAtes

#96 mirako: No takže ty si Spoilnul ! :O shoř v pekle xD xD xD xD xD xD

22.4.2019 | 5:22:45
Arlos

funguje hbo/go/now tak, že keď niekomu unikne/niekto hackne epizódu ich seriálu, tak ju zverejnia aj oni pred premierou?

22.4.2019 | 7:37:08
kujulu

Nemate spatne titulek a ma tam byt druhy dil a ne prvni?

#102 Xavik
22.4.2019 | 9:05:57
Batiatus

#97 mirako: Aha, oukej, ako povieš :D

22.4.2019 | 9:06:42
Xavik

#100 kujulu: Ne, stačí si přečíst celý článek.

admin
22.4.2019 | 9:17:48
Punisher bude trestať

Takže poďme si zhrnúť prve dve epizódy seriálu Game of Thrones, ktorej posledná séria momentálne beží v TV. Z môjho pohľadu bola 8×1 lepšia ako 8×2, v epizóde číslo dva sa neudialo absolútne nič, dej celej časti prebieha v rozmedzí niekoľkých hodín, kde záčina za dna a konči za noci. Celu časť sa armáda pripravuje na bitku proti WW, čo je pochopiteľne, kedže nasledujúca časť bude venovaná bitkou proti ním, no na môj vkus tam bolo príliš nudných pasáži, nestava sa mi, že Game of Thrones pretáčam, no pri tejto časti som to urobil hneď 2×, pri sexe a pri pasovaní Briane za rytiera, na takéto žvásty fakt nemám náladu a od poslednej serie celého seriálu čakám určite viac. Je až nepochopiteľne, že niečo takéto sa natáčalo 2 roky, momentálne prve dve časti by som dokázal natočiť v priebehu par dni, okrem drakov v prvej časti, nebolo potrebne zabezpečovať vizuálne triky a podobne… v druhej časti sme dokonca drakov ani nevideli, bol tam síce Duch, ale ta malička scéna určite nepotopila rozpočet celej časti. Je až nepochopiteľne, že tato časť vraj mala stať tiež 10 miliónov dolárov, chcel by som sa opýtať, čo tam stalo 10 miliónov? Už dostupne kulisy z predošlých sérii? Nalejme si čistej vody, značnú hodnotu rozpočtu zhltli platy predstaviteľov, je pochopiteľne, že ak sa stane seriál tak obľúbeným, tak herci si začnú pýtať stále viac a viac, čo je asi aj dôvodom tak veľkého rozpočtu u celej série. Ako tak rozmýšľam ,nenapáda ma dôvod takto zdĺhavého natáčania poslednej série, pretože zatiaľ nám nebolelo predstavene nič, kvôli čomu by som si diel pustil ešte raz! Určite ma každý z vás niekoľko TOP scén, ktoré si púšťate dookola zas a zas, ja to mam tiež takto, mám rad epické časti, Bitka bastardov nám ponúkla hneď niekoľko, Hardhome je takýchto scén plný tiež, ale miesto takýchto dielov tu máme momentálne časť, ktorá neponúkla absolútne nič. Stretli sa postavy, ktoré sa ešte nestretli pri fľaši vina chľastajú…Niektoré scény boli zábavne, ale to určite nemôže nahradiť fakt, že do konca celého seriálu ostáva niekoľko dielov a miesto toho aby sa riešili dôležite otázky, na ktoré chce každý fanúšik vedieť odpovede tu mame rozhovori postav o tom, ako by si Tyrion predstavoval svoj posledný deň… Ak porovnám predošle série a ich prve diely, tak je jasne, že posledná séria, ktorá by mala byť vyvrcholením celej série je momentálne tak sklamanie! Pozitívum predošlých dvoch časti vidím iba pri scénach ,ktoré nejako súvisia s Jonom. V prvej epizóde to bol rozhovor Brana a Sama o Jonovom pôvode a následne, keď Sam konfrontoval Jona s pravdou o jeho matke a otcovi. Pri druhej časti to bol rozhovor Dany a Jona, taktiež sa táto scéna tikala odhalenia jeho pôvodu. Stretnutia postav neboli okrem jediného prípadu vôbec emotívne, čakal som od stretnutia súrodencov, ktorí sa nevideli niekoľko rokov emotívnejšie vyjadrenia citov. Všetko to bolo chladne! Theon a Sansa mali momentálne asi najemotívnejšie stretnutie. Aspoň sme sa dozvedeli o čo ide nočnému kráľovi, chce dlhu noc, nepripadá vám to nejako povedome? Azor Ahai, Jon Snow alebo pravým menom Aegon Targaryen bude odhalený ako záchranca celej ríše živých, ako som už písal, je vonkoncom naivne si myslieť, že cely seriál je o niečom inom, ako o tejto postave, takýchto ľudí by som okamžite prirovnal ku hlúpym ovciam, ktorí nevidia podstatu seriálu, pokiaľ im ju ich niekto nedá na striebornom podnose. V každom prípade je potrebne uvedomiť si čo nás v 3 časti poslednej série Game of Thrones čaká. Takže armáda WW je tu. Bojovať s takouto armádou je úplne zbytočne, vo svojim minulých príspevkoch som deklaroval že jediná šanca ako NK poraziť je zabiť ho, nie zabiť jeho armádu, ale zabiť jeho. Jeho koncom príde aj koniec jeho armády. Je naivne si myslieť, že ho porazia na zemi, ten už bude iba lietať, takže ten hlavný boj sa presunie do neba, tam to tipujem na Jona a Dany, ktorí proti nemu budu bojovať, očakávam, že budu porazení, pre zníženie rozpočtu by to mohol byť aj koniec pre jedného z drakov. Takúto skutočnosť by som určite privítal, kedže každá postava, ktorá ma draka je silná. NK pôjde po Branovi, takže je asi jasne, že Theon svoj príbeh zakonči v epizóde 8×3, to ale neznamena, že zomrie aj Bran, ten sa pravdepodobne bude schopný ubrániť sám pomocou draka alebo mu niekto pomôže. V krátkosti napíšem postavy ktoré nasledujúcu časť prežijú postavy, ktoré zomrú. JON SNOW: 100 % PREŽIJE: Je vonkoncom naivne si myslieť, že tato postava by neprežila tretiu epizódu, je to postava o ktorej je celý seriál ,takže ta tu s nami bude až do poslednej časti. Dany:100 % PREŽIJE Táto postava je mi nesympatická, no nič to nemení na tom, že aj ona tuto časť prežije, jej smrť by bola v tejto chvíli znakom amatérstva tvorcov, kedže jej venovali tak veľký priestor, z ktorého by bol nakoniec prd… Arya/SANSA: 100 % PREŽIJE: Nevidím dôvod. Bran: 100% PREŽIJE: Očakávam, že v nasledujúcej časti nám niečo odhalí o NK! Cersei/ Hora, sú v bezpečí momentálne, takže ich smrť je tak pravdepodobná ako to, že Hora bude kráľom Severa. Gendry: Toto je postava, ktorá to ma nahnuté, ale jeho smrť je nevyhnutná, pravdepodobnosť úmrtia v 3 časti 79 %, Jaime, Tyrion, Bronn, nemajú vyriešenú linku, –1000 % že niekto z nich v nasledujúcej časti zomrie. Jaime zabije svoju sestru, Tyrion zomrie v nasledujúcich častiach a Bronn ziska svoj hrad. Brienne of Tarth, v nasledujúcej časti pravdepodobne ešte nezomrie, ale v tých ďalších určite ano, Pravdepodobnosť, že umrie v 3 časti 21 %. Sandor Clegane, nevyriešená linka 0 %, Sam, myslim, že táto postava už nemá čo ponúknuť a pridá sa ku svojej celej rodine, pravdepodobnosť úmrtia, 11 % Tormund, dúfam, že ste si ho užili, pretože ďalšia časť je jeho konečna. Pravdepodobnosť úmrtia 49 % Jorah, je dosť pravdepodobne, že to bude koniec aj pre tuto postavu, pravdepodobne ju prebodne NK v nečakanom momente. Postavy, ktoré disponovali nejakou dejovou linkou, ktorá nebola ukončená, no nemajú momentálne viac čo ponúknuť, Gylly, Myssandei, Podrick, Grey Worm, pravdepodobne nezomrie nikto z nich, no sú to zbytočne postavy, ich smrť by znížila rozpočet a neovplyvnila nejako závažne zvyšok série. A poďme ku poslednému menu, Davos, bohužiaľ ,táto postava zomrie určite, je to jej koniec.

redaktor
22.4.2019 | 12:32:12
Monkeyskunk

Co to je za blbost, že bych shlédnutím před ofiko premiérou plival na práci autorů? Hroznej nesmysl, kor pokud danej člověk HBO normálně platí… Jo, pokud to pak začnou spoilovat všude možně, to už je hnus a tím práci autorů opravdu poškozují, to už je ale zase úplně jiná písnička. Ale pouhá zvědavost, když si to člověk nechá pro sebe? Vlastně to ukazuje na to, že se takovému člověku seriál opravdu líbí a proto se nemůže dočkat dalšího dílu a proto se na leak podívá. Což je vlastně spíš poklona tvůrcům :-D Mnohem větší plivanec na tvůrce beru skrz stahování. Na ty 2 měsíce si zaplatit HBO není taková hrůza a autory tím tak aspoň nějak oceníte. Já platím, leak jsem ale neviděl, páč kvalita a těch pár hodin mě nezabije. Ale když tehdy leaknuli ty 4 epizody, tak jsem je taky sjel, protože jsem se nechtěl měsíc vyhýbat internetu. Přesto jsem si HBO normálně platil, takže se kvůli tomu nijak špatně necítím.

#105 FallenMaia
22.4.2019 | 13:08:36
FallenMaia

#104 Monkeyskunk: Čo 2 mesiace, ale čo ak si to platím 7 rokov vkuse? Každý mesiac? To už mi fakt nemôže nikto vyčítať nič, keď som si to stiahol a pozrel sa na to. A dnes som si to pozrel oficiálne z HBO GO a večer si to pozriem ešte raz na klasickom HBO. Ale prepáčte ja nebudem čakať keď zmrdy čo to neplatia si to sťahujú pravidelne a vidia to dokonca ešte skôr ako ja. Je to fér? Jasné že nieje.

22.4.2019 | 13:18:58
Punisher bude trestať

Videli leak s otrasnou kvalitou… ja som si v kľude pospal s vedomím, že ak a zobudím o 5, 6, ,8 atď. tak na mňa bude čakať diel s dobrou kvalitou, dostupne titulky a žiadne reklamy… preto si HBO GO platím, nie som socka, a tých 5 EUR mesačne problém dať nemám.

redaktor
22.4.2019 | 13:27:44
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Konec Game of Thrones

Seriál Game of Thrones odstartoval svou existenci na jaře roku 2011 a skončil na jaře roku 2019. Byl tu s námi dlouhých osm let, ale vše musí jednou dojít na svůj konec. Pokud chcete seriál podpořit a zároveň ukázat, jak vás bavil, tak jej ohodnoťte. Můžete také ohodnotit jednotlivé postavy a epizody

Prequel

Hra o trůny je sice u konce, ale to neznamená, že se do Západozemí už nikdy nepodíváme. Stanice HBO totiž objednala nový seriál, ve kterém se zaměří na dračí rod Targaryenů. 

Reklama

Nejoblíbenější postavy

Narozeniny

Hlídejte si nás

Napište nám

Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!


Filtr seriálů a filmů









Reklama